Ziet er goed uit! Ik heb eenzelfde soort dilemma eigenlijk.sorted.bits schreef op maandag 09 mei 2016 @ 21:03:
Best tevreden, maar al een jaar of 3 vast in dit salaris. Zou graag ondertussen graag wat meer gaan verdienen, maar dat heeft meestal als nadeel dat ik een hoop moet gaan reizen. Zo nu en dan wel eens een sollicitatie gesprek gehad, maar de afweging tussen thuis zijn en leuk verdienen en altijd weg zijn en goed verdienen is moeilijk.
Dingen als telefoon (Microsoft 640LTE), laptop (Macbook Pro) hoef je als developer neem ik aan niet te noemen. Dat is eigenlijk zo'n beetje standaard.
In mijn geval gaat het om het werk, als ik nog wil groeien de komende periode zal ik van functie en dus werk moeten wijzigen en dat zie ik (nu) nog niet zitten. (van techniek naar architecten/consultancy rol)
Plezier telt voor mij ook zwaar mee naast salaris en andere voorwaarden vandaar dat ik nu de wijziging nog niet ambieer.
Wellicht geld dit voor jou ook? Als je nu plezier hebt, goed rond kan komen en lekker op je plek zit, wat veranderd die 2-300 euro daar dan aan?