pas bedoel je
Wikipedia: Football Manager Live
Maar met 63.6 uur ben ik nog relatief traag (beta)
pas bedoel je
Oh ja er was ook een beta natuurlijk.Bighugmug schreef op maandag 16 november 2015 @ 21:20:
[...]
pas bedoel jeFM addict (speel sinds "99 toen nog geen FM) en nog zelfs de online versie gespeelt (epic!).
Wikipedia: Football Manager Live
Maar met 63.6 uur ben ik nog relatief traag (beta)
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Virussen? Scan ze hier!
Blijft een mooi spelwildhagen schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 12:19:
Zelf zit ik nu op 45 uren gespeeld (incl beta dus). Vind ik wel weer genoeg, de tijden dat ik 1200+ uur per jaar aan FM spendeerde zijn wel een beetje voorbij, dat trek ik niet meer. Ik kom meestal rond de 850 uur uit tegenwoordig.
Het blijft een prachtig spel, de enige die ik ook elk jaar ver vooruit pre-orderBighugmug schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 15:45:
[...]
Blijft een mooi spel850 uur haal ik hoogstens met een cs of een dota
blijft een verslavend spel. Speel dit al sinds CM93, maar ik heb elke versie gespeeld en elke versie vind ik boeiend genoeg om te kopen. Je eigen club, een grote club of een uitdaging met een nietszeggende club. Het maakt het allemaal zo leuk.JapieTalent schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 16:24:
[...]
Het blijft een prachtig spel, de enige die ik ook elk jaar ver vooruit pre-orderAlleen de totalen die jullie posten kom ik bij lange na niet aan. Afgelopen versie kwam ik aan +/- 650 uur, waarvan er velen idle behaald werden als ik tussendoor wat anders deed. In de nieuwe versie zit ik, incl beta, op 40 zag ik zojuist en ik hoop vanavond mijn tweede seizoen af te maken.
Ben traditioneel begonnen bij "mijn" Ajax, maar kende eerlijk gezegd een vrij slecht seizoen. Aangezien ik geen tactisch wonder ben probeer ik altijd een tactiek te zoeken welke bij mijn ideeën past, maar hiermee had ik in het begin weinig succes. Beker: derde ronde uitgeschakeld door RKC. Voorronde Champions League: gewonnen van Rapid Wien, daarna verloren van AS Monaco -> Europa League: poule fase glansrijk doorgekomen, maar in de 1e knockout ronde verloren tegen Vitoria Guimaraes fc: 0-0 & 0-0 en dan moet je met Cillessen een penalty shootout aangaan. Dat verliep dus helaas niet zo lekker. Ook in de competitie bleek het gehannes met tactieken en de bijkomende wisselvalligheid niet voor succes te zorgen. Ondanks een goede eindspurt nadat ik een tactiek heb gevonden die wel voor me werkt, zijn we uiteindelijk 4e geworden, waarna de play offs wonnen en dus in ieder geval volgend jaar Europa League konden spelen.
Aan het einde van het jaar verkoos Jose Mourinho PSG boven Chelsea, waardoor bij laatstgenoemde een vacature ontstond waarvoor ik werd benaderd. Aangezien ik deze stap eigenlijk te vroeg vond en ik mezelf bij Ajax niet klaar vond, leerde ik na een onderhoud met het bestuur dat ik niet in aanmerking ging komen voor een nieuw contract vanwege tegenvallende resultaten. Dus maar eieren voor mijn geld gekozen en op gesprek gegaan bij Chelsea, met als gevolg een aanbieding die ik heb geaccepteerd. Grappig detail: 3 dagen na het gesprek biedt Ajax me alsnog een contract aan![]()
Het seizoen met Chelsea verliep (zit nu twee maand voor het einde) een stuk beter. Op de tactiek die ik op het laatst bij Ajax gebruikte doorgeborduurd en de resultaten waren een stuk constanter, een incidentele uitglijer daargelaten. Capital One Cup: verloren in de 4e ronde tegen Man City. FA Cup: still in the race. Champions League: kwartfinale plek nadat ik Bayern in de 1e knockout ronde heb verslagen - 3-0 en 1-2Ik weet nog niet wie de tegenstander in deze halve finale gaat zijn. In de competitie kan het nog alle kanten op. We staan momenteel 4e op 4 punten van Man Utd, terwijl Spurs en Everton daar nog tussen staan.
