Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haribo112 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 13:58:
[...]

Wat. Sinds wanneer is die synchronisatie vereist.
Nooit? 't Is nog steeds niet verplicht, maar je kunt het wel activeren ;)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wil ook alles weer updaten, maar dan zit ik weer met dat gezeik van JazzyCat enzo. Ben ik dan echt de enige die die crashes krijgt door die objecten in Railway Cargo Pack v1.8.2?

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Estoque
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 26-09 13:14

Estoque

Turbobrick Owner

In de steamsale deze titel ook maar eens aangeschaft en ik ben al lekker bezig met trucken. (lvl 6)

Ik lees hier telkens over promods, maar meer dan een link naar een forum(in de OP) kan ik nog niet vinden?
wat is dit precies? en waar kan ik het downloaden? want het klinkt vrij 'essentieel' voor velen hier.

Respect to the man in the icecream van!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:32
Estoque schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 22:22:
In de steamsale deze titel ook maar eens aangeschaft en ik ben al lekker bezig met trucken. (lvl 6)

Ik lees hier telkens over promods, maar meer dan een link naar een forum(in de OP) kan ik nog niet vinden?
wat is dit precies? en waar kan ik het downloaden? want het klinkt vrij 'essentieel' voor velen hier.
Promods.net, daar moet je een account maken en inloggen en kan je Promods downloaden voor 1 dollar per keer, inderdaad erg aan te raden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog leuker, ik doe een ritje van Engeland naar Denemarken, ik moet alleen de oversteek maken naar de overkant en dan ben ik er...en dan krijg ik weer de melding dat er niet gesynchroniseerd kan worden met world of trucks ...mijn truck doet niets meer ..zit compleet vast ,wilt niet meer sturen of rijden..

De laatste savegame 10km terug brengt mij op de boot ....

Edit: Even wezen zoeken :

World of Truck contracts does not work with map mods, because in most maps, company locations, drop in and pick up locations are different than normal map, so it can't verify if you did the job or not.

Ok dan weten we dat ook weer.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2017 00:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19:34
krissie100 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 22:59:
[...]

Promods.net, daar moet je een account maken en inloggen en kan je Promods downloaden voor 1 dollar per keer, inderdaad erg aan te raden.
Niet helemaal correct...

Je kunt gratis downloaden, maar dan is het even zoeken en geduld hebben. Voor slechts 1 dollar kun je een snelle en complete download-in-een-keer hebben...

Promods is gratis, maar om de kosten een beetje te drukken kun je via paypal bijdragen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 00:06:
Nog leuker, ik doe een ritje van Engeland naar Denemarken, ik moet alleen de oversteek maken naar de overkant en dan ben ik er...en dan krijg ik weer de melding dat er niet gesynchroniseerd kan worden met world of trucks ...mijn truck doet niets meer ..zit compleet vast ,wilt niet meer sturen of rijden..

World of Truck contracts does not work with map mods, because in most maps, company locations, drop in and pick up locations are different than normal map, so it can't verify if you did the job or not.

World of Trucks-opdrachten doen het inderdaad niet met map mods... Hadden ze ook wel ergens neer mogen zetten inderdaad.

Overigens heb ik gisteren weer een nieuwe versie van ETS2 Local Radio uitgebracht, en vooral voor ATS is 't een leuke update, aangezien ik het bereik van de steden ingekort heb, zodat het allemaal wat realistischer aan moet voelen :) Daarnaast werkt RusMap 1.7.3 nu ook, en heb je wat meer keuze in Denemarken.

https://github.com/Koenvh1/ets2-local-radio

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-10 16:13
Estoque schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 22:22:

In het OP staat btw wel een linkje naar promods :+ :P maar er is geen stukje aan gewijd dat is correct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:32
strider1007 schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 01:03:
[...]

Niet helemaal correct...

Je kunt gratis downloaden, maar dan is het even zoeken en geduld hebben. Voor slechts 1 dollar kun je een snelle en complete download-in-een-keer hebben...

Promods is gratis, maar om de kosten een beetje te drukken kun je via paypal bijdragen...
Klopt, maar voor 1 dollar ben ik niet gek om elke keer al die downloads sloom te downloaden en samen te voegen etc. 1 dollar boys...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Estoque

Estoque

Turbobrick Owner

Klinkt allemaal goed, ik ga maar eens downloaden vanavond!

Thx voor de tips mannen.

Kus!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:22
Volgende grote update:

Better light flares for vehicles

Afbeeldingslocatie: https://4.bp.blogspot.com/-tZjvbbM_yPA/WVJHyMZIatI/AAAAAAAAAfg/JwBsG5upjQcbXk51tYZq3hwCWfEUBb2SgCLcBGAs/s0/05.gif

Hier wordt ik vrolijk van, want het was niet best :P

[ Voor 24% gewijzigd door Barfman op 30-06-2017 22:38 ]

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

:*)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Lr91gcGESypuQYXcOqcIqVTs/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 17:09
Barfman schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 22:36:
Volgende grote update:

Better light flares for vehicles

[afbeelding]

Hier wordt ik vrolijk van, want het was niet best :P
Moet het nog zien eigenlihk, qua voorlichten ga je van een goed zichtbaar licht naar een pixeltje. Vraag me af of je dat nog gaat zien in de binnenspiegel als je op een stuk zonder lantaarnpalen rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
jip_86 schreef op zondag 2 juli 2017 @ 13:21:
[...]

Moet het nog zien eigenlihk, qua voorlichten ga je van een goed zichtbaar licht naar een pixeltje. Vraag me af of je dat nog gaat zien in de binnenspiegel als je op een stuk zonder lantaarnpalen rijd.
Nou dat blijf je wel goed zien hoor, je zal voornamelijk veel minder bloom effect zien wat altijd prettig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:33
Summer Sale bij Steam, ik denk mooi momentje om DLC Vive la France te kopen. Zie ik dit:

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/vxym3l.jpg

Heeft het een negatief effect op de installatie als ik het volledige DLC pakket koop of is het beter alleen Frankrijk te kopen. Ik kan zelf niets negatiefs bedenken om het volledige weer te kopen, hoe vreemd ook dat de prijs voor 3 DLC's goedkoper is dan 1 DLC. Dat zie je niet vaak of ik moet het verkeerd interpreteren.

[ Voor 4% gewijzigd door cbr600f4i op 03-07-2017 09:03 ]

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
cbr600f4i schreef op maandag 3 juli 2017 @ 09:01:
Summer Sale bij Steam, ik denk mooi momentje om DLC Vive la France te kopen. Zie ik dit:

[afbeelding]

Heeft het een negatief effect op de installatie als ik het volledige DLC pakket koop of is het beter alleen Frankrijk te kopen. Ik kan zelf niets negatiefs bedenken om het volledige weer te kopen, hoe vreemd ook dat de prijs voor 3 DLC's goedkoper is dan 1 DLC. Dat zie je niet vaak of ik moet het verkeerd interpreteren.
in beide gevallen koop je, uiteindelijk, gewoon viva la france, alleen omdat het een speciale bundel is krijg je wat meer korting

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zat ziek thuis voor een groot deel van vorige week, dus heb de afgelopen dagen lekker km's kunnen maken :) Profiel gaat richting de 950.000km, Scania staat nu op iets boven de 560.000km met hetzelfde chassis, cabine, motor en versnellingsbak 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-10 16:13

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

[afbeelding]

Steam heeft afgelopen jaar (of misschien al ietsje langer) ingevoerd (na veel klachten van mensen over dubbel kopen tegen volle prijs) dat als je al een deel van een bundel hebt je hier niet meer vol voor betaald maar dus korting krijgt over aanschaf naar mate je al meer onderdelen hebt. In dit geval heb jij er al 2 (van de 3) waar je niets/veel minder voor betaald en één die je nog wel koopt maar dan met de 3-in-1 korting.
Voor mij is dezelfde bundel op dit moment €17,12 omdat ik helemaal geen extra maps heb. De losse Vive la France is overigens ook €12,05 voor mij.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:29

MsG

Forumzwerver

[afbeelding]

Log eens uit en kijk dan nog eens: Dan kost de Euro Truck Simulator 2 Map Expansions bundle namelijk 17,12 euro. Echter omdat jij 2/3e al hebt wordt er een andere prijs gegeven. Het lijkt wat misleidend, maar er zit sinds enkele jaren al een kortingsberekening achter als je een deel van de content al hebt.

EDIT: Spuit 11 :-P

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-10 12:41

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Hoe werkt nu precies die instelling ( schuifbalkje) voor gewenste rit lengte.. ik snap wel links is minimaal en rechts max.. maar kan nergens eigenlijk vinden hoeveel invloed dit heeft op alles.. en hoe.

Iemand een uitleg? En miss met cijfers erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
rockhopper schreef op maandag 3 juli 2017 @ 10:24:
[...]

Steam heeft afgelopen jaar (of misschien al ietsje langer) ingevoerd (na veel klachten van mensen over dubbel kopen tegen volle prijs) dat als je al een deel van een bundel hebt je hier niet meer vol voor betaald maar dus korting krijgt over aanschaf naar mate je al meer onderdelen hebt. In dit geval heb jij er al 2 (van de 3) waar je niets/veel minder voor betaald en één die je nog wel koopt maar dan met de 3-in-1 korting.
Voor mij is dezelfde bundel op dit moment €17,12 omdat ik helemaal geen extra maps heb. De losse Vive la France is overigens ook €12,05 voor mij.
Zoiets vermoedde ik al, dan zal ik mij vandaag die bundel eens aanschaffen.

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikoe
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 04:18
Ik had dat ook toen ik de heavy cargo voor ats aanschafte. € 4,99 voor alleen de dlc en € 4,49 in bundel-pack. Tis niet veel, maar toch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vol schaamte moet ik toegeven dat ik op wat snelwegen na nog nooit door Viva la France gereden had, damn wat is die DLC een potje gaaf zeg! Wat een prachtig landschap! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haribo112
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
FastFred schreef op maandag 3 juli 2017 @ 22:20:
Vol schaamte moet ik toegeven dat ik op wat snelwegen na nog nooit door Viva la France gereden had, damn wat is die DLC een potje gaaf zeg! Wat een prachtig landschap! :D
Vet he? De kerncentrales zijn vooral erg gaaf vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

dan zal ik ook is die kanten op gaan! ben er zelf ook nog niet veel doorheen geweest.. ben nu in finland bezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haribo112 schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 22:33:
[...]

Vet he? De kerncentrales zijn vooral erg gaaf vind ik.
Kerncentrales nog niet gezien, ik ga er morgenavond even werk van maken om meer van die binnenwegen te ontdekken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

Is ook een steam achievement...naar elke vd 5 kerncentrales een vracht brengen.

specs | 3360wP met SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10 20:10

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Die kerncentrales zijn best mooi. Lange weg er naar toe, poort met bewaking door. Al hadden ze die wel wat beter kunnen maken door wat langer de slagboom naar beneden te houden zodat het lijkt alsof je je moet aanmelden. En eventueel een schuifhek ipv een slagboom.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikoe
  • Laatst online: 04:18
Kerncentrales heb ik ook nog niet gezien. Zal Frankrijk ook weer is inrijden en wat meer ontdekken daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haribo112
  • Niet online
Je herkent ze makkelijk aan de bestemming, er staat dan als bedrijf "Nucleon"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
FastFred schreef op maandag 3 juli 2017 @ 22:20:
Ik vind Frankrijk ook erg mooi, vooral de Aires (parkeerplaatsen) zijn veel aandacht aan besteedt. Als je naar het zuiden rijdt is er ergens voor Montpellier een grote parkeerplaats zoals je die in het echt ook hebt, erg leuk gedaan. De komende weken rij ik nog wel even rond in Frankrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Hoe werkt dat eigenlijk met ProMods? Is het dan toch weer een eigen Frankrijk? Gezien je de DLC tegenwoordig wèl nodig hebt.

