Als je zo gaat doen. Suxces er mee..AlexP36 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 19:01:
Ja dat maakt een groot verschil, je hebt ook azijnpissers en azijnpissers !
Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |
Ik zoek een stuurwiel voor ets2 dus weten jullie nog iets? Ik wil graag iets onder de €100.
Maar voor €100 zou ik eerder 2e hands kijken denk ik. Hangt er ook wel heel erg vanaf of je automaat of handgeschakeld wilt rijden. Ik heb zelf een Logitech G27, en daarmee ben ik hierlang niet de enige. Ben overigens begonnen met een Driving Force GT
Kalm aan! En rap een beetje!
Ook de Scania T weer even geupdate met een nieuwe moter en klaar gezet voor de volgende rit van 77 ton.
Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |

Daarna even een espresso gehaald

Een bekeuring opgelopen naar op weg naar een nieuwe vracht

En uiteindelijk toch een lading gehaald

16 Ton Pruimen voor Medvezhyegorsk (Rusland) 4188 km
“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings
In ieder geval een soort van groot aquarium
[ Voor 18% gewijzigd door Barfman op 24-02-2018 00:51 ]
SolarEdge SE3000HD Wave Totaal 3600WP (ZO 180°) 35°Dak. Daikin Pefera FTXM35n - RXM35N 3,5Kw, LG S09ET Split Airco 2,5KW
Op mijn nieuwe profiel zit ik pas op 36% zonder PromodsDolbyadt schreef op maandag 26 februari 2018 @ 10:11:
Ben sinds vorige week weer begonnen met ETS 2. Wat een genot om in Italie te rijden wat maken ze toch steeds een mooi nieuwe uitbreiding. Iedere DLC is het altijd waard. Daarbij moet ik wel zeggen samen met Promod 2.26 natuurlijk. Zonder promods speel ik het spel niet. Want Promods maakt deze game zoals het zou moeten zijn. Heb inmiddels 63% van de Promods map ontdekt. Rijd op dit moment nog met de Daf 106XF van Daf XF Euro 6 Reworked v2.0 [Schumi] [1.30]. Helaas omdat de versie van DAF XF E6 by ohaha [v1.73] werkt niet 100% met de DAF DLC helaas.
Zaterdag achievement gehaald om 26 steden te bezoeken in Frankrijk.
in italië had ik na 2 dagen alle steden al bezocht
Binnenkort beginnen met UK te verkennen.
Het is alleen jammer dat SCS niet meer details toevoegt aan de basis versie (Zoals Duitsland, Nederland, België) beetje standaard en kaal aangekleed als je dit vergelijkt met de DLC's van Frankrijk en italie bijvoorbeeld.
Angelo NL / Global Cargo VTC
SolarEdge SE3000HD Wave Totaal 3600WP (ZO 180°) 35°Dak. Daikin Pefera FTXM35n - RXM35N 3,5Kw, LG S09ET Split Airco 2,5KW

https://www.instagram.com/p/BgBVbnVFcGA/?hl=nl
Misschien is het wel de New Scania Longliner :-)
[ Voor 13% gewijzigd door Barfman op 07-03-2018 13:24 ]
*empty*
dat zal wel een nieuw skinpack zijnBarfman schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 13:20:
Something is cooking™ .... 😉
[afbeelding]
https://www.instagram.com/p/BgBVbnVFcGA/?hl=nl
Misschien is het wel de New Scania Longliner :-)
Ik vind het precies andersom, het interieur vind ik geweldig en de buitenkant is af en toe wennen. Als je naar die bak kijkt zie je dat die lijnen doorlopen vanuit de cabine (de onderste loopt in een schuine lijn door) dus waarschijnlijk is het een 4/5 asserDolbyadt schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 14:24:
Kan er niks aan doen. Maar de binnenkant van de new generatie scania vind ik niet mooier dan de vorige scania. De buitenkant vind ik wel erg netjes. misschien moet ik er nog aan wennen.
