Toon posts:

Gebruikersreview van de Maand: nomineren december 2015 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1
Acties:

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17-03 10:17
Bij deze vast het nominatietopic voor de gebruikersreview van december, zodat jullie lekker vroeg los kunnen gaan. :)

Hier zijn de goed beoordeelde reviews van deze maand: http://tweakers.net/revie...BVZOYBVRggqygCSualgyWMagE

Maar scan vooral ook alle review even of er nog onopgemerkte pareltjes bijzitten: http://tweakers.net/revie...BVZOYBVRggqygCSualgyUMagE

Veel succes en plezier met nomineren!

• deguus
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 23-03 14:02

deguus

shit pf laad nit

mmm... Chocoladeletters!
van frozen deze man is een held samen met de anderen tweakers iets voor kerst doen voor mensen die wat minder hebben zonder na te denken blog van de maand

its the Guus

• Foritain
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

Blog(s) van de maand. Simplel.

De officiële blog van Frozen: Tweakers merchandise voor de voedselbank
De officiële blog van Frozen: Laatste dag actie chocoladeletters voor de voedselbank
De officiële blog van Frozen: mmm... Chocoladeletters!

We don't need no explanation. *du du du dududududu du du du*

Een beetje aan mensen denken die het minder hebben, endan op een leuke Tweakers worthy manier: met hulp van de community. Een voorbeeld voor z'n generatie [/oldpersonmode]

• FatalZero
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-03 09:35
Eens met Fortitain! Mijn stem gaat uit naar de blogs van Frozen! :)

Opper-prutser

• xleeuwx
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-03 20:28

xleeuwx

developer Tweakers Elect
Foritain schreef op donderdag 03 december 2015 @ 12:40:

De officiële blog van Frozen: Laatste dag actie chocoladeletters voor de voedselbank

Een beetje aan mensen denken die het minder hebben, endan op een leuke Tweakers worthy manier: met hulp van de community. Een voorbeeld voor z'n generatie [/oldpersonmode]
+1 :X

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:24

Soggney

Zeekomkommer

Ik nomineer enkel de laatste blog van Frozen: mmmm... Chocoladeletters, aangezien we daar de resultaten zien!

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-03 15:05

derx666

mecker ende blaet

My iRacing | My Simrig

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-03 15:26
[verwijderd]

[Voor 92% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:42]

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 25-03 16:37
Ik ben weinig origineel maar ik nomineer ook Frozen:
De officiële blog van Frozen: mmm... Chocoladeletters!!

Er zullen weinig communities zijn die dit soort projecten uitvoeren.

• bakvis
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-03 13:18

bakvis

Tweakers.Nerd

Wat een held, goed initiatief en mooi om te zien waar we toe in staat zijn!

Mijn Specs

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03:07

Ik quote gewoon :)

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

• chielisdenaam
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-01 22:54
Net zoals iedereen hierboven gaat mijn stem ook naar de chocoladeletters van Frozen

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-03 19:34

Kiswum

Gadget reviewer

Blogs van de maand gaan naar de mensen die belangeloos een goed doel hebben gesteund, zowel Fronzen als ProAce hebben hierin veel werk verzet:

Reviews and more: mmm... Nog meer Chocoladeletters!!

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-03 15:57

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Ik nomineer Reviews and more: mmm... Nog meer Chocoladeletters! :)
ProAce (Yorick) mag ook credits krijgen! :)

Verder hartelijk bedankt voor de nominaties, let them come! :D Des te meer aandacht komt er voor de voedselbank.

[Voor 35% gewijzigd door Frozen op 04-12-2015 00:22]

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online

Mrjraider

+1 maar deze Reviews and more: mmm... Nog meer Chocoladeletters!!
Hoort er dan eigenlijk ook bij benoemd te worden op z'n minst ;)

OFFLINE enkele berichten geedit

• Refro
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:25
lijkt me duidelijk dat deze actie het verdiend

[Voor 8% gewijzigd door Refro op 04-12-2015 22:15]

• Rooieduvel
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18-03 18:35

Rooieduvel

Reviewer of all things...

Chocoladeletters, Frozen en ProAce: nuff said.

Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022

• Tom 1234
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 26-05-2022
De productreview: Razer Tartarus Chroma Expert Gaming Keypad Zwart, PC review do...
mag wel review van de maand worden wat mij betreft.
goed geschreven kritisch en duidenlijk

• jort99b
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22-07-2022
Voor de review van de maand: productreview: Epson EcoTank ET-2550 review door Foritain
Toch weer een geweldige uitleg over een product waar eigenlijk maar weinig over gepraat wordt.

• Punkie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-10-2022

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
Darts🎯

• EmptyNull
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 12-03 15:01
Ik wil graag de volgende review aandragen voor de review van de maand:

productreview: Roccat Kova Zwart review door melek-taus

De foto's zijn heel netjes en geven een goed beeld van de Kova. De review is keurig geschreven en uitgebreid. Melek bespreekt vrijwel alle functies van de muis en ook wordt alles met plaatjes en filmpjes toegelicht, zelfs kleine probleempjes worden duidelijk besproken.
Dit soort persoonlijk gechreven reviews vind ik erg fijn weglezen en deze review is de reden dat de Kova nu thuis hoort op mijn bureau.

De blog die ik wil voordragen is natuurlijk die van Frozen:

Met mijn gedachten nog bij Kerst is dit toch wel een van de mooiste gebaren van een Tweaker.

Nul is niets, niets is leeg, leeg is nul. pindakaas.

• Sepio
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-03 10:31
Ik wil graag de volgende blog aandragen.
Wisdom: The Machine wordt realiteit in 2016... maar niet door HP

Deze blog is erg interessant en de schrijver heeft er veel tijd in gestoken.

• Vnze
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Mijn keuze voor deze maand zou naar diezelfde blog gaan.
Wisdom: The Machine wordt realiteit in 2016... maar niet door HP

• Tom 1234
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 26-05-2022
Deze vind ik wel weer heel erg mooi geschreven.
En eindelijk een Asus moederbord gebruikt:D
productreview: Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/16 review door Foritain

Anoniem: 372172

Geweldig natuurlijk ! :)

[Voor 84% gewijzigd door Anoniem: 372172 op 16-01-2016 09:18. Reden: Toevoeging]

• Jerrythafast
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09:29
Ik wil graag deze review aandragen:
productreview: HP Spectre x360 13-4150nd review door kcjs

Hij voorziet me van alle informatie die ik zoek, maar leest niet zo lekker weg omdat ik om de twee zinnen met tranen in mijn ogen zit van het lachen.

Anoniem: 202103

Fotografie is niet mijn stiel, maar toch wil ik de review van een losse lens - productreview: Panasonic Lumix G 25mm f/1.7 ASPH review door mrc4nl - aandragen. Informatief & uitgebreid geïllustreerd. Vooral de scoretabel voorafgaand aan de tekstuele conclusie vond ik een slimme samenvatting van de diverse beoordeelde aspecten. Als deze buiten de boot valt, pleit ik ervoor om deze te laten meedoen in de race van januari vanwege de publicatie op de valreep van het oude jaar.

Hoe loffelijk ik de chocoladeletterdonatie-actie ook vind (en die gezien de veelheid aan nominaties vast de prijs gaat krijgen), mijn tweakerhart gaat sneller kloppen van Wisdom: The Machine wordt realiteit in 2016... maar niet door HP. Een eervolle vermelding mag dit keer naar De drummende Pyrate! met tux-invloeden: De 'vergeten' computer omdat ik geschiedschrijving een warm hart toedraag. Verder hoop ik op mooie vervolgen op de bijdragen in Worstenfabriek. :9~ (dat hoop ik) & hoog tweakergehalte _/-\o_ .

[Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 202103 op 03-01-2016 22:25. Reden: Valreep. Blogs. Worstenfabriek: kwijl.]

Anoniem: 624233

a

[Voor 110% gewijzigd door Anoniem: 624233 op 03-04-2016 17:37]

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-03 14:48

V3g3ta

Fueled by Games!

Ik nomineer Foritain met deze review: productreview: Corsair Gaming Strafe RGB Cherry MX Silent (US layout) review ...

Uitgebreid, compleet en met lekker veel foto's! :)

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
IIk wil graag Tokko nomineren met z'n XPB review.
Reviewblog: [Review] Xiaomi Powerbank 20.000mAh
Tokko's reviews lezen altijd lekker weg :)

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

• sleezball
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-02 23:26
productreview: Corsair Gaming Strafe RGB Cherry MX Silent (US layout) review ...

Inderdaad de Foritain review van de Corsair Strafe RGB MX-Silent. Zoals altijd weer een genot om te lezen en veel foto's te bekijken. Geen internet plaatjes maar eigen foto's en nog erg goede ook..!

... Je hébt soms van die dagen ...

Anoniem: 372172

productreview: Epson EcoTank ET-2550 review door Foritain

Wederom van zeer grote klasse !

[Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 372172 op 16-01-2016 05:46]

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10:08

Chocoball

瞧好吧!

De tijd vliegt en we zitten al weer halverwege januari maar er is geen nieuw topic voor januari gekomen. Komt er nog een apart topic voor de normaties van januari 2016 of worden december en januari samengevoegd?

Verder is het misschien een idee om een uiterste inzenddatum op te nemen bij de nominaties? De inzendtermijn is nu wat te vrijblijvend.

• CyberDonky
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10:33

CyberDonky

DealBytes

Chocoball schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 08:54:
De tijd vliegt en we zitten al weer halverwege januari maar er is geen nieuw topic voor januari gekomen. Komt er nog een apart topic voor de normaties van januari 2016 of worden december en januari samengevoegd?

Verder is het misschien een idee om een uiterste inzenddatum op te nemen bij de nominaties? De inzendtermijn is nu wat te vrijblijvend.
Buiten dat zie ik dat de gebruikersreview van de maand December ook nog niet online is. Het topic voor januari 2016 is inmiddels aangemaakt Chocoball :)

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10:08

Chocoball

瞧好吧!

CyberDonky schreef op zondag 17 januari 2016 @ 22:09:
[...]

Buiten dat zie ik dat de gebruikersreview van de maand December ook nog niet online is. Het topic voor januari 2016 is inmiddels aangemaakt Chocoball :)
Bedankt, ik heb hem gezien Gebruikersreview van de Maand: nomineren januari 2016

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-03 15:57

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Graag wil ik productreview: Epson EcoTank ET-2550 review door Foritain nomineren. Ik heb zelf ook (met weinig succes) mogen meerekenen aan de prijs per printje. Er ging iets niet goed op mijn calculator (zeg ik stiekem, ik kan gewoon niet rekenen als derdejaars lucht en ruimtevaarttechniek). De review is erg mooi maar dat is niet het enige. Het product is gewoon zo speciaal dat het aandacht verdient. Het is namelijk bij veel printjes (bijvoorbeeld voor universiteiten) een stuk goedkoper om voor dit apparaatje te gaan dan een laser-printer te kopen met voor de gezondheid schadelijke en duurdere toners. Erg leuk dat de berekening van prijs per printje er ook bij zit, zeker omdat dit een belangrijk punt is als je voor deze printer gaat. "Vanaf wanneer wordt het nou echt rendabel?" Dat mis ik de laatste tijd in veel andere reviews, "Waarom of wanneer moet ik nou dit product kopen, en wanneer wat anders?" Vaak worden reviews namelijk voor de aankoop en dan wil je toch graag weten of het apparaatje iets voor je is of niet.

Voor mij is dit de duidelijke winnaar van december 2015.

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee