Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Breakske schreef op zondag 31 januari 2016 @ 18:42:
ATS lijkt me wel mooi!
Maar denk dat m'n pc 'm niet aan kan..
Vista 32bit, 4GB-400Mhz, Intel quad core 2,4ghz, NVidea geforce gtx 650- 2GB..
Mits zoeken en spelen met instellingen en forceren via NVidea experience speel ik ETS-2 op hoog en ultra.
In going North zakt m'n fps wel naar eens naar 30 of lager, maar 't gaat nog net.
Zou ATS helemaal niét te spelen zijn op een 32 bit systeem?

https://www.worldoftrucks...ine_profile.php?id=807827
Qua hardware kan je het wel aan maar er zit helaas niets anders op dan te upgraden naar een 64 bits Windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan je precies zien hoeveel ik op heb met de Amerikaanse trucks
FastFred schreef op maandag 01 februari 2016 @ 09:47:
Goeie reden om afscheid te nemen van Vista :)
Vista is er ook in 64bit voor de liefhebbers :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vista is helemaal niet slecht, ik heb er jaren mee gewerkt zowel werk als prive, de negatieve publiciteit kwam voornamelijk door dat fabrikanten singlecore Celerons, low-end Core 2 Duo en Pentium Dualcore cpu's voorzien van 1GB geheugen en daar dan Vista bij leverden. Die zijn al traag als ze uit de doos kwamen.

Zolang je enigszins degelijke hardware had draaien dan was het een prima OS

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FastFred schreef op maandag 01 februari 2016 @ 12:20:
Vista is helemaal niet slecht, ik heb er jaren mee gewerkt zowel werk als prive, de negatieve publiciteit kwam voornamelijk door dat fabrikanten singlecore Celerons, low-end Core 2 Duo en Pentium Dualcore cpu's voorzien van 1GB geheugen en daar dan Vista bij leverden. Die zijn al traag als ze uit de doos kwamen.

Zolang je enigszins degelijke hardware had draaien dan was het een prima OS
Ben het niet helemaal met je eens. Vista kon niet met weinig geheugen overweg en bij het uitkomen was de hardware over het algemeen niet geschikt voor het besturingssysteem. Veel problemen met drivers die maar vast bleven lopen en onlogische indeling binnen Windows. Wat betreft prive netwerken bestanden delen met Windows XP was een ramp iets wat in Windows 7 wel weer goed ging :). Maar behoorlijk off-topic dit dus ik ga maar zeggen dat mijn Vista weer opgehaald kon worden door de vrachtwagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:20
Koenvh schreef op zondag 31 januari 2016 @ 12:30:
[...]
Draw distance wil ik niet verlagen, maar de hoeveelheid vegetatie maakt bij mij wel redelijk wat uit.
Ik eigenlijk ook niet maar zelfde met vegetatie. Vind het wel jammer dat ze niet werken aan directx 11 ondersteuning of een nieuwe engine. Deze is toch wel best beperkt.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Sn3gG3l schreef op maandag 01 februari 2016 @ 12:31:
[...]

Ik eigenlijk ook niet maar zelfde met vegetatie. Vind het wel jammer dat ze niet werken aan directx 11 ondersteuning of een nieuwe engine. Deze is toch wel best beperkt.
Dan heb ik goed nieuws voor jou..Ze zijn bezig met DX11. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Odessa schreef op maandag 01 februari 2016 @ 12:51:
[...]

Dan heb ik goed nieuws voor jou..Ze zijn bezig met DX11. *O*
Ah ok? Ik dacht dat ik een en ander toch best goed volgde, dit had ik gemist. In ieder geval goed nieuws, hopelijk zorgt dat ook voor een flink performance increase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nice Guy Eddie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:39
Sn3gG3l schreef op maandag 01 februari 2016 @ 13:15:
[...]

Ah ok? Ik dacht dat ik een en ander toch best goed volgde, dit had ik gemist. In ieder geval goed nieuws, hopelijk zorgt dat ook voor een flink performance increase.
Pavel Sebor heeft gisterenavond op de stream van Squirrel het e.e.a. uit de doeken gedaan. Over de toekomst van ETS2 en ATS. Waarschijnlijk zal dat binnenkort ook op YT staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Nice Guy Eddie schreef op maandag 01 februari 2016 @ 13:33:
[...]

Pavel Sebor heeft gisterenavond op de stream van Squirrel het e.e.a. uit de doeken gedaan. Over de toekomst van ETS2 en ATS. Waarschijnlijk zal dat binnenkort ook op YT staan.
Ah helder, dan is het dus best recent :D Vandaag nog maar wat trucken denk ik voor dat ATS komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwammen
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14-09 16:50
nog leuke dingen op komst die hij gezegd heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nice Guy Eddie
yosh1 schreef op maandag 01 februari 2016 @ 14:11:
nog leuke dingen op komst die hij gezegd heeft?
Hier de stream:
http://www.twitch.tv/squirrel/v/38957812

Interview met Pavel is vanaf 8:00 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-09 18:03
Opvallend, ondanks dat de game nog niet officieel uit is lijken er toch al de nodige mods voor te zijn via http://atsmods.lt. An sich niet onverwacht maar wel een prettig gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozymandias1965
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 31-03 08:07
martijnm71 schreef op maandag 01 februari 2016 @ 15:12:
Opvallend, ondanks dat de game nog niet officieel uit is lijken er toch al de nodige mods voor te zijn via http://atsmods.lt. An sich niet onverwacht maar wel een prettig gevoel.
Dat heeft vooral te maken met het feit dat het spel al makkelijk (en gratis) te downloaden is en modmakers dus weten hoe nu te werk te gaan om alles voor ATS aan te passen.

Ik wacht wel lekker tot woensdag als het spel in de winkel ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Wederom voor de liefhebbers, nieuwe bus trafficpack van Jazzycat: http://ets2.lt/en/bus-traffic-pack-by-jazzycat-v-1-3/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:42

Edd

Ozymandias1965 schreef op maandag 01 februari 2016 @ 15:43:
[...]

Dat heeft vooral te maken met het feit dat het spel al makkelijk (en gratis) te downloaden is en modmakers dus weten hoe nu te werk te gaan om alles voor ATS aan te passen.

Ik wacht wel lekker tot woensdag als het spel in de winkel ligt.
Het spel ligt al in de winkel.. Ik heb er van het weekend mee in mijn handen gestaan bij de lokale MM.. Maar om nu 30 euro te geven, terwijl op Steam deze 20 euro gaat kosten.. ;)

Maar naar het schijnt hoeft er vrij weinig aangepast te worden om bestaande ETS2-mods om te zetten naar ATS. Dus dat die zo snel verschijnen kijk ik niet van op.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
martijnm71 schreef op maandag 01 februari 2016 @ 15:12:
die Peterbilt 351 word mijn truck .... :) even de mensen de schrik aanmaken :P
helaas is het geen Peterbilt 281 ... want dan had ik ook de juiste gehad uit de film Duel (1971) :)

hier weer even wat screenshots

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/es419j.png

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/16h7uop.png

hier met de Peterbilt 351 mod

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/332zb0j.png

Ik vind de grafX echt mooi , er zitten leuke dingen in , ik wil nog niet alles verklappen voor de mensen die hem nog moeten spelen maar oog voor details hebben ze wel gehad :)

nu maar hopen dat het snel woensdag word dan kan ik deze "test"versie weg doen en hem op mijn profile spelen :)

maar even de complimenten geven aan SCS ze hebben weer mooi werk afgeleverd ...
mijn geld krijgen ze woensdag

[ Voor 48% gewijzigd door ravw op 01-02-2016 17:38 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Mooie screens, Piet piraat :+
ravw schreef op maandag 01 februari 2016 @ 17:09:
[...]

... want dan had ik ook de juiste gehad uit de film Duel (1971) :)
Prachtige film en zo simpel gemaakt eigenlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 06:46
Iemand ervaring met deze Trailer Pack?

http://ets2.lt/en/trailer-oversize-evolution-1-by-solaris36/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Odessa schreef op maandag 01 februari 2016 @ 18:06:
Mooie screens, Piet piraat :+

[...]

Prachtige film en zo simpel gemaakt eigenlijk. :)
was geloof ik de eerste film die Steven Spielberg gemaakt had.
de rest weten we hoe ver hij het geschopt heeft
bijna allemaal kaskrakers geweest , ET ,Jaws , Indiana Jones ,The Color Purple ,Jurassic Park , Schindler's List en Saving Private Ryan om maar even wat voorbeelden te geven en er waren er nog zo veel

Die gast heeft echt wel een goede CV waar je mee thuis kan komen :) _/-\o_

[ Voor 13% gewijzigd door ravw op 01-02-2016 18:30 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ravw schreef op maandag 01 februari 2016 @ 18:27:
[...]

was geloof ik de eerste film die Steven Spielberg gemaakt had.
de rest weten we hoe ver hij het geschopt heeft
bijna allemaal kaskrakers geweest , ET ,Jaws , Indiana Jones ,The Color Purple ,Jurassic Park , Schindler's List en Saving Private Ryan om maar even wat voorbeelden te geven en er waren er nog zo veel

Die gast heeft echt wel een goede CV waar je mee thuis kan komen :) _/-\o_
Ik dacht dat ik vandaag off=topic was met de discussie over Windows Vista maar jullie kunnen er ook wat van. Maar ik zal Steven eens bellen en vragen of hij nog een mooie truckersfilm wil gaan maken voor ons. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyberCow schreef op maandag 01 februari 2016 @ 18:32:
[...]

Ik dacht dat ik vandaag off=topic was met de discussie over Windows Vista maar jullie kunnen er ook wat van. Maar ik zal Steven eens bellen en vragen of hij nog een mooie truckersfilm wil gaan maken voor ons. _/-\o_
wel weg wezen als hij over geld begint :) ( want dat gaat je leven lang werken worden denk ik en geen ATS meer spelen

maar inderdaad nu weer even Ontopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ravw schreef op maandag 01 februari 2016 @ 18:34:
[...]

wel weg wezen als hij over geld begint :) ( want dat gaat je leven lang werken worden denk ik en geen ATS meer spelen

maar inderdaad nu weer even Ontopic
Als hij over geld gaat spreken ik heb volgens mij genoeg geld opgebouwd om hem te kunnen betalen. Verder heb ik nog een stuk of 40 garages waar hij er wel eentje van mag hebben dan. Ik ben ook de kinderachtigste niet.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/rkW7mnH.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyberCow schreef op maandag 01 februari 2016 @ 18:45:
[...]

Als hij over geld gaat spreken ik heb volgens mij genoeg geld opgebouwd om hem te kunnen betalen. Verder heb ik nog een stuk of 40 garages waar hij er wel eentje van mag hebben dan. Ik ben ook de kinderachtigste niet.

[afbeelding]
:)

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/2u8jy52.png
Even wat leuke details :)

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/e9ck5f.png
long way to go .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 16:24

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Ik zal bij gebrek aan wat te doen ook maar eens een voorzichtige poging aan het spel wagen, even proeven voordat ik 20 euro uitgeef aan iets wat ik niks vind.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!
voor de mensen die de Peterbilt 389 Modified v1.10 BETA gebruiken , deze werkt ook in ATS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoop dat als alles overgaat naar ATS dat mijn trouwe MAN mee kan naar het verre westen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyberCow schreef op maandag 01 februari 2016 @ 19:36:
Hoop dat als alles overgaat naar ATS dat mijn trouwe MAN mee kan naar het verre westen.
gooi er dan een 800 PK in en 600 liter tank minimaal :) ...... die arme MAN gaat zweten en krijgen veel dorst op de lange woestijn wegen :)

benzinestations zijn heel zeldzaam , en je moet vaak bij een 3/4 al gaan kijken naar de eerste pomp je weet niet wanneer de volgende komt soms heb ik ritten dat ik ze helemaal niet tegen komt :)

[ Voor 22% gewijzigd door ravw op 01-02-2016 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ravw schreef op maandag 01 februari 2016 @ 19:38:
[...]

gooi er dan een 800 PK in en 600 liter tank minimaal :) ...... die arme MAN gaat zweten en krijgen veel dorst op de lange woestijn wegen :)
Heb gelukkig een 1250 liter tank (1249 en litertje lucht). Daarbij de 680pk knalt ook door de sneeuw van open spaces. Maar hoop dat Europa in ontwikkeling blijft. Ik blijf hopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyberCow schreef op maandag 01 februari 2016 @ 19:40:
[...]

Heb gelukkig een 1250 liter tank (1249 en litertje lucht). Daarbij de 680pk knalt ook door de sneeuw van open spaces. Maar hoop dat Europa in ontwikkeling blijft. Ik blijf hopen.
zorg dat alles wel in orde is , bij de weegbruggen , soms word je gecontroleerd en dan maar hopen dat alles volgens de VS regels is toegepast :)

ja je krijgt de waarschuwing dat ze je van de weg wil halen , dus je merk gauw genoeg wanneer je aan de weeg moet en inspectie

En let ook op dat het MPH is en rijd rustig de boetes zijn hoog daar zo ( 1000 dollar is gewoon )

[ Voor 9% gewijzigd door ravw op 01-02-2016 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyBoy59
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
ATS is € 14,99 bij de.gamesplanet.com
https://de.gamesplanet.co...mulator-steam-key--2961-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ViVa Las Vegas

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/zvveb6.png

Wat rol daar nu over de weg :) ( ja ze rollen echt over de weg heen )

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/sq5c0g.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kijk daar hoopte ik al een beetje op, niks om je heen, helemaal in the middle of nowhere en niks anders te doen hebben dan het stuur recht houden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breakske
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 03-03-2021
Miss Vista maar eens los laten dan ;w
Prachtige pics allemaal!
Blijft wel vreemd zo een enkel asser achter een Amerikaan, die Truck lijkt wel groter dan de aanhanger!
Word wel moeilijk om te kiezen wat je speelt, Ets of Ats, in't begin natuurlijk Ats, maar daarna?
Er sluipt namelijk toch wel een beetje heel veel tijd in, om dan met beide een lange rit op dezelfde dag te doen bij je normale bezigheden! 8)7

Breakske https://www.worldoftrucks.com/en/online_profile.php?id=807827

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/58agMHM.jpg
8)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2016 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Heb nu een uurtje erop zitten, met 1500KM. Moet helaas constateren dat de verhouding echt niet hetzelfde is als bij ETS2, hier vliegen de kilometers er bijna letterlijk af als ik 90 km/h ga, en in ETS2 gebeurde dit nog niet in zulke mate als ik 176 reed.

Nog wat zeurpunten:
- 2 trucks met precies dezelfde motoren e.d. (ja, er komen er meer, maar goed)
- 550 PK is echt veel te weinig
- Het maximale wat ik gehaald heb is 130 km/h en dat was bergaf met 10 minuten plankgas vantevoren
- Dit was met een lading van 10 metrische tonnen :? In ETS2 kom je nog veel beter vooruit met 24 ton
- Het geluid van de trucks, het is net ETS2, maar dat een iets dieper geluidje, wat overigens gevoelsmatig echt verkeerd verdeeld is, ik schakel iedere keer veel te laat.
- Performance is zo-zo, geen "slow-motion" gehad, maar solid 60 FPS is nog steeds een droom die niet uitkomt.
- De boetes, werkelijk wat een onzin. Ik probeer er een beetje op te letten, maar als het niet bij de navigatie stond wist ik echt nergens hoe hard ik mocht. En dan ook nog 1000 dollar fine per keer!

Morgen nieuwe poging met de Peterbilt 389 mod, 820 PK onder m'n kont en een lekker dik geluid, zo moet het, en niet dit bureaucratisch smetteloos grasmaaiertje, lijkt me sterk dat ze met zo'n spul ultra large ladingen van 100 meter lang en 30 meter breed vervoeren in de USA...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-06 07:36
2 dagen voor de release van ATS lijkt mijn G27 kapot te zijn gegaan |:(
Onder het rijden valt mijn stuur uit, bij elk spel. Ook de buttons op de versnellingspook reageren niet meer. Ik vrees dat er een breuk in de kabel zit.
Iemand ervaringen met de service van Logitech? Ik heb het stuur augustus 2015 via een webshop gekocht dus ik neem aan dat ze me een nieuw stuur opsturen, of mijn stuur maken. Ik hoop alleen niet dat ik hem dan weken kwijt ben. Ik heb een keer mijn Xbox moeten opsturen en die kreeg ik 5 weken later pas terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Laatst online: 19:35

Mystikal

It never hurts to help!

GluonC schreef op maandag 01 februari 2016 @ 23:42:
Onder het rijden valt mijn stuur uit, bij elk spel. Ook de buttons op de versnellingspook reageren niet meer. Ik vrees dat er een breuk in de kabel zit.
Iemand ervaringen met de service van Logitech? Ik heb het stuur augustus 2015 via een webshop gekocht dus ik neem aan dat ze me een nieuw stuur opsturen, of mijn stuur maken. Ik hoop alleen niet dat ik hem dan weken kwijt ben. Ik heb een keer mijn Xbox moeten opsturen en die kreeg ik 5 weken later pas terug.
Service van Logitech is echt uitstekend(!). Dus maak je geen zorgen, dit komt wel goed.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:59
Tnx, geen geld dus gelijk even aangeschaft. Kijken of de Steamlink het trekt, want dan ga ik deze lekker onderuit gezakt op de bank spelen. Heb de Steam controller net binnen dus dat zijn al wat meer knoppen dan ik met de Xbox controler had in ETS.

En anders toch maar weer eens in m'n racerig klimmen en wat podcastjes luisteren on the road :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22-04 17:15
GluonC schreef op maandag 01 februari 2016 @ 23:42:
De service van Logitech is idd uitstekend maar die van de webshop is nog de vraag. aangezien het een oud stuur is moet je je ook afvragen of het nog te repareren is, was bij mij niet het geval en kreeg dus mijn aankoopgeld terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
kuusj98 schreef op maandag 01 februari 2016 @ 23:03:
Heb nu een uurtje erop zitten, met 1500KM. Moet helaas constateren dat de verhouding echt niet hetzelfde is als bij ETS2, hier vliegen de kilometers er bijna letterlijk af als ik 90 km/h ga, en in ETS2 gebeurde dit nog niet in zulke mate als ik 176 reed.

Nog wat zeurpunten:
- Het maximale wat ik gehaald heb is 130 km/h en dat was bergaf met 10 minuten plankgas vantevoren
- Dit was met een lading van 10 metrische tonnen :? In ETS2 kom je nog veel beter vooruit met 24 ton
- Het geluid van de trucks, het is net ETS2, maar dat een iets dieper geluidje, wat overigens gevoelsmatig echt verkeerd verdeeld is, ik schakel iedere keer veel te laat.
- Performance is zo-zo, geen "slow-motion" gehad, maar solid 60 FPS is nog steeds een droom die niet uitkomt.
- De boetes, werkelijk wat een onzin. Ik probeer er een beetje op te letten, maar als het niet bij de navigatie stond wist ik echt nergens hoe hard ik mocht. En dan ook nog 1000 dollar fine per keer!

Morgen nieuwe poging met de Peterbilt 389 mod, 820 PK onder m'n kont en een lekker dik geluid, zo moet het, en niet dit bureaucratisch smetteloos grasmaaiertje, lijkt me sterk dat ze met zo'n spul ultra large ladingen van 100 meter lang en 30 meter breed vervoeren in de USA...
Is need for speed niet meer iets voor jou? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
TweakTweet schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 06:46:
[...]

De service van Logitech is idd uitstekend maar die van de webshop is nog de vraag. aangezien het een oud stuur is moet je je ook afvragen of het nog te repareren is, was bij mij niet het geval en kreeg dus mijn aankoopgeld terug
Dat gaat leuk worden, ik heb hem namelijk gekocht op platte-tv.nl voor €230, hij kost daar nu €400 ? :?
Ik mag toch hopen dat ze een fout maken. Maar enfin, ik ga zometeen maar eerst even platte-tv.nl bellen en erna Logitech, hoop dat ze iets voor me kunnen doen.
Ik weet iig wel dat ik de komende dagen mijn stuur niet kan gaan gebruiken. Misschien dan toch maar even met een controller ATS gaan spelen, ik denk niet dat ik nog veel langer kan wachten. :D

Via Squirrel zijn FB:
''In case you've not heard, American Truck Simulator releases TODAY, one day early''

[ Voor 6% gewijzigd door GluonC op 02-02-2016 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyBoy59
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Sn3gG3l schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 12:11:
[...]

Is need for speed niet meer iets voor jou? ;)
Ik wil gewoon kunnen doorrijden, of dat nu need for speed is of ETS. Daarnaast prefereer ik Assetto Corsa :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:59
Verwijs hem dan iig naar een goede truckracing simulator ;)

http://store.steampowered.com/app/273750/ (van de maker van Stock Car Extreme).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TweakTweet schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 06:46:
[...]

Oud stuur of niet, hij is nieuw verkocht augustus 2015, dan regelt die winkel maar dat er gerepareerd wordt, of vervangen (al dan niet door een vergelijkbaarproduct in dezelfde prijs/kwaliteits klasse). Geld terug zou ik niet mee akkoord gaan in dit geval.
GluonC schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 12:54:
''In case you've not heard, American Truck Simulator releases TODAY, one day early''
OMG :D :D Vanavond trucken dus :D

[ Voor 16% gewijzigd door FastFred op 02-02-2016 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Key hier net binnen, nu maar wachten tot ik kan spelen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Nu maar hopen dat de vervroegde release ook voor steam geldt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
martijnm71 schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 13:21:
American Truck Simulator releasing today
Both the keys sold in digital channels as well as keys in retail boxes will start working at the same time. Looking at the clock now, you should be able to play the game in less than 12 hours!
Less than 12 hours, dus zou ergens tussen nu en 12 uur vanavond speelbaar moeten zijn

[ Voor 7% gewijzigd door FastFred op 02-02-2016 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Had ik ook gelezen maar het woordje keys maakte me argwanend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nice Guy Eddie
Dat wordt dus achter de computer vanavond laat en vaak op refresh drukken :P (en niet te laat naar bed :F )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
Hmm weet niet of ik nu blij moet zijn.
Contact gehad met Platte-TV.nl, eerst vroegen ze of ik langs kon komen, maar aangezien ik in Maastricht woon is dat geen optie. Dus moet ik mijn stuur naar hun retour sturen, ik ben hem 2-3 weken kwijt. :'(
Ben nu wel aan het denken om toch even de klantenservice van Logitech te bellen, weet alleen niet of ik daar heel veel mee op schiet. Maar 2-3 weken wachten word een hel voor mij wetende dat ATS uit is.
En ik neem aan dat ik het stuur niet in de originele doos mag terug sturen, maar een nieuwe moet kopen op het postkantoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22-04 17:15
GluonC schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 13:38:
Hmm weet niet of ik nu blij moet zijn.
Contact gehad met Platte-TV.nl, eerst vroegen ze of ik langs kon komen, maar aangezien ik in Maastricht woon is dat geen optie. Dus moet ik mijn stuur naar hun retour sturen, ik ben hem 2-3 weken kwijt. :'(
Ben nu wel aan het denken om toch even de klantenservice van Logitech te bellen, weet alleen niet of ik daar heel veel mee op schiet. Maar 2-3 weken wachten word een hel voor mij wetende dat ATS uit is.
En ik neem aan dat ik het stuur niet in de originele doos mag terug sturen, maar een nieuwe moet kopen op het postkantoor?
Waarom zou het niet in de originele doos mogen? Alleen even jouw eigen adres afplakken. Bij de service van Logitech schiet je niet veel op denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
martijnm71 schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 13:21:
Zie net dat de releasedate op Steam ook is aangepast naar 2 februari :) Ben alleen bang dat dit te laat in de avond zal zijn. De plicht roept morgenochtend vroeg alweer. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
TweakTweet schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 13:47:
[...]

Waarom zou het niet in de originele doos mogen? Alleen even jouw eigen adres afplakken. Bij de service van Logitech schiet je niet veel op denk ik
Maar als ik mijn eigen adres afplak, en het pakketje zou niet aan komen bij Platte-TV.nl ben ik mijn stuur kwijt, want dan weten ze toch niet waar het vandaan komt, dus kunnen ze het ook niet meer terugsturen naar mij, right? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zat toch een sticker op de doos met jou adres, anders kan de postbode jou huis niet vinden. Plak die af, trek 'm d'r af of plak het adres van platte-tv.nl er overheen, anders krijg je de volgende dag het pakket dat jij verstuurd hebt gewoon weer terug ;)

Verder denk ik dat platte-tv.nl wel een RMA procedure heeft gestart, dus je zult vast een referentienummer hebben of nog krijgen. Of misschien een A4'tje in de doos doen met jou gegevens, wat er aan mankeert etc.

Producten altijd opsturen in de originele doos en het liefst daar omheen nog pakpapier of een 2e doos, zodat voor de postmedewerkers niet te zien is wat er in zit, want dan kun je 'm inderdaad wel eens kwijt zijn. Van de buitenkant is namelijk niet te zien dat ie stuk is ;)

[ Voor 22% gewijzigd door FastFred op 02-02-2016 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
Oke bedankt voor de fijne uitleg !
Ik ga hem zo afleveren met pijn in men hard afleveren bij het postkantoor. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
  • Laatst online: 09-09 11:01
(jarig!)
Ik zou toch even bellen met logitech, heb eerder via de garantie van logitech een nieuw stuur gekregen, terwijl de webshop waar ik deze vandaan had me niet meer kon helpen...

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
Riqy schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 14:17:
Ik zou toch even bellen met logitech, heb eerder via de garantie van logitech een nieuw stuur gekregen, terwijl de webshop waar ik deze vandaan had me niet meer kon helpen...
Heb ze net gebeld, ik verstond die man nauwelijks maar ik kon wel nog verstaan dat ik eerst contact op moest nemen met de webshop. Dat word dus retour sturen naar Platte-TV.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
  • Laatst online: 09-09 11:01
(jarig!)
Moet zeggen dat mijn ervaring al een aantal jaar geleden is, nog in de tijd van de rode en gele stuurtjes (rubberen grepen)

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je een stuur koopt heb je eerst zoveel tijd garantie bij de winkel en daarna heb je nog een tijd fabrieksgarantie. Eerst naar de winkel opsturen lijkt mij wel het meest voor de hand liggen. Een G27 weet niet of die nog gemaakt worden omdat de G29(0) er inmiddels ook is. Geld terug is geen optie als het nergens meer voor die prijs te leveren is. Het gaat om een stuur van een half jaar oud dat mag echt nog niet kapot zijn. Wat je wel kan doen is misschien niet helemaal netjes is een nieuw stuur kopen bij een winkel en deze dan een week gebruiken en terugsturen. Zorg wel dat het onbeschadigd is en je hebt pech je de verzendkosten meestal dan wel zelf moet betalen. Maar kan je wel verder met ATS :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-09 08:59
edit: Kan helaas deze post niet verwijderen. Indien een mod aanwezig is, graag verwijderen.

[ Voor 90% gewijzigd door xavento op 02-02-2016 15:49 ]

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Het spel wordt blijkbaar vanavond al vrijgegeven, http://blog.scssoft.com/2...ator-releasing-today.html.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Was al eerder gepost ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Lol, krijg je ervan als je iets te snel wilt doen of lezen :P
Ach ja, een "gewaarschuwd" mens telt voor 2 zullen we maar zeggen, vanavond iedereen aan het spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Laatst online: 01:42

Edd

kuusj98 schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 16:05:
[...]

Ach ja, een "gewaarschuwd" mens telt voor 2 zullen we maar zeggen, vanavond iedereen aan het spelen.
Bedankt voor de "waarschuwing", want ik had het eerdere bericht niet gelezen :P
Dat wordt dan vanavond maar even aankopen via Steam..
Gokje? Rond een uur of 19:00? Dan zijn toch meestal store-updates bij Steam? :+

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jalihaag
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 20-07 12:00
Voor ATS mods http://atsmods.lt/

God heeft rare kostgangers. Jammer dat er ook zijn met een vrachtwagen rijbewijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Edd schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 16:07:
Gokje? Rond een uur of 19:00? Dan zijn toch meestal store-updates bij Steam? :+
SCS heeft vanmorgen om 12 uur aangegeven dat het binnen 12 uur voor elkaar is, dus voor 12 uur vanavond is ie sowieso beschikbaar. Hoewel ik ook hoop op een uurtje of 7 vanavond:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kuusj98 schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 16:05:
[...]

Nee ik blijf lekker bij ETS2. Ben bijna klaar met me langste rit aller tijden. Nog 1000km en sta ik op de eindbestemming Reykjavik vanuit Inta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://blog.scssoft.com/2...k-simulator-release.html#
American Truck Simulator Release Clarifications
We are snowed-in by a ton of questions and requests for clarification from fans, and it will be best to respond to them once here in an official statement rather than trying to reply to every e-mail.

American Truck Simulator Price

We cannot dictate the prices for the box edition in retail channels, we can only suggest recommended price (we could get prosecuted for price fixing otherwise), but for your reference, these are the prices that will appear on Steam when the game is cleared for release: $19.99, £14.99, 19,99€, CHF 19.99, 1499 pуб., R$ 79,00, ¥ 2,299, 179,00 kr, Rp 249 999, RM84.00, P899.95, S$26.95, ฿699.00, ₩ 24,000, 59,00 TL, 459₴, Mex$ 349.99, CDN$ 28.99, A$ 28.99, NZ$ 29.99, ¥ 125, ₹ 1,249, CLP$ 14.500, S/.64.95, COL$ 62.000, R 325.00, HK$ 149.00, NT$ 649, 74.00 SR, 72.00 AED.

Official Support only for 64-bit Operating Systems

To make sure that we don't have to make compromises down the line, stuck forever with a guarantee to support a build of the game with 32-bit limitations, we have decided to officially only support 64-bit Windows/Linux/Mac. There are some performance benefits too, but most importantly this will allow us to cross the 2 GB barrier for in-game assets when we need to, without worrying about how to work around the limitations of addressable memory on a 32-bit system.

However, we are receiving a lot of requests from players stuck with a 32-bit Windows to give them a chance to play the game now. We do listen to you, and we are also making available an UNSUPPORTED, alternate 32-bit build of the game. You will find it on Steam, in a Beta branch named unsupported_32bit. At the time of release, it will be functionally equivalent with the 64-bit build, and it should work ok so long as you don't push the graphics setting to max. Keep in mind that it's only an unsupported temporary solution, we are explicitly making no guarantees that it will work now or in the future. At some point in time, perhaps in 6 months, perhaps in 12 months, we will no longer be able to update this 32-bit fork of the game to match the feature set of the official version of the game. Hopefully by that time, you will all have migrated to a new 64-bit OS.

Release platforms/DRM

The game is released for Windows, Mac OSX and Linux. It is will require Valve's Steam platform to install and activate. Whether you buy it directly there, or purchase an activation key from the official game website, find it in a box from a bricks-and-mortar store, or get it from any other digital channel, you will always be getting a Steam key.

