SolarEdge SE3000HD Wave Totaal 3600WP (ZO 180°) 35°Dak. Daikin Pefera FTXM35n - RXM35N 3,5Kw, LG S09ET Split Airco 2,5KW
Voor mij is Promods momenteel zelfs de enige mod in mijn main savegame, zonder Promods speel ik geen ETS2 meer.
https://www.promods.net/viewtopic.php?f=28&t=22722
Maar ja liever promods dan WoT
“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings
Dit inderdaad. Laatst nog eens multiplayer gespeeld maar dan mis ik toch echt wel Promods. Dat maakt de game zoveel interessanter/leuker/mooier.krissie100 schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 17:23:
'lekker vanilla' ik kan me niet voorstellen dat wanneer je Promods gehad hebt dat je 'lekker vanilla' kan spelen![]()
Daarbij wel gezegd dat de kaart nu nog verder is uitgebreid.
Latin capital letter y with diaeresis
Dit hele topic eigenlijknino_070 schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 22:20:
Is er ergens een goede review/info van promods? De eigen website is een beetje chaotisch met die FAQ, en ik ben vrij nieuw in dit spel
Steam: Sneggel Origin: Waus82
http://blog.scssoft.com/2018/05/revisiting-germany.html

De nieuwe screens zoals het moet worden zien er al goed uit
Zal trouwens wel een hele klus voor het Promods team worden als ze de nieuwe visuele effecten erin mee willen verwerken.
[ Voor 32% gewijzigd door Barfman op 25-05-2018 11:14 ]
Ik heb ook een SSD en 1060 6GB videokaart met een i5 maar ze bereiken nooit 100% van hun gebruik.FastFred schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 11:29:
@Jeanke117 Beetje afhankelijk van je computer uiteraard. Maar ook de schijf waar ETS2 en Promods op staan is van belang. Ik heb geen framedrops meer sinds ik alle hardeschijven uit mijn computer verbannen heb en 100% naar SSD's ben overgestapt.
Dat komt omdat de game engine en de grafische engine niet echt meer van deze tijd zijn. De moderne hardware staat uit z'n neus te vreten want de game weet niet hoe met al die moderne features om te gaan.Jeanke117 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 16:48:
[...]
Ik heb ook een SSD en 1060 6GB videokaart met een i5 maar ze bereiken nooit 100% van hun gebruik.
Edit: Iemand was me al voor
[ Voor 34% gewijzigd door Nice Guy Eddie op 23-05-2018 18:02 ]

Waar Squirrel regelmatig op zit te "mopperen".. DX9 wordt er nog gebruikt, toch?FastFred schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 17:51:
[...]
Dat komt omdat de game engine en de grafische engine niet echt meer van deze tijd zijn. De moderne hardware staat uit z'n neus te vreten want de game weet niet hoe met al die moderne features om te gaan.
Die geruchten hoor ik al heeeel lang...FastFred schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 19:19:
@Sangroid Jup, DX9. Er zijn geruchten dat er wordt gewerkt aan DX11 of Vulcan ofzo. Maar of die waar zijn?
Enige wat ik heb gezien is deze tweet van een paar jaar geleden:FastFred schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 19:19:
@Sangroid Jup, DX9. Er zijn geruchten dat er wordt gewerkt aan DX11 of Vulcan ofzo. Maar of die waar zijn?
https://twitter.com/SCSsoftware/status/705738751436320768
Quote van Mandelsoft uit het scs forum.
Finally, the thing I had to keep secret since the start of this year is out in the public! You have no idea how hard it is to restrain myself not to spill the beans about revealing this project for months everytime I read a comment about that Germany is bad in the base game and required reconstruction. I've been working on this project since February and only since April I'm not the only mapper working on this project (thankfully! I was getting a bit stressed carrying this whole project alone). The current mapping team is small and on the assets side, we shouldn't be too demanding to the assets team, who have a priority on completing the Baltic DLC assets first. So that's quite a challenge to manage, but hey, I've been motivated to the bone to do this ever since I got a job here!
"But how's ProMods going to deal with this?" some of you might say. Don't worry, that's something for me and the ProMods Team to figure out. But right now, my main goal is to make the vanilla experience better, so for basically almost everyone. I know people have been avoiding Germany because it was clearly showing its age and it just wasn't fun to drive. You can expect the following improvements:
All cities will at least have recieved a touch-up with new roads items, new flora, more signs and typical German streetlights (in which there will be a distinction between the former West and Eastern Germany. In real life, this difference still exists). Furthermore, some company prefabs have received new asphalt textures to correspond with the current standards. And to top it all off, some cities may have more than just a touch-up, to demonstrate what we could do if we take things further...
Floor it! Although not all Autobahns will be completely rebuilt in the first stage (there will be simply not enough time for that), a lot of the Autobahns that have recieved a rebuild will be straighter with more fluent, long curves. The landscape in Northern Germany will be flatter (no more "mountains" near Rostock, yay!) and generally a variation of farmland and forests.
All single-piece, unwieldy prefab interchanges will be completely replaced by new modular interchanges, just like in France and Italy. These are more flexible and you can expect to see some more typical German interchange designs (which we can recycle again for other DLCs and rebuilds as well. We have gotten quite an extensive library of "stock" interchange designs by now). Not all of them will be replaced in this stage, but all the annoying single-lane interchanges will have a priority. They must die!
Brand new signs. Not only new traffic signs, but also brand new navigation signs. No more anonymous interchanges or surprise lane drops anymore; we actually point out what real life interchange each of our interchanges should represent on the map, even when the design itself is somewhat different. And the same goes for gas stations. Maybe this is one of the most "ProMods" touches that will be carried over. So you don't know where the Maschener Kreuz and Dreieck Wittstock/Dosse are located? Don't worry, soon you will know. Isn't it nice to give names to these?
Oh, and did I mention that this uses absolutely none of assets or map parts from ProMods' Autobahn Rebuilding Project? Everything is made in-house. This is due to legal reasons (and also because especially Northern Germany in ProMods is getting old. I think I can do a better job with my current skills and with the current editor and assets).
But yeah, it's happening, guys. Germany is being reconstructed. And this is just the beginning...
Wir bauen für Sie!
Instellinge Nvidia configuratiescherm
Anisotropische filtering | Toepassing gestuurd |
FXAA | Aan |
Gammacorrectie | Aan |
Modus | Toepassing gestuurd |
Transparantie | 8x (supersample) |
GPU's | Alle |
Drievoudige buffering | Aan |
Energiebeheermodus | Verkies optimale prestatie |
Maximale vooraf gerenderde frames | 1 |
Optimaliseren voor rekenprestaties | Aan |
Anisotropische voorbeeldoptimalisering | Uit |
Kwaliteit | Kwaliteit |
Negatieve LOD-bias | Klemmen |
Trilineaire optimalisering | Aan |
Verticale optimalisatie | Adaptief |
Instellingen in-game (ETS2 & ATS)
Verticale synchronisatie | Uitgeschakeld |
Schaling | 100% |
MLAA | Uit |
HDR | Aan |
DOF | Aan |
Zonneschijn | Aan |
Kleurcorrectie | Aan |
Reflectiedetail | Hoog |
Vegetatiedetail | Hoog |
Dichtheid gras | Hoog |
Schaduwkwaliteit | Uit |
Schaduw textuurkwaliteit | Hoog |
Weerkwaliteit | Ultra |
Spiegelkwaliteit | Hoog |
Resolutie spiegels | Hoog |
Spiegelafstand | Hoog |
Textuurkwaliteit | Hoog |
Anisotropische filtering | Maximaal |
Normal maps | Aan |
Koplampen verkeer | Aan |
SeSecundaire voertuigverlichting | Aan |
Beriek van verlichting | Hoog |
Voetgangers | Aan |
Mocht er nog iets onduidelijk zijn, vraag maar raak. En deel ook ff je mening wat je er van vind
Mocht je trouwens screenshots willen maken, dan zien deze er heel slecht en blokkerig uit. Maar dat komt omdat de schaling op 100% staat. Deze zou je dan ff naar 400% moeten zetten. Sla wel je spel op voordat je de schaling op 400% zet. Bij mij crashte bij sommige instellingen het spel. Maar na het opnieuw opstarten van ETS2 deed hij het wel gewoon. Voor de rest heb ik nergens last van, dus het zou allemaal goed moeten werken met deze instellingen.
In Euro Truck Simulator 2:
Resulution met DSR = 3840 x 2160
Vertical Sync = off (Ik gebruik vertical sync optie "snel" in het nVidia control panel, geeft veel meer fps)
Scaling = 100%
MLAA = uit
anisotropic filtering = uit

Als je DSR gebruikt heb je wel mooie screenshots, DSR is bijna hetzelfde als scaling van ETS2, alleen met een nieuwere techniek.Mikoe schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 22:17 Mocht er nog iets onduidelijk zijn, vraag maar raak. En deel ook ff je mening wat je er van vind
Mocht je trouwens screenshots willen maken, dan zien deze er heel slecht en blokkerig uit. Maar dat komt omdat de schaling op 100% staat. Deze zou je dan ff naar 400% moeten zetten. Sla wel je spel op voordat je de schaling op 400% zet. Bij mij crashte bij sommige instellingen het spel. Maar na het opnieuw opstarten van ETS2 deed hij het wel gewoon. Voor de rest heb ik nergens last van, dus het zou allemaal goed moeten werken met deze instellingen.
[ Voor 54% gewijzigd door Barfman op 24-05-2018 23:10 ]
Heb trouwens de Vsync weer teruggezet naar adaptief, want hij begint te stotteren boven de 60 FPS. Heb maar een 60 Hertz schermpje haha.
Barfman schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 23:00:
Ik speel ook zonder Profile Inspector en heb alles via het nVidia control panel ingesteld.
In Euro Truck Simulator 2:
Resulution met DSR = 3840 x 2160
Vertical Sync = off (Ik gebruik vertical sync optie "snel" in het nVidia control panel, geeft veel meer fps)
Scaling = 100%
MLAA = uit
anisotropic filtering = uit
[afbeelding] [afbeelding]
[...]
Als je DSR gebruikt heb je wel mooie screenshots, DSR is bijna hetzelfde als scaling van ETS2, alleen met een nieuwere techniek.
[ Voor 9% gewijzigd door Mikoe op 25-05-2018 00:15 ]
Heb trouwens vanavond mijn oude pc kunnen verkopen. Over 3 à 4 weken kan ik een andere GPU kopen, want heb dan me vakantiegeld pas
Geen idee waar dit door ontstaat eigenlijk. Iemand een idee?
Ik zou even in de 'crash' log files kijken, daar kan je zien wat er gebeurd met opstarten. Dat geeft je waarschijnlijk meer informatie. (Heb je de volgorde van de Pro Mods bestanden goed gezet?nldls schreef op maandag 28 mei 2018 @ 07:33:
Gister de game en de Pro Mods geupdate. De game met alle mods zonder promods werkt prima. Maar op het moment dat ik Pro Mods 2.27 activeer bij de Mods, wordt het basis scherm van het profiel niet eens meer geladen, halverwege wordt de game afgesloten en sta ik weer terug in windows.
Geen idee waar dit door ontstaat eigenlijk. Iemand een idee?
TRIGGEREDWir bauen für Sie!
De volgorde 1/2/3 staat gelijk aan de vorige keer.
Ff nagekeken, de DEF file stond wel in de Mods, maar was een leeg bestand. Even opnieuw aangemaakt en toen werkte de boel weer.
[ Voor 45% gewijzigd door nldls op 30-05-2018 08:45 ]
Keep smiling
Die zijn er al, maar zijn meen ik maar 2 routes. Sowieso vind ik die SC niet heel veel aan, heb liever een normale opdracht die wat groter is dan normaalmax3D schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 23:44:
Ik wil ook wel over naar promod, maar ik wil de special cargos niet kwijt. Wanneer zijn de oorspronkelijke SC's ook beschikbaar in promod?
Lord-The-Gamer (L-T-G)
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Kan alleen maar zeggen Promod Team ga zo door. En dat voor een spel van 2012 als ik me niet vergis.
SolarEdge SE3000HD Wave Totaal 3600WP (ZO 180°) 35°Dak. Daikin Pefera FTXM35n - RXM35N 3,5Kw, LG S09ET Split Airco 2,5KW
Klinkt goed. Ik vind de special transports een leuke afwisselingScuL schreef op maandag 4 juni 2018 @ 18:28:
Op het moment niet, het is nogal tijds intensief. Maar op den duur komen er wel meer ja
En de bugs maken het beter
Dat hebben we met zijn drieen volgehouden tot ik het achter voertuig kon inhalen op de tegenliggerstrook (niet makkelijk want de front blijft versnellen dus hij ook, we reden lang naast elkaar)
Anyway: zorgt zeker voor afwisseling
Zou zo maar kunnen, met dank aan de EU
https://twitter.com/SCSsoftware/status/1010109925769478144
https://store.steampowere...0/Euro_Truck_Simulator_2/
https://store.steampowere..._Simulator_2_Map_Booster/
https://store.steampowere...American_Truck_Simulator/
https://store.steampowere...ck_Simulator__New_Mexico/
🠕 This side up
https://store.steampowere...mulator_Enchanted_Bundle/
heb ik andere dlc van ATS meteen ook voor mooie prijs. ATS zelf had ik al.
Ik ben er wel een paar uurtje mee bezig geweest, maar het is gelukt
Hier een samenvatting van alles wat werd getoond en aangekondigd, wel in het Engels.Nice Guy Eddie schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 21:26:
Voor degene die de Steam video hebben gemist, de eerstvolgende update van ETS2 bevat trailer ownershipMisschien dat de video binnenkort ook op YT staat.
https://www.reddit.com/r/...note_from_the_scs_stream/
With World of Trucks, it may be possible to bridge ATS & ETS2 to have the same company operate on the two continents
Gaaf, kan je dus de oceaan oversteken als je via WOT gaat rijden.
[ Voor 61% gewijzigd door Barfman op 24-06-2018 00:14 ]
Euro Truck Sim 2 will not have a battle royale mode("TruckersMP is already Battle Royale though")
No lootboxes. WOT drops are good enough as it is

En ook eindelijk wat meer dlc's en toevoegingen voor ats. Want in ats is er niet heel veel om te kiezen imo.
Crash log: https://pastebin.com/vsUZ93Yn
En weer 1: https://pastebin.com/xrMqfky4
Geen idee wat het zou kunnen voorzaken. Heb gewoon de laatste gameversie met de laatste versie van ProMods draaien.
[ Voor 7% gewijzigd door London op 24-06-2018 11:46 ]
Tesla M3LR '21
als het goed is is er ook een game log file, daar valt vermoedelijk meer uit te halenApple schreef op zondag 24 juni 2018 @ 11:45:
Blergh heb om de zoveel km's een crash van ETS2. Klapt er gewoon helemaal uit zonder ook maar iets van een melding te geven.
Crash log: https://pastebin.com/vsUZ93Yn
En weer 1: https://pastebin.com/xrMqfky4
Geen idee wat het zou kunnen voorzaken. Heb gewoon de laatste gameversie met de laatste versie van ProMods draaien.
Bij deze: https://pastebin.com/teAU6X3Ymschol schreef op zondag 24 juni 2018 @ 11:59:
[...]
als het goed is is er ook een game log file, daar valt vermoedelijk meer uit te halen
edit: Opgelost! Iemand op ProMods forum zei dat ik niet de goeie versie had van de trailer pack. Even geupdate en nu kon ik m'n missie goed afmaken
[ Voor 23% gewijzigd door London op 24-06-2018 12:24 ]
Tesla M3LR '21
"Netherlands Paintjob pack was started 2 years ago."
2 jaar voor een paintjob pack?
Hebben jullie verder nog QOL addons die het speelplezier aanzienlijk verbeteren?
Tesla M3LR '21
Jazzycat trailer mods, vind ik erg goed door de hoge variatie aan vrachten. Kwaliteit ook goed, al zijn de in game trailers mooier. Jazzycat heeft ook AI traffic packs, ook leuk voor de variatieApple schreef op maandag 25 juni 2018 @ 11:41:
Wat zijn jullie must have addons eigenlijk? Heb nu uiteraard Promods draaien met een trailer pack. Ook heb ik een realistic traffic mod.
Hebben jullie verder nog QOL addons die het speelplezier aanzienlijk verbeteren?
Lord-The-Gamer (L-T-G)
50k Addons en als je een daf rijdt dan heb je nog Kelsa Lightbars en kwa trailers heb je nog Ekeri en voor de rest heb je nog een aantal reworked trailers (staan allemaal daar op het forum). En ik gebruik zelf ook nog Project Next-Gen Graphic ModApple schreef op maandag 25 juni 2018 @ 11:41:
Wat zijn jullie must have addons eigenlijk? Heb nu uiteraard Promods draaien met een trailer pack. Ook heb ik een realistic traffic mod.
[ Voor 24% gewijzigd door Mikoe op 25-06-2018 12:51 ]
*kuch* zelfpromotie
🠕 This side up
Schaamteloos hoor Koen!!Koenvh schreef op maandag 25 juni 2018 @ 13:44:
@Anoniem: 1166446 Ligt er ook een beetje aan wat je zoekt. Als je nog meer realisme wilt, kun je ook nog ETS2 Local Radio overwegen, zodat je naar de radio kunt luisteren van het land waar je op dat moment rijdt (en ook automatisch wisselt als je een ander land in rijdt).
*kuch* zelfpromotie![]()
'Recht door op dezelfde weg gaat voor' snapt de AI bijvoorbeeld niet.
[ Voor 11% gewijzigd door FastFred op 25-06-2018 16:27 ]
Tesla M3LR '21
Je beschrijft anders perfect een gemiddelde zondag op de Nederlandse wegenFastFred schreef op maandag 25 juni 2018 @ 16:25:
Zijn er ook mods die AI traffic minder dom maken? Het is best lastig anticiperen soms, ik krijg geregeld voorrang op momenten dat ik het niet heb, en dan gaan ze ook precies zo staan dat ik er niet langs kan. Of ik krijg geen voorrang op momenten dat ik er wel recht op heb.
'Recht door op dezelfde weg gaat voor' snapt de AI bijvoorbeeld niet.
Maar ik vermoed dat invloed op de AI wat meer voeten in aarde heeft dan een simpele mod...
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Je kan trouwens de Developer pagina van SCS volgen door op volgen te klikken zodat je voortaan bericht krijgt als ze live gaan. Ze willen zo nog meer de gebruikers erbij betrekken als het om veranderingen en nieuwe futures gaat.
https://store.steampowered.com/developer/SCSsoftware
en daarom zijn de mannen nog aan de macht.ScuL schreef op maandag 25 juni 2018 @ 08:53:
Ja de dame die ermee begon was op zwangerschapsverlof .. en toen weer.. etc
Tot dat we meer papadagen gaan krijgen.
Wordt er wel echt gek van dat ik soms iemand nodig heb, maar dan een melding terug krijg van.
'Sorry meneer X werkt niet op Woensdag, hij heeft dan een papadag.'
en dan boos worden op mij, wanneer ik een Dinsdag niet te bereiken ben vanwege een afspraak.
Krijgen wij niet vaders ook een Extra vrije dag van de baas ?
Van alle simulatie spellen met verkeer, doet ETS2 het aardig goed.rockhopper schreef op maandag 25 juni 2018 @ 18:05:
[...]
Je beschrijft anders perfect een gemiddelde zondag op de Nederlandse wegen
Maar ik vermoed dat invloed op de AI wat meer voeten in aarde heeft dan een simpele mod...
Als je kijkt naar Bus simulator 18 of naar Citydriver, daar worden pas gekken acties uitgehaald.
Ik hoop dat de engine een mooie boost gaat krijgen, want de AA mag wel een stuk beter en het rijden in het donker is gewoon niet fijn.
[ Voor 3% gewijzigd door Pykow op 27-06-2018 14:22 ]
Angelo NL / Global Cargo VTC
ik weet niet wat ik fout heb gedaan. lijkt Promod is
YouTube: Euro Truck Simulator 2 | Opgenomen met GeForce
[ Voor 32% gewijzigd door Motaro op 29-06-2018 20:50 ]
Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)
het is 1.17 alleen geeft aan in game mod lijst dat 1.1 is raar.Barfman schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 20:56:
@Motaro je hebt een oude Trailer & Company Pack 1.1, je moet v1.17 hebben.
[ Voor 10% gewijzigd door Motaro op 29-06-2018 21:16 ]
Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)
De game log is het text bestand die in je Euro Truck Simulator 2 folder staat game.log en plak de inhoud op https://pastebin.com/
Je mag ook vanuit Big Sur naar ergens anders, dus je kan er voor kiezen om het gewoon zo gevarieerd te maken als normaal, al gaat voor het evenement het wel om minimaal 8 ritten naar Big Sur vanuit je plek naar keuze ..... Maar ergens heb je wel gelijk, een prachtige route de 1 en de 101 maar als je het zo vaak rijdt in een week is ook weer meh. Te meer je helemaal geen verkeer of andere obstakels of interactie hebt behalve parkeren.Carfanatic schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 00:45:
Nieuwste world of trucks event is wel saai zeg, iedere keer naar Big Sur.
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Oke bedankt zal ik straks doen als klaar ben met mijn werkBarfman schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 00:05:
@Motaro post je game log even, dan kan je waarschijnlijk zien waardoor het spel crasht, wel de game log na een crash.
De game log is het text bestand die in je Euro Truck Simulator 2 folder staat game.log en plak de inhoud op https://pastebin.com/
https://pastebin.com/ZqdSPGPNBarfman schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 00:05:
@Motaro post je game log even, dan kan je waarschijnlijk zien waardoor het spel crasht, wel de game log na een crash.
is gedaan maar waar tussen al dat spul kan je zien waar fout gaat ?
Ik zie dat je Overweight Trailers and Cargo Pack v7.1 en Trailers and Cargo Pack v7.1 samen gebruikt, dat kan dus niet. Voor de rest heb je wel heel veel mods aan met veel errors, dus het beste is om 1 voor 1 de mods uit te schakelen en te kijken wanneer hij niet crasht.Motaro schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 21:14:
[...]
https://pastebin.com/ZqdSPGPN
is gedaan maar waar tussen al dat spul kan je zien waar fout gaat ?
[ Voor 18% gewijzigd door Barfman op 30-06-2018 21:36 ]
heb nu geen probleem meer. het was 50k addon. heb mod van mijn HDD er af gehaald en op new er op gezet en nu kan ik zonder probleem 2 uur aan een stuk rijen zonder probleemBarfman schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 21:35:
[...]
Ik zie dat je Overweight Trailers and Cargo Pack v7.1 en Trailers and Cargo Pack v7.1 samen gebruikt, dat kan dus niet. Voor de rest heb je wel heel veel mods aan met veel errors, dus het beste is om 1 voor 1 de mods uit te schakelen en te kijken wanneer hij niet crasht.
Overweight Trailers and Cargo Pack v7.1 en Trailers and Cargo Pack v7.1 lopen nu gewoon samen goed
[ Voor 11% gewijzigd door Motaro op 04-07-2018 00:27 ]
Nou mooi dat het is opgelost, Overweight Trailers and Cargo Pack v7.1 en Trailers and Cargo Pack v7.1 kunnen volgens zijn website niet samen, dus als je problemen krijgt zou ik als eerste daar eens naar kijken.Motaro schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 00:25:
[...]
heb nu geen probleem meer. het was 50k addon. heb mod van mijn HDD er af gehaald en op new er op gezet en nu kan ik zonder probleem 2 uur aan een stuk rijen zonder probleem
Overweight Trailers and Cargo Pack v7.1 en Trailers and Cargo Pack v7.1 lopen nu gewoon samen goedeven snel op tafel klopen
Met stuur rijdt natuurlijk lekkerder, maar ook met toetsenbord of controller kan het een heel leuk spel zijn. Met controller kan je ook aardig precies sturenerty2142 schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 09:41:
Is deze game fun zonder steering wheel, dus enkel met controller?
Dan ga ik em toch aanschaffen denk ik, slechts 5 euro op steam met de salesJeroenV8 schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 09:44:
[...]
Met stuur rijdt natuurlijk lekkerder, maar ook met toetsenbord of controller kan het een heel leuk spel zijn. Met controller kan je ook aardig precies sturen
Thx!
Tesla M3LR '21
Nu heb ik alleen de laatste promods in mn modmap. Maar blijft nog steeds crashen, en in de gamelog ofzo zie ik denk niets staan..?
Hoe kan dit?
Ps.. Damnn zelfs ik nu het gehele spel heb verwijderd+ alle mappen en neen nieuwe install van de game heb gedaan..
crasht de game na 10 seconde.. ik kom net tot het login scherm, en dan een quit naar windows..
Stukje log.. Hij zegt wel iets over een dispatch?? maar heb het spel opnieuw geïnstalleerd en update gedraaid.
00:00:04.555 : [al] device: OpenAL Soft
00:00:04.555 : [al] context extensions: ALC_ENUMERATE_ALL_EXT ALC_ENUMERATION_EXT ALC_EXT_CAPTURE ALC_EXT_DEDICATED ALC_EXT_disconnect ALC_EXT_EFX ALC_EXT_thread_local_context ALC_SOFT_loopback
00:00:04.575 : [al] vendor: OpenAL Community
00:00:04.575 : [al] version: 1.1 ALSOFT 1.14
00:00:04.575 : [al] renderer: OpenAL Soft
00:00:04.575 : [al] extensions: AL_EXT_ALAW AL_EXT_DOUBLE AL_EXT_EXPONENT_DISTANCE AL_EXT_FLOAT32 AL_EXT_IMA4 AL_EXT_LINEAR_DISTANCE AL_EXT_MCFORMATS AL_EXT_MULAW AL_EXT_MULAW_MCFORMATS AL_EXT_OFFSET AL_EXT_source_distance_model AL_LOKI_quadriphonic AL_SOFT_buffer_samples AL_SOFT_buffer_sub_data AL_SOFTX_deferred_updates AL_SOFT_direct_channels AL_SOFT_loop_points
00:00:04.575 : [snd] Started sound update thread
00:00:04.655 : [di8] Initializing device '@@keyboard@@' as 'keyboard'
00:00:04.656 : [di8] Initializing device '@@i_mouse@@' as 'mouse'
00:00:05.091 : [mod_package_manager] Received list of the steam workshop subscribed mods. (received 0 mods total, 0 loaded, 0 scheduled for download)
00:00:05.092 : dispatch
00:00:05.092 : exit
00:00:05.279 : [bullet] Starting physics server: Bullet
00:00:05.366 : [segment_buffer] Allocation of vertex/index buffer (134217728/33554432) ...
00:00:05.366 : [segment_buffer] ... successful.
00:00:15.281 : [ui] Controller setup start
00:00:15.282 : [inp] Classifying devices
00:00:15.282 : [ui] Controller setup done
00:00:15.333 : mm_flush_repeatedly
[ Voor 81% gewijzigd door Nickrsd op 05-07-2018 10:48 ]
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Dat dispatch heeft niets met crashen te maken, dat heeft met de workshop mods te maken die updates toegezonden krijgen. In jou geval heb je geen mods via workshop, dus is het snel klaar. Om uit te zoeken wat jou game crasht, zal je toch echt de hele log moeten sturen, hier heb je niets aan. Je hebt het over promods gekocht, wat heb je dan precies gekocht en hoe, want promods is gratis. Hoe start je de game, in directx mode of opengl?Nickrsd schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 10:12:
sinds lange tijd wil ik weer is ETS2 spelen. Net de laatste promods gekocht en in mn modmap gezet, gelijk ook alle andere mods verwijderd omdat ik elke keer een game crash heb terug naar windows..
Nu heb ik alleen de laatste promods in mn modmap. Maar blijft nog steeds crashen, en in de gamelog ofzo zie ik denk niets staan..?
Hoe kan dit?
Ps.. Damnn zelfs ik nu het gehele spel heb verwijderd+ alle mappen en neen nieuwe install van de game heb gedaan..
crasht de game na 10 seconde.. ik kom net tot het login scherm, en dan een quit naar windows..
Stukje log.. Hij zegt wel iets over een dispatch?? maar heb het spel opnieuw geïnstalleerd en update gedraaid.
00:00:04.555 : [al] device: OpenAL Soft
00:00:04.555 : [al] context extensions: ALC_ENUMERATE_ALL_EXT ALC_ENUMERATION_EXT ALC_EXT_CAPTURE ALC_EXT_DEDICATED ALC_EXT_disconnect ALC_EXT_EFX ALC_EXT_thread_local_context ALC_SOFT_loopback
00:00:04.575 : [al] vendor: OpenAL Community
00:00:04.575 : [al] version: 1.1 ALSOFT 1.14
00:00:04.575 : [al] renderer: OpenAL Soft
00:00:04.575 : [al] extensions: AL_EXT_ALAW AL_EXT_DOUBLE AL_EXT_EXPONENT_DISTANCE AL_EXT_FLOAT32 AL_EXT_IMA4 AL_EXT_LINEAR_DISTANCE AL_EXT_MCFORMATS AL_EXT_MULAW AL_EXT_MULAW_MCFORMATS AL_EXT_OFFSET AL_EXT_source_distance_model AL_LOKI_quadriphonic AL_SOFT_buffer_samples AL_SOFT_buffer_sub_data AL_SOFTX_deferred_updates AL_SOFT_direct_channels AL_SOFT_loop_points
00:00:04.575 : [snd] Started sound update thread
00:00:04.655 : [di8] Initializing device '@@keyboard@@' as 'keyboard'
00:00:04.656 : [di8] Initializing device '@@i_mouse@@' as 'mouse'
00:00:05.091 : [mod_package_manager] Received list of the steam workshop subscribed mods. (received 0 mods total, 0 loaded, 0 scheduled for download)
00:00:05.092 : dispatch
00:00:05.092 : exit
00:00:05.279 : [bullet] Starting physics server: Bullet
00:00:05.366 : [segment_buffer] Allocation of vertex/index buffer (134217728/33554432) ...
00:00:05.366 : [segment_buffer] ... successful.
00:00:15.281 : [ui] Controller setup start
00:00:15.282 : [inp] Classifying devices
00:00:15.282 : [ui] Controller setup done
00:00:15.333 : mm_flush_repeatedly
*empty*
maar wat is DAF toch mooi truck

En promods koop ik altijd via de 1 dollar link. Wel zo netjes voor de moeite..
Heb normaal nooit geen last gehad van crashes of wat dan ook.. maar nu?? Geen idee wat het is. De verse install heeft dus tot nu niet gewerkt
En als je de startopties verandert naar -nointro -64bit -rdevice dx9. Misschien dat dat wel werkt. En misschien config.cfg verwijderen en je profile map verwijderen en mod map ff knippen en plakken naar een andere map.Nickrsd schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 18:38:
Ik kom niet eens bij de mod manager.. de game crasht al naar 5 seconde, ik zie net het begin scherm..
En promods koop ik altijd via de 1 dollar link. Wel zo netjes voor de moeite..
Heb normaal nooit geen last gehad van crashes of wat dan ook.. maar nu?? Geen idee wat het is. De verse install heeft dus tot nu niet gewerkt
[ Voor 74% gewijzigd door Mikoe op 05-07-2018 19:45 ]
Inderdaad erg mooi! Welke mods heb je gebruikt??Motaro schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 17:04:
met new account dit keer niet voor Volvo gegaan wel even met Scania new gen tot lvl7 maar vond die niks dus dan maar DAF
maar wat is DAF toch mooi truckalleen jammer dat maar tot 530hp gaat dus even naar rusland gegaan voor 700hp 3447Nm kamaz motorblok
[afbeelding]
[afbeelding]
Lord-The-Gamer (L-T-G)
dat zijn er paarpwillemske schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 06:52:
[...]
Inderdaad erg mooi! Welke mods heb je gebruikt??
DAF 106
https://forum.scssoft.com/viewtopic.php?t=223745
banden
https://steamcommunity.co...filedetails/?id=645501409
DAF skin
https://steamcommunity.co...iledetails/?id=1189480537
velgen
https://steamcommunity.co...filedetails/?id=851235116
https://steamcommunity.co...filedetails/?id=756610656
Roof gril
https://steamcommunity.co...filedetails/?id=906197720
zwaai lichten en paar klein lampjes
https://forum.scssoft.com/viewtopic.php?t=246467
Motor ( 700hp gegaan )
https://ets2.lt/en/pack-p...boxes-v-11-5-for-1-31-xx/
lampen
https://forum.scssoft.com/viewtopic.php?t=173286
Edit: was dit vergetend de open pipe geluid
denk dat alles is voor dezen truck voor buiten kant
[ Voor 4% gewijzigd door Motaro op 06-07-2018 14:11 ]