Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-06 07:36
Cool, ga ik ook gelijk even Project Balkans 1.02 installeren.
Hoe heb jij trouwens die Russische steden Engels gekregen? Bij mij is nog alles Russisch. :P

Squirrel gaf trouwens een kleine hint in zijn laatste stream dat hij ATS eerder zou krijgen.
Nu vraag ik mezelf af of ik dat wel wil zien, want ik wil het liefste zelf alles ontdekken. Het liefst zie ik ook zo weinig mogelijk screenshots ervan. Maar zodra hij ATS gaat streamen kan ik het toch niet laten om even te kijken denk ik. :9~

[ Voor 52% gewijzigd door GluonC op 12-01-2016 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GluonC schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 00:59:
Cool, ga ik ook gelijk even Project Balkans 1.02 installeren.
Hoe heb jij trouwens die Russische steden Engels gekregen? Bij mij is nog alles Russisch. :P

Squirrel gaf trouwens een kleine hint in zijn laatste stream dat hij ATS eerder zou krijgen.
Nu vraag ik mezelf af of ik dat wel wil zien, want ik wil het liefste zelf alles ontdekken. Het liefst zie ik ook zo weinig mogelijk screenshots ervan. Maar zodra hij ATS gaat streamen kan ik het toch niet laten om even te kijken denk ik. :9~
http://sharemods.com/42wj...aces_2.4_english.scs.html

deze toe te voegen en met hogere prioriteit inladen dan Open Spaces. Ik heb deze er direct boven staan. Er zijn nog een paar namen in het Russisch maar dat is van steden van de verbindingsweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-06 07:36
CyberCow schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 01:27:
[...]

http://sharemods.com/42wj...aces_2.4_english.scs.html

deze toe te voegen en met hogere prioriteit inladen dan Open Spaces. Ik heb deze er direct boven staan. Er zijn nog een paar namen in het Russisch maar dat is van steden van de verbindingsweg.
Nu weet ik tenminste waar ik naar toe rijd :*) dankjewel !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GluonC schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 01:29:
[...]

Nu weet ik tenminste waar ik naar toe rijd :*) dankjewel !
Ja dat vind ik ook wel een stuk leuker had ze het liefste in het Nederlands gehad maar ik weet niet hoe ik dat moet vertalen. Had al gezocht in het scs bestandje van de vertaling maar daar kom ik niet uit. Misschien dat iemand hier weet hoe je die namen kan veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In het bestand zitten allemaal mappen met de namen van de steden, daarin zit een .sii bestand. Als het goed is staat er in dat .sii bestand de naam die afgebeeld wordt op de kaart. Dat kun je relatief makkelijk veranderen alleen is het een klotewerkje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 08:11:
In het bestand zitten allemaal mappen met de namen van de steden, daarin zit een .sii bestand. Als het goed is staat er in dat .sii bestand de naam die afgebeeld wordt op de kaart. Dat kun je relatief makkelijk veranderen alleen is het een klotewerkje ;)
Ja het werkt zeker. Het ging nu maar om 4 plaatsen dus dan is het wel te doen. Moet je in de def/city en dan daar de plaatsen openen. daar hebben ze al een standaard engelse naam. Deze naam invoeren bij citynaam, short_cityname en bij hoofdletters. Dan werkt het. Doe dit voor alle 4 en sla het op en klaar is het. Stelt niks voor eigenlijk. Bedankt voor je uitleg vind dit toch een stuk mooier zo.

Open Spaces is weer gekoppeld aan de RusMap. Heb nu de gehele route uitgereden ook met de Engelse namen voor de Map22. Was een beste rit maar gelukkig zonder schade uit kunnen rijden.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Cni5gGn.png

[ Voor 13% gewijzigd door CyberCow op 12-01-2016 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:30
5300 km 8)7
Dat red je niet eens in een avond denk ik of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:57
Heb die Rusmap even bekeken. Blijven die namen Russisch of is dat alleen de screenie op de site? Hun verwijzingslink is ook in het Russisch dus daar kom ik ook niet verder mee. Heb ook weinig zin om zelf in editors te gaan klooien. Tevens raden ze een nieuw profiel aan. Nu heb ik daar met een 2 jaar oud promods profiel en een 100% explored vanilla profiel echter geen zin meer in. Neem aan dat ik em (met backup) gewoon kan installeren?

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jip_86 schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 16:17:
5300 km 8)7
Dat red je niet eens in een avond denk ik of wel?
Nee denk dat je daar ongeveer 5 uur mee bezig bent. Heb gisteren avond iets te fanatiek geprobeerd of het werkte de Map22 waardoor het veeeeel te laat was geworden. En net een uurtje de rit afmaken. Maar het is wel ver. De volgende rit is nog verder van Onega (Rusland) naar Donostia (Spanje) over een afstand van 6460km. Lange ritten vind ik altijd het mooiste ook de sport om over zo'n enorme afstand geen schade te rijden. Dit was mijn langste rit:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/giBeGdH.png
Sn3gG3l schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 16:34:
Heb die Rusmap even bekeken. Blijven die namen Russisch of is dat alleen de screenie op de site? Hun verwijzingslink is ook in het Russisch dus daar kom ik ook niet verder mee. Heb ook weinig zin om zelf in editors te gaan klooien. Tevens raden ze een nieuw profiel aan. Nu heb ik daar met een 2 jaar oud promods profiel en een 100% explored vanilla profiel echter geen zin meer in. Neem aan dat ik em (met backup) gewoon kan installeren?
De Rusmap is bij mij met de Engelse namen. Open Spaces is wel met de Russische namen maar kan je met deze patch http://sharemods.com/42wj...aces_2.4_english.scs.html wel naar het Engels te krijgen. Een nieuw profiel is niet nodig heb nog nooit problemen gehad met Rusmap. Zou wel bij de nieuwe Promods v200 de Rusmap versie 1.6 gebruiken. Deze dus: http://ets2.lt/en/rusmap-v-1-6/

[ Voor 45% gewijzigd door CyberCow op 12-01-2016 16:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb de BMW X6 geprobeerd, maar dat is wel wennen zeg. Zie je alles eens van onderen :P
Wel vind ik de FFB nog te zwak, ik had moeite om 'm recht te houden met 130km/h over de snelweg.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Top dank voor de uitleg. Open spaces laat ik nog maar even zo want ik las dat die niet zo mooi was met textures en dergelijke.

Laatste vraag, zit er veel offroad, slechte wegen en dergelijke in rusmap? Werd aardig gestoord van promods Roemenie waar de hele tijd mn g27 aan het trillen was vanwege de weg. Wel erg realistisch misschien maar toch :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sn3gG3l schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 17:14:
[...]

Top dank voor de uitleg. Open spaces laat ik nog maar even zo want ik las dat die niet zo mooi was met textures en dergelijke.

Laatste vraag, zit er veel offroad, slechte wegen en dergelijke in rusmap? Werd aardig gestoord van promods Roemenie waar de hele tijd mn g27 aan het trillen was vanwege de weg. Wel erg realistisch misschien maar toch :p
Haha leuke samenvatting van de quote. In Rusmap zitten wel stukken tussen waar het wegdek slecht is. Dat zal je wel merken in het stuur maar het zijn geen stukken van 10tallen kilometers. Rusmap zeker de moeite waard. Open Spaces is wel minder gedetailleerd en meer gericht op hele lange ritten en ook bijzondere natuur zoals water en zandpaden.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/AVaih7F.png

[ Voor 3% gewijzigd door CyberCow op 12-01-2016 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyberCow schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 17:22:
[...]

Haha leuke samenvatting van de quote. In Rusmap zitten wel stukken tussen waar het wegdek slecht is. Dat zal je wel merken in het stuur maar het zijn geen stukken van 10tallen kilometers. Rusmap zeker de moeite waard. Open Spaces is wel minder gedetailleerd en meer gericht op hele lange ritten en ook bijzondere natuur zoals water en zandpaden.
[afbeelding]
Wanneer ga je zoiets doen? :+

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Koenvh schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 18:37:
[...]

[video]
Met 160km/u door lelijke omgevingen racen.. Je moet het maar leuk vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Odessa schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 19:21:
[...]

Kun je idd beter een ander spel gaan spelen lijkt me....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-09 19:44
FastFred schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 19:43:
Als dat inderdaad die Open Spaces map is dan geef mijn portie maar aan de hond, wat lelijk :X
Wij zijn ook promods gewend natuurlijk. Daar tip je niet zomaar aan.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die gast speelt ook even 9 uur ETS...
Ik hou het bij ETS relatief lang vol (2 uur) maar zo lang game ik zelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10-09 23:33
[...]

Net even zitten spoelen in zijn filmpje, maar er komen ook snelheden van >200 km/u voorbij... Soort A2 racer, maar dan anders.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramzel DRnl
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 10-09 19:25
AtlAntA schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 20:22:
[...]

Wij zijn ook promods gewend natuurlijk. Daar tip je niet zomaar aan.
Klopt, maar dit komt ook nog niet in de buurt van de helft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ik niet, maar anderen allicht wel. Ik vind de ratio kwaliteit:kwantiteit ook uit verhouding :P

Ik vind 200km door het oude Duitsland al saai, laat staan 3000km :P

[ Voor 10% gewijzigd door Koenvh op 12-01-2016 22:08 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand had het laatst over een 8x4 Volvo, ik zie net deze mod voorbij komen op ets2.lt:
http://ets2.lt/en/volvo-fh-2013-8x4/
Ik heb het niet getest maar het ziet eruit alsof het hoge kwaliteit is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Koenvh schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 21:55:
[...]

Ik niet, maar anderen allicht wel. Ik vind de ratio kwaliteit:kwantiteit ook uit verhouding :P

Ik vind 200km door het oude Duitsland al saai, laat staan 3000km :P
Ga dan maar eens zoals ik 100% discovery doen in Vanilla. Kan sommige orginele stukken (waaronder duitsland) inderdaad niet meer zien. Wel fijn dat ik nu niet meer de neiging heb elk weggetje, kruising, benzinestation, flyovers etc te verkennen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdK9001
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12:33

BdK9001

Kalm aan en rap een beetje

Verwijderd schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 08:10:
Iemand had het laatst over een 8x4 Volvo, ik zie net deze mod voorbij komen op ets2.lt:
Volgens mij had ik deze gisteravond ook geïnstalleerd, alleen nog niet in gereden omdat ik midden in een delivery van n paar duizend km zit, maar in de truck browser ziet het er goed uit. Geen zee aan tuning opties zoals bij RJL, of 50Keda, maar zeker een mooie model.

Ik heb gisteren trouwens voor een van m'n nieuwe chauffeurs een XF 105 samengesteld, maar mijn god wat is die cabine lage kwaliteit...

Kalm aan! En rap een beetje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaAresX
  • Laatst online: 07-09 10:11
Ik wil ook beginnen met modden van ETS2. De normale game, ondanks de dlc's, vind ik beetje saai worden. Ik heb sowieso al ProMods en RusMap gespot als leuke mods, heeft iemand nog tips voor mods en tips voor guides van "How to"? En weet iemand of er een mod is voor de Scania Longnose?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ThaAresX schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 09:40:
Ik wil ook beginnen met modden van ETS2. De normale game, ondanks de dlc's, vind ik beetje saai worden. Ik heb sowieso al ProMods en RusMap gespot als leuke mods, heeft iemand nog tips voor mods en tips voor guides van "How to"? En weet iemand of er een mod is voor de Scania Longnose?
Kijk eens in de TS, daar zit de Scania T ook tussen ;)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die Scania T is een prachtig ding, alleen het geluid is dacht ik wat anders dan bij de standaard Streamline, iets minder mooi vind ik.

En die Stiholt en andere spatlappen achterop vind ik geen gezicht maar zijn niet te verwijderen. Oh, en de standaard ETS2 paintjobs kunnen niet op die truck. Dat weerhoud mij er van om de Scania T te gaan aanschaffen voor mijn werknemers, aangezien ik al mijn trucks graag in de bedrijfslivery wil hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
ThaAresX schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 09:40:
Zoals door meerderen idd al aangegeven check startpost. Ik kan zelf in ieder geval alle jazzycat addons aanraden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Koenvh schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 18:37:
[...]

[video]
Zoiets is niks voor mij. Als je nou daadwerkelijk naar China kon rijden was het een ander verhaal. Maar ik ga niet met de boot een heel eind om vervolgens een ander gebouw te krijgen. Ik gebruik zo min mogelijk de boot. Alleen naar Engeland en Ijsland omdat het niet anders gaat. En ook met 180 in de vrachtwagen 8)7 8)7. Ga dan Formula Truck 2013 uit de kast pakken en daarmee racen.

Voor iedereen die zegt het detailniveau van Open Spaces is een heel stuk minder dan bij ProMods moet ik ze daar wel gelijk in geven. Al denk ik daar in Rusland het ook wel veel van dezelfde bouwwerken zijn. Ook de grappige dingen zoals overrennende kippen vind ik leuk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayZeeTie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 11:17
Dus jullie rijden allemaal braaf 80/90? Ik kan het niet laten om het gas ff in te trappen als het rustig is op de weg.

130kmh gaat nog best aardig zolang je geen kronkel weg hebt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
JayZeeTie schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 12:50:
Dus jullie rijden allemaal braaf 80/90? Ik kan het niet laten om het gas ff in te trappen als het rustig is op de weg.

Yep 613 uur en counting op de limiter! Voor 130 en harder speel ik GTA of racegames.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Laatst online: 12-09 15:12
Hmm, als ik met de 'cabine' view rijd, kan ik niet naar links/rechts kijken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdK9001

BdK9001

MEN-O schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 12:55:
Als het goed is kun je met de muis om je heen kijken, alsook met / en * op je numpad. Numpad 4-9 bevatten vaste viewpoints in de cabine.

Ik gebruik zelf de D-pad van mn stuur hiervoor, dat werkt nog fijner

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JayZeeTie schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 12:50:

Buiten Rusland rij ik 90km/h wil nog wel eens in de stad harder rijden als de max snelheid maar dan nooit boven de 90km/h. In Rusland op tweebaanswegen rij ik 100km/h. Ik weet dat harder wel gaat maar het blijft toch een simulator.
MEN-O schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 12:55:
Als het goed is kan dat door op je numerieke gedeelte de 4 en 6 te gebruiken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans92
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 26-08 09:02

Frans92

VFR800

Ik rijd afhankelijk van de weg tussen de 100 en 130 km/h. Langzamer rijden vind ik een soort zonde van de tijd.

XBL: DonFrans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyBoy59
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 08:10:
Aan de buitenkant ziet er mooi uit maar geen binnen/buiten motorgeluid :?
Weinig tuning mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdK9001

BdK9001

Vrijwel altijd 80, al was het maar omdat je anders alle andere vrachtwagens voorbij vliegt, verder als er haast bij is, of wanneer ik geen trailer heb rij ik 90. Maar als er 70 achterop de trailer staat ga ik ook braaf 70, het moet wel een beetje realistisch blijven :)

Laatst met de Ural over het lange 4x4 pad in IJsland, daar wel gewoon volgas en gaan, lekker met 60-90 door de modder racen à 85ltr/100km

[ Voor 20% gewijzigd door BdK9001 op 13-01-2016 13:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bramzel DRnl
Die Ural is ook erg leuk over rotondes :D Gewoon rechtdoor nemen, geronimoooooooooooo.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bramzel DRnl schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 14:21:
Die Ural is ook erg leuk over rotondes :D Gewoon rechtdoor nemen, geronimoooooooooooo.....
Voor mensen zoals jij hebben ze volgens mij ook Monstertrucks uitgevonden dan kan je ook lekker rechtdoor rijden ook al rijden er andere mensen voor je >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BdK9001 schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 09:19:
[...]

Volgens mij had ik deze gisteravond ook geïnstalleerd, alleen nog niet in gereden omdat ik midden in een delivery van n paar duizend km zit, maar in de truck browser ziet het er goed uit. Geen zee aan tuning opties zoals bij RJL, of 50Keda, maar zeker een mooie model.

Ik heb gisteren trouwens voor een van m'n nieuwe chauffeurs een XF 105 samengesteld, maar mijn god wat is die cabine lage kwaliteit...
50keda's versie vind ik echt een verbetering!
Ook deze mod (gebaseerd op die van 50k) is goed: http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=35&t=193992

En heb je dit topic ook gezien? Kan niet wachten tot ie uitkomt :)
http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=35&t=197761

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdK9001

BdK9001

Verwijderd schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 15:52:
[...]

50keda's versie vind ik echt een verbetering!
Ook deze mod (gebaseerd op die van 50k) is goed: http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=35&t=193992

En heb je dit topic ook gezien? Kan niet wachten tot ie uitkomt :)
http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=35&t=197761
Gaaf! 50Keda moet ik nog installeren, had gister een aantal trucks erin gezet die problemen opleverden, varierend van texture not found op alle tuningparts tot volledige crashes bij het proberen kopen van een truck. En om de een of andere manier krijg ik geen enkele Kenworth werkend krijgen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-09 19:44
BdK9001 schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 13:31:
Vrijwel altijd 80, al was het maar omdat je anders alle andere vrachtwagens voorbij vliegt, verder als er haast bij is, of wanneer ik geen trailer heb rij ik 90. Maar als er 70 achterop de trailer staat ga ik ook braaf 70, het moet wel een beetje realistisch blijven :)

Laatst met de Ural over het lange 4x4 pad in IJsland, daar wel gewoon volgas en gaan, lekker met 60-90 door de modder racen à 85ltr/100km
Die bordjes achterop zijn per land verschillend. Vrachtwagens rijden vaak dwars door heel Europa om hun lading weg te brengen of op te halen. Alle landen hebben andere regels voor de snelheid op de weg. Zo mogen sommige vrachtwagens op de snelweg in Frankrijk 90 km/u en in Italië zelfs 100 km/u. En buiten de snelweg gelden weer andere snelheidsregels. Hoe hard een vrachtwagen mag heeft in deze landen te maken met het gewicht van de vrachtwagen. Een lichte vrachtwagen mag harder rijden dan een zware vrachtwagen.

Omdat je het gewicht vaak lastig aan de buitenkant kunt inschatten moeten vrachtwagens in bijvoorbeeld België, Frankrijk en Italië achterop verplicht aangeven hoe hard ze in dat land mogen rijden. Maar omdat in ieder land andere snelheidsregels gelden moeten vrachtwagens voor alle landen waar ze komen andere snelheidsborden op de vrachtwagen plakken.

Zo kan het dat een vrachtwagen soms een heleboel snelheidsborden op zijn vrachtwagen heeft staan.

Ikzelf rij altijd gewoon 84. Zo doe ik het in het echie ook. :) Maar in dit spel zou een maximum snelheid van 60 beter bij de schaal van de wegen passen.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramzel DRnl
CyberCow schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 14:53:
[...]

Voor mensen zoals jij hebben ze volgens mij ook Monstertrucks uitgevonden dan kan je ook lekker rechtdoor rijden ook al rijden er andere mensen voor je >:)
Ghehe, het was even een moment van ballorigheid waarbij ik me liet gaan in IJsland ;) Normaliter ben ik ook gewoon van de '80-op-de-cruise-control'-club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Laatst online: 12-09 15:12
BdK9001 schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 12:57:
[...]

Als het goed is kun je met de muis om je heen kijken, alsook met / en * op je numpad. Numpad 4-9 bevatten vaste viewpoints in de cabine.

Ik gebruik zelf de D-pad van mn stuur hiervoor, dat werkt nog fijner
Da's nou het probleem, ik heb de knoppen ingesteld, bij andere views werken de knoppen wel, maar met de dash-cam werken ze niet. ook in het config menu zie ik het gewoon werken.

(DFGT stuur btw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjoerdpolder
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 15-08 09:54
sorry als het een vaak gevraagde vraag is (kon het zelf niet vinden daarom vraag ik het).
is het mogelijk om de map met je savegames en mods ergens anders neer te zetten. ik wil het namelijk op mijn harde schijf hebben ipv in mijn documentenmap op c:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdK9001

BdK9001

MEN-O schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 17:28:
[...]

Da's nou het probleem, ik heb de knoppen ingesteld, bij andere views werken de knoppen wel, maar met de dash-cam werken ze niet. ook in het config menu zie ik het gewoon werken.

(DFGT stuur btw)
Vreemd, niet een of andere mod te pakken die je view veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdK9001

BdK9001

AtlAntA schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 16:50:
[...]

Die bordjes achterop zijn per land verschillend. Vrachtwagens rijden vaak dwars door heel Europa om hun lading weg te brengen of op te halen. Alle landen hebben andere regels voor de snelheid op de weg. Zo mogen sommige vrachtwagens op de snelweg in Frankrijk 90 km/u en in Italië zelfs 100 km/u. En buiten de snelweg gelden weer andere snelheidsregels. Hoe hard een vrachtwagen mag heeft in deze landen te maken met het gewicht van de vrachtwagen. Een lichte vrachtwagen mag harder rijden dan een zware vrachtwagen.

Omdat je het gewicht vaak lastig aan de buitenkant kunt inschatten moeten vrachtwagens in bijvoorbeeld België, Frankrijk en Italië achterop verplicht aangeven hoe hard ze in dat land mogen rijden. Maar omdat in ieder land andere snelheidsregels gelden moeten vrachtwagens voor alle landen waar ze komen andere snelheidsborden op de vrachtwagen plakken.

Zo kan het dat een vrachtwagen soms een heleboel snelheidsborden op zijn vrachtwagen heeft staan.

Ikzelf rij altijd gewoon 84. Zo doe ik het in het echie ook. :) Maar in dit spel zou een maximum snelheid van 60 beter bij de schaal van de wegen passen.
Aha, ik vermoedde al zoiets, maar nu is het me duidelijk, thanks :) Volgens mij zitten de bordjes in ETS vooral op diepladers, dus meestal zie ik er de zin wel van in om met wat zwaardere vrachten een beetje rustiger te rijden.

Qua snelheid vs schaal van de wegen: als je in de console warp XX invert en XX lager maakt dan 1 dan wordt de snelheid van de simulatie lager, zodat de snelheid en je believing daarvan beter kloppen. 0.8 wordt aangeraden als waarde

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sjoerdpolder schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 17:46:
sorry als het een vaak gevraagde vraag is (kon het zelf niet vinden daarom vraag ik het).
is het mogelijk om de map met je savegames en mods ergens anders neer te zetten. ik wil het namelijk op mijn harde schijf hebben ipv in mijn documentenmap op c:
Is volgens mij nog nooit gevraagd maar ik zou dat ook wel willen weten. Heb het ook nooit kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nice Guy Eddie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:18
[...]

Inderdaad, 60 zou beter zijn. Dat heb ik geprobeerd te realiseren met warp 0.8 of 0.9 in te stellen in de console van ETS2. Echter gaat alles dan meteen in slow-motion, dus ook weer niet realistisch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Italië 100? Ik dacht toch echt 80.. Volgens wikipedia ook: Wikipedia: Speed limits by country

Het is daar sws vrijwel onmogelijk aangezien heel veel delen maar 4 of 6 baans zijn en het allemaal heuvel-op-af-op gaat dus de snelheden zijn zeer variërend (stel er zit een 380 pk scania voorop met een 20tons trailer!)..
En als je gaat inhalen heb je allemaal boze italianen op je dak 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
  • Laatst online: 22-04 17:15
CyberCow schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 18:10:
[...]

Is volgens mij nog nooit gevraagd maar ik zou dat ook wel willen weten. Heb het ook nooit kunnen vinden.
Nou niet zo ff kopieren plakken want dan herkent het spel het niet meer, miss met een installatiefoldertje maar ik zou niet gaan klooien. Waarom zou je het eigg willen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Dat kan (met een klein beetje prutsen), knip de map naar een andere locatie en maak een directory junction (Google)
TweakTweet schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 18:45:
[...]

[...]

Nou niet zo ff kopieren plakken want dan herkent het spel het niet meer, miss met een installatiefoldertje maar ik zou niet gaan klooien. Waarom zou je het eigg willen?
SSD vol of iets dergelijks? Ik kan wel wat redenen verzinnen met 10GB aan mods :P

[ Voor 36% gewijzigd door Koenvh op 13-01-2016 18:47 ]

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
[...]

Symlink? :)

Koenvh in "[SIM] Euro Truck Simulator 1 & 2"
Bramzel DRnl schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 17:00:
[...]

de '80-op-de-cruise-control'-club.
Hehe, Leuke clan naam :)

[ Voor 12% gewijzigd door Odessa op 13-01-2016 18:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Psycho_Yuri
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 07-09 18:29
Ik rijd ook met de begrenzer altijd aan. Harder rijden vliegt alles je echt voorbij, en de schaal lijkt daar ook niet echt voor gemaakt. Cybercow heeft me trouwens telkens goed geholpen via pm met welke mods en de volgorde. scheelt me weer heel veel gedoe en frustratie. thanks man! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb de speedlimiter er ook nog nooit afgehad. Cruise control op 85 en als ik de boot wil halen voor mijn rijtijd over is dan gaat ie wel eens op 90km/h. Harder nooit, dit spel is juist lekker om te relaxen, filmpje of radiostation op, heerlijk. Racen doe ik in GTA 5 of Dirt Rally wel :)

Ik heb de hele week al niet kunnen rijden, hopelijk morgenavond even. Heb morgen en overmorgen wel vrij genomen van 't werk, maar die tijd heb ik nodig om verder te klussen aan mijn huisje, hopelijk eind volgende week klaar met behangen en schilderen en dan kunnen er eindelijk meubels in :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Psycho_Yuri schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 20:16:
Ik rijd ook met de begrenzer altijd aan. Harder rijden vliegt alles je echt voorbij, en de schaal lijkt daar ook niet echt voor gemaakt. Cybercow heeft me trouwens telkens goed geholpen via pm met welke mods en de volgorde. scheelt me weer heel veel gedoe en frustratie. thanks man! d:)b
Ja graag gedaan vind het wel leuk om een bedankje te krijgen van iemand!! Een forum is om elkaar te helpen en dingen met elkaar te delen. Zonder dit forum was ETS bij mij waarschijnlijk al in de kast beland omdat ik niet wist dat er zulke goeie mods waren.
FastFred schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 21:58:
Ik heb de speedlimiter er ook nog nooit afgehad. Cruise control op 85 en als ik de boot wil halen voor mijn rijtijd over is dan gaat ie wel eens op 90km/h. Harder nooit, dit spel is juist lekker om te relaxen, filmpje of radiostation op, heerlijk. Racen doe ik in GTA 5 of Dirt Rally wel :)

Ik heb de hele week al niet kunnen rijden, hopelijk morgenavond even. Heb morgen en overmorgen wel vrij genomen van 't werk, maar die tijd heb ik nodig om verder te klussen aan mijn huisje, hopelijk eind volgende week klaar met behangen en schilderen en dan kunnen er eindelijk meubels in :D
Ik heb de limiter eraf gehaald omdat in Rusland rijden ze ook harder. Dan kan ik met 100km/h wel lekkerder doorrijden. Buiten Rusland rij ik altijd 90km/h. Het is zeker lekker ontspannend beetje rondkijken en lekker rustig aan. Succes met je huis :).

Pffff was me wel weer een rit een zware tank vanuit het noorden van Rusland naar noordwest Spanje. Met een ommetje om medetweaker Psycho_Yuri te helpen. Helaas klein beetje schade omdat het terrein opdraaien de poort net te smal was en ik moest steken door het bos heen.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/UwJd56K.png

[ Voor 50% gewijzigd door CyberCow op 14-01-2016 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Van de week de nieuwe promods en rusmap geinstalleerd, maar nu als ik naar de map kijk staat amsterdam zowat in denemarken en ligt londen in zee. Weet iemand wat ik fout heb gedaan toevallig ;-)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
  • Laatst online: 09-09 11:01
CyberCow schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 22:16:
Pffff was me wel weer een rit een zware tank vanuit het noorden van Rusland naar noordwest Spanje. Met een ommetje om medetweaker Psycho_Yuri te helpen.
Spelen jullie dan via een multiplayer mod of dergelijke?

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayZeeTie
Donnie schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 08:05:
Van de week de nieuwe promods en rusmap geinstalleerd, maar nu als ik naar de map kijk staat amsterdam zowat in denemarken en ligt londen in zee. Weet iemand wat ik fout heb gedaan toevallig ;-)
Dat had ik laatst ook. Je moet ervoor zorgen in de mod manager dat je Def file van promod hoger staat dan de Def file van Rusmap :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En als je je ProMods def aanmaakt aanvinken dat je RusMap gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zo hier nog even 2 sceeenshots van mijn kant

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/2e64fw6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/n7134.jpg

nog even een paar ritjes rijden in afwachting van de ATS :)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Riqy schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 08:12:
[...]

Spelen jullie dan via een multiplayer mod of dergelijke?
Nee ik vind de multiplayer niks. Gebruik wel een aantal mods zoals Promods, Rusmap, Open Spaces, Jazzycat.

Gebruikt er iemand de MAPA RBR mod (Brazilië) icm Promods. Deze mod leek me bijzonder mooi maar profiel loopt vast. Zou het wel leuk vinden om ook eens aan de andere kant van de wereld te gaan rijden. Alleen geen enkele mod lijkt te werken. Mods waarbij ik nieuw profiel aan moet maken begin ik niet aan. Heeft er iemand tips?

Huidige mods:
Promods v200
Rusmap v1.6
Open Spaces v2.4
Project Balkan v1.02
Egypt addon

[ Voor 43% gewijzigd door CyberCow op 14-01-2016 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-09 19:16
Is er trouwens een mogelijkheid in de game om de wielen van de vracht mee te laten sturen? Ik heb nu de ''Bergbaumaschine'' er achter hangen, maar die vracht is toch wel behoorlijk lang, waardoor ik soms niet echt netjes uit kom bij het maken van een bocht. Bijvoorbeeld dat de vracht tegen de middenberm aan schuurt of dat de vracht gewoon weg de bocht niet kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SurfBoy schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 15:23:
Is er trouwens een mogelijkheid in de game om de wielen van de vracht mee te laten sturen? Ik heb nu de ''Bergbaumaschine'' er achter hangen, maar die vracht is toch wel behoorlijk lang, waardoor ik soms niet echt netjes uit kom bij het maken van een bocht. Bijvoorbeeld dat de vracht tegen de middenberm aan schuurt of dat de vracht gewoon weg de bocht niet kan maken.
Ik ben ze nog niet tegengekomen maar voor de speciale vrachten zou het wel een uitkomst zijn. Wil niet zeggen als ik het niet kan vinden het er niet is maar heb er goed naar gezocht en helaas. Dat word toch soms maar omrijden. Ik plan waar kan de snelwegen en niet binnendoor met zulke vrachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans92

Frans92

VFR800

SurfBoy schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 15:23:
Ik heb net deze vracht aangenomen, moet alleen de rit nog beginnen. Hopelijk heb ik niet te veel bochtjes ;)

Deze vracht naar Andorra brengen lijkt me vreselijk :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frans92 schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 15:35:
[...]

Ik heb net deze vracht aangenomen, moet alleen de rit nog beginnen. Hopelijk heb ik niet te veel bochtjes ;)

Deze vracht naar Andorra brengen lijkt me vreselijk :X
Open Spaces kan je tailers hebben van wel 50 meter wat goed gaat. Ik heb nou een normale trailer naar een dorpje in polen. Zal vast goedkomen en anders eerst de trailer loskoppelen bordje uit de grond rijden tailer weer vast en weer verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans92

Frans92

VFR800

Dat Open Spaces begint me toch meer te trekken. Trailer van 50 meter klinkt erg leuk. Binnenkort eens toevoegen dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frans92 schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 15:55:
Dat Open Spaces begint me toch meer te trekken. Trailer van 50 meter klinkt erg leuk. Binnenkort eens toevoegen dan!
Ik heb wel eens met die windmolenwieken weet niet meer welke mod dat was maar daarmee me prima kunnen vermaken in open spaces. Nadeel van open spaces is wel dat het detailniveau niet in de buurt komt van promods. Maar wel lekker lange wegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayZeeTie
CyberCow schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 12:10:
[...]
Huidige mods:
Promods v200
Rusmap v1.6
Open Spaces v2.4
Project Balkan v1.02
Egypt addon
Egypte, is dat wat? En hoe kom je daar gezien er volgens mij geen connectie mee is?

Weet iemand of er iets van een mod of optie is dat je FOV meedraait met bochten? Of dat hij zich weer automatisch reset nadat je de muis loslaat?

[ Voor 19% gewijzigd door JayZeeTie op 14-01-2016 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JayZeeTie schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 17:17:
[...]

Egypte, is dat wat? En hoe kom je daar gezien er volgens mij geen connectie mee is?

Weet iemand of er iets van een mod of optie is dat je FOV meedraait met bochten? Of dat hij zich weer automatisch reset nadat je de muis loslaat?
Ik ben er nog niet geweest dus weet niet of het wat is. Heb het toegevoegd aan de map maar het is ook niet zo heel groot. Was alleen nieuwscherig of het werkte en het loopt niet vast. Misschien als ik erheen ga het alsnog vastloopt. Er stond wel bij het om een ProMods add-on ging. Er is een verbinding met Dover met de trein althans zo loopt de lijn.

http://bestsmods.com/ets2-egypt-map-addon/

Er is een instelling bij ETS die je gezichtsveld mee laat draaien hoe verder jij stuurt hoe verder die meedraait. Ook kan je kiezen voor het meedraaien wanneer de richtingaanwijzer word aangezet. Zit onder opties en dan gameplay.

Besturing camerarotatie & Beweging camera tijdens gebruik richtingaanwijzer.

[ Voor 17% gewijzigd door CyberCow op 14-01-2016 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Besturing camerarotatie is echt ideaal, gebruik ik ook. En ik kan met de 2 knoppen op mijn G25 stuur de camera met de hand draaien. Ik leg dan mijn toetsenbord altijd op zo'n manier dat ik vanaf het stuur heel gemakkelijk bij de onderste 3 macro toetsen kan (Logitech G510), de macrotoetsen, G16, G17 en G18 heb ik dan ingesteld om respectievelijk 1, 2 en 3 uit te voeren. Dat is dan zoals standaard 1: first-person, 2: third-person en 3: met-je-kop-uit-het-raampje-hangen-en-naar-achter-kijken-person.

Als ik dan bij een t-splitsing, kruising, rotonde of wat dan ook kom en ik moet links en/of rechts kijken of er verkeer aan komt, dan gebruik ik de toetsen op het stuur om handmatig de camera te draaien en die reset ik dan weer naar de vaste first-person view met macrotoets G16 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Ik heb het de hele rit van 1400km verpest. :( Was wel leuk om mee te rijden, maar doordat ik er niet mee gewend was om met zo'n lange trailer te rijden, heb ik een paar keer flink de trailer beschadigd. Dit leidde uiteindelijk tot een schade van maar liefst 74%. Dit hoge kwam vooral doordat de trailer 1 keer erg hard tegen een paal kwam, waarna ik in 1 keer stil stond. Ook moest ik een terrein op rijden wat eigenlijk onmogelijk was met zo'n lange trailer. Het was een bouwterrein met een hele smalle weg, aan beide kanten stonden muren. Dus uiteindelijk heb ik er gewoon geen XP en geld uit gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil ook euro truck simulator 2 gaan spelen. hebben jullie een suggestie voor een stuur voor niet al te veel geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayZeeTie
SurfBoy schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 19:28:
Ik heb het de hele rit van 1400km verpest. :( Was wel leuk om mee te rijden, maar doordat ik er niet mee gewend was om met zo'n lange trailer te rijden, heb ik een paar keer flink de trailer beschadigd. Dit leidde uiteindelijk tot een schade van maar liefst 74%. Dit hoge kwam vooral doordat de trailer 1 keer erg hard tegen een paal kwam, waarna ik in 1 keer stil stond. Ook moest ik een terrein op rijden wat eigenlijk onmogelijk was met zo'n lange trailer. Het was een bouwterrein met een hele smalle weg, aan beide kanten stonden muren. Dus uiteindelijk heb ik er gewoon geen XP en geld uit gekregen.
Ai, dat is zuur!
Zelf probeer ik altijd een autosave te laden als ik ergens vol tegen aan klap en er aardig schade aan overhoud. Ben ik meestal maar 5min kwijt ipv heel de rit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
JayZeeTie schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 19:35:
[...]

Ai, dat is zuur!
Zelf probeer ik altijd een autosave te laden als ik ergens vol tegen aan klap en er aardig schade aan overhoud. Ben ik meestal maar 5min kwijt ipv heel de rit :)
Hm... Dat is een slimme. Moet ik volgende keer misschien ook maar is over gaan nadenken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 19:34:
Ik wil ook euro truck simulator 2 gaan spelen. hebben jullie een suggestie voor een stuur voor niet al te veel geld
Tweedehands Driving Force GT
Je wilt wel 900 graden ;)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
Voor camerarotatie gebruik ik m'n joystick knuppel. Voelt toch realistischer aan vind ik zelf, stuk flexibler ook. Toch maar is dat besturing camera rotatie proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10-09 23:33
Ik heb zelf een 2e hands Logitech G25, die is beter maar duurder dan de eerder geopperde Driving Force GT (o.a. 3 pedalen, hoewel je die niet persé nodig hebt voor ETS).
G27 is de opvolger van de G25, en heeft meer knoppen, maar bij de G27 kan je de H shifter niet omschakelen naar sequentieel schakelen, wat bij de G25 wel kan.
Ik heb €150,- betaald voor een hele nette, maar ze zijn wel goedkoper te vinden ook.

De driving Force GT is trouwens zeker geen verkeerde optie, ik wilde persé 3 pedalen omdat ik ook iRacing ermee speel.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
Ten eerste wat is niet al teveel geld? Maar ik zou zeker niet lager dan de Driving Force GT gaan zitten hoor. Dat is wel het minimum stuurtje wat voldoet om goed te spelen.

Als je 2e hands niet erg vindt is een G27 of G25 aan te raden maar dan moet je wel goed kijken/testen of er geen defecten zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielster
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 04-09 10:28
Ik wil waarschijnlijk deze simulator aanschaffen, echter zit ik met een paar vragen:

Heeft het spel voldoende variatie in wegen en natuur? Ik hoop namelijk niet in een stad te beginnen, direct de snelweg op te rijden en aan het eind van de rit de snelweg af en de stad in naar het afleverpunt. Hoe zit het met uitdagingen zoals verkeersongevallen, wegafsluitingen, smalle wegen etc. waar je van te voren geen rekening mee hebt gehouden? Is er dus voldoende uitdaging?

Welke mods zijn must haves? Ik zie in dit topic veel promods, rusmap en open spaces voorbij komen. Wat zijn de verschillen, of werken deze mods samen?

Ik ben niet geinteresseerd in skins/paintjobs etc. Extra steden en gebieden om in te rijden echter wel. Going east en Scandinavia zijn dus must haves betreft DLC?

Uiteraard heb ik het forum doorgelezen, echter niet de volledige 60 pagina's. Excuses als deze vragen al eens voorbij zijn gekomen.

Met andere woorden: Ik ben nog niet overtuigd om 40 euro uit te geven voor het spel. Kunnen jullie me overtuigen? :)

[ Voor 8% gewijzigd door Nielster op 14-01-2016 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Over de basis ETS2 en de aanvullende mods die jij noemde zijn inderdaad aanvullend met meer land en wegen , steden

Dus ETS2 + .Going east en Scandinavia ( is meer steden en langere routes
Met Promod en Rusmap komen er meer steden en uitdagingen bij
rijden op sneeuw , smalle weggetje maar ook de steden zijn groter meer variatie in de game

maar het blijft van A naar B rijden , maar het is gewoon genieten lekker rustig muziekje aan en rijden maar

via tolwegen , veerboten , eurostar , terwijl je moet op letten op je diesel en rusttijden

en hoe meer je rijd hoe meer ervaring je kan verdienen , als gevaarlijke stoffen , tot breekbare vracht , maar je kan ook kiezen voor long hauls en zuinig rijden

daar bij lekker je eigen bedrijf runnen om meer geld te krijgen en weer nieuwe trucks te kopen.
En ja je kan er voor kiezen om lekker een half uurtje ene vracht te rijden maar ook er voor om lekker 3 uurtjes lang te toeren :)

Trucking Isn't a Job or a Career, It's a Lifestyle

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielster
En wat is globaal het verschil tussen de Scandinavian DLC waarvoor men moet betalen en Promods? Ik lees namelijk:

Mod description:
This version of the ProMods pack adds Scandinavia (in the broadest sense of the word) to the standard ETS2 Europe map.
The included countries are Denmark, Sweden, Norway and Finland. Expansions of the territory into the Baltic and future countries are planned.

Maakt dit de Scandinavia DLC onnodig, of juist niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
je heb Scandinavia , nodig om promods te kunnen draaien

zeg maar Scandinavia vult ETS 2 aan en promods weer Scandinavia en ook weer Going east

en Rusmap vult Going east weer aan en Promods :)

ETS 2 STANDAARD

Afbeeldingslocatie: http://img.playground.ru/images/8/9/ets2_00037.png

met going east

Afbeeldingslocatie: http://farm9.staticflickr.com/8377/8441234246_796ccb4e74_o.jpg

inc Scan
Afbeeldingslocatie: http://bestsmods.com/wp-content/uploads/2015/09/Save-Game-3.jpg

Oude promod en rusmap met de twee dlc

Afbeeldingslocatie: http://savepic.org/7429497.jpg

[ Voor 73% gewijzigd door ravw op 14-01-2016 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waar staat die beschrijving? Lijkt er op dat we die moeten updaten

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ScuL schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 22:45:
Waar staat die beschrijving? Lijkt er op dat we die moeten updaten
wat bedoel je ?

[ Voor 4% gewijzigd door ravw op 14-01-2016 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nielster schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 22:32:

Mod description:
This version of the ProMods pack adds Scandinavia (in the broadest sense of the word) to the standard ETS2 Europe map.
The included countries are Denmark, Sweden, Norway and Finland. Expansions of the territory into the Baltic and future countries are planned.
Deze, is geschreven voordat de Scandinavië DLC bestond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielster
ScuL schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 23:08:
[...]

In www.promods.net/viewtopic.php?f=2&t=106 dit topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ScuL schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 23:08:
[...]

ja dat wel alleen je heb hem nu toch wel nodig om promods te draaien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Argh, we moeten de oude topics eens doorspitten dit is heeeel erg verouderd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdK9001

BdK9001

Zojuist mn eerste Open Spaces delivery gehad, van Reykjavik naar Yugorsk (+/- 7100km). Moet zeggen dat die lange ritten me wel bevallen. Ook vind ik dat er erg leuke details in zitten. Dingen die ik ben tegengekomen: uitgebrande vrachtwagen die uit de bocht gevlogen is heuvelaf, een aantal ongelukken, ik ben op een militaire basis geweest en ben bij meerdere tankstations tippelende dames tegengekomen. Wat wel jammer is, is dat als je op lange stukken in het bos opzij kijkt,je duidelijk ziet waar het terrain ophoudt. Maar ondanks dat het niet het niveau is van promods ben ik er toch erg tevreden over.

Groot nadeel is wel dat er vrij veel onverharde wegen tussen zitten en dat is erg slecht voor je wagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BdK9001 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 12:19:
Zojuist mn eerste Open Spaces delivery gehad, van Reykjavik naar Yugorsk (+/- 7100km). Moet zeggen dat die lange ritten me wel bevallen. Ook vind ik dat er erg leuke details in zitten. Dingen die ik ben tegengekomen: uitgebrande vrachtwagen die uit de bocht gevlogen is heuvelaf, een aantal ongelukken, ik ben op een militaire basis geweest en ben bij meerdere tankstations tippelende dames tegengekomen. Wat wel jammer is, is dat als je op lange stukken in het bos opzij kijkt,je duidelijk ziet waar het terrain ophoudt. Maar ondanks dat het niet het niveau is van promods ben ik er toch erg tevreden over.

Groot nadeel is wel dat er vrij veel onverharde wegen tussen zitten en dat is erg slecht voor je wagen
En die klinkerwegen is slecht voor je tafel als je force feedback hebt. En de sneeuwritten gaat ook wel eens vervelen je niet harder kan dan 40-50km/h.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdK9001

BdK9001

CyberCow schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 12:57:
[...]

En die klinkerwegen is slecht voor je tafel als je force feedback hebt. En de sneeuwritten gaat ook wel eens vervelen je niet harder kan dan 40-50km/h.
Haha, klopt, de koffiekoppen stonden lekker te rammelen hier :P

Ik heb trouwens wat moeite met de geode load order voor open spaces. Ik heb flink zitten schuiven maar ik krijg de kaart niet goed zichtbaar |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyberCow schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 12:57:
[...]

En die klinkerwegen is slecht voor je tafel als je force feedback hebt.
daarom heb ik een wheel stand pro gekocht :) ( en zelfs die moet ik af en toe nog vast draaien :(

[ Voor 13% gewijzigd door ravw op 15-01-2016 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ravw schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 13:22:
[...]

daarom heb ik een wheel stand pro gekocht :) ( en zelfs die moet ik af en toe nog vast draaien :(
Nee dank je zit liever niet met die stang zo tussen me benen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyberCow schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 13:25:
[...]

Nee dank je zit liever niet met die stang zo tussen me benen :P
merk je niet veel van als je rijd hoor , ik dacht ook dat die hinderlijk was , maar dat valt echt mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Wat zijn eigenlijk de plekken waar je ander soort terrein hebt dan normale weg? Bijvoorbeeld sneeuw, modder of wat dan ook? Heb nu eigenlijk alleen nog maar op snelweg etc gereden. Gister voor het eerst op zand, was ook wel leuk. Ook realistisch dat je verschil merkt van hoe snel je vrachtwagen remt etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat is het detailniveau van ETS ook hoog. Was me eerder nooit zo opgevallen tot ik keer goed uit het raam keek toen er een auto me voorbij kwam.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/oV0efLW.png
SurfBoy schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 13:29:
Wat zijn eigenlijk de plekken waar je ander soort terrein hebt dan normale weg? Bijvoorbeeld sneeuw, modder of wat dan ook? Heb nu eigenlijk alleen nog maar op snelweg etc gereden. Gister voor het eerst op zand, was ook wel leuk. Ook realistisch dat je verschil merkt van hoe snel je vrachtwagen remt etc.
Ijsland binnenland heb je onverharde wegen ook met sneeuw. In het oosten van Rusmap moet nog een weg zitten dat je op gegeven moment stukje door het water heen moet maar weet alleen niet meer precies waar. In open spaces naar het noorden en oosten toe rijden daar heb je sneeuw maar ben je uren door de sneeuw aan het ploegen wat van mij wel wat minder had gemogen. Moldavië slechte wegen door betonplaten wel erg leuk gemaakt.

[ Voor 68% gewijzigd door CyberCow op 15-01-2016 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SurfBoy schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 13:29:
ga naar ijsland :) of diep rusland in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 15:56

RoofTurkey

PredatorKalkoen

ATS nieuws: http://blog.scssoft.com/2...ck-simulator-map-dlc.html :)

Edit: Prijs ATS wordt zo'n 20€ en dat is inclusief Californië, Nevada en Arizona (die later uitkomt). Verdere map DLC wordt waarschijnlijk gewoon betaald. Game updates blijven natuurlijk wel gewoon gratis.

[ Voor 55% gewijzigd door RoofTurkey op 15-01-2016 15:01 ]

Grillmeister

Pagina: 1 ... 15 ... 162 Laatste