Nooit? 't Is nog steeds niet verplicht, maar je kunt het wel activerenHaribo112 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 13:58:
[...]
Wat. Sinds wanneer is die synchronisatie vereist.
🠕 This side up
Nooit? 't Is nog steeds niet verplicht, maar je kunt het wel activerenHaribo112 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 13:58:
[...]
Wat. Sinds wanneer is die synchronisatie vereist.
🠕 This side up
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Respect to the man in the icecream van!
Promods.net, daar moet je een account maken en inloggen en kan je Promods downloaden voor 1 dollar per keer, inderdaad erg aan te raden.Estoque schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 22:22:
In de steamsale deze titel ook maar eens aangeschaft en ik ben al lekker bezig met trucken. (lvl 6)
Ik lees hier telkens over promods, maar meer dan een link naar een forum(in de OP) kan ik nog niet vinden?
wat is dit precies? en waar kan ik het downloaden? want het klinkt vrij 'essentieel' voor velen hier.
Verwijderd
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2017 00:47 ]
Niet helemaal correct...krissie100 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 22:59:
[...]
Promods.net, daar moet je een account maken en inloggen en kan je Promods downloaden voor 1 dollar per keer, inderdaad erg aan te raden.
World of Trucks-opdrachten doen het inderdaad niet met map mods... Hadden ze ook wel ergens neer mogen zetten inderdaad.Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 00:06:
Nog leuker, ik doe een ritje van Engeland naar Denemarken, ik moet alleen de oversteek maken naar de overkant en dan ben ik er...en dan krijg ik weer de melding dat er niet gesynchroniseerd kan worden met world of trucks ...mijn truck doet niets meer ..zit compleet vast ,wilt niet meer sturen of rijden..
De laatste savegame 10km terug brengt mij op de boot ....
Edit: Even wezen zoeken :
World of Truck contracts does not work with map mods, because in most maps, company locations, drop in and pick up locations are different than normal map, so it can't verify if you did the job or not.
Ok dan weten we dat ook weer.
🠕 This side up
In het OP staat btw wel een linkje naar promodsEstoque schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 22:22:
In de steamsale deze titel ook maar eens aangeschaft en ik ben al lekker bezig met trucken. (lvl 6)
Ik lees hier telkens over promods, maar meer dan een link naar een forum(in de OP) kan ik nog niet vinden?
wat is dit precies? en waar kan ik het downloaden? want het klinkt vrij 'essentieel' voor velen hier.
Klopt, maar voor 1 dollar ben ik niet gek om elke keer al die downloads sloom te downloaden en samen te voegen etc. 1 dollar boys...strider1007 schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 01:03:
[...]
Niet helemaal correct...
Je kunt gratis downloaden, maar dan is het even zoeken en geduld hebben. Voor slechts 1 dollar kun je een snelle en complete download-in-een-keer hebben...
Promods is gratis, maar om de kosten een beetje te drukken kun je via paypal bijdragen...
[ Voor 24% gewijzigd door Barfman op 30-06-2017 22:38 ]
Moet het nog zien eigenlihk, qua voorlichten ga je van een goed zichtbaar licht naar een pixeltje. Vraag me af of je dat nog gaat zien in de binnenspiegel als je op een stuk zonder lantaarnpalen rijd.Barfman schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 22:36:
Volgende grote update:
Better light flares for vehicles
[afbeelding]
Hier wordt ik vrolijk van, want het was niet best
Nou dat blijf je wel goed zien hoor, je zal voornamelijk veel minder bloom effect zien wat altijd prettig is.jip_86 schreef op zondag 2 juli 2017 @ 13:21:
[...]
Moet het nog zien eigenlihk, qua voorlichten ga je van een goed zichtbaar licht naar een pixeltje. Vraag me af of je dat nog gaat zien in de binnenspiegel als je op een stuk zonder lantaarnpalen rijd.
[ Voor 4% gewijzigd door cbr600f4i op 03-07-2017 09:03 ]
Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi
in beide gevallen koop je, uiteindelijk, gewoon viva la france, alleen omdat het een speciale bundel is krijg je wat meer kortingcbr600f4i schreef op maandag 3 juli 2017 @ 09:01:
Summer Sale bij Steam, ik denk mooi momentje om DLC Vive la France te kopen. Zie ik dit:
[afbeelding]
Heeft het een negatief effect op de installatie als ik het volledige DLC pakket koop of is het beter alleen Frankrijk te kopen. Ik kan zelf niets negatiefs bedenken om het volledige weer te kopen, hoe vreemd ook dat de prijs voor 3 DLC's goedkoper is dan 1 DLC. Dat zie je niet vaak of ik moet het verkeerd interpreteren.
Steam heeft afgelopen jaar (of misschien al ietsje langer) ingevoerd (na veel klachten van mensen over dubbel kopen tegen volle prijs) dat als je al een deel van een bundel hebt je hier niet meer vol voor betaald maar dus korting krijgt over aanschaf naar mate je al meer onderdelen hebt. In dit geval heb jij er al 2 (van de 3) waar je niets/veel minder voor betaald en één die je nog wel koopt maar dan met de 3-in-1 korting.cbr600f4i schreef op maandag 3 juli 2017 @ 09:01:
Summer Sale bij Steam, ik denk mooi momentje om DLC Vive la France te kopen. Zie ik dit:
[afbeelding]
Heeft het een negatief effect op de installatie als ik het volledige DLC pakket koop of is het beter alleen Frankrijk te kopen. Ik kan zelf niets negatiefs bedenken om het volledige weer te kopen, hoe vreemd ook dat de prijs voor 3 DLC's goedkoper is dan 1 DLC. Dat zie je niet vaak of ik moet het verkeerd interpreteren.
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Log eens uit en kijk dan nog eens: Dan kost de Euro Truck Simulator 2 Map Expansions bundle namelijk 17,12 euro. Echter omdat jij 2/3e al hebt wordt er een andere prijs gegeven. Het lijkt wat misleidend, maar er zit sinds enkele jaren al een kortingsberekening achter als je een deel van de content al hebt.cbr600f4i schreef op maandag 3 juli 2017 @ 09:01:
[afbeelding]
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Zoiets vermoedde ik al, dan zal ik mij vandaag die bundel eens aanschaffen.rockhopper schreef op maandag 3 juli 2017 @ 10:24:
[...]
Steam heeft afgelopen jaar (of misschien al ietsje langer) ingevoerd (na veel klachten van mensen over dubbel kopen tegen volle prijs) dat als je al een deel van een bundel hebt je hier niet meer vol voor betaald maar dus korting krijgt over aanschaf naar mate je al meer onderdelen hebt. In dit geval heb jij er al 2 (van de 3) waar je niets/veel minder voor betaald en één die je nog wel koopt maar dan met de 3-in-1 korting.
Voor mij is dezelfde bundel op dit moment €17,12 omdat ik helemaal geen extra maps heb. De losse Vive la France is overigens ook €12,05 voor mij.
Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi
Vet he? De kerncentrales zijn vooral erg gaaf vind ik.FastFred schreef op maandag 3 juli 2017 @ 22:20:
Vol schaamte moet ik toegeven dat ik op wat snelwegen na nog nooit door Viva la France gereden had, damn wat is die DLC een potje gaaf zeg! Wat een prachtig landschap!
Kerncentrales nog niet gezien, ik ga er morgenavond even werk van maken om meer van die binnenwegen te ontdekkenHaribo112 schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 22:33:
[...]
Vet he? De kerncentrales zijn vooral erg gaaf vind ik.
*empty*
Ik vind Frankrijk ook erg mooi, vooral de Aires (parkeerplaatsen) zijn veel aandacht aan besteedt. Als je naar het zuiden rijdt is er ergens voor Montpellier een grote parkeerplaats zoals je die in het echt ook hebt, erg leuk gedaan. De komende weken rij ik nog wel even rond in Frankrijk.FastFred schreef op maandag 3 juli 2017 @ 22:20:
Vol schaamte moet ik toegeven dat ik op wat snelwegen na nog nooit door Viva la France gereden had, damn wat is die DLC een potje gaaf zeg! Wat een prachtig landschap!
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Je zult toch echt met mods aan de slag moeten. Als dat betekend dat je een rit reset moet uitvoeren so be it. Tip. Ga pas experimenteren met mods als je een vracht geleverd hebt. Pak daarna korte ritten om te testen. Inkomsten op die ritten zijn makkelijk te incasseren op het totaal.MsG schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 12:42:
Hoe werkt dat eigenlijk met ProMods? Is het dan toch weer een eigen Frankrijk? Gezien je de DLC tegenwoordig wèl nodig hebt.
Iemand trouwens een beetje een inzicht in hoe je een beetje kan troubleshooten? Mijn game knalt er uit, maar ik zie in zowel de crash log als de game log geen daadwerkelijke crashfactor. Hierdoor rijd ik al tijden niet meer. Mods aan en uitzetten moet ik nog doen, maar dan word je de hele tijd weer gereset, terwijl je soms hele ritten maakt, een beetje jammer van die inspanning. Ik had alle auto-update vanuit Steam al uitgezet, maar ik ben bang dat de Workshop-mods wel bijgewerkt blijven, en dat dit gaat conflicteren.
Een oudere savegame werkt wel, maar ben bang dat als ik daarmee de rit verder afrijd hij dan opeens alsnog wel crasht. Vindt dat wel het nadeel van zo'n gemodde game, dat werkend krijgen en houden steeds meer tijd gaat kosten.
*empty*
PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Het is mogelijk 4 monitoren aan te sturen, waarvan 1 dedicated voor je instrumentenpaneel:alex3305 schreef op zondag 9 juli 2017 @ 23:46:
In de Steam Sale ook ETS2 aangeschaft. Leuk spel, erg plezierig. Maar nu was ik eigenlijk nieuwsgierig naar een grotere kilometerteller en snelheidsindicator. Op de navigatie is het net iets te klein voor mij en eigenlijk zoek ik zoiets zoals in race spellen, dus met een HUD.
Dan is het minder simulatie natuurlijk, maar in realiteit mag ik ook geen vrachtwagen rijden met 20% zichtvermogen.
[ Voor 10% gewijzigd door unezra op 10-07-2017 07:57 ]
Ná Scaoll. - Don’t Panic.
*empty*
Kijk ook eens naar Fernbus Simulator. Heb ik al een tijd liggen en wil er binnenkort mee beginnen omdat dan waarschijnlijk controller support (Xbox) beter is uitgewerkt.unezra schreef op maandag 10 juli 2017 @ 07:55:
Zijn er andere leuke rij-simulatoren te vinden? Mag vrachtwagen zijn, mag ook personenwagen zijn. Ik vind autorijden nog steeds erg leuk en juist de relaxtheid van een ritje zware vracht van A naar B brengen past bij mijn manier van gamen. (Ik hou van relatief trage, SIM-achtige games zoals OpenTTD, SimCity, FarmSimulator, etc. Op zijn tijd gaat een portje RA3 Skirmis met AI's er ook wel in.)
'Helaas' heb ik al een 34" ultrawide staan en past er niets meer naast, dus helaas wordt dat in dit geval lastig.unezra schreef op maandag 10 juli 2017 @ 07:55:
[...]
Het is mogelijk 4 monitoren aan te sturen, waarvan 1 dedicated voor je instrumentenpaneel:
https://eurotrucksimulator2.com/multimon_config.php
Is dat eventueel een optie voor je? (Ik heb er nog niet mee getest, weet niet hoe goed het werkt maar ik kan me voorstellen dat met een dedicated monitor voor je Km teller, het voor jou wel bruikbaar is.)
Dit zou al iets interessanter zijn omdat ik dan mijn mobiel / tablet eventueel kan gebruiken. Ben dan wel benieuwd wat de latency is.MR_VIPER schreef op maandag 10 juli 2017 @ 10:13:
Misschien is dit iets @alex3305.
https://forum.scssoft.com/viewtopic.php?t=171000
Ik heb niet het hele topic doorgenomen en weet niet of dit op 1.27 ook nog werkt. Maar wist vanuit verleden dat er zoiets was. Kun je dashboard dedicated op een andere pc of tablet draaien. Op die manier ben je flexibeler in waar voor jouw het dashboard het beste te plaatsen is.
Dit heb ik opgelost door HD gauges te installeren en de stoel verder naar voren te zetten.alex3305 schreef op zondag 9 juli 2017 @ 23:46:
In de Steam Sale ook ETS2 aangeschaft. Leuk spel, erg plezierig. Maar nu was ik eigenlijk nieuwsgierig naar een grotere kilometerteller en snelheidsindicator. Op de navigatie is het net iets te klein voor mij en eigenlijk zoek ik zoiets zoals in race spellen, dus met een HUD.
Dan is het minder simulatie natuurlijk, maar in realiteit mag ik ook geen vrachtwagen rijden met 20% zichtvermogen.
The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets
[ Voor 6% gewijzigd door martijnm71 op 12-07-2017 13:17 ]
Yup, Southern Region Map bedoel je denk ik?martijnm71 schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 13:15:
Rusmap toevoegen en het wordt nog mooier
Daarover gesproken, er was toch een map die het zuiden van Rusmap met het Hongaarse/Roemeense deel van promods verbind? Southern project ofzo? Iemand daar ervaring mee?
[ Voor 12% gewijzigd door Anonymoussaurus op 12-07-2017 13:30 ]
Cool!Anonymoussaurus schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 13:28:
[...]
Yup, Southern Region Map bedoel je denk ik?
Zeker aan te raden, zeker als je van heuvelachtige landschappen houdt.
[afbeelding]
Die vertaling is niet verplicht, maar wel handig, of jij moet Russisch kunnenmartijnm71 schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 13:37:
Cool!
Hoop downloads, dat wel, is die engelse vertaling ook nodig?
Estoque schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 14:10:
Ik krijg trouwens nu wel met mijn "World of Truck" lading, dat wanneer ik hem wil lossen mijn positie (haven van Bergen) niet kan worden gesynchroniseerd.
Is dat normaal?
Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 00:06:
Nog leuker, ik doe een ritje van Engeland naar Denemarken, ik moet alleen de oversteek maken naar de overkant en dan ben ik er...en dan krijg ik weer de melding dat er niet gesynchroniseerd kan worden met world of trucks ...mijn truck doet niets meer ..zit compleet vast ,wilt niet meer sturen of rijden..
De laatste savegame 10km terug brengt mij op de boot ....
Edit: Even wezen zoeken :
World of Truck contracts does not work with map mods, because in most maps, company locations, drop in and pick up locations are different than normal map, so it can't verify if you did the job or not.
Ok dan weten we dat ook weer.
Nee, daar ligt de Balkan niet hèmartijnm71 schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 13:55:
[afbeelding]
Southern regions ziet er goed uit, maar nu heb ik nog steeds een gat in het middenIs dat dan project balkan?
🠕 This side up
Das helemaal waarKoenvh schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 16:01:
[...]
Nee, daar ligt de Balkan niet hè
Er is wel een mod die een veerboot toevoegt tussen Roemenië en Zuid-Rusland.
Mocht er trouwens iemand Italy Map gebruiken: Ik heb zojuist een nieuwe versie van ETS2 Local Radio uitgebracht die daar ondersteuning voor biedt
Je kunt ook eventueel je mobiel/tablet gebruiken voor het instrumentenpaneel. Zoals dit: YouTube: Euro Truck Simulator 2 | Instalar Telemetry + Dashboard Movil Spanis...unezra schreef op maandag 10 juli 2017 @ 07:55:
Paar weken geleden ETS2 aangeschaft want 2 weken vakantie en zo ongeveer het spel meteen helemaal grijs gespeeld. Wel na 1 avond met toetsenbord besloten direct een eenvoudig stuurwiel met pedalen aan te schaffen, zonder stuurwiel is het spel echt NIET te spelen. (Wiel + pedalen zijn een Trust GXT 288 geworden. Misschien niet het beste dat er te krijgen is maar omdat het mijn eerste ervaring is met een stuurwiel en ik liever voor 60 EUR een gok neem dan voor 600 EUR, vond ik het verstandig niet meteen te investeren in duurder spul. Dit werkt na enige afstelling vrij aardig en ik leer nu ook wat ik wel en niet fijn vind in een stuurwiel.)
Nu is mijn PC eigenlijk wat te zwak voor het spel (Core2Duo E8200 @ 2.66GHz met AMD Radeon R7 200 series GPU), zeker op 3 schermen (19" 1680x1050 - 29" 2560x1080 - 19" 1680x1050) maar met wat settings omlaag getuned via http://lowbudgetgamerpc.b...lator-2-optimization.html is het redelijk speelbaar. (Het schokt soms wat maar omdat de snelheden van zo'n truck redelijk laag liggen, is dat te doen al is het irritant.)
Overigens, ondanks de relatieve schokkerigheid zou ik niet meer terug willen naar 1 scherm en ik twijfel zelfs of ik toch niet een 4e scherm (voor het instrumentenpaneel) er onder wil hangen. Alleen past dat niet echt lekker op mijn huidige bureau en om nu mijn hele bureau te verbouwen enkel voor 1 game vind ik wat ver gaan.
Fin, PC upgrade komt wel een keer, de core van deze PC stamt alweer uit 2007/2008 (wel 3x een upgrade gedaan, 1x de HDD met het OS vervangen door een SSD en 2x de GFX kaart vervangen). Wie weet dit jaar. Al roep ik dat al 3 jaar.
Anyway, ik zit het topic een beetje door te lezen twijfel over de promods (ziet er toch wel ERG leuk uit), maar heb nu eigenlijk 2 grote vragen:
Zijn er andere leuke rij-simulatoren te vinden? Mag vrachtwagen zijn, mag ook personenwagen zijn. Ik vind autorijden nog steeds erg leuk en juist de relaxtheid van een ritje zware vracht van A naar B brengen past bij mijn manier van gamen. (Ik hou van relatief trage, SIM-achtige games zoals OpenTTD, SimCity, FarmSimulator, etc. Op zijn tijd gaat een portje RA3 Skirmis met AI's er ook wel in.)
Wat voor pedalen / stickshifts zijn aan te raden? Ik heb even zitten zoeken maar er is erg veel keuze, aan de andere kant lijkt de keuze wat beperkt als je een meer universele set wilt hebben met veel knoppen (zodat 'ie ook in FarmSim en eventueel racegames goed te gebruiken is) en een direct schakelbare 16-versnellingen bak. (Ik heb in het spel gekozen voor de heavy-hauling Volvo met 3 of 4 versnellingen achteruit en 14 vooruit (2 crawl, 12 regulier). Sequentieel schakelt dat vrij aardig maar het is ook vrij irritant om van zijn 12 naar zijn achteruit te willen en niet minder dan 13x terug te moeten schakelen in korte tijd. Zelfs met de paddles aan het stuur is dat niet leuk.)
Ik zat in ieder geval te kijken naar de Logitech G27 combinatie, alleen is die niet meer nieuw leverbaar en de G29 stick shift heeft zo te zien minder knoppen waardoor 'ie minder goed bruikbaar is voor zo'n grote versnellingsbak als die vrachtwagens hebben. Het stuurwiel van de G29 lijkt wel ongeveer even veel knoppen te hebben als mijn huidige Trust wiel.
Waarschijnlijk wil ik het vervangen van wiel + pedalen samen laten vallen met het vervangen van mijn PC en dan meteen een reguliere flightsim / universeel bruikbare joystick er bij aanschaffen zodat ik ook eens wat avonden kan spelen met een leuke casual flightsim, FarmSim en wat andere games waarbij rijden, vliegen en andere dingen besturen onderdeel van het spel zijn.
[...]
Het is mogelijk 4 monitoren aan te sturen, waarvan 1 dedicated voor je instrumentenpaneel:
https://eurotrucksimulator2.com/multimon_config.php
Is dat eventueel een optie voor je? (Ik heb er nog niet mee getest, weet niet hoe goed het werkt maar ik kan me voorstellen dat met een dedicated monitor voor je Km teller, het voor jou wel bruikbaar is.)
[ Voor 22% gewijzigd door Barfman op 13-07-2017 12:58 ]
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Ik ben denk ik de enige ETS2 chauffeur die nog geen Promods heeft geïnstalleerdScuL schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 23:10:
Als dat de Real Company logo is die "realcompeur.scs" heet, dan crasht hij als je met ProMods spelt omdat de mod ook mapsectoren bevat die niet compatible zijn met onze mod
Verwijderd
_MOD-ETS2__Real_company_logo_v2.6ScuL schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 23:10:
Als dat de Real Company logo is die "realcompeur.scs" heet, dan crasht hij als je met ProMods spelt omdat de mod ook mapsectoren bevat die niet compatible zijn met onze mod
Promods map heb ik momenteel er ook niet op staan. Wil eerst alle steden aandoen van normale map. Daarna snel promods erop.cbr600f4i schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 11:41:
[...]
Ik ben denk ik de enige ETS2 chauffeur die nog geen Promods heeft geïnstalleerd(maar wat nog niet is kan nog komen)
*empty*
[ Voor 41% gewijzigd door MR_VIPER op 16-07-2017 16:33 ]
*empty*
[ Voor 43% gewijzigd door NaN op 16-07-2017 18:24 ]
Nee hoor.cbr600f4i schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 11:41:
[...]
Ik ben denk ik de enige ETS2 chauffeur die nog geen Promods heeft geïnstalleerd(maar wat nog niet is kan nog komen)
https://forum.scssoft.com/viewtopic.php?t=177963FastFred schreef op maandag 17 juli 2017 @ 16:30:
Heeft iemand een linkje met de laatste versie van de RJL Scania Streamline? Ik kan alleen maar skins vinden op ets2.lt en de Workshop
[ Voor 24% gewijzigd door Barfman op 17-07-2017 16:58 ]
Ik moet zeggen; er is best wat moois van te maken. Eerlijk gezegd rij ik alleen in Multiplayer; het liefst met een paar vrienden. Daarbij proberen we te truck niet teveel te tunen. We rijden uiteraard wel rond in een V8, maar buiten dat zullen we niet excessief veel assen pakken. Vind onze truck toch best gelukt, ondanks dat het maar 2 assen heeftEstoque schreef op maandag 17 juli 2017 @ 09:24:dus rijd ik nog steeds met zo'n lelijke 2 assige trekker rond
[ Voor 42% gewijzigd door FastFred op 18-07-2017 10:26 ]
In principe kan je al die vrachten in één keer parkeren. Je zou niet hoeven te draaien etc.FastFred schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 10:22:
Gisteravond Heavy Cargo DLC voor ATS gekocht, holy shit dat is andere koek![]()
97000lbs met 500pk en 18 versnellingen (H-shifter met realistische range splitter) , heb je echt het idee dat die truck aan het werk moet
Is iemand het al gelukt om netjes achteruit te rijden met zo'n combinatie? Ik krijg ze niet eens geparkeerd bij aflevering. Ik moet eens wat oefenen op een groot open terrein, waar vind ik zoiets in ATS?
Klopt, ik krijg ook de gehele combinatie in het vak, maar hij wordt niet groenNice Guy Eddie schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 10:53:
[...]
In principe kan je al die vrachten in één keer parkeren. Je zou niet hoeven te draaien etc.
Had ik dus toch de goeie, ik had alleen het stukje rood vetgedrukte tekst niet gezien waar in stond dat je de zip niet uit moest pakken
Settings > Gameplay > Truck Speed LimiterHurtebise schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 21:42:
Onder welke knop zit die? Zag het niet meteen bij settings staan.
Asus ROG STRIX X370-F Gaming | AMD Ryzen 7 1700 @3.8GHz (stock Wraith Spire RGB cooler) | 16GB G.Skill Trident Z RGB @3000MHz | MSI GeForce GTX 1660 Ti Gaming X
Doubles are the main feature of this particular update which is great on its own. But since there are different regulations in Nevada, we decided to add something special for our fans. Please welcome triples and Rocky Mountain doubles which are part of ATS Nevada economy now!
Latin capital letter y with diaeresis
Is goed te doen, met die doubles rijden ( had ik eigenlijk niet verwacht). Ik heb alleen nog geen triple vrachtje gevonden.YdieresiS schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 12:23:
Werkt wel mooi met die dubbele wagens:
[afbeelding]
Latin capital letter y with diaeresis
OMG is dat niet gewoon freakin frustrerend om daar tussen te rijden? Hoopte eigenlijk dat de meeste knuppels nu wel wat nieuws hadden gevondenDutchredgaming schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 15:44:
Ik ben weer in online aan het rijden, maar ik natuurlijk wat idioten op de weg gezien.
Ik zat trouwens ook vast bij een file
[video]
Valt wel mee, beter dan in het echte leven :xBeakzz schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 16:15:
[...]
OMG is dat niet gewoon freakin frustrerend om daar tussen te rijden? Hoopte eigenlijk dat de meeste knuppels nu wel wat nieuws hadden gevondenSchade uit neem ik aan?
Kwestie van opletten en geld genoeg achter de hand houden.Hurtebise schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 20:28:
Pas gestart met ETS 2. Kan je ergens een snelheidsbegrenzer van de truck opzetten? Wil niet liggen cheaten en in de code aanpassen dat je geen speed tickets krijgt.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq