Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn iets van 12 of 13 levels.
Best wel grote levels ook, dus dat zit wel goed.
Ik ben zelf op de helft nu, na 8 uurtjes spelen.
Echt genieten!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22-09 16:35
HugoBoss1985 schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 14:23:
Wat heeft Carmack nou eigenlijk nog allemaal aan dit spel gedaan voordat hij naar Occulus ging?

Is dit spel geoptimaliseerd voor Nvidia of Amd kaarten?

Bethesda/Id software hebben echt een pareltje geleverd, ik ben Rage alweer vergeten :P

Hopelijk duurt de SP nog een beetje lang, want ik heb nu al aardig wat wapens gevonden (3 op een secret spot, volgens mij heb je ze dan veel eerder dan "normaal" in het spel.)
Ik heb de pulse rifle, de rocket launcher en de double barrel shotgun bij een secret gevonden.
Carmack is verantwoordelijk geweest voor heel de id Tech engine.id zelf kan deze nu zelf steeds van een upgrade voorzien.
Carmack heeft met de game zelf niets meer te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SP ben ik nu pas bij lvl 5, wel alles op 100%.
Snapmap is overigens ook erg leuk, weet niet of jullie dit al hebben gedaan?
Soort coop horde mode/ andere vormen van PVE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:17

HugoBoss1985

Xenotech

Verwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 14:34:
SP ben ik nu pas bij lvl 5, wel alles op 100%.
Snapmap is overigens ook erg leuk, weet niet of jullie dit al hebben gedaan?
Soort coop horde mode/ andere vormen van PVE.
Ja, je kan echt vrij snel en simpel een leuke map maken.

De laatste keer dat ik mij hier mee bezig hield was in 1999, met half-life maps.
Dit is echt zo simpel vergeleken met dat.

Stel dat je met een vriend via Steam op je Snapmap wilt spelen, moet je de map dan eerst publishen?
Hoe werkt dat samen spelen op een Snapmap precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985

HugoBoss1985

Xenotech

Iemand enig idee of en hoe je kan task switchen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 13:35
SideShow schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 21:06:
[...]

Dat is net het probleem. Ik wil helemaal niet 3+ keer schieten op een imp :s De moeilijkheidsgraad moet zich beperken tot meer of minder incoming damage, en zich niet moeien met outgoing damage.

De shotgun was zooo gruwelijk precies en efficient in vorige doom games ... nu niet en de stagger is gewoon nog een (ongewenst) schepje daarboven op.
Ben benieuwd of je het nogsteeds zo ervaart.
Begrijp namelijk je gedachtes, maar wat ik zelf merk na verder te zijn dan level 2,dat de upgrades (op ALLE fronten) dit wel steeds beter maken.
Heb je bijv al die Rune upgrade missie gedaan?

Dit is natuurlijk een keuze van ID. In mijn optiek een goede, want ik voel me echt weer dat kleine mannetje van vroeger!! Met alle pracht en extra's die deze game biedt.

Hoop dat iedereen dat uiteindelijk heeft met deze game!

- Creating more joy for people who interact with our digital world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HugoBoss1985 schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 14:37:
[...]

Ja, je kan echt vrij snel en simpel een leuke map maken.

De laatste keer dat ik mij hier mee bezig hield was in 1999, met half-life maps.
Dit is echt zo simpel vergeleken met dat.

Stel dat je met een vriend via Steam op je Snapmap wilt spelen, moet je de map dan eerst publishen?
Hoe werkt dat samen spelen op een Snapmap precies?
publishen idd en via my maps hosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 15:23:
[...]

publishen idd en via my maps hosten.
En dan krijg je ook nog een trophy/achievement :P 8)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seez
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 12:37
Zijn er ook benchmarks (of een demo) beschikbaar van DOOM met oudere videokaarten. Ik heb in de woonkamer een HTPC (i5 3570K, 8GB) met Radeon HD7950 Boost 3GB (1200/1550MHz) maar geen flauw idee wat de prestaties zijn op 720P Ultra of 1080P low en speelt de PC versie ook lekker weg met een xbox 360 controller?

Ik richt mij op 60FPS @720P en anders schaf ik de PS4 versie

[ Voor 11% gewijzigd door seez op 14-05-2016 15:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23:41

Nemesizz

Untouchable

Eindelijk weer een leuke shooter. De laatste leuke shooter die ik speelde is Bioshock Infinite alweer (vond Killzone Shadowfall wat tegenvallen...al dat sluipen en achter muurtjes verschuilen).

Speel het ook echt voor de singleplayer, multiplayer, en metname in de shooters van tegenwoordig, kan mij totaal niet boeien.

Gewoon weer lekker knallen in een vlot tempo, achter muurtjes schuilen word zelfs afgestraft :P (als je stil staat krijg je immers de volle laag) , en ook mooi op onderzoek uit naar secrets en dergelijke.

Tot nu toe gewoon weer geweldig, shooter zoals een shooter moet zijn 8) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:47

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Topicstarter
seez schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 15:37:
Zijn er ook benchmarks (of een demo) beschikbaar van DOOM met oudere videokaarten. Ik heb in de woonkamer een HTPC (i5 3570K, 8GB) met Radeon HD7950 Boost 3GB (1200/1550MHz) maar geen flauw idee wat de prestaties zijn op 720P Ultra of 1080P low en speelt de PC versie ook lekker weg met een xbox 360 controller?

Ik richt mij op 60FPS @720P en anders schaf ik de PS4 versie
Afbeeldingslocatie: http://gamegpu.com/images/stories/Test_GPU/Action/DOOM/test/1920_h.jpg

720p moet wel lukken met wat settings naar beneden. Voor hogere settings en resoluties heb je wel 4GB vRAM nodig.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Gundogan schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 16:04:
[...]

[afbeelding]

720p moet wel lukken met wat settings naar beneden. Voor hogere settings en resoluties heb je wel 4GB vRAM nodig.
Is deze benchmark voordat de nieuwe driver uitkwam gemaakt? Of heeft de game helemaal geen SLI support?

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poing
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Weet iemand hoe ik de helderheid kan aanpassen? Je moet die in het begin instellen en daarna is dat niet meer aan te passen blijkbaar. Het is ZO donker! Ik zie 70% niet. Vermoedelijk is mijn scherm op zich al te helder afgesteld en zag ik daarom "doom" op minste helderheid nog (in het begin van het spel).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruvetuve
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-09 18:34
poing schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 16:14:
Weet iemand hoe ik de helderheid kan aanpassen? Je moet die in het begin instellen en daarna is dat niet meer aan te passen blijkbaar. Het is ZO donker! Ik zie 70% niet. Vermoedelijk is mijn scherm op zich al te helder afgesteld en zag ik daarom "doom" op minste helderheid nog (in het begin van het spel).
Had ik ook, naar Settings > Video > [R] Revert to default.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
Avioto schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 16:08:
[...]

Is deze benchmark voordat de nieuwe driver uitkwam gemaakt? Of heeft de game helemaal geen SLI support?
Nvidia GeForce/ION Driver Release 365.19

AMD Radeon Crimson Edition 16.5.2

Zijn de laatste volgens mij?

SnapMap is nog best geinig trouwens. Beetje klooien en al een arena gemaakt met lockdowns, demon spawn waves en ripping metal. :)

[ Voor 16% gewijzigd door Gundogan op 14-05-2016 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Moet eerlijk zeggen dat ik de moeilijkheidsgraad terug heb geschroefd van Nightmare naar Ultra-Violence en vind dat wel ok. Alhoewel het gebied waar ik maar niet door kwam nu in een keer voorbij was :X

Het begint nu wel te wennen dat alles maar moet oplichten zodat je weet waar je heen moet of wat je wel of niet kunt gebruiken en ga de game ook zeker uitspelen. Het scheelt al een hele hoop dat je de glory kill highlight kunt uitzetten, vind overigens dan de animatie ook vetter.
Hoogstwaarschijnlijk volgt er ook nog een tweede run want ik heb nog geen een secret gevonden :P

Weet overigens iemand of je een 2e run doet met geupgrade wapens en dergelijke want dan ga ik het dan misschien dan nog maar eens proberen op Nightmare of hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Avioto schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 16:08:
[...]
Of heeft de game helemaal geen SLI support?
Nog niet, Doom draait nu nog in OpenGL dat geen multi-GPU ondersteunt. Het wachten is op de Vulcan patch voor SLI en CrossFire ondersteuning. Heb zelf 2x (wat oudere) HD7750 in cfx en alleen de eerste GPU wordt gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
[...]

[afbeelding]

Ik heb een 960 2GB, sliiightly overclocked en draai alles op High met een stabiele 60FPS. Ik zet altijd DOF, Bloom, Lens Flare en die "onzin" uit dus dat zal er ongetwijfeld mee te maken hebben.

Hallo trouwens :+

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grappig dat een GTX 970 beter presteert dan een GTX TITAN 6GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 18:18:
[...]

In SLI. Dat is toch niet zo vreemd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 18:32:
[...]

In SLI. Dat is toch niet zo vreemd ?
Single ook hoor, kijk maar goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 18:34:
[...]

Single ook hoor, kijk maar goed ;)
Ik zie het ja. Geldt ook voor de 980 en 980Ti. Beetje vreemd dat plaatje zo. De framerates van wel en geen SLI zijn ook gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat komt omdat OpenGL geen multi-gpu ondersteund.
Dus dat is opzich wel logisch.

Is de Titan een multi-gpu kaart? 2 gpu's op 1 kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:20

Wildfire

Joy to the world!

Scavy schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 17:34:

[..]

Het begint nu wel te wennen dat alles maar moet oplichten zodat je weet waar je heen moet of wat je wel of niet kunt gebruiken
Volgens mij kun je dat ook uitzetten. Ik zal zometeen eens kijken of ik me daar niet in vergis.

-- Edit: in de settings onder submenu Game, kun je "Interaction prompts" en "Objective markers" aan- en uitzetten.

[ Voor 14% gewijzigd door Wildfire op 14-05-2016 18:59 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 18:46:
Dat komt omdat OpenGL geen multi-gpu ondersteund.
Dus dat is opzich wel logisch.

Is de Titan een multi-gpu kaart? 2 gpu's op 1 kaart?
Het spel draait bij mij gewoon met SLI aan. Ik zie dat beide kaarten tijdens spelen goed bezig zijn.

De Titan is geen multi-gpu kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 18:57:
[...]

Het spel draait bij mij gewoon met SLI aan. Ik zie dat beide kaarten tijdens spelen goed bezig zijn.

De Titan is geen multi-gpu kaart.
Je kaarten zijn misschien wel bezig allebei, maar je haalt er geen extra voordeel uit tov een single kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
Oeps dubbel

[ Voor 98% gewijzigd door Vrijdag op 14-05-2016 19:07 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
Scavy schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 17:34:
Moet eerlijk zeggen dat ik de moeilijkheidsgraad terug heb geschroefd van Nightmare naar Ultra-Violence en vind dat wel ok. Alhoewel het gebied waar ik maar niet door kwam nu in een keer voorbij was :X

Het begint nu wel te wennen dat alles maar moet oplichten zodat je weet waar je heen moet of wat je wel of niet kunt gebruiken en ga de game ook zeker uitspelen. Het scheelt al een hele hoop dat je de glory kill highlight kunt uitzetten, vind overigens dan de animatie ook vetter.
Hoogstwaarschijnlijk volgt er ook nog een tweede run want ik heb nog geen een secret gevonden :P

Weet overigens iemand of je een 2e run doet met geupgrade wapens en dergelijke want dan ga ik het dan misschien dan nog maar eens proberen op Nightmare of hoger.
Ja je kan een newgame+ doen, zie de link die ik iets eerder heb gepost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
Wildfire schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 18:54:
[...]

Volgens mij kun je dat ook uitzetten. Ik zal zometeen eens kijken of ik me daar niet in vergis.

-- Edit: in de settings onder submenu Game, kun je "Interaction prompts" en "Objective markers" aan- en uitzetten.
Ik ga eens kijken wat dat doet maar heb alles al geprobeerd volgens mij en tot nog toe zonder het gewenste resultaat. Het haalt bv niet die lichtgevende gloed weg om die consoles die je kan bedienen.
Maar evengoed bedankt :)
Vrijdag schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 19:07:
[...]
Gevonden, thanks.

[ Voor 15% gewijzigd door Scavy op 14-05-2016 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 19:06:
[...]

Je kaarten zijn misschien wel bezig allebei, maar je haalt er geen extra voordeel uit tov een single kaart.
Even snel gezocht. Er zit in de drivers van Nvidia al een tijdje ondersteuning voor SLI bij Doom. Zonder SLI zou het spel bij mij ook niet op max settings draaien zonder framedrops. Als maar 1 kaart zou werken zie je dat op 3440x1440 gelijk terug in de framerate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
  • Laatst online: 23:41

Nemesizz

Untouchable

Verwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 18:18:
[...]

Vergeet niet, dat is de oude Titan (uit de 600 serie), niet de Titan X ;) (waar de 980Ti is op gebaseerd)

De oude Titan zit tussen de GeForce 780 en 780Ti in, en gezien een GTX970 vaak even snel of sneller is dan een 780Ti is het dus niet zo verwonderlijk.

[ Voor 3% gewijzigd door Nemesizz op 14-05-2016 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:06
Vrijdag schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 19:07:
[...]
Geld dit ook voor de achievements zoals alles upgraden / alle missies in 1 campaign run ?
Met de laatste Wolfensteins kon je later nog terug om alles te upgraden maar doordat dit nu allemaal in 1 run moet ziet het er naar uit dat we er nog een keer geheel doorheen mogen om alle secrets en upgrades te vinden.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 22-08 14:52
Toch maar even gekocht.
Wat houd dat rode nu eigenlijk in bij de stats? Zit er een bottleneck bij mijn CPU?
i7 3930k @ 4.4 + 980ti @ 1500.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3cWvp7J.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyPhanTomMind
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 03-04-2020

MyPhanTomMind

Just call me "SiR"

Hey Vraagje,
Net op een Acer Aspire V17 Nitro laptop Doom geïnstalleerd.
Wel cd gebruikt en dan via steam download en activatie.
Wanneer je spelen drukt verschijnt ff het blauwe "windows" cirkeltje en dan verder niets meer.

Ook doom als administrator starten helpt niet :/

enig idee iemand ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
justifire schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 20:05:
[...]

Geld dit ook voor de achievements zoals alles upgraden / alle missies in 1 campaign run ?
Met de laatste Wolfensteins kon je later nog terug om alles te upgraden maar doordat dit nu allemaal in 1 run moet ziet het er naar uit dat we er nog een keer geheel doorheen mogen om alle secrets en upgrades te vinden.
Ik zou het eigenlijk niet weten. Kan maar erg weinig vinden over de voorwaarden van de achievements. Ik vermoed het eigenlijk wel. Bijvoorbeeld dat je alle upgrades moet halen voor een wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Thommiie schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 21:22:
Hey Vraagje,
Net op een Acer Aspire V17 Nitro laptop Doom geïnstalleerd.
Wel cd gebruikt en dan via steam download en activatie.
Wanneer je spelen drukt verschijnt ff het blauwe "windows" cirkeltje en dan verder niets meer.

Ook doom als administrator starten helpt niet :/

enig idee iemand ? :)
Heb hier zo'n zelfde laptop en draait prima. Heb je wel de nieuwste nVidia drivers geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney1984
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 17-09 23:04
unfor schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 20:18:
Toch maar even gekocht.
Wat houd dat rode nu eigenlijk in bij de stats? Zit er een bottleneck bij mijn CPU?
i7 3930k @ 4.4 + 980ti @ 1500.

[afbeelding]
113 fps dikke prima toch? bottleneck is als de game toch voor geen meter zou draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Als je dit pittig vind maak dan je borst maar nat >:)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:44
Hoe heb jij dat op kunnen nemen? Shadowplay krijg ik niet werkend onder OpenGL en Fraps loopt voor geen meter. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killjoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:32

Killjoy

Klingon lawn products

[...]

[afbeelding]

Hmm... geloof dat ik mijn ambities maar even bijstel met een 7850 en een Core2Duo 8400 :/
Eerst andere PC...

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Laatst online: 20:58
Gundogan schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 17:10:
[...]

Nvidia GeForce/ION Driver Release 365.19

AMD Radeon Crimson Edition 16.5.2

Zijn de laatste volgens mij?

SnapMap is nog best geinig trouwens. Beetje klooien en al een arena gemaakt met lockdowns, demon spawn waves en ripping metal. :)
Wel raar haal met mn 780 ti ( wel de gaming versie van msi) alles op ultra, res op 1080p en adaptive vsync. Rond de 80-120 fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yonix schreef op zondag 15 mei 2016 @ 01:52:
[...]

Hoe heb jij dat op kunnen nemen? Shadowplay krijg ik niet werkend onder OpenGL en Fraps loopt voor geen meter. :P
Toch met Shadowplay opgenomen.
Moet je 'Bureaublad opnemen' aanvinken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985

HugoBoss1985

Xenotech

Killjoy schreef op zondag 15 mei 2016 @ 02:19:
[...]

Hmm... geloof dat ik mijn ambities maar even bijstel met een 7850 en een Core2Duo 8400 :/
Eerst andere PC...
Upgraden naar een quadcore zal je bij de meeste games al enorm helpen!
Hoe loopt het spel verder i.c.m. die videokaart?

Ik hoop dat er binnenkort mods voor "bodies stay" komen.

Tot nu toe weinig bugs tegengekomen, twee keer een crash to desktop.
Soms gaan vijanden voor een deel door de wereld heen, of ze zitten erin vast.

[ Voor 22% gewijzigd door HugoBoss1985 op 15-05-2016 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-09 18:07
Al mensen de game uitgespeeld? Ik ben nu net in hel.
Speel de game eerst op Ultra Violent en dan alle secrets en collectibles halen daarna Nightmare en dan ècht knallen }) .

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Verwijderd schreef op zondag 15 mei 2016 @ 08:46:
[...]

Toch met Shadowplay opgenomen.
Moet je 'Bureaublad opnemen' aanvinken ;)
Dan lukt het mij nog steeds niet. Ik krijg tijdens het opnemen (ALT+F9) ook geen indicator te zien en als ik het spel afsluit is er ook geen bestand te vinden. :s Is er iets dat ik over het hoofd zie? Misschien toch het spel in windowed/borderless spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lightning gun is gelukkig even sterk gebleven, heerlijk wapen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de multiplayer licht tegenvallen.
De snelheid is redelijk laag vergeleken met de campaign.
Neemt niet weg dat het customizen etc zorgt voor replayability + het is gewoon een toffe doom met goede graphics.
SP blijf ik toch wel het tofste vinden bij een spel als dit.
New game + permadeath = :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff, vandaag al 3x crash to desktop gehad.....ik kap ermee!

Laat ze eerst maar een patch uitbrengen, dit levert meer ergernis op dan plezier.
Kan wel naar een oorzaak gaan zoeken, te hoge grafische instellingen ofzo, maar heb toch meer vermoeden dat het aan het spel zelf ligt. Aangezien er meer mensen zijn die hier last van hebben.
Valt wel op dat het steeds tijdens drukke gevechten is.

Gisteren ging het de hele dag goed, nu wat verder in het spel en steeds is het bingo....jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekaasboer
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07:00
Zelf heb ik nog geen een crash gehad met dit spel.

Waar ik wel last van heb is het volgende:
Afbeeldingslocatie: https://community.bethesda.net/servlet/JiveServlet/downloadImage/2-84181-163462/1201-900/IMG_20160515_120932%5B1%5D.jpg

Dit gebeurt als ik mijn monitor kloon met mijn TV. Als ik extend of op 1 monitor toon gaat het goed.

Wat wel vreselijk irritant is is dat soms de kaart besluit om te auto-scrollen.
Vervelend als je de collectibles aan het zoeken ben en iedere keer als je de kaart oproept blijft deze slechts een seconde in beeld.

Het speelt overigens wel erg lekker weg! Grote levels, lekker ouderwets knallen.

[ Voor 7% gewijzigd door Dekaasboer op 15-05-2016 17:00 ]

http://axrotterdam.blogspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-09 11:44
Geweldige game. Op een paar irritaties na vind ik dit echt briljant. Het beweegt allemaal zo soepel en snel, mooie grote levels, de secrets, geluid is goed, muziek is lekker, allemaal echt gaaf. Vervelend zijn de crashes, en het teveel op knoppen moeten drukken bij laden of rune trials (press space lijkt ook unresponsive. Er is geloof ik een tweak voor om over te slaan).

Hier paar keer crashes gehad. Eigenlijk altijd juist niet in drukke gevechten maar als het rustig is; vandaag al 3 keer op de Advanced Research Complex map. Geen foutmelding, geen event in events log, gewoon bam, terug naar desktop. Erg irritant als je een missie opnieuw speelt voor de secrets en na herstarten een 'Continue' niet kan zodat je het hele level opnieuw mag doen. Ik wacht wel tot ze het patchen.

Het loopt verder als een trein altijd minimaal 60 fps op high/ultra-ish en 1440p (Win 7, i5 4670, 16 GB RAM, GTX970 met 365.19 drivers).

De Pinky demon... hebben ze te grappig gemaakt :P . Iedere keer als het beest komt aandenderen lig ik in een deuk, helemaal als ze dan ook nog de hoek om slippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-09 10:50

Thermometer

Whoop Whoop!

Hebben jullie enig idee hoe ik de mastery van Explosive Shot kan doen? Ik zit nu op 3/20 imp direct hits, maar heb het idee dat het heel random is wanneer het wordt opgehoogd. Ik schiet ontzettend veel explosive shots direct tegen imps aan, maar het lijkt niet op te hogen.

Wat doe ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 18:19

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

Thermometer schreef op zondag 15 mei 2016 @ 19:00:
Hebben jullie enig idee hoe ik de mastery van Explosive Shot kan doen? Ik zit nu op 3/20 imp direct hits, maar heb het idee dat het heel random is wanneer het wordt opgehoogd. Ik schiet ontzettend veel explosive shots direct tegen imps aan, maar het lijkt niet op te hogen.

Wat doe ik verkeerd?
denk dat aan jouw light :) ik heb ook gedaan en was zo gedaan ik wacht tot dat ze op mijn af komen rennen en 100% zeker ben dat ik een keer raak schiet en had 20 zo gehaald of ren op hun af

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Motaro schreef op zondag 15 mei 2016 @ 19:24:
[...]

denk dat aan jouw light :) ik heb ook gedaan en was zo gedaan ik wacht tot dat ze op mijn af komen rennen en 100% zeker ben dat ik een keer raak schiet en had 20 zo gehaald of ren op hun af
Jouw light? Je bedoelt toch niet "jou ligt", neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

Motaro schreef op zondag 15 mei 2016 @ 19:24:
[...]

Hmm het is uiteindelijk gelukt. Maar volgens mij is het challenge systeem redelijk bugged.. Bij deze mastery deed hij het soms alleen bij heel dichtbij (terwijl noob-tuben vanaf een afstand met direct hit ook zou moeten tellen toch?) en niet 2x kort achter elkaar (alsof er een hidden timer op zit?).

Sommige challenges zijn ook onbetrouwbaar voor mij om te halen. Ik heb bijvoorbeeld nu de "sweep the leg" challenge waarbij ik bij hell razers een glory kill moet doen op hun rechtervoet. Dit heb ik nu 4x gedaan maar er telde er maar 1 van (exact zelfde animatie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Cascade schreef op zondag 15 mei 2016 @ 18:58:

Hier paar keer crashes gehad. Eigenlijk altijd juist niet in drukke gevechten maar als het rustig is; vandaag al 3 keer op de Advanced Research Complex map. Geen foutmelding, geen event in events log, gewoon bam, terug naar desktop.
Had net hetzelfde. Was de eerste keer dat het gebeurde. Net wat je zegt, terug naar de desktop zonder foutmelding of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-09 12:30
Cascade schreef op zondag 15 mei 2016 @ 18:58:
Geweldige game. Op een paar irritaties na vind ik dit echt briljant. Het beweegt allemaal zo soepel en snel, mooie grote levels, de secrets, geluid is goed, muziek is lekker, allemaal echt gaaf. Vervelend zijn de crashes, en het teveel op knoppen moeten drukken bij laden of rune trials (press space lijkt ook unresponsive. Er is geloof ik een tweak voor om over te slaan).

Hier paar keer crashes gehad. Eigenlijk altijd juist niet in drukke gevechten maar als het rustig is; vandaag al 3 keer op de Advanced Research Complex map. Geen foutmelding, geen event in events log, gewoon bam, terug naar desktop. Erg irritant als je een missie opnieuw speelt voor de secrets en na herstarten een 'Continue' niet kan zodat je het hele level opnieuw mag doen. Ik wacht wel tot ze het patchen.

Het loopt verder als een trein altijd minimaal 60 fps op high/ultra-ish en 1440p (Win 7, i5 4670, 16 GB RAM, GTX970 met 365.19 drivers).

De Pinky demon... hebben ze te grappig gemaakt :P . Iedere keer als het beest komt aandenderen lig ik in een deuk, helemaal als ze dan ook nog de hoek om slippen.
Mee eens, de game is nogal buggy als je het mij vraagt. Als het draait, dan draait het heerlijk soepel, maar voordat je zover bent...

Ik heb de game @launch binnen gehaald, en direct het eerste level zonder veel problemen door kunnen spelen, en daarna afgesloten. Probeer ik te resumen, bam, desktop. Ik wil dan de game starten, scherm gaat op zwart om te laden, bam, desktop. Heel random ook. Soms haalt hij het menu, soms probeert hij zelfs de game te laden, maar elke keer weer gewoon ineens naar de desktop.

Ik heb vervolgens de settings omlaag gezet naar 16:9 1080p en low settings en dat draait zonder problemen. Aan het begin van L2 dan de resolutie naar 1440p opgeschroefd en dat werkt ook nog steeds prima, kon dat level zo door. Ik heb nu de settings naar High gezet, kijken wat dat doet, maar uiteindelijk zou ik graag toch weer op 21:9 gaan draaien, maar ik vermoed dat hij dat niet leuk vindt.

Then again, ik selecteerde aan het eind van L2 de “continue” optie en die knalde me weer vrolijk naar de desktop. Ik weet dat Bethesda een reputatie heeft voor buggy games, maar dit is uiteindelijk gewoon id die de game maakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Seal64 schreef op zondag 15 mei 2016 @ 21:03:
[...]

Mee eens, de game is nogal buggy als je het mij vraagt. Als het draait, dan draait het heerlijk soepel, maar voordat je zover bent...
Misschien heb je gewoon pech. Ik heb nu 1 crash naar de desktop gehad en heb nu de eerste 4 of 5 levels gespeelt. Dit op 3440x1440, dus op 21:9 met alle settings op de max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-09 13:14
Ik heb zelfs een crash op de PS4 gehad. :P

Och ja, je moet toch wat he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

$%^$#%^$ % @ de Altar Run rune trial waar je imps moet neerknallen voor meer tijd.

Damn. Ik had moeten investeren in een snellere reload voor de shotgun, dat zou hier wel wat helpen denk ik. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid Vendetta
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06:43
Voor de mensen met willekeurige desktop crashes AMD videokaarten:

Catalyst AI lijkt de boosdoener te zijn. Via register uitgezet en sindsdien heb ik geen enkele crash meer gehad :)

Als .reg bestand uitvoeren
DISABLE CATALYST AI

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class{4d36e968-e325-11ce-bfc1-08002be10318}\0000\UMD] "CatalystAI_DEF"="0" "CatalystAI"=hex:30,00,00,00

Bron:https://m.reddit.com/r/Do...for_ctd_crash_to_desktop/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• justifire
Kan inmiddels bevestigen dat je na het uitspelen gewoon terug kan naar chapters om alles te verzamelen voor de achievements.
Er staat in de beschrijving van de achievements "binnen 1 run", maar ze bedoelen binnen dezelfde campaign.
Zelfde als de laatste Wolfensteins dus, op het gemak alles verzamelen en je tijdens de eerste run niet als te druk maken als je wat gemist hebt :)

@Wildfire
In rune-challenges werken je upgrades niet.
Tactisch spelen dus ;)

[ Voor 9% gewijzigd door justifire op 15-05-2016 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

justifire schreef op zondag 15 mei 2016 @ 22:34:
Kan inmiddels bevestigen dat je na het uitspelen gewoon terug kan naar chapters om alles te verzamelen voor de achievements.
Er staat in de beschrijving van de achievements "binnen 1 run", maar ze bedoelen binnen dezelfde campaign.
Zelfde als de laatste Wolfensteins dus, op het gemak alles verzamelen en je tijdens de eerste run niet als te druk maken als je wat gemist hebt :)

@Wildfire
Tactisch spelen dus ;)
Goed om te weten, thanks _/-\o_ ! Nu steeds bang geweest dat ik dingen misde voor juist die reden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

@Wildfire
Tactisch spelen dus ;)
Ah, was me nog niet opgevallen. Nou ja... dan nog maar eens een paar de frustratie doorstaan en hopen dat ik nu het einde van de trial wel een keer haal :P

-- Edit: yay! Na een paar herkansingen uiteindelijk gehaald, maar ik denk dat ik echt nog maar een paar milliseconde marge over had :P

[ Voor 16% gewijzigd door Wildfire op 16-05-2016 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
SnapMap level aan het maken met 200% player runspeed en 200% health, 400% damage monsters. Woooeeei vliegen tijdens de arena encounters. Kijken of er checkpoints mogelijk zijn in SnapMap, want een level volledig overnieuw moeten doen als je dood gaat bij de laatste serie encounters is nogal sneu. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-09 18:07

@Wildfire
Tactisch spelen dus ;)
Thanks ik was hier erg benieuwd naar. Doe nu een run op Ultra Violent waar ik alles haal en daarna een run op Nightmare gewoon knallen. Hoe lang ben je er mee bezig geweest en op welke moeilijkheid?

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:46
maus3142 schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 11:50:
Hoi jullie praten over ultra settings met een GTX 970 en GTX 980ti, willen jullie de resolutie er bij vermelden.
Ik heb een 3440x1440 scherm met een GTX 970 en moet zeggen dat de open beta multiplayer r@k draaiden.
1080P ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Wildfire schreef op zondag 15 mei 2016 @ 22:24:
$%^$#%^$ % @ de Altar Run rune trial waar je imps moet neerknallen voor meer tijd.

Damn. Ik had moeten investeren in een snellere reload voor de shotgun, dat zou hier wel wat helpen denk ik. :P
Is dat die eerste? Simpel toch? Glory Kill krijg je 4 seconden voor. Die had ik meteen de eerste keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-09 09:04
Rune trials zijn een leuke toevoeging maar ik ga zoiets geen tig keer doen om het te halen. Zo belangrijk zijn ze niet. Zonder die dingen haal je het ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 07:54
Toch maar gekocht, kon het niet laten. Speel met alles op low 720P... met +/- 30FPS... :) (650M 2gb, 8GB, i5 3210M).

Heb een paar potjes MP gedaan, maar ik zuig enorm... Lijkt wel of ik met papier schiet.., wanneer ze zich omdraaien, ben ik al dood :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

bram1984 schreef op maandag 16 mei 2016 @ 07:46:
[...]

Is dat die eerste? Simpel toch? Glory Kill krijg je 4 seconden voor. Die had ik meteen de eerste keer.
Alsof ik elke imp met een glory kill om zeep help... als ze aan de andere kant staan kost het net teveel tijd om die kant op te springen voor een glory kill... ik heb het bij de meeste gewoon op een normale kill gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wildfire schreef op maandag 16 mei 2016 @ 10:48:
[...]

Alsof ik elke imp met een glory kill om zeep help... als ze aan de andere kant staan kost het net teveel tijd om die kant op te springen voor een glory kill... ik heb het bij de meeste gewoon op een normale kill gehouden.
Hij is makkelijk te doen hoor.
Als je hier al moeite mee hebt dan zijn de volgende rune trials helemaal pittig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
bram1984 schreef op maandag 16 mei 2016 @ 07:46:
[...]

Heb die zelf gehaald zonder glory kills. Gewoon zorgen dat je dichtbij ze komt zodat 1 schot meestal genoeg is. Gelijk de eerste run gehaald zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Wildfire schreef op maandag 16 mei 2016 @ 10:48:
[...]

Geen idee wat jij doet. Het is slechts een tip. Ik vond 'm kinderachtig eenvoudig meteen de eerste keer, maar het is dan ook slechts de eerste trial.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
bram1984 schreef op maandag 16 mei 2016 @ 12:15:
[...]

Geen idee wat jij doet. Het is slechts een tip. Ik vond 'm kinderachtig eenvoudig meteen de eerste keer, maar het is dan ook slechts de eerste trial.
Tja, de tweede waarbij je met je pistol 30 barrels kapot moest schieten binnen een bepaalde tijd was nu ook niet echt 'je van het'. :P

Maar goed, tot nu toe vermaak ik mij enorm met dit spel. Gewoon 'mindless fun' en lekker Demonen knallen! 8)

[ Voor 17% gewijzigd door Yonix op 16-05-2016 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

bram1984 schreef op maandag 16 mei 2016 @ 12:15:
[...]

Erm... de altar run is volgens mij alweer de vierde of vijfde trial hoor :)

Deze altar run trial (genaamd 'Savagery' als ik me niet vergis) is in de hel te vinden. De allereerste trial die je tegenkomt was inderdaad erg eenvoudig. Deze is de eerste die echt 'tricky' kan zijn.

[ Voor 22% gewijzigd door Wildfire op 16-05-2016 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
Uitgespeeld op nightmare. Één van de betere singleplayer shooters die ik gespeeld heb. Geen moment verveling en uitstekende combat. Multiplayer vind ik nog steeds leuk om te doen en SnapMap heeft veel potentie. Als ze wat aan bugfixing doen (af en toe een crash en een paar keer dat de muziek niet laadde en je even tussen het menu en game moest hoppen), wat meer assets toevoegen aan SnapMap en de multiplayer een beetje levendig blijft, is dit gewoon een absolute topper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01:39
Single-player is top.

Multi is 'totaal' waardeloos, de wapens geven totaal geen damage welke je ook mount. Echt een gemiste kans.

Er zit niet eens DM FFA in... wtf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985

HugoBoss1985

Xenotech

Is het iemand trouwens opgevallen dat het bewegen van barrels geen geluid maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22-09 16:19
Hmm ik lees hierboven vooral enthousiaste reacties over de SP mode.. Ik denk dat ik even wacht tot dit spel een eurotje of 30 is. Voor de multiplayer houd ik het dan wel bij UT4/ UT2016

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-09 11:02

Tortelli

mixing gas and haulin ass

PC versie kun je eenvoudig kopen voor ~€30 via de bekende online key shops!. Voor de consoles zal het een ander verhaal zijn vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-09 12:30
Davetc schreef op zondag 15 mei 2016 @ 22:33:
Voor de mensen met willekeurige desktop crashes AMD videokaarten:

Catalyst AI lijkt de boosdoener te zijn. Via register uitgezet en sindsdien heb ik geen enkele crash meer gehad :)

Als .reg bestand uitvoeren
DISABLE CATALYST AI

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class{4d36e968-e325-11ce-bfc1-08002be10318}\0000\UMD] "CatalystAI_DEF"="0" "CatalystAI"=hex:30,00,00,00

Bron:https://m.reddit.com/r/Do...for_ctd_crash_to_desktop/
Ik heb dit geprobeerd en so far so good. Draai nu weer op 3440x1440 met alles op High, alleen AA nog niet voluit, en ik krijg tussen de 60 en 80 fps zonder crashes. Volgende stap is dan Ultra met alle opties voluit, kijken wat hij doet :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetalSonic schreef op maandag 16 mei 2016 @ 13:54:
Hmm ik lees hierboven vooral enthousiaste reacties over de SP mode.. Ik denk dat ik even wacht tot dit spel een eurotje of 30 is. Voor de multiplayer houd ik het dan wel bij UT4/ UT2016
Ik heb hem al voor 32eu gekocht, gewoon ff keysite zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruvetuve
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-09 18:34
cdkeys.com Doom PC + DLC €31.19
Discount (DOOM666) -€2.08
Grand Total €29.11

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2016 @ 15:15:
[...]

Ik heb hem al voor 32eu gekocht, gewoon ff keysite zoeken.
Keysites zijn over het algemeen niet legaal, of op z'n best zitten ze in een grijs gebied. Het is al vaak genoeg voorgekomen dat de keys gestolen waren of gekocht waren met gestolen creditcards. Leuk voor je als klant, zit je uiteindelijk zonder game omdat de key ingetrokken wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Wildfire schreef op maandag 16 mei 2016 @ 16:05:
[...]

Keysites zijn over het algemeen niet legaal, of op z'n best zitten ze in een grijs gebied. Het is al vaak genoeg voorgekomen dat de keys gestolen waren of gekocht waren met gestolen creditcards. Leuk voor je als klant, zit je uiteindelijk zonder game omdat de key ingetrokken wordt.
Ze zijn echter ook niet illegaal ;) Ik heb in vier jaar tijd nog nooit problemen gehad met een key aangeschaft via een dergelijke website.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Seroczynski schreef op maandag 16 mei 2016 @ 16:16:
[...]

Ze zijn echter ook niet illegaal ;) Ik heb in vier jaar tijd nog nooit problemen gehad met een key aangeschaft via een dergelijke website.
Ieder z'n eigen keus. Ik ga het iig niet riskeren ondanks de interessante prijzen.

Meestal koop ik zelf games via GameDumper. Gewoon de retail versies die nogal regelmatig zo'n 15 euro goedkoper zijn dan rechtstreeks op Steam zelf... terwijl de game alsnog via Steam geactiveerd moet worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22-09 16:19
Wildfire schreef op maandag 16 mei 2016 @ 16:05:
[...]

Bron? Ik koop nu al iets van 1-2 jaar redelijk vaak keys.. Recent nog een witcher 3 dlc key gekocht... Nooit problemen gehad. Key altijd binnen een minuut in m'n inbox en werkende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

MetalSonic schreef op maandag 16 mei 2016 @ 16:20:
[...]

Bron? Ik koop nu al iets van 1-2 jaar redelijk vaak keys.. Recent nog een witcher 3 dlc key gekocht... Nooit problemen gehad. Key altijd binnen een minuut in m'n inbox en werkende.
Ik zeg niet dat je geen keys krijgt, maar op z'n best zijn veel van die shops dubieus. Niet voor niets dat Ubisoft vorig jaar een groot aantal keys blokkeerde (voornamelijk via G2A gekochte keys).

Maar goed, die discussie hoort hier verder niet thuis eigenlijk.

Laten we verder lullen over Doom :)

Ik ga nu verder met een time trial, vijftien hell trophies ofzo zien te verzamelen op weg naar een altaar. Kwam de laatste poging drie seconden te kort... :(

-- Tada, gehaald.

[ Voor 22% gewijzigd door Wildfire op 16-05-2016 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
Wildfire schreef op maandag 16 mei 2016 @ 16:22:
[...]

Ik zeg niet dat je geen keys krijgt, maar op z'n best zijn veel van die shops dubieus. Niet voor niets dat Ubisoft vorig jaar een groot aantal keys blokkeerde (voornamelijk via G2A gekochte keys).

Maar goed, die discussie hoort hier verder niet thuis eigenlijk.

Laten we verder lullen over Doom :)

Ik ga nu verder met een time trial, vijftien hell trophies ofzo zien te verzamelen op weg naar een altaar. Kwam de laatste poging drie seconden te kort... :(

-- Tada, gehaald.
Het hoort hier idd niet thuis maar koop al minimaal 10 jaar keys via dat soort sites en nog nooit problemen mee gehad.
En de geblokkeerde keys van Ubisoft die zijn toen ook weer terug gedraaid. En al deze keys worden ook gewoon via Steam geactiveerd of Uplay of Origin :+

Nu dat is gerectificeerd en niemand meer bang hoeft te zijn kunnen we weer over Doom gaan praten.

Nog een edit dan, een redelijk bekende game site adverteert tegenwoordig zelfs met G2A.

[ Voor 7% gewijzigd door Scavy op 16-05-2016 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Net Doom gekocht met DLC. Ben erg benieuwd! :P

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scavy schreef op maandag 16 mei 2016 @ 17:57:
[...]

Het hoort hier idd niet thuis maar koop al minimaal 10 jaar keys via dat soort sites en nog nooit problemen mee gehad.
En de geblokkeerde keys van Ubisoft die zijn toen ook weer terug gedraaid. En al deze keys worden ook gewoon via Steam geactiveerd of Uplay of Origin :+

Nu dat is gerectificeerd en niemand meer bang hoeft te zijn kunnen we weer over Doom gaan praten.

Nog een edit dan, een redelijk bekende game site adverteert tegenwoordig zelfs met G2A.
Gamekings krijgt een provisie voor alle gekochte keys via de link op hun site...
G2A is 9 vd 10 keer bulk aanbieders, waar zij hun keys vandaan hebben... Who knows? Gestolen CC gegevens?
Vaak zijn games de helft vd normale prijs, hoe praat je dat goed?
Ik koop games gewoon full priced en vind het verder wel prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
Zo, wat in elkaar geknutseld in SnapMap. Bij het zoeken naar maps kan je ook een code invoeren. Als je UWL77AL7 invoert, vind je mijn creatie. :)

Singleplayer, 200% player movement speed, 200% monster health en 400% monster damage, multi wave arena encounters, wat key en secret hunting en iets wat op een boss battle lijkt aan het einde.

Wel een gedoe af en toe. Soms breekt de scripting volledig als ik iets nieuws wil toevoegen, ook al is het volledig los van wat er al in het level is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 00:38
Hier alles op Ultra op een Intel Core i7 4770k, 8GB, 780Ti, wat is de Vulkan API een goede opvolger van OpenGL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 22-08 14:52
Dragunov schreef op maandag 16 mei 2016 @ 20:05:
Hier alles op Ultra op een Intel Core i7 4770k, 8GB, 780Ti, wat is de Vulkan API een goede opvolger van OpenGL
Hoezo, maak jij al gebruik van de vulkan API?
Ik verwacht overigens geen wonderen van die API, die nvidia footage met die hoge framerates is heel leuk en aardig maar dat kan je nu in OpenGL ook wel halen met een 980ti.
Mijn framerate hangt meestal rond de 90-110 op 1440p ultra, die video is slechts 1080p.

edit, bench:

2016-05-16 22:00:05 - DOOMx64
Frames: 32837 - Time: 300000ms - Avg: 109.457 - Min: 81 - Max: 151

[ Voor 41% gewijzigd door unfor op 16-05-2016 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Dragunov schreef op maandag 16 mei 2016 @ 20:05:
Jij draait niet op Vulkan hoor. Zit namelijk niet in de public release, voor zover ik heb gelezen wordt dat achteraf nog ingepatched.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 00:38
Dacht dat het reeds Vulkan was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-08 00:10

MrMonkE

★ EXTRA ★

Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2016 @ 19:01:
[...]
Ik koop games gewoon full priced en vind het verder wel prima.
Doe dat.
Koopt de rest van ons wel voor de helft van de prijs zijn steam keys bij een online cheapo shop.

Vraagje:
Ik hoor dat de melee zo sterk is dat je eigenlijk nooit echt in de problemen komt.
Is dat echt zo?

★ What does that mean? ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
Dragunov schreef op maandag 16 mei 2016 @ 22:21:
Dacht dat het reeds Vulkan was
Nope.
MrMonkE schreef op maandag 16 mei 2016 @ 22:26:
Ik hoor dat de melee zo sterk is dat je eigenlijk nooit echt in de problemen komt.
Is dat echt zo?
Hangt van de moeilijkheidsgraad af en je runes. Je kan meteen weer geraakt worden na een glory kill, dus op bijvoorbeeld nightmare kan je meteen doodgaan dan. De normale possessed kan je met twee keer melee wel neer meppen op alle moeilijkheidsgraden. De rest niet echt. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Gundogan schreef op maandag 16 mei 2016 @ 22:29:

[...]

Hangt van de moeilijkheidsgraad af en je runes. Je kan meteen weer geraakt worden na een glory kill, dus op bijvoorbeeld nightmare kan je meteen doodgaan dan. De normale possessed kan je met twee keer melee wel neer meppen op alle moeilijkheidsgraden. De rest niet echt. :p
Probeer een pinky maar eens met melee te doden. Kan wel natuurlijk, maar je hebt er echt een hele kluif aan. :)

---

Zag een rare glitch vandaag. Zat in een gevecht met een pinky en kon mezelf terugtrekken in de luchtsluis waar ik eerder doorheen was gekomen. Kon 'm ook net cyclen, dus de ene deur op slot en de andere open.

Werkte eerder prima tegen de possessed en imps, maar na ff nagedacht te hebben vond de pinky dat 'ie gewoon door de deur heen kon rennen. :P

Vuile cheatende pinky! Gewoon door deuren lopen enzo, volgens mij heeft 'ie uitgevonden wat in Doom de huidige variant is van de oude idclip cheatcode :+

[ Voor 8% gewijzigd door Wildfire op 16-05-2016 22:34 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 9 Laatste