Toon posts:

Productreview van de Maand: nomineren maart 2015 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1
Acties:

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17-03 10:17
Het is weer nominatietijd voor Userreview van de maand; dit keer: maart.

Er staan op moment van schrijven al wat leuke recensies in de lijst: http://tweakers.net/revie...BVZOYBVRggqygCSualgyWMagE

Kom je een artikel of Tweakblog tegen dat frontpage-aandacht verdient: meld dat dan hier! (let vooral ook op nieuwkomers en/of besprekingen van leuke opvallende producten)

Half april gaan we het artikel publiceren.

Alvast:
Frozen:
Bas z'n knutselblog: Gered: Harddisk!!
Tweakers in nood helpen, en niet door de data neuzen! Super gaaf, en nog gaver omdat hij het probleem heeft kunnen oplossen ook!
Bas z'n knutselblog: Gered: Harddisk!
Ook: input gevraagd! Gebruikersreview van de Maand - wat kan er beter?

[Voor 28% gewijzigd door Olaf op 06-03-2015 17:20]

Anoniem: 372172

productreview: BitFenix Pandora Window Zwart review door pclinde

productreview: MSI GeForce GTX 960 GAMING 2G review door Foritain

En wellicht nog andere +3 reviews _/-\o_ die nog gaan verschijnen.

productreview: Eizo CG277-BK Zwart review door Kid Jansen _/-\o_ :9 Zeer gave review!

[Voor 87% gewijzigd door Anoniem: 372172 op 15-03-2015 16:46]

• Tim_bots
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-03 09:44
Voor mij mag dit blog erbij erbij:
Mijn Crash: Alles moet rond draaien.

Zeer grappig geschreven.

Alvast hartelijk bedankt voor al jullie hulp en reacties, Tim Bots

Anoniem: 207968

Ik wil toch even melden dat afgezien van het feit dat sommige reviews wellicht grappig danwel uitgebreid geschreven zijn, mocht dit een poll zijn danwel worden, dat mensen toch echt gaan stemmen op de reviews die ze -uitgebreid- gelezen hebben.
De reviews over producten die de gebruiker zelf interesseert dus.
Het lijkt mij niet dat je hier echt objectief op kunt stemmen.
Just my 2 cents.

• Sepio
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10:31
Ik ga ook voor deze blog. Geweldig om te lezen. Ga zo door!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-03 14:19

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Tim_bots schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 08:29:
Voor mij mag dit blog erbij erbij:
Mijn Crash: Alles moet rond draaien.

Zeer grappig geschreven.
Deze vind ik altijd erg leuk! (en CCCCcombobreaker!)

[Voor 3% gewijzigd door sebastius op 12-03-2015 21:58]

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:37
Het is geen heel erg originele nominatie, maar ik wil toch Bas z'n knutselblog: SSD hart-transplantatie (powersurge repair) Crucial M4 nomineren.

Anoniem: 289295

• -TNT-
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-03 09:40
Bas' knutselblog verdient mijn, weinig originele, nominatie.

--

• Pixeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:14

Pixeltje

Woo-woohoo!

Meer is beter als het op nominaties aankomt denk ik, dus bij deze: Bas z'n knutselblog: SSD hart-transplantatie (powersurge repair) Crucial M4

Leuk om te zien hoe hij vanalles tot leven wekt, maar deze SSD is tot nog toe wel zijn pièce de résistance.

Zu Risiken und Nebenwirkungen fragen Sie ihren Arzt oder Apotheker

• nielsicq
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

wat niet past, wordt gelast!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
Bas z'n knutselblog: SSD hart-transplantatie (powersurge repair) Crucial M4 zoals al vaak genoemd. Dit is echt Tweaken op z'n max, super gaaf om te zien!

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | Kingston KC2000 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | Fractal Define C TG | Scythe Mugen 5 | Seasonic Focus Plus Gold 650 | HTC Vive

• dcl
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:39
SSD hart-transplantatie (powersurge repair) Crucial M4

• BoAC
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-03 18:56

BoAC

Memento mori

En ik ga ook voor die.

Complimenten voor het geduld en de uitgebreidheid van het schrijven. Hij bleef mij het hele verhaal door boeien!

