Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

rockhopper schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 19:36:
80/81 is ook niet verkeerd hoor. Ik heb behoorlijk veel tijd en moeite (en gebrek aan verkeersregels) moeten doen om maar even die pathfinder te ontgrendelen. Uiteindelijk krijg je een soort handigheid in hoe je het beste klaverbladen kan rijden en spookrijden en welke stukken je met een kleine trailer moet doen en welke met extra long ook nog gaan O-)
Maar het heeft niet zoveel meer met sim te maken, zoals ik al schreef, deze hadden ze er best uit mogen halen na het veranderen van hoe ze klaverbladen/parkeerplaatsen beoordelen als wel/niet gereden.
De rest ga ik gewoon lekker op speeltempo doen, zonder dat ik steeds zit te stressen om alles geel te maken (wat ik dus voor ik pathfinder unlockte steeds had). Voor mij speelt het nu weer lekker relaxed.
Ze kunnen dat toch wel fixen door gewoon op de map bijvoorbeeld alles x pixels rond je vrachtwagen geel te maken op de kaart ipv alleen het wegdeel waar je op rijdt. Ok dan heb je een klein stukje van paralelwegen enzo maar dat lijkt me minder een probleem want al de rest moet je dan nog wel doen.

Ik zit op 71 inmiddels, heb een lijstje met ritten die ik nog moet doen, maar afgelopen week weinig gespeeld.

[ Voor 4% gewijzigd door Marzman op 09-10-2021 10:28 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Marzman schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 10:27:
[...]

Ze kunnen dat toch wel fixen door gewoon op de map bijvoorbeeld alles x pixels rond je vrachtwagen geel te maken op de kaart ipv alleen het wegdeel waar je op rijdt. Ok dan heb je een klein stukje van paralelwegen enzo maar dat lijkt me minder een probleem want al de rest moet je dan nog wel doen.

Ik zit op 71 inmiddels, heb een lijstje met ritten die ik nog moet doen, maar afgelopen week weinig gespeeld.
In het begin werden de hele kruispunten in 1x geel.
dat was stuk makkelijker

volgens mij kan je door uitschakelen van DLC het wel makkelijker halen (kleinere map)
ik zit nu op 75/81 achievements..

[ Voor 9% gewijzigd door mschol op 09-10-2021 10:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rockhopper
  • Laatst online: 23-07 12:41

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

FairPCsPlease schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 21:48:
Wel wil ik nog het geduld opbrengen om een Pamplona - A Coruña rit te vinden, maar dat valt niet mee, met slechts twee bedrijven in Pamplona. Na een rust check ik steeds de Quick Jobs en Losse Vracht ritten met Pamplona geselecteerd, voordat ik een andere rit pak, maar A Coruña heb ik nog niet langs zien komen. Iemand een tip om deze makkelijker te vinden?
Ik heb de mijne gehaald door ook altijd WoT leveringen te checken als ik langs/in de buurt van Pamplona rij. Hierdoor dus een rit moeten afbreken, maar beter dat dan heel veel en vaak alles na te moeten lopen. Dus inderdaad: tijdens een rit gewoon kijken naar levering opties zodra je in de buurt bent van Pamplona. World of Truckers heeft over het algemeen veel meer opties dan het spel zelf.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik heb gewoon quickjobs gedaan, en eerst andere voor andere achievements tot die voorbij kwam.

De uitzendbureaus heb ik met snel reizen compleet gemaakt.

En verder pak ik af en toe een op en afrit of tankstation als die nog niet geel is, maar ik denk dat het weinig nut gaat hebben. Zit iets over de 70 procent van de map met alle dlc.

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cracking cloud
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-07 19:09
Montana de volgende staat (na Texas)? https://blog.scssoft.com/...-makes-good-blending.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Een grote staat, maar het zegt me niet zo veel :) Misschien dat ik Texas nog koop maar daarna ga ik dan toch een beetje op kortingen wachten ipv 50 x een staat kopen voor 12 euro ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-07 05:25

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

heb nu Promod 2.56 maar welke mods van hun werken nog meer met 1.41 ? weet dat nog paar zijn die ik kan downloaden voor ETS2 1.41.

is zo lang geleden dat ik dit spel heb gespeeld ( 1.37 ) en start nu totaal op new en heb echt al mods weg gedaan om game zo stabiel en schoon te krijgen.

EDIT: heb al gevonden. zat er over heen te kijken 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Motaro op 15-10-2021 08:21 ]

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro

Motaro

krijg soms GTD maar waar aan ligt weet niet.
https://pastebin.com/wsqJfwED

veel DX11 error's

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:38
code:
1
<ERROR> [dx11] error creating render target view:
Deze fout wordt veroorzaakt door textures die niet DX11 compatibel zijn, je hebt veel oude mods die niet zijn geupdate door de modders.

code:
1
<ERROR> [dx11] meta_copy: failed to create SRV (0x887a0005):
Deze error wordt vaak veroorzaakt als je je videokaart hebt overgeclockt, of als je ASUS Aura config gebruikt. in dit geval zet in je config "uset cf_asus_aura "1" naar "uset cf_asus_aura "0"

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Motaro

Motaro

Barfman schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 10:31:
code:
1
<ERROR> [dx11] error creating render target view:
Deze fout wordt veroorzaakt door textures die niet DX11 compatibel zijn, je hebt veel oude mods die niet zijn geupdate door de modders.

code:
1
<ERROR> [dx11] meta_copy: failed to create SRV (0x887a0005):
Deze error wordt vaak veroorzaakt als je je videokaart hebt overgeclockt, of als je ASUS Aura config gebruikt. in dit geval zet in je config "uset cf_asus_aura "1" naar "uset cf_asus_aura "0"
bedankt. nu weet beetje waar ik moet naar kijken

bij OC van mijn GTX1070 gebruik ik MSI afterbrurner

[ Voor 4% gewijzigd door Motaro op 16-10-2021 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmxmmx
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-07 19:51
Iemand een linkje naar het Pink Ribbon verhaal zodat ik weet wat en waar ik het moet doen ?
Kan nergens Pink Ribbon vrachtjes vinden.

Heb het idee dat het niet eens geïnstalleerd is.
Er staat wel dat de DLC in mijn steam bibliotheek zit en automatisch geïnstalleerd word.

[ Voor 19% gewijzigd door mmxmmx op 17-10-2021 08:14 ]

Asus RTX 5090 OC - AMD 7-9800X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

mmxmmx schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 08:08:
Iemand een linkje naar het Pink Ribbon verhaal zodat ik weet wat en waar ik het moet doen ?
Kan nergens Pink Ribbon vrachtjes vinden.

Heb het idee dat het niet eens geïnstalleerd is.
Er staat wel dat de DLC in mijn steam bibliotheek zit en automatisch geïnstalleerd word.
Dat was een event (toen speelde ik het ook nog niet). Die event is afgelopen dus ik denk dat het nu alleen een roze paintjob is en dat je er borstkankeronderzoek mee steunt.

https://blog.scssoft.com/...ribbon-charity-event.html

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Het is zover ik weet nooit een ritten event geweest. Het is echt een sponsor activiteit waarbij alle inkomsten van de twee DLC's (pink ribbon ETS & ATS dus) 100% naar de pink ribbon organisaties gaan. Dus het is een activiteit die aandacht vraagt voor borstkanker en hiervoor geld inzamelt.
Ik zie het als een collectant aan de deur waarbij je niet alleen geld geeft, maar er ook een paintjob voor terug krijgt in een spel dat je speelt.
Dus in feite is het een jaarlijks event, maar dan dus niet in-game.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:38
Hier Pinktober2021 is hij er voor 2021

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbbrans
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:03

jbbrans

Weet iemand hoe ik de promods map in een "externe" routenavigator krijg?

Ik gebruik simhub om op een 4e monitor een map te laten zien. Dit werkte goed in het vanilla spel, maar na installeren van promods kloppen de weergegeven wegen niet meer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Motaro

Motaro

lekker onder weg :) 6x4 taglift

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ce2Bwb8qTxIWmmNFpdjU1cAeuRs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/CeNn8ZXx8Pf14ZhnYIgyCCA5.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro

Motaro

vraag

waar kan ik scs mod interior file vinden ?

heb mod probleem en mod maker zegt dat ik in scs mod interior file moet zijn maar ik zie alleen mod file waar al mijn mods in zitten.

Edit: gevonden alleen nu nog vinden hoe ik hem weer in scs file terug zet

[ Voor 16% gewijzigd door Motaro op 20-10-2021 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cracking cloud
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-07 19:09
1.42 is nu gereleased voor ATS en ETS 2: https://blog.scssoft.com/2021/10/ets2ats-142-release.html (mod support voor convoy)

[ Voor 11% gewijzigd door cracking cloud op 21-10-2021 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu maar hopen dat niet alle mods weer aangepast moeten worden. Deze update leek mij alleen voor konvooi invloed te hebben.

edit: laat maar ProMods geeft al aan niet bruikbaar is.

[ Voor 19% gewijzigd door CyberCow op 21-10-2021 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro

Motaro

kom ook net achter. nu even kijken hoe ik spel terug zet naar 1.41. zo lang was 1.41 toch nog niet uit ? dat nu al 1.42 er is

Edit: hij staat weer op 1.41

[ Voor 42% gewijzigd door Motaro op 21-10-2021 20:42 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Uiteraard is voor een nieuwe versie weer een nieuwe update nodig. Convoy gooit wat roet in het eten voor ons dus we zijn nog aan het puzzelen hoe we alles kunnen oplossen

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro

Motaro

timano schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 09:48:
Weet er iemand hoe je de volledige mod van kleinjan kan krijgen want ik heb hem gedownload maar die lightbox die werkt niet
via links kan je al mods krijgen voor die wagen en zie screen hoe ik hem heb staan in load order
https://modding.kerstens.eu/product/kleinjan/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aW7pWPzH5OZK8P293DNwwzI1BRI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/sf2Ij72KmAgHRleeGUx1Mgqt.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ce2Bwb8qTxIWmmNFpdjU1cAeuRs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/CeNn8ZXx8Pf14ZhnYIgyCCA5.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:42
Zijn er alweer nieuwe achievements? Heb altijd 100% achievements en speel laatste tijd alleen maar als er nieuwe achievements zijn. Verder teveel bezig met andere games.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik denk dat de laatste van Iberia zijn.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro

Motaro

FastFred schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 12:53:
[...]

Stijgert zo'n taglift nog steeds als je de achteras omhoog hebt? :P
ligt beetje aan of hij zwaar geladen is of niet maar als zwaar is _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro

Motaro

weet iemand waar ik dit kan vinden, Open .SCS mod file and delete UNIT and MODEL folders. After all will be perfect zij mod maker van interieur ivm LCD van onboard GPS overdag erg donker was als ik zijn mod gebruik te.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Hier een weekje niet gespeeld, kennelijk een update geweest want vrachtwagen staat opeens weer in de thuisbasis.
Ik heb op dit moment erg veel last dat mijn stuur logitech g29 zeer zwaar stuurt opeens, heel anders dan eerst. Geen idee of het aan het spel ligt of dat logitech heeft lopen klooien....
Iemand die hier wat meer vanaf weet? Welke settings ik kan nalopen. Nu is het zo dat wanneer ik stuur ik eigenlijk altijd tegendruk heb (vrij veel zelfs) terwijl het hiervoor soepel sturen was tenzij offroad / hoge snelheid etc.... Zoals het nu is, vind ik er niet veel aan.
Alle hulp wordt gewaardeerd.
Fwiw geen mods geinstalleerd (buiten truckbooks/world of truckers), alle map dlc actief.

[ Voor 6% gewijzigd door rockhopper op 27-10-2021 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deshmir
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:57
@rockhopper even de logitech software opstarten en vinkje van force feedback aan wn uit zetten (of andersom).
Dat hielp bij mijnin ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07:38
Hier met mijn T300 RS ook ffb problemen. Compleet geen centreringskracht. Motortrilling en stoepranden komen wel door.. Rare update inderdaad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ik heb even een rit gedaan (kort want ik wilde even goed voelen hoe en wat)
opvielen: stuur reageert in game direct, maar het voelt als een weerstand
in bochten waar de weerstand toeneemt naar mate je scherper/feller stuurt is afwezig. De weerstand is min of meer constant. Juist centraal (neutraal rechtdoor) zit er een rare extra weerstand hobbel. Het voelt ook alsof er een dood punt zit voordat de weerstandmotor het pakt (stuur in spel geen dood punt)

Het is allemaal ruk in mijn ogen, maar ik zal even met de logitech software stoeien. Ik weet inmiddels ook niet hoe de settings in het spel zouden moeten zijn (altijd leuk als voorheen wel alles werkt en je hebt het niet opgeschreven of onthouden hoe het zou moeten staan)

Ook inparkeren ging lastig, zelfde ellende vooruit als achteruit rijden, en bij lage snelheid onnatuurlijke weerstanden.
En: voorheen trok het stuur zich naar neutraal als je bij het uitgaan van de bocht het stuur loslaat (zoals het in het echt ook gaat), maar nu blijft het op 11 uur of 1 uur hangen.
Excuses voor de wazige beschrijvingen, de mensen die wel truck rijden in het echte leven zullen er wel mooie termen voor hebben maar voor mij is het gewoon relax rijden.

update: @Deshmir
ik kan het bij de logitech hub in ieder geval niet vinden. Met andere woorden ik kom er niet uit. Nog altijd wordt alle feedback en hulp gewaardeerd.

[ Voor 6% gewijzigd door rockhopper op 27-10-2021 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deshmir
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:57
@rockhopper bij mij was het de volgende optie:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Fuy1K8XQEESnlhvAtegukRJxjnc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/uHXmTeXWDp0xsRY345cv4rLM.png?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FairPCsPlease
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 06:36
rockhopper schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 18:20:
Ik heb op dit moment erg veel last dat mijn stuur logitech g29 zeer zwaar stuurt opeens, heel anders dan eerst. Geen idee of het aan het spel ligt of dat logitech heeft lopen klooien....
Het ligt aan het spel, want versie 1.42 bracht een update voor hoe Force Feedback is geïmplementeerd.

Ik heb ook een G29 en merkte duidelijk verschil. Wat je kunt doen is de algemene kracht van de Force Feedback in de in-game opties omlaag brengen, of individuele settings tweaken (zit onder 'Opties - Besturing')

https://blog.scssoft.com/2021/10/ets2ats-142-release.html

Force Feedback Update

1.42 also brings an update to our Force Feedback profiles for steering wheels and controllers which are compatible with Euro Truck Simulator 2 and American Truck Simulator.

The new FFB has been written from scratch and utilizes a 120 Hz refresh rate, independent from the main game loop. It combines some of the old artificial effects with the new centering and tire friction force feedback, which is based on real calculations from forces on the first steering axle and simulates the behavior of a hydraulic steering gear system used in most of today's trucks. This brings a more realistic and immersive feedback experience for our players!

We highly recommended resetting your Force Feedback settings to their new defaults.

We recently released a detailed FAQ blog about this update which answers some of your most asked questions about this update and goes more into depth about the topic of this update. If you missed that, you can take a read of that here: https://blog.scssoft.com/2021/10/force-feedback-faq.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Goed ik heb een beetje lopen rommelen en ik heb nu een werkbare situatie. Het voelt niet zo goed als het was, dus ik ben matig tevreden maar het is nochtans speelbaar. Het lijkt erop dat het trustmaster > logitech "fuck you logitech users" is als ik het forum een beetje mag lezen. Ik hoop dat ze dit toch een beetje beter gaan oplossen want het is *meh*
@FairPCsPlease Bedankt voor de tips over de sliders en de linkjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malle-piet
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 13-04-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ualQFDUHylZKZrZ-WnX_21GPA0o=/800x/filters:strip_exif()/f/image/F0ohiqQIb9KRQiCjd4ajlQLm.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oP7JSNVfGx5KjJDM-9x3io63Iqg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WxRboCxNrc3oWUdfigWeAULP.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 25-07 18:04

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

De standaard instellingen voor FFB zijn nu wel compleet ruk... bocht insturen gaat met een pink, stuur weer recht krijgen.... is een heel ander verhaal. Met de software van mijn Thrustmaster T150 kan ik niet zo heel veel instellen dus het moet allemaal ingame helaas. Zit er over te denken toch maar weer naar een versie terug te gaan zonder de nieuwe FFB instellingen.

Edit:

Na wat klooien krijg ik alleen maar vagere feedback van mijn stuurtje, bocht insturen gaat redelijk, maar bij terug sturen is het hommeles, geschok en gehaper, stuurtje gaat zelf van links naar rechts schokken, vooral als ik een bocht naar rechts heb, bocht naar links lijkt redelijk te gaan. Ook het terugzetten naar de standaard instellingen zoals werd geopperd is geen oplossing, naar rechts sturen en weer terug krijg ik wisselende tegendruk, dan weer wel, dan weer niet.... naar links een bocht door gaat dan weer best aardig goed en vertrouwd... Dit hadden ze achterwege mogen laten dus ik ga maar weer naar 1.41 terug tot ze dit weer terug gezet hebben want dit haalt het plezier er wel uit...

[ Voor 49% gewijzigd door lameeuw op 28-10-2021 22:25 ]

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Motaro

Motaro

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EujmLHmp0bINtZ9ITxJtv5sUbx8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Twzv4k25QNvaLf7wktHSl89b.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wOfXpvWoQ9xuxjY20crvWNHKCVs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ToTFsQC8jhvxmurKCyGgNwW5.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jEDVWkprZa34Uf3LEqGOnDVMJIA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/EGXjG3ETOYl9HxICPW1QlKgY.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hegeman
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 25-07 16:34

Hegeman

Weet van alles wat

Zijn er hier al mensen die geupgrade hebben naar Windows 11?
Loopt ETS2 daar goed op?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JobJan
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-07 17:06
Ja hoor, werkt prima onder Windows 11, merk geen verschil met Windows 10

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FairPCsPlease
35 nieuwe viewpoints komen naar ETS2 met update 1.43. Deze waren al geïntroduceerd bij de Iberia DLC, maar nu komen er ook viewpoints voor de oudere kaartdelen:

https://blog.scssoft.com/...ope-through-our-eyes.html

"See Europe Through Our Eyes

Ever since viewpoints have been featured in Iberia DLC, it was only a matter of time until these cinematic cutscenes would start appearing in various places in the previous ETS2 map expansions. Today, we have great news for those who would like to enhance their exploration experience and take a look at some of the most interesting places in the previous map expansions a bit differently. Get ready for new viewpoints arriving with the 1.43 update!

A very long story short, there will be 35 new viewpoints added across already released ETS2 locations. From cities and ports to industrial areas, there will be a lot of reasons to revisit some of the older locations and see them from a different perspective. If you’d like to know a couple of more precise examples, you will be able to find new viewpoints focused on landmarks such as Cernavodă Bridge or Viaduct Poiana Teiului."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FairPCsPlease schreef op maandag 1 november 2021 @ 12:42:
35 nieuwe viewpoints komen naar ETS2 met update 1.43. Deze waren al geïntroduceerd bij de Iberia DLC, maar nu komen er ook viewpoints voor de oudere kaartdelen:

https://blog.scssoft.com/...ope-through-our-eyes.html

"See Europe Through Our Eyes

Ever since viewpoints have been featured in Iberia DLC, it was only a matter of time until these cinematic cutscenes would start appearing in various places in the previous ETS2 map expansions. Today, we have great news for those who would like to enhance their exploration experience and take a look at some of the most interesting places in the previous map expansions a bit differently. Get ready for new viewpoints arriving with the 1.43 update!

A very long story short, there will be 35 new viewpoints added across already released ETS2 locations. From cities and ports to industrial areas, there will be a lot of reasons to revisit some of the older locations and see them from a different perspective. If you’d like to know a couple of more precise examples, you will be able to find new viewpoints focused on landmarks such as Cernavodă Bridge or Viaduct Poiana Teiului."
Klinkt heel erg leuk. Hoop dat ProMods ze dan ook overneemt anders dan heb ik er niet zoveel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ja tof, heb ik weer wat te doen even. 35 is best behoorlijk :)

Ik zag vanmiddag dat er ook een event liep, die had ik gemist omdat ik even meer in de rallyspellen zat ;) Vanavond maar een ritje doen en misschien morgen een paar.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-07 23:45

Chaos-Zero

Sega fan!

Ik heb van de week voor het eerst een eigen skin gemaakt via Paint.net.
Nu heb ik de .SCS file naar vrienden gestuurd, zodat we samen met de zelfde trailer kunnen rijden. Echter als we samen willen spelen geeft ie aan dat de host het bestand niet heeft gevonden. We hebben van alles geprobeerd (andersom hosten, alles staat in de juiste mappen want offline werkt het wel) maar krijgen het niet werkend. Heeft iemand een idee?

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • +3 Henk 'm!
CyberCow schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 16:07:
[...]

Klinkt heel erg leuk. Hoop dat ProMods ze dan ook overneemt anders dan heb ik er niet zoveel aan.
We nemen ze niet alleen over we plaatsen ook nieuwe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FairPCsPlease
Gisteren ontdekt dat ProMods Europe de updates uit heeft, die compatible zijn met de nieuwe versie 1.42 van Euro Truck Simulator 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De nieuwe update van ProMods. Wederom dank aan de makers ervan. Normaal krijg daar mail van maar deze dit keer niet ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-06 17:21

Scighera

swim-bike-run

Iemand enig idee hoe ik de volgende problemen kan oplossen

(Recent versie ETS2 met alle map expansions en promods)

Probleem 1.
Als ik een autosave manueel laadt dan loopt ETS2 vast

Probleem 2
Framerate keurig 58-70fps, maar heel veel stutter in het beeld. Dit is alleen in 1st person in cabine view.

Mirror quality omlaag maakt geen verschil.
Hoe zuidelijker ik kom in de map hoe erger het wordt (zuid Frankrijk en Spanje)

FPS blijft keurig boven de 55.

(Alleen bij tolpoorten in Spanje zakt hij naar 40)

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tup61
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 26-06 18:20
Hm... nieuwe monitor, ViewSonic Elite XG270QG, 1440p, en ETS2 heeft opeens 'stutters' als ik rondkijk met TrackIR... Dacht dat het aan mijn oude PC lag maar op mijn nieuwe computer (Ryzen 5 5600X, RTX 3060 Ti, 32 GB RAM) heb ik dezelfde stutters...! MSFS loopt top maar het 'lichte' ETS2 doet vreemd...! Houdt ETS2 mss niet van G-Sync of bepaalde Hz instellingen...? Herkent iemand dit probleem met een 1440p monitor? Als MSFS top loopt, moet ETS2 dat zeker ook doen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-07 12:44

Pykow

Angelo OTR

tup61 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 22:48:
Hm... nieuwe monitor, ViewSonic Elite XG270QG, 1440p, en ETS2 heeft opeens 'stutters' als ik rondkijk met TrackIR... Dacht dat het aan mijn oude PC lag maar op mijn nieuwe computer (Ryzen 5 5600X, RTX 3060 Ti, 32 GB RAM) heb ik dezelfde stutters...! MSFS loopt top maar het 'lichte' ETS2 doet vreemd...! Houdt ETS2 mss niet van G-Sync of bepaalde Hz instellingen...? Herkent iemand dit probleem met een 1440p monitor? Als MSFS top loopt, moet ETS2 dat zeker ook doen!
ETS2 heeft een verouderde engine erachter zitten en dus haalt de game niet altijd het beste naar boven.
Dan kan je wel 32GB ram hebben, als je maar geheugenblokjes hebt van 2800mhz, ga je ook geen performance winst zien. beetje vanaf 3200mhz of hoger is al een verbetering.

Daarnaast lees ik bijna iedere dag wel verhalen dat mensen last hebben van stutters.
Vervolgens vergeten ze even te vertellen dat ze Promods draaien of uberhaubt een mod hebben geinstalleerd staan.

Zelf heb ik altijd last van kleine stutters of dat de FPS daalt onder de 60 frames met Promods en wat andere mods.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tup61
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 26-06 18:20
Ik heb het ondertussen grotendeels opgelost door v-sync in ETS2 zelf (ook) aan te zetten (wat niet zou moeten) en de refreshsettings standaard te laten (en dus geen hz uitkiezen in ETS2 zelf). Nu is het bijna zoals het was. Ik heb alsnog een licht idee van gestotter als ik rondkijk maar dat komt misschien doordat ik er teveel op let. ;) Nou ja, gelukkig heb ik die nieuwe pc en monitor niet speciaal voor ETS2 gekocht. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro

Motaro

leuk die SCS trailers alleen jammer dat ze niet in schuiven als hij leeg is zo als in echt.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fIuMMPEdwnQczKh9tuByJT4KZ78=/800x/filters:strip_exif()/f/image/vVsQJkbtdSBcKzVXxQ7OXyMl.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kcILZCWwK0xZJX2hBZ9KBO92ttM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Yo3YFTUtKZxuPufWymYmwXkZ.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Potenscia
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 22-07 20:19
Motaro schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 18:09:
leuk die SCS trailers alleen jammer dat ze niet in schuiven als hij leeg is zo als in echt.
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Dat kan wel, namelijk door naar F7 te gaan en daar op "adjust trailer" te klikken.

Klein dingetje, maar het maakt het spel wel een stukje leuker.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
ProMods Canada v1.1 is uit (voor 1.42)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03:19

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Is het met al die extra kaarten en mods misschien niet mogelijk om Europa en Noord-Amerika in 1 game/spelwereld te combineren? Inclusief alle trucks?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Blijft toch fantastisch hoe jullie dit altijd voor elkaar krijgen weer....
Jorgen schreef op woensdag 17 november 2021 @ 17:47:
Is het met al die extra kaarten en mods misschien niet mogelijk om Europa en Noord-Amerika in 1 game/spelwereld te combineren? Inclusief alle trucks?
Ik betwijfel of dat technisch haalbaar is, geen idee precies maar lijkt me een redelijk onhaalbaar idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

lameeuw schreef op woensdag 17 november 2021 @ 20:43:
[...]

Blijft toch fantastisch hoe jullie dit altijd voor elkaar krijgen weer....

[...]

Ik betwijfel of dat technisch haalbaar is, geen idee precies maar lijkt me een redelijk onhaalbaar idee ?
Is het onder de motorkap niet gewoon 2x hetzelfde spel, met andere vrachtwagenskins en andere routes?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
De assets zijn op dezelfde manier opgebouwd maar het 1,2,3 uitwisselen is niet zo eenvoudig.
Maar je hebt gelijk dat de game engine hetzelfde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik wil nog steeds een keer echt goed beginnen aan dit spel, lijkt me heel leuk en ook rustgevend om te doen. Als je dan alles in 1 zou hebben en met de boot over kunt, oid zou leuk zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Jorgen schreef op woensdag 17 november 2021 @ 21:52:
Ik wil nog steeds een keer echt goed beginnen aan dit spel, lijkt me heel leuk en ook rustgevend om te doen. Als je dan alles in 1 zou hebben en met de boot over kunt, oid zou leuk zijn.
Ik denk dat dat voor velen wel een droom is, ik heb er zelf ook al vaak over nagedacht of het mogelijk zou zijn. Lijkt me alleen dat het heul veul werk is om dat aan elkaar te knopen en te laten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Waarom zou het dan anders zijn dan een nieuw gebied toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Potenscia
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 22-07 20:19
Jorgen schreef op woensdag 17 november 2021 @ 22:01:
Waarom zou het dan anders zijn dan een nieuw gebied toevoegen?
Omdat ATS bijvoorbeeld in een andere schaal (1:20) is als ETS2 (1:19) en de map van ATS is nog niet hetzelfde als ATS inclusief alle voertuigen, story mode en alles eromheen.

Ik zeg niet dat het onmogelijk is om ATS (of iig de ervaring daarvan) als mod te hebben in ETS2, maar ten eerste is dat niet legaal als een random modder het doet (het is namelijk content van SCS) en ten tweede is het niet zo makkelijk als het lijkt door allerlei zaken om de map heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Potenscia schreef op woensdag 17 november 2021 @ 22:24:
[...]

Omdat ATS bijvoorbeeld in een andere schaal (1:20) is als ETS2 (1:19) en de map van ATS is nog niet hetzelfde als ATS inclusief alle voertuigen, story mode en alles eromheen.

Ik zeg niet dat het onmogelijk is om ATS (of iig de ervaring daarvan) als mod te hebben in ETS2, maar ten eerste is dat niet legaal als een random modder het doet (het is namelijk content van SCS) en ten tweede is het niet zo makkelijk als het lijkt door allerlei zaken om de map heen.
Aha, daar had ik geen idee van.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
De kaart is onderverdeeld in sectoren die gebaseerd zijn op coordinate 0,0. In ETS ligt dat in Duitsland omdat de kaart gebaseerd is op German Truck Simulator. Later hebben ze daar UK Truck Simulator aan toegevoegd en vervolgens een begin gemaakt met ETS2

De kaart in ATS heeft heel andere coordinaten en alleen al om de kaarten in elkaar te steken zou je van alles moeten verplaatsen. Dat gaat niet zo makkelijk als het lijkt.

Daarbij zijn er ook een aantal specifieke dingen in ATS die in ETS niet bestaan en vice versa.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Potenscia schreef op woensdag 17 november 2021 @ 22:24:
[...]

De UK heeft ook een andere schaal dan het vasteland en dat is ook geen probleem. En zelfs op het vaste land hebben steden een andere schaal dan alles buiten de steden.

Dus dat hoeft het probleem niet te zijn. Ik denk dat dit financieel beter voor ze is. Twee keer cabin assesoires enzo ;)

/▌

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@ScuL, @Potenscia en @Marzman Is het dan niet vooral een kwestie van ATS of ETS iets vergroten of verkleinen en dan via een tabelletje de coördinaten over te zetten? Ze hebben de UK immers ook toegevoegd en ik begrijp dat dat ook een losse game met andere schaal was. (Dan zie ik vast dingen over het hoofd die niet goed gaan als je de schaal vergroot of als je gebieden met een andere schaal aan elkaar knoopt.)

Wat Marzman ook zegt, als het al zou kunnen, is het wellicht financieel helemaal niet interessant voor ze

Vanuit marketing oogpunt zijn het sowieso 2 verschillende marktsegmenten met hun eigen "quirks".
Maar de coördinaten overzetten is echt niet zo makkelijk. In een gemiddelde sector zitten tussen de 100.000 en 500.000 verschillende items en op het moment telt ProMods bijna 1700 sectoren om een beeld te geven hoe immens groot de kaart eigenlijk is. SCS zou dat vast kunnen doen maar eerlijk gezegd zie ik het niet gebeuren..

• FairPCsPlease
Voor wie liever leest, dan video kijkt (ik ben zelf zo iemand) is hier de blogpost over wat er nieuw is in Canada 1.1.0:

https://blog.promods.net/...-version-1-1-0-whats-new/

Waar ik zelf alleen bang voor ben, is dat ATS 2.43 snel uitkomt (de beta is al open) en dat deze versie dan weer niet compatible is, zodat er binnenkort weer betaald moet voor nieuwe downloads van Canada en ook de andere ProMods (ik kies doorgaans voor de snelle downloads).

[ Voor 23% gewijzigd door FairPCsPlease op 18-11-2021 09:26 ]

• Motaro

Motaro

Potenscia schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 21:48:
[...]

Dat kan wel, namelijk door naar F7 te gaan en daar op "adjust trailer" te klikken.

Klein dingetje, maar het maakt het spel wel een stukje leuker.
Super bedankt. Wis echt niet dat dit in game zat

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• killerbee1958
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:12
FairPCsPlease schreef op donderdag 18 november 2021 @ 09:24:
[...]

Voor wie liever leest, dan video kijkt (ik ben zelf zo iemand) is hier de blogpost over wat er nieuw is in Canada 1.1.0:

https://blog.promods.net/...-version-1-1-0-whats-new/

Waar ik zelf alleen bang voor ben, is dat ATS 2.43 snel uitkomt (de beta is al open) en dat deze versie dan weer niet compatible is, zodat er binnenkort weer betaald moet voor nieuwe downloads van Canada en ook de andere ProMods (ik kies doorgaans voor de snelle downloads).
Daar ben je bang voor?
die download is 1 euro per keer he!!

En als je dan ziet welke kwaliteit je daarvoor terug krijgt dan gun ik Promods die ene euro heel heel erg van harte.
Je hoeft ook niet elke keer mee te gaan in de upgrades he. In steam je versie van ats of ets vastzetten en je kan maanden van je ene euro genieten.
Ik heb nergens een betere roi gevonden tot nu toe.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07:38
killerbee1958 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 12:47:
[...]

Die download is 1 euro per keer he!!
Sterker nog : Het kost helemaal niks, nada, nul.

Alleen wat meer tijd, een paar minuten.

Ik ben het overigens helemaal met killerbee1958 eens, gun ze die euro.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-07 12:44

Pykow

Angelo OTR

Jorgen schreef op woensdag 17 november 2021 @ 21:52:
Amerikaanse truck op de europese wegen ? Ik wens je succes
Draaicirkel van een flat. andersom is het zeker te doen.
Jorgen schreef op donderdag 18 november 2021 @ 01:08:
@ScuL, @Potenscia en @Marzman Is het dan niet vooral een kwestie van ATS of ETS iets vergroten of verkleinen en dan via een tabelletje de coördinaten over te zetten? Ze hebben de UK immers ook toegevoegd en ik begrijp dat dat ook een losse game met andere schaal was. (Dan zie ik vast dingen over het hoofd die niet goed gaan als je de schaal vergroot of als je gebieden met een andere schaal aan elkaar knoopt.)

Wat Marzman ook zegt, als het al zou kunnen, is het wellicht financieel helemaal niet interessant voor ze
Toen UK toegevoegd werd aan Germany, was dat vrij simpel te doen, want het is een eiland en dat kunnen ze veel verder weg zetten, want je moet er immers met een boot naar toe.
Daarnaa zijn ze begonnen met ETS2 door delen van noord-frankrijk, Zwitserland, oostenrijk toe te voegen.
Dat hebben ze er allemaal aangebouwd.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Zo inmiddels iets meer bekend over de Texas expansion. Ik las in de blog dat zowel Corpus Christi als Brownsville genoemd werden. Je kan in ieder geval niet zuidelijker gaan dan Brownsville (al hoop ik dat South Padre Island er ook bij zit) dus het lijkt erop dat ze de hele staat mee gaan pakken. Ik kijk er alvast naar uit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
FairPCsPlease schreef op donderdag 18 november 2021 @ 09:24:
[...]

1.43 is een ongebruikelijk snelle update (volgens mij minder dan een maand na 1.42) dit komt niet vaak voor, maar SCS maakt het mod ontwikkelaars wel lastig met dit soort snelle updates. Er zijn sowieso een aantal flinke veranderingen onder de motorkap die het voor map mods lastig maken een snelle 1.42->1.43 conversie te doen. Maar zodra de nieuwe versie publiek beschikbaar is zullen we met een update komen.

En bedankt voor de support, iedere euro is voor ons belangrijk om te zorgen dat we ProMods kunnen blijven maken :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FairPCsPlease

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik heb het idee dat ze een tandje erbij hebben gedaan in de updates en dlc :)

/▌

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Malle-piet
Ik heb de update van de ATS Canada DLC gespeeld en speel ik nog, wat een geweldige update en vooral die ruw bergpassen, echt topkwaliteit een dikke pluim voor Promods

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Bedankt dat je ons werk vergelijkt met een DLC ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Malle-piet
ScuL schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 02:25:
Bedankt dat je ons werk vergelijkt met een DLC ;)
Dat mag zeker gedaan worden en dat is een groot compliment voor jullie werk ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FairPCsPlease
SCS werkt verder aan het bij de tijd brengen van de alleroudste delen van Euro Truck Simulator door na stukken van Duitsland nu ook stukken van Oostenrijk aan te pakken: https://blog.scssoft.com/2021/11/austria-revamp-2-graz.html

Hopelijk gaan ze in de toekomst ook Nederland van een revamp voorzien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

En de UK ;) Maar Oostenrijk vind ik wel tof dat ze het aanpakken, het zijn best mooie plekken allemaal daar met die bergen en tunnels alleen is het inderdaad een beetje oud.

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FairPCsPlease
Marzman schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 12:23:
En de UK ;) Maar Oostenrijk vind ik wel tof dat ze het aanpakken, het zijn best mooie plekken allemaal daar met die bergen en tunnels alleen is het inderdaad een beetje oud.
Het mooiste stukje Nederland in game, dat wat mij betreft best zo mag blijven als het nu is, vind ik de Afsluitdijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timano
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-09-2023
Hallo , ik heb een vraag,

Ik wil verschillende mods downloaden van kleinjan en sneepels maar ik krijg die lightbox niet van allebei in de game.

Weet iemand hoe dat moet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro

Motaro

timano schreef op woensdag 1 december 2021 @ 12:30:
Hallo , ik heb een vraag,

Ik wil verschillende mods downloaden van kleinjan en sneepels maar ik krijg die lightbox niet van allebei in de game.

Weet iemand hoe dat moet ?
skin moet boven lightbox mod staan en heb die mobs ook hoog in lijst staan ivm geen ander truck mods probleem kan geven

[ Voor 11% gewijzigd door Motaro op 02-12-2021 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timano
Motaro schreef op donderdag 2 december 2021 @ 18:48:
[...]

skin moet boven lightbox mod staan en heb die mobs ook hoog in lijst staan ivm geen ander truck mods probleem kan geven
Zou je hiervan een foto kunnen maken ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FairPCsPlease
Mijn eerste rit met een Volvo lading, toevalligerwijs in mijn vanilla profiel, zonder mods:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/2gUKU6E.jpg
(klik op de foto voor hogere resolutie)

[ Voor 10% gewijzigd door FairPCsPlease op 02-12-2021 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro

Motaro

timano schreef op donderdag 2 december 2021 @ 20:27:
[...]

Zou je hiervan een foto kunnen maken ?
zo werkt hij goed bij mijn zonder vast lopers. heb ook mod scania next gen p g r s

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qkvm7Ptgo1ee0MqiOKYNRIHyHWw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/siI8n1Nyi8WdyGuGJKtzsleP.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timano
Motaro schreef op donderdag 2 december 2021 @ 22:54:
[...]

zo werkt hij goed bij mijn zonder vast lopers. heb ook mod scania next gen p g r s

[Afbeelding]
Oke dankjewel :)
Maar hoe kom je dan aan die twee grote uitlaten want die kan ik ook nergens vinden bij die van kleinjan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro

Motaro

timano schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 08:49:
[...]

Oke dankjewel :)
Maar hoe kom je dan aan die twee grote uitlaten want die kan ik ook nergens vinden bij die van kleinjan
dat was pay mod dacht 3/5 euro maar die mod maker is mee gestopt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Motaro

Motaro

met dik daf onder weg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Pcb_gU1impJ_gfXbRvJ9mk8EvM8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/uNkF8EMJ7C1IoMXZu8yE8sve.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timano
Mooi hoor ,

Welke mod is dat van die daf en trailer combi lzv ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Er komt een nieuwe MAN in 1.43, en je kan de Freightliner 'faceliften' naar een 2022 versie :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-07 22:44
Van de MAN TGX is vorig jaar een nieuw model uitgekomen, jammer dat ze niet gelijk de stap maken naar het nieuwe model.

Wat nieuwe trucks zou ik sowieso toejuichen, nieuwe Volvo FH/Actros

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Updates zijn in voorbereiding, ProMods 2.60 voor 1.43 en ProMods Canada 1.1.1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FairPCsPlease
ScuL schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 05:39:
Updates zijn in voorbereiding, ProMods 2.60 voor 1.43 en ProMods Canada 1.1.1
Fijn! Ik heb ATS en ETS 2 al teruggezet naar de oude versie, om door te kunnen gaan met ProMods. Hopelijk komt ProMods op tijd, om terug te gaan naar de nieuwe versie voor de kerst-Event van SCS die er mogelijk gaat komen, want zo'n Event kan je geloof ik alleen aan mee doen met de nieuwste versie?

Hier schrijven ze " Apart from not being too far away from the start of another exciting event, we still hope to be able to come up with one more surprise for ETS2 players this year, so keep an eye out for our blog and social media (Twitter, Instagram, Facebook)."

Acties:
  • +4 Henk 'm!
We doen ons best. 2.60 bevat meer dan 20 nieuwe steden dus er moet flink getest worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dakari
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 10-06 19:17
Sinds lange tijd heb ik ETS2 weer eens geïnstalleerd. Heb nu 1 in-game week gedaan en heb al twee keer bij het starten van het spel de melding gekregen dat er een game change is detected. Of zoiets, weet de exacte melding zo niet uit mijn hoofd.

Ik draai geen mods, enkel alle map DLC die er op dit moment zijn.
Voor ik afsluit sla ik altijd handmatig op.

Heb die melding in het verleden ook wel eens gehad maar niet 2x in de week.
Iemand een idee?

An unexpected error has occurred

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JobJan
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-07 17:06
Er zijn een paar updates geweest deze week, dus dat heeft iedereen gehad, ligt niet aan jou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ze hebben een DAF Demo samen met Gforce Now gemaakt staat op hun blog. Straks eens proberen, maar ik speel eigenlijk al met die Daf in Geforce Now :p

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FairPCsPlease schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 12:29:
[...]

Fijn! Ik heb ATS en ETS 2 al teruggezet naar de oude versie, om door te kunnen gaan met ProMods. Hopelijk komt ProMods op tijd, om terug te gaan naar de nieuwe versie voor de kerst-Event van SCS die er mogelijk gaat komen, want zo'n Event kan je geloof ik alleen aan mee doen met de nieuwste versie?

Hier schrijven ze " Apart from not being too far away from the start of another exciting event, we still hope to be able to come up with one more surprise for ETS2 players this year, so keep an eye out for our blog and social media (Twitter, Instagram, Facebook)."
Het is toch wel verstandig om bij evenementen de standaard map te gebruiken. Eerder ook een keer gedaan met ProMods en kon ik mijn lading geeneens leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FairPCsPlease
CyberCow schreef op woensdag 15 december 2021 @ 15:06:
[...]

Het is toch wel verstandig om bij evenementen de standaard map te gebruiken. Eerder ook een keer gedaan met ProMods en kon ik mijn lading geeneens leveren.
Dat is waarom ik een apart World of Trucks profiel heb om aan Events mee te doen. Ik heb in totaal drie profielen:
  • Vanilla heb ik de kaart 100% gekleurd vóór de komst van Road to the Black Sea en Iberia.
  • Ik heb een ProMods profiel dat ik het meest gebruik.
  • En een derde die als enige verbonden is met World of Trucks, die ik voor Events gebruik.
Pagina: 1 ... 138 ... 161 Laatste