Lord-The-Gamer (L-T-G)
Ik denk ook dat het een bakwagen is, aan dat blok te zien achteropMR_VIPER schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 14:00: En ik gok dat SCS niet gaat afwijken van de modelrange zoals Scania die uitgeeft. Dan ga je dus naar een bakwagen of misschien een 4/5-asser met opbouw.

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)
Truck past niet in de garage

Wel een rustig plekje gevonden voor de lunch

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings
Is het aan te raden om Project Balkan en Turkije map toe te voegen aan Promods? Of zitten er rare bugs in? Iemand ervaring ermee? Ze staan namelijk niet in de aanbevolen mappen bij Promods maar ook niet in de lijst met maps die niet of slecht werken met Promods. Is het daarnaast ook verstandig om Poland rebuilding er nog tussen te voegen in de lijst met mods in ETS2 naast Promods en Rusmap?
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Vanavond ritje naar Bergen afmaken en dan midden en zuid Europa weer eens onveilig maken
Dan hou ik het lekker bij PM en RM. Gewoon genieten.ScuL schreef op dinsdag 20 maart 2018 @ 22:25:
PB & PR overschrijven hele lappen van ons werk. Turkije map kan ik niet beoordelen
Even een toevoeging:
Is dit een bekend probleem? Onder Gorzow (PL) kom ik beide kanten en banen niet langs het tolhuisje.

[ Voor 29% gewijzigd door Saybia op 23-03-2018 18:24 ]
https://www.promods.net/v...&t=19881&p=188357#p188357
Weer geconnecteerd met WoT, alleen heb ik nu het probleem dat mijn stats niet gesynced worden. Uploaden van screens lukt dan weer wel. Iemand dit al meegemaakt?
Wordt verholpen met de volgende uitlevering, volgens het PM forum.FransJansen schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 20:15:
Het is een bekend probleem, weet niet of het intussen opgelost is.
https://www.promods.net/v...&t=19881&p=188357#p188357
Nee, net een ritje gedaan gelinked met WoT, is gelijk verwerkt. Misschien een tijdelijke hick-up?Pana schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 00:02:
Ben sinds kort ook weer opnieuw beginnen spelen op een nieuw profiel.
Weer geconnecteerd met WoT, alleen heb ik nu het probleem dat mijn stats niet gesynced worden. Uploaden van screens lukt dan weer wel. Iemand dit al meegemaakt?
Mogelijk een verwarring van mij. Ik dacht dat elke ingame job op je profiel kwam, maar blijkbaar telt dit enkel voor WoT contracts.Saybia schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 19:02:
Nee, net een ritje gedaan gelinked met WoT, is gelijk verwerkt. Misschien een tijdelijke hick-up?
TRADE CONNECTIONS - SWEDEN
Goal: Complete a delivery of any cargo to or from Sweden with at least 10 other countries in Europe.
Reward: 5 tradeable and marketable Steam inventory items: A nice looking interior statue decoration of a Swedish Viking warrior; Northern Lights - a beautiful background for your main menu; 3 random country pennants to further customize your truck interior.
The event will last until April 29, 2018. Latest game version is required for participating in the event.
Wel gaaf hoor, vond het altijd zo jammer dat die slangen er bij sommige trucks gewoon los onder hingen.
Oh, en 8x4 chassis voor de nieuwe Scania's
[ Voor 39% gewijzigd door FastFred op 30-03-2018 08:49 ]
*empty*
Weer hetzelfde probleem als bij de kerstactie.
“Jouw truck of oplegger is te lang om zonder schade op de startpositie te spawnen. Gebruik een andere truck of oplegger en begin daarna je contract opnieuw. “
Dan maar geen WoT opdrachten.
Het zal wel een mod probleempje zijn maar heb geen zin om te zoeken of aan te passen voor een paar simpele rewards.

[ Voor 7% gewijzigd door FastFred op 02-04-2018 22:19 ]
Aangezien ik graag ETS2 wat meer wil oppakken maar ik op 2 systemen, laptop en pc, speel is dit vanwege het feit dat er geen cloud-sync in zit redelijk lastig. Nu zat ik te denken en is het mogelijk om de save files op een usb te zetten? De bedoeling is dat:
PC -> USB heeft save file > ik doe 1 rit > save file overschrijft die van de USB.
Dag later; plug de usb in de laptop en kan weer verder met de laatste save file na de rit op mijn PC.
Is dit mogelijk?
Volgens mij wel, dan moet je de directory met de getallen en letters kopiëren, bijvoorbeeld '416E6F6E796D6F75735750'.Roybs schreef op woensdag 4 april 2018 @ 10:17:
Misschien dat iemand het hier weet, heb het geprobeerd te googlen maar vindt helaas niks
Aangezien ik graag ETS2 wat meer wil oppakken maar ik op 2 systemen, laptop en pc, speel is dit vanwege het feit dat er geen cloud-sync in zit redelijk lastig. Nu zat ik te denken en is het mogelijk om de save files op een usb te zetten? De bedoeling is dat:
PC -> USB heeft save file > ik doe 1 rit > save file overschrijft die van de USB.
Dag later; plug de usb in de laptop en kan weer verder met de laatste save file na de rit op mijn PC.
Is dit mogelijk?
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Yeah dat moet ik even uitvogelen. Is er een manier waar ik bij ETS2 kan zeggen waar die de save file vanaf moet halen ipv iedere keer de save te kopiëren naar de usb? Dat ik niet handmatig iedere keer de save file hoef over te kopiëren.Anonymoussaurus schreef op woensdag 4 april 2018 @ 10:34:
[...]
Volgens mij wel, dan moet je de directory met de getallen en letters kopiëren, bijvoorbeeld '416E6F6E796D6F75735750'.
Geen idee. In ETS 2 zelf kan dat niet voor zover ik weet. Misschien dat je een configuratiebestand vinden waarin dat staat.Roybs schreef op woensdag 4 april 2018 @ 10:39:
Yeah dat moet ik even uitvogelen. Is er een manier waar ik bij ETS2 kan zeggen waar die de save file vanaf moet halen ipv iedere keer de save te kopiëren naar de usb? Dat ik niet handmatig iedere keer de save file hoef over te kopiëren.
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Als je via steam speelt kan je bij het eigenschappen menu van ets2 (rechtsklik ets2 icon in steam) in het tabblad algemeen je eigen startopties instellen. Zo kan je bijv. verwijzen naar een usb stick als profiel folder. Je kan niet alleen je profiel map 2454337621345 verplaatsen, maar je moet je hele Euro Truck Simulator 2 folder die in je Documenten folder staat op je usb zetten. In het veld startopties instellen zet je danRoybs schreef op woensdag 4 april 2018 @ 10:39:
[...]
Yeah dat moet ik even uitvogelen. Is er een manier waar ik bij ETS2 kan zeggen waar die de save file vanaf moet halen ipv iedere keer de save te kopiëren naar de usb? Dat ik niet handmatig iedere keer de save file hoef over te kopiëren.
1
| -homedir " X:\MijnProfielFolder" |
Je kan ook als je geen steam hebt via de snelkoppeling zelf naar een usb stick verwijzen waar je Euro Truck Simulator 2 folder staat. Open de snelkoppeling met rechtsklik en bij het veld doel: zet je achter de laatste aanhalingsteken
1
| -homedir " X:\MijnProfielFolder" |
Nu ziet ETS2 jouw folder die je verplaatst hebt naar de usb als profile folder waar ook je mods en saves in staan.
Ik zit op mijn werk dus er kan af en toe een typo in zitten want de boel is bij defensie super traag :-)
[ Voor 15% gewijzigd door Barfman op 04-04-2018 17:41 ]
Nu eindelijk met je vrouw in de truck met digitaal pensioen.FastFred schreef op maandag 2 april 2018 @ 22:19:
Heeft mega lang geduurd, profiel is 4,5 jaar oud100% zonder leningen.
[afbeelding]
Of spaar je het op totdat Truckcoin live gaat.
How do you save a random generator ?
Bedankt voor je uitleg. Hier heb ik erg veel aan!! Ga het vanavond uitproberen
En is het gelukt?? Ik wil windows opnieuw installeren, daarom ook alle games die ik heb. En aangezien ETS2 niet met de Steam Cloud werktRoybs schreef op donderdag 5 april 2018 @ 10:22:
[...]
Bedankt voor je uitleg. Hier heb ik erg veel aan!! Ga het vanavond uitproberen
Edit: Ik neem aan dat het de map is waar al je profiles mappen in staan??
[ Voor 9% gewijzigd door pwillemske op 15-04-2018 11:20 . Reden: Iets vergeten te vragen ]
Lord-The-Gamer (L-T-G)
dat zou wel mooi zijn als dat kan, dan kan ik de profiel folder naar dropbox ofzo verhuizen..Barfman schreef op woensdag 4 april 2018 @ 12:47:
[...]
Als je via steam speelt kan je bij het eigenschappen menu van ets2 (rechtsklik ets2 icon in steam) in het tabblad algemeen je eigen startopties instellen. Zo kan je bijv. verwijzen naar een usb stick als profiel folder. Je kan niet alleen je profiel map 2454337621345 verplaatsen, maar je moet je hele Euro Truck Simulator 2 folder die in je Documenten folder staat op je usb zetten. In het veld startopties instellen zet je dancode:waar X de letter van je USB is, en in de MijnProfielFolder (Kan je ook anders noemen) zet je de map Euro Truck Simulator 2. Je moet wel zorgen dat je USB letter op allebei de apparaten dezelfde letter krijgen.
1 -homedir " X:\MijnProfielFolder"
Je kan ook als je geen steam hebt via de snelkoppeling zelf naar een usb stick verwijzen waar je Euro Truck Simulator 2 folder staat. Open de snelkoppeling met rechtsklik en bij het veld doel: zet je achter de laatste aanhalingstekencode:
1 -homedir " X:\MijnProfielFolder"
Nu ziet ETS2 jouw folder die je verplaatst hebt naar de usb als profile folder waar ook je mods en saves in staan.
Ik zit op mijn werk dus er kan af en toe een typo in zitten want de boel is bij defensie super traag :-)
ETS2 OPEN BETA 1.31.0.75
MAIN FEATURES:
- Power/air lines between truck and trailer(s)
- Improved mirror rendering (head position-based FOV, properly curved mirrors)
- Random road events
- 8x4 Scania R and S truck chassis
- Job selection screens have new filter and cargo search elements.
- UK trailers are not a standalone vehicle for license plates anymore
- Parking brake automatically ON after truck spawn (g_park_brake_init)
- Screenshot name format now based on date and time
- Increased precision trip data (dashboard computer display)
- Fixed/updated LP in various countries (Belgian, Norway, Polish, Czech)
- Fixed torque converter locking
- Fixed damaged predefined trucks in dealers and quick jobs
- Fixed trailer damage reporting
- Fixed HDR interpolation
- New terrain brushes in the map editor
- Dropped support of the old maps (pre 4.38, due to brushes)
- Mirror_data
- A trailer could be registered as standalone or not
- Variable shift length
- Truck dealer trucks are not on the list anymore, the game reads all units in given directory
- Steerable wheel independent on wheel model
- Dropped support for old attributes

[ Voor 8% gewijzigd door Barfman op 20-04-2018 23:59 ]
Ach ik vind het ook wel weer lekker om eens de 60fps aan te tikken.ScuL schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 23:10:
Dat komt omdat we nieuwe versies hard blokkeren in onze bestanden, maar zelfs als we het toe zouden staan zou het niet werken. Op dit moment crasht 1.31 binnen 60 seconden met ProMods, zelfs met de nodige aanpassingen. We wachten weer op hulp van SCS om de problemen op te lossen.
weet iemand of al mod is die new Scania 8x4 laat werken met 1.30 ?
Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)
Amerikaanse Truck simulator is nu voor 7€ te krijgen. Volgens de review krijg je daar maar wel twee staten.
En hoe blokkeer ik upgrades want in Steam zie ik alleen opties om betas te blocken
[ Voor 37% gewijzigd door max3D op 30-04-2018 17:43 ]
bij de eigenschappen van het spel in steam kan je bij tabblad betas je game versie "vast" zetten op een bepaalde versie.., dan wordt hij niet bij gewerkt naar een nieuwe versie.max3D schreef op maandag 30 april 2018 @ 17:42:
Stomme vraag waarschijnlijk, maar waar vind ik het versienummer van ET?
En hoe blokkeer ik upgrades want in Steam zie ik alleen opties om betas te blocken
let wel op dat je dan WoT events niet kan voltooien
Merci; gevondenmschol schreef op maandag 30 april 2018 @ 19:03:
[...]
bij de eigenschappen van het spel in steam kan je bij tabblad betas je game versie "vast" zetten op een bepaalde versie.., dan wordt hij niet bij gewerkt naar een nieuwe versie.
let wel op dat je dan WoT events niet kan voltooien
Motaro schreef op maandag 30 april 2018 @ 12:48:
hoi
weet iemand of al mod is die new Scania 8x4 laat werken met 1.30 ?
Mod is te vonden in de steam workshop
https://steamcommunity.co...89995&searchtext=scania+s
Klopt, standaard krijg je Californië en Nevada. De rest is DLCnino_070 schreef op maandag 30 april 2018 @ 17:08:
productreview: American Truck Simulator California, PC (macOS / OS X, Windows...
Amerikaanse Truck simulator is nu voor 7€ te krijgen. Volgens de review krijg je daar maar wel twee staten.
- Map is heel klein. Je rijdt in een kwartiertje van de ene naar de andere stad, waar dit in Amerika in het echt uren duurt. Ik weet niet of dit met de "scale" enigszins te corrigeren is?
- Er is best weinig verkeerd, ik kan haast altijd zo de weg op sturen omdat er toch geen verkeer aankomt
- Snelwegopritten zijn echt belachelijk kort, terwijl in het echt alles in de US echt super ruim is
- Het achteruitsturen van zo'n vrachtwagen is verrekte moeilijk, dat heb ik echt nog totaal niet onder de knie
Binnenkort eens even een tutorial opsnorren dus
[ Voor 23% gewijzigd door FastFred op 02-05-2018 20:40 ]
Ja inderdaad. Maar 11€ vind ik aardig wat voor een staat erbij.FastFred schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 20:39:
@nino_070 Je hebt waarschijnlijk alleen Californië en Nevada? Dan valt het formaat best tegen inderdaad. Arizona en New Mexico is er als DLC en Oregon komt binnenkort uit, dat scheelt al behoorlijk. Momenteel komen er 1 á 2 staten per jaar uit dus echt hard gaat het nog niet.
Wat is het verschil precies als ik scaling op 120% zet ipv 100%?
ETS2 is leuker inderdaad, maar beetje afwisseling is nooit verkeerdnino_070 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 17:46:
Even de ATS uitgeprobeerd omdat het me wel leuk leek om een beetje in Amerika te rijden. Totaal niet bekend met dit type spel, maar er vallen me wel een paar dingen op als nieuweling:Verder geinig spelletje hoor voor 7 euries
- Map is heel klein. Je rijdt in een kwartiertje van de ene naar de andere stad, waar dit in Amerika in het echt uren duurt. Ik weet niet of dit met de "scale" enigszins te corrigeren is?
- Er is best weinig verkeerd, ik kan haast altijd zo de weg op sturen omdat er toch geen verkeer aankomt
- Snelwegopritten zijn echt belachelijk kort, terwijl in het echt alles in de US echt super ruim is
- Het achteruitsturen van zo'n vrachtwagen is verrekte moeilijk, dat heb ik echt nog totaal niet onder de knie
Binnenkort eens even een tutorial opsnorren dus
Angelo NL / Global Cargo VTC
Dat doet alleen wat met de resolutie van textures volgens mij, heeft niks met de schaal van de map te maken. De schaal van de map is vast, 1:20 namelijk. (1km in game is 20km in het echt)nino_070 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 20:57:
[...]
Ja inderdaad. Maar 11€ vind ik aardig wat voor een staat erbij.
Wat is het verschil precies als ik scaling op 120% zet ipv 100%?
[ Voor 4% gewijzigd door FastFred op 02-05-2018 22:03 ]
ETS heb ik ook nooit gespeeld, ben nieuw in dit genrePykow schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 21:49:
[...]
ETS2 is leuker inderdaad, maar beetje afwisseling is nooit verkeerd
Zag dat er wel mods zijn met uitbreidingen ook op de maps volgens mij, daar ga ik wel even mee rommelen
Dat ben ik wel met je eens. Ik heb ATS er voor de lol bijgekocht en volgens mij een DLC staat maar heb er desondanks amper uren ingestoken. De verhoudingen zijn inderdaad crap te noemen en inderdaad de ruimte die je hebt. Je vraagt je af of de makers/developers ooit in de VS zijn geweest om de werkelijkheid te ervaren.nino_070 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 17:46:
Even de ATS uitgeprobeerd omdat het me wel leuk leek om een beetje in Amerika te rijden. Totaal niet bekend met dit type spel, maar er vallen me wel een paar dingen op als nieuweling:
In ETS zie je op dat punt wel progressie, zie de DLC van Italië bijv. die is al een stuk realistischer. Ik hoop dat ze dat in Amerika ook zullen doen dat ze toch meer ruimte op de weg creëren mbt lokale wegen, truckstops en op- en afritten.
Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi
https://www.pcgamer.com/a...tors-map-size-to-increasecbr600f4i schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 10:36:
[...]
Dat ben ik wel met je eens. Ik heb ATS er voor de lol bijgekocht en volgens mij een DLC staat maar heb er desondanks amper uren ingestoken. De verhoudingen zijn inderdaad crap te noemen en inderdaad de ruimte die je hebt. Je vraagt je af of de makers/developers ooit in de VS zijn geweest om de werkelijkheid te ervaren.
In ETS zie je op dat punt wel progressie, zie de DLC van Italië bijv. die is al een stuk realistischer. Ik hoop dat ze dat in Amerika ook zullen doen dat ze toch meer ruimte op de weg creëren mbt lokale wegen, truckstops en op- en afritten.
Ik vind wel dit soort artikelen maar kan nergens vinden of dit daadwerkelijk is doorgevoerd. Zal wel van niet.
[ Voor 4% gewijzigd door voske op 05-05-2018 11:40 ]
Be yourself, no matter what they say ...
🠕 This side up
ATS and ETS2 Update 1.31 Out Now!
[ Voor 10% gewijzigd door Barfman op 14-05-2018 18:07 ]
Kan ik eventueel terug naar V1.30 om wel met pro mods te kunnen draaien?
Overigens andere vraag, ik heb de vorige keer betaald voor de snelle download, ik verwacht dat dit bij iedere grote update moet als je het makkelijk wil?
om terug te gaan naar V1.30: right click op de game (in steam) > properties > betas > temporary_1_30nldls schreef op maandag 14 mei 2018 @ 22:04:
@ScuL klopt het dat ETS 1.31 nog niet werkt met promods? Zo te zien niet. Ik start weer es op en wil laden, zit op v 1.31 van de game en pro mods is gedeactiveerd.
Overigens andere vraag, ik heb de vorige keer betaald voor de snelle download, ik verwacht dat dit bij iedere grote update moet als je het makkelijk wil?
en ja, voor (bijna*) elke promods moet je weer 1 dollar betalen voor snelle downloads
*bij kleine bugfixes soms niet dacht ik
ProMods is "gelockt" per spelversie. Dus bij iedere update van SCS past een nieuwe ProMods.nldls schreef op maandag 14 mei 2018 @ 22:04:
@ScuL klopt het dat ETS 1.31 nog niet werkt met promods? Zo te zien niet. Ik start weer es op en wil laden, zit op v 1.31 van de game en pro mods is gedeactiveerd.
Dit doen we bewust om te voorkomen dat we duizenden klachten krijgen dat dingen niet werken na een update. Bovendien is onze mod zo groot dat we vaak heel veel aanpassingen moeten maken voor een nieuwe update.
Als het goed is moet binnen hooguit 1 à 2 weken PM 2.27 uit komen voor 1.31 en dan werkt alles weer.
Wbt de betaalde download; de kosten worden per transactie in rekening gebracht door onze provider dus voor iedere update een nieuwe betaling (als je de snelle download wilt gebruiken tenminste)
Tja dat is de afweging. Persoonlijk vindt ik het werkelijk ongekend goed van SCS dat ze deze updates wel maken. Sure, voor DLC moet je betalen, maar moet je eens zien wat er allemaal gratis aan het spel wordt toegevoegd! En dat voor een spel dat inmiddels al 6 jaar oud is. Ik ken niet veel developers die dergelijke ondersteuning voor hun games verlenen.nldls schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 08:16:
Helder. Bedankt voor de uitleg.
SCS moet dus niet teveel grote updates uitbrengen...
Wat betreft mods, ja het klopt dat veel updates de mods slopen, maar als je in de release notes kijkt zie je dat SCS ook heel veel functies aan de game toevoegt die modmakers juist helpen. En de functie in Steam om je game vast te zetten op een bepaalde versie is natuurlijk erg handig als je graag met je oude mods wil kunnen spelen!
Edit: Zie dat die heavy cargo transport dlc ook 20% off is. Die ook maar even gekocht en straks even checken!
[ Voor 11% gewijzigd door Sn3gG3l op 16-05-2018 14:35 ]
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Je valt in herhalingNoFearWizz schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 13:02:
Ik zou nog steeds graag een DirectX upgrade ziendesnoods betaald. D9 is echt te oud!!
NoFearWizz schreef op woensdag 7 september 2016 @ 12:10:
Een engine upgrade naar DirectX 11 of 12 zou inderdaad heel welkom zijn.
NoFearWizz schreef op donderdag 14 december 2017 @ 15:39:
Geef mij nu gewoon maar DirectX 11 support ipv DLCs ik wil eens fatsoenlijk kunnen rijden in een geoptimaliseerd spel....
[ Voor 22% gewijzigd door FastFred op 16-05-2018 14:58 ]
HAha dat weet ik
Er was al weer wat tijd verstreken dacht het is weer eens tijd
[ Voor 13% gewijzigd door NoFearWizz op 16-05-2018 14:59 ]
Misschien toch is wat vaker op het scs forum komen, wordt regelmatig over gesproken en dan had je moeten weten dat ze daar inmiddels al mee zijn begonnen. Het gaat traag omdat het niet in 1 keer kan, maar je merkt al wel aan sommige updates dat er verbeteringen in zitten.NoFearWizz schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 14:58:
[...]
HAha dat weet iken dat blijf ik doen tot er DX12 of zo in de engine zit
![]()
Er was al weer wat tijd verstreken dacht het is weer eens tijd![]()
Haha ja maar ik kom daar idd weinigBarfman schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 15:10:
[...]
Misschien toch is wat vaker op het scs forum komen, wordt regelmatig over gesproken en dan had je moeten weten dat ze daar inmiddels al mee zijn begonnen. Het gaat traag omdat het niet in 1 keer kan, maar je merkt al wel aan sommige updates dat er verbeteringen in zitten.
Het is maar hoe je het bekijkt natuurlijk. Of ze brengen ieder jaar een nieuwe versie van de simulators uit, bv. ETS 2017 , 2018 etc. waar je 30 a 40 euro voor betaald of je kan zelf kiezen wat je wil toevoegen voor een paar euro tot 11 euro. En als je geen haast hebt kan dat nog voordeel opleveren ook (steam sales).nino_070 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 20:57:
[...]
Ja inderdaad. Maar 11€ vind ik aardig wat voor een staat erbij.
Ik wacht graag ff een steam sale af dancbr600f4i schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 20:21:
[...]
Het is maar hoe je het bekijkt natuurlijk. Of ze brengen ieder jaar een nieuwe versie van de simulators uit, bv. ETS 2017 , 2018 etc. waar je 30 a 40 euro voor betaald of je kan zelf kiezen wat je wil toevoegen voor een paar euro tot 11 euro. En als je geen haast hebt kan dat nog voordeel opleveren ook (steam sales).
Volgende sale is de grote steam summer sale, meestal eerste week Amerikaanse schoolvakantie, kan dus in juni of juli vallen, geen vaste datum helaas. Gelukkig is er nog zoiets als de geruchtenmolen en deze verteld ons dat het waarschijnlijk op donderdag (altijd donderdag avond) 21 juni is.
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Verwijderd
Zie nu net dat ETS2 en ATS in de aanbieding zijn op steam, met flinke kortingen ook nog.rockhopper schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 23:15:
[...]
Volgende sale is de grote steam summer sale, meestal eerste week Amerikaanse schoolvakantie, kan dus in juni of juli vallen, geen vaste datum helaas. Gelukkig is er nog zoiets als de geruchtenmolen en deze verteld ons dat het waarschijnlijk op donderdag (altijd donderdag avond) 21 juni is.
- https://store.steampowere...American_Truck_Simulator/
- https://store.steampowere...0/Euro_Truck_Simulator_2/
En zo te zien zit daar ook de nieuwe Krone Trailers bij.
Event Rules
Deliver Racing Components to at least 12 different cities. Only deliveries over 200km are eligible.
Rewards
Paint Job with a racing motif - "Slipstream"
Cabin accessory/toy - "Pace Pete Bobblehead"
ETRC Window Pennant
Goodyear Window Pennant
KRONE Window Pennant
als je bundels koopt waar maar 1 item inzit dan ben je nog goedkoper uit als het item los (zoals ik: ATS bundle voor alleen mexico was maar 7 euro ipv 9 euro met losse korting)Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 09:13:
[...]
Zie nu net dat ETS2 en ATS in de aanbieding zijn op steam, met flinke kortingen ook nog.
- https://store.steampowere...American_Truck_Simulator/
- https://store.steampowere...0/Euro_Truck_Simulator_2/
Als je ATS al hebt is deze bundel volgens mij niet voordelig, dan betaal je alsnog 10€ voor New mexicoNoFearWizz schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 12:58:
[...]
als je bundels koopt waar maar 1 item inzit dan ben je nog goedkoper uit als het item los (zoals ik: ATS bundle voor alleen mexico was maar 7 euro ipv 9 euro met losse korting)
vaak krijg je dan alsnog 5 of 10% korting tov het los aanschaffen van de dlcnino_070 schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 13:27:
[...]
Als je ATS al hebt is deze bundel volgens mij niet voordelig, dan betaal je alsnog 10€ voor New mexico
Tesla M3LR '21
Gister heeft het opzich mijn nachtrust gekocht: was lekker aan het toeren (van Nederland naar Polen) keek ik op de klok "2:00"!
promods *vervangt* de map zover ik begrepen heb..nino_070 schreef op maandag 21 mei 2018 @ 22:18:
Promods breidt de map uit lees ik? Ziet er wel gaaf uit, misschien eens ETS aanschaffen als er een interessant bundeltje is met de vereiste DLC's.
let op dat eventuele events dan ook niet gedaan kunnen worden
Klopt, de map wordt vervangen.mschol schreef op maandag 21 mei 2018 @ 23:05:
[...]
promods *vervangt* de map zover ik begrepen heb..
Ik had in mijn Pre-Promods game altijd aangesloten wegen gereden. Toen ik Promods had geïnstalleerd waren er een heleboel gereden (geel in de standaard instellingen) opgebroken.
Dit doordat er bijv een extra knooppunt bijgekomen was.
Ik vind het zo'n aanrader!
Moet wel beter leren kaart te lezen, was verdwaald rond Berlijn, en daardoor een enorme omweg moeten nemen
mschol schreef op maandag 21 mei 2018 @ 23:05:
[...]
promods *vervangt* de map zover ik begrepen heb..
Promods is primair een uitbreiding, maar past ook veel bestaande delen aan naar de Promods standaardnino_070 schreef op maandag 21 mei 2018 @ 22:18:
Promods breidt de map uit lees ik? Ziet er wel gaaf uit, misschien eens ETS aanschaffen als er een interessant bundeltje is met de vereiste DLC's.
Vanavond dus maar eens de boel updaten, snel werk @ScuL en team
[ Voor 5% gewijzigd door FastFred op 22-05-2018 13:08 ]