Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:27
tharonny schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 16:59:
[...]

Had al een paar keer een lijstje uit het topic gehaald om de juiste volgorde te kunnen bepalen. Nu jou lijstje er tussendoor kwam met rusmap en trailer packs was ik om. Gebruik niet alles, maar genoeg om weer heel wat uurtje nieuwe wegen te ontdekken!
In de readme.txt van RUSmap staat ook een volgorde voor de mods die je kan gebruiken als je ook Promods hebt. Makkelijk bij de hand :)

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22-04 17:15
Nou mensen, ik heb het even uitgetest. Het is echt onmogelijk ja 8)7
DRAMA!!!

Ik dacht even leuk met een lange trailer. nou niet dus, hoewel ik wel het idee heb dat de trailer onzichtbaar nog een stuk breder of langer is want soms raak je niks wat je kan zien maar gaat er wel schade bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TweakTweet schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 18:00:
[afbeelding]

Ik dacht even leuk met een lange trailer. nou niet dus, hoewel ik wel het idee heb dat de trailer onzichtbaar nog een stuk breder of langer is want soms raak je niks wat je kan zien maar gaat er wel schade bij
Dat word omrijden maar wel een hele dikke lading. Waar heb je die vandaan want lijkt mij ook wel keer leuk om die te gaan vervoeren. Al pak ik dan niet een bergweggetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
CyberCow schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 18:14:
[...]

Dat word omrijden maar wel een hele dikke lading. Waar heb je die vandaan want lijkt mij ook wel keer leuk om die te gaan vervoeren. Al pak ik dan niet een bergweggetje.
http://etsmods.net/baobab-trailer-v1-22/

Maar t is niet echt n goede trailer vind ik, en te lang, zelfs voor op bochten op de snelweg moet je echt goed uitkijken als je rechts rijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TweakTweet schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 18:33:
[...]

Maar t is niet echt n goede trailer vind ik, en te lang, zelfs voor op bochten op de snelweg moet je echt goed uitkijken als je rechts rijdt.
Dan laat ik het maar als het onrealistisch is dat je niet eens normaal een snelweg kan rijden.

Net begonnen aan een megarit. Ben benieuwd of ik op tijd aankom en hoeveel schade het op gaat leveren. bijna 13.000km. Iemand al wel eens langere ritten gehad?
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/gO0olDJ.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 23:06
CyberCow schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 18:36:
[...]

Dan laat ik het maar als het onrealistisch is dat je niet eens normaal een snelweg kan rijden.

Net begonnen aan een megarit. Ben benieuwd of ik op tijd aankom en hoeveel schade het op gaat leveren. bijna 13.000km. Iemand al wel eens langere ritten gehad?
[afbeelding]
Haha l0l!! 25 graden en dikke sneeuw!

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozymandias1965
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 31-03 08:07
BaZnGaNL schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 18:40:
[...]

Haha l0l!! 25 graden en dikke sneeuw!
Binnentemperatuur denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja dat heeft ProMods in Ijsland wel weer goed voor elkaar met die temperatuur. Helaas doet Russia OpenSpaces dat niet zo netjes. Misschien in de volgende versie wel. Vind het er ook altijd raar uitzien. Maar straks in Ijsland klopt de temperatuur wel. Nog een paar 1000km geduld en ben ik daar :).

[ Voor 19% gewijzigd door CyberCow op 20-01-2016 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 23:06
Nee is volgens mij de buitentemperatuur.

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BaZnGaNL schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 19:58:
[...]

Nee is volgens mij de buitentemperatuur.
Dat kan ook alleen dan met kapotte pixels waardoor het minnetje is weggevallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
TweakTweet schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 18:00:
[afbeelding]

Het kan prima, alleen moet je de physics van Big Rigs over the Road Racing importeren :P

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc0nly
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 12-09 12:53
Hallo, Ik ben een grote liefhebber van Euro Truck Simulator 2.
Nou wil ik Russia OpenSpaces gebruiken alleen crasht die wanneer ik mijn save game start.
Dit heb ik alleen met Russia OpenSpaces dus ergens moet een fout zitten?
Ik gebruik verder Promods 2.0 en Rusmap 1.6. Kan iemand mij misschien de mod load waar jullie zonder problemen op spelen geven want misschien zit daar de fout? En heb ik de Fix for Conections RusMap & Russian Open Spaces nodig? (http://ets2.lt/en/fix-for...ssian-open-spaces-update/)

Verder vind ik het een mooie OP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tharonny
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-09 17:50
Sn3gG3l schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 17:49:
[...]

In de readme.txt van RUSmap staat ook een volgorde voor de mods die je kan gebruiken als je ook Promods hebt. Makkelijk bij de hand :)
Het was niet zo zeer alleen voor de volgorde van rusmap en promods maar ook voor alle trailer en Traffic packs, maar bedankt voor de tip!

Intel i5 2500k, ADATA 8gb + Corsair 8gb 1333MHz, MSI R9 290x, ADATA HM 650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpion-biker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-09 10:04
na een paar ritten toch maar besloten om over te stappen van de xbox controller naar een Logitech G25 (tweedehands gekocht). Dit rijdt toch echt wel een stuk leuker :-)

World of Trucks ~ Steam ~ CR: clan Kronenjagers (#8QGLP089)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Marc0nly schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 20:58:
Hallo, Ik ben een grote liefhebber van Euro Truck Simulator 2.
Nou wil ik Russia OpenSpaces gebruiken alleen crasht die wanneer ik mijn save game start.
Dit heb ik alleen met Russia OpenSpaces dus ergens moet een fout zitten?
Ik gebruik verder Promods 2.0 en Rusmap 1.6. Kan iemand mij misschien de mod load waar jullie zonder problemen op spelen geven want misschien zit daar de fout? En heb ik de Fix for Conections RusMap & Russian Open Spaces nodig? (http://ets2.lt/en/fix-for...ssian-open-spaces-update/)

Verder vind ik het een mooie OP!
Ik ben een groot voorstander van ProMods v200, RusMap 1.6 en Open Spaces 2.4. Je hebt de snowfix nodig voor de sneeuw in Open Spaces anders loopt de hele handel vast. Verder gebruik ik deze volgorde en volgens mij zijn er met mij meerdere die deze volgorde gebruiken CyberCow in "[SIM] Euro Truck Simulator 2". Voor Russia Open Spaces moet je wel versie 2.4 gebruiken in ETS v1.22. Deze versie gebruik ik zonder problemen al duizenden kilometers http://sharemods.com/9pcot7b7trim/ros_2.4_1.22_full.rar.html.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc0nly
  • Laatst online: 12-09 12:53
CyberCow schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 00:10:
[...]

Ik ben een groot voorstander van ProMods v200, RusMap 1.6 en Open Spaces 2.4. Je hebt de snowfix nodig voor de sneeuw in Open Spaces anders loopt de hele handel vast. Verder gebruik ik deze volgorde en volgens mij zijn er met mij meerdere die deze volgorde gebruiken CyberCow in "[SIM] Euro Truck Simulator 2". Voor Russia Open Spaces moet je wel versie 2.4 gebruiken in ETS v1.22. Deze versie gebruik ik zonder problemen al duizenden kilometers http://sharemods.com/9pcot7b7trim/ros_2.4_1.22_full.rar.html.
Bedankt deze volgorde werkt ook bij mij zonder crash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TweakTweet schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 18:33:
[...]

De trailer is vreselijk lelijk en er zit geen collision detection halverwege de trailer (de AI kan gewoon dwars door je trailer heen rijden).

Op de snelweg heb ik eigenlijk nooit problemen met deze trailer. Je moet alleen je route erg goed plannen en waar nodig verleggen, VOOR dat je vertrekt. Kleine rotonde's en enkelbaans op/af -ritten met vangrail aan weerszijden kun je niet nemen namelijk.

Ik moet nog 278km tot er 4 ton op de teller van mijn Scania staat 8) Dacht het gisteravond nog wel te kunnen halen met een rit van 2200km, maar was vergeten dat daar ook 2x veerboot bij zat :( Misschien heb ik daar vanavond nog wel tijd voor :)

[ Voor 14% gewijzigd door FastFred op 21-01-2016 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
scorpion-biker schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 00:09:
na een paar ritten toch maar besloten om over te stappen van de xbox controller naar een Logitech G25 (tweedehands gekocht). Dit rijdt toch echt wel een stuk leuker :-)
Ga je vast veel plezieer aan beleven! Ben zelf van tobo naar g27 gegaan, gebruik deze eigenlijk alleen voor ETS2 en heb er nog steeds geen spijt van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat is zo'n stuur toch realistisch en chill. Nog een vraagje: als ik een bocht heb genomen moet ik heel snel m'n stuur weer terug draaien omdat ik anders de berm in rijd. Ik zelf denk dat dan de stuurgevoeligheid te hoog staat. Ik had het dus teruggeschroefd, maar dan lijkt het weer te langzaam. Als ik hem weer wat hoger zet, en ik rijd met 160 over de snelweg, dan lijkt het ook alsof m'n stuur super gevoelig is. Ik kan dus niet echt een middenweg vinden.

Hebben jullie hier ervaringen mee? Zijn hier logische verklaringen voor? Bedankt d:)b

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Je rijd te hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee maar even serieus. Komt het echt omdat ik hard rijd (door de wind simulatie ofzo. Dat door de kracht van de wind, het lijkt alsof m'n stuur overgevoelig is)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaAresX
  • Laatst online: 07-09 10:11
Dit dus ^
160 met een vrachtwagen van 10+ ton... Als je zelf in een auto rijd, is je stuur toch ook stuk gevoeliger op de snelweg. Je stuurt op de snelweg geen 180 graden naar links of rechts, wat je in de stad wel doet ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdK9001
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:49

BdK9001

Kalm aan en rap een beetje

Ik heb op hogere snelheid ook dat de truck al heel gauw gaat 'slingeren' bij een kleine stuurbeweging. Ik heb de gevoeligheid zo ingesteld dat 90 graden draaien van mijn stuur ook 90 graden oplevert in het spel. Je zou misschien een kleine deadzone aan kunnen zetten, of de centering van je stuur wat hoger zetten. In mijn ervaring werkt dat pas een klein stukje uit het midden

Kalm aan! En rap een beetje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BdK9001 schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 11:04:
Ik heb op hogere snelheid ook dat de truck al heel gauw gaat 'slingeren' bij een kleine stuurbeweging. Ik heb de gevoeligheid zo ingesteld dat 90 graden draaien van mijn stuur ook 90 graden oplevert in het spel. Je zou misschien een kleine deadzone aan kunnen zetten, of de centering van je stuur wat hoger zetten. In mijn ervaring werkt dat pas een klein stukje uit het midden
Oke, dan weet ik dat dat dus hoort. Ik heb m'n stuur via de Profiler gewoon ingesteld op 900 graden. Bedankt voor de reacties. Maaruh, op welke stuurgevoeligheid hebben jullie het dan ingesteld?

160 rij ik vaak alleen zonder trailer. Omdat ik dat gewoon chill vind :D. Met trailer rij ik vaak iets van, uhh.. 140 ofzo :$. Gaat bijna nooit fout. Op de navigatie kan ik al ruimschoots van tevoren zien of er een scherpe bocht komt, zo ja, dan rem ik wat af. Het inzicht is er wel, dus wat is het 'probleem' van hard rijden? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdK9001

BdK9001

Anonymoussaurus schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 11:07:
[...]

Oke, dan weet ik dat dat dus hoort. Ik heb m'n stuur via de Profiler gewoon ingesteld op 900 graden. Bedankt voor de reacties. Maaruh, op welke stuurgevoeligheid hebben jullie het dan ingesteld?
Ik heb de gevoeligheid net iets rechts van 0 staan, is een kwestie van proberen, ik wil dein ieder geval graag dat mijn echte en digitale stuur 1 op 1 zouden draaien.
160 rij ik vaak alleen zonder trailer. Omdat ik dat gewoon chill vind :D. Met trailer rij ik vaak iets van, uhh.. 140 ofzo :$. Gaat bijna nooit fout. Op de navigatie kan ik al ruimschoots van tevoren zien of er een scherpe bocht komt, zo ja, dan rem ik wat af. Het inzicht is er wel, dus wat is het 'probleem' van hard rijden? :D
Een vrachtwagen is er niet echt op gebouwd om zo hard te gaan en is - met of zonder trailer - vrij instabiel. In het begin wilde ik ook nog wel eens snel naar een nieuwe vracht racen, maar nadat ik een keer ondersteboven aan de andere kant van de vangrail lag ben ik toch maar wat rustiger gaan rijden. Heb nu ook buiten Rusland mn begrenzer aan, in Rusland rij ik meestal 100

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BdK9001 schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 11:13:
[...]

Ik heb de gevoeligheid net iets rechts van 0 staan, is een kwestie van proberen, ik wil dein ieder geval graag dat mijn echte en digitale stuur 1 op 1 zouden draaien.
Ik bedoel de gevoeligheid in ETS2 zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdK9001

BdK9001

Ik ook ;) kan helaas pas vanavond laat een screenshot maken

[ Voor 73% gewijzigd door BdK9001 op 21-01-2016 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik gebruik deze instellingen voor het sturen en mijn stuur op het scherm en wat ik in de hand heb draaien 1 op 1. Profiler nooit instellingen in gedaan wel in spelbesturing onder configuratiescherm. Daar ingesteld mijn stuur 900°.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-06 07:36
Anonymoussaurus schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 11:07:
[...]

Persoonlijk vind ik er geen hol aan als ik de snelheidslimiet overschrijd. Dan ga ik liever een potje Rallly rijden of Project Cars doen. :)
Soms wil ik nog wel eens 90 rijden op een weg waar je 80 mag, maar dat was het dan ook wel. :P

Leuk artikeltje trouwens:
http://motherboard.vice.c...m_source=motherboardfbned
Een maat van mij stuurde dit door. Dankzij mij hebben al 2 mensen ETS2 gekocht, terwijl ze me eerst voor gek verklaarden dat ik simulatie games speelden. Totdat ze zelf een keer gereden hebben, en erachter komen dat dit een heerlijk spel is om helemaal tot rust te komen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
GluonC schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 12:50:
[...]

Persoonlijk vind ik er geen hol aan als ik de snelheidslimiet overschrijd. Dan ga ik liever een potje Rallly rijden of Project Cars doen. :)
Soms wil ik nog wel eens 90 rijden op een weg waar je 80 mag, maar dat was het dan ook wel. :P
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/PRC6ob5.jpg
Inderdaad een leuk geschreven stuk en voor mij iig zeker waar :)
Ik ga deze doorsturen naar diegene die mij zot verklaren..of dat helpt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hier ook een Oculus Rift liggen, ook al gebruikt in ETS2. Allemaal toch wat raar. Het ziet er uiteraard wel heel vet uit. Maar helaas door de limitaties van de DK2 wordt het na een tijd wel een beetje pijnlijk aan de ogen. Je kan niet echt ver kijken. Draw distance is minimaal..

Anderzijds wel heel simpel om in te stellen, de beta downloaden. Rift verbinden en klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkPino
  • Laatst online: 13-09 19:35
Hallo allen!
Ik ben nu bezig met een rit van Moldavië naar Rusland maar dan moet je dus helemaal om Oekraïene heen rijden. Is daar geen stukje kaart van?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DarkPino schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 14:23:
Hallo allen!
Ik ben nu bezig met een rit van Moldavië naar Rusland maar dan moet je dus helemaal om Oekraïene heen rijden. Is daar geen stukje kaart van?
Helaas heb ik dat ook niet niet kunnen vinden. Had van de week wel een mod voor Oekraine maar die plaatste die in de map op de plek van Iran. Dus dat word denk ik toch omrijden. Mocht je wel iets vinden erop dan hoor ik het graag :). Maar zal een beste rit zijn dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdK9001

BdK9001

CyberCow schreef op maandag 18 januari 2016 @ 14:38:
Is het mogelijk om Oekraine ook daadwerkelijk in de map op de plaats van Oekraine te plaatsen? Nu staat het in Iran en Afghanistan. Het komt van de South Korea mod af. Verbindingswegen zal wel niet lukken al zou dat helemaal mooi zijn.
[afbeelding]
Met de South Korea Adventure Map kan dat, weet alleen niet of deze ook op de gode plek komt, bij CyberCow ging dat niet, moet m zelf nog proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 21:11
Verwijderd schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 13:51:
Heb hier ook een Oculus Rift liggen, ook al gebruikt in ETS2. Allemaal toch wat raar. Het ziet er uiteraard wel heel vet uit. Maar helaas door de limitaties van de DK2 wordt het na een tijd wel een beetje pijnlijk aan de ogen. Je kan niet echt ver kijken. Draw distance is minimaal..

Anderzijds wel heel simpel om in te stellen, de beta downloaden. Rift verbinden en klaar :)
Ik kan niet wachten op de eerste ervaringen met de consumer rift en ets2. Lijkt me echt geweldig!

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BdK9001 schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 14:27:
[...]

Met de South Korea Adventure Map kan dat, weet alleen niet of deze ook op de gode plek komt, bij CyberCow ging dat niet, moet m zelf nog proberen.
Volgens mij heb je de verkeerde gequote :+. Het klopt bij mij werkte het niet welke volgorde ik ook gebruik. Ook is Zuid Korea echt een drama het ziet er niet uit.

Luchtbrug 1000km lang zonder ondersteuning
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/6YZXaII.png
Eindeloos rechtdoor rijden zonder verkeer of wat dan ook
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YMU4pkw.png
Volgas met 150 terugereden had er helemaal geen zin in ding maar op de kant gegooid. Oja en de branding gaat de verkeerde kant op 8)7
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/huFw3JV.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdK9001

BdK9001

CyberCow schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 15:15:
[...]

Volgens mij heb je de verkeerde gequote :+. Het klopt bij mij werkte het niet welke volgorde ik ook gebruik. Ook is Zuid Korea echt een drama het ziet er niet uit.

Luchtbrug 1000km lang zonder ondersteuning
[afbeelding]
Eindeloos rechtdoor rijden zonder verkeer of wat dan ook
[afbeelding]
Volgas met 150 terugereden had er helemaal geen zin in ding maar op de kant gegooid. Oja en de branding gaat de verkeerde kant op 8)7
[afbeelding]
Hehe foutje van mijn kant inderdaad, had de verkeerde versie te pakken...

Dat ziet er trouwens wel echt uit als een lame wereld zeg... misschien wel leuk om in MP een wedstrijdje te doen wie het eerste aan de andere kant is

[ Voor 9% gewijzigd door BdK9001 op 21-01-2016 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
CyberCow schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 14:25:
[...]

Helaas heb ik dat ook niet niet kunnen vinden. Had van de week wel een mod voor Oekraine maar die plaatste die in de map op de plek van Iran. Dus dat word denk ik toch omrijden. Mocht je wel iets vinden erop dan hoor ik het graag :). Maar zal een beste rit zijn dan?
Ik hoop ook dat RUSmap Oekraiene er bij krijgt, jammer dat dit er nog niet in zit. Hopelijk is het geen politieke beslissing :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GluonC schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 12:50:
Leuk artikeltje trouwens:
http://motherboard.vice.c...m_source=motherboardfbned
Een maat van mij stuurde dit door. Dankzij mij hebben al 2 mensen ETS2 gekocht, terwijl ze me eerst voor gek verklaarden dat ik simulatie games speelden. Totdat ze zelf een keer gereden hebben, en erachter komen dat dit een heerlijk spel is om helemaal tot rust te komen. _/-\o_
Leuk artikel en grappig geschreven. Maar lessen Nederlands heeft de schrijver kennelijk overgeslagen en de F7 knop op zijn toetsenbord kan hij ook niet vinden lijkt het...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
160km/h lukt niet echt stabiel met ETS2. Ik heb de X6 mod geprobeerd, maar ook dan is 130km/h zeer instabiel.
En dat is de X6. Ja, het is Euro Truck Simulator 2, blablabla... Ieder doet wat hij/zij zelf leuk vindt :)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-07 19:56
Sn3gG3l schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 15:32:
[...]

Ik hoop ook dat RUSmap Oekraiene er bij krijgt, jammer dat dit er nog niet in zit. Hopelijk is het geen politieke beslissing :p
Ik ben net door Ужгород (Uzhhorod) langs Мукачево (Mukacheve) gereden zo naar Roemenië. Die twee plaatsen liggen in de Oekraïne. Promods + Rusmap zonder Russian Open Spaces... ben aan het updaten. }:O

[ Voor 7% gewijzigd door Saybia op 21-01-2016 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramzel DRnl
  • Laatst online: 10-09 19:25
FastFred schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 15:47:
[...]

Leuk artikel en grappig geschreven. Maar lessen Nederlands heeft de schrijver kennelijk overgeslagen en de F7 knop op zijn toetsenbord kan hij ook niet vinden lijkt het...
Het is gewoon een beetje een brakke vertaling, het origineel staat hier: https://www.vice.com/en_u...imulator-for-30-hours-389

Maar zeker een leuk artikel, heb hem gelijk even gedeeld aan de collega's die me niet snappen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Saybia schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 16:12:
[...]

Ik ben net door Ужгород (Uzhhorod) langs Мукачево (Mukacheve) gereden zo naar Roemenië. Die twee plaatsen liggen in de Oekraïne. Promods + Rusmap zonder Russian Open Spaces... ben aan het updaten. }:O
Ja maar de kortste weg was neem ik aan over Kiev. Daar moet je nog even mee wachten totdat de mannen van ProMods het af hebben. Het staat wel in hun planning.

https://www.google.com/ma...z7FY1G7mejRY.klb3G1qtRsKM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkPino
Saybia schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 16:12:
[...]

Er zit idd een klein deel Oekraïne in maar dat is te verwaarlozen.

Het is inderdaad een behoorlijke rit, niet kwa kilometers want gek genoeg krijg ik geen routes over de 3000 km maar je bent echt heel lang onderweg. Allemaal kleine 70/50 km/u wegen door dorpjes waar je iedere keer moet stoppen etc... Denk dat dit de eerste keer wordt dat ik te laat ben met leveren

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
DarkPino schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 18:19:
[...]

Er zit idd een klein deel Oekraïne in maar dat is te verwaarlozen.

Het is inderdaad een behoorlijke rit, niet kwa kilometers want gek genoeg krijg ik geen routes over de 3000 km maar je bent echt heel lang onderweg. Allemaal kleine 70/50 km/u wegen door dorpjes waar je iedere keer moet stoppen etc... Denk dat dit de eerste keer wordt dat ik te laat ben met leveren
Ik ben ook al een keer te laat gekomen met die hobbelwegen. Ook nog 5% schade aan de truck omdat ik ze 1x te laat zag en er met 90 opvloog 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!
CyberCow schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 17:58:
[...]

Ja maar de kortste weg was neem ik aan over Kiev. Daar moet je nog even mee wachten totdat de mannen van ProMods het af hebben. Het staat wel in hun planning.
De bedoeling is Oekraïne in ieder geval af te bouwen tot aan Kiev. Het oosten bekijken we afhankelijk van de situatie te zijner tijd.
Wat wel duidelijk is is dat Aldimator, de maker van Rusmap onder geen enkele voorwaarde Oekraïne gaat bouwen (waarschijnlijk is dat inderdaad politiek).
Koenvh schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 16:02:
160km/h lukt niet echt stabiel met ETS2
Mijn gemodde Volvo is nog steeds super stabiel bij 180 à 190km/h, zeker zonder trailer. Met trailer hangt af van het type lading en gewicht natuurlijk. 8)7

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
[b]ScuL schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 22:18:[/

Mijn gemodde Volvo is nog steeds super stabiel bij 180 à 190km/h, zeker zonder trailer. Met trailer hangt af van het type lading en gewicht natuurlijk. 8)7
Welke volvo? :P en hoe heb je hem precies gemod?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jeey, de 4 ton is gehaald :D
ScuL schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 22:18:
Wat wel duidelijk is is dat Aldimator, de maker van Rusmap onder geen enkele voorwaarde Oekraïne gaat bouwen (waarschijnlijk is dat inderdaad politiek).
Jezus wat kinderachtig :')

[ Voor 84% gewijzigd door FastFred op 21-01-2016 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

De bedoeling is Oekraïne in ieder geval af te bouwen tot aan Kiev. Het oosten bekijken we afhankelijk van de situatie te zijner tijd.

[...]

Geen idee hoe je 't doet, maar met de X6 had ik moeite 'm uit de vangrail te houden. :P
Met een vrachtwagen ga ik 't niet proberen :+
FastFred schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 23:15:
Jeey, de 4 ton is gehaald :D

[...]

Jezus wat kinderachtig :')
Ach, je kunt 'm moeilijk verplichten... Als ProMods het overneemt vind ik 't ook prima. Ik hoop namelijk op een uitbreiding naar het oosten :) (Of noorden, en dan een rondje Barendszee :D )

[ Voor 20% gewijzigd door Koenvh op 22-01-2016 00:25 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdK9001

BdK9001

Ik zag gisteravond op de A12 nog wat leuke speeltjes rijden. Twee speciaal-/zwaar transporten, eentje met prefab betondelen, op zich niet heel spannend, maar wel 1,5 strook breed en in een colonne van 4 trucks met voor en achter een busje. En ook nog een met een hele lange trailer met daarop een nieuw treinstel voor de Randstadrail.

En bij Gouda reed ook nog een gloednieuwe MAN TGX 8x4/4 - op dealerkenteken. Toen ik er recht achter reed viel me gelijk de equipment tower op, en bij het inhalen dat ie toch wel een slagje langer was dan de meeste trekkers.

Vlak bij de ring Utrecht kwam ik ook nog een Eurocombi tegen, hopelijk komen die ook gauw naar ETS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jalihaag
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 20-07 12:00
Ook maar eens in de sneeuw aan het spelen geweest.Wat een schitterende map is de Promod toch.

Afbeeldingslocatie: http://i1159.photobucket.com/albums/p636/jalihaag/rjl%20promod/ets2_00025_zps4xxrasut.png

Afbeeldingslocatie: http://i1159.photobucket.com/albums/p636/jalihaag/ets2_00024_zpscwimpew4.png

Afbeeldingslocatie: http://i1159.photobucket.com/albums/p636/jalihaag/ets2_00021_zpstaazao2w.png

Afbeeldingslocatie: http://i1159.photobucket.com/albums/p636/jalihaag/ets2_00005_zpsjdoykqxw.png

Afbeeldingslocatie: http://i1159.photobucket.com/albums/p636/jalihaag/ets2_00001_zpsxoqgdkaz.png

[ Voor 21% gewijzigd door jalihaag op 22-01-2016 08:52 ]

God heeft rare kostgangers. Jammer dat er ook zijn met een vrachtwagen rijbewijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkPino
Hoe heb je al dat sneeuw gekregen? :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jalihaag
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 20-07 12:00
DarkPino schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 09:01:
Hoe heb je al dat sneeuw gekregen? :)
Is de Frosty winter weather v5.6.

God heeft rare kostgangers. Jammer dat er ook zijn met een vrachtwagen rijbewijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyBoy59
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
jalihaag schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 12:01:
[...]

Is de Frosty winter weather v5.6.
ProMods

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

[...]

Jammer dat politiek ook nog voorkomt in een spelletje maar het is niet anders. En voor jullie natuurlijk wel makkelijk om te weten waar je aan toe bent zodat niet alles dubbel word gemaakt zoals destijds met Scandinavia. Ik vond laatst een kaart van ProMods
https://www.google.com/ma...z7FY1G7mejRY.klb3G1qtRsKM. Maar ik vroeg mij af of dit nog klopt omdat ik daar niet bij zie staan het hoge noorden langs de Barentszee terwijl daar op de ProMods website wel wat over te lezen valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Misschien is hij helemaal niet kinderachtig maar is hij er bewust van dat hij in Rusland woont en niet graag mensen op bezoek krijgt of scheve ogen of moeite krijgt met mensen met wie hij werkt in zijn omgeving.

Verder leuk dat Promods in het oosten verder gaat, ook logisch, dan zitten ze scs in ieder geval niet in de weg.

Op die fiets zat ik te denken dat Turkije ook een gaaf land moet zijn om toegevoegd te hebben.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
enchion schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 13:03:
[...]

Misschien is hij helemaal niet kinderachtig maar is hij er bewust van dat hij in Rusland woont en niet graag mensen op bezoek krijgt of scheve ogen of moeite krijgt met mensen met wie hij werkt in zijn omgeving.

Verder leuk dat Promods in het oosten verder gaat, ook logisch, dan zitten ze scs in ieder geval niet in de weg.

Op die fiets zat ik te denken dat Turkije ook een gaaf land moet zijn om toegevoegd te hebben.
Waar is SCS dan momenteel mee bezig voor eventueel een 3e DLC. Ik heb er nooit wat van kunnen vinden, al wil dat niet zeggen het er niet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
CyberCow schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 13:32:
[...]

Waar is SCS dan momenteel mee bezig voor eventueel een 3e DLC. Ik heb er nooit wat van kunnen vinden, al wil dat niet zeggen het er niet is.
Als je de map ziet dan zou als SCS er mee bezig is het meest logisch zijn om Frankrijk,Spanje en Italie toe te voegen met ook Griekenland als mogelijkheid.

Alles behalve Ierland natuurlijk. :D (Zie net dat Promods daarmee gestopt was 2 jaar geleden)

Trouwens een algemene vraag, ik zat net die vid van Squirrel te kijken over American Truck Simulator en het viel me op dat hij die trailer aanhaakte met "T" terwijl hij er eigenlijk vrij ver naast zat.

Is die aanhaak window aanpasbaar, om het moeilijker te maken, zodat ik preciezer moet mikken. ? Zo ja wat moet ik er dan voor aanpassen, kan nl niets wat daar op zou moeten lijken vinden in de settings en ook niet in de "def" files.

[ Voor 3% gewijzigd door enchion op 22-01-2016 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
enchion schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 13:44:
[...]

Als je de map ziet dan zou als SCS er mee bezig is het meest logisch zijn om Frankrijk,Spanje en Italie toe te voegen met ook Griekenland als mogelijkheid.

Alles behalve Ierland natuurlijk. :D (vreemd dat nog niemand daar aan begonnen is zover ik weet.)

Trouwens een algemene vraag, ik zat net die vid van Squirrel te kijken over American Truck Simulator en het viel me op dat hij die trailer aanhaakte met "T" terwijl hij er eigenlijk vrij ver naast zat.

Is die aanhaak window aanpasbaar, om het moeilijker te maken, zodat ik preciezer moet mikken. ? Zo ja wat moet ik er dan voor aanpassen, kan nl niets wat daar op zou moeten lijken vinden in de settings en ook niet in de "def" files.
Ja dat lijkt me ook het meest logisch maar weet dat ProMods ook bezig is met Spanje. Ik kan alleen zelf niet vinden waar SCS nou mee bezig is. Als ze nog ergens mee bezig zijn en niet ETS2 af gaan ketsen en volledig gaan richten op ATS.

Ja dat met de trailer dat zou wel leuk zijn. Nou kan je de trailer er zowat naast zetten en haak je dat ding eraan. kan soms best wel een metertje verschil inzitten. Denk wel het ergens aan te passen moet zijn want bij Trucks en Trailers wat van dezelfde makers is had je wel verschillende moeilijkheden.

[ Voor 9% gewijzigd door CyberCow op 22-01-2016 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdK9001

BdK9001

Een 3e DLC zou op zich leuk zijn, maar ik denk dat het meer waard is als SCS zich toespitst op meer gebied in ATS, en ondertussen - indien mogelijk - een ondersteunende rol bied aan de grote modmakers als Promods en Rusmap bij het pletten van bugs. Die laatste twee leveren erg mooi en gedetailleerd werk en het lijkt me zonde als SCS veel moeite gaat steken in landen die ook door Promods en/of Rusmap gemaakt worden.

Wat ik wel een fijne ontwikkeling zou zijn is een soort compatibility checker voor mods. Sommige trucks eisen bijvoorbeeld dezelfde slot bij een truckdealer op, of veranderen bepaalde accessoires, waardoor er soms texture-not-found red onderdelen op m'n truck zitten. Als dit gestroomlijnd zou zijn zou het een stuk makkelijker zijn om een sloot nieuwe trucks toe te voegen

[droommodus]Helemaal top zou natuurlijk zijn als mods zoals Promods en Rusmap, maar ook bijvoorbeeld de RJL en Ohaha en Jazzycat mods als steam DLC te krijgen zijn, mét auto-update.

Oh, en natuurlijk dat de trucks uit Jazzycat AI truckpack beschikbaar komen als driveable truck, ik ben namelijk smoorverliefd op die oude mercedes die er in zit :9~ [/droommodus]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkPino
Ik hoop toch echt dat ze naar DLC toe gaan werken die Rigids en Tandems mogelijk maken. Dit is meer dan een jaar geleden aangekondigd :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BdK9001 schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 14:11:
[droommodus]Helemaal top zou natuurlijk zijn als mods zoals Promods en Rusmap, maar ook bijvoorbeeld de RJL en Ohaha en Jazzycat mods als steam DLC te krijgen zijn, mét auto-update.

Oh, en natuurlijk dat de trucks uit Jazzycat AI truckpack beschikbaar komen als driveable truck, ik ben namelijk smoorverliefd op die oude mercedes die er in zit :9~ [/droommodus]
Inderdaad. Ik weiger namelijk een account aan te maken om een f*cking mod te kunnen downloaden :/.

Dat zou inderdaad echt geweldig zijn. Ik zou ze meteen kopen. Waarom sluiten ze niet gewoon een deal met ProMods en RusMap? Scheelt SCS ook weer wat werk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Van mij hoeft het niet dat alle mods via de Steamwinkel gaan. Ik heb de niet steam versie en wil dat eigenlijk ook zo houden. Mocht alles naar de steamwinkel gaan dan is het voor mij einde ETS2 al zou ik dat wel jammer vinden. En Waarom zou je een account aan moeten maken om een mod te downloaden. Volgens mij is dat alleen bij ProMods het geval voor de rest nog nergens gemerkt. En steam is dat geen account dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyberCow schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 14:22:
Van mij hoeft het niet dat alle mods via de Steamwinkel gaan. Ik heb de niet steam versie en wil dat eigenlijk ook zo houden. Mocht alles naar de steamwinkel gaan dan is het voor mij einde ETS2 al zou ik dat wel jammer vinden. En Waarom zou je een account aan moeten maken om een mod te downloaden. Volgens mij is dat alleen bij ProMods het geval voor de rest nog nergens gemerkt. En steam is dat geen account dan?
Bij Steam hoef je enkel 1 account te maken voor duizenden spellen. En om nou een account aan te maken bij ProMods voor 1 modje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdK9001

BdK9001

DarkPino schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 14:17:
Ik hoop toch echt dat ze naar DLC toe gaan werken die Rigids en Tandems mogelijk maken. Dit is meer dan een jaar geleden aangekondigd :)
Oeps, die was ik helemaal vergeten, en dat terwijl ik daar vanochtend nog iets over zei in mn post :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
het zal wel eens leuk worden als ze Calais nu eens aan gingen passen naar zo als het nu is :)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ravw schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 14:40:
het zal wel eens leuk worden als ze Calais nu eens aan gingen passen naar zo als het nu is :)
Dan kan je om de 10 meter stoppen en zonde schade kom je niet aan de overkant. Nee dank je zit daar niet op te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyberCow schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 15:29:
[...]

Dan kan je om de 10 meter stoppen en zonde schade kom je niet aan de overkant. Nee dank je zit daar niet op te wachten.
het is een Sim he ... we moeten het wel een beetje real houden :)

die wegen in polen en rusland maken ook meer stuk dan je lief is

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou persoonlijk liever zien dat ze de bestaande infrastructuur en bewegwijzering eens onder de loep gaan nemen.
Daar klopt soms echt helemaal niets van. En juist die beleving op de weg maakt het realistisch of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
enchion schreef op maandag 28 december 2015 @ 22:21:
Waarom zit er geen boot van Bergen naar Newcastle in Promods eigenlijk ???
Aaah, net dit gelezen. (ik was nog van het idee dat de boot nog ging)

Wikipedia: Newcastle–Bergen–Stavanger ferry

Aangezien de politiek al weer bezig is de lijn in ere te herstellen heb ik de boot zelf alvast maar toegevoegd dan. (zo fijn dat je alles zo makkelijk kan aanpassen)

Mijn modfile`tje als iemand anders nog geinteresseerd is. (maar 1KB)
https://www.dropbox.com/s...rgen%20Newcastle.scs?dl=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!
enchion schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 15:43:
[...]

Aaah, net dit gelezen. (ik was nog van het idee dat de boot nog ging)

Wikipedia: Newcastle–Bergen–Stavanger ferry

Aangezien de politiek al weer bezig is de lijn in ere te herstellen heb ik de boot zelf alvast maar toegevoegd dan. (zo fijn dat je alles zo makkelijk kan aanpassen)

Mijn modfile`tje als iemand anders nog geinteresseerd is. (maar 1KB)
https://www.dropbox.com/s...rgen%20Newcastle.scs?dl=0
Hoe zit het met de navigatie? Normaal gesproken zou je via Denemarken rijden (vanuit Nederland), nu nog steeds?

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nice Guy Eddie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:14
Volgend weekend het hele weekend streams van ATS met squirrel:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Niet online
Vraagje; ik ben nu alles aan het updaten. ProMods gedaan, nu bezig met RusMap. Ik heb 3 files: Def, Model en Map. Klopt dit?? Aangezien ze hier zeggen dat je er meer moet hebben: http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=32&t=186595

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkPino
Opvallend dat er maar 2 trucks in de game lijken te zitten?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-07 19:56
DarkPino schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 20:39:
Opvallend dat er maar 2 trucks in de game lijken te zitten?
De volgende info is bij mij bekend:

Peterbilt 579
Kenworth W900L
Kenworth T680

Nog niet officieel bevestigd naar mijn weten maar grote kans:
Volvo VNL 780

Wie weet er iets meer? :P

[ Voor 7% gewijzigd door Saybia op 22-01-2016 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyBoy59
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
pwillemske schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 20:37:
Vraagje; ik ben nu alles aan het updaten. ProMods gedaan, nu bezig met RusMap. Ik heb 3 files: Def, Model en Map. Klopt dit?? Aangezien ze hier zeggen dat je er meer moet hebben: http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=32&t=186595
In het 7-zip bestand moeten 6 bestanden staan, de 3 bestanden die jij benoemt, 2 lees bestanden en ook ProMods+RusMap_Road_Connection.scs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Niet online
JohnnyBoy59 schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 21:32:
[...]

In het 7-zip bestand moeten 6 bestanden staan, de 3 bestanden die jij benoemt, 2 lees bestanden en ook ProMods+RusMap_Road_Connection.scs
Ja ik heb het gevonden, thanks. Ik heb nu alleen het probleem dat wanneer ik de refresh rate op 59Hz zet dat de game dan crashed. Kan dit komen omdat ik het in Windows 10 op 60Hz heb staan?? De resolutie waar ik op speel is 3840x2160.

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyberCow schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 13:32:
[...]

Frankrijk, vervelend genoeg.
CyberCow schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 14:22:
Ik heb de niet steam versie en wil dat eigenlijk ook zo houden. Mocht alles naar de steamwinkel gaan dan is het voor mij einde ETS2 al zou ik dat wel jammer vinden. En Waarom zou je een account aan moeten maken om een mod te downloaden. Volgens mij is dat alleen bij ProMods het geval voor de rest nog nergens gemerkt. En steam is dat geen account dan?
Ik heb ook een pleurishekel aan Steam echter SCS maakt aanstalten alle mods naar de Steam workshop te verplaatsen dus ik heb er ook onlangs aan moeten geloven.

Bij TSM moet je ook een account maken om te kunnen downloaden.
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 14:32:
En om nou een account aan te maken bij ProMods voor 1 modje..
Wij hebben een registratiesysteem (moeten) instellen om onze mod te beschermen tegen mensen die hem klakkeloos downloaden en opnieuw uploaden. Dankzij de registratie en de def generator kunnen we achterhalen wie dat doen en ze van de website bannen.

We gebruiken de gegevens verder niet (lees de privacy policy als je je zorgen maakt), behalve om een nieuwsbrief uit te kunnen sturen bij updates maar daar kun je je ook weer voor afmelden als je er geen behoefte aan hebt.
Verwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 15:31:
Ik zou persoonlijk liever zien dat ze de bestaande infrastructuur en bewegwijzering eens onder de loep gaan nemen.
Daar klopt soms echt helemaal niets van. En juist die beleving op de weg maakt het realistisch of niet.
Dat was één van de aanleidingen om met ProMods te beginnen. Als je een beetje fanatiek met wegen/borden bent dan zijn de ergernissen in de vanilla map ontelbaar.

[ Voor 75% gewijzigd door ScuL op 22-01-2016 22:09 ]

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Koenvh schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 18:59:
[...]

Hoe zit het met de navigatie? Normaal gesproken zou je via Denemarken rijden (vanuit Nederland), nu nog steeds?
Toen ik dicht genoeg bij de haven van Newcastle kwam, bij een rit van Edinburgh naar Orebro (Zweden) pakte hij hem automatisch. (waarschijnlijk pas zo laat aangezien de rit door Noorwegen toch niet zoveel korter is met al die bochten en je wat langer op de boot zit)

[ Voor 3% gewijzigd door enchion op 22-01-2016 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkPino
Viel mij op dat als je van Zweden naar bv Duitsland gaat hij je helemaal door Denemarken stuurt ipv via puttgarden. Lijkt alsof hij die boot verbinding niet herkend

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
Hier ineens een onzichtbare muur...
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/r4uFRFjfU3nqXn3ysNrAMayk/full.png

Even een ritje gemaakt met een lange combinatie voor de uitdaging. lang gezocht maar deze is nog gewoon overzichtelijk en als je oplet maak je geen schade in tegenstelling tot die babao trailer.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/WELWEg6E3CpKlrVJb0Msb1x3/full.png

Was ook een mooie uitdaging om hem hier te parkeren, maar het is gelukt hoor!
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/mBMfNOmw8P77KmSomW5GGSpz/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DarkPino schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 00:00:
Viel mij op dat als je van Zweden naar bv Duitsland gaat hij je helemaal door Denemarken stuurt ipv via puttgarden. Lijkt alsof hij die boot verbinding niet herkend
Allicht duurt de boot langer. Daarnaast, over land is toch veel leuker? :)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Bl5hgxnVRzspYj6zJiG3usAA/full.png
Dit soort momenten zijn toch het mooist, je voelt de stenen onder je truck ongelijk liggen en gezellig om je heen wat mensen en huisjes.

Eindelijk ook de goede combinatie gevonden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TweakTweet schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 17:52:
[afbeelding]
Dit soort momenten zijn toch het mooist, je voelt de stenen onder je truck ongelijk liggen en gezellig om je heen wat mensen en huisjes.

Is dit bij Valka/Valga?

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
Dit was Ventspils in Letland en dan bij de boot naar Zweden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:32
TweakTweet schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 17:52:
[afbeelding]

Welke mod is die trailer combinatie? :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
Rivanov schreef op zondag 24 januari 2016 @ 11:18:
[...]

Welke mod is die trailer combinatie? :)
http://ets2.lt/en/pack-volvo-fh-2012-tandem-25-meters-2/
Je bent wel gebonden aan de volvo maar hij werkt zeer goed

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:32
Thanks!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vind hem wel kaal over komen en jammer alleen maar nieuwe trucks

jammer dat je geen tweede hands trucks of oude trucks kan kopen ...

nu moet je gelijk al 110.000 dollar hebben voor je eerste truck , had leuker geweest als je met een 2de hands of oud barrel voor 40.000 dollar kon beginnen om een eigen truck te krijgen , dat was in long haul wel het geval

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ravw schreef op zondag 24 januari 2016 @ 13:16:
[...]

vind hem wel kaal over komen en jammer alleen maar nieuwe trucks

jammer dat je geen tweede hands trucks of oude trucks kan kopen ...

nu moet je gelijk al 110.000 dollar hebben voor je eerste truck , had leuker geweest als je met een 2de hands of oud barrel voor 40.000 dollar kon beginnen om een eigen truck te krijgen , dat was in long haul wel het geval
Ik denk dat ze het beter uit hadden kunnen brengen als een DLC amerikaanse vrachtwagens voor een 10tje en een DLC voor de paar staten ook weer voor een tientje. Dan had je hetzelfde geld binnen gehaald en een veel mooiere game. De liefhebber kon dan met een Peterbelt of met een Kenwood hier rondkarren of met een DAF de VS onveilig maken. tweedehands trucks was wel leuk geweest en ETS2 had dat helaas ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyberCow schreef op zondag 24 januari 2016 @ 14:31:
[...]

Ik denk dat ze het beter uit hadden kunnen brengen als een DLC amerikaanse vrachtwagens voor een 10tje en een DLC voor de paar staten ook weer voor een tientje. Dan had je hetzelfde geld binnen gehaald en een veel mooiere game. De liefhebber kon dan met een Peterbelt of met een Kenwood hier rondkarren of met een DAF de VS onveilig maken. tweedehands trucks was wel leuk geweest en ETS2 had dat helaas ook niet.
Dat die spellen gescheiden zijn kan ik me goed voorstellen. Ik vind het een goede beslissing. Daarnaast, er komen toch nog wel mods voor.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Niet online
Heeft ProMods al enige plannen om te werken aan ATS??

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cranzai
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 01-09 22:00
Hoewel het een onmogelijk uitgebreid en groot spel zou worden lijkt een World Truck Simulator me wel iets, gewoon de hele wereld door karren met een scala aan trucks. Van Amerikaans bakbeest tot Indisch barrel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cranzai schreef op zondag 24 januari 2016 @ 17:21:
Hoewel het een onmogelijk uitgebreid en groot spel zou worden lijkt een World Truck Simulator me wel iets, gewoon de hele wereld door karren met een scala aan trucks. Van Amerikaans bakbeest tot Indisch barrel.
of gewoon zo als je nu map in laad zeg maar Europa
dan zou je ook kunnen denken om daar meerdere landen te doen

Europa - Africa - VS - Asia
dus dat je wel met 1 save game werkt en als je in Europa begint moet je voor dat je naar de VS gaat een garage kopen om hem daar in te kunnen laden.
maar dat de trucks die je heb wel gewoon blijven , als je een andere truck wil hebben even laten verschepen en in je garage laten zetten
een beetje zo als Extreme truckers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
Blijft vooralsnog een droom ofcourse, de hele slechte wegen in India lijken me te lastig te maken, zijn ook niet zomaar ff op streetview te zien ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pwillemske schreef op zondag 24 januari 2016 @ 16:07:
Heeft ProMods al enige plannen om te werken aan ATS??
ProMods zal niet aan ATS werken (tenzij dat standpunt gewijzigd is)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 88Weighed
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 23:52
Trucking girl Iwona mag ook al een rondje met ATS:
https://www.facebook.com/...5/927482167336159/?type=3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011