Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dolbyadt
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 02-07 09:05
Promods is the beste map mod die er is van ETS 2.

SolarEdge SE3000HD Wave Totaal 3600WP (ZO 180°) 35°Dak. Daikin Pefera FTXM35n - RXM35N 3,5Kw, LG S09ET Split Airco 2,5KW

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik gebruik eigenlijk geen andere map mods. Ik heb ooit eens een 1 op 7 schaal map van Nederland gebruikt, The Dutch Map, die was driewerf ruk. Ik weet niet of de Hungary map nog bestaat, was een 1:1 map van Hongarije die nog in ontwikkeling was, dat was wel gaaf.

Voor mij is Promods momenteel zelfs de enige mod in mijn main savegame, zonder Promods speel ik geen ETS2 meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FransJansen
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 06-06 15:44
Het enige "nadeel"van Promods is dat sommige(de meeste) WoT evenementen niet meer werken.

https://www.promods.net/viewtopic.php?f=28&t=22722

Maar ja liever promods dan WoT _/-\o_

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
hier persoonlijk gewoon lekker vanilla mede omdat ik dan gewoon WoT events kan doen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:37
'lekker vanilla' ik kan me niet voorstellen dat wanneer je Promods gehad hebt dat je 'lekker vanilla' kan spelen :+ :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 20-07 15:09
krissie100 schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 17:23:
'lekker vanilla' ik kan me niet voorstellen dat wanneer je Promods gehad hebt dat je 'lekker vanilla' kan spelen :+ :o
Dit inderdaad. Laatst nog eens multiplayer gespeeld maar dan mis ik toch echt wel Promods. Dat maakt de game zoveel interessanter/leuker/mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nino_070
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-07 13:43
Is er ergens een goede review/info van promods? De eigen website is een beetje chaotisch met die FAQ, en ik ben vrij nieuw in dit spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09-07 12:47
Dit is al een wat ouder filmpje van Squirrel, maar geeft wel een goede indruk van wat je kunt verwachten. Als je de standaard kaart een beetje kent ga je hier hele grote verschillen zien.

Daarbij wel gezegd dat de kaart nu nog verder is uitgebreid.

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • +1 Henk 'm!
nino_070 schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 22:20:
Is er ergens een goede review/info van promods? De eigen website is een beetje chaotisch met die FAQ, en ik ben vrij nieuw in dit spel
Dit hele topic eigenlijk :P Geen ETS2 zonder Promods voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeanke117
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 17-07 09:44
Zijn de framedrops weg uit ETS2 i.c.m. ProMods? Als ik in Barcelona kwam bijvoorbeeld, dan had ik 30 fps met framedrops.... Zelfs met laagste settings had ik ook framedrops....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Jeanke117 Beetje afhankelijk van je computer uiteraard. Maar ook de schijf waar ETS2 en Promods op staan is van belang. Ik heb geen framedrops meer sinds ik alle hardeschijven uit mijn computer verbannen heb en 100% naar SSD's ben overgestapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:17
Zo grappig dat iederen Pro Promods is en Anti vanilla. Ik heb gewoon twee profielen, vind promods al jaren fantastisch maar doe ook graag WoT en de achievements. Leven en laten leven, speel wat je leuk vindt!

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-07 07:58
Cool, er is een nieuw map team gecreëerd die zich gaat bezig houden met het updaten van de base map. Het doel is om de base map net zo mooi te maken als de laatste DLC Italië, ze beginnen met Duitsland en daarna volgt de rest aansluitend. De bedoeling is dat het in ETS2 1.32 al geïntrigeerd wordt.

http://blog.scssoft.com/2018/05/revisiting-germany.html

Afbeeldingslocatie: https://scontent-bru2-1.cdninstagram.com/vp/756558950a9c6f6f6afbd546994cf07d/5B8B2338/t51.2885-15/e35/32712162_162525434591321_510916132572495872_n.jpg

De nieuwe screens zoals het moet worden zien er al goed uit _/-\o_
Zal trouwens wel een hele klus voor het Promods team worden als ze de nieuwe visuele effecten erin mee willen verwerken.

[ Voor 32% gewijzigd door Barfman op 25-05-2018 11:14 ]

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wordt sowieso een flinke klus voor Promods om de boel aan te passen. Promods verbouwt namelijk ook zowat heel Nederland, west-Duitsland, België en UK, en vast nog wel meer her en der.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn014
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-07 13:03
Leuk nieuws van SCS. Ze steken best veel werk in hun "oud" spel. Vriendelijke mensen ook, heb hen vorig jaar ontmoet op hun on the road tour op het Circuit van Zolder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeanke117
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 17-07 09:44
FastFred schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 11:29:
@Jeanke117 Beetje afhankelijk van je computer uiteraard. Maar ook de schijf waar ETS2 en Promods op staan is van belang. Ik heb geen framedrops meer sinds ik alle hardeschijven uit mijn computer verbannen heb en 100% naar SSD's ben overgestapt.
Ik heb ook een SSD en 1060 6GB videokaart met een i5 maar ze bereiken nooit 100% van hun gebruik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jeanke117 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 16:48:
[...]

Ik heb ook een SSD en 1060 6GB videokaart met een i5 maar ze bereiken nooit 100% van hun gebruik.
Dat komt omdat de game engine en de grafische engine niet echt meer van deze tijd zijn. De moderne hardware staat uit z'n neus te vreten want de game weet niet hoe met al die moderne features om te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nice Guy Eddie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-07 09:24
http://blog.scssoft.com/2018/05/revisiting-germany.html

Edit: Iemand was me al voor :+

[ Voor 34% gewijzigd door Nice Guy Eddie op 23-05-2018 18:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
*O* Kijk dat is nog eens goed nieuws.. Mooi dat ze Duitsland een facelift geven want daar zal ik veel doorheen moeten ivm de nieuwe DLC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaN
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

FastFred schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 17:51:
[...]

Dat komt omdat de game engine en de grafische engine niet echt meer van deze tijd zijn. De moderne hardware staat uit z'n neus te vreten want de game weet niet hoe met al die moderne features om te gaan.
Waar Squirrel regelmatig op zit te "mopperen".. DX9 wordt er nog gebruikt, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Sangroid Jup, DX9. Er zijn geruchten dat er wordt gewerkt aan DX11 of Vulcan ofzo. Maar of die waar zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NaN
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

FastFred schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 19:19:
@Sangroid Jup, DX9. Er zijn geruchten dat er wordt gewerkt aan DX11 of Vulcan ofzo. Maar of die waar zijn?
Die geruchten hoor ik al heeeel lang... :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 20-07 15:09
Zou super zijn nieuwe DX. Dan kan eindelijk de 1080Ti eens aan het werk bij deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nice Guy Eddie
FastFred schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 19:19:
Enige wat ik heb gezien is deze tweet van een paar jaar geleden:
https://twitter.com/SCSsoftware/status/705738751436320768

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Hier nog even in detail wat er gaat veranderen vanaf de eerste stage:

Quote van Mandelsoft uit het scs forum.
Finally, the thing I had to keep secret since the start of this year is out in the public! You have no idea how hard it is to restrain myself not to spill the beans about revealing this project for months everytime I read a comment about that Germany is bad in the base game and required reconstruction. I've been working on this project since February and only since April I'm not the only mapper working on this project (thankfully! I was getting a bit stressed carrying this whole project alone). The current mapping team is small and on the assets side, we shouldn't be too demanding to the assets team, who have a priority on completing the Baltic DLC assets first. So that's quite a challenge to manage, but hey, I've been motivated to the bone to do this ever since I got a job here!

"But how's ProMods going to deal with this?" some of you might say. Don't worry, that's something for me and the ProMods Team to figure out. But right now, my main goal is to make the vanilla experience better, so for basically almost everyone. I know people have been avoiding Germany because it was clearly showing its age and it just wasn't fun to drive. You can expect the following improvements:

All cities will at least have recieved a touch-up with new roads items, new flora, more signs and typical German streetlights (in which there will be a distinction between the former West and Eastern Germany. In real life, this difference still exists). Furthermore, some company prefabs have received new asphalt textures to correspond with the current standards. And to top it all off, some cities may have more than just a touch-up, to demonstrate what we could do if we take things further...
Floor it! Although not all Autobahns will be completely rebuilt in the first stage (there will be simply not enough time for that), a lot of the Autobahns that have recieved a rebuild will be straighter with more fluent, long curves. The landscape in Northern Germany will be flatter (no more "mountains" near Rostock, yay!) and generally a variation of farmland and forests.
All single-piece, unwieldy prefab interchanges will be completely replaced by new modular interchanges, just like in France and Italy. These are more flexible and you can expect to see some more typical German interchange designs (which we can recycle again for other DLCs and rebuilds as well. We have gotten quite an extensive library of "stock" interchange designs by now). Not all of them will be replaced in this stage, but all the annoying single-lane interchanges will have a priority. They must die!
Brand new signs. Not only new traffic signs, but also brand new navigation signs. No more anonymous interchanges or surprise lane drops anymore; we actually point out what real life interchange each of our interchanges should represent on the map, even when the design itself is somewhat different. And the same goes for gas stations. Maybe this is one of the most "ProMods" touches that will be carried over. So you don't know where the Maschener Kreuz and Dreieck Wittstock/Dosse are located? Don't worry, soon you will know. Isn't it nice to give names to these? ;)
Oh, and did I mention that this uses absolutely none of assets or map parts from ProMods' Autobahn Rebuilding Project? Everything is made in-house. This is due to legal reasons (and also because especially Northern Germany in ProMods is getting old. I think I can do a better job with my current skills and with the current editor and assets).

But yeah, it's happening, guys. Germany is being reconstructed. And this is just the beginning...

Wir bauen für Sie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikoe
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 22:41
Afgelopen 2 weken ETS2 & ATS weer eens wat meer gaan spelen. Heb de afgelopen (lange) tijd veel Fortnite gespeeld, maar als je FPS gewend bent is Fortnite (3rd Person en het bouwen) heel erg wennen. Alleen ik wen er dus niet aan en dan is de lol er wel snel af. Dus afgelopen 2 weken bij allebei een nieuw profiel aangemaakt, aangezien er best wel veel veranderd is en mods allemaal geupdate moesten worden. Ook gelijk weer ff met de instellingen geknoeid en toen kwam ik tot een mooie ontdekking. Nvidia inspector werkt gewoon niet lekker met mijn GPU (MSI GTX 750ti Gaming X). De in-game AA werkt zelfs gewoon beter (heb bij inspector 2x2 en 4x4 geprobeerd, maar het bleef onscherp). En eigenlijk per ongeluk kwam ik erachter dat je ook instellingen per game kon veranderen in het nvidia configuratiescherm. Hier met wat instellingen gespeeld en toen kwam het mooie. In ATS constant 60 FPS, mooi vloeiend beeld en eigenlijk (heel weinig) geen frame drops. Heel soms op hele drukke punten met veel verkeer, maar dan nog zakte ie niet verder dan 45 FPS. In ETS2 vanilla map precies hetzelfde en zelfs met Promods is het gewoon heel goed te doen. Al heb ik daar wel wat meer drops richting de 30 FPS in de steden en drukke punten. Dus voor degene die hier ook mee willen spelen, heb ik hieronder de instellingen van het Nvidia configuratiescherm en de instellingen in-game. Ik hoop wel in juni een nieuwe (2dehands waarschijnlijk) GPU aan te schaffen. Ik twijfel alleen nog tussen de GTX 1070 of de GTX 1080. Prijs verschil 2dehands is niet heel groot, maar als iemand mij ergens van kan overtuigen graag :D

Instellinge Nvidia configuratiescherm

Anisotropische filteringToepassing gestuurd
FXAAAan
GammacorrectieAan
ModusToepassing gestuurd
Transparantie8x (supersample)
GPU'sAlle
Drievoudige bufferingAan
EnergiebeheermodusVerkies optimale prestatie
Maximale vooraf gerenderde frames1
Optimaliseren voor rekenprestatiesAan
Anisotropische voorbeeldoptimaliseringUit
KwaliteitKwaliteit
Negatieve LOD-biasKlemmen
Trilineaire optimaliseringAan
Verticale optimalisatieAdaptief

Instellingen in-game (ETS2 & ATS)

Verticale synchronisatieUitgeschakeld
Schaling100%
MLAAUit
HDRAan
DOFAan
ZonneschijnAan
KleurcorrectieAan
ReflectiedetailHoog
VegetatiedetailHoog
Dichtheid grasHoog
SchaduwkwaliteitUit
Schaduw textuurkwaliteitHoog
WeerkwaliteitUltra
SpiegelkwaliteitHoog
Resolutie spiegelsHoog
SpiegelafstandHoog
TextuurkwaliteitHoog
Anisotropische filteringMaximaal
Normal mapsAan
Koplampen verkeerAan
SeSecundaire voertuigverlichtingAan
Beriek van verlichtingHoog
VoetgangersAan

Mocht er nog iets onduidelijk zijn, vraag maar raak. En deel ook ff je mening wat je er van vind :P
Mocht je trouwens screenshots willen maken, dan zien deze er heel slecht en blokkerig uit. Maar dat komt omdat de schaling op 100% staat. Deze zou je dan ff naar 400% moeten zetten. Sla wel je spel op voordat je de schaling op 400% zet. Bij mij crashte bij sommige instellingen het spel. Maar na het opnieuw opstarten van ETS2 deed hij het wel gewoon. Voor de rest heb ik nergens last van, dus het zou allemaal goed moeten werken met deze instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Ik speel ook zonder Profile Inspector en heb alles via het nVidia control panel ingesteld.

In Euro Truck Simulator 2:
Resulution met DSR = 3840 x 2160
Vertical Sync = off (Ik gebruik vertical sync optie "snel" in het nVidia control panel, geeft veel meer fps)
Scaling = 100%
MLAA = uit
anisotropic filtering = uit

Afbeeldingslocatie: https://farm1.staticflickr.com/801/26265654657_38465579c5_o.png Afbeeldingslocatie: https://farm1.staticflickr.com/788/26265654907_da0498caf7_o.png
Mikoe schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 22:17 Mocht er nog iets onduidelijk zijn, vraag maar raak. En deel ook ff je mening wat je er van vind :P
Mocht je trouwens screenshots willen maken, dan zien deze er heel slecht en blokkerig uit. Maar dat komt omdat de schaling op 100% staat. Deze zou je dan ff naar 400% moeten zetten. Sla wel je spel op voordat je de schaling op 400% zet. Bij mij crashte bij sommige instellingen het spel. Maar na het opnieuw opstarten van ETS2 deed hij het wel gewoon. Voor de rest heb ik nergens last van, dus het zou allemaal goed moeten werken met deze instellingen.
Als je DSR gebruikt heb je wel mooie screenshots, DSR is bijna hetzelfde als scaling van ETS2, alleen met een nieuwere techniek.

[ Voor 54% gewijzigd door Barfman op 24-05-2018 23:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mikoe
Heb die DSR overgenomen, alleen ik heb bij mij dus geen "Multi-frame gesampelde AA (MFAA) er tussen staan. Ligt dat aan de GPU of aan iets anders? Heb het al gevonden. Mijn GPU wordt niet ondersteund.
Heb trouwens de Vsync weer teruggezet naar adaptief, want hij begint te stotteren boven de 60 FPS. Heb maar een 60 Hertz schermpje haha.
Barfman schreef op donderdag 24 mei 2018 @ 23:00:
Ik speel ook zonder Profile Inspector en heb alles via het nVidia control panel ingesteld.

In Euro Truck Simulator 2:
Resulution met DSR = 3840 x 2160
Vertical Sync = off (Ik gebruik vertical sync optie "snel" in het nVidia control panel, geeft veel meer fps)
Scaling = 100%
MLAA = uit
anisotropic filtering = uit

[afbeelding] [afbeelding]

[...]

Als je DSR gebruikt heb je wel mooie screenshots, DSR is bijna hetzelfde als scaling van ETS2, alleen met een nieuwere techniek.

[ Voor 9% gewijzigd door Mikoe op 25-05-2018 00:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barfman
Ik weet niet of deze settings op alle videokaarten werken, je zult hier en daar wat moeten aanpassen, maar de basis is wel oke. Zelf heb ik een gtx 1080, en die heeft nergens problemen mee. VSync settings moet je gewoon kijken wat voor jou het lekkerste werkt, dat ligt idd ook aan de hardware.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Barfman
Interessante video van de oprichter van SCS Software, daar gaat hij in op het invoeren van DX11 en DX12/Vulkan, ongeveer binnen een jaar willen ze op de DX11 engine zitten, en daarna verder bouwen naar DX12 en Vulkan. Ook de sound engine wordt ge-upgrade ze gaan de FMOD middleware gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikoe
Was dat mandelsoft met zijn baartje of niet? Volgens mij herkende ik zijn stem toen hij een keer bij squirrel in de uitzending was. Maar het is wel mooi dat het nu een keer goed is uitgelegd over de engine en wat er eigenlijk allemaal bij komt kijken.

Heb trouwens vanavond mijn oude pc kunnen verkopen. Over 3 à 4 weken kan ik een andere GPU kopen, want heb dan me vakantiegeld pas :D Het wordt in ieder geval een GTX 1070.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nldls
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-07 20:08
Gister de game en de Pro Mods geupdate. De game met alle mods zonder promods werkt prima. Maar op het moment dat ik Pro Mods 2.27 activeer bij de Mods, wordt het basis scherm van het profiel niet eens meer geladen, halverwege wordt de game afgesloten en sta ik weer terug in windows.

Geen idee waar dit door ontstaat eigenlijk. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-07 14:59
nldls schreef op maandag 28 mei 2018 @ 07:33:
Gister de game en de Pro Mods geupdate. De game met alle mods zonder promods werkt prima. Maar op het moment dat ik Pro Mods 2.27 activeer bij de Mods, wordt het basis scherm van het profiel niet eens meer geladen, halverwege wordt de game afgesloten en sta ik weer terug in windows.

Geen idee waar dit door ontstaat eigenlijk. Iemand een idee?
Ik zou even in de 'crash' log files kijken, daar kan je zien wat er gebeurd met opstarten. Dat geeft je waarschijnlijk meer informatie. (Heb je de volgorde van de Pro Mods bestanden goed gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haribo112
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Wir bauen für Sie!
TRIGGERED :'( Ze zijn momenteel irl bezig met een grote operatie op de A7 bij Hamburg, zou vet zijn als ETS2 Hamburg die hele Baustelle zou bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nldls
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-07 20:08
Dat zal ik nog ff doen.

De volgorde 1/2/3 staat gelijk aan de vorige keer.

Ff nagekeken, de DEF file stond wel in de Mods, maar was een leeg bestand. Even opnieuw aangemaakt en toen werkte de boel weer.

[ Voor 45% gewijzigd door nldls op 30-05-2018 08:45 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mikoe
Vandaag mijn GTX1070 opgehaald :D Het is de MSI GTX1070 Gaming X geworden. Heb hem via V&A gekocht bij Chris (oftewel Omni). En wat een verschil :o Het spel liep ook wel op 60 fps met mijn oude GPU. Maar nu loopt ie ook 60 fps en dat loopt toch iets soepeler. Het rijden gaat nu veel makkelijker/mooier. Sneller ander verkeer en de wind die mooier door het groene gewas geen gaat. Heb nu wel Inspector instellingen in ETS2, want dit kon bij mijn oude GPU niet. Denk dat het wel een latertje word vanavond :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Teaclo
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 08-07 12:15
Bedankt voor dit topic en de links naar ProMod! Echt een awesome map, 1000x beter dan de originele map!

Keep smiling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max3D
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik wil ook wel over naar promod, maar ik wil de special cargos niet kwijt. Wanneer zijn de oorspronkelijke SC's ook beschikbaar in promod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
max3D schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 23:44:
Ik wil ook wel over naar promod, maar ik wil de special cargos niet kwijt. Wanneer zijn de oorspronkelijke SC's ook beschikbaar in promod?
Die zijn er al, maar zijn meen ik maar 2 routes. Sowieso vind ik die SC niet heel veel aan, heb liever een normale opdracht die wat groter is dan normaal :)

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
In de laatste versie van ProMods zitten 6 ST routes.

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max3D
  • Niet online
Plannen jullie er meer Scul?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Op het moment niet, het is nogal tijds intensief. Maar op den duur komen er wel meer ja

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dolbyadt
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 02-07 09:05
Laat Promods maar doen waar ze heel goed in zijn. En dat is het spel 10x mooier maken dan dat Eurotruck 2 al is. De Map Promods maakt het spel echt heel anders dan de standaard map. Je herkent heel veel dingen en kwalitatief echt heel heel mooi.

Kan alleen maar zeggen Promod Team ga zo door. En dat voor een spel van 2012 als ik me niet vergis.

SolarEdge SE3000HD Wave Totaal 3600WP (ZO 180°) 35°Dak. Daikin Pefera FTXM35n - RXM35N 3,5Kw, LG S09ET Split Airco 2,5KW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• max3D
  • Niet online
ScuL schreef op maandag 4 juni 2018 @ 18:28:
Op het moment niet, het is nogal tijds intensief. Maar op den duur komen er wel meer ja
Klinkt goed. Ik vind de special transports een leuke afwisseling

En de bugs maken het beter :) Kwam vandaag *achter* de rear vehicle terecht na dat ik wegreed. Die wil niet rijden dan, dus moest ik er op een halve meter achter zitten om de front vehicle zo gek te krijgen vooruit te gaan.

Dat hebben we met zijn drieen volgehouden tot ik het achter voertuig kon inhalen op de tegenliggerstrook (niet makkelijk want de front blijft versnellen dus hij ook, we reden lang naast elkaar)

Anyway: zorgt zeker voor afwisseling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Betekend dit het einde van mods zoals Promods, Trailer packs en Custom trucks etc...
Zou zo maar kunnen, met dank aan de EU :(

https://twitter.com/SCSsoftware/status/1010109925769478144

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-05 16:14

jin

heb maar de bundel gekocht.

https://store.steampowere...mulator_Enchanted_Bundle/

heb ik andere dlc van ATS meteen ook voor mooie prijs. ATS zelf had ik al.

Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mikoe
Voor degene die een Daf XF Euro 6 rijden heb ik hier een leuke mod voor de plastic variant voor de front badge plate

Ik ben er wel een paar uurtje mee bezig geweest, maar het is gelukt :D

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Nice Guy Eddie
Voor degene die de Steam video hebben gemist, de eerstvolgende update van ETS2 bevat trailer ownership _/-\o_ Misschien dat de video binnenkort ook op YT staat.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Barfman
Nice Guy Eddie schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 21:26:
Voor degene die de Steam video hebben gemist, de eerstvolgende update van ETS2 bevat trailer ownership _/-\o_ Misschien dat de video binnenkort ook op YT staat.
Hier een samenvatting van alles wat werd getoond en aangekondigd, wel in het Engels.

https://www.reddit.com/r/...note_from_the_scs_stream/

With World of Trucks, it may be possible to bridge ATS & ETS2 to have the same company operate on the two continents

Gaaf, kan je dus de oceaan oversteken als je via WOT gaat rijden.

