Wat verdient de ICT'er / GoT'er? (deel 13) Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 100 Laatste
Acties:
  • 2.034.292 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VorCha
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-06 21:15
TCP_IP schreef op maandag 28 maart 2016 @ 14:30:
[...]

Nieuwe update, ben inmiddels alweer 29:
Hoe vaak heb je storingsdienst? En is die €150 ook de enige vergoeding je krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 14:11
Misschien een idee om voortaan het netto salaris verplicht te vermelden? Bruto zdgt mij zo weinig. Eens ging ik bijna 700e bruto vooruit echter netto ging ik erop achteruit. Nu ga ik er bruto 400e vooruit en netto hetzelfde. Daarom zou ik graag het netto en bruto salaris zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FatalZero
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-06 13:33
Wackmack schreef op maandag 28 maart 2016 @ 22:08:
Misschien een idee om voortaan het netto salaris verplicht te vermelden? Bruto zdgt mij zo weinig. Eens ging ik bijna 700e bruto vooruit echter netto ging ik erop achteruit. Nu ga ik er bruto 400e vooruit en netto hetzelfde. Daarom zou ik graag het netto en bruto salaris zien
Netto zegt ook niet alles, mensen met een leaseauto+bijtelling hebben netto minder, maar geen kosten verder aan auto etc.

Opper-prutser

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:54

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ik opteer nog altijd voor je bruto package. Op jaarbasis dus.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-06 11:47
AllSeeyinEye schreef op maandag 28 maart 2016 @ 22:50:
Jaarsalaris wordt ook veel meer gebruikt in het buitenland bij functie omschrijvingen. Veel duidelijker als je het totaalplaatje geeft, inclusief bonussen, vakantiegeld enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinniiee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-04 09:09
Members only: title
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

In drie jaar tijd 1000 euro bruto erop vooruit gegaan (1e jaar via detachering). Afgelopen maand gepromoveerd tot senior, helaas zonder salarisverhoging gezien de moeilijke tijden voor deze industrie. Verder veranderd er weinig aangezien ik de taken van de senior al deed. Dit onthoud ik natuurlijk wel voor betere tijden, want promotie (officieel meer verantwoordelijkheden) mag imo beloond worden.

Al met al mag ik niet klagen denk ik.

[ Voor 7% gewijzigd door Vinniiee op 29-03-2016 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.e.s
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10:45
Vinniiee schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 12:15:

In drie jaar tijd 1000 euro bruto erop vooruit gegaan (1e jaar via detachering). Afgelopen maand gepromoveerd tot senior, helaas zonder salarisverhoging gezien de moeilijke tijden voor deze industrie. Verder veranderd er weinig aangezien ik de taken van de senior al deed. Dit onthoud ik natuurlijk wel voor betere tijden, want promotie (officieel meer verantwoordelijkheden) mag imo beloond worden.

Al met al mag ik niet klagen denk ik.
MBO, 23 en met een bovenmodaal salaris dan mag je zeker niet klagen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:56

Thompson

Beeromaniac

Members only:

Sinds ik bij het bedrijf werk (deze april 3 jaar) aardig in salaris omhoog gegaan, ook promotie gemaakt tot supervisor. Afgelopen jaar vanwege omstandigheden in het bedrijf (veel investeringen in de toekomst) heeft niemand er wat bij gekregen, komend jaar ga ik bij goed presteren wel weer een verhoging tegemoet (verwacht richting de 2950 bruto)
Al met al prima tevreden over :)

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-06 16:14
Members only:

Members only:

[ Voor 8% gewijzigd door xzaz op 30-03-2016 15:46 ]

Schiet tussen de palen en je scoort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MA®K
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-06 09:17
Leeftijd: 30
Opleiding(en): MBO ICT niveau 4
Certificaten: MCSE, Prince2 Practitioner, ITIL Foundation
Werkervaring: 10 jaar
Werkgever: Detacheerder
Huidige functie: Infra Consultant

Vakantiegeld: 8%
Vakantiedagen: 25
13/14e maand of winstuitkering: nee
Laptop: Surface Pro 3
GSM: netto onkostenvergoeding €65 p/m
Leaseauto: Seat Leon (vrije keuze, geen vastgesteld budget) vrij aantal prive km's binnen redelijkheid
Werkweek: 40 uur
Pensioenregeling: Ja
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: nvt
Land: NL
Regio: Overijssel
Reistijd: Afhankelijk van opdrachtgever, momenteel 15 minuten enkele reis

Maand salaris (bruto): € 3300

Life to is short, not too

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-06 16:41

Rub3s

+3 , omdat het kan

xzaz schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 15:24:
Members only:

Members only:
Was je met je 21e al klaar met je HBO, gezien je werkervaring? Aardig snel!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xzaz
Rub3s schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 16:15:
[...]

Was je met je 21e al klaar met je HBO, gezien je werkervaring? Aardig snel!
Nee met m'n 24ste, heb de laatste 3 jaren van mijn hbo parttime gewerkt. (3 dagen werken, 2 dagen school). Daarnaast heb ik 1,5 jaar stage gelopen op het mbo.

[ Voor 13% gewijzigd door xzaz op 30-03-2016 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L_H_X
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-08-2024

L_H_X

Keep smiling!

Members only:

Ik ben erg benieuwd hoe andere hier tegenaan kijken. Zelf vind ik het brutosalaris erg karig en beneden een marktconform salaris.

Deze zomer ben ik drie jaar in dienst bij mijn werkgever. Dan stroom ik uit het 'young professional'-traject. Dat houdt in dat ik een leasecomponent krijg bovenop mijn brutosalaris, dit zal zijn € 710 - (leasebedrag van Clio). Daarmee stijgt het brutosalaris iets. Daarnaast is dat ook het moment dat ik een reguliere salarisverhoging kan verwachten.

Mijn gevoel zegt me dat een brutosalaris van € 3000 haalbaar moet zijn met drie jaar werkervaring. Dan ga ik uit van een brutosalarisverhoging van €500, de rest van de verhoging komt uit de leasecomponent. (Ik hou er dan rekening mee dat mijn volgende leaseauto wel iets duurde zal zijn dan de Clio en mijn brutosalaris dus weer iets lager zal uitvallen)

Los van de vraag of mijn werkgever ook dit beeld heeft, wat vinden jullie? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
L_H_X schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 09:40:
Los van de vraag of mijn werkgever ook dit beeld heeft, wat vinden jullie? :P
Ik denk dat je verwachtingen om tegen de 3000 aan te zitten helemaal niet verkeerd zijn, echter wel bij de huidige werkgever (hoi collega). Na je YP traject zit je denk ik eerder op zo'n 2600/2700 bruto. Ze staan nou eenmaal niet bekend om het goede salaris.

Wel een absurde enkele reistijd trouwens.

[ Voor 63% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 31-03-2016 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cue_
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 26-10-2023
Bij dergelijke detacheerders kan je beter kijken naar het totale jaarpakket, aangezien het bij hen vaak in de extra´s zit dan in een hoog salaris voor mijn idee dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-12-2024
De kwaal van grote detacheerders zoals uh Sogeti, CAP, Ordina etc is dat ze gewoon niet echt heel veel betalen. Het zijn hele leuke bedrijven om als starter te beginnen maar voor een hoop mensen is toch het achterblijven in salaris een reden om ergens anders te gaan kijken. Ze werken ook met vaste verhogingen dus verwacht echt niet ineens een paar honderd euro meer te krijgen. Over het algemeen zal het per jaar tussen de 50 en 150 euro liggen waarbij 150 euro meer de uitzondering dan regel is.
Nu is 150 euro per jaar verhoging natuurlijk vrijwel overal redelijk hoog echter daar ligt het salaris een stuk hoger.

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Naast het bruto salaris ziet het er toch wel netjes uit? Vakantiegeld, extra's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

thewizard2006 schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 10:02:
[...]

Nu is 150 euro per jaar verhoging natuurlijk vrijwel overal redelijk hoog echter daar ligt het salaris een stuk hoger.
Vind je? Dat is marginaal boven de inflatie en ik zou bij goed < uitmuntend presteren niet echt het idee hebben serieus genomen te worden met een verhoging onder de 5%

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L_H_X

L_H_X

Keep smiling!

Piet_Piraat7 schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 09:48:
[...]

Ik denk dat je verwachtingen om tegen de 3000 aan te zitten helemaal niet verkeerd zijn, echter wel bij de huidige werkgever (hoi collega). Na je YP traject zit je denk ik eerder op zo'n 2600/2700 bruto. Ze staan nou eenmaal niet bekend om het goede salaris.

Wel een absurde enkele reistijd trouwens.
Klopt, helaas hoor ik veel collega's hetzelfde roepen (vooral YP's). Vorig jaar zijn er heel veel bij de business line vertrokken, vaak speelt salaris een grote rol. Erg jammer, maar ook het business model (en dus keuze) van de werkgever.

In theorie is het inderdaad erg lang. Gelukkig zijn klant en werkgever flexibel en zijn thuiswerken en hotelovernachtingen een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-06 23:33
Vind dat menig persoon weinig te klagen heeft, zeker als je kijkt naar secundaire voorwaarden.

Zelf net nieuw contract gekregen, nu vast contract. Salaris is niet veranderd (red standaard HBO startsalaris), na ca 1,5 jaar in dienst. Geen auto van de zaak of luxe voorwaarden. Is hier ook niet het bedrijf om echt stappen in salaris te maken. Zou dus zomaar kunnen dat dit salaris voorlopig zo blijft. Dan is het accepteren, omdat ik er wel best zit, of op den duur elders gaan werken, voor het salaris.
Nadeel is ook dat ik als IPO-er sowieso moeilijk aan de baan kom, dus was allang blij dat ik na ruim een jaar eindelijk wat had. :)

Ca 2350 bruto p/mnd + reiskostenvergoeding (was 100 euro netto, nu 19cnt/km en wordt als het goed is 115 euro netto).
Netto ca 1900 euro p/mnd.

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L_H_X

L_H_X

Keep smiling!

Cue_ schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 10:01:
Bij dergelijke detacheerders kan je beter kijken naar het totale jaarpakket, aangezien het bij hen vaak in de extra´s zit dan in een hoog salaris voor mijn idee dan.
Mee eens. Ik kijk ook zeker naar het totale plaatje. Er zijn echter positieve extra's (Europese tankpas, onbeperkt privé) en minder positieve extra's (bonus is vrij laag ivm andere werkgevers). Onder aan de streep kun je veel dingen tegen elkaar wegstrepen. En daarbij is het natuurlijk lastig vergelijken omdat de ene persoon meer waarde hecht aan een Europese tankpas, dan de ander.
xzaz schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 10:06:
Naast het bruto salaris ziet het er toch wel netjes uit? Vakantiegeld, extra's...
Zoals ik hierboven ook aangeef: er zitten leuke extra's bij, maar ook extra's die bij andere werkgevers weer beter zijn geregeld. In mijn geval zouden veel van die extra's tegen elkaar weggestreept kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
L_H_X schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 10:30:
[...]
Zoals ik hierboven ook aangeef: er zitten leuke extra's bij, maar ook extra's die bij andere werkgevers weer beter zijn geregeld. In mijn geval zouden veel van die extra's tegen elkaar weggestreept kunnen worden.
Heb je weleens met je leidinggevende besproken wat je verwachtingen zijn na je YP traject? En of dit reëele verwachtingen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mridgew
  • Laatst online: 05-06 16:51
Jaarlijkse standaard verhoging.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Config
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 00:49
Mijn idee kwa grote detacheerders: blijf er minimaal 3-5 jaar zitten en zoek je grenzen op (ik bedoel: de uren en inhoud van het werk kunnen soms wat vervelend overkomen), daarna gaan (met je sexy CV in je hand) de poorten naar de senior functies bij leuke bedrijven open waar de salarissen veel beter zijn (als in: misschien wel een verdubbeling tov je laatste salaris bij de detacheerder). Het is nog steeds een veel betere start van je carriere versus de meeste non-detacheerders, want als je bij een detacheerder zit zie je meer, leer je meer en ken je meer mensen. Echter, het logo waar je voor werkt is onderdeel van je salaris, dus het geld is wat minder.

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• Config
Nice number mate.

Ik wil even een balletje opgooien:
Naar aanleiding van tientallen posts hier die zich zeer lastig laten vergelijken, wil ik nogmaals een aantal zaken voorleggen:
* Post je jaarsalaris ipv je maandsalaris
* Post het "base" jaarsalaris (dus alleen het vaste gedeelte, zonder bonussen)
* Post je bonus in harde getallen per jaar naast alleen een percentage

TL;DR: maandsalarissen zijn zó passé, en absolute getallen zijn beter voor vergelijken.

Eens? +1 :P

[ Voor 8% gewijzigd door Config op 31-03-2016 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mridgew
  • Laatst online: 05-06 16:51
Config schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 11:43:
[...]

Nice number mate.

Naar aanleiding van tientallen posts hier die zich zeer lastig laten vergelijken, wil ik nogmaals een aantal zaken voorleggen:

TL;DR: maandsalarissen zijn zó passé, en absolute getallen zijn beter voor vergelijken.
Thanks. Erg blij mee uiteraard nog steeds. Ben er nu wel erg gewend aan geraakt en ook verwend geworden.

Overigens eens met de voorstellen. Is veel gemakkelijker vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

[...]

Nice number mate.

Jij pikt mijn idee >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:37

_Apache_

For life.

Weer een vruchtbaar functioneringsgesprek gehad.

[ Voor 10% gewijzigd door _Apache_ op 01-04-2016 09:02 ]

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-06 15:40
AllSeeyinEye schreef op maandag 28 maart 2016 @ 22:50:
Ben er ook wel voor om beiden gewoon te noemen.
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 08:16:
Jaarsalaris wordt ook veel meer gebruikt in het buitenland bij functie omschrijvingen. Veel duidelijker als je het totaalplaatje geeft, inclusief bonussen, vakantiegeld enz.
Je ziet het steeds meer in vacatures. Ik ben er wel voor om ze gewoon beiden te noemen. Het is makkelijker te vergelijken omdat sommige mensen ook een 13e/14e maand krijgen.
L_H_X schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 09:40:
Members only:

Mijn gevoel zegt me dat een brutosalaris van € 3000 haalbaar moet zijn met drie jaar werkervaring.
Ik denk dat 3000 een beetje overmoedig is. Je bent dan misschien 28 maar je hebt de werkervaring van iemand van 25. Daarbij heb je een leaseauto. Daarnaast heb je ook nog eens een functie die wat minder verdient dan iemand die vol op development zit.

Als je wil weten wat je waard bent moet je gewoon gaan solliciteren. Met een aanbod in de hand heb je in ieder geval betere argumenten. Er om vragen kan altijd ;)

[ Voor 92% gewijzigd door Hydra op 31-03-2016 14:05 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-12-2024
AllSeeyinEye schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 10:18:
[...]

Vind je? Dat is marginaal boven de inflatie en ik zou bij goed < uitmuntend presteren niet echt het idee hebben serieus genomen te worden met een verhoging onder de 5%
Wat ik vind is niet zo belangrijk. Iedereen vind dat hij/zij goed werk verricht en het is vaak erg lastig om te bepalen of iemand goed werk of uitmuntend werk levert. Daarnaast is uitmuntend een heel klein percentage (lees minder dan 5%). Hier zullen uiteraard verhogingen bijzitten die > 5% zijn. Echter zal je, over het algemeen, in loondienst niet veel hogere stappen maken. Uitzonderingen daargelaten. Veel mooier kan ik het ook niet maken. Uiteraard kan het ook weer schelen in welke branche je zit, wat je functie is, de gemaakte contract afspraken etc. Ik praat echter over de grote gemene deler (detacheerders in de ICT). Daar zijn het de uitzonderingen als je meer dan 5% verhoging per jaar krijgt.
Maar helemaal mee eens dat het vaak meer een inflatiecorrectie is dan een salarisverhoging ;)

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinniiee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-04 09:09
Wij krijgen gewoon inflatiecorrectie + eventuele verhoging. Is dat niet standaard?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Munchkin
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-06 11:42
Vinniiee schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 15:56:
Wij krijgen gewoon inflatiecorrectie + eventuele verhoging. Is dat niet standaard?
Nee, in de IT zijn die 2 typisch gecombineerd want geen cao die die eerste component regelt. Dus je zult meestal het heft in eigen handen moeten nemen. Na een aantal jaar niet meer dan inflatiecorrectie te krijgen, of zelfs minder, word het dan tijd om te verkassen en dan een substantiele verhoging te bedingen (min. 10%).

Oei, ik word gemind om deze post. Tot nu toe is dit mijn ervaring geweest (met uitzondering van NXP die toen ik er werkte wel een CAO had, en dus hetzelfde als Vinnie beschrijft). Hebben jullie dan andere ervaringen?

[ Voor 17% gewijzigd door Munchkin op 01-04-2016 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12:22
Leeftijd: 26
Opleiding(en): MBO2 magazijn MBO3 commercieel MBO4 vestigingsmanager HBO Digitale Communicatie & Media
Certificaten: Bezig met ITIL
Werkervaring: 3 maanden relevant IT
Werkgever: Gedetacheerd bij een grote bank.
Huidige functie: Servicedesk Medewerker

Vakantiedagen: 26 dagen
13/14e maand of winstuitkering: Nee
Werkweek: 40u
Pensioenregeling: Ja 100%
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Alle cursussen worden betaald (ITIL, PRINCE2 etc.)
Reiskostenvergoeding: n.v.t
Land: Nederland
Regio: Utrecht
Reistijd**: 5minuten fiets :)

Maandsalaris (bruto): 2000

Salaris is niet alles, voor de rest leuk werk en nog best divers. Snel ITIL, Prince2 halen en doorgroeien naar de volgende uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dongel
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-06 09:07
Graag wil ik om jullie mening vragen.

Leeftijd: 25
Opleiding(en): VMBO 3
[b]Certificaten: 70-860, 70-868, 70-410 en nu bezig met 70-411 waarvoor ik op 18-04 examen ga doen
Werkervaring: 4 jaar
Werkgever: detachering
Huidige functie: Servicedesk IT professional momenteel op een servicedesk waar ik een manusje van alles ben.

Vakantiedagen: 24
13/14e maand of winstuitkering: nooit gezien :p
Laptop: Ja, vanuit het project
GSM: Ja, Iphone 5s
Leaseauto: ja Volkswagen polo
Pensioenregeling: weet niet precies hoeveel wat maar Ja
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden:
Regio: Randstad
Reistijd: 40 minuten

Maand salaris (bruto): 2400 waarvoor 200 standby is om de 3 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-12-2024
mentalozzie schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 22:16:
Salaris is niet alles, voor de rest leuk werk en nog best divers. Snel ITIL, Prince2 halen en doorgroeien naar de volgende uitdaging.
Ik denk dat je voor een servicedesk medewerker niet echt te klagen hebt en zeker niet als je bij een detacheerder zit. Ik denk dat je met ITIL, Prince2 en dan door richting een teamlead/manager rol zeker wel mooie stappen kunt maken.
Dongel schreef op maandag 04 april 2016 @ 06:08:

Denk dat je het helemaal niet verkeerd doet! Zit er nog rek in als je je MCSA compleet hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13-06 14:26
Leeftijd: 39
Opleiding(en): Havo, HBO- BI (niet afgerond)
Certificaten: ITIL, diverse certificaten op gebied van Middleware.
Werkervaring: 7 jaar en 9 maand
Werkgever: Rijksoverheid (3e baan in dit vakgebied na intern en gedetacheerd te zijn geweest)
Huidige functie: Technisch Applicatiebeheerder
13/14e maand of winstuitkering: Ja, 13e maand
Laptop: Fujitsu
GSM: iphone 6
Leaseauto: Geen
Werkweek: 36
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Fietsplan
Regio: Overijssel
Reistijd: 2 minuten fietsen of 5 minuten lopen.

Maand salaris (bruto): € 3600
Jaarsalaris (bruto): €50.209,00

[ Voor 3% gewijzigd door pacod op 04-04-2016 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dongel
Megajr schreef op maandag 04 april 2016 @ 08:05:

[...]

Denk dat je het helemaal niet verkeerd doet! Zit er nog rek in als je je MCSA compleet hebt?
Dat is wel aangegeven binnenkort zou mijn contract omgezet moeten worden naast een vast contract.
Dus het is nu even afwachten ik hoop dat wanneer ik mijn MCSA 2012 heb dat ik er minimaal met 200 euro op voorruit ga. Maar dan zal ik wel moeten onderhandelen.
Dan heb ik 3 certificaten gehaald in het afgelopen jaar. Dat is denk ik wel 200 waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
mensen vermeld aub jaarsalaris er ook bij, zegt meer dan maandsalaris
Munchkin schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 22:01:
Nee, in de IT zijn die 2 typisch gecombineerd want geen cao die die eerste component regelt. Dus je zult meestal het heft in eigen handen moeten nemen. Na een aantal jaar niet meer dan inflatiecorrectie te krijgen, of zelfs minder, word het dan tijd om te verkassen en dan een substantiele verhoging te bedingen (min. 10%).
Dit begint mij ook steeds meer door te dringen.. de verhogingen in de detachering komen met regelmaat, maar zijn zo marginaal dat mijn vaste lasten eigenlijk bijna net zo hard stijgen

[ Voor 83% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 04-04-2016 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hussie01
  • Registratie: December 2015
  • Niet online
Leeftijd: 23
Opleiding(en): MBO N4 ICT
Certificaten: ITIL, MOS Outlook, MCSA Windows 8.1, MCSA Windows Server 2012
Werkervaring: 2 jaar en voorheen parttime bij kleine MKB bedrijven
Werkgever: Detachering
Huidige functie: Werkplekbeheer

Vakantiegeld: 8% (denk ik)
13/14e maand of winstuitkering: niet
Laptop: Nee
GSM: Ja ( i.v.m proeject anders niet )
Leaseauto*: Ja ( in geval als het met de OV langer als een 1 uur duurt )
Werkweek: 40
Pensioenregeling: Eergelijk gezegd geen idee
Regio: ZH
Reistijd: half uur

Maand salaris (bruto): €1750

Wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dongel
Dongel schreef op maandag 04 april 2016 @ 06:08:

Leeftijd: 25
Opleiding(en): VMBO 3
[b]Certificaten: 70-860, 70-868, 70-410 en nu bezig met 70-411 waarvoor ik op 18-04 examen ga doen
Werkervaring: 4 jaar
Werkgever: detachering
Huidige functie: Servicedesk IT professional momenteel op een servicedesk waar ik een manusje van alles ben.

13/14e maand of winstuitkering: nooit gezien :p
Laptop: Ja, vanuit het project
GSM: Ja, Iphone 5s
Leaseauto: ja Volkswagen polo
Pensioenregeling: weet niet precies hoeveel wat maar Ja
Reistijd: 40 minuten

Aanpassing jaarsalaris
jaarsalaris was 28211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idealme
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 23-04-2023
Leeftijd: 32
Opleiding(en): HBO Boekhouden
Certificaten: - ITIL, CCNA, CCNP, bezig met CCIE en dan lekker ZZPen
Werkervaring: 11 jaar
bedrijf. Automotive sector
Huidige functie: Network Engineer
Vakantiedagen: 29
13/14e maand of winstuitkering: 13e maand, jaarlijkse bonus 15%
Laptop: ja E5450
GSM: Ja, S6 onbeperkt data/bellen
Leaseauto: Nee.
Reis vergoeding: Ja, €0,19- max €200,- p.m.
Pensioenregeling: 75%
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Geen.
Regio: Amersfoort
Reistijd: 60 minuten enkele reis.

Maand salaris (bruto): 4400
Jaar salaris (bruto): 60+K

gezien de posts verdien ik nog zo slecht nog niet? :) maar ik ben pas net op dreef >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
idealme schreef op maandag 04 april 2016 @ 11:50:
Leeftijd: 32
Opleiding(en): HBO Boekhouden
Hoe ben je van boekhouden naar netwerk engineer gegaan eigenlijk? En wat houdt de functie precies in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idealme
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 23-04-2023
Piet_Piraat7 schreef op maandag 04 april 2016 @ 12:32:
[...]

Hoe ben je van boekhouden naar netwerk engineer gegaan eigenlijk? En wat houdt de functie precies in?
lol, dat is de vraag die ik bij iedere sollicitatie voor mn kiezen krijg.
Nou ik zat in een besluitloze fase na de middelbare school en ben altijd wel goed met cijfers geweest.
Vandaar mijn keuze voor boekhouding.
Al tijdens deze opleiding wist ik dat dit niet mijn roeping was.
Ver voor deze periode was ik altijd al bezig met netwerken,computers ed. en toen rond mn 21ste via een vriend erin gerold.

De functie houd oa in troubleshooten, beheren en uitbreiden van enterprise/mkb netwerken, sinds een paar jaar ook low/high level design van netwerken en de implementatie daarvan.

Ik had meer netwerkers verwacht als ik zo dit draadje doorlees..maargoed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• therobber
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Ik lees dit topic al heel lang altijd door maar nu toch ook zelf maar eens een post maken hier.

Leeftijd: 31 Jaar
Opleiding(en): MbO ICT N3
Certificaten: MCSA, Vmware VCP-D, Citrix CCA
Werkervaring: 15 Jaar (ivm BBL opleiding)
Werkgever: ICT bedrijf MKB
Huidige functie: Senior Netwerk engineer / projectleider

Vakantiegeld: ja 8%
13/14e maand of winstuitkering: ja, winstuitkering kan dus varieren
Laptop: Ja
GSM: Ja -->
Leaseauto: ja, Peugeot 308 SW
Werkweek: minimaal 40 uur
Pensioenregeling: ja
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: nee
Regio: klanten regio heel Nederland, Kantoor West Brabant
Reistijd: variërend

Maand salaris (bruto): € 3700
Jaar salaris (bruto): € 51.652

[ Voor 9% gewijzigd door therobber op 29-04-2016 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-05 16:02

avotar

P0werd by Black Coffee

Piet_Piraat7 schreef op maandag 04 april 2016 @ 08:30:
mensen vermeld aub jaarsalaris er ook bij, zegt meer dan maandsalaris

[...]

Dit begint mij ook steeds meer door te dringen.. de verhogingen in de detachering komen met regelmaat, maar zijn zo marginaal dat mijn vaste lasten eigenlijk bijna net zo hard stijgen
Het is de reden dat ik de uit de detachering gegaan ben.
Afwisseling is leuk, maar het moet wel betaalbaar blijven :X

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blankinho
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-06-2024
Leeftijd: 33
Opleiding(en): MBO ICT, HBO IDS deeltijd (bijna klaar)
Certificaten: - ITIL, Prince2, CCNA + CCNA-SEC, CCNP en nog andere zaken zoals Microsoft, vmware, f5, juniper)
bedrijf. Detachering
Vakantiedagen: 26 (obv 40uur)
13/14e maand of winstuitkering: 13e maand, jaarlijkse bonus 15%
Laptop: ja
GSM: Ja
Leaseauto: ja (budget buiten brandstof 750)
Reis vergoeding: nvt
Werkweek: 36 uur
Pensioenregeling: 75%
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Geen.
Regio: Noord/Oost/Midden
Reistijd: 30 minuten enkele reis.(op dit moment, kan per klant verschillen uiteraard)

Maand salaris (bruto): 4.206 (obv 36uur) = 4673 op basis van 40uur
Jaar salaris (bruto): 60+K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkKnight
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-06 10:18

DarkKnight

Narf

Het is weer al een paar jaar geleden en ondertussen ook al een promotie verder, CAO versobering, etc. Dus bij deze:
Leeftijd: 26 29
Opleiding(en): WO MSc in Scheikunde
Certificaten: Prince2, LPIC2, ITILv3, Agile
Werkervaring: 2 5 jaar
Werkgever: Financiële Instelling
Huidige functie: Applicatie Specialist

Vakantiedagen: 23 20
13/14e maand of winstuitkering: 13e maand
Laptop: Ja
GSM: Ja
Leaseauto: Nee. Volledige OV-vergoeding/reiskostenvergoeding.
Werkweek: 40 uur, standby dienst 1 keer in de 6 weken (ong. €330 bruto)
Pensioenregeling: Ja, middelloon
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Persoonlijk budget (9% van vaste jaarsalaris), stimulans en budget voor opleidingen, korting op financiële diensten (verzekeringen, hypotheek, etc.), fietsplan.
Regio: Midden
Reistijd: 10 min fietsen.

Maand salaris (bruto): 2951 3.497,92 euro
Jaarsalaris: ca. 55k

Asus N61Ja -> Surface Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:13

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Nieuwe update:

Leeftijd:42
Opleiding(en): HBO Informatiekunde
Certificaten: T-Map foundation, ISTQB, ISTQB Agile testing
Werkervaring: 17 jaar
Functie: Test engineer
Werkgever: IT toko met 400 medewerkers, veel embedded/hardware
Vakantiegeld: 8 %
13/14e maand of winstuitkering: jaarlijkse bonus bij goed bedrijfsresultaat
GSM: Nee
Leaseauto: Nee
Werkweek: 40u
Pensioenregeling: Ja, 50/50
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Nee
Regio: Zuid-Holland
Reistijd: 12 min

Maand salaris (bruto): 3850

Dit dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Config

w000t +20 :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mgizmo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-06 20:00
idealme schreef op maandag 04 april 2016 @ 13:00:
Ik had meer netwerkers verwacht als ik zo dit draadje doorlees..maargoed..
Ik kan reageren, maar ik ben freelancer en ik denk dat netwerk engineers die op tweakers komen ook veel freelancer zijn. Niet in dit topic dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

[...]

Nice number mate.

Modbreak:Het lijkt ons goed om -naast het maandsalaris- een jaarsalaris te posten, waarbij onderscheid gemaakt wordt tussen 'vast' en 'variabel'. Vast is daarbij basissalaris + vakantiegeld, variabel zijn zaken als een bonus en urentoeslagen.

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Krisp schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 08:55:
[...]

[modbreak]Het lijkt ons goed om -naast het maandsalaris- een jaarsalaris te posten, waarbij onderscheid gemaakt wordt tussen 'vast' en 'variabel'. Vast is daarbij basissalaris + vakantiegeld, variabel zijn zaken als een bonus en urentoeslagen.[/]
Bij vast hoort ook het mobiliteitsbudget/leasebudget en de inleg van de werkgever voor pensioen. Beiden ook onderdeel van je package.

[ Voor 3% gewijzigd door AllSeeyinEye op 05-04-2016 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Config
Ik zou het hele rijtje wel willen shuffelen. Het zijn uiteindelijk 3 dingen die we willen zien:

1. Wie ben je: leeftijd, ervaring, opleiding, lokatie
2. Wat doe je: titel, organisatie, lokatie(s), uren, reistijd, stress
3. Wat verdien je: gescheiden, harde getallen, op jaarbasis

+ optioneel verhaaltje

Zo zou ik de items dan ook rangschikken.

[ Voor 13% gewijzigd door Config op 05-04-2016 09:45 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Config schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 09:43:
Ik zou het hele rijtje wel willen shuffelen. Het zijn uiteindelijk 3 dingen die we willen zien:

1. Wie ben je: leeftijd, ervaring, opleiding, lokatie
2. Wat doe je: titel, organisatie, lokatie(s), uren, reistijd, stress
3. Wat verdien je: gescheiden, harde getallen, op jaarbasis

+ optioneel verhaaltje

Zo zou ik de items dan ook rangschikken.
Eens. Waarmee het er bijvoorbeeld als volgt uit zou kunnen zien:

1. Wie ben je:
• Leeftijd:
• Opleiding:
• Werkervaring:
• (Woon) Locatie:

2. Wat doe je:
• Functie:
• Werkgever/branche:
• (Werk) Locatie(s):
• Uren/week:
• Reistijd:
• Werkdruk:

3. Wat verdien je:
• Maandsalaris (bruto):
• Vakantiegeld:
• Dertiende/veertiende maand:
• Pensioeninleg per jaar:
• Mobiliteit per jaar:
• Overige:

• Package (jaarbasis, totaal van bovenstaande):
• Winstdeling/bonus:

[ Voor 6% gewijzigd door AllSeeyinEye op 05-04-2016 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-06 09:32
1. Wie ben je:
• Leeftijd: 24
• Opleiding: HBO Retail Management, bezig met MSc in Management
• Werkervaring: 6 jaar
• (Woon) Locatie: Leidschendam, ZH

2. Wat doe je:
• Functie: Servicedeskmedewerker
• Werkgever/branche: Detacheerder
• (Werk) Locatie(s): Zuid-Holland
• Uren/week: 36
• Reistijd: 15 min met auto
• Werkdruk: Hoog

3. Wat verdien je:
• Maandsalaris (netto): 1665
• Vakantiegeld: 8%
• Dertiende/veertiende maand: nee
• Pensioeninleg per jaar: Weet ik niet precies, ik betaal 40 euro p.m.
• Mobiliteit per jaar: geen
• Overige: Reiskostenvergoeding - 0,19/km

• Package (jaarbasis, totaal van bovenstaande): 21578 (excl. reiskosten, netto) - 25952 (excl. reiskosten, bruto)
• Winstdeling/bonus: geen

Certificaten: ITIL Foundation, maandag examen 70-687.

Niet heel blij met het salaris. Bij m'n vorige werkgever zat ik 3 jaar geleden 250 euro hoger (bruto). Maar vanwege reorganisatie en een jaar thuis werkloos ben ik er tevreden mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

En op basis van het bovenstaande zou het er in de praktijk dan zo uit kunnen zien:

1. Wie ben je:
• Leeftijd: 36
• Opleiding: VWO, HBO Bouwkunde
• Werkervaring: 15 jaar
• (Woon) Locatie:Rotterdam

2. Wat doe je:
• Functie: Schade-expert / General Adjuster
• Werkgever/branche: Zakelijke dienstverlening (expertisebureau)
• (Werk) Locatie(s):Wereld, kantoorlocatie in Rotterdam
• Uren/week: 40 (in de praktijk ergens tussen 40 en 50)
• Vakantiedagen: 31
• Reistijd: 45 minuten naar kantoor

3. Wat verdien je:
• Maandsalaris (bruto): € 3.800
• Vakantiegeld: € 3.900
• Dertiende/veertiende maand: € 3.800 (dertiende maand)
• Pensioeninleg per jaar: 100%werkgever, op basis van de huidige staffel € 4.300
• Mobiliteit per jaar: € 10.800 exclusief brandstofkosten werk en prive (door werkgever)
• Overige: Lunch vergoed door werkgever. Opleidingen vergoed door werkgever. Alle zakelijke kosten 100% declarabel (lunch/diner met klanten)

• Package (jaarbasis, totaal van bovenstaande): € 70.225
• Winstdeling/bonus: € 5.000 (2015), verwachting 2016: € 7.500 - 10.000

[ Voor 10% gewijzigd door AllSeeyinEye op 07-04-2016 07:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adjego
  • Laatst online: 11:24
Maandsalaris is weergegeven in netto maar het jaarsalaris weer in bruto. Zo wordt het niet echt overzichterlijker.

Home Assistant | ☀️ 2900 Wp PVOutput | 🔋 Tesla Model 3 RWD 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

adjego schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 10:20:
Maandsalaris is weergegeven in netto maar het jaarsalaris weer in bruto. Zo wordt het niet echt overzichterlijker.
Je hebt gelijk, ik pas t aan. (heb wel de getallen juist neergezet)

[ Voor 10% gewijzigd door AllSeeyinEye op 05-04-2016 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adjego
Zo is het naar mijn idee duidelijker inderdaad.

Mijn overzicht:

Members only:

[ Voor 168% gewijzigd door adjego op 17-03-2017 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
adjego schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 10:23:
Zo is het naar mijn idee duidelijker inderdaad.

Mijn overzicht:

1. Wie ben je:
Leeftijd: 30
Opleiding: HAVO, HBO Technische Informatica
Certificaten: ISTQB Foundation, ISTQB Advanced Test Analist
Werkervaring: 8 jaar
(Woon) Locatie: Eindhoven

2. Wat doe je:
Functie: Test Engineer
Werkgever/branche: Broadcast Domain
(Werk) Locatie(s): Helmond / Schiphol-Rijk
Uren/week: 40
Reistijd: 25 minuten naar kantoor
Werkdruk: Gemiddeld

3. Wat verdien je:
Maandsalaris (bruto): € 3.935
Vakantiegeld: € 3.777
Dertiende/veertiende maand: -
Pensioeninleg per jaar: € 2445,57 per jaar. 6,9 % van jaarsalaris - franchise. 2 % door mijzelf, 4,9 % vanuit werkgever.
Mobiliteit per jaar: € 1220,- netto vast. Daarnaast ritjes naar Schiphol-Rijk los vergoed a €0,19 per kilometer.
Overige:
  • Bedrijfsfitness
  • Collectieve Ziektenkostenverzekering
  • Reisverzekering Zakelijk + Privé
Package (jaarbasis, totaal van bovenstaande): € 51.000
Winstdeling/bonus: -
Wat een mooi profiel zeg, daar kan ik alleen maar hopen op te zitten later :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Wat is mobiliteit per jaar? Sommigen hebben een budget, anderen hebben km vergoeding en. Weer anderen hebben 'gewoon' een leaseauto. Wat kan je daar het beste invullen?

Wat dat betreft is bruto salaris pm, netto salaris pm en bruto jaarsalaris wel interessant toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 756181

Hierbij mijn plaatje! Benieuwd wat iedereen hier van vind. Graag zie ik de reacties tegemoet!

1. Wie ben je:
Leeftijd: 27
Opleiding: MBO ICT 3
Certificaten: ITIL Foundation V3, MOS 2010, Citrix en RES basic training, 70-680(bezig).
Werkervaring: 7 jaar
(Woon) Locatie: Noorden van NL

2. Wat doe je:
Functie: Werkplekbeheerder (+ lichte sys. beheer taken)
Werkgever/branche: zkh
(Werk) Locatie(s): Noorden van NL
Uren/week: 36 uur
Vakantie: 200 uur (25 dagen)
Reistijd: 45 min enkel

3. Wat verdien je:
Maandsalaris (bruto): € 2650,00 (36 uur) en ter vergelijking € 2915,00 (40 uur)
Maandsalaris (netto, inclusief reiskostenvergoeding, inclusief eigen inleg persioen): € 2050,00
Vakantiegeld: € 2650,00
Dertiende/veertiende maand: € 2650,00 (dertiende maand)
Pensioeninleg per jaar: € 230,00 maandelijkse inleg door mijzelf, de rest wordt aangevuld door werkgever.
Overige: € 175,00 netto reiskostenvergoeding (0,19c per km)

Package (jaarbasis, totaal van bovenstaande): Rond de 37K per jaar

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 756181 op 05-04-2016 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adjego
Wat je met netto maandsalaris weer krijgt zoals bijvoorbeeld bij mij, daar zit dus al vast netto reiskostenvergoeding in, en ik betaal vanuit mijn salaris de ziektekostenverzekering al. Dit is er dus al weer af. Dat zal bij lang niet iedereen zijn waardoor je dan dus weer een ander beeld krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

readytoflow schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 11:01:
Wat is mobiliteit per jaar? Sommigen hebben een budget, anderen hebben km vergoeding en. Weer anderen hebben 'gewoon' een leaseauto. Wat kan je daar het beste invullen?
Welk bedrag is de werkgever kwijt aan jouw mobiliteit?

- abonnement: waarde daarvan opnemen
- budget: budget per jaar
- km vergoeding: noemen en globale inschatting van hoeveel dat is
- gewoon een leaseauto: leasebedrag per jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Namu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-06 15:42

Namu

Silver Wings Of Morning

April is er weer met de jaarlijkse verhoging (niet veel special aan) maar gelijk onder het nieuwe format erin:

1. Wie ben je:
• Leeftijd: 31
• Opleiding: B-ICT
• Werkervaring: 7 Jaar
• (Woon) Locatie: Zoetermeer

2. Wat doe je:
• Functie: Medior Windows Engineer
• Werkgever/branche: Bancaire sector
• (Werk) Locatie(s): Utrecht
• Uren/week: 40
• Reistijd: 1 uur enkele reis
• Werkdruk: Gemiddeld

3. Wat verdien je:
• Maandsalaris (bruto): € 3.600
• Vakantiegeld: € 3.700
• Dertiende/veertiende maand: € 3.600
• Pensioeninleg per jaar: € 1.812
• Mobiliteit per jaar: € 2.640 (NS Business card)
• Overige: € 4.500 (Persoonlijk Budget)

• Package (jaarbasis, totaal van bovenstaande): € 55.800
• Winstdeling/bonus: Geen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-06 14:26
1. Wie ben je
Leeftijd: 35
Opleiding(en): HBO Hogere Informatica
(Woon) locatie: Regio Rotterdam

2. Wat doe je:
Functie: Software ontwikkelaar
Werkgever: Detacheerder
Werklocatie: Randstad (nu Amsterdam)
Uur/week: 40u
Reistijd: 60 min buiten de files
Werkdruk: Niet hoog

3. Wat verdien je
Maandsalaris (bruto): € 2.900
Vakantiegeld: € 2.898
Dertiende/veertiende maand: € 0
Pensioeninleg per jaar: € 1.860
Mobiliteit per jaar: € 8.160 (leaseauto BMW 116EDE met € 3.216 EB)
Overige: onkostenvergoeding: € 1.092, zorgverzekering: € 1.392, vakantiedagen: 25 + 8

Package (jaarbasis, totaal van bovenstaande): € 43.000,-
Winstdeling/bonus: Geen

Na 3 jaar hetzelfde zou ik best wel eens weer een update willen hebben.

P.S. kan de UBB hiervan niet in de OP komen?

let the past be the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgeb
  • Laatst online: 16-05 11:26
1. Wie ben je:
Leeftijd: 33
Opleiding: MBO4, MCITP Enterpise admin, ITIL v3, en een aantal Citrix certificaten.
Werkervaring: 12 Jaar, vooral skilled servicedesk werk bij grote bedrijven.
(Woon) Locatie: regio Eindhoven

2. Wat doe je:
Functie: IT Support specialist
Werkgever/branche: Detachering
(Werk) Locatie(s): Eindhoven
Uren/week: 40
Reistijd: 15 min. enkele reis
Werkdruk: Gemiddeld

3. Wat verdien je:
Maandsalaris (bruto): € 2472
Vakantiegeld: € 2373
Dertiende/veertiende maand:: € -
Pensioeninleg per jaar: € onbekend
Mobiliteit per jaar: € 0
Overige:: netto onkosten vergoeding € 59 per maand.
Package (jaarbasis, totaal van bovenstaande): € 32.479
Winstdeling/bonus: ong. € 1500 bruto per jaar

Ik ben reeds 8 jaar bij dezelfde klant gedetacheerd.
Heb het er goed naar mijn zin! maar krijg soms wel het gevoel dat ik qua ontwikkeling een beetje stil sta O-) .

[ Voor 5% gewijzigd door Jorgeb op 05-04-2016 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secury
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-06 21:48
Jorgeb schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 15:22:
Ik ben reeds 8 jaar bij dezelfde klant gedetacheerd.
Heb het er goed naar mijn zin! maar krijg soms wel het gevoel dat ik qua ontwikkeling een beetje stil sta O-) .
8 jaar bij 1 klant... heeft de klant ooit aangeboden in dienst te komen?
En wat doe je om je verder te ontwikkelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Jorgeb schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 15:22:

3. Wat verdien je:
• Maandsalaris (bruto): € 2472
• Vakantiegeld: € 2373
• Dertiende/veertiende maand: € -
• Pensioeninleg per jaar: € 407
• Mobiliteit per jaar: € 0
• Overige: netto onkosten vergoeding € 59 per maand.
• Package (jaarbasis, totaal van bovenstaande): € 32.479
• Winstdeling/bonus: ong. €1500 bruto per jaar
Weet je dit zeker? Want als er echt zo weinig jouw potje in gaat, dan komt er tzt ook bijna niets uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgeb
secury schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 15:24:
[...]

8 jaar bij 1 klant... heeft de klant ooit aangeboden in dienst te komen?
En wat doe je om je verder te ontwikkelen?
Certificering (zelfstudie) vooral. Vanuit mijn functie is er niet al te veel qua ontwikkeling mogelijk, uiteraard wel eens een nieuwe applicatie die we gaan ondersteunen, of een bijvoorbeeld een vervangingsproject, maar de rol blijft hetzelfde, vooral ondersteuning leveren aan de gebruikers.
Bij de klant worden geen inhuurkrachten in dienst genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgeb
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 15:25:
[...]

Weet je dit zeker? Want als er echt zo weinig jouw potje in gaat, dan komt er tzt ook bijna niets uit!
Ja, ik heb het nog eens nagekeken op mijn salarisstrook en het klopt. (€ 33,93 per maand).
Volgens mijnpensioenoverzicht.nl lijkt het allemaal wel mee te vallen op lange termijn.
Maar wellicht moet ik dit eens bespreken met mijn werkgever.

[ Voor 4% gewijzigd door Jorgeb op 05-04-2016 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Jorgeb schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 15:32:
[...]

Ja, ik heb het nog eens nagekeken op mijn salarisstrook en het klopt. (€ 33,93 per maand).
Volgens mijnpensioenoverzicht.nl lijkt het allemaal wel mee te vallen op lange termijn.
Maar wellicht moet ik dit eens bespreken met mijn werkgever.
Ik heb een beschikbarepremieregeling. Afgelopen jaar goed in verdiept vanwege de gewijzigde regelgeving, dus mijn kennis van mijn regeling / situatie is nu up to date. Ik bouw, vanwege mn relatief lage leeftijd (36), nog relatief weinig op. Toch legt mijn werkgever voor mij meer dan 10x zo veel in dan dat jij hebt, terwijl wij volgens mij in dezelfde staffel zouden vallen (bij een gelijkaardige regeling)! Dan kan ik me niet voorstellen dat er aan het eind een rooskleurig beeld ontstaat. Je beseft dat op Mijnpensioenoverzicht.nl bedragen per jaar staan en niet per maand?

Edit: op je salarisstrook? Daar staat niet de inleg die de werkgever doet, maar de eigen bijdrage die je zelf doet ;) Dat verklaart een hoop. Voor je package is de eigen bijdrage echter niet relevant, maar juist wat de werkgever in de pot stopt. Dat is immers je te gelde gemaakte secundaire arbeidsvoorwaarde!

[ Voor 14% gewijzigd door AllSeeyinEye op 05-04-2016 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secury
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-06 21:48
Om direct maar even het nieuwe format te gebruiken

1. Wie ben je:
• Leeftijd: 28
• Opleiding: Geen afgeronde opleiding.
• Certificaten: CISSP, GCIH en nog van alles kleins.
• Werkervaring: 4 jaar informatiebeveiliging.
• (Woon) Locatie: Oosten

2. Wat doe je:
• Functie: Specialist informatiebeveiliging
• Werkgever/branche: Detachering
• (Werk) Locatie(s): Hele land, nu NO
• Reistijd: 1 uur enkele reis gemiddeld
• Werkdruk: Gemiddeld

3. Wat verdien je:
• Maandsalaris (bruto): € 3.000
• Vakantiegeld: 3.000
• Dertiende/veertiende maand: nvt
• Pensioeninleg per jaar: € 1.600
• Mobiliteit per jaar: € 10.200 lease (inclusief brandstof) + NS Business card
• Overige: € 360 (Persoonlijk Budget)

• Package (jaarbasis, totaal van bovenstaande): € 51.160
• Winstdeling/bonus: 2015: 2.300 totaal.
• Extra: 2015: 10.000 bruto aan standby uren.

De standby uren is iets wat in mijn werk op de meeste projecten terugkomt, gelukkig heeft mijn werkgever dat goed voor elkaar met een standaardtarief van €4,- per uur.
Ik merk wel dat er in de informatiebeveiliging een groot tekort is aan mensen, maar het gebrek aan opleiding speelt mij parten op dit moment. Een deeltijd HBO zou ik graag willen doen maar betekent wel inkomstenderving (krijg er geen ruimte voor, dus zou naar 32 uur contract moeten) en dat is pijnlijk aangezien ik de voornaamste kostwinnaar ben met kindje en koophuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgeb
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 15:43:
[...]

Edit: op je salarisstrook? Daar staat niet de inleg die de werkgever doet, maar de eigen bijdrage die je zelf doet ;) Dat verklaart een hoop. Voor je package is de eigen bijdrage echter niet relevant, maar juist wat de werkgever in de pot stopt. Dat is immers je te gelde gemaakte secundaire arbeidsvoorwaarde!
Ah ok! my bad.. dat was het enige dat ik kon vinden op mijn salarisstrook / jaaroverzicht over pensioen.
Hier ga ik me eens in verdiepen.. Toen ik mijn contract tekende 8 jaar geleden was ik hier helemaal nog niet mee bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Jorgeb schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 15:52:
[...]

Ah ok! my bad.. dat was het enige dat ik kon vinden op mijn salarisstrook / jaaroverzicht over pensioen.
Hier ga ik me eens in verdiepen.. Toen ik mijn contract tekende 8 jaar geleden was ik hier helemaal nog niet mee bezig.
Dan is bij deze de missie geslaagd, want de bewustworing is er nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fromz
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16:20
Ook maar eens een update, net voor een functioneringsgesprek

Members only:

Ik weet dat mijn werkgever tevreden is met mijn werk en inzet. Team krijgt binnenkort uitbreiding waar ik een soort van aansturende rol moet aannemen (naast bestaande taken). Dit en door aantoonbare successen wil ik eigenlijk inzetten op een verhoging. Ik zou zelf tevreden zijn met 10%, dat aangeven of zelfs nog iets hoger beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Ook even in het nieuwe formaat:

1. Wie ben je:
• Leeftijd: 36
• Opleiding: HBO Informatica (destijds Hoger Informatica Onderwijs)
• Werkervaring: 14 jaar
• (Woon) Locatie: Utrecht

2. Wat doe je:
• Functie: Senior Java Developer / Architect (beetje afhankelijk van de klant)
• Werkgever/branche: Consultancy
• (Werk) Locatie(s): Voornamelijk randstad, op dit moment Amsterdam
• Uren/week: 36, 4x9
• Reistijd: 20 minuten bij geen file
• Werkdruk: Laag

3. Wat verdien je:
• Maandsalaris (bruto): € 4.525
• Vakantiegeld: 4.344
• Pensioeninleg per jaar: € 3.480
• Mobiliteit per jaar: € 10.260 lease budget
• Overige: € 3500 (bonus op basis van billability maar min of meer gegarandeerd)

• Package (jaarbasis, totaal van bovenstaande): € 75.884

Goeie manier van vergelijken. Maakt het transparanter en maakt het ook makkelijker om eventuele nieuwe vacatures te vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-06 20:04
1. Wie ben je:
• Leeftijd: 27
• Opleiding: HBO Informatica
• Werkervaring: 6 maanden

2. Wat doe je:
• Functie: Java Developer
• Werkgever/branche: Detacheerder (Talent solutions)
• (Werk) Locatie(s): Baarn
• Reistijd: 15 minuten bij geen file
• Certificering: Agile PM

3. Wat verdien je:
• Maandsalaris (bruto): € 2400
• Vakantiegeld: 2400
• Pensioeninleg per jaar: weet niet precies
• Mobiliteit per jaar: Aygo met tankpas (voor 12000km prive)
• Overige: cursussen vergoed (ga komende periode voor OCA en OCP)

• Package (jaarbasis, totaal van bovenstaande): € 31.200

Vanaf 1 april deze salarisverhoging doorgekregen, Ben niet heel erg tevreden over salaris, maar over een half jaar stroom ik uit de detacheerder en kan ik als het goed is wel een stap maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-06 19:40

Shunt

Boe

Joostje123 schreef op woensdag 06 april 2016 @ 08:59:
1. Wie ben je:
• Leeftijd: 27
• Opleiding: HBO Informatica
• Werkervaring: 6 maanden

2. Wat doe je:
• Functie: Java Developer
• Werkgever/branche: Detacheerder (Talent solutions)
• (Werk) Locatie(s): Baarn
• Reistijd: 15 minuten bij geen file
• Certificering: Agile PM

3. Wat verdien je:
• Maandsalaris (bruto): € 2400
• Vakantiegeld: 2400
• Pensioeninleg per jaar: weet niet precies
• Mobiliteit per jaar: Aygo met tankpas (voor 12000km prive)
• Overige: cursussen vergoed (ga komende periode voor OCA en OCP)

• Package (jaarbasis, totaal van bovenstaande): € 31.200

Vanaf 1 april deze salarisverhoging doorgekregen, Ben niet heel erg tevreden over salaris, maar over een half jaar stroom ik uit de detacheerder en kan ik als het goed is wel een stap maken.
Wacht je hebt een half jaar ervaring verdient 2400 euro per maand en hebt een wel is ware kleine lease auto onder je kont. Wat verwacht jij te verdienen dan met en half jaar ervaring en geen relevante technische certificaten?

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythio
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-06 15:26
Eens met boven. Je verdient ruim bovengemiddeld. Een stap kun je misschien na een jaar wel maken, maar verwacht geen geweldige verbetering..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-06 23:33
Vind ook niet dat je mag klagen. Normaal tot iets boven normaal HBO startsalaris, plus een auto met (privé) tankpas.
Hoop mensen denken gelijk dat ze tonnen gaan verdienen, maar menig persoon moet (mag) blij zijn met zijn salaris en voorwaarden en/of gaat niet elk jaar omhoog (afhankelijk van bedrijf).

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
Shunt schreef op woensdag 06 april 2016 @ 09:05:
[...]

Wacht je hebt een half jaar ervaring verdient 2400 euro per maand en hebt een wel is ware kleine lease auto onder je kont. Wat verwacht jij te verdienen dan met en half jaar ervaring en geen relevante technische certificaten?
Ik was in een positie dat een ander bedrijf mij graag wou overnemen, alleen mijn detacheerder ging er niet in mee. Daardoor salarisverhoging gekregen van de detacheerder. Bij ander bedrijf was ik nu al richting de 2600 euro gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-06 19:40

Shunt

Boe

Joostje123 schreef op woensdag 06 april 2016 @ 09:26:
[...]

Ik was in een positie dat een ander bedrijf mij graag wou overnemen, alleen mijn detacheerder ging er niet in mee. Daardoor salarisverhoging gekregen van de detacheerder. Bij ander bedrijf was ik nu al richting de 2600 euro gegaan.
Was dat inclusief een auto + alle secundaire bij je huidige werkgever?
Want 2600 euro voor iemand die net een half jaar werkervaring heeft is aan de hoge kant wel goed mogelijk bij een overstap natuurlijk maar intern bij een en het zelfde bedrijf is 2400 euro na een half jaar ook gewoon zeer respectabel.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
Shunt schreef op woensdag 06 april 2016 @ 09:31:
[...]

Was dat inclusief een auto + alle secundaire bij je huidige werkgever?
Want 2600 euro voor iemand die net een half jaar werkervaring heeft is aan de hoge kant wel goed mogelijk bij een overstap natuurlijk maar intern bij een en het zelfde bedrijf is 2400 euro na een half jaar ook gewoon zeer respectabel.
Ben ook blij met deze interne salarisverhoging, alleen weet dat er als mijn contract afloopt bij detacheerder er bij andere partijen nog wel een stuk meer te halen valt.

En ja die overstap had ik vertelt dat ik bij dit een aanbod had gehad van naar 2500 euro (dus beetje gebluft) en auto met tankpas heb. En daar zeiden ze daar komen we wel uit dan, waar iedereen blij van wordt.

Voor de rest weinig secundaire arbeidsvoorwaarden, die andere bedrijf juist wel aanbood. (lunch van de zaak en nog andere dingen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TricTrac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-03 03:01

TricTrac

=;-)

1. Wie ben je:
• Leeftijd: 33
• Opleiding: HBO ICT
• Werkervaring: 10 jaar
• (Woon) Locatie: Omgeving Utrecht

2. Wat doe je:
• Functie: Delivery Manager
• Werkgever/branche: Financiele dienstverlening
• (Werk) Locatie(s): Omgeving Utrecht
• Uren/week: 40 (contractueel), 50 tot 60 in de praktijk, overuren niet uitbetaald
• Reistijd: 15 minuten
• Certificering: Agile SM

3. Wat verdien je::
• Maandsalaris (bruto): € 4600
• Vakantiegeld: €4600
• Pensioeninleg per jaar: 50/50
• Mobiliteit per jaar: Leaseauto en 30k km p/j totaal - 800 euro p/m budget
• Overige: Evt. cursussen op verzoek werknemer, max €3000,- p/j
• Bonus: +/- €4600 (maandsalaris) afhankelijk van bedrijfsresultaat

• Package (jaarbasis, totaal van bovenstaande): € 77.000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-06 18:25

DeluxZ

Livin' the good life

Joostje123 schreef op woensdag 06 april 2016 @ 09:41:
[...]

Ben ook blij met deze interne salarisverhoging, alleen weet dat er als mijn contract afloopt bij detacheerder er bij andere partijen nog wel een stuk meer te halen valt.

En ja die overstap had ik vertelt dat ik bij dit een aanbod had gehad van naar 2500 euro (dus beetje gebluft) en auto met tankpas heb. En daar zeiden ze daar komen we wel uit dan, waar iedereen blij van wordt.

Voor de rest weinig secundaire arbeidsvoorwaarden, die andere bedrijf juist wel aanbood. (lunch van de zaak en nog andere dingen)
Misschien handig om je andere aanbieding hier eens neer te zetten (als je wilt) kunnen wij dat zien en een beter oordeel geven :)

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arkalicharan
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 09-05 15:06
Hierbij weer een update:

1. Wie ben je:
• Leeftijd: 31
• Opleiding: BA Communicatiesystemen, WO BA Informatiekunde, WO MA Informatiekunde
• Werkervaring: 4,5 jaar
• (Woon) Locatie: Groningen

2. Wat doe je:
• Functie: Tester
• Werkgever/branche: Detachering
• (Werk) Locatie(s): Groningen
• Reistijd: 15 minuten
• Werkdruk: Normaal/Hoog
• Certificering: TestFrame, TMap, BiSL, Agile/Scrum Foundation, Certified Agile Tester

3. Wat verdien je:
• Maandsalaris (bruto): € 3175
• Vakantiegeld: € 3048
• 13e maand: € 3162
• Pensioeninleg per jaar: 1/3 werkgever (€60), 2/3 EB (€ 130)
• Mobiliteit per jaar: Leaseauto en 12k km prive p/j totaal - € 763 p/m budget
• Onkostenvergoeding: € 65
• Overige: Opleiding en cursussen
• Bonus: Resultaat afhankelijke bonus € 300 p/j

• Package (jaarbasis, totaal van bovenstaande): € 55266

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viewty
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16:17
Members only:

Vorige maand OCA certificaat behaald (80% score). Ik hoop het OCP certificaat zsm in mijn bezit te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastaRhymez
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
Hoe bepaald iedereen zijn/haar mobiliteit bij een lease auto?
Heb geen idee wat mijn werkgever voor kosten hieraan heeft. Bij ons zit je in een bepaalde klasse waarin je mag leasen afhankelijk van je functie.

Ook valt me op, dat iedereen een maandsalaris aan vakantiegeld rekent. Krijgen jullie allemaal 8,33% vakantiegeld? Normaal (is maar net wat je overigens normaal vind) is het 8%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImagineMeAndYou
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 24-02-2022
BastaRhymez schreef op woensdag 06 april 2016 @ 14:34:
Heb geen idee wat mijn werkgever voor kosten hieraan heeft. Bij ons zit je in een bepaalde klasse waarin je mag leasen afhankelijk van je functie.

Ook valt me op, dat iedereen een maandsalaris aan vakantiegeld rekent. Krijgen jullie allemaal 8,33% vakantiegeld? Normaal (is maar net wat je overigens normaal vind) is het 8%.
Ik krijg een mobiliteitsbudget en heb er voor gekozen om een deel ervan uit te geven aan een leaseauto. ik krijg momenteel €752,50 bruto aan mobiliteitsvergoeding. Ik besteed hiervan ongeveer €650 aan een auto (inclusief brandstof) waar ik op jaarbasis naast mijn werkkilometers 11.500 prive mee mag rijden. de rest van die €752,50 (ongeveer €110 dus) krijg ik bij mijn maandelijkse salaris erbij.

En ik krijg 8% vakantiegeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ik lever een offerte in en krijg de offerte van de leasemij vervolgens op m'n bureau. Daarmee ga ik naar de werkgever om z'n pootje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoudeAardbei
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17:01

KoudeAardbei

Moderator

Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
Nevermind

[ Voor 143% gewijzigd door brambest op 08-04-2016 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:19

Sandyman538

SandstorM [148839]

secury schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 15:52:
• Extra: 2015: 10.000 bruto aan standby uren.

De standby uren is iets wat in mijn werk op de meeste projecten terugkomt, gelukkig heeft mijn werkgever dat goed voor elkaar met een standaardtarief van €4,- per uur.
Dus je maakt in een jaar 2500 uren aan standby staan? Dat is per week (naast je gewone werkweek van 40 uur) nog eens 48 uur standby staan. Ik vind dat wel vrij veel (al vergoed 10k op jaarbasis natuurlijk een hoop :) ).

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haassiej
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-05 20:44
-

[ Voor 100% gewijzigd door Haassiej op 07-04-2016 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetoriani
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-11-2024
Praetoriani schreef op zondag 01 november 2015 @ 16:06:
Leeftijd: 27
Opleiding(en): WO Geschiedenis (cum laude; zelf vind ik het niet zo boeiend, maar de baas vond het interessant)
Certificaten: Geen ITIL Foundation, Windows 8.1 70-687 & 70-688
Werkervaring: 1 maand 6 maanden
Werkgever: Detachering
Huidige functie: 2e lijns helpdesk, werkplekbeheer, helpdesk met full domain admin rechten (zoveel mogelijk weghouden van Systeembeheer)

13/14e maand of winstuitkering: Nee
GSM: Nee
Leaseauto*: Nee.
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: 100 euro opleidingsbudget per maand
Reistijd**: 1.25 uur

Maandsalaris: 2000 bruto 2150 bruto.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:32
Waarom zijn de vakantiedagen eruit gehaald? Lijkt mij redelijk relevant(zie bv mijn staatje)

1. Wie ben je:
• Leeftijd:31
• Opleiding: Bedrijfskundige informatica
• Werkervaring:4 jaar relevant
• (Woon) Locatie: Amsterdam

2. Wat doe je:
• Functie: Service Manager
• Werkgever/branche:Hoger onderwijs
• (Werk) Locatie(s):Amsterdam
• Vakantie:42 dagen per jaar+ 5 verplicht tussen kerst en nieuwjaar
• Reistijd:40 minuten met fiets
• Werkdruk: sterk wisselend

3. Wat verdien je:
• Maandsalaris (bruto): 3593 €
• Vakantiegeld:3449 €
• Dertiende maand: 3579 €
• Pensioeninleg per jaar: geen idee
• Mobiliteit per jaar: 20e/maand standaard reisvergoeding + fiscale fiets

• Package (jaarbasis, totaal van bovenstaande):50.150€

[ Voor 8% gewijzigd door pingkiller op 06-04-2016 22:10 ]

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Ik heb gewoon een budget van 950*90% (36u) per maand dat ik aan een leaseauto kan besteden of bruto uitbetaald kan krijgen.
Ik vermoed dat men het of niet doorheeft of te lui is een rekenmachine te pakken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Config
pingkiller schreef op woensdag 06 april 2016 @ 21:02:
Waarom zijn de vakantiedagen eruit gehaald? Lijkt mij redelijk relevant(zeker in mijn geval)
Zekers. Lijkt mij geen discussie, vakantiedagen moeten erin :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarijnvdZaag
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-06 20:42
Members only:

Vorige maand ruim 25% salarisverhoging gekregen! :*) Hoe kreeg ik dat voor elkaar? In plaats van bij m'n functioneringsgesprek te zeggen 'ik wil veel meer en anders ben ik weg' heb ik een sollicitatie geschreven (naar dezelfde functie bij hetzelfde bedrijf). In de trant van 'ik doe nu dit en ik ben op zoek naar een soortgelijke functie met minimaal zo veel salaris'. Dat natuurlijk met een nette motivatiebrief en zeer relevant CV. Dat heeft goed uitgepakt :)

[ Voor 1% gewijzigd door MarijnvdZaag op 07-04-2016 02:37 . Reden: + jaarsalaris ]

Pagina: 1 ... 15 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bedoeld om arbeidsvoorwaarden in relatie tot functie, werkzaamheden en achtergronden te delen.

Beperk vragen en bijbehorende reacties tot:
* redelijkheid van de arbeidsvoorwaarden gegeven het profiel
* verduidelijking van de arbeidsvoorwaarden en/of het profiel
Geen discussies! Daarvoor zijn andere topics.

Reageer je voor de 2e maal kort achter elkaar dan ben je waarschijnlijk offtopic aan het discussieren Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/smileys/wink.gif
Idem bij gebruik van ~~~~~~~~~~~~~~~[offtopic] tags.