Hopelijk vanavond het seizoen afronden
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Als je Bayern verslaat dan heb je een goed team staan - altijd lastig zeker met lewandowski die het gewoon erg goed doet in deze FM16. Good luck, en zeggen hopelijk het seizoen afronden dat bestaat niet. Spatie- spatie - spatieJapieTalent schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 16:24:
[...]
Het blijft een prachtig spel, de enige die ik ook elk jaar ver vooruit pre-orderAlleen de totalen die jullie posten kom ik bij lange na niet aan. Afgelopen versie kwam ik aan +/- 650 uur, waarvan er velen idle behaald werden als ik tussendoor wat anders deed. In de nieuwe versie zit ik, incl beta, op 40 zag ik zojuist en ik hoop vanavond mijn tweede seizoen af te maken.
Ben traditioneel begonnen bij "mijn" Ajax, maar kende eerlijk gezegd een vrij slecht seizoen. Aangezien ik geen tactisch wonder ben probeer ik altijd een tactiek te zoeken welke bij mijn ideeën past, maar hiermee had ik in het begin weinig succes. Beker: derde ronde uitgeschakeld door RKC. Voorronde Champions League: gewonnen van Rapid Wien, daarna verloren van AS Monaco -> Europa League: poule fase glansrijk doorgekomen, maar in de 1e knockout ronde verloren tegen Vitoria Guimaraes fc: 0-0 & 0-0 en dan moet je met Cillessen een penalty shootout aangaan. Dat verliep dus helaas niet zo lekker. Ook in de competitie bleek het gehannes met tactieken en de bijkomende wisselvalligheid niet voor succes te zorgen. Ondanks een goede eindspurt nadat ik een tactiek heb gevonden die wel voor me werkt, zijn we uiteindelijk 4e geworden, waarna de play offs wonnen en dus in ieder geval volgend jaar Europa League konden spelen.
Aan het einde van het jaar verkoos Jose Mourinho PSG boven Chelsea, waardoor bij laatstgenoemde een vacature ontstond waarvoor ik werd benaderd. Aangezien ik deze stap eigenlijk te vroeg vond en ik mezelf bij Ajax niet klaar vond, leerde ik na een onderhoud met het bestuur dat ik niet in aanmerking ging komen voor een nieuw contract vanwege tegenvallende resultaten. Dus maar eieren voor mijn geld gekozen en op gesprek gegaan bij Chelsea, met als gevolg een aanbieding die ik heb geaccepteerd. Grappig detail: 3 dagen na het gesprek biedt Ajax me alsnog een contract aan![]()
Het seizoen met Chelsea verliep (zit nu twee maand voor het einde) een stuk beter. Op de tactiek die ik op het laatst bij Ajax gebruikte doorgeborduurd en de resultaten waren een stuk constanter, een incidentele uitglijer daargelaten. Capital One Cup: verloren in de 4e ronde tegen Man City. FA Cup: still in the race. Champions League: kwartfinale plek nadat ik Bayern in de 1e knockout ronde heb verslagen - 3-0 en 1-2Ik weet nog niet wie de tegenstander in deze halve finale gaat zijn. In de competitie kan het nog alle kanten op. We staan momenteel 4e op 4 punten van Man Utd, terwijl Spurs en Everton daar nog tussen staan.
Hopelijk vanavond het seizoen afronden
Herkenbaar haha, maar nee, het spel loopt niet weg na vanavond dus ik kan tegenwoordig prima doserenBighugmug schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 18:10:
[...]
Good luck, en zeggen hopelijk het seizoen afronden dat bestaat niet. Spatie- spatie - spatie
Zo vreemd stonden die tactics en instructies niet. Niet afjagen, niet hard tackelen. Maar aan de reacties te zien zal het wel pech zijn geweest ofzo, dus zal nog eens een poging wagen. Voor de verandering eens een kijkje nemen bij die challengeswildhagen schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 14:37:
[...]
Misschien moet je je tactics en/of spelersinstructies even goed onder de loep nemen...
Heb er nu bijna een vol seizoen opzitten (29 wedstrijden), en slechts 2 rode kaarten. En die waren beiden terecht.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Haha, misschien weet FM al iets wat wij nog niet weten... Zou wel chill zijn, kan ik ook een keer wedstrijden bezoeken
[ Voor 0% gewijzigd door jmvision op 18-11-2015 22:33 . Reden: Engelse spell-check veranderd mijn woorden! ]
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2015 22:50 ]
Helaas donderde ook dit seizoen als een pudding in elkaar en bleek de gebruikte tactiek uiteindelijk te wisselvallig.Bighugmug schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 18:10:
[...]
Als je Bayern verslaat dan heb je een goed team staan - altijd lastig zeker met lewandowski die het gewoon erg goed doet in deze FM16. Good luck, en zeggen hopelijk het seizoen afronden dat bestaat niet. Spatie- spatie - spatie
[ Voor 3% gewijzigd door Jaap. op 19-11-2015 11:19 ]
Ik bied mijn toppertjes altijd een contract aan met een minimum clausule. Bij Ajax doe ik dan meestal bij de meeste spelers 30/35 miljoen. Dat zijn prijzen die ik toch niet zou weigeren.toolkist schreef op donderdag 19 november 2015 @ 12:00:
Wat heb ik hier toch altijd een hekel aan...
[afbeelding]
Ter land, ter zee en in de kroeg
als je een met 4 verdedigers start kan het soms nog helpen ze een tijdje allemaal als sobere verdedigers in te stellen. Zelf probeer ik altijd vanuit gesloten organisatie te werken en vanuit de kracht van beste aanvallers. Zo heb ik een megakoopje gedaan voor een jong italiaanse winger met 18 snelheid en 17 uithoudingsvermorgen die de linkerflank afgaat en vervolgens spits als afmaker instel zodat hij altijd voorin staat voor dat gelukkig balletje. Dat leverde met het eerste bundesliga seizoen net zoveel winst als gelijkspel op (spits scoort niet) maar na goed ingekocht te hebben loopt de trein nu met 8 gewonnen op rijJapieTalent schreef op donderdag 19 november 2015 @ 11:18:
[...]
Helaas donderde ook dit seizoen als een pudding in elkaar en bleek de gebruikte tactiek uiteindelijk te wisselvallig.
FA cup: halve finale verloren van Bournemouth 1-2. 10 min voor tijd nog 1-0 voor, 23 schoten, waarvan 12 op goal en 5 CCC's en hij wil er niet in. In de laatste vijf minuten nog twee goals tegen gekregen: exit.
Competitie: het restant ging steeds meer lijken op een vrije val: vele wedstrijden werden verloren na eerst op voorsprong te zijn gekomen. De wisselvalligheid was weer enorm: van 5-0 winnen tegen koploper Man Utd naar kansloos 0-4 verliezen tegen Watford. Uiteindelijk 6e geworden wat nog net toegang tot Europees voetbal gaf. Needless to say waren de spelers niet blij zonder champions league voetbal.
