Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist mijn pre-order van ATS geplaatst bij Gamesplanet. Daar staat echter 02/02 als datum.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat je hem pas gaat kunnen activeren op 02/02
Er gaan al verschillende versies de ronde op de mindere legale kanalen maar deze zijn ook allemaal nep of werken gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 21:20:
Ik denk dat je hem pas gaat kunnen activeren op 02/02
Er gaan al verschillende versies de ronde op de mindere legale kanalen maar deze zijn ook allemaal nep of werken gewoon niet.
Geen idee... Volgens mij is dit er niet een van (hoop ik). Ik heb betaald met PayPal, voor 't geval dat :P

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem toch bij Nedgame besteld, ben benieuwd of hij morgen al in de bus gaat liggen :p In ieder geval wél verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 11:01
Om nog even terug te komen op het puntje verbruik: ik zit met mijn Mercedes New Actros op een gemiddelde van 37 liter per 100km

Momenteel de 517 pk motor erin, dus de waarde kan nog veranderen :+

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
Ik heb mijn Scania R730 (RJL) omgeruild voor een Daf XF E6 510pk, maar die verbruikt meer, rijd langzamer (minder pk's) en klinkt niet zo leuk. Kortom, omruilen voor een nieuwe Scania.

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Out for delivery; ben benieuwd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:40
Squirrel is online.

http://www.twitch.tv/squirrel

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:59

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-05 16:14

jin

Ook relaxed aan kijken, ondertussen wat werken op de ultrabook :)

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-06 07:36
Ik wil dit niet zien, maar de verleiding is zó groot, toch maar even 5 minuten een kijkje nemen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-07 19:56
Vroeger ging Squirrel nog wel maar daar is mijn mening aardig in veranderd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:59
Saybia schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 12:48:
Vroeger ging Squirrel nog wel maar daar is mijn mening aardig in veranderd...
Het is zo nietszeggend als je er niet bij zet waarom. Of is het een quiz? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben ik nou de enige die totaal niet zit te wachten op ATS. Vind ETS2 veel leuker en ben bang dat ATS ETS2 gaat verdringen. Maar goed wacht maar af. ProMods gaat er wel mee door gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdK9001
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:51

BdK9001

Kalm aan en rap een beetje

Er opwachten is in mijn geval een groot woord, maar zodra ie een keertje in de sale is ga ik m toch wel scoren denk ik.

ATS lijkt me een hele andere tak van sport omdat de VS veel minder kleine weggetjes en krappe straten heeft dan Europa, dus de uitdaging zit m daar denk ik echt in het blik op oneindig en doorkarren, terwijl bij ETS er zo nu en dan een krap lastig stukje weg zit om met je combinatie doorheen te komen.

Kalm aan! En rap een beetje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia
Beakzz schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 12:51:
[...]

Het is zo nietszeggend als je er niet bij zet waarom. Of is het een quiz? :o
Je mag het zelf invullen :+ Maar alles is cool, SCS is geweldig, lijkt wel alsof hij iedere week met Pavel in een kroeg in Praag zit. Ik vond de oudere filmpjes leuker.
CyberCow schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 12:54:
Ben ik nou de enige die totaal niet zit te wachten op ATS. Vind ETS2 veel leuker en ben bang dat ATS ETS2 gaat verdringen. Maar goed wacht maar af. ProMods gaat er wel mee door gelukkig.
Ik blijf ook bij ETS2. Of ik moet ATS cadeau krijgen. Zelfde engine, op het eerste gezicht had het net zo goed een DLC kunnen zijn zoals Scandinavië.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• scorpion-biker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-09 10:04
Ik ben eigenlijk nog maar net begonnen met ETS2, maar ATS lijkt me wel erg leuk. Ik ga ATS zeker wel aanschaffen, maar eerst nog even meer kilometers maken met ETS2.

World of Trucks ~ Steam ~ CR: clan Kronenjagers (#8QGLP089)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Saybia schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 13:03:
[...]

Je mag het zelf invullen :+ Maar alles is cool, SCS is geweldig, lijkt wel alsof hij iedere week met Pavel in een kroeg in Praag zit. Ik vond de oudere filmpjes leuker.

[...]

Ik blijf ook bij ETS2. Of ik moet ATS cadeau krijgen. Zelfde engine, had net zo goed een DLC kunnen zijn zoals Scandinavië.
Had ook liever gehad dat het een DLC was dan kon je met de trucks van daar hier rijden en andersom. Maar er zal wel een reden voor zijn. Heb ook al vaker gezegd er zal misschien wel een modje voor komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

En jawel hoor, daar is ie dan!
Meteen eens kijken of ik hem kan activeren..
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NsocpQH.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ZvVH3Ra.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc0nly
  • Laatst online: 19:49
Ik krijg ATS voor mijn verjaardag. :-) Ben een dag voor de release jarig..
Ik hoop dat er een modje komt dat ATS en ETS2 samenvoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En het valt nog niet te activeren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 88Weighed
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 23:52
Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 14:01:
En het valt nog niet te activeren!
Ook niet stiekem met de key in Steam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ook hier netjes binnengekomen :) vanavond eens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet het installeren via steam, de key moet je activeren in steam. Maar daar krijg je de error dat het nog niet uit is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efan
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 14:18:
Je moet het installeren via steam, de key moet je activeren in steam. Maar daar krijg je de error dat het nog niet uit is :p
en zonder internet verbinding installeren vanaf de dvd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ido schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 14:26:
[...]

en zonder internet verbinding installeren vanaf de dvd?
Ook niet, er is geen setup op de dvd zelf meer. Hij opent direct steam..
Althans, er is wel een setup maar na stap 1 gaat hij in steam.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2016 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia
CyberCow schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 13:07:
[...]
Heb ook al vaker gezegd er zal misschien wel een modje voor komen.
Absoluut 8)

[ Voor 8% gewijzigd door Saybia op 29-01-2016 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Yuri
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18:36
Ik heb ATS ook al binnengekregen. Maar het activeren gaat indd via steam dus dat word alsnog wachten . Helaas pindakaas. (Los van dat ik toch geen DVD-Rom drive heb aangesloten op mn PC, herinnerde ik me toen ik de dvd-rom zag in het hoesje :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummiebeer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21:54
En ik begin net met mijn eerste werkweek terwijl ATS uitkomt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:24

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Grrr... Het enige wat ik wilde, goed motorgeluid, lijkt er niet in te zitten, ook lijkt de sterkste motor tot nu toe een zielige 550HP Cummins in de Peterbilt. Hoop dat dit toch nog wat uitgebreid wordt, anders hoop ik dat er snel mods komen met een beter geluid en meer PK's :P

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zit nu ff naar de stream van Squirrel te kijken. Heeft net z'n eigen truck gekocht, een Kenworth T680, maar die is me een potje lelijk, low res textures op die truck. Valt me echt tegen

[ Voor 6% gewijzigd door FastFred op 29-01-2016 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-05 16:14

jin

het parkeren is wel een stukje lastiger zo te zien :D

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben nu gewoon de filmpjes op z'n Youtube kanaal aan het kijken, de Peterbilt ziet er al een stuk gedetailleerder uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahyuSchmidt
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 09-06 15:10
http://www.twitch.tv/furidos Ook ATS aan het livestreamen (NL)

PSN: Wahyu2304_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als er dikke mooie 800 pk of meer motoren komen, ben ik van de partij met het kopen. Ik zou wel zo'n mooie brute, sterke American muscle vrachtwagen bak willen :D :P.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ziet er wel erg goed uit :D Heb mijn problemen met m'n controller ook gefixed trouwens, moest even alles opnieuw instellen en nu werkt de CC weer.

Heb overigens wel spijt dat ik m'n stuur een jaar geleden heb weggegooid. Lijkt me wel dat dat de gameplay van ETS vele malen toffer maakt :D

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramzel DRnl
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 10-09 19:25
In afwachting van ATS alvast aan het oefenen geslagen met een 'neus' ;)

Afbeeldingslocatie: https://scs-wotr-gallery.s3.amazonaws.com/view/19B/000000000017AB91.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
Saybia schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 13:03:
[...]

[...]

Ik blijf ook bij ETS2. Of ik moet ATS cadeau krijgen. Zelfde engine, op het eerste gezicht had het net zo goed een DLC kunnen zijn zoals Scandinavië.
Waarom een andere engine gaan gebruiken als die lekker loopt?
Ik snap ook niet helemaal wat jullie anders hadden willen zien. Ik bedoel, Fifa en CoD is toch ook ieder jaar hetzelfde? Wat hadden ze dan moeten veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
  • Laatst online: 09-09 11:01
Is het niet een idee om voor ATS een nieuwe topic te maken, anders komt de hele boel straks door elkaar te staan...

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GluonC schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 13:12:
[...]
Waarom een andere engine gaan gebruiken als die lekker loopt?
Ik snap ook niet helemaal wat jullie anders hadden willen zien. Ik bedoel, Fifa en CoD is toch ook ieder jaar hetzelfde? Wat hadden ze dan moeten veranderen?
Omdat de engine niet altijd goed werkt. Lage framerate in steden e.d.

Het was leuk geweest als ATS iets meer een eigen spel was. Het lijkt wel erg op ETS2, dus dan begrijp ik de DLC opmerking wel.

Wat hadden ze moeten veranderen? Volgens mij willen velen dingen uit 18WoS terug.

Desalniettemin kijk ik uit naar ATS.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
Maar als ze alle staten willen gaan toevoegen, en ze zouden dan ook nog de wereld van ETS2 eraan plakken, dan heb je wel een goede PC nodig wil je hem een beetje soepel draaien denk ik. Met mods duurt het best lang bij mij voordat ETS2 is opgestart en zo slecht is mijn hardware nou ook weer niet. :P
Met Football Manager bijvoorbeeld kiezen ze er expres voor om het spel grafisch niet zo mooi te maken zodat je het spel ook op oudere laptops nog makkelijk kan draaien.
Ik denk dat het zeker mogelijk zou zijn geweest, maar dat ze er expres niet voor hebben gekozen. Ook omdat zei weten dat er uiteindelijk toch wel iemand gaat komen die de 2 werelden aan elkaar gaat modden.
18WoS heb ik nooit gespeeld dus daar kan ik niet over oordelen.
Ik zie het ook meer als een DLC eigenlijk, omdat er buiten een nieuwe wereld en wat nieuwe trucks nu niet heel veel vernieuwing inzit. Maar aan de andere kant, zoals ik al zei, zou ik niet weten wat ze nog meer zouden moeten toevoegen buiten een aantal coole feature's die wel in 18WoS zaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GluonC schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 13:28:
Maar als ze alle staten willen gaan toevoegen, en ze zouden dan ook nog de wereld van ETS2 eraan plakken, dan heb je wel een goede PC nodig wil je hem een beetje soepel draaien denk ik. Met mods duurt het best lang bij mij voordat ETS2 is opgestart en zo slecht is mijn hardware nou ook weer niet. :P
Met Football Manager bijvoorbeeld kiezen ze er expres voor om het spel grafisch niet zo mooi te maken zodat je het spel ook op oudere laptops nog makkelijk kan draaien.
Ik denk dat het zeker mogelijk zou zijn geweest, maar dat ze er expres niet voor hebben gekozen. Ook omdat zei weten dat er uiteindelijk toch wel iemand gaat komen die de 2 werelden aan elkaar gaat modden.
18WoS heb ik nooit gespeeld dus daar kan ik niet over oordelen.
Ik zie het ook meer als een DLC eigenlijk, omdat er buiten een nieuwe wereld en wat nieuwe trucks nu niet heel veel vernieuwing inzit. Maar aan de andere kant, zoals ik al zei, zou ik niet weten wat ze nog meer zouden moeten toevoegen buiten een aantal coole feature's die wel in 18WoS zaten.
ETS2 is er volgens mij juist goed in alle hardware te bedienen. Zelf vind ik de scheiding tussen ATS en ETS2 ook een goede keuze, maar het voelt toch aan als hetzelfde spel.

Overigens, wat kan er beter? Genoeg. Ik heb in het verleden wel eens een lijstje gemaakt, maar er is in ieder geval nog genoeg te verbeteren :P

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasp
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09 14:20
CyberCow schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 12:54:
Schrale troost, als de ontwikkeling minder hard gaat in ETS2 dan blijven mods langer compatibel. :)

Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayZeeTie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17:25
Riqy schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 13:13:
Is het niet een idee om voor ATS een nieuwe topic te maken, anders komt de hele boel straks door elkaar te staan...
Lijkt me een prima idee. Heel dat ATS kan me gestolen worden :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Riqy schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 13:13:
Weet ik zo net nog niet, het vorige deel ging namelijk ook over:
18 Wheels of Steel - Pedal To The Medal
18 Wheels of Steel - Haulin'
18 Wheels of Steel - American Long Haul
18 Wheels of Steel - Across America
Euro Truck Simulator
Euro Truck Simulator 2
German Truck Simulator
UK Truck Simulator
Austrian Truck Simulator
Extreme Trucker
Extreme Trucker 2
Rig 'n' Roll
Cross Country Canada
Cross Country Canada 2
Rigs Of Rods

Daarnaast verwacht ik dat de mods e.d. bij beide spellen werken.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist aan een heerlijke vracht + route begonnen :D. Wat ik er zo plezierig aan vind:
  • Een lichte vracht, waardoor je niet 10 minuten bezig bent met optrekken tot de 100 kilometer per uur.
  • Een super mooie route, in Scandinavië is bijna alles mooi om te rijden.
  • Lekker veel geld vangen.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/cNYH2Be.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Anonymoussaurus op 30-01-2016 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anonymoussaurus schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 15:49:
Zojuist aan een heerlijke vracht + route begonnen :D. Wat ik er zo plezierig aan vind:
  • Een lichte vracht, waardoor je niet 10 minuten bezig bent met optrekken tot de 100 kilometer per uur.
  • Een super mooie route, in Scandinavië is bijna alles mooi om te rijden.
[afbeelding]
Ook een aanraden is om van Oostenrijk via Italië naar Zuid-Frankrijk te rijden :)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Koenvh schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 16:19:
[...]

Ook een aanraden is om van Oostenrijk via Italië naar Zuid-Frankrijk te rijden :)
Zuid Frankrijk? Die zit toch alleen in ProMods? Of andere mods?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anonymoussaurus schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 16:20:
[...]

Zuid Frankrijk? Die zit toch alleen in ProMods? Of andere mods?
Klopt. Maar anders is Lyon ook zuidelijk genoeg :P

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Koenvh schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 16:24:
[...]

Klopt. Maar anders is Lyon ook zuidelijk genoeg :P
Haha, oke, ga ik wel eens een keer doen dan. Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-09 18:03
meer mensen die problemen hebben bij het inloggen in het spel zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Niet online
martijnm71 schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 18:58:
Op dit moment niet, welke problemen ondervind je??

Oja, wat doen jullie tegen de fps drops in steden etc??

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pwillemske schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 19:34:
[...]

Schaling op 125% ipv 150%. Vegetatiequantiteit op laag ipv hoog.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Niet online
Als ik schaling of refreshrate aanpas crashed het spel, ook zonder mods. Dit is op UHD met een 980Ti (nieuwsre drivers...)

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-09 18:03
[...]

Als ik het profiel aanklik wat ik aan world of trucks heb verbonden, dan de game start dan log het spel je normaal in, dat probeert ie nu een paar keer en dan de mededeling dat deze service niet beschikbaar is en dan kan ik offline verder gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyBoy59
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
pwillemske schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 19:47:
Als ik schaling of refreshrate aanpas crashed het spel, ook zonder mods. Dit is op UHD met een 980Ti (nieuwsre drivers...)
Ik kreeg ook elke keer een crash bij aanpassen van schaling bij triple HD schermen. Bij een 1 scherm had ik geen probleem. Terug gezet naar triple schem en toen had ik wel de goede schaling die ik wilde.
Misschien eerst eens terug te zetten naar HD, naar dan schaling lager zetten, dan weer naar UHD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Wat zijn je specs? En op wat voor een resolutie speel je?

Ik speel alles op hoogst @1080p @400% schaling. Ik kom niet lager dan de 44fps. En dat met een 970.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JohnnyBoy59 schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 20:04:
[...]

Ik kreeg ook elke keer een crash bij aanpassen van schaling bij triple HD schermen. Bij een 1 scherm had ik geen probleem. Terug gezet naar triple schem en toen had ik wel de goede schaling die ik wilde.
Misschien eerst eens terug te zetten naar HD, naar dan schaling lager zetten, dan weer naar UHD.
zou het niet kunnen zijn dat je een mod gebruikt die bepaalde grafische instellingen gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Niet online
Anonymoussaurus schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 20:06:
[...]

Ik speel alles op hoogst @1080p @400% schaling. Ik kom niet lager dan de 44fps. En dat met een 970.
Ik heb een i5 4690k (stock), Asus 980Ti en het spel staat op een 500gb 850Evo (incl mods). Ik speel op 2160p (UHD) met op dit moment 200% scaling. Normaal haal ik zo'n 50-60 fps (snelweg) maar in drukkere gebieden kakt dit in naar een hopeloze 20-23 fps |:( .

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Anonymoussaurus schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 20:06:
[...]

"En dat met een 970", veruit de populairste kaart afgelopen jaar die maar liefst zo'n 5% van de mensen op Steam heeft volgens de survey... Ik heb ETS2 nooit zonder performance problemen kunnen draaien, heb een paar maanden gespeeld op een enkele HD7850, enkele maanden op crossfire HD7850 wat sowieso niet werkt, 2 jaar met een 280X en nu een maand of 5 met een GTX970. Ben qua CPU ook omhoog gegaan van een 965BE @4Ghz naar een 8320 @4.6Ghz. Game is ook van een HDD naar een SSD gegaan, heb er 8GB en 1866Mhz ipv 1333Mhz RAM bijgegooid.

Moet zeggen dat het nog het beste liep op de HD7850 met 965BE op 8GB RAM. Nu heb ik in steden sowieso erge framedrops en daarbuiten vaak een letterlijke slow-motion ongeacht de settings die de hele tijd 5 seconde duurt en dan weer weg is en er dan weer wel is enz. Heb het spel ook op een PC staan met A8-5600K en A10-6800K waarbij de eerste stock is en de A10 op 5Ghz core en 1.1Ghz GPU draait, het spel draait hier wel weer gewoon "goed" op.

De engine is al figuurlijk gezien compleet hetzelfde als die van ETS1, en die engine is ook weer een soort knutselwerk van de Extreme Trucker engine wat weer een knutselwerk is van 18 WoS, wat overigens wel nog steeds de favoriete serie is in mijn ogen. Deze engine draait ook nog leuk op DX9, en ook op OpenGL, wat dus weer een overblijfsel is van 18 WoS. Wel leuk dat er eindelijk 64 bit support is, maar dat heeft ook echt 0,0 invloed in mijn ervaring. Ik geloof dat ik ruim een jaar geleden een verlanglijstje heb gemaakt met wensen voor de engine van ATS, waar onder andere realistische damage (dus gewoon vervorming) inzit. Toch een kleine teleurstelling dat het echt een 1:1 kopie is die nog stééds gewoon geen DX11 support heeft. Hoe veel exemplaren zijn er nu ook alweer verkocht? Genoeg om op z'n minst iets van verbetering te brengen i.p.v. dit grote en dure uitbreidingspakket voor ETS2, want dat is het gewoon. En dan ook nog dokken voor alle andere 50 of wat staten die hopelijk binnen een jaar klaar zijn.

Desondanks koop ik het toch, maar goed, als het geluid van de trucks nog steeds kwalitatief uitermate teleurstellend is, is dit de eerste game die ik ga refunden. Verder boeit het me niet gigantisch veel. Anders moeten ze maar genoegen nemen met de 40 euro die ze al van me hebben, want met een Peterbilt 389 rijd ik nu ook pas een uur of 200 gametime :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo ben weer verder gegaan met mijn rit naar Antwerpen , met de tank

maar wel even mijn truck een Euro 6 motor gegeven en meer PK en ook mijn uiterlijk even veranderd

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/21bp1qc.jpg

Mijn GTX 660 is ook vervangen door een GTX970 mini ITX :)

[ Voor 11% gewijzigd door ravw op 31-01-2016 00:06 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Niet online
Waarom heb je geen zonneklep?? Ziet er niet uit :P

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 23:53
Op de een of andere manier kan ik niet betalen met PayPal (ProMods 2.00)

http://promods.net/setup.php

Blijft bij mij hangen op "Logging in" op de PayPal website :/

Iemand hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep, toen ik het een x aantal weken probeerde zelfde verhaal. Toen maar gekozen voor de andere optie na meerdere keren proberen. Helaas dus geen donatie kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hebben jullie javascript en cookies aan? Ik heb dit bij Payloadz voorgelegd maar zij zeggen dat het een gebruikersfout is.

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, alle andere sites doen het prima. Ook paypal betalingen. Niet om heel lullig te doen maar wie zijn fout is het dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Welke browser overigens?

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Geprobeerd met Edge en internet explorer in W10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Verwijderd schreef op zondag 31 januari 2016 @ 10:18:
Yep, toen ik het een x aantal weken probeerde zelfde verhaal. Toen maar gekozen voor de andere optie na meerdere keren proberen. Helaas dus geen donatie kunnen doen.
Hoe had jij het betaald? Ik word namelijk automatisch doorverwezen naar de website van Pypal |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

IE in W10.

Traceerbeveiling staan aan.
Do not track staan aan

Met geen enkele pagina verder problemen.
Knamix schreef op zondag 31 januari 2016 @ 10:45:
[...]

Hoe heb jij het toen betaald? Ik word namelijk automatisch doorverwezen naar de website van Pypal |:(
Je kan ook gewoon kiezen voor de download die bestaat uit een x aantal delen. Ergens een stapje terug en die is gewoon gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Verwijderd schreef op zondag 31 januari 2016 @ 10:47:
IE in W10.

Traceerbeveiling staan aan.
Do not track staan aan

Met geen enkele pagina verder problemen.

[...]

Je kan ook gewoon kiezen voor de download die bestaat uit een x aantal delen. Ergens een stapje terug en die is gewoon gratis.
Over het hoofd gezien.. Thanks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:20
Koenvh schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 19:45:
[...]

Schaling op 125% ipv 150%. Vegetatiequantiteit op laag ipv hoog.
Maakt die vegetatie veel uit? Speel zelf op 400% met 1080p maar fps is toch wel ruk soms met promods erbij. Soms echt 25 ofzo, te laag. Als ik scaling omlaag gooi doet dat echter weinig positiefs met fps. Zat ook te denken om vehicle draw distance in de scs aan te passen van promods. Iemand daar ervaringen mee?

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo even miijn truck ingeruild voor een wat grotere , Scania T er uit voor een Peterbilt
Om gelijk even de sfeer alvast te proeven van ATS :)

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/2ey7sjd.jpg

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sn3gG3l schreef op zondag 31 januari 2016 @ 11:01:
[...]

Maakt die vegetatie veel uit? Speel zelf op 400% met 1080p maar fps is toch wel ruk soms met promods erbij. Soms echt 25 ofzo, te laag. Als ik scaling omlaag gooi doet dat echter weinig positiefs met fps. Zat ook te denken om vehicle draw distance in de scs aan te passen van promods. Iemand daar ervaringen mee?
Draw distance wil ik niet verlagen, maar de hoeveelheid vegetatie maakt bij mij wel redelijk wat uit.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:20
|:( fastfred is me net voor

benieuwd of het trailerpack ook werkt icm jazzycat trailer pack

[ Voor 85% gewijzigd door Carfanatic op 31-01-2016 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk! Hopelijk gooien ze er ook wat oversized loads in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbbrans
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 12:16

jbbrans

martijnm71 schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 18:58:
Ik heb sinds gisteravond ook problemen met inloggen. Paar keer niet kunnen inloggen en een paar keer dat het langer duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia
FastFred schreef op zondag 31 januari 2016 @ 13:06:
Waarom is deze hier nog niet voorbij gekomen? :D

[video]
Omdat deze nog niet te downloaden is (geen link op de downloadpagina), maar ziet er goed uit :9~ Vraag mij af of deze goed te combineren is met Jazzycat.

[ Voor 13% gewijzigd door Saybia op 31-01-2016 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
American Truck simulator is echt niet zo bijzonder als men denkt. Leuke maps, leukere wegen, maar verder voelt het precies het zelfde als ETS2 aan. Dit lijkt meer op een DLC dan een echt nieuwe game.

[ Voor 14% gewijzigd door FSXnoob op 31-01-2016 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
Zie ook veel dezelfde tekortkomingen terug komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Saybia schreef op zondag 31 januari 2016 @ 15:03:
[...]

Omdat deze nog niet te downloaden is (geen link op de downloadpagina), maar ziet er goed uit :9~ Vraag mij af of deze goed te combineren is met Jazzycat.
hij staat er wel :) even goed kijken nadat ej de link heb van promods kan je daaronder als ik het goed heb deze packed downloaden (freeware versie )
Vedrano schreef op zondag 31 januari 2016 @ 15:23:
American Truck simulator is echt niet zo bijzonder als men denkt. Leuke maps, leukere wegen, maar verder voelt het precies het zelfde als ETS2 aan. Dit lijkt meer op een DLC dan een echt nieuwe game.
ETS 2 was in het begin ook heel klein en zijn later ook groter geworden ..
Dus even een jaartje afwachten hoe het gaat lopen , denk dat het over een jaar wel heel anders er uit kan zien

Er zullen ook weer veel mods komen die veel dingen gaan veranderen , dus ik denk dat het wel goed komt

[ Voor 41% gewijzigd door ravw op 31-01-2016 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia
ravw schreef op zondag 31 januari 2016 @ 15:32:
[...]

hij staat er wel :) even goed kijken nadat ej de link heb van promods kan je daaronder als ik het goed heb deze packed downloaden (freeware versie )
Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/d8xlz.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
die trailer pack is wel uit

zie onderaan

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/2efq93l.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

ravw schreef op zondag 31 januari 2016 @ 15:32:
[...]

[...]

ETS 2 was in het begin ook heel klein en zijn later ook groter geworden ..
Dus even een jaartje afwachten hoe het gaat lopen , denk dat het over een jaar wel heel anders er uit kan zien

Er zullen ook weer veel mods komen die veel dingen gaan veranderen , dus ik denk dat het wel goed komt
Van de andere kant: in hoeverre klinkt het normaal dat ik 20 euro voor de basegame betaal, waar na een jaar misschien 6 trucks en 3 "gratis" staten inzitten waar ik vervolgens nog eens mods moet installeren om het nog een beetje dik te laten lijken? Amerika heeft 50 staten, grote en kleine. Laten we zeggen dat die kleine staatjes bij een grotere staat worden gepakt, dan heb je optimistisch bekeken nog zo'n 25 DLC's nodig om je kaart compleet te maken. Laten we die allemaal 10 euro maken (wat weer een optimistische schatting is) en 5 euro in een sale als je even geduld hebt :+ , dan zit je nog steeds op 125 euro buiten de ongetwijfeld vele kleine frutseltje's zoals paintjobs die á la skins zoals bijvoorbeeld CoD bij elkaar nog een godskapitaal zijn.

Ik krijg hoe langer hoe meer respect voor modders als het Promods team. Wat uit dat groepje mensen komt qua kwaliteit en kwantiteit en dan eigenlijk ook nog eens gratis, laat SCS een beetje in een stofwolk achter. Ben zeker benieuwd wat er qua mods gaat komen, maar het is eigenlijk te gek voor woorden dat het nodig is :P

Maar goed, we zullen zien over 2 dagen en 19 uur vanaf nu, ik hoop oprecht dat ik verkeerd zit O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Niet online
Ets2 wordt ook groot gehouden door de mods, zonder mods had ik het al lang ergens in de kast gelegd. Dus hopen dat veel mods gewoon werken in ATS (desnoods met een kleine aanpassing) en dat er na een half jaar o.i.d. een map mod bij komt om SCS te helpen als het ware.

Maar wat voor trucks verwachten jullie dan?? Amerika heeft Peterbilt, Kenworth en Mack als hoofdmerken. De geluiden van een Kenworth truck zullen hetzelfde zijn als een Daf vanwege dezelfde motoren (Paccar en Cummingson).

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efan
  • Niet online
Net de eerste miles in AMS gereden, toch wel tof :) Later vanavond nog even verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breakske
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 03-03-2021
ATS lijkt me wel mooi!
Maar denk dat m'n pc 'm niet aan kan..
Vista 32bit, 4GB-400Mhz, Intel quad core 2,4ghz, NVidea geforce gtx 650- 2GB..
Mits zoeken en spelen met instellingen en forceren via NVidea experience speel ik ETS-2 op hoog en ultra.
In going North zakt m'n fps wel naar eens naar 30 of lager, maar 't gaat nog net.
Zou ATS helemaal niét te spelen zijn op een 32 bit systeem?

https://www.worldoftrucks...ine_profile.php?id=807827

Breakske https://www.worldoftrucks.com/en/online_profile.php?id=807827

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
Breakske schreef op zondag 31 januari 2016 @ 18:42:
ATS lijkt me wel mooi!
Mits zoeken en spelen met instellingen en forceren via NVidea experience speel ik ETS-2 op hoog en ultra.
In going North zakt m'n fps wel naar eens naar 30 of lager, maar 't gaat nog net.

Ats gebruikt dezelfde engine. Denk dat je vergelijkbare prestaties gaat halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Volgens de specs moet je 64-bit hebben
Minimum specs:
Besturingssysteem: Windows 7 64-bit

Processor: Dual core CPU 2.4 GHz

Geheugen: 4 GB RAM

Grafische kaart: GeForce GTS 450-class (Intel HD 4000)

Opslagruimte: 3 GB beschikbare ruimte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia
ravw schreef op zondag 31 januari 2016 @ 15:54:
[...]

die trailer pack is wel uit

zie onderaan

[afbeelding]
Tnx! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ATS lijkt me wel mooi!

ATS is iets zwaarder zo veel scheelt het niet ....

maar wat een game :)
je heb echt het gevoel dat je in een heel groot land rond rijd ...
en de sfeer is echt :P :P

Heb even een "test" versie gedownload en ik weet zeker deze staat woensdag in mijn lijst op steam.
het verkeer is lekker druk en ook wel mooi met al die reclame boorden langs de weg en die hotdogs :P

ook leuk zijn die Slow Down waarschuwingen :)

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/2w7iz3k.png

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/2znptp2.png

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/2mfghok.png

[ Voor 10% gewijzigd door ravw op 31-01-2016 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breakske
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 03-03-2021
Bedankt voor de antwoorden!
Ik was niet helemaal duidelijk, bij minimum specs staat inderdaad 64bit, daarom denk ik dat mensen
met max 32bit dit gewoon niét kunnen spelen?
Ik had 'm ook al op m'n steam verlanglijst staan.
Dacht ook dat het dezelfde engine als ets was en daarom wel eens zou kunnen spelen.
Totdat ik ineens die 64bit in't oog kreeg :-/

Mij lijken die extra lange afmetingen etc wel een uitdaging.
Hoewel, als je sommige af/op-ritten in ets bekijkt! haha!

Breakske https://www.worldoftrucks.com/en/online_profile.php?id=807827

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Breakske schreef op zondag 31 januari 2016 @ 20:29:
Bedankt voor de antwoorden!
Ik was niet helemaal duidelijk, bij minimum specs staat inderdaad 64bit, daarom denk ik dat mensen
met max 32bit dit gewoon niét kunnen spelen?
Ik had 'm ook al op m'n steam verlanglijst staan.
Dacht ook dat het dezelfde engine als ets was en daarom wel eens zou kunnen spelen.
Totdat ik ineens die 64bit in't oog kreeg :-/

Mij lijken die extra lange afmetingen etc wel een uitdaging.
Hoewel, als je sommige af/op-ritten in ets bekijkt! haha!
afritten zijn in ATS beter alleen je moet soms klimmen en full in the brakes :)
de kruispunten ogen ook vele malen groter dan in ETS
het geeft echt een gevoel van ruimte

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ATS lijkt me wel mooi!

Zoals hierboven ook gemeld wordt, ATS is 64-bit only. Met 32-bit Vista ga je dus geen ATS kunnen spelen, qua hardware zou het moeten kunnen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat ik zo hoor ben ik nog steeds niet overtuigd van mijn MAN inruilen voor een MACK. Vind het wel raar dat een spel met dezelfde engine ineens om een 64bit systeem vraagt. Al zou het natuurlijk op een 64bit systeem wel beter draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij maakt het niet uit of je de 32 of 64 bits speeld. Wel eens getest. Zelfde aantal fps. Het enige wat ik me kan bedenken is dat ie wat meer RAM in beslag neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdK9001
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:51

BdK9001

Kalm aan en rap een beetje

Wat ik zo hoor ben ik nog steeds niet overtuigd van mijn MAN inruilen voor een MACK Amerikaanse Volvo.
There I fixed it for you :+ bron

Kalm aan! En rap een beetje!

Pagina: 1 ... 19 ... 162 Laatste