Zorgverzekering 2016 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Rooke schreef op donderdag 31 december 2015 @ 08:09:
[...]

Op jaarbasis zou ik € 811,44 betalen. En per maand (12*69)-24=804.
Hmm, webcare al lastig gevallen? Want dan gaat er iets niet goed. Mocht iemand nog een cashback url van AnderZorg zoeken waarbij je €40 krijgt, *knip en weer een ban voor referral - indirect of niet*

[ Voor 8% gewijzigd door Rukapul op 31-12-2015 09:31 ]

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-06 15:30
Waah schreef op donderdag 31 december 2015 @ 06:22:
[...]

Gewoon naar de site vaN cashbackxxl en dan independer kiezen. Je krijgt de cashback van Independer, niet (direct) van de verzekering
Ah heel erg bedankt, dan ga ik even kijken. Alleen cashbackxxl.nl bestaat niet. Bedoel je geen cashbackxl.nl?

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Binnetie schreef op donderdag 31 december 2015 @ 09:14:
[...]

Ah heel erg bedankt, dan ga ik even kijken. Alleen cashbackxxl.nl bestaat niet. Bedoel je geen cashbackxl.nl?
Ja die ja, tijd voor koffie :)
https://www.cashbackxl.nl..._campaign=Zorgverzekering

• Binnetie
Haha ik dacht het al, kwam al op vreemde sites.

Dus er zijn 2 opties:
1. via cashbackxl naar independer en dan 20 euro korting en een gratis tandongevallenverzekering
2. via een Tip een vriend link 40 euro korting

Ik dacht eerder te lezen dat je 30 euro kreeg via Cashbackxl: wcduck in "Zorgverzekering 2016"

• Waah
  • Nu online
Binnetie schreef op donderdag 31 december 2015 @ 09:24:
Haha ik dacht het al, kwam al op vreemde sites.

Dus er zijn 2 opties:
1. via cashbackxl naar independer en dan 20 euro korting en een gratis tandongevallenverzekering
2. via een Tip een vriend link 40 euro korting

Ik dacht eerder te lezen dat je 30 euro kreeg via Cashbackxl: wcduck in "Zorgverzekering 2016"
Klopt. In de doorlopende reisverzekering van vriendin zit tandongeval al verzekerd. Dus dan kan je een andere vergelijker (heb zelf pricewise gedaan, maar andere kan ook) gebruiken waar je 30 euro cashback krijgt.

Bij FBTO kost de tandverzekering ongelukken bijvoorbeeld 1 euro per maand. Dat zegt ook wel wat over hoe vaak je zo'n verzekering nodig hebt... mja voor die euro :+

• Binnetie
Mmm dan moet ik nog snel even kijken naar de doorlopende reisverzekering van mijn vriendin bij Zilverenkruis want als het daar in zit kan ik het gewoon via een tip een vriend link doen. Bedankt voor de tip!

Edit: ik lees alleen over vergoeding voor tandheelkundige hulp in het buitenland. Niet in Nederland zelf bij de reisverzekering van Zilverenkruis zelf.

[ Voor 27% gewijzigd door Binnetie op 31-12-2015 10:20 ]

• TRG550
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-06 23:09
Rooke schreef op donderdag 31 december 2015 @ 08:09:
[...]

Op jaarbasis zou ik € 811,44 betalen. En per maand (12*69)-24=804.
Verschil ligt aan die 24 euro, waar komt die vandaan?

69*12 = 828
2% jaarkorting = 16,56
jaarpremie = 828 -16,56 = 811,44 :)

cashback komt hier nog bij maar wordt los uitgekeerd

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10-05 09:51
Vragen bij AnderZorg even stellen via Facebook, ik ben binnen 10 minuten geholpen.

It's dogged that does it

• Pakhtun
  • Registratie: Oktober 2012
  • Nu online
Met een behandeling (tandarts) in januari is het dan aan- of afgeraden om verzekering nu al af te zeggen ivm extra tijd tot 31 januari?

• TRG550
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-06 23:09
Pakhtun schreef op donderdag 31 december 2015 @ 11:21:
Met een behandeling (tandarts) in januari is het dan aan- of afgeraden om verzekering nu al af te zeggen ivm extra tijd tot 31 januari?
Een nadeel kan zijn dat je geweigerd wordt voor een aanvullende verzekering. Met name bij de uitgebreidere pakketten kunnen aanvullend onderzoek vereist zijn.

Wat ik me overigens afvraag is of je bij wachten tot eind januari niet met terugwerkende kracht een laag eigen risico kan nemen indien je wat is overkomen terwijl je anders een verhoogd eigen risico zou hebben gehad? Ik neem aan dat de nieuwe zorgverzekeraar die kosten gemaakt begin januari voor het afsluiten vergoed.

• DutX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-06 22:29
TRG550 schreef op donderdag 31 december 2015 @ 12:16:
[...]
Een nadeel kan zijn dat je geweigerd wordt voor een aanvullende verzekering. Met name bij de uitgebreidere pakketten kunnen aanvullend onderzoek vereist zijn.

Wat ik me overigens afvraag is of je bij wachten tot eind januari niet met terugwerkende kracht een laag eigen risico kan nemen indien je wat is overkomen terwijl je anders een verhoogd eigen risico zou hebben gehad? Ik neem aan dat de nieuwe zorgverzekeraar die kosten gemaakt begin januari voor het afsluiten vergoed.
Je mag je verzekering gewoon aanpassen, en daarbij worden dus achteraf ook kosten vergoed die eerst niet vergoed zouden worden (indien je een dusdanige aanpassing maakt).

Afgelopen jaar hebben we dat dus meegemaakt met de kraamzorg, bleek geen volledige vergoeding te hebben. Uiteindelijk voor 100€ meer premie werd de eigen bijdrage van 185€ oid volledig afgedekt (was ZilverenKruis)

[ Voor 12% gewijzigd door DutX op 31-12-2015 12:23 ]

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-06 11:20
ybos schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 22:15:
Zit bij zilveren kruis en mijn vrouw is zwanger. Nu roept iedereen maximaal verzekeren die vrouw van je, iemand recent met dit bijltje gehakt?
Deveon schreef op donderdag 19 november 2015 @ 07:45:
[...]

Mijn vrouw heeft de 2 sterrenpolis en hiermee is/was alles afgedekt op gebied van zwangerschap.

Overigens dien je wel je kind op de beste verzekering in te schrijven. Ze zijn gratis meeverzekerd en zonder eigen risico, maar ze delen wel polisvoorwaarde met de ouder! Daarom heb ik zelf een minimale verzekering en mijn vrouw een uitgebreide met ons zoontje erbij. Fysio voor de kleine heeft ons al heel veel nachtrust opgeleverd. :)
Ik heb uiteindelijk ook mijn vrouw en kind bij elkaar gezet en vanwege haar zwangerschap nu gekozen voor 2 sterren aanvullende polis (14,41 euro p/mnd = 173 euro p/jaar meerprijs) o.a. vanwege kraamzorg kosten die dan worden gedekt. Bij onze dochter konden we dat niet meer wijzigen en waren zodoende zo'n 250+ euro kwijt voor o.a. kraamzorg. Daarnaast kun je dan 12+ fysio krijgen, tandarts kosten bij ongeluk zijn gedekt en nog wat zaken.

Ik heb een collectieve verzekering via mijn werk dus zodoende korting op basis en aanvullende pakket. Zelf heb ik overigens 1 ster aanvullend polis, maar wel een forse aanvullende tandarts pakket (zwak gebit, deels erfelijk vrees ik).
technopeuter schreef op woensdag 18 november 2015 @ 12:03:
Wij doen altijd Basispakket en volledig eigen risico+ alles in 1x betalen. dit is het goedkoopst.

tip: heb je jonge kinderen neem dan beide een andere verzekeraar, je kunt 1/2wege het jaar je kinderen laten overschrijven van de ene polis op de ander. Dit kan veel geld schelen!
Volledig eigen risico vind ik toch wel tricky. Het blijft absurd dat je over je (te verwachten) gezondheid keuzes moet maken qua geld. Het blijft als Amerika aanvullen.

Kan je dit bij alle zorgverzekeringen doen dat je je kinderen switchen gedurende een jaar van zorgverzekeraar A (bijv. vader) naar B (bijv. moeder).

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-03 22:18
Even een vraagje.

Ik wil overstappen naar DSW, maar als ik dan Cashback wil krijgen moet ik deze afsluiten via " Pricewise".

Waarom is dit eigenlijk?
Wordt "Pricewise" dan mijn tussenpersoon?
Krijg je gelijk een bevestiging van DSW of eerst van Prisewise?

Cashback heb ik weleens vaker gedaan en dat werkte goed, maar nu ineens via een prijsvergelijker vandaar deze vraagjes.

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

• technopeuter
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:01
funrider schreef op donderdag 31 december 2015 @ 12:27:
[...]

[...]

Ik heb uiteindelijk ook mijn vrouw en kind bij elkaar gezet en vanwege haar zwangerschap nu gekozen voor 2 sterren aanvullende polis (14,41 euro p/mnd = 173 euro p/jaar meerprijs) o.a. vanwege kraamzorg kosten die dan worden gedekt. Bij onze dochter konden we dat niet meer wijzigen en waren zodoende zo'n 250+ euro kwijt voor o.a. kraamzorg. Daarnaast kun je dan 12+ fysio krijgen, tandarts kosten bij ongeluk zijn gedekt en nog wat zaken.

Ik heb een collectieve verzekering via mijn werk dus zodoende korting op basis en aanvullende pakket. Zelf heb ik overigens 1 ster aanvullend polis, maar wel een forse aanvullende tandarts pakket (zwak gebit, deels erfelijk vrees ik).

[...]

Volledig eigen risico vind ik toch wel tricky. Het blijft absurd dat je over je (te verwachten) gezondheid keuzes moet maken qua geld. Het blijft als Amerika aanvullen.

Kan je dit bij alle zorgverzekeringen doen dat je je kinderen switchen gedurende een jaar van zorgverzekeraar A (bijv. vader) naar B (bijv. moeder).
2 polissen, 2*300€ besparing, risico is €200 pp, dus als 1 van 2 wat heeft nog steeds €100 winst.

diskeltische lurker

• Waah
  • Nu online
Geld voor kinderen onder de 18 uberhaupt eigen risico? Dacht vab niet?

• Joosie200
  • Niet online
henkyyyyyyy schreef op donderdag 31 december 2015 @ 14:40:
Waarom is dit eigenlijk?
Wordt "Pricewise" dan mijn tussenpersoon?
Krijg je gelijk een bevestiging van DSW of eerst van Prisewise?
Zodat DSW klanten kan werven dmv het bieden van een cashback en om geen extra werk te hebben besteden ze dit uit aan Pricewise. Pricewise is niet jouw aanspreekpunt maar DSW zelf, bij DSW ben je uiteindelijk verzekerd. Pricewise werkt wel als tussenpersoon maar is precies dat, niet meer en niet minder.

Je zult een ontvangstbevestiging krijgen van Pricewise en later een bericht van DSW dat je een polis digitaal/per post zult ontvangen.

• henkyyyyyyy
Joosie200 schreef op donderdag 31 december 2015 @ 16:22:
[...]

Zodat DSW klanten kan werven dmv het bieden van een cashback en om geen extra werk te hebben besteden ze dit uit aan Pricewise. Pricewise is niet jouw aanspreekpunt maar DSW zelf, bij DSW ben je uiteindelijk verzekerd. Pricewise werkt wel als tussenpersoon maar is precies dat, niet meer en niet minder.

Je zult een ontvangstbevestiging krijgen van Pricewise en later een bericht van DSW dat je een polis digitaal/per post zult ontvangen.
Oke dank je!
Het is geheel duidelijk nu.
:)

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:42
Ik ben ook overgestapt naar Ander Zorg.
Ik kom van de zilveren kruis achema.

Ik ga van 129,75
naar 108,75.

Vrijwel alles blijft hetzelfde voor mij.

12x21 + 40 cashback = 291 euro

• henkyyyyyyy
Hmm.... DSW is ineens weg bij Pircewise.nl. :(

Edit: via zorgkiezer geregeld, nu per polis 25 euro cashback.

[ Voor 42% gewijzigd door henkyyyyyyy op 31-12-2015 19:21 ]

• darksnake88
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-06 23:47
knip ook geen referrals via DM!

[ Voor 87% gewijzigd door Rukapul op 31-12-2015 19:26 ]

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Afgespoken maximum zal wel bereikt zijn dan.

Ik geloof het verder wel en blijf bij CZ via Fincover. Over gesproken maar nog even geen kinderplannen.

• Joosie200
  • Niet online
darksnake88 schreef op donderdag 31 december 2015 @ 18:12:
Net mijn zorgverzekering afgesloten Via AnderZorg. Toch gek dat ze dit jaar niet stunten met kortingen zo tegen het einde van het jaar. 2 jaar geleden zat ik bij Friesland ivm cashback en afgelopen jaar bij Zilveren Kruis waarbij ook een cashback liep. Nu bleef AnderZorg het goedkoopst.
Ja, dat valt op. Ik ging ook van DF naar ZK naar AZ. Maar de cashback van €75 heb ik niet meer kunnen evenaren.

• DutX
Zulke cashbacks vanuit de verzekeraars schijnt verboden te zijn vanaf dit jaar... tussenpersonen mogen het nog wel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36835

Iemand ook klant bij Menzis? Staat bij jou bij "Mijn Menzis" ook de 1e factuur voor 2016 op Betaald en is deze nog niet afgeschreven van je rekening?

Ik betaal jaarlijks en er staat dat mijn factuur voldaan is, al sinds 2 januari. Van mijn rekening is iig nog niets afgehaald :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• t_captain
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-06 23:49
Def1ant schreef op donderdag 31 december 2015 @ 20:05:
Zulke cashbacks vanuit de verzekeraars schijnt verboden te zijn vanaf dit jaar... tussenpersonen mogen het nog wel doen.
Cashbacks zijn een vorm van collectiviteitskorting. Die is wettelijk gemaximeerd op 10%.

Onderdeel van het grotere evil. Het hele systeem is gericht om de macht van de verzekeraars te maximaliseren en daar past een te grote inkoopkracht van collctieven niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:02

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Zie dat Anderzorg vandaag de premie heeft afgeschreven, ondanks dat ik hem op 30-12 zelf heb overgemaakt iom de klantenservice, heb hem maar teruggestort.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-06 20:37
Moet daar misschien ook nog eens achterna anderzorg heeft volgens mij van mij nog geen toestemming om automatisch incasso te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-06 23:23
Ik heb ook een basisverzekering via Anderzorg afgesloten maar nog geen tandverzekering. Nu zie ik dat die bij Anderzorg eigenlijk belachelijk duur is.

250 euro 100% pakket is 12,50 euro p.m. 250-12.5x12=100 voordeel
500 euro 100% pakket is 28.50 euro p.m. 500-28.5x12=158 voordeel

Mag je eigenlijk een dubbele tandverzekering hebben? Aangezien het voordeel in verhouding een beetje scheef loopt :P

[ Voor 134% gewijzigd door glnk op 09-01-2016 04:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutX
Dat pakket vergoed wel alles he, tot 250€. In de combinaties zit een tandverzekering die 'veel voorkomende' zaken dekt. (Dus al lang niet meer alles, en soms ook maar 80%)
Bij deFriesland worden techniek en materiaalkosten weer niet gedekt. Zo is er overal wel wat, maar eigenlijk is het zo geen verzekering meer

[ Voor 8% gewijzigd door DutX op 09-01-2016 07:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdW
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-06 21:39
Nou, via independer zelf overgestapt naar de Friesland, waar ik al zat en dit jaar weer.
Mijn vrouw is overgestapt van De Friesland naar Anderzorg, krijg je keurig een mail dat als je voor 31-12 overstapt alles voor je geregeld wordt. (30-12 overgestapt, 's avonds)

Aangezien de Friesland natuurlijk de premie voor 01-16 in december al had afgeschreven deze gestorneerd.
Krijg ik vandaag een brief van de Friesland dat de premie gestorneerd is en dat ik alsnog even over wil maken voor de premie van mijn vrouw :?

Log ik in zie ik dat ze inderdaad en bij Anderzorg nu klant is en bij de Friesland :(
Blijkt dat er dus niets is opgezegd....

Je kunt geloof ik binnen 14 dagen nog je nieuwe verz. annuleren.
Als ik niet op tijd duidelijk antwoord krijg van beide dan moet dat maar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:42
ik ben ook overgestapt van zilveren kruis naar Ander zorg.

Vandaag kreeg ik een brief van Zilveren kruis

"stoppen zorgverzekering"

Beste heer bla bla

U kiest voor een andere zorgverzekeraar. Wij vinden het jammer om u als klant te verliezen. U kunt altijd bij ons terugkomen. Is dit binnen 1 jaar? Dan is er geen medische beoordeling nodig als u dezelfde aanvullende pakketten kiest.

Maar ik had daar alleen de extra tandverzekering tot 500 euro.
Als ik bv volgend jaar of over 2 jaar weer over stap naar de zilveren kruis... moet ik dan echt een keuring?
of is dit meer een standaard brief?

En ook staat in de brief "Vertel u zorgverleners dat u niet meer bij ons verzekerd bent"
Dus dan moet ik de tandarts, huisarts apotheker allemaal bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutX
Keuring is wellicht voor aanvullende paketten. Dus ja, misschien heb je voor die tandverzekering dan wel een keuring nodig, maar niet voor de basis ofzo.

En moet je alles nabellen om eea door te geven? Ik doe het niet, want volgens mij hebben ze wel systemen waar ze het in kunnen zien. Alleen als je naar het ziekenhuis gaat heb je een nieuw ponskaartje nodig vziw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr8-jen
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:46
Ik zat bij zilveren kruis en achmea (collectief) en daar toen was wel een extra lange vragenlijst voor aanvullend (5+ pagina's) toen ik mij jaren terug aanmeldde. Maar zolang je geen reden had om ergens "ja" aan te vinken hoef je geen fysieke controle te ondergaan.

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 4500Wp ZWW || BENG, Rc6 rondom, tripple glas, WTW, 165m2 verwarmd || Gasloos sinds sep 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeViE
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-02 14:17
Ik kreeg vanavond een email dat de cashback via Cashbackxl is afgewezen door Anderzorg.. Hebben meer mensen dezelfde melding gekregen? Morgen maar eens achteraan gaan dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
WeViE schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 23:10:
Ik kreeg vanavond een email dat de cashback via Cashbackxl is afgewezen door Anderzorg.. Hebben meer mensen dezelfde melding gekregen? Morgen maar eens achteraan gaan dan..
Hier hetzelfde met Kiemer en CashbackXXL. Erg vreemd, aangezien de premie zelfs al betaald was. Ik heb een claim aangemaakt.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10-05 09:51
Onlangs is bij mij de €811,44 nog een keer afgeschreven, ondanks dat ik deze in 2015 al had betaald. Klacht ingevuld en kreeg vrij vlot een reactie terug dat het geld teruggestort zou worden inclusief iets van een tegemoedkoming. Ik ben benieuwd wat het inhoudt, verder wel een prima klachtafhandeling.

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulster Seedling
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-06 20:54

Ulster Seedling

“Middelgrote appel”

Dit jaar moet ik een kroon laten plaatsen en ik hoop dat deze zoveel mogelijk vergoed wordt. Daarom heb ik gezocht naar verzekeraars met een ruime aanvullende tandverzekering, zonder strenge medische selectie.

Uiteindelijk vond ik de aanvullende Tand Royaal-verzekering van OZF. Deze biedt een ruime vergoeding voor kronen, en hanteert een vrij losse medische selectie:
Medische selectie voor Tand Royaal
De medische selectie voor Tand Royaal bestaat uit het beantwoorden van 2 vragen:
1. Bent u de de afgelopen 12 maanden bij de tandarts geweest voor controle?
2. Heeft u bij uw huidige zorgverzekeraar een aanvullende tandheelkundige verzekering?
Mogelijk vragen wij u om een saneringsbewijs van uw tandarts naar ons op te sturen. Of een tandheelkundige gezondheidsverklaring in te vullen en naar ons op te sturen.
Ik heb me aangemeld voor deze verzekering. Beide vragen kon ik naar waarheid met “ja” beantwoorden. Inmiddels heb ik de polis binnen, en er is niet gevraagd om een saneringsbewijs of tandheelkundige gezondheidsverklaring. Ik kreeg dus het idee dat ik geluk heb gehad en nu vergoeding kan krijgen.

In de polisvoorwaarden blijkt echter het volgende te staan:
Tand Compact en Tand Royaal
Alleen van toepassing als deze dekking op uw polisblad staat en als er sprake is van een gesaneerd gebit. Hiervoor kunnen wij om een saneringsbewijs vragen. Eventuele kosten ervan vergoeden wij niet.
Dit doet me twijfelen over deze verzekering. Uit de tekst op hun website (eerste quote) krijg ik het idee dat ik goed zit, omdat ze me niet om een saneringsbewijs of tandheelkundige gezondheidsverklaring gevraagd hebben. De polisvoorwaarden (tweede quote) doen echter vermoeden dat ik niet goed zit omdat ik geen gesaneerd gebit heb, onafhankelijk van of ze me hier van tevoren naar vragen of niet.

Ik zit nog binnen de 14 dagen na het ontvangen van mijn polis en kan dus nog annuleren en voor een andere verzekeraar kiezen (met lagere vergoeding, maar zonder medische selectie). Nu vraag ik me af of dat slim is. Kan OZF überhaupt eerst de aanvullende verzekering toekennen en mij laten betalen, en achteraf vergoeding weigeren, terwijl de tekst op hun website de indruk geeft dat ik al door de medische selectie heen ben?

“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:34
Is het trouwens gebruikelijk dat er ook geen brilvergoeding wordt gegeven indien de vergoeding vanwege een hoger pakket hoger is?

Voorbeeld:
Jaar 1: vergoeding €100 per 2 jaar, volledig gebruikt door bril van €150
Jaar 2: vergoeding €150 per 2 jaar ivm ander pakket.

Is het gebruikelijk dat jaar 2 dan helemaal geen vergoeding mogelijk is, anders dan de €50 euro die nog "over" zou moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:01

Richard

Kuru Kuru Kururin

Hier zijn gisteren de AnderZorg cashbacks uitbetaald.
(misschien een hands-up voor mensen waar het mis is gegaan)

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Richard schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 09:16:
Ik heb het ook gister ontvangen :)

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:59
Goede melding. Hier ook ontvangen. 1x voor nieuwe klant en 2x voor +6 aanmeldingen. Prima!

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdeboois
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-06 22:14
Ik weet zeker dat DSW mijn niet bestaande cashback aan zorg heeft uitgegeven. Dat is nog beter nieuws !

PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LuPo
Ik word toch gelukkiger van geen zorg nodig hebben en zo min mogelijk betalen. Maar ieder z'n ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdeboois
LuPo schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 14:14:
Ik word toch gelukkiger van geen zorg nodig hebben en zo min mogelijk betalen. Maar ieder z'n ding.
Denk je niet dat je die cashback uiteindelijk zelf betaald ?

[ Voor 15% gewijzigd door kdeboois op 31-03-2016 16:19 . Reden: Solidariteitsbeginsel ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
kdeboois schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 15:40:
[...]

Denk je niet dat je die cashback uiteindelijk zelf betaalt ?
Ik betaal al jaren voor anderen. Maar dat doe ik graag. Zodat als ik zelf wat heb er ook zorg beschikbaar is. Tot die tijd betaal ik wel het liefst zo weinig mogelijk. Dat is toch niet heel raar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdeboois
LuPo schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 20:43:
[...]

Ik betaal al jaren voor anderen. Maar dat doe ik graag. Zodat als ik zelf wat heb er ook zorg beschikbaar is. Tot die tijd betaal ik wel het liefst zo weinig mogelijk. Dat is toch niet heel raar?
Ja die d's en die t's blijven mijn zwakke punt. Veel plezier er mee.

Punt is dat wat ze jou als korting / premie geven beter aan zorg kunnen uitgeven en een lagere premie voor iedereen. Ook dat is solidair. Ben het hele markt denken in de zorg flink beu en denk dat voor de basis verzekering deze kermis beter kan stoppen. Veel moeite en gedoe om niks.

Vandaar mijn persoonlijke keuze voor DSW. Hebben geen collectieve kortingen en vergoeden gewoon zorg.

PS: zelf ook alleen betaalt en nooit zorg nodig gehad. Mijn naasten echter wel.

[ Voor 5% gewijzigd door kdeboois op 01-04-2016 10:01 . Reden: Kleine aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
kdeboois schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 09:59:
[...]

Ja die d's en die t's blijven mijn zwakke punt. Veel plezier er mee.
Volgens mij wijs ik je er nergens op, dus om dan zo te reageren?
Punt is dat wat ze jou als korting / premie geven beter aan zorg kunnen uitgeven en een lagere premie voor iedereen. Ook dat is solidair. Ben het hele markt denken in de zorg flink beu en denk dat voor de basis verzekering deze kermis beter kan stoppen. Veel moeite en gedoe om niks.
Tsja, zolang dat niet aangepakt wordt doe ik het er maar mee.
Vandaar mijn persoonlijke keuze voor DSW. Hebben geen collectieve kortingen en vergoeden gewoon zorg.
Prima keuze maar respecteer aub ook de keuze van een ander.
PS: zelf ook alleen betaald en nooit zorg nodig gehad. Mijn naasten echter wel.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdeboois
LuPo schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 10:22:
[...]

Volgens mij wijs ik je er nergens op, dus om dan zo te reageren?

[...]

Tsja, zolang dat niet aangepakt wordt doe ik het er maar mee.

[...]

Prima keuze maar respecteer aub ook de keuze van een ander.

[...]

;)
Mijn reactie veranderen was genoeg.

Gewoon blijven meedoen verander je niks mee en maakt het wellicht erger.

Ik heb respect voor ieder zijn keuze en zie ook niet waar ik laat zien dat dit niet zo is.

Wil alleen graag mijn keuze & mening motiveren en dan lijkt dit forum mij een prima plek.

Je voelt je misschien een beetje aangevallen en ik hoop zelfs een beetje schuldig. Prima, dat was ook de bedoeling >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
kdeboois schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 10:33:
[...]

Mijn reactie veranderen was genoeg.

Gewoon blijven meedoen verander je niks mee en maakt het wellicht erger.

Ik heb respect voor ieder zijn keuze en zie ook niet waar ik laat zien dat dit niet zo is.

Wil alleen graag mijn keuze & mening motiveren en dan lijkt dit forum mij een prima plek.

Je voelt je misschien een beetje aangevallen en ik hoop zelfs een beetje schuldig. Prima, dat was ook de bedoeling >:)
Wellicht je eerste reactie nog eens doorlezen. Veel plezier bij DSW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdeboois
LuPo schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 10:36:
[...]

Wellicht je eerste reactie nog eens doorlezen. Veel plezier bij DSW!
Die waarin ik blij was dat DSW wel geld uitgeeft aan zorg en niet aan cashback ?

Dat gaat over Anderszorg die een andere keuze maakt dan DSW. We zijn wel klaar zo.

Veel plezier bij Anderzorg. Ook jarenlang gezeten en een zeer goede verzekeraar die nog iets beter zou kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ik heb de bonus van de overstappers voor 30 december wel ontvangen als ook mijn eigen overstapbonus. Maar de overstappers per 30 en 31 december zijn nog op de status: nog niet goedgekeurd en gecontroleerd. Wel bevestigd.

Navraag bij Anderzorg gedaan, verwijzen ze mij door naar Member get Member want die gaat over de afhandeling.

Niemand anders hier die ook nog niet van elke overstapper een bonus heeft ontvangen?

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:50

MsG

Forumzwerver

Ik heb vandaag eindelijk mijn claim van CashbackXL goedgekeurd gekregen voor het afsluiten van een zorgverzekering via Independer (weer via CashbackXL dus). €20,-. Weet iemand of dat strookt met het bedrag wat vorig jaar werd genoemd (heb het zelf niet meer bijgehouden, stom).

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:19
Is er al een topic voor de zorgverzekeringen in 2017? Kreeg zojuist een mail van Menzis met daarin de premies voor komend jaar.

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
ThinkPadd schreef op donderdag 17 november 2016 @ 11:24:
Kreeg zojuist een mail van Menzis met daarin de premies voor komend jaar.
Laat me raden, 10% hogere premies :')

Waarom heb ik altijd het idee dat de zorg de kant opgaan van de banken, elk jaar hogere kosten waarbij de kwaliteit van de service eigenlijk alleen maar achteruit gaat. Het enige wat omhoog gaat zijn de salarissen en bonussen en dan nog niet eens van het verzorgende personeel :'(

Zit nu bij ditzo, volgens mij één van de goedkopere, zal zo eens independer aanzwengelen.

Man man man, hebben ze de website weer aangepast. Het is nu 1 grote reclame bullshit bagger geworden. :')

[ Voor 8% gewijzigd door Viper® op 17-11-2016 11:55 ]

• Murrays
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
ThinkPadd schreef op donderdag 17 november 2016 @ 11:24:
Is er al een topic voor de zorgverzekeringen in 2017? Kreeg zojuist een mail van Menzis met daarin de premies voor komend jaar.
Ik ben het topic nog niet tegen gekomen. Helaas heb ik ook nog niet de tarieven van Menzis ontvangen. Is het schrikken?

• Clavis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06:51
Viper® schreef op donderdag 17 november 2016 @ 11:53:
[...]

Laat me raden, 10% hogere premies :')

Waarom heb ik altijd het idee dat de zorg de kant opgaan van de banken, elk jaar hogere kosten waarbij de kwaliteit van de service eigenlijk alleen maar achteruit gaat. Het enige wat omhoog gaat zijn de salarissen en bonussen en dan nog niet eens van het verzorgende personeel :'(

Zit nu bij ditzo, volgens mij één van de goedkopere, zal zo eens independer aanzwengelen.
Nog niet alle verzekeraars hebben de premie online staan. Dit moet gebeuren voor deze zaterdag.

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Dan wacht ik nog ff

Ik zie overigens net bij Independer dat ze DitZo niet als product aanbieden, dus de staat niet bij de beste prijs-kwaliteit lijst, wel bij alle aanbieders.

Klinkt een beetje zo van "Als je ons geen geld geeft kom je achteraan te staan en niet in onze advieslijst". Lekker onafhankelijk :')
Vroeger was independer wel handig, tegenwoordig vind ik het helemaal kut :P
Hetzelfde als thuisbezorgd.nl, ik gebruik ze wel maar ik bestel lekker via de aanbieder website :P

[ Voor 11% gewijzigd door Viper® op 17-11-2016 11:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:19
Ik heb de tarieven van Menzis in dat nieuwe topic gepost. Ik stel voor dat we dit topic laten rusten :)
Pagina: 1 ... 6 7 Laatste

Let op:
Geen referrals voor eigen gewin!