Een 3e DLC zou op zich leuk zijn, maar ik denk dat het meer waard is als SCS zich toespitst op meer gebied in ATS, en ondertussen - indien mogelijk - een ondersteunende rol bied aan de grote modmakers als Promods en Rusmap bij het pletten van bugs. Die laatste twee leveren erg mooi en gedetailleerd werk en het lijkt me zonde als SCS veel moeite gaat steken in landen die ook door Promods en/of Rusmap gemaakt worden.
Wat ik wel een fijne ontwikkeling zou zijn is een soort compatibility checker voor mods. Sommige trucks eisen bijvoorbeeld dezelfde slot bij een truckdealer op, of veranderen bepaalde accessoires, waardoor er soms texture-not-found red onderdelen op m'n truck zitten. Als dit gestroomlijnd zou zijn zou het een stuk makkelijker zijn om een sloot nieuwe trucks toe te voegen
[droommodus]Helemaal top zou natuurlijk zijn als mods zoals Promods en Rusmap, maar ook bijvoorbeeld de RJL en Ohaha en Jazzycat mods als steam DLC te krijgen zijn, mét auto-update.
Oh, en natuurlijk dat de trucks uit Jazzycat AI truckpack beschikbaar komen als driveable truck, ik ben namelijk smoorverliefd op die oude mercedes die er in zit

[/droommodus]