Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Geen review copies voor de launch, ik denk dat Bethesda lage scores verwacht.
Tip: nog niet kopen, wacht op reviews.

[ Voor 20% gewijzigd door unfor op 10-05-2016 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09:00
unfor schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 11:03:
Geen review copies voor de launch, ik denk dat Bethesda lage scores verwacht.
Tip: nog niet kopen, wacht op reviews.
id Software heeft veel tijd gestoken in Snapmap dus ik denk dat Bethesda graag wil hebben dat ook daar eens goed naar gekeken wordt.

Ja het is een heel ander soort shooter dan wat de jeugd vandaag de dag speeld dus ik denk dat het echt veel uitmaakt wie nu de review doet.Een SP spelen waar nauwelijks een verhaal in zit zonder vette filmpjes kan voor jong publiek best vreemd zijn.

De ene zal een 6 geven en de ander een 9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:34
Staat al ruim twee maanden ge-preload op de Xbox.
Na het spelen van beide laatste Wolfensteins durfde ik de gok wel te wagen voor €45,- :+
Ik vermoed dat ze straks hogere cijfers zouden krijgen als ze de multiplayer geschrapt hadden / een singleplayer beta hadden uitgebracht.

[ Voor 3% gewijzigd door justifire op 10-05-2016 11:57 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Toen de SP beelden online kwamen was men op het web best enthousiast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
internaut schreef op zondag 08 mei 2016 @ 10:52:
Zo'n kaart show je toch niet op 1080p...zorg dan een deftig 1440p of 4k scherm.
En dan met de allernieuwste en snelste kaart framedrops laten zien ? Door op 1080p te draaien weten ze zeker dat er geen enkele framedrop te zien is. Op 4K krijgen ze dat nooit voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
jori040 schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 11:58:
Toen de SP beelden online kwamen was men op het web best enthousiast.
Ja het ziet er allemaal best goed uit, maar als het daar bij blijft heeft Bethesda wel een problem.
jori040 schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 11:55:
[...]

id Software heeft veel tijd gestoken in Snapmap dus ik denk dat Bethesda graag wil hebben dat ook daar eens goed naar gekeken wordt.

Ja het is een heel ander soort shooter dan wat de jeugd vandaag de dag speeld dus ik denk dat het echt veel uitmaakt wie nu de review doet.Een SP spelen waar nauwelijks een verhaal in zit zonder vette filmpjes kan voor jong publiek best vreemd zijn.

De ene zal een 6 geven en de ander een 9.
Ja, en? Het excuus dat servers voor snapmap dan niet online zijn gaat niet op, dan gooi je ze maar online voor de reviewers, daar zal niemand anders iets van merken.

[ Voor 56% gewijzigd door unfor op 10-05-2016 12:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
Ja de gameplay is basic maar hoort dat voor een Doom game ook te zijn.
id wil een echte Doom game maken en geen vernieuwende shooter.

Ach als een reviewer niet in 2 min een map kan maken via Snapmap dan slaat hij het over.

YouTube: 12 Minutes of Single Player UAC Base EXCLUSIVE Gameplay - DOOM Als dit je ding niet is moet je er weg van blijven.

[ Voor 4% gewijzigd door jori040 op 10-05-2016 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 12:00:
[...]

En dan met de allernieuwste en snelste kaart framedrops laten zien ? Door op 1080p te draaien weten ze zeker dat er geen enkele framedrop te zien is. Op 4K krijgen ze dat nooit voor elkaar.
Met Vulkan zou dat nog wel moeten lukken denk ik?
In ieder geval 60fps verwacht ik, we zullen zien wanneer ze het gaan gebruiken binnenkort.
Ik verwacht zeker 4k benches na de Vulkan update met de 1080gtx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 14:52:
[...]

Met Vulkan zou dat nog wel moeten lukken denk ik?
In ieder geval 60fps verwacht ik, we zullen zien wanneer ze het gaan gebruiken binnenkort.
Ik verwacht zeker 4k benches na de Vulkan update met de 1080gtx.
Ze zeggen dat een GTX1080 zo'n beetje 2x GTX 980 in SLI zou moeten zijn. Ik draai zelf met 2x 980 in SLI op 3440x1440 en kan zeker niet alles op de hoogste settings met constant 60fps draaien. Als je dan naar 4K gaat zal onder de 60fps komen gewoon 100% zeker zijn.

Je zal met deze nieuwe kaart vast prima op 2560x1440 en 4K kunnen gamen, maar alles op Ultra en altijd 60fps gaat echt niet gebeuren op 4K.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch een artikel gelezen op tomshardware waar werd aangegeven dat wanneer de framecap eraf werd gehaald bij de 1080gtx het aantal fps omhoog schoot naar 200fps en het minimum was 150fps.

En dat op de "normale" OpenGL, dus ik verwacht toch echt wel 60fps op 4k minimaal met de Vulkan drivers als alles gaat zoals het zou moeten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 18:17:
Toch een artikel gelezen op tomshardware waar werd aangegeven dat wanneer de framecap eraf werd gehaald bij de 1080gtx het aantal fps omhoog schoot naar 200fps en het minimum was 150fps.

En dat op de "normale" OpenGL, dus ik verwacht toch echt wel 60fps op 4k minimaal met de Vulkan drivers als alles gaat zoals het zou moeten gaan.
4K is 4x de resolutie van 1080p, dus 4x zo zwaar. Dan zou 200fps dus 50fps worden met dips daar ruim onder.

Ik heb het spel trouwens net maar besteld. Gelukkig ook gewoon een Steam key en geen gezeur met Uplay of wat dan ook. Vind het leuk dat er een single player campange is, dat zie je tegenwoordig toch een stuk minder. Heb tot nu toe iedere Doom nog gespeelt en ben beniewd naar deze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemd, want het aantal pixels wat ik tel is enkel het dubbele van HD, namelijk 3840x2160 oftewel 2160p, DCI 4k is dan wel 4096x2160 maar goed.

Zie: Wikipedia: 4K resolution

Kleine edit: game key trouwens ook al twee weken geleden gekocht, voornamelijk voor de SP! })

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2016 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09:16
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 18:48:
Vreemd, want het aantal pixels wat ik tel is enkel het dubbele van HD, namelijk 3840x2160 oftewel 2160p, DCI 4k is dan wel 4096x2160 maar goed.

Kleine edit: game key trouwens ook al twee weken geleden gekocht, voornamelijk voor de SP! })
Zucht, beetje basis wiskunde he

1920x1080 = 2073600
3840 x 2160 = 8294 400

Dat is dus bir keer zoveel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 18:48:

Je kan het niet optellen maar je moet het vermenigvuldigen, zoals Adlermann ook al aangeeft.

Hier een plaatje zodat zichtbaar is.

Afbeeldingslocatie: http://i.rtings.com/images/resolution-4k-ultra-hd-size.png

Hier zie je dus dat 1080p zo'n 4x in 4K past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I stand corrected _/-\o_
Het staat ook in de wiki pagina zelf en inderdaad zelf even narekenen en ik was zelf ook tot die conclusie gekomen, stom van mij 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:04
30 euro aanbieding nu nog op g2play.net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
  • Laatst online: 16-09 07:54
internaut schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 22:07:
30 euro aanbieding nu nog op g2play.net.
Wil hem wel graag... Maar wil Eigenlijk ook wel de kat uit de boom kijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
da_PSI schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 22:20:
[...]

Wil hem wel graag... Maar wil Eigenlijk ook wel de kat uit de boom kijken..
Na een tijdje word ie altijd goedkoper. Gewoon even wachten en kijken of er veel bugs zijn is altijd handig. Zo heb ik Just Cause 2 gekocht en die blijkt laten geen SLI te ondersteunen. Met maar 1x GTX980 loopt dat spel op 3440x1440 voor geen meter. Ook ziet het er bagger uit op 21:9, er kloppen gewoon dingen niet. 40 euro uitgegeven en nog geen 10 minuten gespeelt, beetje jammer van het geld.

Bij sommige spellen kan het maanden duren voordat het goed speelbaar is. Dan is wachten geen slecht idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
PilatuS schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 22:23:
[...]

Na een tijdje word ie altijd goedkoper. Gewoon even wachten en kijken of er veel bugs zijn is altijd handig. Zo heb ik Just Cause 2 gekocht en die blijkt laten geen SLI te ondersteunen. Met maar 1x GTX980 loopt dat spel op 3440x1440 voor geen meter. Ook ziet het er bagger uit op 21:9, er kloppen gewoon dingen niet. 40 euro uitgegeven en nog geen 10 minuten gespeelt, beetje jammer van het geld.

Bij sommige spellen kan het maanden duren voordat het goed speelbaar is. Dan is wachten geen slecht idee.
Ik speel op een 650M..... :P vandaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
da_PSI schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 22:25:
[...]

Ik speel op een 650M..... :P vandaar
Dan is wachten zeker handig. Binnen een paar dagen kan je dan ook kijken naar gameplay video's op wat minder snelle kaarten. Als het er dan totaal niet uitziet of niet wil lopen, lekker wachten of nooit kopen. Goedkoper dan 30 euro word ie sowieso wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
Ik wacht voor BF5.. met een nieuwe laptop.. maar dat zal of een 1050 zijn of miss nog een 960..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
jori040 schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 12:37:
Ja de gameplay is basic maar hoort dat voor een Doom game ook te zijn.
id wil een echte Doom game maken en geen vernieuwende shooter.

Ach als een reviewer niet in 2 min een map kan maken via Snapmap dan slaat hij het over.

YouTube: 12 Minutes of Single Player UAC Base EXCLUSIVE Gameplay - DOOM Als dit je ding niet is moet je er weg van blijven.
Ik zal wel een ouwe lul zijn maar ik vind het er goed uit zien. Lekker dat Doom gevoel van vroegâh met keycards, health pickups en snelle gameplay :)

Ben erg benieuwd, krijg m binnenkort binnen voor de PS4.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos2009
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-12-2021
G2Play doet er wel lang over zeg

PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Koos2009 schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 00:21:
G2Play doet er wel lang over zeg
Je weet dat die sites met pre-orders je de key op de dag zelf pas sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos2009
Dus hij is nog niet uit?
Dacht ik. Dan nog effe wachten dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
13 mei toch? Das vrijdag. De mooiste dag die er bestaat 😎

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Binnengekregen!

Bewijs:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgsafe.org/4e063aa.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgsafe.org/4fa7605.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgsafe.org/52530ee.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgsafe.org/5e7c9dc.jpg

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:13

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Topicstarter
Er zijn al wat mensen die het (veel) eerder hebben kunnen bemachtigen. En die zijn over het algemeen positief over de singleplayer.

PC versie is iets van 0:00 - 2:00 op vrijdag beschikbaar? Dan even wachten of die versie goed is qua performance. :)

Ook: demons vechten weer onder elkaar.

[ Voor 7% gewijzigd door Gundogan op 11-05-2016 11:43 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21-09 11:34
Zit er ook FFA DM in ?

Ik ben niet echt een team-player :) de beta draaide lekker met de mp maar was alleen TDM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter
RoaDHouse schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 11:50:
Zit er ook FFA DM in ?

Ik ben niet echt een team-player :) de beta draaide lekker met de mp maar was alleen TDM.
Met SnapMap kan je dat maken. Wel 4 spelers max (in ieder geval op de consoles).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
Vrijdag schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 00:58:
13 mei toch? Das vrijdag. De mooiste dag die er bestaat 😎
Waar besteld?

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
Yourgamezone.nl. kreeg gisteren mail dat ie was verzonden en vanochtend lag ie op de mat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Gundogan schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 11:54:
[...]

Met SnapMap kan je dat maken. Wel 4 spelers max (in ieder geval op de consoles).
Ok txs, ik speel op pc maar ik nix vinden over FFA DM.

Zit er denk ik niet in, en met 4 spelers vind ik het al helemaal niks in ffa dm. In de vorige DOOM was dat ook al een anti-climax met mp.

Single-player speel ik in een paart uurtjes uit en daar ga ik hem niet voor kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeveS
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 21:23
Heb hem vandaag ook al binnen gehad en net het eerste level gespeeld. Ben er tot nu toe positief over, speelt lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
SeveS schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 17:35:
Heb hem vandaag ook al binnen gehad en net het eerste level gespeeld. Ben er tot nu toe positief over, speelt lekker :)
Mooi :)

DooM heb ik maar op de pc gekocht op steam. Dit moet echt o mijn pc vind ik. Alleen al om nostalgische redenen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ikzelf heb de keys al binnen gekregen en aan steam toegevoegd, maarja.. die released pas weer over een 27 uur.. en tellende -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Zit daar nou een seasonpass bij of is dat enkel reclame ?

[ Voor 4% gewijzigd door justifire op 11-05-2016 23:34 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
justifire schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 23:27:
[...]

Zit daar nou een seasonpass bij of is dat enkel reclame ?

[video]
Da's helaas reclame, maar er zitten dus wel wat kleine dingetjes bij voor MP. Ik weet niet of ik de seasonpass koop, eerst maar lekker de SP doen en daarna wellicht MP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Vrijdag schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 23:41:
[...]

Da's helaas reclame, maar er zitten dus wel wat kleine dingetjes bij voor MP. Ik weet niet of ik de seasonpass koop, eerst maar lekker de SP doen en daarna wellicht MP :)
Dat vermoeden had ik al.
Sluit me overigens aan bij jouw mening, eerst maar eens zien hoe de MP zich houd voordat er weer een seasonpass stof ligt te happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Godve. Kom thuis, schijf er in, eindelijk tijd... moet er zonodig eerst bijna zes gb gedownload worden. Duurt weer uuuuuren met dat pleuristrage psn. Dus hier een tip: als je wil spelen, trek dan eerst de kabel er uit en begin. Die patchzooi komt dan later wel.

Zelfs de update negeren zorgt dat je eerst nog mag toekijken hoe er vreselijk langzaam 12gb moet worden geïnstalleerd. Nou, dat begint al lekker.

[ Voor 22% gewijzigd door Vrijdag op 12-05-2016 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Vrijdag schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 00:52:
Godve. Kom thuis, schijf er in, eindelijk tijd... moet er zonodig eerst bijna zes gb gedownload worden. Duurt weer uuuuuren met dat pleuristrage psn. Dus hier een tip: als je wil spelen, trek dan eerst de kabel er uit en begin. Die patchzooi komt dan later wel.

Zelfs de update negeren zorgt dat je eerst nog mag toekijken hoe er vreselijk langzaam 12gb moet worden geïnstalleerd. Nou, dat begint al lekker.
Het is ook nog geen vrijdag :) take it easy.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Nee inderdaad. Moest even stoom afblazen. Heb nu heel even gespeeld maar op nightmare is het dus twee keer geraakt door een vuurbal van een imp = dood. En geen healthregen dus dat vraagt een andere aanpak. Wel wat last van tearing af en toe, als je bijvoorbeeld een kleine cutscene hebt van een deur die je opent. Tijdens het spelen zelf nergens last van.
Ik dacht dat je de fov kon aanpassen op de console maar ik heb dat niet gevonden helaas.

Vind het er best prima uitzien en speelt lekker soepel. Ik denk dat het echter voor de CoD en BF generatie niet echt is weggelegd, maar misschien heb ik het mis :)

[ Voor 15% gewijzigd door Vrijdag op 12-05-2016 01:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Vrijdag schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 01:26:
Nee inderdaad. Moest even stoom afblazen. Heb nu heel even gespeeld maar op nightmare is het dus twee keer geraakt door een vuurbal van een imp = dood. En geen healthregen dus dat vraagt een andere aanpak. Wel wat last van tearing af en toe, als je bijvoorbeeld een kleine cutscene hebt van een deur die je opent. Tijdens het spelen zelf nergens last van.
Ik dacht dat je de fov kon aanpassen op de console maar ik heb dat niet gevonden helaas.

Vind het er best prima uitzien en speelt lekker soepel. Ik denk dat het echter voor de CoD en BF generatie niet echt is weggelegd, maar misschien heb ik het mis :)
CoD en BF is een andere gameplay, dit is meer voor de oude Quake en Unreal generatie. Er staat ergens een fimpje op you-tube waarin duidelijk gezegd werd dat de fov op de console ook in te stellen was + de gamespeed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
RoaDHouse schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 02:11:
[...]

CoD en BF is een andere gameplay, dit is meer voor de oude Quake en Unreal generatie. Er staat ergens een fimpje op you-tube waarin duidelijk gezegd werd dat de fov op de console ook in te stellen was + de gamespeed.
Motion blurr is in elk geval aan te passen zowel on sp en mp modi. Oh en ik heb de fov gevonden, dit is alleen mogelijk bij mp en gaat tot 110 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:31

Bullettooth

--VR--

Welke keysites sturen de keys al vandaag? G2play, G2A... ?

Gravity is a habit that is hard to shake off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Ik heb hem binnen van cdkeys.com, 30,90 inc DLC.

De download is al klaar dus zodra hij door steam vrijgegeven wordt kan ik hem aanslingeren :)

[ Voor 18% gewijzigd door Scavy op 12-05-2016 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Bullettooth schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 09:36:
Welke keysites sturen de keys al vandaag? G2play, G2A... ?
Vast allemaal.... maar dan activeer je dus via Steam, en dan kun je nog niet spelen, tot de release...?

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:31

Bullettooth

--VR--

Luxicon schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 10:14:
[...]

Vast allemaal.... maar dan activeer je dus via Steam, en dan kun je nog niet spelen, tot de release...?
Vannacht 24:00 uur release toch?

Gravity is a habit that is hard to shake off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Topicstarter

Nog wat van de al bekende PC op een GTX1080 gameplay maar dan de directe feed. Ook uncompressed te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Snapmap servers zijn online. Je kan al wat mappen bekijken. Straks even kijken of je ze ook kan spelen. Zie zo gauw al best een aantal sp mappen voorbij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikdedinges
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-06 21:29
Iemand de xbox one versie al ergens zien liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos2009
Wel vreemd dat ik via G2Play nog niet kan preloaden.
Ik snap dat ze bepaalde tijden moeten aanhouden, maar PS4 en Xbox Gebruikers kunnen vaak toch ook al preloaden?
of komt dat omdat het gemmidelde console netwerk wellicht trager is ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
  • Laatst online: 17-09 13:27
Die filmpjes zijn wel aardig cool :9~ :9~ :9~

Is een lange tijd geleden dat er weer een hoog arcade gehalte in zat zoals Q3(R)A, maar dit zou hem toch wel weer eens kunnen zijn.

Wel weer een dilemma, Xboxone ... or PC upgraden en PC. Het is ook redelijk stil geworden om de Keyboard/Mouse ondersteuning op de Xbone, iemand die hier ervaring mee heeft? Als standaard input weet ik dat het inmiddels werkt, maar voor FPS games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Er is ook een tactical bumper setting voor de console, net als bij COD dat je springt met linkerbumper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
Koos2009 schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 11:00:
Wel vreemd dat ik via G2Play nog niet kan preloaden.
Ik snap dat ze bepaalde tijden moeten aanhouden, maar PS4 en Xbox Gebruikers kunnen vaak toch ook al preloaden?
of komt dat omdat het gemmidelde console netwerk wellicht trager is ofzo?
Nee heeft er niets mee te maken, ik kon mijn code gewoon in steam gooien en vervolgens de game alvast installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Key ook net binnen gekregen, PRELOADEN MAAAAAAAARRRRRR! *O* })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net nog even snel de pre-order van DOOM meegenomen voor minder dan 3 tientjes MET de DLC EN kans op dubbel mijn geld terug (Kinguin) ! Zou toch wel lekker zijn, nieuwe DOOM en 6 joeten in de pocket.. Nja anyway ik kan nie meer wachten!! :D :D En dat filmpje van doom op die titan is zooo supervet!!
(half dubbele post, hd ook al reactie gezet in online gamekeys kopen, maar hier moest die gewoon ook :))
DOOM FTW!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos2009
Nu gelukt.
Er bleek wat fout te zijn gegaan bij overstap provider en doorgeven bij PayPal.

6.1MB/s :O Dus hopelijk vannacht gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Net ook maar gekocht op de PC :) ben toch wel benieuwd vond de MP niet echt heel speciaal maar single player ga ik me wel mee vermaken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeveS
Vrijdag schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 02:15:
[...]
Motion blurr is in elk geval aan te passen zowel on sp en mp modi. Oh en ik heb de fov gevonden, dit is alleen mogelijk bij mp en gaat tot 110 :)
Net even getest, en ook bij sp is FOV aanpasbaar tot 110 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
ikdedinges schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 10:53:
Iemand de xbox one versie al ergens zien liggen?
In het Xbox One topic was hij al gespot in de media markt (€53,-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikdedinges
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-06 21:29
justifire schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 15:56:
[...]

In het Xbox One topic was hij al gespot in de media markt (€53,-)
thnx, was vanmiddag in de buurt van MM osdorp maar daar verkochten ze hem nog niet.
misschien vanavond nog even naar de arena rijden dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
SeveS schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 15:51:
[...]

Net even getest, en ook bij sp is FOV aanpasbaar tot 110 ;)
Ik speel op de ps4 ;) daar kon ik het niet vinden bij de sp opties. Denk dat het op de pc wel kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En... Is het wat? Twijfel tussen dit en Overwatch.
Ok, niet erg vergelijkbaar, maar zie het als de shooter van mijn zomer...
Doom altijd goed gevoel bij gehad, niet reloaden, lekker knallen, los gaan.
Ben vooral benieuwd naar de MP ervaringen, neem aan dat die nu nog niet mogelijk zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dountill
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-09 09:16
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 13:55:
net nog even snel de pre-order van DOOM meegenomen voor minder dan 3 tientjes MET de DLC EN kans op dubbel mijn geld terug (Kinguin) ! Zou toch wel lekker zijn, nieuwe DOOM en 6 joeten in de pocket.. Nja anyway ik kan nie meer wachten!! :D :D En dat filmpje van doom op die titan is zooo supervet!!
(half dubbele post, hd ook al reactie gezet in online gamekeys kopen, maar hier moest die gewoon ook :))
DOOM FTW!!!
Ik heb hem ook gekocht, jij de code al ontvangen?

Mijn Steamaccount. Altijd op zoek om te ruilen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeveS
Vrijdag schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 16:27:
[...]
Ik speel op de ps4 ;) daar kon ik het niet vinden bij de sp opties. Denk dat het op de pc wel kan :)
Ik ook op ps4 :) zie het staan onder settings -> video -> field of view (laatste optie)
Net even vergeleken en zelfde plek als mp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Buu
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-09 13:12

Kid Buu

Huh, Pietje?

Net ook even een key gekocht voor Steam :) Nu aan het pre-loaden alvast. Leuke game week zo met de release van UC4 en Doom.

"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
Code van g2play gehad..preloaden done..waiting ! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Zie op de Xbox in de DOOM game-hub al de nodige gameclips voorbij komen, en wat ik zie bevalt me uitstekend ! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb bij gamesync besteld, code gehad vanmiddag en probeer hem nu op steam te activeren maar hij zegt geen geldige code??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
SeveS schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 17:29:
[...]

Ik ook op ps4 :) zie het staan onder settings -> video -> field of view (laatste optie)
Net even vergeleken en zelfde plek als mp
|:( heb ik er gewoon overheen gekeken :X

Ga ik straks even instellen, dankjewel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
Binnen. Ps4. Single player is echt gaaf! Eerste level tenminste. Toen multi gaan spelen! Dat is leuk...maar niet bijzonder. Tot nu toe erg gaaf

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 20:33:
Ik heb bij gamesync besteld, code gehad vanmiddag en probeer hem nu op steam te activeren maar hij zegt geen geldige code??
Even zonder streepjes proberen. En DLC en Gamecode los doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Ik weet niet wat de mensen gewend zijn die dit goed vinden, maar ik ben verre van impressed..
En nee, je kunt die "je bent niet oldskool genoeg" kaart niet met mij spelen, ik heb DooM compleet grijs gespeeld op mijn 386.
Het doet mij meer denken aan CoD met demons dan aan DooM.

[ Voor 8% gewijzigd door unfor op 12-05-2016 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
unfor schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 21:42:
Ik weet niet wat de mensen gewend zijn die dit goed vinden, maar ik ben verre van impressed..
En nee, je kunt die "je bent niet oldskool genoeg" kaart niet met mij spelen, ik heb DooM compleet grijs gespeeld op mijn 386.
Het doet mij meer denken aan CoD met demons dan aan DooM.

[video]
Als ik de gameplay zo zie is dit toch best wat je van Doom mag verwachten. Wat zou er voor jou anders moeten zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
PilatuS schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 21:59:
[...]

Als ik de gameplay zo zie is dit toch best wat je van Doom mag verwachten. Wat zou er voor jou anders moeten zijn ?
Nee, ik verwacht meer DooM en minder CoD / Doom 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
Doom3 is fine by me :P

Ik verwacht iig niet zoiets als doom 2 of de originele doom 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
unfor schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 22:03:
[...]

Nee, ik verwacht meer DooM en minder CoD / Doom 3.
Ik snap wel wat je bedoelt. Ik denk dat ik mij er wel mee zal vermaken. Vond Doom 3 ook wel leuk om te spelen. Toen de eerste Doom uitkwam was het natuurlijk ook zo dat er nog nooit echt zoiets eerder geweest was behalve misschien Wolvenstein. Tegenwoordig hebben we het allemaal wel gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Maar wanneer kunnen we spelen ? vannacht om 0.00 uur ?

Als dat zo is haal ik hem nog op ,,,,, ja,,, ik ben erg zwak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_JN
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 23-05 07:53

Speedy_JN

Gang is alles...

Ik heb nog steeds geen key? :( Processing:Preorder bij g2play. Aarrggh!

Voorwaarts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos2009
Is nog niet uit.
Wat duurt dat lang.

G2Play ios traag ja.
Heb de mijne gecancelled en pay and play gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
Nu twee uurtjes er in zitten.
Man man wat vet !
Lekker over-the-top knallen en rammen :P
Speel op Nightmare en dat is op zijn zachtst gezegd uitdagend te noemen :+
Merk wel dat het flink wat vraagt van de Xbox One, ding lijkt wel een stofzuiger, daar heb ik met andere spellen nog nooit last van gehad (al zal het warme weer ook wel meespelen)
Fijn dat FOV op 110 kan, spel loopt gewoon vloeiend en ziet er prima uit.
Ja hier gaan we weer flink wat lol mee beleven *O*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd of ik het nog in me heb!
Vroeger was ik redelijk goed met Quake, Unreal Tournament enz. snelle actie, geen probleem....maar dat is inmiddels 20 jaar geleden!!
Straks maar eens kijken, nu aan het installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaudog
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20-09 17:54
Vanochtend gekocht op steam en binnengehaald nog effe voor het werk .
Op 1440p en alles op ultra settings
Ziet er goed uit lekker knallen de nano zat steeds op 60 Fps heel af en toe 53 Fps
Loopt top .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Ik heb hem net even gespeeld. Dit voelt als doom. Maar mijn i5 4440/r9 290 kan hem niet op 60 fps draaien in 1440p, pas op medium.

Nieuwe gpu halen dus ;) Hij zou ook zomaar eens cpu limited kunnen zijn.

Maar de gameplay is echt snel. Blij dat ik hem op de pc heb gekocht.

[ Voor 28% gewijzigd door Adlermann op 13-05-2016 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaudog
Gebruik zelf een i5 2500k @4.4ghz
Doet het nog prima ga denk ik wel een gtx 1080 erbij kopen die specs zien erg goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op ultra settings crashed het spel na 20 minuten bij mij.

i7 6700k
Gtx 970
16GB ram

CPU temps lijken toch normaal te blijven.
Misschien te weinig vram???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dountill schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 16:48:
[...]

Ik heb hem ook gekocht, jij de code al ontvangen?
nu wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Laatst online: 16-04-2020
Alvast even laten decrypten en installeren voordat ik naar mijn werk ging, denk dat ik wat eerder ga stoppen vandaag :P

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Laatst online: 16-04-2020
Adlermann schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 08:15:
Ik heb hem net even gespeeld. Dit voelt als doom. Maar mijn i5 4440/r9 290 kan hem niet op 60 fps draaien in 1440p, pas op medium.

Nieuwe gpu halen dus ;) Hij zou ook zomaar eens cpu limited kunnen zijn.

Maar de gameplay is echt snel. Blij dat ik hem op de pc heb gekocht.
Hoe snel? Ik ben een tijd lang "anti" geweest omdat het spel mij simpelweg niet snel genoeg leek. Teveel Doom3, te weinig Doom. Wat prima is, maar aangezien ze het als een rasechte oldschool Doom gemarketeerd werd toch een beetje zuur. Na het zien van wat filmpjes toch maar gekocht, nu blijkt dat het eea wel te customizen is dmv perks ed. Gister nog even Brutal Doom v20 gespeeld, heerlijk! _O_

[ Voor 12% gewijzigd door Cornelisjuh op 13-05-2016 09:31 ]

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe Nvidia driver is ook uit: 365.19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Cornelisjuh schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 09:28:
[...]

Hoe snel? Ik ben een tijd lang "anti" geweest omdat het spel mij simpelweg niet snel genoeg leek. Teveel Doom3, te weinig Doom. Wat prima is, maar aangezien ze het als een rasechte oldschool Doom gemarketeerd werd toch een beetje zuur. Na het zien van wat filmpjes toch maar gekocht, nu blijkt dat het eea wel te customizen is dmv perks ed. Gister nog even Brutal Doom v20 gespeeld, heerlijk! _O_
Ik speel op ultra violence, met genoeg vijanden dus en snel dood. Tempo ligt echt hoog dan. Misschien niet doom 1/ doom 2 hoog nog. Maar wel fors sneller dan alles wat op de markt is.

Ik speel ook op de PC trouwens. De snelheid op de consoles is fors lager (gister filmpjes zitten kjiken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Adlermann schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 09:46:
[...]

Ik speel op ultra violence, met genoeg vijanden dus en snel dood. Tempo ligt echt hoog dan. Misschien niet doom 1/ doom 2 hoog nog. Maar wel fors sneller dan alles wat op de markt is.

Ik speel ook op de PC trouwens. De snelheid op de consoles is fors lager (gister filmpjes zitten kjiken)
Klopt ja het tempo is op de PC veel hoger dan de console versie.
Snap niet dat mensen dit Doom 3 gameplay vinden.

Hij loopt strak hoor met een GTX970 !!!

Dit is de Doom die ik wilde hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aercaen
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11:07

aercaen

Proud framerate whore

Toevallig iemand die de multiplayer beta slechter dan slecht vond, maar nu van de singleplayer geniet (op PC)?
Ik vraag het mij af omdat ik eigenlijk hou van DOOM maar de multiplayer beta was voor mij een gigantisch koude douche. En ik snak eigenlijk echt naar een nieuwe DOOM game maar niet als het een console bullshit shooter is geworden. Als deze het niet word moet ik al mijn hoop op Shadow Warrior 2 zetten om nog eens een leuke shooter te spelen dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
aercaen schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 09:52:
Toevallig iemand die de multiplayer beta slechter dan slecht vond, maar nu van de singleplayer geniet (op PC)?
Ik vraag het mij af omdat ik eigenlijk hou van DOOM maar de multiplayer beta was voor mij een gigantisch koude douche. En ik snak eigenlijk echt naar een nieuwe DOOM game maar niet als het een console bullshit shooter is geworden. Als deze het niet word moet ik al mijn hoop op Shadow Warrior 2 zetten om nog eens een leuke shooter te spelen dit jaar.
Ik.

SP op de PC is echt doom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaudog
Sp is echt top power limiter straks op 20%
Zetten dan blijft hij de 60 Fps wel aantikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aercaen

aercaen

Proud framerate whore

Adlermann schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 09:53:
[...]

Ik.

SP op de PC is echt doom.
Ik hoop dat dat klopt, Ik heb na de multiplayer beta alle dooms opnieuw uitgespeeld. Wat een pareltjes zijn me dat. En met Brutal Doom ook nog zalig om het op een iets andere manier te spelen. Dus als ze echt "doom" zijn, zal het mij meteen opvallen.

Bon, lang weekend voor de deur. Ik ga het risico pakken en zien wat ik ervan vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos2009
Console MP is vaak toch van lage kwaliteit omdat tegenwoordig (Na CoD MW3 dus) FPS MP vooral bedoeld is voor gillende kleuters die slecht tegen hun verlies kunnen.
Daarnaast is het tegenwoordig "in" om alleen maar zoveel mogelijk kills te maken om daarmee powerups te krijgen om nóg makkelijker kills te maken.
Simpel gezegd is het de "schuld" van het succes van CoD shooters ná MW3, wat in mijn ogen nog redelijke behendigheid behoeftte.
Ik heb bij deze de MP gelaten voor wat het is en z\al met een klein uurtje aan DooM SP beginnen.

Brutal doom is inderdaad erg vet en ben nu ergens halverwege. Heerlijk zo nostalgisch en nog steeds spannend en je schrikt soms wel als je door een teleporter gaat en je komt in een ruimte met wat bruine cacodemons en een baron of hell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
MP is niet geweldig. Gewoon leuk maar dat verdwijnt later, de SP daarentegen is tot nu toe echt geweldig! Ben nog niet helemaal te spreken over de damage van wapens in de MP en dat je al met sets begint, erg spijtig. Ze hadden de wapens in de map moeten plaatsen en iedereen gewoon laten beginnen met een pistol of melee wapen. En maak aub de splash damage dan groter van de Rocket Launcher, de tering zeg wat is dat ding kut.

[ Voor 60% gewijzigd door weszz op 13-05-2016 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aercaen

aercaen

Proud framerate whore

Koos2009 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 10:12:
Console MP is vaak toch van lage kwaliteit omdat tegenwoordig (Na CoD MW3 dus) FPS MP vooral bedoeld is voor gillende kleuters die slecht tegen hun verlies kunnen.
Daarnaast is het tegenwoordig "in" om alleen maar zoveel mogelijk kills te maken om daarmee powerups te krijgen om nóg makkelijker kills te maken.
Simpel gezegd is het de "schuld" van het succes van CoD shooters ná MW3, wat in mijn ogen nog redelijke behendigheid behoeftte.
Ik heb bij deze de MP gelaten voor wat het is en z\al met een klein uurtje aan DooM SP beginnen.

Brutal doom is inderdaad erg vet en ben nu ergens halverwege. Heerlijk zo nostalgisch en nog steeds spannend en je schrikt soms wel als je door een teleporter gaat en je komt in een ruimte met wat bruine cacodemons en een baron of hell.
Al geef ik je gelijk dat multiplayer shooters (meeste) tegenwoording vrij slecht zijn. Zeker in verband met iedereen verdient een kill.... echt BULLSHIT. Maar het grootste probleem met de multiplayer beta voor mij was de movement speed, welke veel te traag was. Ook de wapens waren veel te groot en voelde tevens heel zwak aan. En dat leken mij dingen die identiek gingen zijn aan de singleplayer. Maar blijkbaar zijn zelf die zaken totaal anders in de singleplayer. Ik zal wel zien vanavond en morgen.
Pagina: 1 ... 3 ... 9 Laatste