Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Productreview van de Maand: nomineren november 2014

Pagina: 1
Acties:

• Olaf
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 06-08 20:24

Olaf

NieuwscoŲrdinator
Topicstarter
Jawel, we gaan weer nomineren voor de userreview van de maand. We kunnen de reviews die in november zijn geschreven hier aanraden.

Probeer je nominatie kort toe te lichten en daarbij meer te zeggen dan alleen 'omdat hij gewoon goed is' ;)

Uiteindelijk brengen we een top 5 waar de winnaar uit gekozen zal worden. Half december gaan we het artikel met de beste user-content van november publiceren.

Ook goede blogposting op TweakBlogs zijn uiteraard weer welkom (die van Sebastius zet ik vast klaar :P )

Net als vorige keer: vergeet ook niet af en toe bij de nieuwelingen te kijken of er wat tussen zit.

Ter inspiratie: http://tweakers.net/revie...FVk5gFVGCCrKAJK5qWDJYxqAQ

• sebastius
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 22:01

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

quote:
Olaf schreef op maandag 10 november 2014 @ 14:30:
[..]
Ook goede blogposting op TweakBlogs zijn uiteraard weer welkom (die van Sebastius zet ik vast klaar :P )
[..]
Zal ik maar vast een linkje posten? ;)

:P

Lezen over reparaties en andere elektronicaknutsels? Lees mijn tweakblog
We do what we must because we can.
For the good of all of us, except the ones who are dead.

• Frozen
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 17-08 15:55

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

• azerty
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 20:00

azerty

McFly

Ik nomineer Coltrui voor advertentie van de maand: V&A aangeboden: Apple iPhone 4 16GB Zwart

_O-

• Nivida_intel
  • Registratie: september 2008
  • Nu online

Nivida_intel

† 12-05-2016 Manon

Massa x lengte + gegeven snelheid = OPGEVOERDE SNELHEID

• Jerrythafast
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 18-08 16:56

Jerrythafast

Hier, aan de kust

quote:
Hier wil ik me graag bij aansluiten! Met als extra toevoeging dat in de reacties op deze blogpost het niveau even hoog blijft. Tranen _/-\o_

PVOutput: Live 2925 Wp op SE3000 (nu ook alternatieve monitoring)

• Ultrapc
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 16-08 16:05

Ultrapc

Anyone steak?

quote:
Jerrythafast schreef op woensdag 19 november 2014 @ 00:17:
[...]

Hier wil ik me graag bij aansluiten! Met als extra toevoeging dat in de reacties op deze blogpost het niveau even hoog blijft. Tranen _/-\o_
De humor erin blijft geniaal, dus ook mijn stem voor Coltrui :)

Allround.

• Coltrui
  • Registratie: maart 2001
  • Niet online
Dank voor de erkentelijkheid, heren (apprecieer ik echt, ik slaap weer goed vannacht!), maar hou mijn stukjes maar buiten review/blogpost van de maand. Ik ben al lang blij dat mijn non-tech stukjes op een techsite gesmaakt worden, maar ik geloof niet dat ze tot de doelgroep behoren :)

Tales from the Basement

• DrIezie
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 11-08 15:33

AMD FX-8320@3.9 1.28v - Gigabyte GA-970A-UD3 - MSI GTX660 OC TF - Crucial M4 128GB - Seagate Barracuda 2TB@7200rpm - Kingston HyperX 1600MHz - Antec HCG 620 - Antec 300

• Jerrythafast
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 18-08 16:56

Jerrythafast

Hier, aan de kust

Zekers. Met de afwijzing van Coltrui verplaats ik mijn stem met groot plezier naar Frozen! In plaats van Tweakers te bashen dat ze te dure cadeaus noemen, heeft Frozen er gewoon een alternatief voor geschreven met serieus goede en leuke suggesties. Hulde!

PVOutput: Live 2925 Wp op SE3000 (nu ook alternatieve monitoring)

• Rhitik
  • Laatst online: 17-08 11:49
Persoonlijk ga ik voor deze: productreview: Steelseries Siberia Raw Prism Wired 7.1 Wit (PC) review door Foritain

Waarom?
Een betaalbare koptelefoon, perfect cadeau voor december en heel compleet. Verder objectief, zoals het hoort te zijn. Deze review is goed leesbaar en bedoeld voor een grote doelgroep.

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

quote:
Dank u hartelijk :D
quote:
Jerrythafast schreef op woensdag 26 november 2014 @ 20:54:
Zekers. Met de afwijzing van Coltrui verplaats ik mijn stem met groot plezier naar Frozen! In plaats van Tweakers te bashen dat ze te dure cadeaus noemen, heeft Frozen er gewoon een alternatief voor geschreven met serieus goede en leuke suggesties. Hulde!
U ook erg bedankt.

Ja ik moest na het lezen van al die negatieve comments toch een blog schrijven voor jullie. tweakers bedoelde het lijstje meer als "geeklist" van, als je ooit de loterij zou winnen dan... Echter snap ik dat je graag je vriendin (of jezelf) wilt trakteren tijdens de feestdagen met iets moois. Daarom heb ik dus het blogje geschreven dat blijkbaar zeer in de smaak is gevallen. Bedankt voor het lezen! :9~

Als jullie het leuk vinden wil ik wel een kersteditie maken? Ik heb al een aantal leuke dingetjes weer gezien!

Er zijn weinig mensen die na zoveel jaren "dienst" echt een eervolle vermelding horen te verdienen. Onze grote voedingenexpert is er daar ťťn van. Bij deze nomineer ik dus: productreview: be quiet! Straight Power 10 400W review door -The_Mask-

Frozen wijzigde deze reactie 28-11-2014 00:51 (3%)

• EmptyNull
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 26-07 15:01
Bij deze wil ik de Ryos TKL Pro review van melek-taus nomineren. Dankzij deze review heb ik de stap durven wagen en mijn eerste mechanische toetsenbord gekocht waar ik toch erg content mee ben.

Het toetsenbord wordt goed en uitvoerig besproken, de foto's zijn erg mooi en de schrijfstijl van melek vind ik ook erg prettig om te lezen.

productreview: Roccat Ryos TKL Pro Cherry MX Brown review door melek-taus

Nul is niets, niets is leeg, leeg is nul. pindakaas.

• pclinde
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 18-08 00:49

pclinde

Pom-The-Pug-Lover

Ik wil The Mask ook nomineren met de volgende review: productreview: be quiet! Straight Power 10 400W review door -The_Mask-

Reden: erg uitgebreid, en het stuk innerlijk voeding met specifieke velden en onderdelen is echt super gedaan. Dikke expertise waar je trots op mag zijn! :D

Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.

• dollers
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 19-06 11:59
Na het lezen van productreview: Noctua NH-U14S review door Foritain bedacht ik mij weer een nominatie achter te laten. Verdere uitleg lijkt mij overbodig. Deze Foritain schrijft niet alleen interessante stukken, maar toont zich ook uiterst behulpzaam wanneer om hulp wordt gevraagd. Heeft mij inmiddels meermaals ondersteund met andere aankopen.

Helaas is het inmiddels December en zal ik een alternatief moeten aandragen. productreview: Roccat Tyon Zwart review door Foritain vooral voor de foto's, maar zelfs zonder enige interesse in spelletjes de moeite om te lezen.

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Toch wel weer een goede van Foritain: productreview: Noctua NH-U14S review door Foritain

Even voor de duidelijkheid, mijn nominatie voor productreview: be quiet! Straight Power 10 400W review door -The_Mask- blijft staan. Ik vind dat Foritain en The_Mask beiden een erg goede review hebben geschreven. Persoonlijk vind ik echter de review van The_Mask dieper op de stof in gaan. Tja, wat is het ook... een koeler vs een voeding. Dat ligt dus niet aan de reviewer maar meer aan het product, gezien het feit dat een voeding een wat lastiger product is om een review over te schrijven.

Ik vind dat we een uitzondering moeten maken en 2 "reviews" van de maand moeten hebben.

offtopic:
Foritain versus, the_mask... Who's next. You decide! :D

Frozen wijzigde deze reactie 03-12-2014 17:19 (86%)

• Rhitik
  • Laatst online: 17-08 11:49
quote:
Frozen schreef op woensdag 03 december 2014 @ 17:10:
Ik vind dat we een uitzondering moeten maken en 2 "reviews" van de maand moeten hebben.
:) en volgende maand 3?

• melek-taus
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 16-08 09:36
Ook ik ga voor de Tyon review van Foritain, dit soort reviews hebben mij de inspiratie gegeven om ook deze hobby op te pakken. Ik hoef dit niet eens toe te lichten neem ik aan. Niet alleen is de review goed maar als je de reacties leest is Foritain ook druk met het beantwoorden van eventuele vragen.

productreview: Roccat Tyon Zwart review door Foritain

Intel i5 4570, MSI B85-G43, CM Seidon 120V, 8GB Avexir Core Series 11-11-11-28 2800Mhz, Club3D Radeon R9 280 royalKing, Kingston SSDNow V300, Barracuda 1TB 64MB, Seasonic M12II Evo 520W, Thermaltake Core V51, ROCCAT Pure Optical, ROCCAT Ryos TKL Pro.

Pagina: 1

Nintendo Switch Google Pixel XL 2 LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*