Fijn, de bezorging a la hier beschreven (geen briefje, geen melding in app, geen melding op website) breiden zich nu uit naar bij NL webshops bestelde goederen bij mij.
Afgelopen week: bezorging van twee pakketjes, was netjes aangemeld in de app/website voor tracking. Op gemelde tijdstip: geen bezorger. 'S avonds werd pakketje 1 door brievenbus gefrot. In de app bleef hij aan staan als nog te bezorgen (steeds op "morgen tussen 1130 en 1400").
Pakketje 2 zou 2 dagen later komen. Binnen gestelde tijd wederom geen bezorger. In app echter wel een melding dat bezorgpoging niet gelukt was. "Morgen nieuwe poging". Wederom geen bezorger gezien die dag. Ook geen briefjes op beide dagen. App geeft nog steeds aan "morgen tussen 1130 en 1400"
Komt zondag ochtend ineens de buurvrouw, pakketje (2) van jou bij ons bezorgd. ????? Raar.
Ik kijk nog eens in de app/trackingsite. Nog steeds rare meldingen.
Pakket 1 staat: Aangemeld bij PostNL, Bezorgmoment nog niet bekend (pakket nu al een week in huis)
Pakket 2 staat: 1e bezorgpoging niet gelukt, vandaag 1130 1400.
Bij volgende zelfde ervaring ga ik maar eens aan de klachtenlijn hangen.
Parallel was pakket 3 (uit China) wel met briefje door bus gekomen. Die kon ik ophalen bij PostNL punt na 2 mislukte bezorgpogingen (waarbij ik niet vertrouw dat bezorger daadwerklijk is langsgekomen, want 75% van op tracking website gemelde tijd was ik thuis. De RS**NL code werkte rechtstreeks in app. Nadat briefje met ophalen bij PostNL punt voorbij was gekomen, was tracking in de App echter meteen verdwenen....
[
Voor 15% gewijzigd door
Get!em op 13-06-2016 10:40
]