Wat verdient de ICT'er / GoT'er? (deel 13) Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 50 ... 100 Laatste
Acties:
  • 2.036.060 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druiper
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 27-01-2019
FireDrunk schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 19:46:
Klinkt niet echt super nee, 25 vakantiedagen is relatief marktconform (dacht ik). 33 is ruim.
Geen pensioen zou ik niet meer voor tekenen, raar dat je het zelf moet regelen, ik zou verwachten dat je dan ook wat belastingvoordeel misloopt? Maar ik kan het mis hebben.
Belastingtechnisch gezien maakt het niets uit. Je kan gewoon een x bedrag (opbouw ..%) per jaar inleggen bij een pensioen(verzekeraar) naar keuze. Of de baas dat nu direct overmaakt, of jij dat later zelf doet vanuit je loon komt op hetzelfde neer. In het 2e geval betaal je waarschijnlijk in het begin teveel loonbelasting, die je aan eht eind van het jaar terugkrijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-09 12:37
Dat bedoel ik, hoe ga je dat regelen met de belastingdienst? Je moet dan moeilijk gaan doen om te bewijzen dat je het geld in je pensioen gestort hebt, en er daardoor belasting op terugkrijgt? Ik heb die optie eerlijk gezegd niet gezien, maar dat kan aan mij liggen.

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:15
FireDrunk schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 20:02:
Dat bedoel ik, hoe ga je dat regelen met de belastingdienst? Je moet dan moeilijk gaan doen om te bewijzen dat je het geld in je pensioen gestort hebt, en er daardoor belasting op terugkrijgt? Ik heb die optie eerlijk gezegd niet gezien, maar dat kan aan mij liggen.
Je moet het gewoon invullen alsof je je jaarruimte wilt opvullen. en aangezien je verder niks hebt kan je je hele jaarruimte zelf sparen. bij het invullen moet je dan het rekening nummer invullen van de fiscaal aftrekbare rekening (of polis)

Aankomend jaar krijgen we op het werk 4300 euro bruto gestort voor pensioen, en je mag dan zelf weten wat je ermee gaat doen. het jaar erop kan ik dan de ingehouden belasting terugvragen zodat ik totaal op 4300 euro netto uit kom.

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sethro
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10-04 09:05
...

[ Voor 106% gewijzigd door Sethro op 23-05-2017 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeciesXX
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-09 19:19
Ik heb 12 jaar ervaring, certificaat voor Ax2012. Geen certificaten voor .NET helaas :(.
Merk wel dat ik op welke plek waar ik werk snel aan de max zit qua technisch nivo. Maar dat ziet een nieuwe werkgever natuurlijk niet.
Gesprekken gingen wel erg goed, en ze gaven ook aan dat ze me in het kern team van developers willen hebben om het bedrijf op een hoger nivo te tillen. Dus dat is wel zeer positief.

Pensioen weet ik inderdaad niet hoe dit belastingtechnisch zit. Telt dat in eerste instantie gewoon mee voor je inkomen? Dus heeft ook invloed op toeslagen?

Ondertussen heb ik tussenpersoon reeds gemaild dat ik een onderhandelings gesprek wil met het bedrijf. Dan kunnen we de details bespreken, en alle voorwaarden. Imo is ook het loon nog steeds niet definitief. De 4000 was een indicatie en opeens is het 'geaccepteerd', en wilt men een concept opsturen. Heb het gevoel dat ze zsm het rond willen hebben zonder onderhandelingen. Wordt vervolgd.

Bedankt voor de reacties zover :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johanmulder
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-09 17:16

johanmulder

Nederlands Ondertiteld

SpeciesXX schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 21:07:
Ik heb 12 jaar ervaring, certificaat voor Ax2012. Geen certificaten voor .NET helaas :(.
Merk wel dat ik op welke plek waar ik werk snel aan de max zit qua technisch nivo. Maar dat ziet een nieuwe werkgever natuurlijk niet.
Gesprekken gingen wel erg goed, en ze gaven ook aan dat ze me in het kern team van developers willen hebben om het bedrijf op een hoger nivo te tillen. Dus dat is wel zeer positief.

Pensioen weet ik inderdaad niet hoe dit belastingtechnisch zit. Telt dat in eerste instantie gewoon mee voor je inkomen? Dus heeft ook invloed op toeslagen?

Ondertussen heb ik tussenpersoon reeds gemaild dat ik een onderhandelings gesprek wil met het bedrijf. Dan kunnen we de details bespreken, en alle voorwaarden. Imo is ook het loon nog steeds niet definitief. De 4000 was een indicatie en opeens is het 'geaccepteerd', en wilt men een concept opsturen. Heb het gevoel dat ze zsm het rond willen hebben zonder onderhandelingen. Wordt vervolgd.

Ik ben zelf zo'n 10 jaar actief in het AX wereldje en zie de aanpak van de recruiter als zeer herkenbaar. Alles moet snel, sneller, snelst. Ow wee als je twijfelt of meer tijd nodig hebt om te beslissen want dan doe je afbreuk aan je eigen betrouwbaarheid/imago. Mijn tip is: neem de tijd en doe rustig aan. Kijk ook of je via je netwerk aan werk kan komen want er is veel meer dan wat er aan AX resources beschikbaar is.

Werkt met: Apple Macbook Pro 16" | Bouwt: Multi-cloud SaaS-oplossingen | Vader | Wereldreiziger | Rijdt: Mercedes GLC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fyd
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 27-12-2024

fyd

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Ik denk niet dat ik nog veel te klagen heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeciesXX
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-09 19:19
johanmulder schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 22:20:
[...]

Ik ben zelf zo'n 10 jaar actief in het AX wereldje en zie de aanpak van de recruiter als zeer herkenbaar. Alles moet snel, sneller, snelst. Ow wee als je twijfelt of meer tijd nodig hebt om te beslissen want dan doe je afbreuk aan je eigen betrouwbaarheid/imago. Mijn tip is: neem de tijd en doe rustig aan. Kijk ook of je via je netwerk aan werk kan komen want er is veel meer dan wat er aan AX resources beschikbaar is.
Thanks voor de tip. Mij gaat het idd te snel opeens. Voelt niet goed op deze manier, en ik denk dat ik er zelf zeker meer uit had kunnen halen qua loon en qua vrije dagen.

Qua werk ben ik nu juist op zoek naar iets buiten Ax, namelijk C# .NET. Op zich een overstap, al heb ik de afgelopen jaren regelmatig projecten in .NET gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0we
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-09 11:59

Certificaten zijn over het algemeen niet zo nodig, is mijn ervaring.

Ik heb vorig jaar met heel beperkte ervaring in C# gesolliciteerd, en uiteindelijk van 3 sollicitaties 3 aanbiedingen gehad (tussen de 3800 en 5000 euro p/m). Uiteindelijk gekozen voor het bedrijf met de beste klik. Ik zou het eens rustig laten bezinken, en er misschien nog wel even een ander gesprek aan wagen.

Daarnaast zou ik even goed kijken wat een vrije dag kost als je hem op zou nemen. Vaak zit dat al rond de 200 euro, dus dat zou betekenen dat je zomaar richting de 1600 euro kwijt bent om het verschil goed te maken. Dat is al 133 euro per maand. (even een heel globaal sommetje, maar je snapt het idee).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:21
Pensioen is (tot een bepaald bedrag - maar daar wordt vrijwel altijd rekening mee gehouden) onbelast. Dus telt niet meer voor toeslagen.
L0we schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 08:53:
[...]

Daarnaast zou ik even goed kijken wat een vrije dag kost als je hem op zou nemen. Vaak zit dat al rond de 200 euro, dus dat zou betekenen dat je zomaar richting de 1600 euro kwijt bent om het verschil goed te maken. Dat is al 133 euro per maand. (even een heel globaal sommetje, maar je snapt het idee).
Ik zou eerst eens bedenken hoeveel vrije dagen je "nodig" hebt en of je het verschil goed wilt maken. 30 dagen of meer is leuk, maar er zijn hele volksstammen die ze niet eens op kunnen of willen maken. Dan maakt het verschil tussen 20-25-30 dagen weinig uit en hoeft het financieel ook niet gecompenseerd te worden. Mijn collega die nu 5 jaar bij dit bedrijf werkt staat nu geloof ik op bijna 10-11 weken vakantie die ze te goed heeft. Ja, die zou je kunnen laten uitkeren als dat mogelijk is, maar vaak moet je ze dan verplicht opnemen, terwijl je werkdruk dat wellicht niet toelaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:14

_Apache_

For life.

Members only: members only

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OrangeBerry
  • Registratie: Juli 2014
  • Niet online

OrangeBerry

Major malfunction 🤓

Mooie stap voorwaarts zeker qua salaris en overige voorwaarden. Was je toe aan iets nieuws (functie)? Of ging het om de reistijd ? :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• timag
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-09 15:07
Verwijderd schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 15:05:
. Wie ben je:
• Leeftijd: 41
• Opleiding: Informatica
• Werkervaring: 15 jaar IT
• (Woon) Locatie: Utrecht

2. Wat doe je:
• Functie: Enterprise Architect

3. Wat verdien je:
• Maandsalaris (bruto): €5000

• Package (jaarbasis, totaal van bovenstaande): nvt
• Winstdeling/bonus: 1-2 maandsalarissen

Na informatie analyst geweest te zijn voor IT bedrijfs processen en changes/ project vragen te beantwoorden met 65000 bruto per jaar ben ik net begonnen als enterprise architect. Zit denk ik op hetzelfde loon, maar zit nu aan de lagere kant in mijn salaris schaal.
Voor iemand die net doorstroomt naar een rol als architect is het een prima salaris. Architecten zijn er op meerdere niveaus en er heeft de afgelopen 10 jaar nogal wat inflatie op de functie gezeten. Zeker in Angelsaksische bedrijven is tegenwoordig iedereen die wel eens een paar woordjes in een design bijtypt naast z'n software-/infra-engineering werk een architect. De beloning loopt dan ook fors uiteen (package van € 40K tot € 150K+). Belangrijke factoren zijn o.a. het niveau waarop je rapporteert, op welk niveau je beweegt in de organisatie, je span of control en de branche waarin je werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 30-09 12:25
Members only:

Vorige post: ShitHappens in "Wat verdient de ICT'er / GoT'er? (deel 13)"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convirion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-09 17:00
Na vaak hier een kijkje te hebben genomen, wil ik jullie een kijkje geven in mijn situatie.

Members only:

Wat vinden jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 20:20
Ook maar eens een bijdrage na een tijdje lurken hier.

1. Wie ben je:
• Leeftijd: 33
• Opleiding: Technische informatica (WO)
• Werkervaring: ~10 jaar

2. Wat doe je:
• Functie: senior Java developer
• (Werk) Locatie(s): Utrecht
• Uren/week: 40
• Reistijd**: 1 uur per dag (OV)
• Werkdruk: normaal

3. Wat verdien je:
• Maandsalaris (bruto): € 4600
• Pensioeninleg per jaar: €2500
• Mobiliteit :* € 800 per maand
• Overige: telefoon / laptop voor werk en privé, gratis lunch, €5-10k opleidingsbudget.

• Winstdeling/bonus: 1-2 maandsalarissen

[ Voor 10% gewijzigd door Mugwump op 25-05-2017 11:36 ]

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GBTW
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 26-09 14:59
Gefeliciteerd

Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Laatst online: 22:14

_Apache_

For life.

GBTW schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 12:10:
[...]
Gefeliciteerd

***members only***
Thanks, Zeker niet bij RWS, kleine software toko in Delft. Die veel zuiniger lijken te zijn op hun mensen.
OrangeBerry schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 21:32:
[...]
Mooie stap voorwaarts zeker qua salaris en overige voorwaarden. Was je toe aan iets nieuws (functie)? Of ging het om de reistijd ? :)
De hoofdreden zat op het feit dat ik die oude toko niet echt zuinig vond op de mensen die ze hadden. Een voor een vielen ze weg met een burn-out of burn-out-achtige klachten.
En ik heb zelf ook op het randje gestaan. Een maand of 2 geleden ook een flinke escalatie gedaan, dat het zo niet doorkan.
Maar nu valt men weer terug in oude patronen, zonde, maar dan trek ik mijn conclusie.
En men stond raar te kijken dat ik er niet zo happig op was om van Den Haag naar Eindhoven op en neer te forenzen. Nee dan liggen we niet meer op 1 lijn. :N
Verder helpt de reistijd helpt zeker, in functie is het ook weer inhoudelijk vergelijkbaar, maar dan met andere klanten en andere context, geeft weer wat dynamiek waar ik naar opzoek was.

Ik was nog niet eens opzoek naar echt een beter salaris, maar ik kreeg de schalen voor ogen en men vond mij beter passen op een senior profiel dan medior, dus die nieuwe toko heeft die stap voor mij gemaakt.

Netto scheelt het een kleine 500 euro en dat vind ik toch best behoorlijk. Dat komt mede omdat het oude salaris wat hoog gehouden word door de reiskosten van 375eu/mnd. Die je vervolgens wel nodig hebt met 600km / week.
Hahn schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 12:41:
[...]
Zeker qua reistijd ben je er op vooruitgegaan, maar je salaris moet je wel omrekenen van 38 naar 40 uur eigenlijk. En dan ben je daar maar marginaal op vooruitgegaan. Maar al met al geen gekke stap, zeker als de werkdruk te hoog was :)
Oude salaris was obv 40u, dus dat was in de praktijk nog een paar tientjes lager. Beide staan er nu in als 40u om de vergelijking fair te houden.

[ Voor 17% gewijzigd door _Apache_ op 25-05-2017 12:57 ]

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:24
Zeker qua reistijd ben je er op vooruitgegaan, maar je salaris moet je wel omrekenen van 38 naar 40 uur eigenlijk. En dan ben je daar maar marginaal op vooruitgegaan.

Maar al met al geen gekke stap, zeker als de werkdruk te hoog was :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GBTW
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 26-09 14:59
_Apache_ schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 12:38:
[...]

Thanks, Zeker niet bij RWS, kleine software toko in Delft. Die veel zuiniger lijken te zijn op hun mensen.

[...]

De hoofdreden zat op het feit dat ik die oude toko niet echt zuinig vond op de mensen die ze hadden. Een voor een vielen ze weg met een burn-out of burn-out-achtige klachten.
En ik heb zelf ook op het randje gestaan. Een maand of 2 geleden ook een flinke escalatie gedaan, dat het zo niet doorkan.
Maar nu valt men weer terug in oude patronen, zonde, maar dan trek ik mijn conclusie.
En men stond raar te kijken dat ik er niet zo happig op was om van Den Haag naar Eindhoven op en neer te forenzen. Nee dan liggen we niet meer op 1 lijn. :N
Verder helpt de reistijd helpt zeker, in functie is het ook weer inhoudelijk vergelijkbaar, maar dan met andere klanten en andere context, geeft weer wat dynamiek waar ik naar opzoek was.

Ik was nog niet eens opzoek naar echt een beter salaris, maar ik kreeg de schalen voor ogen en men vond mij beter passen op een senior profiel dan medior, dus die nieuwe toko heeft die stap voor mij gemaakt.

Netto scheelt het een kleine 500 euro en dat vind ik toch best behoorlijk. Dat komt mede omdat het oude salaris wat hoog gehouden word door de reiskosten van 375eu/mnd. Die je vervolgens wel nodig hebt met 600km / week.

[...]

Oude salaris was obv 40u, dus dat was in de praktijk nog een paar tientjes lager. Beide staan er nu in als 40u om de vergelijking fair te houden.
Ah gelukkig! Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecomonist
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-11-2024

Ecomonist

Niet dislectysch

Mugwump schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 11:24:
• Reistijd**: 1 uur per dag (OV)
Dat is een bijzondere afstand die je moet afleggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-09 20:50
Ecomonist schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 22:41:
[...]

Half uur enkele reis is toch niet vreemd, uitgaande van provincie Utrecht (en zelfs binnen de stad is het mogelijk). Amsterdam-Amstelveen kan met ov (deur tot deur) zomaar 60+ minuten enkele reis zijn, om een voorbeeld te noemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 30-09 12:25
[...]

Alleen al binnen Utrecht (stad) kan dat prima hoor. Met mijn vorige werk was ik op Uithof - Kanaleneiland ook een halfuurtje kwijt. Naar Papendorp ben je ook makkelijk eventjes onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-09 12:56
Momenteel werk ik die een detacheerder bij een klant met data-vast. Mijn half jaar begint er inmiddels aan te komen wat betekend dat ik in dienst van de klant kan komen. Mijn leidinggevende bij de klant heeft mij gevraagd een e-mail op te stellen waarin staat dat hoeveel ik nu verdien en wat ik wil gaan verdienen.

Ik heb echter geen idee hoeveel ik kan vragen aangezien ik al (te) lang werk voor een detacheerder, hebben jullie wellicht een schatting over hoeveel ik kan vragen?

Dit is mijn huidige situatie:
Members only:

Ik hoor graag van jullie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Laatst online: 14:50
Ik ken die zorginstellingen vrij goed en daar wordt echt niet gekeken op 100 euro meer of minder per maand. Reiskosten zijn vaak wel begrenst, m.a.w. je zult misschien niet al je kilometers woon/werk vergoed krijgen.

Dit is wel je moment op stappen te maken in salaris, als die zorginstelling je graag wilt hebben dan mogen ze dat ook laten zien in het salarisaanbod. Ik zou zeggen: 2600,- vragen, hopelijk kom je dan op 2300/2400 uit. Dat lijkt een forse vraag t.a.v. je huidige salaris, maar afhankelijk van je autokosten ga je dat geld ook nodig hebben om op het werk te komen. Een en ander hangt dus ook nogal af van de geboden kilometervergoeding. Via een zorg-COA krijg je ongetwijfeld wel een volledige 13e maand, daar moet je ook nog rekening mee houden.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
@Negative En als aanvulling, tel je auto erbij op als je jouw salaris doorgeeft aan de klant., zeg 700 bruto? (Opel Corsa / C1 etc..?)

Dan zou je dus komen op een salaris van €2750 bruto, wat een mooi begin is.

En als ze eenmaal akkoord zijn, vraag je een proforma loonstrook op, dan zie je wat er netto allemaal overblijft.

Lees ook goed de CAO, staat enorm veel zaken in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:33
Members only:

Weer een jaartje verder, weer wat vooruitgang geboekt:

Members only:

Al met al is het jaar voorbij gevlogen en ook weer een leuke stap voorwaarts kunnen maken. Wellicht het meest interessante, afgezien van de harde euro's, is dat ik nu een vast contract heb. Nu zegt dit tegenwoordig niet alles meer, maar bij de (semi)overheid biedt het volgens mij nog altijd wat meer zekerheid dan in de publieke sector. Zit prima op mijn plek hier, geen intentie om naar wat anders op zoek te gaan en mag niet klagen lijkt mij zo.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 25-09 13:09

rSNNN

Titel ondertitel

Moi_in_actie schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 12:42:
***members only***

***members only***

Al met al is het jaar voorbij gevlogen en ook weer een leuke stap voorwaarts kunnen maken. Wellicht het meest interessante, afgezien van de harde euro's, is dat ik nu een vast contract heb. Nu zegt dit tegenwoordig niet alles meer, maar bij de (semi)overheid biedt het volgens mij nog altijd wat meer zekerheid dan in de publieke sector. Zit prima op mijn plek hier, geen intentie om naar wat anders op zoek te gaan en mag niet klagen lijkt mij zo.
Mag ik vragen wat je werkzaamheden als ICT Specialist inhouden?

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
rSNNN schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 13:08:
[...]

Mag ik vragen wat je werkzaamheden als ICT Specialist inhouden?
Hoofdzakelijk een gewone developer (C#, ASP.Net Web-API, Powershell + DSC), waarbij ik me daarnaast heb verdiept in Microsoft Release Management en daarmee betrokken ben bij het inrichten van pipelines en het uitrollen van de software.

Het is maar een naam wat aan een functie wordt gegeven, heb in het verleden soortgelijke functies vervuld maar dan onder de noemer "developer", "IT architect" en dergelijke. Heb in het verleden ook van alles en nog wat gedaan, van Android/iOS development tot desktop en wat web en van architect-achtige rollen tot aan direct contact met klanten om hun wensen/eisen te vertalen (meer een informatie analist). Verschilt per werkgever en per project daarbinnen, maar op dit moment (en de voorzienbare toekomst) is het voor mij C# developer + MS Release Management.

[ Voor 41% gewijzigd door Moi_in_actie op 26-05-2017 13:18 ]

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 29-09 13:41
Na al vaak dit topic gelezen te hebben nu ook maar eens mijn bijdrage.

Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Moi_in_actie schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 12:42:
***members only***

***members only***

Ziet er wel prima uit. ik denk overigens dat semi(overheid) niet meer zekerheid biedt dan overheid :+.

Au serieux: overheid is een prima vast contract, zeker als je beetje hoog in je schaal zit. Ik verdien zelf bijvoorbeeld ongeveer hetzelfde als equivalenten bij een bekende delftse infosec-firma. Daarbij schijnt vast+overheid makkelijker te zijn bij hypotheken.

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
Boudewijn schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 14:24:
[...]

Ziet er wel prima uit. ik denk overigens dat semi(overheid) niet meer zekerheid biedt dan overheid :+.

Au serieux: overheid is een prima vast contract, zeker als je beetje hoog in je schaal zit. Ik verdien zelf bijvoorbeeld ongeveer hetzelfde als equivalenten bij een bekende delftse infosec-firma. Daarbij schijnt vast+overheid makkelijker te zijn bij hypotheken.
Ik zie ook geen verschil tussen volledige overheid en semi-overheid, meer tussen die 2 en de rest (publieke sector). Hiervoor heb ik in de publieke sector gewerkt en daar heb ik gemerkt dat een vast contract niets meer zegt. Onder de term "reorganisatie" werken ze zo een hele afdeling eruit, vast contract of niet. Je krijgt hooguit nog een afkoopsom en that's it.
Van wat ik van collega's hoor zit je dan bij de (semi)overheid toch een stuk safer; mensen/afdelingen worden er niet zo maar uit gegooid of je moet het zelf al meerdere jaren op rij flink verstieren willen ze contract beëindigen. Er zijn zat reorganisaties, als het kabinet weer wat verzint qua regels/bezuinigingen dan merk je dat wel direct, maar meestal zijn die reorganisaties niets meer dan efficiëntie slagen, het schuiven met groepen/teams binnen afdelingen/divisies e.d.

En voor wat betreft overheid + hypotheken: ik zal het zien, ben rustig rond aan het kijken voor een huis, zou wel mooi zijn als t.z.t. de hypotheekverstrekker niet al te moeilijk doet. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Moi_in_actie op 26-05-2017 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Nee grapjas, je noemde het bedrijfsleven de publieke sector. Publieke sector = overheid, private sector = bedrijfsleven.

Ik ben het verder helemaal met je eens, je hebt alleen de termen door elkaar gehaald ;).

[ Voor 28% gewijzigd door Boudewijn op 26-05-2017 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
[...]

Provincie Utrecht uiteraard en er zit nog wel gemiddeld 1/2 dagen per week werken op locatie bij klanten​ bij inbegrepen. ;)

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen week afgestudeerd aan de hbo opleiding Informatica. Naast twee stages geen relevante ervaring. Nu dit aanbod gekregen als php-ontwikkelaar:
1. Wie ben je:
• Leeftijd: 25
• Opleiding: Hbo informatica
• Werkervaring: 2 gerelateerde stages.
• (Woon) Locatie: Roermond (Limburg)

2. Wat doe je:
• Functie: php-ontwikkerlaar
• Werkgever/branche: klein bedrijf (14 medewerkers)
• (Werk) Locatie(s): buurt van Roermond
• Reistijd: 20min (8km enkel)
• Werkdruk: laag

3. Wat verdien je:
• Maandsalaris (bruto): € 2050
• Vakantiegeld: 8%
• Dertiende/veertiende maand: nvt
• Pensioeninleg per jaar: nog onbekend
• Mobiliteit per jaar: € 0,-
• Overige: nvt

• Package (jaarbasis, totaal van bovenstaande): € 26.500

Naast vakantiegeld en loon niets extra: dus geen lease auto, geen laptop, geen telefoon, geen curssussen/opleidingen, geen km-vergoeding, etc.)
Hoeveelheid vakantiedagen was nog even onduidelijk. Daartegen geen activiteiten buiten werktijd, 9-17.30u op altijd dezelfde locatie, lage werkdruk en leuke collega's.
Maar als ik anderen zie in dit topic begint het salaris rond de 2200-2300 plus auto. (Salaris boeit mij meer dan auto) Ook vraag ik me af hoe erg het is als net afgestudeerde dat er geen opleidingsmogelijkheden zijn.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2017 22:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:22

Barrycade

Through the...

Daartegen geen activiteiten buiten werktijd, 9-17.30u op altijd dezelfde locatie, lage werkdruk en leuke collega's.
Mooi werkplek heb je gevonden. De oer ambtenaar zal jaloers op je zijn. ;)

Maar on a serious note; opleiding ben je zelf voor verantwoordelijk.

Je komt welliswaar net uit de schoolbanken maar een professional neemt zelf het initiatief. Het komt niet aanwaaien.

Netzoals even een paar certificaten halen en de A4 wordt zo onder mijn kont geschoven ook niet gaat gebeuren.

Maar je bent nogal karig in job beschrijving dus moeilijk inschatten hoe en wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obeliski
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-05-2023
Members only:

Members only:

[ Voor 55% gewijzigd door Obeliski op 27-05-2017 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Wat doen vergelijkbare profielen, op basis van 40 uur?
Verwacht je dat we je exact aangeven dat je 2921.63 euro gaat verdienen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unezra
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-09 08:23

unezra

Ceci n'est pas un sous-titre.

Barrycade schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 21:09:
[...]

Mooi werkplek heb je gevonden. De oer ambtenaar zal jaloers op je zijn. ;)
Ambtenaren in de ICT werken ook op normale ICT tijden en da's lang niet ltijd van 9 tot 5. :)
Maar on a serious note; opleiding ben je zelf voor verantwoordelijk.
Nee, daar is je werkgever voor verantwoordelijk. Die is dat zelfs wettelijk verplicht.

Wel vind ik dat het je eigen verantwoordelijkheid is zelf initiatief te tonen op dat gebied. Dus aankloppen met "hey, werkgever, ik wil opleiding" en zelf een voorstel daarin doen. Zelf naar HR stappen en vragen wat de budgetten zijn.

Los van dat, is het uiteindelijk de werkgever die de portemonaille moet trekken en dingen als studieuren moet faciliteren.

Natuurlijk is zelfstudie ook belangrijk, maar het is onredelijk te verwachten dat een werknemer zijn studie 100% zelf regelt en betaald. Da's iets voor ZZPers en dan zit het in hun uurtarief dat makkelijk 5x zo hoog ligt als het bruto uurloon van een werknemer met dezelfde functie.
Je komt welliswaar net uit de schoolbanken maar een professional neemt zelf het initiatief. Het komt niet aanwaaien.

Netzoals even een paar certificaten halen en de A4 wordt zo onder mijn kont geschoven ook niet gaat gebeuren.
Die tijd is inderdaad geweest. (Nog los van dat ik niet zou weten wat ik met een A4 onder mijn kont zou moeten.)

Eigen initiatief is super belangrijk en wil je promotie maken of meer verdienen, zul je dat kenbaar moeten maken. Los van de soms (!) gebruikelijke jaarlijkse verhoging op basis van presteren en dienstjaren, zul je daar zelf actie in moeten ondernemen en laten zien dat je meer waard bent dan de standaard verhogingen die een werkgever al dan niet kent. (Note dat het dus lang niet altijd meer standaard is dat je ieder jaar in salaris stijgt. De economie is nog steeds onzeker. Lonen zijn niet zelden bevroren.)
Maar je bent nogal karig in job beschrijving dus moeilijk inschatten hoe en wat.

Ná Scaoll. - Don’t Panic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obeliski
Boudewijn schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 23:22:
Wat doen vergelijkbare profielen, op basis van 40 uur?
Er zijn niet heel veel vergelijkbare profielen op basis van 40 uur.
Gemiddeld verdienen mensen in vergelijkbare profielen ongeveer 200-300 euro meer.
Verwacht je dat we je exact aangeven dat je 2921.63 euro gaat verdienen?
Nee, absoluut niet :). Aangezien ik oorspronkelijk niet uit de sector kom, zijn de inschattingen voor mij lastig. Voor developers zijn er meer posts naar mijn idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 20:39

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

unezra schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 08:55:
[...]

Nee, daar is je werkgever voor verantwoordelijk. Die is dat zelfs wettelijk verplicht.

Wel vind ik dat het je eigen verantwoordelijkheid is zelf initiatief te tonen op dat gebied. Dus aankloppen met "hey, werkgever, ik wil opleiding" en zelf een voorstel daarin doen. Zelf naar HR stappen en vragen wat de budgetten zijn.

Los van dat, is het uiteindelijk de werkgever die de portemonaille moet trekken en dingen als studieuren moet faciliteren.

Natuurlijk is zelfstudie ook belangrijk, maar het is onredelijk te verwachten dat een werknemer zijn studie 100% zelf regelt en betaald. Da's iets voor ZZPers en dan zit het in hun uurtarief dat makkelijk 5x zo hoog ligt als het bruto uurloon van een werknemer met dezelfde functie.

[...]
Dat klinkt mij als volstrekt onwaar. Heb je een bron van de Rijksoverheid ter onderbouwing van jouw standpunt dat een werkgever verplicht is om betaald opleidingen te verzorgen?

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
  • Laatst online: 30-09 12:37
Obeliski schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 09:24:
[...]

Er zijn niet heel veel vergelijkbare profielen op basis van 40 uur.
Gemiddeld verdienen mensen in vergelijkbare profielen ongeveer 200-300 euro meer.

[...]

Nee, absoluut niet :). Aangezien ik oorspronkelijk niet uit de sector kom, zijn de inschattingen voor mij lastig. Voor developers zijn er meer posts naar mijn idee.
Testers verdienen over het algemeen iets minder dan developers (paar maanden geleden is dat geloof ik nog uitgebreid langs gekomen). Of dat terecht is of niet, is een andere discussie :+

In jouw geval denk ik dat je er wel een paar honderd euro bij zou kunnen krijgen, maar dat is puur gut-feeling. Het ligt er een beetje aan of je echt puur "klik" tester bent, of ook echt bezig bent met automatisch testen, en deze kennis actief aan het vergaren bent.

Dat scheelt enorm in de verloning :)

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obeliski
FireDrunk schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 09:51:

In jouw geval denk ik dat je er wel een paar honderd euro bij zou kunnen krijgen, maar dat is puur gut-feeling. Het ligt er een beetje aan of je echt puur "klik" tester bent, of ook echt bezig bent met automatisch testen, en deze kennis actief aan het vergaren bent.

Bedankt voor je feedback. Dat geeft in ieder geval een idee bij een komend gesprek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
AllSeeyinEye schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 09:47:
[...]

Dat klinkt mij als volstrekt onwaar. Heb je een bron van de Rijksoverheid ter onderbouwing van jouw standpunt dat een werkgever verplicht is om betaald opleidingen te verzorgen?
Er is sinds een jaar of twee wel een scholingsplicht in de wet opgenomen waarbij de wetgever verplicht is scholing te vergoeden die noodzakelijk is voor de uitoefening van een functie. Dat is natuurlijk weer zo'n juridische definitie waarbij het de vraag is wat precies 'noodzakelijk' is, maar de plicht staat in de wet sinds de invoering van de WWZ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker36
  • Laatst online: 18-09 08:25
1. Wie ben je:
• Leeftijd: 26
• Opleiding: Professioneel Bachelor Toegepaste Informatica
• Werkervaring: 5 jaar als TSE / field engineer
• (Woon) Locatie: Oost-Vlaanderen (BE)

2. Wat doe je:
• Functie: Technical Service Engineer
• Werkgever/branche: IT services voor medische beroepen.
Installatie gespecialiseerde software, al dan niet i.c.m. hardware (enerzijds desktops, laptops, allerhande randapparatuur en anderzijds branchespecifieke, medische toestellen)
• (Werk) Locatie(s): deels vanop kantoor, meestal bij klanten over heel Vlaanderen (BE)
• Uren/week: 39
• Reistijd: kantoor: 30 minuten, enkele rit. Naar klanten kan uiteraard meer zijn, maar alles boven de 30 min wordt aanzien als werkuren
• Werkdruk: variërend

3. Wat verdien je:
• Maandsalaris (bruto): €2290
• Vakantiegeld: ja, maar exacte regeling onbekend
• Dertiende/veertiende maand: 13de maand
• Pensioeninleg per jaar: €?
• Mobiliteit per jaar: neen, leasewagen
• Overige:
  • Netto vergoeding: €50 /maand
  • Netto vergoeding: €5 /gepresteerde werkdag
  • Maaltijdcheques: €5 /gepresteerde werkdag
  • Leasewagen + tankkaart: Opel Astra Sports Tourer, onbeperkt privégebruik
    (enige kost hiervoor is de belasting op bedrijfswagens, +- €107 netto / maand voor mijn wagen
  • GSM abo, maar geen (degelijke) mobiele telefoon. Privégebruik toegestaan.
  • Laptop: Lenovo T550, privégebruik toegestaan
  • Hospitalisatieverzekering
  • Pensioensparen
• Package (jaarbasis, totaal van bovenstaande): €?
• Winstdeling/bonus: €250 eco cheques

Ik ben niet ontevreden, maar vrees dat er weinig mogelijkheden zijn om vooruit te komen. Dat is iets dat ik op termijn toch eens moet bekijken.

[ Voor 7% gewijzigd door Tweaker36 op 27-05-2017 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMGGM
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 27-09 18:09
Tweaker36 schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 12:53:
...

Ik ben niet ontevreden, maar vrees dat er weinig mogelijkheden zijn om vooruit te komen. Dat is iets dat ik op termijn toch eens moet bekijken.
Als je wilt vergelijken, Heb zelfde diploma (ik ben wel 3 jaar ouder). Ben begonnen in een servicedesk (3de lijn applicatie support) aan €2100 en na 6 maand was dit €2300. 3 jaar later ben ik vertrokken aan een loon van €2700 (allemaal met dezelfde voorwaarden als jij al heb ik de wagen niet genomen).
Jouw loon lijkt me dus niet zo verkeerd (ik werk in Brussel, waar de gemiddelde lonen wel iets hoger liggen).

Ik ben nu intern voor de klant gaan werken en in een wel totaal andere richting uitgegaan (product owner).
Ik vrees wel dat als je graag uit de branche waar je nu in zit wel geraken, je best niet te lang wacht. Je krijgt nogal snel de stempel support / service engineer op je lijf geschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unezra

unezra

AllSeeyinEye schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 09:47:
[...]

Ja hoor:
http://wetten.overheid.nl...l10_Afdeling1_Artikel611a

Discussie is hier op Tweakers al vaker voorbij gekomen. Ik ben er juist door iemand anders op gewezen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 20:39

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

@opleidingen
Dat geldt voor opleidingen die noodzakelijk zijn voor het uitvoeren van je functie. Is dus feitelijk alleen van toepassing voor ongeschoolden die op een bepaalde functie gezet worden.

Als je als geschoold persoon aangenomen wordt op een functie die je direct uit zou kunnen voeren, is geen enkele opleiding nodig voor het uitvoeren van je functie en is er geen verplichting bij de werkgever om een opleiding te betalen.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:28
Los van wetten. Als je werkgever niet in je wilt investeren...
Doet me denken aan:
Afbeeldingslocatie: https://vanakkervindt.files.wordpress.com/2014/01/wat-als-we-ze-trainen-en-ze-vertrekken-van-akker-vindt-2014.jpg?w=380&h=383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unezra

unezra

AllSeeyinEye schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 18:11:
@opleidingen
Dat geldt voor opleidingen die noodzakelijk zijn voor het uitvoeren van je functie. Is dus feitelijk alleen van toepassing voor ongeschoolden die op een bepaalde functie gezet worden.

Als je als geschoold persoon aangenomen wordt op een functie die je direct uit zou kunnen voeren, is geen enkele opleiding nodig voor het uitvoeren van je functie en is er geen verplichting bij de werkgever om een opleiding te betalen.
Eh, nee.

Als je, noem eens een willekeurige tak van sport, ICTer bent, is het noodzakelijk continu bij te blijven omdat je anders je werk domweg niet goed of niet goed genoeg kunt uitvoeren.

Nu zullen er best werkgevers zijn die zeggen "het draait toch" en vervolgens die hele wet aan de laars lappen maar die wet is volgens mij toch net even iets anders bedoeld en betekend daadwerkelijk dat een werkgever ook wettelijk verplicht is voor scholing te zorgen. Ook als dat een baan is waar, om je functie uit te oefenen, geen wettelijke plicht tot specifieke scholing is. (Zoals bijvoorbeeld bij financieel adviseurs wel is, die mogen hun werk domweg niet uitoefenen zonder specifieke scholing. Dat is dan ook afgedicht in een andere wet, specifiek gericht op zulke beroepsgroepen en hun scholingsverplichting is een dubbele. Die van de door mij aangehaalde wet *en* die van de Wet Financieel Toezicht.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:22

Barrycade

Through the...

unezra schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 08:55:
[...]

Ambtenaren in de ICT werken ook op normale ICT tijden en da's lang niet ltijd van 9 tot 5. :)

[...]

[...]

Die tijd is inderdaad geweest. (Nog los van dat ik niet zou weten wat ik met een A4 onder mijn kont zou moeten.)

Eigen initiatief is super belangrijk en wil je promotie maken of meer verdienen, zul je dat kenbaar moeten maken. Los van de soms (!) gebruikelijke jaarlijkse verhoging op basis van presteren en dienstjaren, zul je daar zelf actie in moeten ondernemen en laten zien dat je meer waard bent dan de standaard verhogingen die een werkgever al dan niet kent. (Note dat het dus lang niet altijd meer standaard is dat je ieder jaar in salaris stijgt. De economie is nog steeds onzeker. Lonen zijn niet zelden bevroren.)

[...]
Hij heeft ondertussen zijn post aangepast maar eerste post kwam het over dat het een leuke baan was omdat er leuke collegas werkten en er een 9-17 werkdag was. Vandaar de oer ambtenaar opmerking. Ik weet uit ervaring dat die bijna zo goed als uitgestorven zijn.

Leuk dat een baas voor opleiding moet zorgen. Maar ik bedoel natuurlijk dat hij zelf initiatief moet tonen dus met een plan moet komen hoe hij vooruitkomt.

Ik bedoel daar niet de training hoe het CRM werkt of het programmeer programma (waar de baas voor moet zorgen). Die zullen heus wel komen.

Maar als sollicitant is het een goede vraag om naar opleidingspaden te vragen.

Hij heeft HBO dus enige zelfstandigheid mag toch wel verwacht worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:09

FunkyTrip

Funky vidi vici!

FireDrunk schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 09:51:
[...]

Testers verdienen over het algemeen iets minder dan developers (paar maanden geleden is dat geloof ik nog uitgebreid langs gekomen). Of dat terecht is of niet, is een andere discussie :+

Je moet er als tester iig rekening mee houden dat je salaris snel uitvlakt tenzij je een specialist in e.e.a. wordt. Ik ben 43 en verdien als tester 3850E met tmap & ictqb diploma's. Inmiddels kennis verbreed met javascript & de meest gangbare automatiseringstools en bovendien heb ik de meeste gangbare bug reporting tools en ontwikkelmethodieken wel gehad. Ben in ieder geval wel een diverse tester :D
Maar nog wel gewoon tester. Test manager vind ik helemaal niks.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• com2,1ghz
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:55
jongetje schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 18:38:
Los van wetten. Als je werkgever niet in je wilt investeren...
Doet me denken aan:
[afbeelding]
Dit is de reden dat ik zelf overgestapt ben na 7 jaar. Zit nu bij een bedrijf die wel in hun personeel wilt investeren. Een softwareontwikkelaar haalt een hoop geld binnen, maar dan moet het bedrijf ook niet vies zijn om het een en ander aan opleidingen/cursussen te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
Precies. In verhouding tot de totale loonkosten kost het ook nog eens geen zak, één of twee mooie trainingen per jaar.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unezra

unezra

EvaluationCopy schreef op maandag 29 mei 2017 @ 20:19:
Precies. In verhouding tot de totale loonkosten kost het ook nog eens geen zak, één of twee mooie trainingen per jaar.
Een beetje ICTer wil 10-15 studiedagen per jaar. Da's 10-15K. Toch heel rap 20% of meer van iemands bruto loon.

Daar ga je het dus niet op winnen bij een werkgever. Studie kost geld.

De crux is dat het zichzelf terug betaald omdat iemand beter, efficiënter, met minder fouten, etc, zijn werk kan doen en je minder externen in hoeft te huren die 10K per maand kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
Jij kost heel wat meer dan je krijgt aan bruto loon. Daarnaast gaan die studiekosten direct van de winst af en zijn er voor ICT-trainingen allerlei subsidies... Echt, de kosten vallen wel mee. Toegegeven, de uren afwezigheid hakken er wel in natuurlijk, maar die 15 dagen is dan ook wel weer erg veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
unezra schreef op maandag 29 mei 2017 @ 21:22:
[...]

Een beetje ICTer wil 10-15 studiedagen per jaar. Da's 10-15K. Toch heel rap 20% of meer van iemands bruto loon.

Daar ga je het dus niet op winnen bij een werkgever. Studie kost geld.

De crux is dat het zichzelf terug betaald omdat iemand beter, efficiënter, met minder fouten, etc, zijn werk kan doen en je minder externen in hoeft te huren die 10K per maand kosten.
En het houdt je personeel tevreden. Daarvan moet je het belang ook niet onderschatten. Verloop is een prijzige kwestie, zeker in kennisintensieve sectoren met een schaars aanbod aan personeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 31-08 23:45
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martiveen
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-09 11:11
Lijkt mij een prima startsalaris. En het is zeker ook goed om naar de optie van certificering te kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Martiveen schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 14:45:
[...]

Lijkt mij een prima startsalaris. En het is zeker ook goed om naar de optie van certificering te kijken!
Members only:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ITguru
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20-09-2024
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unezra

unezra

jesse111 schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 16:59:
[...]
Members only:
Die regelingen zijn enerzijds logisch, anderzijds totaal niet meer van deze tijd. Als ze willen dat je blijft, moeten ze dat niet met een dwangsom forceren.

Let er trouwens op dat zulke regelingen alleen gelden als JIJ _vrijwillig_ op stapt. Verlengen ze je contract niet of word je ontslagen, hoef je helemaal niets terug te betalen. Zullen ze met wat pech wel proberen maar de weg zegt anders. Mag niet. Risico werkgever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatore.NL
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15:46
1. Wie ben je:
• Leeftijd: 39
• Opleiding: Havo
• Werkervaring:
19 jaar in diverse IT rollen

2. Wat doe je:
• Functie: Infrastructure Engineer, Teamlead
• Werkgever/branche: Detail
• (Werk) Locatie(s): Noord Holland
• Parttimedag(en):
• Reistijd: 1,5 uur per dag
• Werkdruk: Hoog

3. Wat verdien je:
• Maandsalaris (bruto): €4324,-
• Vakantiedagen: 200 uur
• Dertiende/veertiende maand: 4% Eindejaars uitkering
• Pensioeninleg per jaar: 3000 per jaar
• Mobiliteit per jaar: 150 euro per maand
• Laptop: Apple Macbook Pro 13 inch
• Mobiel: 600 euro byod vergoeding
• Overige:

• Package (jaarbasis, totaal van bovenstaande): €61.000
• Winstdeling/bonus: 11% 2016/2017

Zeer tevreden met huidige baan en omgeving. hoge funfactor en dito beloning!

Sei orbu, ceccu e sordu, e taci campi cent' anni in pace!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielZ
  • Laatst online: 06-10-2024

NielZ

Casual

Members only:

Members only:

Ik ben benieuwd naar jullie mening. :)

Mage Powerrr \o/ | Voor je 't weet trekken ze de stekker eruit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Laatst online: 29-09 15:24
NielZ schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 10:07:
***members only***

***members only***

Ik deel wel de mening van je vriend. Wellicht niet op korte termijn, maar wel voor lange termijn.
Je geeft aan uitgekeken te zijn op je huidige functie en krijgt de kans iets anders te doen. Dat de beloning daar niet in mee gaat is enerzijds vreemd, ook wel uit te leggen. Ben je namelijk ook bereid het weer in te leveren als de stap niet goed uitpakt?

Zie het dan eerder als een investering voor de (nabije) toekomst en als je het echt bovenverwachting doet, dan kan je altijd het gesprek over arbeidsvoorwaarden eerder gaan voeren.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr8-jen
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:41
***members only***

***members only***

het is fijn dat je een andere rol krijg als je dat interessanter vind en beter te verkopen is, echter:

ik snap niet waarom een verhoging in maart moet. Uit mijn hoofd is het voor je pensioen belangrijk om in januari te weten wat je inleg is zie ook:

"De Pensioenkamer heeft besloten om het pensioenreglement aan te passen. De verandering houdt in dat vanaf 2017 bij een salarisverhoging met terugwerkende kracht tot op of eerder dan 1 januari van enig jaar de gehele salarisverhoging op jaarbasis pensioengevend is in het daaropvolgende jaar. Voor het eerst dus in 2018."

zie:

https://www.abp.nl/pensio...d-salarisverhogingen.aspx

Je merkt je loonsverhoding dus pas in 2018. Bovendien weet je in december echt wel of het werkt of niet.

Hoe bepalen ze of het 5% of 9% is? Als ze het zelf bepalen geeft ik je weinig kans op 9% (Misschien ben ik te pessimistisch maar heb nog maar 1 werknemer meegemaakt die uit zichzelf elk jaar aangaf dat er minimaal 200 bij kwam)
Zet het dus zwart op wit wanneer je 5% en wanneer je 9% krijg want dat is gewoon 100 euro bruto.

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 4500Wp ZWW || BENG, Rc6 rondom, tripple glas, WTW, 165m2 verwarmd || Gasloos sinds sep 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthewk
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-04 12:39

matthewk

Ubernoob

Members only: title

[ Voor 4% gewijzigd door matthewk op 02-06-2017 11:06 ]

Consultant - Autogek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveGold
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-09 20:23
Nieuwe baan gevonden..

Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Teach
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-09 13:18
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Members only: PII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielZ
  • Laatst online: 06-10-2024

NielZ

Casual

Valandil schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 10:51:
[...]
Ik deel wel de mening van je vriend. Wellicht niet op korte termijn, maar wel voor lange termijn.
Je geeft aan uitgekeken te zijn op je huidige functie en krijgt de kans iets anders te doen. Dat de beloning daar niet in mee gaat is enerzijds vreemd, ook wel uit te leggen. Ben je namelijk ook bereid het weer in te leveren als de stap niet goed uitpakt?

Zie het dan eerder als een investering voor de (nabije) toekomst en als je het echt bovenverwachting doet, dan kan je altijd het gesprek over arbeidsvoorwaarden eerder gaan voeren.
Goed punt, mocht het tegenvallen dan zou ik het niet fijn vinden om dit weer in te leveren.
gr8-jen schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 11:02:
[...]
het is fijn dat je een andere rol krijg als je dat interessanter vind en beter te verkopen is, echter:

ik snap niet waarom een verhoging in maart moet. Uit mijn hoofd is het voor je pensioen belangrijk om in januari te weten wat je inleg is zie ook:

(...)
Het is het beleid van de organisatie om loonsverhogingen organisatiebreed in maart door te voeren. In januari/februari zijn de boordelingsgesprekken en op basis hiervan ontvang je een verhoging, in maart.
Je merkt je loonsverhoding dus pas in 2018. Bovendien weet je in december echt wel of het werkt of niet.

Hoe bepalen ze of het 5% of 9% is? Als ze het zelf bepalen geeft ik je weinig kans op 9% (Misschien ben ik te pessimistisch maar heb nog maar 1 werknemer meegemaakt die uit zichzelf elk jaar aangaf dat er minimaal 200 bij kwam)
Zet het dus zwart op wit wanneer je 5% en wanneer je 9% krijg want dat is gewoon 100 euro bruto.
De organisatie werkt voor de beoordeling met een soort 'scorekaart', voor tientallen onderwerpen krijg je een score van 1-5. Deze vul ik zelf in en mijn directe leidinggevende, dit bespreken we en hier komt een gemiddelde score uitrollen. Deze score wordt weer gekoppeld aan een norm die je maximaal erbij kunt krijgt (gemiddelde score = 1x de norm, goed gepresteerd = 1,5x de norm, etc).
Het is een goed idee om een garantie te krijgen voor een toekomstige verhoging, dit ga ik bespreken.

Mage Powerrr \o/ | Voor je 't weet trekken ze de stekker eruit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaas-schaaf
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-06 18:14

kaas-schaaf

Beunhaas

Members only:

Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• becarta
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-01-2021
1. Wie ben je:
• Leeftijd: 26 Jaar
• Opleiding: MBO ICT Systeembeheerder Niveau 4
• Werkervaring: 5 Jaar
• (Woon) Locatie: Den Haag

2. Wat doe je:
• Functie: Systeembejeerder
• Werkgever/branche: Groothandel Bloemen
• (Werk) Locatie(s): De Kwakel
• Uren/week: 40 uur
• Reistijd: 45 - 60 minunten
• Werkdruk: Geen - Helaas

3. Wat verdien je:
• Maandsalaris (bruto): € 2650
• Vakantiegeld: € 2386
• Dertiende/veertiende maand: € 0
• Pensioeninleg per jaar: € 1386
• Mobiliteit per jaar: € 1560
• Overige: Overuren 2x per jaar

• Package (jaarbasis, totaal van bovenstaande): € 37132
• Winstdeling/bonus: € 1175

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
kaas-schaaf schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 12:12:
***members only***

***members only***
Wel erg leerzaam in mijn ogen. Ben blij dat ik dat de eerste paar jaar na mijn afstuderen heb gedaan. Inmiddels ben ik een paar banen verder, maar in mijn ervaring heb ik wel veel bredere / diepgaandere kennis opgedaan dan collega's die het gros van hun loopbaan bij een Cap, Logica of Ordina hebben doorgebracht. Dat is wel een zeer beperkte steekproef natuurlijk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflcakes
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 29-09 16:49
1. Wie ben je:
• Leeftijd: 28
• Opleiding: VMBO KBL ICT, MCSA, MCSE, CCNA
• Werkervaring: 6 jaar

2. Wat doe je:
• Functie: Systeem/netwerkbeheer
• Reistijd: 50 min
• Werkdruk: Gemiddeld

3. Wat verdien je:
• Maandsalaris (bruto): €3750
• Laptop/GSM: Telefoon en laptop
• Dertiende/veertiende maand: 13e maand
• Reiskosten: Alleen NS trajectkaart.
• Extra: Gratis lunch

• Package (jaarbasis, totaal van bovenstaande): €52.350
• Winstdeling/bonus: € 2200

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-09 13:18

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

1. Wie ben je:
• Leeftijd: 28
• Opleiding: MBO-4; ICT-Beheerder
• Werkervaring: 5 jaar (Stage niet meegeteld)
• (Woon) Locatie: Heerlen

2. Wat doe je:
• Functie: Systeem-, en applicatiebeheerder
• Werkgever/branche: Bibliotheek
• (Werk) Locatie(s): Kerkrade
• Uren/week: 36
• Reistijd: 20 minuten
• Werkdruk: Gemiddeld

3. Wat verdien je:
• Maandsalaris (bruto): €2057
• Eindejaarsuitkering: 2.25%
• Pensioeninleg per jaar: €885
• Mobiliteit per jaar: Afhankelijk van afgelegde afstand (auto) naar externe locaties

Tijdje terug sinds ik hier de laatste keer gepost heb.
Zelfde werkgever, maar ondertussen 2 schalen omhoog gegaan x).

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelvDiemen
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 04-01 22:14
Members only:

[ Voor 3% gewijzigd door MichaelvDiemen op 03-06-2017 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSynn
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:28
***members only***

***members only***

Gezien je ervaring ( en leeftijd, maar doet minder ter zake), wordt je er karig voor beloond. De sec arbeidsvoorwaarden zijn ook onder gemiddeld. Een stijging van 5-9% is wel aardig, maar is max ~240 en zou je uitkomen op onder de 2900,-. Als je echt bij je huidige werkgever wil blijven, kan je vragen om het groeipad zwart op wit te zetten, anders snel iets anders zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-09 08:40
1. Wie ben je:
• Leeftijd: 47
• Opleiding: HEAO
• Werkervaring: 19
• (Woon) Locatie: Maastricht

2. Wat doe je:
• Functie: Enterprise Architect
• Werkgever/branche: Cegeka
• (Werk) Locatie(s): Veenendaal, Hasselt
• Reistijd: 60 minuten
• Werkdruk: zeer hoog

3. Wat verdien je:
• Maandsalaris (bruto): € 6100
• Dertiende/veertiende maand: Nee
• Pensioeninleg per jaar: onbekend, voldoende
• Mobiliteit per jaar: lease € 990 euro p mnd +15% eigen bijdrage mogelijk.
• Overige: € 30 onkosten, GSM (byod), kosten betaald, variabele bonus.

• Package (jaarbasis, totaal van bovenstaande): € 79.000
• Winstdeling/bonus: € variabel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endness
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:56
endness schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 10:29:
Members only:

Werkzaamheden zijn vooral veel Javascript: Angular, sinds een jaar ook ReactJS. Op zich niet heel ontevreden, maar ik zit nu een jaar op dit salaris... Wat is hierin reeël? De reistijd is prima te doen, mits de NS meewerkt. Aangezien dat de laatste tijd niet zo is begin ik me hier langzaamaan goed aan te irriteren. Ik wil sowieso minimaal 1 dag thuis gaan werken.
Update na toch over te zijn gestapt naar een nieuwe werkgever:

Members only:

Al met al zeer tevreden. Naast een leuke stap in salaris/secundair ook leuker werk (al zit ik hier nu pas 2 maanden...). De stap van NS naar auto bevalt me ook goed. Ik ben meestal voor de file op m'n werk en ook voor de file weer terug, dankzij de relatief flexibele werktijden.

[ Voor 3% gewijzigd door endness op 02-06-2017 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoerTien
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SigilOfBaphomet
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11-03-2021

SigilOfBaphomet

Greed has poisoned men's souls

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens ben ik ook erg nieuwsgierig naar mensen hun mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadis1988
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
1. Wie ben je:
• Leeftijd: 29
• Opleiding: HBO
• Werkervaring: 6 jaar
• (Woon) Locatie: Almere

2. Wat doe je:
• Functie: Netwerk Beheerder/Engineer
• Werkgever/branche: Telekom
• Uren/week: 40 (mag zelf beslissen of thuis of werk)
• Reistijd: 70 min totaal

3. Wat verdien je:
• Maandsalaris (bruto): € 3900
• Dertiende/veertiende maand: € 3900 bruto
• Pensioeninleg per jaar: € geen idee
• Mobiliteit per jaar:
• Overige:

• Package (jaarbasis, totaal van bovenstaande):
• Winstdeling/bonus: max 1x maand salaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MineMine
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 29-08 00:40
Eens een keer posten.

Members only:

[ Voor 6% gewijzigd door MineMine op 06-06-2017 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinez0r
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 30-09 08:24

Spinez0r

At your service.

MineMine schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 15:28:
Eens een keer posten.

***members only***
Persoonlijk vind ik dit voor je leeftijd en ervaring als webdev vrij mager, ik zou eerder richting de 3200€ neigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fergers
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-09 23:26
1. Wie ben je:
• Leeftijd: 30
• Opleiding: HBO Informatica
• Werkervaring: 3 jaar
• (Woon) Locatie: Rotterdam

2. Wat doe je:
• Functie: Developer
• Werkgever/branche: Detachering
• Reistijd: 20m
• Werkdruk: gemiddeld

3. Wat verdien je:
• Maandsalaris (bruto): €3000 (vrij onderhandelbaar na 1 jaar werken gaat van bonus af)
• Overige: Leaseauto, laptop, studiemogelijkheden, tankpas

• Package (jaarbasis, totaal van bovenstaande): €38880
• Winstdeling/bonus: €+- €15000

[ Voor 4% gewijzigd door fergers op 02-06-2017 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 29-09 23:36
Te weinig:

1. Wie ben je:
• Leeftijd: 30
• Opleiding: MBO ICT
• Werkervaring: 9 jaar (zelfde werkgever sinds 2008)
• (Woon) Locatie: Friesland

2. Wat doe je:
• Functie: Web/backend developer
• Werkgever/branche: ICT / Automatisering
• (Werk) Locatie(s): Friesland
• Reistijd: 15
• Werkdruk: Veel

3. Wat verdien je:
• Maandsalaris (bruto): € 2500
• Vakantiegeld: Standaard
• Dertiende/veertiende maand: n.v.t.
• Pensioeninleg per jaar: Weet ik zo niet uit het hoofd.
• Mobiliteit per jaar: n.v.t.
• Overige: n.v.t.

• Package (jaarbasis, totaal van bovenstaande): € 30.000
• Winstdeling/bonus: n.v.t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Members only:

[ Voor 3% gewijzigd door Kid Jansen op 28-06-2017 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandert98
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-08 21:33
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:54
Edit: delete

[ Voor 99% gewijzigd door VidaR-9 op 06-07-2018 05:59 ]

Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Is dit een stage?
Anders zit je gewoon ver onder het minimumloon.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandert98
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-08 21:33
miicker schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 11:26:
[...]

Is dit een stage?
Nee, dit is geen stage meer.
Ik heb een 0 uren contract, 7 euro per uur. Het minimumloon is 4,80, dus ik zit er nog wel een stuk boven :) . Volgens rijksoverheid is het minimumloon voor 40 uur per week 814 euro: Bron

Members only:

[ Voor 4% gewijzigd door Sandert98 op 03-06-2017 11:41 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RagingPenguin
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
miicker schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 11:26:
[...]

Is dit een stage?
Hij is 19, dus jeugdloon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Ah klopt, even niet naar de leeftijd gekeken, dan heb ik niets gezegd :)

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunnie
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 24-09 22:10
Lijkt me een prima startsalaris, auto is echter wel handig als je echt het land door moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markiemen
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-09 11:40
1. Wie ben je:
• Leeftijd: 29
• Opleiding: HBO IT
• Werkervaring: 8 jaar
• (Woon) Locatie: Zuid-Holland

2. Wat doe je:
• Functie: IT Consultant / Systeembeheer
• Werkgever/branche: MKB / overheid
• (Werk) Locatie(s): Zuid-Holland
• Uren/week: 44
• Reistijd: 2 min
• Werkdruk: Gemiddeld/hoog

3. Wat verdien je:
• Maandsalaris (bruto): € 4270 inc overwerk toeslag + stand by vergoeding
• Dertiende/veertiende maand: n.v.t.
• Mobiliteit per jaar: Leaseauto Peugeot 308 SW
• Overige: 100 euro netto onkostenvergoeding
• Winstdeling/bonus: € 200 p/m bruto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 29-09 13:27

D33F

Tweelingtemmer

1. Wie ben je:
• Leeftijd: 31
• Opleiding: hbo ICT & software (software engineering)
• Werkervaring: 4 maanden
• (Woon) Locatie: Zuid-Limburg

2. Wat doe je:
• Functie: junior software engineer
• Werkgever/branche: start-up
• (Werk) Locatie(s): Maastricht
• Uren/week: 40 (soms 45)
• Reistijd: 1 uur
• Werkdruk: gemiddeld

3. Wat verdien je:
• Maandsalaris (bruto): € 2000
• Dertiende/veertiende maand: geen -
• Pensioeninleg per jaar: geen -
• Mobiliteit per jaar: € 2100 (0,19 p/km)
• Overige: -

• Package (jaarbasis, totaal van bovenstaande): € 25000
• Winstdeling/bonus: -

Op het moment is dit mijn 2e baan. Mijn eerste baan was bij een grote detacheerder waarbij het loon een stuk hoger lag (+ secundaire arbeidsvoorwaarden). Helaas waren er voor mij geen projecten na mijn afstuderen bij ditzelfde bedrijf waardoor ik dus bij mijn 2e baan terecht ben gekomen.

Bij aanvang van mijn 2e baan heb ik wel te horen gekregen dat er na een halfjaar waarschijnlijk een groei in salaris is te verwachten. Op het moment ben ik blij dat ik wat ervaring kan opdoen maar uiteraard hoop ik ook nog wel in loon te kunnen groeien. Wat denken jullie?

Lies are obvious to read because the truth is already written

Pagina: 1 ... 50 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bedoeld om arbeidsvoorwaarden in relatie tot functie, werkzaamheden en achtergronden te delen.

Beperk vragen en bijbehorende reacties tot:
* redelijkheid van de arbeidsvoorwaarden gegeven het profiel
* verduidelijking van de arbeidsvoorwaarden en/of het profiel
Geen discussies! Daarvoor zijn andere topics.

Reageer je voor de 2e maal kort achter elkaar dan ben je waarschijnlijk offtopic aan het discussieren Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/smileys/wink.gif
Idem bij gebruik van ~~~~~~~~~~~~~~~[offtopic] tags.