Toon posts:

Productreview van de Maand: nomineren oktober 2014 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1
Acties:

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17-03 10:17
Het is weer tijd om de nominaties voor de userreview van de maand te verzamelen, dit keer de artikelen van oktober.

Belangrijk is dat je kort toelicht waarom je vindt dat juist de door jou gekozen review extra aandacht verdient.

Uiteindelijk brengen we een top 5 waar de winnaar uit gekozen zal worden. Half november moet het artikel met de beste user-content van oktober online komen.

Zoals altijd geldt dat ook aanbevelingen voor goede blogposting op TweakBlogs welkom zijn.

Het zijn vaak de reviews van de usual suspects die hier aangeraden worden en terecht: er is een groep users die ontzettend goede recensies schrijft, maar vergeet ook niet af en toe bij de nieuwelingen te kijken of er wat tussen zit. ;)

• i-chat
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
laat ik deze dan maar nomineren, een zeer duidelijke informatieve blogpost over muizen toch wel dingen die de meesten van ons met enige regelmaat in de hand proberen te houden.
een goede muis is goud waard heb ik altijd van iedereen te horen gekregen maar met deze blogposting is me toch iets duidelijker geworden waar ik de volgende keer op ga letten als ik een nieuwe koop...

• rc5proxy
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-03 20:42

• 318025
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Ik nomineer de review over de Xiaomi Redmi Note welke door diquan2001 geschreven, ik vind het namelijk een erg goed onderbouwde review.

productreview: Xiaomi Redmi Note (enhanced) Zwart review door diquan2001

• VTec
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-03 09:11
Ik zou graag de volgende reviews van melek-taus willen aandragen, niet alleen heeft hij alle punten beoordeeld maar zijn er zat aan plaatjes aanwezig om een duidelijk idee van het product te krijgen.

Door de review van de Kone Pure heb ik een nieuwe muis aangeschaft waar ik echt heel blij mee ben en de review van de V51 is gewoon helemaal super, alles over de kast komt aan bod en is overduidelijk.

productreview: Thermaltake CORE V51 Mid-Tower Chassis review door melek-taus

productreview: Roccat Kone Pure Optical review door melek-taus

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

• Foritain
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

Bas z'n knutselblog: Hoed u voor namaak! Halloween build! Part 1

Sebastius is gewoon een blog-held en deze was weer geweldig.

• xleeuwx
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:18

xleeuwx

developer Tweakers Elect
Het nadeel is dat je elke keer weer beter moet doen als de vorige keer en jawel dat doet hij gewoon weer. _/-\o_

Held

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:49
Het idee is ook gewoon briljant. De uitvoering is nog beter :)

• willem1509
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07-03 14:36
Zeker weten Bas zn knutselblog!

Echt super om z'n blogs te lezen. Telkens weer

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-03 23:50
Ik vind dat Bas z'n knutselblog en deel 2 ervan de blog van de maand zijn. Ze zijn heel gedetailleerd, lang en hebben een heel hoog tweakers gehalte. Het beste vind ik nog de vele duidelijke foto's die zorgen dat het zelfs voor mij duidelijk is :). Alleen Sebastius mag niet altijd winnen :+
Ik vind dat diegene die zijn koekjes op een creatieve wijze koel hield ook genomineerd moet worden, alleen die heb ik nog niet terug gevonden en ik weet ook niet of dat nog deze maand was.

steam: failsnail, Letterbox

• tiriaq
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 22-03 11:53
productreview: Huawei Ascend P7 Zwart review door Mindpower
Zeer uitgebreid, overzichtelijke review! :)

• ProAce
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11:34
productreview: Phanteks Enthoo Luxe Zwart review door Foritain

Het moge duidelijk zijn waarom, zeer duidelijke uitgebreide review met veel goede foto's.

• dollers
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-02-2018
productreview: Phanteks Enthoo Luxe Zwart review door Foritain

Foritain heeft mij dankzij zijn reviews niet alleen aan een leuke computer geholpen, maar vermaakt mij ook keer op keer uitstekend met zijn ontspannen scrijfstijl en mooie foto's. Doet niets af aan de andere uitstekende verhalen, maar ik ben fan.

• Rhitik
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-01 22:16
Persoonlijk ga ik voor deze: productreview: Steelseries Siberia Raw Prism Wired 7.1 Wit (PC) review door Foritain

Waarom?
Een betaalbare koptelefoon, perfect cadeau voor december en heel compleet. Verder objectief, zoals het hoort te zijn. Deze review is goed leesbaar en bedoeld voor een grote doelgroep.

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17-03 10:17
Die laatste is van november en kan dus hier genomineerd worden: Productreview van de Maand: nomineren november 2014
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee