Juist de AdBlocker zorgt voor problemen, zonder AdBlock kom je enigszins normaal bij de downloadlinks. Maarja die 92 cent is ook wel weer een mooi gebaarFastFred schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 23:25:
Bekend issue, Bilbao en Barcelona in Spanje liggen ook in zee. Is niks aan te doen.
Verdomme ScuL, ik heb me de hele dag kapot verveeld. En nu zie ik dat 2.11 al de hele dag uit is, heb niks gezien op Facebook![]()
![]()
Zelfs met een Adblocker kom ik op de gratis manier trouwens met geen mogelijkheid bij de downloadlinks, als je op Skip Ad klikt openen er alleen maar nieuwe vensters en tabbladen met allerlei meuk en reclame en geluiden. Ik weet dat Promods daar niks aan kan doen, maar irritant is het wel. Oh well, ik heb dus maar weer € 0,92 betaald....
Viel mij ook op, nadat ik 'm al binnen had toch even geprobeerd met Adblocker uit, dat gaat een stuk beter.TweakTweet schreef op zondag 11 september 2016 @ 00:44:
[...]
Juist de AdBlocker zorgt voor problemen, zonder AdBlock kom je enigszins normaal bij de downloadlinks. Maarja die 92 cent is ook wel weer een mooi gebaar
Die "nieuwe" DAF is een hele verbetering

Mijn ETS2 installatie (en huidige profiel) gaat trouwens al een aardig wat versies mee

[ Voor 47% gewijzigd door FastFred op 11-09-2016 01:37 ]
Ik weet zeker dat ik inmiddels meer voor PM heb betaald dan voor ETS2, als ik de DLC niet meereken althansTweakTweet schreef op zondag 11 september 2016 @ 00:44:
[...]
Juist de AdBlocker zorgt voor problemen, zonder AdBlock kom je enigszins normaal bij de downloadlinks. Maarja die 92 cent is ook wel weer een mooi gebaar
Het is ze meer dan gegund, toen PM zich vooral op de buitengebieden richtte, en minder deed in al bestaand gebied, reed ik al het liefst door PM gebied, want ETS2 gebied was gewoon matig vergeleken met hoe Scandinavië eruit zag.
People as things, that’s where it starts.
Die van mij gaat al mee vanaf 1.3, maar ik heb de 1 000 000 km nog niet bereiktFastFred schreef op zondag 11 september 2016 @ 01:21:
[...]
Viel mij ook op, nadat ik 'm al binnen had toch even geprobeerd met Adblocker uit, dat gaat een stuk beter.
Die "nieuwe" DAF is een hele verbeteringWeet niet hoe lang ik er in blijf rijden, ben nu onderweg van Geneve naar Kemi (Finland), misschien daarna m'n weg weer terug vinden naar hoofdkantoor in Innsbruck en weer in mijn Scania stappen, die wil ik nog naar een half miljoen km rijden.
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn ETS2 installatie (en huidige profiel) gaat trouwens al een aardig wat versies mee![]()
[afbeelding]
ProMods is zeker een hele verbetering, en ik ben blij dat ze nu ook al bestaand gebied aanpakken, maakt het weer een stukje leuker.
Ondertussen ben ik de nieuwe kaart van ProMods voor ets2 mobile route advisor aan het maken, maar het genereren duurt wel een stuk langer sinds Spitsbergen is toegevoegd, en een poster maken wordt wat lastiger.
🠕 This side up
Kreeg net een vrachtje van Hannover naar Rostock. Ik heb echt genoten van die route..prachtig uitzicht en leuk om te rijdenKoenvh schreef op zondag 11 september 2016 @ 02:47:
[...]
ProMods is zeker een hele verbetering, en ik ben blij dat ze nu ook al bestaand gebied aanpakken, maakt het weer een stukje leuker.
Oh btw, nog een tipje voor een mooie mod
http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=34&t=159330
[ Voor 13% gewijzigd door Odessa op 11-09-2016 12:35 ]
Weet iemand hier een mod of setting dat je geen normale trailers van SCS meer in het spel hebt? Of is dit gewoonweg niet mogelijk? Ik heb de mod van satan19990 geprobeerd maar die werkt niet.
Trailer & Company Pack van Promods. Vervangt alle fictieve bedrijfsnamen in het spel voor echte namen.
Dat gebruik ik, maar ik heb nogsteeds alle trailers van scs er in staan..FastFred schreef op zondag 11 september 2016 @ 15:08:
Trailer & Company Pack van Promods. Vervangt alle fictieve bedrijfsnamen in het spel voor echte namen.
Stiekem begin ik die nieuwe 105 steeds leuker te vinden. Inmiddels al bijna 5000km op de klok staan 
Innsbruck - Geneve
Geneve - Kemi
Kemi - Carlisle

Innsbruck - Geneve
Geneve - Kemi
Kemi - Carlisle

[ Voor 9% gewijzigd door FastFred op 11-09-2016 22:36 ]
Maak een mod, of gebruik die van satan19990 en zorg dat deze 2 bestanden erin staan, cargo.sii and cargo.dlc_north.sii . Wis alle lijnen met @include .............. dan moet het eruit zien als de code beneden.Marc0nly schreef op zondag 11 september 2016 @ 13:21:
Weet iemand hier een mod of setting dat je geen normale trailers van SCS meer in het spel hebt? Of is dit gewoonweg niet mogelijk? Ik heb de mod van satan19990 geprobeerd maar die werkt niet.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| SiiNunit { # For modders: Please do not modify this file if you want to add a new entry. Create in # this directory a new file "<base_name>.<idofyourmod>.sii" where <base_name> is name of # base file without the extension (e.g. "city" for "/def/city.sii") and <idofyourmod> is # some string which is unlikely to conflict with other mod. # # Warning: Even if the units are specified in more than one source file, they share the # same namespace so suffixes or prefixes should be used to avoid conflicts. } |
Al een tijdje niet meer gereden door de drukte en warmte maar wat is er dan aan veranderd dat hij nu zo leuk is?FastFred schreef op zondag 11 september 2016 @ 22:35:
Stiekem begin ik die nieuwe 105 steeds leuker te vinden. Inmiddels al bijna 5000km op de klok staan
Innsbruck - Geneve
Geneve - Kemi
Kemi - Carlisle
[afbeelding]
[afbeelding]
Dankjewel, ik ga het vandaag na het werk is proberen.Barfman schreef op maandag 12 september 2016 @ 19:32:
[...]
Maak een mod, of gebruik die van satan19990 en zorg dat deze 2 bestanden erin staan, cargo.sii and cargo.dlc_north.sii . Wis alle lijnen met @include .............. dan moet het eruit zien als de code beneden.
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 SiiNunit { # For modders: Please do not modify this file if you want to add a new entry. Create in # this directory a new file "<base_name>.<idofyourmod>.sii" where <base_name> is name of # base file without the extension (e.g. "city" for "/def/city.sii") and <idofyourmod> is # some string which is unlikely to conflict with other mod. # # Warning: Even if the units are specified in more than one source file, they share the # same namespace so suffixes or prefixes should be used to avoid conflicts. }
Ken je de XF105 mod van 50keda? Ik ook niet, maar 50keda is sindskort in dienst bij SCS en met de update van vorige week is zijn truck verwerkt in de basegame. Is vele malen beter dan de oude XF105, die gewoon rechtstreeks uit ETS1 kwam. Alles is hogere resolutie en verlichting van het dashboard is werkelijk prachtig!TweakTweet schreef op maandag 12 september 2016 @ 21:47:
[...]
Al een tijdje niet meer gereden door de drukte en warmte maar wat is er dan aan veranderd dat hij nu zo leuk is?
50Keda is sinds oktober 2014 in dienst van SCS en had toen die DAF al.. Heeft hem ook al die tijd gewoon als mod gehouden. Vond het eigenlijk al vreemd dat SCS die DAF niet eerder in gebruik nam.FastFred schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 09:37:
[...]
Ken je de XF105 mod van 50keda? Ik ook niet, maar 50keda is sindskort in dienst bij SCS en met de update van vorige week is zijn truck verwerkt in de basegame. Is vele malen beter dan de oude XF105, die gewoon rechtstreeks uit ETS1 kwam. Alles is hogere resolutie en verlichting van het dashboard is werkelijk prachtig!
Zal wel met rechten en dergelijke te maken hebben. De hoge heren bij DAF moeten het model wel goedkeuren en daarbij zal nog wel redelijk geschaafd zijn aan het model.Odessa schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 10:05:
[...]
50Keda is sinds oktober 2014 in dienst van SCS en had toen die DAF al.. Heeft hem ook al die tijd gewoon als mod gehouden. Vond het eigenlijk al vreemd dat SCS die DAF niet eerder in gebruik nam.
Latin capital letter y with diaeresis
Wist niet dat hij al zo lang in dienst was. Thanks!Odessa schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 10:05:
[...]
50Keda is sinds oktober 2014 in dienst van SCS en had toen die DAF al.. Heeft hem ook al die tijd gewoon als mod gehouden. Vond het eigenlijk al vreemd dat SCS die DAF niet eerder in gebruik nam.
Hmm, dat zou wel eens kunnen ja. Zo extreem was de DAF als mod toch niet.Maar je weet met die mannen (DAF) toch nooit waar ze allemaal over vallenYdieresiS schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 10:07:
[...]
Zal wel met rechten en dergelijke te maken hebben. De hoge heren bij DAF moeten het model wel goedkeuren en daarbij zal nog wel redelijk geschaafd zijn aan het model.
Je kunt voor ATS een toekomstige DLC winnen:
http://blog.scssoft.com/2...eations-pack-for-ats.html
Een nieuw stuur, waarom ook niet? Na die vijf acties krijg je een "URL", maar da's gewoon je code.
http://blog.scssoft.com/2...eations-pack-for-ats.html
Een nieuw stuur, waarom ook niet? Na die vijf acties krijg je een "URL", maar da's gewoon je code.
[ Voor 29% gewijzigd door Koenvh op 14-09-2016 16:47 ]
🠕 This side up
Heb hem net gehad, staat nu klaar als geïnstalleerd. Altijd leuk een gratis DLC :-)
Yep en laat ik nou net SCS al volgen. dus alleen SteeringC en done = done
Als iemand nog een code hebt voor mij
(Heb geen facebook en wil het ook niet)
Je hebt geen Facebook nodig, alleen op het linkje klikken volstaatNice Guy Eddie schreef op woensdag 14 september 2016 @ 20:18:
Als iemand nog een code hebt voor mij![]()
🠕 This side up
DAF is al heel wat jaren eigendom van het Amerikaanse PACCAR. Dus dat kan nog best wel eens lastig zijn geweest.Odessa schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 17:42:
[...]
Hmm, dat zou wel eens kunnen ja. Zo extreem was de DAF als mod toch niet.Maar je weet met die mannen (DAF) toch nooit waar ze allemaal over vallen
Ze liggen bijvoorbeeld ook nog steeds met Volvo Amerika in de knoop, vermoed ik tenminste, anders was die Volvo VNL er ook al lang geweest.
[ Voor 15% gewijzigd door FastFred op 14-09-2016 22:45 ]
Zeer netjes van ProMods om een mailtje te sturen dat er een nieuwe update is. Hoef ik ook niet steeds te gaan zoeken
.
Jammer dat ik al sinds zaterdag op de nieuwe Promods draai en nu die mail pas komt...
[ Voor 7% gewijzigd door FastFred op 15-09-2016 16:45 ]
Werken truckmods, zoals de Scania T, goed met 1.25 of is het vragen om problemen?
Volgens mij wel, heb al een heel oude versie van de Scania T, maar werkt nog steeds met huidige ETS2 versie.
Ja dat is dan wel weer een beetje jammer. Gelukkig (maar soms ook niet) heb ik helemaal geen tijd voor ETS2 momenteel en mis ik er weer niets aan.FastFred schreef op donderdag 15 september 2016 @ 16:41:
Jammer dat ik al sinds zaterdag op de nieuwe Promods draai en nu die mail pas komt...
Ik had hem gisteren geloof ik. Maar in het weekend had ik ook al een mailtje gehadFastFred schreef op donderdag 15 september 2016 @ 16:41:
Gamertag: timmie271
Als we het op de dag van de release doen crasht de server onder de belangstelling en kan er 3 dagen niets gedownload worden
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Mooi, dan update ik morgen PM en kan ik genieten van de nieuwe dingetjesFastFred schreef op donderdag 15 september 2016 @ 17:38:
Volgens mij wel, heb al een heel oude versie van de Scania T, maar werkt nog steeds met huidige ETS2 versie.
Gewoon duurder maken, eerste 3 dagen downloaden? 5 euro betalen!ScuL schreef op donderdag 15 september 2016 @ 23:24:
Als we het op de dag van de release doen crasht de server onder de belangstelling en kan er 3 dagen niets gedownload worden
[ Voor 33% gewijzigd door RobinHood op 15-09-2016 23:55 ]
Haha dat zou mooi zijn
Er is nu een Geefweg voor de nieuwe DLC voor ETS2: http://blog.scssoft.com/2...ler-trailer-pack-dlc.html
De nieuwe DLC heeft wat Schwarzmuller trailers, dus worden er 30.000 keys voor die dlc weggegeven aan een ieder die via Steam al 50 uur, of meer, op ETS2 heeft staan.
De nieuwe DLC heeft wat Schwarzmuller trailers, dus worden er 30.000 keys voor die dlc weggegeven aan een ieder die via Steam al 50 uur, of meer, op ETS2 heeft staan.
Hebbes! Met 742 uur voldoe ik wel aan het gestelde criterium
Mooie acties zo van SCS
Mooie acties zo van SCS
Ik ben waarschijnlijk een beetje achterlijk, maar waar kun je die code ingeven?
Sowieso was het al even zoeken naar die code want dat werd in Pale Moon niet weergegeven. Maar nu heb ik die DLC in mijn cart, en dan?
Sowieso was het al even zoeken naar die code want dat werd in Pale Moon niet weergegeven. Maar nu heb ik die DLC in mijn cart, en dan?
Signatures zijn voor boomers.
Steam openen, naar spellen bovenin gaan en dan product activeren op steamMaasluip schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 21:49:
Die code gewoon bij Steam invoeren, waar je ook keys invoert uit gamebundels bijvoorbeeld.Maasluip schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 21:49:
Zoals Barfman dus zegt, in het engels is dat "Add a game" en dan "Activate a product on Steam"
Bij die DLC zitten ook een koffiemok en een petje voor in je cabine, niet dat ook maar iemand volgens mij die Cabin Accesoires DLC voor dat soort dingen gebruikt
snel zijn mocht je nog een gratis key willen.1,400 keys left of ETS2 Schwarzmüller Pack DLC. Play ETS2 for 50 hours and get your key!
https://twitter.com/SCSsoftware/status/777084154483793920
Helaas zit ik op 41 uur dus dat gaat hem denk ik voor mij niet meer wordenCarfanatic schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 12:23:
[...]
snel zijn mocht je nog een gratis key willen.
Vanavond weer overigens een convoy-rit! Afgelopen zondag was er geen animo voor, dus de rit van afgelopen zaterdag wordt aanstaande zaterdag hervat! (Van Reno naar Kayenta)
Zodadelijk vertrekken we met de convoy naar Kayenta
[ Voor 83% gewijzigd door Davidson op 17-09-2016 20:01 ]
Ik heb totaal al zo'n 600 uur aan ETS2 besteed maar waar kan ik de DLC ophalen?
Niet, want al vergeven helaas. Beter geven ze gewoon die dlc's aan diegene die er 200+ uur in hebben zitten. Iets als dank voor trouwe aanhang.. Heb er nu 400+ uur inzitten en vang achter het net omdat ik er weer eens te laat achter kwam.CyberCow schreef op zondag 18 september 2016 @ 12:41:
Ik heb totaal al zo'n 600 uur aan ETS2 besteed maar waar kan ik de DLC ophalen?
Eigenlijk moeten ze die dingen automatisch toevoegen als een soort van beloning voor de trouwe trucker. Jammer maar vind 50 uur voor een game nou niet echt heel erg bijzonder.Gummiebeer schreef op zondag 18 september 2016 @ 13:01:
[...]
Niet, want al vergeven helaas. Beter geven ze gewoon die dlc's aan diegene die er 200+ uur in hebben zitten. Iets als dank voor trouwe aanhang.. Heb er nu 400+ uur inzitten en vang achter het net omdat ik er weer eens te laat achter kwam.
50 uur is volgens mij al een grote limiet, velen zullen dat niet halen. Daarnaast, of jij nu 20 minuten of 200 uur het spel speelt, voor hun portemonnee maakt het niet uit, een beloning voor een trouwe trucker lijkt me dan ook vreemd. €2,99 voor zo'n DLC is ook niet onredelijk verder.
Ik vond 't een leuke give away, maar 't had van mij niet gehoeven, ik had 'm toch wel gekocht.
Ik vond 't een leuke give away, maar 't had van mij niet gehoeven, ik had 'm toch wel gekocht.
🠕 This side up
3 euro voor een virtuele koffiemok, petje en een stuk of 4 trailers die nauwelijks anders zijn dan de trailers die al in-game zijn vind ik zelf wel stevig.
Heb al 1 of 2 Schwartzmuller's aan mijn truck gehad nu, maar, ik zie echt nauwelijks verschil tussen een stock trailer of een DLC-trailer, ja, de naam achterop en de voorkant is ietsje anders, maar verder? Niks.
Natuurlijk is het een leuk extra realistisch dingetje, "echte" trailers maar, imo meer update-waardig dan DLC-waardig. Je betaald toch ook niet voor de New Actros of de nieuwe oude Daf?
Dat ik hem gratis heb is leuk, maar ik had hem echt niet gekocht voor 3 euro.
Heb al 1 of 2 Schwartzmuller's aan mijn truck gehad nu, maar, ik zie echt nauwelijks verschil tussen een stock trailer of een DLC-trailer, ja, de naam achterop en de voorkant is ietsje anders, maar verder? Niks.
Natuurlijk is het een leuk extra realistisch dingetje, "echte" trailers maar, imo meer update-waardig dan DLC-waardig. Je betaald toch ook niet voor de New Actros of de nieuwe oude Daf?
Of dat 't waard is is een tweede, maar ik speel toch zo veel ETS2 dat die €3 dan geen probleem is. Wel leuk dat ze een give away hadden, en helaas grijpen er altijd mensen mis, dat is nu eenmaal zo.RobinHood schreef op zondag 18 september 2016 @ 19:13:
3 euro voor een virtuele koffiemok, petje en een stuk of 4 trailers die nauwelijks anders zijn dan de trailers die al in-game zijn vind ik zelf wel stevig.
🠕 This side up
Dan moet je even de tijd nemen om goed te kijken, die trailers zijn zoveel mooier en gedetailleerder dan de standaard trailers.RobinHood schreef op zondag 18 september 2016 @ 19:13:
Misschien komt het omdat ik niet heel veel rijdt met stocktrailers, lang leve mods, maar ik vind het verschil niet enorm groot. Ze zien er wel goed uit, zeker, maar ik vind ze zelf niet speciaal.martijnm71 schreef op maandag 19 september 2016 @ 07:15:
[...]
Dan moet je even de tijd nemen om goed te kijken, die trailers zijn zoveel mooier en gedetailleerder dan de standaard trailers.
Maar ik ben sowieso meer van de vreemde vrachten dan van normale vrachten. Ik verplaats liever een boot, een graafmachine of een naaf voor een windmolen dan dat ik kleding vervoer
En een camion vol lucht van Hongarije naar België brengen dan? Da's ook wel speciaal.RobinHood schreef op maandag 19 september 2016 @ 13:30:
[...]
Misschien komt het omdat ik niet heel veel rijdt met stocktrailers, lang leve mods, maar ik vind het verschil niet enorm groot. Ze zien er wel goed uit, zeker, maar ik vind ze zelf niet speciaal.
Maar ik ben sowieso meer van de vreemde vrachten dan van normale vrachten. Ik verplaats liever een boot, een graafmachine of een naaf voor een windmolen dan dat ik kleding vervoer
🠕 This side up
Moet het wel verse, lokaal geproduceerde lucht zijn, anders doe ik het niet.Koenvh schreef op maandag 19 september 2016 @ 17:51:
[...]
En een camion vol lucht van Hongarije naar België brengen dan? Da's ook wel speciaal.
En wel propere lucht uit de jaren '90RobinHood schreef op maandag 19 september 2016 @ 18:53:
[...]
Moet het wel verse, lokaal geproduceerde lucht zijn, anders doe ik het niet.
YouTube: Basta (neveneffecten) - aflevering 5
🠕 This side up
Ik dacht al, volgens mij mis ik een clouKoenvh schreef op maandag 19 september 2016 @ 19:21:
[...]
En wel propere lucht uit de jaren '90![]()
Hmm, twee miljoen ton, hoeveel levert dat op in ETS 2?
[ Voor 9% gewijzigd door RobinHood op 19-09-2016 19:39 ]
Verwijderd
Ahhh, geniale TVKoenvh schreef op maandag 19 september 2016 @ 19:21:
[...]
En wel propere lucht uit de jaren '90![]()
Klopt
Wil je 't proberen?RobinHood schreef op maandag 19 september 2016 @ 19:39:
[...]
Ik dacht al, volgens mij mis ik een clou
Hmm, twee miljoen ton, hoeveel levert dat op in ETS 2?

Download: http://www.mediafire.com/...94v34j6/Basta+Trailer.scs Onder containers, met de titel propere lucht.
[ Voor 19% gewijzigd door Koenvh op 20-09-2016 19:42 ]
🠕 This side up
Lol, 842 uur nu in mijn huidige profiel zitten, ik gok zo'n 1200 uur bij elkaar in ETS2, waarvan 180 uur via SteamKoenvh schreef op zondag 18 september 2016 @ 19:06:
50 uur is volgens mij al een grote limiet, velen zullen dat niet halen.
[ Voor 22% gewijzigd door FastFred op 21-09-2016 23:10 ]
50 uur is voor velen wel veel. Ik heb ook op Steam 650 uur erin zitten, maar wij zijn volgens mij niet de gemiddelde spelersFastFred schreef op woensdag 21 september 2016 @ 23:08:
[...]
Lol, 842 uur nu in mijn huidige profiel zitten, ik gok zo'n 1200 uur bij elkaar in ETS2, waarvan 180 uur via Steam
🠕 This side up
Ik gebruik Steam pas sinds Januari ofzo, als ik alle uren bij elkaar had denk ik dat er 3000 uur minstens in zit
Kom ik dan met mijn 101 uur in ETS2 en 18 uur in ATS
Ik val met mijn 600 zelfs nog buiten de boot maar 50 uur voor een game vind ik niet veel om je een trouwe speler te noemen. Afgezien dat er meerdere zijn die dat nooit zullen halen. Wel mooi dat er (hier) een aantal mensen zijn die er heel veel tijd in hebben zitten.Koenvh schreef op woensdag 21 september 2016 @ 23:43:
[...]
50 uur is voor velen wel veel. Ik heb ook op Steam 650 uur erin zitten, maar wij zijn volgens mij niet de gemiddelde spelers
Is dat bij jou met rijden of ook het bouwen erbij zitten?ScuL schreef op donderdag 22 september 2016 @ 00:18:
Ik gebruik Steam pas sinds Januari ofzo, als ik alle uren bij elkaar had denk ik dat er 3000 uur minstens in zit
[ Voor 21% gewijzigd door CyberCow op 22-09-2016 12:40 ]
De editor is onderdeel van de game, dus als je in de editor aan het bouwen bent telt hij de uren door ja
Dan wens ik jou heel veel succes op naar de 4000 uur. Wij hebben daar immers ook profijt van!!ScuL schreef op donderdag 22 september 2016 @ 13:01:
De editor is onderdeel van de game, dus als je in de editor aan het bouwen bent telt hij de uren door ja
Ik heb laatst ETS2 geprobeerd met TrackHat hoofdtracking. Speelt veeeele malen beter. Niet zo gaaf als ETS2 met een Oculus (ook eens gedaan) maar een stuk toegankelijker qua prijs in ieder geval
i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q
ProMods 2.11 is gereed gemaakt voor versie 1.25. Ik heb alles afgezocht maar ik kan nergens 1.25 vinden. Is dit nog een BETA of word non-steam niet meer bijgewerkt?
Heeft de P2P-updater 'm niet?CyberCow schreef op donderdag 22 september 2016 @ 15:11:
ProMods 2.11 is gereed gemaakt voor versie 1.25. Ik heb alles afgezocht maar ik kan nergens 1.25 vinden. Is dit nog een BETA of word non-steam niet meer bijgewerkt?
🠕 This side up
Nee die geeft aan er geen nieuwere versie is ik heb nu versie 1.24.2.1. Maar gelukkig dat het niet is het zonder steam niet meer kan.
edit: heb het op kunnen lossen door de updater te updaten. Nu heb ik wel versie 1.25 en ga eens vogelen met andere map mods.

Heeft er iemand een mod waarmee je weer netjes de steden in de landen weergegeven worden?

Is dit een fout van ProMods? Eerst was het niet en kon je mooi om Parijs heenrijden. Nu is dus Frankrijk niet meer bereikbaar maar dit geld ook voor Roemenië en Moldavië.
[ Voor 48% gewijzigd door CyberCow op 23-09-2016 14:38 ]
Verwijderd
Heb een job aangenomen om van Klagenfort am Worthersee naar Barcelona toe te rijden, leuke rit enzo en wil Barcelona wel eens even bekijken.
Nou is het probleem: de GPS berekend maar geen route.
Heeft iemand enig idee hoe dat komt?
Ik zit nog op 1.25 dus het is geen compatibility probleem van promods ofzo.

Dan wel het beginpunt dan wel het eindpunt is niet goed aangesloten op 't wegennet, waardoor ETS2 geen route berekenen kan. Wat je kunt doen is een marker zetten waar je naartoe wilt, dan zou de route wel getoond moeten worden. (Of op de borden rijden, da's zo lastig nog nietVerwijderd schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 14:14:
Heb een job aangenomen om van Klagenfort am Worthersee naar Barcelona toe te rijden, leuke rit enzo en wil Barcelona wel eens even bekijken.Nou is het probleem: de GPS berekend maar geen route.
Heeft iemand enig idee hoe dat komt?
Ik zit nog op 1.25 dus het is geen compatibility probleem van promods ofzo.
🠕 This side up
Volgens mij komt dat omdat er bij ProMods in de laatste versie nogal wat wegen niet aan elkaar aansluiten.Koenvh schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 16:33:
[...]
Dan wel het beginpunt dan wel het eindpunt is niet goed aangesloten op 't wegennet, waardoor ETS2 geen route berekenen kan. Wat je kunt doen is een marker zetten waar je naartoe wilt, dan zou de route wel getoond moeten worden. (Of op de borden rijden, da's zo lastig nog niet)
Wat jij hebt herken ik in ieder geval niet...CyberCow schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 16:36:
[...]
Volgens mij komt dat omdat er bij ProMods in de laatste versie nogal wat wegen niet aan elkaar aansluiten.
🠕 This side up
Dan moet er bij mij toch iets mis zijn gegaan. Ik gebruik de Jazzycat mods en voor de rest alleen ProMods 2.11 en RusMap 1.6.3 waarvan ik geen nieuwe heb kunnen vinden dus nog dezelfde gebruik als bij ETS versie 1.24.Koenvh schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 16:44:
[...]
Wat jij hebt herken ik in ieder geval niet...
Verwijderd
Markers zetten heb ik ook al geprobeerd, werkte ook niet.Koenvh schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 16:33:
[...]
Dan wel het beginpunt dan wel het eindpunt is niet goed aangesloten op 't wegennet, waardoor ETS2 geen route berekenen kan. Wat je kunt doen is een marker zetten waar je naartoe wilt, dan zou de route wel getoond moeten worden. (Of op de borden rijden, da's zo lastig nog niet)

Je kunt ook op de kaart rijden:Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 17:05:
[...]
Markers zetten heb ik ook al geprobeerd, werkte ook niet.Misschien toch maar op de borden rijden dan inderdaad.
http://koenvh1.github.io/ets2-stuff/openlayers-koenvh1.html
🠕 This side up
Verwijderd
Ik ben maar gewoon begonnen met rijden en toen werkte het ineens weer na een paar minuten. Zal wel een verkeerde koppeling zijn geweest inderdaad.Koenvh schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 17:35:
[...]
Je kunt ook op de kaart rijden:
http://koenvh1.github.io/ets2-stuff/openlayers-koenvh1.html![]()
Dan was het startpunt verkeerd gekoppeld... Dan heb je geluk, want dat herstelt zich vrij snel. Overigens kun je nog steeds de kaart gebruikenVerwijderd schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 18:31:
[...]
Ik ben maar gewoon begonnen met rijden en toen werkte het ineens weer na een paar minuten. Zal wel een verkeerde koppeling zijn geweest inderdaad.
🠕 This side up
Die kaart is wel heel gaaf! Het is dat er nog steeds uitgebreid wordt, anders zou ik 'm wel op A0 boven m'n gamerig willen hangen
Kalm aan! En rap een beetje!
60 inch tv boven je game rig, met de kaart?BdK9001 schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 09:10:
Die kaart is wel heel gaaf! Het is dat er nog steeds uitgebreid wordt, anders zou ik 'm wel op A0 boven m'n gamerig willen hangen
Dit is de eerste keer dat ik dit zie.. Nice work KoenKoenvh schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 17:35:
[...]
Je kunt ook op de kaart rijden:
http://koenvh1.github.io/ets2-stuff/openlayers-koenvh1.html![]()
Bedankt, al is het uiteraard niet alleen mijn werk:ScuL schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 11:18:
[...]
Dit is de eerste keer dat ik dit zie.. Nice work Koen
Denilson Sá Maia
Mike Koch
Funbit
nlhans
Wat ik doe is kaarten maken voor ets2-mobile-route-advisor, een skin voor ets2-telemetry-server (maar werkt ook met ATS)... Daarvoor is deze kaart ook beschikbaar
Mocht iemand de kaart als één afbeelding willen:
https://stack.koenvh.nl/index.php/s/sn5q0hko0aFtWAi
Die 14MB is wel verraderlijk, want de afmetingen zijn 26502×33825 pixels
Een versie met RusMap zal er ook weer komen wanneer RusMap weer volledig werkt met ProMods en aangesloten is (o.a. de A12 en A13 bij Rezekne)
[ Voor 7% gewijzigd door Koenvh op 24-09-2016 12:21 ]
🠕 This side up
Oh, ik zie weliswaar gewoon mijn profiel gelinked worden 
Voor zulke maps had ik graag meer tijd gehad voor ets2-map. Ik denk dat zo'n tool enorm nuttig kan zijn, maar helaas heb ik het nu te druk om die te onderhouden. Die kan kon de SCS gamefiles icm prefabs inlezen en daar een visuele representatie van maken. Echter had ik daar heel veel handwerk in gestopt om de prefab namen met de IDs in de bestanden te linken. Aangezien alles ongedocumenteerd was heb ik dat zo maar "gepatched".. veel rotwerk en vooral als er regressions tussen ETS2 releases in komen.
Ik neem aan dat je deze map "handmatig" mapped door middel van screenshots oid?
In ets2-map en SimShift was ik namelijk bezig deze middleware te gebruiken om een eigen navigatie systeem te bouwen, die je indd in van die digital dashboards op een tweede scherm of dashboard oid kan tonen (vooral leuk als je triple screen rijdt zonder UI elements).
Verder had ik ook een zijspan project om een adaptive cruise control icm lane keeping te maken. Door de wegen exact te kennen was ik wel eens bezig geweest om automatische besturing binnen de rijbaan. Icm navigatie was mijn einddoel eigenlijk gewoon een volledig automatische driving bot schrijven, hoewel inparkeren misschien nog wel met het handje moet
Helaas was ik enkel zover gekomen om ACC te schrijven, maar ook die is wegens ETS2 updates weer stuk (zelfde reden waarom ETS2 MP elke keer gepatched moet worden - helaas heb ik niet de middelen of tijd om dat "snel" even te fixen). Zie hier 2 demo's: 1 2.
Je ziet daar rechts bovenin wederom de kaart output van ets2-map (die niet overal vlekkeloos is zoals je ziet), met auto's daar op getekend. De oranje pijl is de richting waar ACC naar toe kijkt en zoekt naar auto's. Daaronder&boven staat de status van het ACC systeem (vrij uit rijden volgens gezette ACC max snelheid of auto volgen) en de output van het gehele SimShift project (incl. adaptive automaat enz.). Het is allemaal een zeer uit de hand gelopen regel en besturingstechniek hobby project, wat ook de verklaring is van mijn ~670 uur ETS2 volgens Steam
Voor zulke maps had ik graag meer tijd gehad voor ets2-map. Ik denk dat zo'n tool enorm nuttig kan zijn, maar helaas heb ik het nu te druk om die te onderhouden. Die kan kon de SCS gamefiles icm prefabs inlezen en daar een visuele representatie van maken. Echter had ik daar heel veel handwerk in gestopt om de prefab namen met de IDs in de bestanden te linken. Aangezien alles ongedocumenteerd was heb ik dat zo maar "gepatched".. veel rotwerk en vooral als er regressions tussen ETS2 releases in komen.
In ets2-map en SimShift was ik namelijk bezig deze middleware te gebruiken om een eigen navigatie systeem te bouwen, die je indd in van die digital dashboards op een tweede scherm of dashboard oid kan tonen (vooral leuk als je triple screen rijdt zonder UI elements).
Verder had ik ook een zijspan project om een adaptive cruise control icm lane keeping te maken. Door de wegen exact te kennen was ik wel eens bezig geweest om automatische besturing binnen de rijbaan. Icm navigatie was mijn einddoel eigenlijk gewoon een volledig automatische driving bot schrijven, hoewel inparkeren misschien nog wel met het handje moet
Helaas was ik enkel zover gekomen om ACC te schrijven, maar ook die is wegens ETS2 updates weer stuk (zelfde reden waarom ETS2 MP elke keer gepatched moet worden - helaas heb ik niet de middelen of tijd om dat "snel" even te fixen). Zie hier 2 demo's: 1 2.
Je ziet daar rechts bovenin wederom de kaart output van ets2-map (die niet overal vlekkeloos is zoals je ziet), met auto's daar op getekend. De oranje pijl is de richting waar ACC naar toe kijkt en zoekt naar auto's. Daaronder&boven staat de status van het ACC systeem (vrij uit rijden volgens gezette ACC max snelheid of auto volgen) en de output van het gehele SimShift project (incl. adaptive automaat enz.). Het is allemaal een zeer uit de hand gelopen regel en besturingstechniek hobby project, wat ook de verklaring is van mijn ~670 uur ETS2 volgens Steam
[ Voor 12% gewijzigd door Hans1990 op 24-09-2016 13:30 ]
Correct, mag wel toch?Hans1990 schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 13:26:
Oh, ik zie weliswaar gewoon mijn profiel gelinked worden
Verder had ik ook een zijspan project om een adaptive cruise control icm lane keeping te maken. Door de wegen exact te kennen was ik wel eens bezig geweest om automatische besturing binnen de rijbaan. Icm navigatie was mijn einddoel eigenlijk gewoon een volledig automatische driving bot schrijven, hoewel inparkeren misschien nog wel met het handje moet![]()
![]()
![]()
ets2-map is veelbelovend, maar met de snelheid waarmee SCS dingen blijft wijzigen is 't vechten tegen de bierkaai. Mijn manier is inderdaad geautomatiseerd screenshots nemen (adhv. een aangepaste versie van Funbits Map Capture Tool), en vervolgens met mijn eigen tool de coördinaten van de steden op te halen. Ideaal is 't niet, maar 't werkt. Het gebrek aan documentatie van ets2-map was me ook al opgevallen, maar daar ben ik zelf niet veel beter in
ACC is een interessant idee, zelf was ik ook bezig met de weegbrug is ATS een functie geven (dus overbeladen kunnen zijn), maar nog niet veel mee gedaan
Overigens is de kaart er ook voor ATS: http://koenvh1.github.io/ets2-stuff/openlayers-ats.html
🠕 This side up
Leuk, nog meer ETS2 spelers.
Paar kleine vraagjes;
Pro-mods, is dat echt aan te raden? En begrijp ik het goed dat je bij elke update opnieuw een bedrag moet overmaken?
Seizoenen, iemand enig idee of het dev team daar ooit iets over heeft gezegd? Ik vind dit wel echt een gemis namelijk.
Paar kleine vraagjes;
Pro-mods, is dat echt aan te raden? En begrijp ik het goed dat je bij elke update opnieuw een bedrag moet overmaken?
Seizoenen, iemand enig idee of het dev team daar ooit iets over heeft gezegd? Ik vind dit wel echt een gemis namelijk.
HiDyroB schreef op zondag 25 september 2016 @ 07:04:
Paar kleine vraagjes;
Ja Promods is echt aan te raden.(kost wel een paar fps) Je kan Promods ook gratis downloaden. Is wat omslachtig maar mogelijk.
Seizoenen gaan er niet komen.Gaat niet met de huidige game engine..
Happy trucking
Op promods.net staat een volledige handleiding hoe je de nood gratis kunt downloaden en installeren. Reken naast het downloaden op zo'n 5 minuten werk.
Het downloaden van alle losse files gaat best snel. Je kunt ze gewoon tegelijkertijd ophalen.
Het downloaden van alle losse files gaat best snel. Je kunt ze gewoon tegelijkertijd ophalen.
[ Voor 25% gewijzigd door GAIAjohan op 25-09-2016 09:25 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Thanks voor je reply!
Ik gebruik een traffic mod dat m'n fps al aardig omlaag trekt (zonder mod 60 steady, met mod in de stad +/- 45 verder 60 met af en toe +/-10 fps drop bij veel verkeer), denk dat ik promod maar beter kan overslaan dan.
Jammer betreft seizoenen, al snap ik niet precies waarom de engine het niet zou kunnen, maar daar ligt mijn kennis dan ook niet. Ik weet dat er wel mods te downloaden zijn, ik zou dit alleen graag "gescript" willen zien. Bv elke 30 ingame dagen een ander seizoensmod automatisch toepassen, ipv steeds handmatig moeten selecteren.
Maar er zit dan helaas niks anders op. Gebruiken jullie seizoens mods? Zo ja, welke zijn aan te raden?
ATS gebruikt zeker dezelfde engine? Ook geen seasons dus in de toekomst? =(
Ik gebruik een traffic mod dat m'n fps al aardig omlaag trekt (zonder mod 60 steady, met mod in de stad +/- 45 verder 60 met af en toe +/-10 fps drop bij veel verkeer), denk dat ik promod maar beter kan overslaan dan.
Jammer betreft seizoenen, al snap ik niet precies waarom de engine het niet zou kunnen, maar daar ligt mijn kennis dan ook niet. Ik weet dat er wel mods te downloaden zijn, ik zou dit alleen graag "gescript" willen zien. Bv elke 30 ingame dagen een ander seizoensmod automatisch toepassen, ipv steeds handmatig moeten selecteren.
Maar er zit dan helaas niks anders op. Gebruiken jullie seizoens mods? Zo ja, welke zijn aan te raden?
ATS gebruikt zeker dezelfde engine? Ook geen seasons dus in de toekomst? =(
Nja als je op IJsland gaat rijden zul je in het oosten wel sneeuw zien, alleen kloppen m.i. de kleuren daar niet. Het zuiden en westen voelt voor mij te groen, terwijl IJsland grotendeels een dorre boel is, waar grote delen van het land zwart zijn door as..
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Zeker zijn er hier nog een aantal ETS2 spelers. Een aantal ervan kan toch hier ook wel als fanatiek worden bestempeldDyroB schreef op zondag 25 september 2016 @ 07:04:
Paar kleine vraagjes;
Je zou wel zelf kunnen kiezen voor de seizoenen. Er zijn mods waarmee het eerder donker word of helemaal niet licht word op bepaalde plaatsen. Je moet dan wel zelf af en toe wisselen tussen de mods. Standaard staat het op de langste dag van het jaar (gelukkig). Hierdoor is het hoe noordelijker je bent hoe langer het licht is. Ik weet niet of er is ingebouwd dat de schemer daar langer duurt zoals het in de werkelijkheid ook is.
Wat betreft Promods is het zeker aan te raden en zoals hierboven ook al aangegeven is om deze gratis te downloaden. Ik wist eerst ook niet wat het was en heb ervoor gekozen om deze gratis te downloaden. Toen ProMods mij had overtuigd en daar had het niet veel voor nodig heb ik bij de update gekozen voor de betaalde download. Het voegt zoveel toe zoals het mooie Ijsland en verschillende steden met veel meer detailniveau. In de standaard versie kreeg ik het idee dat de kruisingen eenmalig zijn ontworpen en overal er maar ingeplakt zijn. ProMods en dan speek ik vooral over het Duitse wegennetwerk hebben heel veel kruisingen realistisch gemaakt met de daarbij behorende borden. Dus niet alleen steden en landen zijn toegevoegd maar ook bestaande wegen zijn verbeterd. Natuurlijk gaan bepaalde toevoegen ten koste van je fps. Maar dan zou ik de vergelijking maken tussen steden die niet zo mooi zijn uitgewerkt maar wel je gras super realistisch laat bewegen door de wind. Of je steden enorm mooi eruit zien en dan maar even niet zo mooi gras. Ik zou de keus wel weten. De laatste tijd komen er ook steeds meer uitbreidingen op ProMods zoals Project Balkan, Egypt add-on en RusMap. Hoewel deze niet vanuit ProMods worden ondersteund zegt het wel genoeg als andere modders zoveel vertrouwen hebben in de ProMods map om daarop door te borduren.
Ook echt een verademing is Jazzycat. Zoveel meer trailers en ook de auto's die rondrijden zijn herkenbaar met logo's en binnen in de auto's zijn vaak de dashboarden tot op bepaald niveau gemaakt.
---
Het probleem dat Parijs niet meer de rondweg heeft waardoor het niet mogelijk is zonder teleportatie Zuid-Frankrijk te kunnen bereiken sinds de nieuwe versie van ProMods.
Ik hou niet van topics helemaal vol te gooien met één reactie dus vandaar de verwijzing naar mijn eerder geplaatste screenshot.
CyberCow in "[SIM] Euro Truck Simulator 2"
Gebruikte mods in volgorde zoals het lijstje in de game ook is.
Promods def*
ProMods211_RusMap163_fix_v4*
RusMap map**
Rusmap models1**
RusMap models2**
RusMap def
ProMods map
ProMods models1
ProMods models2
ProMods media
ProMods assets
* ook de volgorde van deze twee al omgedraaid zonder resultaat.
** ook geprobeerd om deze weg te halen en versie van ProMods def zonder RusMap.
Ik zit er ook haast over na te denken om weer terug te gaan naar ProMods 2.10 en Ets versie 1.24. Wel heel erg jammer want dan moet ik mijn stuur weer veranderen iets wat een super vernieuwing is
[ Voor 15% gewijzigd door CyberCow op 25-09-2016 14:55 ]
Thanks voor je (zeer) uitgebreide reactie, je hebt mij iig een stuk enthousiaster gemaakt over promods, behalve dat de wegennet rondom Parijs niet meer klopt, dat wacht ik nog even af dan. Erna zal ik wel even de gratis variant uitproberen om te zien hoe mijn PC het trekt.
Zoals ik al aangaf, heb ik een traffic mod die al aardig aan mijn FPS trekt op drukke punten, en zonder die traffic mod vind ik de wereld zo leeg en dood. Het zal dus een beetje wikken en wegen worden wat dat betreft.
Ik ga er overigens van uit dat seasonal mods niet werken met promods? Aangezien er dus delen aan de map zijn toegevoegd en zijn gewijzigd?
En Jazzycat's mods zijn idd erg relaxt!
Zoals ik al aangaf, heb ik een traffic mod die al aardig aan mijn FPS trekt op drukke punten, en zonder die traffic mod vind ik de wereld zo leeg en dood. Het zal dus een beetje wikken en wegen worden wat dat betreft.
Ik ga er overigens van uit dat seasonal mods niet werken met promods? Aangezien er dus delen aan de map zijn toegevoegd en zijn gewijzigd?
En Jazzycat's mods zijn idd erg relaxt!
Dat is de eerste keer dat ik dat hoor. De rondweg van Parijs is sinds ProMods 1.7x ongewijzigd, dus als je daar een probleem hebt is het waarschijnlijk een modconflict.CyberCow schreef op zondag 25 september 2016 @ 13:55:
[...]
Het probleem dat Parijs niet meer de rondweg heeft waardoor het niet mogelijk is zonder teleportatie Zuid-Frankrijk te kunnen bereiken sinds de nieuwe versie van ProMods.
Denk et ook, bij mij ligt Parijs er keurig bij in 2.11ScuL schreef op maandag 26 september 2016 @ 00:35:
[...]
Dat is de eerste keer dat ik dat hoor. De rondweg van Parijs is sinds ProMods 1.7x ongewijzigd, dus als je daar een probleem hebt is het waarschijnlijk een modconflict.
Wel erg vreemd als ik alleen ProMods doe en verder helemaal niets anders het toch problemen geeft. Moet ik mij zorgen gaan maken om mijn profiel
Plaats eens een screenshot.
Misschien deze volgorde eens proberen, deze werkt bij mij perfect, en is ook precies zoals wordt aangeraden:CyberCow schreef op maandag 26 september 2016 @ 03:28:
Wel erg vreemd als ik alleen ProMods doe en verder helemaal niets anders het toch problemen geeft. Moet ik mij zorgen gaan maken om mijn profiel
ProMods+RusMap Road Connection FIX 4"
RusMap Map Package"
RusMap Model 2 Package"
RusMap Model 1 Package"
ProMods Rus Definition Package"
ProMods Map Package"
ProMods Media Package"
ProMods Models Package 2"
ProMods Models Package 1"
ProMods Assets Package"
RusMap Def Package"
Heb je bij ProMods wel gekozen bij het DEF rusmap aan te vinken.
Download hem anders ff opnieuw omdat in het begin er een fout in zat.
Dit is op de map hoe bij mij Parijs eruit zietScuL schreef op maandag 26 september 2016 @ 04:11:
Plaats eens een screenshot.

Ik heb geprobeerd de ProMods met en zonder RusMap met daarbij het juiste def bestand. Lees nu dat er ook een fout heeft gezeten in ProMods dus ga zo alles even opnieuw downloaden en één voor één weer terugplaatsen.Barfman schreef op maandag 26 september 2016 @ 06:06:
[...]
Misschien deze volgorde eens proberen, deze werkt bij mij perfect, en is ook precies zoals wordt aangeraden:
ProMods+RusMap Road Connection FIX 4"
RusMap Map Package"
RusMap Model 2 Package"
RusMap Model 1 Package"
ProMods Rus Definition Package"
ProMods Map Package"
ProMods Media Package"
ProMods Models Package 2"
ProMods Models Package 1"
ProMods Assets Package"
RusMap Def Package"
Heb je bij ProMods wel gekozen bij het DEF rusmap aan te vinken.
Download hem anders ff opnieuw omdat in het begin er een fout in zat.
[ Voor 71% gewijzigd door CyberCow op 26-09-2016 12:14 ]
Ligt Parijs nou in Limburg bij jou??? Ook dat klopt niet echt lekkerCyberCow schreef op maandag 26 september 2016 @ 12:11:
[...]
Dit is op de map hoe bij mij Parijs eruit ziet
[afbeelding]
[...]
Ik heb geprobeerd de ProMods met en zonder RusMap met daarbij het juiste def bestand. Lees nu dat er ook een fout heeft gezeten in ProMods dus ga zo alles even opnieuw downloaden en één voor één weer terugplaatsen.
CyberCow schreef op zondag 25 september 2016 @ 13:55:
Een aantal ervan kan toch hier ook wel als fanatiek worden bestempeld.

Zoals hierboven ook gezegd wordt, je hebt Parijs in Limburg liggen. Gaat niet helemaal goed bij jou want dat heb ik dus echt niet. Bij mij ligt Parijs gewoon op de juiste plek en heb ik de ring er ook gewoon liggen.CyberCow schreef op maandag 26 september 2016 @ 12:11:
[...]
Dit is op de map hoe bij mij Parijs eruit ziet
[afbeelding]
[...]
Ik heb geprobeerd de ProMods met en zonder RusMap met daarbij het juiste def bestand. Lees nu dat er ook een fout heeft gezeten in ProMods dus ga zo alles even opnieuw downloaden en één voor één weer terugplaatsen.
Download Promods eens opnieuw incl. DEF file, verwijder huidige promods volledig uit het spel en uit de 'mod' map en voeg de nieuwe toe.
Heb je andere map mods en zijn die compatible met de huidige game en Promods versie? DEF file van Promods bovenaan staan in de prio lijst van je profiel?
[ Voor 86% gewijzigd door FastFred op 26-09-2016 12:48 ]
Ondanks mijn maar 600 uur die in ETS2 zijn gestoken merk ik toch wel dat ik aardig gefrustreerd kan worden als de hele handel niet meer werkt. Nu maar vanaf helemaal niets weer gaan beginnen.FastFred schreef op maandag 26 september 2016 @ 12:32:
[...]
![]()
[...]
Zoals hierboven ook gezegd wordt, je hebt Parijs in Limburg liggen. Gaat niet helemaal goed bij jou want dat heb ik dus echt niet. Bij mij ligt Parijs gewoon op de juiste plek en heb ik de ring er ook gewoon liggen.
Download Promods eens opnieuw incl. DEF file, verwijder huidige promods volledig uit het spel en uit de 'mod' map en voeg de nieuwe toe.
Heb je andere map mods en zijn die compatible met de huidige game en Promods versie? DEF file van Promods bovenaan staan in de prio lijst van je profiel?
Ik wil niet weten hoe vaak ik inmiddels opnieuw ben begonnen, volgens mij is dat mijn 6de profiel ofzo
Kun je weer "genieten" van met quick job een vracht van 25 ton te krijgen met de meest basic Iveco als trekker, jeej
Kun je weer "genieten" van met quick job een vracht van 25 ton te krijgen met de meest basic Iveco als trekker, jeej
Ik had ook een paar versies overgeslagen met een brakke savegame als resultaat. Wat ik heb gedaan is alle trucks verkocht en alle mods verwijderd. Toen werkte hij weer stabiel, waarna ik de mods één voor één weer heb toegevoegd. Je bent dan wel je km-standen kwijt, maar je hebt tenminste alle andere stats nog. Al mijn chauffeurs hebben nu ook stock SCS vrachtwagens, dat scheelt me al een hoop geneuzel in de toekomstCyberCow schreef op maandag 26 september 2016 @ 13:30:
[...]
Ondanks mijn maar 600 uur die in ETS2 zijn gestoken merk ik toch wel dat ik aardig gefrustreerd kan worden als de hele handel niet meer werkt. Nu maar vanaf helemaal niets weer gaan beginnen.