Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:44
Hoe kun je nu het verzekeringsplan bestellen? Ik heb die optie niet gehad, maar dat zou nog moeten kunnen binnen 14 dagen na aanschaf. Iemand die weet waar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sier
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 09:49
Zucht, ik heb m'n oude order van $1,- laten cancelen, en een nieuwe order geplaatst. Deze is gelukt, en er staat nu 'Payment under review'. Hopelijk lukt dit zonder gedoe, en wordt m'n $1 nog teruggestort :').

Apple iPhone 16 Pro - HP Envy x360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 07:36
Nogmaals: weet iemand waarom sommige mensen standard shipping kunnen kiezen en anderen alleen express als optie hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:53

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Framoes schreef op donderdag 05 november 2015 @ 16:18:
Nogmaals: weet iemand waarom sommige mensen standard shipping kunnen kiezen en anderen alleen express als optie hebben?
Volgens mij ligt dat eraan of je een Belg of een Nederlander bent... Ik (NL) had alleen de optie express.

Heb wel zin om het toestel te ontvangen! Net wat filmpjes gekeken en het is best een mooi ding!

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
retlaw schreef op donderdag 05 november 2015 @ 16:22:
[...]

Volgens mij ligt dat eraan of je een Belg of een Nederlander bent... Ik (NL) had alleen de optie express.

Heb wel zin om het toestel te ontvangen! Net wat filmpjes gekeken en het is best een mooi ding!
Beetje jammer. Moet ik 17 euro extra betalen omdat ik een Nederlander ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:33
Framoes schreef op donderdag 05 november 2015 @ 16:26:
[...]

Dat doe je ook al een één tank benzine ten opzichte van de Belgen, dus kan deze er ook nog wel bij ;)
Maar inderdaad, vreemd is het wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superlion
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-09 14:22
Ik heb 'm vandaag ook besteld, de back cover kwam uit een andere niet europese store en zal dus veel langer onderweg zijn.
Ik kon helaas geen screenprotector meer bestellen, zijn er al alternatieve sites waar je die kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Razer schreef op donderdag 05 november 2015 @ 16:27:
[...]

Dat doe je ook al een één tank benzine ten opzichte van de Belgen, dus kan deze er ook nog wel bij ;)
Maar inderdaad, vreemd is het wel...
En wij maar denken dat we goedkoop uit zijn met 1,45 per liter. Het is vooral jammer omdat standaard verzending praktisch even snel is.

Heb het ook betaald toen ik de Oneplus Two kocht, maar dacht toen dat dat was omdat mijn toestel uit China kwam ipv Engeland.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sier
superlion schreef op donderdag 05 november 2015 @ 16:28:
Ik heb 'm vandaag ook besteld, de back cover kwam uit een andere niet europese store en zal dus veel langer onderweg zijn.
Ik kon helaas geen screenprotector meer bestellen, zijn er al alternatieve sites waar je die kan krijgen?
Er zit standaard al een screenprotector op: YouTube: OnePlus X Unboxing - Onyx Edition

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fuske
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-09 14:26
Dit topic is toch niet bedoeld voor levering discussies?

Vandaag ook besteld ter vervanging van mijn Oneplus One. Vond het formaat toch iets te..
Vanmorgen om 8:59 de bestelling geplaatst met tempered glass protector en sandstone cover. Bij mij komt alles nog uit 1 warehouse volgens mij. Ben erg benieuwd hoelang het gaat duren
superlion schreef op donderdag 05 november 2015 @ 16:28:
Orzly heeft de screenprotectors ook al, je kunt ze al bestellen bij hun op de site!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohsoog
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-06 18:24
Framoes schreef op donderdag 05 november 2015 @ 16:26:
[...]

Waar haal je die 17 euro verschil vandaan?
In BE hier 2 keuzes:
1) normaal = 20 euro
2) express = 25 euro
=> 5 euro verschil (voor 1à2 dagen verschil in levering)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloeser
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-06 01:52
RWK__ schreef op donderdag 05 november 2015 @ 15:31:
[...]

Daar ging ik dus ook vanuit, maar als ik eenmaal inlog, moet ik creditcard gegevens afstaan.. Mijn OPO van een jaar geleden heb ik wel gewoon op deze manier betaald. Snap niet waarom het nu niet lukt. Hij blijft, na het inloggen, om creditcard gegevens vragen. :-(
Heb je een paar dagen geleden ook al iets via paypal besteld? Dan wil paypal dit nog wel eens doen, had dit toevallig 2 weken geleden. Er werd toen door paypal geadviseerd om het bedrag van bank naar paypal over te maken, en daarna weer de originele betaling te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Sloeser schreef op donderdag 05 november 2015 @ 16:55:
[...]

Heb je een paar dagen geleden ook al iets via paypal besteld? Dan wil paypal dit nog wel eens doen, had dit toevallig 2 weken geleden. Er werd toen door paypal geadviseerd om het bedrag van bank naar paypal over te maken, en daarna weer de originele betaling te proberen.
De laatste betaling was op 18 oktober, Nederlandse webshop. Heb net contact met ze gehad en het zou na 10 minuten moeten lukken. Ik heb 10 minuten gewacht, ingelogd en geprobeerd, zonder succes. Daarna nog een paar minuutjes gewacht en toen maar weer gebeld.. blijkt dat ze al om 16:30 sluiten.. :+

Als ik geld op me rekening ga toevoegen, is dit dan gelijk beschikbaar? Lijkt mij dan de enige oplossing, als dat dan niet werkt, zal ik hem dan toch moeten weggeven.

EDIT: Via de iDeal functie kan dit direct :)

hi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
Yohsoog schreef op donderdag 05 november 2015 @ 16:54:
[...]

Waar haal je die 17 euro verschil vandaan?
In BE hier 2 keuzes:
1) normaal = 20 euro
2) express = 25 euro
=> 5 euro verschil (voor 1à2 dagen verschil in levering)
Dat is vreemd. Op andere plekken (o.a. US) is het 7,99 of 24,99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sier
RWK__ schreef op donderdag 05 november 2015 @ 17:00:
[...]

De laatste betaling was op 18 oktober, Nederlandse webshop. Heb net contact met ze gehad en het zou na 10 minuten moeten lukken. Ik heb 10 minuten gewacht, ingelogd en geprobeerd, zonder succes. Daarna nog een paar minuutjes gewacht en toen maar weer gebeld.. blijkt dat ze al om 16:30 sluiten.. :+

Als ik geld op me rekening ga toevoegen, is dit dan gelijk beschikbaar? Lijkt mij dan de enige oplossing, als dat dan niet werkt, zal ik hem dan toch moeten weggeven.

EDIT: Via de iDeal functie kan dit direct :)
Ik heb dit via iDeal gedaan, en het was gelijk beschikbaar!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MysticX
  • Niet online
Sier schreef op donderdag 05 november 2015 @ 17:19:
[...]

Ik heb dit via iDeal gedaan, en het was gelijk beschikbaar!
Heb het via iDeal gedaan, geld erop en direct afgerekend. OPX is onderweg! :D

hi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conroe
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01-02 09:56
Is dat verzekerde verzending die Express en Normal shipping?
Wat als toestel niet aankomt?

Hoe zit het trouwens met garantie Oneplus als er wat aan toestel is?
Waar hoef je dit dan op te sturen en hopelijk doen ze niet moeilijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eekastar
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21-12-2023
Hier het hele verhaal over de On Guard verzekering van OPO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theRedDevilNL
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07-10-2024
Nou, later vandaag kon ik ineens nog wel een case bestellen. Vanochtend waren die al uitverkocht.. Screenprotector helaas niet. Degene die er al op zit lijkt me ruk, meer een bescherming voor in de doos.

Na mn stervende, altijd lege galaxy s3 van tig jaar oud ben ik zeer benieuwd. OPx met bamboe achterkantje komt eraan! Hopelijk kan ik bij dat NL event nog een screenprotector scoren. Iemand daar al meer info over?

Ik ben niet lui. Ik bespaar energie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 27-09 16:10

Ohmarinus

Blauw, Groen, Wit, Roze.

"It looks like you are on the wrong store. Please select your country store by clicking the flag in the footer and selecting your country."

Heel raar. Ik heb hem toch echt op Nederland ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sier
Ohmarinus schreef op donderdag 05 november 2015 @ 19:36:
"It looks like you are on the wrong store. Please select your country store by clicking the flag in the footer and selecting your country."

Heel raar. Ik heb hem toch echt op Nederland ingesteld.
Meestal werkt de pagina verversen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus

Ohmarinus

Blauw, Groen, Wit, Roze.

Sier schreef op donderdag 05 november 2015 @ 19:36:
[...]

Meestal werkt de pagina verversen.
Krijg de melding alleen als ik mijn adres aanklik, als ik hem gewoon laat staan krijg ik die melding niet. Ik hoop dat het gewoon werkt :D Bij de phone stond wel (EU) dus we gaan het meemaken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indiaan706
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-09 17:11
Tot wanneer is een gisteren uitgegeven invite geldig eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flitsers
  • Laatst online: 05-08 18:54
Alle mooie covers en protectors zijn de deur al uit dus gwn een naakte oneplus X besteld.

Iemand tips voor ergens anders covers/protectors te bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
theRedDevilNL schreef op donderdag 05 november 2015 @ 18:44:
Nou, later vandaag kon ik ineens nog wel een case bestellen. Vanochtend waren die al uitverkocht.. Screenprotector helaas niet. Degene die er al op zit lijkt me ruk, meer een bescherming voor in de doos.

Na mn stervende, altijd lege galaxy s3 van tig jaar oud ben ik zeer benieuwd. OPx met bamboe achterkantje komt eraan! Hopelijk kan ik bij dat NL event nog een screenprotector scoren. Iemand daar al meer info over?
De screen protector die bij de Oneplus Two wordt geleverd is voor mij goed genoeg om geen vervangende te halen. Zit er goed op en is kwalitatief ook goed.

Hopelijk is dit ook zo bij de Oneplus X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, hoe zit het met de garantie van het toestel? Moet ik de OPX helemaal terugsturen naar China, of zit er een repair center in Europa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpio861
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-09 17:46
was zeer zeker van plan deze telefoon aan te schaffen...totdat de verzendkosten van liefst 25 euro er bovenop blijken te komen...

belachelijk gewoon, voor dat geld verwacht ik morgen een koerier aan de deur. Bijna een tiende van de toestelprijs voor verzending i.m.o lichtelijk overdreven en wordt hier een slaatje uit geslagen door OnePlus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostsozee
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-09 16:45
Zojuist een lange discussie gehad via de chat met OnePlus en daar werd ik niet blij van. Wat zijn ze weer vermoeiend en stroperig en alles behalve klant vriendelijke.

Ik wilde weten of bekend was wanneer er weer accessoires zouden zijn om te voorkomen dat men twee keer op en neer moet rijden voor één klant, toch extra uitstoot en natuurlijk dubbele verzendkosten; 2x €25.

Ik werd er "vriendelijk" op gewezen dat ik het toestel maar beter moest kopen nu het op voorraad was en anders moest ik maar wachten. Mee denken, gratis shipping, of invite verlengen waren allemaal opties die niet in het boekje voorkwamen.

Ik laat de invite dus aan mijn voorbij gaan en wacht wel even. ( de invite is nog 20 uur geldig - hint hint).

Een spec vraag kon men gelukkig wel beantwoorden. De ONX heeft geen optische beeld stabilisatie :(.

http://speedtest.net/result/2130203198.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2024
Scorpio861 schreef op donderdag 05 november 2015 @ 20:01:
was zeer zeker van plan deze telefoon aan te schaffen...totdat de verzendkosten van liefst 25 euro er bovenop blijken te komen...

belachelijk gewoon, voor dat geld verwacht ik morgen een koerier aan de deur. Bijna een tiende van de toestelprijs voor verzending i.m.o lichtelijk overdreven en wordt hier een slaatje uit geslagen door OnePlus.
Same here. Balen dat er ook geen standard shipping te kiezen is. Ik las ergens dat je door 3 accessoires aan te schaffen geen shopping fee hoefde te betalen, maar dat werkte ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teejo
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 03-01-2022
Kasj schreef op donderdag 05 november 2015 @ 20:13:
[...]