De Champions League: dit was mijn enige lichtpuntje nog. zoals aangegeven had ik de kwartfinale bereikt door Bayern te verslaan en in deze kwartfinale was PSG de tegenstander. Na thuis met 3-0 te hebben gewonnen, wonnen we met 1-2. Halve finale tegen Real Madrid. Wederom eerst thuis en dit leverde een prachtige wedstrijd met een eveneens prachtig resultaat op: 3-1. Ik was nog even ongerust over de gescoorde uitgoal van Ronaldo, maar in Bernabeu scoorden we al vrij vlot de 0-1 wat onze uitgangspositie prachtig maakte. Naarmate de tijd verstreek zag ik de finale dichterbij komen.... totdat Dybala daar een stokje voor stak. 4 goals in 8 min! en we verloren met 4-1 en dus overall met 5-4. Eveneens Exit.
Ik mocht op het matje komen en de directie was niet blij. Ik moest uit de volgende 5 wedstrijden 12 punten halen, anders was het einde verhaal. Nog even getwijfeld of ik niet zelf op wou stappen heb ik besloten dat niet te doen en de uitdaging aan te gaan. Na enige tweaks aan de tactiek, enkele versterkingen met goede moed het nieuwe seizoen in. En nu na 5 wedstrijden werkloos. Ik won er 3, speelde er 1 gelijk en verloor er 1. Te weinig punten en dus bye bye..
Vanavond maar eens overdenken hoe nu verder. Misschien eerst maar even een nieuwe game starten en proberen een prettige tactiek te vinden/creëren voor ik verder ga.
Je kan de taal gewoon naar nederlands zetten, heb em ook via keysite en net ff gekeken. Ben zelf met mijn favoriete team Manchester United begonnen (zoals elk jaar) maar het wil nog niet echt vlotten, vrij wisselvallig. Sta na 21 potten 4e, wel gemakkelijk door eerste ronde van CL, moet nu tegen Leverkussen. Bevalt me wel weer FM2016!Oxigeon schreef op donderdag 19 november 2015 @ 17:38:
Ik wil me nu dan toch FM2016 halen. Maar als ik een key koop via cdkeys.com is deze versie dan ook Nederlands? Omdat bij de productomschrijving staat dat deze engels is.
Steam: Sneggel Origin: Waus82
Ik had de 2015 versie gekocht en helaas maar kort gespeeld. Ik vond het niet interessant genoeg eigenlijk omdat ik juist zoveel mogelijk detail, opties en controle wil. De Classic mode is al te beperkt voor mij!NLoldebroek schreef op donderdag 19 november 2015 @ 12:34:
FM Mobile is vandaag uitgekomen.
Te koop voor €8,99
Vraag me af, is dit leuk voor onderweg of op vakantie.
Dus zijn er hier tweakers, die de versie van afgelopen jaar hebben gespeeld???
[ Voor 37% gewijzigd door jmvision op 19-11-2015 19:57 ]
Had ik ook m'n 1e game, die game duurde dus niet langjmvision schreef op donderdag 19 november 2015 @ 19:51:
Ik ben Attribute Masking vergeten uit te zetten tijdens het creeeren van mijn savegame en ik had het niet echt door totdat ik al mn hele team al aangepast had met taktieken, training en de voorbereiding van het seizoen. Dit wordt dus de eerste keer dat ik het met de masking aan ga spelen, veel meer scouten dus!
Intussen heb ik de Surface Pro 4 ontvangen gisteren en zoals aangegeven al even FM2016 getest (wel de demo, ga vanavond pas het volledige spel kopen aangezien ik even wou testen of dit vlot liep) en die liep echt als een zonnetje! Spel is echt goed te spelen op de surface, maar dan wel met de typecover. Je kan het ook wel spelen via touch/met de pen, maar dan kan je niet typen (fm is hier niet op aangepast) wat wel een groot minpunt is.
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Ik heb zowel Fischer als Riedewald uiteindelijk verkocht voor 22 miljoen. Bazoer en Klaassen heb ik alsnog bij laten tekenen, alleen bij de talenten, ook de regens is het echt irritant, per week zeker een 5 boden tijdens transfer periodes. Ik heb bij de grote talenten gewoon reject all gedaan.NLoldebroek schreef op maandag 23 november 2015 @ 12:27:
@terranova
Wat betreft de belangstelling voor je vele spelers, als het goed draait.
Wat misschien wil helpen, althans zo probeer ik het:
Zet de vraagprijzen hoger.
Bijvoorbeeld Klaassen is 3 miljoen waard.
Niet op vraagprijs onbekend laten staan.
Zet de vraagprijs op ca 15 miljoen, zo houden clubs wel belangstelling, maar komen er minder aanbiedingen binnen.
Als je de vraagprijs op 30 of 60 miljoen gaat zetten, worden ze denk ik ontevreden i.v.m. te hoge vraagprijs.
Als het zo erg is, is het hopelijk een bugTerranova schreef op maandag 23 november 2015 @ 12:45:
[...]
Ik heb zowel Fischer als Riedewald uiteindelijk verkocht voor 22 miljoen. Bazoer en Klaassen heb ik alsnog bij laten tekenen, alleen bij de talenten, ook de regens is het echt irritant, per week zeker een 5 boden tijdens transfer periodes. Ik heb bij de grote talenten gewoon reject all gedaan.
Maar dit lijkt me niet echt de bedoeling en dus een "bug" zoals bij vorige versies het zo was dat ongeveer elke club ter wereld je staff probeerde aan te trekken.
lol
Ben nu halverwege het eerste seizoen en heb het nog niet opgegeven met de masking aan, maar dat komt ook wel omdat het team goed draait en bovenaan de Jupiler League staat.toolkist schreef op donderdag 19 november 2015 @ 20:34:
[...]
Had ik ook m'n 1e game, die game duurde dus niet lang![]()
Beetje jammer dat die optie standaard "verborgen" zit, maar goed na de 1e keer vergeet je zoiets niet meer
[ Voor 11% gewijzigd door jmvision op 24-11-2015 19:57 ]
Virussen? Scan ze hier!
ach wat moet je er op een gegeven moment nog over zeggen?wildhagen schreef op woensdag 25 november 2015 @ 14:25:
Review is ook live nu: reviews: Football Manager 2016: op routine naar de titel
Moet zeggen dat ik het geen heel sterke review vind eerlijk gezegd.
Helemaal mee eens. Je moet niet willen veranderen om maar te veranderen.Bean77 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 14:45:
[...]
ach wat moet je er op een gegeven moment nog over zeggen?
Sinds ik vanaf cm93 dit spel speel is er in de oorsprong niet veel verandert. Langzaam is dit steeds uitgebreid tot wat het nu is. De versies waar echt een redelijke sprong in ontwikkeling gemaakt worden zijn op 1 hand te tellen. Geeft ook niet, want wat goed is is goed.
Ik snap de review ook wel. De vraag is meer of het waard was om een review hierover te maken.
Vind hem erg dominant op de 3d engine geschreven. Maarja net zoals met voetbal ligt de echte charme in de nostalgische gevoelens die je hebt bij het spelletje (FM of reallife voetbal).wildhagen schreef op woensdag 25 november 2015 @ 14:25:
Review is ook live nu: reviews: Football Manager 2016: op routine naar de titel
Moet zeggen dat ik het geen heel sterke review vind eerlijk gezegd.
[ Voor 13% gewijzigd door Jaap. op 25-11-2015 23:32 ]
|- Rotterdam -|
Enjoy the joy
polm85 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 12:29:
Ben HEEL benieuwd of de functies op de tablet exact dezelfde zijn als die van de Touch-versie op de PC???
En er staat zowel een database van 200k als 600k, maar wat is het nu?
@JapieTalent Ook heel benieuwd of dat werkt (dat je de volledige versie koopt, maar niet NOG eens 20,- hoeft neer te leggen voor de tablet-versie)?
Het is mij gister in ieder geval niet gelukt. Heb ook niet heel veel tijd aan besteed gezien het tijdstip.Wippien schreef op donderdag 26 november 2015 @ 14:58:
Ben ook benieuwd hoe dat werkt, dat Touch. Denk een leuke aanvulling zo als je een tablet hebt.
