Hoi iedereen, nog vrij nieuw op dit forum, maar dit Topic is echt zeer interessant om te lezen!
Hierbij dan mijn lijstje :
1. Wie ben je:
• Leeftijd: 29
• Opleiding: Logistiek en Economie (HBO)
• Werkervaring: in IT land 3.5 jaar
• (Woon) Locatie: Randstad
2. Wat doe je:
• Functie: Integration Consultant
• Werkgever/branche: System integrator
• (Werk) Locatie(s): Benelux
• Uren/week: 40/50
• Reistijd: 30 minuten (maar ook vaak naar Belgie/Luxemburg, dus dan 4 uur reistijd

)
• Werkdruk: normaal/hoog
3. Wat verdien je:
• Maandsalaris (bruto): (vorig jaar 3200) dit jaar verhoging gekregen naar 3500, volgend jaar naar 3750
• Maandsalaris (netto): ~2300
• Vakantiegeld: 8%
• Dertiende/veertiende maand: Nee
• Pensioeninleg per jaar: Regelt werkgever 50%
• Mobiliteit per jaar: Leaseauto, budget van 750 (volgend jaar 1.000), VW Polo genomen, lekker goedkoop

Netto bijtelling 147 euro. kan ook kiezen om geen leaseauto te nemen, dan komt het totaal budget bij mijn salaris erbij.
• Overige: Laptop, Iphone 6s met onbeperkt internationaal bellen/sms/data zowel prive als werk (binnen normale waarde uiteraard). Hotels/eten etc bij buitenland reisjes. 30 Euro p/m internet vergoeding voor thuis.
• Package (jaarbasis, totaal van bovenstaande): ~ 45.000 met Lease / 54.000 zonder lease
• Winstdeling/bonus: Ja Prestatiebonus tot max 8.000 euro, volgend jaar 10.000.
• Totaal dus rond de 60k aan arbeidsvoorwaarden.
Ik ben Zeer tevreden momenteel. Ooit begonnen bij de supermarkt en daar flink omhoog gewerkt. Daarna bij hoofdkantoor een boel IT dingen geleerd en sinds vorig jaar bij huidige bedrijf bezig. Lekker flexibel werken, Thuis/Kantoor/bij klanten, super afwisselend. leuke collega's. Ik heb alleen altijd weinig vergelijkingsmateriaal, dus zitten hier nog meer Integration consultants?