Iemand trouwens een beetje een inzicht in hoe je een beetje kan troubleshooten? Mijn game knalt er uit, maar ik zie in zowel de crash log als de game log geen daadwerkelijke crashfactor. Hierdoor rijd ik al tijden niet meer. Mods aan en uitzetten moet ik nog doen, maar dan word je de hele tijd weer gereset, terwijl je soms hele ritten maakt, een beetje jammer van die inspanning. Ik had alle auto-update vanuit Steam al uitgezet, maar ik ben bang dat de Workshop-mods wel bijgewerkt blijven, en dat dit gaat conflicteren.

Een oudere savegame werkt wel, maar ben bang dat als ik daarmee de rit verder afrijd hij dan opeens alsnog wel crasht. Vindt dat wel het nadeel van zo'n gemodde game, dat werkend krijgen en houden steeds meer tijd gaat kosten.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

MsG schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 12:42:
Hoe werkt dat eigenlijk met ProMods? Is het dan toch weer een eigen Frankrijk? Gezien je de DLC tegenwoordig wèl nodig hebt.

Iemand trouwens een beetje een inzicht in hoe je een beetje kan troubleshooten? Mijn game knalt er uit, maar ik zie in zowel de crash log als de game log geen daadwerkelijke crashfactor. Hierdoor rijd ik al tijden niet meer. Mods aan en uitzetten moet ik nog doen, maar dan word je de hele tijd weer gereset, terwijl je soms hele ritten maakt, een beetje jammer van die inspanning. Ik had alle auto-update vanuit Steam al uitgezet, maar ik ben bang dat de Workshop-mods wel bijgewerkt blijven, en dat dit gaat conflicteren.

Een oudere savegame werkt wel, maar ben bang dat als ik daarmee de rit verder afrijd hij dan opeens alsnog wel crasht. Vindt dat wel het nadeel van zo'n gemodde game, dat werkend krijgen en houden steeds meer tijd gaat kosten.
Je zult toch echt met mods aan de slag moeten. Als dat betekend dat je een rit reset moet uitvoeren so be it. Tip. Ga pas experimenteren met mods als je een vracht geleverd hebt. Pak daarna korte ritten om te testen. Inkomsten op die ritten zijn makkelijk te incasseren op het totaal.

Voor zover ik weet worden de workshop mods als een game update doorgevoerd en zou met het uitzetten van de auto update deze ook niet meegenomen moeten worden.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Het is een al tijden werkende setup, daarom was ik ook zo verbaasd dat het out of the blue na weken spelen, onveranderd ineens niet meer werkt. Ik heb mijn lesje wel geleerd van tussentijds updaten, dus dat is het in dit geval zeker niet :-). Ga in dit geval eerst eens de oudere savegames wat langer doorspelen, kijken of het dan ook optreed. Soms is iets zo specifiek kapot dat het alleen optreed op een bepaalde plek, dat maakt mods zo lastig. Zal de foutmeldingen tzt wel even posten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-10 14:40
Net even een stukje IJsland gedaan, erg veranderd in een jaar tijd!

Afbeeldingslocatie: https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/832454253661135988/91E93F783FC3FB04D33ECB770831FD114844B232/

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ProMods Frankrijk is grotendeels vervangen door de DLC maar we hebben wel degelijk nieuwe gebieden uit ProMods omgezet en aangesloten bij het DLC gebied.

De DLC vereiste is omdat we modellen uit de DLC ook in andere landen gebruiken. Zo heeft bijv. Engeland en Polen flink wat Franse modellen.

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:17
In de Steam Sale ook ETS2 aangeschaft. Leuk spel, erg plezierig. Maar nu was ik eigenlijk nieuwsgierig naar een grotere kilometerteller en snelheidsindicator. Op de navigatie is het net iets te klein voor mij en eigenlijk zoek ik zoiets zoals in race spellen, dus met een HUD.

Dan is het minder simulatie natuurlijk, maar in realiteit mag ik ook geen vrachtwagen rijden met 20% zichtvermogen :+.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eXec
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-10 18:52
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/EiwVsRv.jpg

De truck waarmee ik online mijn ritten doe. We rijden meestal met 4 man, ieder in een vrijwel gelijke truck.
Recentelijk overgestapt naar Volvo van Scania, ivm de heavy haulers en we ook eens tegen andere klokken aan wilden kijken. We zijn het meeste te vinden in en rond Frankrijk, omdat daar nog zoveel te ontdekken valt.

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unezra
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-09 08:23

unezra

Ceci n'est pas un sous-titre.

Paar weken geleden ETS2 aangeschaft want 2 weken vakantie en zo ongeveer het spel meteen helemaal grijs gespeeld. Wel na 1 avond met toetsenbord besloten direct een eenvoudig stuurwiel met pedalen aan te schaffen, zonder stuurwiel is het spel echt NIET te spelen. (Wiel + pedalen zijn een Trust GXT 288 geworden. Misschien niet het beste dat er te krijgen is maar omdat het mijn eerste ervaring is met een stuurwiel en ik liever voor 60 EUR een gok neem dan voor 600 EUR, vond ik het verstandig niet meteen te investeren in duurder spul. Dit werkt na enige afstelling vrij aardig en ik leer nu ook wat ik wel en niet fijn vind in een stuurwiel.)

Nu is mijn PC eigenlijk wat te zwak voor het spel (Core2Duo E8200 @ 2.66GHz met AMD Radeon R7 200 series GPU), zeker op 3 schermen (19" 1680x1050 - 29" 2560x1080 - 19" 1680x1050) maar met wat settings omlaag getuned via http://lowbudgetgamerpc.b...lator-2-optimization.html is het redelijk speelbaar. (Het schokt soms wat maar omdat de snelheden van zo'n truck redelijk laag liggen, is dat te doen al is het irritant.)

Overigens, ondanks de relatieve schokkerigheid zou ik niet meer terug willen naar 1 scherm en ik twijfel zelfs of ik toch niet een 4e scherm (voor het instrumentenpaneel) er onder wil hangen. Alleen past dat niet echt lekker op mijn huidige bureau en om nu mijn hele bureau te verbouwen enkel voor 1 game vind ik wat ver gaan.

Fin, PC upgrade komt wel een keer, de core van deze PC stamt alweer uit 2007/2008 (wel 3x een upgrade gedaan, 1x de HDD met het OS vervangen door een SSD en 2x de GFX kaart vervangen). Wie weet dit jaar. Al roep ik dat al 3 jaar. :)

Anyway, ik zit het topic een beetje door te lezen twijfel over de promods (ziet er toch wel ERG leuk uit), maar heb nu eigenlijk 2 grote vragen:

Zijn er andere leuke rij-simulatoren te vinden? Mag vrachtwagen zijn, mag ook personenwagen zijn. Ik vind autorijden nog steeds erg leuk en juist de relaxtheid van een ritje zware vracht van A naar B brengen past bij mijn manier van gamen. (Ik hou van relatief trage, SIM-achtige games zoals OpenTTD, SimCity, FarmSimulator, etc. Op zijn tijd gaat een portje RA3 Skirmis met AI's er ook wel in.)

Wat voor pedalen / stickshifts zijn aan te raden? Ik heb even zitten zoeken maar er is erg veel keuze, aan de andere kant lijkt de keuze wat beperkt als je een meer universele set wilt hebben met veel knoppen (zodat 'ie ook in FarmSim en eventueel racegames goed te gebruiken is) en een direct schakelbare 16-versnellingen bak. (Ik heb in het spel gekozen voor de heavy-hauling Volvo met 3 of 4 versnellingen achteruit en 14 vooruit (2 crawl, 12 regulier). Sequentieel schakelt dat vrij aardig maar het is ook vrij irritant om van zijn 12 naar zijn achteruit te willen en niet minder dan 13x terug te moeten schakelen in korte tijd. Zelfs met de paddles aan het stuur is dat niet leuk.)

Ik zat in ieder geval te kijken naar de Logitech G27 combinatie, alleen is die niet meer nieuw leverbaar en de G29 stick shift heeft zo te zien minder knoppen waardoor 'ie minder goed bruikbaar is voor zo'n grote versnellingsbak als die vrachtwagens hebben. Het stuurwiel van de G29 lijkt wel ongeveer even veel knoppen te hebben als mijn huidige Trust wiel.

Waarschijnlijk wil ik het vervangen van wiel + pedalen samen laten vallen met het vervangen van mijn PC en dan meteen een reguliere flightsim / universeel bruikbare joystick er bij aanschaffen zodat ik ook eens wat avonden kan spelen met een leuke casual flightsim, FarmSim en wat andere games waarbij rijden, vliegen en andere dingen besturen onderdeel van het spel zijn.
alex3305 schreef op zondag 9 juli 2017 @ 23:46:
In de Steam Sale ook ETS2 aangeschaft. Leuk spel, erg plezierig. Maar nu was ik eigenlijk nieuwsgierig naar een grotere kilometerteller en snelheidsindicator. Op de navigatie is het net iets te klein voor mij en eigenlijk zoek ik zoiets zoals in race spellen, dus met een HUD.

Dan is het minder simulatie natuurlijk, maar in realiteit mag ik ook geen vrachtwagen rijden met 20% zichtvermogen :+.
Het is mogelijk 4 monitoren aan te sturen, waarvan 1 dedicated voor je instrumentenpaneel:
https://eurotrucksimulator2.com/multimon_config.php

Is dat eventueel een optie voor je? (Ik heb er nog niet mee getest, weet niet hoe goed het werkt maar ik kan me voorstellen dat met een dedicated monitor voor je Km teller, het voor jou wel bruikbaar is.)

[ Voor 10% gewijzigd door unezra op 10-07-2017 07:57 ]

Ná Scaoll. - Don’t Panic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Misschien is dit iets @alex3305.

https://forum.scssoft.com/viewtopic.php?t=171000

Ik heb niet het hele topic doorgenomen en weet niet of dit op 1.27 ook nog werkt. Maar wist vanuit verleden dat er zoiets was. Kun je dashboard dedicated op een andere pc of tablet draaien. Op die manier ben je flexibeler in waar voor jouw het dashboard het beste te plaatsen is.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nice Guy Eddie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-10 13:49
unezra schreef op maandag 10 juli 2017 @ 07:55:
Zijn er andere leuke rij-simulatoren te vinden? Mag vrachtwagen zijn, mag ook personenwagen zijn. Ik vind autorijden nog steeds erg leuk en juist de relaxtheid van een ritje zware vracht van A naar B brengen past bij mijn manier van gamen. (Ik hou van relatief trage, SIM-achtige games zoals OpenTTD, SimCity, FarmSimulator, etc. Op zijn tijd gaat een portje RA3 Skirmis met AI's er ook wel in.)
Kijk ook eens naar Fernbus Simulator. Heb ik al een tijd liggen en wil er binnenkort mee beginnen omdat dan waarschijnlijk controller support (Xbox) beter is uitgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:17
[...]

Het is mogelijk 4 monitoren aan te sturen, waarvan 1 dedicated voor je instrumentenpaneel:

Is dat eventueel een optie voor je? (Ik heb er nog niet mee getest, weet niet hoe goed het werkt maar ik kan me voorstellen dat met een dedicated monitor voor je Km teller, het voor jou wel bruikbaar is.)
'Helaas' heb ik al een 34" ultrawide staan en past er niets meer naast, dus helaas wordt dat in dit geval lastig.
MR_VIPER schreef op maandag 10 juli 2017 @ 10:13:
Misschien is dit iets @alex3305.

https://forum.scssoft.com/viewtopic.php?t=171000

Ik heb niet het hele topic doorgenomen en weet niet of dit op 1.27 ook nog werkt. Maar wist vanuit verleden dat er zoiets was. Kun je dashboard dedicated op een andere pc of tablet draaien. Op die manier ben je flexibeler in waar voor jouw het dashboard het beste te plaatsen is.
Dit zou al iets interessanter zijn omdat ik dan mijn mobiel / tablet eventueel kan gebruiken. Ben dan wel benieuwd wat de latency is.

Om eerlijk te zijn verbaast het mij een beetje, dat dit niet als HUD / overlay ingesteld kan worden. Dat is normaliter bij elke 'racegame' ook zo. Bedankt voor de suggesties in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-10 20:55

Distortion

Bottle to Throttle

alex3305 schreef op zondag 9 juli 2017 @ 23:46:

Dit heb ik opgelost door HD gauges te installeren en de stoel verder naar voren te zetten.

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Estoque

Estoque

Turbobrick Owner

Wow!

Ik heb net diep in mijn buidel getast, 2x niet naar de wc geweest op het tankstation en voor 0.91 cent de snelle ProMods V1.17 link gebruikt (baller, weet ik :P)

Net geïnstalleerd en even gekeken. Godver, wat voegt dat veel toe aan het spel!
Sprakeloos en heel erg vet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• martijnm71
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-09 18:03
Rusmap toevoegen en het wordt nog mooier :)

Daarover gesproken, er was toch een map die het zuiden van Rusmap met het Hongaarse/Roemeense deel van promods verbind? Southern project ofzo? Iemand daar ervaring mee?

[ Voor 6% gewijzigd door martijnm71 op 12-07-2017 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
martijnm71 schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 13:15:
Rusmap toevoegen en het wordt nog mooier :)

Daarover gesproken, er was toch een map die het zuiden van Rusmap met het Hongaarse/Roemeense deel van promods verbind? Southern project ofzo? Iemand daar ervaring mee?
Yup, Southern Region Map bedoel je denk ik?

Zeker aan te raden, zeker als je van heuvelachtige landschappen houdt.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/I4z9xrF.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Anonymoussaurus op 12-07-2017 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Anonymoussaurus schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 13:28:
[...]

Yup, Southern Region Map bedoel je denk ik?

Zeker aan te raden, zeker als je van heuvelachtige landschappen houdt.

[afbeelding]
Cool!

Hoop downloads, dat wel, is die engelse vertaling ook nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
martijnm71 schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 13:37:
Cool!

Hoop downloads, dat wel, is die engelse vertaling ook nodig?
Die vertaling is niet verplicht, maar wel handig, of jij moet Russisch kunnen :P. Gaat hierbij om de vertalingen van steden, en dorpen op de map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
njet ruski praatski :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

ik heb wel promods 1.27, zeer fijn om te hebben.. nu lees ik overal dat Rusmap idd ook erg waarde toevoegend is. is dat gewoon via promods site te downloaden en installeren.. werkt dat zonder een hoop crashes..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
even opletten op de laadvolgorde (plaatje in de download map van rusmaps) maar verder geen probleem en is idd een echte toevoeging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Afbeeldingslocatie: https://abload.de/img/20170712135244_13us61.jpg
Southern regions ziet er goed uit, maar nu heb ik nog steeds een gat in het midden :D Is dat dan project balkan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Estoque

Estoque

Turbobrick Owner

Ik krijg trouwens nu wel met mijn "World of Truck" lading, dat wanneer ik hem wil lossen mijn positie (haven van Bergen) niet kan worden gesynchroniseerd.

Is dat normaal?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nice Guy Eddie
Estoque schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 14:10:
Ik krijg trouwens nu wel met mijn "World of Truck" lading, dat wanneer ik hem wil lossen mijn positie (haven van Bergen) niet kan worden gesynchroniseerd.

Is dat normaal?
Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 00:06:

Acties:
  • 0 Henk 'm!
martijnm71 schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 13:55:
[afbeelding]
Southern regions ziet er goed uit, maar nu heb ik nog steeds een gat in het midden :D Is dat dan project balkan?
Nee, daar ligt de Balkan niet hè :+
Er is wel een mod die een veerboot toevoegt tussen Roemenië en Zuid-Rusland.

Mocht er trouwens iemand Italy Map gebruiken: Ik heb zojuist een nieuwe versie van ETS2 Local Radio uitgebracht die daar ondersteuning voor biedt :)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Koenvh schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 16:01:
[...]

Nee, daar ligt de Balkan niet hè :+
Er is wel een mod die een veerboot toevoegt tussen Roemenië en Zuid-Rusland.

Mocht er trouwens iemand Italy Map gebruiken: Ik heb zojuist een nieuwe versie van ETS2 Local Radio uitgebracht die daar ondersteuning voor biedt :)
Das helemaal waar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeanke117
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 14-10 15:18
Paar weken geleden ETS2 aangeschaft want 2 weken vakantie en zo ongeveer het spel meteen helemaal grijs gespeeld. Wel na 1 avond met toetsenbord besloten direct een eenvoudig stuurwiel met pedalen aan te schaffen, zonder stuurwiel is het spel echt NIET te spelen. (Wiel + pedalen zijn een Trust GXT 288 geworden. Misschien niet het beste dat er te krijgen is maar omdat het mijn eerste ervaring is met een stuurwiel en ik liever voor 60 EUR een gok neem dan voor 600 EUR, vond ik het verstandig niet meteen te investeren in duurder spul. Dit werkt na enige afstelling vrij aardig en ik leer nu ook wat ik wel en niet fijn vind in een stuurwiel.)

Nu is mijn PC eigenlijk wat te zwak voor het spel (Core2Duo E8200 @ 2.66GHz met AMD Radeon R7 200 series GPU), zeker op 3 schermen (19" 1680x1050 - 29" 2560x1080 - 19" 1680x1050) maar met wat settings omlaag getuned via http://lowbudgetgamerpc.b...lator-2-optimization.html is het redelijk speelbaar. (Het schokt soms wat maar omdat de snelheden van zo'n truck redelijk laag liggen, is dat te doen al is het irritant.)

Overigens, ondanks de relatieve schokkerigheid zou ik niet meer terug willen naar 1 scherm en ik twijfel zelfs of ik toch niet een 4e scherm (voor het instrumentenpaneel) er onder wil hangen. Alleen past dat niet echt lekker op mijn huidige bureau en om nu mijn hele bureau te verbouwen enkel voor 1 game vind ik wat ver gaan.

Fin, PC upgrade komt wel een keer, de core van deze PC stamt alweer uit 2007/2008 (wel 3x een upgrade gedaan, 1x de HDD met het OS vervangen door een SSD en 2x de GFX kaart vervangen). Wie weet dit jaar. Al roep ik dat al 3 jaar. :)

Anyway, ik zit het topic een beetje door te lezen twijfel over de promods (ziet er toch wel ERG leuk uit), maar heb nu eigenlijk 2 grote vragen:

Wat voor pedalen / stickshifts zijn aan te raden? Ik heb even zitten zoeken maar er is erg veel keuze, aan de andere kant lijkt de keuze wat beperkt als je een meer universele set wilt hebben met veel knoppen (zodat 'ie ook in FarmSim en eventueel racegames goed te gebruiken is) en een direct schakelbare 16-versnellingen bak. (Ik heb in het spel gekozen voor de heavy-hauling Volvo met 3 of 4 versnellingen achteruit en 14 vooruit (2 crawl, 12 regulier). Sequentieel schakelt dat vrij aardig maar het is ook vrij irritant om van zijn 12 naar zijn achteruit te willen en niet minder dan 13x terug te moeten schakelen in korte tijd. Zelfs met de paddles aan het stuur is dat niet leuk.)

Ik zat in ieder geval te kijken naar de Logitech G27 combinatie, alleen is die niet meer nieuw leverbaar en de G29 stick shift heeft zo te zien minder knoppen waardoor 'ie minder goed bruikbaar is voor zo'n grote versnellingsbak als die vrachtwagens hebben. Het stuurwiel van de G29 lijkt wel ongeveer even veel knoppen te hebben als mijn huidige Trust wiel.

Waarschijnlijk wil ik het vervangen van wiel + pedalen samen laten vallen met het vervangen van mijn PC en dan meteen een reguliere flightsim / universeel bruikbare joystick er bij aanschaffen zodat ik ook eens wat avonden kan spelen met een leuke casual flightsim, FarmSim en wat andere games waarbij rijden, vliegen en andere dingen besturen onderdeel van het spel zijn.

[...]

Je kunt ook eventueel je mobiel/tablet gebruiken voor het instrumentenpaneel. Zoals dit: YouTube: Euro Truck Simulator 2 | Instalar Telemetry + Dashboard Movil Spanis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
Wie kan mij een goed trailerpack aanbevelen met reallife bedrijven welke geen crashes veroorzaakt? Ik heb de laatste tijd crashes en ik vermoed dat door mijn oude scs trailer pack komt. Die hadden altijd mooie trailers maar ze zijn er een jaartje geleden mee gestopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barfman
Ik zelf gebruik deze Real Company Logo ,ook worden de borden van de bedrijven veranderd naar de originele namen en logo's. Daarbij heb ik nog wat losse trailers erbij.

[ Voor 22% gewijzigd door Barfman op 13-07-2017 12:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-05 16:14

jin

@cbr600f4i Fred_be en Jazzycat maken mooie trailer packs . zie https://ets2.lt/en/

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
Muchas gracias, Ik zal bovenstaande eens uitproberen. Ik heb ook de pinguïn trailer pack gedownload, die ziet er ook goed uit en heeft als ik het goed zie ook een goede ondersteuning van de makers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als dat de Real Company logo is die "realcompeur.scs" heet, dan crasht hij als je met ProMods spelt omdat de mod ook mapsectoren bevat die niet compatible zijn met onze mod

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
ScuL schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 23:10:
Als dat de Real Company logo is die "realcompeur.scs" heet, dan crasht hij als je met ProMods spelt omdat de mod ook mapsectoren bevat die niet compatible zijn met onze mod
Ik ben denk ik de enige ETS2 chauffeur die nog geen Promods heeft geïnstalleerd :) (maar wat nog niet is kan nog komen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ScuL schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 23:10:
_MOD-ETS2__Real_company_logo_v2.6

zzz[MOD-ETS2] Real company logo v2.6 [TRAILERS].scs
zzz[MOD-ETS2] Real company logo v2.6.scs

Zo zijn ze genaamd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

cbr600f4i schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 11:41:
[...]

Ik ben denk ik de enige ETS2 chauffeur die nog geen Promods heeft geïnstalleerd :) (maar wat nog niet is kan nog komen)
Promods map heb ik momenteel er ook niet op staan. Wil eerst alle steden aandoen van normale map. Daarna snel promods erop.

*empty*

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Nice Guy Eddie
Eindelijk was het zover...

Na 1000 uur spelen met ATS en ETS2 eindelijk eens een keertje met een kameraad van mij meegegaan op de vrachtwagen. Het betrof een DAF XF Euro 6 460pk van nog geen jaar oud, en ook de koeltrailer was nog geen jaartje in bedrijf.

We gingen vanuit Maasdijk eerst wat pallets halen in Barendrecht en zijn daarna doorgegaan naar Duitsland. Aldaar hebben we rond Dusseldorf en Dortmund op zo'n 4 adressen groente en fruit gelost. Rond half twee 's-nachts zijn we gaan slapen in Essen en de volgende morgen hebben we nog een vrachtje gelost in de buurt. Daarna teruggereden naar huis. Al met al leuk om weer een keer mee te maken.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/jSVdmGC.jpg?1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sven_engelen
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 25-10-2023

sven_engelen

Een echte ETS2 mapper

Ik denk dat we wel weten waar dit is...
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/IWEUge3.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/rPZapbG.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/k2vvlaS.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Zo. Claus ziet er goed uit.

Als ik het goed zie.

[ Voor 41% gewijzigd door MR_VIPER op 16-07-2017 16:33 ]

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sven_engelen

sven_engelen

Een echte ETS2 mapper

Dat zie je inderdaad goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaN
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

Eh, zijn dat ingame beelden?

(nog een keer gekeken, sja, mooi hoor!)

[ Voor 43% gewijzigd door NaN op 16-07-2017 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unezra

unezra

cbr600f4i schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 11:41:
[...]

Nee hoor. :)
Ik heb ze ook (nog) niet.

Maar goed, ik heb dan ook nog maar een serieuze week echt ETS2 ontdekt (had 2 weken geleden vakantie dus in korte tijd heel wat uren in ETS2 kunnen stoppen), op hardware die d'r ehm, wat zwak voor is. (Core2Duo, wel met losse GPU. Opgevoerde kantoor PC van een jaar of 8 oud.)

Het is allemaal net aan, beeld schokt wat. (Zal wel beter gaan als ik niet op 2x19" full HD en 1x29" ultra-wide ga spelen, maar dat speelt nu net zo mooi. Echt alsof je in een vrachtwagen zit.)

Smaakt in ieder geval naar meer. Wil ATS ook graag uitproberen. (Wel al gekocht in de Steam Sale.) En verder kijken naar andere rij-simulatoren.

Gisteren nog even gekeken naar een race sim, Speed Dreams (http://speed-dreams.org/). Dat was een dikke tegenvaller. Spel stond mooi beschreven in Linux Magazine, maar de gfx vielen tegen, de auto's zelf zagen er niet mooi uit, stuur bewoog niet mee, er is maar 1 niet-instelbare spiegel (de binnen spiegel) en op de volle 3 schermen, waren alle menu's compleet uitgerekt. Kortom, nice try maar ik zal het niet snel nog een keer opstarten.

Fin, da's een race sim. Ik denk dat ik toch meer van de rij-sims (vrachtwagen en andere voertuigen) ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
Ik heb er ook wel wat ritten opzitten in ATS en toevallig na maanden, afgelopen vrijdag, even ATS opgestart en naar Tucson, Arizona gereden. Toch maar gauw weer terug naar ETS. ATS heeft van mij echt nog niet het juiste gevoel weten op te wekken.

De wegen in ATS zijn m.i. te klein en in verhouding zijn de trucks te groot t.o.v. de wegen en de draaien die je maakt. Laat staan als je je lading moet afleveren. Ook verdwijnen er in ATS zomaar vrachtwagens voor je als ze bijv. een afrit nemen. Dit zijn dingen waarbij ik dan denk, ik kijk over een jaartje wel weer een keer weer. Voorlopig dus nog lekker in ETS rond toeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sven_engelen

sven_engelen

Een echte ETS2 mapper

Oei! Ik zal dat even doorgeven ik heb er nu 4 weken een zomerbaantje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Estoque

Estoque

Turbobrick Owner

Gisteren zo'n 7 uurtjes ETS2 gespeeld. ik ben toch wel behoorlijk hooked aan dit niet zo spannende spel :P
ProMods maakt het spel zoveel interessanter qua rijden, dat ik nu echt enkel tripjes van 600km of meer kies.

Enige wat ik nog wel erg "kut" vind, is dat ik nog geen 6x4 optie heb unlocked voor mijn Scania T of Volvo FH. (ben bijna lvl 14). en dus rijd ik nog steeds met zo'n lelijke 2 assige trekker rond(bleh). Een 6x2 vind ik de investering niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heeft iemand een linkje met de laatste versie van de RJL Scania Streamline? Ik kan alleen maar skins vinden op ets2.lt en de Workshop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
FastFred schreef op maandag 17 juli 2017 @ 16:30:
Heeft iemand een linkje met de laatste versie van de RJL Scania Streamline? Ik kan alleen maar skins vinden op ets2.lt en de Workshop
https://forum.scssoft.com/viewtopic.php?t=177963

[ Voor 24% gewijzigd door Barfman op 17-07-2017 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXec
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-10 18:52
Estoque schreef op maandag 17 juli 2017 @ 09:24:dus rijd ik nog steeds met zo'n lelijke 2 assige trekker rond
Ik moet zeggen; er is best wat moois van te maken. Eerlijk gezegd rij ik alleen in Multiplayer; het liefst met een paar vrienden. Daarbij proberen we te truck niet teveel te tunen. We rijden uiteraard wel rond in een V8, maar buiten dat zullen we niet excessief veel assen pakken. Vind onze truck toch best gelukt, ondanks dat het maar 2 assen heeft ;).

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/n8DvTUR.jpg

eXec op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteravond Heavy Cargo DLC voor ATS gekocht, holy shit dat is andere koek _/-\o_

97000lbs met 500pk en 18 versnellingen (H-shifter met realistische range splitter) , heb je echt het idee dat die truck aan het werk moet

Is iemand het al gelukt om netjes achteruit te rijden met zo'n combinatie? Ik krijg ze niet eens geparkeerd bij aflevering. Ik moet eens wat oefenen op een groot open terrein, waar vind ik zoiets in ATS?

[ Voor 42% gewijzigd door FastFred op 18-07-2017 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nice Guy Eddie
FastFred schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 10:22:
Gisteravond Heavy Cargo DLC voor ATS gekocht, holy shit dat is andere koek _/-\o_

97000lbs met 500pk en 18 versnellingen (H-shifter met realistische range splitter) , heb je echt het idee dat die truck aan het werk moet

Is iemand het al gelukt om netjes achteruit te rijden met zo'n combinatie? Ik krijg ze niet eens geparkeerd bij aflevering. Ik moet eens wat oefenen op een groot open terrein, waar vind ik zoiets in ATS?
In principe kan je al die vrachten in één keer parkeren. Je zou niet hoeven te draaien etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nice Guy Eddie schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 10:53:
[...]

In principe kan je al die vrachten in één keer parkeren. Je zou niet hoeven te draaien etc.
Klopt, ik krijg ook de gehele combinatie in het vak, maar hij wordt niet groen

(geen mods in gebruik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nice Guy Eddie
Bij sommige is het net even lastiger. Laatst had ik inderdaad dat ik toch nog even moest terugsteken en opnieuw naar voren (Rail Export). Maar voor de rest is het goed te doen en moet de plek gewoon groen worden (ook hier geen mods).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Pas gestart met ETS 2. Kan je ergens een snelheidsbegrenzer van de truck opzetten? Wil niet liggen cheaten en in de code aanpassen dat je geen speed tickets krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haribo112
  • Niet online
Ja er is een instelling dat je niet harder kan dan 90. Maar je kan natuurlijk ook gewoon de cruise control gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Onder welke knop zit die? Zag het niet meteen bij settings staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazzaG
  • Laatst online: 12-10 09:22
Hurtebise schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 21:42:
Onder welke knop zit die? Zag het niet meteen bij settings staan.
Settings > Gameplay > Truck Speed Limiter

Asus ROG STRIX X370-F Gaming | AMD Ryzen 7 1700 @3.8GHz (stock Wraith Spire RGB cooler) | 16GB G.Skill Trident Z RGB @3000MHz | MSI GeForce GTX 1660 Ti Gaming X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Beta voor ATS is te spelen.Leuk man :)
http://blog.scssoft.com/
Doubles are the main feature of this particular update which is great on its own. But since there are different regulations in Nevada, we decided to add something special for our fans. Please welcome triples and Rocky Mountain doubles which are part of ATS Nevada economy now!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-10 16:13
Werkt wel mooi met die dubbele wagens:
Afbeeldingslocatie: https://scs-wotr-gallery-staging.s3.amazonaws.com/view/524/0000000000000425.jpg

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
YdieresiS schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 12:23:
Werkt wel mooi met die dubbele wagens:
[afbeelding]
Is goed te doen, met die doubles rijden ( had ik eigenlijk niet verwacht). Ik heb alleen nog geen triple vrachtje gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-10 16:13
Die triples heb ik ook nog niet gevonden nee. Die doubles is wel goed te doen, wel heel anders dan de vrachten uit de Heavy Cargo DLC voor ATS. Dat is me toch wel een heel pak beter opletten dan de Heavy Cargo met meesturende assen uit ETS2. Maar die uitdaging maakt het juist ook wel weer mooier en de Amerikaanse wegen hebben over het algemeen ook wat meer ruimte over dan de wegen in Europa. IK vermaak met nog wel even :-)

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11-10 00:15

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Ik ben weer in online aan het rijden, maar ik natuurlijk wat idioten op de weg gezien.
Ik zat trouwens ook vast bij een file :P

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:34
Dutchredgaming schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 15:44:
Ik ben weer in online aan het rijden, maar ik natuurlijk wat idioten op de weg gezien.
Ik zat trouwens ook vast bij een file :P

[video]
OMG is dat niet gewoon freakin frustrerend om daar tussen te rijden? Hoopte eigenlijk dat de meeste knuppels nu wel wat nieuws hadden gevonden ;) Schade uit neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11-10 00:15

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Beakzz schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 16:15:
[...]

OMG is dat niet gewoon freakin frustrerend om daar tussen te rijden? Hoopte eigenlijk dat de meeste knuppels nu wel wat nieuws hadden gevonden ;) Schade uit neem ik aan?
Valt wel mee, beter dan in het echte leven :x

Schade heb ik aan, maar ik heb wel money gecheat. Anders was ik paar keer falliet geweest :P

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unezra

unezra

Hurtebise schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 20:28:
Pas gestart met ETS 2. Kan je ergens een snelheidsbegrenzer van de truck opzetten? Wil niet liggen cheaten en in de code aanpassen dat je geen speed tickets krijgt.
Kwestie van opletten en geld genoeg achter de hand houden. :)

Ik speel nog niet lang en veel met ETS2 maar heb wel geleerd dat je op behoorlijk wat stukken prima 140 kunt rijden. (Wel zonder oplegger. Met oplegger word dat een beetje wiebelig.) Handig als je even snel een vracht wil ophalen of gewoon wat wil cruisen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haribo112
  • Niet online
Net even nieuw profiel gemaakt voor de ETS 1.28 beta, en de doubles rijden eigenlijk niet anders dan singles. Dat komt ook voornamelijk doordat het gewicht niet realistisch is. In real-life kan zo'n double wel 60t wegen. In-game kom je echter niet verder dan 24t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/20286921_1275855302522786_5505254736660022682_o.jpg?oh=2cc64cc6cb55d63f16b7e86e66d81d75&oe=5A38E013
Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/20368715_1275855305856119_5803513945298253072_o.jpg?oh=dcd1ee98cf96fe16dcde05574c583191&oe=5A01C14A
Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/20248387_1275855259189457_8411469807961107285_o.jpg?oh=aa27d0e0c69d38505b93580b880198ca&oe=5A006BA9

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cracking cloud
  • Laatst online: 10-10 12:27
Die doubles (LZV) mogen toch ook wel in Nederland? Omdat SCS ze nu alleen in Scandinavië heeft gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tnth
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 04-10-2021
Voor zover ik weet enkel op wegen waar een vergunning is afgegeven voor een LZV. Is die vergunning niet afgegeven, dan moet deze speciaal aangevraagd worden voor dat wegdeel. Overigens kan je in ieder geval op de snelwegen wel met de LZV rijden (zie: https://dwo.rdw.nl/ConsultRestrictions/ViewRestrictions en kies onderaan voor LZV).
Pagina: 1 ... 68 ... 162 Laatste