[ Voor 5% gewijzigd door Jaap. op 26-11-2015 15:16 ]
Tonton Zola Mokouko >>>>>> allBighugmug schreef op woensdag 25 november 2015 @ 21:38:
[...]
Wie kent er niet Freddy Adu of N"diaye bijvoorbeeld door de gigantische database van FM. Juist al die spelers leren kennen en met voetbaltrivia je vrienden aftroeven maakt het spel zo mooi
[ Voor 41% gewijzigd door Vos op 27-11-2015 18:30 ]
Haha, bij mij in FM is van Bronckhorst al geen trainer meer bij Feyenoord. Ze deden hem weg na 2x verliezen tegen mij (ajax). Een keer met de beker en een keer in de competitieLekkerboeie86 schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 10:36:
Gisteren de demo gedownload via Stream. Echt zo'n game waarbij je uren loopt te speuren. Begonnen met Feyenoord. Ben blij dat dat van Bronckhorst het een stuk beter doet. In de voorbereiding niet 1x gewonnen
Lijkt me sterk, spel is pas net uit. Bovendien is ie maar een paar tientjes op keysites.Verwijderd schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 09:59:
Nergens een black Friday / Cyber Monday superdeal te vinden voor FM ?
Steam: Sneggel Origin: Waus82
[ Voor 39% gewijzigd door Terranova op 28-11-2015 16:36 ]
Opvolger niet nodig eigenlijk. Van de Beek is er al klaar voor. Maar omdat ik Serero en ook Sinkgraven(af en toe MC en voor 20 mil wegtoolkist schreef op zondag 29 november 2015 @ 10:38:
Dan alleen de uitdaging, een fatsoenlijke opvolger vinden die ook naar NL wil komen
Ik snap die frustratie ook wel, maar anderzijds is het ook makkelijk op te lossen. Ik ben inmiddels toe aan m'n tweede game met Ajax: (1e heb ik hier uitgeschreven en eindigde na 1 seizoen waarna ik naar Chelsea ging en vervolgens werd ontslagen na iets meer dan een jaar).Grecio schreef op donderdag 03 december 2015 @ 14:21:
Ik snap de frustratie van Ajax coachen nu wel ja. Echt super irritant elke transferperiode. En dan probeer je nog redelijk te zijn maar die spelers zijn echt net een stel kleine kinderen. Ook zijn de clubs met hun biedingen echt irritant. Ik wil mijn 5 sterren jeugdspeler niet verkopen, laat me met ruuuuuusst!
Hah Siem en Urby. lache.
Siem de Jong is naar mijn idee een prima speler: acceptabel niveau, inzetbaar op meerdere posities en zeurt niet wanneer hij een serie op de bank plaats moet nemen.
Verwijderd
psn: taker-mart
Ik heb mijn spelers in een excel staan (neerdddddddddd)Terranova schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 09:37:
Leuk om die verschillende Ajax teams gezien, het is dat ik een paar dagen niet heb gespeeld en mijn team niet meer zo goed weet(mis een verdediger imho)
Dat werkt niet, ze kloppen gewoon aan hoor. Doen ze om de speler te unsettlen.Verwijderd schreef op donderdag 03 december 2015 @ 19:17:
Je kunt natuurlijk ook gewoon de vraagprijs extreem hoog gooien waardoor ze geen interesse hebben
Ja klopt, tis eigenlijk ook meer een luxe-probleem : )delaitinho schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 10:13:
Ajax heeft dit jaar echt mega veel talentjes..
[ Voor 4% gewijzigd door Grecio op 04-12-2015 11:29 ]
Ik houd alles bij op een echt kladblok, makkelijker erbij te houdenGrecio schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 11:28:
[...]
Ik heb mijn spelers in een excel staan (neerdddddddddd)
FM docu?Terranova schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 11:34:
[...]
Daarom vond ik die FM docu ook geweldig om te zien, ik ben dus niet de enige nerd die hele schema's e.d. bijhoudt
[ Voor 21% gewijzigd door Grecio op 04-12-2015 12:13 ]
Ja die, erg leuk om te zien.Grecio schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 11:37:
[...]
FM docu?
EDIT : IMDB: An Alternative Reality: The Football Manager Documentary (2014) Deze?
Fors bedrag, hopelijk maakt hij het voor je waar! Ik probeer dergelijke bedragen zoveel mogelijk te mijden, zeker omdat bij Ajax het risico op financieel verlies groot is. Was het bij jou een incident of geef je vaker dergelijke bedragen uit?Terranova schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 09:37:
Maar voor linksback heb ik nu Kieran Gibbs, kostte maar 17 miljoen, maar dan heb je ook wat.
delaitinho schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 10:13:
Ajax heeft dit jaar echt mega veel talentjes..
Ze hebben veel talentjes inderdaad, maar naar mijn idee ook wel aardig verspreid, zodat ze zich niet allemaal ineens aandienen. De Ligt is een pareltje die in mijn afgelopen seizoen al veel minuten mocht maken als stand in van Riedewald, maar nu laatstgenoemde voor 55 miljoen naar Man Utd gaat mag hij komend seizoen rugnummer 4 overnemen. Een andere ongelooflijk talent: Nunnely heeft afgelopen seizoen voor het eerst de status bepalende speler mogen dragen, nadat El Ghazi voor 38,5 miljoen naar Spurs ging. Het kan slechterGrecio schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 11:28:
Ja klopt, tis eigenlijk ook meer een luxe-probleem : )
Die moet ik nog kijken, ben benieuwd! Ben er enkele weken geleden aan begonnen maar vanwege eentussenkomst van iets anders helaas nog niet meer dan een minuut of 15 kunnen kijken.Grecio schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 11:37:
[...]
FM docu?
EDIT : IMDB: An Alternative Reality: The Football Manager Documentary (2014) Deze?
[ Voor 3% gewijzigd door Jaap. op 04-12-2015 12:50 ]
Uitzondering ja. Hij zat in't 2e van Arsenal en ik had net iets van 85 miljoen binnengehaald aan Bazoer, Sinkgraven en Serero + wat jeugdspelers.JapieTalent schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 12:49:
[...]
Fors bedrag, hopelijk maakt hij het voor je waar! Ik probeer dergelijke bedragen zoveel mogelijk te mijden, zeker omdat bij Ajax het risico op financieel verlies groot is. Was het bij jou een incident of geef je vaker dergelijke bedragen uit?
Zou me niets verbazen als het ingesteld is dat hij zeer blessure gevoelig is in FM.JapieTalent schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 12:49:
[...]
Fors bedrag, hopelijk maakt hij het voor je waar! Ik probeer dergelijke bedragen zoveel mogelijk te mijden, zeker omdat bij Ajax het risico op financieel verlies groot is. Was het bij jou een incident of geef je vaker dergelijke bedragen uit?
In mijn game 1 uitzondering gemaakt: 42,5 miljoen voor Strootman. Toen Bazoer weg ging (en de rest van het team intact bleef) moest ik een topper terug hebben. Helaas heeft hij sinds zijn debuut voor Ajax in 3 seizoenen nog geen 30 wedstrijden kunnen spelen door herhaaldelijke kruisbandblessures.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik begon met niks bij Ajax. Zondag Amateur ook iddtaker1987 schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 04:02:
met welke diploma en ervaring spelen jullie ? ik speel als zondag amateur en de eerste diploma (weet ff niet of je ook kon starten zonder diploma want dan speel ik zonder diploma)
dat vind ik persoonlijk ook het meest uitdagendeGrecio schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 12:45:
[...]
Ik begon met niks bij Ajax. Zondag Amateur ook idd
Nunnely werd bij mij weggekocht door Arsenal voor 10m direct te betalen en 30% van de winst bij toekomstige verkoop, terwijl hij nog niet eens een wedstrijd in Jong Ajax had gespeeld. Arsenal kwam aanzetten met een bod van 1 miljoen met nog wat bonussen, ik dacht laat ik eens gek doen en 10m vragen... Meteen geaccepteerdTerranova schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 13:02:
Nu Sinkgraven weg is, is Cerny meteen klaar voor de basis en heeft Nunnely de backup overgenomen.
Van de Beek kon Bazoer na 1 seizoen al min of meer vervangen. En nu staat Nouri al klaar.
Ik had het zelfde na een voetbalweekend (begin seizoen 5):
[ Voor 6% gewijzigd door Jaap. op 06-12-2015 01:12 ]
In lage klasses huur ik altijd zoveel mogelijk spelers. Scheelt op je Wages en het maakt toch allemaal niet uit totdat je op het hoogste niveau bent.Audiowaste schreef op zondag 06 december 2015 @ 13:50:
Vandaag ook begonnen, uiteraard met MVV.
Lastigste blijft toch om goede spelers te vinden die gratis zijn én willen komen.
Doe ik ook altijd, want wanneer je dan promoveert zit je ook niet aan spelers vast die opeens niet meer goed genoeg zijn. Ook heb je geen last van clausules waarmee het salaris omhoog schiet bij promotie, iets dat vooral irritant kan zijn wanneer het salaris budget niet mee omhoog gaat.Grecio schreef op zondag 06 december 2015 @ 17:59:
[...]
In lage klasses huur ik altijd zoveel mogelijk spelers. Scheelt op je Wages en het maakt toch allemaal niet uit totdat je op het hoogste niveau bent.
Een goeie feeder club doet wonderen.
[ Voor 20% gewijzigd door Deadsy op 06-12-2015 22:41 ]
heb je in de afgelopen 2 jaar al toekomstige opvolgers in huis gehaald of een leuk schaduwlijstje opgebouwd?Terranova schreef op zondag 06 december 2015 @ 23:49:
Volgende transfer periode, weer problemen
[afbeelding]
En ik heb Tete, Cillessen, Milik en Gudelj moeten beloven ze te laten vertrekken na het seizoen.
Voor Milik heb ik Zivkovic nog ergens rondlopen, Cillessen wordt een stukje lastiger. Aankoop wss.Deadsy schreef op maandag 07 december 2015 @ 00:06:
[...]
heb je in de afgelopen 2 jaar al toekomstige opvolgers in huis gehaald of een leuk schaduwlijstje opgebouwd?
Lekker hoor, ik verkocht hem voor iets minder.Terranova schreef op zondag 06 december 2015 @ 23:49:
Volgende transfer periode, weer problemen
[afbeelding]
En ik heb Tete, Cillessen, Milik en Gudelj moeten beloven ze te laten vertrekken na het seizoen.
Drommel zal ik inderdaad eens bekijken, maar ik heb al een potentieel 5 ster rechtsback lopen als regen. Dus ik denk niet dat Owusu het gaat redden.Grecio schreef op maandag 07 december 2015 @ 00:13:
[...]
Lekker hoor, ik verkocht hem voor iets minder.
Tips;
Tetespoiler:Owusu
Cillessenspoiler:Drommel
Milikspoiler:Zivkovic duh
Gudeljspoiler:Jorge Pereira
Wellicht niet allemaal zware spoilers maar goed, better be safe than sorry.
Ok cool, bij mij heeft Owusu ook een behoorlijke potential, maar inderdaad ik heb ook ondertussen een braziliaan klaarstaan als nieuwe back zodra hij beter isTerranova schreef op maandag 07 december 2015 @ 00:15:
[...]
Drommel zal ik inderdaad eens bekijken, maar ik heb al een potentieel 5 ster rechtsback lopen als regen. Dus ik denk niet dat Owusu het gaat redden.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq