Toon posts:

Productreview van de Maand: nomineren februari 2015 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1
Acties:

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17-03 10:17
Nu we een beetje bijgekomen zijn van de afterparty van awarduitreiking, waarbij TERW_DAN vanuit het Verre Oosten zijn dankbaarheid voor de Gouden Henk toonde via video, is het tijd om de draad weer op te pakken voor de Userreview van de Maand.

Dit keer komen de recensies van februari aan de beurt. Ben je een mooi artikel tegengekomen, of een puike beschrijving van een bijzonder product, een review die potentiële kopers enorm op weg helpt, een stuk dat uitblinkt in schrijfstijl/foto/video of een bespreking die om wat voor reden dan ook niet mag ontbreken in de opsommig voor Userreview van de Maand Februari 2015???

Meld dat dan hier!

Uiteindelijk brengen we een winnaar en een top 4 (in willekeurige volgorde). Half maart gaan we het artikel met de beste user-content van februari publiceren.

(Ook goede blogposting op TweakBlogs zijn uiteraard weer welkom.)

• Mglange
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 26-07-2022
Ik wil die van Alpha89 nomineren. Na zijn snelle review over de Lumia 930 is hij er nu weer retesnel bij met een uitgebreide review over de nieuwe Dell XPS 13. Tweakers zelf was hem dit keer voor maar ik las elders op het forum dat bestellingen bij Dell regelmatig door Dell geannuleerd, geplaatst, geannuleerd, geplaatst..... (You get the picture) werden.
Hoelang is dat ding nou al uit? Eind januari? en zo snel al, zo'n strakke review. Ik vind het knap.

productreview: Dell XPS 13 13 (2015) 9343-8451 review door Alpha89

• Fierry
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-02 21:00
Ik nomineer Alpha89 met zijn review van de Dell XPS 13 :)

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-03 15:57

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Ik wil productreview: Crucial BX100 500GB review door Don Roberto nomineren. Een waardig opvolger als reviewer van de maand. Je hoeft geen CiPHER te zijn om te zien dat dit een hoogwaardige review is met veel en goed vergelijkingsmateriaal. Vergeet de 10400 woorden niet...

De anderen hebben ook mooie reviews, echter niet zo uitgebreid en van hoge kwaliteit als die van Don Roberto. Naar mijn mening zou hij dus mogen winnen.

[Voor 21% gewijzigd door Frozen op 25-02-2015 19:50]

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• Foritain
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

Oof, wordt nog een lastige maand zo. Ik dacht dat SmokingCrop hem binnen ging harken met zijn mooie case review.. maar Alpha89 zijn review is wel helemaal superstrak afgewerkt.. en dan komt Don Roberto ook even binnen knallen: productreview: Crucial BX100 500GB review door Don Roberto

Allemaal een dik verdiend plekje, maar met die giga bak aan informatie, en het feit dat een SSD review toch wel een nieuw niveau van geduld vereist en het feit dat alles wat je maar zou willen weten over een SSD er in zit wil ik toch Don Roberto nomineren. Dan hebben Alpha89 en Don Roberto in elk geval beide twee dik verdiende nominaties en mag Olaf de zware taak op zich nemen :D Succes.

[Voor 5% gewijzigd door Foritain op 20-02-2015 20:32]

• DutchLM
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 29-09-2021

• Hayo
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 25-02 15:13
Ook ik nomineer Alpha89 met zijn review van de Dell XPS 13, zeer volledig en gedetaillerd. Chapeau!

• SpeedingWilly
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:06
Hier sluit ik me bij aan. Kwaliteit is zeer goed en omdat het een nieuw product is (op dit moment) één van de weinige reviews.

Drone Insight - De plek waar jouw drone avontuur een vlucht krijgt!

• Appelstroop4
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 25-03-2017
Alpha89 heeft een ontzettend duidelijk beeld weten te creëren van de XPS 13.

• PuceTundra
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-03 21:23
Alpha89 heeft mij overtuigd om de Dell XPS 13 (2015) te gaan aanschaffen.

productreview: Dell XPS 13 (2015) 9343-8451 review door Alpha89

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-02 14:56
productreview: Crucial BX100 500GB review door Don Roberto

Omdat het een nieuwe SSD is en ik net op zoek was naar een SSD. Door deze review kon ik de SSD vergelijken met de MX100. Goede uitgebreide review met alles wat je wilt weten over de BX100.

|| Xiaomi Mi 9T Pro 64 GB Black ||

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13:42

Barbas

Gallego!

Ik nomineer Alpha89. Zeer uitgebreid en gedetailleerd!

Mejor así

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

En die goeie oude Foritain mag natuurlijk ook niet ontbreken.
productreview: AVM FRITZ!Box 7490 Edition International review door Foritain

Hij benoemt alle punten van deze Fritz!Box. Bovendien geeft hij zelfs een installatie handleiding voor KPN en Ziggo/UPC. Echter is het aller mooiste nog, aangezien niet alles in de review paste, dat alle afbeeldingen in een rarfile worden meegeleverd voor de echte tweaker.

• HellevUUr
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-08-2022
Wederom een zeer uitgebreide en duidelijke review van Kiswum over de Xiaomi Redmi 2 Wit.

Anoniem: 495643

Ik nomineer Alpha89 met zijn uitvoerige review over de Dell XPS13.

• Teigeler
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 05-07-2021
Voor mij de review van Foritain over de FRITZ!Box 7490. Hij heeft echt laten zien wat er allemaal wel niet mogelijk met dit model, echt onwijs veel mogelijkheden. Sowieso zijn de reviews van Foritain altijd van zeer hoog niveau. Mooi veel screenshots, foto's van unpacking. Echt top!

http://tweakers.net/produ...dition-international.html

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Maart (is nog geen topic voor):
Bas z'n knutselblog: Gered: Harddisk!!
Tweakers in nood helpen, en niet door de data neuzen! Super gaaf, en nog gaver omdat hij het probleem heeft kunnen oplossen ook!

[Voor 4% gewijzigd door Frozen op 04-03-2015 18:40]

• Olaf
Wauw, bedankt voor alle reacties.

Als ik ga turven kom ik op de volgende uitslag:

Alpha89 -- Dell XPS 13 x8
Don Roberto -- Crucial BX100 x4
Foritain -- FRITZ!Box 7490 x2
Foritain -- Cooler Master Nepton 240M
SmokingCrop -- Fractal Design Define R5 Zwart
Kiswum -- Xiaomi Redmi 2 Wit

Lijkt me duidelijk :)

Voordragingen van maart kunnen hier: Productreview van de Maand: nomineren maart 2015

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-03 19:34

Kiswum

Gadget reviewer

Dat wordt dus doorschrijven voor de nominatie van de maand maart. Alhoewel, ik heb begrepen dat er een massive review van een andere Tweaker aan zit te komen :)

Mijn nominatie:
productreview: AVM FRITZ!Box 7490 Edition International review door Foritain

Waarom: Doordat dit de beste routerreview is die ik in maanden voorbij heb zien komen op Tweakers.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

• Olaf
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee