Ze kunnen dat toch wel fixen door gewoon op de map bijvoorbeeld alles x pixels rond je vrachtwagen geel te maken op de kaart ipv alleen het wegdeel waar je op rijdt. Ok dan heb je een klein stukje van paralelwegen enzo maar dat lijkt me minder een probleem want al de rest moet je dan nog wel doen.rockhopper schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 19:36:
80/81 is ook niet verkeerd hoor. Ik heb behoorlijk veel tijd en moeite (en gebrek aan verkeersregels) moeten doen om maar even die pathfinder te ontgrendelen. Uiteindelijk krijg je een soort handigheid in hoe je het beste klaverbladen kan rijden en spookrijden en welke stukken je met een kleine trailer moet doen en welke met extra long ook nog gaan![]()
Maar het heeft niet zoveel meer met sim te maken, zoals ik al schreef, deze hadden ze er best uit mogen halen na het veranderen van hoe ze klaverbladen/parkeerplaatsen beoordelen als wel/niet gereden.
De rest ga ik gewoon lekker op speeltempo doen, zonder dat ik steeds zit te stressen om alles geel te maken (wat ik dus voor ik pathfinder unlockte steeds had). Voor mij speelt het nu weer lekker relaxed.
Ik zit op 71 inmiddels, heb een lijstje met ritten die ik nog moet doen, maar afgelopen week weinig gespeeld.
[ Voor 4% gewijzigd door Marzman op 09-10-2021 10:28 ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.