Sn3gG3l schreef op maandag 15 mei 2017 @ 12:27:
[...]
Wat je ook doet, schakel je adblocker en virus scanner niet uit met die gratis links. Die sites zitten namelijk vol met virussen en andere rotzooi. Mijn scanner draaide overuren toen ik laats ging updaten..
Virus scanner heb ik niet aanstaan. blokkeert vaak meer dan dat ik zou willen.
Ik kom meestal op "vertrouwde" sites. Alleen deze advertenties zijn inderdaad "gevaarlijk"
FastFred schreef op maandag 15 mei 2017 @ 12:31:
Bij Promods moet je juist de adblocker uitzetten omdat anders inderdaad de downloadlinks niet werken.
Of 73 cent ofzo betalen en helemaal geen adds krijgen.
Een virusscanner heb ik al tijden niet meer, gewoon weten waar je wel en niet op moet klikken
uiteindelijk gelukt met de adblocker aan, tenminste part 1 t/m 3 worden nu gedownload.
Ik wil echt wel betalen voor promods, maar ze ondersteunen geen iDEAL en ik heb geen paypal en ben dit ook niet van plan om aan te maken.
Ik moet nog afkloppen dat ik de laatste 10 jaar nooit een ernstige virus heb ontvangen.
Daarvoor kon het wel eens voorkomen, bijvoorbeeld reclame die random verschenen of een zoekmachine die ik niet had ingesteld.
De ergste was nog dat mijn PC opslot was gezet en dat ik een bedrag moest betalen vanwege illegale software. Ik raakte in paniek (ik was 13 jaar oud), maar via een andere PC erachter gekomen dat je via Veilige modus in kon loggen, een registerkey moest verwijderen en daarmee was het probleem gelijk weg.
(Heb mijn PC toen wel opnieuw geformatteerd en geïnstalleerd)