We know that not everybody is comfortable with the decision, but for us the benefits are very clear. We will be able to concentrate on improving the game itself, and will not have to lose time and focus maintaining an alternate update and account infrastructure. With Steam, pushing out an update of the game is a matter of one button press. We can take advantage of Steam Workshop to have a central repository of mods, and will not have to create and moderate our own alternate solution. We would really have a hard time having to create our own system to sell, deliver and update game DLCs with equal robustness to Steam's proven infrastructure. We hope that you will understand why we are making this choice.
TL;DR:
- Prijs op Steam in euro's is dus € 19,99 Maar dat wisten we al.
- Of je nu retail of Steam koopt, je hebt Steam nodig om te installeren, activeren en te spelen.
- Er komt een versie voor 32-bit gebruikers. SCS kan echter niet garanderen hoelang deze voorzien wordt van updates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-07 09:23
Ik zie net dit op Pepper staan: GRATIS 10,000 PCGamer DLC Codes voor Euro Truck Simulator 2 (WEES SNEL!)

https://nl.pepper.com/aan...mulator-2-wees-snel-18495

De key zijn al helemaal op. Misschien interessant om in de gaten te houden.
De PCG pagina staat pas 2 uur online. Dus dat ging wel erg snel.

[ Voor 9% gewijzigd door cornfed99111 op 02-02-2016 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kuusj98 schreef op maandag 01 februari 2016 @ 23:03:

Nog wat zeurpunten:

Dit word ook nog wel meer zeker met de mods straks

houd er wel rekening mee dat in ETS2 de meeste wegen glad zijn en de VS vaak eerder meer gehobbeld, dus minder sneloptrekken en dus niet snel opgang komen

dat is wel een punt die ze moeten aanpakken, maar dat komt echt goed

geen last van gehad , loopt hier als een zonnetje

zonder NAV is het te doen , alleen goed kijken

Bochten rechtsaf waarbij een voorsorteerstrook is , niet wachten voor rood , is gewoon door rijden , daarom staan de verkeerslichten ook aan de overkant :)

En even voor de mensen die het te snel vind gaan die KM / MPH , dat komt omdat dit nog een klein stukje van de map is , was in ETS2 ook in het begin dat je overal snel door heen reed

je wil niet weten hoe lang je moet rijden op de ETS2 manier van noord naar zuid , of oost en west
dan zal 2 dagen moeten rijden irl wil je dan aankomen , vele geven het dan al op :)

nu is het gewoon lekker even een uurtje rijden en volgende lading , ik heb al 16 uur in game achter de rug met 1 rit maar het is wel veel sneller dan de 16 uur in game time bij ETS ... maar het kan ook niet anders de mappen zijn dan veel te groot en het duurt veel te lang eer je dan weer klaar ben met rijden van een vracht ...

vind het alleen jammer dat SCS niet gewoon de map van rig & Roll gewoon over gezet hebben .. :)
had voor mij al mooi geweest , met een mooie grafix update

Op steam nu bij ATS ... Beschikbaar: Later today! :) _/-\o_ _/-\o_ laat maar komen die bakbeesten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpion-biker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-09 10:04
ATS is nu beschikbaar op Steam

World of Trucks ~ Steam ~ CR: clan Kronenjagers (#8QGLP089)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjotrski71
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 28-08 03:38
Ben hem NU aan het downloaden via Steam :-) is zojuist vrijgegeven https://twitter.com/SCSsoftware/status/694571808884965377

Acties:
  • 0 Henk 'm!
10 - 4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
FF eten en dan gas erop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eindelijk mijn megarit voltooid waren toch geen 13000km want er zat natuurlijk een stuk met de boot tussen. Dus 11.633km ook een eind.

Aan het begin op de navigatie
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/gO0olDJ.png

Maar toch best bijzonder een Russische trailer in Reykjavik (Ijsland) te parkeren.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/E6WQbiK.png

Ook nog lekker mee kunnen verdienen
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/SAhtj04.png

[ Voor 3% gewijzigd door CyberCow op 24-02-2017 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
*O* ATS Hype!! *O*
Zo staat klaar om op te starten..America here I come

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien een idee om de topic naam te veranderen in SCS Trucksim topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ravw schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 18:41:
Misschien een idee om de topic naam te veranderen in SCS Trucksim topic :)
Of gewoon een topic te gaan maken van ATS. Ik blijf toch lekker bij ETS of iemand moet ze aan elkaar kunnen koppelen :). }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hij is nu aan het downloaden :D Even mijn dagelijkse portie Youtube, nieuwe aflevering van Mighty Car Mods etc. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Laatst online: 12-09 11:49
voor de multiplayer spelers even een vraag , welke mods werken voor de multiplayer en welke niet ? ik had een paar mods gedownload maar ik zie ze wel in de singleplayer game maar niet in de multiplayer .gaat hier om trailrs .

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ATS nu best verkochte game op Steam :)

At Taker1987 Mods werken niet met Multyplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Laatst online: 12-09 11:49
ravw schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 19:18:
ATS nu best verkochte game op Steam :)

At Taker1987 Mods werken niet met Multyplay
ik meende dat je altijd met eigen trailers of trucks kon rijden , jammer dat dit er niet in zit .

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cranzai
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 01-09 22:00
CyberCow schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 18:33:

...
Ook nog lekker mee kunnen verdienen
Lekker?! GEWELDIG! Dat zijn gewoon drie trucks :o

Ben altijd een enthousiast lezer van je foto's met toelichting. Keep Up The Good Work ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cranzai schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 19:30:
[...]

Lekker?! GEWELDIG! Dat zijn gewoon drie trucks :o

Ben altijd een enthousiast lezer van je foto's met toelichting. Keep Up The Good Work ;)
Ohhh leuk om te horen. Daarvoor zet ik het er ook op, dank je wel _/-\o_.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Vet, enige wat ik echt heel erg mis is de telemetry server van funbits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
het oude beestje heb het maar zwaar met al die heuvels :)

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/qx6mh2.jpg

golden gate bridge

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/2rmmoec.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door ravw op 02-02-2016 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ok, 18-speed Eaton Fuller met rangesplitter is best een uitdaging met een G25 als je handmatig schakelt... :+

Ik vind het leuk, hier ga ik vele mijlen in maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WP_Pj
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22:16
Gelukkig heeft iedereen nu beschikking over de blender tools. Die twee trucks is echt wel mager.
Desalniettemin weer een leuke game!

En die boetes..... manmanman..... |:( hopelijk komt daar snel een hotfix voor

[ Voor 23% gewijzigd door WP_Pj op 02-02-2016 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WP_Pj schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 20:26:
Die twee trucks is echt wel mager.

no cop fix is er al

en 2 trucks, ik heb er al een zooi meer in zitten :)

freightliner FLB
Kenworth_T880
Kenworth_W900
Peterbilt 389
Peterbilt_351

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WP_Pj
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22:16
'no cops' gaat imo wel wat ver. Als SCS de limiet op een realistische waarde afstelt is dat beter dan helemaal geen politie
ravw schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 20:35:
[...]

en 2 trucks, ik heb er al een zooi meer in zitten :)

freightliner FLB
Kenworth_T880
Kenworth_W900
Peterbilt 389
Peterbilt_351
Stiekem ben ik meer van de modernere Amerikaanse trucks zoals de Western Star 5700.
Jouw rijtje is wel erg gaaf daar niet van, t is alleen niet echt mijn smaak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
Ik moet ATS helaas even met de controller spelen, maar werkt Track IR bij jullie?
Ik neem toch aan de Track IR ook te gebruiken is als je met een controller speelt?
Misschien omdat ik nog in de tutorial zit? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WP_Pj schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 20:48:
[...]

'no cops' gaat imo wel wat ver. Als SCS de limiet op een realistische waarde afstelt is dat beter dan helemaal geen politie

[...]

Stiekem ben ik meer van de modernere Amerikaanse trucks zoals de Western Star 5700.
Jouw rijtje is wel erg gaaf daar niet van, t is alleen niet echt mijn smaak ;)
vind dit toch geen oud beestje :)
Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/vdeg6h.jpg

voor de mensen die een lange live stock willen rijden

http://atsmods.lt/wilson-livestock-multi-axles/

voor de Volvo rijders

http://atsmods.lt/volvo-vnl/

Hier een Lonestar voor AI

http://atsmods.lt/ai-traffic-international-lonestar/

[ Voor 19% gewijzigd door ravw op 02-02-2016 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
GluonC schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 20:55:
Ik moet ATS helaas even met de controller spelen, maar werkt Track IR bij jullie?
Ik neem toch aan de Track IR ook te gebruiken is als je met een controller speelt?
Misschien omdat ik nog in de tutorial zit? :P
Je moet even 'game updates' doen in je TrackIR software rechtsboven. Daarna TrackIR en ATS herstarten. Werkt verder perfect :)

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2016 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Zo net even gespeeld. Mijn GPU's vinden het spel niet zo fijn. Ben geforceerd om V-sync aan te zetten, draai anders met ruim 800fps@ultra settings door het spel.
Mega coilwhine. Met V-sync is alles pico bello.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 20:57:
[...]

Je moet even 'game updates' doen in je TrackIR software rechtsboven. Daarna TrackIR en ATS herstarten. Werkt verder perfect :)
Jij bent bedankt !
Nu even de wereld van ATS gaan verkennen :)
Ik ben benieuwd hoe lang ik het leuk blijf vinden met mijn controller.
Hmm, hij geeft vanzelf gas, ik kan dus eigenlijk alleen maar remmen en schakelen :')

[ Voor 9% gewijzigd door GluonC op 02-02-2016 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-07 19:56
Ik heb ATS ook even getest en ik moet zeggen dat er wel wat leuke features in zitten maar ik blijf toch bij ETS2. Er moet duidelijk meer content komen vanuit SCS. Je kan wel alles oplossen met mods maar de gamestudio mag wel wat meer brengen. Het voelt naar mijn mening aan als een betere early access game/dlc.

En de politie in ATS is belachelijk. Rijd 55 mph, rijd een politieauto naast mij (niet gezien), snelheidslimiet gaat naar 35 en hoppaaa een bon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
WP_Pj schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 20:26:
Gelukkig heeft iedereen nu beschikking over de blender tools. Die twee trucks is echt wel mager.
Desalniettemin weer een leuke game!

Die boetes zijn pittig, zeker als je gepakt wordt door een rijdende agent, je hebt geen idee waar ze zitten :'(
Pagina: 1 ... 20 ... 162 Laatste