Even een mooi plaatje en een flying Tesla:

Ik vind ook dat er een nieuwe topic bij komt voor ATS, deze topic gaat wel over ETS2CyberCow schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 18:42:
[...]
Of gewoon een topic te gaan maken van ATS. Ik blijf toch lekker bij ETS of iemand moet ze aan elkaar kunnen koppelen.
[ Voor 3% gewijzigd door JohnnyBoy59 op 02-02-2016 21:26 ]
ach bij mij vloog er ook wat overSaybia schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 21:08:
Even een mooi plaatje en een flying Tesla:
[afbeelding]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Wow! Mooie screenshots!ravw schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 21:29:
[...]
ach bij mij vloog er ook wat over
[afbeeldingen]
ik zag de volgende comment op de telemetry server github voorbij komen.martijnm71 schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 19:39:
Vet, enige wat ik echt heel erg mis is de telemetry server van funbits.
ATS was released earlier today, and I did some testing to see how much work would need to be done to make the telemetry server work on ATS. Here's what I have figured out so far:
• The .dll that is installed for ETS2 seems to work with ATS (so nothing needs to be changed with the dll)
• Update Ets2ProcessHelper to check if either ETS2 or ATS is running (process is amtrucks.exe with title American Truck Simulator)
• I suppose the installer should also be updated to copy the dll to the ATS folder as well (if it exists)
Also, is it worth changing the name of the telemetry server? I personally have no preference.
World of Trucks ~ Steam ~ CR: clan Kronenjagers (#8QGLP089)
Wat moet dat dan voor een systeem zijn? Titan X in SLI haha? Nee, dat geloof ik niet, in het hoofdmenu misschien ja.Xtr3me4me schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 20:58:
Zo net even gespeeld. Mijn GPU's vinden het spel niet zo fijn. Ben geforceerd om V-sync aan te zetten, draai anders met ruim 800fps@ultra settings door het spel.
Mega coilwhine. Met V-sync is alles pico bello.
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
en ik hoorde nog mensen twijfelen gisteren en zeggen dat het tegen viel maar 2 trucksVerwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 21:45:
Damn ATS verkoopt als een gek! Bijna 17000 mensen ingame op het moment!
[ Voor 75% gewijzigd door ravw op 02-02-2016 21:53 ]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Ah, puik, even wachten dus tot ie de puzzel weer in elkaar heeft. Tof dat hij nog steeds met dat project bezig isscorpion-biker schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 21:41:
[...]
ik zag de volgende comment op de telemetry server github voorbij komen.
[...]
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
psn: taker-mart
Dat zijn geen 'misschien' trucks, de plaatjes in dit bericht komen namelijk uit een blogpost van SCS zelf en zijn bevestigd dat ze er in komen (de W900 en 389 sowieso), SCS wil alleen wachten tot ze de licenties rond hebben met PACCARravw schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 21:48:
de misschien aankomende trucks in ATS
http://atsmods.lt/ats-trucks/
[ Voor 16% gewijzigd door FastFred op 02-02-2016 22:17 ]
Euhm GTX 980Ti SLI @ Oc'd ook goedkuusj98 schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 21:44:
[...]
Wat moet dat dan voor een systeem zijn? Titan X in SLI haha? Nee, dat geloof ik niet, in het hoofdmenu misschien ja.
Het lukt mij maar niet om een kapitaaltje op te bouwen, bij het minste of geringste krijg ik al een boete. Inparkeren is wel leuk gedaan, kies altijd de moeilijkste en kan dat in cabin view nog wel redelijk zonder botsen doen. Heeft ETS me toch al wat aangeleerd haha
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
10 - 4FastFred schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 22:11:
Dat zijn geen 'misschien' trucks, de plaatjes in dit bericht komen namelijk uit een blogpost van SCS zelf en zijn bevestigd dat ze er in komen (de W900 en 389 sowieso), SCS wil alleen wachten tot ze de licenties rond hebben met PACCAR
Ik zal die obsessie nooit begrijpen, voor mij draait het al soepel vanaf 40 fps ofzo, daar stel ik games dan ook vaak op af. Wat moet je nou met 120fps.Haribo112 schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 22:24:
Misschien vindt hij 60fps niet genoeg? Persoonlijk zou ik het ook aan kunnen zetten in bijvoorbeeld Counterstrike, maar ik heb liever 120 fps dan 60 ;-)
Intel i5 2500k, ADATA 8gb + Corsair 8gb 1333MHz, MSI R9 290x, ADATA HM 650
Refreshrate aanpassenRelative schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 23:30:
Zojuist gekocht. Direct het eerst problemen. Flikkeringen in de game. Zie onderstaande youtube film. Hebben jullie een idee?
YouTube: Ats
🠕 This side up
[ Voor 86% gewijzigd door zwammen op 03-02-2016 00:47 ]
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Zie deze unboxing op YouTube:taker1987 schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 22:06:
wat krijg je bij de collectors dan ?
[ Voor 21% gewijzigd door BaZnGaNL op 03-02-2016 08:03 ]
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Lol 2 man pliesie achter je aanKoenvh schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 23:37:
[...]
Refreshrate aanpassen
Overigens is 't een mooi spel, maar qua content voor mijn gevoel nog aan de magere kant.
Toch nog maar een plaatje:
[afbeelding]
(Inzoomen voor de grap)
[ Voor 22% gewijzigd door cbr600f4i op 03-02-2016 10:31 ]
Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi
Direct naar Nevada gegaan, maar alsnog een boete in Nevada gekregen (reed 65, mocht 30 en was aan het afremmen)
🠕 This side up
Ik weet niet of je het nou over ATS of ETS hebt. Maar in het geval van ETS heb ik dat gewoon nog wel.FastFred schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 11:55:
Wat me trouwens ook is opgevallen gister, als het regent, zie je niet meer de spray van je wielen, opspattend water vanaf het wegdek zeg maar. Mist iedereen dat of moet ik vanavond mijn grafische settings nog iets bijstellen?
Ja dat viel mij gisteren ook al op. Ik zag ook geen spray.FastFred schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 11:55:
Wat me trouwens ook is opgevallen gister, als het regent, zie je niet meer de spray van je wielen, opspattend water vanaf het wegdek zeg maar. Mist iedereen dat of moet ik vanavond mijn grafische settings nog iets bijstellen?
Als je een screenshot kan maken van de instellingen van de xbox one controller ben ik je erg dankbaar.Nice Guy Eddie schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 09:05:
Gisterenavond 2 uurtjes gespeeld:
- Moest toch even wennen aan de wegligging/besturing van de truck. Het maken van een bocht ging naar mijn idee iets langzamer dan ETS2. Maar kan ook zijn dat ik de controls nog even moet afstemmen (XBox one controller).
- De omgevingen zijn leuk en gevarieerd. Grafisch heb ik hem op de standaard Ultra settings staan, met alleen scaling gewijzigd op 300%. Volgens mij draait deze game bij mij soepeler dan ETS2 op dezelfde settings (met een AMD R9 270).
- Content is inderdaad verder nog wat schaars, maar daar is de prijs ook naar m.i. Die 20 euro is maar 2 euro hoger dan Scandinavië en dan is dan nog maar een DLC.
- Politie heb ik nog niet veel last van gehad (nog geen bonnen). Maar ik rij standaard niet zo snel (ook niet in ETS2). Dat komt weer omdat ik nog steeds vind als je 50 mph rijd het lijkt of ik 200 rij, zeker als je dan onverwachts een scherpe bocht moet nemen.
- Voortgaan op het vorige punt vind ik dat de snelheidlimieten niet overal worden aangegeven, maar dat wordt vaker genoemd zie ik.
Gisteren ook ff gespeeld, boetes zijn inderdaad belachelijk, stond al midden op kruispunt want auto reed niet door, bam 700 dollar fine. Schakelijk met 18 versnellingen snap ik geen reed meer van, moet snel eigene truck inderdaad. Maar paar ritjes gedaan en nog geen weegstation gezien, wel 4378972398743 politie auto's. Verder lijken de kilometers erg snel te gaan en hebben die amerikaanse vrachtwagens een draaicirkel van een olietanker. Best aardig maar gok dat ik snel weer in ETS te vinden ben. Vandaag eerst nog maar eens wat verder trucken.FastFred schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 22:11:
Paar puntjes nu ik 1700 mijl verder ben
- 2 trucks is echt te weinig
- Nevada is mijn favoriet want 65mp/h op de freeway
- het aanbod in versnellingsbakken is erg leuk, bij een snelle opdracht moet je telkens weer opnieuw leren schakelen met 10, 13 of 18 versnellingen
- 18 versnellingen schakelen met de H-shifter op mijn G25 is moeilijk, positie 1 = versnelling 1, 2 en 3. Positie 2 = versnelling 3, 4 en 5 enzovoorts. Je hebt dan vervolgens 2 knopjes toegewezen waarmee je schakelt tussen 1/3 of 2/3 en 4/5 of 5/6. Ga je voor de meest realistische optie, de range splitter, dan wordt het nog leuker, dan heb je LL, HL, L5, H5, H3, L1, H1, noem het maar op, daar snapte ik nog geen snars van
- boetes zijn duur
- ook als het licht voor een weegstation op rood staat als je er een tegemoet rijd dan moet je d'r in want anders: $700
- turn right on red is geweldig
- remlichten gaan nog steeds aan als je truck op de handrem staat, was met ETS2 ook al, moet ik nog aanpassen in de console
- draaicirkel en achteruit rijden is even wennen
- omgeving is echt ongelofelijk gedetailleerd, de steden lijken veel groter dan in ETS2 maar als ik de kaart zo bekijk valt dat nog wel mee, erg knap gedaan
En oja, dit. Ik reed er mee het dock uit en dacht, 'wacht ff, is die truck nou net zo lang als de trailer?'![]()
[afbeelding]
Zie het verschil in geld tussen plaatje 1 en plaatje 2, dat is dus de boete als je een weegstation voorbij dendert![]()
[afbeelding]
[...]
Dat zijn geen 'misschien' trucks, de plaatjes in dit bericht komen namelijk uit een blogpost van SCS zelf en zijn bevestigd dat ze er in komen (de W900 en 389 sowieso), SCS wil alleen wachten tot ze de licenties rond hebben met PACCAR
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Kan ik vanavond pas doen, maar ik denk dat je de reminstelling op "normaal" moet zetten i.p.v. "omgekeerd" (als je met de triggers werkt).GluonC schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 12:45:
[...]
Als je een screenshot kan maken van de instellingen van de xbox one controller ben ik je erg dankbaar.
Ik speel normaal met een stuur maar die is weg voor reparatie. Maar ik krijg de instellingen van de Xbox One controller niet goed ingesteld, als ik het gas los laat, dan remt mijn truck vanzelf bijvoorbeeld af, ik ben gewend dat de vrachtwagen gewoon blijft doorrollen, nu laat ik het gas los en sta ik zowat meteen stil, heel irritant, dit verpest voor mij echt het spelplezier. Als ik gewoon normaal lekker zelf kan remmen, dan wil ik het nog wel eens een poging wagen met de controller.
Geen probleem.Nice Guy Eddie schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 12:47:
[...]
Kan ik vanavond pas doen, maar ik denk dat je de reminstelling op "normaal" moet zetten i.p.v. "omgekeerd" (als je met de triggers werkt).
Die zijn veel te laag met vergeleken in het echtmartijnm71 schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 12:53:
De Amerikaanse politie heeft besloten dat de boetes inderdaad wat hoog zijn. Hun nieuwe tarieven kun je hier vinden
http://atsmods.lt/reduced-police-fines/
Waarbij je onder de banden van de truck door kunt kijken, lijkt in de reflectie van de truck op het wegdek net alsof de truck zweeft...ravw schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 12:45:
Geen opspatterend water maar wel mooie weerkaartsing op het weg dek
Nah, ze zien je rijden en dan kassa. Geen stoppen enzo.CyberCow schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 12:55:
Is het zo bij ATS dat de politie voor je komt rijden en je gaat dwingen om aan de kant van de weg te gaan staan om vrijwillig je zuurverdiende geld af te tikken? En wat gebeurd er als je niet stopt wanneer ze je voorbij rijden. Vind het wel iets leuks en hoop dat het bij ETS ook geïmplementeerd word. Nu weet ik zo'n beetje overal wel waar de flitskasten staan en pakken ze mij niet meer zo snel.
Dus ja ken er helaas ook niet aan proberen onderuit te komen. Maar wel leuk dat je op dynamische plaatsen een boete kan krijgen. Maar nogmaals ik blijf gewoon bij ETS. Lijkt me echt niks om met die Amerikaanse dingen op pad te gaan. Mocht ik lange stukken willen rijden dan ga ik wel naar Rusland OpenSpaces.martijnm71 schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 13:02:
[...]
Nah, ze zien je rijden en dan kassa. Geen stoppen enzo.
Hmzzz, das doorslaan naar de andere kant idd. Deze mod is er ook nog geen idee hoe de tarieven daar zijn: http://atsmods.lt/realistic-police-mod/ravw schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 13:00:
[...]
Die zijn veel te laag met vergeleken in het echt
Zie hier
http://forum.allesamerika.com/viewtopic.php?t=31747
Vermaak me prima met de game tot nu toeCyberCow schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 13:04:
[...]
Dus ja ken er helaas ook niet aan proberen onderuit te komen. Maar wel leuk dat je op dynamische plaatsen een boete kan krijgen. Maar nogmaals ik blijf gewoon bij ETS. Lijkt me echt niks om met die Amerikaanse dingen op pad te gaan. Mocht ik lange stukken willen rijden dan ga ik wel naar Rusland OpenSpaces.
Ja het is ook maar 2 tientjes eigenlijk. Een avondje naar het cafe ben je minimaal het dubbele kwijt en dan heb je daarna niks meer. Voor ieder wat wils eigenlijk. Hoop echt dat iemand het voor elkaar gaat krijgen om deze twee games aan elkaar te koppelen. En dan komt er voor mij ook ATS. Lekker met de MAN door de VS heen karren. Liefst met een Russische trailermartijnm71 schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 13:05:
[...]
Vermaak me prima met de game tot nu toe
Geen spijt van de aankoop in ieder geval.
Of beter het thema van Smokey and the bandit.ravw schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 13:26:
Is er iemand die de achtergrond muziek kan veranderen in het usa volkslied
Ik was die boetes heel snel zat en heb in het "config.cfg" bestand in mijn profiel snel de politie op "0" gezet. Heerlijk rijden zonder al die boetes.CyberCow schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 12:55:
Is het zo bij ATS dat de politie voor je komt rijden en je gaat dwingen om aan de kant van de weg te gaan staan om vrijwillig je zuurverdiende geld af te tikken? En wat gebeurd er als je niet stopt wanneer ze je voorbij rijden. Vind het wel iets leuks en hoop dat het bij ETS ook geïmplementeerd word. Nu weet ik zo'n beetje overal wel waar de flitskasten staan en pakken ze mij niet meer zo snel.
Het is gelukt.GluonC schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 12:49:
[...]
Geen probleem.
Fijn dankjewel, ik ga er eens na kijken zometeen
Nu nog even een cowgirl score en dan heb je ook in je slaaphok nog wat te doenPsycho_Yuri schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 14:04:
Scania is niet langer King of the Road.[afbeelding]
[ Voor 7% gewijzigd door ravw op 03-02-2016 14:36 ]
De meest gebruikte Map mod is denk ik ProMods dat is ook de mooiste. Bij Promods kan je RusMap toevoegen en eventueel Russia OpenSpaces. Verder kan je nog klein stukje balkan toevoegen met Project Balkan.Sjoerd12 schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 15:30:
Ik heb een tijdje geleden ETS2 gespeeld, en wil dit nu weer oppakken. Welke maps gebruiken jullie in het spel, want ik zie hier op het forum dat jullie van IJsland tot Rusland trucken ;-)
[ Voor 18% gewijzigd door CyberCow op 03-02-2016 15:39 ]
Kwestie van tijd voordat SCS dat zelf voor elkaar gaat krijgenCyberCow schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 13:18:
[...]
Hoop echt dat iemand het voor elkaar gaat krijgen om deze twee games aan elkaar te koppelen. En dan komt er voor mij ook ATS. Lekker met de MAN door de VS heen karren. Liefst met een Russische trailer.
Dat vind CyberKOE leuk om te horenVerwijderd schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 16:06:
[...]
Kwestie van tijd voordat SCS dat zelf voor elkaar gaat krijgenIk zag gisteren in de settings van ATS een optie voor je start locatie. Daar kon je kiezen voor USA of Europese vasteland of de UK. Dat zegt wel iets over wat ze van plan zijn. Ik denk echt wel dat het eraan zit te komen. Dat ze met een soort van overkoepelende WoT app beide games samenvoegen.
Zijn dat niet gewoon de opties voor lokale instellingen zoals Mph/Km, Galons of Liters, Ponden/Euro's ? Of zijn het verborgen instellingen?Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 16:06:
[...]
Kwestie van tijd voordat SCS dat zelf voor elkaar gaat krijgenIk zag gisteren in de settings van ATS een optie voor je start locatie. Daar kon je kiezen voor USA of Europese vasteland of de UK. Dat zegt wel iets over wat ze van plan zijn. Ik denk echt wel dat het eraan zit te komen. Dat ze met een soort van overkoepelende WoT app beide games samenvoegen.
Denk het achteraf ook want als ik bij ETS kijk onder de instellingen/gameplay dan kan ik daar ook kiezen voor voorkeursinstellingen regio. Maar blijven hopen dus.Nice Guy Eddie schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 16:19:
[...]
Zijn dat niet gewoon de opties voor lokale instellingen zoals Mph/Km, Galons of Liters, Ponden/Euro's ? Of zijn het verborgen instellingen?
[ Voor 74% gewijzigd door Gummiebeer op 03-02-2016 16:50 ]
Je bent niet de enigeGummiebeer schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 16:45:
atsmods.lt ligt helemaal plat, tenminste, ik kom er niet op
hier ook het zelfde maar gewoon even wachtenGummiebeer schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 16:45:
atsmods.lt ligt helemaal plat, tenminste, ik kom er niet op
World of Trucks ~ Steam ~ CR: clan Kronenjagers (#8QGLP089)
Sn3gG3l schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 12:45:
[...]
Schakelijk met 18 versnellingen snap ik geen reed meer van, moet snel eigene truck inderdaad.
Dat is gemakkelijk:- 18 versnellingen schakelen met de H-shifter op mijn G25 is moeilijk, positie 1 = versnelling 1, 2 en 3. Positie 2 = versnelling 3, 4 en 5 enzovoorts. Je hebt dan vervolgens 2 knopjes toegewezen waarmee je schakelt tussen 1/3 of 2/3 en 4/5 of 5/6. Ga je voor de meest realistische optie, de range splitter, dan wordt het nog leuker, dan heb je LL, HL, L5, H5, H3, L1, H1, noem het maar op, daar snapte ik nog geen snars van
Denk dat je idd gelijk hebt. Het staat onder Voorkeurinstellingen regio, bij landinstellingen. Ik was iets te voorbarig denk ik. Neemt niet weg dat iets dergelijks alsnog kan komenNice Guy Eddie schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 16:19:
[...]
Zijn dat niet gewoon de opties voor lokale instellingen zoals Mph/Km, Galons of Liters, Ponden/Euro's ? Of zijn het verborgen instellingen?
Lord-The-Gamer (L-T-G)
Dit vat ook mijn gevoel met de game goed samen, ik vermaak me er prima mee! Ja, het is even wennen om van een volgemodde en uitgebreide ETS2 over te stappen, maar dat 'pure' is ook wel weer verfrissend moet ik zeggen. Ik mis alleen wel écht de nodige opties om op en aan die vrachtwagens te hangen qua lampjes en dergelijke. Wat dat betreft ben ik behoorlijk verwend met alle gemodde ETS2 trucks.noonnoo schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 17:34:
Heb gisteravond ATS gekocht en het open 18 Wheels of Steel gevoel is terug, inclusief leuke easter eggs. Ten opzichte van ETS is met name het landschap veel mooier en gedetailleerder. Californië doet denken aan GTA V. De traffic AI is enorm verbeterd (ik stoor me er niet meer aan). In ETS zaten veel dingen die 'niet klopten' (zoals bv. gekke splitsingen op de snelwegafslagen) en al die puntjes zijn 'opgelost' en daarmee klopt ATS bijna helemaal. Ik kijk erg uit naar de DLCs![]()
[afbeelding]
PS Een Radeon 7770 draait de game 23-34 frames op 2560x1440 (max zonder anti-aliasing).
Motorrem aanstaan ofzo?pwillemske schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 19:39:
Ook ik heb (uiteraard) ATS aangeschaft maar heb gelijk al een probleem, de wagen blijft op zijn remmen staanDaardoor komt ie niet boven 60 km/h. (Dit is gelijk met de eerste opdracht, zonder mods)
Kalm aan! En rap een beetje!
[ Voor 33% gewijzigd door ravw op 03-02-2016 20:23 ]
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Haha, dat is een geniaal detail! Enne, mooie eigen truckravw schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 20:18:
voor de wat ouderen onder ons
[afbeelding]
YouTube: hotel california video oficial
mijn eerste eigen truckVoor nog geen 48.000 op de kop kunnen tikken ... koopje zou ik zeggen ...
[afbeelding]
er zitten veel verwijzingen inBdK9001 schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 20:36:
[...]
Haha, dat is een geniaal detail! Enne, mooie eigen truck![]()
`SurfBoy schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 21:41:
Ik zit trouwens nu te rijden, maar ik heb dus een trailer van 80 ton. Dit is een of andere locomotief uit een mod, maar als ik dan de boot neem dan spawnt de trailer met z'n wielen in de grond waardoor ik niet vooruit kan rijden. Iemand een manier om dit op te lossen?
[ Voor 18% gewijzigd door ravw op 03-02-2016 22:18 ]
[ Voor 28% gewijzigd door FastFred op 04-02-2016 13:28 ]
Breakske https://www.worldoftrucks.com/en/online_profile.php?id=807827
blijf maar uit de buurt van San Francisco met die 370 PKFastFred schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 22:23:
2e avondje ATS heb ik afgesloten met 3 ritjes in mijn eerste eigen truck.
Dit is Pete, Pete is een Peterbilt met de 370pk motor
[ Voor 10% gewijzigd door ravw op 03-02-2016 22:43 ]
Wat voor truck is dat? Freightliner Century gok ik?ravw schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 21:41:
maar hier mijn nieuwe aanwinst , ( heb nu twee 2 mensen rijden en voor me zelf deze gekocht dus
[afbeelding]
[ Voor 78% gewijzigd door FastFred op 03-02-2016 22:44 ]
FastFred schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 22:42:
Morgen maar eens richting SF sturen, waar in SF is het het steilst?
Golden gate en Centrum in
[...]
Wat voor truck is dat? Freightliner Century gok ik?
[ Voor 26% gewijzigd door ravw op 03-02-2016 22:53 ]
[ Voor 74% gewijzigd door FastFred op 03-02-2016 22:48 ]
haha die Josh is echt een goede , lekker droog en goede humorFastFred schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 22:45:
Ben ook deze tegen gekomen, en heb nu al een fout ontdekt
http://atsmods.lt/freightliner-century/#comments
Wie ontdekt de fout? Als je Trucker Josh volgt op Youtube weet je wat er niet klopt aan deze mod
[ Voor 19% gewijzigd door ravw op 03-02-2016 23:00 ]
Als je in de opties nog iets verder omlaag scrollt heb je instellingen voor de cruise control, zoals in welke stapjes je de snelheid in kunt stellen, maar ook met hoeveel mph je over de ingestelde snelheid mag. Dit laatste kun je daar uitzettenFastFred schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 22:23:
Klein probleem waar ik tegen aan loop met Pete, als ik de cruise control vastzet op 55mp/h, of 64mp/h of wat dan ook voor snelheid. Zodra ik die snelheid overschrijd gaat het lampje van de retarder op het dashboard van Pete branden en houd Pete de ingestelde snelheid vast.
Nu komt het: automatische trailerrem, motorrem, retarder en al die shit staat uit. Ook de snelheidsbegrenzer geheel uitschakelen haalt niks uit, de retarder wordt geactiveerd zodra ik over de cruisecontrol snelheid ga.
[ Voor 36% gewijzigd door BdK9001 op 04-02-2016 07:59 ]
Damn, natuurlijk, dat zal het zijn. Vanavond ff kijken, thx!BdK9001 schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 07:58:
[...]
Als je in de opties nog iets verder omlaag scrollt heb je instellingen voor de cruise control, zoals in welke stapjes je de snelheid in kunt stellen, maar ook met hoeveel mph je over de ingestelde snelheid mag. Dit laatste kun je daar uitzetten
Oh, ik vind het juist andersom, zeker als de truck net zo lang is als de trailer is het lastig inparkeren. En ook met een extra lange trailer is het een uitdaging. Vond docken met ETS2 juist makkelijker.NoFearWizz schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 08:11:
Gisteren een uurtje ATS gespeeld, en ik moet zeggen ik vind de americaanse trucks leuker rijden als de Europese trucks.
Het achteruit inparkeren gaat echt stukken beter met een americaanse truck met lange neus dan een europese truck met korte neus en willen onder je zit positie.
I'm liking it so far!!
[ Voor 25% gewijzigd door FastFred op 04-02-2016 08:13 ]
Ik had gisteren een afleverplek waar ik achteruit een lange weg moest afleggen, daarna een u-turn naar rechts (achteruit) en dan in een smalle strook moest parkeren. Vind het echt geweldig deze uitdaging. En ik speel echt cab only. Dus geen andere camera's gebruiken. Jammer genoeg stond Geforce Overlay uit anders had ik een filmpje gehad.FastFred schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 08:13:
Oh, ik vind het juist andersom, zeker als de truck net zo lang is als de trailer is het lastig inparkeren. En ook met een extra lange trailer is het een uitdaging. Vond docken met ETS2 juist makkelijker.
[ Voor 6% gewijzigd door Nice Guy Eddie op 04-02-2016 08:40 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq