Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
Gundogan schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 18:35:
[...]

Nou poepoe, wat een snelheid. :) (dit is nog met een muis trouwens op een source port met always run, wat ik dus niet bedoelde)

[video]
Ook dan is het lopen in de originele game een stuk sneller. Als je dat niet ziet, zou ik toch eens een bril overwegen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 15-05 10:16
Originele doom is plat 3d niet te vergelijken dus met de nieuwe doom.
Ben al redelijk ver met de campaign paar missies nog dan gaat hij de kast in.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 08:43

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Topicstarter
quote:
bram1984 schreef op zondag 29 mei 2016 @ 07:04:
[...]

Ook dan is het lopen in de originele game een stuk sneller. Als je dat niet ziet, zou ik toch eens een bril overwegen.
En dus niet springen en je moet draaien met het keyboard. Zelf al ben je behendig met draaien met de ene hand en strafen met de andere hand en constant shift ingedrukt houden voor rennen en nog eens snel bij alle cijferknoppen kunnen voor wapenwissels, dan alsnog is de originele Doom niet sneller. Mag ook wel met de limitaties van de originele Doom. Ik zou de roze nostalgie zonnebril maar af doen.

(overigens zijn in Doom als DOOM de normale bewegingssnelheid ongeveer 300 units, zelfde in Quake(3), maar in Quake kan je nog onbeperkt strafejumpen dus aan die snelheden kom je nooit)

(en nog even nagetest in E1M1 aangezien die in beide games zit. Vanaf de eerste deur je die je kan openen tot aan de blauwe inham waar op de makkelijkste moeilijkheidsgraad een normale soldier staat + wat armor shards. Op 60 frames per seconde:
DOOM 2016: 160 frames.
Doom normale loopsnelheid: 172 frames.
Doom rennen: 93 frames.
Dus ja, de normale loopsnelheid in Doom en DOOM zijn dus ongeveer gelijk. Je kan rennen in Doom, maar nogmaals: geen mouselook, niet springen, niet tot nauwelijks verticale interactie en constant een knop inhouden voor rennen.)

Gundogan wijzigde deze reactie 29-05-2016 10:52 (25%)

i7 4790K, 16GB, ASUS Z97-K, R9 Fury

Acties:
  • 0Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 15-06 21:59
Voor mensen met crashes...sinds ik de Virtual Texturing Page Size - stond op ultra - heb verlaagd bij settings geen enkele crash of ctd meer gehad.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nemesizz
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 25-06 20:28

Nemesizz

Untouchable

Gisteren de platinum trophy gehaald! >:) Of...is het vannacht? (was inmiddels 1:30 ofzo) Nouja, hij is binnen!
(voor degene die geen Playstation trophies snappen; platinum is 100% game complete, dus alle achievements)

De ultra-nightmare run was toch iets spannender dan gehoopt. Kon blijkbaar de difficulty niet hoger dan Ultra Violence zetten in m'n 'main game' (waar ik de wapens, runes en bijbehorende upgrades heb). Dus even nagezocht en er zat niet anders op dan een ander save-game slot te pakken en een fresh start te doen (dus geen wapens, geen runes, en al helemaal geen upgrades).

Dat is dus wel even weer wennen, je hebt amper ammo, moet (weer) oppassen voor explosive barrels, en geen double jump. Maar gelukkig, heb het in 1x gehaald (je hoeft alleen The UAC op Ultra Nightmare te halen voor de trophy/achievement). En het klinkt makkelijker dan het is, want met 2 hooguit 3 tikken ben je wel dood.
Dingen zoals armor en health packs geven maar +1 healt (niet de gebruikelijke +5 +10 of meer), alleen glory kill health geeft +5.

Overal liggen ook death-markers waar andere players zijn dood gegaan, maar die van mij is er gelukkig niet bij (al was het soms echt kantje boord, 1x had ik maar 3 health over ofzo >:) ).

Denk dat ik gewoon verder ga op m'n normale game, en dan eens ultra violence proberen 8) .

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 08:24

Mrjraider

De mannelijke zuster

Vanmiddag Doom gehaald. Wauw.... wat een spel.. die secrets zijn nog aardig lastig te vinden. Hoofdstuk meltdown geen gevonden en ik meen toch echt alles drie keer te zijn rondgelopen :/ ach even door en ik doe de chapters een voor een opnieuw..

At the end of the line a survivor will be born

Acties:
  • 0Henk 'm!

• internaut
Indeed..net als je denkt dat je echt overal bent geweest kom je erachter dat je niet alle secrets hebt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 08:08

Blaat

Hardware fanaat!

Ik heb vorige week een Asus PG279Q monitor gehaald en daar kreeg ik gratis DOOM bij.

Heerlijk spel, weer ouderwets knallen! _/-\o_

Eindelijk weer eens een game die lijkt op de shooters van vroeger (zoals UT, Quake etc..). Rondspringen, knallen en powerups pakken! :+

Blaat wijzigde deze reactie 30-05-2016 07:58 (4%)

Asus C7H | AMD Ryzen 7 2700X | 16GB DDR4 3600C15 | AMD Radeon VII | Samsung 970 EVO 1TB | LG 27UK850-W | Corsair HX1000i | Custom Loop

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tiwazz
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 06:41
Ik hoop dat Doom een groot commercieel succes wordt zodat andere ontwikkelaars ook dit soort 'old school' shooters gaan maken.

Bethesda is in ieder geval goed bezig met eerst Wolfenstein en Doom. Hopelijk hierna Quake :).

Nikon D610 - Nikkor 18-35mm f3.5-4.5 - Nikkor 28mm f1.8 - Nikkor 50mm f1.8 - Nikkor 105mm f2.8 micro | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jreijmer
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 25-06 14:19
quote:
Gundogan schreef op zondag 29 mei 2016 @ 10:05:
[...]

En dus niet springen en..... verticale interactie en constant een knop inhouden voor rennen.)
Uhm, knop inhouden voor rennen was nooit een probleem (rust stand pink bij mij). Mouselook werkte prima (links/rechts kijken, want meer deed 't niet echt en 'auto-aim' naar boven maakte 't makkelijker). Dus ja, Doom gaf met het rennen een sneller gevoel aan. En muis werkte al vanaf 't begin (mits je mouse drivers geladen had in de config.sys). Daarnaast vroeger ook veel zitten knutselen met QEMM zodat je meer geheugen had om doom te kunnen draaien... memories.... :-)

Leukste was dat iedereen dan 't kleinste scherm gebruikte en je dus effectief naar 300 pixels zat te kijken waar hopelijk een tegenstander binnen te vinden was :-)

jreijmer wijzigde deze reactie 30-05-2016 12:08 (38%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
quote:
jreijmer schreef op maandag 30 mei 2016 @ 11:28:
[...]

Uhm, knop inhouden voor rennen was nooit een probleem (rust stand pink bij mij). Mouselook werkte prima (links/rechts kijken, want meer deed 't niet echt en 'auto-aim' naar boven maakte 't makkelijker). Dus ja, Doom gaf met het rennen een sneller gevoel aan. En muis werkte al vanaf 't begin (mits je mouse drivers geladen had in de config.sys). Daarnaast vroeger ook veel zitten knutselen met QEMM zodat je meer geheugen had om doom te kunnen draaien... memories.... :-)

Leukste was dat iedereen dan 't kleinste scherm gebruikte en je dus effectief naar 300 pixels zat te kijken waar hopelijk een tegenstander binnen te vinden was :-)
Probleem van de muis in de orginele Doom is dat de naar voren/achteren bewegen ook naar voren/achteren lopen wordt als ik het mij goed herinner. Het was meer een emulatie dan een echte mouse look (had Heretic dat niet als eerste?). Moet je weer gaan klooien met verticale sens. :p

Maar alleen rennen of niet maakt je game niet perse sneller. Doom 3 heeft strafejumpen EN sprinten, maar dat kan je nou niet echt snel noemen in vergelijking met Doom of DOOM. :) DOOM geeft je zoveel meer opties qua verticaliteit en de tegenstanders gebruiken dat ook natuurlijk. Imps bijvoorbeeld springen tegen muren op, rennen en gooien al een vuurbal terwijl ze dat doen. Dan is Doom gewoon veel statischer.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jreijmer
quote:
Gundogan schreef op maandag 30 mei 2016 @ 11:53:
[...]

Probleem van de muis in de .... veel statischer.
Hahahaha, inderdaad. Muis naar voren/achteren compenseerde je dan 'live' met je toetsenbord ;-)

En 'mobiliteit' is zeker beter in DOOM dan in good ol' fashion Doom :-) Het is overigens wel moeilijk vergelijken, in Doom waren de levels zo gebouwd / gebaseerd op de controls toen, en dat geld natuurlijk hetzelfde voor DOOM nu. Persoonlijk omdat Doom dus een straightforward runner is houdt dat ook het gevoel van snelheid vast. Bij DOOM heb ik dat niet als ik ergens op moet klimmen enz. Dat haalt 't gevoel van snelheid er een beetje uit.

jreijmer wijzigde deze reactie 30-05-2016 12:07 (31%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mrjraider

Mrjraider

De mannelijke zuster

In middels een aantal levels verder maar ik heb toch een aantal meh punten:
- Sprinten; dat bestaat tegenwoordig dus niet meer jammer want soms is het best handig
- Rune Trials; inmiddels heb ik er twee behaald de overige wisten mij tot waanzin te drijven (goed die sla ik over) een aantal zijn met een controler echt niet te doen :N (of iets met goed geluk)
- Damage indicator; ook deze mis ik. Soms draai ik gewoon rondjes in de hoop een demon tegen te komen als ik geraakt wordt :+
- Flashlight; High Tech wapens, kei goeie suit die redelijke hoogtes weet te weerstaan maar anno 2200 geen zaklampje in kunnen bouwen :/ Jammer weer.

Verder dan dat is een een toffe shooter waar je zo een aantal uurtjes aan bezig bent :Y

Acties:
  • +1Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 05:21
quote:
Tiwazz schreef op maandag 30 mei 2016 @ 10:56:
Ik hoop dat Doom een groot commercieel succes wordt zodat andere ontwikkelaars ook dit soort 'old school' shooters gaan maken.

Bethesda is in ieder geval goed bezig met eerst Wolfenstein en Doom. Hopelijk hierna Quake :).
Zo lang ze de multiplayer outsourcen elke keer kan ik het nog niet 'goed bezig' noemen ;)

Quake 4 lieten ze ook over aan een andere dev, en dat duurde toen 6 maanden voordat het redelijk was. Niet lang daarna was de MP dood en ging iedereen terug naar Q3A/QuakeLive.

Mijn YouTube

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tiwazz
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 06:41
quote:
kevz schreef op maandag 30 mei 2016 @ 21:05:
[...]

Zo lang ze de multiplayer outsourcen elke keer kan ik het nog niet 'goed bezig' noemen ;)

Quake 4 lieten ze ook over aan een andere dev, en dat duurde toen 6 maanden voordat het redelijk was. Niet lang daarna was de MP dood en ging iedereen terug naar Q3A/QuakeLive.
Als dit soort games een commercieel succes worden is de kans ook groter dat een dergelijke multiplayer populairder wordt en misschien wel gemaakt wordt.

Dat zou echt geniaal zijn, speel regelmatig Quake Live! De alpha van Unreal Tournament is ook een goede stap in de richting om dit soort multiplayers populairder te maken alleen ben ik niet zo van de Unreal Tournament movement.

Nikon D610 - Nikkor 18-35mm f3.5-4.5 - Nikkor 28mm f1.8 - Nikkor 50mm f1.8 - Nikkor 105mm f2.8 micro | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 15-05 10:16
ben nu bij de eindbaas.. op ultra-violence.. wat een klootzak!
Ik moet hem begin van de avond verslaan want wil aan blood & wine beginnen.

iemand tips?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
quote:
kevz schreef op maandag 30 mei 2016 @ 21:05:
[...]

Ze zijn bij id op zoek naar programmeurs voor multiplayer, anti-cheat en storefronts voor franchises zoals DOOM en Quake. O-)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 08:39
Zijn er penalty's aan het niet halen van de secrets? Dat soort gimmicks kunnen we echt gestolen worden!
Ik wordt er helemaal paranoia van in games waar je overal naar extra (en nutteloze) dingen moet zoeken.
In Uncharted met ik ook al elke keer overal elke kamer doorzoeken om maar niet het gevoel te hebben dat ik iets mis. Die challenges per level zijn nog wel leuk, daar wil ik nog wel iets mee, maar overal die secrets zoeken.. bah bah.

Verder blijft het wel heeeerlijk schieten, zelfs op de PS4 ziet het er geweldig uit en speelt het boven verwachting lekker met controller (pc gamer van origine).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 23:02

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

quote:
Predje schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 11:44:
Zijn er penalty's aan het niet halen van de secrets? Dat soort gimmicks kunnen we echt gestolen worden!
Ik wordt er helemaal paranoia van in games waar je overal naar extra (en nutteloze) dingen moet zoeken.
In Uncharted met ik ook al elke keer overal elke kamer doorzoeken om maar niet het gevoel te hebben dat ik iets mis. Die challenges per level zijn nog wel leuk, daar wil ik nog wel iets mee, maar overal die secrets zoeken.. bah bah.

Verder blijft het wel heeeerlijk schieten, zelfs op de PS4 ziet het er geweldig uit en speelt het boven verwachting lekker met controller (pc gamer van origine).
Je mist dan een deel van de upgrades voor je wapens en pak. Opzich kan het ook zonder, maar met is net iets makkelijker.

Van de week een mooie hoge resolutie afbeelding van Doom gevonden en die bij Hema laten afdrukken op foto papier (75x50cm) en die is toch best goed gelukt:

En de kwaliteit is echt uitmuntend;

8)

The Outsider

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 08:39
@Meelobee; die afbeelding is heel cool!

Upgrades wil ik dan weer wel! Bah, moet ik toch maar weer overal gaan zoeken...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Er zijn een paar upgrades op je suit waarmee je sneller op je levelmap ziet waar de goodies zitten.

PC Specs
Why BF4 is broken & current state gaming industry

Acties:
  • +1Henk 'm!

• The Jackel
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 19-06 09:27
quote:
justifire schreef op maandag 23 mei 2016 @ 10:16:
[...]

Draait fantastisch !
Zelfs in de chaotische stukken waar werkelijk alles door je scherm heen draaft blijft het gewoon soepel lopen.
Merk wel dat de Xbox flink belast word aangezien dit het enigste spel is dat de One veranderd in een stofzuiger :P

Gisteren nog even MP geprobeerd, wil het best graag een kans geven maar nee... waardeloos :|
Ik heb de game toch maar gehaald. Wat is de SP bruut zeg! Je krijgt gewoon weer het old school Doom gevoel!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 24-06 21:33
Ze zouden modden echt toe moeten staan om dit soort games om online met games als Counterstrike mee te kunnen. Het is in de basis gewoon supervet, ook de SP, maar online is het gewoon niet goed genoeg.

Luxicon wijzigde deze reactie 31-05-2016 15:27 (29%)

PS4 & Racen? Doe mee met Project Cars 2 & zie PSNRacing.nl voor een league

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 07:30

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

quote:
Meelobee schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 12:16:
[...]

Je mist dan een deel van de upgrades voor je wapens en pak. Opzich kan het ook zonder, maar met is net iets makkelijker.

Van de week een mooie hoge resolutie afbeelding van Doom gevonden en die bij Hema laten afdrukken op foto papier (75x50cm) en die is toch best goed gelukt:

8)
Had het op Reddit al tegengekomen :)
Ja hij is wel zeker geslaagd de poster.
Heb er bij de CE edition 2 bijgekregen, maar die zitten nog ingepakt (weet niet hoe ze er uitzien).

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 00:03

SpoekGTi

wat nou 30 tekens..verdulleme

quote:
BlaSfem0n schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 15:59:
[...]

Had het op Reddit al tegengekomen :)
Ja hij is wel zeker geslaagd de poster.
Heb er bij de CE edition 2 bijgekregen, maar die zitten nog ingepakt (weet niet hoe ze er uitzien).
Is jou CE dan anders dan de mijne? Ik heb alleen een Steel case + DLC en een 30CM hoge Revenant

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• BlaSfem0n
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 07:30

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

quote:
SpoekGTi schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 21:17:
[...]

Is jou CE dan anders dan de mijne? Ik heb alleen een Steel case + DLC en een 30CM hoge Revenant
Ja ik ook, maar heb nog apart een doom doosje meegekregen met 2 posters erin. Kan ook een pre-order extraatje geweest zijn of zo.

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

• SpoekGTi
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 00:03

SpoekGTi

wat nou 30 tekens..verdulleme

quote:
BlaSfem0n schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 08:26:
[...]

Ja ik ook, maar heb nog apart een doom doosje meegekregen met 2 posters erin. Kan ook een pre-order extraatje geweest zijn of zo.
Vaag, zal wel weer bij een e-tailer een dealtje zijn geweest ja :)

Nah jah, inmiddels kleine kinderen dus de posters kan ik toch niet ophangen :)

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• be3a18
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 24-06 12:06
Op mijn PC is Doom veel te donker en zijn de teksten bij de keuze menu's erg onscherp; ik heb een snelle i5 en een GTX980 en 16 GB geheugen. Volgens mij ging het mis bij het voorinstellen bij het voor het eerst starten van de game. Heb nieuwste drivers Nvidia gedownload, hielp niks. Ben Doom nu aan het herïnstalleren.

Iemand enig idee?

• jreijmer
Denk je dat je een schermprintje kunt maken? en eentje van je instellingen. Donker = mogelijk brightness aanpassen en 'onscherpe tekst' kan in 1 van de grafische instellingen zitten.

• be3a18
Mijn herstel operatie heeft niks geholpen; alle verkeerde instellingen zijn blijven staan. Ik kan Doom ook niet opnieuw instellen (de helderheid). Ik heb wel een schermafdruk, maar hoe zet ik die hier neer. Kan ook niks vinden over Doom verwijderen uit de cloud.

Assistentie dringend gewenst...

• TFZ61
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 24-06 19:08
quote:
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]

8)
Nice... deze had ik gevonden, met wat handtekeningen. (weet niet of ze van ID zijn) LINK

DIe van jou heb ik ook gevonden, voor de liefhebbers: LINK

TFZ61 wijzigde deze reactie 02-06-2016 22:40 (8%)

• be3a18
Ben er achter gekomen hoe ik Steam Cloud files kan verwijderen;dat is inmiddels gebeurd. Heb game ook weer verwijderd vanaf PC; morgen weer herïnstalleren.

Vraag me nog steeds af hoe ik hier jpg's moet neerzetten?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Ik gok dat herinstalleren geen nut heeft, maar dat je wellicht ergens een instelling over het hoofd ziet.
Maak eens wat screenshots van de menu's met grafische instellingen en post die hier.

Een afbeelding kan je hier plaatsen door hem eerst ergens te uploaden (bv op imgur.com) en dan de link naar de afbeelding tussen img tags:

[ img]url van je afbeelding[ /img] maar dan zonder spaties in de tags.

The Outsider

Acties:
  • 0Henk 'm!

• be3a18
Hier de schermafdruk (lijkt echt nergens naar):

http://imgur.com/oUqAfeO

Acties:
  • 0Henk 'm!

• be3a18
Oke, dat werkt dus niet; graag een werkende methode om mijn schermafdruk hier te plaatsen...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fugitive2008
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 25-06 14:51

dit moet em zijn [ img=544,912]http://i.imgur.com/oUqAfeO.jpg[ /img] (zonder spaties) je was '.jpg' vergeten erachter te zetten

Heb je al de laatste drivers geinstalleerd of juist een eerdere driver van je videokaart soms wil dit nog weleens helpen. Gechecked of dit ook bij andere games voorkomt?

Fugitive2008 wijzigde deze reactie 03-06-2016 12:02 (57%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• be3a18
Ok, bedankt voor alsnog laten zien schermafdruk.

Ja, heb gisteren al nieuwste Nvidia driver geïnstalleerd voor de GTX980. Hielp helemaal niks.
Heb zojuist Wolfenstein The New Order getest (ook van id software); niks mis mee.

• F0nz0
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 31-05 15:03
quote:
be3a18 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 21:23:
Op mijn PC is Doom veel te donker en zijn de teksten bij de keuze menu's erg onscherp;
Heb je dit al geprobeerd?
- In Doom: Gamma hoger zetten in Settings--> Video --> Gamma.
- In Windows, uitschakelen Adaptive Brightness: http://www.howtogeek.com/...fix-dark-screen-problems/.

i5-4690K | Asus Maximus VI Gene | 16GB | Asus Hyper M.2 X4 | 256GB Samsung 950PRO | Sapphire Radeon RX 480 NITRO+ 8G OC | be quiet! Dark Power Pro 650W | Onkyo TX-NR636 | KEF LS50 | KEF KHT2005 | KEF PWS2010 | Philips 55OLED803

Acties:
  • 0Henk 'm!

• be3a18
Ga ik proberen als een herïnstallatie vanavond weer niks oplevert.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• be3a18
Na een schone installatie werkt nu alles naar behoren (kreeg weer keuze scherm om helderheid in te stellen). Heb eventjes gespeeld; ziet er mooi uit!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Adamoland
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 03-06 20:46

Adamoland

Multithreaded Tweaker

quote:
[...]

linkie?

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

The Outsider

• Mrjraider

Mrjraider

De mannelijke zuster

Ik kan echt genieten van ouderwetse shooters zoals Doom. Wel vind ik dat de balans tussen een gevecht en slim met je ammo en spullen omgaan en als een debiel om je heen schieten in de hoop dat je wat raakt omdat er zoveel grote demonen spawnen op veel momenten zoek is. Het is dan knallen en hopen dat je niet zes keer dood gaat om vervolgens opnieuw te beginnen vanaf de checkpoint. Dus Doom ligt voorlopig aan de kant, als ik aan een ding een godsgruwelijk hekel heb is het dat wel :+

• ErikRo
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 24-06 15:04
Na 45 uur in Doom te hebben gespeeld over 2 weken en nog elke avond een potje speel door opnieuw wat levels door te gaan op zoek naar secrets die ik eerst heb gemist ben ik sinds een paar dagen van 0 crashes naar continu crashen gegaan. Heb al wat tips geprobeerd van internet als virtiual mem vergroten dan wel verkleinen, AA uitzetten. Tot nu helpt niets level Lazarus kan ik gegarandeerd niet uitspelen voor de helft crash ik al naar desktop.

Erg jammer en ook gek enige wat veranderde was dat ik steeds meer wapens upgrades heb gekregen tot bijna max. Nu maar wachten op en patch ooit...

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

• Dekaasboer
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 25-06 19:48
quote:
be3a18 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 21:23:
Op mijn PC is Doom veel te donker en zijn de teksten bij de keuze menu's erg onscherp; ik heb een snelle i5 en een GTX980 en 16 GB geheugen. Volgens mij ging het mis bij het voorinstellen bij het voor het eerst starten van de game. Heb nieuwste drivers Nvidia gedownload, hielp niks. Ben Doom nu aan het herïnstalleren.

Iemand enig idee?
Heb je je scherm gekloond staan met een ander scherm?

Dat werkt niet met Doom. Heb ik ook last van |:(

http://axrotterdam.blogspot.nl

• Scifo83
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 25-06 17:31
quote:
ErikRo schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 22:01:
Na 45 uur in Doom te hebben gespeeld over 2 weken en nog elke avond een potje speel door opnieuw wat levels door te gaan op zoek naar secrets die ik eerst heb gemist ben ik sinds een paar dagen van 0 crashes naar continu crashen gegaan. Heb al wat tips geprobeerd van internet als virtiual mem vergroten dan wel verkleinen, AA uitzetten. Tot nu helpt niets level Lazarus kan ik gegarandeerd niet uitspelen voor de helft crash ik al naar desktop.

Erg jammer en ook gek enige wat veranderde was dat ik steeds meer wapens upgrades heb gekregen tot bijna max. Nu maar wachten op en patch ooit...
Zelf ook gisteren continu crashes uit het niets. Kzit ook ergens op het einde.

Soit, opt internet gelezen om steam overlay uit te schakelen. Vandaag 2 uur gespeeld en geen crashes.

iRacing Profiel

• ErikRo
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 24-06 15:04
Steam overlay had ik ook uitgezet idd. Geen verschil

Klonen kan ik wel naar tv maar die staat alleen aan als ik film op tv wil kijken maw ik heb twee schermen maar ik gebruik er altijd eentje. Kan ik ook makkelijk zien zodra ik film wil kijken verkleint beeld op pc scherm naar 1080P ipv 1440P

Net nog even 1e twee levels gespeeld die gaan nog wel goed.

Er is ook geen update van drivers geweest voor beeldscherm of een nieuwe Doom. Of Win10 moet wat gedaan hebben op achtergrond.

ErikRo wijzigde deze reactie 08-06-2016 23:19 (15%)

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
Zaken als bots, private matches en een server browser zitten in de pijpleiding.

http://www.pcgamer.com/do...-to-get-some-tlc-from-id/

Volgens mij hebben ze ook wat aan wapen balancering gedaan. Onder andere de rocket launcher lijkt iets meer damage te doen (60 direct hit en meer splash damage).

Acties:
  • +1Henk 'm!

• jreijmer
Aankomende SP update:
quote:
Hey folks,

We hope you’ve been enjoying your time playing DOOM! It’s been less than a month since launch, but the team at id Software has been hard at work preparing to deploy DOOM’s next game update, which will arrive later this month.

In the meantime, today we are releasing a multiplayer improvement update for DOOM. This includes rebalancing of some multiplayer weapons based on your feedback: the Chaingun, Rocket Launcher, and Combat Shotgun. This update will also reduce the wait time between matches to 60 seconds. Last but not least, Clan Arena and Freeze Tag will now require the winning team to complete 5 rounds in order to win the match. The multiplayer improvement update will begin today at 10:30 ET —this is a server-side update, and will not require a download, though it will require a server outage, which we anticipate will be about an hour. As always, we appreciate your feedback and we hope you’ll continue to let us know your thoughts.

For DOOM’s next game update, we will be releasing the patch notes later this month, which will include several improvements and features. We thought it was important to share some of those improvements with you now:

Added Photo Mode for taking in-game screenshots
Added Classic DOOM weapon placement/view model option (1st person view option)
Added new Snapmap features (including skybox windows) and AI pathing and logic fixes.
Fixed various bugs including players accidentally triggering Dev Mode and Trophy/Achievement bugs (IDKFA, Every Nook and Cranny).

These are just a few of the improvements and fixes coming later this month, but we wanted to provide an update as soon as we could. Thank you all for your continued support. We greatly appreciate you taking the time to provide your feedback. We hope you’re enjoying your time in-game and we can’t wait to share more with you soon.
https://community.bethesda.net/thread/23941

Multiplayer update is actief met onderstaande info:
quote:
Today we are releasing a multiplayer improvement update for DOOM. This includes:

Rebalancing of some multiplayer weapons based on your feedback: the Chaingun, Rocket Launcher, and Combat Shotgun.
Reducing the wait time between matches to 60 seconds.
Clan Arena and Freeze Tag will now require the winning team to complete 5 rounds in order to win the match.

We expect this multiplayer improvement update to begin today at 10:30 ET —this is a server-side update, and will not require a download, though it will require a server outage. We anticipate the outage to last about an hour. We will provide an update once the maintenance is complete. Thank you for your patience.

Update: The multiplayer update is now live and the servers are back online. Thanks for your patience!
https://community.bethesda.net/message/132095#132095

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
quote:
Originele Doom viewmodel klinkt leuk, hopelijk ook met 2d weaponmodels. Voor de originele Doom games heb je juist weer mods die de nieuwe wapens toevoegen. :)

• jreijmer
Geniaaaaaaaaal! :D Ik weet wat ik dit weekend weer afstof! :)

• Scavy
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 19-06 15:50
Ik wilde ff melden dat ik nu alle levels heb kunnen overdoen zonder crash, er is een patch uitgekomen en deze lijkt het dus verholpen te hebben.
Ik ben iig blij en ik ga nu eindelijk fully armed de eindbaas te lijf

edit:
En op 1e try uitgespeeld (ultra-violence)
Voel een replay aankomen op nightmare >:) , jezus wat een wrede game (afgezien dan van het gezeik met de crashes op pc)

Scavy wijzigde deze reactie 13-06-2016 02:18 (28%)

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

quote:
Mrjraider schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 18:46:
Ik kan echt genieten van ouderwetse shooters zoals Doom. Wel vind ik dat de balans tussen een gevecht en slim met je ammo en spullen omgaan en als een debiel om je heen schieten in de hoop dat je wat raakt omdat er zoveel grote demonen spawnen op veel momenten zoek is. Het is dan knallen en hopen dat je niet zes keer dood gaat om vervolgens opnieuw te beginnen vanaf de checkpoint. Dus Doom ligt voorlopig aan de kant, als ik aan een ding een godsgruwelijk hekel heb is het dat wel :+
Meer glory kills maken, dan krijg je meer health en ammo. En als je ze eenmaal hebt; de juiste runes gebruiken, dat kan een hele boel schelen in een gevecht.

Meelobee wijzigde deze reactie 13-06-2016 09:14 (6%)

The Outsider

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
Op E3 werden volgende zaken aangekondigd:

- Meer SnapMap assets waaronder Hell.
- Echte singleplayer mode voor SnapMap waardoor je meer dan twee wapens tegelijk kan hebben.
- Gratis klassieke deathmatch modes, CTF genaamd Exodus en een capture and hold mode genaamd Sector voor de multiplayer.
- Eerste DLC heet Unto the Evil met drie nieuwe maps (Offering, Cataclysm en Ritual), nieuw wapen (UAC EMG Pistol), nieuw equipment (Kinetic Mine) en een nieuwe demon (Harvester).
- Demo met het eerste level.

Gundogan wijzigde deze reactie 13-06-2016 12:38 (8%)

• Scavy
Ik wou de game nadat ik hem heb uitgespeeld op Ultra-Violence nog een keer spelen met al mijn wapens en upgrades op Nightmare maar dat schijnt dus niet te kunnen. Je kan opnieuw beginnen maar dan wel zonder alles wat je hebt vrijgespeeld.
Je kan ieder level apart opnieuw spelen met al je verdiensten maar dan alleen op ultra-violence of een makkelijkere moeilijkheidsgraad dus ook hier kan je geen Nightmare kiezen 8)7
Toch een beetje jammer en voor mij is de lol dan nu iig af om hem nog een keer te spelen.

Scavy wijzigde deze reactie 16-06-2016 09:48 (9%)

• StarWolfer
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 20-06 09:27
quote:
Tot nu helpt niets level Lazarus kan ik gegarandeerd niet uitspelen voor de helft crash ik al naar desktop....

Ik wordt er ook helemaal gek van. Wat een crashes. Ben nu aan het proberen om bij een volgende checkpoint te geraken in level Lazarus, zonder dat ie crashed. Laat ze dit alsjeblieft fixen (volgens mij is de oorzaak nog compleet onbekend als ik het DOOM forum en Steam forum lees, dus ik denk dat het nog wel even duurt)

• Scavy
quote:
StarWolfer schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 14:25:
[...]

Ik wordt er ook helemaal gek van. Wat een crashes. Ben nu aan het proberen om bij een volgende checkpoint te geraken in level Lazarus, zonder dat ie crashed. Laat ze dit alsjeblieft fixen (volgens mij is de oorzaak nog compleet onbekend als ik het DOOM forum en Steam forum lees, dus ik denk dat het nog wel even duurt)
Heb je al gespeeld sinds maandag?
Bij mij zijn de crashes compleet verdwenen sinds dat er een patch is uitgekomen.

• StarWolfer
quote:
Scavy schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 14:39:
[...]
Heb je al gespeeld sinds maandag?
Bij mij zijn de crashes compleet verdwenen sinds dat er een patch is uitgekomen.
Ja, het is er echt niet beter op geworden. Zal vanavond Steam Overlay eens op uit proberen te zetten.

- Heb laatste Nvidia drivers.
- Specs: gallery: StarWolfer

• Scavy
quote:
StarWolfer schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 14:42:
[...]

Ja, het is er echt niet beter op geworden. Zal vanavond Steam Overlay eens op uit proberen te zetten.

- Heb laatste Nvidia drivers.
- Specs: gallery: StarWolfer
Oh ok dat is balen, dan heb ik blijkbaar gewoon geluk gehad :/

• StarWolfer
quote:
Scavy schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 14:44:
[...]
Oh ok dat is balen, dan heb ik blijkbaar gewoon geluk gehad :/
Ik heb Steam Overlay uitgezet. Het zal wel niet uitmaken, en eigenlijk geloof ik er niet in, maar 4 uur! zonder problemen kunnen spelen (neem nu zelf even een break) . Geen enkele crash dus. Misschien had ik mazzel dat ik zonder crashes het Lazarus level doorkwam. Geen idee, maar wel blij dat ik eindelijk een soepele dag had :)

StarWolfer wijzigde deze reactie 16-06-2016 21:10 (6%)

• PilatuS
  • Registratie: september 2002
  • Niet online
Ik heb het idee dat die crashes nogal random zijn. Ik ben nu bijna door de 2e playthrough heen en heb totaal 2 crashes gehad. Verder niets aan de config of andere dingen veranderd.

• StarWolfer

Iemand enig idee wat dit voor dingen zijn ? Ze maken ook geluid.
Weet niet of het een functie heeft, of gewoon decor opvulling. Ze kunnen niet kapot, en ik kan ze niet oppikken. :)

• Scavy
quote:
StarWolfer schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 21:34:
[afbeelding]

Weet niet of het een functie heeft, of gewoon decor opvulling. Ze kunnen niet kapot, en ik kan ze niet oppikken. :)
Gooi eens wat granaten weg, dan kan je ze wel oppikken :+

• Alpha Bootis
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 15-07-2016
quote:
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]

8)
_/-\o_

Lijst er om heen en ophangen.
Ik vraag me af hoe dat er uit zou zien op een canvas.

• 414524
  • Registratie: juni 2019
  • Niet online
vervelend om te lezen dat er op de pc performance problemen zijn, dat zou eigenlijk niet mogen... op de ps4 loopt hij prima, weliswaar gedownscaled tov pc natuurlijk, speelt prima weg!

• Vrijdag
  • Laatst online: 08:35
quote:
StarWolfer schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 21:34:
[afbeelding]

Is dat niet zo'n siphon grenade?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mastadont
  • Laatst online: 07:20

Wat een enorm lekkere game zeg....zit er pas net in, maar wat een heerlijk gevoel geeft het :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bo Hendriks
  • Registratie: januari 2014
Brutal Doom blijft BRUUT! En hij is nog COOP te spelen ook.

Bo Hendriks wijzigde deze reactie 27-06-2016 22:55 (65%)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

quote:
Alpha Bootis schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 12:29:
[...]

_/-\o_

Lijst er om heen en ophangen.
Ik vraag me af hoe dat er uit zou zien op een canvas.

8)

Edit: plaatje wat kleiner gemaakt

@hieronder, Thanks, de lijst maakt hem wel helemaal af. Moest wel rondom een stukje van de poster af snijden, de poster zelf is 50x75cm en de lijst is 50x70.

Meelobee wijzigde deze reactie 28-06-2016 14:44 (28%)

The Outsider

• Alpha Bootis
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 15-07-2016
Nice!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
Update voor morgen:

https://bethesda.net/#en/...-june-30th/2016/06/28/152

Met klassieke weapon viewmodel optie, meer SnapMap assets en crosshair opties voor MP.

• Bacchus
  • Registratie: januari 2001
  • Nu online
quote:
Meelobee schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 14:41:
[...]

[afbeelding]

8)

@hieronder, Thanks, de lijst maakt hem wel helemaal af. Moest wel rondom een stukje van de poster af snijden, de poster zelf is 50x75cm en de lijst is 50x70.
Hm, vooral die reflectie in je bureau van het Doom-logo op je scherm maakt het af wmb. :D

• Zanac-ex
  • Registratie: februari 2011

• SideShow
  • Laatst online: 25-06 16:21

SideShow

Administrator

Hmz, het spel draait niet echt veel beter hier. Heb het gevoel dat er sync problemen zijn want het voelt niet smooth met of zonder vsync. MSI afterburner overlay werkt ook niet dus moest de ingame metrics gebuiken en had volgens die toch steeds 60+ fps. Toch voelde het niet echt vlot.

Voorlopig weer naar opengl dus.

• Zanac-ex
  • Registratie: februari 2011
quote:
SideShow schreef op maandag 11 juli 2016 @ 18:27:
Hmz, het spel draait niet echt veel beter hier. MSI afterburner overlay werkt ook niet dus moest de ingame metrics gebuiken en had volgens die toch steeds 60+ fps.
Voorlopig weer naar opengl dus.
AMD of nVidia?
Dat de overlay niet meer werkt is makkelijk verklaarbaar, Afterburner ondersteund Vulkan (nog) niet.

Mijn Dual CPU Opteron 2435 (12 Core@2.6) met R9-380 loopt een stuk vlotter op Full HD.
Frame drops zijn helemaal weg.
Later vanavond op eens om mijn 2600k met Titan SLI proberen, hoop dat SLI nu eindelijk werkt.

• SideShow
  • Laatst online: 25-06 16:21

SideShow

Administrator

Nvidia 970 gtx hier, 1440p alles op max. Had voorheen meestal 60fps, nu met vulkan ook, maar voelt toch precies minder vlot. Ook even met vsync settings gespeeld maar dat had weinig effect.

• RoaDHouse
  • Registratie: juli 2003
  • Nu online
Hier draait het super met vulkan op een MSI 1080X Gaming kaart. Voor de zekerheid de settings maar even na-gelopen maar alles staat nog op ultra.

Draai op een 34 inch B&Q 144hz 2560x1080 met een gemiddelde FPS van 140/170 met uitschieters naar 200 FPS.

• boe2
  • Registratie: november 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Zuiver AMD systeem hier, 6 jaar oude CPU, R9 280x GPU. De snelheidswinst is enorm. Met alle grafische opties op maximum is het zelfs een verdubbeling in framerate. Hiervoor draaide ik op medium en zat ik rond 50-60 fps. Nu draai ik bijna alles op max en zit ik gemiddeld rond 60-70 fps.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• dannbla
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 21:10
quote:
Meelobee schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 14:41:
[...]

[afbeelding]

8)

Heel gaaf! Heb je het plaatje zelf geprint ?

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
Gisteren een grote update met onder andere:

- Twee nieuwe gamemodes voor multiplayer (Sector is een soort van dubbele king of the hill en Exodus is een CTF variant).
- Hell assets voor SnapMap, je kan nu instellen dat je meer dan twee wapens tegelijk kan hebben en onder andere pistol en jump pads toegevoegd.
- Dubbel XP weekend in multiplayer.

Volgende week betaalde DLC. Free-for-all modes later als gratis update.

https://bethesda.net/#en/...-partyplay/2016/07/28/160

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Scavy
Die FFA wil ik dan nog wel een keer gaan proberen, toevallig gisteren nog eens DOOM opgestart maar ik vind het nog steeds jammer dat je geen nieuwe game kan starten op Nightmare of Ultra Nightmare met je eerder verdiende upgrades en wapens nadat je het spel uitgespeeld hebt op Ultra Violence.

• boe2
  • Registratie: november 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

quote:
Gundogan schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 12:00:

Volgende week betaalde DLC. Free-for-all modes later als gratis update.

https://bethesda.net/#en/...-partyplay/2016/07/28/160
Uit die blogpost:
quote:
Of course our work doesn’t stop with these updates. We’re currently hard at work on an arcade-style scoring mode with leaderboards for players who want to continue to test their skills in the campaign maps.
Cool! Dit was een zeer leuke feature in Bulletstorm, maar jammer genoeg is die game plat op zijn bek gegaan.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
quote:
boe2 schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 11:27:
[...]

Uit die blogpost:

[...]

Cool! Dit was een zeer leuke feature in Bulletstorm, maar jammer genoeg is die game plat op zijn bek gegaan.
Op zich leent deze game zich inderdaad voor (sector) speed- en scoreruns, dus mooi dat ze het gaan toevoegen. En met Ultra Nightmare nog wat extra spanning erbij. :)
quote:
Scavy schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 15:26:
Die FFA wil ik dan nog wel een keer gaan proberen, toevallig gisteren nog eens DOOM opgestart maar ik vind het nog steeds jammer dat je geen nieuwe game kan starten op Nightmare of Ultra Nightmare met je eerder verdiende upgrades en wapens nadat je het spel uitgespeeld hebt op Ultra Violence.
Ultra Nightmare met alle wapens en upgrades doet een beetje die modus teniet. Het moet niet te makkelijk worden. >:) En zelfs normale Nightmare is leuker om eerst door te spelen zonder NG+ modus. Maar begrijpelijk dat het misschien jammer is dat het niet meteen kan na Ultra Violence. Nightmare zou meteen beschikbaar moeten zonder dev console trucjes.

En verder is klassieke FFA nu al mogelijk in SnapMap omdat je max 15 wapens ofzo tegelijk kan dragen. Alleen weer jammer van 4 spelers max (hoewel dat met een kleine level size wel te doen is). Hopelijk wordt het op de PC in de toekomst 8 spelers max zodat ook klassieke 4v4 CTF mogelijk wordt.

• Scavy
4 spelers max in FFA? Dan laat maar weer zitten.
Ik dacht minimaal 16 man zoals je dat 20 jaar geleden had in bv HL deathmatch.

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
quote:
Scavy schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 00:22:
4 spelers max in FFA? Dan laat maar weer zitten.
Ik dacht minimaal 16 man zoals je dat 20 jaar geleden had in bv HL deathmatch.
4 speler max is alleen in SnapMap maps. De officiele modus zal wel 8 spelers of zoiets worden. 16 wordt een zooitje op de huidige maps. :)

• RoaDHouse
  • Registratie: juli 2003
  • Nu online
Ik begrijp sowieso niet waarom er geen FFA in zit vanaf day one.

• Scavy
quote:
Gundogan schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 08:21:
[...]

4 speler max is alleen in SnapMap maps. De officiele modus zal wel 8 spelers of zoiets worden. 16 wordt een zooitje op de huidige maps. :)
Oh ok dan had ik dat verkeerd begrepen en ga ik het alsnog checken ;)
quote:
RoaDHouse schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 09:22:
Ik begrijp sowieso niet waarom er geen FFA in zit vanaf day one.
Dat begrijp ik idd ook niet bij zo'n "oldskool" shooter als deze.

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
Waarschijnlijk omdat ze met free-for-all van het loadout model moeten afstappen. Dus wat extra werk om goede spawnpunten te vinden voor de wapens en als je het goed wilt doen, ook de wapenbalans specifiek aanpassen aan FFA. En het is dan significant anders dan alle andere modes, dus misschien zijn ze bang dat mensen het dan weer niet snappen of gaan klagen dat andere gamemodes het ook moeten hebben.

• internaut
Dan krijg je al een 12 gb update knalt snapmap er weer uit met een vage foutmelding.
Toch nog werk aan de winkel.

• Joetje079
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 25-06 19:57
Ik vind het een gaaf spel maar die laatste twee rune trials zijn wel erg lastig zeg..Pffft.. Heb vanmorgen twee uur gedaan over die ene met de rocket launcher "Rich get Richer" en nu zit ik bij die laatste genaamd "Saving Throw". Ik moet negen kills maken met de Gauss cannon voordat de tijd afgelopen is en ik heb maar 1 health. Ik kom tot maximaal vijf kills en dan komt er weer ergens een vuurbal vandaan 8)7 Ben het een beetje zat aan het worden haha. Tips zijn van harte welkom :)

[PSN: Youri079] [Steam: Joet079] [Uplay: Joetje079]

• Jism
  • Registratie: juni 2002
  • Niet online
quote:
Joetje079 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 16:24:
Ik vind het een gaaf spel maar die laatste twee rune trials zijn wel erg lastig zeg..Pffft.. Heb vanmorgen twee uur gedaan over die ene met de rocket launcher "Rich get Richer" en nu zit ik bij die laatste genaamd "Saving Throw". Ik moet negen kills maken met de Gauss cannon voordat de tijd afgelopen is en ik heb maar 1 health. Ik kom tot maximaal vijf kills en dan komt er weer ergens een vuurbal vandaan 8)7 Ben het een beetje zat aan het worden haha. Tips zijn van harte welkom :)
Doe dan een melee kill .. krijg je wat health points. :)

M'n magische bol werken.

• Joetje079
quote:
Jism schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 16:49:
[...]

Doe dan een melee kill .. krijg je wat health points. :)
Helaas werkt dat niet ;) "Health levels are critical and targets will not drop resources when destroyed"
Probeer het een dezer dagen nog wel eens. Vaak lukt het dan wel in 1x :9

Gr Youri

• Jism
  • Niet online
quote:
Joetje079 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 16:54:
[...]

Helaas werkt dat niet ;) "Health levels are critical and targets will not drop resources when destroyed"

Gr Youri
Oh op die manier :P

Nee maak dan een welgemikt schot, een paar tegelijk ofzo.

Ik ben met nightmare bezig, vanaf begin af aan weer.Best lekker, je kunt ook echt blijven rennen en tientallen tricks uithalen. Zo'n verslavend spel ook.

M'n magische bol werken.

• Joetje079
quote:
Jism schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 16:56:
[...]

Oh op die manier :P

Nee maak dan een welgemikt schot, een paar tegelijk ofzo.

Ik ben met nightmare bezig, vanaf begin af aan weer.Best lekker, je kunt ook echt blijven rennen en tientallen tricks uithalen. Zo'n verslavend spel ook.
Het is zeker een heel verslavend spel, wil ook graag verder met de game. Kan ik daarom die rune trial achteraf nog halen ? Ik zit nu in missie 9 vast bij die trial en wil eigenlijk graag verder. Maar ik weet niet of het nodig is voor de trophy's om perse nu gelijk die rune trial te doen of dat het ook achteraf nog kan ?

• Jism
  • Niet online
Je kunt ze achteraf ook doen ja, halverwege komt er een menu optie bij waarmee je afhankelijke rune trial missies kunt doen. Maar je mist dan bijv. wel cruciale powerups volgens mij. Ik heb 4 dagen gezeten met de eindbaas totdat ik erachter kwam dat ik ook een BFG9000 in m'n inventaris had :')

Had totaal geen idee wat die groene dingetjes waren, dacht het was een shield ofzo.

M'n magische bol werken.

• Joetje079
Had even een pizza naar binnen geschoven en daarna heb ik de playstation weer aangezet en BAM! in twee keer had ik hem :) Nu weer verder >:)

Joetje079 wijzigde deze reactie 03-08-2016 18:44 (9%)

• Vrijdag
  • Laatst online: 08:35
quote:
Joetje079 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 16:54:
[...]

Gr Youri
YouTube: Doom Rune Trial #12 - Saving Throw Rune (Survive a Death Blow & ...

• captainpeun
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 13-08-2017
Krijg soms het idee dat er een of andere code werkzaam is; Zit vaak in de multiplayer en het ene potje ben ik aan het slachten als een malle, en het volgende potje heeft een ventje 6 rockets nodig om neer te gaan..

Rocketje hier, rocketje daar, rocketje vol op z'n pan ; -29 puntjes en ook als je alles bij elkaar optelt, dat je dan dik boven 100 uitkomt en dan als laatste schermpie ziet dattie ook nog ff 51 health overhad...

Kills krijg je bijna niet, zelfs niet als demon..3 als je mazzel hebt..meer mensen last van ?

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
quote:
captainpeun schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 12:37:
Krijg soms het idee dat er een of andere code werkzaam is; Zit vaak in de multiplayer en het ene potje ben ik aan het slachten als een malle, en het volgende potje heeft een ventje 6 rockets nodig om neer te gaan..

Rocketje hier, rocketje daar, rocketje vol op z'n pan ; -29 puntjes en ook als je alles bij elkaar optelt, dat je dan dik boven 100 uitkomt en dan als laatste schermpie ziet dattie ook nog ff 51 health overhad...

Kills krijg je bijna niet, zelfs niet als demon..3 als je mazzel hebt..meer mensen last van ?
Sommige spelers zijn slim genoeg om armor op te pakken. Je kan 100 health en armor hebben. Dan overleef je wel wat hits. :)

• Hann1BaL
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 22-06 21:44

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Ik kom nog uit de oude doom tijd. Toch de game maar even aangeschaft voor de pc. De single player doet echt denken aan de oude doom games.

Ik ging MP spelen en het viel mij op hoe weinig spelers er zijn. Dit is in het weekend, prime time. Duurde lang om games te vinden. Erg jammer.

We hebben net een kleine en dus is het toch handiger om SP te spelen want dat kun je pauzeren :) misschien dat ik er grafisch nog net wat mee kan uit halen. Staat nu op full hd, medium op een 280x 3gb

i7 2600k, P8Z68v-pro, 16GB, 512GB Samsung 830 SSD, R9 280x 3GB

Pagina: 1 ... 7 8 9 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True