Same here. Balen dat er ook geen standard shipping te kiezen is. Ik las ergens dat je door 3 accessoires aan te schaffen geen shopping fee hoefde te betalen, maar dat werkte ook niet.
Dit was alleen voor de OPO accessoires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoohGo
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-07 21:46
joostsozee schreef op donderdag 05 november 2015 @ 20:11:Ik laat de invite dus aan mijn voorbij gaan en wacht wel even. ( de invite is nog 20 uur geldig - hint hint).
Hint please! :p

oe zat dat nu trouwens met de GPS, deze foon heeft dat toch gewoon mag ik aannemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barista
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 26-09 11:07
NoohGo schreef op donderdag 05 november 2015 @ 20:17:
[...]

oe zat dat nu trouwens met de GPS, deze foon heeft dat toch gewoon mag ik aannemen?
Gebruik de zoekfunctie: (zoekterm veranderd van GPS naar Kompas)
[OnePlus X] Ervaringen & Discussie

[ Voor 6% gewijzigd door Barista op 05-11-2015 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel2412
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:08
NoohGo schreef op donderdag 05 november 2015 @ 20:17:
[...]

Hou het netjes

[ Voor 12% gewijzigd door The Wizard op 05-11-2015 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manmetdehamer
  • Laatst online: 07:44
Omdat ik een invite gekregen vandaag toch maar de gok gewaagd en een OnePlus x gekocht.
Ik hoop alleen dat het een glas waar hij van gemaakt is tegen een stootje kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-09 15:15
Heb nog geen invite dus maar even de open sales afwachten volgende maand.
Wil zowiezo eerst reviews zien om te weten of het AMOLED scherm van een goede kwaliteit is en niet van een ''oudere'' versie zoals de Moto X 2014 of Nexus 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Af en toe erger ik me aan off-topic geneuzel, aan de andere kant ben ik me aan het inhouden om af en toe niet off-topic behulpzaam te zijn. Hoop dat er snel meer specifieke topics komen, deze blijf deze zeker volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conroe
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01-02 09:56
Kan iemand mij zeggen hoe het juist zit met onze SAR normen van dit toestel?
https://oneplus.net/x/specs
Valt dit binnen de perken of juist onder de toegestane limiet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 06:41
Conroe schreef op donderdag 05 november 2015 @ 21:01:
Kan iemand mij zeggen hoe het juist zit met onze SAR normen van dit toestel?
https://oneplus.net/x/specs
Valt dit binnen de perken of juist onder de toegestane limiet?
In de link die je noemt staat de SAR waarde genoemd.
Volgens de CE methode mag die maximaal 2W/kg zijn.

Overigens is het een beetje een bullshit waarde omdat ze een piek berekenen. Het gemiddelde vermogen is waarschijnlijk 1000x lager.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 26-09 20:56
Uiteindelijk heb ik besloten het toestel toch maar niet te bestellen voor mijn vrouw.

Waarom?

Toestel is niet future proof door geen NFC en een nog halfbakken OS waarvan het maar de vraag is of en wanneer 6.0 komt.

Glas aan de voorzijde is iets waaraan je niet ontkomt, aan de achterzijde is gewoon dom, lelijk en zinloos.

De accu is aan de krappe kant. In het begin haal je vast wel een dag maar volgens mij loopt dat snel terug.

Het AMOLED scherm is niet echt bijster goed als ik de eerste hands-ons mag geloven. Vooral als het aankomt op een neutrale kleurweergave.

Verder heb ik vrij intensief gezocht maar het gebrek aan accessoires voor de vorige Oneplus telefoons stemt me niet heel hoopvol voor de toekomst van OPX accessoires.

Dan kun je beter 200 euro meer uitgeven voor een mainstream toestel dat wel alle Features heeft.

Als bonusredenen nog dat de accessoires weer uitverkocht zijn, hallo planning, en dat je 25 euro verzendkosten moet betalen voor snail mail.

Plus je hebt toch een apparaat dat nog wel eens stuk wil gaan en waarbij je voor garantie afhankelijk bent van de Chinese welwillendheid om je te helpen.

[ Voor 15% gewijzigd door Phusebox op 05-11-2015 21:43 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus

Ohmarinus

Blauw, Groen, Wit, Roze.

Phusebox schreef op donderdag 05 november 2015 @ 21:34:
Uiteindelijk heb ik besloten het toestel toch maar niet te bestellen voor mijn vrouw.

Waarom?

Toestel is niet future proof door geen NFC en een nog halfbakken OS waarvan het maar de vraag is of en wanneer 6.0 komt.

Glas aan de voorzijde is iets waaraan je niet ontkomt, aan de achterzijde is gewoon dom, lelijk en zinloos.

De accu is aan de krappe kant. In het begin haal je vast wel een dag maar volgens mij loopt dat snel terug.

Het AMOLED scherm is niet echt bijster goed als ik de eerste hands-ons mag geloven. Vooral als het aankomt op een neutrale kleurweergave.

Verder heb ik vrij intensief gezocht maar het gebrek aan accessoires voor de vorige Oneplus telefoons stemt me niet heel hoopvol voor de toekomst van OPX accessoires.

Dan kun je beter 200 euro meer uitgeven voor een mainstream toestel dat wel alle Features heeft.

Als bonusredenen nog dat de accessoires weer uitverkocht zijn, hallo planning, en dat je 25 euro verzendkosten moet betalen voor snail mail.

Plus je hebt toch een apparaat dat nog wel eens stuk wil gaan en waarbij je voor garantie afhankelijk bent van de Chinese welwillendheid om je te helpen.
Bottom line: Jij bent gewoon niet de doelgroep.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:38

Bolletje

Moderator Harde Waren
Volgens mij ben je nu meer redenen aan het zoeken om het voor jezelf goed te praten dat je hem niet gekocht hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ohmarinus schreef op donderdag 05 november 2015 @ 21:44:
[...]

Bottom line: Jij bent gewoon niet de doelgroep.
Wie dan wel vraag ik me af. Een echte budget telefoon is het niet qua prijs, en voor mid-end zijn de specs te slecht.

Qua looks is het ook hit and miss. Metalen rand ok maar glazen achterkant is echt een fail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:26
Via een accountswap truuk heb ik uiteindelijk ook een OPX weten te bestellen. Allemachtig wat een omslachtige wijze om eraan te komen maar het is eindelijk geregeld, binnenkort kan mijn iPhone 5 de kast in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MCKenzy99
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 27-09 13:06
Phusebox schreef op donderdag 05 november 2015 @ 21:46:
[...]

Wie dan wel vraag ik me af. Een echte budget telefoon is het niet qua prijs, en voor mid-end zijn de specs te slecht.

