Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leader98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-10 20:17
Odessa schreef op zondag 28 mei 2017 @ 13:04:
[...]

De vrachten zijn gelijk zichtbaar.Let wel op dat je een goede truck hebt voor die vrachten :)
Ehhhh, ik ben nog ingehuurde chauffeur zonder eigen truck... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:47

Christiano007

Ich bin der champion

Heb een Thrustmaster TX gekocht en als ik hiermee wil spelen dan gaat hij standaard de rem indrukken. Hierdoor gaat de cursor omlaag. Als ik dan de rem intrap gaat de cursor omhoog. Gas geven doet hij niet met het juiste pedaal (helemaal niet).

Iemand een idee om dit stuur goed te krijgen met dit spel? In Project Cars heb ik geen problemen.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Christiano007 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 15:07:
Heb een Thrustmaster TX gekocht en als ik hiermee wil spelen dan gaat hij standaard de rem indrukken. Hierdoor gaat de cursor omlaag. Als ik dan de rem intrap gaat de cursor omhoog. Gas geven doet hij niet met het juiste pedaal (helemaal niet).

Iemand een idee om dit stuur goed te krijgen met dit spel? In Project Cars heb ik geen problemen.
Vinkje "invert input" aan/uitzetten bij de ETS2 instellingen?

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsja, ik dacht dus dat het probleem verholpen was. Nou, niet dus. Nog steeds dezelfde foutmelding en log na crash:

https://pastebin.com/QL16rwA9

Iemand die een oplossing weet? Want dit is toch pittig irritant.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:18
Anonymoussaurus schreef op zondag 28 mei 2017 @ 19:34:
Tsja, ik dacht dus dat het probleem verholpen was. Nou, niet dus. Nog steeds dezelfde foutmelding en log na crash:

https://pastebin.com/QL16rwA9

Iemand die een oplossing weet? Want dit is toch pittig irritant.
Dat houd in dat de locators van de voor wielen niet goed benoemd zijn in het model overweight5r.pmd
Dit is een model wat in de railway cargo pack by Jazzycat v1.8.2 zit.

code:
1
<ERROR> Incorrect front wheel definition for /vehicle/trailer_eu/overweight5/overweight5r.pmd

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Barfman schreef op zondag 28 mei 2017 @ 21:01:
Dat houd in dat de locators van de voor wielen niet goed benoemd zijn in het model overweight5r.pmd
Dit is een model wat in de railway cargo pack by Jazzycat v1.8.2 zit.

code:
1
<ERROR> Incorrect front wheel definition for /vehicle/trailer_eu/overweight5/overweight5r.pmd
Oké :p. Wat is de oplossing? :) Ook zou ik graag willen weten wat precies het probleem is, ben namelijk wel benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barfman
Nou je moet sowieso kennis hebben van blender, want je moet de pmd file converteren naar een pim file en dan importeren in blender. Je hebt dan op de assen van het model locators zitten voor de wielen. Locators zijn hookups die er voor zorgen dat de wielen op de assen terecht komen in het spel. Wanneer de locators dus verkeerde naam hebben dan ziet de game dat en kan dan niet de juiste locators vinden en crasht 9 van de 10 keer.

wheel_f_00
wheel_f_01
wheel_f_02
etc....

Maar dat moet zijn:

wheel_f_0
wheel_f_1
wheel_f_2

Zo ziet dat er dan uit :P

Afbeeldingslocatie: https://c1.staticflickr.com/5/4250/34140694663_9cacf5eb08_c.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door Barfman op 28-05-2017 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikoe
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 10:05
Is er iemand bekend met een bug dat je brandstof gratis is? Ik weet niet of het aan SCS of aan Promods ligt. Het kan ook heel toevallig zijn. Ik had hier getankt (bij de blauwe pijl). En toen had ik het spel gesaved en afgesloten, omdat ik een mod wilde toevoegen. En toen het spel weer opgestart. En toen ik bij het tankstation wegreed, werd er niks afgerekend. Ik stond nog bij de pomp om op enter te drukken en toen heb ik het spel gesaved en ik had al getankt.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/UqBqXqqWNp1zyIWpLCVITpw9/thumb.png

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:52
Net terug uit Scandinavië;
Afbeeldingslocatie: https://s16.postimg.org/5xshxuv3p/20170521212656_1.jpg

Of ik even een ritje naar IJsland kon doen? Tuurlijk joh, blijkt het gesneeuwd te hebben :(
Afbeeldingslocatie: https://s30.postimg.org/74c8zm8pt/20170528224454_1.jpg
10km/u omhoog kruipen :+

Als ik er toch was kon ik ook nog wel een ander vrachtje doen. Gelijk politie die komt kijken wat die rare Hollander daar doet met zo'n grote trailer :+
Afbeeldingslocatie: https://s1.postimg.org/59jaodhan/20170528233323_1.jpg

Leuk gebied dat IJsland :)

[ Voor 22% gewijzigd door jip_86 op 28-05-2017 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Barfman schreef op zondag 28 mei 2017 @ 21:08:
Nou je moet sowieso kennis hebben van blender, want je moet de pmd file converteren naar een pim file en dan importeren in blender. Je hebt dan op de assen van het model locators zitten voor de wielen. Locators zijn hookups die er voor zorgen dat de wielen op de assen terecht komen in het spel. Wanneer de locators dus verkeerde naam hebben dan ziet de game dat en kan dan niet de juiste locators vinden en crasht 9 van de 10 keer.

wheel_f_00
wheel_f_01
wheel_f_02
etc....

Maar dat moet zijn:

wheel_f_0
wheel_f_1
wheel_f_2

Zo ziet dat er dan uit :P

[afbeelding]
Dat heb ik niet, dus dan houdt dat al gauw op. Bedankt voor de uitleg in ieder geval.

Wat moet ik nu doen dan? Waarom ben ik dan de enige met dit probleem.. Want dan zou iedereen met JazzyCat dit probleem moeten hebben.. Bij welke mod ligt het probleem? JazzyCat toch?

[ Voor 7% gewijzigd door Anonymoussaurus op 29-05-2017 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
@Anonymoussaurus
Als ik zo snel op google kijk zijn er wel meerdere die dit probleem hebben. Je kan het melden waar je de mod gedownload hebt, zodat hij dat kan fixen. Ik zou in ieder geval railway cargo pack by Jazzycat v1.8.2 even uitzetten en kijken of dat het probleem oplost.

[ Voor 40% gewijzigd door Barfman op 29-05-2017 06:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Barfman schreef op maandag 29 mei 2017 @ 06:15:
@Anonymoussaurus
Als ik zo snel op google kijk zijn er wel meerdere die dit probleem hebben. Je kan het melden waar je de mod gedownload hebt, zodat hij dat kan fixen. Ik zou in ieder geval railway cargo pack by Jazzycat v1.8.2 even uitzetten en kijken of dat het probleem oplost.
Heb je hier misschien linkjes van? Bedankt voor de uitleg :). Ik kan ook niet zo snel vinden waar en hoe ik hem een e-mail kan sturen. Een account aanmaken op de site? Nah :p. Vind ik iets te veel van het goede :p.

Ik ga het in ieder geval proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
De E-shop van SCS.... Op die bekers na zie ik mijzelf niet zo snel iets kopen :)
https://eshop.scssoft.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Anonymoussaurus schreef op maandag 29 mei 2017 @ 12:21:
[...]

Heb je hier misschien linkjes van? Bedankt voor de uitleg :). Ik kan ook niet zo snel vinden waar en hoe ik hem een e-mail kan sturen. Een account aanmaken op de site? Nah :p. Vind ik iets te veel van het goede :p.

Ik ga het in ieder geval proberen.
Jup :-)
http://jazzycat.ucoz.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
FastFred schreef op maandag 29 mei 2017 @ 22:00:
[...]

Geen roze vrachtwagens, next :)
:/ valt wel een beetje tegen ja :P

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, dat weet ik :p, maar er staat niets over bugs noch een link om contact op te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
pwillemske schreef op maandag 29 mei 2017 @ 22:39:
[...]

:/ valt wel een beetje tegen ja :P
Et tu,brute? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, weer een klein ritje gemaakt. De AI is trouwens wel brutaal geworden zeg :/

Iemand nam voorrang (wilde afslaan terwijl ik rechtdoor ging). Ik probeerde te remmen, maar probeer 30t met 80km/h maar 'ns op tijd tot stilstand te krijgen.
Afbeeldingslocatie: https://cdn.pbrd.co/images/1e0NwlKVr.png

En daarna iemand die naar mijn rijstrook kwam terwijl ik daar duidelijk reed (een gele vrachtwagen mis je niet zo gemakkelijk, toch? :P). Ik kon hier gelukkig wel uitwijken.
Afbeeldingslocatie: https://cdn.pbrd.co/images/1e0XdbBpy.png

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scargreg7
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 09-01-2024
Koenvh schreef op maandag 29 mei 2017 @ 23:48:

Iemand nam voorrang (wilde afslaan terwijl ik rechtdoor ging). Ik probeerde te remmen, maar probeer 30t met 80km/h maar 'ns op tijd tot stilstand te krijgen.
[afbeelding]

En daarna iemand die naar mijn rijstrook kwam terwijl ik daar duidelijk reed (een gele vrachtwagen mis je niet zo gemakkelijk, toch? :P). Ik kon hier gelukkig wel uitwijken.
[afbeelding]
Viel mij gisteren ook op, een bus die voorrang nam, dag bus :D
Wat ook regelmatig gebeurd, is een vrachtwagen die plots van eerste naar tweede rijvak gaat zonder aanleiding zodat ik niet overkan, langs rechts overgaan is verboden :X

@Koenvh Ik zag gisteren in de radio tool dat er een update beschikbaar was, veel verandering?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Koenvh schreef op maandag 29 mei 2017 @ 23:48:

[afbeelding]

[afbeelding]
scargreg7 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 08:08:
Wat ook regelmatig gebeurd, is een vrachtwagen die plots van eerste naar tweede rijvak gaat zonder aanleiding zodat ik niet overkan, langs rechts overgaan is verboden :X

@Koenvh Ik zag gisteren in de radio tool dat er een update beschikbaar was, veel verandering?
Hier heb ik mij altijd al aan rot geërgerd :p. Of ze remmen ineens als een achterlijke, zodat je ook vol de rem in moet drukken. Nog een leuke: met van die hikjes gaan remmen, en dan weer gassen, en weer remmen, gassen, remmen..... :(

Dat met dat rechts inhalen ben ik het ook mee eens. Is gruwelijk irritant. Blijven ze constant links rijden, en ik vertik het om er rechts voorbij te gaan.. vaak ga ik dan als een achterlijke lopen bumperkleven en toeteren :p. Maar goed, er zijn wel traffic-AI mods voor, maar ik snap niet dat dit niet gewoon goed gemaakt is door SCS zelf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeanke117
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 11:39
Ja de AI is grof gezegd klote.... Ik herken mezelf in deze berichten. Alsof ze het expres doen. Ook laten ze jou voorgaan terwijl je de ruimte nodig hebt waar de auto staat...... Maar dat is wel opgelost met een beetje knipperen en toeteren. Is dat zo geprogrammeerd of gaan ze vanzelf weer rijden na een bepaalde tijd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
scargreg7 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 08:08:
[...]

Nee, niet veel. Vooral een aantal radiostations toegevoegd/geüpdatet, en een nieuw thema toegevoegd (dark).
Afbeeldingslocatie: https://www.dropbox.com/s/x18l1dgg71a8ceh/ETS2LR%20Dark.jpg?dl=1

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De AI is inderdaad niet heel geweldig, maar dat ben ik inmiddels wel gewend van SCS' games. Als je eenmaal weet hoe ze zich gedragen kun je er prima mee omgaan, pas je eigen rijstijl er op aan, zul je in het echt ook moeten, dan valt er prima mee te leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FastFred schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 10:27:
De AI is inderdaad niet heel geweldig, maar dat ben ik inmiddels wel gewend van SCS' games. Als je eenmaal weet hoe ze zich gedragen kun je er prima mee omgaan, pas je eigen rijstijl er op aan, zul je in het echt ook moeten, dan valt er prima mee te leven.
Toch waren deze acties (suïcidaal voorrang nemen) acties die ik al lange tijd niet had gezien. Volgens mij is er in een afgelopen update toch iets veranderd. Andere domme dingen zie ik ondertussen wel ruim op tijd, maar dit kwam echt als een verrassing.

🠕 This side up

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
FastFred schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 10:27:
Als je eenmaal weet hoe ze zich gedragen kun je er prima mee omgaan, pas je eigen rijstijl er op aan, zul je in het echt ook moeten, dan valt er prima mee te leven.
Helemaal mee eens.. :)
Koevh heeft wel vaker "last" van het verkeer.Een zeer roekeloze trucker, die jongen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeanke117
Is er toevallg een mod dat je de rij-uren realistisch zijn? Want je hoeft alleen maar 9 uur te slapen en geen pauzes tussendoor te maken. Ik heb nog niks kunnen vinden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar zijn dat dat SCS prefabs of zijn ze onderdeel van een mod. Promods heeft een tijdje geleden ook eens een t-splitsing of kruising gehad die op meerdere plekken gebruikt waar de AI niet goed omging met de voorrangsregels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeanke117 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 10:42:
Is er toevallg een mod dat je de rij-uren realistisch zijn? Want je hoeft alleen maar 9 uur te slapen en geen pauzes tussendoor te maken. Ik heb nog niks kunnen vinden....
Dit is een optie: http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=34&t=198442
Odessa schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 10:38:
[...]

Helemaal mee eens.. :)
Koevh heeft wel vaker "last" van het verkeer.Een zeer roekeloze trucker, die jongen :+
Ja, ontzettend roekeloos :+ Hoe zou je durven om met 80km/h op een weg te rijden waar je 80km/h mag?
FastFred schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 10:57:
Maar zijn dat dat SCS prefabs of zijn ze onderdeel van een mod. Promods heeft een tijdje geleden ook eens een t-splitsing of kruising gehad die op meerdere plekken gebruikt waar de AI niet goed omging met de voorrangsregels.
Het was in RusMap, maar volgens mij wel een SCS prefab.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeanke117 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 10:42:
Naar mijn weten is hier geen mod voor omdat het helaas (nog) niet mogelijk is om met deze instellingen te "spelen".

Als ik het trouwens goed begrijp is de bovenstaande oplossing die gepost is door KoenVH een tool die een bericht in de console laat zien over de rijuren?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2017 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:18

MsG

Forumzwerver

Ik heb een AI pack die het tijdsafhankelijk drukker maakt of leger. Volgens mij zat hier ook andere rij-AI bij in, of het zat wellicht in andere mods, want het typische afsnijwerk en het Duitse inhalen (wanneer je zelf wil inhalen, gaat degene op de rechterbaan ineens naar de linkerbaan) had ik al tijden niet meer. Binnenkort maar eens updaten, maar zit een beetje met dat ik France niet heb en ik qua basisspel wel wil updaten, maar dan kan ik vermoedelijk weer geen oudere ProMods draaien, waardoor ik gedwongen wordt de DLC te kopen om verder te spelen :-P.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeanke117
Koenvh schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 11:08:
[...]

Dit is een optie: http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=34&t=198442

[...]

Ja, ontzettend roekeloos :+ Hoe zou je durven om met 80km/h op een weg te rijden waar je 80km/h mag?

[...]

Het was in RusMap, maar volgens mij wel een SCS prefab.
Ahh thanks maar dit is niet precies wat ik zoek. Het houdt alleen de uren bij maar je krijgt geen boetes etcetra. Toch bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeanke117 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 14:11:
[...]

Ahh thanks maar dit is niet precies wat ik zoek. Het houdt alleen de uren bij maar je krijgt geen boetes etcetra. Toch bedankt!
Klopt, want dat kan helaas nog niet. De telemetry API stelt je alleen in staat om gegevens op te halen, niet om het spel zelf te manipuleren helaas :/

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cracking cloud
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-10 12:27
MsG schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 12:42:
waardoor ik gedwongen wordt de DLC te kopen om verder te spelen :-P.
die dlc is vaak genoeg in de aanbieding, en het voegt imho ook echt wel wat toe (al weet ik niet hoe frankrijk er in promods uitziet omdat ik geen promods heb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo ik zoek chauffeurs die willen meerijden in euro truck simulator 2 multiplayer dus heb jij zin om met ons te skype en mee te rijden stuur mij dan een berichtje of voeg de groep toe op steam Debets transport zo heet de groep dus voeg ons toe stuur een berichtje en rij lekker mee hopelijk word jij een van onze chauffeurs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeanke117
Verwijderd schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 10:10:
hallo ik zoek chauffeurs die willen meerijden in euro truck simulator 2 multiplayer dus heb jij zin om met ons te skype en mee te rijden stuur mij dan een berichtje of voeg de groep toe op steam Debets transport zo heet de groep dus voeg ons toe stuur een berichtje en rij lekker mee hopelijk word jij een van onze chauffeurs :)
Wat is de leeftijd van jullie groep?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:18

MsG

Forumzwerver

Zijn er eigenlijk ook DIY-ers die bijvoorbeeld zelf een Eaton shifter of wat anders leuk hebben gemaakt? Ik heb al de headtracking gemaakt voor de truck, maar mijn G27 is nog helemaal stock, terwijl daar volgens mij nog wel knoppen extra op kunnen.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Voor de mensen die ETS2 Local Radio gebruiken en zich afvragen waarom de radiostations in Duitsland het niet meer doen: De ARD-stations (Duitse variant van de NPO) hebben allemaal een nieuwe stream-URL gekregen, waardoor de oude streams niet meer werken. Ik zal vandaag/morgen een update hiervoor uitbrengen. De commerciële radiostations doen het nog wel, maar NDR, RBB, WDR, SWR, MDR, HR, BR en Deutschlandradio mogelijk niet.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeanke117 schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 16:52:
[...]

Wat is de leeftijd van jullie groep?
ik ben zelf 16 het is denk ik van 15 tot 20 jaar. stuur me anders een bericht en dan zal ik je alles vertellen

Je kunt je bericht ook editen door rechtsboven in je knop op wijzigen te drukken. Dubbelposten is niet de bedoeling

[ Voor 31% gewijzigd door Gropah op 04-06-2017 13:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Groeten uit Duitsland!

Afbeeldingslocatie: https://cdn.pbrd.co/images/e7KfZSPn1.png

Om ook nog even terug te komen op mijn vorige bericht: ETS2 Local Radio heeft een update gehad, en alle Duitse radiostations werken weer :) Ik heb er zelfs een paar nieuwe aan toegevoegd.

🠕 This side up

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nice Guy Eddie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:51
Voor de geïnteresseerden: Squirrel laat vanavond de oversized cargo (dlc) zien van ATS 8)

https://twitch.tv/squirrel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-10 08:06
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/kLBMHMl.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/37Y91l8.jpg

Was een leuke vracht om te vervoeren met een 460pk volvo :+ ging een paar heuveltje met 80-90km/h op en toen ik boven was reed ik nog 10km/h bij volgas :)

[ Voor 14% gewijzigd door timmie271 op 05-06-2017 10:43 ]

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!
^ Ik wil het nog altijd eens proberen met een 320pk Iveco :+
Koenvh schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 14:18:
[...]

Nee, het scherm wordt altijd getoond, om te voorkomen dat mensen met een 320pk Iveco proberen om 55 ton te verplaatsen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FastFred schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 08:47:
^ Ik wil het nog altijd eens proberen met een 320pk Iveco :+

[...]
320pk, 60t en in IJsland. Ik zeg doen O-)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Koenvh schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 09:11:
[...]

Lol, daar heeft zelfs de 750pk Volvo moeite mee >:)
in de sneeuw weliswaar

[ Voor 8% gewijzigd door jip_86 op 06-06-2017 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@jip_86 liftas omhoog doen = meer druk op de aangedreven as(sen) = meer grip, mijn 580pk Scania heeft dan nergens meer moeite mee.
[...]

deal

[ Voor 39% gewijzigd door FastFred op 06-06-2017 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
FastFred schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 09:26:
@jip_86 liftas omhoog doen = meer druk op de aangedreven as(sen) = meer grip, mijn 580pk Scania heeft dan nergens meer moeite mee.
Dat zit niet op een 8x4 chassis toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haribo112
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Nice Guy Eddie schreef op zondag 4 juni 2017 @ 10:26:
Voor de geïnteresseerden: Squirrel laat vanavond de oversized cargo (dlc) zien van ATS 8)

https://twitch.tv/squirrel
Heb 't gezien. Kanonne, wat een lange combinaties. De eerste keer dat hij er mee het bedrijf uit probeert te komen gaat maar net goed. Het past allemaal maar net. Mensen gaan ongetwijfeld die dingen modden naar ETS zodra ze uit zijn. Wordt interessant aangezien Europa veel krapper is opgezet dan Amerika. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jezus, die JazzyCat heeft nog steeds die bug niet gerepareerd, terwijl die bug er echt al wekenlang in zit.. Zo is het onmogelijk spelen, of ik moet de mod uitschakelen, maar dan word je dus weer helemaal teruggezet.... :/

Ik dacht dat dit alleen gebeurde bij map mods. Die mod is zo goed als onbruikbaar, hoe kan het dan zo zijn dat dat kleine bugje nog steeds niet is gerepareerd? Onbegrijpelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12:15
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 14:56:
Jezus, die JazzyCat heeft nog steeds die bug niet gerepareerd, terwijl die bug er echt al wekenlang in zit.. Zo is het onmogelijk spelen, of ik moet de mod uitschakelen, maar dan word je dus weer helemaal teruggezet.... :/

Ik dacht dat dit alleen gebeurde bij map mods. Die mod is zo goed als onbruikbaar, hoe kan het dan zo zijn dat dat kleine bugje nog steeds niet is gerepareerd? Onbegrijpelijk..
wacht welke bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-10 12:06

Pykow

Angelo OTR

Ik weet niet precies over welke bugs het gaat, maar als programmeur kan ik je verzekeren dat een kleine bug soms heel veel tijd opslokt.
Mijn gebruikers vragen soms om een extra vinkje of iets dergelijks heel klein, maar dan heeft het heeeeel veel impact.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 17:00:
Ik weet niet precies over welke bugs het gaat, maar als programmeur kan ik je verzekeren dat een kleine bug soms heel veel tijd opslokt.
Mijn gebruikers vragen soms om een extra vinkje of iets dergelijks heel klein, maar dan heeft het heeeeel veel impact.
Deze: Anonymoussaurus in "[SIM] Euro Truck Simulator 2"

Vanaf daar is het te lezen, en volgens @Barfman is het relatief eenvoudig op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 19:02:
[...]

[...]

Deze: Anonymoussaurus in "[SIM] Euro Truck Simulator 2"

Vanaf daar is het te lezen, en volgens @Barfman is het relatief eenvoudig op te lossen.
mmm vreemd, gebruik jazzycat al jaren ook altijd updaten en nergens last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe 't kan? Prioriteiten liggen ergens anders, er zelf geen last van hebben (misschien heeft het wel een andere oorzaak); ik kan wel wat mogelijkheden verzinnen ;)
Je kunt 'm ook altijd nog een bericht sturen via het SCS forum, of je antwoord krijgt is een tweede :)
Overigens: Is het zo erg om teruggezet te worden? Even snel "goto <stad>" invoeren en je kunt weer verder waar je gebleven was.

@FastFred ik ga 't zelf ook maar 'ns proberen :P
Als je wilt kun je live meekijken: https://www.twitch.tv/koenvh

[ Voor 6% gewijzigd door Koenvh op 06-06-2017 22:31 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:49
[...]

Zoals Squirrel hier uit legt is het niet zo zeer de PK's maar de torque en de 1st gear ratio die het hem doen :)

YouTube: Heavy Haul DLC (American Truck Simulator) - First Look

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Koenvh schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 20:00:
[...]

Hoe 't kan? Prioriteiten liggen ergens anders, er zelf geen last van hebben (misschien heeft het wel een andere oorzaak); ik kan wel wat mogelijkheden verzinnen ;)
Je kunt 'm ook altijd nog een bericht sturen via het SCS forum, of je antwoord krijgt is een tweede :)
Overigens: Is het zo erg om teruggezet te worden? Even snel "goto <stad>" invoeren en je kunt weer verder waar je gebleven was.

@FastFred ik ga 't zelf ook maar 'ns proberen :P
Als je wilt kun je live meekijken: https://www.twitch.tv/koenvh
Waarom heb ik dat probleem dan wel? Barfman zei dat het een foutje is in het model, en dus een bug. Welke versie van JazzyCat draaien jullie? Het gaat hier om Railway Cargo Pack 1.8.2. Dat is wel echt insane. Hoe kunnen nieuwe functies nou een hogere prioriteit hebben dan een grote bug in een mod waardoor de mod bij meerdere gebruikers niet werkt? 8)7

Overigens moet ik dan weer een account aanmaken op die site en dat vind ik de moeite niet waard. Dan ga ik wel gewoon 'geduldig' wachten ;).

Ja, eigenlijk is het wel erg, want dan ben ik ook m'n vracht kwijt waar ik mee bezig was. Ik zat in het oosten van Roemenië, en na de setback weer honderden kilometers terug ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haribo112
  • Niet online
FastFred schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 08:50:
1st gear ratio zal niet veel uitmaken, maar eerder de final drive ratio denk ik :)
Nee, 1st gear. Als jij een lage 1st gear ratio hebt krijg je die 60 ton nooit van z'n plek. Last gear maakt alleen uit voor de topsnelheid, die ratio is bij de meeste versnellingsbakken in truck sim gewoon 1.00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haribo112
  • Niet online
FastFred schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 09:58:
Ik zeg ook niet last gear, ik ze final drive ratio, dat is de tandverhouding in het diff.
/3 Verkeerd gelezen. Diff verhouding zit inderdaad ook in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
  • Laatst online: 15:49
FastFred schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 08:50:
1st gear ratio zal niet veel uitmaken, maar eerder de final drive ratio denk ik :)
*edit: nvm*

[ Voor 13% gewijzigd door NoFearWizz op 07-06-2017 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nice Guy Eddie
NoFearWizz schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 08:38:
[...]

Zoals Squirrel hier uit legt is het niet zo zeer de PK's maar de torque en de 1st gear ratio die het hem doen :)

Heavy Cargo voor ATS is nu uit zie ik op de blog van SCS >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
NoFearWizz schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 08:38:
[...]

Klopt zeker, maar ik bedoel goedkoopste Iveco die er te krijgen is.
Anonymoussaurus schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 09:22:
[...]

Waarom heb ik dat probleem dan wel? Barfman zei dat het een foutje is in het model, en dus een bug. Welke versie van JazzyCat draaien jullie? Het gaat hier om Railway Cargo Pack 1.8.2. Dat is wel echt insane. Hoe kunnen nieuwe functies nou een hogere prioriteit hebben dan een grote bug in een mod waardoor de mod bij meerdere gebruikers niet werkt? 8)7

Overigens moet ik dan weer een account aanmaken op die site en dat vind ik de moeite niet waard. Dan ga ik wel gewoon 'geduldig' wachten ;).

Ja, eigenlijk is het wel erg, want dan ben ik ook m'n vracht kwijt waar ik mee bezig was. Ik zat in het oosten van Roemenië, en na de setback weer honderden kilometers terug ;).
Geen idee, ik ben als ontwikkelaar vaak "interessante" problemen tegengekomen, waar je je vaak van afvraagt "waarom heeft alleen x er last van?"

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nice Guy Eddie schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 11:46:
[...]

Heavy Cargo voor ATS is nu uit zie ik op de blog van SCS >:)
ja helaas moet je hem weer kopen ..
had beter geweest als ze het voor 1 pakket hadden gedaan .. DLC (ETS2 + ATS)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-10 17:59

LoneWolf

Just a Byte

Voor die prijs vind ik t prima, zo blijft er wat geld voor ze binnenkomen en blijven ze ook ontwikkelen. 👍
Ik kreeg overigens wel korting omdat ik de andere al gekocht had :+

[ Voor 23% gewijzigd door LoneWolf op 07-06-2017 19:47 ]

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • +1 Henk 'm!
LoneWolf schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 19:47:
Voor die prijs vind ik t prima, zo blijft er wat geld voor ze binnenkomen en blijven ze ook ontwikkelen. 👍
Ik kreeg overigens wel korting omdat ik de andere al gekocht had :+
ja ik ook :-)

maar ik hoop dat de Tesla Semi ( nikola )ook snel zich zal melden hier ;-) zo wel ATS en ETS2 :9~ :9~

Afbeeldingslocatie: https://cdn.teslarati.com/wp-content/uploads/2017/04/Tesla-Semi-truck-nikola-one.jpg

Afbeeldingslocatie: http://fastmb.ru/uploads/posts/2016-11/1478764355_10-nikola-one.jpg

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
  • Laatst online: 28-09 21:06
Wat voor geluid moeten die produceren dan?
Alleen van de banden? Of gierende electromotoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MadMax12 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 21:56:
net zo als de tesla auto

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MadMax12 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 21:56:
natuurlijk :P

🠕 This side up

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-10 00:06
ravw schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 21:54:
maar ik hoop dat de Tesla Semi ( nikola )ook snel zich zal melden hier ;-) zo wel ATS en ETS2 :9~ :9~

[afbeelding]

[afbeelding]
Dat wordt twee keer per dag een in-game slaapje om de accu's op te laden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tackleberry schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 22:46:
[...]

Dat wordt twee keer per dag een in-game slaapje om de accu's op te laden. :+
dat ligt er aan als je verder gaat dan 1000 km :-) dan wel maar blijf je er onder kan je gewoon de vracht in 1 keer doen ..

zal in de bergen wel wat minder zijn ... maar goed ze hebben wel dacht ik iets van 1000 pk aan board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nice Guy Eddie
Heb gisterenavond drie ritjes gedaan in ATS met de Heavy Cargo.

Op zich vind ik deze leuker dan de Heavy Cargo in ETS2 omdat de trailers minder goed meesturen en je dus grotere bochten moet nemen. Je moet dus overal opletten en soms zelfs van tevoren kijken welke wegen je pakt. In ETS2 is het makkelijker omdat de trailers meesturen en je dus eigenlijk geen grotere bocht hoeft te nemen.

Nadeel van de trailers in ATS is dan weer dat de AI geen rekening houd als je alle ruimte nodig hebt om de bocht te maken. Ze worden dan opdringerig en gaan tuteren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-10 17:59

LoneWolf

Just a Byte

Jup met de langste trailer kom je sommige bochten gewoon niet door. Had ergens ook 4 banen nodig, maar ging niet door ai. Kosten 5k wegens aanrijdingen in 1 bocht....
Goed de map kijken na t aankoppelen en je route aanpassen. Ook sommige parkeerplaatsen en tankstations zijn daarmee bijna onmogelijk.

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sven_engelen
  • Laatst online: 25-10-2023

sven_engelen

Een echte ETS2 mapper

[update]

Vandaag zijn er een paar belangrijke projecten bij Tregion begonnen.

1. De aftrap van metropoolgebied Rotterdam-Den Haag is begonnen! Meer screenshots zijn te vinden op ons forum.
Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/weMca/f7c7a945c6.jpg

2. Vandaag zijn we in samenwerking gegaan met GerScaniaTrucker ook wel bekend van de foggy weather mod. Hij gaat helpen om Tregion op een nog hoger niveau te helpen!
Afbeeldingslocatie: https://www2.pic-upload.de/img/33301887/TregionFWCo-Op.gif

[/update]

Zohh heb ik jullie ook weer op de hoogte gebracht hihi :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazzaG
  • Laatst online: 12-10 09:22
@FastFred Nederland, Belgie en Duitsland ;)
sven_engelen schreef op zondag 21 mei 2017 @ 18:24:
Omdat wij van The Dutch Map al een tijdje gestopt zijn zijn we een nieuw project gestart genaamd Tregion. Het is een 1:2 schaal map van Duitsland, Nederland en België. Het schiet al aardig op maar het is zeker nog een hele klus. Het heeft wel al een aantal leuke plaatjes rond de regio Aachen en Maastricht.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Sorry voor de fotospam maar ik was te enthousiast dit niet te laten zien :9

Asus ROG STRIX X370-F Gaming | AMD Ryzen 7 1700 @3.8GHz (stock Wraith Spire RGB cooler) | 16GB G.Skill Trident Z RGB @3000MHz | MSI GeForce GTX 1660 Ti Gaming X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cranzai
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-10 15:35
sven_engelen schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 00:56:
[update]

Vandaag zijn er een paar belangrijke projecten bij Tregion begonnen.

1. De aftrap van metropoolgebied Rotterdam-Den Haag is begonnen! Meer screenshots zijn te vinden op ons forum.
[afbeelding]

2. Vandaag zijn we in samenwerking gegaan met GerScaniaTrucker ook wel bekend van de foggy weather mod. Hij gaat helpen om Tregion op een nog hoger niveau te helpen!
[afbeelding]

[/update]

Zohh heb ik jullie ook weer op de hoogte gebracht hihi :*)
Wanneer kunnen we een (pre-)alpha/beta verwachten?

Plaatjes zien er goed uit, lijkt me leuk om ook lokaal (Groningen / Ost-Friesland) wat meer te kunnen trucken in ets!

[ Voor 7% gewijzigd door Cranzai op 09-06-2017 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sven_engelen
  • Laatst online: 25-10-2023

sven_engelen

Een echte ETS2 mapper

Het zal nog zeker enige tijd duren voor we uberhaupt aan een alpha kunnen denken. Waarschijnlijk komt het ergens tegen december op zijn vroegst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikoe
  • Laatst online: 10:05
Ik ben afgelopen week bezig geweest met een aantal mods bij elkaar te voegen. Natuurlijk ging dit niet helemaal zoals het moest. Ben me toen een beetje gaan inlezen in blender, maar daar snap ik dus helemaal niks van. Is er iemand die mij hiermee op weg kan helpen? Goede tutorials of website's met uitleg. Ik weet zelf niet wcht waar ik moet beginnen, dus hoop dat er hier mensen zijn die mij op weg kan helpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barfman
Mikoe schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 20:38:
Ik ben afgelopen week bezig geweest met een aantal mods bij elkaar te voegen. Natuurlijk ging dit niet helemaal zoals het moest. Ben me toen een beetje gaan inlezen in blender, maar daar snap ik dus helemaal niks van. Is er iemand die mij hiermee op weg kan helpen? Goede tutorials of website's met uitleg. Ik weet zelf niet wcht waar ik moet beginnen, dus hoop dat er hier mensen zijn die mij op weg kan helpen.
Website van SCS Modding
En deze 3 tutorials (in ieder geval de eerste 2 als je niets met animaties doet) moet je doorheen lopen, wordt zowel beschreven als met een video uitgelegd hoe alles werkt.

Ook dit is een goede site met veel tutorials https://ijsmods.wordpress.com/modding/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Net geprobeerd Promods te downloaden (files waren corrupt ofzo), man o man wat een bagger. Dit heeft mij doen besluiten om promods maar links te laten liggen, heb 1 maand terug 1 euro betaald, maar ga echt geen 2e keer verplicht betalen, want je wordt gewoon verplicht te betalen omdat je anders een zooitje sjit op je pc krijgt. En ja, ik heb ad-blockers fly-skip en alles wat maar popups kan tegen houden, maar dan krijg je zon schermpje dat je alles uit moet zetten anders kan je niet downloaden. komt er dus gewoon op neer dat je spyware en virussen maar voor lief moet nemen. Nou als je op deze manier wat extra inkomsten wilt krijgen, denk ik dat het alleen maar averechts werkt, ben er klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Barfman schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 12:19:
Net geprobeerd Promods te downloaden (files waren corrupt ofzo), man o man wat een bagger. Dit heeft mij doen besluiten om promods maar links te laten liggen, heb 1 maand terug 1 euro betaald, maar ga echt geen 2e keer verplicht betalen, want je wordt gewoon verplicht te betalen omdat je anders een zooitje sjit op je pc krijgt. En ja, ik heb ad-blockers fly-skip en alles wat maar popups kan tegen houden, maar dan krijg je zon schermpje dat je alles uit moet zetten anders kan je niet downloaden. komt er dus gewoon op neer dat je spyware en virussen maar voor lief moet nemen. Nou als je op deze manier wat extra inkomsten wilt krijgen, denk ik dat het alleen maar averechts werkt, ben er klaar mee.
Oké.... XD
Via die gratis manier is ingewikkeld maar je haalt alles behalve virussen en spyware binnen, 1 euro, elke keer een prachtige update van Promods mag toch best een euro kosten? Ik kan mij in ieder geval totaal niet vinden in je verhaal, het voegt zo enorm veel toe... Maja succes met vanilla of andere leuke map mods :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je haalt echt geen spyware of virussen binnen. Er openen her en der wat vensters die je gewoon weer weg kunt klikken. Gratis download werkt gewoon, alleen inderdaad ff je add-blocker voor dat domein uit zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Goed opletten welke link je moet "clicken" en die andere vensters afsluiten, dan gaat het goed..Het is een klote manier van downloaden maar tis nie anders. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 14-10 22:39
Beetje steun aan de ontwerpers van Promods mag ook wel. Daarnaast is het gewoon 20x makkelijker om te betalen en meteen downloaden. Het is nu ook niet zo dat elke week een nieuwe update komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

FastFred schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 14:01:
Je haalt echt geen spyware of virussen binnen. Er openen her en der wat vensters die je gewoon weer weg kunt klikken. Gratis download werkt gewoon, alleen inderdaad ff je add-blocker voor dat domein uit zetten.
Ad blocker niet uitschakelen.
Ik had een virus binnen gekregen. Maar gelukkig werd hij tegengehouden door avg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Herkenbaar probleem, maar die pop-ups worden geactiveerd zodra je überhaupt klikt, of dat nou op de downloadknop is, of random op de pagina. Ik kan jullie aanraden even AdwCleaner te downloaden nadat je het hebt gedownload. Is dan zo opgelost :). Ik heb overigens nog nooit een virus gehad door middel van het downloaden van ProMods. * Anonymoussaurus klopt af

[ Voor 15% gewijzigd door Anonymoussaurus op 10-06-2017 14:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-10 18:21
krissie100 schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 13:09:
[...]

Oké.... XD
Via die gratis manier is ingewikkeld maar je haalt alles behalve virussen en spyware binnen, 1 euro, elke keer een prachtige update van Promods mag toch best een euro kosten? Ik kan mij in ieder geval totaal niet vinden in je verhaal, het voegt zo enorm veel toe... Maja succes met vanilla of andere leuke map mods :)
Ik kan mij wel vinden in zijn verhaal. Het gaat niet om die ene euro maar meer het feit dat je dat verplicht wordt. Dat je gratis download maar met 15kb gaat is een keuze, het op sites dumpen vol met rotzooi en virussen is in mijn optiek gewoon fout. Heb in het verleden ook vaak zat betaald, maar dat die gratis links zo gevaarlijk zijn kan nooit de bedoeling zijn lijkt me.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Sn3gG3l schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 15:20:
[...]

Ik kan mij wel vinden in zijn verhaal. Het gaat niet om die ene euro maar meer het feit dat je dat verplicht wordt. Dat je gratis download maar met 15kb gaat is een keuze, het op sites dumpen vol met rotzooi en virussen is in mijn optiek gewoon fout. Heb in het verleden ook vaak zat betaald, maar dat die gratis links zo gevaarlijk zijn kan nooit de bedoeling zijn lijkt me.
Wat is er mis met een betaalde mod, er zijn wel meer goede mods in wat voor game dan ook waar je voor betaald, Promods biedt nog een gratis optie aan die behoorlijk in omslachtig is maar als je een virus binnenhaalt doe je toch wat verkeerd lijkt mij, want het is niet meer dan reclame bij mij, oppoppende vensters betekend niet meteen dat het een virus is oid, en ja ik heb een goeie virusscanner >:) maar goed, ieder zijn mening en die accepteer ik.

Acties:
  • +7 Henk 'm!
Een post als hierboven schopt mij tegen het zere been. Het zijn vaak mensen die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten die hierover klagen. Als je de gratis methode niet bevalt ben je voor minder dan een euro klaar via de paylink.

Wij hebben maandelijks rekeningen van een paar honderd euro aan servercontracten, software etc. ProMods is een gigantisch project met een gigantische infrastructuur. We hebben nu een team van 40 developers die allemaal software gebruiken en de gezamenlijke servers verbruiken zo'n 400TB dataverkeer in een maand of 2. Om die reden is de betaalde download voor ons een super belangrijke bron van inkomsten. De reclame links genereren iedere maand zo'n 40 dollar, dat is bij lange na niet genoeg om alle kosten te dekken. Als we dit allemaal zelf zouden moeten betalen zouden we bijkans gedwongen zijn om de stekker eruit te trekken. Je zou kunnen stellen dat we slachtoffer zijn geworden van ons eigen succes.

De licentie en overeenkomsten met SCS staan het niet te om geld te vragen voor een mod, de assets van het spel zijn namelijk eigendom van SCS en je mag als derde partij ze niet zonder toestemming verkopen. Wat wel kan is geld vragen voor een dienst, zoals de download dienst. Om die reden hebben we de $1 paid link in het leven geroepen. Van die $1 blijft een hoop aan de strijkstok hangen want Payloadz, Amazon en PayPal willen ook allemaal hun fees hebben. Wat overblijft spelen we ongeveer kiet met onze kosten.

Om mensen tegemoet te komen geven we mensen dus wel degelijk een gratis alternatief, alleen moet je dan iets meer moeite doen om de download binnen te hengelen. De advertenties zijn in principe veilig zolang je je verstand gebruikt. Dat is niet anders dan op andere third party download en torrent sites. Het gebruik van Adblockers zorgt ervoor dat de site nog agressievere advertenties genereert omdat Adfly alsnog z'n inkomsten moet behalen.
Wat ons betreft zijn de vervelende pop-ups een gerechtmatigd middel om er voor te zorgen dat zo veel mensen als mogelijk de betaalde link gebruiken en daarmee ons ondersteunen en het project in leven houden.

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• killerbee1958
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:17
Ik snap al deze reacties op de $1.00 (Eur 0.92) ook niet echt hoor.
Promods updates voegen altijd weer iets toe en dat voor 92 euro cent. En ik meen dat ik nu ongeveer 1 keer per 6 maanden dit uitgeef.
Heb meer plezier van die 92 eurocent dan van veel andere aangeschafte software

Zoals door Scul hiervoor aangegeven is dat een koopje als je ziet wat die mensen hier allemaal voor werk van hebben.

Ieder zijn mening hoor maar ik vind het klagen over die 92 eurocent wel een beetje min.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

killerbee1958 schreef op zondag 11 juni 2017 @ 10:45:
Ik snap al deze reacties op de $1.00 (Eur 0.92) ook niet echt hoor.
Promods updates voegen altijd weer iets toe en dat voor 92 euro cent. En ik meen dat ik nu ongeveer 1 keer per 6 maanden dit uitgeef.
Heb meer plezier van die 92 eurocent dan van veel andere aangeschafte software

Zoals door Scul hiervoor aangegeven is dat een koopje als je ziet wat die mensen hier allemaal voor werk van hebben.

Ieder zijn mening hoor maar ik vind het klagen over die 92 eurocent wel een beetje min.
Probleem is paypal of creditcard.
Teveel moeite als ze geen ideal hebben

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• krissie100
Pykow schreef op zondag 11 juni 2017 @ 11:29:
[...]

Probleem is paypal of creditcard.
Teveel moeite als ze geen ideal hebben
...
Paypal is het beste en makkelijkste wat er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Het gaat mij helemaal niet om die ene euro, ik maak vaak zat wat geld over via paypal naar mensen die ons voorzien van mods. Ik weet hoeveel tijd er in gaat zitten, en dat sommige ook investeren in hun game om weer goede mods te maken. Het gaat er mij om dat als ik 1 file moet hebben omdat er 1 corrupt is geraakt dat ik dan de keuze moet hebben om die opnieuw te downloaden. Ik heb ze namelijk al eerder gedownload bij elke nieuwe release, en gebruik daar ook die 1 euro optie voor. Als ik een nieuwe autoradio koop en die blijkt na 2 dagen niet goed meer te werken, hoef ik toch ook niet opnieuw te betalen. En dat je dan het risico moet gaan lopen om troep op je pc te krijgen gaat mij te ver, zijn genoeg andere gebruiksvriendelijke opties.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 14-10 22:39
Barfman schreef op zondag 11 juni 2017 @ 12:32:
Het gaat mij helemaal niet om die ene euro, ik maak vaak zat wat geld over via paypal naar mensen die ons voorzien van mods. Ik weet hoeveel tijd er in gaat zitten, en dat sommige ook investeren in hun game om weer goede mods te maken. Het gaat er mij om dat als ik 1 file moet hebben omdat er 1 corrupt is geraakt dat ik dan de keuze moet hebben om die opnieuw te downloaden. Ik heb ze namelijk al eerder gedownload bij elke nieuwe release, en gebruik daar ook die 1 euro optie voor. Als ik een nieuwe autoradio koop en die blijkt na 2 dagen niet goed meer te werken, hoef ik toch ook niet opnieuw te betalen. En dat je dan het risico moet gaan lopen om troep op je pc te krijgen gaat mij te ver, zijn genoeg andere gebruiksvriendelijke opties.
Dan maak je de volgende keer toch een extra backup van die files na het downloaden? Is bij mij trouwens nog nooit voorgekomen dat een promods file corrupt raakt.

Maar we hebben het hier over 92 fckin cent jongens. Ik zou ze net zo goed elke week 92 cent betalen om ze te steunen in het maken en up-to-date houden van deze awesome mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat een geneuzel allemaal, ik betaal graag iedere keer die miezerige euro, om Promods te steunen en om van die ads af te zijn. Zo nu en dan download ik wel eens zonder te betalen en heb van die ads nog nooit een virus gehad, je moet gewoon even weten waar je op klikt.

Sterker nog, ik gebruik denk ik al een jaar geen virusscanners en dergelijke meer, gewoon je gezond verstand gebruiken en even een keer dubbel checken voor je ergens op klikt.

[ Voor 8% gewijzigd door FastFred op 11-06-2017 15:44 ]

Pagina: 1 ... 66 ... 162 Laatste