Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Productreview van de Maand: nomineren januari 2015 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1
Acties:

• Olaf
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 19:06

Olaf

Nieuwscoördinator
Topicstarter
Het is weer zover! *O*

Hier kunnen jullie de nominaties voor de beste userreview van de maand januari aandragen.

Zoals altijd: Probeer je nominatie kort toe te lichten en bij de link wat extra's te zeggen waarom de review zo goed is.

Uiteindelijk brengen we een top 5 waar de winnaar uit gekozen zal worden. Half februari gaan we het artikel met de beste user-content van januari publiceren.

Ook goede blogposting op TweakBlogs zijn uiteraard weer welkom.

This is the future, people translated as data

• Huaw
  • Registratie: oktober 2014
  • Niet online
productreview: Samsung U28D590D Zilver review door Frozen
Omdat Frozen van Foritain wil winnen en hij dat mag

• Wom
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 17:01
Nominatie voor blogpost: deathgrunt - apps voor Windows Phone en Android: Windows Phone - html apps

Duidelijk in elkaar gezet en motiverend voor anderen om ook eens te proberen iets te maken voor Windows Phone.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• DennusB
  • Registratie: mei 2006
  • Niet online
Ik moet beter lezen :D

DennusB wijzigde deze reactie 13-01-2015 10:03 (94%)

Mijn LinkedIn!

• Frozen
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 15:40

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Eens met deathgrunt - apps voor Windows Phone en Android: Windows Phone - html apps
Hij pompt er zo veel windows apps uit, daar moest een geheim achter zitten. Dat geheim is deze/dit blog. Super gaaf!

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• MK_
  • Registratie: november 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Ik nomineer:
De beste en meest uitgebreide review die ik tot nu toe (en zeker in 2015) hier heb gezien _/-\o_

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 - i7 6700HQ - GTX960M | OnePlus 5 Slate Gray | Xbox One ;) | LPG powered

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Nu online

rens-br

Moderator Mobile & IN
deathgrunt - apps voor Windows Phone en Android: Tweakers.net live-tile Windows (Phone)

Geweldig, mooie en handige blogpost! Een must voor iedereen met windows (phone) 8

• Foritain
  • Registratie: augustus 2012
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

Hij mag dan al 2 nominaties hebben, een derde verdient hij m.i. zeker. Uitgebreide en complete review uiteraard, maar tevens leerzaam voor iemand (als ik) die ook aan het calibreren gaat, toevallig met hetzelfde scherm ook nog eens. Ongelofelijk veel inhoud en het is duidelijk dat hij er 100% voor is gegaan, ik hoop dat dergelijk enthousiasme besmettelijk is!

Mr & Mrs Foritain YouTube, Discord, Instagram, Twitter, Reviews.

• Frozen
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 15:40

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Foritain's Wall-of-Text: Pizza-Pie!!
Wij als tweakers mogen dan wel de hele dag aan het overclocken, modden, gamen of schrijven van reviews zijn, maar zelfs Olaf kan zo'n lekker hapje niet weerstaan. Daarom presenteert/presenteren Foritain (en zijn dame) een lekkere, gezonde en goed-vullende hap. Wanneer kunnen we ons aanmelden voor het eetfestijn? :Y)

Ook een nominatie voor productreview: Rapoo VPRO V900 review door Foritain. Omdat hij zo lekker wegmuist. Op één of andere manier kan je altijd zo lekker door die reviews van Foritain heen scrollen. Hoe lang ze ook zijn, ze blijven altijd overzichtelijk. Of je nou bij de NOS, KRO of VPRO werkt, deze Rapoo VPRO heeft meer sjans dan Yvonne Jaspers uit VPRO's BZV.

Frozen wijzigde deze reactie 30-01-2015 20:36 (34%)

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• dollers
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 22-02-2018
Gezien de winnaar (tevens geheel correct) duidelijk lijkt ga ik voor de invulling van de overige 4.

productreview: Rapoo VPRO V900 review door Foritain
Foritain mag niet ontbreken. Helpt nieuwe gebruikers uit de brand en haalt een muis uit elkaar, interessant om te lezen.

productreview: BTO X-Book 17CL62 review door Tijgert
productreview: Acer Aspire E5-771-59VD review door DeerDitch
Twee laptops die meer aandacht verdienen dan ze hebben gekregen, ook erg leerzaam.

• Kiswum
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 25-02 12:43

Kiswum

Gadget reviewer

Ik gun Frozen en Foritain een nominatie door hun zeer goede reviews.
Ik wil in dit geval "nieuwkomer" Tijgert nomineren.

Volgens mij is dit zijn eerste review en wat voor een! Wat mij betreft is alles in behandeling genomen bij het beoordelen van deze laptop. Knappe prestatie van deze Tweaker/Piloot?
productreview: BTO X-Book 17CL62 review door Tijgert

offtopic:
@Frozen, hij heeft je ook een beetje geïnspireerd met de luchtvaart of niet ;)
Frozen in 'gallery: Tijgert'

Kiswum wijzigde deze reactie 05-02-2015 11:30 (18%)

Sluit je aan bij de grootste NL Xiaomi Facebook groep.
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True