Qua looks is het ook hit and miss. Metalen rand ok maar glazen achterkant is echt een fail.
Welke specs vind jij niet mid-end? Met het bijna stock oxygen os, kan deze wel aardig in de buurt komen van wat flagships, zeker die van vorig jaar. en qua prijs zit die tussen mid en low in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus

Ohmarinus

Blauw, Groen, Wit, Roze.

[...]

Nouja, dat is dan een mening. Feit is het niet i.i.g.

Overigens heb ik wel wat on topic te vermelden, en dat is dat ik heb begrepen dat er daadwerkelijk een review aan zit te komen op Tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20-09 00:44
Ik heb de OPX gekocht om een tijdje te gebruiken naast 'm OPO, dan beslis ik verder wel welke ik doorscheep naar mijn moeder/vader. Hoop op beide voor kerst custom 6.x roms te draaien.

NFC heb ik zelf afgelopen 17 maanden bijna niet gebruikt, OPO voelt net een tikkeltje groot aan bij momenten. Misschien is de OPX het compromis dat ik zoek.

[ Voor 29% gewijzigd door anessie op 05-11-2015 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackShadow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-09 22:38
Je kan geen toestel van 269 euro vergelijken met een van 469 euro.
Maar dat wisten we hier wel al hoor 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
MCKenzy99 schreef op donderdag 05 november 2015 @ 21:51:
[...]

Welke specs vind jij niet mid-end? Met het bijna stock oxygen os, kan deze wel aardig in de buurt komen van wat flagships, zeker die van vorig jaar. en qua prijs zit die tussen mid en low in
Geen 5ghz wifi. Geen NFC. Om maar eens twee grote te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giablo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-10-2024
[...]

Ik ben het met je eens wbt de glazen achterkant. Het ziet er mooi uit, maar had liever ook wat anders gezien. Ben zelf enorm tegenstander van hoesjes gebruiken omdat ik vind dat je een phone koopt op onderandere ook het uiterlijk. Toch ga ik in dit geval toch een hoes er omheen doen omdat ik het te fragiel vind.

Wbt de specs vind ik dat de X zeker mee kan met de andere mid range toestellen. De 801 is veelal sneller dan de nieuwe midrange chips, de camera schijnt ook prima te zijn. Over de batterij kunnen we nog niks zeggen. Dat de X geen nfc heeft... tja ik heb het nooit gebruikt op mijn HTC one m7. Zal het dus ook niet missen denk ik zo.

Ik geloof echt niet dat er een andere telefoon is die deze specs en 'premium' build quality heeft voor dit bedrag. (Nu niet zeggen dat er genoeg andere chinese phones zijn, de meeste daarvan hebben niet de juiste netwerk bands om mee te werken hier, ik wil 4g kunnen gebruiken). Correct me if I'm wrong though. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
BlackShadow schreef op donderdag 05 november 2015 @ 21:55:
[...]

Je kan geen toestel van 269 euro vergelijken met een van 469 euro.
Maar dat wisten we hier wel al hoor 8)7
Dat ben ik met je eens. Maar 269 pj voor een budget toestel dat snel verouderd is of 469 voor 2 jaar is om en nabij hetzelfde.

Nogmaals mijn mening.

Het is het gewoon net niet. 250 euro incl verzending was denk ik max geweest. En niet nu 294 want dat is de feitelijke prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackShadow
Phusebox schreef op donderdag 05 november 2015 @ 21:56:
[...]

Niet iedereen woont in een appartement.
Verder zie ik weinig andere redenen om per sé 5Ghz te willen op een telefoon.

Geef 1 praktische reden waarom je voor NFC een serieuze meerprijs zou betalen?
Ik heb het een tijdje een kans gegeven om met tags van profiel te switchen, maar dit doe ik ondertussen op basis van locatie/wifi met Tasker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Phusebox schreef op donderdag 05 november 2015 @ 21:58:
[...]

Dat ben ik met je eens. Maar 269 pj voor een budget toestel dat snel verouderd is of 469 voor 2 jaar is om en nabij hetzelfde.

Nogmaals mijn mening.

Het is het gewoon net niet. 250 euro incl verzending was denk ik max geweest. En niet nu 294 want dat is de feitelijke prijs.
Ik snap je stellingname ansich wel maar hoe kijk je dan tegen toestellen als de Moto G die nagenoeg dezelfde prijs hebben maar er nog veel slechter uitgerust zijn in specs :?

De OPX is eigenlijk gewoon een koopje

[ Voor 3% gewijzigd door Miki op 05-11-2015 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
Hier nog een mening, ieder die 400+ euro uitgeeft in Q3-Q4 2015 aan een smartphone komt dik bedrogen uit tegen dat we februari zijn, de SD820 gaat heel dat highend 2015 segment belachelijk maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
BlackShadow schreef op donderdag 05 november 2015 @ 21:58:
[...]

Niet iedereen woont in een appartement.
Verder zie ik weinig andere redenen om per sé 5Ghz te willen op een telefoon.

Geef 1 praktische reden waarom je voor NFC een serieuze meerprijs zou betalen?
Ik heb het een tijdje een kans gegeven om met tags van profiel te switchen, maar dit doe ik ondertussen op basis van locatie/wifi met Tasker.
Ik woon ook niet in een appartement maar heb met mijn 5ghz achter in de tuin en tot 50 meter buiten op straat nog bereik. Alleen al vanwege het feit dat hier ruim twintig 2.4ghz netwerken zitten die storen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-09 15:15
[...]

Hoezo zijn de specs te slecht voor mid-end ? snapdragon 801, 3gb ram, 5 inch 1080p amoled scherm, 16gb met dual sim of sim + sd card, 4G, metaal en glas ipv plastic.
Lijkt me toch heel goed om mid-end te zijn.

Qua looks is het een hedendaagse iPhone 4, glas vooraan + achteraan en een dikte die in lijn ligt met huidige design flagships ( 6.9mm ) vind het nog best meevallen en beter dan een Moto G of de Moto X Play.
Glazen achterkant is eerder persoonlijke smaak en kan je niet echt 'fail' noemen tenzij je random barsten gaat krijgen zoals op bv de z3c van Sony, maar ik had nooit problemen met de 'glass sandwich'' op mijn iPhone 4s qua looks of dergelijke.

Is gewoon een heel degelijk toestel voor 269 Euro, meeste van je punten lijken dan ook meer op persoonlijke smaken en afkeer van bepaalde keuze die Oneplus heeft gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
anessie schreef op donderdag 05 november 2015 @ 22:00:
Hier nog een mening, ieder die 400 euro uitgeeft in Q3-Q4 2015 aan een smartphone komt dik bedrogen uit tegen dat we februari zijn, de SD820 gaat heel dat highend 2015 segment belachelijk maken.
Ik moet het maar eens zien, de eerste geluiden over oververhitting zijn al een feit

Check: http://9to5google.com/201...apdragon-820-overheating/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Miki schreef op donderdag 05 november 2015 @ 22:00:
[...]

Ik snap je stellingname ansich wel maar hoe kijk je dan tegen toestellen als de Moto G die nagenoeg dezelfde prijs hebben maar er nog veel slechter uitgerust zijn in specs :?

De OPX is eigenlijk gewoon een koopje
Moto g... hmm eerde moto x play als je kijkt naar dezelfde prijs. Maar zoals ik zei zoveel tekortkomingen zijn mij de besparing van 200 euro niet waard. Dan weet ik namelijk toch dat ik over een jaar weer iets nieuws moet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackShadow
Phusebox schreef op donderdag 05 november 2015 @ 22:01:
[...]

Ik woon ook niet in een appartement maar heb met mijn 5ghz achter in de tuin en tot 50 meter buiten op straat nog bereik. Alleen al vanwege het feit dat hier ruim twintig 2.4ghz netwerken zitten die storen.
Dat bedoelde ik met appartement.
Dat is een reden om echt 5Ghz te willen, maar anderzijds worden mobiele netwerken (4G) ook steeds sneller en betaalbaarder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MCKenzy99
[...]

5ghz wifi kan ik niet over oordelen, ik heb het nooit gemist maar ik heb het ook niet dus heb het verschil niet gemerkt. Ik vraag me wel af waarom jij NFC zo belangrijk vindt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ach ja misschien voor de fun bestel ik er gewoon een. Die dan over een maand op marktplaats staat voor 225 euro ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
Miki schreef op donderdag 05 november 2015 @ 22:02:
[...]

Ik moet het maar eens zien, de eerste geluiden over oververhitting zijn al een feit

Check: http://9to5google.com/201...apdragon-820-overheating/
Als er 40+ modellen van komen dan zal er wel eentje een dikke Noctua op plakken toch >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-09 16:46

The Wizard

Moderator Mobile
Modbreak:Hou het on-topic, geen invites of "ik heb hem besteld" reacties. Alles wat niet on-topic is na deze waarschuwing wordt zonder waarschuwing verwijderd. Accessoires kunnen besproken worden in een eigen topic, deze moet nog wel door iemand aangemaakt worden

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens, ik heb een Nexus 5 en wil de OPX bestellen als vervanger. Ik vind de design erg mooi, maar kwa specs heb ik er spijtig genoeg niet zo heel veel verstand van. Is dit een aardige vervanger voor de Nexus 5? Baal alleen dat Android Marshmallow er nog niet opstaat, dat heeft m'n nexus 5 namelijk wel. En hoe zit het met de garantie als er iets mis is? Zit er een repair center in Europa of moet ik 'm dan helemaal terugsturen naar China?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MCKenzy99
Verwijderd schreef op donderdag 05 november 2015 @ 22:15:
Jongens, ik heb een Nexus 5 en wil de OPX bestellen als vervanger. Ik vind de design erg mooi, maar kwa specs heb ik er spijtig genoeg niet zo heel veel verstand van. Is dit een aardige vervanger voor de Nexus 5? Baal alleen dat Android Marshmallow er nog niet opstaat, dat heeft m'n nexus 5 namelijk wel. En hoe zit het met de garantie als er iets mis is? Zit er een repair center in Europa of moet ik 'm dan helemaal terugsturen naar China?
Of die voldoet voor jou hangt ervanaf wat jij met je telefoon doet?
Wat betreft garantie zit er een warehouse (nederlandse woord??) in europa (ergens in engeland geloof ik). De service is de laatste maanden flink verbeterd, dus hier hoef je je niet zo druk over te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MCKenzy99 schreef op donderdag 05 november 2015 @ 22:18:
[...]

Of die voldoet voor jou hangt ervanaf wat jij met je telefoon doet?
Wat betreft garantie zit er een warehouse (nederlandse woord??) in europa (ergens in engeland geloof ik). De service is de laatste maanden flink verbeterd, dus hier hoef je je niet zo druk over te maken.
Dat is dan al een opluchting! Wat ik voornamelijk doe met m'n telefoon? Alles behalve spelletjes spelen :P Is de OPX veel sneller dan de Nexus 5? Hoelang duurt het ong. tot de OPX wordt geupdate naar Android 6.0? Enig idee? Ik heb me overigens altijd geërgerd aan de batterijduur van de Nexus 5. Twijfel... Heb namelijk ook zitten te denken om de Nexus 5X aan te schaffen wanneer die volgend jaar wat goedkoper wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCSO
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07:53
Verwijderd schreef op donderdag 05 november 2015 @ 22:26:
[...]

Dat is dan al een opluchting! Wat ik voornamelijk doe met m'n telefoon? Alles behalve spelletjes spelen :P Is de OPX veel sneller dan de Nexus 5? Hoelang duurt het ong. tot de OPX wordt geupdate naar Android 6.0? Enig idee? Ik heb me overigens altijd geërgerd aan de batterijduur van de Nexus 5. Twijfel... Heb namelijk ook zitten te denken om de Nexus 5X aan te schaffen wanneer die volgend jaar wat goedkoper wordt.
De snelheid zal denk ik weinig uitmaken. De snapdragon 800 in de Nexus vind ik persoonlijk nog steeds rap genoeg. Dit in combinatie met stock android.

De snapdragon 801 in de OPX is geen grote stap vooruit in kracht. Dat de OPX 1 GB meer ram geheugen heeft zal ook niet erg veel uitmaken. Wel kan het zijn dat OxygenOS 'schil' op de OPX zwaarder is dan Stock Android waardoor de OPX minder snel zal aanvoelen. Deze dingen weet nog niemand en het is wachten op de eerste gebruikerservaringen / reviews.

Over het updaten naar 6.0 is nog weinig bekend. Net als de accuduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MCKenzy99
Verwijderd schreef op donderdag 05 november 2015 @ 22:26:
[...]

Ik heb even de specs van de N5 erbij gepakt, deze heeft een sd800 met 2gb ram, de OPx de sd801 met 3gb ram. Het verschil tussen de 800 en 801 is niet zo groot, maar de 801 is natuurlijk wel iets sneller. Die extra gb ram zal je waarschijnlijk wel merken omdat multitasken sneller gaat. Het scherm is even groot (oke 0,05" verschil) maar de OPx gebruikt een ander soort scherm namelijk amoled, dit houdt in dat zwart echt zwart is doordat het scherm dan gewoon uit is op die plek. Dit betekend ook dat alles wat zwart is op je scherm geen batterij kost, oftewel langere batterijduur ;) die accu is ook nog een groter dan die van de N5 dus het zal in ieder geval wel beter zijn (als er geen grote software bugs inzitten), verder kan ik op dit moment niks over de batterij zeggen, hiervoor moet je reviews afwachten. De update naar 6.0 zal denk ik vrij snel komen omdat oxygen bijna stock is en ze dus niet zoveel hoeven aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Ik ga van de xperia z3 compact naar dit toestel. Processor is snel genoeg, zeker voor wat ik er mee doe. Ben benieuwd hoe zuinig ie wordt, denk met 4 uur schermtijd de dag wel te halen, maar verwacht iets meer. Scherm en bouwmaterialen zie ik als een upgrade, al heb ik het niet zo op afgeronde glasplaten. Had liever een vlak scherm gezien, die zijn beter te beplakken met H9 glazen screenprotectors. 'k Heb m'n z3 compact danzij die screenprotector(s) in nog vrijwel perfecte staat dus die kan ik redelijk goed doorverkopen als de OnePlus X bevalt.

Met de OnePlus X koop ik weer een toestel met een frisse batterij en zekerheid van updates. (OnePlus heeft een goede reputatie qua updaten toch?)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCSO
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07:53
MCKenzy99 schreef op donderdag 05 november 2015 @ 22:35:
[...]
Ik heb even de specs van de N5 erbij gepakt, deze heeft een sd800 met 2gb ram, de OPx de sd801 met 3gb ram. Het verschil tussen de 800 en 801 is niet zo groot, maar de 801 is natuurlijk wel iets sneller.
Van de OPX weten we niet of deze echt daadwerkelijk sneller is i.c.m. OxygenOS. Ik ga er wel vanuit, maar een Nexus 5 gebruiker in combinatie met stock android 6.0 heeft al zo'n vloeiende ervaring waardoor ik ga twijfelen of de OPX dit ook gaat presteren of verbeteren aangezien, wat jij ook aangeeft, de chip niet zoveel krachtiger is dan de SD800 en toch een 'schil' meekrijgt.
Die accu is ook nog een groter dan die van de N5 dus het zal in ieder geval wel beter zijn (als er geen grote software bugs inzitten)
Specs op papier geven toch geen enkele garantie dat de OPX langer op een batterij zal gaan? Het AMOLED scherm is voor de accuduur vaak een pluspunt.
De update naar 6.0 zal denk ik vrij snel komen omdat oxygen bijna stock is en ze dus niet zoveel hoeven aan te passen.
Exact hetzelfde. Oneplus heeft nog helemaal nergens iets bekend gemaakt over softwareupdates naar Android 6.0. No one knows?

Moraal van het verhaal: de specificaties van de OPX zien er op papier goed uit maar er valt nog bijzonder weinig te vertellen over de snelheid, accuduur en de sofware updates.

Overigens hoop ik wel dat die goed zijn aangezien er ook een OPX mijn kant op komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sier
Chris.nl schreef op donderdag 05 november 2015 @ 22:44:
Ik ga van de xperia z3 compact naar dit toestel. Processor is snel genoeg, zeker voor wat ik er mee doe. Ben benieuwd hoe zuinig ie wordt, denk met 4 uur schermtijd de dag wel te halen, maar verwacht iets meer. Scherm en bouwmaterialen zie ik als een upgrade, al heb ik het niet zo op afgeronde glasplaten. Had liever een vlak scherm gezien, die zijn beter te beplakken met H9 glazen screenprotectors. 'k Heb m'n z3 compact danzij die screenprotector(s) in nog vrijwel perfecte staat dus die kan ik redelijk goed doorverkopen als de OnePlus X bevalt.

Met de OnePlus X koop ik weer een toestel met een frisse batterij en zekerheid van updates. (OnePlus heeft een goede reputatie qua updaten toch?)...
Haha, leuk. Ik ga ook van een Z3 Compact naar de OPX! Ik twijfelde lang over een S6, maar vond hem toch te duur. Ben benieuwd naar de accuduur, camera en bouwkwaliteit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MCKenzy99
PCSO schreef op donderdag 05 november 2015 @ 22:53:
[...]

Van de OPX weten we niet of deze echt daadwerkelijk sneller is i.c.m. OxygenOS. Ik ga er wel vanuit, maar een Nexus 5 gebruiker in combinatie met stock android 6.0 heeft al zo'n vloeiende ervaring waardoor ik ga twijfelen of de OPX dit ook gaat presteren of verbeteren aangezien, wat jij ook aangeeft, de chip niet zoveel krachtiger is dan de SD800 en toch een 'schil' meekrijgt.

[...]

Specs op papier geven toch geen enkele garantie dat de OPX langer op een batterij zal gaan? Het AMOLED scherm is voor de accuduur vaak een pluspunt.

[...]

Exact hetzelfde. Oneplus heeft nog helemaal nergens iets bekend gemaakt over softwareupdates naar Android 6.0. No one knows?

Moraal van het verhaal: de specificaties van de OPX zien er op papier goed uit maar er valt nog bijzonder weinig te vertellen over de snelheid, accuduur en de sofware updates.

Overigens hoop ik wel dat die goed zijn aangezien er ook een OPX mijn kant op komt.
Ik heb meerdere malen 6.0 horen vallen op youtube, bij die hands on videos. Zij waren bij het press event dus zullen het vast gevraagd hebben daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdgf
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 12:56
MCKenzy99 schreef op donderdag 05 november 2015 @ 23:00:
[...]

Ik heb meerdere malen 6.0 horen vallen op youtube, bij die hands on videos. Zij waren bij het press event dus zullen het vast gevraagd hebben daar.
Eerst zien, dan geloven. Ik heb fabrikanten (niet perse OP) al heel vaak dingen horen beweren over toekomstige updates die er nooit gekomen zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Sier schreef op donderdag 05 november 2015 @ 22:58:
Haha, leuk. Ik ga ook van een Z3 Compact naar de OPX! Ik twijfelde lang over een S6, maar vond hem toch te duur. Ben benieuwd naar de accuduur, camera en bouwkwaliteit!
Ik ga van een Z1C naar de OnePlus X. Ik heb getwijfeld over de Z5C of eventueel een Z3C, maar de OnePlus X vind ik door het scherm (1080p & OLED), het design ook de prijs wel interessant om eens te proberen.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostsozee
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-09 16:45

Waarom?

Ik deel in grote lijnen je mening. Niets ten nadele van de enthousiastelingen, maar die zijn hier in de meerderheid. De OnePlus X is bottom line een telefoon van €294, met een hoesje erbij kom je al snel aan €320en met (opzettelijk?) 'out off stock' pech zit je al snel richting de €350. Zo wordt een goed geprijsde telefoon toch duur.

Eerst maar eens wachten hoe 'ie' zich stand houdt in een good old Tweakers test.

http://speedtest.net/result/2130203198.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regenjas
  • Laatst online: 16-09 16:51
Je krijgt een hoesje bij de telefoon in de doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Laatst online: 13-09 23:53
-Bas schreef op donderdag 05 november 2015 @ 23:23:
[...]

5-10 processing time en daarna 7-10 dagen verzendtijd geloof ik ;)
ouch...

Hoop toch dat sommige dingen in de OPX goed gedaan zijn zoals:

- speaker (extern voor alarm)
- accuduur
- microfoon (opnemen van muziek bijv.)
- scherm
- camera

Kan niet wachten totdat ik hem in mijn handen heb _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kajkoole
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 29-07 11:12
retlaw schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 09:20:
[...]

Zoals al meerdere malen aan is gegeven: Er zit een hoesje bij en uit de doos zit er ook al een screenprotector op :)
Het zal wel weer zo'n lelijk siliconen exemplaar zijn net zoals was meegeleverd met de Nokia Lumia 800 destijds. Nee ik heb veel liever een Flipcover en een Tempered glass screenprotector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
retlaw schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 09:20:
[...]

Zoals al meerdere malen aan is gegeven: Er zit een hoesje bij en uit de doos zit er ook al een screenprotector op :)! Misschien niet precies het hoesje of protector wat je eigen keuze geweest zal zijn, echter kun je het apparaat wel beschermd meenemen.

Helaas heb ik nog geen sms onvangen. Ik heb een bestelling gedaan van toestel en de premium screen protector...
In dit topic is het inderdaad gemeld maar deze is wel de afgelopen 24u geëxplodeerd dus ik heb niet alles kunnen volgen ;)

Ik vind het wel opmerkelijk dat je nergens kunt teruglezen op de site van OnePlus zelf dat er een screenprotector opzit en dat ik ergens in een slecht filmpje helemaal aan het eind e.e.a. moet opmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miki schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 09:32:
[...]

In dit topic is het inderdaad gemeld maar deze is wel de afgelopen 24u geëxplodeerd dus ik heb niet alles kunnen volgen ;)

Ik vind het wel opmerkelijk dat je nergens kunt teruglezen op de site van OnePlus zelf dat er een screenprotector opzit en dat ik ergens in een slecht filmpje helemaal aan het eind e.e.a. moet opmaken.
Kan aan mij liggen, maar ik zie 't puur als een extraatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 09:34:
[...]

Kan aan mij liggen, maar ik zie 't puur als een extraatje.
Ik zie het eerder al een fijne bijkomstigheid dat ik me geen zorgen hoef te maken over beschadigingen en krassen. De accessoires kan ik dus op mijn gemak op een later moment bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miki schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 09:44:
[...]

Ik zie het eerder al een fijne bijkomstigheid dat ik me geen zorgen hoef te maken over beschadigingen en krassen. De accessoires kan ik dus op mijn gemak op een later moment bestellen :)
Daarom zit er ook als bonus een screen protector op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lterwee
  • Laatst online: 26-09 14:47
Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 09:45:
[...]

Daarom zit er ook als bonus een screen protector op!
Waar precies zien jullie dat er een screenprotector op zit? Ik heb even wat unboxing filmpjes bekeken maar ik zie dat niet terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Dat er een screenprotector op zit zou wel nice zijn (scheelt gekloot met de onvermijdelijke luchtbellen etc), maar zie dat ook nergens bevestigd.

Zonder is ook geen optie, dacht dat ik mijn Note 4 wel zonder zou kunnen gebruiken, hah. Helemaal onder de krassen en afgesleten coatingvlekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel2412
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:08
Phusebox schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 10:09:
Dat er een screenprotector op zit zou wel nice zijn (scheelt gekloot met de onvermijdelijke luchtbellen etc), maar zie dat ook nergens bevestigd.

Zonder is ook geen optie, dacht dat ik mijn Note 4 wel zonder zou kunnen gebruiken, hah. Helemaal onder de krassen en afgesleten coatingvlekken.
onvermijdelijk?, tip leg screenprotector op telefoon en plak met plakband 1 kant op tweeplaatsen vast. vervolgens vouw je hem open als een boekje en maak je het scherm schoon om vervolgens hem op het scherm aan te brengen.

Netter kan niet! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knamix schreef op donderdag 05 november 2015 @ 23:13:
Net een oneplus X besteld! Komend van een s6 edge plus :)

Iemand een idee van hoe lang het duurt om hem te verzenden?
dat lijkt mij toch een aardige downgrade?
kan je mij reden geven? (ik ben nl ah kijken naar de S6)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sier
lterwee schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 09:56:
[...]

Waar precies zien jullie dat er een screenprotector op zit? Ik heb even wat unboxing filmpjes bekeken maar ik zie dat niet terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 10:14:
[...]

Ik wil niet voor hem/haar antwoorden, maar vanuit mijn perspectief zou ik zeggen dat de One Plus X een flinke upgrade is qua design. En daar moet de One Plus X het natuurlijk ook van hebben, niet zozeer van de specs, hoewel die acceptabel zijn.

Ikzelf ga van de iPhone 6 Plus naar One Plus X. Dat is ook een dikke downgrade qua specs, maar qua design vind ik het een upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Laatst online: 13-09 23:53
Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 10:14:
[...]

Scherm te groot en als ik in bed lig met me phone (en ik krijg een whatsapp) registreert hij mijn hand omdat die op het schuine randje lig. Vrij irritant voor mij + ik ben als de dood dat ik hem laat vallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joblamie schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 10:18:
[...]

Ik wil niet voor hem/haar antwoorden, maar vanuit mijn perspectief zou ik zeggen dat de One Plus X een flinke upgrade is qua design. En daar moet de One Plus X het natuurlijk ook van hebben, niet zozeer van de specs, hoewel die acceptabel zijn.

Ikzelf ga van de iPhone 6 Plus naar One Plus X. Dat is ook een dikke downgrade qua specs, maar qua design vind ik het een upgrade.
ik vind het toch een serieuze gok, en ok design is wel mooi, maar je keuze daar op baseren? vooral in dit vroege stadium, nog weinig reviews, de camerakwaliteit en SOT zijn nog niet uitvoerig getest bv.
De oneplus 2 had ook allerlei euvel dat kwam bovendrijven na de release (poor wifi, screen brightness problems, fingerprint not responsive, unable to play recorded video, freezes, etc)

Hang natuurlijk allemaal ervanaf wat je verwacht van een smartphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 10:24:
[...]

ik vind het toch een serieuze gok, en ok design is wel mooi, maar je keuze daar op baseren? vooral in dit vroege stadium, nog weinig reviews, de camerakwaliteit en SOT zijn nog niet uitvoerig getest bv.
De oneplus 2 had ook allerlei euvel dat kwam bovendrijven na de release (poor wifi, screen brightness problems, fingerprint not responsive, unable to play recorded video, freezes, etc)

Hang natuurlijk allemaal ervanaf wat je verwacht van een smartphone.
Ik kies op zich wel duidelijk voor 't design en formaat van dit toestel. Bezit momenteel een Nexus 5 die kuren begint te krijgen. Wilde een vergelijkbaar toestel maar van betere 'build' kwaliteit. Van plastic naar metaal met iets betere specs. Maar vooral een mooi ontwerp.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-09 18:59
Voor de mensen die willen praten over accesoires, ik heb even snel een nieuw topic aangemaakt.
[One Plus X] Het grote accesoires topic

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaffeMaarten
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-09 15:28
Het is inderdaad een flinke gok om dit toestel te bestellen. Het is natuurlijk voor iedereen verschillend welk bedrag ze op die manier willen vergokken.
Mijn vorige gok was de 1rst gen Moto G 4g. Daar kom ik danook vanaf nu dus voor mij is het zeker een upgrade.
Die gok is in zoverre goed afgelopen dat ik er (bijna) een jaar lang plezier van heb gehad, ik had gehoopt op wat langer, maar ik loop nu vooral heel erg tegen de 1GB ram aan.

De reden dat ik toch voor deze ben gegaan en niet voor een andere mid-range zijn onder andere het OS, het design, en toch ook wel een beetje de hype als ik heel eerlijk ben. Ook verwacht ik (is niet echt ergens op gebaseerd, vooral onderbuikgevoel) dat er na een tijdje best wel wat custom roms te krijgen gaan zijn voor de OPX.

Ik heb best een tijd zitten wachten op de Nexus 5X en was ervan overtuigd dat ik die zou gaan kopen, maar hij was een stuk duurder dan ik had verwacht, en had voor mijn gevoel niet genoeg features om die prijs te verantwoorden.

Ik heb zelf nog niet het sms-je gehad, wel gisteren besteld. Nu maar vast op zoek naar een veilige manier om m'n simkaart nog weer verder af te knippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Ik heb net weer een hele hoop offtopicreacties moeten verwijderen. Als dit zo doorgaat, dan gaat dit topic een poosje op slot. We blijven namelijk niet bezig; lees de topicwaarschuwing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuota
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-03 20:02
Ik zag dat er al wat test zijn van de Oneplus x.

Hopelijk binnenkort iets over de accu wat op zicht belangrijker is dan de benchmarks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kapitein Edward
  • Laatst online: 19-02-2024
Ik heb net een levertijden topic gemaakt! [OnePlus X] Levertijden & Prijzen Ik ga straks de TS nog wel even verder pimpen :7

Dan kunnen we dit topic schoonhouden met discussie over het ding zelf ipv wie wanneer een smsje van DHL heeft gekregen :P

[ Voor 29% gewijzigd door Kapitein Edward op 06-11-2015 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Iemand een idee wat voor laderstekker erbij wordt geleverd? Volgens mij is er 1 EU model, zouden er verloopstekkers bij zitten ofzo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ohmarinus

Ohmarinus

Blauw, Groen, Wit, Roze.

Edit, ik ga verder in dit topic:
Ohmarinus in "[OnePlus X] Levertijden & Prijzen"

[ Voor 91% gewijzigd door Ohmarinus op 06-11-2015 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaffeMaarten
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-09 15:28
joblamie schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 12:02:
Iemand een idee wat voor laderstekker erbij wordt geleverd? Volgens mij is er 1 EU model, zouden er verloopstekkers bij zitten ofzo?
Goeie vraag,
Ik had ergens gelezen dat hij met 2A kan laden, dan zou het wel erg mooi zijn als er ook een 2A lader bij zit. Telefoonladers heb ik ondertussen wel genoeg in huis, maar niet van 2A.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
[...]

Dat vind ik persoonlijk niet de specs waarvoor je 200 euro extra betaalt. Qua processor, RAM, accu en bouwkwaliteit zit je gewoon mid tot high-end.

Het is als je naar de specs kijkt, is het een toestel vergelijkbaar met of beter dan de Z3 compact. Die kost nu nog bijna 400 euro.

Voor de prijs ga je geen echte concurrentie vinden, ook al neem je het gebrek aan nfc mee in de vergelijking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus

Ohmarinus

Blauw, Groen, Wit, Roze.

Hier een leuke review van een user uit het OnePlus forum:
https://forums.oneplus.ne...view-of-oneplus-x.398665/

Interessant want hij vermeldt de battery usage, en het ziet er wat mij betreft goed uit!

Verder schijnt het SD-card probleem softwarematig te zijn en niet hardwarematig:
https://forums.oneplus.ne...8225/page-7#post-13904881

Hier een mooie vergelijking tussen Onyx en Ceramic backing:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/QRXozga.jpg
Pagina: 1 ... 6 ... 31 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Accessoires: [OnePlus X] Het grote accesoires topic
- Levertijden & Prijzen: [OnePlus X] Levertijden & Prijzen
- Rooten & Custom roms: [OnePlus X] Rooten & Custom ROM's
- RMA: [OnePlus] RMA & Support