Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb geprobeerd hiermee 55ton op een besneeuwde weg naar boven te rijden; 't is helaas niet gelukt (gôh, wat een verrassing :+ )

Afbeeldingslocatie: https://cdn.pbrd.co/images/hh7cs8VL4.png

Toch leuk om te proberen :)

[ Voor 8% gewijzigd door Koenvh op 11-06-2017 16:00 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
Koenvh schreef op zondag 11 juni 2017 @ 15:59:
Ik heb geprobeerd hiermee 55ton op een besneeuwde weg naar boven te rijden; 't is helaas niet gelukt (gôh, wat een verrassing :+ )

[afbeelding]

Toch leuk om te proberen :)
En waarop is het mislukt?? Grip?

Jammer dat het niet is gelukt :P

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pwillemske schreef op zondag 11 juni 2017 @ 16:20:
[...]

En waarop is het mislukt?? Grip?

Jammer dat het niet is gelukt :P
Inderdaad. 310pk is wel genoeg (al houdt het niet over :D )

🠕 This side up

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Pykow schreef op zondag 11 juni 2017 @ 11:29:
[...]

Probleem is paypal of creditcard.
Teveel moeite als ze geen ideal hebben
PayPal ondersteund iDeal (en ook PaySafeCard). Je kunt van je NL bankrekening makkelijk overmaken naar een PayPal account.
Barfman schreef op zondag 11 juni 2017 @ 12:32:
Het gaat er mij om dat als ik 1 file moet hebben omdat er 1 corrupt is geraakt dat ik dan de keuze moet hebben om die opnieuw te downloaden. Ik heb ze namelijk al eerder gedownload bij elke nieuwe release, en gebruik daar ook die 1 euro optie voor. Als ik een nieuwe autoradio koop en die blijkt na 2 dagen niet goed meer te werken, hoef ik toch ook niet opnieuw te betalen.
De kwestie van het opnieuw downloaden is heel simpel. Je betaald per download en niet voor het produkt (zoals hierboven uitgelegd mag dat namelijk niet). Wij krijgen een rekening voor de datakosten van iedere download. Als mensen dus 3 of 4 keer zouden kunnen downloaden voor dezelfde euro dan krijgen wij ook 3 of 4 keer een rekening, en dat kost vaak meer dan wat het opbrengt, en dan komen we negatief uit, wat uiteraard niet wenselijk is.

[ Voor 59% gewijzigd door ScuL op 12-06-2017 04:40 ]

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
ik probeerde, n.a.v. bovenstaande discussie, ook eens promods te downloaden, maar dan moet ik mij weer registreren (bij promods forum), en dat voor 1 mod? Laat dan maar zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mschol schreef op maandag 12 juni 2017 @ 09:43:
ik probeerde, n.a.v. bovenstaande discussie, ook eens promods te downloaden, maar dan moet ik mij weer registreren (bij promods forum), en dat voor 1 mod? Laat dan maar zitten.
Precies, ScuL heeft daar toen ook een reden voor gegeven (moet je even zoeken in dit topic), want ik had hetzelfde qua vraag. Heb toen gewoon fake account aangemaakt met random gegenereerde e-mail en wachtwoord.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Haribo112
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Gebruik gewoon Ten Minute Mail voor het aanmaken van dergelijke accounts. Om ProMods te downloaden hoef je namelijk geen mails van ze te kunnen ontvangen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-10 19:52
Man je weet niet wat je mist. Zonder promods had ik ets2 al lang op de plank liggen. En ik denk met mij wel 90 procent van de forum gebruikers hier. Het registreren op een forum is volgens mij wel een hele lage drempel en als je daar al over struikelt dan zal het internet imho voor jou meer vallen dan opstaan zijn.

@scul ik betaal met plezier 1 euro voor de download en heb ook al eens wat gedoneerd. Zonder promods is de game zo kaal als wat en in mijn optiek ver van de realiteit. Ik als internationaal chauffeur vind het prachtig om bepaalde knooppunten bijvoorbeeld tegen te komen in de game die erg veel op het echte lijken. Hulde!

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Not sure if serious or trolling :')

Je maakt een accountje aan, dat kost je niks. Je geeft een gebruikersnaam op, een e-mail adres en een wachtwoord en thats it.

Je gebruikt ongetwijfeld Google, Facebook, Whatsapp, Youtube. Die weten 20x meer van je dan Promods weet, dus privacy kan het probleem niet zijn. Waar maak je je in godsnaam druk om?

Als Promods ermee zou stoppen denk ik dat heel wat minder mensen ETS2 blijven spelen. Ik in ieder geval, ETS2 is niks aan zonder Promods. Ik moet er niet aan denken om in het standaard SCS Duitsland rond te rijden :X

[ Voor 17% gewijzigd door FastFred op 12-06-2017 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FastFred schreef op maandag 12 juni 2017 @ 12:16:
[...]

Je maakt een accountje aan, dat kost je niks. Je geeft een gebruikersnaam op, een e-mail adres en een wachtwoord en thats it.

Je gebruikt ongetwijfeld Google, Facebook, Whatsapp, Youtube. Die weten 20x meer van je dan Promods weet, dus privacy kan het probleem niet zijn. Waar maak je je in godsnaam druk om?

Als Promods ermee zou stoppen denk ik dat heel wat minder mensen ETS2 blijven spelen. Ik in ieder geval, ETS2 is niks aan zonder Promods. Ik moet er niet aan denken om in het standaard SCS Duitsland rond te rijden :X
Dat is het probleem ook niet. Het probleem is dat je dan nóg een account hebt, en dus weer een wachtwoord moet verzinnen voor zoiets simpels als een mod. Bovendien is het dus weer een extra kans dat je gegevens op straat liggen, want extra account ;). Daarom heb ik er een hekel aan, om accounts aan te maken. Daarom voer ik dus nep gegevens in, om dit tegen te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anonymoussaurus schreef op maandag 12 juni 2017 @ 12:42:
[...]

Dat is het probleem ook niet. Het probleem is dat je dan nóg een account hebt, en dus weer een wachtwoord moet verzinnen voor zoiets simpels als een mod. Bovendien is het dus weer een extra kans dat je gegevens op straat liggen, want extra account ;). Daarom heb ik er een hekel aan, om accounts aan te maken. Daarom voer ik dus nep gegevens in, om dit tegen te gaan.
Keepass op je telefoon en pc installeren, database sharen via Dropbox. Hoef je maar 1 wachtwoord te onthouden. Done.

En voor alles waar ik me voor moet registeren heb ik een apart e-mail adres. Scheelt een bult spam op mijn reguliere adres.

[ Voor 9% gewijzigd door FastFred op 12-06-2017 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Om de zoveel tijd zie ik dit soort video's in mijn suggesties verschijnen:

Rijden zoveel mensen in multiplayer echt als een malloot? En zo ja: Wat is er dan zo leuk aan?
Zelf heb ik één keer in een konvooi gereden in ATS, maar da's al wel weer een tijdje geleden. Toen waren er wel een aantal idioten, maar we kwamen eigenlijk vrij weinig mensen tegen.

🠕 This side up

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Anonymoussaurus schreef op maandag 12 juni 2017 @ 12:42:
[...]

Nja, dit rekt de discussie nogal buiten het ETS2 topic maar ik schat dat ik zo'n twee à driehonderd forum accounts heb op diverse websites. Ik gebruik zelf gradaties van wachtwoorden, bij wegwerpsites waar ik maar één keer hoef te komen gebruik ik altijd hetzelfde wachtwoord omdat het account verder geen waarde heeft.

Ik zie ProMods overigens niet als een wegwerpsite, als je een correct mail adres gebruikt krijg je iedere keer netjes een mailtje als er een update is. En ten tweede hebben we een hele goede community waar ook support gegeven wordt en advies voor het gebruik van andere mods en mapcombinaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Koenvh schreef op maandag 12 juni 2017 @ 13:18:
[video]

Rijden zoveel mensen in multiplayer echt als een malloot? En zo ja: Wat is er dan zo leuk aan?
Zelf heb ik één keer in een konvooi gereden in ATS, maar da's al wel weer een tijdje geleden. Toen waren er wel een aantal idioten, maar we kwamen eigenlijk vrij weinig mensen tegen.
Vorige week toevallig nog ff ets2mp geprobeerd. Ik spawnde in rotterdam en het was daar gigadruk. Kon me niet fatsoenlijk bewegen bij de haven in de buurt. Na 10 minuten weer gekapt. En ja best veel idioten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
FastFred schreef op maandag 12 juni 2017 @ 12:16:
[...]

het gaat er om dat er voor een enkele mod WEER een account nodig is
als ik dat voor alle games met mods zou moeten doen, zou ik nu >500 aan modaccounts hebben
gelukkig zijn er voor vrijwel alle games algemene verzamelsites waar iedereen zijn spul op plaatst of het is normaal te downloaden via de eigen site (evt via een filestorage dienst met wachttijd ofzo, maar dat maakt mij dan niet uit)
AtlAntA schreef op maandag 12 juni 2017 @ 10:05:
[...]

Man je weet niet wat je mist. Zonder promods had ik ets2 al lang op de plank liggen. En ik denk met mij wel 90 procent van de forum gebruikers hier. Het registreren op een forum is volgens mij wel een hele lage drempel en als je daar al over struikelt dan zal het internet imho voor jou meer vallen dan opstaan zijn.
zoals ik hierboven aangaf: bij vrijwel al mijn spellen met mods is er wel een degelijke verzamelsite met alle populaire en up to date mods, internet is dan ook niet echt meer vallen dan opstaan zoals jij het zegt

promods lijkt mij aardig, maar ik ga er niet meer 'moeite' in steken dan absoluut noodzakelijk is.

maar aangezien deze discussie tever offtopic raakt zal ik er over ophouden: ik heb mijn menig gegeven over (de downloads van) promods en that's it

[ Voor 34% gewijzigd door mschol op 12-06-2017 23:14 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07:32
Waar gaat deze wereld heen _/-\o_ het maken van een account is teveel moeite dan noodzakelijk... drink je wel koffie? want ook dat is vrij veel moeite en totaal niet absoluut noodzakelijk.. sarcasme 8)

Maar goed ik ben blij dat ik er wel de 'moeite' voor over heb want Promods geeft ETS2 een boost van ongeveer 500% aan gameplay en experience en realiteit en grond en en en... :9~

bij deze even mijn ongeloof in de mens

Acties:
  • +1 Henk 'm!
mschol schreef op maandag 12 juni 2017 @ 23:09:

het gaat er om dat er voor een enkele mod WEER een account nodig is
als ik dat voor alle games met mods zou moeten doen, zou ik nu >500 aan modaccounts hebben
gelukkig zijn er voor vrijwel alle games algemene verzamelsites waar iedereen zijn spul op plaatst of het is normaal te downloaden via de eigen site (evt via een filestorage dienst met wachttijd ofzo, maar dat maakt mij dan niet uit)
Ik wil niet te hoog van de toren blazen maar ProMods is niet zo maar een mod, we verbouwen bekans het hele spel. Er zijn veel mensen (ook gezien in een paar posts hierboven) die het spel überhaupt niet standaard meer zouden spelen zonder ProMods.

De hoofdreden waarom een account noodzakelijk is is dat bij het publiekelijk plaatsen van de links de download binnen minder dan 5 minuten geript wordt en ergens op een Russische torrent tracker opduikt. Iedere download volgens onze site is geregistreerd en staat vastgelegd met een watermerk. Als iemand de boel dus opzettelijk bedonderd kunnen we daardoor direct actie nemen. Bij downloads op externe platforms verliezen we de controle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sven_engelen
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 25-10-2023

sven_engelen

Een echte ETS2 mapper

Die controle is promods sowieso al verloren meteen sinds het begin al. Veel DMCA klachten zijn ingediend en veel is neergehaald maar je blijft het hebben dat een aantal russen de boel upload daar kun je niet bepaald veel aan doen lijkt mij tenzij je elke computer die de mod download een keylogger wilt geven...

[ Voor 80% gewijzigd door sven_engelen op 13-06-2017 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
dan is er toch controle op? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sven_engelen

sven_engelen

Een echte ETS2 mapper

Waar ik op doel is dat je het nooit volledig kan stoppen. Als je er controle op hebt dan krijg je dat niet dat het elke keer weer opnieuw op het Russische internet komt te staan. Daar heeft niemand controle over je blijft dat hebben. Vandaar dat ik dus zeg dat promods sinds het begin er geen controle over heeft. Heeft trouwens geen enkele mod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Tuurlijk zullen er vaak genoeg wel ergens reuploads geplaatst worden, maar dat betekend niet dat Promods er geen controle op heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FastFred schreef op maandag 12 juni 2017 @ 12:43:
Keepass op je telefoon en pc installeren, database sharen via Dropbox. Hoef je maar 1 wachtwoord te onthouden. Done.

En voor alles waar ik me voor moet registeren heb ik een apart e-mail adres. Scheelt een bult spam op mijn reguliere adres.
Daar gaat het niet om. Ik gebruik KeePass ook, en ook op m'n eigen manier. Het gaat mij meer om het idee + het feit dat ik dan weer het idee heb dat ik een account heb.

Voor elk iets een eigen e-mail adres? Sow.. dat kost juist veel werk, en is ook niet echt iets waarvan ik mij veiliger zou voelen.

Wat maakt het verschil dan? Ik nou overal hetzelfde nep emailadres ingeef, en dan geen sporen achterlaat, of bij alles een apart emailadres aanmaak en wél sporen achterlaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Anonymoussaurus Voor elk account? Nee hoor. Beetje ongelukkig verwoord zie ik. Ik heb 2 e-mail adressen. Eentje was vroeger mijn algemene adres, maar die was zo vervuild dat ik die gedegradeerd heb naar spam en meuk adres voor allerhande registraties, daar kijk ik eens in de maand op. Mijn andere e-mail adres gebruik ik voor de serieuze shit, DigiD, hypotheek, auto-, overlijdens-, zorg-, inboedel- verzekering etc. Scheelt een boel troep :)

We hebben hier op de zaak bijvoorbeeld een e-mail adres voor de helpdesk (die ik beman). Die wordt alleen intern gebruikt als gebruikers een vraag of storing hebben. Daar kwam nooit spam op. Tot dat ik een AppleID aangemaakt had op dat adres voor de iPhone die hier in de lade ligt. Dan kan ik mensen met problemen met hun iPhone telefonisch door de menu's heen praten. Binnen 2 dagen was de eerste spam binnen...

[ Voor 10% gewijzigd door FastFred op 13-06-2017 16:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:04

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Modbreak:Wat mij betreft is de discussie nu wel erg off-topic, en heeft geen toegevoegde waarde meer voor het ETS2 topic.
- Wat betreft het al dan niet betalen voor ProMods en hun gekozen manier voor het gratis aanbieden, de discussie en elk mogelijk argument is al oneindig veel keren besproken in dit topic (door de jaren heen).
- Wat betreft de discussie rondom meerdere e-mailaddressen en privacy zijn er betere topics te vinden in andere thema's categorieën op Tweakers.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Thanks, een positief iets is dat we binnenkort update 2.17 uitbrengen die een aantal problemen permanent oplost en dat 2.20 in de starblokken staat om getest te worden. Nog een paar weken en er komen zo'n 60 steden bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
60 steden!? Looking forward :)
Ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ScuL schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 23:46:
Thanks, een positief iets is dat we binnenkort update 2.17 uitbrengen die een aantal problemen permanent oplost en dat 2.20 in de starblokken staat om getest te worden. Nog een paar weken en er komen zo'n 60 steden bij :)
Welke problemen zijn dat precies? Of worden die later nog toegelicht?

Super goed nieuws inderdaad! :D *O* Ik kan ook niet meer zonder ProMods, terwijl ik eerst vertikte om ProMods te gebruiken. Maar de moeite dubbel en dwars waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dolbyadt
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 02-10 08:31
@ScuL Kan nu al niet meer wachten. 60 nieuwe steden een woord geweldig. _/-\o_
ScuL schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 23:46:

SolarEdge SE3000HD Wave Totaal 3600WP (ZO 180°) 35°Dak. Daikin Pefera FTXM35n - RXM35N 3,5Kw, LG S09ET Split Airco 2,5KW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:05
Ircghost schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 16:39:
[modbreak]Wat mij betreft is de discussie nu wel erg off-topic, en heeft geen toegevoegde waarde meer voor het ETS2 topic.
- Wat betreft het al dan niet betalen voor ProMods en hun gekozen manier voor het gratis aanbieden, de discussie en elk mogelijk argument is al oneindig veel keren besproken in dit topic (door de jaren heen).
- Wat betreft de discussie rondom meerdere e-mailaddressen en privacy zijn er betere topics te vinden in andere thema's categorieën op Tweakers.[/]
Thx Ircghost! helemaal mee eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-12-2023
Ik heb laatst promods gedownload en eventjes gebruikt. maar mij viel niet echt op wat er zo bijzonder is aan promods.

Wat voelt deze mod eigenlijk toe aan de game?

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
iantje31 schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 17:45:
Ik heb laatst promods gedownload en eventjes gebruikt. maar mij viel niet echt op wat er zo bijzonder is aan promods.

Dan heb je of de mod niet aangezet of je ogen zaten nog wat dicht :9
Promods voegt enorme stukken land toe zoals IJsland, Spanje, Italië en dergelijke en heeft op een hoop plekken een hoop verbeterd zoals in Duitsland en Engeland en nog veel meer _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
krissie100 schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 18:04:
[...]

Dan heb je of de mod niet aangezet of je ogen zaten nog wat dicht :9
Promods voegt enorme stukken land toe zoals IJsland, Spanje, Italië en dergelijke en heeft op een hoop plekken een hoop verbeterd zoals in Duitsland en Engeland en nog veel meer _/-\o_
Heb inderdaad niet zo lang gespeeld vanwege rare crashes in het spel met de mod aan. Heb deze toen maar weggegooid
Ga het nog maar een keer proberen ;)

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
iantje31 schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 18:07:
[...]

Heb inderdaad niet zo lang gespeeld vanwege rare crashes in het spel met de mod aan. Heb deze toen maar weggegooid
Ga het nog maar een keer proberen ;)
Denk erom dat je alle mods laad in de goeie volgorde :) genoeg over te lezen in dit forum en op promods 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
krissie100 schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 18:10:
[...]

Denk erom dat je alle mods laad in de goeie volgorde :) genoeg over te lezen in dit forum en op promods 8)
Oh dat wist ik nieteens, dat zal het zijn, dankjewel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BliXem
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-10 21:35
Koenvh schreef op maandag 12 juni 2017 @ 13:18:
[video]

Rofl lach me kapot! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De video's kan ik wel waarderen, ik zou daardoor alleen niet zo snel zelf in multiplayer rijden.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iantje31 schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 17:45:

De spelwereld wordt er zowat 2x zo groot van en is op veel plekken verbeterd t.o.v. van de standaard map

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
FastFred schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 22:07:
[...]

De spelwereld wordt er zowat 2x zo groot van en is op veel plekken verbeterd t.o.v. van de standaard map
Dit is inderdaad nog wel eens het proberen waard

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jalihaag
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 20-07 12:00

God heeft rare kostgangers. Jammer dat er ook zijn met een vrachtwagen rijbewijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stringer
  • Laatst online: 21-07 08:39

Stringer

Casual Sim liefhebber.

Ongelovelijk: ETS 2 met een VR bril op. Bij élk stoplicht schiet m'n lichaam naar voren, in afwachting van de remschok. Grafisch is het niet heel erg denderend, maar dit is toch wel bijna eng hoe het lichaam gefopt wordt :D

[ Voor 7% gewijzigd door Stringer op 19-06-2017 14:04 ]

i5 3570k @ 4.2 | MSI Z77A-G45 | 16GB RAM | GTX 1070 TI 8GB |

Acties:
  • +2 Henk 'm!
ProMods 2.17 staat nu online.

Het is een bugfix update zonder nieuwe content, in principe is het 2.16 + hotfix 001 en hotfix 002.
Helaas konden we dit niet met een hotfix oplossen omdat het vlaggenprobleem in Scandinavië hard ingeregeld was en we dus het hele archief opnieuw moesten bouwen.

Als je upgrade vanaf PM 2.16 kun je hotfix001 weggooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-10 12:41

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

neeeeeeeeeeeeeeeeeee ik heb per ongeluk met mijn slaperige kop mn profiel verwijderd.. wilde de game afsluiten, alleen ik drukte op verwijder profiel! hoe kan ik deze terug krijgen??? of heb ik echt dikke vette pech?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niks meer doen met je pc. Download en installeer EaseUS op een usb-stick en laat die even scannen en hoop dat je 'm terug vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nickrsd schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 09:18:
neeeeeeeeeeeeeeeeeee ik heb per ongeluk met mijn slaperige kop mn profiel verwijderd.. wilde de game afsluiten, alleen ik drukte op verwijder profiel! hoe kan ik deze terug krijgen??? of heb ik echt dikke vette pech?
Daarom maak ik zo nu en dan een online en offline back-up van m'n profiel ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

ik heb al iets anders gevonden op internet, ben wel 1 level kwijt maarja, dat valt nog mee..
in mijn documenten/ets2 en dan een map met veel cijfers,, daar staat ook een save zo nu en dan. toevallig eentje van een aantal dagen oud.. mis dus gelukkig 1 level maar :D

had ook die realistic graphic mod via steam workshop aangezet, moet begon het gesodemieter.. en toen verongeluk mijn profiel verwijderd.. haha :D ff een koffie nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchAddick
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-10 15:05
Ik ben nu een weekje bezig met ETS2, erg leuk. Ik zie dat de vrachten met name van en naar de UK zijn, gaat dit nog wijzigen, bv Duitsland, of blijft dat zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hangt er vanaf welke steden je hebt ontdekt. Als je meer Duitse steden gaat ontdekken krijg je meer jobs naar Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:51
Als je Long distance skill beter word krijg je ook langere ritten. Dan kan je range ook wat groter worden. Je kan eventueel ook een stuk Duitsland inrijden zonder lading natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haribo112
  • Niet online
Nickrsd schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 10:00:
ik heb al iets anders gevonden op internet, ben wel 1 level kwijt maarja, dat valt nog mee..
in mijn documenten/ets2 en dan een map met veel cijfers,, daar staat ook een save zo nu en dan. toevallig eentje van een aantal dagen oud.. mis dus gelukkig 1 level maar :D

had ook die realistic graphic mod via steam workshop aangezet, moet begon het gesodemieter.. en toen verongeluk mijn profiel verwijderd.. haha :D ff een koffie nu
Die map is toch ook de enige locatie van je profiel? Ben wel benieuwd wat er dan precies gewist was, als die map er nog gewoon staat...
jip_86 schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 14:43:
Als je Long distance skill beter word krijg je ook langere ritten. Dan kan je range ook wat groter worden. Je kan eventueel ook een stuk Duitsland inrijden zonder lading natuurlijk ;)
En in instellingen kan je ook nog eens 'Preferred job route length' aanpassen :)

[ Voor 21% gewijzigd door Haribo112 op 20-06-2017 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchAddick
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-10 15:05
jip_86 schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 14:43:
Kun je ook vrij rond rijden dan? Dat wist ik niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:51
DutchAddick schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 15:28:
[...]

Jazeker, 50xp per 100km. Het is dus ook niet helemaal voor niets dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haribo112
  • Niet online
Gewoon na afloop van een klus niet op 'Vrachtcentrum' klikken, maar op 'Rijden'. Dan kan je rijden zonder trailer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
DutchAddick schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 15:28:
[...]

mits je je eigen truck gekocht hebt uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Stringer schreef op maandag 19 juni 2017 @ 14:03:
Ongelovelijk: ETS 2 met een VR bril op. Bij élk stoplicht schiet m'n lichaam naar voren, in afwachting van de remschok. Grafisch is het niet heel erg denderend, maar dit is toch wel bijna eng hoe het lichaam gefopt wordt :D
Ik heb nog geen enkele vr ervaring maar dit lijkt me zo vet! Zou het graag eens uitproberen maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.

Uitproberen op een high end pc met een vive en als het een beetje kan met dedicated peripherals (stuur, shifter etc) bedoel ik dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
AtlAntA schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 14:30:
[...]

Ik heb nog geen enkele vr ervaring maar dit lijkt me zo vet! Zou het graag eens uitproberen maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.

Uitproberen op een high end pc met een vive en als het een beetje kan met dedicated peripherals (stuur, shifter etc) bedoel ik dan.
Ik zou het ook wel willen proberen, weet alleen wel dat VR voor mij geen optie is. Omdat er geen mogelijkheid is je toetsenbord e.d. te kunnen zien. En daar zitten toch veel knoppen op die nodig zijn. Daar zou een oplossing voor moeten komen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jalihaag
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 20-07 12:00
Even een kraantje verplaatsen.Van Esbjerg naar Antwerpen.

Afbeeldingslocatie: https://i1159.photobucket.com/albums/p636/jalihaag/ets2_00012_zps92dn7oh9.png

Afbeeldingslocatie: https://i1159.photobucket.com/albums/p636/jalihaag/ets2_00013_zpsu1fxkevw.png

Afbeeldingslocatie: https://i1159.photobucket.com/albums/p636/jalihaag/ets2_00015_zpsbf9vxdfj.png

Afbeeldingslocatie: https://i1159.photobucket.com/albums/p636/jalihaag/ets2_00014_zpsdcuwuu0y.png

God heeft rare kostgangers. Jammer dat er ook zijn met een vrachtwagen rijbewijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
NoFearWizz schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 14:54:
[...]

Ik zou het ook wel willen proberen, weet alleen wel dat VR voor mij geen optie is. Omdat er geen mogelijkheid is je toetsenbord e.d. te kunnen zien. En daar zitten toch veel knoppen op die nodig zijn. Daar zou een oplossing voor moeten komen.
Ik heb zo goed als elke knop op mijn g27 shifter ondergebracht dus op een enkele uitzondering na zou het in mijn geval niet echt een probleem zijn.

Lijkt me heerlijk om lekker door de usa te toeren zo. Maar om nou 900 euro uit te geven aan een vive terwijl de 'experts' zeggen dat de techniek er eigenlijk nog niet helemaal is vind ik ook weer wat. En al helemaal voordat ik überhaupt ooit eens vr heb geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 22:39
Heb mijn 1080 verkocht en heb nu een 1080Ti, maar deze game blijft slecht draaien eah 8)7 Nog altijd drops naar 20-30fps in sommige steden en drukke gebieden. Hoop dat ze snel met de DirectX update komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
AtlAntA schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 15:54:
[...]

Ik heb zo goed als elke knop op mijn g27 shifter ondergebracht dus op een enkele uitzondering na zou het in mijn geval niet echt een probleem zijn.

Lijkt me heerlijk om lekker door de usa te toeren zo. Maar om nou 900 euro uit te geven aan een vive terwijl de 'experts' zeggen dat de techniek er eigenlijk nog niet helemaal is vind ik ook weer wat. En al helemaal voordat ik überhaupt ooit eens vr heb geprobeerd.
Ik heb zoveel knoppen en dan heb ik nog een SKRS shifter (https://csio.tech/product/skrs-official-v01) voor mijn rangesplitter en high/low. Dan heb ik daarnaast nog knoppen op mijn hand-toetsenbord (razer tartarus)

Ik ben zelfs bezig met een buttonbox kijken voor kopen of zelf maken :P
Alexknl schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 16:05:
Heb mijn 1080 verkocht en heb nu een 1080Ti, maar deze game blijft slecht draaien eah 8)7 Nog altijd drops naar 20-30fps in sommige steden en drukke gebieden. Hoop dat ze snel met de DirectX update komen..
Ik vermoed dat je GPU niet de bottleneck is maar eerder CPU. Dat is bij mij iig het geval.

[ Voor 3% gewijzigd door NoFearWizz op 21-06-2017 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
NoFearWizz schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 16:37:
[...]

Ik heb zoveel knoppen en dan heb ik nog een SKRS shifter (https://csio.tech/product/skrs-official-v01) voor mijn rangesplitter en high/low. Dan heb ik daarnaast nog knoppen op mijn hand-toetsenbord (razer tartarus)

Ik ben zelfs bezig met een buttonbox kijken voor kopen of zelf maken :P

[...]

Ik vermoed dat je GPU niet de bottleneck is maar eerder CPU. Dat is bij mij iig het geval.
Uhmm i7 6700 zou toch goed moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stringer
  • Laatst online: 21-07 08:39

Stringer

Casual Sim liefhebber.

AtlAntA schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 14:30:
[...]

Het is eigenlijk min of meer toevallig dat ik VR speel op de PC. Ik heb nl. de PSVR. Die heb ik voor €325 op V&A gekocht en op een zondagmiddag voor de gein op de desktop aangesloten met een tooltje. Dat was ik oorspronkelijk niet van plan.

Het bleek wonderwel heel goed te werken. Dus ik heb het nog een beetje binnen de grenzen kunnen laten qua uitgaven voor de bril, maar dat is toch opgelopen door o.a. de GPU te vervangen. En alle games die ik nu aanschaf telt natuurlijk ook wel weer aardig bij elkaar op. :/

i5 3570k @ 4.2 | MSI Z77A-G45 | 16GB RAM | GTX 1070 TI 8GB |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
Alexknl schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 17:15:
[...]

Uhmm i7 6700 zou toch goed moeten zijn?
De slechte optimalisatie van DirectX 9 helpt ook niet mee. Ik heb ook een I7 en een gtx 1080 en bij mij is de GPU zeker niet de bottle neck. Vaak komt die niet boven de 70% op 5760x1080 400% scaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
NoFearWizz schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 22:30:
[...]

De slechte optimalisatie van DirectX 9 helpt ook niet mee. Ik heb ook een I7 en een gtx 1080 en bij mij is de GPU zeker niet de bottle neck. Vaak komt die niet boven de 70% op 5760x1080 400% scaling.
Jep, hopen dat die DirectX11(?) dan snel mag komen voor deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

Ik ben zelf ook benieuwd of een Oculus Home nu goed werkt en of dat momenteel de beste koop zou zijn als ik VR zou willen gebruiken in EST2 (en FSX/Prepar3d als flightsim).
Er komt een G1 Gaming GTX1080 vandaag in mijn PC te hangen waar een i2600@4,2Ghz in zit met 16GB RAM en SSD's. De videokaart zou het dus makkelijk aankunnen.
Ik draai EST wel vanilla qua maps (geen Promods) en via Steam.

Ben benieuwd naar de ervaringen....in dit topic lijkt er wel zijdelings over gesproken te worden (iig door mede flightsimmer @J van E

specs | 3360wP met SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tallguy schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 09:56:
Ik ben zelf ook benieuwd of een Oculus Home nu goed werkt en of dat momenteel de beste koop zou zijn als ik VR zou willen gebruiken in EST2 (en FSX/Prepar3d als flightsim).
Er komt een G1 Gaming GTX1080 vandaag in mijn PC te hangen waar een i2600@4,2Ghz in zit met 16GB RAM en SSD's. De videokaart zou het dus makkelijk aankunnen.
Ik draai EST wel vanilla qua maps (geen Promods) en via Steam.

Ben benieuwd naar de ervaringen....in dit topic lijkt er wel zijdelings over gesproken te worden (iig door mede flightsimmer @J van E
Ah, ik zag mijn naam voorbij komen. ;) Ik heb de Oculus Rift gebruikt met ETS2 (met als addon alleen Scandinavië) maar ik was niet echt te spreken over de performance. Ik heb een i7 4790K @ 4.5 en een GTX1080. Ik moest eigenlijk veel te veel grafische opties uitzetten om het leuk te blijven vinden. Het was trouwens wel vooral Scandinavië dat me veel te veel stotterde. Default Europa ging nog wel alhoewel ik daar ook te regelmatig van die pauzes had waardoor je om de haverklap opeens naar voren schiet (ook erg afhankelijk van de omstandigheden, tijd van de dag, etc.).

Maar eerlijk gezegd ben ik nooit een superfan van ETS geweest: ik vind het al snel wat saai worden. (Niet dat flightsimmen zoveel spannender is, maar goed... ;) ) En op een of andere manier vind ik het ook niet realistisch ogen, wat ik bij flightsim wel kan hebben. De verhoudingen lijken mij wat vreemd... Maar goed, dat is allemaal heel persoonlijk, natuurlijk.

In VR loopt ETS in ieder geval gewoon een stuk slechter dan normaal: dat merk je echt wel. Het is allemaal nog niet goed geoptimaliseerd, lijkt me. VR is meer een experimentele toevoeging.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2017 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

@J van E Dus momenteel nog niet echt geschikt voor VR. P3D wel toch? Ik bedoel maar...de investering moet wel lonend zijn. Voor RPG's en P3D zou ik 'm al wille, met EST2 als bonus(je).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tallguy schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 12:51:
@J van E Dus momenteel nog niet echt geschikt voor VR. P3D wel toch? Ik bedoel maar...de investering moet wel lonend zijn. Voor RPG's en P3D zou ik 'm al wille, met EST2 als bonus(je).
Nou... dat is een lastige... Ik vlieg zelf momenteel in Aerofly FS 2 en dat is misschien wel de beste VR sim ooit. In P3D is het toch wat behelpen: P3D loopt sowieso al bar slecht (vergeleken met Aerofly) en voor VR zal je nog meer opties moeten uitzetten. De native VR support is ook niet top: zo moet je als je in de VC wat wilt aanklikken met de muis één oog dicht doen om het stereo-effect tijdelijk 'uit te zetten'... :X Het is op zich aardig en lollig maar niet echt top. Maar goed, misschien vind jij het wel meevallen. ;)

Van RPG's in VR weet ik niets. Alhoewel dat wel heel erg interessant klinkt dus als je een tip hebt...! ;)

Samenvatting: momenteel is Aerofly FS 2 de enige sim/game die ik in VR speel. De rest rommelt of is slecht of valt tegen. Als bonus(je) kan ETS2 wel leuk zijn: als je het spel nu al top vind, zal je dat in VR zeker ook vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 13:28:
[...]

Nou... dat is een lastige... Ik vlieg zelf momenteel in Aerofly FS 2 en dat is misschien wel de beste VR sim ooit. In P3D is het toch wat behelpen: P3D loopt sowieso al bar slecht (vergeleken met Aerofly) en voor VR zal je nog meer opties moeten uitzetten. De native VR support is ook niet top: zo moet je als je in de VC wat wilt aanklikken met de muis één oog dicht doen om het stereo-effect tijdelijk 'uit te zetten'... :X Het is op zich aardig en lollig maar niet echt top. Maar goed, misschien vind jij het wel meevallen. ;)

Van RPG's in VR weet ik niets. Alhoewel dat wel heel erg interessant klinkt dus als je een tip hebt...! ;)

Samenvatting: momenteel is Aerofly FS 2 de enige sim/game die ik in VR speel. De rest rommelt of is slecht of valt tegen. Als bonus(je) kan ETS2 wel leuk zijn: als je het spel nu al top vind, zal je dat in VR zeker ook vinden!
ETS2 heeft ook experimenteel ondersteuning VR. Ik heb zelf 3 schermen en head tracking. Dat komt ook redelijk goed in de buurt van VR :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

Heb zelf de TrackIR, maar die in al die jaren best gammel en aan het opraken. Vandaar dat een VRbril nu in mijn scope zit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

Misschien dat het helpt, maar zojuist de petitie getekend ivm DX11 voor EST2
https://www.change.org/p/...in-euro-truck-simulator-2

nog 290 te gaan om de 1000 te halen

[ Voor 11% gewijzigd door Tallguy op 22-06-2017 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:59
Tallguy schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 17:20:
Misschien dat het helpt, maar zojuist de petitie getekend ivm DX11 voor EST2
https://www.change.org/p/...in-euro-truck-simulator-2

nog 290 te gaan om de 1000 te halen
Is al een jaar oud, en SCS heeft al aangegeven dat ze wat aan de engine gaan doen.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-10 17:20
Mods schijnen bij mij niet aan te slaan. Heb verschillende 'sound'-mods geprobeerd maar ik merk geen verschil. Het is een leuk spel, ik stoor mij niet zo aan de eentonigheid/lege wegen, performance is ook prima, controls vind ik ook goed... Maar... het geluid.. Ik kan de truck niet eens horen vanuit de cabine?? Ik snap echt niet dat er in de opties geen schuifje is gemaakt (na al die jaren!) om het motorgeluid harder te maken. Er is totaal geen gevoel van immersie op deze manier.

Ik kan online ook geen eenduidige, werkende mod voor 1.27 vinden die gewoon het motorgeluid van álle vanilla-vrachtwagens even omhoog gooit. Is er misschien een optie om dit zelf te doen in de gamefiles?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Barfman schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 17:47:
Is al een jaar oud, en SCS heeft al aangegeven dat ze wat aan de engine gaan doen.
Moet je nagaan. Dat roepen ze dus al jaren en nog steeds is het er niet. Ik kan mij niet voorstellen dat mensen mappen belangrijker vinden dan performance. Wat is er leuk aan DLC's van ETS 2 als we ten eerste: mods hebben, en ten tweede het niet leuk is om - als je een grote map hebt van SCS zelf - met 40fps door een stad te rijden. Ik snap niet dat de focus niet op DirectX 11 ligt/lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10 20:10

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Divak schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 11:06:
Mods schijnen bij mij niet aan te slaan. Heb verschillende 'sound'-mods geprobeerd maar ik merk geen verschil. Het is een leuk spel, ik stoor mij niet zo aan de eentonigheid/lege wegen, performance is ook prima, controls vind ik ook goed... Maar... het geluid.. Ik kan de truck niet eens horen vanuit de cabine?? Ik snap echt niet dat er in de opties geen schuifje is gemaakt (na al die jaren!) om het motorgeluid harder te maken. Er is totaal geen gevoel van immersie op deze manier.

Ik kan online ook geen eenduidige, werkende mod voor 1.27 vinden die gewoon het motorgeluid van álle vanilla-vrachtwagens even omhoog gooit. Is er misschien een optie om dit zelf te doen in de gamefiles?
Ik gebruik sound fixes en die verbeterd wel wat tov wat je wil. Maar vrachtwagens van tegenwoordig zijn in de cabine erg goed geïsoleerd en het motorgeluid is dus zeer gering. Vergelijk het geluid met de outside view en inside view maar eens. Wat dat betreft klopt de verhouding "normaal gesproken" wel. Het optrekken van alleen motorgeluid is dan ook niet relevant voor de Sim game an sich.

*empty*

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 11:16:
[...]

Moet je nagaan. Dat roepen ze dus al jaren en nog steeds is het er niet. Ik kan mij niet voorstellen dat mensen mappen belangrijker vinden dan performance. Wat is er leuk aan DLC's van ETS 2 als we ten eerste: mods hebben, en ten tweede het niet leuk is om - als je een grote map hebt van SCS zelf - met 40fps door een stad te rijden. Ik snap niet dat de focus niet op DirectX 11 ligt/lag.
Ik snap niet wat er mis is met 40fps, is voor mij prima acceptabel, ik zie echt het verschil niet tussen 40 en 60fps, zal wel aan mij liggen denk ik dan. Alles lager dan 30 begint wat schokkerig over te komen en alles onder de 15 á 20 is vervelend.

Maar 40 is gewoon soepel hier. Ach, af en toe hangt ie wel eens, het is nog steeds de meest stabiele game die ik ooit gespeeld heb, en dat vind ik ook wat waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nice Guy Eddie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-10 13:49

Je kan de audio omhoog schroeven bij de geluidsinstellingen en je kan in de config.cfg ook een instelling doen voor specifiek het motorgeluid (even neuzen op SCS forums).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

ik heb nog weleens de .ogg files aangepast, maar ik weet niet of die met 1.27 werkt :S
https://ets2.lt/en/ido-soundboost/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-10 17:20
Bedankt voor de opties! Redelijk makkelijk zelf iets op te verzinnen dus! :)
Ik ga vanavond eens sleutelen, vind het een beste immersie-breker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FastFred schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 12:36:
Ik snap niet wat er mis is met 40fps, is voor mij prima acceptabel, ik zie echt het verschil niet tussen 40 en 60fps, zal wel aan mij liggen denk ik dan. Alles lager dan 30 begint wat schokkerig over te komen en alles onder de 15 á 20 is vervelend.

Maar 40 is gewoon soepel hier. Ach, af en toe hangt ie wel eens, het is nog steeds de meest stabiele game die ik ooit gespeeld heb, en dat vind ik ook wat waard.
40fps is inderdaad nog prima te doen, maar ik zie zeker wel verschil tussen 40fps en 60fps. 60fps maakt het spel ook gewoon leuker (vind ik). Ik heb ook vaak genoeg 30fps in grote steden, maar eigenlijk vaak minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Het is niet zo dat men óf mapt, óf aan DirectX 11 werkt hè. De mappers kunnen vaak niet de engine vernieuwen. Daarnaast levert een DLC extra geld op, een nieuwe engine niet.

Toch denk ik dat een nieuwe engine wel nodig is om het spel toekomstbestendig te maken, maar gelukkig zijn ze daar op de achtergrond wel mee bezig. ;)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren promods gedownload en geïnstalleerd zoals het beschreven stond...alleen hoe zie ik dat het goed is gegaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 22:13:
Ik heb gisteren promods gedownload en geïnstalleerd zoals het beschreven stond...alleen hoe zie ik dat het goed is gegaan ?
Uhmm, door het spel op te starten; de juiste laadvolgorde instellen in de mod manager en kijken of het werkt :D

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pwillemske schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 22:32:
[...]

Uhmm, door het spel op te starten; de juiste laadvolgorde instellen in de mod manager en kijken of het werkt :D
Ja, dat heb ik ook gedaan. :9 ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Naar de map grootte kijken op de kaart.
Koenvh schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 21:30:
Het is niet zo dat men óf mapt, óf aan DirectX 11 werkt hè. De mappers kunnen vaak niet de engine vernieuwen. Daarnaast levert een DLC extra geld op, een nieuwe engine niet.

Toch denk ik dat een nieuwe engine wel nodig is om het spel toekomstbestendig te maken, maar gelukkig zijn ze daar op de achtergrond wel mee bezig. ;)
Ja dat snap ik, maar ik bedoel dat ik liever de focus zie op de DirectX 11 API. En duurt dus best lang :p.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
[...]

SCS mag dan wel bijna 100 werknemers hebben tegenwoordig, ze zijn onderverdeeld in teams. Er zijn slechts 4 programmeurs voor het hele spel (ETS). De andere teams zoals modellers en mappers kunnen niet programmeren en kunnen daar dus ook niet mee helpen. Er zijn steeds meer kleine stapjes die gezet worden in de richting van DX11 en dat heeft o.a. te maken met het continu veranderen van modelformaten. Als je je de overgang 1.26 naar 1.27 voor je haalt dan weet je nog hoe veel werk dit voor modders opleverde.
Een DX upgrade gaat er zeker wel aan komen, maar hoe lang het duurt is nog even afwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anonymoussaurus schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 00:53:
[...]

Naar de map grootte kijken op de kaart.
[...]
Ik heb ts2 geinstalleerd en meteen de promods geinstalleerd, dus ik weet niet hoe het er voorheen uitzag eigenlijk.

Heb namelijk ook de dlc`s gekocht die vereist waren. ;)

En een ander probleem..ik dacht eerst dat het aan mij lag, maar als ik een spel start en ga een stukje rijden dan is er niets aan de hand, maar stop ik er mee en sluit het spel af, en begin er later weer aan dan zijn de mods gedeactiveerd en kan niet meer rijden met mijn profiel, dan loopt het spel vast.

ok, mijn fout, er zat een mod tussen die niet goed was, de mods werden helemaal niet geladen..en nu zie wel promods :o

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2017 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Niet online
Misschien een stomme vraag, maar waarom upgraden ze niet meteen naar DX12 ipv DX11?? Is dit moeilijker te programmeren oid of is dat gewoon niet mogelijk??

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:59
pwillemske schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 12:01:
Misschien een stomme vraag, maar waarom upgraden ze niet meteen naar DX12 ipv DX11?? Is dit moeilijker te programmeren oid of is dat gewoon niet mogelijk??
Omdat DX12 windows 10 exclusive is, ze zouden dus iedereen die geen windows 10 hebben uitsluiten.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 11:16:
[...]

Ik heb ts2 geinstalleerd en meteen de promods geinstalleerd, dus ik weet niet hoe het er voorheen uitzag eigenlijk.

Heb namelijk ook de dlc`s gekocht die vereist waren. ;)

En een ander probleem..ik dacht eerst dat het aan mij lag, maar als ik een spel start en ga een stukje rijden dan is er niets aan de hand, maar stop ik er mee en sluit het spel af, en begin er later weer aan dan zijn de mods gedeactiveerd en kan niet meer rijden met mijn profiel, dan loopt het spel vast.

ok, mijn fout, er zat een mod tussen die niet goed was, de mods werden helemaal niet geladen..en nu zie wel promods :o
https://www.google.nl/sea...=950#tbm=isch&q=ETS+2+map ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BdK9001
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09:08

BdK9001

Kalm aan en rap een beetje

Vandaag voor het eerst in maanden weer eens ETS aangeslingerd, uiteraard eerst Promods geüpdated, toen lekker de weg op. Ergens halverwege Frankrijk realiseerde ik me ineens dat er geen auto's rondreden, maar alleen een handjevol trucks en bussen. de gamelog stond bomvol met foutmeldingen van de AI Traffic Pack van Jazzycat, dus gelijk maar eventjes de nieuwste versie van al m'n mods binnengehengeld :)

Nu weer Frankrijk onveilig maken met de XF 8)

Kalm aan! En rap een beetje!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

tnks! ben erachter gekomen dat een mod de boosdoener was, want geen enkele mod werd geladen. maar het is opgelost.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me heeft zijn mods maar eens opgeruimd. Helemaal klaar met dat steeds wachten op updates, alles weer fixen, enzovoorts. :P Promods + jazzycat trailers, meer hoef ik niet meer. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

Hoe kan ik zien welke mods het doen? Heb het idee dat mijn realistic graphic mods niets doet. Terwijl deze wel actief staat en in de goede volgorde volgens de info..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nickrsd schreef op zondag 25 juni 2017 @ 23:56:
Hoe kan ik zien welke mods het doen? Heb het idee dat mijn realistic graphic mods niets doet. Terwijl deze wel actief staat en in de goede volgorde volgens de info..
Heb je ook promods?

zoja, dan moet je de "update" van realistic graphic mods ook downloaden, die zorgt ervoor dat het samen met promods werkt.

Edit: "Promods Compatibility Addon for Realistic Graphics Mod™" deze bedoel ik :9

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2017 01:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

Ja die heb ik ook. En in zijn info text staat in welke volgorde alles moet staan.. zo staat het ook.

Alleen hoe kan ik controleren of deze mod ook werkelijk werkt? Bij laadschermen bijvoorbeeld zie ik alleen promods text/plaatjes.. voorbijkomen en geen andere.

ik heb btw de graphics mod via steam workshop aangevinkt, met bijbehorende add-on.
ik zie ze wel bij mij mod manager staan, dat zeker. het is dus geen los gedownload bestandje in de mod map.
maak dat het verschil misschien?

[ Voor 30% gewijzigd door Nickrsd op 26-06-2017 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk ..truck gekanteld, dus ik bel de wegenwacht ..maar komt niet omdat er niet gesynchroniseerd kan worden met world of trucks ...

En er is geen automatische savegame helaas..iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sven_engelen

sven_engelen

Een echte ETS2 mapper

Barfman schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 13:15:
[...]

Omdat DX12 windows 10 exclusive is, ze zouden dus iedereen die geen windows 10 hebben uitsluiten.
En toch is er in de 1.27 een duidelijke verbetering in framerate geweest. De game runt in high nog steeds beter dan dat fernbus simulator in high doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haribo112
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2017 @ 22:31:
Leuk ..truck gekanteld, dus ik bel de wegenwacht ..maar komt niet omdat er niet gesynchroniseerd kan worden met world of trucks ...

En er is geen automatische savegame helaas..iemand een idee?
Wat. Sinds wanneer is die synchronisatie vereist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14-10 19:42
Nog meer mensen die met truckersmp een soort bug hebben met het snel rijden? Wanneer ik bijvoorbeeld naar 1 van m'n garage's wil gaan, dan loopt ets2 vast. Zelfde met dealers. Zonder truckersmp heb ik dit probleem niet
Pagina: 1 ... 67 ... 162 Laatste