Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Is dus exact de reden waarom ik dat niet doe. In het verleden was ik daar behoorlijk autistisch over en deed ik nooit aan quick travel en was ik daar zo streng aan dat ik voor iedere update eerst zelf terug rij naar de thuisbasis.
Daar heb ik me nu overheen gezet en eindig ik bij iedere spelaanpassing gewoon weer bij mijn thuisbasis, wel eerst je vracht even afleveren anders telt dat voor mij als een geannuleerde vracht. Ik ga al hard richting 1000 afgeleverde vrachten maar zit nog op 10 geannuleerde vrachten ofzo, vaak omdat het niet anders kon i.v.m. een bug ofzo.
[ Voor 20% gewijzigd door FastFred op 16-05-2017 09:58 ]
Waarom zet je developer mode niet aan ?FastFred schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 09:56:
[...]
Is dus exact de reden waarom ik dat niet doe. In het verleden was ik daar behoorlijk autistisch over en deed ik nooit aan quick travel en was ik daar zo streng aan dat ik voor iedere update eerst zelf terug rij naar de thuisbasis.
Daar heb ik me nu overheen gezet en eindig ik bij iedere spelaanpassing gewoon weer bij mijn thuisbasis, wel eerst je vracht even afleveren anders telt dat voor mij als een geannuleerde vracht. Ik ga al hard richting 1000 afgeleverde vrachten maar zit nog op 10 geannuleerde vrachten ofzo, vaak omdat het niet anders kon i.v.m. een bug ofzo.
Gisteren kwam ik dit filmpje tegen
Soms wil je gewoon teleporteren wanneer je vast bent komen te zitten.
Bijvoorbeeld wanneer een kruising vol staat met de AI en je met geen mogelijkheid vooruit kan komen.
Dan kan je met camara 0 (standaard) een freelook camara bedienen en met de F9 toets je vrachtwagen verplaatsen.De commando settime ga ik ook gebruiken.
Als ik klaar ben met een klusje, zet ik de tijd gewoon op 09:00 zodat ik iedere nieuwe opdracht overdag begin. In het donkerrijden is niet leuk omdat je niet van de omgeving kan genieten.
Hij geeft wel de waarschuwing dat de klok altijd vooruit gaat en dat je afleveringstijd etc ook invloed hierop hebben.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Haha, heel erg herkenbaar!FastFred schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 09:56:

Trouwens, wordt het niet lastig met het bijhouden van versies als je de namen verandert? Dan moet je zeker in de mod manager kijken welke mod-versie je draait?
Als je heel veel mods hebt, dan kan het lastig zijn.Anonymoussaurus schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 10:56:
[...]
Haha, heel erg herkenbaar!Alleen was die vraag al beantwoord
. Toch bedankt. Mijn laatste vragen waren:
[...]
Zelf heb ik nooit heel veel mods geïnstalleerd staan.
Ik draai nu Promods 2.16, wanneer er een nieuwe versie beschikbaar is dan lees ik dat wel op facebook of via hun forum. Het is dan heel eenvoudig om de oude mod bestanden te verwijderen en te vervangen voor de nieuwe. Vervolgens via mod manager even alles goed zetten en klaar.
Het jammere aan promods is dus dat je last kunt hebben van game updates.
Daarom twijfel ik vaak of ik veel promods ga spelen of gewoon het orgineel.
Ik weet niet of je snel kan schakelen door de mods aan en uit te zetten op je profiel.
Heb voor de zekerheid een 2e profiel aangemaakt.
Ik ga deze keer wel "realistischer" aan de slag.
Vroeger kocht ik de goedkoopste trucks (iveco basic wit voor 92.000 euro)
Nu wil ik iedereen dezelfde paintjob en ongeveer gelijke trucks geven.
Het zou grappig zijn (ik weet niet of het mogelijk is) om een skin van een vrachtwagen die al ingame zit, na te maken. dan heb je ook collega's rond rijden.
vind het nog altijd jammer dat je jou eigen trucks nooit ziet rond rijden
Ook is het jammer dat er geen Multiplayer aanwezig is (waarbij je als trucks niet tegen elkaar kunt botsen en er ook Traffic AI aanwezig is)
Beetje als truckers dezelfde route nemen en elkaar dan tegenkomen lijkt mij leuk
[ Voor 7% gewijzigd door Pykow op 16-05-2017 12:28 ]
jip_86 schreef op maandag 15 mei 2017 @ 00:14:
Zo, net weer met een gewone trailer gereden. Maar dan merk je pas echt wat die sturende assen doen. Meteen eerste oprit had ik de vangrail weer een beetje bijgekleurd met de verf van mijn trailer zeg maar
SolarEdge SE3000HD Wave Totaal 3600WP (ZO 180°) 35°Dak. Daikin Pefera FTXM35n - RXM35N 3,5Kw, LG S09ET Split Airco 2,5KW
Gewoon even save-load en de weg is vrijPykow schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 10:27:
[...]
Soms wil je gewoon teleporteren wanneer je vast bent komen te zitten.
Bijvoorbeeld wanneer een kruising vol staat met de AI en je met geen mogelijkheid vooruit kan komen.
1000 duizend punten en een pak gevulde koeken voor jou!Mikoe schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 16:59:
@FastFred Ik heb het uiteindelijk voor elkaar gekregen dat de kleuren selecteerbaar zijn EN dan ook nog de goede kleur. Het rood werd elke keer roze/wit achtig. Vraag me niet hoe ik het nu voor elkaar heb gekregen, maar je kan zelf kleuren kiezen nu. Het enigste minpuntje is dat als je aan de zijkant van de achterlichten kijkt, dan zie je daar een klein wit driehoekje en de rest is rood. En ik denk dat het een fout is van de template's voor de streamline want als ik dat stukje ook rood maak, dan worden dus de spiegelkappen ook rood. Maar hier kun je hem downloaden en laat wel ff weten wat je er van vindt en of tie goed is. En natuurlijk ff een screenshotje voor de mede-forumers
[ Voor 7% gewijzigd door FastFred op 16-05-2017 18:44 ]
Die koeken gaan dr wel inFastFred schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 18:43:
[...]
1000 duizend punten en een pak gevulde koeken voor jou!Hij doet 't! Kleurtjes zijn inderdaad ook netjes aan te passen. Ik kan alleen 4 verschillende kleuren kiezen, weet niet waar die eerste voor is, verandert niets. De default paintjob op de andere chassis' hebben 3 kleuren nmlk. Dat witte driehoekje heb ik volgens mij gevonden (tussen achterlicht en spatbord?), wist niet eens dat ie d'r zat en stoor me er ook niet aan. Zal later even vergelijkbare screenshots maken. Moet voor m'n werk nog even aan de slag.
Maar klopt 1 kleur doet het niet want was die vergeten vast te zetten zodat hij niet selecteerbaar was. Maar. En blij dat alles werkt en dat je er blij mee bent. Ben er zelf ook weer wat wijzer door geworden en hou nu jou skin als voorbeeld voor me zelf of eventueel voor anderen om terug te kijken hoe het zat haha. En dat witte driehoekje zit daar inderdaad. Bij de templates van rjl kan ik nog meer aanpassen maar die truck had je niet.
Niemand die even zijn file wil uploaden zodat ik die kan proberen?Christiano007 schreef op maandag 15 mei 2017 @ 22:35:
Ik heb het spel ook sinds gisteren, maar krijg voor geen meter die radio lijst aangevuld. Ik open het juiste bestand met notepad en voeg alles toe zoals het hoort, maar krijg in het spel gewoon niets te zien.
Iemand een bestandje o.i.d. dat wérkt?
Ter land, ter zee en in de kroeg
https://github.com/Koenvh1/ets2-local-radio/Christiano007 schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 21:49:
[...]
Niemand die even zijn file wil uploaden zodat ik die kan proberen?
Dit werkt veel makkelijker. Alles staat netjes uitgelegd hoe je het moet installeren en kan gebruiken.
Opdracht met standaard Scania 6x4 met 520K;

Rust pauze nemen;

Verbruik tijdens een klein heuveltje;

ETS2 met Promods 2.16 Echt top;

[ Voor 22% gewijzigd door Dolbyadt op 17-05-2017 12:51 ]
SolarEdge SE3000HD Wave Totaal 3600WP (ZO 180°) 35°Dak. Daikin Pefera FTXM35n - RXM35N 3,5Kw, LG S09ET Split Airco 2,5KW
Latin capital letter y with diaeresis
Dat schoot bij mij dus voor geen meter op, met een 580pk Euro 6 en 12 versnellingen. De tandverhoudingen van de versnellingsbak zijn niet optimaal voor zware vrachten. Pak de Opticruise 12+2 nogwattes bak maar, dat accelereert veel lekkerder met die zware vrachten.Dolbyadt schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 12:48:
Gisteravond even een test rit begonnen met mijn Scania Steamline 6x4 met 520PK Euro6 met standaard 12 versnellingen met retarder een nieuwe trailer met 55ton gaat zonder problemen. Maar nu moet eindelijk de Scania echt werken om heuvels op te komen.
Opdracht met standaard Scania 6x4 met 520K;
[afbeelding]
Rust pauze nemen;
[afbeelding]
Verbruik tijdens een klein heuveltje;
[afbeelding]
ETS2 met Promods 2.16 Echt top;
[afbeelding]
@Mikoe heb screenshots gemaakt van de vergelijking, zal ze vanavond even posten hier
[ Voor 3% gewijzigd door FastFred op 17-05-2017 14:17 ]
Nee, het scherm wordt altijd getoond, om te voorkomen dat mensen met een 320pk Iveco proberen om 55 ton te verplaatsenYdieresiS schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 13:17:
Ik krijg met de nieuwe DLC, bij elke heavy cargo opdracht een schermpje in beeld waarin aangegeven wordt dat ik de opdracht kan accepteren of naar de dealer kan voor een betere truck. Bij mij is zwaar transport op de truck alleen al behoorlijk gemaximaliseerd, zijn er nog andere onderdelen die ervoor zorgen dat dit scherm wel of niet getoond wordt? Heb er nu zelf niet direct een afbeelding van.
Hier is er een die werkt: https://pastebin.com/2ht86ZC5Christiano007 schreef op maandag 15 mei 2017 @ 22:35:
Ik heb het spel ook sinds gisteren, maar krijg voor geen meter die radio lijst aangevuld. Ik open het juiste bestand met notepad en voeg alles toe zoals het hoort, maar krijg in het spel gewoon niets te zien.
Iemand een bestandje o.i.d. dat wérkt?
Bevat alleen vrij weinig Nederlandse radiostations
Een alternatief is https://github.com/Koenvh1/ets2-local-radio , mocht je wat realisme willen toevoegen.
ETS2 Local Radio bevat 633 werkende radiostations voor elk land in ETS2 en elke stad in ATS.
Dat werkt ongeveer zo*:
[YouTube: https://youtu.be/OP8uMA19ELg]
* Er zijn alweer wat dingen verbeterd in de nieuwe versies
🠕 This side up
Kan je ergens in de instellingen uit zetten, staat volgensmij bij gameplayYdieresiS schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 13:17:
Ik krijg met de nieuwe DLC, bij elke heavy cargo opdracht een schermpje in beeld waarin aangegeven wordt dat ik de opdracht kan accepteren of naar de dealer kan voor een betere truck. Bij mij is zwaar transport op de truck alleen al behoorlijk gemaximaliseerd, zijn er nog andere onderdelen die ervoor zorgen dat dit scherm wel of niet getoond wordt? Heb er nu zelf niet direct een afbeelding van.
Ligt dit misschien aan mijn level (level 10) of aan mijn truck?
Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition
Mocht je truck het niet aankunnen, dan kun je ook altijd nog in quick jobs, een job zoeken met heavy cargo (op bovenstaande manier) en deze uitvoeren zoals je bij de start ook deed. Je level zou niet uit moeten maken volgens mij, het kan alleen wel voorkomen dat je truck de cargo niet aankan.
[ Voor 28% gewijzigd door YdieresiS op 18-05-2017 15:10 ]
Ik heb overigens een stuk of 4 dlc's gekocht (geen paintjobs) voor iets van €8,62 incl de nieuwe heavy dlc. Bevalt goed, alleen rij ik meer met Jazzycat trailers
[ Voor 30% gewijzigd door pwillemske op 18-05-2017 15:17 ]
Lord-The-Gamer (L-T-G)
Je moet er ff een nachtje over slapeniantje31 schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 14:32:
ik heb de heavy cargo dlc gedownload, echter heb ik nog geen enkele opdracht gekregen met heavy cargo.
Ligt dit misschien aan mijn level (level 10) of aan mijn truck?
Heb sinds het downloaden van de dlc al zn 14 uur gespeeld en nog geen enkele trailer gevonden, erg raarNice Guy Eddie schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 16:03:
[...]
Je moet er ff een nachtje over slapenDaarna komen ze wel in beeld (niet in alle steden helaas).
Ik zal dit eens proberen als ik thuis ben, bedankt!YdieresiS schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 15:09:
Je moet zelf even goed zoeken naar deze cargo. Wat ik vaak doe is sorteren op gewicht. De heavy cargo komt dan bovenaan te staan (als je het goed sorteert, anders onderaan) en dan kun je die jobs aannemen. Dit geldt dan wel mits je geen andere heavy cargo mods geïnstalleerd hebt staan. Het kan wel voorkomen dat die cargo ver weg is van de stad waar je op dat moment bent.
Mocht je truck het niet aankunnen, dan kun je ook altijd nog in quick jobs, een job zoeken met heavy cargo (op bovenstaande manier) en deze uitvoeren zoals je bij de start ook deed. Je level zou niet uit moeten maken volgens mij, het kan alleen wel voorkomen dat je truck de cargo niet aankan.
[ Voor 55% gewijzigd door iantje31 op 18-05-2017 17:00 ]
Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition
Dus je chauffeur heeft al een keer geslapen en ook al een economy reset uitgevoerd? En dan nog steeds geen heavy cargo vrachtjeiantje31 schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 16:58:
[...]
Heb sinds het downloaden van de dlc al zn 14 uur gespeeld en nog geen enkele trailer gevonden, erg raar

economy reset nog niet, hoe moet dit?Nice Guy Eddie schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 20:20:
[...]
Dus je chauffeur heeft al een keer geslapen en ook al een economy reset uitgevoerd? En dan nog steeds geen heavy cargo vrachtje
De makkelijkste manier om dit te doen is door simpelweg te slapen
Edit: ik zie nu pas dat je dit al had geprobeerd. Hier wordt de andere manier om de economy te resetten uitgelegd: https://forum.truckersmp....6-reset-economy-for-jobs/
[ Voor 31% gewijzigd door MazzaG op 19-05-2017 13:44 ]
Asus ROG STRIX X370-F Gaming | AMD Ryzen 7 1700 @3.8GHz (stock Wraith Spire RGB cooler) | 16GB G.Skill Trident Z RGB @3000MHz | MSI GeForce GTX 1660 Ti Gaming X
Ik ga dit proberen als ik thuis ben, bedankt!MazzaG schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 13:41:
[...]
De makkelijkste manier om dit te doen is door simpelweg te slapen
Edit: ik zie nu pas dat je dit al had geprobeerd. Hier wordt de andere manier om de economy te resetten uitgelegd: https://forum.truckersmp....6-reset-economy-for-jobs/
Als je het hebt over de heavy weight DLC vrachtjes, die gaan daar wel lekker, die meesturende assen draaien je zelfs over de kleinste rotondes, dus dan moet die bergweg ook wel goed gaan. Hoe je vrachtwagen dat handelt als je naar boven wilt is dan wel weer de vraagjorank schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 12:05:
[afbeelding]
Ben benieuwd hoe dit wegje gaat met een oversized load
Geweldige Promods route, maar ook zeer lastig met een lange vrachtwagen.jorank schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 12:05:
[afbeelding]
Ben benieuwd hoe dit wegje gaat met een oversized load
Ritje van Barcalona(ES) naar Pau(FR) toevallig ?
Was een rit van Barcelona naar Bilbao, waar precies weet ik niet meer, maar je gokje komt denk ik aardig in de buurt.Pykow schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 17:25:
[...]
Geweldige Promods route, maar ook zeer lastig met een lange vrachtwagen.
Edit: Ligt het overigens aan mij of lijkt Bilbao en Barcelona veel groter dan andere steden in het spel?
[ Voor 13% gewijzigd door jorank op 19-05-2017 17:57 ]
II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II
Dit is op de route van Frankrijk naar AndorraPykow schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 17:25:
[...]
Geweldige Promods route, maar ook zeer lastig met een lange vrachtwagen.
🠕 This side up

Asus ROG STRIX X370-F Gaming | AMD Ryzen 7 1700 @3.8GHz (stock Wraith Spire RGB cooler) | 16GB G.Skill Trident Z RGB @3000MHz | MSI GeForce GTX 1660 Ti Gaming X
Op enter drukkenMazzaG schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 21:21:
Uuuhmm... ProMods? Hoe moet ik deze nou parkeren![]()
[afbeelding]
Komt omdat door het nieuwe systeem dat je de moeilijkheidsgraad voor het afleveren kunt kiezen - daardoor zijn punten die voorheen geen afleverpunt waren, en dus opgevuld zijn met wat rotzooi, nu opeens wel een afleverpunt.
PS: Hier al geplaatst? https://www.promods.net/viewforum.php?f=29
🠕 This side up
Gewoon gas gevenMazzaG schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 21:21:
Uuuhmm... ProMods? Hoe moet ik deze nou parkeren![]()
[afbeelding]
Als je een external contract (world of truck contract) doet dan kan je gelijk na het kiezen de trailer aanhaken en wegrijden. Je hoeft niet, zoals dat in SP wel moet, eerst nogmaals de trailer te kiezen op de locatie. Is het mogelijk om die tussenstap in SP over te slaan en direct de trailer aan te haken en wegrijden zoals een WoT contact?
1) You are on the internet.
2) You are on Tweakers.net.
3) You are reading my signature.
5) You didn't notice that there is no 4.
6) You just checked it.
NeeTyoi schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 00:25:
Heren, een vraagje:
Als je een external contract (world of truck contract) doet dan kan je gelijk na het kiezen de trailer aanhaken en wegrijden. Je hoeft niet, zoals dat in SP wel moet, eerst nogmaals de trailer te kiezen op de locatie. Is het mogelijk om die tussenstap in SP over te slaan en direct de trailer aan te haken en wegrijden zoals een WoT contact?