• sjonie100
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-03 15:35

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-03 10:06

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

• Basilange
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 24-03 21:59

• Irtimid
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-03 14:23
Het begint misschien wat eentonig te worden, maar ook ik stem voor : Bas z'n knutselblog: SSD hart-transplantatie (powersurge repair) Crucial M4

Prachtig om te lezen hoe hij telkens weer zaken tot leven weet te brenegn die bij mij (en waarschijnlijk vele anderen) rechtstreeks de container in zouden gaan.

"'Cause the world is a car and you're the crash test dummy" - "Hail" _ The Devil Makes Three

• Zawaponga
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-12-2022
Bas z'n knutselblog: SSD hart-transplantatie (powersurge repair) Crucial M4

Is een echte tweakers blog. Erg interessant om te lezen hoe hij een dode ssd weer tot leven wekt.

• BeefHazard
  • Laatst online: 19:09
Bas z'n knutselblog: SSD hart-transplantatie (powersurge repair) Crucial M4

Deze man brengt nota bene mijn SSD weer even tot leven!

80D | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:57

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Je kan zeggen wat je wilt, maar deze review is gewoon topkwaliteit. Ik heb zo'n gevoel dat dit de beste review van het jaar is, zo niet van alle afgelopen jaren bij elkaar. Zo uitgebreid heb ik ze overigens nog niet gezien. Als je dacht dat zijn review van vorig jaar (productreview: AOC Professional Q2770PQU Zwart review door Kid Jansen) niet beter kon, dan heb je pech: Deze is nog uitgebreider.

productreview: Eizo CG277-BK Zwart review door Kid Jansen

[Voor 23% gewijzigd door Frozen op 15-03-2015 11:27]

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:56

• Foritain
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

Tja, heeft die uitleg nodig? Insane / Extreem / tot aan het absurde toe. En dat allemaal met een ongelofelijke afwerking. Dat moet honderden uren hebben gekost.

Kunnen wij 'plebs' nog wel meespelen voor plek 2-5 voor de aardigheid? :D

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Foritain schreef op maandag 16 maart 2015 @ 00:06:

Tja, heeft die uitleg nodig? Insane / Extreem / tot aan het absurde toe. En dat allemaal met een ongelofelijke afwerking. Dat moet honderden uren hebben gekost.

Kunnen wij 'plebs' nog wel meespelen voor plek 2-5 voor de aardigheid? :D
offtopic:
Tuurlijk kan je nog meedoen voor de aardigheid! Misschien eindig je wel als "Beste nieuwkomer" :9

• Speedfightserv
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 24-03 16:46

30 x Trina 390wp Op SE en Solis. | MHI 3,5kw

• oehoe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-03 18:18

oehoe

blije prutser, ouwe sok

George Orwell considered some variations of 1984. All money should be marked so that anything could be traced back and men should be made to carry devices so that their position would be known. It seemed so unrealistic that he dropped these ideas..

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 24-03 09:27
Ik zeg Kid Jansen review van de maand maart!

Anoniem: 627416

• feep
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Dat is wat mij betreft de beste review van de maand.

De beste blog ga ik volledig mee met de meeste hier voor:
SSD hart-transplantatie (powersurge repair) Crucial M4

Een echte tweakers blog en erg leuk om te lezen. _/-\o_

• Mad-Monkey
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-12-2022

• marcop23
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:27
mux' blog: Why fuel cell cars don't work - part 3

Deze hele serie, lijkt me juist enorm tweakerwaardig met gewoon hele goede info die je niet zomaar ergens anders tegenkomt. Het verbaast me echt dat deze nog niet eerder is genoemd.

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-03 14:19

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

marcop23 schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 23:07:
mux' blog: Why fuel cell cars don't work - part 3

Deze hele serie, lijkt me juist enorm tweakerwaardig met gewoon hele goede info die je niet zomaar ergens anders tegenkomt. Het verbaast me echt dat deze nog niet eerder is genoemd.
die heeft vorige maand of in januari gewonnen :) maar terecht ook dat je hem weer aanmeld.

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:41

• -TNT-
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-03 09:40

--

• thof1
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-03 17:19

thof1

FP ProMod
Sebastius heeft weer een mooi blog gemaakt: Bas z'n knutselblog: DC repair Asus N73s

Tijd voor glasvezel in Apeldoorn? Praat en denk mee in een speciaal topic.

• geldersscheepje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18:32
E :) en nog een ....

Zonneboiler 180 l, 3800 Wp, Ecolution WP en lots of LED's

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Kid Jansen en Bas hebben van mij al een nominatie mogen ontvangen voor deze maand (mux en Foritain nog niet, maar die krijgen hem binnenkort wel), dus nu even een momentje voor de tweaker die niet alleen op tweakers zit voor technologie, maar ook voor ontspanning. Hier een blogje van Dead Pixel, een naam die hier nog niet zo vaak langs is geweest, maar mij toch wel bekend in de oren klonk.
Hij weet namelijk met een bepaalde schrijfstijl, die ik erg fijn vind, een mooi verhaal neer te zetten, over hoe het openbaar vervoer (OV) ook leuk kan zijn. Ik kan mij wel ergens in dit verhaal vinden. Vroeger had ik altijd een hekel aan de bus, dat er altijd mensen naast je willen zitten vond ik het naarst. Je weet nooit wie er naast je komt zitten, of deze persoon goede bedoelingen heeft, etc.

Echter ga je als je wat ouder bent studeren of naar je werk en moet je wel met het OV. Op een gegeven moment komt er dan een fase waarin je je gewoon over geeft aan hetgene dat moet: aanwezig zijn op school/werk. Op dat moment kan je er juist een momentje van rust van maken, in het toch al zo drukke leven.

Nogmaals het is geen technologisch blog zoals die van bas of mux, maar zeker wel het lezen waard. Zelfs in je rustmomentje in de bus. ;)
DE GEDACHTEBROUWERIJ: Dagjuweeltjes

• Detmer
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:15

Detmer

Professioneel prutser

Frozen schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 19:15:
Kid Jansen en Bas hebben van mij al een nominatie mogen ontvangen voor deze maand (mux en Foritain nog niet, maar die krijgen hem binnenkort wel), dus nu even een momentje voor de tweaker die niet alleen op tweakers zit voor technologie, maar ook voor ontspanning. Hier een blogje van Dead Pixel, een naam die hier nog niet zo vaak langs is geweest, maar mij toch wel bekend in de oren klonk.
Hij weet namelijk met een bepaalde schrijfstijl, die ik erg fijn vind, een mooi verhaal neer te zetten, over hoe het openbaar vervoer (OV) ook leuk kan zijn. Ik kan mij wel ergens in dit verhaal vinden. Vroeger had ik altijd een hekel aan de bus, dat er altijd mensen naast je willen zitten vond ik het naarst. Je weet nooit wie er naast je komt zitten, of deze persoon goede bedoelingen heeft, etc.

Echter ga je als je wat ouder bent studeren of naar je werk en moet je wel met het OV. Op een gegeven moment komt er dan een fase waarin je je gewoon over geeft aan hetgene dat moet: aanwezig zijn op school/werk. Op dat moment kan je er juist een momentje van rust van maken, in het toch al zo drukke leven.

Nogmaals het is geen technologisch blog zoals die van bas of mux, maar zeker wel het lezen waard. Zelfs in je rustmomentje in de bus. ;)
DE GEDACHTEBROUWERIJ: Dagjuweeltjes
Ik ben het helemaal met Frozen eens!

Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com

• Greveldinges
  • Laatst online: 19:23

Greveldinges

Thank you, thank you very much

Detmer schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 20:33:
[...]

Ik ben het helemaal met Frozen eens!
Je bent niet de enige, leuk stukje om te lezen :D

Hackintosh | Nintendo Switch | New Nintendo 3DS XL Hyrule | PSP E1000 | PS3 Phat 500GB CFW 4.81 | Nintendo Gamecube | MacBook collector | i7 3770k 24GB 1xGigabyte G1 GTX1070 | Xbox One S 1TB

• Pataar
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-03 12:20

Stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:28
Bij deze gaat mijn nominatie van beste userreview voor maart 2015 naar Kid Jansen met z'n:
Review van de Eizo ColorEdge CG277
Zoals we inmiddels wel gewend zijn een insane uitgebreide maar duidelijke review die eigenlijk niets te wensen overlaat. 8)

Als het blog zoals hiervoor weer apart wordt meegenomen dan wou ik graag Bas z'n SSD hart-transplantatie nomineren. Echt mooi om te zien hoe hij ons met aardig wat foto's een kijkje laat nemen in zijn fixprojecten. :P

[Voor 3% gewijzigd door SmiGueL op 30-03-2015 10:42]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:03

mrc4nl

Procrastinatie expert

Als ik vanavond vòòr mindernacht een tweakblog publiceer, maak ik dan nog steeds kans? :)

ora et labora

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Ja, al is die kans wel astronomisch klein gezien het zeer grote aantal nominaties voor de Tweakblogs van Sebastius. Het is zeer onwaarschijnlijk dat je hem nog inhaalt, dus misschien handiger om tot na middernacht te wachten en dus mee te doen in april.

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:03

mrc4nl

Procrastinatie expert

als nominaties tellen ga ik zeker nog extra werk in mn blog stoppen ipv overhaast afmaken. duidelijk.

ora et labora

• EmptyNull
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 12-03 15:01
Zelf heb ik het niet zo op het technische aspect van reviews, ik vind het gebruikers gedeelte van een review toch het belangrijkste.
Dit is dan ook de reden dat ik melek-taus wil voordragen met zijn review van de Octane.

productreview: CM Storm Octane - Gaming Gear Combo review door melek-taus

Melek legt duidelijk de werking van het setje uit en voorziet dit ook van enkele simpel uit te voeren testen. De foto's zijn een mooie toevoeging en geven een goede indruk van het setje en de verlichting. Dit soort reviews vind ik toch erg prettig om te lezen.

Nul is niets, niets is leeg, leeg is nul. pindakaas.

• melek-taus
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-03 15:29
Naar mijn idee heeft Foritain zich van zijn beste kant laten zien met de volgende review.

productreview: MSI GeForce GTX 980 4GB GAMING 4G review door Foritain

Meer duidelijkheid over een videokaart kan je volgens mij niet geven. Wat een heerlijk leesvoer.

Ryzen 5 3600, B450M PRO-VDH Max, Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB, Red Dragon RX 5700 XT @ 1v 2050MHz, Intel 660p 1TB, BX500 1TB, MX500 1TB, CM MWE Bronze 550W V2, Antec Dark Phantom 301M, QcK Prism, Logitech G703 Hero, Fnatic MiniStreak Speed.

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-03 19:34

Kiswum

Gadget reviewer

De onbetwiste winnaar van de maand is Kid Jansen.
Met een super review over de Eizo CG277, heeft hij een juweeltje neergezet. De tijd die hij hierin heeft gestoken is bewonderenswaardig.

Als ik 2 stemmen mocht geven, dan ging die van: Beginner van de maand naar TouchTumbleweed.
Hij heeft een heel aparte schrijfstijl "you hate it or you love it". Ik houd er niet van, maar hij heeft zijn initiële +2 review op mijn advies erg goed geupgrade d.m.v. het aanmaken van hoofdstukken en het gebruik van functionele plaatjes. Mijn inziens is het dan ook een +3 review geworden waarin alles van de Asus Zenwatch is behandeld.
productreview: Asus ZenWatch (WI500Q) Bruin review door TouchTumbleweed

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Foritain heeft een erg goede serie aan reviews neergezet. De reviews apart zijn vrij sterk, maar de reviews samen zijn eigenlijk nog beter.
productreview: MSI GeForce GTX 960 GAMING 2G review door Foritain
productreview: MSI GeForce GTX 980 4GB GAMING 4G review door Foritain

Ze bevatten namelijk erg goed vergelijkingsmateriaal. Van een GTX 980, tot en met een MSI 750Ti. Het zit er gewoon allemaal in. Binnenkort hoeven we geen http://anandtech.com/bench meer te gebruiken om gpu's te vergelijken. We gaan gewoon naar Foritechtain.

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:37
Het is al 9 april, tijd voor een nieuw topic?

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Nieuwe topic wordt meestal pas geopend als het artikel over de winnaars van de vorige maand online staat en dat is altijd de dinsdag in de tweede week van de maand (op één keer na, juni 2014 was derde week). Even wachten tot volgende dinsdag dus.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee