Ik ben ook in de markt voor een nieuwe XPS na een kleine uitstap na een Macbook Pro 14", welke ik binnen een dag teruggestuurd heb (gillend). Mooi hoor zo'n Macbook, maar kan niet wennen aan MacOS (voor de tweede keer). Dus gewoon weer lekker Windows en ik heb nu een XPS 9370 13" 4k. Nu twijfel ik over het scherm wat ik moet kiezen, wederom de 4k of dit keer de OLED.
Helaas als je gaat configureren voor de XPS 15 OLED dan kiest ie ook gelijk de duurste videokaart. Misschien moet dit icm hiermee, maar kan ook zijn dat een andere configuratie niet goed op voorraad is.
Wat denken jullie? OLED of 4K
EDIT:
En dan nog de nieuwe XPS 15 of de huidige. De nieuwe zou me totaal € 2920 kosten en de oude € 1920,- dus scheelt 1k.
Verschil is 11de of 12de gen Intel i7 en 16gb of 32gb. Ik ben benieuwd of die hoge meerprijs dus echt nodig is Als is de oude niet meer op voorraad zie ik nu net
Helaas als je gaat configureren voor de XPS 15 OLED dan kiest ie ook gelijk de duurste videokaart. Misschien moet dit icm hiermee, maar kan ook zijn dat een andere configuratie niet goed op voorraad is.
Wat denken jullie? OLED of 4K
EDIT:
En dan nog de nieuwe XPS 15 of de huidige. De nieuwe zou me totaal € 2920 kosten en de oude € 1920,- dus scheelt 1k.
Verschil is 11de of 12de gen Intel i7 en 16gb of 32gb. Ik ben benieuwd of die hoge meerprijs dus echt nodig is Als is de oude niet meer op voorraad zie ik nu net
[ Voor 20% gewijzigd door Redondo1982 op 31-03-2022 12:40 ]
I don't have dreams, I have goals!!