Cascade schreef op zondag 15 mei 2016 @ 18:58:
Geweldige game. Op een paar irritaties na vind ik dit echt briljant. Het beweegt allemaal zo soepel en snel, mooie grote levels, de secrets, geluid is goed, muziek is lekker, allemaal echt gaaf. Vervelend zijn de crashes, en het teveel op knoppen moeten drukken bij laden of rune trials (press space lijkt ook unresponsive. Er is geloof ik een tweak voor om over te slaan).
Hier paar keer crashes gehad. Eigenlijk altijd juist niet in drukke gevechten maar als het rustig is; vandaag al 3 keer op de Advanced Research Complex map. Geen foutmelding, geen event in events log, gewoon bam, terug naar desktop. Erg irritant als je een missie opnieuw speelt voor de secrets en na herstarten een 'Continue' niet kan zodat je het hele level opnieuw mag doen. Ik wacht wel tot ze het patchen.
Het loopt verder als een trein altijd minimaal 60 fps op high/ultra-ish en 1440p (Win 7, i5 4670, 16 GB RAM, GTX970 met 365.19 drivers).
De Pinky demon... hebben ze te grappig gemaakt

. Iedere keer als het beest komt aandenderen lig ik in een deuk, helemaal als ze dan ook nog de hoek om slippen.
Mee eens, de game is nogal buggy als je het mij vraagt. Als het draait, dan draait het heerlijk soepel, maar voordat je zover bent...
Ik heb de game @launch binnen gehaald, en direct het eerste level zonder veel problemen door kunnen spelen, en daarna afgesloten. Probeer ik te resumen, bam, desktop. Ik wil dan de game starten, scherm gaat op zwart om te laden, bam, desktop. Heel random ook. Soms haalt hij het menu, soms probeert hij zelfs de game te laden, maar elke keer weer gewoon ineens naar de desktop.
Ik heb vervolgens de settings omlaag gezet naar 16:9 1080p en low settings en dat draait zonder problemen. Aan het begin van L2 dan de resolutie naar 1440p opgeschroefd en dat werkt ook nog steeds prima, kon dat level zo door. Ik heb nu de settings naar High gezet, kijken wat dat doet, maar uiteindelijk zou ik graag toch weer op 21:9 gaan draaien, maar ik vermoed dat hij dat niet leuk vindt.
Then again, ik selecteerde aan het eind van L2 de “continue” optie en die knalde me weer vrolijk naar de desktop. Ik weet dat Bethesda een reputatie heeft voor buggy games, maar dit is uiteindelijk gewoon id die de game maakt...