ETS lijkt me toch leuker dan ATS. Allemaal meer herkenbaar in Europa. Het zou wel leuk zijn om ATS aan ETS te kunnen koppelen zodat je met de Europese vrachtwagen daar kan rondkarren en andersom. Het lijkt mij wel dat het moet kunnen. Denk anders dat ik ATS geeneens aan ga schaffen. Hoop wel dat de ontwikkeling van ETS door blijft gaan na de release van ATS.
er is net meer info van American Truck Simulator uitgekomenCyberCow schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 15:08:
ETS lijkt me toch leuker dan ATS. Allemaal meer herkenbaar in Europa. Het zou wel leuk zijn om ATS aan ETS te kunnen koppelen zodat je met de Europese vrachtwagen daar kan rondkarren en andersom. Het lijkt mij wel dat het moet kunnen. Denk anders dat ik ATS geeneens aan ga schaffen. Hoop wel dat de ontwikkeling van ETS door blijft gaan na de release van ATS.
BRON: http://steamcommunity.com...detail/988905104746643334Map DLC clarifications
15 JANUARI - TIMMY THE DUCK THIEF
It's time to respond to the avalanche of questions coming our way concerning our plans for the initial edition of American Truck Simulator and its post-release future.
The day one release will contain the state of California. That was always the plan.
We are happy to confirm that on February 3rd, we will also have the state of Nevada fully ready for release. We were still not sure about Nevada's finish-line when the game box packaging design was being finalized, so the boxes sitting on retail shelves will put the spotlight on California, but there is actually more coming your way right out of the gate. In short, DLC Nevada will be a free game update for everyone, no matter where or when you will have bought the game, available immediately on official release date.
It is also public knowledge by now that we are hard at work on the state of Arizona. On the packaging of the retail box, there is actually an explicit statement that DLC Arizona will unlock for owners of this game edition when it's eventually finished. We are delighted to confirm that Arizona DLC will also be a free game update for everybody. You will just have to wait for it a little bit longer, this part of the world is still under development.
You do not really have to worry about the particular channel where to purchase the game, whether it's on Steam, in any other digital store, or in a bricks-and-mortar shop, the playable content will be the same for everybody.
Actually, we should also mention that next to this base release, several retail publishers have decided to also offer a richer (and more expensive) edition of the game on release, calling it Collector's Edition. These bigger cardboard boxes are surely nicer, they contain a cool selection of additional merchandise items, so it would be for example a very cool birthday gift with extra value. But when it comes to the game itself, the installation media is the same, and the same set of DLCs will be unlocked for those buying this special edition of the game as will for people with the regular edition of the game.
Recommended price of the game is going to be $20/€20, though it is to be expected that for alternate currencies, some local market specifics and the need to display a nice round figure may cause slight variations.
We surely do not plan to stop working on American Truck Simulator world with Arizona. However, please be aware that the road ahead of us is long, and it will take us years to cover the continent. We will continue to add features to the game with regular free updates, but most further map expansion DLCs, if not all, will be paid. We have had to pick a business model allowing us to build more than ten times the amount of content compared to what we are launching with. If you are looking forward to drive coast to coast, you will not be able to do that now, and it will cost you more eventually than the price of the initial purchase.
It would be great to get the chance to reach the East Coast, it would be fabulous to be able to push north towards at least 60 degs latitude and south towards the Equatorial. But ultimately, it is up to you, our fans, if this happen - you will vote with your wallets. We expect to get the right guidance from you on future growth of our team to handle the new opportunities and challenges.
Thank you for your patience and support!
Kom maar op mijn goudstaven liggen al klaar dus breng die zooi maar uit
Hoop alleen dat ze ook de oudere trucks er in gooien zo als Mack , Frieghtliner, KW ( uit de jaren 70 / 80 )
om even in te komen
YouTube: Convoy 1978 movie Theme Song
hier even een kwijl filmpje
YouTube: 2013 Convoy For Cancer Families in Canberra Australia
Zo lang het maar niet zo als dit gaat gebeuren
YouTube: Sittin at the dock all day
[ Voor 4% gewijzigd door ravw op 15-01-2016 15:38 ]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Ik ga ATS wel kopen maar heb zelf ook veel meer met europese vrachtwagens. Voor die 2 tientjes iig even proberen, al is het alleen maar als supportCyberCow schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 15:08:
EDIT: net Rusmap geinstalled, ga ff trucken. Te bekijken via steam of www.twitch.tv/Sn3gG3l
[ Voor 7% gewijzigd door Sn3gG3l op 15-01-2016 16:38 ]
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Zo lang het maar dikke V8 Cummins, CAT en Detroit Diesel's zijn die achterlijk veel lawaai maken en pikzwarte rook uit 2 dikke schoorstenen blazen met een turbo die zo hard jankt dat een kat er niks bij is en er weight-stations en hotel's zijn en dat je onbeperkt "10-4" kunt roepen vind ik het prima
(te lange zin is intended)
Ohja, uiteraard mag Amerikaanse jaren '60 en '70 muziek (en dit: YouTube: Waylon Jennings - Dukes Of Hazzard "Good Ol' Boys" Theme Song en YouTube: Steve Earle - Copperhead Road) niet ontbreken als je op Route 66 van oost naar west rijd met je vettige Mc Donalds burger, uiteraard waarbij de Police je 24x achtervolgt omdat je te hard met je 18-wheeler rijd. Volgens mij ben ik nog vergeten dat ik ladingen Moonshine in Kentucky wil ophalen en met alle risico's van dien naar alle uithoeken van Amerika wil vervoeren.
Ach, laten we het er maar op houden dat ik er zin in heb
Als ze het geluid maar goed hebben, echt...
Edit: dan ook maar even Scandinavia gekocht voor 10 euro, heb ik weer reden om het spel op te starten.

Ohja, uiteraard mag Amerikaanse jaren '60 en '70 muziek (en dit: YouTube: Waylon Jennings - Dukes Of Hazzard "Good Ol' Boys" Theme Song en YouTube: Steve Earle - Copperhead Road) niet ontbreken als je op Route 66 van oost naar west rijd met je vettige Mc Donalds burger, uiteraard waarbij de Police je 24x achtervolgt omdat je te hard met je 18-wheeler rijd. Volgens mij ben ik nog vergeten dat ik ladingen Moonshine in Kentucky wil ophalen en met alle risico's van dien naar alle uithoeken van Amerika wil vervoeren.
Edit: dan ook maar even Scandinavia gekocht voor 10 euro, heb ik weer reden om het spel op te starten.
[ Voor 4% gewijzigd door Kuusj op 15-01-2016 17:00 ]
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
this is lifekuusj98 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 16:43:
Zo lang het maar dikke V8 Cummins, CAT en Detroit Diesel's zijn die achterlijk veel lawaai maken en pikzwarte rook uit 2 dikke schoorstenen blazen met een turbo die zo hard jankt dat een kat er niks bij is en er weight-stations en hotel's zijn en dat je onbeperkt "10-4" kunt roepen vind ik het prima(te lange zin is intended)
vergeet de Jake brakes niet
"60 Series Detroit Diesel Jake Brake 8" Straights"
YouTube: Jake Braking downhill 8" Pipes
over zwarte rook en pedal to the metal gesproken
YouTube: One Fast Dump Truck - Black Smoke Media
[ Voor 11% gewijzigd door ravw op 15-01-2016 17:00 ]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Ik zag in de laatste video van Squirrel dat het begon te sneeuwen. De regen is vervangen door sneeuw alleen kon hij zelf niet zeggen welke mod dit was. Degene die mij kan zeggen welke mod ik zoek, maakt mij heel erg blij !
Wow 20 euro voor ATS! Dat is een wel heel erg sympathieke prijs
Ik had het dubbele verwacht, zoals ETS2 ook koste toen ie net uit kwam. Ik twijfelde nog of ik hem wel direct ga kopen omdat ik ook mijn twijfels heb hoe lang ik de US leuk blijf vinden maar die twijfel is nu wel weg. En dan ook nog eens twee staten als gratis DLC's.
ach dit is nog een ontwikkelaar die weet hoe het moet ..Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 20:40:
Wow 20 euro voor ATS! Dat is een wel heel erg sympathieke prijsIk had het dubbele verwacht, zoals ETS2 ook koste toen ie net uit kwam. Ik twijfelde nog of ik hem wel direct ga kopen omdat ik ook mijn twijfels heb hoe lang ik de US leuk blijf vinden maar die twijfel is nu wel weg. En dan ook nog eens twee staten als gratis DLC's.
goedkoop je spel aan de man brengen en dan later gewoon met goede DLC en luisteren naar de wensen van de gebruikers je prijs weer terug te verdienen ...
kijk eens naar ETS2 daar hebben ze hun zakken echt wel goed mee gevuld , zelf nu wordt hij nog verkocht
Wou dat ze allemaal zo waren
En ik zelf kijk er erg naar uit om te starten met ATS .. omdat het mij gewoon veel meer ligt , het zal in het begin wel even wennen zijn omdat het leeg aanvoelt , niet zo als we nu ETS 2 met al die mods maar die komen vanzelf wel weer
[ Voor 14% gewijzigd door ravw op 15-01-2016 21:27 ]
Ben ook wel benieuwd naar fAt Truck Simulator
goede prijs en de business model klinkt wel oke. Ik denk dat de huidige mods in ETS2 heel makkelijk om te zetten zijn naar ATS. Dus de leegte zal vrij snel gevuld zijn denk ik.
goede prijs en de business model klinkt wel oke. Ik denk dat de huidige mods in ETS2 heel makkelijk om te zetten zijn naar ATS. Dus de leegte zal vrij snel gevuld zijn denk ik.
dat denk ik ook wel maar ik wil geen Europese of jappen bakken hebben rond rijden in de VSPsycho_Yuri schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 22:52:
Ben ook wel benieuwd naar fAt Truck Simulator![]()
maar Chevys enz ...
the real thing
ik vermoed deze http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=34&t=167977
staat ook in zijn mod spreadsheet op https://docs.google.com/s...eHaPigE0psohto/edit#gid=0
staat ook in zijn mod spreadsheet op https://docs.google.com/s...eHaPigE0psohto/edit#gid=0
GluonC schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 20:23:
Ik zag in de laatste video van Squirrel dat het begon te sneeuwen. De regen is vervangen door sneeuw alleen kon hij zelf niet zeggen welke mod dit was. Degene die mij kan zeggen welke mod ik zoek, maakt mij heel erg blij !
Gisteren RUSmap geinstalleerd en maar eens gaan rijden. Meteen jazzycat russian cars (alleen in rusland) voor extra realisme! Moet zeggen dat het met goed bevallen is. Vanwege nieuwe mod van Nantes naar thuisbasis Rotterdam terug. Vandaar uit naar Osnabruck gereden en van daar uit een AA gun opgepikt en 2064 km verder in Rusland afgeleverd. Flinke rit! Wel leuke uitbreiding, je kan toch wat extra kilometers pakken en Rusland (het stukje wat ik gezien heb) heeft toch betere wegen dan waar ik bang voor was
Guys ik heb een vraag.
Ik kan me herinneren dat er extra geluiden in het interieur gekomen waren wat zorgde voor extra realisme zoals een beetje gepiep van de stoelen etc? Of vergis ik me nu? Ik heb het NL niet meer...
Ik kan me herinneren dat er extra geluiden in het interieur gekomen waren wat zorgde voor extra realisme zoals een beetje gepiep van de stoelen etc? Of vergis ik me nu? Ik heb het NL niet meer...
Ik heb 5.6, maar daar regent het nog gewoon. Misschien dat ik 5.5 moet pakken? Die gebruikte Squirrel ook volgens mij. Bedankt voor de tip, ik ga het vanavond even testen. Maakt het toch wat leuker in deze (koude) winter dagen.jin schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 07:54:
ik vermoed deze http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=34&t=167977
[...]
Die 20 euries voor ATS verbaasde mij ook positief! Je schijnt ook leuke gratis DLC te krijgen als je de game binnen een x tijd activeert op Steam.
Hopelijk zit er een Western Star met Optimus Prime skin bij
Zijn toch alleen wat steampunk skins?WP_Pj schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 17:52:
Die 20 euries voor ATS verbaasde mij ook positief! Je schijnt ook leuke gratis DLC te krijgen als je de game binnen een x tijd activeert op Steam.
die is al te krijgen voor ETS2 dus voor ats zal hij snel overgezet wordenWP_Pj schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 17:52:
YouTube: ETS 2 PATCH 1.16 | Optimus Prime | SNEAK PEEK
http://etsmods.net/optimus-prime-trasnsformers-v4/
[ Voor 4% gewijzigd door ravw op 16-01-2016 19:26 ]
Die mod was mij bekend, helaas was hij niet echt mooi uitgevoerd imo. Hopelijk wordt er nu meer gebruik gemaakt van de blender tools zodat er hoogwaardiger mods komen.ravw schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 19:25:
[...]
die is al te krijgen voor ETS2 dus voor ats zal hij snel overgezet worden
YouTube: ETS 2 PATCH 1.16 | Optimus Prime | SNEAK PEEK
http://etsmods.net/optimus-prime-trasnsformers-v4/
Voor de liefhebber, Jazzycat 3.7 is uit: http://ets2.lt/en/trailers-and-cargo-pack-by-jazzycat-v-3-7/
Heb ik net alles weer in orde komt er weer iets nieuws. Geeft niks gaan weer stoeien ermeeSn3gG3l schreef op zondag 17 januari 2016 @ 13:10:
Voor de liefhebber, Jazzycat 3.7 is uit: http://ets2.lt/en/trailers-and-cargo-pack-by-jazzycat-v-3-7/
Van de week was er ook iemand die vroeg over aparte wegen. Ik zei toen over een weg in RusMap waar je door het water heen moest. Nu zit ik toevallig op die weg. Het is de weg van Valday naar Ostashkov.

Dat was ikCyberCow schreef op zondag 17 januari 2016 @ 13:23:
[...]
Heb ik net alles weer in orde komt er weer iets nieuws. Geeft niks gaan weer stoeien ermee
Van de week was er ook iemand die vroeg over aparte wegen. Ik zei toen over een weg in RusMap waar je door het water heen moest. Nu zit ik toevallig op die weg. Het is de weg van Valday naar Ostashkov.
[afbeelding]
Het noorden van Rusland dan ga je de sneeuw in. Zijn wel echt megaritten. Zelfs binnen Rusland kan je ritten hebben van +4.000km. Wel leuker als je pas de wegen ontdekt als je er ook echt moet zijn. Het is zo makkelijk goto <stadsnaam> en je staat er maar dat is nou niet echt SIMULATOR achtig.SurfBoy schreef op zondag 17 januari 2016 @ 13:57:
[...]
Dat was ikBedankt voor het zeggen waar die weg is. Zal er binnenkort is kijken wanneer ik er een vracht naartoe heb. Heb nu een vracht die helemaal naar het noord Rusland gaat. Kijken of ik vanaf daar een vracht kan vinden die in de buurt van daar gaat komen.
Ik heb de nieuwe Jazzycat toegevoegd en lijkt wel normaal te werken. Heb niets aan de laadvolgorde veranderd dat maakt het ook weer makkelijk
In al die honderden uren heb ik nog nooit de console geopened en of ergens naartoe gepor, vind ik persoonlijk ook niks aan, maar ieder zn ding. Ga straks misschien ook eens verder door Rusland karren, die sneeuw wel beetje te doen met 6x4 truck?CyberCow schreef op zondag 17 januari 2016 @ 14:02:
[...]
Het noorden van Rusland dan ga je de sneeuw in. Zijn wel echt megaritten. Zelfs binnen Rusland kan je ritten hebben van +4.000km. Wel leuker als je pas de wegen ontdekt als je er ook echt moet zijn. Het is zo makkelijk goto <stadsnaam> en je staat er maar dat is nou niet echt SIMULATOR achtig.
Ik heb de nieuwe Jazzycat toegevoegd en lijkt wel normaal te werken. Heb niets aan de laadvolgorde veranderd dat maakt het ook weer makkelijk.
Ik vind de sneeuw eigenlijk wel jammer je daar niet zo snel doorheen kan jakkeren. Ik heb mijn MAN 4x2 en kan er dan met een lading van 15ton met max 50 doorheen. Duurt allemaal zo lang als je een heel eind door de sneeuw moet ploegen. Naar Moermansk is 900km door de sneeuw. Weet het niet hoe het is met een 6x4. Nooit mee gereden. Er is wel een patch voor je met 80 door de sneeuw kan gaan maar dan blijft het stuur de hele tijd trillen alsof je over een zandpad heen rijd dat is ook niks.Sn3gG3l schreef op zondag 17 januari 2016 @ 14:52:
[...]
In al die honderden uren heb ik nog nooit de console geopened en of ergens naartoe gepor, vind ik persoonlijk ook niks aan, maar ieder zn ding. Ga straks misschien ook eens verder door Rusland karren, die sneeuw wel beetje te doen met 6x4 truck?
edit: een tweetal plaatjes van Moermansk: CyberCow in "[SIM] Euro Truck Simulator 2"
[ Voor 6% gewijzigd door CyberCow op 17-01-2016 15:12 ]
Uh oh dat klinkt allemaal niet al te best. Dat trillen wordt ik altijd niet goed van en 900km met 50km duurt wel ff ja. Ach ja eerst maar eens kijkenCyberCow schreef op zondag 17 januari 2016 @ 15:08:
[...]
Ik vind de sneeuw eigenlijk wel jammer je daar niet zo snel doorheen kan jakkeren. Ik heb mijn MAN 4x2 en kan er dan met een lading van 15ton met max 50 doorheen. Duurt allemaal zo lang als je een heel eind door de sneeuw moet ploegen. Naar Moermansk is 900km door de sneeuw. Weet het niet hoe het is met een 6x4. Nooit mee gereden. Er is wel een patch voor je met 80 door de sneeuw kan gaan maar dan blijft het stuur de hele tijd trillen alsof je over een zandpad heen rijd dat is ook niks.
edit: een tweetal plaatjes van Moermansk: CyberCow in "[SIM] Euro Truck Simulator 2"
Zo ben nu op weg naar Antwerpen vanuit zuid Frankrijk even een tank op gehaald voor het Oorlog museum 

een vrachtje eerder
Ach verschil moet er wezen toch

een vrachtje eerder
Ach verschil moet er wezen toch

Huh ik zie niks....

Ohh dat dus...

Nouja dan maar achteruit he met n caravan...

Dacht toch echt dat je daar op zou kunnen rijden

Uiteindelijk toch maar een tent gekozen...

Voortaan toch maar weer een vrachtwagen

Ohh dat dus...

Dacht toch echt dat je daar op zou kunnen rijden

Wat voor mod is dit haha, zit er geweldig uit ;-)
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
De mercedes sprinter mod met de caravan van de BMW X6M en ProMods in IJslandDonnie schreef op zondag 17 januari 2016 @ 19:21:
Wat voor mod is dit haha, zit er geweldig uit ;-)
Die afgrond ben ik ook geweest, was wel ff schrikken. Bonuspunten voor de droge bijschriften trouwensTweakTweet schreef op zondag 17 januari 2016 @ 18:50:
Huh ik zie niks....
[afbeelding]
Ohh dat dus...
[afbeelding]
[afbeelding]
Dacht toch echt dat je daar op zou kunnen rijden![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Kalm aan! En rap een beetje!
Joepie. Gister voor m'n verjaardag, een Logitech Driving Force GT gekregen
. Het is niet het nieuwste van het nieuwste. Maar mijn eisen zijn niet zó hoog
. Zijn er mensen die ervaring hebben met dit stuur + ETS2?
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Gefeliciteerd (met zowel je verjaardag als een heerlijk stuurtje)!!Anonymoussaurus schreef op maandag 18 januari 2016 @ 10:51:
Joepie. Gister voor m'n verjaardag, een Logitech Driving Force GT gekregen. Het is niet het nieuwste van het nieuwste. Maar mijn eisen zijn niet zó hoog
Ik heb m zelf ook, tweedehands overgenomen van een andere tweaker. Momenteel mis ik de H-shifter en koppeling nog niet, verder is het een prima solide stuur, alleen helaas niet superstil. Er zitten genoeg knoppen op en in ETS2 kun je allerlei variabelen voor force feedback en gevoeligheden afstellen. Het vinden van de juiste gevoeligheid om het digitale stuur 1:1 mee te laten draaien is ff puzzelen, maar als dat eenmaal goed staat speelt het heerlijk.
Volgens mij spelen meer mensen in het topic ermee. Mijn planning is overigens om met een halfjaar ofzo toch een G25 of G27 te scoren zodat ik een koppeling en H-shifter heb.
Gefeliciteerd, heb zelf een g27 maar voor ets staan op google een hoop setups. Welke instellingen je prettig vindt ligt uiteindelijk ook aan je wensen. Have fun and truck on!Anonymoussaurus schreef op maandag 18 januari 2016 @ 10:51:
Joepie. Gister voor m'n verjaardag, een Logitech Driving Force GT gekregen. Het is niet het nieuwste van het nieuwste. Maar mijn eisen zijn niet zó hoog
Ook ik ben eigenaar van (inmiddels alweer mijn 2e) Driving Force GT, leuk stuurtje hoor, even klooien met de instellingen en rijden maar. Met de instellingen van ETS2 zelf en Logitech Profiler kan je heel wat veranderen.Anonymoussaurus schreef op maandag 18 januari 2016 @ 10:51:
Nog gefeliciteerd!
Ja gefeliciteerd met je verjaardag nog. Ik gebruik zelf de G27 en die draait 1 op 1 mee. Weet niet of je er wat aan hebt anders kan ik wel een screenshot maken van mijn instellingen. Prima stuur en de H shifter heb je eigenlijk helemaal niet nodig. In het echte leven is ook 95% van de vrachtwagens een automaat.Anonymoussaurus schreef op maandag 18 januari 2016 @ 10:51:
Ik krijg het nog steeds niet voor elkaar om met de dash-cam naar links of rechts te kijken, (behalve als ik de knipperlichten gebruik), bij de andere camera-modi kan het soms wélTweakTweet schreef op maandag 18 januari 2016 @ 11:06:
[...]
Ook ik ben eigenaar van (inmiddels alweer mijn 2e) Driving Force GT, leuk stuurtje hoor, even klooien met de instellingen en rijden maar. Met de instellingen van ETS2 zelf en Logitech Profiler kan je heel wat veranderen.
Nog gefeliciteerd!
Ik heb links/rechts op de d-pad ingesteld..
Het 1:1 meedraaien werkte dan wel weer direct zonder iets te veranderen.
[ Voor 5% gewijzigd door MEN-O op 18-01-2016 12:56 ]
Bij camera-instellingen "Interieur links en Interieur Rechts" en dan heb je nog "Interieur midden" om je spiegel aan de voorkant te zien.MEN-O schreef op maandag 18 januari 2016 @ 12:55:
[...]
Ik krijg het nog steeds niet voor elkaar om met de dash-cam naar links of rechts te kijken, (behalve als ik de knipperlichten gebruik), bij de andere camera-modi kan het soms wél
Ik heb links/rechts op de d-pad ingesteld..
Het 1:1 meedraaien werkte dan wel weer direct zonder iets te veranderen.
Is het mogelijk om Oekraine ook daadwerkelijk in de map op de plaats van Oekraine te plaatsen? Nu staat het in Iran en Afghanistan. Het komt van de South Korea mod af. Verbindingswegen zal wel niet lukken al zou dat helemaal mooi zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door CyberCow op 18-01-2016 14:42 ]
Welke mod voor Oekraine gebruik je? Als ik google naar Ukrain map ETS2 krijg ik alleen maar een hele oude uit september 2014

Ik gebruik deze mod ervoor: http://www.modland.net/eu...-adventure-map-v-6.4.htmlBdK9001 schreef op maandag 18 januari 2016 @ 14:45:
Welke mod voor Oekraine gebruik je? Als ik google naar Ukrain map ETS2 krijg ik alleen maar een hele oude uit september 2014
Vind het ook onlogisch de naamgeving maar het is nou eenmaal zo.
[ Voor 8% gewijzigd door CyberCow op 18-01-2016 14:58 ]
Gelukkig is de naam "South Korea Adventure Map" totaal niet verwarrendCyberCow schreef op maandag 18 januari 2016 @ 14:58:
[...]
Ik gebruik deze mod ervoor: http://www.modland.net/eu...-adventure-map-v-6.4.html
Vind het ook onlogisch de naamgeving maar het is nou eenmaal zo.

Thanks, nu kan ik mijn Europa weer wat completer maken
Wat gebruiken jullie eigenlijk voor rijders-AI? Want default is het èn heel leeg, en rijden ze belabberd.
Heb nu ook even met Jazzycat gepield, zodat je wat realistischere vrachtwagens en cargo hebt.
Heb nu ook even met Jazzycat gepield, zodat je wat realistischere vrachtwagens en cargo hebt.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Alleen Oekraine kan je niet naartoe rijden. Die staat ergens in Iran om een of andere reden. Terwijl er wel een bestand bijzit met ProMods fix. Zijn er andere die ook de map gebruiken en die het wel allemaal op de juiste plek hebben?BdK9001 schreef op maandag 18 januari 2016 @ 15:00:
[...]
Gelukkig is de naam "South Korea Adventure Map" totaal niet verwarrend![]()
![]()
Thanks, nu kan ik mijn Europa weer wat completer maken
Ik gebruik alles van Jazzycat en vind het gevarieerd genoeg ook de details van de auto's vind het super. Als je met de camera de auto's indraait echt super.MsG schreef op maandag 18 januari 2016 @ 15:09:
Wat gebruiken jullie eigenlijk voor rijders-AI? Want default is het èn heel leeg, en rijden ze belabberd.
CyberCow in "[SIM] Euro Truck Simulator 2"
[ Voor 36% gewijzigd door CyberCow op 18-01-2016 15:15 . Reden: link naar plaatje toegevoegd. ]
Maar Jazzycat's mod leven geen verbeterde AI en hoeveelheid weggebruikers toch?
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Nee niet de hoeveelheid. Er moeten wel mods zijn die de hoeveelheid verkeer kunnen verhogen/verlagen. Ook heb ik hier wel eens een keer langs zien komen je ergens het in kan stellen in de console. Maar dat weet ik verder niet.MsG schreef op maandag 18 januari 2016 @ 15:36:
Maar Jazzycat's mod leven geen verbeterde AI en hoeveelheid weggebruikers toch?
De mod die ik net plaatste hier zou er niet aan beginnen. Zit echt vol fouten slaat echt nergens op. bruggen in de lucht hangen stukken van paar 100km rechte weg waarbij je buiten de wereld kijkt echt waardeloos.
[ Voor 20% gewijzigd door CyberCow op 18-01-2016 16:52 ]
Zou met die mods wel beetje opletten idd, er zijn wel mods voor meer verkeer maar 30 minuten realtime voor een stoplicht wachten zoals met sommige wordt je ook niet vrolijk van. Ook kan het nogal behoorlijke invloed hebben op je fps.CyberCow schreef op maandag 18 januari 2016 @ 15:48:
[...]
Nee niet de hoeveelheid. Er moeten wel mods zijn die de hoeveelheid verkeer kunnen verhogen/verlagen. Ook heb ik hier wel eens een keer langs zien komen je ergens het in kan stellen in de console. Maar dat weet ik verder niet.
De mod die ik net plaatste hier zou er niet aan beginnen. Zit echt vol fouten slaat echt nergens op. bruggen in de lucht hangen stukken van paar 100km rechte weg waarbij je buiten de wereld kijkt echt waardeloos.
Ten eerste: bedankt allemaal voor de felicitaties
.
Nou heb ik mijn stuur aangesloten.. de Logitech herkent het stuur niet. ETS2 herkent hem wel. Misschien komt dit omdat ik ook mijn Logitech headset ingeplugd heb?
Wat zijn de perfecte instellingen voor het sturen? Want mijn fysieke stuur stuurt totaal niet-synchroon met het stuur in het spel..
Nou heb ik mijn stuur aangesloten.. de Logitech herkent het stuur niet. ETS2 herkent hem wel. Misschien komt dit omdat ik ook mijn Logitech headset ingeplugd heb?
Wat zijn de perfecte instellingen voor het sturen? Want mijn fysieke stuur stuurt totaal niet-synchroon met het stuur in het spel..
In logitech profiler instellen dat het stuur 900 graden moet draaien.Anonymoussaurus schreef op maandag 18 januari 2016 @ 18:08:
Ten eerste: bedankt allemaal voor de felicitaties.
Nadat ik toch maar de Scandinavia DLC had gekocht, meteen weer ProMods en RusMap geinstalleerd. Mijn god wat een idioot gigantisch stuk om op te rijden. Van Hamburg naar IJsland gereden en direct de ijswegen gepakt zonder trailer. Is toch wel leuk om een beetje te kunnen glijden in ETS2. Het is wel verschrikkelijk jammer dat je inderdaad maar 50 kunt rijden, lijkt me dat als ik 160 zonder trailer over sneeuw kan rijden dat ik ook wel 100 met trailer kan rijden. Of het verstandig is? Nee, maar who cares, Peterbilt 389 met 815PK CAT motor FTW
Force feedback heb ik trouwens nog nooit fatsoenlijk in ETS2 gehad, ofwel een vrachtwagen stuurt heel lineair en héél licht of ik heb wat verkeerd ingesteld staan.
Force feedback heb ik trouwens nog nooit fatsoenlijk in ETS2 gehad, ofwel een vrachtwagen stuurt heel lineair en héél licht of ik heb wat verkeerd ingesteld staan.
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
En in configuratiescherm bij spelbesturing ook op 900 graden zetten. En in het spel het Niet linear sturen de schuif helemaal naar links zetten.
Ik zie bij Logitech Gaming Software het stuur er niet eens bij staan
. Enig idee?
Uiteraard al lang ge-Googled, maar dan kom ik gewoon weer uit bij de Logitech Software.
Het blijkt de Logitech Gaming Software te zijn... ik heb de nieuwste versie er al op staan.. dus hoe kan het dan dat hij er niet bij staat?
Het is opgelost. Gewoon het bestand gedownload. Ik dacht echt dat ik dan de Logitech Gaming Software zou krijgen uit 2010.. zoals beschreven stond. Bedankt allemaal!
Het blijkt de Logitech Gaming Software te zijn... ik heb de nieuwste versie er al op staan.. dus hoe kan het dan dat hij er niet bij staat?
Het is opgelost. Gewoon het bestand gedownload. Ik dacht echt dat ik dan de Logitech Gaming Software zou krijgen uit 2010.. zoals beschreven stond. Bedankt allemaal!
[ Voor 71% gewijzigd door Anonymoussaurus op 18-01-2016 18:57 ]
Een ritje van 3000 km in Rusland begonnen met een 75 ton zware (nucleaire?) raketlanceertruck als vracht. Ik dacht dat dat wel moest gaan met 600 pk, maar voorlopig kom ik niet boven de 55 km/h uit. Zou dat aan het soort zandweggetje liggen?
XBL: DonFrans
Zou best kunnen hoop niet dat je door de sneeuw heen hoeft want dan gaat het nogal lastig worden. Heb je een screenshot van de mooie lading? Zelf nog nooit gehad volgens mij.Frans92 schreef op maandag 18 januari 2016 @ 19:37:
Een ritje van 3000 km in Rusland begonnen met een 75 ton zware (nucleaire?) raketlanceertruck als vracht. Ik dacht dat dat wel moest gaan met 600 pk, maar voorlopig kom ik niet boven de 55 km/h uit. Zou dat aan het soort zandweggetje liggen?
kijk maar uit met die Buk ( MA17) ze zijn nog steeds op zoek naar de dadersFrans92 schreef op maandag 18 januari 2016 @ 19:37:
Ik zie de sneeuw al aankomen... Ik rijd nu 10 km/hCyberCow schreef op maandag 18 januari 2016 @ 19:42:
[...]
Zou best kunnen hoop niet dat je door de sneeuw heen hoeft want dan gaat het nogal lastig worden. Heb je een screenshot van de mooie lading? Zelf nog nooit gehad volgens mij.
@ravw: het is een Topol M. Geen idee of dat ook een Buk is
EDIT: en de omgeving glitchte ook een beetje. Zwarte sneeuw

[ Voor 14% gewijzigd door Frans92 op 18-01-2016 19:49 ]
Wat trouwens voor de Tweakers met een smartphone onder ons ook leuk is, is een soort van headtracking met je mobiele telefoon. Een tegenhanger van TrackIR, maar dan gratis: https://github.com/opentr...i/Smartphone-Headtracking dan heb je toch meer het gevoel dat je echt moet kijken in de spiegels, in plaats van dat je ze virtueel in beeld hebt.
Wel een grappig idee maar zie mezelf nou niet echt een uur lang met me telefoon op me kop zitten. Ook heb je dan het gevoel die ieder moment eraf kan vallen met alle gevolgen van dien. Het idee is daarentegen wel weer leuk.
nee is geen Buk die zijn kleinerFrans92 schreef op maandag 18 januari 2016 @ 19:47:
[...]
@ravw: het is een Topol M. Geen idee of dat ook een Buk is
[afbeelding]
denk deze
http://ets2.lt/en/peterbilt-389-v-4-0/
[ Voor 7% gewijzigd door ravw op 18-01-2016 22:32 ]
weet iemand de juiste specs van american truck simulator ? op steam staan dezelfde specs als die van euro truck 2
psn: taker-mart
Ik denk dat dezelfde engine gebruikt word voor beide dus de specs zullen ongeveer hetzelfde zijn
.
@Frans92 Ik zie dat jij hoop zwarte vlakken hebt in Rusland Open Spaces. Gebruik jij niet de nieuwste versie met de ProMods Snow Fix? Ik had het eerst ook die zwarte vlakken maar tegenwoordig is dat niet meer nodig.
@Frans92 Ik zie dat jij hoop zwarte vlakken hebt in Rusland Open Spaces. Gebruik jij niet de nieuwste versie met de ProMods Snow Fix? Ik had het eerst ook die zwarte vlakken maar tegenwoordig is dat niet meer nodig.
[ Voor 52% gewijzigd door CyberCow op 19-01-2016 01:15 ]
Zelfde engine, dus kan wel kloppentaker1987 schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 00:28:
weet iemand de juiste specs van american truck simulator ? op steam staan dezelfde specs als die van euro truck 2
🠕 This side up
Dit is 'm @scorpion-biker ?

Nog niet getest maar wel gedownload, zal er nog even naar kijken en eventuele feedback geven!

Nog niet getest maar wel gedownload, zal er nog even naar kijken en eventuele feedback geven!
Ik wist niets van die fix, dus ik denk ook niet dat ik het gebruik. Ga ik vanmiddag opzoeken, thanks!CyberCow schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 00:43:
Ik denk dat dezelfde engine gebruikt word voor beide dus de specs zullen ongeveer hetzelfde zijn.
Ik heb de rit trouwens maar gecancelled. Had geprobeerd boot-/vliegverbindingen te misbruiken, maar dat lukte niet goed. Uiteindelijk heeft die rit me 60k gekost
Even wat korte vragen mbt realisme:
- Wat is ongeveer de instelling voor de braking intensity slider om een realistische remweg te hebben?
- Zelfde vraag voor de trailer stability - ik heb wel wat zitten klieren maar merk niet zoveel verschil
- Wanneer moet ik wel en niet mn retarder gebruiken? - heuvelaf pak ik m sowieso om snelheid te handhaven, maar ik gooi m er ook vaak in als ik bang ben dat mn luchtremmen onvoldoende zijn
- Ligt het aan mij dat ik vind dat mn truck erg snel vart verliest op heuvels? Ik rijd nu in Rusland met een 25T trailer achter mn Scania 730, maar als ik met 100 onderaan een heuvel begin rijd ik binnen een seconde of 6-7 nog maar 60, maakt niet uit of ik m in de zone met max koppel (groen) of max vermogen (blauw) heb.
Ik had ook al eerder in een reactie gelezen dat er in het echt zelden meer dan 50% gas wordt gegeven op vlak terrein, maar dan stokt de acceleratie toch al gauw...
Alle tips mbt zo realistisch mogelijk rijden zijn welkom
Mijn enige ervaring met vrachtwagens is als bijrijder op een vuilniswagen, das toch wel een wereld van verschil
- Wat is ongeveer de instelling voor de braking intensity slider om een realistische remweg te hebben?
- Zelfde vraag voor de trailer stability - ik heb wel wat zitten klieren maar merk niet zoveel verschil
- Wanneer moet ik wel en niet mn retarder gebruiken? - heuvelaf pak ik m sowieso om snelheid te handhaven, maar ik gooi m er ook vaak in als ik bang ben dat mn luchtremmen onvoldoende zijn
- Ligt het aan mij dat ik vind dat mn truck erg snel vart verliest op heuvels? Ik rijd nu in Rusland met een 25T trailer achter mn Scania 730, maar als ik met 100 onderaan een heuvel begin rijd ik binnen een seconde of 6-7 nog maar 60, maakt niet uit of ik m in de zone met max koppel (groen) of max vermogen (blauw) heb.
Ik had ook al eerder in een reactie gelezen dat er in het echt zelden meer dan 50% gas wordt gegeven op vlak terrein, maar dan stokt de acceleratie toch al gauw...
Alle tips mbt zo realistisch mogelijk rijden zijn welkom
Volgens mij zijn veel heuvels vele malen steiler dan in het echt. Dat verklaart ook iets.BdK9001 schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 10:17:
Even wat korte vragen mbt realisme:
Alle tips mbt zo realistisch mogelijk rijden zijn welkomMijn enige ervaring met vrachtwagens is als bijrijder op een vuilniswagen, das toch wel een wereld van verschil
🠕 This side up
http://sharemods.com/mscg...open_spaces_v1.2.scs.htmlFrans92 schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 08:12:
[...]
Ik wist niets van die fix, dus ik denk ook niet dat ik het gebruik. Ga ik vanmiddag opzoeken, thanks!
Ik heb de rit trouwens maar gecancelled. Had geprobeerd boot-/vliegverbindingen te misbruiken, maar dat lukte niet goed. Uiteindelijk heeft die rit me 60k gekost
Zal deze plaatsen onder je Promods Def bestand anders gaat het volgens mij mis in Ijsland.
Jij moet nodig je truck eens fixen! Hoe kun je nog normaal rijden met zoveel schade/slijtage?CyberCow schreef op maandag 18 januari 2016 @ 18:28:
Weer eens een keer een megarit.
[afbeelding]
Deze instellingen gebruik ik en in de Logitech profiler heb ik geen instellingen veranderd.
[afbeelding]
Ik was eens aan het testen of de banden ook invloed hebben op het rijgedrag dus heb de vrachtwagen steeds gemaakt maar de banden niet. Heb wel het idee dat het iets invloed heeft op de remweg en met regen bergaf ging die wel iets slingeren.FastFred schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 13:05:
[...]
Jij moet nodig je truck eens fixen! Hoe kun je nog normaal rijden met zoveel schade/slijtage?

Klopt, dat is 'm.TweakTweet schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 07:58:
Dit is 'm @scorpion-biker ?
[afbeelding]
Alle feedback is welkom, ben al bezig om een update te maken met meer icoontjes op het dashboard, misschien webview voor weergave van telemetry server html dashboards, enz.
[ Voor 20% gewijzigd door scorpion-biker op 19-01-2016 14:22 . Reden: extra karakters toegevoegd ]
World of Trucks ~ Steam ~ CR: clan Kronenjagers (#8QGLP089)
Dat was ook het eerste wat ik dacht, mooi om te zien dat het om een bandentest ging. Ik moet zeggen dat die banden me ook niet zoveel uitmaken aangezien je toch zoveel geld hebt.FastFred schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 13:05:
[...]
Jij moet nodig je truck eens fixen! Hoe kun je nog normaal rijden met zoveel schade/slijtage?
Bij 71% vond ik het wel mooi geweest. Ga snel de sneeuw in en wil daar niet met slechte banden. Het heeft wel degelijk invloed op de auto. De remweg word groter en met regen berg af op snelheid gaat direct mis. Gelukkig geen schade maar het was voor mij de reden om toch maar nieuwe bandjes erop te gaan gooien. 

Die 2e foto, is een garage (repareren) zo te zien? Wat voor mod gebruik je daar voor dat je echt binnen staat? Of is het wat andersCyberCow schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 18:11:
Bij 71% vond ik het wel mooi geweest. Ga snel de sneeuw in en wil daar niet met slechte banden. Het heeft wel degelijk invloed op de auto. De remweg word groter en met regen berg af op snelheid gaat direct mis. Gelukkig geen schade maar het was voor mij de reden om toch maar nieuwe bandjes erop te gaan gooien. [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Is er een mod om bijzonder transport te doen in de SP?
Verwijderd
Dat is gewoon je eigen garage?TweakTweet schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 18:15:
[...]
Die 2e foto, is een garage (repareren) zo te zien? Wat voor mod gebruik je daar voor dat je echt binnen staat? Of is het wat anders
Nou denk het niet hoor, zoom maar eens in op de GPS. Links is een groene eigen garage maar waar hij nu is??.
Is volgensmij ook een garage, alleen dan een grote versie.TweakTweet schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 19:46:
[...]
Nou denk het niet hoor, zoom maar eens in op de GPS. Links is een groene eigen garage maar waar hij nu is??.
ATS voor €14,99
https://de.gamesplanet.co...mulator-steam-key--2961-1
Geen prijsfout, gevonden op reddit
Hahahahaha ik word net wakker leuk van de speculaties. Maar het is een garage ik ben inmiddels verder maar het is niet mijn eigen garage. Het is een garage met brug die komt uit Russia Open Spaces. Mocht ik er op de terugweg langskomen geef ik wel de lokatie..TweakTweet schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 18:15:
[...]
Die 2e foto, is een garage (repareren) zo te zien? Wat voor mod gebruik je daar voor dat je echt binnen staat? Of is het wat anders
Er zijn er meerdere van, ik ben er ook een paar tegengekomen inderdaad. In Polen en de Balkan ben ik een paar bruggen tegengekomen die buiten staat, daar moet je je stuurkunsten eerst bewijzen voor je kunt reparerenCyberCow schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 02:16:
[...]
Hahahahaha ik word net wakker leuk van de speculaties. Maar het is een garage ik ben inmiddels verder maar het is niet mijn eigen garage. Het is een garage met brug die komt uit Russia Open Spaces. Mocht ik er op de terugweg langskomen geef ik wel de lokatie..
Ah oke dan had ik het toch goed haha, leuk die diversiteit. Staat Ukhla op je GPS dus dat zal het dan wel zijnCyberCow schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 02:16:
[...]
Hahahahaha ik word net wakker leuk van de speculaties. Maar het is een garage ik ben inmiddels verder maar het is niet mijn eigen garage. Het is een garage met brug die komt uit Russia Open Spaces. Mocht ik er op de terugweg langskomen geef ik wel de lokatie..
Sinds ik Russian Open Spaces heb, krijg ik in het pauzemenu Russische muziek. Is dat bij jullie ook zo of is het toeval?
Zeker had jij het goed wel leuk om zo terug te lezen dat mensen echt aan het zoeken zijn van waar is dat nou. En natuurlijk simpel om te kijken op de navigatie waar het is. Had daar gisteren avond niet meer bij nagedacht. Straks maar weer eens gaan sturen heb nog een 3000km te gaan deze rit.TweakTweet schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 09:48:
[...]
Ah oke dan had ik het toch goed haha, leuk die diversiteit. Staat Ukhla op je GPS dus dat zal het dan wel zijn
Viel me laatst ook al op .. had de slider niet ver genoeg naar links gezet van muziek. Vroeg me al af waar die 'rare' muziek vandaan kwamFrans92 schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 11:45:
Sinds ik Russian Open Spaces heb, krijg ik in het pauzemenu Russische muziek. Is dat bij jullie ook zo of is het toeval?
Ik heb de muziek uitstaan maar heb wel eens een keer ergens een patch ervoor gezien je de muziek uit kan schakelen en weer de normale muziek hebt. Maar kan deze niet meer vinden helaas. Dus er is nog noopFrans92 schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 11:45:
Het is mij wel eens opgevallen na een update dat de slider voor de ingame muziek ineens weer aan staat. Terwijl ik die zenuwmuziek toch altijd uit heb staan.
Ik heb alle updates altijd geïnstalleerd en heb nog nooit gemerkt de instellingen veranderd worden naar een update. Een nieuw profiel staat het wel weer aan.FastFred schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 13:29:
Het is mij wel eens opgevallen na een update dat de slider voor de ingame muziek ineens weer aan staat. Terwijl ik die zenuwmuziek toch altijd uit heb staan.
Gisteravond klonk het in ieder geval wel grappig. Je verstaat er geen zak van, maar soms is de muziek wel catchy
Vond het de eerste keer ook wel grappig bij zo'n markt vlakbij de vuilnisbult van Novomoskovsk. Voor de rest in de menu's hoef ik geen muziek te hebben. Bij geen enkel spel.Frans92 schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 14:12:
Gisteravond klonk het in ieder geval wel grappig. Je verstaat er geen zak van, maar soms is de muziek wel catchy
Het hoge noorden van Rusland met zijn ijsvlakte bij Okunev Nos

Het einde komt in zicht maar eerst nog de eindeloos lange rechte stukken tussen de bomen in de sneeuw

En eindelijk op de bestemming in Kharyaginskiy

En ze vinden mij weer geweldig!! Nu maar eens kijken voor een ritje weer terug naar de bewoonde wereld.

[ Voor 41% gewijzigd door CyberCow op 20-01-2016 14:55 ]
Op die vuilnisbelt hoorde ik het inderdaad ook, in het menu staat het uit, want internetradio.CyberCow schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 14:22:
[...]
Vond het de eerste keer ook wel grappig bij zo'n markt vlakbij de vuilnisbult van Novomoskovsk. Voor de rest in de menu's hoef ik geen muziek te hebben. Bij geen enkel spel.
Het hoge noorden van Rusland met zijn ijsvlakte bij Okunev Nos
[afbeelding]
Het einde komt in zicht maar eerst nog de eindeloos lange rechte stukken tussen de bomen in de sneeuw
[afbeelding]
Wat mij betreft draait de game-muziek gewoon door in het menu, of is het stil, maar een soort liftmuziekje terwijl je aan je instellingen aan het frutten bent is een beetje overbodig - behalve bij UT'99 daar was het zwaar bad-ass
[ Voor 3% gewijzigd door BdK9001 op 20-01-2016 14:33 ]
Dat is gewoon een europese key neem ik aan? Ik preorder eigenlijk nooit meer, maar wil deze wel op tijd binnen hebben. Iemand ervaring met deze site of er op tijd geleverd wordt?Carfanatic schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 22:58:
ATS voor €14,99
Hier kan je het een en ander lezen, Gamesplanet reageert zelf ook op comments. https://www.reddit.com/r/...american_truck_simulator/ Key is worldwide te activeren staat erbij, dus dat zal wel goed zitten.Sn3gG3l schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 16:39:
[...]
Dat is gewoon een europese key neem ik aan? Ik preorder eigenlijk nooit meer, maar wil deze wel op tijd binnen hebben. Iemand ervaring met deze site of er op tijd geleverd wordt?
Zelf een tijdje zonder promods gereden, maar nu toch maar weer even een aantal mods erin gezet (met dank aan de lijst van cybercow). Ijsland is echt gaaf rijden met die sneeuw
[ Voor 14% gewijzigd door tharonny op 20-01-2016 16:45 ]
Intel i5 2500k, ADATA 8gb + Corsair 8gb 1333MHz, MSI R9 290x, ADATA HM 650
Thanks, gaat een beetje offtopic misschien maar:tharonny schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 16:43:
[...]
Hier kan je het een en ander lezen, Gamesplanet reageert zelf ook op comments. https://www.reddit.com/r/...american_truck_simulator/ Key is worldwide te activeren staat erbij, dus dat zal wel goed zitten.
Zelf een tijdje zonder promods gereden, maar nu toch maar weer even een aantal mods erin gezet (met dank aan de lijst van cybercow). Ijsland is echt gaaf rijden met die sneeuw
"Sure -- as soon as the keys have been assigned, you'll get a notification email." Of keys op tijd geleverd worden ben ik altijd bang dat je dan moet wachten omdat ze geen keys meer hebben ofzo. Voor die paar euro check ik meestal op releasedag waar ze op stock zijn. 5 euro op 20 is toch nice en wil ook geen dief van mn eigen portemonnee zijn
Graag gedaan Maar leuk om te horen dat het uitvogelwerk op me verjaardag door meer mensen gebruikt wordtharonny schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 16:43:
[...]
Hier kan je het een en ander lezen, Gamesplanet reageert zelf ook op comments. https://www.reddit.com/r/...american_truck_simulator/ Key is worldwide te activeren staat erbij, dus dat zal wel goed zitten.
Had al een paar keer een lijstje uit het topic gehaald om de juiste volgorde te kunnen bepalen. Nu jou lijstje er tussendoor kwam met rusmap en trailer packs was ik om. Gebruik niet alles, maar genoeg om weer heel wat uurtje nieuwe wegen te ontdekken!CyberCow schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 16:54:
[...]
Graag gedaan Maar leuk om te horen dat het uitvogelwerk op me verjaardag door meer mensen gebruikt word.
Intel i5 2500k, ADATA 8gb + Corsair 8gb 1333MHz, MSI R9 290x, ADATA HM 650