Wat verdient de ICT'er / GoT'er? (deel 13) Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 96 ... 100 Laatste
Acties:
  • 2.035.870 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _vision
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12-09 18:50
Furaos schreef op maandag 30 juli 2018 @ 13:03:
[...]
Goed gezien, ben dan in net wat minder dan een jaar senior. Voordeel van een keer per jaar promoten is dat je soms net wat sneller kan zijn omdat een heel jaar wachten te lang zou zijn. Als ik dit salaris na drie jaar pas zou krijgen was er iets mis, dan moet je hele slechte beoordelingen hebben gehad. Het zit zelfs nog in marges voor een niet senior.
Helder!

Bij ons zijn de promoties jaarlijks, dus de meeste mensen maken wel de stap na ongeveer 2 jaar naar senior maar ook wel eens 3. Dat is niet zo zeer een kwestie van performance, maar pech qua timing. Ze pakken dan geen promotie na, pak 'm beet, 1 jaar en 10 maanden en moeten daarna nog een jaar wachten. Meerdere promotiemomenten per jaar klinkt dan wel meer fair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furaos
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:07
_vision schreef op maandag 30 juli 2018 @ 13:24:
[...]

Helder!

Bij ons zijn de promoties jaarlijks, dus de meeste mensen maken wel de stap na ongeveer 2 jaar naar senior maar ook wel eens 3. Dat is niet zo zeer een kwestie van performance, maar pech qua timing. Ze pakken dan geen promotie na, pak 'm beet, 1 jaar en 10 maanden en moeten daarna nog een jaar wachten. Meerdere promotiemomenten per jaar klinkt dan wel meer fair.
Bij ons ook jaarlijks maar dat viel dus net goed uit voor mij :) als er over bijvoorbeeld 6 maanden nog een moment was dan was er grote kans dat ze tot dan gewacht hadden denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:52

Shunt

Boe

_vision schreef op zondag 29 juli 2018 @ 20:41:
[...]

Binnen 1 jaar promotie? Je salaris lijkt op een senior consultant / associate salaris en dat heb je na 2 á 3 jaar. Lijkt me namelijk dus niet zo zeer normaal, maar bovengemiddeld dus.

Just curious, manager bij een big 4 hier. :)
50K incl bonus voor een senior consultant of associate? Wellcht hebben wij andere definities van die functies / schalen maar een beetje senior consultant komt voor 50k amper zijn bed uit hoor. Dan heb je het over tussen de 60k en de 80k incl bonus. (afhankelijk aan wat voor constructie natuurlijk.)

Volgens mij is het gewoon redelijk marktconform voor iemand die goed gepresteerd heeft binnen een grote toko.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _vision
Shunt schreef op maandag 30 juli 2018 @ 19:08:
[...]

50K incl bonus voor een senior consultant of associate? Wellcht hebben wij andere definities van die functies / schalen maar een beetje senior consultant komt voor 50k amper zijn bed uit hoor. Dan heb je het over tussen de 60k en de 80k incl bonus. (afhankelijk aan wat voor constructie natuurlijk.)
Bij een Big 4 ben je na ongeveer 2 jaar (maximaal 3) al senior consultant. Dat is denk ik een hele andere definitie die jij hanteert inderdaad. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:35
_vision schreef op maandag 30 juli 2018 @ 19:41:
[...]

Bij een Big 4 ben je na ongeveer 2 jaar (maximaal 3) al senior consultant. Dat is denk ik een hele andere definitie die jij hanteert inderdaad. ;)
Wellicht beter om het in jaren werkervaring te noemen :). Bij de big four waar ik werk wordt je gemiddeld genomen pas na 4 jaar senior consultant (na je 2e promotie).

Lijkt overal dus anders ingedeeld te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furaos
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:07
Scheelt dat de promotie maar een erg klein deel van het salaris bepaalde en "jaren zitten" helaas de grootste factor is. Twee jaar erg goed presteren staat misschien gelijk aan drie jaar ok presteren. Na vier jaar zit je dus altijd hoger dan na één, zelfs met promotie en perfecte beoordelingen.

Met vier jaar ervaring zou je op minimaal 3800 moeten zitten bij een big four als je de meest gemiddelde beoordelingen krijgt. Met goede prestaties moet 4400 mogelijk zijn en dan hoef je niet eens de beste van de beste te zijn.

Komt dit een beetje overeen met jullie big four? Ik vraag me nu wel af bij welke je pas na 4 jaar senior consultant bent, ik dacht dat ze dag allemaal op 2 hadden zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _vision
Furaos schreef op maandag 30 juli 2018 @ 20:12:
Scheelt dat de promotie maar een erg klein deel van het salaris bepaalde en "jaren zitten" helaas de grootste factor is. Twee jaar erg goed presteren staat misschien gelijk aan drie jaar ok presteren. Na vier jaar zit je dus altijd hoger dan na één, zelfs met promotie en perfecte beoordelingen.

Met vier jaar ervaring zou je op minimaal 3800 moeten zitten bij een big four als je de meest gemiddelde beoordelingen krijgt. Met goede prestaties moet 4400 mogelijk zijn en dan hoef je niet eens de beste van de beste te zijn.

Komt dit een beetje overeen met jullie big four? Ik vraag me nu wel af bij welke je pas na 4 jaar senior consultant bent, ik dacht dat ze dag allemaal op 2 hadden zitten.
4400 na 4 jaar is zelfs voor Big 4 begrippen ruim en ik heb bij 2 verschillende gewerkt. ;) Met dat salaris begint de onderkant van de schaal van Manager en dat is gemiddeld 5 jaar werkervaring (of 6 met timing pech / gemiddelde beoordelingen).

Maar laten we hier geen Big 4 topic van maken of eentje openen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edwin88
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 16:01
Members only:

Vorige werkgever was flink minder, dus leuke stap gemaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oberon
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 02:38

Oberon

Maan, koning, taal & ik!

Volgende maand starten aan m'n nieuwe job!

1. Wie ben je:
• Leeftijd: 34
• Opleiding: MSc. Enterprise IT Architecture
• Werkervaring: 12 jaar
• (Woon) Locatie: West Sydney

2. Wat doe je:
• Functie: Enterprise Architect
• Werkgever/branche: Ziekenhuisgroep
• (Werk) Locatie(s): West Sydney
• Uren/week: 38
• Reistijd: 20min (te voet)

3. Wat verdien je:
• Maandsalaris (bruto): € 7.660 ($ 12.080)
• Vakantiegeld: € 1.340 ($ 2.110)
• Dertiende/veertiende maand: NVT
• Pensioeninleg per jaar: € 8.730 ($13.775)
• Mobiliteit per jaar: NVT
• Overige: NVT

• Package (jaarbasis, totaal van bovenstaande): € 102.020 ($ 160.885)
• Winstdeling/bonus: NVT

Zeer tevreden met de nieuwe job, maar eveneens met het nieuwe klimaat :p Huisvesting is hier echter wel heel duur, reken ongeveer 1.700 euro per maand voor een modern 2 slpk appartement. Mediaanprijs voor een huis is zo'n 650.000 euro. Gaat dus nog wel even sparen worden :)

Belastingen liggen gelukkig wel een pak lager, van de € 7.660 bruto hou ik nog zo'n € 5.300 netto over!

[ Voor 7% gewijzigd door Oberon op 01-08-2018 17:33 ]

TOGAF, ArchiMate, DEMO, ITILF, VCE, MCSE, CCA, CCAA, CCEE, CCIA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:22
Members only:

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Laatst online: 23:44

Sport_Life

Solvitur ambulando

Shunt schreef op maandag 30 juli 2018 @ 19:08:
[...]

Volgens mij is het gewoon redelijk marktconform voor iemand die goed gepresteerd heeft binnen een grote toko.
Je opmerking is terecht. Vanuit commercieel oogpunt willen ze (Big 4) iedereen zo snel mogelijk de titel senior geven, zodat er een hoger uurtarief geschreven kan worden.
Ik heb regelmatig aan de "andere kant" van de Big 4 gezeten (vanuit "bedrijfsleven") en wat mij opviel was dat er zeker geen verband zit tussen kwaliteit/talent en titel :). Sommige seniors/assistant managers (!!) waren absoluut onbekwaam in het zelfstandig uitvoeren van zaken waar ze mee te maken kregen. Als @_vision eerlijk is zal hij dit beamen ;).

Daarentegen was er ook 1 die inmiddels CFO is van een middelgroot bedrijf, geldt dus niet voor iedereen. Hoewel zijn manier van werken en communiceren wel boven de rest uit stak.

[ Voor 10% gewijzigd door Sport_Life op 01-08-2018 17:17 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mugwump schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 11:41:
[...]

De secundaire arbeidsvoorwaarden lijken vooral ook erg karig. Geen mobiliteitsvergoeding (of lease) in de detachering?
Nog even om hierop terug te komen: Ik had mijn mobiliteitsvergoeding bij mijn salaris gerekend. Mijn salaris is ~2000 euro, en ik heb ~250 euro mobiliteitsvergoeding per maand.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 21:19
Verwijderd schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 17:56:
[...]

Nog even om hierop terug te komen: Ik had mijn mobiliteitsvergoeding bij mijn salaris gerekend. Mijn salaris is ~2000 euro, en ik heb ~250 euro mobiliteitsvergoeding per maand.
Dat maakt het alleen maar beroerder.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

hyptonize schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 15:14:
Sinds enkele weken begonnen met mijn eerste full-time baan!

Members only:
Twee jaar en 2 maanden verder, wel een vast contract maar geen salarisverhoging gehad. Tijd om op zoek te gaan naar een andere baan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeZaag
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14:46
Oberon schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 16:17:

1. Wie ben je:
• Leeftijd: 34
• Opleiding: MSc. Enterprise IT Architecture
• (Woon) Locatie: West Sydney

2. Wat doe je:
• Functie: Enterprise Architect
• Werkgever/branche: Ziekenhuisgroep
• (Werk) Locatie(s): West Sydney
• Uren/week: 38
• Reistijd: 20min (te voet)

3. Wat verdien je:
• Maandsalaris (bruto): € 7.660 ($ 12.080)
• Vakantiegeld: € 1.340 ($ 2.110)
• Pensioeninleg per jaar: € 8.730 ($13.775)
• Mobiliteit per jaar: NVT
• Overige: NVT

• Package (jaarbasis, totaal van bovenstaande): € 102.020 ($ 160.885)
• Winstdeling/bonus: NVT

Zeer tevreden met de nieuwe job, maar eveneens met het nieuwe klimaat :p Huisvesting is hier echter wel heel duur, reken ongeveer 1.700 euro per maand voor een modern 2 slpk appartement. Mediaanprijs voor een huis is zo'n 650.000 euro. Gaat dus nog wel even sparen worden :)

Belastingen liggen gelukkig wel een pak lager, van de € 7.660 bruto hou ik nog zo'n € 5.300 netto over!
Nice! Hoe ben je daar terecht gekomen? En waar heb je de opleiding gevolgd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA

Ik ben wel benieuwd hoe ver west je ongeveer zit. Rond Ashfield?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• tekken4111
  • Registratie: Augustus 2011
hyptonize schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 20:01:
[...]

Twee jaar en 2 maanden verder, wel een vast contract maar geen salarisverhoging gehad. Tijd om op zoek te gaan naar een andere baan.
In 2 jaar tijd geen enkele salarisverhoging? Dat is wel absurt, zeker na het starten. Je salaris zou best omhoog moeten gaan de eerste jaren. Zeker gezien voor een hbo'tje 1900/maand echt een minimum startbedrag is

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

tekken4111 schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 21:06:
[...]

In 2 jaar tijd geen enkele salarisverhoging? Dat is wel absurt, zeker na het starten. Je salaris zou best omhoog moeten gaan de eerste jaren. Zeker gezien voor een hbo'tje 1900/maand echt een minimum startbedrag is
Eens. Bij mijn eerste functioneringsgesprek (elk jaar in januari) zei men dat ze binnen 12 maanden na indiensttreding geen salarisverhoging geven. Het jaar daarna kreeg ik het ook niet (want er waren verbeterpunten. :? Die zijn er toch altijd?), maar wanneer ik een vast contract zou krijgen zouden ze het alsnog overwegen. Bij krijgen van vast contract echter weer niets, dus een paar maanden later zelf maar om gevraagd. Maar nee, enkel en alleen bij functioneringsgesprekken overwegen ze het. Dus als ik goed mijn best doe krijg ik het in januari!

Ze hebben me nu wel lang genoeg aan het lijntje gehouden, dus tijd voor wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:14
Hoe zit het met bv zorgverzekering en pensioenopbouw daar? Je betaalt in NL misschien meer belasting, maar sociale voorzieningen zijn vaak wel een stuk beter. Al met al ben ik wel benieuwd wat je netto overhoud na aftrek van dat soort zaken en je huur e.d.
Dat gezegd hebbende, wel vet om zo naar de andere kant vd wereld te verhuizen. Heb er zelf een half jaar stage mogen lopen (Perth) en zou zo terug gaan als ik geen vriendin had gehad :). Veel succes en plezier daar!

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hyptonize schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 21:43:
[...]

Eens. Bij mijn eerste functioneringsgesprek (elk jaar in januari) zei men dat ze binnen 12 maanden na indiensttreding geen salarisverhoging geven. Het jaar daarna kreeg ik het ook niet (want er waren verbeterpunten. :? Die zijn er toch altijd?), maar wanneer ik een vast contract zou krijgen zouden ze het alsnog overwegen. Bij krijgen van vast contract echter weer niets, dus een paar maanden later zelf maar om gevraagd. Maar nee, enkel en alleen bij functioneringsgesprekken overwegen ze het. Dus als ik goed mijn best doe krijg ik het in januari!

Ze hebben me nu wel lang genoeg aan het lijntje gehouden, dus tijd voor wat anders.
Groot gelijk! Ik heb de laatste tijd ook een beetje rondgekeken en ik zag ook genoeg vacatures voor 'frontend engineer' (ook al was dat niet waar ik zelf naar keek). Ik vind het altijd een beetje onzinnig om over 'software engineering' te hebben, zeker als het over frontend gaat, wat voor mij in ieder geval meer een kunst dan een wetenschap is. Ik zag genoeg goedbetaalde vacatures. Lijkt me dat er genoeg werk te vinden is, al zal het ook een beetje afhangen van de specifieke stack waarin je werkt.

Ik vind het persoonlijk vreemd om jaren ervaring met specifieke frameworks te eisen, zeker nu er zoveel verschillende door elkaar gebruikt worden, maar veel bedrijven doen het wel (al is het maar de vraag of ze echt zo strikt zijn als in de vacature staat. Het lijkt me in ieder geval geen slimme strategie om mensen binnen te halen, zeker omdat ik vaak hoor dat ICT-vacatures al vaak lang openstaan).

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2018 08:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oberon

Oberon

Maan, koning, taal & ik!

DeZaag schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 20:27:
[...]

Nice! Hoe ben je daar terecht gekomen? En waar heb je de opleiding gevolgd?
Via seek.com.au ;-) Het plan was sowieso emigreren naar Australië (dus dat kwam eerst), vervolgens ter plaatse een job zoeken. Een MSc in Enterprise architectuur kan je aan verscheidene universiteiten en business schools volgen (meestal is het wel een master-na-master). Het beste begin je eraan met een 10-tal jaar ervaring, waarvan minstens 2 in een architectuur rol (infrastructuur, software, business, solution architect) - anders gaat het wel een heel abstracte opleiding zijn. Persoonlijk heb ik dit aan het AMS gevolgd.
g0tanks schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 20:33:
[...]

Ik ben wel benieuwd hoe ver west je ongeveer zit. Rond Ashfield?
Ashfield is nog Inner West hé :-) Mijn werkgebied is ongeveer ter hoogte van Parramatta.
RobbieB schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 23:04:
[...]

Hoe zit het met bv zorgverzekering en pensioenopbouw daar? Je betaalt in NL misschien meer belasting, maar sociale voorzieningen zijn vaak wel een stuk beter. Al met al ben ik wel benieuwd wat je netto overhoud na aftrek van dat soort zaken en je huur e.d.
Dat gezegd hebbende, wel vet om zo naar de andere kant vd wereld te verhuizen. Heb er zelf een half jaar stage mogen lopen (Perth) en zou zo terug gaan als ik geen vriendin had gehad :). Veel succes en plezier daar!
Dat valt goed mee. Qua ziekteverzekering hebben ze daar Medicare, wat een globale ziekteverzekering is dat iedereen heeft. Dus niemand valt uit de boot. Bij hogere lonen is het wel aangeraden om nog extra private health insurance te nemen, anders betaal je hogere belastingen. Dan kun je ook in het private gezondheidsstelsel terecht (niet beter dan publieke dienstverlening, maar vaak wel sneller).

Wat pensioensparen betreft, daar is de nadruk op de tweede pijler (dus opbouw via bedrijfstoelage) - elk bedrijf is daar verplicht op minstens 9,5% van het jaarloon in een fonds voor de werknemer te steken. Het is de bedoeling dat dit het basis voor je pensioen vormt. Net zoals in NL/BE kun je persoonlijk ook bijstorten, maar het Australisch pensioen is enkel voor mensen met een onvoldoende vermogen (ik geloof als je minder assets - buiten de eigen woning - hebt dan $ 250.000, vervolgens wordt het bedrag dat je krijgt progressief minder. Volgens mij wel een sterk en betaalbaar pensioensysteem.

Het plezier zal er niet aan mankeren, zoals je zelf weet, Australië is de max! ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19:55
Wat ontzettend tof om in Sydney te werken! Met zo'n salaris kun je prima rondkomen, maar zoals je al aangeeft geeft het wel een lichtelijk vertekend beeld. Ook boodschappen, hobby's, uiteten etc. zijn allemaal een factor 1.5-2 duurder.

Het zou financieel gezien leuk zijn als je na X aantal jaar wat geld opzij gezet te hebben besluit om weer terug te verhuizen naar Nederland of doortrekt naar bijvoorbeeld Azie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oberon

Oberon

Maan, koning, taal & ik!

Ypuh schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 10:50:
[...]

Wat ontzettend tof om in Sydney te werken! Met zo'n salaris kun je prima rondkomen, maar zoals je al aangeeft geeft het wel een lichtelijk vertekend beeld. Ook boodschappen, hobby's, uiteten etc. zijn allemaal een factor 1.5-2 duurder.

Het zou financieel gezien leuk zijn als je na X aantal jaar wat geld opzij gezet te hebben besluit om weer terug te verhuizen naar Nederland of doortrekt naar bijvoorbeeld Azie.
Dat valt beter mee dan je denkt hoor. Eten is maar zo'n 4% duurder dan hier. Zoals ik al zei is de grote kost huisvesting (82% hoger). Brandstof is dan weer 32% goedkoper. Alles inbegrepen reken je op 40% meer dan hier. Maar dus geen 150 of 200%.

Als je dan ook rekening houdt met de lagere taksen, is de situatie sowieso voordeliger.

Sparen gaan we in elk geval doen, maar we hopen toch ter plaatse ooit een huisje te kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis bogers
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 15-02-2024
is dit niet een beetje aan de lage kant of is dit wel een beetje normaal.

1. Wie ben je:
• Leeftijd: 23
• Opleiding: ICT Beheerder niv4
• Werkervaring: 3 jaar en 2 maanden
• (Woon) Locatie-
• Certificeringen: 70-410 Installing en Configuring Windows Server 2012r2
70-740: Installation, Storage, and Compute with Windows Server 2016
70-687: Configuring Windows 8.1
Watchguard - Fireware Essentials (firewall)
en nog een aantal voip cursussen en certificaten (niet zo interessant.)

2. Wat doe je:
• Functie: IT Beheerder
• Werkgever/branche: kantoor automatisering (MKB)
• (Werk) Locatie(s): Breda
• Uren/week: 40 (en standby dienst waar je maar 50 euro vergoeding voor krijgt)
• Reistijd: 30min (geen vergoeding

3. Wat verdien je:
• Maandsalaris (bruto): € 1750
• Vakantiegeld: 8%
• Pensioeninleg per jaar: Geen pensioen
• Mobiliteit per jaar: NVT (geen vergoeding).
• Overige: Telefoon van de zaak en €20 euro vergoeding abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voodoo
  • Laatst online: 08-01 13:46

Voodoo

Lurker

dennis bogers schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 12:20:

1. Wie ben je:
• (Woon) Locatie:chaam (Noord-Brabant)

2. Wat doe je:

3. Wat verdien je:
Ik zou eens kritisch kijken naar je overige arbeidsvoorwaarden zoals reiskostenvergoeding en pensioeninleg. Zou zelf niet snel akkoord gaan met dergelijke situatie, maar wellicht vind je dat je primaire arbeidsvoorwaarden daar voldoende in compenseren.

[ Voor 5% gewijzigd door Voodoo op 02-08-2018 12:36 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

1. Wie ben je:

2. Wat doe je:

3. Wat verdien je:

Dit heb ik al eerder gezegd in soorgelijke situaties. Rennen.
Ik zou per direct op zoek gaan naar een nieuwe baan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeZaag
  • Laatst online: 14:46
Oberon schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 09:24:
[...]

Via seek.com.au ;-) Het plan was sowieso emigreren naar Australië (dus dat kwam eerst), vervolgens ter plaatse een job zoeken. Een MSc in Enterprise architectuur kan je aan verscheidene universiteiten en business schools volgen (meestal is het wel een master-na-master). Het beste begin je eraan met een 10-tal jaar ervaring, waarvan minstens 2 in een architectuur rol (infrastructuur, software, business, solution architect) - anders gaat het wel een heel abstracte opleiding zijn. Persoonlijk heb ik dit aan het AMS gevolgd.
Leuk om te lezen dat de opleiding dus ook in Australië op waarde wordt geschat, want we hebben dezelfde opleiding gevolgd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oberon

Oberon

Maan, koning, taal & ik!

DeZaag schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 12:42:
[...]

Leuk om te lezen dat de opleiding dus ook in Australië op waarde wordt geschat, want we hebben dezelfde opleiding gevolgd. ;)
Uiteraard had ik op meerdere openstaande vacatures gesolliciteerd, en werd vaker meer dan niet na verschillende rondes de 'geprefereerde kandidaat'. Dus je kan zeker wel zeggen dat de opleiding internationaal op waarde geschat wordt :-) Persoonlijk heb ik er ook veel aan gehad dus ben ik er wel niet verbaasd over.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CoffeeToGo
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 20-07 09:48

1. Wie ben je:

2. Wat doe je:

3. Wat verdien je:
Dit is zeker ook niet marktconform. Je secundaire arbeidsvoorwaarden , maar ook primaire vind ik ondermaats. Als advies, net als iedereen hierboven geloof ik, zou ik snel zoeken naar iets anders!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:43

The Eagle

I wear my sunglasses at night

hyptonize schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 20:01:
[...]

Groot gelijk. Weet niet in welke regio je zoekt, maar anders weet ik in de regio Eindhoven / Uden nog wel wat leuke bedrijven voor je . Dr zit zat iig. DM staat open :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opa uche
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-08 10:57
1. Wie ben je:
• Leeftijd: 48
• Opleiding: MTS Besturingstechniek
• Werkervaring: 28 jaar
• (Woon) Locatie: Rotterdam e.o.

2. Wat doe je:
• Functie: Systeembeheerder (sinds 2006)
• Werkgever/branche: Printing en Document management
• (Werk) Locatie(s): Rotterdam
• Uren/week: 36 uur
• Reistijd**: 20-45 min
• Werkdruk: Laag

3. Wat verdien je:
• Maandsalaris (bruto): € 3700
• Dertiende/veertiende maand: nvt
• Pensioeninleg per jaar: premievrij (jawel! Last of the Mohicans!)
• Mobiliteit per jaar: OV kosten vergoed
• Overige: € nvt

• Package (jaarbasis, totaal van bovenstaande): € 48K
• Winstdeling/bonus: € 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

The Eagle schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 14:23:
[...]

Groot gelijk. Weet niet in welke regio je zoekt, maar anders weet ik in de regio Eindhoven / Uden nog wel wat leuke bedrijven voor je . Dr zit zat iig. DM staat open :)
Ik ben momenteel op zoek in de regio Breda/Tilburg/Den Bosch. Eindhoven is in de spits net wat te lang qua reistijd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bord4kop
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15-09 13:32

bord4kop

maximaal 100KB!

:o
bord4kop schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 12:12:
***members only***

Ik loop steeds meer tegen muren en onmogelijkheden aan. Begin het behoorlijk zat te worden en ga rondkijken O-)

Wat is je mening voor zwaarte van mijn functie? Volgende baan zal gelijkwaardig of meer zijn, waarschijnlijk meer FTE/teams.

Ik denk zelf dat het iets als volgt moet zijn:
basis: > €5700,-
lease/mobiliteits budget van +/- 800,-
opleidingsbudget
bonusdeling/regeling?
pensioen vergoeding minimaal 50%
Beter dan dit is het niet geworden:

1. Wie ben je:
• Leeftijd: 45
• Opleiding: HBO
• Werkervaring: 20+
• (Woon) Locatie: Achterhoek

2. Wat doe je:
• Functie: Eindverantwoordelijk helpdesk & support, development, ontwikkeling
• Werkgever/branche: Groothandel
• (Werk) Locatie(s): Regio Arnhem
• Uren/week: 45+
• Reistijd: 2 uur
• Werkdruk: erg hoog

3. Wat verdien je:
• Maandsalaris (bruto): €4850
• Vakantiegeld:8%
• Dertiende/veertiende maand: € geen
• Pensioeninleg per jaar: €3450 eigen inleg
• Reiskostenvergoeding (woon-werk): €0.15
• Overige: €50 onkostenvergoeding, Laptop, telefoon.
• Winstdeling/bonus: € 3000 bruto vaste eindejaarsbonus

Ik stuur (als MT lid) 16 FTE direct en indirect aan in NL en België.
En ik ben per 1 -9 op zoek naar functie als IT manager of gelijkwaardig.

a). Denk nog steeds dat bovenstaand lijstje (zie quote) nog steeds geldt qua vergoeding en emolumenten
b). Wie weet nog een mooie functie bij een leuk bedrijf in de Achterhoek of Overijssel? 8)

| Security Management |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 17:05

Niku

Alagaesii

opa uche schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 14:34:
1. Wie ben je:
• Leeftijd: 48
• Opleiding: MTS Besturingstechniek
• Werkervaring: 28 jaar
• (Woon) Locatie: Rotterdam e.o.

2. Wat doe je:
• Functie: Systeembeheerder (sinds 2006)
• Werkgever/branche: Printing en Document management
• (Werk) Locatie(s): Rotterdam
• Uren/week: 36 uur
• Reistijd**: 20-45 min

3. Wat verdien je:
• Maandsalaris (bruto): € 3700
• Dertiende/veertiende maand: nvt
• Pensioeninleg per jaar: premievrij (jawel! Last of the Mohicans!)
• Mobiliteit per jaar: OV kosten vergoed
• Overige: € nvt

• Package (jaarbasis, totaal van bovenstaande): € 48K
• Winstdeling/bonus: € 0
Premievrij? Hoe ziet dat eruit dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• opa uche
Geen idee, merk ik wel als ik 70 ben... Maar al sinds 25ste pensioenopbouw.
Al die blaadjes met middenloon, overige termen en zoveel procent, zwerven ergens rond. En tegen de tijd dat het actief wordt is het toch allemaal weer anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Niku schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 15:27:
[...]

Premievrij? Hoe ziet dat eruit dan?
Houdt dat niet in dat alle inleg door de werkgever wordt gedaan, zonder een bijdrage van de werknemer?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

g0tanks schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 15:50:
[...]

Houdt dat niet in dat alle inleg door de werkgever wordt gedaan, zonder een bijdrage van de werknemer?
Premievrij impliceert dat er helemaal niks in wordt gelegd. Als de werkgever alles inlegt, zou ik daar juist een groot bedrag ten gunste van de werknemer verwachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Niku schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 16:29:
[...]

Premievrij impliceert dat er helemaal niks in wordt gelegd. Als de werkgever alles inlegt, zou ik daar juist een groot bedrag ten gunste van de werknemer verwachten.
Een premievrij pensioen is precies wat de naam suggereert: pensioen, zonder dat je zelf hoeft te betalen. Dat jij die term niet kent, tsja... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Verwijderd schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 16:43:
[...]

Een premievrij pensioen is precies wat de naam suggereert: pensioen, zonder dat je zelf hoeft te betalen. Dat jij die term niet kent, tsja... ;)
Dank voor de denigrerende reactie.

Enfin, inderdaad. Premievrij pensioen betekent niet dat er niet betaald wordt, maar dat de werkgever alles betaalt. Zeldzaam in deze tijden en daarmee een enorm goede secundaire arbeidsvoorwaarde. Zou dus bij opa uche een (grote) plus betekenen in zijn package, maar is niet te zien. Vandaar de vraag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
Niku schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 16:49:
[...]

Enfin, inderdaad. Premievrij pensioen betekent niet dat er niet betaald wordt, maar dat de werkgever alles betaalt. Zeldzaam in deze tijden en daarmee een enorm goede secundaire arbeidsvoorwaarde. Zou dus bij opa uche een (grote) plus betekenen in zijn package, maar is niet te zien. Vandaar de vraag :)
Je ziet het ook vooral terug in je netto package. Er gaat immer geen pensioenpremie van je bruto-inkomen af.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Dat is net zo als wanneer je geen pensioen hebt, dus dat is een vreemde plaats om te vergelijken. Je zou eigenlijk de inleg van je werkgever gewoon bij je bruto package moeten optellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _vision
Niku schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 16:49:
[...]

Dat is niet zo zwart-wit hoor. Als de werkgever weinig inlegt en het fonds niet geïndexeerd wordt, dan is dat nog steeds geen goede arbeidsvoorwaarde. :+

Mijn eerste werkgever had bijv. ook een premievrij pensioen, maar dat was een minder pensioen dan bij mijn 2e werkgever (waar ik zelf 2% moest inleggen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Sissors schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 17:26:
Dat is net zo als wanneer je geen pensioen hebt, dus dat is een vreemde plaats om te vergelijken. Je zou eigenlijk de inleg van je werkgever gewoon bij je bruto package moeten optellen.
My point exactly.
_vision schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 17:54:
[...]

Dat is niet zo zwart-wit hoor. Als de werkgever weinig inlegt en het fonds niet geïndexeerd wordt, dan is dat nog steeds geen goede arbeidsvoorwaarde. :+

Mijn eerste werkgever had bijv. ook een premievrij pensioen, maar dat was een minder pensioen dan bij mijn 2e werkgever (waar ik zelf 2% moest inleggen).
Haha, vooruit, helemaal eens, maar in theorie is het een hele goede arbeidsvoorwaarde in deze tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opa uche
Ik kom erop terug over euhm… 22 jaar ;-) Dan weet ik iets meer. Maar klopt, de werkgever betaalt het pensioenfonds maar heb geen flauw idee hoeveel (Veel iig, want alles wat sinds 2010 werkzaam is heeft deze regeling niet meer als bezuinigingsmaatregel)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• g0tanks
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
opa uche schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 18:51:
Ik kom erop terug over euhm… 22 jaar ;-) Dan weet ik iets meer. Maar klopt, de werkgever betaalt het pensioenfonds maar heb geen flauw idee hoeveel (Veel iig, want alles wat sinds 2010 werkzaam is heeft deze regeling niet meer als bezuinigingsmaatregel)
Je gaat wel erg nonchalant om met je ontwetendheid over je pensioen. Wil je niet weten waar je ongeveer aan toe bent over 22 jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opa uche
Moet ik beginnen met spaarloonregeling? Wisten we alles van en zijn nek omgedraaid? Dat hele pensioenstelsel is één grote farce. Als het zijn waarde behoudt over 22 jaar, dan zie ik wel wat er van overblijft. Tegen die tijd kost een brood 10 euro dus wat is waarde? Ik ben dat hele spelletje van finance wel een beetje zat. Ik zie het wel. Andere dingen om me druk over te maken. Zie nu collega's die om gezondheidsredenen het niet eens meer gaan halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
opa uche schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 20:14:
Moet ik beginnen met spaarloonregeling? Wisten we alles van en zijn nek omgedraaid? Dat hele pensioenstelsel is één grote farce. Als het zijn waarde behoudt over 22 jaar, dan zie ik wel wat er van overblijft. Tegen die tijd kost een brood 10 euro dus wat is waarde? Ik ben dat hele spelletje van finance wel een beetje zat. Ik zie het wel. Andere dingen om me druk over te maken. Zie nu collega's die om gezondheidsredenen het niet eens meer gaan halen...
Mocht je het toch in willen zien: https://www.mijnpensioenoverzicht.nl/ Even inloggen met je DigiD en je hebt alles meteen inzichtelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opa uche
Dank je wel! Toch maar even gekeken. Netto lijkt het iets meer dan ik nu heb als AOW blijft. Ik hoef me geen zorgen te maken dan kennelijk (mits brood < 5 euro blijft haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• route99
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 05-06-2024

route99

just passionately curious...

Als je nu idd ff kijkt en het valt toch tegen wat de baas betaald heeft en wat de verwachting is van het pensioen.... dan heb je nog 22 jaar om te sparen en das best redelijk lang nog...
Dan kun je tenminste beter de klap van de broodprijs opvangen dan in het andere geval... tenzij in dat geval een partner met het brood dan begint te meppen omdat je er nu niet van overtuigd was om dat te doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauphi
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 28-08 11:32
Members only:

Bij overgang van trainee naar vaste aanstelling als business process analyst 200 euro gestegen per maand. Hoewel het een stijging van 9% is blijf ik het salaris wat aan de lage kant vinden en had ik liever iets richting de 2500 gezien. Wat vinden jullie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• opa uche
Ach ja, en de begrafenisverzekering moet omhoog want er is geen cake en koffie meer, mijn kids gaan alsnog HBO doen, en dit en dat en paps wil zijn PC upgrad.. oke laat die dan maar zitten. En dan nog pensioen?,,, Het houdt ergens op... Niet dat AOW genoeg is, maar als mijn pensioen 1,3 x groter is dan AOW aanvulling en niet een 10% ervan zoals ik er nu zovelen ken die met pensioen zijn, dan is dat wel redelijk. De spaarmodule heb ik inderdaad destijds bewust niet gedaan. Kan altijd nog even kijken of dat bestaat en anders nog iets aparts regelen MITS ik niet nog meer onoverkomelijk "weken van de maand" overhoudt dan nu al het geval is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

Dauphi schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 20:59:
***members only***

Bij overgang van trainee naar vaste aanstelling als business process analyst 200 euro gestegen per maand. Hoewel het een stijging van 9% is blijf ik het salaris wat aan de lage kant vinden en had ik liever iets richting de 2500 gezien. Wat vinden jullie?
Ik vind dat je niet moet zeiken om die paar honderd euro. Probeer de komende jaren veel te leren (specialiseren) en kijk dan over 10 jaar na 2 of 3 functie- en bedrijfswisselingen eens wat de mogelijkheden zijn. Dan praat je niet meer om 100 euro meer of minder, maar het veelvoudige ervan :). En bovendien heb je de mogelijkheid om naast salaris nog andere zaken te kiezen, die imo belangrijker zijn.

Kijk anders voor de grap in het FO topic, daar zitten zat mensen die imo verkeerde keuzes hebben gemaakt qua carrière (focus op geld ipv ontwikkeling).

[ Voor 15% gewijzigd door Sport_Life op 02-08-2018 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TaZTeD
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 05-09 22:51
Sport_Life schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 21:21:
[...]

Ik vind dat je niet moet zeiken om die paar honderd euro. Probeer de komende jaren veel te leren (specialiseren) en kijk dan over 10 jaar na 2 of 3 functie- en bedrijfswisselingen eens wat de mogelijkheden zijn. Dan praat je niet meer om 100 euro meer of minder, maar het veelvoudige ervan :). En bovendien heb je de mogelijkheid om naast salaris nog andere zaken te kiezen, die imo belangrijker zijn.

Kijk anders voor de grap in het FO topic, daar zitten zat mensen die imo verkeerde keuzes hebben gemaakt qua carrière (focus op geld ipv ontwikkeling).
Ik vind het voor een HBO'er ook best karig om eerlijk te zijn, 2500 is niet raar om te krijgen als HBO'er met 2 jaar werkervaring.
.
Sterker zelfs, na 2 jaar bij mijn huidige werkgever zit ik op hetzelfde salaris, maar dan als MBO'er, + leaseauto en andere gunstige arbeidsvoorwaarden. (Ook 2 jaar werkervaring dan, ben nu op de helft)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

TaZTeD schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 21:33:
[...]

Ik vind het voor een HBO'er ook best karig om eerlijk te zijn, 2500 is niet raar om te krijgen als HBO'er met 2 jaar werkervaring.
.
Sterker zelfs, na 2 jaar bij mijn huidige werkgever zit ik op hetzelfde salaris, maar dan als MBO'er, + leaseauto en andere gunstige arbeidsvoorwaarden. (Ook 2 jaar werkervaring dan, ben nu op de helft)
ik ben het met je eens dat het karig is. Alleen dat was mijn punt niet echt ;).
Mijn advies is om de focus meer te leggen op persoonlijke ontwikkeling ipv salaris. Uiteindelijk blijf je als starter vrijwel altijd binnen bepaalde marges bungelen (zeg tussen 2k en 2,5k), deze marges zijn na een jaar of 10 veel breder : tussen 3k en 5k, geheel afhankelijk van je carrière pad :).

Daarbij maak je de stappen pas wanneer je van bedrijf wisselt, meestal niet als je van trainee vaste medewerker wordt.

[ Voor 6% gewijzigd door Sport_Life op 02-08-2018 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tekken4111
Dauphi schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 20:59:
***members only***

Eigenlijk werk je er dus 7 maanden na je papiertje behaald te hebben. Opzich niks mis met 2200 dan toch? De meeste beginnen met 2000-2500. Ik denk dat je vooral gewoon jezelf even moet bewijzen de aankomende tijd. Groei je na een jaar dienst, 2 jaar dienst, etc. Zo door. Je moet een werkgever ook de kans geven je te belonen ipv elke paar maanden een paar honderd euro er bovenop verlangen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauphi
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 28-08 11:32
Sport_Life schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 21:21:
[...]

Eens! Ik focus mij zeker op mijn ontwikkeling en daar krijg ik bij deze werkgever ook genoeg de ruimte voor. Toch zie ik salaris ook als een waardering vanuit de werkgever en daar vind ik een paar honderd euro wel een verschil kan maken. Geld is niet alles maar soms wel fijn om te hebben. (Zeker in de tijd waar je als starter flink wat geld moet hebben om aan een woning te komen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

Dauphi schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 21:45:
[...]

Eens! Ik focus mij zeker op mijn ontwikkeling en daar krijg ik bij deze werkgever ook genoeg de ruimte voor. Toch zie ik salaris ook als een waardering vanuit de werkgever en daar vind ik een paar honderd euro wel een verschil kan maken. Geld is niet alles maar soms wel fijn om te hebben. (Zeker in de tijd waar je als starter flink wat geld moet hebben om aan een woning te komen)
Een woning kopen zou ik in jouw situatie sowieso niet doen, dat is echt vragen om problemen :P. (over 5 jaar staat de rente op 4% en dan kun jij 50k verlies aftikken).

Dat stukje waardering kun je toch ook elders vandaan halen? Bv goede functioneringsgesprekken, meer verantwoordelijkheid, etc.

Nogmaals: ik begrijp je wel hoor, en een beetje extra salaris is altijd goed. Maar houd je focus op je ontwikkeling en vooral zorg dat je plezier hebt in wat je doet!!

[ Voor 3% gewijzigd door Sport_Life op 02-08-2018 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Members only:

Loon is wat aan de lage kant, maar het mobiliteitsbudget maakt een hoop goed. Ik denk echter dat er wel meer uit te halen als ik overstap naar een andere werkgever. Wat denken jullie?

[ Voor 8% gewijzigd door Azer op 03-08-2018 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flugzor
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Volg dit topic bijna dagelijks, vind het wel interessant om te lezen. Maar nu mijn eigen ding maar weer eens posten :P

Kleine update van mijn kant.

1. Wie ben je:
• Leeftijd: 25 26
• Opleiding: MBO 4 Netwerkbeheerder
• Werkervaring: Half jaartje nu Welgeteld 1 jaar en 1 maand.
• (Woon) Locatie: Randstad

2. Wat doe je:
• Functie: Netwerk & Systeembeheer Technisch Beheerder
• Werkgever/branche: Software leverancier.
• (Werk) Locatie(s): Randstad
• Uren/week: 40 p/w
• Reistijd: 1,5 uur 10 minuten met de fiets! :D

3. Wat verdien je:
• Maandsalaris (bruto): € 2200 2500
• Dertiende/veertiende maand: Neen
• Pensioeninleg per jaar: 5,42% eigen inleg, rest word door de werkgever vergoed.
• Mobiliteit per jaar: 0,00,-
• Overige: Telefoon & Laptop van de zaak, internet abbo thuis wordt vergoed. Verzekeringen lopen via kantoor. Studies / Cursussen mogen "bijna" onbeperkt gevolgd worden als deze aansluiten met mijn werkzaamheden.

• Winstdeling/bonus: Elk jaar een bonus variërend van 70% tot 100% bruto maandsalaris.

GTX 1080 TI - AMD R7 2700x - 16GB DDR4 - Path of Exile RNG Believer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karrespoor
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-09 08:43
Members only: title

Tussentijdse beoordeling = tussentijdse (flinke) salarisverhoging. Ben er erg blij mee. Reistijd blijft wat mij betreft wel een dingetje met mijn drukke leven. Sport, leren, werken, vrienden, overige hobby's, huishouden, etc. Toch ben ik stiekem wel op zoek naar iets meer uitdaging in het werk, dus houd ik de banensites in de gaten, maar solliciteer alleen als ik een 'buitenkansje' zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImmortalSoul
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15-09 21:36
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentShot
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13-09 21:52
1. Wie ben je:
• Leeftijd: 19
• Opleiding: MBO4 ICT Beheerder
• Werkervaring: 0 jaar (behalve stage's)
• (Woon) Locatie: Utrecht

2. Wat doe je:
• Functie: ICT Beheerder
• Werkgever/branche: ICT Dienstverlener
• (Werk) Locatie(s): Utrecht
• Uren/week: 40
• Reistijd**: 30 Minuten enkele reis (met het OV)
• Werkdruk: Laag tot middel

3. Wat verdien je:
• Maandsalaris (bruto): € 1950
• Vakantiegeld: €1872 (8%)
• Dertiende/veertiende maand: € -
• Pensioeninleg per jaar: € -
• Mobiliteit per jaar:* €0.19 per km
• Overige: Laptop en mobiel van de zaak

• Package (jaarbasis, totaal van bovenstaande): € 25272
• Winstdeling/bonus: €-

Ik zit te twijfelen om na dit jaarcontract HBO te gaan volgen of te blijven werken.
Als ik hier zou blijven werken zou ik natuurlijk wel meer salaris willen krijgen en een opleidingsbudget.

Wat zouden jullie doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mugwump
SilentShot schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 11:59:
1. Wie ben je:
• Leeftijd: 19
• Opleiding: MBO4 ICT Beheerder
• Werkervaring: 0 jaar (behalve stage's)

2. Wat doe je:
• Functie: ICT Beheerder
• Werkgever/branche: ICT Dienstverlener
• (Werk) Locatie(s): Utrecht
• Reistijd**: 30 Minuten enkele reis (met het OV)
• Werkdruk: Laag tot middel

3. Wat verdien je:
• Maandsalaris (bruto): € 1950
• Vakantiegeld: €1872 (8%)
• Dertiende/veertiende maand: € -
• Pensioeninleg per jaar: € -
• Mobiliteit per jaar:* €0.19 per km
• Overige: Laptop en mobiel van de zaak

• Package (jaarbasis, totaal van bovenstaande): € 25272
• Winstdeling/bonus: €-

Ik zit te twijfelen om na dit jaarcontract HBO te gaan volgen of te blijven werken.
Als ik hier zou blijven werken zou ik natuurlijk wel meer salaris willen krijgen en een opleidingsbudget.

Wat zouden jullie doen?
Je bent nog jong en een hbo-opleiding heeft flinke meerwaarde op de arbeidsmarkt in het begin van je carrière, dus dat zou wel een reden zijn om nog een dergelijke opleiding te gaan doen.
Ik kan niet voor jou oordelen of nog eens vier jaar fulltime leren op een iets hoger niveau voor je is weggelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1. Wie ben je:
• Leeftijd: 33
• Opleiding: Communicatiebeheer
• (Woon) Locatie: België

2. Wat doe je:
• Functie: Team Manager Administratief Bedienden + Project Manager
• Werkgever/branche: Clinical Research
• (Werk) Locatie(s): Provincie Antwerpen
• Uren/week: 40 uur
• Reistijd: 1u45
• Werkdruk: Vrij hoog

3. Wat verdien je:
• Maandsalaris (bruto): €3170
• Vakantiegeld: €1494
• Dertiende/veertiende maand: €1415
• Pensioeninleg per jaar:
• Mobiliteit per jaar: €600 (leasing wagen - Renault Grand Scénic - Tankkaart onbeperkt)
• Overige: €8 maaltijdcheques per gewerkte dag / €125 forfaitaire onkostenvergoeding / Smartphone + abonnement / groepsverzekering / hospitalisatieverzekering

• Package (jaarbasis, totaal van bovenstaande): €39618
• Winstdeling/bonus: €1374

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2018 16:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ybos
  • Laatst online: 21:41
Verwijderd schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 13:22:
1. Wie ben je:
• Leeftijd: 33
• Opleiding: Communicatiebeheer
• (Woon) Locatie: België

2. Wat doe je:
• Functie: Team Manager Administratief Bedienden + Project Manager
• Werkgever/branche: Clinical Research
• (Werk) Locatie(s): Provincie Antwerpen
• Uren/week: 40 uur
• Reistijd: 1u45
• Werkdruk: Vrij hoog

3. Wat verdien je:
• Maandsalaris (bruto): €3170
• Vakantiegeld: €1494
• Dertiende/veertiende maand: €1415
• Pensioeninleg per jaar:
• Mobiliteit per jaar: €600 (leasing wagen - Renault Grand Scénic - Tankkaart onbeperkt)
• Overige: €8 maaltijdcheques per gewerkte dag / €125 forfaitaire onkostenvergoeding / Smartphone + abonnement / groepsverzekering / hospitalisatieverzekering

• Package (jaarbasis, totaal van bovenstaande): €39618
• Winstdeling/bonus: €1374
Ik weet niet hoe goed de salarissen in BE zijn te vergelijken in NL maar het lijkt me wat laag :?
Hoge werkdruk icm projectmanager/teammanager lijkt me dat er meer in moet zitten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

SilentShot schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 11:59:
[...]

Wat zouden jullie doen?
Eens met @Mugwump, als je de mogelijkheden en middelen hebt, zou ik adviseren om een HBO opleiding te doen.

Check ook eens of je vrijstellingen voor de HBO opleiding kan krijgen omdat je een relevante MBO4 opleiding hebt gedaan, in mijn tijd scheelde dit mij een jaar, ik kon de HBO Informatica opleiding in 3 jaar afronden in plaats van 4 jaar.

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:09
Mugwump schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 12:42:
[...]

Je bent nog jong en een hbo-opleiding heeft flinke meerwaarde op de arbeidsmarkt in het begin van je carrière, dus dat zou wel een reden zijn om nog een dergelijke opleiding te gaan doen.
Ik kan niet voor jou oordelen of nog eens vier jaar fulltime leren op een iets hoger niveau voor je is weggelegd.
en @SilentShot Bij veel HBO opleidingen krijg je vrijstellingen als je van het MBO af komt, dus het is vaak maar 3 jaar. En zoals @Mugwump al zei, je bent nog (erg) jong, nu kan je nog studeren! Gebruik die tijd!
Het heeft echt meerwaarde!

Even niets...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:52
FireDrunk schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 09:39:
[...]

en @SilentShot Bij veel HBO opleidingen krijg je vrijstellingen als je van het MBO af komt, dus het is vaak maar 3 jaar. En zoals @Mugwump al zei, je bent nog (erg) jong, nu kan je nog studeren! Gebruik die tijd!
Het heeft echt meerwaarde!
Daar zijn wij (hbo-ict) mee gestopt; want uitval was behoorlijk hoog onder de mbo-ers.

Bijvoorbeeld: ze hadden vrijstelling voor de stage (20 weken). Maar bijna elke mbo-er die virjstelling heeft gekregen ging nat tijdens het afstuderen. En dan vooral schrijven van de scriptie.

Ik hou daar dus ook geen rekening mee en laat ze dan ook keihard zakken. We moeten onze accreditatie naturlijk wel in de gaten houden. Kwaliteit boven kwantiteit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:09
Goed punt, als het echt zo is, moet je het natuurlijk niet doen.
Voor mij persoonlijk ging het wel goed, ik heb 4j MBO gedaan, en daarna 3j over mijn HBO gedaan, en inderdaad vrijstelling voor Stages in jaar 2 en 3 gehad, maar wel gewoon afstudeerstage gedaan.

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowSega
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 15-09 13:16
1. Wie ben je:
• Leeftijd: 21
• Opleiding: MBO ICT-beheer niveau 4 (MCP Configuring and Installing Windows 7 behaald)
• Werkervaring: 1 jaar
• (Woon) Locatie: Noord- Brabant

2. Wat doe je:
• Functie: ICT-Telecom support medewerker
• Werkgever/branche: fabrikant
• (Werk) Locatie(s): Noord-Brabant
• Uren/week: 38,75
• Reistijd: 10 minuten

3. Wat verdien je:
• Maandsalaris (bruto): €2100+ (Bereikbaarheidstoeslag, deze heb ik nog niet gehad en zal ik later nog updaten)
• Dertiende/veertiende maand: Winstdeling
• Pensioeninleg per jaar: 50/50
• Mobiliteit per jaar: nvt
• Overige: Iphone 8 64GB en Dell 2-1 laptop Inspiron E550, Verschillende personeelsacties (vb, goedkoop een fiets aanschaffen,uitstapjes Disneyland e.d.). 24 vakantiedagen + 12 ATV dagen. 100 euro bruto verjaardagsgeld
• Winstdeling/bonus: Nog niet bekend ( 1e jaar werkzaam bij werkgever)

Nu heb ik sinds 6 Juli mijn diploma en kon ik op 9 Juli starten.
Dit aanbod was voor mij in eerste instantie overweldigend. Ik had een sollicitatie waarbij gelijk ook mijn 2e gesprek en arbeidsovereenkomst werden besproken. Ik ben dus erg blij met het bovenstaande

[ Voor 11% gewijzigd door SnowSega op 06-08-2018 12:43 . Reden: Te snel geweest met posten ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Batiatus
  • Laatst online: 05-09 15:51
Adlermann schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 09:55:
[...]

Daar zijn wij (Saxion hbo-ict) mee gestopt; want uitval was behoorlijk hoog onder de mbo-ers.

Bijvoorbeeld: ze hadden vrijstelling voor de stage (20 weken). Maar bijna elke mbo-er die virjstelling heeft gekregen ging nat tijdens het afstuderen. En dan vooral schrijven van de scriptie.

Ik hou daar dus ook geen rekening mee en laat ze dan ook keihard zakken. We moeten onze accreditatie naturlijk wel in de gaten houden. Kwaliteit boven kwantiteit.
Vreemd. Bij onze opleiding (HHS ISM) was juist het deel MBO'ers dat makkelijker door de afstudeerperiode heen kwam dan de havo/vwo'ers.

Zou bovenop MBO sowieso nog HBO doen. Qua moeilijkheidsgraad valt het echt wel mee en je staat een stuk beter in de arbeidsmarkt (veel meer mogelijkheden). Veel organisaties waar ik stage of ben gaan werken eisen minstens een HBO opleiding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Adlermann schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 09:55:
[...]
Dit is ook het enige juiste dat je kan doen. Dat de instroom verschillend is blijft prima maar iedereen die afstudeert zou moeten voldoen aan de minimale afstudeereisen van de opleiding, ongeacht afkost, voorkennis of beperkingen. De hoe om dat doel te bereiken voor verschillende instromers anders is, is prima en daar kan een opleiding ook best wel bij meedenken. Maar uitstroom zou een uniforme ondergrens moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XFlame
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 21:03
XFlame schreef op vrijdag 4 maart 2016 @ 19:29:
Ook maar eens een duit in het zakje doen.

Members only:

Op zich wel tevreden. Alleen het salaris mag wel hoger liggen.
Te zien aan de hoeveelheid headhunters die me benaderen voor AFAS applicatiebeheer/consultancy lig ik wel redelijk goed in de markt, dus heb vorige week eindelijk eens wat lef getoond en salarisverhoging aangevraagd. Ben benieuwd.
Ruim 2 jaar verder, wellicht tijd voor een update.

Members only:

Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ybos schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 08:10:
[...]

Ik weet niet hoe goed de salarissen in BE zijn te vergelijken in NL maar het lijkt me wat laag :?
Hoge werkdruk icm projectmanager/teammanager lijkt me dat er meer in moet zitten :?
Inderdaad, heb wel wat hetzelfde gevoel. Zou zeker meer mogen zijn. Maar ik doe het wel heel erg graag, dat is ook al belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:52
Napo schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 15:37:
[...]

Dit is ook het enige juiste dat je kan doen. Dat de instroom verschillend is blijft prima maar iedereen die afstudeert zou moeten voldoen aan de minimale afstudeereisen van de opleiding, ongeacht afkost, voorkennis of beperkingen. De hoe om dat doel te bereiken voor verschillende instromers anders is, is prima en daar kan een opleiding ook best wel bij meedenken. Maar uitstroom zou een uniforme ondergrens moeten hebben.
Ja, het persoonljike drama is echt wel erg soms hoor.

Ik vindhet heel vervelend voor je als je bv vragen slecht kunt beantwoorden door autisme, etc etc.

maar daar kun je gewoon geen rekening bij houden bij een examinering waarvan de ondergrens gewoon zegt:
student kan vragen over zijn werk (goed) beantworoden.

(verder is een afstudeerperiode echt gaaf om te begeleiden hoor).

[ Voor 11% gewijzigd door Adlermann op 06-08-2018 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
  • Laatst online: 21:41
Verwijderd schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 20:06:
[...]

Inderdaad, heb wel wat hetzelfde gevoel. Zou zeker meer mogen zijn. Maar ik doe het wel heel erg graag, dat is ook al belangrijk.
Maar pas op, als een werkgever dit weet, maakt men daar nog weleens ge/misbruik van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelrr
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 01-09 10:45
Wat vinden jullie hiervan?

Members only:

Ik merk dat data-analisten en data-scientisten op dit moment erg in trek zijn.Soms zoek ik naar vacatures waarbij het gebruik/toepassen van o.a. machine learning/ advanced analytics een groter component betreft van de werkzaamheden dan op dit moment bij mijn huidige baan, daar ligt voornamelijk mijn interesse in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cue_
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 26-10-2023
mbt of dat bespreekbaar is.. dat is geheel afhankelijk van je manager, zijn wil en zijn mogelijkheden.
Die van mij kan ik alles vragen/zeggen en niets is te gek. Bij anderen hoef je maar aan te geven dat 1 aspect neit bevalt en ze willen je er gelijk uitwerken. Dusja, dat is lastig om als buitenstaander te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
michaelrr schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 10:05:

***members only***

Ik merk dat data-analisten en data-scientisten op dit moment erg in trek zijn.Soms zoek ik naar vacatures waarbij het gebruik/toepassen van o.a. machine learning/ advanced analytics een groter component betreft van de werkzaamheden dan op dit moment bij mijn huidige baan, daar ligt voornamelijk mijn interesse in.
Qua salaris zit je redelijk lijkt me. Secundaire arbeidsvoorwaarden zijn niet heel bijzonder.

Ik hoor overigens van veel meer mensen die in de data science hoek bezig zijn, dat ze naar hun zin iets te veel traditionele BI werkzaamheden aan het doen zijn en iets te weinig echte "data science".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awesomo4k
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-09 14:51
Awesomo4k schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 16:34:
Update inclusief nieuwe verantwoordelijkheden

***members only***
Update inclusief nieuwe functie.

Members only:

[ Voor 0% gewijzigd door Awesomo4k op 07-08-2018 14:11 . Reden: Opmaak ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

michaelrr schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 10:05:

***members only***

Ik heb hier ook naar gekeken. Helaas vragen veel vacatures al enkele jaren werkervaring, of waren het vacatures voor traineeships, waar je dan 2 tot 5 jaar aan vast zit. Kan wel interessant zijn, maar niet waar ik naar op zoek ben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:54
XFlame schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 19:38:
Ruim 2 jaar verder, wellicht tijd voor een update.
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormaap
  • Laatst online: 22:53
Toch ook maar eens meedoen :)

Members only:

Naar mijn idee best aardig, gezien leeftijd en locatie. Maar ik heb wel het idee dat ik wat aan de lage kant zit voor de functie. Wat vinden jullie?

[ Voor 7% gewijzigd door Wormaap op 07-08-2018 15:21 ]

Ticking away, the moments that make up a dull day

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wheel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-09 19:34
Wormaap schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 14:55:
Toch ook maar eens meedoen :)

***members only***

Naar mijn idee best aardig, gezien leeftijd en locatie. Maar ik heb wel het idee dat ik wat aan de lage kant zit voor de functie. Wat vinden jullie?
Details (zoals opbouwpercentage) over je pensioen staan ongetwijfeld in je pensioenreglement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormaap
wheel schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 15:13:
[...]

Details (zoals opbouwpercentage) over je pensioen staan ongetwijfeld in je pensioenreglement.
... En ik maar zoeken op algemene cijfers. Gevonden, het gaat in mijn geval om een kleine 8% premie over de grondslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XFlame
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 21:03
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STEVESON
  • Laatst online: 16:00
1. Wie ben je:
• Leeftijd: 25
• Opleiding: MBO Mediatechnologie, richting webdevelopment/Networking
• Werkervaring: 5 jaar in verschillende ICT gebieden.
• Certificeringen ITIL V3.0 & MSCA W10 ~ 698 (bijna 697 binnen)

2. Wat doe je:
• Functie: Junior Support Engineer (nu al voor 5 maanden).
• Werkgever/branche: Detachering
• (Werk) Locatie(s): Varierend
• Reistijd: Varierend
• Onbeperkt Leermogelijkheden

3. Wat verdien je:
• Maandsalaris (bruto): €1800
• Vakantiegeld: varieert

• Pensioeninleg per jaar: word geregeld via PVF Achmea
• Fiscale bijtelling €253 bruto (netto p.m 100 in)

Jullie mening...?

[ Voor 9% gewijzigd door STEVESON op 08-08-2018 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S.D schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 09:42:
...
• Lease bijdrage: €100 netto p.m
...
Wat lease je daarvoor, een Canta of zoiets? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:54

• Pensioeninleg per jaar: €100

Jullie mening...?
Mijn mening? Dat je cijfers niet kloppen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STEVESON
Verwijderd schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 09:45:
[...]

Wat lease je daarvoor, een Canta of zoiets? :D
haha nee een Renault Clio :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STEVESON
TheBrut3 schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 09:46:
[...]

Mijn mening? Dat je cijfers niet kloppen. :+
Kan best... voorwaardes heb ik ook niet 1.2.3 bij me.. dit is grofweg een schatting :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormaap
S.D schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 09:48:
[...]

Kan best... voorwaardes heb ik ook niet 1.2.3 bij me.. dit is grofweg een schatting :D
Misschien kun je de zaken die je niet zeker weet dan beter even weghalen totdat je de cijfers bij de hand hebt. Want naast je leasebudget en pensioeninleg klopt je vakantiegeld ook niet. Dat, of je werkgever geeft je minder vakantiegeld dan wettelijk toegestaan :+
En dat maakt het moeilijk om er iets van te vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1. Wie ben je:
• Leeftijd: 25
• Opleiding: MBO Mediatechnologie, richting webdevelopment/Networking
• Werkervaring: 5 jaar in verschillende ICT gebieden.
• Certificeringen ITIL V3.0 & MSCA W10 ~ 698 (bijna 697 binnen)

2. Wat doe je:
• Functie: Junior Support Engineer (nu al voor 5 maanden).
• Werkgever/branche: Detachering
• (Werk) Locatie(s): Varierend
• Reistijd: Varierend
• Onbeperkt Leermogelijkheden

3. Wat verdien je:
• Maandsalaris (bruto): €1800
• Vakantiegeld: €1400
• Dertiende/veertiende maand: Nee
• Pensioeninleg per jaar: €100

Jullie mening...?
Ik zou je aanraden om hard te gaan werken aan zelfontwikkeling zodat je meer geld kunt gaan verdienen. Of je moet tevreden zijn met je salaris.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STEVESON
Verwijderd schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 09:54:
[...]

Ik zou je aanraden om hard te gaan werken aan zelfontwikkeling zodat je meer geld kunt gaan verdienen. Of je moet tevreden zijn met je salaris.
Dacht ik al..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STEVESON
Wormaap schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 09:54:
[...]

Misschien kun je de zaken die je niet zeker weet dan beter even weghalen totdat je de cijfers bij de hand hebt. Want naast je leasebudget en pensioeninleg klopt je vakantiegeld ook niet. Dat, of je werkgever geeft je minder vakantiegeld dan wettelijk toegestaan :+
En dat maakt het moeilijk om er iets van te vinden :)
aangepast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wormaap
Op zich geen vreemd salaris voor junior support engineer, helemaal met een autootje erbij. Als je inderdaad onbeperkte leermogelijkheden hebt zou ik daar wel flink gebruik van maken, want uiteindelijk wil je denk ik niet blijven hangen in die functie.

[ Voor 7% gewijzigd door Wormaap op 08-08-2018 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-09 19:34
Hoe kan je vakantiegeld nou variëren (aannemende dat je maandsalaris wel vast is)? Fiscale bijtelling is irrelevant. Relevant is je maandelijkse leasebudget. De pensioenuitvoerder zegt niets over de bijdrage die je werkgever doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STEVESON
wheel schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 10:27:
[...]

Hoe kan je vakantiegeld nou variëren (aannemende dat je maandsalaris wel vast is)? Fiscale bijtelling is irrelevant. Relevant is je maandelijkse leasebudget. De pensioenuitvoerder zegt niets over de bijdrage die je werkgever doet.
omdat ik een stijgend loon heb, dus ook impact heeft op mijn maandsalaris/vakantiegeld.
en stijgend loon bedoel ik mee door mijn certificeringen en papiertjes, dus ook extra geld krijg telkens.
zover heeft mijn persioenuitvoerder niks over vertelt... vind ik allemaal maar duister aan mijn werkgever inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naicol
  • Registratie: December 2017
  • Niet online
Members only:

Opzich niet ontevreden over het salaris, wel over de werkdruk en onbetaalde overuren (veelgehoord probleem bij finance collega's in dit bedrijf) plus de reisafstand (eigen keus natuurlijk) maakt het dat er weinig focus ligt op ontwikkeling terwijl ik wel nog graag een post-hbo o.i.d zou willen doen. Dus nu op zoek naar wat nieuws! Zijn er meer financials hier met tips?
Pagina: 1 ... 96 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bedoeld om arbeidsvoorwaarden in relatie tot functie, werkzaamheden en achtergronden te delen.

Beperk vragen en bijbehorende reacties tot:
* redelijkheid van de arbeidsvoorwaarden gegeven het profiel
* verduidelijking van de arbeidsvoorwaarden en/of het profiel
Geen discussies! Daarvoor zijn andere topics.

Reageer je voor de 2e maal kort achter elkaar dan ben je waarschijnlijk offtopic aan het discussieren Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/smileys/wink.gif
Idem bij gebruik van ~~~~~~~~~~~~~~~[offtopic] tags.