Klinkt goed

. En die Project Balkan en Egypt add-on zijn niet afhankelijk van updates van ETS 2? Of moet ik die ook elke keer updaten?
Dan te bedenken dat ik eerst op 100% bereden zat (alle DLC's behalve Vive La France), en nu weer op 25% bereden zit

. Heb nu weer wat te rijden

.
Ah, het hoort dus. Maar ik vind het een rare plek dat de weg daar ophoudt. Mij lijkt het logischer als de weg ophoudt bij een bocht of hoek. Maar goed. Fijn dat het bij iedereen zo is en het niet aan mij ligt of een bug is

.
rockhopper schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 11:59:
Is de teller niet wat je echt rijdt en die in het vrachtwagen beheer het aantal km met vracht? Misschien heb ik het mis, ik ben pas net begonnen met spelen.
Ik heb tot nu toe alleen de kale versie, maar ik denk dat ik binnenkort eens ga kijken naar wat meer expansions om het wegennetwerk uit te breiden. Iemand nog advies over welke ik het beste als eerste kan nemen? Of kan je ook je netwerk met mods uitbreiden? En wat is er met de dutchmap gebeurt? Het linkje in de openingspost werkt niet meer...

Ik ben gister (met veel twijfels) begonnen met het toevoegen van mods. ProMods + RusMap + JazzyCat. Rusland heb ik nog niet bereden, dus daar kan ik nog niets over zeggen. Wat betreft ProMods: ik ben erg onder de indruk, en vind de Nederlandse wegen er veel realistischer uitzien. ProMods kan ik dus zeker aanraden

. Is mooier dan ik had gehoopt.
Koenvh schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 14:23:
Er komt wel een nieuwe versie van The Dutch Map, maar daarvoor heb je nog even geduld nodig
Mogelijke ideeën zijn:
ProMods of
ProMods + RusMap
(met mogelijk Egypt Add-on + Project Balkans + Southern Region Map erbij)
The Dutch Map (nieuw profiel)
Hungary Map (nieuw profiel)
En tsja, waar is de grens?

Het klinkt allemaal erg aantrekkelijk, maar ik zit er tegenop om zoals gister, heel lang bezig te zijn met uit vinden waarom het weer eens niet werkt, en welke mod er geen trek in heeft. Neemt niet weg dat het leuk is om extra wegen te hebben, maar ik wil niet elke paar weken alles updaten en moeten klooien

.
Even wat anders: ik heb me gister mateloos geïrriteerd aan het feit dat mijn GPU load ontzettend schommelt met ETS 2, en nóg meer met ProMods. Zeer irritant, want met Battlefield 4 is mijn GPU load netjes 99% constant

. Weet iemand hoe dat komt? Googelen word ik ook niet echt wijzer van, en mijn settings staan allemaal op hoogst, en dat kan ook gewoon. Dat ik dikke lag heb, komt door de lage GPU load. Komt iemand dit bekend voor? Gister trouwens even met DDU m'n drivers verwijderd, en er toen de nieuwste op gezet. Mijn systeem:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 179,94 | € 179,94 |
1 | Gigabyte GA-H97-D3H | € 109,90 | € 109,90 |
1 | EVGA GeForce GTX 970 Superclocked ACX 2.0 4GB | € 0,- | € 0,- |
1 | Toshiba DT01ACA300, 3TB | € 85,95 | € 85,95 |
1 | Corsair Obsidian 450D | € 109,- | € 109,- |
1 | Scythe Mugen 4 | € 37,95 | € 37,95 |
1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 77,- | € 77,- |
1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 18,99 | € 18,99 |
1 | Corsair CX450M | € 55,65 | € 55,65 |
1 | Crucial MX100 256GB | € 0,- | € 0,- |
Bekijk collectie