🠕 This side up
Dus nu weer compleet
straks maar even promods er bij gooien en dan weer verder
maar eerst even onderweg met mijn Daf naar France

hier mijn eerste grote vracht :-)
Van Le mans - naar Le havre

leuke rit alleen die F^%^&%$%^%$%ing Tolpoorten elke keer ... pffff
[ Voor 51% gewijzigd door ravw op 21-05-2017 13:46 ]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Sorry voor de fotospam maar ik was te enthousiast dit niet te laten zien
Heb je daar een reguliere 12 bak in zitten of de speciaal-voor-zware-vrachten 12+2 bak? Is de acceleratie een beetje te doen? In een Scania met 580pk V8 was het met de reguliere 12 bak niet te doen zo traag vanwege de bakverhoudingen, maar aangezien de DAF sowieso al andere tand verhoudingen heeft vraag ik me dat af.ravw schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 11:47:
[afbeelding]
[afbeelding]
leuke rit alleen die F^%^&%$%^%$%ing Tolpoorten elke keer ... pffff
Ik heb een beetje een probleem met m'n DAF.. Moet een lading mest van Rotterdam naar IJsland vervoeren maar m'n vrachtwagen blijft wegslippen in bochten. Als ik < 50kmh rijd dan gaat het allemaal wel, maar zelfs flauwe bochten op de snelweg zorgen er al voor dat m'n truck alle kanten op gaat.
Is m'n vracht soms te licht ofzo? Hiervoor een zware vracht vervoerd en nergens last van.
edit: Ja hoor, raak 'm weer kwijt en vol een greppel in waardoor ik de wegenwacht moet bellen en nu weer 3 uur verder van huis ben

[ Voor 15% gewijzigd door London op 21-05-2017 19:01 ]
Tesla M3LR '21
Wat voor chassisconfiguratie heb je? Ik heb dat weleens gehad met mn Scania RJL 6x2 midlift. Dan doe ik de middenas omhoog en is het weg, heel raarPlanespotter schreef op zondag 21 mei 2017 @ 18:57:
Toffe screens!
Ik heb een beetje een probleem met m'n DAF.. Moet een lading mest van Rotterdam naar IJsland vervoeren maar m'n vrachtwagen blijft wegslippen in bochten. Als ik < 50kmh rijd dan gaat het allemaal wel, maar zelfs flauwe bochten op de snelweg zorgen er al voor dat m'n truck alle kanten op gaat.
Is m'n vracht soms te licht ofzo? Hiervoor een zware vracht vervoerd en nergens last van.
edit: Ja hoor, raak 'm weer kwijt en vol een greppel in waardoor ik de wegenwacht moet bellen en nu weer 3 uur verder van huis ben![]()
Lord-The-Gamer (L-T-G)
mijn truckFastFred schreef op zondag 21 mei 2017 @ 18:48:
[...]
Heb je daar een reguliere 12 bak in zitten of de speciaal-voor-zware-vrachten 12+2 bak? Is de acceleratie een beetje te doen? In een Scania met 580pk V8 was het met de reguliere 12 bak niet te doen zo traag vanwege de bakverhoudingen, maar aangezien de DAF sowieso al andere tand verhoudingen heeft vraag ik me dat af.

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
6x2 Taglift heb ik nu. Had eerst geen dubbele achteras maar deze 6x2 lijkt nog niet te helpen.pwillemske schreef op zondag 21 mei 2017 @ 19:08:
[...]
Wat voor chassisconfiguratie heb je? Ik heb dat weleens gehad met mn Scania RJL 6x2 midlift. Dan doe ik de middenas omhoog en is het weg, heel raar
Kan de middenas niet omhoog doen schijnbaar i.v.m. een (toch) te zware vracht.
Heel apart dit. Dan maar met iets meer beleid rijden..
Tesla M3LR '21
Kan ook best een bug van de trailer zijn (toevallig een trailermod?). Ik heb daar maar één keer last van gehad.Planespotter schreef op zondag 21 mei 2017 @ 19:24:
[...]
6x2 Taglift heb ik nu. Had eerst geen dubbele achteras maar deze 6x2 lijkt nog niet te helpen.
Lord-The-Gamer (L-T-G)
ben nu onderweg van Lyon naar Aalborg

Geen idee, heb de rit maar geannuleerd (RIP 12000 europwillemske schreef op zondag 21 mei 2017 @ 19:30:
[...]
Kan ook best een bug van de trailer zijn (toevallig een trailermod?). Ik heb daar maar één keer last van gehad.
Nu een lading Schweppes van Rotterdam naar Livorno vervoeren
Tesla M3LR '21
lol @ lading ... soms denk ik ook van waarom helemaal naar verre streken rijden , kan het ook bij mij in de garage kwijt dat scheelt weer boodschappen doen :-) ... daarom rij ik geen Vlees !! krijg al honger als ik het woord schrijftPlanespotter schreef op zondag 21 mei 2017 @ 19:45:
[...]
Geen idee, heb de rit maar geannuleerd (RIP 12000 euro) want nog 2700km die ellende trek ik niet.
Nu een lading Schweppes van Rotterdam naar Livorno vervoerenSo far so good qua sturen
want met een knorrende maag rijden gaat het niet worden
en het doet me altijd aan dit nummer denken
YouTube: Henk Wijngaard - 120 Varkens naar Beiroet
voor al het einde ;-)
[ Voor 12% gewijzigd door ravw op 21-05-2017 19:54 ]
@Planespotter Shit, ik quote de verkeerde
ravw, dat is de reguliere bak met 12 versnellingen, hoe rijd dat? Trekt dat een beetje, heb altijd het idee bij de DAF's dat het tot versnelling 9 prima te doen is maar dat je in 10, 11 en 12 gewoon vermogen te kort komt t.o.v. van bijvoorbeeld een Scania.
ach zo als DAF al aangeeft: Duwen Anders FietsenFastFred schreef op zondag 21 mei 2017 @ 19:58:
[...]
@Planespotter Shit, ik quote de verkeerde![]()
ravw, dat is de reguliere bak met 12 versnellingen, hoe rijd dat? Trekt dat een beetje, heb altijd het idee bij de DAF's dat het tot versnelling 9 prima te doen is maar dat je in 10, 11 en 12 gewoon vermogen te kort komt t.o.v. van bijvoorbeeld een Scania.
hij is inderdaad wat loom maar we komen er wel geen haast ;-)
ben ook geen wilde kip meer maar een haan die al zijn veren aan het verliezen is.
is het niet door ouderdom maar dan wel weer door de belasting de me elke maand een veer uittrekt
kaal plukken zullen ze je
[ Voor 3% gewijzigd door ravw op 21-05-2017 20:06 ]
Ik merk dat ik sinds ETS2 ook in het echt anders ben gaan rijden, uiteraard heeft mijn auto geen retarder en 5 versnellingen in plaats van 12. Ik heb een bloedhekel aan mensen die zenuwachtig rijden, vanmiddag nog zat ik op de achterbank van een Ford Focus en de bestuurder reed naar z'n voorganger toe, remde af, schakelde terug, laat zich terugzakken, om vervolgens weer op te trekken, versnelling omhoog en weer naar z'n voorganger toe, om het trucje dan weer te herhalen, werd er ziek van
[ Voor 43% gewijzigd door FastFred op 21-05-2017 20:39 ]
ik rij ook heel defensief hoor zo als ik in het echt ook rijd .. maar goed dat doe ik dan op 2 wielen ;-)FastFred schreef op zondag 21 mei 2017 @ 20:12:
Ik ben ook een hele rustige, soepele rijder hoor, tenzij ik een heuvel op moet schakel ik altijd op 1500 toeren of er voor. Zoveel mogelijk op de retarder remmen, bij stoplichten op rood altijd rustig laten uitrollen in de hoop dat ik door kan rollen zodra het groen word, anticiperen. Gewoon heerlijk relaxed, daar is ETS2 voor.
hier nog even 3 screens van mij van boven in Duitsland,

Hier op de grens van Duitsland - Denemarken

even de laatste Bratwürste opeten voordat ik de grens overgaat
Schakelen in ets2 met de h shifter is te lastig.FastFred schreef op zondag 21 mei 2017 @ 20:12:
Ik ben ook een hele rustige, soepele rijder hoor, tenzij ik een heuvel op moet schakel ik altijd op 1500 toeren of er voor. Zoveel mogelijk op de retarder remmen, bij stoplichten op rood altijd rustig laten uitrollen in de hoop dat ik door kan rollen zodra het groen word, anticiperen. Gewoon heerlijk relaxed, daar is ETS2 voor.
Ik merk dat ik sinds ETS2 ook in het echt anders ben gaan rijden, uiteraard heeft mijn auto geen retarder en 5 versnellingen in plaats van 12. Ik heb een bloedhekel aan mensen die zenuwachtig rijden, vanmiddag nog zat ik op de achterbank van een Ford Focus en de bestuurder reed naar z'n voorganger toe, remde af, schakelde terug, laat zich terugzakken, om vervolgens weer op te trekken, versnelling omhoog en weer naar z'n voorganger toe, om het trucje dan weer te herhalen, werd er ziek van
1. Versnellingen gaan niet goed. Vaak te laag
2. Vaak registreeds mijn g27 niet de versnelling en sta ik in neutraal.
Dus dan maar gewoon realistich automaat
H-shifter werkt hier perfect sinds ik 'm uit elkaar gehaald heb. Ranges 1-3-5, 2-4-6, 7-9-11, 8-10-12. Ook handig sinds ik deze ranges gebruik in ETS2 omdat je dezelfde ranges nodig hebt met 18 versnellingen in ATS.Pykow schreef op zondag 21 mei 2017 @ 22:24:
[...]
Schakelen in ets2 met de h shifter is te lastig.
De automaat, hoe realistisch ook vind ik niet bepaald fantastisch. Kickdown of niet, ik vind doortrekken naar 2000 of 2500 toeren gewoon zinloos (*) of dat hij nooit naar de 12e versnelling wil schakelen zonder rare toeren uit te halen. Als ik accelereer naar 85km/h en de cruise control inschakel, moet je gewoon naar de 12 schakelen, en niet door blijven klooien in de 11e versnelling op de snelweg...
(*) sterker nog, de nieuwe Mercedes vrachtwagen op m'n werk - een keertje in meegereden toen we 'm net hadden - is ook een 12-bak automaat, en die schakelt bij kickdown en volle trailer gewoon netjes bij 1500 toeren.
Maar heb je de taglift omhoog of omlaag? Een truck met taglift tilt de voorwielen van de grond met iedere lading als je de achteras omhoog hebt!Planespotter schreef op zondag 21 mei 2017 @ 19:24:
[...]
6x2 Taglift heb ik nu. Had eerst geen dubbele achteras maar deze 6x2 lijkt nog niet te helpen.
En schakel in het Gameplay menu de automatische lift as uit, dan kun je 'm zelf omhoog of omlaag doen wanneer je dat wilt, vele malen realistischer en soms ook handig als je net even wat meer gewicht nodig hebt op de aangedreven wielen (serieus, dit helpt enorm op besneeuwde wegen in Promods Ijsland!)
Ik heb alles in dat menu dat op automatisch kan op handmatig staan.
Kwam het zojuist tegen in de opties en herinnerde me jou vraag nog. Dat venstertje kun je uitschakelen in het Gameplay menu onder Opties!YdieresiS schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 13:17:
[ Voor 50% gewijzigd door FastFred op 21-05-2017 23:06 ]
[ Voor 98% gewijzigd door FastFred op 21-05-2017 22:53 ]
[ Voor 96% gewijzigd door FastFred op 21-05-2017 22:55 ]
Misschien ben je dan geïnteresseerd in: http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=109&t=49772Pykow schreef op zondag 21 mei 2017 @ 22:24:
[...]
Schakelen in ets2 met de h shifter is te lastig.
Die Adaptive Transmission plugin zou een realistische automaat moeten simuleren
🠕 This side up
Ik heb overal een garage, en da's geen probleem. Enige probleem is dat wanneer de stad niet meer bestaat (omdat de mod gedeactiveerd is), dat de garage dan ook niet meer beschikbaar is.Anonymoussaurus schreef op zondag 21 mei 2017 @ 23:03:
Paar dagen geleden DLC aangeschaft. Nu rij ik richting de grens van ProMods. Hoe zat het nou? Moest ik nou een garage aanschaffen die niet tot de mods behoren, of maakt dat niet uit? Ik wil dus namelijk - zoals een user hier mij vertelde - een garage hebben in het meest oostelijke deel, zodat ik daar heen kan spawnen
.
🠕 This side up
Koenvh schreef op zondag 21 mei 2017 @ 23:04:
Ik heb overal een garage, en da's geen probleem. Enige probleem is dat wanneer de stad niet meer bestaat (omdat de mod gedeactiveerd is), dat de garage dan ook niet meer beschikbaar is.
En wat als je ProMods bijvoorbeeld gaat updaten? Weet iemand hier wat het meest oostelijke deel is van de map (alle DLC's) zonder mods? Dan weet ik tot waar ik moet rijdenFastFred schreef op zondag 21 mei 2017 @ 23:06:
Sowieso is het niet heel handig om je Promods profiel te starten zonder Promods ingeschakeld te hebben.
[ Voor 28% gewijzigd door Anonymoussaurus op 21-05-2017 23:20 ]
Als ProMods updatet blijft je garage gewoon bestaan.Anonymoussaurus schreef op zondag 21 mei 2017 @ 23:18:
[...]
En wat als je ProMods bijvoorbeeld gaat updaten? Weet iemand hier wat het meest oostelijke deel is van de map (alle DLC's) zonder mods? Dan weet ik tot waar ik moet rijden.
Debrecen is geloof ik de meest oostelijke stad zonder ProMods, of anders Lublin of Bialystok.
[ Voor 3% gewijzigd door Koenvh op 21-05-2017 23:22 ]
🠕 This side up
Koenvh schreef op zondag 21 mei 2017 @ 23:20:
Als ProMods updatet blijft je garage gewoon bestaan.![]()
Debrecen is geloof ik de meest oostelijke stad zonder ProMods.
Thanks voor de info!FastFred schreef op zondag 21 mei 2017 @ 23:22:
Meestal als Promods een update uit brengt is dat omdat ETS2 een update gehad heeft. En dan wacht je met ETS2 updaten tot dat Promods een compatibility update uitbrengt.
Screenshot uit mijn vanilla profiel van Going East zonder Promods
[afbeelding]
[ Voor 47% gewijzigd door Anonymoussaurus op 21-05-2017 23:23 ]
Meestal als Promods een update uit brengt is dat omdat ETS2 een update gehad heeft. En dan wacht je met ETS2 updaten tot dat Promods een compatibility update uitbrengt. Ik heb overigens garages binnen en buiten het Promods gebied en heb nog nooit problemen gehad na het updaten, missende garages en dergelijke.Anonymoussaurus schreef op zondag 21 mei 2017 @ 23:18:
[...]
[...]
En wat als je ProMods bijvoorbeeld gaat updaten? Weet iemand hier wat het meest oostelijke deel is van de map (alle DLC's) zonder mods? Dan weet ik tot waar ik moet rijden.

[ Voor 9% gewijzigd door FastFred op 21-05-2017 23:23 ]
Ik zag hem zaterdag inderdaad, heerlijk zonder zo'n annoying schermpje. Mijn truck kan toch alles wel aanFastFred schreef op zondag 21 mei 2017 @ 22:45:
[...]
Kwam het zojuist tegen in de opties en herinnerde me jou vraag nog. Dat venstertje kun je uitschakelen in het Gameplay menu onder Opties!
Ziet er strak uit, hoop dat het geen standalone map wordt.sven_engelen schreef op zondag 21 mei 2017 @ 18:24:
Omdat wij van The Dutch Map al een tijdje gestopt zijn zijn we een nieuw project gestart genaamd Tregion. Het is een 1:2 schaal map van Duitsland, Nederland en België. Het schiet al aardig op maar het is zeker nog een hele klus. Het heeft wel al een aantal leuke plaatjes rond de regio Aachen en Maastricht.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ga daar maar wel vanuit. 1:2 past niet binnen de huidige map in ETS2. ETS2 is momenteel 19, 15 of 3 op 1. Zie ook: http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=111&t=19693Barfman schreef op maandag 22 mei 2017 @ 08:20:
[...]
Ziet er strak uit, hoop dat het geen standalone map wordt.
Ik kan je nu al wel zeggen dat dat het wel wordt, net als The Dutch Map dat was. Duitsland op schaal 1:2 kan prima, maar niet als alle andere landen er omheen 1:30, of iets in die richting, blijven.Barfman schreef op maandag 22 mei 2017 @ 08:20:
[...]
Ziet er strak uit, hoop dat het geen standalone map wordt.
[ Voor 3% gewijzigd door FastFred op 22-05-2017 08:24 ]
Ik kan in steam de update niet uitzetten van ETS2FastFred schreef op zondag 21 mei 2017 @ 23:22:
[...]
Meestal als Promods een update uit brengt is dat omdat ETS2 een update gehad heeft. En dan wacht je met ETS2 updaten tot dat Promods een compatibility update uitbrengt. Ik heb overigens garages binnen en buiten het Promods gebied en heb nog nooit problemen gehad na het updaten, missende garages en dergelijke.
[afbeelding]
Alleen Automatisch, Prio geven op andere downloads en updaten bij starten.
Dit kan op de volgende manier: Steam > Euro Truck Simulator 2 > rechtermuisklik > eigenschappen > beta's > 1.26 aanklikken. Dan update hij niet meer automatisch.Pykow schreef op maandag 22 mei 2017 @ 14:41:
Ik kan in steam de update niet uitzetten van ETS2
Alleen Automatisch, Prio geven op andere downloads en updaten bij starten.
Het wordt inderdaad een standalone. Het zou onmogelijk zijn om steden als Aachen en Heerlen te verwerken in 1:19, vandaar dus de nieuwe 1:2 schaal waarbij we ook nog eens makkelijk uit kunnen breiden naar andere landenYdieresiS schreef op maandag 22 mei 2017 @ 08:23:
[...]
Ga daar maar wel vanuit. 1:2 past niet binnen de huidige map in ETS2. ETS2 is momenteel 19, 15 of 3 op 1. Zie ook: http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=111&t=19693
Oja dom van mij dat was ik even vergeten haha.Anonymoussaurus schreef op maandag 22 mei 2017 @ 15:06:
[...]
Dit kan op de volgende manier: Steam > Euro Truck Simulator 2 > rechtermuisklik > eigenschappen > beta's > 1.26 aanklikken. Dan update hij niet meer automatisch.
ik heb The Dutch map geprobeerd, maar HEEL veel onzichtbare muren of objecten die gewoon zweven in de lucht. Daarnaast beloven ze veel, maar kwamen ze niets na of was de ontwikkeling veelste langzaam.FastFred schreef op maandag 22 mei 2017 @ 08:23:
[...]
Ik kan je nu al wel zeggen dat dat het wel wordt, net als The Dutch Map dat was. Duitsland op schaal 1:2 kan prima, maar niet als alle andere landen er omheen 1:30, of iets in die richting, blijven.
Ik weet nog dat Tilburg bordjes van Den helder hadden staan en dat er 0,0 herkenning was terug te vinden.
Bij Den bosch hadden ze een oude kruising met de A2 en dat was dus ook niet 100% herkenbaar.
Je mag het niet vergelijken met Promods, maar het stukje nederland wat daarin zit, geeft mij veel meer herkenning zoals de A50, A16,A4.
Ik mis alleen A58 om van Eindhoven naar Tilburg / Breda richting de E19 te rijden. een gat die ze makkelijk kunnen toevoegen in een volgende update om het rond te maken.
Ik zal mezelf even quoten van toen ik TDM geprobeerd had
FastFred schreef op maandag 9 januari 2017 @ 23:00:
Ik vind 't niet wat. Ten eerste diepe teleurstelling omdat ik ooit eens begrepen had dat TDM schaal 1:1 was, wat niet zo blijkt te zijn. Ten tweede ben ik verwend door Promods en kan al het andere alleen maar tegenvallen.
Ik ben begonnen in Enschede met een snelle opdracht naar Arnhem. Dus de N18 richting Varsseveld op, onderweg geen Haaksbergen, geen Eibergen (de watertoren stond er wel, maar die leek er in de verste verte niet op), geen Groenlo (waar ik zelf woon), geen Lichtenvoorde, geen Harreveld, geen Varsseveld, niet eens wat kruispunten met stoplichten of iets wat ook maar lijkt op een dorpje. De oprit naar de A18 klopt van geen kant met de echte, eenmaal op de A18 is er geen Doetinchem en op de gehele A18 geen afslag te vinden. Bij knooppunt Oud Dijk draaien we de A12 op, waar de oprit opnieuw niet klopt. De afrit van Zevenaar is er niet, de afrit van Duiven is er niet, de afrit ter hoogte van de Ikea is er niet. Nope, alleen Velperplein, waar geen stoplicht te zien is.
Vrachtje eenmaal afgeleverd in Arnhem pik ik een andere snelle opdracht op die naar Julianadorp gaat, we rijden via Overijssel en Friesland en vervolgens pakken we de Afsluitdijk, want Zuid Holland en het onderste deel van Noord Holland bestaan nog niet. We rijden via het Velperplein een 2-baans (i.p.v. 3-baans) A12 op, 100 meter verder kan ik de afslag al pakken de A50 op, want meer is er niet. Het wild viaduct zit er, we gaan Apeldoorn voorbij en vervolgens staat Gronigen (nee, dat is geen typo van mij, zo stond het op het bord) op de borden. Toen was voor mij de lol er wel af eigenlijk....
Team TDM: werk aan de winkel!
[ Voor 91% gewijzigd door FastFred op 22-05-2017 16:43 ]
Verrekt leuk zeg!!! Won zelf in omstreken van Maastricht en zou wel eens willen weten hoe het is om in Zuid-Limburg te rijden. Als het óók écht langer duurt om van Heerlen naar Maastricht te rijden dan zou dat helemaal geweldig zijnsven_engelen schreef op maandag 22 mei 2017 @ 15:14:
[...]
Het wordt inderdaad een standalone. Het zou onmogelijk zijn om steden als Aachen en Heerlen te verwerken in 1:19, vandaar dus de nieuwe 1:2 schaal waarbij we ook nog eens makkelijk uit kunnen breiden naar andere landen
Edit: Jullie nemen ook wel de tunnels in Maastricht over toch? Deze waren eind 2016 klaar.
[ Voor 7% gewijzigd door Jeanke117 op 22-05-2017 16:46 ]

Moet ik die ook downloaden?
Is van RusMap. Zie hier: http://truck-sim.club/top...sian-open-spaces-v40-127/
[ Voor 31% gewijzigd door Anonymoussaurus op 22-05-2017 18:42 ]
Iemand een idee?
stenen pilaren op de weg. maar je kunt er gewoon door heen rijden

hier de locatie

en dit heb ik ook aan de andere kant van de veerboot die naar Goteberg gaat
Ben super enthousiast om deze eens te proberen! Woon zelf in Heerlen en rijd de snelweg van aachen richting heerlen eigenlijk elke dag, ben benieuwd!sven_engelen schreef op zondag 21 mei 2017 @ 18:24:
Omdat wij van The Dutch Map al een tijdje gestopt zijn zijn we een nieuw project gestart genaamd Tregion. Het is een 1:2 schaal map van Duitsland, Nederland en België. Het schiet al aardig op maar het is zeker nog een hele klus. Het heeft wel al een aantal leuke plaatjes rond de regio Aachen en Maastricht.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Soms moet je inderdaad heel dichtbij komen. Gewoon langzaam naar voren rijden, en op het moment dat je het gevoel hebt dat je er tegenaan rijdt gaat die open. In het ergste geval teleporteer je jezelf naar de andere kant.Jeanke117 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 17:45:
Heeft iemand ook eens problemen gehad met de "animated gates" van bedrijven? Ik zit nu in ijsland bij de Tradeaux en het hek wil niet open.... Mod heb ik als hoogste prioriteit gezet maar werkt niet....
Iemand een idee?
🠕 This side up
http://truck-sim.club/top...gion-v65-127x-upd-220517/
Iemand...?Anonymoussaurus schreef op maandag 22 mei 2017 @ 17:33:
Ik ben bezig met het updaten van m'n mods.
[afbeelding]
Moet ik die ook downloaden?
Is van RusMap. Zie hier: http://truck-sim.club/top...sian-open-spaces-v40-127/
Blijft toch elke keer gezeik met mods. Nu kan ik bijvoorbeeld óók nog eens die Russian Open Spaces 4.0 English niet vinden..
Zie hier m'n vergelijking:

Zijn er verder nog dingen die ik moet updaten naast JazzyCat?
[ Voor 10% gewijzigd door Anonymoussaurus op 22-05-2017 20:43 ]
Ik zat er echt nét tegenaan en deed het ook niet. Ook aan de linkerkant, rechterkant en het midden doet die het niet. Heb ook heel langzaam gereden, deed die ook niet....Koenvh schreef op maandag 22 mei 2017 @ 19:39:
[...]
Soms moet je inderdaad heel dichtbij komen. Gewoon langzaam naar voren rijden, en op het moment dat je het gevoel hebt dat je er tegenaan rijdt gaat die open. In het ergste geval teleporteer je jezelf naar de andere kant.
Heb de mod nu uitstaan
ben deze ook tegen gekomen, je kon er wel doorheen rijden ja..ravw schreef op maandag 22 mei 2017 @ 19:04:
nee ik heb wel een ander probleem :-)
stenen pilaren op de weg. maar je kunt er gewoon door heen rijden
[afbeelding]
hier de locatie
[afbeelding]
en dit heb ik ook aan de andere kant van de veerboot die naar Goteberg gaat
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Door een aantal rebuilds en nieuwe builds (Utrecht) is de kwaliteit omhoog gegaan. Voornamelijk omdat ik toen de boel van Wessel over heb genomen. Met Tregion willen we de lage kwaliteit eruit halen en er hoge kwaliteit voor terug geven.FastFred schreef op maandag 22 mei 2017 @ 16:40:
Oh, dat ben ik helemaal met je eens. Ik vond TDM ook 10x niks
Ik zal mezelf even quoten van toen ik TDM geprobeerd had
[...]
By the way, we kunnen het oude van TDM ook veranderen in iets nieuws van Tregion!
Oud:

Nieuw:

[ Voor 18% gewijzigd door sven_engelen op 23-05-2017 01:54 ]
Hier m'n load order:
Winter Rear Tires
Russia Open Spaces speed of snow
Soundfix zoom ProMods
ProRus v2.00 + Satellite Map
Trailers and Cargo Pack by Jazzycat English
Trailers and Cargo Pack by Jazzycat Part 2
Trailers and Cargo Pack by Jazzycat Part 1
Railway Cargo Pack by Jazzycat Eng
Railway Cargo Pack by Jazzycat Base
Military Cargo Pack by Jazzycat Eng
Military Cargo Pack by Jazzycat Base
Promods def v2.15
PromZona 1.26
ProMods + RusMap Road Connection fix
RusMap-map v1.7.1
RusMap-model 2 v1.7
RusMap-model 1 v1.7.1
RusMap-def v1.7.1
Promods map v2.15
Promods media v2.15
Promods model 2-v2.15
Promods model 1-v2.15
Promods assets v2.15
Russian Open Spaces v3.3 English
Russian Open Spaces v3.4
Russian Open Spaces v3.4 Map
Russian Open Spaces v3.4 Model
Russian Open Spaces v3.4 Vehicle
Southern Region English City Names
Southern Region Def and Map
Southern Region Model 3
Southern Region Model 2
Southern Region Model 1
Heeft voorheen altijd gewerkt. En oja, niet op de versies letten
Het werkt
[ Voor 77% gewijzigd door Anonymoussaurus op 23-05-2017 14:21 ]
We zullen dit met een hotfix gaan oplossen
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Hier de log:
https://pastebin.com/S1ip2WYu
Wie weet hier wat er gaande is?
Jup, die gebruik ik inderdaad. Maar dat is deze versie: http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=34&t=196304ravw schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 18:00:
gebruik je een mod met banden ? iets van Real Tires of zo .. die zou wel eens met de nieuwe cargo dlc kunnen tegen werken
Staat bij "tested on version 1.27".
dat hij getest is op een kale versie van 1.27 oke daar loopt hij dan op maar dat is geen garantie met andere mods of DLCAnonymoussaurus schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 18:27:
[...]
Jup, die gebruik ik inderdaad. Maar dat is deze versie: http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=34&t=196304
Staat bij "tested on version 1.27".
Hmm, true. Zal het eens proberen. Thanks.ravw schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 19:58:
dat hij getest is op een kale versie van 1.27 oke daar loopt hij dan op maar dat is geen garantie met andere mods of DLC
Ik heb de volgende mods geinstalleerd:
Trailers & cargo by jazzycat 4.9.1
Southern region
Russian open spaces
Rusmap 1.7.2
Railway cargo pack 1.8.2 by jazzycat
ProRus V2.00+ Sattelite map
ProMods
Military cargo pack by jazzycat 2.3.1
Promzona
ProMods rusmap fix
Speed of the snow (rusmap)
Elke keer als ik een game start met de volgende loadorder:
Russia Open Spaces speed of snow
ProRus v2.00 + Satellite Map
Trailers and Cargo Pack by Jazzycat English
Trailers and Cargo Pack by Jazzycat Part 2
Trailers and Cargo Pack by Jazzycat Part 1
Railway Cargo Pack by Jazzycat Eng
Railway Cargo Pack by Jazzycat Base
Military Cargo Pack by Jazzycat Eng
Military Cargo Pack by Jazzycat Base
Promods def
PromZona
ProMods + RusMap Road Connection fix
RusMap-map
RusMap-model 2
RusMap-model 1
RusMap-def
Promods map
Promods media
Promods model 2
Promods model 1
Promods assets
Russian Open Spaces
Russian Open Spaces
Russian Open Spaces
Russian Open Spaces
Russian Open Spaces
Southern Region English City Names
Southern Region Def and Map
Southern Region Model 3
Southern Region Model 2
Southern Region Model 1
gebeurt er dit:
00:06:36.137 : Map '/map/europe.mbd' loading started ....
00:06:36.800 : <ERROR> Unable to find 'Sign' '0031pr' for 0x20A5D771200A166
00:06:36.800 : <ERROR> Unable to find 'Sign' '0276pr' for 0x20A5D773170A10A
00:06:36.800 : <ERROR> Unable to find 'Sign' '0276pr' for 0x20A5D7741D0A12E
00:06:36.800 : <ERROR> Unable to find 'Sign' '0276pr' for 0x20A5D7774A0A108
00:06:36.800 : <ERROR> Unable to find 'Sign' '0031pr' for 0x20A5D779000A168
00:06:36.800 : <ERROR> Unable to find 'Sign' '0031pr' for 0x20A5D7794B0A142
00:06:36.800 : <ERROR> Unable to find 'Sign' '0031pr' for 0x20A5D77C3E0A140
00:06:36.800 : <ERROR> Unable to find 'Sign' '0276pr' for 0x20A5D77E540A12C
00:06:36.800 : <ERROR> Unable to find 'Sign' '0023pr' for 0x22992EDE0D00021
00:06:36.800 : <ERROR> Unable to find 'Sign' '0023pr' for 0x229938D17800026
00:06:42.278 : <ERROR> Node linkage inconsistency detected! Node uid:0x2935DF5160F39B
00:06:55.805 : Map base sectors successfully loaded.
00:06:55.813 : <ERROR> Mismatch of prefab nodes for prefab: 68 (uid: 0x22447A26D00034E)
00:06:55.826 : <ERROR> Missing target link for ferry destination! (kdop_link.ferry.constanta)
00:06:55.826 : Map loaded
00:06:55.826 : <ERROR> Error loading map /map/europe.mbd
00:06:55.908 : exit load_error
Daarna gaat ie weer naar het menu, en crashed ie na ongeveer 5 seconden. Iemand hier die raad weet?
Heb je deze ProMods/Rusmap connection fix, want denk dat je de verkeerde hebt.
http://sharemods.com/gyjg...7_roadconnection.scs.html
Mijn held!Barfman schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 09:16:
@UltiemePCNerd
Heb je deze ProMods/Rusmap connection fix, want denk dat je de verkeerde hebt.
http://sharemods.com/gyjg...7_roadconnection.scs.html
Ben qua voortgang nog noob.
De vrachten zijn gelijk zichtbaar.Let wel op dat je een goede truck hebt voor die vrachtenLeader98 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 12:45:
Kan ik de Heavy Cargo DLC gewoon installeren en verschijnen daarna de speciale trailers in de vrachtlijst of moet ik aan voorwaarden voldoen om ermee te mogen gaan rijden?
Ben qua voortgang nog noob.