[ Voor 61% gewijzigd door Barfman op 24-06-2018 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Euro Truck Sim 2 will not have a battle royale mode :( ("TruckersMP is already Battle Royale though")

No lootboxes. WOT drops are good enough as it is ;)
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikoe
Ze hebben genoeg te doen als ik het zo lees. En dat je dan straks een "echt" bedrijfje op kan zetten met eige trailers in zowel ets2 als ats is echt kei gaaf 😁
En ook eindelijk wat meer dlc's en toevoegingen voor ats. Want in ats is er niet heel veel om te kiezen imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Blergh heb om de zoveel km's een crash van ETS2. Klapt er gewoon helemaal uit zonder ook maar iets van een melding te geven.

Crash log: https://pastebin.com/vsUZ93Yn

En weer 1: https://pastebin.com/xrMqfky4

Geen idee wat het zou kunnen voorzaken. Heb gewoon de laatste gameversie met de laatste versie van ProMods draaien.

[ Voor 7% gewijzigd door London op 24-06-2018 11:46 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
Apple schreef op zondag 24 juni 2018 @ 11:45:
Blergh heb om de zoveel km's een crash van ETS2. Klapt er gewoon helemaal uit zonder ook maar iets van een melding te geven.

Crash log: https://pastebin.com/vsUZ93Yn

En weer 1: https://pastebin.com/xrMqfky4

Geen idee wat het zou kunnen voorzaken. Heb gewoon de laatste gameversie met de laatste versie van ProMods draaien.
als het goed is is er ook een game log file, daar valt vermoedelijk meer uit te halen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

mschol schreef op zondag 24 juni 2018 @ 11:59:
[...]

als het goed is is er ook een game log file, daar valt vermoedelijk meer uit te halen ;)
Bij deze: https://pastebin.com/teAU6X3Y

edit: Opgelost! Iemand op ProMods forum zei dat ik niet de goeie versie had van de trailer pack. Even geupdate en nu kon ik m'n missie goed afmaken :)

[ Voor 23% gewijzigd door London op 24-06-2018 12:24 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barfman
@FastFred Dat krijg je als je aankomende moeders laat tekenen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja de dame die ermee begon was op zwangerschapsverlof .. en toen weer.. etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Wat zijn jullie must have addons eigenlijk? Heb nu uiteraard Promods draaien met een trailer pack. Ook heb ik een realistic traffic mod.

Hebben jullie verder nog QOL addons die het speelplezier aanzienlijk verbeteren? :)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pwillemske
  • Niet online
Apple schreef op maandag 25 juni 2018 @ 11:41:
Wat zijn jullie must have addons eigenlijk? Heb nu uiteraard Promods draaien met een trailer pack. Ook heb ik een realistic traffic mod.

Hebben jullie verder nog QOL addons die het speelplezier aanzienlijk verbeteren? :)
Jazzycat trailer mods, vind ik erg goed door de hoge variatie aan vrachten. Kwaliteit ook goed, al zijn de in game trailers mooier. Jazzycat heeft ook AI traffic packs, ook leuk voor de variatie :)

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mikoe
Apple schreef op maandag 25 juni 2018 @ 11:41:

50k Addons en als je een daf rijdt dan heb je nog Kelsa Lightbars en kwa trailers heb je nog Ekeri en voor de rest heb je nog een aantal reworked trailers (staan allemaal daar op het forum). En ik gebruik zelf ook nog Project Next-Gen Graphic Mod

[ Voor 24% gewijzigd door Mikoe op 25-06-2018 12:51 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
@Anoniem: 1166446 Ligt er ook een beetje aan wat je zoekt. Als je nog meer realisme wilt, kun je ook nog ETS2 Local Radio overwegen, zodat je naar de radio kunt luisteren van het land waar je op dat moment rijdt (en ook automatisch wisselt als je een ander land in rijdt).

*kuch* zelfpromotie :+

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haribo112
  • Niet online
Die Ekeri trailers zien er echt vet uit. Ga ik thuis eens even proberen. Jammer wel dat die niet op de workshop staan maar via een download...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-07 14:59
Koenvh schreef op maandag 25 juni 2018 @ 13:44:
@Anoniem: 1166446 Ligt er ook een beetje aan wat je zoekt. Als je nog meer realisme wilt, kun je ook nog ETS2 Local Radio overwegen, zodat je naar de radio kunt luisteren van het land waar je op dat moment rijdt (en ook automatisch wisselt als je een ander land in rijdt).

*kuch* zelfpromotie :+
Schaamteloos hoor Koen!! :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn er ook mods die AI traffic minder dom maken? Het is best lastig anticiperen soms, ik krijg geregeld voorrang op momenten dat ik het niet heb, en dan gaan ze ook precies zo staan dat ik er niet langs kan. Of ik krijg geen voorrang op momenten dat ik er wel recht op heb.

'Recht door op dezelfde weg gaat voor' snapt de AI bijvoorbeeld niet.

[ Voor 11% gewijzigd door FastFred op 25-06-2018 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Heel vet allemaal, straks uit werk eens even wat dingen proberen. Ook die radio lijkt me leuk! Thanks voor de reacties :)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Laatst online: 20-07 12:22

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

FastFred schreef op maandag 25 juni 2018 @ 16:25:
Zijn er ook mods die AI traffic minder dom maken? Het is best lastig anticiperen soms, ik krijg geregeld voorrang op momenten dat ik het niet heb, en dan gaan ze ook precies zo staan dat ik er niet langs kan. Of ik krijg geen voorrang op momenten dat ik er wel recht op heb.

'Recht door op dezelfde weg gaat voor' snapt de AI bijvoorbeeld niet.
Je beschrijft anders perfect een gemiddelde zondag op de Nederlandse wegen ;)

Maar ik vermoed dat invloed op de AI wat meer voeten in aarde heeft dan een simpele mod...

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AI valt niet of nauwelijks te modden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:13

MsG

Forumzwerver

Ik gebruik de adaptive traffic, die past de hoeveelheden aan aan de tijden, en heb ook het idee dat ze wat aan het verkeer getweaked hebben. Waar het bij vanilla de AI altijd zo Duits reageerde (heel laat nog iemand inhalen, terwijl je zelf al eerder aan het inhalen was) lijkt dat nu ook wat anders.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barfman
Voor diegene die de Developer Stream gemist hebben van ETS2 over wat er gaat komen en wanneer. Vanavond is er weer een live stream van de SCS Developers maar deze keer gaat het over ATS.

Je kan trouwens de Developer pagina van SCS volgen door op volgen te klikken zodat je voortaan bericht krijgt als ze live gaan. Ze willen zo nog meer de gebruikers erbij betrekken als het om veranderingen en nieuwe futures gaat.

https://store.steampowered.com/developer/SCSsoftware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-07 12:44

Pykow

Angelo OTR

ScuL schreef op maandag 25 juni 2018 @ 08:53:
Ja de dame die ermee begon was op zwangerschapsverlof .. en toen weer.. etc
en daarom zijn de mannen nog aan de macht. :+
Tot dat we meer papadagen gaan krijgen.

Wordt er wel echt gek van dat ik soms iemand nodig heb, maar dan een melding terug krijg van.
'Sorry meneer X werkt niet op Woensdag, hij heeft dan een papadag.'
en dan boos worden op mij, wanneer ik een Dinsdag niet te bereiken ben vanwege een afspraak.

Krijgen wij niet vaders ook een Extra vrije dag van de baas ?
rockhopper schreef op maandag 25 juni 2018 @ 18:05:
[...]

Je beschrijft anders perfect een gemiddelde zondag op de Nederlandse wegen ;)

Maar ik vermoed dat invloed op de AI wat meer voeten in aarde heeft dan een simpele mod...
Van alle simulatie spellen met verkeer, doet ETS2 het aardig goed.
Als je kijkt naar Bus simulator 18 of naar Citydriver, daar worden pas gekken acties uitgehaald.

Ik hoop dat de engine een mooie boost gaat krijgen, want de AA mag wel een stuk beter en het rijden in het donker is gewoon niet fijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Pykow op 27-06-2018 14:22 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Haribo112
  • Niet online
Wordt wel multitasken vanavond... SCS stream kijken, WK voetbal kijken, ATS spelen... Ik heb meer schermen nodig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:53

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

vraag kan iemand mijn helpen met load order. het gaat tijdje goed en dan krijg ik CTD elke 10 tot 20min

ik weet niet wat ik fout heb gedaan. lijkt Promod is
YouTube: Euro Truck Simulator 2 | Opgenomen met GeForce

[ Voor 32% gewijzigd door Motaro op 29-06-2018 20:50 ]

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
@Motaro je hebt een oude Trailer & Company Pack 1.1, je moet v1.17 hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro

Motaro

Barfman schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 20:56:
@Motaro je hebt een oude Trailer & Company Pack 1.1, je moet v1.17 hebben.
het is 1.17 alleen geeft aan in game mod lijst dat 1.1 is raar.

[ Voor 10% gewijzigd door Motaro op 29-06-2018 21:16 ]

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barfman
@Motaro post je game log even, dan kan je waarschijnlijk zien waardoor het spel crasht, wel de game log na een crash.

De game log is het text bestand die in je Euro Truck Simulator 2 folder staat game.log en plak de inhoud op https://pastebin.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-07 16:35
Nieuwste world of trucks event is wel saai zeg, iedere keer naar Big Sur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Laatst online: 20-07 12:22

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Carfanatic schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 00:45:
Nieuwste world of trucks event is wel saai zeg, iedere keer naar Big Sur.
Je mag ook vanuit Big Sur naar ergens anders, dus je kan er voor kiezen om het gewoon zo gevarieerd te maken als normaal, al gaat voor het evenement het wel om minimaal 8 ritten naar Big Sur vanuit je plek naar keuze ..... Maar ergens heb je wel gelijk, een prachtige route de 1 en de 101 maar als je het zo vaak rijdt in een week is ook weer meh. Te meer je helemaal geen verkeer of andere obstakels of interactie hebt behalve parkeren.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikoe
Het is inderdaad wel heel eentonig. Heb er gisteren 5 gedaan, maar toen was ik het wel ff beu haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro

Motaro

Barfman schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 00:05:
@Motaro post je game log even, dan kan je waarschijnlijk zien waardoor het spel crasht, wel de game log na een crash.

De game log is het text bestand die in je Euro Truck Simulator 2 folder staat game.log en plak de inhoud op https://pastebin.com/
Oke bedankt zal ik straks doen als klaar ben met mijn werk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro

Motaro

Barfman schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 00:05:

https://pastebin.com/ZqdSPGPN

is gedaan maar waar tussen al dat spul kan je zien waar fout gaat ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barfman
Motaro schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 21:14:
[...]

https://pastebin.com/ZqdSPGPN

is gedaan maar waar tussen al dat spul kan je zien waar fout gaat ?
Ik zie dat je Overweight Trailers and Cargo Pack v7.1 en Trailers and Cargo Pack v7.1 samen gebruikt, dat kan dus niet. Voor de rest heb je wel heel veel mods aan met veel errors, dus het beste is om 1 voor 1 de mods uit te schakelen en te kijken wanneer hij niet crasht.

[ Voor 18% gewijzigd door Barfman op 30-06-2018 21:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Motaro

Motaro

Oke bedankt zal morgen naar gaan kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro

Motaro

Barfman schreef op zaterdag 30 juni 2018 @ 21:35:
[...]

Ik zie dat je Overweight Trailers and Cargo Pack v7.1 en Trailers and Cargo Pack v7.1 samen gebruikt, dat kan dus niet. Voor de rest heb je wel heel veel mods aan met veel errors, dus het beste is om 1 voor 1 de mods uit te schakelen en te kijken wanneer hij niet crasht.
heb nu geen probleem meer. het was 50k addon. heb mod van mijn HDD er af gehaald en op new er op gezet en nu kan ik zonder probleem 2 uur aan een stuk rijen zonder probleem

Overweight Trailers and Cargo Pack v7.1 en Trailers and Cargo Pack v7.1 lopen nu gewoon samen goed :) even snel op tafel klopen _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door Motaro op 04-07-2018 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Motaro schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 00:25:
[...]

heb nu geen probleem meer. het was 50k addon. heb mod van mijn HDD er af gehaald en op new er op gezet en nu kan ik zonder probleem 2 uur aan een stuk rijen zonder probleem

Overweight Trailers and Cargo Pack v7.1 en Trailers and Cargo Pack v7.1 lopen nu gewoon samen goed :) even snel op tafel klopen _/-\o_
Nou mooi dat het is opgelost, Overweight Trailers and Cargo Pack v7.1 en Trailers and Cargo Pack v7.1 kunnen volgens zijn website niet samen, dus als je problemen krijgt zou ik als eerste daar eens naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erty2142
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 27-06-2021
Is deze game fun zonder steering wheel, dus enkel met controller?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenV8
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 24-05-2024
erty2142 schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 09:41:
Is deze game fun zonder steering wheel, dus enkel met controller?
Met stuur rijdt natuurlijk lekkerder, maar ook met toetsenbord of controller kan het een heel leuk spel zijn. Met controller kan je ook aardig precies sturen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• erty2142
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 27-06-2021
JeroenV8 schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 09:44:
[...]

Met stuur rijdt natuurlijk lekkerder, maar ook met toetsenbord of controller kan het een heel leuk spel zijn. Met controller kan je ook aardig precies sturen ;)
Dan ga ik em toch aanschaffen denk ik, slechts 5 euro op steam met de sales
Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Werkt prima met controller. Vind ik vaak wat relaxter spelen dan met stuur, hoewel met een stuur wel wat leuker is qua realisme etc.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06:54

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

sinds lange tijd wil ik weer is ETS2 spelen. Net de laatste promods gekocht en in mn modmap gezet, gelijk ook alle andere mods verwijderd omdat ik elke keer een game crash heb terug naar windows..

Nu heb ik alleen de laatste promods in mn modmap. Maar blijft nog steeds crashen, en in de gamelog ofzo zie ik denk niets staan..?

Hoe kan dit?

Ps.. Damnn zelfs ik nu het gehele spel heb verwijderd+ alle mappen en neen nieuwe install van de game heb gedaan..

crasht de game na 10 seconde.. ik kom net tot het login scherm, en dan een quit naar windows..

Stukje log.. Hij zegt wel iets over een dispatch?? maar heb het spel opnieuw geïnstalleerd en update gedraaid.

00:00:04.555 : [al] device: OpenAL Soft
00:00:04.555 : [al] context extensions: ALC_ENUMERATE_ALL_EXT ALC_ENUMERATION_EXT ALC_EXT_CAPTURE ALC_EXT_DEDICATED ALC_EXT_disconnect ALC_EXT_EFX ALC_EXT_thread_local_context ALC_SOFT_loopback
00:00:04.575 : [al] vendor: OpenAL Community
00:00:04.575 : [al] version: 1.1 ALSOFT 1.14
00:00:04.575 : [al] renderer: OpenAL Soft
00:00:04.575 : [al] extensions: AL_EXT_ALAW AL_EXT_DOUBLE AL_EXT_EXPONENT_DISTANCE AL_EXT_FLOAT32 AL_EXT_IMA4 AL_EXT_LINEAR_DISTANCE AL_EXT_MCFORMATS AL_EXT_MULAW AL_EXT_MULAW_MCFORMATS AL_EXT_OFFSET AL_EXT_source_distance_model AL_LOKI_quadriphonic AL_SOFT_buffer_samples AL_SOFT_buffer_sub_data AL_SOFTX_deferred_updates AL_SOFT_direct_channels AL_SOFT_loop_points
00:00:04.575 : [snd] Started sound update thread
00:00:04.655 : [di8] Initializing device '@@keyboard@@' as 'keyboard'
00:00:04.656 : [di8] Initializing device '@@i_mouse@@' as 'mouse'
00:00:05.091 : [mod_package_manager] Received list of the steam workshop subscribed mods. (received 0 mods total, 0 loaded, 0 scheduled for download)
00:00:05.092 : dispatch
00:00:05.092 : exit
00:00:05.279 : [bullet] Starting physics server: Bullet
00:00:05.366 : [segment_buffer] Allocation of vertex/index buffer (134217728/33554432) ...
00:00:05.366 : [segment_buffer] ... successful.
00:00:15.281 : [ui] Controller setup start
00:00:15.282 : [inp] Classifying devices
00:00:15.282 : [ui] Controller setup done
00:00:15.333 : mm_flush_repeatedly

[ Voor 81% gewijzigd door Nickrsd op 05-07-2018 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Nickrsd schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 10:12:
sinds lange tijd wil ik weer is ETS2 spelen. Net de laatste promods gekocht en in mn modmap gezet, gelijk ook alle andere mods verwijderd omdat ik elke keer een game crash heb terug naar windows..

Nu heb ik alleen de laatste promods in mn modmap. Maar blijft nog steeds crashen, en in de gamelog ofzo zie ik denk niets staan..?

Hoe kan dit?

Ps.. Damnn zelfs ik nu het gehele spel heb verwijderd+ alle mappen en neen nieuwe install van de game heb gedaan..

crasht de game na 10 seconde.. ik kom net tot het login scherm, en dan een quit naar windows..

Stukje log.. Hij zegt wel iets over een dispatch?? maar heb het spel opnieuw geïnstalleerd en update gedraaid.

00:00:04.555 : [al] device: OpenAL Soft
00:00:04.555 : [al] context extensions: ALC_ENUMERATE_ALL_EXT ALC_ENUMERATION_EXT ALC_EXT_CAPTURE ALC_EXT_DEDICATED ALC_EXT_disconnect ALC_EXT_EFX ALC_EXT_thread_local_context ALC_SOFT_loopback
00:00:04.575 : [al] vendor: OpenAL Community
00:00:04.575 : [al] version: 1.1 ALSOFT 1.14
00:00:04.575 : [al] renderer: OpenAL Soft
00:00:04.575 : [al] extensions: AL_EXT_ALAW AL_EXT_DOUBLE AL_EXT_EXPONENT_DISTANCE AL_EXT_FLOAT32 AL_EXT_IMA4 AL_EXT_LINEAR_DISTANCE AL_EXT_MCFORMATS AL_EXT_MULAW AL_EXT_MULAW_MCFORMATS AL_EXT_OFFSET AL_EXT_source_distance_model AL_LOKI_quadriphonic AL_SOFT_buffer_samples AL_SOFT_buffer_sub_data AL_SOFTX_deferred_updates AL_SOFT_direct_channels AL_SOFT_loop_points
00:00:04.575 : [snd] Started sound update thread
00:00:04.655 : [di8] Initializing device '@@keyboard@@' as 'keyboard'
00:00:04.656 : [di8] Initializing device '@@i_mouse@@' as 'mouse'
00:00:05.091 : [mod_package_manager] Received list of the steam workshop subscribed mods. (received 0 mods total, 0 loaded, 0 scheduled for download)
00:00:05.092 : dispatch
00:00:05.092 : exit
00:00:05.279 : [bullet] Starting physics server: Bullet
00:00:05.366 : [segment_buffer] Allocation of vertex/index buffer (134217728/33554432) ...
00:00:05.366 : [segment_buffer] ... successful.
00:00:15.281 : [ui] Controller setup start
00:00:15.282 : [inp] Classifying devices
00:00:15.282 : [ui] Controller setup done
00:00:15.333 : mm_flush_repeatedly
Dat dispatch heeft niets met crashen te maken, dat heeft met de workshop mods te maken die updates toegezonden krijgen. In jou geval heb je geen mods via workshop, dus is het snel klaar. Om uit te zoeken wat jou game crasht, zal je toch echt de hele log moeten sturen, hier heb je niets aan. Je hebt het over promods gekocht, wat heb je dan precies gekocht en hoe, want promods is gratis. Hoe start je de game, in directx mode of opengl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-07 12:27

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Laadvolgorde? Of is dat voor promods inmiddels niet meer van toepassing?

*empty*

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Motaro

Motaro

met new account dit keer niet voor Volvo gegaan wel even met Scania new gen tot lvl7 maar vond die niks dus dan maar DAF

maar wat is DAF toch mooi truck _/-\o_ alleen jammer dat maar tot 530hp gaat dus even naar rusland gegaan voor 700hp 3447Nm kamaz motorblok

Afbeeldingslocatie: https://s33.postimg.cc/vlmu2wqgf/ets2_20180705_164129_00.png
Afbeeldingslocatie: https://s33.postimg.cc/abz7s7fcf/ets2_20180705_163334_00.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

Ik kom niet eens bij de mod manager.. de game crasht al naar 5 seconde, ik zie net het begin scherm..

En promods koop ik altijd via de 1 dollar link. Wel zo netjes voor de moeite..

Heb normaal nooit geen last gehad van crashes of wat dan ook.. maar nu?? Geen idee wat het is. De verse install heeft dus tot nu niet gewerkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikoe
Nickrsd schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 18:38:
Ik kom niet eens bij de mod manager.. de game crasht al naar 5 seconde, ik zie net het begin scherm..

En promods koop ik altijd via de 1 dollar link. Wel zo netjes voor de moeite..

Heb normaal nooit geen last gehad van crashes of wat dan ook.. maar nu?? Geen idee wat het is. De verse install heeft dus tot nu niet gewerkt
En als je de startopties verandert naar -nointro -64bit -rdevice dx9. Misschien dat dat wel werkt. En misschien config.cfg verwijderen en je profile map verwijderen en mod map ff knippen en plakken naar een andere map.

[ Voor 74% gewijzigd door Mikoe op 05-07-2018 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

Had voordat ik een schone install deed, de ets map geheel verwijderd.. dus idd de config en profiel map. Zal straks nog is proberen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pwillemske
  • Niet online
Motaro schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 17:04:
met new account dit keer niet voor Volvo gegaan wel even met Scania new gen tot lvl7 maar vond die niks dus dan maar DAF

maar wat is DAF toch mooi truck _/-\o_ alleen jammer dat maar tot 530hp gaat dus even naar rusland gegaan voor 700hp 3447Nm kamaz motorblok

[afbeelding]
[afbeelding]
Inderdaad erg mooi! Welke mods heb je gebruikt??

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Motaro

Motaro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

Ik kan nu wel ets2 spelen. Alleen met het opstarten in de OpenGL mode, bij directx mode blijf ik de crash naar de desktop krijgen..

Pagina: 1 ... 89 ... 161 Laatste