Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Hmz, het spel draait niet echt veel beter hier. Heb het gevoel dat er sync problemen zijn want het voelt niet smooth met of zonder vsync. MSI afterburner overlay werkt ook niet dus moest de ingame metrics gebuiken en had volgens die toch steeds 60+ fps. Toch voelde het niet echt vlot.

Voorlopig weer naar opengl dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanac-ex
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 00:42
SideShow schreef op maandag 11 juli 2016 @ 18:27:
Hmz, het spel draait niet echt veel beter hier. MSI afterburner overlay werkt ook niet dus moest de ingame metrics gebuiken en had volgens die toch steeds 60+ fps.
Voorlopig weer naar opengl dus.
AMD of nVidia?
Dat de overlay niet meer werkt is makkelijk verklaarbaar, Afterburner ondersteund Vulkan (nog) niet.

Mijn Dual CPU Opteron 2435 (12 Core@2.6) met R9-380 loopt een stuk vlotter op Full HD.
Frame drops zijn helemaal weg.
Later vanavond op eens om mijn 2600k met Titan SLI proberen, hoop dat SLI nu eindelijk werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Nvidia 970 gtx hier, 1440p alles op max. Had voorheen meestal 60fps, nu met vulkan ook, maar voelt toch precies minder vlot. Ook even met vsync settings gespeeld maar dat had weinig effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01:24
Hier draait het super met vulkan op een MSI 1080X Gaming kaart. Voor de zekerheid de settings maar even na-gelopen maar alles staat nog op ultra.

Draai op een 34 inch B&Q 144hz 2560x1080 met een gemiddelde FPS van 140/170 met uitschieters naar 200 FPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Zuiver AMD systeem hier, 6 jaar oude CPU, R9 280x GPU. De snelheidswinst is enorm. Met alle grafische opties op maximum is het zelfs een verdubbeling in framerate. Hiervoor draaide ik op medium en zat ik rond 50-60 fps. Nu draai ik bijna alles op max en zit ik gemiddeld rond 60-70 fps.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-06 10:28
Meelobee schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 14:41:
[...]

[afbeelding]

8)

Edit: plaatje wat kleiner gemaakt

@hieronder, Thanks, de lijst maakt hem wel helemaal af. Moest wel rondom een stukje van de poster af snijden, de poster zelf is 50x75cm en de lijst is 50x70.
Heel gaaf! Heb je het plaatje zelf geprint ?

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:33

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Topicstarter
Gisteren een grote update met onder andere:

- Twee nieuwe gamemodes voor multiplayer (Sector is een soort van dubbele king of the hill en Exodus is een CTF variant).
- Hell assets voor SnapMap, je kan nu instellen dat je meer dan twee wapens tegelijk kan hebben en onder andere pistol en jump pads toegevoegd.
- Dubbel XP weekend in multiplayer.

Volgende week betaalde DLC. Free-for-all modes later als gratis update.

https://bethesda.net/#en/...-partyplay/2016/07/28/160

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Die FFA wil ik dan nog wel een keer gaan proberen, toevallig gisteren nog eens DOOM opgestart maar ik vind het nog steeds jammer dat je geen nieuwe game kan starten op Nightmare of Ultra Nightmare met je eerder verdiende upgrades en wapens nadat je het spel uitgespeeld hebt op Ultra Violence.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Gundogan schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 12:00:

Volgende week betaalde DLC. Free-for-all modes later als gratis update.

https://bethesda.net/#en/...-partyplay/2016/07/28/160
Uit die blogpost:
Of course our work doesn’t stop with these updates. We’re currently hard at work on an arcade-style scoring mode with leaderboards for players who want to continue to test their skills in the campaign maps.
Cool! Dit was een zeer leuke feature in Bulletstorm, maar jammer genoeg is die game plat op zijn bek gegaan.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
boe2 schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 11:27:
[...]

Uit die blogpost:

[...]

Cool! Dit was een zeer leuke feature in Bulletstorm, maar jammer genoeg is die game plat op zijn bek gegaan.
Op zich leent deze game zich inderdaad voor (sector) speed- en scoreruns, dus mooi dat ze het gaan toevoegen. En met Ultra Nightmare nog wat extra spanning erbij. :)
Scavy schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 15:26:
Die FFA wil ik dan nog wel een keer gaan proberen, toevallig gisteren nog eens DOOM opgestart maar ik vind het nog steeds jammer dat je geen nieuwe game kan starten op Nightmare of Ultra Nightmare met je eerder verdiende upgrades en wapens nadat je het spel uitgespeeld hebt op Ultra Violence.
Ultra Nightmare met alle wapens en upgrades doet een beetje die modus teniet. Het moet niet te makkelijk worden. >:) En zelfs normale Nightmare is leuker om eerst door te spelen zonder NG+ modus. Maar begrijpelijk dat het misschien jammer is dat het niet meteen kan na Ultra Violence. Nightmare zou meteen beschikbaar moeten zonder dev console trucjes.

En verder is klassieke FFA nu al mogelijk in SnapMap omdat je max 15 wapens ofzo tegelijk kan dragen. Alleen weer jammer van 4 spelers max (hoewel dat met een kleine level size wel te doen is). Hopelijk wordt het op de PC in de toekomst 8 spelers max zodat ook klassieke 4v4 CTF mogelijk wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
4 spelers max in FFA? Dan laat maar weer zitten.
Ik dacht minimaal 16 man zoals je dat 20 jaar geleden had in bv HL deathmatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
Scavy schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 00:22:
4 spelers max in FFA? Dan laat maar weer zitten.
Ik dacht minimaal 16 man zoals je dat 20 jaar geleden had in bv HL deathmatch.
4 speler max is alleen in SnapMap maps. De officiele modus zal wel 8 spelers of zoiets worden. 16 wordt een zooitje op de huidige maps. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01:24
Ik begrijp sowieso niet waarom er geen FFA in zit vanaf day one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
Gundogan schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 08:21:
[...]

4 speler max is alleen in SnapMap maps. De officiele modus zal wel 8 spelers of zoiets worden. 16 wordt een zooitje op de huidige maps. :)
Oh ok dan had ik dat verkeerd begrepen en ga ik het alsnog checken ;)
RoaDHouse schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 09:22:
Ik begrijp sowieso niet waarom er geen FFA in zit vanaf day one.
Dat begrijp ik idd ook niet bij zo'n "oldskool" shooter als deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
Waarschijnlijk omdat ze met free-for-all van het loadout model moeten afstappen. Dus wat extra werk om goede spawnpunten te vinden voor de wapens en als je het goed wilt doen, ook de wapenbalans specifiek aanpassen aan FFA. En het is dan significant anders dan alle andere modes, dus misschien zijn ze bang dat mensen het dan weer niet snappen of gaan klagen dat andere gamemodes het ook moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-06 10:28
Dan krijg je al een 12 gb update knalt snapmap er weer uit met een vage foutmelding.
Toch nog werk aan de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 17-06 12:06
Ik vind het een gaaf spel maar die laatste twee rune trials zijn wel erg lastig zeg..Pffft.. Heb vanmorgen twee uur gedaan over die ene met de rocket launcher "Rich get Richer" en nu zit ik bij die laatste genaamd "Saving Throw". Ik moet negen kills maken met de Gauss cannon voordat de tijd afgelopen is en ik heb maar 1 health. Ik kom tot maximaal vijf kills en dan komt er weer ergens een vuurbal vandaan 8)7 Ben het een beetje zat aan het worden haha. Tips zijn van harte welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58485

Joetje079 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 16:24:
Ik vind het een gaaf spel maar die laatste twee rune trials zijn wel erg lastig zeg..Pffft.. Heb vanmorgen twee uur gedaan over die ene met de rocket launcher "Rich get Richer" en nu zit ik bij die laatste genaamd "Saving Throw". Ik moet negen kills maken met de Gauss cannon voordat de tijd afgelopen is en ik heb maar 1 health. Ik kom tot maximaal vijf kills en dan komt er weer ergens een vuurbal vandaan 8)7 Ben het een beetje zat aan het worden haha. Tips zijn van harte welkom :)
Doe dan een melee kill .. krijg je wat health points. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
Anoniem: 58485 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 16:49:
[...]

Doe dan een melee kill .. krijg je wat health points. :)
Helaas werkt dat niet ;) "Health levels are critical and targets will not drop resources when destroyed"
Probeer het een dezer dagen nog wel eens. Vaak lukt het dan wel in 1x :9

Gr Youri

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Joetje079 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 16:54:
[...]

Helaas werkt dat niet ;) "Health levels are critical and targets will not drop resources when destroyed"

Gr Youri
Oh op die manier :P

Nee maak dan een welgemikt schot, een paar tegelijk ofzo.

Ik ben met nightmare bezig, vanaf begin af aan weer.Best lekker, je kunt ook echt blijven rennen en tientallen tricks uithalen. Zo'n verslavend spel ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
Anoniem: 58485 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 16:56:
[...]

Oh op die manier :P

Nee maak dan een welgemikt schot, een paar tegelijk ofzo.

Ik ben met nightmare bezig, vanaf begin af aan weer.Best lekker, je kunt ook echt blijven rennen en tientallen tricks uithalen. Zo'n verslavend spel ook.
Het is zeker een heel verslavend spel, wil ook graag verder met de game. Kan ik daarom die rune trial achteraf nog halen ? Ik zit nu in missie 9 vast bij die trial en wil eigenlijk graag verder. Maar ik weet niet of het nodig is voor de trophy's om perse nu gelijk die rune trial te doen of dat het ook achteraf nog kan ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Je kunt ze achteraf ook doen ja, halverwege komt er een menu optie bij waarmee je afhankelijke rune trial missies kunt doen. Maar je mist dan bijv. wel cruciale powerups volgens mij. Ik heb 4 dagen gezeten met de eindbaas totdat ik erachter kwam dat ik ook een BFG9000 in m'n inventaris had :')

Had totaal geen idee wat die groene dingetjes waren, dacht het was een shield ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
Had even een pizza naar binnen geschoven en daarna heb ik de playstation weer aangezet en BAM! in twee keer had ik hem :) Nu weer verder >:)

[ Voor 9% gewijzigd door Joetje079 op 03-08-2016 18:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:26

Vrijdag

De Zwarte

Joetje079 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 16:54:
[...]

Gr Youri
YouTube: Doom Rune Trial #12 - Saving Throw Rune (Survive a Death Blow & ...

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• captainpeun
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-11-2020
Krijg soms het idee dat er een of andere code werkzaam is; Zit vaak in de multiplayer en het ene potje ben ik aan het slachten als een malle, en het volgende potje heeft een ventje 6 rockets nodig om neer te gaan..

Rocketje hier, rocketje daar, rocketje vol op z'n pan ; -29 puntjes en ook als je alles bij elkaar optelt, dat je dan dik boven 100 uitkomt en dan als laatste schermpie ziet dattie ook nog ff 51 health overhad...

Kills krijg je bijna niet, zelfs niet als demon..3 als je mazzel hebt..meer mensen last van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
captainpeun schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 12:37:
Krijg soms het idee dat er een of andere code werkzaam is; Zit vaak in de multiplayer en het ene potje ben ik aan het slachten als een malle, en het volgende potje heeft een ventje 6 rockets nodig om neer te gaan..

Rocketje hier, rocketje daar, rocketje vol op z'n pan ; -29 puntjes en ook als je alles bij elkaar optelt, dat je dan dik boven 100 uitkomt en dan als laatste schermpie ziet dattie ook nog ff 51 health overhad...

Kills krijg je bijna niet, zelfs niet als demon..3 als je mazzel hebt..meer mensen last van ?
Sommige spelers zijn slim genoeg om armor op te pakken. Je kan 100 health en armor hebben. Dan overleef je wel wat hits. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-05 11:26

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Ik kom nog uit de oude doom tijd. Toch de game maar even aangeschaft voor de pc. De single player doet echt denken aan de oude doom games.

Ik ging MP spelen en het viel mij op hoe weinig spelers er zijn. Dit is in het weekend, prime time. Duurde lang om games te vinden. Erg jammer.

We hebben net een kleine en dus is het toch handiger om SP te spelen want dat kun je pauzeren :) misschien dat ik er grafisch nog net wat mee kan uit halen. Staat nu op full hd, medium op een 280x 3gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuff
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Hann1BaL schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 10:37:
Ik kom nog uit de oude doom tijd. Toch de game maar even aangeschaft voor de pc. De single player doet echt denken aan de oude doom games.

Ik ging MP spelen en het viel mij op hoe weinig spelers er zijn. Dit is in het weekend, prime time. Duurde lang om games te vinden. Erg jammer.

We hebben net een kleine en dus is het toch handiger om SP te spelen want dat kun je pauzeren :) misschien dat ik er grafisch nog net wat mee kan uit halen. Staat nu op full hd, medium op een 280x 3gb
Ik speel op de PS4 en heb echt geen probleem met games vinden hoor, spelers genoeg. Misschien dat PC kleinere user base heeft? Wel jammer want het is echt een pracht spel :+ De eerste FPS die ik heb gehaald voor de PS4 overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
Wat een vet spel is het toch! Gisteren alles donker in huis headset op en knallen. Heerlijke sfeer. En nog beter het vooruitzicht om unlimited nieuwe maps te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-06 10:06
In de aanbieding op ibood vandaag voor 19,95

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

Tennisbal schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 12:43:
Wat een vet spel is het toch! Gisteren alles donker in huis headset op en knallen. Heerlijke sfeer. En nog beter het vooruitzicht om unlimited nieuwe maps te spelen.
Mee eens! Eindelijk weer eens verknocht aan een SP! De lvls zijn herspeelbaar om alle secrets te vinden, met de focus op de elite guards, rune trails, argent cells en field drones.

De standaard instellingen van het grafische pracht en praal was aan de lage kant. Deze heb ik even goed opgeschroeft zonder veel in te boeten in performance en dat doet veel voor de game. Zeker de belichting up ultra settings en de betere reflecties maken het "veel echter"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-05 14:58

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Ik speel het spel sinds een paar dagen ook eindelijk. Moest veel terugdenken aan Doom 3 bij de eerste maps... maar die Hell maps... mijn god wat mooi gemaakt! De sfeer is zo dik dat je hem letterlijk kan snijden! _/-\o_

Wat ik mij afvroeg; ik heb nog maar 1-2 potjes multiplayer gedaan.... is er al een soort van Instagib gamemode met de Gauss cannon ofzo? :)
Hann1BaL schreef op maandag 05 september 2016 @ 10:22:
[...]

Mee eens! Eindelijk weer eens verknocht aan een SP! De lvls zijn herspeelbaar om alle secrets te vinden, met de focus op de elite guards, rune trails, argent cells en field drones.

De standaard instellingen van het grafische pracht en praal was aan de lage kant. Deze heb ik even goed opgeschroeft zonder veel in te boeten in performance en dat doet veel voor de game. Zeker de belichting up ultra settings en de betere reflecties maken het "veel echter"
Ik had wel het idee dat bij het omlaag schroeven van de Film Grain ik tenminste wat helderheid/'echtheid' terug kreeg.

[ Voor 49% gewijzigd door Da_maniaC op 12-09-2016 11:20 ]

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Heb het spel sinds gisteren. Kon niet hogere reso dan 1080p selecteren in fullscreen. Maar kwam vanochtend achter een tip op internet. Vanavond maar eens uitvoeren.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-03 15:01

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Zijn de server disconnects nog steeds mogelijk tijdens multiplay gevechten?
Vandaag al twee keer zomaar eruit.

• MrDummy

MrDummy

Ik heb gevoel dat Doom beetje aandacht kwijt is want ik zie geen nieuwe reacties - maar ik zie wel meer wat nieuwe Level 1 spelers in Multiplay.

Overwatch kan leuker spelen en meer vrolijke omgeving hebben. Denk dat Doom dan ook kleinere doelgroep heeft - en is ook op Steam gekoppeld.

En BF1 staat straks om het hoekje... dat leidt af.

Na paar dagen spelen (ja net nieuw in huis via iBood koop actie) kan ik zien dat het zwaar spel is. Het manier van vliegen en vastklampen aan de randen is wel mooi. Door donkere omgeving moet ik wel goed rondkijken. Vreemd is dat gamma instelling je aanraadt dat logo amper te zien is. Heb ik gedaan, maar dat maakt veel te donker in het spel. Dus gamma maar klein beetje hoger gedaan.

Er rest me nog een vraag. Ik zie dat er een gratis upgrade 2 is, maar ik kan niet zien, want het leek erop dat het verstopt is in DLC1 pak, welke bijna 15 Euro kost. Er zijn negatieve reacties dat pakket niet echt groot is met 3 mappen en weinig waarde toevoegt aan het spel. Dat is wel jammer.

Waarom is DLC1 negatief beoordeeld? Hoe kom ik aan gratis uitbreiding dat in het spel is vermeld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-06 14:58
MrDummy schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 10:47:
Ik heb gevoel dat Doom beetje aandacht kwijt is want ik zie geen nieuwe reacties - maar ik zie wel meer wat nieuwe Level 1 spelers in Multiplay.

Overwatch kan leuker spelen en meer vrolijke omgeving hebben. Denk dat Doom dan ook kleinere doelgroep heeft - en is ook op Steam gekoppeld.

En BF1 staat straks om het hoekje... dat leidt af.

Na paar dagen spelen (ja net nieuw in huis via iBood koop actie) kan ik zien dat het zwaar spel is. Het manier van vliegen en vastklampen aan de randen is wel mooi. Door donkere omgeving moet ik wel goed rondkijken. Vreemd is dat gamma instelling je aanraadt dat logo amper te zien is. Heb ik gedaan, maar dat maakt veel te donker in het spel. Dus gamma maar klein beetje hoger gedaan.

Er rest me nog een vraag. Ik zie dat er een gratis upgrade 2 is, maar ik kan niet zien, want het leek erop dat het verstopt is in DLC1 pak, welke bijna 15 Euro kost. Er zijn negatieve reacties dat pakket niet echt groot is met 3 mappen en weinig waarde toevoegt aan het spel. Dat is wel jammer.

Waarom is DLC1 negatief beoordeeld? Hoe kom ik aan gratis uitbreiding dat in het spel is vermeld?
Heeft Doom ooit de aandacht gehad op het multiplayer gebied dan?
Ik heb het kort gespeeld maar vond er niets aan.
De SP was geweldig, maar ik denk dat 99% van de spelers geen interesse had in deze matige MP.
En gezien de DLC puur MP is zal daar ook weinig tot geen interesse in zijn.

• MrDummy

MrDummy

unfor schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 17:53:
[...]
Heeft Doom ooit de aandacht gehad op het multiplayer gebied dan?
Ik heb het kort gespeeld maar vond er niets aan.
De SP was geweldig, maar ik denk dat 99% van de spelers geen interesse had in deze matige MP.
En gezien de DLC puur MP is zal daar ook weinig tot geen interesse in zijn.
Ik kan wel zoiets verwachten. Doom is zwaarder en dat betekent dat in MP mogelijk alle extra's eraf gooien, dus geen maximale effecten aan. Dan kun je sneller bewegen en schieten.
Maar met bekende games zoals Quake en Unreal is er niet veel verschil: het is gewoon schieten en rennen. Geen grote vernieuwingen dus. En als men wil spelen, wacht men wel eerst tot het spel helft goedkoper is.

De enige verschil is dat je meer kan bewegen. Je kunt bijna vliegen met multi jump en hogere plaatsen opklauteren. De wapens hebben allemaal tweede functie, welke beetje te denken uit Unreal Tournament.
De hack plugins zorgen voor andere spelbeeld.

Bovendien is die demon mode soms beetje bummer, een oppermachtig mode om veel schade te aanrichten. Ook kan Team Deathmatch zo slecht uitlopen dat ik opeens alleen ben tegen 4 enemies.

Ja, het is best wel jammer. De DLC kan in sombere geval beter maar gratis zijn...

De war zone mode is zelf stuk leuker en meer tactischer. Alle aandacht gaat namelijk naar 1 plek en niet over hele map. Ik ben nog bezig op zoek naar goede uitrusting.

[ Voor 3% gewijzigd door MrDummy op 17-09-2016 19:18 ]

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
De MP is helaas niets bijzonders. Er is zoveel keuze uit spellen dat er betere opties zijn. Ik vind het gewoon snel saai worden. Beetje hetzelfde verhaal met Star Wars Battlefront. Opzich een goede game maar niet bijzonder en het word ook vrij snel saai vind ik.

De singeplayer van Doom heb ik met veel plezier gespeelt. Met de MP was ik binnen een paar uurtjes wel klaar.

• MrDummy

MrDummy

Na wat spelen zag ik dat 1 van de spelers met level 50 zelf niet eerlijk speelt. Vooral in Soul Harvest merk ik op dat hij al snel een camp plek opzoekt en beetje schuilt. Hierdoor kunnen tegenstanders hem moeilijker doden vanwege meer afgeschermde hoek of bijna geheel. Zo kan hij meer punten maken voor de team.

Er moet een loop timer op komen dat demon zou doden als het langer dan 10 seconden stil staat... Demon schuilen is niet zo leuk meer.

Andere spelers verplaatsen wel meer rond. Alleen hij valt al meteen op dat hij veel minder beweegt en snel favoriete camp hoekje opzoekt. Ook is hij veel vaker demon dus hij zorgt zelf ervoor dat hij dichtbij de andere demon blijft... om snel te kunnen overnemen.

Zulke mensen bederven dus de spelplezier.

[ Voor 3% gewijzigd door MrDummy op 17-09-2016 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bacchus
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-06 09:02
Wat is daar precies niet eerlijk aan? Het zijn allemaal afwegingen: Een camper "koopt" dekking en overzicht maar betaalt met voorspelbaarheid. Bij de actuele demon rondhangen geeft misschien een goede kans om de volgende te worden maar je plaatst je wel in de vuurlinie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18-06 15:48
Vraag over de settings van DOOM

Allereerst mijn systeem:
I7 3770 K, GTX 980, 16 gig ddr 3 ram..

Ik heb bij Doom nu alles op Ultra staan, echt alles ik benadruk dit omdat bij veel games alles op ultra bij lange na geen 60 fps geeft. Doom wel...

Maar nu de vragen:
Wel of niet Vsync? ik heb een 60 hz scherm en het lijkt vloeiender met vsync of dan haal ik tijdens de combat gemiddeld 100 fps en daarbuiten loopt het op tot 190..
Wel of niet Vulkan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
MetalSonic schreef op zondag 18 september 2016 @ 13:22:
Vraag over de settings van DOOM

Allereerst mijn systeem:
I7 3770 K, GTX 980, 16 gig ddr 3 ram..

Ik heb bij Doom nu alles op Ultra staan, echt alles ik benadruk dit omdat bij veel games alles op ultra bij lange na geen 60 fps geeft. Doom wel...

Maar nu de vragen:
Wel of niet Vsync? ik heb een 60 hz scherm en het lijkt vloeiender met vsync of dan haal ik tijdens de combat gemiddeld 100 fps en daarbuiten loopt het op tot 190..
Wel of niet Vulkan?
Vsync uit tenzij je erg last van tearing hebt. Vulkan doet niet zoveel op GTX900 kaarten qua performance (wat procentjes extra), dus kies de API die het meest stabiel is voor jou.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:08

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Nieuwe beker mok, kon hem voor €7,95 niet laten staan })

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/cps7kdIl.jpg?1

[ Voor 7% gewijzigd door Meelobee op 20-09-2016 12:32 ]

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaudog
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21:39
Fast sync werkt ook top met doom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Meelobee schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 12:32:
Nieuwe beker mok, kon hem voor €7,95 niet laten staan })

[afbeelding]
Ik zag van de week iemand lopen met een Doom tshirt, dezelfde print als jouw poster. Heb hem helaas niet kunnen vragen waar hij die gekocht had :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 00:54
Vrijdag schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 17:55:
[...]

Ik zag van de week iemand lopen met een Doom tshirt, dezelfde print als jouw poster. Heb hem helaas niet kunnen vragen waar hij die gekocht had :P
1 van mijn studenten heeft ook dat shirt, ik was bijna jaloers :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Adlermann schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 18:02:
[...]

1 van mijn studenten heeft ook dat shirt, ik was bijna jaloers :)
Adlermann: Voor acht bij je volgende tentamen hoef ik alleen jouw shirt te hebben ;)
Student: Deal! 8)

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
Deathmatch en private match patch is zojuist uitgekomen. Wel nog even server onderhoud volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLastOttoman
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-06 22:42
Voor heren en dames die een teamspeak server nodig hebben: ts.bug-community.com

Ik zelf ben er bijna elke avond daar en als er genoeg animo is (+3 man) dan word er een aparte room gemaakt voor DOOM spelers.

Steam ID: TheLastOttoman

• MrDummy

MrDummy

Doom heeft Double XP event tot maandag, maar vandaag zie ik helemaal niks van terug.
Foutje?
Het geldt toch voor alle MP events?

Alleen op eerste dag na patch, vrijdag dus, is er wel bonus xp aanwezig.
Daarna niet meer.

De scorebord bug is er ook. Verschijnt niet altijd.

[ Voor 36% gewijzigd door MrDummy op 24-09-2016 15:25 ]

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
Soundtrack nu ook officieel verkrijgbaar via iTunes, Spotifiy en Google Play en te beluisteren via youtube:

Nu nog een fysieke/lossless/vinyl versie. O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• QuZyX
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-06 14:00
Gisteren DOOM uitgespeeld.. Wat een lekkere game ! Ik vond hem trouwens ook niet echt kort, toch even aan bezig geweest... Zeker als je zo wat secrets & special items wil vinden :)

Een goeie ouderwetse shooter toch wel... run shoot kill jump... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ik heb de game enkele weken geleden uitgespeeld en nu ik alles een beetje heb laten bezinken, heb ik toch wel gemengde gevoelens.

Ik heb op de PS4 gespeeld en de performance, graphics en controls zijn echt heel erg goed.

Wat mij het laatste kwart erg begon tegen te staan, waren die gore nests. Zo ontzettend repetitief. Iedere open ruimte wist je al wat er ging gebeuren. Gore nestje slopen, 2 minuten als een bezetene rondrennen power ups zoeken en monsters af knallen. Ik vond het een beetje een simpel trucje worden op een gegeven moment.

Ook het verhaal heb ik echt totaal niet meegekregen, maar dat kan aan mezelf liggen. Boeiend was het allerminst.

Qua old school gameplay voelde de game enerzijds als een verademing, maar aan de andere kant vraag ik me af hoe het spel was geweest als alles wat mysterieuzer en langzamer zou zijn opgebouwd (als ik even een parallel mag trekken, zou DOOM Uncharted 1 zijn, waar het ook Uncharted 4 zou kunnen zijn, die qua verhaalvertelling en tempo veel volwasser is). Bijvoorbeeld met een stuk minder vijanden maar wel dat ze dan sterker zijn en een stuk angstaanjagender. Het leek nu op sommige momenten bijna een parodie, zo absurdistisch waren sommige waves vijanden. Het was meer lachen zoals tijdens een potje Super Mario dan dat ik echt met zweethandjes zat zoals in DOOM 3, snap je?

Ook die platform shit in de hel vond ik erg matig uitgevoerd. Ik heb echt geen moment het gevoel gehad dat ik echt in de hel was. Die levels zijn echt best knullig op sommige momenten.

De game had van mij wel iets meer een Metro-achtige vibe mogen hebben, hoewel ik ook wel weer snap dat ze met de snelheid het oude DOOM gevoel op hebben willen roepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
bram1984 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 15:26:
De game had van mij wel iets meer een Metro-achtige vibe mogen hebben, hoewel ik ook wel weer snap dat ze met de snelheid het oude DOOM gevoel op hebben willen roepen.
Dan komt het denk ik inderdaad aan op je voorkeur. Doom 3 past dan inderdaad misschien beter bij jou. Bij die game had ik dan weer dat het een beetje repetitief werd na een tijdje. Monster triggeren, om hoekje wachten mer shotgun, monster komt hoekje om, blam, misschien tweede blam en weer verder. Met de nieuwe DOOM kan ik me helemaal uitleven in de combat. :)

Overigens weer een nieuwe patch met arcade mode (time en score attack voor singleplayer segmenten), nieuwe multiplayer modes waaronder demons (Prowlers) tegen normale spelers en klassieke Doom modulen voor SnapMap.

Net even SnapMap gechecked. Rooms uit de klassieke levels, originele props, soundtrack en geluiden. _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Gundogan op 19-10-2016 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Gundogan schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 22:51:
[...]

Dan komt het denk ik inderdaad aan op je voorkeur. Doom 3 past dan inderdaad misschien beter bij jou. Bij die game had ik dan weer dat het een beetje repetitief werd na een tijdje. Monster triggeren, om hoekje wachten mer shotgun, monster komt hoekje om, blam, misschien tweede blam en weer verder. Met de nieuwe DOOM kan ik me helemaal uitleven in de combat. :)
Ik kan me ook uitleven in de combat, maar het is in feite de hele game om de 2 minuten hetzelfde trucje, dat ben je toch wel met me eens.

De snelheid en bijvoorbeeld het feit dat je niet hoeft te herladen komen de "volwassenheid" van de game niet ten goede, bedoel ik.

Als ik een vergelijking mag maken: ik had graag een opbouw zoals de eerste Half-Life gezien. Die game komt uit 1998, maar voelt over het algemeen volwassener en epischer aan dan deze DOOM, in mijn optie. Gewoon een lekkere langzame intro van een kwartier, beetje ouwehoeren met NPC's, begrijpen waar je bent, waarom je daar bent, en wat je aan het doen bent. En dat dan ineens letterlijk de hel losbreekt. Dat zou veel meer impact hebben gemaakt.

Ik kan de vinger niet zo goed op de zere plek leggen, maar het voelt gewoon heel erg arcade en cartoony aan, snap je?

Klinkt allemaal negatief, maar begrijp me niet verkeerd. Ik heb echt wel genoten van de snelle actie en de game ook uitgespeeld. Dat had ik niet gedaan als ik het spel niet boeiend genoeg zou vinden.

Ik zal de game alleen niet snel nog een keer opstarten, terwijl ik Half-Life zeker wel minstens 5x heb uitgespeeld, puur door het verhaal.

[ Voor 4% gewijzigd door bram1984 op 20-10-2016 12:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tennisbal
bram1984 schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 12:52:
[...]

Ik kan me ook uitleven in de combat, maar het is in feite de hele game om de 2 minuten hetzelfde trucje, dat ben je toch wel met me eens.

De snelheid en bijvoorbeeld het feit dat je niet hoeft te herladen komen de "volwassenheid" van de game niet ten goede, bedoel ik.

Als ik een vergelijking mag maken: ik had graag een opbouw zoals de eerste Half-Life gezien. Die game komt uit 1998, maar voelt over het algemeen volwassener en epischer aan dan deze DOOM, in mijn optie. Gewoon een lekkere langzame intro van een kwartier, beetje ouwehoeren met NPC's, begrijpen waar je bent, waarom je daar bent, en wat je aan het doen bent. En dat dan ineens letterlijk de hel losbreekt. Dat zou veel meer impact hebben gemaakt.

Ik kan de vinger niet zo goed op de zere plek leggen, maar het voelt gewoon heel erg arcade en cartoony aan, snap je?

Klinkt allemaal negatief, maar begrijp me niet verkeerd. Ik heb echt wel genoten van de snelle actie en de game ook uitgespeeld. Dat had ik niet gedaan als ik het spel niet boeiend genoeg zou vinden.

Ik zal de game alleen niet snel nog een keer opstarten, terwijl ik Half-Life zeker wel minstens 5x heb uitgespeeld, puur door het verhaal.
Doom hoort niet langzaam, opbouw etc te hebben. Het is juist extreem arcade, dat maakt het juist mooi. Ik zit niet te wachten op een tactische Doom waar je achter muurtjes etc hoeft te zitten. Dan speel ik wel een ander spel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Tennisbal schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 19:35:
[...]

Doom hoort niet langzaam, opbouw etc te hebben. Het is juist extreem arcade, dat maakt het juist mooi. Ik zit niet te wachten op een tactische Doom waar je achter muurtjes etc hoeft te zitten. Dan speel ik wel een ander spel...
Gelukkig zeg ik dat ook nergens. Ik zeg alleen dat ik denk dat ik de game persoonlijk vetter had gevonden als dat meer het geval was geweest.

Maar goed, kan natuurlijk ook met mijn leeftijd te maken hebben. Ik geniet in veel games tegenwoordig meer van de stukken waarin niet geschoten wordt. O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tennisbal
bram1984 schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 20:17:
[...]

Gelukkig zeg ik dat ook nergens. Ik zeg alleen dat ik denk dat ik de game persoonlijk vetter had gevonden als dat meer het geval was geweest.

Maar goed, kan natuurlijk ook met mijn leeftijd te maken hebben. Ik geniet in veel games tegenwoordig meer van de stukken waarin niet geschoten wordt. O-)
Ik merk dat het spel soms aardig intensief is en verlang dan ook naar rust :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• be3a18
  • Laatst online: 03-05 11:08
Gistermiddag Doom opnieuw geïnstalleerd in Steam. Opgestart 14:40. Klaar om 24:00! Download snelheid 2.2 Mb/s...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bacchus
En dan heb je hem helemaal? Had Steam niet nog wat gecachet ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
DOOM is ongeveer 70GB met alle patches nu, dus met 2.2Mb/s ben je wel even bezig.

Misschien hadden ze de game wat meer modulair moeten maken om ruimte te besparen. Dan hoef je ook niet meer steeds het hele spel opnieuw op te starten als je wilt switchen tussen sp, mp en snapmap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bacchus
Dat is precies wat ik bedoel: Dan zou ik verwachten dat je daar toch een dag of drie over doet ipv amper tien uur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Zo, ik ben wat laat, maar door de lage prijs heb ik ook net Doom aangeschaft - 20 jaar na de originele (illegaal) kapotgespeeld te hebben. Ik was nogal skeptisch, maar mijn eerste indruk is eigenlijk heel positief: het heeft nog steeds een hoog arcade gehalte. Geen RPG elementen, geen groot verhaal, zelfs geen reload-knop. Dat laatste vind ik misschien zelfs te simpel, maar soit.

Best grappig: ik speel op Nightmare mode en dacht aanvankelijk dat het te gemakkelijk was. Na 4 keer te sterven wanneer ik voor 't eerst demons tegenkom trek ik die mening weer in :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-06 12:33

Dhrax

Prog Lord

YellowOnline schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 13:14:
Best grappig: ik speel op Nightmare mode en dacht aanvankelijk dat het te gemakkelijk was. Na 4 keer te sterven wanneer ik voor 't eerst demons tegenkom trek ik die mening weer in :+
Succes alvast in de latere levels >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Dhrax schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 09:12:
[...]

Succes alvast in de latere levels >:)
Ik ben gestopt met spelen eigenlijk. Ik denk, heus, dat ik te oud word voor zo'n moordend tempo (pun unintended).

[ Voor 3% gewijzigd door YellowOnline op 09-12-2016 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

YellowOnline schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 09:30:
[...]

Ik ben gestopt met spelen eigenlijk. Ik denk, heus, dat ik te oud word voor zo'n moordend tempo (pun unintended).
Anders gewoon de moeilijkheidsgraad naar beneden doen. Gewoon lekker knallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55347

Iemand met de laatste updaten alweer gespeelt? Hoorde iets over bots en DRM weg gehaald. Moet m weer opnieuw downloaden heb ik zo t idee ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
Anoniem: 55347 schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 19:11:
Iemand met de laatste updaten alweer gespeelt? Hoorde iets over bots en DRM weg gehaald. Moet m weer opnieuw downloaden heb ik zo t idee ;-)
Verwacht niet veel van die bots hoor. Demon Runes oppakken kunnen ze niet en hun looppatronen zijn ook erg matig. Agressieve DRM weg is altijd leuk natuurlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Gister eindelijk uitgespeeld! Het spel speelt heerlijk! Maar richting het einde was ik wel klaar met steeds kamers met demons killen, schedeltje zoeken en klaar..

Het is wat Doom moet zijn en absoluut een topspel! Maar de herhaling begon met toch net wat te vervelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Vond het een heerlijk spel, speelt supersoepel en lekker ouderwets straightforward massa’s foe’s neermaaien.

Enige wat mij mij tegenstond was het grinden en zoeken in allerlei hoekjes zodat je je weaponupgrades e.d. bij elkaar krijgt.

Ben sowieso geen fan van, in welke game dan ook.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

Help!!!! schreef op maandag 19 december 2016 @ 12:00:
Vond het een heerlijk spel, speelt supersoepel en lekker ouderwets straightforward massa’s foe’s neermaaien.

Enige wat mij mij tegenstond was het grinden en zoeken in allerlei hoekjes zodat je je weaponupgrades e.d. bij elkaar krijgt.

Ik ben wat langzaam en speel het niet vaak (genoeg), maar je vat het zeer goed samen wat mij betreft. Lekker er doorheen gaan en niet te veel moeten zoeken. Dat zoeken is wel noodzakelijk want zonder de upgrades is het niet eenvoudig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:08
Gisteren deze game gekocht en even gespeeld. Spel draait super soepel op mijn XPS 15 9550 laptop! Props voor de developers.

Game voelt goed aan, een echte DOOM game. Hier ga ik mij wel mee vermaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55347

Als steam weer online is, de DLC is ook afgeprijst :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groenie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:52
Help!!!! schreef op maandag 19 december 2016 @ 12:00:

Gewoon af en toe je map openen en kijken waar de "weapon upgrade" zit? Paar perks in die skill die je map beter update helpt natuurlijk ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooy020
  • Laatst online: 14-06 10:14
Ik wil Doom eerst in de run trail select spelen op de PS4 maar deze optie staat niet aan, wie weet of dit wel mogelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-05 06:58

Shaidar

Zonder schroom of twijfel kan ik zeggen dat Doom één van de beste shooters sinds zéér lang. Ik hoop dat de andere game-makers de hoofdelementen van wat doom een goed game maakt overnemen, zodat we binnenkort weer een hele resem goeie action-fps zullen zien.

Ik speel Doom op m'n ROG G752VY-GC067T (met nVidia GTX1080m met 8GB, en op 1080p of 1440p op m'n Dell S2716DG met alle settings op Nightmare. En dat draait als een zonnetje, op 1080p nooit onder de 60FPS, en op de 1440p Dell nooit onder de 50FPS.

Heb sinds zeer kort ook een nieuwe late-2016 Macbook Pro 15" met de AMD Radeon PRO 460 met 4GB in, en daar draait het in 800p (1280x800) met alles op Ultra (dus geen Nightmare) ook zeer soepel, al is er zeker een verschil te zien tussen die kaart en de GTX980m.

Hier zie je een filmpje van op de Macbook Pro:

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Laatst online: 02:29

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Gisteren gekocht voor maar €14,99 op PSN, wat een koopje, hopelijk vanavond lekker knallen als de gf het toelaat :P

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Anoniem: 172410

BlackEyedAngel schreef op maandag 20 maart 2017 @ 13:31:
Gisteren gekocht voor maar €14,99 op PSN, wat een koopje, hopelijk vanavond lekker knallen als de gf het toelaat :P
Kiezen tussen één monster of meerdere :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18:20
Ik had toch gehoopt dat ik deze op z'n minst op hurt me plenty zou kunnen doorlopen. En voorlopig weiger ik 'm te switchen naar de makkelijkste moeilijkheidsgraad.

Maar goed, ik heb het er dus vanaf Kadingir Sanctum nogal moeilijk mee. Ga echt enorm vaak dood. Dus ik verwacht nog wel wat meer problemen in het verdere verloop van het spel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ted_heuvel
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-08-2024
Spud82 schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 22:10:
Ik had toch gehoopt dat ik deze op z'n minst op hurt me plenty zou kunnen doorlopen. En voorlopig weiger ik 'm te switchen naar de makkelijkste moeilijkheidsgraad.

Maar goed, ik heb het er dus vanaf Kadingir Sanctum nogal moeilijk mee. Ga echt enorm vaak dood. Dus ik verwacht nog wel wat meer problemen in het verdere verloop van het spel...
Ik was aan het bedenken welke tips je zou kunnen krijgen maar beeld is misschien handiger. Ik heb nog wat opgenomen gameplay van een pittig gevecht in een hel-level, is opgenomen op hardcore of nightmare moeilijkheidsgraad weet niet meer zeker, misschien krijg je wat inspiratie door iemand anders te zien spelen, heb ik iig soms wel en het is idd een vrij pittig spel :)

edit: hier nog een die k kennelijk had geupload tijdje terug maar was vergeten: YouTube: Doom 2016 Gameplay Hell (Ultra-Violence)

p.s. groot gelijk dat je niet de makkelijke weg pakt en 'em makkelijker zet. Dit spel zou je reflexen tot het uiterste moeten testen om je echt dat gevoel van 'mastery' te geven

[ Voor 23% gewijzigd door ted_heuvel op 19-05-2017 01:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Alle MP DLC is extragratieskostenloos!

http://www.eurogamer.net/...-is-now-free-for-everyone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
  • Laatst online: 30-05 23:41
Die unlock is dat een tijdelijk iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 406530

Momenteel is deze game ook in de aanbieding in de Playstation Store voor 15 euro. De beschrijving bij de game geeft ook al aan dat de DLC inbegrepen is. Misschien toch dan maar even uitproberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
  • Laatst online: 30-05 23:41
Ja, maar voor hoelang? Als de volgende update er is vervalt het dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

noud schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 10:58:
[...]

Die unlock is dat een tijdelijk iets?
Volgens mij is het permanent. Als in, de dlc is en blijft voor iedereen gratis en als je het hebt mag je het ook houden.

• Dundave1909
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 16:47
Doom opgepikt in de summer sale op de PS4, erg goeie campaign die erin zit! Gisteren eindelijk door het eerste Hell level gekomen, het wordt vanaf hier wel een stuk moeilijker, maar dat vind ik niet erg!

De MP is niet erg sterk, mocht van mij wat simpeler. Wordt dit nog veel gespeeld door iedereen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:35

BCC

Is er al zicht op een mac versie?

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-06 14:58
BCC schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 12:44:
Is er al zicht op een mac versie?
Waarom zouden ze geld steken in zo'n piepkleine markt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCC

BCC

Alle vorige dooms zijn uiteindelijk ook op mac en Linux uitgekomen.

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fitzer
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:43
BCC schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 21:31:
Alle vorige dooms zijn uiteindelijk ook op mac en Linux uitgekomen.
Nog niets van bekend. Er zijn wel heel wat filmpjes te vinden op Youtube van mensen die Doom op Mac draaien, maar die gebruiken programma's als Bootcamp of Wine om Doom te draaien. Maar wie weet komt dit ooit nog uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-05 15:08
Geweldig spel dit nog geen enkel spel zo lang en vaak weer opnieuw gespeeld.
Maar nu wel op uitgekeken voor voorlopig.
Zijn de mappen op snapmap nog een beetje de moeite waard om in te kijken of veel amateuristisch gesputs? Zoek alleen SP mappen/campagnes.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:47
Doom pas gekocht voor een zacht prijsje (gelukkig) voor PS4. Niet eerder aan begonnen, omdat de stijl/sfeer van het spel mij niet echt aansprak. De weg die Doom 3 was ingeslagen beviel mij juist erg goed (kennelijk deel van een minderheid met die mening). Ik kan niet door dit nieuwe deel heen komen, ik vind het echt onwijs saai. Van arena naar arena vliegen en alles wat beweegt afmaken, zodat de volgende arena unlocked, rinse and repeat. Meer is er niet te halen in dit spel. Geen verhaal, geen beklemmende sfeer. Het is niet eens bijzonder uitdagend. Glory kills zijn wel even vermakelijk, maar worden vrij snel een verplicht nummer en halen je op een vervelende manier uit de flow, wat mij betreft. Voor mij slaat dit deel de plank echt volledig mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

923789

Na 6 uur de game te hebben gespeeld, ben ik ermee gestopt omdat m'n handen en de vingers de snelheid die deze game van spelers vraagt, simpelweg het niet aan kunnen (reuma gerelateerde klachten).

De snelheid van de base game zelf is vrij hoog, waardoor ik in die Argent Tower level herhaaldelijk het randje niet haalde om dus ver naar beneden te pleuren. De Rune challenges zijn sowieso voor mij onhaalbaar (je begint maar met 3 seconden) en voor de secrets ben ik altijd te laat omdat de deur voor m'n neus weer dicht knalt.

Het ziet er mooi uit, maar een game speel ik niet voor de mooie plaatjes. Jammer, maar het is niet anders . . . :/ :/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 11:09
Ook laatst gekocht en ik vind t fantastisch tot dus ver. Vanaf t begin direct, jij bent n bad ass en slopen die handel. Lekkere snelheid en ik vind die glory kills wel lekker in t ritme passen, daarna ff cooldown om secrets ed te vinden en weer door, heerlijk! Ow en de soundtrack, prachtig!

[ Voor 5% gewijzigd door CrapperDeCrap op 08-10-2017 16:19 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BCC

BCC

Misschien al gepost, maar een talk over de muziek: YouTube: DOOM: Behind the Music Ik heb m al 3x gekeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 11:09
Misschien ook al eerder, maar bij deze: YouTube: Hugo Martin on the Creativity Behind DOOM - Extended Interview

De docu is ook de moeite waard. Dit is t gehele interview met Hugo Martin. Wat n pracht vent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
gisteren voor het eerst in mijn ps4 pro gedaan, updates van 32GB 8)7 zo te lezen allemaal multiplayer dlc die gratis wordt toegevoegd ? en dat terwijl ik niet online speel. het ziet er wel erg dik uit met de pro patch en speelt lekker smooth zeg !

[ Voor 37% gewijzigd door Farabi op 14-05-2018 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 17:18

steveman

Comfortabel ten onder

Van 't weekend gekocht voor de SP, echt nice! Super smooth en flink raggen :D >:)

Misschien later nog eens MP proberen...

[ Voor 20% gewijzigd door steveman op 05-06-2018 12:25 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bieren89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 01-06 19:03
steveman schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 12:25:
Van 't weekend gekocht voor de SP, echt nice! Super smooth en flink raggen :D >:)

Misschien later nog eens MP proberen...
Had hem ook gekocht voor sp met de deal op playstation. Heb nog maar amper sp gespeeld. Mp is echt tof en nog genoeg volk op de ps toch :) echt het gevoel van unreal tournement.

En is toch redelijk balanced voor nieuwkomers.

[ Voor 5% gewijzigd door Bieren89 op 10-06-2018 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 17:18

steveman

Comfortabel ten onder

Had nog wel een rare bug... Cyber Demon die niet verscheen... Snapte er al niks van, lege arena, spannend muziekje... maar geen uitgang of zo :D *reload from checkpoint*

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste