Na lange tijd, fm 2011/12, weer gestart met FM 2016. Ik weet direct weer waarom ik het niet meer speel.. Het is verdomd verslavend

Binnen een week of twee heb ik mijn eerste seizoen met Galatasaray afgerond, waar de eerste helft van het seizoen best dramatisch was en ik op het punt van schoppen stond keerde de tij na de wintertransfers.
Uiteindelijk de titel weten te behalen met 4 punten voorsprong op, jawel fenerbahce, en vervolgens ook de beker gepakt. In europa de poules overleeft, 2e geworden met Real Madrid on top en Bayern als 3e

Vervolgens tegen Chelsea: eerste wedstrijd 1-1 thuis gespeeld en uit 3-1 pak slaag gekregen =].
In de loop van de seizoen heb ik reeds alle coaches en een deel van de physio al vervangen door gekwalificeerde personeel. Nu nog de scout groep aanpakken en de board vragen of ik meer coaches/physio mag aannemen.
Ik kan niet wachten om aan de tweede seizoen te beginnen, lijkt een mooi seizoen te worden!
Daar penalty's overigens nogal gemakkelijk worden gegeven, viel het me op dat er geen (directe) rode kaarten worden gegeven. Alsmaar geel, 1 of 2 keer gehad dat een speler met dubbel geel rood kreeg, maar echt weinig spelers die weggestuurd werden. Dus ook niet bij penalty's

Ik speel op de laptop:
i5 4310U @2.00GHz / 2.60GHz
4 GB geheugen
HD 4400
Soms heb ik tijdens wedstrijden dat het beeld gaat flikkeren, lees zwart en dan weer terug. Ik doe overigens niets extra's om het beeld terug te krijgen. Het is veelal 2 tot 5 sec. wachten tot het beeld weer terug is.
Hoe staan de graphics instellingen van FM trouwens? Wellicht kan je daar nog e.e.a. tweaken.
[
Voor 33% gewijzigd door
beyazz06 op 08-03-2016 10:00
]