Productreview van de maand: nomineren december 2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
In dit topic kunnen jullie je steun voor de, in jullie ogen, beste reviews van december uitspreken.

Probeer je nominatie kort toe te lichten en bij de link wat extra's te zeggen waarom de review zo goed is.

Uiteindelijk brengen we een top 5 waar de winnaar uit gekozen zal worden. Half januari gaan we het artikel met de beste user-content van november publiceren.

Ook goede blogposting op TweakBlogs zijn uiteraard weer welkom.

Frozen nomineerde in het vorige topic de Noctua-review van Foritain; maar die is van december dus die zet ik vast hier op de lijst: productreview: Noctua NH-U14S review door Foritain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-05 11:51

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

:Y

Wat een service :)

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Piwi_
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-06 21:38
Dan zal ik de Nokia Lumia 830 review van Alpha89 nomineren als review van de maand December.
Linkje: productreview: Nokia Lumia 830 Oranje review door Alpha89

Het is gewoon weer een top review van een mooi product dat hem door Microsoft is toegestuurd ter review. Hij weet zowel de plus- als minpunten goed te benoemen en maakt gebruik van foto's om zijn verhaal verder toe te lichten zodat de lezer er zich ook een beeld bij kan vormen.

Mijn '+3' heeft hij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 08-06 19:23

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Hallo Olaf,

Ik wil graag de review van het spel "The crew" van Silverchaoz nomineren.

Goed geschreven review, lekker uitgebreid maar wordt niet echt langdradig. Plaatjes voegen wat toe, al is het wel jammer dat hij er een aantal van de dev's zelf heeft gebruikt, dit kan een vertekend beeld geven.

Las gewoon lekker weg, terwijl het helemaal niet mijn type spel is!

Natuurlijk +3 gegeven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Blog: Foritain's Wall-of-Text: Op bezoek bij Cooler Master (Europe HQ dit keer ;) )
Je komt niet zo vaak bij een bedrijf op de werkvloer, en dan is het toch leuk om te weten hoe het er daar dan aan toe gaat.

+foto van wat kookkunsten maken dit mijn nominatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBreaker
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-03 14:17

You may enlighten me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Olaf schreef op maandag 08 december 2014 @ 23:41:
In dit topic kunnen jullie je steun voor de, in jullie ogen, beste reviews van december uitspreken.

Probeer je nominatie kort toe te lichten en bij de link wat extra's te zeggen waarom de review zo goed is.

Uiteindelijk brengen we een top 5 waar de winnaar uit gekozen zal worden. Half januari gaan we het artikel met de beste user-content van november publiceren.

Ook goede blogposting op TweakBlogs zijn uiteraard weer welkom.

Frozen nomineerde in het vorige topic de Noctua-review van Foritain; maar die is van december dus die zet ik vast hier op de lijst: productreview: Noctua NH-U14S review door Foritain
Ik trek mijn Nominatie voor productreview: Noctua NH-U14S review door Foritain terug, ik heb namelijk een nieuwe die ik wil nomineren: productreview: MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G review door Foritain

Godnonmetjus, volgens mij heeft die Foritain net zijn meesterwerk van 8000 woorden geproduceerd. :9~ _/-\o_

Mijn nominatie voor foritain zijn blog blijft wel staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 04-06 20:05

Kiswum

Gadget reviewer

Ik wil eigenlijk een bijzondere nominatie doen.
Er is in december 1 blog geweest waar veel gebruikers gebruik van hebben gemaakt. Hoeveel users zie je dit jaar met een Kerstmuts? 5, 15 of misschien wel 30 gebruikers?

Het voorzetje is gegeven door SomerenV
Because I give a damn: Iedereen een kerst-usericon!!

p.s. een zoekopdracht op Tweakblogs zou een mooie optie zijn ;)

Het is geen hoogstaande blog, maar wel een bijzondere/leuke

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melek-taus
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-04 14:40
Ook ik wil productreview: MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G review door Foritain nomineren voor review van de maand.
Het is duidelijk dat Foritain veel werk in de review heeft gezet, maar ook brengt hij het op een leuke manier. Wat valt er over een videokaart te vertellen, nou lees deze review en dan kijk je er ineens heel anders naar, er valt immers genoeg over te vertellen.
Alle reviews van hem zijn compleet en lekker leesbaar, mede door hem ben ik zelf ook op het idee gekomen om reviews te schrijven.

Ryzen 5 3600, B450M PRO-VDH Max, Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB, Red Dragon RX 5700 XT @ 1v 2050MHz, Intel 660p 1TB, BX500 1TB, MX500 1TB, CM MWE Bronze 550W V2, Antec Dark Phantom 301M, QcK Prism, Logitech G703 Hero, Fnatic MiniStreak Speed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-06 00:42
Ik nomineer op de valreep deze blog Bas z'n knutselblog: Repair Macbook Pro early 2011

Zeer interessant en vooral tweakers waardig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unglaublich
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 30-03 21:26
Ik blijf de reviews van Foritain geweldig uitgebreid vinden. Af en toe wat geblabla tussendoor maar de review is zo ongelofelijk compleet dat ik wil nomineren: productreview: MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G review door Foritain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foritain
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

unglaublich schreef op woensdag 31 december 2014 @ 09:33:
Ik blijf de reviews van Foritain geweldig uitgebreid vinden. Af en toe wat geblabla tussendoor maar de review is zo ongelofelijk compleet dat ik wil nomineren: productreview: MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G review door Foritain
_/-\o_ O+ :X

Ik heb hier ongelofelijk om kunnen lachen, dank :D

[ Voor 7% gewijzigd door Foritain op 01-01-2015 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 04-06 20:05

Kiswum

Gadget reviewer

Tja, beste userreviewer van december... Ik heb een aantal mooie reviews gelezen, maar er kan er maar 1 winnen deze maand.
Ik kies in dit geval voor Foritain met zijn productreview: MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G review door Foritain

Ik was aan het twijfelen of ik zijn zoontje (Foritain jr.) zou laten winnen uit deze review, maar het werk en benchmarks vond ik bij de GTX 970 van een nog hogere niveau.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:23

Quad

Doof

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmptyNull
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 17-04 09:36
Ik zat zelf te twijfelen tussen de volgende van melek-taus productreview: Tt eSPORTS Poseidon Z Illuminated Blue Switch Edition review door melek-taus en productreview: Roccat Kave XTD Stereo review door melek-taus. De koptelefoon heb ik mede gekocht door deze review aangezien deze erg veel informatie bevat over de specificaties en draagbaarheid, maar zijn review van dit toetsenbord is nog completer en duidelijker. De filmpjes zijn een mooie toevoeging en geven een duidelijk beeld van de gebruikte switches en klik geluid.

Toch ga ook ik voor de review van Foritain productreview: MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G review door Foritain aangezien deze meer dan een nominatie waard is, maar de reviews van melek zou ik een waardige runner up vinden.

Nul is niets, niets is leeg, leeg is nul. pindakaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Pagina: 1