Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-07 19:56
Even een mooi plaatje en een flying Tesla:

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/s2v90n.png

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/23u55du.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-05 16:14

jin

preordered key van g2a nog niet binnen, wordt nog dagje wachten dussssssss

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyBoy59
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
CyberCow schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 18:42:
[...]

Of gewoon een topic te gaan maken van ATS. Ik blijf toch lekker bij ETS of iemand moet ze aan elkaar kunnen koppelen :). }:O
Ik vind ook dat er een nieuwe topic bij komt voor ATS, deze topic gaat wel over ETS2 ;)
Ik heb nu ook ATS maar blijf bij ETS2 want de kaart, met PM en Rusmap, is groter en meer trucks want is heel kaal nu :O

[ Voor 3% gewijzigd door JohnnyBoy59 op 02-02-2016 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Saybia schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 21:08:
Even een mooi plaatje en een flying Tesla:

[afbeelding]
ach bij mij vloog er ook wat over

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/2uhbhww.png

zo lang ik maar met deze niet gaat vliegen :)

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/2pzicrp.png

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WP_Pj
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 13:26
ravw schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 21:29:
[...]

ach bij mij vloog er ook wat over

[afbeeldingen]
Wow! Mooie screenshots!

Moet zeggen dat die draaicirkels echt wennen zijn. Snap aan de ene kant niet waarom ze ermee rijden. Op lange afstanden is t natuurlijk heerlijk zo'n wielbasis, maar inparkeren >:) Gelukkig is Amerika lekker ruim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpion-biker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:49
martijnm71 schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 19:39:
Vet, enige wat ik echt heel erg mis is de telemetry server van funbits.
ik zag de volgende comment op de telemetry server github voorbij komen.
ATS was released earlier today, and I did some testing to see how much work would need to be done to make the telemetry server work on ATS. Here's what I have figured out so far:
• The .dll that is installed for ETS2 seems to work with ATS (so nothing needs to be changed with the dll)
• Update Ets2ProcessHelper to check if either ETS2 or ATS is running (process is amtrucks.exe with title American Truck Simulator)
• I suppose the installer should also be updated to copy the dll to the ATS folder as well (if it exists)
Also, is it worth changing the name of the telemetry server? I personally have no preference.

World of Trucks ~ Steam ~ CR: clan Kronenjagers (#8QGLP089)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 16:24

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Xtr3me4me schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 20:58:
Zo net even gespeeld. Mijn GPU's vinden het spel niet zo fijn. Ben geforceerd om V-sync aan te zetten, draai anders met ruim 800fps@ultra settings door het spel.
Mega coilwhine. Met V-sync is alles pico bello.
Wat moet dat dan voor een systeem zijn? Titan X in SLI haha? Nee, dat geloof ik niet, in het hoofdmenu misschien ja.

Het lukt mij maar niet om een kapitaaltje op te bouwen, bij het minste of geringste krijg ik al een boete. Inparkeren is wel leuk gedaan, kies altijd de moeilijkste en kan dat in cabin view nog wel redelijk zonder botsen doen. Heeft ETS me toch al wat aangeleerd haha :P

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Damn ATS verkoopt als een gek! Bijna 17000 mensen ingame op het moment!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 21:45:
Damn ATS verkoopt als een gek! Bijna 17000 mensen ingame op het moment!
en ik hoorde nog mensen twijfelen gisteren en zeggen dat het tegen viel maar 2 trucks

1 dag eerder uitkomen ( waar kom je dat nog tegen) .. en dan ook nog eens 17000 truckers hebben hem gekocht binnen een paar uur x 20 Euro :P

nee ik krijg het niet op mijn rekening

:)

de misschien aankomende trucks in ATS

http://atsmods.lt/ats-trucks/

[ Voor 75% gewijzigd door ravw op 02-02-2016 21:53 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-09 18:03
scorpion-biker schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 21:41:
[...]

ik zag de volgende comment op de telemetry server github voorbij komen.

[...]
Ah, puik, even wachten dus tot ie de puzzel weer in elkaar heeft. Tof dat hij nog steeds met dat project bezig is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-09 22:39
En ik maar wachten tot het 6. Febr. - 8. Febr. is...
Besteld bij Amazon.de als Collectors Item.

http://www.amazon.de/gp/p...rue&ref_=ya_st_dp_summary

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Laatst online: 12-09 11:49
wat krijg je bij de collectors dan ?

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paar puntjes nu ik 1700 mijl verder ben

- 2 trucks is echt te weinig
- Nevada is mijn favoriet want 65mp/h op de freeway
- het aanbod in versnellingsbakken is erg leuk, bij een snelle opdracht moet je telkens weer opnieuw leren schakelen met 10, 13 of 18 versnellingen
- 18 versnellingen schakelen met de H-shifter op mijn G25 is moeilijk, positie 1 = versnelling 1, 2 en 3. Positie 2 = versnelling 3, 4 en 5 enzovoorts. Je hebt dan vervolgens 2 knopjes toegewezen waarmee je schakelt tussen 1/3 of 2/3 en 4/5 of 5/6. Ga je voor de meest realistische optie, de range splitter, dan wordt het nog leuker, dan heb je LL, HL, L5, H5, H3, L1, H1, noem het maar op, daar snapte ik nog geen snars van
- boetes zijn duur
- ook als het licht voor een weegstation op rood staat als je er een tegemoet rijd dan moet je d'r in want anders: $700
- turn right on red is geweldig
- remlichten gaan nog steeds aan als je truck op de handrem staat, was met ETS2 ook al, moet ik nog aanpassen in de console
- draaicirkel en achteruit rijden is even wennen
- omgeving is echt ongelofelijk gedetailleerd, de steden lijken veel groter dan in ETS2 maar als ik de kaart zo bekijk valt dat nog wel mee, erg knap gedaan

En oja, dit. Ik reed er mee het dock uit en dacht, 'wacht ff, is die truck nou net zo lang als de trailer?' 8)7

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/7Ltv7hAE9nliBY2GXqc9zawo/medium.jpg

Zie het verschil in geld tussen plaatje 1 en plaatje 2, dat is dus de boete als je een weegstation voorbij dendert :P

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/SsyCZ62NlGttkeFSItgFBEuv/medium.jpg
Dat zijn geen 'misschien' trucks, de plaatjes in dit bericht komen namelijk uit een blogpost van SCS zelf en zijn bevestigd dat ze er in komen (de W900 en 389 sowieso), SCS wil alleen wachten tot ze de licenties rond hebben met PACCAR

[ Voor 16% gewijzigd door FastFred op 02-02-2016 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

kuusj98 schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 21:44:
[...]

Wat moet dat dan voor een systeem zijn? Titan X in SLI haha? Nee, dat geloof ik niet, in het hoofdmenu misschien ja.

Het lukt mij maar niet om een kapitaaltje op te bouwen, bij het minste of geringste krijg ik al een boete. Inparkeren is wel leuk gedaan, kies altijd de moeilijkste en kan dat in cabin view nog wel redelijk zonder botsen doen. Heeft ETS me toch al wat aangeleerd haha :P
Euhm GTX 980Ti SLI @ Oc'd ook goed :9 Maar zowel in het hoofdmenu als in game heb ik mega coil whine als ik V-sync uitzet. Alsof er een high pitch door me kast heen gaat :+

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haribo112
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Misschien vindt hij 60fps niet genoeg? Persoonlijk zou ik het ook aan kunnen zetten in bijvoorbeeld Counterstrike, maar ik heb liever 120 fps dan 60 ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hoor het wel ik ga ATS niet kopen wel leuk dat inparkeren moeilijker is geworden want bij ETS is dat wel heel makkelijk. Verder iedereen veel plezier ik ga binnenkort weer van Reykjavik naar Moermansk knallen met een vrachtje. Weer een beste rit wilde eigenlijk naar Egypte maar daarvoor waren er geen ritten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FastFred schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 22:11:

Dat zijn geen 'misschien' trucks, de plaatjes in dit bericht komen namelijk uit een blogpost van SCS zelf en zijn bevestigd dat ze er in komen (de W900 en 389 sowieso), SCS wil alleen wachten tot ze de licenties rond hebben met PACCAR
10 - 4

ik heb nu een vrachtje bij me hopelijk niet te veel hobbels in de weg >:) >:) :X :X

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/vyprwj.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haribo112 schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 22:24:
Misschien vindt hij 60fps niet genoeg? Persoonlijk zou ik het ook aan kunnen zetten in bijvoorbeeld Counterstrike, maar ik heb liever 120 fps dan 60 ;-)
Ik zal die obsessie nooit begrijpen, voor mij draait het al soepel vanaf 40 fps ofzo, daar stel ik games dan ook vaak op af. Wat moet je nou met 120fps.

Vanaf zo'n 30fps merk ik nog amper verschil. Diverse experimenten hebben ook aangetoond dat het waarneembaar aantal fps per oog en per mens verschilt, dit varieert van 75 tot 150fps met een gemiddelde van 140fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tharonny
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-09 17:50
Vanmiddag mn key binnengekregen van gamesplanet. Leuk dat je nu zelf de keuze heb op welke manier je wil parkeren. Kan je mooi wat extra XP mee pakken

Intel i5 2500k, ADATA 8gb + Corsair 8gb 1333MHz, MSI R9 290x, ADATA HM 650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relative
  • Laatst online: 13-07 18:48
Zojuist gekocht. Direct het eerst problemen. Flikkeringen in de game. Zie onderstaande youtube film. Hebben jullie een idee?

YouTube: Ats

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Relative schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 23:30:
Zojuist gekocht. Direct het eerst problemen. Flikkeringen in de game. Zie onderstaande youtube film. Hebben jullie een idee?

YouTube: Ats
Refreshrate aanpassen

Overigens is 't een mooi spel, maar qua content voor mijn gevoel nog aan de magere kant.

Toch nog maar een plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/N1aaGAv.jpg
(Inzoomen voor de grap :P)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwammen
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14-09 16:50
toch ook maar gekocht ondanks magere content, damn! :p

[ Voor 86% gewijzigd door zwammen op 03-02-2016 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hier nog even 3 mooie shots

tandem vol koeien

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/35d45dy.png

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/vfytf5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/1zz16oh.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Laatst online: 14-09 16:24

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Ik dacht ook even dat ik last had van coil-whine, blijkt m'n waterkoeler zowat te koken (~80 graden, raar coilwhine piepgeluid), de game is blijkbaar toch aardig intensief...

Heb deze geïnstalleerd: http://atsmods.lt/peterbilt-389-update/
Echt geweldig veel opties qua alles, van 18 gearbox met verschillende ratio's tot 840 HP motoren tot 4 assen . Enige punt van kritiek is dat de voorste wielkasten niet werken als je een snelle rit pakt, als je m zelf koopt doet ie t wel. Heerlijk, met 60 mph over de weg knallen, boetes zijn minder :')

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-09 22:39
taker1987 schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 22:06:
wat krijg je bij de collectors dan ?
Zie deze unboxing op YouTube:
http://m.youtube.com/watch?v=8VUcYR_lyfY

[ Voor 21% gewijzigd door BaZnGaNL op 03-02-2016 08:03 ]

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Koenvh schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 23:37:
[...]

Refreshrate aanpassen

Overigens is 't een mooi spel, maar qua content voor mijn gevoel nog aan de magere kant.

Toch nog maar een plaatje:
[afbeelding]
(Inzoomen voor de grap :P)
Lol 2 man pliesie achter je aan >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nice Guy Eddie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-09 23:39
Gisterenavond 2 uurtjes gespeeld:

- Moest toch even wennen aan de wegligging/besturing van de truck. Het maken van een bocht ging naar mijn idee iets langzamer dan ETS2. Maar kan ook zijn dat ik de controls nog even moet afstemmen (XBox one controller).
- De omgevingen zijn leuk en gevarieerd. Grafisch heb ik hem op de standaard Ultra settings staan, met alleen scaling gewijzigd op 300%. Volgens mij draait deze game bij mij soepeler dan ETS2 op dezelfde settings (met een AMD R9 270).
- Content is inderdaad verder nog wat schaars, maar daar is de prijs ook naar m.i. Die 20 euro is maar 2 euro hoger dan Scandinavië en dan is dan nog maar een DLC.
- Politie heb ik nog niet veel last van gehad (nog geen bonnen). Maar ik rij standaard niet zo snel (ook niet in ETS2). Dat komt weer omdat ik nog steeds vind als je 50 mph rijd het lijkt of ik 200 rij, zeker als je dan onverwachts een scherpe bocht moet nemen.
- Voortgaan op het vorige punt vind ik dat de snelheidlimieten niet overal worden aangegeven, maar dat wordt vaker genoemd zie ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ha, al dat gezeik van mensen die niet fatsoenlijk Engels kunnen die maar klagen en haten op de blogposts van SCS en dan staan er op het SCS forum in het subforum Bugs voor ATS niet meer dan 2 bugreports :')

Zeik dan niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:51
Ik moet er nog even inkomen, ik mis nog een beetje het gevoel wat ik krijg als ik deze filmpjes zie, met name de grootte van de omgeving, truckstops, de wegen (snelwegen zijn wel aardig ok). Ik voel me nog steeds een beetje een Eurotrucker in Amerika, of Amerika op Europees formaat.

Vlog18rodas
YouTube: O Famoso Cowboy de Oklahoma - Vlog18rodas - EP09/16

Indianatrucker
YouTube: This Side of Tucson

En voor wie even krom wil liggen van het lachen: (ook leuk als je weer eens een Swift truck in het wild tegenkomt)
YouTube: Three Swift Swifts Parking Follies

[ Voor 22% gewijzigd door cbr600f4i op 03-02-2016 10:31 ]

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nice Guy Eddie
Ik zit soms wel eens te denken.... wat nou als je Google maps (met streetview data) kan converteren naar een grafische 3D omgeving en vervolgens dan met trucks rijden. Dan kan je de hele wereld over _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Iets dergelijks is al eens gedaan met Aerofly RC 7 Moet voor een trucksim ook best mogelijk zijn lijkt mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:01
Dan heb je de scenery klaar inderdaad. Dat is opzich ook wel afdoende om overheen te vliegen. Maar als je er door heen wilt rijden zal je toch ook nog wel aan aankleding moeten doen. Fatsoenlijke wegen met vangrails etc, bewegwijzering, stoplichten, bedrijven waar je vracht kan droppen al dat soort dingen moet je dan on the fly in Google Maps genereren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 08:49:
[...]

Lol 2 man pliesie achter je aan >:)
Direct naar Nevada gegaan, maar alsnog een boete in Nevada gekregen (reed 65, mocht 30 en was aan het afremmen)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat me trouwens ook is opgevallen gister, als het regent, zie je niet meer de spray van je wielen, opspattend water vanaf het wegdek zeg maar. Mist iedereen dat of moet ik vanavond mijn grafische settings nog iets bijstellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FastFred schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 11:55:
Wat me trouwens ook is opgevallen gister, als het regent, zie je niet meer de spray van je wielen, opspattend water vanaf het wegdek zeg maar. Mist iedereen dat of moet ik vanavond mijn grafische settings nog iets bijstellen?
Ik weet niet of je het nou over ATS of ETS hebt. Maar in het geval van ETS heb ik dat gewoon nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
FastFred schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 11:55:
Ja dat viel mij gisteren ook al op. Ik zag ook geen spray.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-06 07:36
Nice Guy Eddie schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 09:05:
Gisterenavond 2 uurtjes gespeeld:

- Moest toch even wennen aan de wegligging/besturing van de truck. Het maken van een bocht ging naar mijn idee iets langzamer dan ETS2. Maar kan ook zijn dat ik de controls nog even moet afstemmen (XBox one controller).
- De omgevingen zijn leuk en gevarieerd. Grafisch heb ik hem op de standaard Ultra settings staan, met alleen scaling gewijzigd op 300%. Volgens mij draait deze game bij mij soepeler dan ETS2 op dezelfde settings (met een AMD R9 270).
- Content is inderdaad verder nog wat schaars, maar daar is de prijs ook naar m.i. Die 20 euro is maar 2 euro hoger dan Scandinavië en dan is dan nog maar een DLC.
- Politie heb ik nog niet veel last van gehad (nog geen bonnen). Maar ik rij standaard niet zo snel (ook niet in ETS2). Dat komt weer omdat ik nog steeds vind als je 50 mph rijd het lijkt of ik 200 rij, zeker als je dan onverwachts een scherpe bocht moet nemen.
- Voortgaan op het vorige punt vind ik dat de snelheidlimieten niet overal worden aangegeven, maar dat wordt vaker genoemd zie ik.
Als je een screenshot kan maken van de instellingen van de xbox one controller ben ik je erg dankbaar.
Ik speel normaal met een stuur maar die is weg voor reparatie. Maar ik krijg de instellingen van de Xbox One controller niet goed ingesteld, als ik het gas los laat, dan remt mijn truck vanzelf bijvoorbeeld af, ik ben gewend dat de vrachtwagen gewoon blijft doorrollen, nu laat ik het gas los en sta ik zowat meteen stil, heel irritant, dit verpest voor mij echt het spelplezier. Als ik gewoon normaal lekker zelf kan remmen, dan wil ik het nog wel eens een poging wagen met de controller. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen opspatterend water maar wel mooie weerkaartsing op het weg dek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:23
FastFred schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 22:11:
Paar puntjes nu ik 1700 mijl verder ben

- 2 trucks is echt te weinig
- Nevada is mijn favoriet want 65mp/h op de freeway
- het aanbod in versnellingsbakken is erg leuk, bij een snelle opdracht moet je telkens weer opnieuw leren schakelen met 10, 13 of 18 versnellingen
- 18 versnellingen schakelen met de H-shifter op mijn G25 is moeilijk, positie 1 = versnelling 1, 2 en 3. Positie 2 = versnelling 3, 4 en 5 enzovoorts. Je hebt dan vervolgens 2 knopjes toegewezen waarmee je schakelt tussen 1/3 of 2/3 en 4/5 of 5/6. Ga je voor de meest realistische optie, de range splitter, dan wordt het nog leuker, dan heb je LL, HL, L5, H5, H3, L1, H1, noem het maar op, daar snapte ik nog geen snars van
- boetes zijn duur
- ook als het licht voor een weegstation op rood staat als je er een tegemoet rijd dan moet je d'r in want anders: $700
- turn right on red is geweldig
- remlichten gaan nog steeds aan als je truck op de handrem staat, was met ETS2 ook al, moet ik nog aanpassen in de console
- draaicirkel en achteruit rijden is even wennen
- omgeving is echt ongelofelijk gedetailleerd, de steden lijken veel groter dan in ETS2 maar als ik de kaart zo bekijk valt dat nog wel mee, erg knap gedaan

En oja, dit. Ik reed er mee het dock uit en dacht, 'wacht ff, is die truck nou net zo lang als de trailer?' 8)7

[afbeelding]

Zie het verschil in geld tussen plaatje 1 en plaatje 2, dat is dus de boete als je een weegstation voorbij dendert :P

[afbeelding]

[...]

Gisteren ook ff gespeeld, boetes zijn inderdaad belachelijk, stond al midden op kruispunt want auto reed niet door, bam 700 dollar fine. Schakelijk met 18 versnellingen snap ik geen reed meer van, moet snel eigene truck inderdaad. Maar paar ritjes gedaan en nog geen weegstation gezien, wel 4378972398743 politie auto's. Verder lijken de kilometers erg snel te gaan en hebben die amerikaanse vrachtwagens een draaicirkel van een olietanker. Best aardig maar gok dat ik snel weer in ETS te vinden ben. Vandaag eerst nog maar eens wat verder trucken.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nice Guy Eddie
GluonC schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 12:45:
[...]

Als je een screenshot kan maken van de instellingen van de xbox one controller ben ik je erg dankbaar.
Ik speel normaal met een stuur maar die is weg voor reparatie. Maar ik krijg de instellingen van de Xbox One controller niet goed ingesteld, als ik het gas los laat, dan remt mijn truck vanzelf bijvoorbeeld af, ik ben gewend dat de vrachtwagen gewoon blijft doorrollen, nu laat ik het gas los en sta ik zowat meteen stil, heel irritant, dit verpest voor mij echt het spelplezier. Als ik gewoon normaal lekker zelf kan remmen, dan wil ik het nog wel eens een poging wagen met de controller. :P
Kan ik vanavond pas doen, maar ik denk dat je de reminstelling op "normaal" moet zetten i.p.v. "omgekeerd" (als je met de triggers werkt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
Nice Guy Eddie schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 12:47:
[...]

Kan ik vanavond pas doen, maar ik denk dat je de reminstelling op "normaal" moet zetten i.p.v. "omgekeerd" (als je met de triggers werkt).
Geen probleem.
Fijn dankjewel, ik ga er eens na kijken zometeen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
De Amerikaanse politie heeft besloten dat de boetes inderdaad wat hoog zijn. Hun nieuwe tarieven kun je hier vinden :P

http://atsmods.lt/reduced-police-fines/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is het zo bij ATS dat de politie voor je komt rijden en je gaat dwingen om aan de kant van de weg te gaan staan om vrijwillig je zuurverdiende geld af te tikken? En wat gebeurd er als je niet stopt wanneer ze je voorbij rijden. Vind het wel iets leuks en hoop dat het bij ETS ook geïmplementeerd word. Nu weet ik zo'n beetje overal wel waar de flitskasten staan en pakken ze mij niet meer zo snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
martijnm71 schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 12:53:
De Amerikaanse politie heeft besloten dat de boetes inderdaad wat hoog zijn. Hun nieuwe tarieven kun je hier vinden :P

http://atsmods.lt/reduced-police-fines/
Die zijn veel te laag met vergeleken in het echt

Zie hier

http://forum.allesamerika.com/viewtopic.php?t=31747

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ravw schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 12:45:
Geen opspatterend water maar wel mooie weerkaartsing op het weg dek
Waarbij je onder de banden van de truck door kunt kijken, lijkt in de reflectie van de truck op het wegdek net alsof de truck zweeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
CyberCow schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 12:55:
Is het zo bij ATS dat de politie voor je komt rijden en je gaat dwingen om aan de kant van de weg te gaan staan om vrijwillig je zuurverdiende geld af te tikken? En wat gebeurd er als je niet stopt wanneer ze je voorbij rijden. Vind het wel iets leuks en hoop dat het bij ETS ook geïmplementeerd word. Nu weet ik zo'n beetje overal wel waar de flitskasten staan en pakken ze mij niet meer zo snel.
Nah, ze zien je rijden en dan kassa. Geen stoppen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
martijnm71 schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 13:02:
[...]

Nah, ze zien je rijden en dan kassa. Geen stoppen enzo.
Dus ja ken er helaas ook niet aan proberen onderuit te komen. Maar wel leuk dat je op dynamische plaatsen een boete kan krijgen. Maar nogmaals ik blijf gewoon bij ETS. Lijkt me echt niks om met die Amerikaanse dingen op pad te gaan. Mocht ik lange stukken willen rijden dan ga ik wel naar Rusland OpenSpaces.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Hmzzz, das doorslaan naar de andere kant idd. Deze mod is er ook nog geen idee hoe de tarieven daar zijn: http://atsmods.lt/realistic-police-mod/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
CyberCow schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 13:04:
[...]

Dus ja ken er helaas ook niet aan proberen onderuit te komen. Maar wel leuk dat je op dynamische plaatsen een boete kan krijgen. Maar nogmaals ik blijf gewoon bij ETS. Lijkt me echt niks om met die Amerikaanse dingen op pad te gaan. Mocht ik lange stukken willen rijden dan ga ik wel naar Rusland OpenSpaces.
Vermaak me prima met de game tot nu toe :)

Geen spijt van de aankoop in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
martijnm71 schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 13:05:
[...]

Vermaak me prima met de game tot nu toe :)

Geen spijt van de aankoop in ieder geval.
Ja het is ook maar 2 tientjes eigenlijk. Een avondje naar het cafe ben je minimaal het dubbele kwijt en dan heb je daarna niks meer. Voor ieder wat wils eigenlijk. Hoop echt dat iemand het voor elkaar gaat krijgen om deze twee games aan elkaar te koppelen. En dan komt er voor mij ook ATS. Lekker met de MAN door de VS heen karren. Liefst met een Russische trailer >:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is er iemand die de achtergrond muziek kan veranderen in het usa volkslied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
ravw schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 13:26:
Is er iemand die de achtergrond muziek kan veranderen in het usa volkslied
Of beter het thema van Smokey and the bandit. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Yuri
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 14-09 18:36
Scania is niet langer King of the Road. }) Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/308863459226712569/D25D8CDF01DCE12FF9EBA99E8F8DB53D14A3CEBF/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozymandias1965
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 31-03 08:07
CyberCow schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 12:55:
Ik was die boetes heel snel zat en heb in het "config.cfg" bestand in mijn profiel snel de politie op "0" gezet. Heerlijk rijden zonder al die boetes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
GluonC schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 12:49:
[...]

Geen probleem.
Fijn dankjewel, ik ga er eens na kijken zometeen :)
Het is gelukt.
Ik had mezelf voorgenomen dat ik geen ATS ging spelen totdat ik mijn stuur terug heb. Maar ik kan de verleiding niet weerstaan. :D
Ik ga proberen zo weinig mogelijk te spelen de komende 2-3 weken want ik wil de wereld toch liever met het stuur ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Psycho_Yuri schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 14:04:
Scania is niet langer King of the Road. }) [afbeelding]
Nu nog even een cowgirl score en dan heb je ook in je slaaphok nog wat te doen

Dan nog een dixie horn er in en gaan... train horn mag ook

[ Voor 7% gewijzigd door ravw op 03-02-2016 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd12
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17-08 13:47
Ik heb een tijdje geleden ETS2 gespeeld, en wil dit nu weer oppakken. Welke maps gebruiken jullie in het spel, want ik zie hier op het forum dat jullie van IJsland tot Rusland trucken ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sjoerd12 schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 15:30:
Ik heb een tijdje geleden ETS2 gespeeld, en wil dit nu weer oppakken. Welke maps gebruiken jullie in het spel, want ik zie hier op het forum dat jullie van IJsland tot Rusland trucken ;-)
De meest gebruikte Map mod is denk ik ProMods dat is ook de mooiste. Bij Promods kan je RusMap toevoegen en eventueel Russia OpenSpaces. Verder kan je nog klein stukje balkan toevoegen met Project Balkan.

ProMods heeft Ijsland erbij zitten en Roemenië, Moldavië en nog aantal hele mooie stukken.

Ook is er een uitbereiding voor ProMods met Egypte een klein stukje. Heb deze wel toegevoegd maar nog nooit heengereden.

Hoop dat je hier wat aan hebt dus even samengevat.

Promods v2.00
Rusmap v1.6
Open Spaces v2.4
Project Balkan v1.02
Egypt addon

Klik hier voor de volgorde waarin het geladen moet worden. Scheelt een hoop werk. CyberCow in "[SIM] Euro Truck Simulator 2"

edit: Project balkan en egypt staat bovenaan.

[ Voor 18% gewijzigd door CyberCow op 03-02-2016 15:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
CyberCow schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 13:18:
[...]
Hoop echt dat iemand het voor elkaar gaat krijgen om deze twee games aan elkaar te koppelen. En dan komt er voor mij ook ATS. Lekker met de MAN door de VS heen karren. Liefst met een Russische trailer >:).
Kwestie van tijd voordat SCS dat zelf voor elkaar gaat krijgen ;) Ik zag gisteren in de settings van ATS een optie voor je start locatie. Daar kon je kiezen voor USA of Europese vasteland of de UK. Dat zegt wel iets over wat ze van plan zijn. Ik denk echt wel dat het eraan zit te komen. Dat ze met een soort van overkoepelende WoT app beide games samenvoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 16:06:
[...]

Kwestie van tijd voordat SCS dat zelf voor elkaar gaat krijgen ;) Ik zag gisteren in de settings van ATS een optie voor je start locatie. Daar kon je kiezen voor USA of Europese vasteland of de UK. Dat zegt wel iets over wat ze van plan zijn. Ik denk echt wel dat het eraan zit te komen. Dat ze met een soort van overkoepelende WoT app beide games samenvoegen.
Dat vind CyberKOE leuk om te horen }:O }:O }:O. Hoop alleen niet dat het steam only zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nice Guy Eddie
Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 16:06:
[...]

Zijn dat niet gewoon de opties voor lokale instellingen zoals Mph/Km, Galons of Liters, Ponden/Euro's ? Of zijn het verborgen instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nice Guy Eddie schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 16:19:
[...]

Zijn dat niet gewoon de opties voor lokale instellingen zoals Mph/Km, Galons of Liters, Ponden/Euro's ? Of zijn het verborgen instellingen?
Denk het achteraf ook want als ik bij ETS kijk onder de instellingen/gameplay dan kan ik daar ook kiezen voor voorkeursinstellingen regio. Maar blijven hopen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dat samenvoegen hadden ze al gelijk moeten doen , dus je kiest dan Europa , VS , of een andere map die je in wil laden

mod map verdelen in Europa , VS.....
en save games ook

Want nu heb je 2 games installeert staan.
maar goed over en jaar rijd iedereen in de VS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummiebeer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12:44
atsmods.lt ligt helemaal plat, tenminste, ik kom er niet op :+

Gisteren even een klein uurtje kunnen spelen. Eerste indruk is goed! Je kan zeggen, het is klein, maar 2 trucks blablabla.. maar dat was in het begin van ETS2 ook en kijk waar ETS2 nu is.

Content komt wel en de modders zijn al in volle gang dus dat komt goed.

Valt mij wel op dat m'n GTX560 het moeilijker heeft met ATS, stofzuiger in de kast itt ETS2 inclusief mods.

[ Voor 74% gewijzigd door Gummiebeer op 03-02-2016 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrInfamous
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 10-09 10:04
Gummiebeer schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 16:45:
Je bent niet de enige ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gummiebeer schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 16:45:
hier ook het zelfde maar gewoon even wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpion-biker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:49
als ik die plaatjes zo zie kriebelt het enorm om ATS al te gaan spelen. Heb het al wel aangeschaft, maar ben nog druk bezig in ETS.

Heb btw. de trailer mod van ProMods gedownload, uitgepakt een scs file van 2 gig. Het duurt ineens een stuk langer om ETS op te starten. Schijnbaar leest die eerst de mod volledig in of zo, want mijn schijf was aardig druk bij het opstarten. Hebben jullie dat ook met deze mod?

World of Trucks ~ Steam ~ CR: clan Kronenjagers (#8QGLP089)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramzel DRnl
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 10-09 19:25
Daar wordt op het forum van ProMods ook al flink over geklaagd, het schijnt dat al die trailers 4k textures hebben, de game moet opeens 2Gb inladen dus dat duurt inderdaad wel even.

Voor mij is dat voorlopig ook de reden om hem niet te gebruiken, 4k is echt overkill wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenmelle
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 28-08 23:19

ikbenmelle

Front-end javascript developer

Heb gisteravond ATS gekocht en het open 18 Wheels of Steel gevoel is terug, inclusief leuke easter eggs. Ten opzichte van ETS is met name het landschap veel mooier en gedetailleerder. Californië doet denken aan GTA V. De traffic AI is enorm verbeterd (ik stoor me er niet meer aan). In ETS zaten veel dingen die 'niet klopten' (zoals bv. gekke splitsingen op de snelwegafslagen) en al die puntjes zijn 'opgelost' en daarmee klopt ATS bijna helemaal. Ik kijk erg uit naar de DLCs :9

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/t2v2MtruTWxiXp86ovVtHwg2/full.jpg

PS Een Radeon 7770 draait de game 23-34 frames op 2560x1440 (max zonder anti-aliasing).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyBoy59
  • Niet online
Sn3gG3l schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 12:45:
[...]

Schakelijk met 18 versnellingen snap ik geen reed meer van, moet snel eigene truck inderdaad.
Dat is gemakkelijk:
Bij de splitter is het
normaal(1) 1/2/3
normaal(2) 4/5/6
normaal(3) 7/8/9
normaal(4) 10/11/12
normaal(5) 13/14/15
normaal(6) 16/17/18

Bij de Eaton fuller 18 speed:
normaal bij de 1 = achteruit HI/LO
normaal bij de 2 LO/HI
Normaal bij de 3 is 1L/H of de 5L/H
Normaal bij de 4 is 2L/H of de 6L/H
Normaal bij de 5 is 3L/H of de 7L/H
Normaal bij de 6 is 4L/H of de 8L/H
Normaal begin je met (2) LO dan naar(3) 1L dan naar de(4) 2L dan naar de(5) 3L dan naar de(6) 4L
De knop die je gebruikt voor de range
Dan ga je weer naar naar(3) 5L dan naar de(4) 6L dan naar de(5) 7L dan naar de(6) 8L
Klik je op de knop waar je de splitter voor gebruik ga je naar de (6) 8H en klaar is kees.
Afbeeldingslocatie: http://throughavintagelens.com/wp-content/uploads/2012/03/Eaton-Fuller-18-Speed-Transmission-Shift-Pattern.jpg
Ik schakel zelf met de Eaton fuller op de Peterbilt 389 met de G27 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nice Guy Eddie schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 16:19:
[...]
Denk dat je idd gelijk hebt. Het staat onder Voorkeurinstellingen regio, bij landinstellingen. Ik was iets te voorbarig denk ik. Neemt niet weg dat iets dergelijks alsnog kan komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
Ook ik heb (uiteraard) ATS aangeschaft maar heb gelijk al een probleem, de wagen blijft op zijn remmen staan :P Daardoor komt ie niet boven 60 km/h. (Dit is gelijk met de eerste opdracht, zonder mods)

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramzel DRnl
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 10-09 19:25
noonnoo schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 17:34:
Heb gisteravond ATS gekocht en het open 18 Wheels of Steel gevoel is terug, inclusief leuke easter eggs. Ten opzichte van ETS is met name het landschap veel mooier en gedetailleerder. Californië doet denken aan GTA V. De traffic AI is enorm verbeterd (ik stoor me er niet meer aan). In ETS zaten veel dingen die 'niet klopten' (zoals bv. gekke splitsingen op de snelwegafslagen) en al die puntjes zijn 'opgelost' en daarmee klopt ATS bijna helemaal. Ik kijk erg uit naar de DLCs :9

[afbeelding]

PS Een Radeon 7770 draait de game 23-34 frames op 2560x1440 (max zonder anti-aliasing).
Dit vat ook mijn gevoel met de game goed samen, ik vermaak me er prima mee! Ja, het is even wennen om van een volgemodde en uitgebreide ETS2 over te stappen, maar dat 'pure' is ook wel weer verfrissend moet ik zeggen. Ik mis alleen wel écht de nodige opties om op en aan die vrachtwagens te hangen qua lampjes en dergelijke. Wat dat betreft ben ik behoorlijk verwend met alle gemodde ETS2 trucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pwillemske schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 19:39:
Ook ik heb (uiteraard) ATS aangeschaft maar heb gelijk al een probleem, de wagen blijft op zijn remmen staan :P Daardoor komt ie niet boven 60 km/h. (Dit is gelijk met de eerste opdracht, zonder mods)
Motorrem aanstaan ofzo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BdK9001
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:31

BdK9001

Kalm aan en rap een beetje

Waarschijnlijk een issue met de deadzones van je controller/stuur. Even in de opties de deadzone van de rem wat ruimer zetten, of je controller opnieuw kalibreren.

Ik ben inmiddels ook aan de ATS, met de Kenworth W900 als eigen truck. Tot nu bevalt het sfeertje in het spel me prima, zeer vergelijkbaar met Californië in het echt. Ook is het inparkeren met 2 niveaus en geode toevoeging en lijkt alles net even wat mooier en scherper dan in ETS. Ben ook al redelijk wat Promods-actige details tegengekomen, zoals mannetjes die vlak naast je losplaats een graafmachine repareren :)

Kalm aan! En rap een beetje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
:) voor de wat ouderen onder ons :)

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/e6o9ap.png

YouTube: hotel california video oficial

mijn eerste eigen truck :) Voor nog geen 48.000 op de kop kunnen tikken ... koopje zou ik zeggen ...

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/359n5ao.jpg

[ Voor 33% gewijzigd door ravw op 03-02-2016 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 10:48
Anders ben je even lekker ATS aan het spelen, crasht de game :|

Gelukkig hebben we de autosave nog.
Overigens draait de game hier prima.
Heb een R9 380 (2gb) en op 1080p gemiddeld 50fps, maximale instellingen.
Nog even wat spelen met de instellingen voor een steady 60fps :)

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdK9001

BdK9001

ravw schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 20:18:
:) voor de wat ouderen onder ons :)

[afbeelding]

YouTube: hotel california video oficial

mijn eerste eigen truck :) Voor nog geen 48.000 op de kop kunnen tikken ... koopje zou ik zeggen ...

[afbeelding]
Haha, dat is een geniaal detail! Enne, mooie eigen truck :) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BdK9001 schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 20:36:
[...]

Haha, dat is een geniaal detail! Enne, mooie eigen truck :) ;)
er zitten veel verwijzingen in :)

heb er nog wel meer gezien , moet alleen wel bekent zijn met de history van de VS :)

jaren 50 / 60 eet tent zit er ook in ( Dinner)

het is even van de geplande route af gaan soms en de steden verkennen :)
nice nice ..

hier heb je de truck

http://atsmods.lt/kenworth-w900a/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wist niet dat het vervangen van de Jazzycat ervoor zorgt dat je rit word afgebroken. Helaas dan maar geen ritje naar Moermansk. Een klein ritje gehad met hout naar Parijs en nu met ik denk een goudwasser van Parijs naar Tobolsk (9500 km). Brengt ook veel centen in de la deze lading. Zoveel waarde van vracht heb ik nog nooit gehad.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/HA09KqK.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 06:46
Ik zit trouwens nu te rijden, maar ik heb dus een trailer van 80 ton. Dit is een of andere locomotief uit een mod, maar als ik dan de boot neem dan spawnt de trailer met z'n wielen in de grond waardoor ik niet vooruit kan rijden. Iemand een manier om dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zo toch maar even mijn truck gegeven aan een nieuwe trucker in SF ,,,,

maar even een nieuwe aangeschaft .. met microwave en al en wat ruimte voor mijn hobby achter in .... slapen want ik ben liever moe dan lui :) hoe wel een luipaard zijn is ook wel mooi :)

gelijk maar even een lang rit ... met lange trailer :)

maar hier mijn nieuwe aanwinst , ( heb nu twee 2 mensen rijden en voor me zelf deze gekocht dus
Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/k50ldl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SurfBoy schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 21:41:
Ik zit trouwens nu te rijden, maar ik heb dus een trailer van 80 ton. Dit is een of andere locomotief uit een mod, maar als ik dan de boot neem dan spawnt de trailer met z'n wielen in de grond waardoor ik niet vooruit kan rijden. Iemand een manier om dit op te lossen?
`
Zou wel uit een Jazzycat train mod kunnen komen. Maar je zou kunnen proberen door de vrachtwagen een stukje verderop neer te zetten. doe je met camerapositie onder de 0 en dan ga je naar de plek toe waar de vrachtwagen moet komen te staan dan druk je daarop F9 en word de vrachtwagen daar neergezet. Misschien niet heel realistisch maar je kan dan tenminste wel verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even voor de mensen die ATS spelen

let even op als je snachts rijd .... blijf de lucht in de gaten houden ...... vallende sterren :) ( omgeving Fresno)

of zijn ze weer bezig bij area 51 :z

[ Voor 18% gewijzigd door ravw op 03-02-2016 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
2e avondje ATS heb ik afgesloten met 3 ritjes in mijn eerste eigen truck.

Dit is Pete, Pete heeft een 370pk motor, Eaton Fuller 10-speed versnellingsbak met retarder en een 200 gallon tank, witte voorbumper, lampjes boven de voorruit, extra spiegels op de motorkap en witte spiegelkappen. Verder niets aan gedaan nog.

Bij aflevering
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/BVt6tZJEJpCkR3zo1MFQ59zo/medium.jpg

Eerste nachtje slapen in zijn nieuwe thuis, spannend!
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/0kEJAtKGU7zFGS6NnpZdaMLp/medium.jpg

Pete's allereerste vracht
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/N6HFbnnG7P7ungc3SXAdcqjf/medium.jpg

Pete's allereerste aflevering
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/PWmtPei5X0kAJ1TcyKN2pZ6A/medium.jpg

En mooie vergezichten met Pete 8)
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/058l86guEOUMpYHFLdmlMJUu/medium.jpg

Klein probleem waar ik tegen aan loop met Pete, als ik de cruise control vastzet op 55mp/h, of 64mp/h of wat dan ook voor snelheid. Zodra ik die snelheid overschrijd gaat het lampje van de retarder op het dashboard van Pete branden en houd Pete de ingestelde snelheid vast.

Nu komt het: automatische trailerrem, motorrem, retarder en al die shit staat uit. Ook de snelheidsbegrenzer geheel uitschakelen haalt niks uit, de retarder wordt geactiveerd zodra ik over de cruisecontrol snelheid ga.

[ Voor 28% gewijzigd door FastFred op 04-02-2016 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breakske
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 03-03-2021
Wow, wat een knappe foto's en legio info!
Bedankt voor dit te delen allemaal!

Breakske https://www.worldoftrucks.com/en/online_profile.php?id=807827

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FastFred schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 22:23:
2e avondje ATS heb ik afgesloten met 3 ritjes in mijn eerste eigen truck.

Dit is Pete, Pete is een Peterbilt met de 370pk motor
blijf maar uit de buurt van San Francisco met die 370 PK
Dat wordt hem niet als je 30.000 ton er achter heb hangen ...
ik heb meer dan 500 PK er in hangen en soms heb ik al wat kracht te weinig

Afbeeldingslocatie: http://2.bp.blogspot.com/-RiO5mMTwELg/VAnjNgudnrI/AAAAAAAABCQ/IanVGPBjyXk/s1600/002.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door ravw op 03-02-2016 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Morgen maar eens richting SF sturen, waar in SF is het het steilst? :P
ravw schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 21:41:
maar hier mijn nieuwe aanwinst , ( heb nu twee 2 mensen rijden en voor me zelf deze gekocht dus
[afbeelding]
Wat voor truck is dat? Freightliner Century gok ik?

Lol, ik wil even atsmods.lt checken, eerste wat ik zie is een DAF XF :+

[ Voor 78% gewijzigd door FastFred op 03-02-2016 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FastFred schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 22:42:
Morgen maar eens richting SF sturen, waar in SF is het het steilst? :P

Golden gate en Centrum in :)
[...]

Wat voor truck is dat? Freightliner Century gok ik?
:( nee het is de freightliner coronado

http://atsmods.lt/freightliner-coronado/

de Century heb ik er ook instaan

[ Voor 26% gewijzigd door ravw op 03-02-2016 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben ook deze tegen gekomen, en heb nu al een fout ontdekt

http://atsmods.lt/freightliner-century/#comments

Wie ontdekt de fout? Als je Trucker Josh volgt op Youtube weet je wat er niet klopt aan deze mod ;)

[ Voor 74% gewijzigd door FastFred op 03-02-2016 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FastFred schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 22:45:
Ben ook deze tegen gekomen, en heb nu al een fout ontdekt

http://atsmods.lt/freightliner-century/#comments

Wie ontdekt de fout? Als je Trucker Josh volgt op Youtube weet je wat er niet klopt aan deze mod ;)
haha die Josh is echt een goede , lekker droog en goede humor :)
its mine ... its all mine :)

YouTube: 2005 Freightliner Century Interior Tour - Trucker Josh

maar hij heeft wel een life waar veel jongens van dromen :) ik als oudje ook nog

[ Voor 19% gewijzigd door ravw op 03-02-2016 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdK9001

BdK9001

FastFred schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 22:23:

Klein probleem waar ik tegen aan loop met Pete, als ik de cruise control vastzet op 55mp/h, of 64mp/h of wat dan ook voor snelheid. Zodra ik die snelheid overschrijd gaat het lampje van de retarder op het dashboard van Pete branden en houd Pete de ingestelde snelheid vast.

Nu komt het: automatische trailerrem, motorrem, retarder en al die shit staat uit. Ook de snelheidsbegrenzer geheel uitschakelen haalt niks uit, de retarder wordt geactiveerd zodra ik over de cruisecontrol snelheid ga.
Als je in de opties nog iets verder omlaag scrollt heb je instellingen voor de cruise control, zoals in welke stapjes je de snelheid in kunt stellen, maar ook met hoeveel mph je over de ingestelde snelheid mag. Dit laatste kun je daar uitzetten

[ Voor 36% gewijzigd door BdK9001 op 04-02-2016 07:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 12:15
Gisteren een uurtje ATS gespeeld, en ik moet zeggen ik vind de americaanse trucks leuker rijden als de Europese trucks.

Het achteruit inparkeren gaat echt stukken beter met een americaanse truck met lange neus dan een europese truck met korte neus en willen onder je zit positie.

I'm liking it so far!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BdK9001 schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 07:58:
[...]

Als je in de opties nog iets verder omlaag scrollt heb je instellingen voor de cruise control, zoals in welke stapjes je de snelheid in kunt stellen, maar ook met hoeveel mph je over de ingestelde snelheid mag. Dit laatste kun je daar uitzetten
Damn, natuurlijk, dat zal het zijn. Vanavond ff kijken, thx!
NoFearWizz schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 08:11:
Gisteren een uurtje ATS gespeeld, en ik moet zeggen ik vind de americaanse trucks leuker rijden als de Europese trucks.

Het achteruit inparkeren gaat echt stukken beter met een americaanse truck met lange neus dan een europese truck met korte neus en willen onder je zit positie.

I'm liking it so far!!
Oh, ik vind het juist andersom, zeker als de truck net zo lang is als de trailer is het lastig inparkeren. En ook met een extra lange trailer is het een uitdaging. Vond docken met ETS2 juist makkelijker.

[ Voor 25% gewijzigd door FastFred op 04-02-2016 08:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 12:15
FastFred schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 08:13:
Oh, ik vind het juist andersom, zeker als de truck net zo lang is als de trailer is het lastig inparkeren. En ook met een extra lange trailer is het een uitdaging. Vond docken met ETS2 juist makkelijker.
Ik had gisteren een afleverplek waar ik achteruit een lange weg moest afleggen, daarna een u-turn naar rechts (achteruit) en dan in een smalle strook moest parkeren. Vind het echt geweldig deze uitdaging. En ik speel echt cab only. Dus geen andere camera's gebruiken. Jammer genoeg stond Geforce Overlay uit anders had ik een filmpje gehad.

(als ik wil NVIDIA switchen van 3 schermen los naar 3 surround moet ik zoveel programma's uitzetten dat ik ze soms vergeet aan te zetten na het switchen, nadeeltje van NVIDIA Surround)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdK9001

BdK9001

Hmm, ik merk juist dat ik veel meer moeite heb met het achteruit inparkeren, maar dit zal meer met de langere wielbasis te maken hebben. Hierdoor is het net wat lastiger om de truck scherp te laten draaien ten opzichte van de trailer, zeker op plekken met maar weinig ruimte. Desondanks kies ik wel altijd voor de moeilijke parkeerplaats, omdat het leuker is om na een tijd - al vloekend en tierend - te klooien, dan om dat ding gewoon rechtdoor neer te zetten.

Het viel me trouwens op dat je in de US langere rijdagen mag maken, toen ik al even onderweg was stond m'n "time to rest" op 12 uur en een beetje. Komt goed uit, kan ik meer sightseen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De nieuwe parkeermogelijkheden vind ik ook top. Er zijn van die momenten dat ik even geen zin heb om moeilijk te doen. Op enter drukken om automatisch te parkeren vind ik weer te fake. Nu kun je hem gewoon 'legaal' simpel rechtdoor neerzetten.

Ik ga proberen om mijn truck imperium op te bouwen zonder een cent te lenen. In ETS2 heb ik in den beginne mijzelf helemaal scheel geleend maar het lijkt mij toch meer voldoening geven om alles op eigen kracht te doen. De vanaf prijzen van de Amerikaanse trucks lijken mij ook wat gunstiger dan de Europese maar ik heb eigenlijk nog niet eens in de truck configurator gekeken. Als je nog geen cent te makken hebt, heb je daar immers ook niets te zoeken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nice Guy Eddie
Gisterenavond ook weer gespeeld en heb er nu 5 uur op zitten. Lening genomen bij de bank van 4 ton en deze besteed aan een nieuw pand in Vegas en 2 (vrouw) personeel aangenomen met Peterbilt vrachtwagens. Zelf blijf ik nog even Quick Jobs spelen totdat ik wat hoger in level ben en koop ik voor mezelf een truck >:)

[ Voor 6% gewijzigd door Nice Guy Eddie op 04-02-2016 08:40 ]

Pagina: 1 ... 21 ... 162 Laatste