Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 913999

dit is het deel waar de errors begonnen,
het forum zei dat anders het bericht te groot was

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Anoniem: 913999 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 13:00:
Daarom zei hij ook dat je even de
code:
1
Tag
moest gebruiken ;). Zie hier: Overzicht van UBB-codes #tag_code

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:21
Anoniem: 913999 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 13:00:
Ik vermoed dat je de DEF file van promods niet hebt gedownload, je moet voordat je promods download eerst een def file aanmaken (met of zonder rusmap), die dan ook in de mod map zetten.

[ Voor 3% gewijzigd door Barfman op 26-04-2017 13:58 ]

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Had ik wel gedaan, maar ik zie hem er inderdaad niet tussen staan bij de lijst van de mod.
hoe los ik dit op ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja ik heb hem opgezocht en was hem inderdaad vergeten tussen de mod te zetten.
Stom foutje van mij.
Toch bedankt voor jullie moeite om mij te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:01

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

@Anoniem: 913999 let er graag op dat je niet dubbelpost binnen de 24u :).

[ Voor 3% gewijzigd door Ircghost op 26-04-2017 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:34
Anoniem: 913999 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 14:15:
Ja ik heb hem opgezocht en was hem inderdaad vergeten tussen de mod te zetten.
Stom foutje van mij.
Toch bedankt voor jullie moeite om mij te helpen.
Je weet dat je je berichten kan editen? ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nee ben hier nog maar sinds gisteren.

het is wel leuk om de berichten te lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-07 19:32
Hebben we niet een WhatsApp groep? Haha nee geintje hoor. Iemand de stream van squirrel gezien met de nieuwe heavy cargo DLC?

Zit zelf in het buitenland dus dan wordt een stream kijken wat te duur qua data.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 09-07 18:10
AtlAntA schreef op woensdag 26 april 2017 @ 23:31:
Hebben we niet een WhatsApp groep? Haha nee geintje hoor. Iemand de stream van squirrel gezien met de nieuwe heavy cargo DLC?

Zit zelf in het buitenland dus dan wordt een stream kijken wat te duur qua data.
Ik heb de stream gezien. Belooft veel goeds! Die heavy load trailers kunnen erg scherpe bochten maken door de meedraaiende assen van de trailer en het ziet er ook super gaaf uit. Zoals Squirrel ook zei is dit een must voor de ETS2 liefhebber, ik ga hem zeker meteen aanschaffen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Alexknl schreef op donderdag 27 april 2017 @ 01:09:
[...]

Ik heb de stream gezien. Belooft veel goeds! Die heavy load trailers kunnen erg scherpe bochten maken door de meedraaiende assen van de trailer en het ziet er ook super gaaf uit. Zoals Squirrel ook zei is dit een must voor de ETS2 liefhebber, ik ga hem zeker meteen aanschaffen :9
Bedankt! Als squirrel zegt dat hij goed is dan geloof ik hem meteen. Wanneer komt deze DLC uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-06 12:56
En niet even een link posten naar de steam ofzo? :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
DigitalError schreef op donderdag 27 april 2017 @ 09:22:
En niet even een link posten naar de steam ofzo? :P
Rond 6:40u
https://www.twitch.tv/videos/138211785

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
Benieuwd met wat voor mods Jazzycat gaat komen. Kan echt nice worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroni1976
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-10-2022
Weet iemand een goede alternatief ipv de standaard navigatie?
Ik probeerde tomtom,maar die kreeg ik niet werkend op mijn ets2 v1.27

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06:48
Ziezo ik ben op een paar DLC na (griffin en kleurtjes) weer helemaal up to date met ETS2 (ook promods) :) En afgelopen weekend is eindelijk de plank boven mijn bureau opgehangen. Dus kan ook weer het stuurtje kwijt op m'n bureau :D

[ Voor 3% gewijzigd door timmie271 op 27-04-2017 15:21 ]

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nice Guy Eddie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-07 21:40
Gisteravond viel ik toevallig precies in zijn stream terwijl hij net begon met de DLC >:) Wat mij opviel was toen hij in het begin de draaicirkel uitteste van de trailer (7:16 tot minuut 17 uur in zijn filmpje) de voorste as van de trailer niet verder draaide waardoor die eigenlijk over het terrein aan het schuiven was. Uiteraard was deze DLC nog in beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Nice Guy Eddie schreef op donderdag 27 april 2017 @ 16:22:
[...]

Gisteravond viel ik toevallig precies in zijn stream terwijl hij net begon met de DLC >:) Wat mij opviel was toen hij in het begin de draaicirkel uitteste van de trailer (7:16 tot minuut 17 uur in zijn filmpje) de voorste as van de trailer niet verder draaide waardoor die eigenlijk over het terrein aan het schuiven was. Uiteraard was deze DLC nog in beta.
Is dat niet omdat hij nog stil staat?.. Als je eerst wat gaat rijden en dan pas gaat sturen lijkt mij het wel okay gaan.De bochten gingen eigenlijk wel lekker verder. :)
Vraag me wel af of er meerdere trailers zijn. Het lijkt er niet op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Nice Guy Eddie schreef op donderdag 27 april 2017 @ 16:22:
[...]

Als je maar kort genoeg door de bocht gaat dan gaan de banden (mits ongestuurd) inderdaad stil staan. Nog korter door de bocht dan gaan de bandjes zelfs achteruit rollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:26
Jammer dat die video het niet (meer) doet :/

[ Voor 3% gewijzigd door jip_86 op 28-04-2017 15:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Wauw, rij graag met grote vrachten, maar dit maakt het echt wel een stukje leuker _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikoe
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 14:49
Heb het filmpje gisteren gekeken. Dit maakt ETS2 nog completer. Hopelijk dat ook de normale trailers een meesturende as krijgen.

En nog ff een vraagje. Ik had een tijd geleden al gezegd dat ik een stuur wilde kopen. Vind de G27 wel een mooi ding, alleen vind ik het te veel geld om ff "uit te proberen". Want als het niks is, moet ik het weer verkopen en dat vind ik zonde. Is er hier iemand die een suggestie heeft voor een stuur om mee te beginnen en om te leren sturen in ETS2? Het liefst wel een stuur dat genoeg rond kan draaien. Heb tijd geleden al een stuur geprobeerd van mijn neefje, maar die was maar 270 graden. En dat is echt niks, want met de kleinste beweging draait heel je stuur in het spel om. Je mag me ook een berichtje sturen als je zelf iets in de aanbieding heb voor me of iemand weet die er 1 te koop heb staan ;) Ik hou vraag & aanbod af en toe in de gate en marktplaats ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Laatst online: 11:23
Mikoe schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 21:00:
Heb het filmpje gisteren gekeken. Dit maakt ETS2 nog completer. Hopelijk dat ook de normale trailers een meesturende as krijgen.

En nog ff een vraagje. Ik had een tijd geleden al gezegd dat ik een stuur wilde kopen. Vind de G27 wel een mooi ding, alleen vind ik het te veel geld om ff "uit te proberen". Want als het niks is, moet ik het weer verkopen en dat vind ik zonde. Is er hier iemand die een suggestie heeft voor een stuur om mee te beginnen en om te leren sturen in ETS2? Het liefst wel een stuur dat genoeg rond kan draaien. Heb tijd geleden al een stuur geprobeerd van mijn neefje, maar die was maar 270 graden. En dat is echt niks, want met de kleinste beweging draait heel je stuur in het spel om. Je mag me ook een berichtje sturen als je zelf iets in de aanbieding heb voor me of iemand weet die er 1 te koop heb staan ;) Ik hou vraag & aanbod af en toe in de gate en marktplaats ook.
Logitech driving force GT, op marktplaats voor rond 50 euro en heb er al jaren veel plezier van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suggs
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Heb zelf een Thrustmaster T150 aangeschaft. Je betaalt niet direct de hoofdprijs, maar heeft wel genoeg kwaliteit om lekker te sturen. Dit stuur bied ook wel een basis om verder uit te breiden. Heb dan inmiddels ook al een shifter en pedalen gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikoe
Suggs schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 21:25:
Heb zelf een Thrustmaster T150 aangeschaft. Je betaalt niet direct de hoofdprijs, maar heeft wel genoeg kwaliteit om lekker te sturen. Dit stuur bied ook wel een basis om verder uit te breiden. Heb dan inmiddels ook al een shifter en pedalen gekocht.
Ik kan alleen de hele set vinden met stuurwiel en pedalen. Het stuur alleen heb ik nog niet gevonden. Maar zonder pedalen heb je er ook niet veel aan lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suggs
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Je hebt gelijk. Ik bedoelde ook de set met stuur en (twee) pedalen. Behalve de shifter heb ik dus de T3PA aangeschaft.

[ Voor 22% gewijzigd door Suggs op 29-04-2017 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikoe
Heb de Logitech Driving Force GT gevonden op MP en ga hem straks ophalen :*)
Voor 55 euro kun je niet sukkelen toch.

Heb hem inmiddels opgehaald en wat een verschil. Bochten gaan veel beteren ook het achteruit rijden gaat nu een heel stuk makkelijker. Maar is de force feedback van de motor ook heel erg hoorbaar bij jou @krissie100? Ik heb hem nu uitgezet, omdat hij heel hard trilt en een trillend geluid maakt in de middenstand. Als je een beetje stuurt is het geluid bijna helemaal weg. Voor de rest werkt alles perfect. Ben er echt blij mee :*)

[ Voor 65% gewijzigd door Mikoe op 29-04-2017 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Hmmm... probeer nu de 3 monitors soepel aan het werk te krijgen, maar de buitenste 2 monitors blijven uitgerekt.. Iemand een idee hoe je dat kunt oplossen?

https://www.eurotrucksimulator2.com/multimon_config.php Deze website zou het moeten verhelpen, maar krijg dan alleen maar beeld op het middelste scherm :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
timmie271 schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 17:12:
Hmmm... probeer nu de 3 monitors soepel aan het werk te krijgen, maar de buitenste 2 monitors blijven uitgerekt.. Iemand een idee hoe je dat kunt oplossen?

https://www.eurotrucksimulator2.com/multimon_config.php Deze website zou het moeten verhelpen, maar krijg dan alleen maar beeld op het middelste scherm :+
FOV verlagen (paar keer op F4 drukken tijdens het rijden). Zo ziet het er bij mij uit:
Afbeeldingslocatie: https://cdn.pbrd.co/images/hyCbyIx7.png

(Of bedoel je iets anders met "uitgerekt"?)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Laatst online: 11:23
Mikoe schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 13:21:

Heb hem inmiddels opgehaald en wat een verschil. Bochten gaan veel beteren ook het achteruit rijden gaat nu een heel stuk makkelijker. Maar is de force feedback van de motor ook heel erg hoorbaar bij jou @krissie100? Ik heb hem nu uitgezet, omdat hij heel hard trilt en een trillend geluid maakt in de middenstand. Als je een beetje stuurt is het geluid bijna helemaal weg. Voor de rest werkt alles perfect. Ben er echt blij mee :*)
nah, je kan heel veel instellen hoe sterk je de force feedback wil hebben, maar het is idd niet de stilste feedback, maar ik heb koptelefoon op dus heb nergens last van :P :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Koenvh schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 17:22:
[...]

FOV verlagen (paar keer op F4 drukken tijdens het rijden). Zo ziet het er bij mij uit:
[afbeelding]

(Of bedoel je iets anders met "uitgerekt"?)
Zal dit vanavond ook even proberen.
+screenshots van mijn kant.

Het is bij mij echter het probleem dat het middelste scherm net zo scherp is als wanneer je op 1 scherm speelt. en dat de buitenste 2 scherm wat extra is wat uitgerekt word...

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/salVsSwh.jpg

Print screen werkt niet bij mij dus zodoende alleen een foto van buitenaf maar je kan wel ongeveer zien wat ik bedoel :+

[ Voor 16% gewijzigd door timmie271 op 29-04-2017 20:12 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-07 16:35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
Erg tof en zeer goede uitleg van Squirrel. Op een gegeven moment heeft hij het over de 4x4 of 6x4 chassis uitvoeringen van de truck waarbij de voorkant van de weg af komt bij het sturen. Hij zegt dat dit gefixt is met de heavy haul dlc, maar het verschil is toch dat die heavy haul trailers een extra wiel aan de voorkant hebben? Dat neemt een flink gewicht weg van de truck waardoor de voorkant natuurlijk niet meer zo snel omhoog komt. Maar het zal wel goed zijn. Ben erg benieuwd naar deze dlc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
timmie271 schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 17:34:
[...]

Het is bij mij echter het probleem dat het middelste scherm net zo scherp is als wanneer je op 1 scherm speelt. en dat de buitenste 2 scherm wat extra is wat uitgerekt word...

[afbeelding]

Print screen werkt niet bij mij dus zodoende alleen een foto van buitenaf maar je kan wel ongeveer zien wat ik bedoel :+
herkenbaar, zelf ook geen oplossing voor gevonden vooralsnog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummiebeer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12:51
Na 2 maanden geen ETS te hebben aangeraakt heb ik vandaag maar eens de France dlc gekocht. Nu eerst PM binnen harken en vanavond de DFGT afstoffen en sturen.
Wanneer komt die heavy cargo dlc uit? Kan niks vinden over een release date.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAtech
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 18:03
Heeft iemand toevallig de linkjes waar ik de meest recente versies van Rusmap en Russian open space kan vinden?
Heb al zit zoeken op het SCS forum maar kan het niet vinden.
Heb je ook nog fiixs nodig om het werkend te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummiebeer
De ellende met mods begint weer. :+
Krijg het weer niet gestart, waarschijnlijk iets met de rusmod. Vanavond maar eens voor zitten dan.

Rusmap uitgeschakeld en ik kan rijden.
Rusmap niet compatibele met 1.27 en laatste PM?

ben er ff een tijdje uit geweest :D

[ Voor 33% gewijzigd door Gummiebeer op 01-05-2017 13:52 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
JAtech schreef op maandag 1 mei 2017 @ 12:38:
Heeft iemand toevallig de linkjes waar ik de meest recente versies van Rusmap en Russian open space kan vinden?
Heb al zit zoeken op het SCS forum maar kan het niet vinden.
Heb je ook nog fiixs nodig om het werkend te krijgen?
Is gewoon te vinden op het forum maar hier alsnog de linkjes

Rusmap: 1.7.2
Part 1: http://sharemods.com/jv67qzqqco1h/RusMa ... 1.rar.html
Part 2: http://sharemods.com/xx7rot6aqlhp/RusMa ... 2.rar.html
Part 3: http://sharemods.com/5dth3eeg3k9k/RusMa ... 3.rar.html
Part 4: http://sharemods.com/7ojhc8wcjjpl/RusMa ... 4.rar.html
Part 5: http://sharemods.com/rbnsd09s1a0b/RusMa ... 5.rar.html

Open Spaces: 4.0
http://truck-sim.club/top...sian-open-spaces-v40-127/

Werken beide alleen met ETS2 versie 1.27

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAtech
CyberCow schreef op maandag 1 mei 2017 @ 15:04:
[...]

Is gewoon te vinden op het forum maar hier alsnog de linkjes

Rusmap: 1.7.2
Part 1: http://sharemods.com/jv67qzqqco1h/RusMa ... 1.rar.html
Part 2: http://sharemods.com/xx7rot6aqlhp/RusMa ... 2.rar.html
Part 3: http://sharemods.com/5dth3eeg3k9k/RusMa ... 3.rar.html
Part 4: http://sharemods.com/7ojhc8wcjjpl/RusMa ... 4.rar.html
Part 5: http://sharemods.com/rbnsd09s1a0b/RusMa ... 5.rar.html

Open Spaces: 4.0
http://truck-sim.club/top...sian-open-spaces-v40-127/

Thx, alleen de linkjes van Rusmap doen het bij mij niet :?

Edit: gevonden

[ Voor 4% gewijzigd door JAtech op 01-05-2017 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummiebeer
CyberCow schreef op maandag 1 mei 2017 @ 15:04:
[...]

Dus niet met de meest recente Promods maak ik er op uit, helaasch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
al dat soort klootzakken als die je onderweg tegenkomt rapporteer ik gelijk, kan daar echt niet tegen.
en daarom speel ik meestal op EU1 of EU3 (stuk rustiger)

[ Voor 26% gewijzigd door RubenSaurus op 02-05-2017 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
timmie271 schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 17:34:
[...]

[afbeelding]

Zoals ik al zei: FOV verlagen. ;) Die van mij staat op 40-50. Stel je een cirkel van 360 graden om je heen voor: Hoe veel van die cirkel wil je zien? Als dat getal te hoog staat (en dat is standaard zo bij drie schermen), dan zie je veel meer dan je in het echt zou zien, en krijg je dus een fish eye effect:
Afbeeldingslocatie: https://www.decarpentier.nl/wp-content/uploads/lensdistortion_off.jpg

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Koenvh schreef op maandag 1 mei 2017 @ 19:55:
[...]

Zoals ik al zei: FOV verlagen. ;) Die van mij staat op 40-50. Stel je een cirkel van 360 graden om je heen voor: Hoe veel van die cirkel wil je zien? Als dat getal te hoog staat (en dat is standaard zo bij drie schermen), dan zie je veel meer dan je in het echt zou zien, en krijg je dus een fish eye effect:
[afbeelding]
Heb nu FOV ergens tegen de 50 staan geloof ik en zie nu net niet het zwarte gedeelte van het stuur. En de spiegels rechts kan ik ook nog zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry-c
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:11
Heb je perse eyefinity nodig voor 3 schermen? Ik krijg dat namelijk niet aan de praat omdat ik 2 schermen in portrait heb draaien en eentje in landscape. Zou het wel leuk vinden om mn opstelling een keer volledig te kunnen gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij is Eyefinity juist de functionaliteit van AMD om 1 videokaart 3 schermen aan te laten sturen.

Bij Nvidia heet het gewoon Surround geloof ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:34
jerry-c schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 01:11:
Heb je perse eyefinity nodig voor 3 schermen? Ik krijg dat namelijk niet aan de praat omdat ik 2 schermen in portrait heb draaien en eentje in landscape. Zou het wel leuk vinden om mn opstelling een keer volledig te kunnen gebruiken...
Voor zover ik weet is AMD EyeFinity of Nvidia Surround nodig om meerdere schermen te kunnen gebruiken in ETS2 en ATS. correct me if i'm wrong. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Laatst online: 16:45

MsG

Forumzwerver

Klopt. En random resoluties mengen kan alleen bij AMD. Bij Nvidia moet je 3x hetzelfde draaien.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gummiebeer schreef op maandag 1 mei 2017 @ 16:36:
[...]

Dus niet met de meest recente Promods maak ik er op uit, helaasch.
Meest recente versie van ProMods is 2.16 en die werkt met ETS versie 2.17 en dus ook met RusMap en Open Spaces. Heb alleen nog niet getest met verbindingswegen tussen RusMap en Open Spaces.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

DigitalError schreef op maandag 1 mei 2017 @ 18:39:
[...]

al dat soort klootzakken als die je onderweg tegenkomt rapporteer ik gelijk, kan daar echt niet tegen.
en daarom speel ik meestal op EU1 of EU3 (stuk rustiger)
Nog eentje dan

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeanke117
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 15:16
Welke graphics mod gebruiken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:32
Geen, alleen jazzycat, promods en rusmap. Draai wel 1080p 400% scaling (met dikke drops af en toe :P)

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAtech
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/TbI219oesX6balO7P3j8M3oZ/full.jpg

Ik heb nu Rusmap en Russian Open Space geinstalleerd.
Klopt het wel dat het er dan zo uit ziet?
Want nu zijn de wegen niet geconnected volgens mij.

Is er toevallig ook nog een fix om de Russiche plaatsnamen in Engels of Nederlands te vertalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeanke117
JAtech schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 17:18:
[afbeelding]

Ik heb nu Rusmap en Russian Open Space geinstalleerd.
Klopt het wel dat het er dan zo uit ziet?
Want nu zijn de wegen niet geconnected volgens mij.

Is er toevallig ook nog een fix om de Russiche plaatsnamen in Engels of Nederlands te vertalen?
Het kan zijn dat je een van de twee/drie niet in 1.27 hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sn3gG3l schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 16:44:
Geen, alleen jazzycat, promods en rusmap. Draai wel 1080p 400% scaling (met dikke drops af en toe :P)
Hier geen last meer van fps drops, pas geleden van 2x GTX560 naar 2x GTX970 4GB gegaan. Draait super nu. De ultieme test moet nog komen en dat is Promods Barcelona, maar het heeft nog nooit zo netjes gedraaid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:32
Gisteren eindelijk de laatste achiements gehaald op mijn vanilla profiel, die nucleaire jobs, tankstations en vliegvelden. Was nog best een karweitje. Nu weer lekker verder op mijn andere profiel met Promods en Rusmap :D

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAtech
Jeanke117 schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 23:44:
[...]

Het kan zijn dat je een van de twee/drie niet in 1.27 hebt?
Ik heb ze alledrie voor ETS 1.27
Iemand een idee waar het aan kan liggen?

Ik heb de mods in deze volgorde staan:
Promods def v2.16
Promzona 1.27 ROS_RM_PR
ProMods + RusMap v1.27 Road Connection fix
RusMap-map v1.7.2
RusMap-model 2 v1.7.2
RusMap-model 1 v1.7.2
RusMap-def v1.7.2
Promods map v2.16
Promods model 1-v2.16
Promods model 2-v2.16
Promods media v2.16
Promods assets v2.16
Russian Open Spaces vehicle v4.0
Russian Open Spaces model v4.0
Russian Open Spaces map v4.0
Russian Open Spaces base v4.0

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Barfman
Nou gaat lekker bij SCS software :-)

Na de aankondiging en het filmpje van de Heavyweights die er aan komen:
http://steamcommunity.com...detail/468780659734692531

Nu dus ook Tandem trailers/doubles die aangekondig is:
http://steamcommunity.com...etail/1294067099912833659

[ Voor 9% gewijzigd door Barfman op 05-05-2017 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Doen ze goed ja!
Dit beloofd veel goeds ook qua moddingmogelijkheden lijkt mij. Schat zo in dat de baobab trailer dan snel vergeten zal zijn >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cranzai
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-07 11:09
Maar dus nog niet van die kisten achterop een vrachtwagen en dan een aanhanger daarachter zoals de reeds bestaande tandemmod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nice Guy Eddie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-07 21:40
Barfman schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 15:45:
Nou gaat lekker bij SCS software :-)

Na de aankondiging en het filmpje van de Heavyweights die er aan komen:
http://steamcommunity.com...detail/468780659734692531

Nu dus ook Tandem trailers/doubles die aangekondig is:
http://steamcommunity.com...etail/1294067099912833659
Mooi nieuws weer van SCS! Zo te zien zijn het vooralsnog LZV combinaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
ziet er goed uit, kan niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dubbele trailers! Yes!
Cranzai schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 15:55:
Maar dus nog niet van die kisten achterop een vrachtwagen en dan een aanhanger daarachter zoals de reeds bestaande tandemmod.
Dan zul je ook trailerownership moeten implementeren, want die trailertjes waar je de bakken opzet heb je dan al bij je om de vracht op te pikken. En trailer ownership is nou net iets waarvan ze pas geleden nog zeiden dat het er voorlopig niet komt

[ Voor 91% gewijzigd door FastFred op 05-05-2017 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cranzai
FastFred schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 17:32:
Dubbele trailers! Yes!

[...]

Dan zul je ook trailerownership moeten implementeren, want die trailertjes waar je de bakken opzet heb je dan al bij je om de vracht op te pikken. En trailer ownership is nou net iets waarvan ze pas geleden nog zeiden dat het er voorlopig niet komt
Aah zo, bedankt voor de uitleg.

Edit:
Zou het niet zo kunnen dat je die tweede trailer niet zelf bezit maar dat die ook gewoon klaar staat en dat je alleen je lange truck eronder rijd en dan ook direct voor de aanhanger.
(Excuses voor de terminologie, ik ben er nog niet helemaal in thuis)

[ Voor 23% gewijzigd door Cranzai op 05-05-2017 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-07 20:13

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Ik hoop ook op Bakwagen en aanhanger.. wipkar en molenstel..😀

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jip_86
Natuurlijk is er altijd meer te wensen. Maar dit is wel echt een megastap vooruit. De dubbele trailers en ook nog eens meesturende achterwielen. Heerlijk toch :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-07 10:01

LoneWolf

Just a Byte

Vooral die meesturende achterwielen is iets dat snel mag komen, ik rijd in ATS wel eens met een lange chemicaliën trailer, deze heeft als achterste van 4 assen een enkel stel wielen, eigenlijk zou deze sturend moeten zijn. Nu sleep je m soms beetje erg mee ipv dat ie netjes de bocht omgaat. Nu lift ik de 2 lifable assen vaak om toch iets manouvreerbaarder te zijn (oa in frisco)

Nog een leuke:
https://worldoftrucks.com/en/image_detail.php?id=000000000026FEB3

[ Voor 18% gewijzigd door LoneWolf op 06-05-2017 13:21 ]

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnV1988
  • Laatst online: 27-05-2024
Hallo iedereen,

Ik heb een vraag misschien niet op de goede manier maar toch vraag ik het.
Als ik naar Seydisfjörour (als ik het goed schrijf) wil dan crasht de game continue.
Maakt niet uit of ik via Calais of Kirkenes ga.

Wie kan mij helpen of heeft het zelfde heb van alles al geprobeerd zelfs met alleen Promods 2.16

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MartijnV1988 schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 19:37:
Hallo iedereen,

Ik heb een vraag misschien niet op de goede manier maar toch vraag ik het.
Als ik naar Seydisfjörour (als ik het goed schrijf) wil dan crasht de game continue.
Maakt niet uit of ik via Calais of Kirkenes ga.

Wie kan mij helpen of heeft het zelfde heb van alles al geprobeerd zelfs met alleen Promods 2.16
Welke mods gebruik je zoal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnV1988
Afbeeldingslocatie: https://s16.postimg.org/eb6mwsscx/ets2_00002.png

Afbeeldingslocatie: https://s16.postimg.org/s64xf9ms1/ets2_00003.png

Afbeeldingslocatie: https://s16.postimg.org/s7ev8oolt/ets2_00004.png

Afbeeldingslocatie: https://s16.postimg.org/v2ryfjslt/ets2_00005.png

Afbeeldingslocatie: https://s16.postimg.org/58i5prslt/ets2_00006.png

Afbeeldingslocatie: https://s16.postimg.org/l80t9bonl/ets2_00007.png

de rest zijn nog skins voor RJL Scania.
kan er in 1 van deze mods een probleem zitten alle mods zijn voor 1.27.xxx

Hopelijk zijn de screenshots goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeanke117
Ik heb ook een irritant probleem/voorgeval. Ik neem aan dat er overal de regels zijn dat je voorrang hebt als je op dezelfde weg bent toch, als er een voorrangsbord staat? Ik word zeer vaak geramd door AI traffic terwijl ik ook eerder ben gassen zij gewoon door en knallen tegen mij trailer op. Dit gebeurd vaak bij krusingen met een stoplicht... Iemand ook zoiets meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MartijnV1988 schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 20:14:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

de rest zijn nog skins voor RJL Scania.
kan er in 1 van deze mods een probleem zitten alle mods zijn voor 1.27.xxx

Hopelijk zijn de screenshots goed.
Kun je hier de namen neerzetten? Dat is een stuk overzichtelijker en makkelijker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnV1988
Anonymoussaurus schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 22:36:
[...]

Kun je hier de namen neerzetten? Dat is een stuk overzichtelijker en makkelijker. :)
[powerkasi]P8_light_&_accessory_pack_v1.2
00.MatthijasB.Bolt
00.Roling2
00.Zelen
0.DanmarkPPS
abasstreppas_Hella_Auxiliary_Light_Pack1
Asbjorn_Hereald
cb_beacons_v1.3
Charlie_Lauder_RJL
D3S_Mercedes_Antos__12_v1.2.0.123_r1.27
d3s_mercedes_antos_v1.2.0.123_r1.27_uk_interior_addon
ets2gemi-kornas__
eurofrigo
Ferry-ProMods-216
Ferry-ProMods-216_RUS
FH16_2013_ohaha
FH16_2013_v07.1_DLC_skins_Kilonum
Frosty Winter Weather Sound addon
FlarePackScaniaS
Leather_Interior_RJL_By_CbScatenato
Lightbox_RJL_Scania_vanToorn'
military_cargo_pack_by_Jazzycat_v2.2.1_base
military_cargo_pack_by_Jazzycat_v2.2.1_eng
new_summer_environment_v2_4
Pack_Powerful_engines_and_gearboxes_V10.5_By_Rockeropasiempre
painted_truck_traffic_pack_by_Jazzycat_v3.4
PM_RM_127_roadconnection
Project Balkans 2.4 - Assets
Project Balkans 2.4 - Def
Project Balkans 2.4 - Map
promods-001-hotfix-v216
promods-assets-v216
promods-map-v216
promods-def-v216
promods-media-v216
promods-model1-v216
promods-model2-v216
PROMZONA_1.27_ROS_RM_PR
railway_cargo_pack_by_Jazzycat_v1.5
railway_cargo_pack_by_Jazzycat_v1.5_eng
railway_cargo_pack_by_Jazzycat_v1.5_traffic
Real_Tires_Mod_5.7
RGM-1-7-ETS2
RonnyCeusters_ScaniaRJL
RusMap-def_v1.7.2
RusMap-map_v1.7.2
RusMap-model_v1.7.2
RusMap-model2_v1.7.2
Russian_open_spaces_27
Russian_open_spaces_27map
Russian_open_spaces_model_27
Russian_open_spaces_vehicle_27
ryaskins_hvan_topline
Scania RJL Red Lion Skin
Scania S730
Scania_R_Streamline_modifications_v2.2_by_RJL
Scania_V8_DEEP_V.9.0
ScaniaRJL_TheGriffin_by_FloppySRB
ScaniaRJL_TheGriffin_Red_Yellow_by_FloppySRB
Silver Griffin Benelux 1.1
Sound Fixes Pack - ETS2
trailers_and_cargo_pack_by_Jazzycat_v4.9_eng
trailers_and_cargo_pack_by_Jazzycat_v4.9_part1
trailers_and_cargo_pack_by_Jazzycat_v4.9_part2
trailers_and_cargo_pack_by_Jazzycat_v4.9_rus
Wolf_Pack_VOL.2
wolf_skin_pack_Vol4

Het zijn allemaal .scs bestanden en ja ik weet het ik heb best veel mods in de game maar dat heb ik altijd gehad zonder enig probleem omdat als het spel een update kreeg ik ook meteen ging kijken of er voor de mods ook updates waren.

Maar nu heb ik dus wel een probleem die ik niet kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MartijnV1988 schreef op zondag 7 mei 2017 @ 11:13:
[...]

00.MatthijasB.Bolt
00.Roling2
00.Zelen
0.DanmarkPPS
Asbjorn_Hereald
cb_beacons_v1.3
Charlie_Lauder_RJL
ets2gemi-kornas__
eurofrigo
Ferry-ProMods-216
Ferry-ProMods-216_RUS
FH16_2013_ohaha
FlarePackScaniaS
PM_RM_127_roadconnection
promods-001-hotfix-v216
promods-assets-v216
promods-map-v216
promods-def-v216
promods-media-v216
promods-model1-v216
promods-model2-v216
PROMZONA_1.27_ROS_RM_PR
Real_Tires_Mod_5.7
RGM-1-7-ETS2
RonnyCeusters_ScaniaRJL
RusMap-def_v1.7.2
RusMap-map_v1.7.2
RusMap-model_v1.7.2
RusMap-model2_v1.7.2
Russian_open_spaces_27
ryaskins_hvan_topline
Scania RJL Red Lion Skin
Scania S730
Scania_V8_DEEP_V.9.0
Sound Fixes Pack - ETS2
Wolf_Pack_VOL.2
wolf_skin_pack_Vol4

Het zijn allemaal .scs bestanden en ja ik weet het ik heb best veel mods in de game maar dat heb ik altijd gehad zonder enig probleem omdat als het spel een update kreeg ik ook meteen ging kijken of er voor de mods ook updates waren.

Als er voor een mod geen nieuwe versie uitgebracht is wil niet zeggen deze nog compatibel is met de nieuwe versie. Ik zou toch eens proberen om alle mods uit te schakelen op ProMods na. Gebruik je wel de juiste versie van ETS2 in combinatie met ProMods?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnV1988
Dat had ik al geprobeerd toen deed hij het wel maar kan het misschien liggen aan new_summer_environment_v2_4

Die is als laatste bij gekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Afbeeldingslocatie: https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/809930556469897501/31BB75F3DD74606F4E802F4C893232E71637F471/
Ruim 506K erop staan door de vorige bestuurder, maar aangezien ik toch op ruim 40 auto's heb vervangen deze maar bewaard en zelf voor de komende online sessie's bewaren
Ik moet nog 21 auto's vervangen die allemaal meer dan 1,7 miljoen hebben gedraaid

Afbeeldingslocatie: https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/809930556469893971/E14EB11C4DC7018435C90BA05E388D213D6442BF/

[ Voor 14% gewijzigd door J.S. Bach op 07-05-2017 21:19 ]

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[/quote]
MartijnV1988 schreef op zondag 7 mei 2017 @ 11:13:
00.MatthijasB.Bolt
00.Roling2
00.Zelen
0.DanmarkPPS
Asbjorn_Hereald
cb_beacons_v1.3
Charlie_Lauder_RJL
ets2gemi-kornas__
eurofrigo
Ferry-ProMods-216
Ferry-ProMods-216_RUS
FH16_2013_ohaha
FlarePackScaniaS
PM_RM_127_roadconnection
promods-001-hotfix-v216
promods-assets-v216
promods-map-v216
promods-def-v216
promods-media-v216
promods-model1-v216
promods-model2-v216
PROMZONA_1.27_ROS_RM_PR
Real_Tires_Mod_5.7
RGM-1-7-ETS2
RonnyCeusters_ScaniaRJL
RusMap-def_v1.7.2
RusMap-map_v1.7.2
RusMap-model_v1.7.2
RusMap-model2_v1.7.2
Russian_open_spaces_27
ryaskins_hvan_topline
Scania RJL Red Lion Skin
Scania S730
Scania_V8_DEEP_V.9.0
Sound Fixes Pack - ETS2
Wolf_Pack_VOL.2
wolf_skin_pack_Vol4

Jeetje, dat zijn flink wat mods die ik bij lange na niet allemaal ken :+. Zoals @CyberCow al zei: er zit een probleem in met de compatibiliteit van mods. Die conflicteren met elkaar (omdat er waarschijnlijk één niet compatible is met 1.27).
Dat had ik al geprobeerd toen deed hij het wel maar kan het misschien liggen aan new_summer_environment_v2_4
Dat zou dus goed kunnen. Anders even Googlen of hij daadwerkelijk compatible is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Misschien is een log file handig om te posten, daarin moet de crash/fout staan wat je sneller bij het probleem brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MartijnV1988 schreef op zondag 7 mei 2017 @ 18:53:

Wat je ook kan proberen is alle mods uitschakelen en alleen die mod erbij doen. Loopt dan de boel vast weet je zeker dat het door die mod komt. Mocht het daarna met de andere mods nog niet werken dan zijn er meerdere mods die problemen geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Cranzai schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 17:51:
[...]

Aah zo, bedankt voor de uitleg.

Edit:
Zou het niet zo kunnen dat je die tweede trailer niet zelf bezit maar dat die ook gewoon klaar staat en dat je alleen je lange truck eronder rijd en dan ook direct voor de aanhanger.
(Excuses voor de terminologie, ik ben er nog niet helemaal in thuis)
Ik lees mijn reactie nu nog een keer en bedenk me ineens iets.

Een manier waarop je dit op zou kunnen lossen zonder trailer ownership te implementeren is als volgt:

- er van uit gaande dat je al een bakwagen hebt, dus kleine cabine lang frame die je onder zo'n container op poten kunt rijden
- je meld je bij een bedrijf, je kiest je vracht, bijvoorbeeld eentje met 1 of 2 bakken.
- kies je voor een vracht met 2 bakken, dan heb je de keus om eerst elders (bij het bedrijf of ergens in de stad waar je bent) de aanhanger op te halen. Of eerst de eerste bak te laden en daarna pas het aanhangertje ophalen waarmee je de 2e bak kunt laden.

Dan heb ik het dus over zo'n combi zoals deze. Heb bij dit bedrijf gewerkt toen ik net 15 was. Mijn eerste baantje, van 7 tot 12 zaterdagochtend vrachtwagens wassen. (dit is geen heel best voorbeeld, volgens mij zit die gozer te bellen :+ )

Afbeeldingslocatie: https://www2.picturepush.com/photo/a/3227550/1024/2010-04-07/IMG-8436-WimvanRijswijk.jpg

Dit is een 4x2 chassis met daarachter een 2 assige aanhanger. De vooras van de aanhanger is sturend. Zowel de vrachtwagen zelf als de aanhanger zijn voorzien van luchtvering en kunnen verlaagd en verhoogd worden. De bakken hebben 4 poten die je met de hand uit moet klappen, vergrendeling ontdoen, wagen laten zakken en er onderuit rijden.

Dat was namelijk ook het idee waar SCS een tijd geleden over schreef

Afbeeldingslocatie: https://2.bp.blogspot.com/-kc4vTKS556A/VBBAzKhSj6I/AAAAAAAABC4/VIhOcrE3InM/s1600/rigids_unload_scheme.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cranzai
FastFred schreef op maandag 8 mei 2017 @ 15:16:
[...]

Ik lees mijn reactie nu nog een keer en bedenk me ineens iets.

Een manier waarop je dit op zou kunnen lossen zonder trailer ownership te implementeren is als volgt:

- er van uit gaande dat je al een bakwagen hebt, dus kleine cabine lang frame die je onder zo'n container op poten kunt rijden
- je meld je bij een bedrijf, je kiest je vracht, bijvoorbeeld eentje met 1 of 2 bakken.
- kies je voor een vracht met 2 bakken, dan heb je de keus om eerst elders (bij het bedrijf of ergens in de stad waar je bent) de aanhanger op te halen. Of eerst de eerste bak te laden en daarna pas het aanhangertje ophalen waarmee je de 2e bak kunt laden.

Dan heb ik het dus over zo'n combi zoals deze. Heb bij dit bedrijf gewerkt toen ik net 15 was. Mijn eerste baantje, van 7 tot 12 zaterdagochtend vrachtwagens wassen. (dit is geen heel best voorbeeld, volgens mij zit die gozer te bellen :+ )

[afbeelding]

Dit is een 4x2 chassis met daarachter een 2 assige aanhanger. De vooras van de aanhanger is sturend. Zowel de vrachtwagen zelf als de aanhanger zijn voorzien van luchtvering en kunnen verlaagd en verhoogd worden. De bakken hebben 4 poten die je met de hand uit moet klappen, vergrendeling ontdoen, wagen laten zakken en er onderuit rijden.

[afbeelding]
Precies dit had ik ook in mijn hoofd! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnV1988
Anonymoussaurus schreef op zondag 7 mei 2017 @ 23:52:
[/quote]

[...]

Jeetje, dat zijn flink wat mods die ik bij lange na niet allemaal ken :+. Zoals @CyberCow al zei: er zit een probleem in met de compatibiliteit van mods. Die conflicteren met elkaar (omdat er waarschijnlijk één niet compatible is met 1.27).

[...]

Dat zou dus goed kunnen. Anders even Googlen of hij daadwerkelijk compatible is.
https://ets2.lt/en/new-summer-environment-v-2-4/
dat is de mod

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik kwam dit plaatje zonet tegen, tijdje geleden gemaakt, volgens mij nog nooit gedeelt met jullie

Wat een supervette shot! Geen weather, light of graphic mods!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ERDUK0aaX02u6jJRLkCksQ5u/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikoe
Weet iemand misschien een oplossing of iets in die richting voor het maken van goede screenshots? Elke keer las ik de camera aanklik om een screenshot te maken, dan kijk ik in die map en is de afbeelding véél slechter dan in het spel zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

FastFred schreef op maandag 8 mei 2017 @ 15:16:

[afbeelding
Ja alleen het nadeel is dat dit gewoon heel lastig te sturen is.
Daarbij gaan de meeste al moeite krijgen bij de komende update om een LZV (trekker-Oplegger-Wipkar) te besturen. Je hebt namelijk 3 draaipunten. Ik rij zelf met regelmaat een LZV, ik geniet toch de voorkeur aan bakwagen-trailer, puur omdat je maar 1 draaipunt heb. Een schamel aanhanger is daarbij nog lastiger te besturen met achteruit rijden omdat je geen controle heb over de sturende as. Overigens zijn de afzetbakken een pokkenwerk. Waar in de planning 10min voorstaan doen de meeste een halfuur over.

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Nivida_intel met een bakwagen-trailer heb je maar 2 draaipunten? Namelijk op de pin en op het molenstel. Je kunt ook nog eens niet in je spiegels zien wat het molenstel doet, welke kant deze op draait etc.

In Farming Simulator ook wel eens achteruit gereden, een tractor met dolly met daarop een trailer, zelfs met beeld van buiten af is dat verrekte lastig.

Ik ben het met je eens dat een LZV waarschijnlijk makkelijker achter uit te rijden is. Maar ik wil gewoon meer uitdaging! Nu is het telkens: trailer oppikken, van A naar B rijden, trailer parkeren. Ik heb inmiddels alle verschillende varianten van afleverpunten wel gehad en de lol is er af. De Aldi en Lidl afleverpunten in Promods zijn het leukst, maar die kan ik inmiddels ook met m'n ogen dicht, al helemaal als de parkeerplaats leeg is.

Je wordt trouwens wel vreselijk handig met het achteruitrijden van combinaties. Afgelopen weekend rond gereden in een Ford Transit met grote tandemasser aanhanger erachter. Eerste keer in die bus en eerste keer met een tandemasser gereden maar kon er alles mee. Bochtje achteruit inparkeren met 30cm speling aan weerszijden, geen probleem, in 1x d'r in :D

Toch maar eens mijn BE rijbewijs halen :X

[ Voor 38% gewijzigd door FastFred op 09-05-2017 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mikoe schreef op maandag 8 mei 2017 @ 21:43:
Weet iemand misschien een oplossing of iets in die richting voor het maken van goede screenshots? Elke keer las ik de camera aanklik om een screenshot te maken, dan kijk ik in die map en is de afbeelding véél slechter dan in het spel zelf.
Ik heb de console geunlocked waardoor ik door op de 0 te drukken als een vogel mijzelf kan bewegen. Dat gebruik ik altijd voor een mooie camerapositie en druk vervolgens op F10 om de foto te maken. Nooit iets gemerkt van kwaliteitsverlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Laatst online: 16:45

MsG

Forumzwerver

Ik gebruik gewoon de steamfunctie van screenshots (F12). Een alternatief is de PRNT SCRN knop op je toetsenbord en dan plakken in bijvoorbeeld Paint.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MsG schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 15:59:
[...]

Ik gebruik gewoon de steamfunctie van screenshots (F12). Een alternatief is de PRNT SCRN knop op je toetsenbord en dan plakken in bijvoorbeeld Paint.
Dat met Printscreen is wel erg onhandig om weer over te moeten gaan naar paint en het daar op te slaan. Zeker als je een reeks wil maken en lekker door wil karren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnV1988
beste iedereen

Mijn probleem is opgelost het bleek de summer app te zijn.

Iedereen bedankt voor alle hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet je zeker dat je de focusing plane en blur strength goed ingesteld hebt? Die staat bij de camera standaard vrij hoog.
Afbeeldingslocatie: https://ingamephotography.files.wordpress.com/2015/02/ets2.jpg

Mijn screenshots zijn in ieder geval wel redelijk scherp:
Afbeeldingslocatie: https://cdn.pbrd.co/images/4hKEEXv1f.png

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

FastFred schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 08:24:
@Nivida_intel met een bakwagen-trailer heb je maar 2 draaipunten? Namelijk op de pin en op het molenstel. Je kunt ook nog eens niet in je spiegels zien wat het molenstel doet, welke kant deze op draait etc.

In Farming Simulator ook wel eens achteruit gereden, een tractor met dolly met daarop een trailer, zelfs met beeld van buiten af is dat verrekte lastig.

Ik ben het met je eens dat een LZV waarschijnlijk makkelijker achter uit te rijden is. Maar ik wil gewoon meer uitdaging! Nu is het telkens: trailer oppikken, van A naar B rijden, trailer parkeren. Ik heb inmiddels alle verschillende varianten van afleverpunten wel gehad en de lol is er af. De Aldi en Lidl afleverpunten in Promods zijn het leukst, maar die kan ik inmiddels ook met m'n ogen dicht, al helemaal als de parkeerplaats leeg is.

Je wordt trouwens wel vreselijk handig met het achteruitrijden van combinaties. Afgelopen weekend rond gereden in een Ford Transit met grote tandemasser aanhanger erachter. Eerste keer in die bus en eerste keer met een tandemasser gereden maar kon er alles mee. Bochtje achteruit inparkeren met 30cm speling aan weerszijden, geen probleem, in 1x d'r in :D

Toch maar eens mijn BE rijbewijs halen :X
Ik heb wel eens een bakwagen met 3 schamel aanhangers achteruit moeten rijden. Daar word je echt niet vrolijk van.
Wij rijden overigens met deze combinatie waarbij de bak tussen de trekker en oplegger erachter als waren stijf er tussen hangt en alleen maar draait op hetzelfde molen stel als de trailer die er achterhangt.
Afbeeldingslocatie: http://www.transport-online.nl/site/images/nieuws/2013-02/2013/farm-trans.jpg
Wij hebben ook regelmatig deze combinatie hobbelen.
Ik werk zelf voor de univeg groep
Dus zit regelmatig op combinatie's zoals deze
Afbeeldingslocatie: https://thumbs.truckfan.nl/large/d/daf/99081-xf-euro-6-daf.jpg
En wat ik eigenlijk wel mis in het spel is meerdere adressen voor 1 punt. Dit is eigenlijk het pendelwerk.
Dus 3 adressen waarbij je gaat lossen en dan ergens waarop laad en teruggaat naar huis met dezelfde trailer. Zal vast wel een hele investering zijn maar goed.....

[ Voor 6% gewijzigd door J.S. Bach op 09-05-2017 21:06 ]

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah, heten die dingen zo :D Maar dat is dan hetzelfde als een wagen met molenstel, want als ik beide Google kom ik op hetzelfde uit?

[ Voor 25% gewijzigd door FastFred op 09-05-2017 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikoe
Koenvh schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 20:09:
[...]

Weet je zeker dat je de focusing plane en blur strength goed ingesteld hebt? Die staat bij de camera standaard vrij hoog.
[afbeelding]

Mijn screenshots zijn in ieder geval wel redelijk scherp:
[afbeelding]
Ik zet die altijd helemaal omhoog, anders is tie helemaal onscherp/wazig. Misschien dat het wel aan de spelinstellingen ligt of kan dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, gisteravond ETS2 maar 's geupdate naar de laatste versie, incl. Promods en de Promods companypack.

Ook nog even in Promods Barcelona geweest. Het draait een stuk beter dan met de GTX560's, maar nog altijd niet 100% soepel.

Zijn er mensen die Barcelona wel soepel hebben draaien zonder alles op low te hebben staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vraag mij af wanneer Southern Region Map nou eens een keer komt met ondersteuning voor 1.27.. volgens mij duurt het eeuwen voordat die gasten hun mod compatible hebben gemaakt. Was ook met 1.26 zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
FastFred schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 08:27:
Zo, gisteravond ETS2 maar 's geupdate naar de laatste versie, incl. Promods en de Promods companypack.

Ook nog even in Promods Barcelona geweest. Het draait een stuk beter dan met de GTX560's, maar nog altijd niet 100% soepel.

Zijn er mensen die Barcelona wel soepel hebben draaien zonder alles op low te hebben staan?
Ik heb met mijn GTX1080 en vele mods (incl promods) nog altijd framedrops naar 20-30 in grote steden met veel details. Zal wel aan de optimalisatie van de game of mods liggen?
Pagina: 1 ... 63 ... 161 Laatste