Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:20
Kom op man, dat is al de derde keer :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17:58
Carfanatic schreef op zondag 24 januari 2016 @ 21:17:
Kom op man, dat is al de derde keer :')
Lol ja je hebt gelijk. Als je dit topic open laat staan en 1x in de zoveel tijd op die groene balk klikt om de nieuwe posts te laten zien dan wordt er blijkbaar nog wel eens wat overgeslagen. Excuses.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pwillemske schreef op zondag 24 januari 2016 @ 16:07:
Heeft ProMods al enige plannen om te werken aan ATS??
Jawel maar het heeft voorlopig geen prioriteit.
In de 1e plaats laten we eerst SCS alle bugs uit de standaardmap halen en dan zullen we alleen verkeerssituaties en bebording realistische maken. Uitbreiden is op dit moment zinloos om dat SCS dat zelf ook van plan is

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-09 10:50
Ik ben gematigd enthousiast over ATS. Als ze dezelfde snelheid aanhouden waarmee men landen toevoegt aan ETS dan zal het wel 20 jaar duren voordat heel Amerika is gedekt. Heb ik het nog niet over een uitstapje naar Canada. Nu weet ik hun inkomsten niet maar ik had juist vanwege het DLC verdienmodel toch iets meer snelheid in toevoegen van extra landen verwacht.

En dan Trucking girl -popje- Iwona uit Polen.. leuk, maar ik had liever de youtube'rs Allie Knight of Vlog18rodas gezien voor een waardevolle toevoeging/mening over ATS.

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ScuL schreef op maandag 25 januari 2016 @ 00:28:
[...]

Jawel maar het heeft voorlopig geen prioriteit.
In de 1e plaats laten we eerst SCS alle bugs uit de standaardmap halen en dan zullen we alleen verkeerssituaties en bebording realistische maken. Uitbreiden is op dit moment zinloos om dat SCS dat zelf ook van plan is
Ik heb zelf expres nog heel weinig gezien van ATS omdat ik alles zelf wil ontdekken en ik niet te veel 'verklapt' wil hebben. Ik kan er dus nog niet echt over oordelen maar je zou toch verwachten dat SCS al goed gekeken heeft naar hoe eea er IRL uit ziet. Blijkbaar niet dan. Ik hoop vooral dat de AI nu eindelijk eens op een hoger niveau is. Dat blijft de grootste ergernis in ETS.
cbr600f4i schreef op maandag 25 januari 2016 @ 07:54:
Ik ben gematigd enthousiast over ATS. Als ze dezelfde snelheid aanhouden waarmee men landen toevoegt aan ETS dan zal het wel 20 jaar duren voordat heel Amerika is gedekt.
Ik denk dat het wel wat vlotter zal gaan dan met ETS. Aan eerdere screens op het SCS blog te zien zijn Nevada en Arizona ook al bijna klaar en die worden op korte termijn als gratis DLC gereleased. En vergeet de modding community niet :) Daarnaast is SCS ook groeiende. Ze zullen vast meer mensen aan gaan nemen als straks de geldkraan (lees ATS) open gaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2016 @ 08:41:

Ik heb zelf expres nog heel weinig gezien van ATS omdat ik alles zelf wil ontdekken en ik niet te veel 'verklapt' wil hebben. Ik kan er dus nog niet echt over oordelen maar je zou toch verwachten dat SCS al goed gekeken heeft naar hoe eea er IRL uit ziet. Blijkbaar niet dan. Ik hoop vooral dat de AI nu eindelijk eens op een hoger niveau is. Dat blijft de grootste ergernis in ETS.
Nou ik hoop dat ik hiermee niet te veel verklap maar er zijn een aantal "ergernissen" die erg vergelijkbaar zijn met de fouten die bij ETS2 ook gemaakt werden in het begin, zoals de snelweg die opeens splitst in 2 banen.

Bij ATS zijn de volgende fundamentele fouten:
* alle afritten hebben een geel "EXIT ONLY" bord terwijl dat IRL gebeurt als een strook afsplitst en je niet terug mag
* Interstates hebben IRL nooit gelijkvloerse kruisingen, en dat gebeurt in ATS om de haverklap
* De bewegwijzering is nogal arcade. Er zijn afslagen naar zaken als "Commerce", of "Arizona State" dat zou je IRL nooit zien.
* Het aantal rijstroken zijn rond de grote steden onvoldoende, verder als 3 rijstroken kom je niet gauw.

Ik ben zelf een aantal keer in Californië geweest en heb veel rond LA & SF gereden, en wegen met 6 tot 8 rijstroken zijn eerder regel dan uitzondering. Ook mis ik de "HOV-lanes" (wisselstroken).
Dit zijn allemaal dingen die we met ProMods wel degelijk willen fixen, maar we laten de vanilla kaart eerst een paar maanden "borrelen" zodat de ergste bugs eruit zijn.

Btw CA & NV komen in de basis game en als AZ klaar is komt die er gratis bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dank ScuL voor je uitgebreide uitleg. Nee hoor, hiermee verklap je zeker niets. Ik bedoelde meer qua trucks, cargo's, scenery e.d. Ach, ATS zal vast een net zo groot succes worden als ETS2, dankzij de modding community!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdK9001
  • Registratie: September 2006
  • Nu online

BdK9001

Kalm aan en rap een beetje

ScuL schreef op maandag 25 januari 2016 @ 09:10:
[...]

Nou ik hoop dat ik hiermee niet te veel verklap maar er zijn een aantal "ergernissen" die erg vergelijkbaar zijn met de fouten die bij ETS2 ook gemaakt werden in het begin, zoals de snelweg die opeens splitst in 2 banen.

Bij ATS zijn de volgende fundamentele fouten:
* alle afritten hebben een geel "EXIT ONLY" bord terwijl dat IRL gebeurt als een strook afsplitst en je niet terug mag
* Interstates hebben IRL nooit gelijkvloerse kruisingen, en dat gebeurt in ATS om de haverklap
* De bewegwijzering is nogal arcade. Er zijn afslagen naar zaken als "Commerce", of "Arizona State" dat zou je IRL nooit zien.
* Het aantal rijstroken zijn rond de grote steden onvoldoende, verder als 3 rijstroken kom je niet gauw.

Ik ben zelf een aantal keer in Californië geweest en heb veel rond LA & SF gereden, en wegen met 6 tot 8 rijstroken zijn eerder regel dan uitzondering. Ook mis ik de "HOV-lanes" (wisselstroken).
Dit zijn allemaal dingen die we met ProMods wel degelijk willen fixen, maar we laten de vanilla kaart eerst een paar maanden "borrelen" zodat de ergste bugs eruit zijn.

Btw CA & NV komen in de basis game en als AZ klaar is komt die er gratis bij.
Die splitsing is echt superhinderlijk, zeker als er geen duidelijke bebording is en het net na een vrij scherpe bocht is... Heb meerdere keren om moeten rijden, of een stuk over de vluchtstrook

Daarnaast is het toch wel jammer dat er zulke foutjes inzitten. Op zich begrijpelijk dat je niet alles even gedetailleerd kunt maken, maar soms lijkt het wel erg losjes gebaseerd op de werkelijkheid. Ik heb er overigens wel alle vertrouwen in dat ProMods het op termijn gladstrijkt, zoals dat ook bij ETS gebeurt :)

Kalm aan! En rap een beetje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramzel DRnl
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 10-09 19:25
Leuke verrassing onderaan SCS's laatste blogpost; de Renault Range T zit er EINDELIJK aan te komen :D

Afbeeldingslocatie: http://1.bp.blogspot.com/-90BE4jTwr6o/VqYDYWf3vJI/AAAAAAAACHQ/dBiR-FNmkwc/s1600/renault_t2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
  • Laatst online: 22-04 17:15
Bramzel DRnl schreef op maandag 25 januari 2016 @ 14:02:
Leuke verrassing onderaan SCS's laatste blogpost; de Renault Range T zit er EINDELIJK aan te komen :D

[afbeelding]
Renault Range T spotted somewhere in south of France
Hint? nieuwe DLC/Map uitbreiding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:04

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Bramzel DRnl schreef op maandag 25 januari 2016 @ 14:02:

[afbeelding]
Dat moment waarop ik echt moest inzoomen om te zien of het een screenshot of een foto was :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bramzel DRnl
TweakTweet schreef op maandag 25 januari 2016 @ 14:39:
Renault Range T spotted somewhere in south of France
Hint? nieuwe DLC/Map uitbreiding?
Totaal overheen gelezen ook, inderdaad zeg. Zouden ze die Range T daarvoor bewaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ircghost schreef op maandag 25 januari 2016 @ 14:55:
[...]

Dat moment waarop ik echt moest inzoomen om te zien of het een screenshot of een foto was :)
Ja grafisch is dit spel echt een pareltje. Zit er ook over te denken om binnenkort over te gaan op UHD. Daarvoor moet er alleen wel wat hardware vervangen gaan worden. Maar wel super mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyberCow schreef op maandag 25 januari 2016 @ 15:15:
[...]

Ja grafisch is dit spel echt een pareltje. Zit er ook over te denken om binnenkort over te gaan op UHD. Daarvoor moet er alleen wel wat hardware vervangen gaan worden. Maar wel super mooi.
Ik ben bang dat 4K nog niet echt speelbaar gaat worden voor nu. Hopelijk brengt HBM2 daar verandering in dit jaar. Zowel AMD als Nvidia gaan hier videokaarten voor uitbrengen. Als ik jou was, zou ik het even afwachten :).

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cranzai
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 01-09 22:00
Misschien is het wel een France DLC inclusief truck?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cranzai schreef op maandag 25 januari 2016 @ 15:35:
Misschien is het wel een France DLC inclusief truck?
Hebben we het nu over een DLC van ETS2 zelf? Of een update van ProMods?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cranzai
Anonymoussaurus schreef op maandag 25 januari 2016 @ 15:36:
[...]

Hebben we het nu over een DLC van ETS2 zelf? Of een update van ProMods?
Dit plaatje is uit een blogpost van SCS, ontwikkelaar van ETS2, gevist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramzel DRnl
@ScuL; weten jullie meer over die Franse uitbreiding? Jullie hebben lijntjes met SCS toch? Je zal hier vast niks over mogen zeggen, maar gaat dat nog conflicteren met jullie ProMods werk in Frankrijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moet haast wel een DLC zijn, of een update, als er staat "spotted in South-France". Hopelijk kan je ook door de Alpen enzo rijden. Met wat mooie bergen en sneeuw zoals in ProMods.

Is er al wat wat bekend over de specificaties van de Renault truck?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cranzai
Anonymoussaurus schreef op maandag 25 januari 2016 @ 15:41:
Moet haast wel een DLC zijn, of een update, als er staat "spotted in South-France". Hopelijk kan je ook door de Alpen enzo rijden. Met wat mooie bergen en sneeuw zoals in ProMods.

Is er al wat wat bekend over de specificaties van de Renault truck?
http://www.renault-trucks.nl/t/

Hopelijk zoveel mogelijk gelijk aan de echte :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Cranzai schreef op maandag 25 januari 2016 @ 15:44:
[...]

http://www.renault-trucks.nl/t/

Hopelijk zoveel mogelijk gelijk aan de echte :D
Jammer dat hij zo 'weinig' pk's heeft vergeleken met m'n 730 pk Scania :$.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bramzel DRnl schreef op maandag 25 januari 2016 @ 15:38:
@ScuL; weten jullie meer over die Franse uitbreiding? Jullie hebben lijntjes met SCS toch? Je zal hier vast niks over mogen zeggen, maar gaat dat nog conflicteren met jullie ProMods werk in Frankrijk?
Hij heeft gezegd dat SCS bezig is met Frankrijk.

ScuL in "[SIM] Euro Truck Simulator 2"

[ Voor 8% gewijzigd door CyberCow op 25-01-2016 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-07 19:56
Zucht, Valiant komt ook weer terug als merk in ATS (i.p.v. Volvo). Hoop dat ETS2 ook na de Renault gewoon aantrekkelijk blijft om te spelen (nieuwe trucks, mods, dlc's enz.)

Hoever gaat SCS eigenlijk met ATS? Komen Canada, Alaska, Midden- en Zuid-Amerika er na verloop van tijd ook bij? Heeft SCS eigenlijk plannen voor containerterminals? Bijvoorbeeld: je rijd het eerste stuk in Amerika met een Amerikaanse truck en daarna los je de container. Er verschijnt een laadschermpje en daarna rijd je met een Europees merk vanuit Antwerpen of Rotterdam naar je eindbestemming. Of wordt alles geïntegreerd en moet je met de boot van New York naar Rotterdam? Als ze dit van plan zijn tenminste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat er wel een modjesmaker gaat komen die ETS2 en ATS aan elkaar weet te vogelen. Van mij mag die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cranzai
Saybia schreef op maandag 25 januari 2016 @ 16:22:
Zucht, Valiant komt ook weer terug als merk in ATS (i.p.v. Volvo). \
...
Wel raar dat Volvo nog niet getekend heeft voor ATS, ze hebben voor zover ik weet geen narigheden gehad van het verbinden van hun naam aan ETS 2 dus waarom ze nou aarzelen om ATS ook een licentie te geven..... Misschien gaat het wel om geld harken maar vragen ze (te) veel van SCS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramzel DRnl
Dat weet ik, maar ik was meer benieuwd of/wat dat voor gevolgen heeft voor hun werk met ProMods.
Saybia schreef op maandag 25 januari 2016 @ 16:22:
Zucht, Valiant komt ook weer terug als merk in ATS (i.p.v. Volvo). Hoop dat ETS2 ook na de Renault gewoon aantrekkelijk blijft om te spelen (nieuwe trucks, mods, dlc's enz.)
Volgens mij heb je een hele dikke disclaimer boven die screenshots gemist:
Now comes the time for an explicit disclaimer - any vehicles and truck brands you will see pictured below this point in text are here only for illustrative purposes, and do not constitute any guarantee that they will be appearing in the game in any particular timeframe. We have implemented them as an experiment when trying to get the door opened.
Ze hebben al eerder aangegeven geen 'fake'-merken meer te gebruiken. Op de vrachtwagen staat ook gewoon Volvo, het zal vast een 'tongue-in-cheek' opmerking zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:20
Hoever gaat SCS eigenlijk met ATS? Komen Canada, Alaska, Midden- en Zuid-Amerika er na verloop van tijd ook bij?
lol, ze hebben nog niet eens 3 van de 50 staten, maar dan nu al canada en zuid-amerika willen :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!
En volgens mij is de Amerikaanse tak van Volvo bijna een compleet ander bedrijf dan het Europese Volvo.

En zelfs als dat niet de reden is, is er nog altijd het probleem dat je in Amerika nog steeds aangeklaagd kunt worden als je in de metro een te harde scheet laat. Dus laat SCS maar extra voorzichtig zijn met de onderhandelingen, voor je het weet hebben ze een miljoenen claim aan hun broek hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FastFred schreef op maandag 25 januari 2016 @ 16:51:
En volgens mij is de Amerikaanse tak van Volvo bijna een compleet ander bedrijf dan het Europese Volvo.

En zelfs als dat niet de reden is, is er nog altijd het probleem dat je-- in-- Amerika nog steeds aangeklaagd kunt worden als je in de metro een te harde scheet laat.
inderdaad in -- maar dacht dat SCS niet in de VS zat maar in Czech Republic :) Praag als het goed is

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ravw schreef op maandag 25 januari 2016 @ 17:13:
[...]

inderdaad in -- maar dacht dat SCS niet in de VS zat maar in Czech Republic :) Praag als het goed is
Maar het gaat dan wel over een Amerikaans bedrijf en die kunnen je volgens mij wel aanklagen als je iets verkeerds doet met hun merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyberCow schreef op maandag 25 januari 2016 @ 17:42:
[...]

Maar het gaat dan wel over een Amerikaans bedrijf en die kunnen je volgens mij wel aanklagen als je iets verkeerds doet met hun merken.
Dat dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

ja aanklagen kan altijd maar het gaat er ook om welke rechten er hier zijn
Als ik op Nederlandse grondgebied gewoon legaal bezig ben , en volgens de VS wet niet dan kunnen ze me niet aanklagen

Zou wat wezen als de je een brief van de FBI krijgt om dat je gisteren in je tuin in Nederland lekker heb zitten blowen ... :) dat je even voor mag komen over 3 dagen in New york :)

maar inderdaad ze kunnen heb beter het zekere voor het onzekere nemen

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-07 19:56
Bramzel DRnl schreef op maandag 25 januari 2016 @ 16:31:
[...]

Dat weet ik, maar ik was meer benieuwd of/wat dat voor gevolgen heeft voor hun werk met ProMods.

[...]

Volgens mij heb je een hele dikke disclaimer boven die screenshots gemist:

[...]

Ze hebben al eerder aangegeven geen 'fake'-merken meer te gebruiken. Op de vrachtwagen staat ook gewoon Volvo, het zal vast een 'tongue-in-cheek' opmerking zijn.
Inderdaad te snel gekeken. Hoop inderdaad dat Volvo er gewoon inzit.
Carfanatic schreef op maandag 25 januari 2016 @ 16:49:
[...]

lol, ze hebben nog niet eens 3 van de 50 staten, maar dan nu al canada en zuid-amerika willen :')
Natuurlijk, het is toch "American Truck Simulator" en "World of Trucks" 8)

Amerikaans merkenrecht: Als SCS het spel in Amerika (zowel noord/midden en zuid) verkoopt dan hebben ze te maken met het Amerikaans merkenrecht. In Europa heeft SCS te maken met het Benelux-merkenrecht. Het gaat erom waar je je diensten aanbied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Carfanatic schreef op maandag 25 januari 2016 @ 16:49:
[...]

Ach ja we mogen blij zijn dat de eerste pack niet de Mid West is, maar dat ze een interessantere regio hebben genomen.
Rockies en California met woestijgebied aan de kant van Mexico is gewoon het meest interessante stukje VS.

Alaska lijkt me verder wel erg leuk als toevoeging in de toekomst.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummiebeer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13:59
enchion schreef op maandag 25 januari 2016 @ 19:55:
[...]
Ice Road Truckers! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bramzel DRnl schreef op maandag 25 januari 2016 @ 15:38:
Zoals gebruikelijk hebben ze schijt aan wat modders al gedaan hebben. Zelfde verhaal als met de Scandinavië DLC. Echter is het werk van Gwen (Kutchek) in Frankrijk dusdanig realistisch dat we ons afvragen of we de DLC weer gaan mergen, het hangt er vanaf waar SCS mee komt
[...]

Pavel van SCS is persoonlijk op bezoek geweest bij een aantal grote Amerikaanse vrachtwagenfabrikanten (Paccar en Kenworth sowieso) .. de rest moet nog komen
SCS mag geen merken gebruiken zonder goedkeuring van de merkhouder

Acties:
  • 0 Henk 'm!
enchion schreef op maandag 25 januari 2016 @ 19:55:
[...]

Misty Fjord :P:P

van harte welkom ... alleen ben benieuwd hoe je daar met een truck komt ... eerste hard vriezen :)

maar Ketchikan here i come als die er in komt

YouTube: Driving around in Ketchikan, Alaska

en natuurlijk de salmon, bears and eagles :9 :9

[ Voor 24% gewijzigd door ravw op 25-01-2016 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:13
ScuL schreef op maandag 25 januari 2016 @ 21:56:
[...]

Zoals gebruikelijk hebben ze schijt aan wat modders al gedaan hebben. Zelfde verhaal als met de Scandinavië DLC. Echter is het werk van Gwen (Kutchek) in Frankrijk dusdanig realistisch dat we ons afvragen of we de DLC weer gaan mergen, het hangt er vanaf waar SCS mee komt
Maar welke kant moeten ze dan op zonder jullie in de wielen te rijden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

[...]

Pavel van SCS is persoonlijk op bezoek geweest bij een aantal grote Amerikaanse vrachtwagenfabrikanten (Paccar en Kenworth sowieso) .. de rest moet nog komen
SCS mag geen merken gebruiken zonder goedkeuring van de merkhouder
Maar rekening houden met de modders is wel lastig, ze kunnen niets meer aanpassen zonder op iemands tenen te staan (al hadden ze beter met Ierland verder kunnen gaan). 't Is jammer, dat zeker. Hopelijk voegt Frankrijk weer een aantal assets toe die jullie kunnen gebruiken :)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jip_86 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 23:18:
[...]

Maar welke kant moeten ze dan op zonder jullie in de wielen te rijden :+
Eerlijk gezegd had ik gehoopt dat het mappen van ETS2 inmiddels klaar zou zijn :P
Koenvh schreef op maandag 25 januari 2016 @ 23:23:
. 't Is jammer, dat zeker. Hopelijk voegt Frankrijk weer een aantal assets toe die jullie kunnen gebruiken :)
Dat is zeker :)

[ Voor 30% gewijzigd door ScuL op 26-01-2016 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramzel DRnl
Wat zou in dat geval het alternatief zijn? Dat jullie het SCS gedeelte wat Kutcheks werk overlapt gewoon vervangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jep dat zou kunnen. We gaan eerst kijken hoe "goed" de DLC wordt. Als het de moeite waard wordt qua assets dan moeten we weer gaan mergen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramzel DRnl
Als ze in de lijn van Scandinavië doorgaan zou dat de moeite waard kunnen zijn.

Achteraf zal Kutcheks werk sowieso niet voor niks zijn. Er hebben immers al duizenden mensen vele uren van genoten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaAresX
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-09 10:11
Ook ik speel nu met Promods en JazzyCat package. Wat een game is het nu zeg! Oprecht vind ik het weer leuk om te spelen, geeft toch iets van een drang om weer te spelen dat nieuwe realisme. Rij alleen met de Scania T, en dat ding heeft een draaicirkel van een vrachtschip. Is dit te fixen? Zo ja hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17:11
Heeft iemand een aanbeveling voor een truck met lekker veel PK? Wil is kijken wat voor invloed dat heeft. Zo'n USA truck lijkt me ook wel leuk, of 8 x 8. Zit op http://ets2mods.com/ te kijken, maar bij veel staat er niet bij hoeveel PK ze zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
SurfBoy schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 19:46:
Heeft iemand een aanbeveling voor een truck met lekker veel PK? Wil is kijken wat voor invloed dat heeft. Zo'n USA truck lijkt me ook wel leuk, of 8 x 8. Zit op http://ets2mods.com/ te kijken, maar bij veel staat er niet bij hoeveel PK ze zijn.
Peterbilt heeft 850 pk geloof ik, verder kun je natuurlijk genoeg mods vinden waardoor je er een zwaardere motor in kan hangen voor alle trucks eigg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe zuinig de truckers op dit forum rijden. Ik rijd op dit moment met mn Scania R730 (RJL) 38,4L/100KM. Niet echt zuinig maar daar geef ik niet veel om :P . Nu wil ik eigenlijk gaan vergelijken met jullie om te kijken of ik de enige ben die niks om het milieu geeft of niet. Zuiniger rijden is altijd mooi meegenomen, dus enige tips zijn uiteraard welkom :P

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
pwillemske schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 19:56:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe zuinig de truckers op dit forum rijden. Ik rijd op dit moment met mn Scania R730 (RJL) 38,4L/100KM. Niet echt zuinig maar daar geef ik niet veel om :P . Nu wil ik eigenlijk gaan vergelijken met jullie om te kijken of ik de enige ben die niks om het milieu geeft of niet. Zuiniger rijden is altijd mooi meegenomen, dus enige tips zijn uiteraard welkom :P
T boeit mij zelfs zo weinig dat ik geen flauw idee heb en er niet eens naar kijk :P , heb m nooit op dat schermpje staan.
Dat betekent niet meteen dat het echte milieu mij niks kan bommen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
TweakTweet schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 19:59:
[...]

Dat betekent niet meteen dat het echte milieu mij niks kan bommen.
Hier geldt hetzelfde hoor, in ETS2 maakt het mij niet veel uit, maar irl wel :+

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaTieBaLk
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Ik zit rond de 30,5L/100Km met mijn rjl Scania R580.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdK9001
  • Nu online

BdK9001

Ik schommelde met m'n RJL R730 eerst tussen 30,5-32, maar nu ik ik Open Spaces rij is dat 37,5 geworden omdat ik daar 100 rij en wat feller optrek. Ook zit ik met die steile heuvels vaker in het blauwe gebied (power zone) dan in het groene gebied efficiency zone). Het zal ook wel schelen dat ik rij met een eindoverbrenging van 3.42:1 ipv 3.2:1

Mijn schakelgedrag:

Wegrijden in 2L, daarna blijf ik laag tot in ieder geval 5L, afhankelijk van het terrein 5H of 6L om uiteindelijk te cruisen in 6H. Zolang ik op redelijk vlak terrein optrek blijf ik in het groene gebied met 50% throttle - door de hoge gearing over te slaan valt het toerental bij opschakelen precies terug tot het begin van het groene gebied. Bij het wegrijden bij tankstations op drukkere autowegen daarentegen trek ik m meestal wel flink door en gebruik ik meer versnellingen om maximaal gebruik te maken van m'n pk's

[ Voor 56% gewijzigd door BdK9001 op 27-01-2016 07:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier een, zonder mods, Scania Streamline R580 Euro 6, met de meest zuinige banden, maar bij mij stijgt het verbruik heel langzaam, ik zit nu op 39,2 op 100km ofzo?

Ik rij dan wel met alleen maar ladingen zwaarder dan 18 ton en vanaf versnelling 6 geef ik eigenlijk altijd vol gas.

Mijn schakel methode om vanuit stilstand tot ~80km/h te komen
Zonder vracht: 4 > 6 > 8 > 10 > 12.
Met vracht (meestal ergens tussen de 17 en 25 ton) op vlakke ondergrond: 2 > 4 > 6 > 8 > 9 > 10 > 11 > 12
Met vracht op een helling: 1 > 3 > 5 > 6 > 7 > 8 > 9 > 10 > 11 > 12

Ik hou de toerenteller trouwens ook ALTIJD in het groene gebied

[ Voor 5% gewijzigd door FastFred op 27-01-2016 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17:58
De sleutel naar het zuinige rijden is toch echt uitrollen. Als je zonder enige vorm van remmen bij een afslag of rotonde oid kan komen dan is 1 op 3.2 wel te doen. Zelfs met een v8 scania.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn vrachtwagen verbruikt ongeveer 35 liter op de 100km. Wat de laatste man zegt het uitrollen is wel een heel belangrijk punt. Wat ik ook doe is op hellingen als ik boven ben gooi ik de versnellingsbak in de vrij waardoor de vrachtwagen naar beneden jaagt. Rij met een MAN TGX 680.

Wel leuk om deze dingen zo met elkaar te delen. Ik vraag me wel af hoe dat BdK9001 het voor elkaar krijgt met lage en hoge versnellingen te hebben. Ik rij wel automaat maar in het echt gaat de automaat ook tussen laag en hoog inschakelen.

[ Voor 29% gewijzigd door CyberCow op 27-01-2016 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayZeeTie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17:25
Kom ik aan met m'n 44L:100km :9
Laatste tijd veel in het oosten gereden door de irritante kleine dorpjes waar je steeds moet afremmen of stoppen.

Nu weer onderweg naar Lille, eens kijken of ik hem omlaag kan krijgen.

Hou er wel van om gewoon met mn voet op de vloer weg te rijden ... anders kun je voordat je op snelheid bent weer stoppen :+

Scania T met R500 op het moment. Nog eventjes geduld voor het zwaarste blok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JayZeeTie schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 12:39:
Kom ik aan met m'n 44L:100km :9
Laatste tijd veel in het oosten gereden door de irritante kleine dorpjes waar je steeds moet afremmen of stoppen.

Nu weer onderweg naar Lille, eens kijken of ik hem omlaag kan krijgen.

Nu hou ik er wel van om gewoon met mn voet op de vloer weg te rijden ... anders kun je voordat je op snelheid bent weer stoppen :+

Scania T met R500 op het moment. Nog eventjes geduld voor het zwaarste blok.
Maar goed dat het gaat om een spelletje denk niet dat de werkgever er heel blij mee zou zijn als je 1/3 meer verbruikt dan een andere chauffeur. Met dat gas op de vloer dat valt toch wel mee eigenlijk. Ik heb er hekel aan als mijn vrachtwagen naar het einde van het toerbereik gaat en dan pas schakelen. Het moet wel een beetje realistisch zijn. Alleen met bergen wil ik nog wel eens een keer de versnelling handmatig een tandje terugdoen en gaat die ook naar de 80L op de 100km.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdK9001
  • Nu online

BdK9001

CyberCow schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 12:31:
Mijn vrachtwagen verbruikt ongeveer 35 liter op de 100km. Wat de laatste man zegt het uitrollen is wel een heel belangrijk punt. Wat ik ook doe is op hellingen als ik boven ben gooi ik de versnellingsbak in de vrij waardoor de vrachtwagen naar beneden jaagt. Rij met een MAN TGX 680.

Wel leuk om deze dingen zo met elkaar te delen. Ik vraag me wel af hoe dat BdK9001 het voor elkaar krijgt met lage en hoge versnellingen te hebben. Ik rij wel automaat maar in het echt gaat de automaat ook tussen laag en hoog inschakelen.
Het lage en hoge heb ik voor elkaar gekregen door de .sii bestanden van deze gearbox mod voor RJL aan te passen. Daarin staat een lijstje met hoe versnellingen moeten worden weergegeven op de display/route advisor. Daarin heb ik de 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12 aangepast naar 1L, 1H, 2L, 2H, 3L, 3H... etc Ik schakel helaas wel sequentieel (Driving Force GT), dus moet vaak dubbel schakelen om te zorgen dat ik netjes in lage of hoge split rijd O-)
CyberCow schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 12:44:
[...]

Maar goed dat het gaat om een spelletje denk niet dat de werkgever er heel blij mee zou zijn als je 1/3 meer verbruikt dan een andere chauffeur. Met dat gas op de vloer dat valt toch wel mee eigenlijk. Ik heb er hekel aan als mijn vrachtwagen naar het einde van het toerbereik gaat en dan pas schakelen. Het moet wel een beetje realistisch zijn. Alleen met bergen wil ik nog wel eens een keer de versnelling handmatig een tandje terugdoen en gaat die ook naar de 80L op de 100km.
Als ik de R730 flink doortrap in de onderste helft van de versnellingen zie ik regelmatig getallen van ruim over de 200L/100km voorbij komen, maar rustig cruisend tussen de 18L (80km/u) en 33L(100km/u)

Uitrollen helpt wel echt enorm, meestal gooi ik de cruisecontrol er af zodra ik stoplichten of de afrit die ik moet hebben zie

[ Voor 28% gewijzigd door BdK9001 op 27-01-2016 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-06 07:36
Ik let er zelf ook nooit op, ik zal eens kijken wat ik verbruik als ik hem weer opstart. (Nu meer met OMSI 2 en flight sims bezig tot ATS).
Hebben jullie nog meer tips om zuiniger te rijden buiten de tips die hier boven gemeld staan? Is inderdaad wel leuker en realistischer als je ook op je verbruik gaat letten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BdK9001 schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 13:05:
[...]

Het lage en hoge heb ik voor elkaar gekregen door de .sii bestanden van deze gearbox mod voor RJL aan te passen. Daarin staat een lijstje met hoe versnellingen moeten worden weergegeven op de display/route advisor. Daarin heb ik de 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12 aangepast naar 1L, 1H, 2L, 2H, 3L, 3H... etc Ik schakel helaas wel sequentieel (Driving Force GT), dus moet vaak dubbel schakelen om te zorgen dat ik netjes in lage of hoge split rijd O-)

[...]

Als ik de R730 flink doortrap in de onderste helft van de versnellingen zie ik regelmatig getallen van ruim over de 200L/100km voorbij komen, maar rustig cruisend tussen de 18L (80km/u) en 33L(100km/u)

Uitrollen helpt wel echt enorm, meestal gooi ik de cruisecontrol er af zodra ik stoplichten of de afrit die ik moet hebben zie
Bedankt voor je reactie maar ik heb helaas een MAN en daar werkt het niet bij. Hoop dat iemand dat voor mijn MAN ook maakt net als dubbele versnelling voor achteruit. Wel heel zuinig verder 18L bij een snelheid van 80km/h dat haalt mijn MAN bij lange na niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdK9001
  • Nu online

BdK9001

CyberCow schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 13:26:
[...]

Bedankt voor je reactie maar ik heb helaas een MAN en daar werkt het niet bij. Hoop dat iemand dat voor mijn MAN ook maakt net als dubbele versnelling voor achteruit. Wel heel zuinig verder 18L bij een snelheid van 80km/h dat haalt mijn MAN bij lange na niet.
Ik gebruik deze voor m'n stock trucks, waarschijnlijk kun je daarbij ook in de .sii file de boel aanpassen

Die 18L is overigens niet gemiddeld, maar huidig verbruik bij die snelheid, gemiddeld zat ik voor ik naar Open Spaces reed op 30.2L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
Ik maak gebruik van de Logitech driving force GT, lijkt me toch leuk om zelf te schakelen. Heeft iemand hier ervaring met een H-shifter en de DFGT om zelf te schakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdK9001
  • Nu online

BdK9001

TweakTweet schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 13:48:
Ik maak gebruik van de Logitech driving force GT, lijkt me toch leuk om zelf te schakelen. Heeft iemand hier ervaring met een H-shifter en de DFGT om zelf te schakelen?
Same here, maar denk wel dat er dan ook een koppelingspedaal bij moet. Of ondersteund ETS2 ook H-shifter zonder koppeling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
BdK9001 schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 13:55:
[...]

Same here, maar denk wel dat er dan ook een koppelingspedaal bij moet. Of ondersteund ETS2 ook H-shifter zonder koppeling?
Geen idee, je kan natuurlijk wel n andere knop instellen als koppeling, maar ik heb toevallig nog 2 pedaaltjes van n oud logitech stuurtje liggen.

Had overigens met een GamePad en Xpadder een keertje een eigen h-shifter gemaakt. Probleem is dat het pookje te kort is om in een h-shifter patroon te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
Nou mensen ik doe er nog een schepje bovenop, ik rijd gemiddeld 49,6/100 km.....

Weet iemand toevallig hoe ik de opeenvolgende versnellingsbak per 2 ofzo kan laten lopen?

[ Voor 36% gewijzigd door TweakTweet op 27-01-2016 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ugh, sinds ik een Xbox One controller gebruik vertoont mijn CC kuren. Zodra ik 'm instel met C of een knop m'n joystick dan gaat 'ie vrijwel gelijk weer uit. En dat terwijl ik niets doe qua gas/rem of sturen.

Ben alle settings al wel langsgelopen volgens mij, maar nog niet kunnen vinden waardoor het nou komt.

Wel jammer :( Met m'n Xbox 360 controller werkte alles perfect.

[ Voor 7% gewijzigd door London op 27-01-2016 17:19 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Las Vegas schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 17:19:
Ugh, sinds ik een Xbox One controller gebruik vertoont mijn CC kuren. Zodra ik 'm instel met C of een knop m'n joystick dan gaat 'ie vrijwel gelijk weer uit. En dat terwijl ik niets doe qua gas/rem of sturen.

Ben alle settings al wel langsgelopen volgens mij, maar nog niet kunnen vinden waardoor het nou komt.

Ik heb dat ook wel eens gehad met het racestuur. Het kan wel eens helpen om opnieuw de calibratie uit te voeren in de software. En als dat niet lukt zou je eventueel de dode zone van gas/rem ietsjes omhoog kunnen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm, kleine correctie, net ff snel gechecked, 40.5 liter op 100km :+ Zometeen weer km's maken, eerst ff TJV van vandaag kijken :)

[ Voor 30% gewijzigd door FastFred op 27-01-2016 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk33
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 06-06-2024

Ik had een vergelijkbaar probleem, maar dan met een logitech rumblepad 2.
CC ging constant uit.

CC gaat uit bij kleinste beetje remmen

Mijn linker joystick was voor sturen links rechts, maar gas/remmen stond er ook nog op, maar bijna uit qua gevoeligheid. Dus zonder CC merkte je er helemaal niks van maar de cc schoot wel uit steeds.

Check dus even je joysticks en of er niet toevallig nog remmen/gas geven op staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deadzone aanpassen. Had ik ook last van (G27 pedalen met smerige potmeters). Of deadzone omhoog, of zorgen dat de meters goed werken (in mijn geval schoonmaken) :)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ok thanks, zal er eens naar kijken morgen!

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Uhm Nedgame verkoop American truck simulator al ?
https://www.nedgame.nl/pc...or-california/2589152041/

Die komt toch pas 3 feb uit ?

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Pykow schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 21:55:

Wie gaat de gok wagen en hem daar bestellen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En een goeie 3000km verder vanavond en mijn verbruik is gestegen van 40.5 op 100km naar 41.1 op 100km...

Vroegah, voor de update met de nieuwe banden, zat ik gewoon altijd vast op 32 op 100km ofzo...
Koenvh schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 19:33:
Had ik ook last van (G27 pedalen met smerige potmeters). Of deadzone omhoog, of zorgen dat de meters goed werken (in mijn geval schoonmaken) :)
Hoe ver ga jij met dat schoonmaken? Mijn G25 heeft daar ook wel 's last van aangezien de boel in een stoffige omgeving op tapijt staat. Ik heb de pedalen bak nu 2 keer los gehad om schoon te maken, maar verder dan de pedalen demonteren en het loopwerk wat afvegen en schoonblazen ben ik niet gekomen. Er schijnt ook een meer permanente oplossing te zijn waarbij je de potmeters zelf ook helemaal demonteert, reinigt en in vers vet zet.

[ Voor 63% gewijzigd door FastFred op 27-01-2016 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Odessa schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 22:01:
[...]

Als die €20 was geweest had ik het gedaan :P
Ik vind al die doosjes wel mooi, maar 't neemt zo veel ruimte in. :/
FastFred schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 22:15:
En een goeie 3000km verder vanavond en mijn verbruik is gestegen van 40.5 op 100km naar 41.1 op 100km...

Vroegah, voor de update met de nieuwe banden, zat ik gewoon altijd vast op 32 op 100km ofzo...

[...]

Hoe ver ga jij met dat schoonmaken? Mijn G25 heeft daar ook wel 's last van aangezien de boel in een stoffige omgeving op tapijt staat. Ik heb de pedalen bak nu 2 keer los gehad om schoon te maken, maar verder dan de pedalen demonteren en het loopwerk wat afvegen en schoonblazen ben ik niet gekomen. Er schijnt ook een meer permanente oplossing te zijn waarbij je de potmeters zelf ook helemaal demonteert, reinigt en in vers vet zet.
Openmaken, pedalen open, potmeter open. Geen vet, maar contactspray... Vet is niet helemaal de bedoeling geloof ik :P

Alleen als je d'r echt last van hebt doen, want het is nogal wat werk. (En bij mij is een of ander plastic schroefje kapot gegaan waardoor ik een andere oplossing heb moeten zoeken om de potmeter bij het pedaal te houden. Voordeel: Hij zit nu steviger dan eerst :) )

[ Voor 11% gewijzigd door Koenvh op 27-01-2016 22:26 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Odessa schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 22:01:
[...]

ik! Eens zien of het klopt en wanneer het bezorgd zal worden :) Als het er is, plaats ik wel een berichtje _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuw stukje Frankrijk in ontwikkeling in ProMods
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/vnb9KEY.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozymandias1965
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 31-03 08:07
Pykow schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 21:55:

Bij Nedgame dus 29,-. Bij Gamemania is die 24,98

http://www.gamemania.nl/D...spx?tabid=88&gmgame=34196

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jep, maar bij Gamemania is het pre-order. Bij Nedgame staat er niet zoiets bij, dus zou direct uitgeleverd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Laatst online: 09:27
ScuL schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 01:41:
Nieuw stukje Frankrijk in ontwikkeling in ProMods
[afbeelding]
Mooi werk Scul! Ik heb ATS zelf bij Gamesplanet gekocht. 15 euro. Ben echt benieuwd of ik het leuk ga vinden want heb niet zoveel met amerikaanse trucks en vermaak me prima met ETS met promods en rusmap. We gaan het zien!

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

FastFred schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 08:24:
Jep, maar bij Gamemania is het pre-order. Bij Nedgame staat er niet zoiets bij, dus zou direct uitgeleverd worden?
Nedgame heeft vaak spullen eerder dan andere winkels.
Laatst bestelde ik de nieuwe AnimalCrossing Amiibo's die nog niet in de winkel lagen.
Ze zijn meestal wel 5 euro duurder met alles, maar ze leveren goed en vaak nog dagen voor de release ;)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummiebeer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13:59
Met miljoenen op de bankrekening kijk ik niet meer zo naar dieselverbruik. Wel doe ik veel aan uitrollen en ver vooruit kijken, voor zover dat kan met ets, een tik die ik overgehouden heb van het echte werk.

Toch merk ik ook dat sinds de update met de banden dat het verbruik wel gestegen is, vreemd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik probeer ook altijd zo realistisch mogelijk te rijden ook met uit laten rollen en gebruik maken van de motorrem om de normale rem te besparen. Weet niet of het echt nut heeft maar het blijft toch een simulator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Ai Traffic pack 3.4 is uit voor de liefhebber: http://ets2.lt/en/ai-traffic-pack-by-jazzycat-v3-4/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
CyberCow schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 13:52:
Gaan we zeker mee aan de gang super bedankt voor het laten weten :).
Graag gedaan. Ik ga nu even verder met mn rit van Zwolle naar Akranes in IJsland :p Nog best wat kilomters voor de boeg met 23 ton drank aan boord :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 15:56

RoofTurkey

PredatorKalkoen

ATS heeft nu ook een launch trailer:

Ziet er super gaaf uit, ook de voice over in het begin bevalt me zeker. De voice overs in het midden waren alleen een beetje raar als je het mij vraagt, erg 'random' en ze liepen niet echt in elkaar over of wat dan ook :/.

[ Voor 54% gewijzigd door RoofTurkey op 28-01-2016 14:27 ]

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hihihi, collega vroeg me net of ik 3 februari iets bijzonders in de planning had staan want hij wilde bij een van onze vestigingen langs voor wat werk aan het WiFi netwerk daar.

Mijn reactie: "Ja, dat kan echt niet! 3 februari heb ik iets heel belangrijks op de planning staan!"

Collega: "Oh shit, dus ik kan niet naar vestiging X om het WiFi daar te fixen, wat moet je die dag doen dan?"

Ik: "American Truck Sim spelen, want die komt dan uit :D "

Collega: :F

:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nice Guy Eddie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:29
FastFred schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 15:10:
Ik: "American Truck Sim spelen, want die komt dan uit :D "

Collega: :F

:Y)
:+

Ga er geen vrij voor nemen op die dag. Misschien is die pas in de avond te downloaden. Komend weekend ga ik in ieder geval volop de streams en YT filmpjes kijken van Squirrel.

ETS2 heb ik op steam dik 640 uur gespeeld, ben benieuwd of ik dat ook ga halen met ATS 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb deze week helemaal geen tijd gehad om ETS te starten helaas. Weet wel dat ik aan een monsterrit bezig ben van bijna 13.000km. Eigenlijk ook gekkenwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Ik heb de modified Peterbilt 389 1.10 BETA nu gedownload, maar onder welke verkoper kan ik die vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinterBase
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:58
Sinds vorig weekend een G920 en Wheelstandpro in bezit (kon de G27 nergens meer nieuw kopen), speelt toch leuker dan met een controller :) Ik heb de settings voor het stuur overgenomen van verschillende Youtube filmpjes maar twijfel bij sommige toch of het wel de 'juiste' instellingen zijn. Iemand hier die zijn settings wil sharen zodat ik wat kan vergelijken? Alvast bedankt!

PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahyuSchmidt
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 09-06 15:10
WinterBase schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 18:33:
Sinds vorig weekend een G920 en Wheelstandpro in bezit (kon de G27 nergens meer nieuw kopen), speelt toch leuker dan met een controller :) Ik heb de settings voor het stuur overgenomen van verschillende Youtube filmpjes maar twijfel bij sommige toch of het wel de 'juiste' instellingen zijn. Iemand hier die zijn settings wil sharen zodat ik wat kan vergelijken? Alvast bedankt!
Heb je geen last van de stang in het midden? Zit er zelf ook aan te denken om iets van een wheelstand te kopen.

PSN: Wahyu2304_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinterBase
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:58
WahyuSchmidt schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 18:41:
[...]

Heb je geen last van de stang in het midden? Zit er zelf ook aan te denken om iets van een wheelstand te kopen.
Nope, totaal geen last ondervonden van de stang in het midden :)

PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FastFred schreef op woensdag 23 december 2015 @ 15:01:
Denk dat ik binnenkort mijn ETS2 ook maar overzet op Steam, ik wil nog altijd een keer die High Power Cargo Pack hebben (meer voor de coole strepen onderop de bumper dan voor de vrachten, maar toch)
Godver, ik had vanavond eigenlijk m'n administratie moeten doen. Maar nu heb ik net ETS2 over gezet naar Steam, mijn Going East en Scandinavia DLC geactiveerd en ik heb Cabin Accesoires en High Power Cargo DLC gekocht...

:+

For future reference:

- Kopie gemaakt van de volledige "Euro Truck Simulator 2" map in de map "Mijn Documenten"
- CD-key van ETS2 ingevoerd in Steam en ETS2 laten installeren.
- De oude installatie van ETS2 deinstalleren vanuit Configuratiescherm van Windows
- DLC's gekocht en geactiveerd
- Checken of ETS2 start en of je oude savegame nog gevonden wordt (de kopie bleek achteraf niet nodig dus)

[ Voor 27% gewijzigd door FastFred op 28-01-2016 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Yuri
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 13-09 20:25
Ik heb (f)ATS via Nedgame gekocht, want ik had nog wat geld op mijn paypal rekening staan. Ik heb een mail binnengekregen met de melding dat de order is ingepakt en verzonden. Na 20:00 kan ik track & trace volgen. Ben benieuwd of ik hem eerder heb (en kan spelen) als 3 februari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat je 'm wel kunt installeren maar nog niet kunt activeren.

Dat, of het is gewoon een automatisch mailtje dat je krijgt als je order verwerkt is en hij wordt pas aan het eind van de dag op 2 februari daadwerkelijk verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
SurfBoy schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 18:20:
Ik heb de modified Peterbilt 389 1.10 BETA nu gedownload, maar onder welke verkoper kan ik die vinden?
DAF geloof ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SurfBoy
Nop, had hem uitiendelijk gevonden bij Iveco. Ook gelijk even getuned. Man, absurd hoeveel je kan veranderen bij die truck.
Pagina: 1 ... 18 ... 162 Laatste