ravw schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 06:06:
[...]
nee maar dat vind ik juist ook erg fout van vele makers
als ik een spel koopt voor 60 euro zou ik dat leuker vinden om daar dan steeds weer een uitbreiding voor te kopen of gratis dingen dan elk jaar en neiuwe versie , want als deel 2 uit komet van die game kijk je vaak niet meer om naar de oude game
dit gebeurd wel als je van die oude games steeds nieuwe dingen krijgt , Net zo als Titan Quest, World of warcraft , Trainsim 2021 ( dovetail

) ook een van de games die gewoon steeds weer nieuwe dingen uit brengt , en aanpast
waarom elke jaar een nieuw deel uit brengen en niet gewoon op een goed lopende game door gaan
Steeds maar nieuwe dlc er bij mooi je oude games blijft speelbaar
dat zouden bij de race games ook makkelijk kunnen doen , nu zit je met 3 project cars , waarom niet egwoon deel 1 behouden en gewoon nieuwe dingen voor uit brengen , voor de modmakers blijft het makkelijk maar ook voor de gamers
Ik begrijp heel goed waarom ontwikkelaars kiezen voor steeds een nieuwe deel uit te brengen.
Ieder jaar denk je een nieuw speeltje in je hand te hebben, het ziet er net iets anders uit en dus trappen mensen hierin. Call of duty heeft al 10 jaar dezelfde game, maar ze veranderen in 1 jaar wat content en klaar. iedereen denkt wauw een nieuw spel, terwijl hetzelfde spel is.
Daarnaast kan je met meerdere delen van je game ook meer verkopen.
Je verkoopt project cars 1, draait op oude PC's en je hebt een leuke race ervaring.
Je verkoop project cars 3, wat weer mooier is een draait op je betere PC.
Iemand met een slechtere pc, kan overwegen om project cars 1 te kopen en de andere project cars 3.
Als je gewoon gaat zoeken op ETS2, dan lees je dat het een oud spel is en dat het DLC's heeft.
Pas wanneer je er in verdiept, weet je dat je ETS2 nu niet meer kan vergelijken met de game tijdens release. Maar dat lees je niet als je gewoon zoekt op de naam.
ProMods tonen zeker veel inzet en dat is echt geweldig.
Ik denk dat SCS ook mede dankzei Promods hun map DLC's verkopen.
FastFred schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:42:
[...]
Inderdaad dit. Ik speel af en toe ook Farming Simulator maar als je dan ziet wat er verandert is in FS19 t.o.v. FS17 en FS15 daarvoor; de tranen springen me in de ogen. Een paar nieuwe trekkers, en een andere map en dat is het eigenlijk wel. Physics en graphics zijn al jaren hetzelfde.
Ik ben ooit begonnen met een van de eerste FS games, de reeks loopt nu een jaar of 12 en we hebben nog steeds geen gescheiden remsysteem, we kunnen niet zelf schakelen, de voor- en achterheffing kun je niet omhoog en omlaag doen als er niks aangekoppeld zit. Toerentallen van de aftakas kun je nog altijd niet zelf regelen.... Maar wel iedere 2 jaar een nieuw kinderspel verkopen en het een simulator noemen...
Ik vermaak me er wel mee, maar meer dan op en neer rijden over een veld, en daarna op en neer rijden over een veld met een ander stuk gereedschap is het niet.
Ik hoor dat FS19 er mooier uitziet dan FS16 en dus verkopen ze het onder een nieuw jasje.
Ik speel zelf pas een aantal weken/maanden FS19 en vondt 40 euro geen geld voor de game.
en wees eerlijk, je kan ETS2 ook geen simulator noemen

Druk op een knopje om je lading in te laden of uit te laden.
Druk op een knop en je gaat tanken.
Heb je wel eens naar de game ON THE ROAD gekeken ?
Daar moet je echt uitstappen, je deuren van de trailer bedienen ,"handtekening" zetten bij leveren en ophalen. Kan je meerdere ladingen meenemen en afleveren op meerdere punten
als je moet tanken, moet je uitstappen en aan de goede kant staan.
chauffeurskaart invoeren.
Het is zeker niet te vergelijken met ETS2 en hun jaren ervaring, maar het zal toch wel geweldig zijn als ze ervoor kunnen zorgen dat je uit moet stappen om de bovengenoemde handelingen uit te voeren.
Voelt voor mij weer iets meer aan als een simulatie.
zelfs in FS19 het vervoeren van pallets, balen etc. voelt als meer simulatie dan alleen op 1 knop te hoeven klikken.