Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
HwKok schreef op donderdag 29 september 2016 @ 08:50:
[...]

Thanks. Dat gaat echter met 15kb/s, dus nog 22 uur te gaan :/
Iemand een snellere link? Ik heb er al heel veel geprobeerd, maar qua snelheid gaan ze allemaal even traag.
Mijn mirror ook geprobeerd? 'k Heb niet de snelste glasvezelverbinding thuis liggen, maar van 15kb/s win ik het wel :+

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:52
HwKok schreef op donderdag 29 september 2016 @ 08:50:
Thanks. Dat gaat echter met 15kb/s, dus nog 22 uur te gaan :/
Iemand een snellere link? Ik heb er al heel veel geprobeerd, maar qua snelheid gaan ze allemaal even traag.
AndroidFileHost heeft momenteel wat problemen met hun website, daardoor gaat het helaas allemaal wat langzaam.

• Helaasken
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 05-06 20:22
Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2016 @ 08:25:
De oplossing Google Play Store / Services probleem:

Ga naar je Apps, en disable/delete daar Google+, daarna reboot, en de playstore werkt weer!
Andere apps die niet werken komt waarschijnlijk door permissies die de app niet standaard toegewezen krijgt. Dit heeft bij mij alle probleem opgelost

Succes! 8)
Klopt, heeft hier inderdaad gewerkt, thx! _/-\o_

• HwKok
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-08 14:33
Update is gelukt! Zo op het eerste gezicht werkt hij weer goed, thanks iedereen.
Ook de oplossing van Ibontius voor het Google Play Store / Services probleem werkte bij mij in 1x.

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Ga naar je Apps, en disable/delete daar Google+, daarna reboot, en de playstore werkt weer!
Andere apps die niet werken komt waarschijnlijk door permissies die de app niet standaard toegewezen krijgt. Dit heeft bij mij alle probleem opgelost

Succes! 8)
Hebben jullie verder nog probemen opgemerkt behalve met de Play Store? Lijkt verder vrij stabiel te zijn right? :)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteAss
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09-09 18:23
Loopt vrij goed. Merk ook geen verschil in accu gebruik.

Heb al een een probleem met tasker. Deze lijkt mijn lokatie niet (goed) door te krijgen. Hierdoor functioneren lokatie gebonden taken niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marbo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 05-09 15:56
Ik had na de update problemen met de oneplus launcher. Die liep vaak vast. Ik had wel cache wipe geprobeerd, zonder resultaat. . Ik ben overstap op de nova launcher en die werkt wel probleemloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online
Marbo schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 15:26:
Ik had na de update problemen met de oneplus launcher. Die liep vaak vast. Ik had wel cache wipe geprobeerd, zonder resultaat. . Ik ben overstap op de nova launcher en die werkt wel probleemloos.
Je had het cache en desnoods de gegevens van de launcher kunnen wissen. Staat gewoon onder "apps".

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scooterguy
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-09 15:42

Succes! 8)
Werkt bij mij dus absoluut niet, nog iemand anders een mogelijke oplossing?

*Oplossing gevonden*
Cache van de Play Store deleten.
Data van de Play Store deleten.

Werkt weer als een tierelier :9

[ Voor 11% gewijzigd door Scooterguy op 30-09-2016 23:06 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

WhiteAss schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:10:
Loopt vrij goed. Merk ook geen verschil in accu gebruik.

Heb al een een probleem met tasker. Deze lijkt mijn lokatie niet (goed) door te krijgen. Hierdoor functioneren lokatie gebonden taken niet goed.
Nice, heb hem geïnstalleerd! :)

Ik krijg alleen steeds als ik de machtigingen van een app wil aanpassen de melding 'Installatieprogramma van pakket is gestopt'. WhatsApp kan ik op deze manier dus ook niet toestaan om afbeeldingen te mogen zien waardoor plaatjes sturen niet meer werkt. Heb zojuist de cache al gecleared maar dat heeft niet geholpen. Iemand enig idee hoe dit kan worden opgelost? :)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/31662/got/Screenshot_20161001-090335.png

Edit: opgelost met een factory reset :)

[ Voor 42% gewijzigd door MensionXL op 01-10-2016 20:27 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duvekot
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:24
Zojuist de OTA van 3.1.3 binnen "gekregen" door via Opera VPN net te doen of ik in Canada zat. Zonder problemen geïnstalleerd, geen vreemde zaken, geen data kwijt etc etc (ik had wel ff wat backups gemaakt voordat ik de installatie had gestart)

Nu maar kijken hoe het verder verloopt, maar tot nu toe geen resets, remove/reinstall en andere workarounds hoeven uit te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atrax
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-08 12:10
Is er iemand die het installeren van de sd kaart als interne opslag gelukt is na de update naar marshmallow? Ik krijg steeds foutmeldingen dat er niet genoeg ruimte is of dat de sd kaart beschadigd is.
(Deze optie overigens handmatig aangezet via adb)

11x Eging 245Wp & Involar MAC250A = 2695Wp, richting: Zuid, helling: 20º

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duvekot
staat er al een filesysteem op de SD kaart? begreep (als in gerucht, niet zeker weten) dat als er al "iets" van een filesysteem op staat dat hij weigert om deze als intern geheugen uitbreiding te pakken ...

dus probeer eens alle partities te verwijderen, eventueel super drastisch het geheel vol te schrijven met zero's etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atrax
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-08 12:10
Bedankt voor de tip. Daar had ik inderdaad in eerste instantie last van waarbij inderdaad de kaart werd geweigerd als interne opslag.
Daarna zonder partitie geïnstalleerd zonder problemen, alleen weigert Android bestanden er naar te verplaatsen, hij blijft volhouden dat er geen plaats is.

11x Eging 245Wp & Involar MAC250A = 2695Wp, richting: Zuid, helling: 20º

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BubbaNL
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17:35
Na upgrade MM merk ik dat er nog maar een ringtone is ingesteld voor beide SIMs. Ik kan ook niet meer de instelling vinden om aparte ringtones in te stellen per SIM in de stock dailer. Iemand dit ook geconstateerd of nog beter toch een setting gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moatiej
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:39
duvekot schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 20:09:
staat er al een filesysteem op de SD kaart? begreep (als in gerucht, niet zeker weten) dat als er al "iets" van een filesysteem op staat dat hij weigert om deze als intern geheugen uitbreiding te pakken ...

dus probeer eens alle partities te verwijderen, eventueel super drastisch het geheel vol te schrijven met zero's etc etc
Hier exact hetzelfde probleem. Tot 20% laden en vervolgens een error.. Kaart beschadigd geeft hij aan. Tevens heeft het systeem de sd kaart ook p 16 mb gezet, gelukkig met een tool weer weten te veranderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDutchCat
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-09 11:02
Zojuist de officiële Marshmallow update gekregen, ben benieuwd!

Update op het Oneplus forum.

[ Voor 51% gewijzigd door TheDutchCat op 05-10-2016 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse1234
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 26-08 15:00
Heb vanochtend via OTA de MM update gekregen, tot nu toe draait ie als een zonnetje!

Gebruik de OPX als dualSIM. In de vorige versie ging de status op het home-scherm bij één sim op 'alleen noodoproepen'.Na restarten doet ie het weer oké. Hoop dat dit probleem is opgelost in MM!

Voordeel is dat je de restricties per app kunt regelen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jey
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-09 20:33

Jey

Beetje jammer van deze tot nu toe flawless werkende telefoon. Deze update gaf eerst de playstore errors. Verholpen door google+ te verwijderen en de playstore cache te legen. En helaas moest ik alle app permissies resetten en per app weer instellen omdat meerdere problemen kregen.
Daarna wel werkend zo ver ik kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik heb een tijdje geleden mijn in perfecte staat zijnde OPX op de tegels laten vallen, met als gevolg dat het onderste gedeelte van het glas (gelukkig niet het scherm zelf) vol met barsten zit :'(
Blijkbaar is reparatie van het scherm van een OPX ook niet zomaar te doen en moet de gehele module vervangen worden, waardoor het een erg dure reparatie is en het dus eigenlijk niet de moeite waard is om dat te laten doen... Echt heel zuur, want het is op zich wel een goed toestel.

[ Voor 14% gewijzigd door SToRM666 op 06-10-2016 12:24 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloeser
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-06 01:52
Ik heb Google + nu uitgeschakeld, maar de play store geeft me alleen een optie om hem uit te schakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Sloeser schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 21:56:
Ik heb Google + nu uitgeschakeld, maar de play store geeft me alleen een optie om hem uit te schakelen?
Dat klopt. Dat is ook de bedoeling, dat je hem enkel uitschakelt. Uitschakelen kan alleen via Android zelf, en niet via de Google Play Store. Is je vraag nu beantwoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloeser
Anonymoussaurus schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 22:11:
[...]

Dat klopt. Dat is ook de bedoeling, dat je hem enkel uitschakelt. Uitschakelen kan alleen via Android zelf, en niet via de Google Play Store. Is je vraag nu beantwoord?
Ik bedoel meer dat wanneer ik google play store open, hij mij niet de optie geeft om up te daten maar alleen om de app uit te schakelen. En om nou de service die de updates van apps regelt uit te schakelen, geeft me niet echt een fijn gevoel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Sloeser schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 22:31:
Ik bedoel meer dat wanneer ik google play store open, hij mij niet de optie geeft om up te daten maar alleen om de app uit te schakelen. En om nou de service die de updates van apps regelt uit te schakelen, geeft me niet echt een fijn gevoel..
Je wilt dus Google+ updaten? Als je Google Play Services wilt updaten, moet je in de Play Store zoeken naar "Google Play Services". Die kan je dan handmatig updaten.

Google Play Services moet je niet uitschakelen. Dat kan nare gevolgen hebben voor je toestel.

Is dit wat je bedoelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloeser
Anonymoussaurus schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 22:56:
[...]

Je wilt dus Google+ updaten? Als je Google Play Services wilt updaten, moet je in de Play Store zoeken naar "Google Play Services". Die kan je dan handmatig updaten.

Google Play Services moet je niet uitschakelen. Dat kan nare gevolgen hebben voor je toestel.

Is dit wat je bedoelt?
Nee, toen ik google play services opende gaf hij me alleen de optie om de service uit te schakelen. Maar na wat verder kijken kon ik weer verder en kan nu ook andere apps updaten..

Voor mij was dit nu wel de druppel qua OnePlus ervaringen.. Regelmatig geen wifi of internet, pas na rebooten werkt het weer, vastlopers van apps, volgende phone wordt weer een bekend merk waar de kwaliteit wat hoger in het vaandel staat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Sloeser schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 23:04:
Nee, toen ik google play services opende gaf hij me alleen de optie om de service uit te schakelen. Maar na wat verder kijken kon ik weer verder en kan nu ook andere apps updaten..

Voor mij was dit nu wel de druppel qua OnePlus ervaringen.. Regelmatig geen wifi of internet, pas na rebooten werkt het weer, vastlopers van apps, volgende phone wordt weer een bekend merk waar de kwaliteit wat hoger in het vaandel staat..
Toen je Google Play Services opende? Bedoel je niet de Play Store? Want Google Play Services draait als achtergrondproces.

Ah, ik snap je probleem denk ik. Maar dat kan gewoon hoor. Hij staat uitgeschakeld, en staat hij dus als het goed is, niet meer op je homescreen (Google+). Hij staat dan echter nog wel in je lijst van apps (in de Google Play Store) volgens mij/blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Gisteren de OnePlus X van mijn vriendin voorzien van MM en het werkt gewoon goed. Updaten was binnen 15 minuten klaar en kreeg meteen na het opstarten de melding dat Google Play Store bijgewerkt moest worden, dit werd vervolgens ook netjes gedaan.

Heb niks te klagen dus over deze update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-09 16:35
Ik heb momenteel ook geen problemen. Kreeg gisteren nog een OTA update aangeboden waardoor de "Double tap to wake" ook weer werkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jab65
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-09 13:00
Hier ook eerst problemen met updaten van de Google Play Services. Had twee Google accounts actief op de telefoon. Pas na verwijderen van 1 account (niet zijnde het hoofdaccount) ging de update goed. Daarna het account weer toegevoegd en alles werkt naar behoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
loeberce schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 09:00:
Ik heb momenteel ook geen problemen. Kreeg gisteren nog een OTA update aangeboden waardoor de "Double tap to wake" ook weer werkt.
Welke OTA was dit dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-09 16:35
Ik zit nu op Android 6.0.1, OxygenOS 3.1.3, build number E1003_14_160929

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koesie
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
loeberce schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 10:54:
[...]

Deze heb ik ook, was een kleine OTA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
loeberce schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 10:54:
[...]

Dank! Dat was de versie die mijn vriendin ook een aantal dagen geleden aangeboden kreeg, maar die kwam nog van Android 5.1.1 af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07 10:28

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Sinds de update naar MM krijg ik pas mijn gmail melding binnen als ik mijn telefoon ontwaak.
Ik heb batterij besparing al uitgezet, wat kan dit veroorzaken?

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Pinin schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 14:14:
Sinds de update naar MM krijg ik pas mijn gmail melding binnen als ik mijn telefoon ontwaak.
Ik heb batterij besparing al uitgezet, wat kan dit veroorzaken?
Klinkt als een probleem met Doze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sven_engelen
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 25-10-2023

sven_engelen

Een echte ETS2 mapper

Ook geen problemen hiero. Alles werkt lekker. Ik heb wel gemerkt dat de telefoon nu veel langer doet over het opladen dan toen hij nog android 5 had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

rens-br schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 14:34:
[...]

Klinkt als een probleem met Doze.
ja, maar als ik het goed begrijp omzeil ik dat toch door accubesparing uit te zetten?

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Pinin schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 15:52:
ja, maar als ik het goed begrijp omzeil ik dat toch door accubesparing uit te zetten?
Dat zou wel het geval moeten zijn ja, maar OnePlus heeft het verkeerd afgestemd. OnePlus 2 en OnePlus 3 gebruikers hadden hetzelfde probleem. Bij de OnePlus 3 en OnePlus 2 is dit nu zo goed als opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Anonymoussaurus schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 16:05:
[...]

Dat zou wel het geval moeten zijn ja, maar OnePlus heeft het verkeerd afgestemd. OnePlus 2 en OnePlus 3 gebruikers hadden hetzelfde probleem. Bij de OnePlus 3 en OnePlus 2 is dit nu zo goed als opgelost.
Oh wat fijn ..... |:(
Maar is dat opgelost door Oneplus zelf of is er iets van een setting

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Pinin schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 16:21:
Oh wat fijn ..... |:(
Maar is dat opgelost door Oneplus zelf of is er iets van een setting
Je kunt je telefoon rooten en het volgende bestand wijzigen:

build.prop. Hier staat hoe:

How to get better RAM management on the Oneplus 3 !

http://www.xda-developers...ouble-the-apps-in-memory/

Er staat hoe je de build.prop kan veranderen, en daar kan je dan als eventuele workaround, Doze uitschakelen, totdat OnePlus een fix heeft. Een andere optie, is om te wachten op een fix van OnePlus.

Trouwens, welk mail programma gebruik je? Heb je de synchronisatie wel goed staan?

Succes! :)

[ Voor 24% gewijzigd door Anonymoussaurus op 07-10-2016 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Anonymoussaurus schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 16:26:
[...]

Je kunt je telefoon rooten en het volgende bestand wijzigen:

build.prop. Hier staat hoe:

How to get better RAM management on the Oneplus 3 !

http://www.xda-developers...ouble-the-apps-in-memory/

Er staat hoe je de build.prop kan veranderen, en daar kan je dan als eventuele workaround, Doze uitschakelen, totdat OnePlus een fix heeft.

Een andere optie, is om te wachten op een fix van OnePlus. Succes! :)
Crap :(
thx anyway

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:09
Jey schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 09:04:
Beetje jammer van deze tot nu toe flawless werkende telefoon. Deze update gaf eerst de playstore errors. Verholpen door google+ te verwijderen en de playstore cache te legen. En helaas moest ik alle app permissies resetten en per app weer instellen omdat meerdere problemen kregen.
Daarna wel werkend zo ver ik kan zien.
Behoorlijk brakke update? De telefoon (oneplus X) van mijn vriendin heeft soortgelijke problemen na een update afgelopen week (woensdag?) van ong 325Mb als ik me goed herinner: google play store loopt continue vast. Ik heb al van play store en google plus de cache en updates gewist voor zover mogelijk, evenals van play services ook de updates (en cache) maar Google Play Store werkt nog steeds niet. Ik kan daardoor Play Services ook niet updaten (daar komt ook nu continue een melding van)
Ook beide Googleaccounts verwijderd en één weer toegevoegd, maar ook geen oplossing.

Heb nog geprobeerd om Googe Play Services via de website te updaten/installeren maar daar kan ik die niet vinden (?)

Iemand tips? De telefoon is nu vrijwel onbruikbaar geworden (en terug naar fabrieksinstellingen wil mijn vriendin natuurlijk niet, als dat al helpt om het probleem op te lossen)

Huidige versie: 6.01, OxyOS 3.1.3 build ONEE1003_14_160929

[ Voor 18% gewijzigd door Stefke op 08-10-2016 09:34 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Succes! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Super, dat was de juiste procedure bedankt! Alles kunnen bijwerken en doet t nu weer :> van mijn vriendin

Andere vraag: ook sinds de update blijft de telefoon de hele tijd een melding maken "Sandisk SD kaart. Voor overzetten van foto's en media" met de opties Verkennen en Uitwerpen.
Uitwerpen ontkoppelt de SD kaart, waarna die weer gekoppeld kan worden, maar dan komen de meldingen terug.
Verkennen opent de mappen op de kaart op dezelfde manier als wanneer je via de settings naar de SD kaart gaat, maar daar zie ik verder ook geen opties om iets aan of uit te zetten m.b.t. backups of zo, alleen uitwerpen of formatteren.

Wie weet waar dit vandaan komt?

[ Voor 3% gewijzigd door Stefke op 08-10-2016 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-09 23:11
Ik heb de update ook laatst gedaan en alles leek flawless te zijn, maar nu kom ik toch een probleem tegen. Ik kreeg gisteren een foto binnen via Whatsapp en ik wilde erop klikken, maar dat kon niet. Ik moet mijn permission wijzigen blijkbaar, maar dat kan ik dus niet. Elke keer als ik bij Apps > Whatsapp > Permission klik, dan krijg ik het volgende: "Unfortunately, Package installer has stopped". De permission van de playstore kom ik wel in bijv.

Ook kan ik Access Permissions (in Apps) niet openen. Iemand enig idee?

Ok ik heb maar gewoon de apps re-installed. Bij mij waren de boosdoeners: Whatsapp, Line en Facebook. Nadat ik deze 3 apps opnieuw heb geinstalleerd deden ze het weer en kan ik ook weer in de Access Permissions komen...

[ Voor 17% gewijzigd door WahWah op 08-10-2016 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:52
Google plus staat bij mij niet tussen de apps, welke moet ik nu exact disablen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RRRobert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-07 15:12

RRRobert

Fokker in ruste

Na de update naar Android 6 /Oxygen 3.1.3 een aantal dagen te hebben genegeerd, toch zojuist deze geïnstalleerd. Ik moet zeggen, dat er bij mij vooralsnog geen vreemde of vervelende issues naar boven zijn gekomen. Waarschijnlijk behoor ik tot de gelukkigen die een telefoon hebben ontvangen uit een 'goede' productie batch. Ik vind deze telefoon nog steeds een topper.

Een mening presenteren als feit is geen garantie voor de waarheid

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flodder11
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 29-08 12:57
Ook vandaag geupdate.Geen enkel probleem gehad.
En ook nog steeds zeer tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
stefijn schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 09:56:
[...]
Wie weet waar dit vandaan komt?
Geen idee waarom deze melding getoond wordt. Maar bij de OPX van mijn vriendin kon ik de melding gewoon wegswipen en daarna is die ook niet meer terug gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
rens-br schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 08:53:
[...]

Geen idee waarom deze melding getoond wordt. Maar bij de OPX van mijn vriendin kon ik de melding gewoon wegswipen en daarna is die ook niet meer terug gekomen.
Sinds gisteren (ze had de telefoon 's nachts uitgezet) komt de melding niet meer terug.
pixels66 schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 13:20:
Google plus staat bij mij niet tussen de apps, welke moet ik nu exact disablen?
Via appbeheer, niet in je appdrawer (daar zou ie iig moeten staan)

[ Voor 26% gewijzigd door Stefke op 10-10-2016 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reksho
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-09 00:10
Ook de update naar Marshmallow gedaan. Op zich werkt alles goed behalve dat de batterijen minder lang meegaan. Misschien eens een keer een factory reset doen en kijken of het wat beter loopt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stalensnuitje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18:33
Rezk schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 11:36:
Ook de update naar Marshmallow gedaan. Op zich werkt alles goed behalve dat de batterijen minder lang meegaan. Misschien eens een keer een factory reset doen en kijken of het wat beter loopt :P
Ik ben wel nieuwsgierig hoe dat bij de nieuwe stock MM rom is. Ik haal met Sultans CM13 nu normaal gesproken zo'n 4-5u SOT, wat echt een verdubbeling is van wat ik eerder haalde onder OOS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
Fantastische update, maar sinds die update krijg ik met geen mogelijkheid de lockscreen widget van Spotify aan. Met andere woorden, ik kan geen nummers verder drukken vanuit de lockscreen. Via meldingen e.d. al het een en ander geprobeerd in te stellen, weet iemand hoe dit ingesteld moet worden?

Edit: opgelost door Spotify opnieuw te installeren.

[ Voor 8% gewijzigd door pixels66 op 11-10-2016 02:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 17:05

Niku

Alagaesii

Bij mij lijkt de helft van mijn contacten verdwenen te zijn na de update. Iemand een verklaring daarvoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Niku schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 13:57:
Bij mij lijkt de helft van mijn contacten verdwenen te zijn na de update. Iemand een verklaring daarvoor?
Kijk anders eens onder de instellingen van "contacten". Daar kan je zien welke hij moet weergeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Anonymoussaurus schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 14:00:
[...]

Kijk anders eens onder de instellingen van "contacten". Daar kan je zien welke hij moet weergeven.
Staat al op alles weergeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

En ze zijn er weer. Opnieuw syncen met Google was blijkbaar de truc.

Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken om iets toe te voegen? Twee post onder elkaar plaatsen binnen 24 uur is niet toegestaan.

[ Voor 50% gewijzigd door rens-br op 11-10-2016 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten1337
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 14-07 14:52
Is het aan te raden om de update al te doen, of wacht ik beter nog tot dat alle bugs er uit zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Maarten1337 schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 14:46:
Is het aan te raden om de update al te doen, of wacht ik beter nog tot dat alle bugs er uit zijn?
Ik zie momenteel twee kampen:
  • Werkt meteen
  • Werkt na updaten van Google Play Store / disabelen Google+
Zou dus gewoon lekker updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

rens-br schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 15:02:
[...]

Ik zie momenteel twee kampen:
  • Werkt meteen
  • Werkt na updaten van Google Play Store / disabelen Google+
Zou dus gewoon lekker updaten.
Kamp II voor mij.
Ik zou even wachten, maar dat wordt mede ingegeven doordat al mijn contacten tijdelijk verdwenen. Geeft geen vertrouwen.

[ Voor 3% gewijzigd door Niku op 11-10-2016 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Niku schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 15:28:
[...]
Ik zou even wachten, maar dat wordt mede ingegeven doordat al mijn contacten tijdelijk verdwenen. Geeft geen vertrouwen.
Dat soort kleine dingen kunnen altijd gebeuren tijdens het updaten. Er wordt niet voor niets aangeraden om na elke update een factory reset te doen.

Zulke update/upgrade fouten ga je er ook haast niet uit krijgen ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
Ik zou direct updaten, normaliter wacht ik ook altijd een week of 2 a 3 met updates... Maar de update naar M is echt een vooruitgang zeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Ik heb ook de update gedaan maar krijg nu nog maar 1/10 van de notificaties.
In de app instellingen staat alles aan. Zijn er meer die hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Ernemmer schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 17:58:
Iets van energiebesparing / doze ingeschakeld voor de apps waar je geen notificaties van krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten1337
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 14-07 14:52
heb dan toch de update uitgevoerd. Had ook het probleem dat de google play services niet meer werkten maar was makkelijk op te lossen.

Wat ik wel nu gemerkt heb is dat de batterij veel te rap leeg loopt. Vanmorgen toen ik op het werk aankwam had ik nog maar 71% batterij en had mijn gsm misschien een half uur gebruikt. Voor de update had ik dan zeker nog 85-90% over. Weet iemand hier hoe ik dit kan oplossen? Toen ik bij mijn batterij keek zag ik slechts 2 apps met 3% en alle apps samen 15%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flodder11
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 29-08 12:57
Denk dat er toch iets anders aan de hand is bijvoorbeeld een app die de accu leegtrekt.
Bij mij is het andersom.Ik doe nu veel langer met een acculading.twee dagen met gemak.
En bij zeer intensief gebruik een dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Ernemmer schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 17:58:
Yep, en ik heb zover ik weet de instellingen voor doze goed ingesteld,(bij uitzonderingen accubesparing) maar geen verbering. Gmail komt niet binnen als het toestel in stand by staat, maar whatssapp lijkt wel goed te gaan.

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
Pinin schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 09:30:
[...]

Yep, en ik heb zover ik weet de instellingen voor doze goed ingesteld,(bij uitzonderingen accubesparing) maar geen verbering. Gmail komt niet binnen als het toestel in stand by staat, maar whatssapp lijkt wel goed te gaan.
Volgens mij zijn alle rechten van alle apps uitgezet, ik heb deze nu weer aangezet maar krijg alleen meldingen van Whatsapp binnen. Outlook en gmail doen niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Ernemmer schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 10:05:
[...]

Volgens mij zijn alle rechten van alle apps uitgezet, ik heb deze nu weer aangezet maar krijg alleen meldingen van Whatsapp binnen. Outlook en gmail doen niks.
yep, same here dus. Ik ga gmail er helemaal afhalen en opnieuw installeren, kijken of dat uitmaakt.

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
Pinin schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 10:10:
[...]

yep, same here dus. Ik ga gmail er helemaal afhalen en opnieuw installeren, kijken of dat uitmaakt.
Ik heb 't hele ding maar een reset gegeven, nu werkt alles weer zoals het hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Ernemmer schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 20:13:
[...]

Ik heb 't hele ding maar een reset gegeven, nu werkt alles weer zoals het hoort.
je bedoelt factory reset?

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
Ja, een factory reset.
Bult werk om alles weer in te stellen maar nu krijg ik weer meldingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvenVis
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22:45
Sinds update is mijn vergrendelingsscherm weet aangepast naar de standaard afbeelding. Ik kan niet vinden waar ik dit kan wijzigen, en of het überhaupt nog te wijzigen is. Zelfde geldt voor accentkleur in menu's, optie om dit te wijzigen is uitgegrijsd...

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

SvenVis schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 19:02:
Sinds update is mijn vergrendelingsscherm weet aangepast naar de standaard afbeelding. Ik kan niet vinden waar ik dit kan wijzigen, en of het überhaupt nog te wijzigen is. Zelfde geldt voor accentkleur in menu's, optie om dit te wijzigen is uitgegrijsd...

Iemand een idee?
Ik denk dat je een non-oneplus launcher gebruikt, bijv. Nova.
Je moet nu even je launcher als oneplus zetten, bij instellingen>startpagina> en dan kan je het weer aanpassen door een long press op een lege plek. Als je klaar bent zet je de launcher weer terug.

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
Probleem is toch niet helemaal opgelost, ik krijg de meldingen van Gmail niet binnen als de telefoon vergrendeld is.

[ Voor 15% gewijzigd door Ernemmer op 16-10-2016 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duvekot
Zijn hier ook Oneplus X gebruikers die sinds de overgang naar OOS 3.1.3 (MM 6.0.1) merken dat de wifi wel aanstaat, maar dat er geen verbinding gemaakt wordt? En dat je zelfs helemaal geen netwerken ziet, ook niet via bijvoorbeeld de "wifi analyser" app. Lijkt er dan op dat het gehele wifi gedeelte "gecrashed" is of zo.

Het is me nu twee keer overkomen. Eerste keer werkte alles gewoon prima in de ochtend thuis .. en op kantoor aangekomen geen verbinding met het kantoor wifi. Gisteren was de verbinding weg in de ochtend nadat de telefoon nachts stil aan de oplader had gelegen. Enige oplossing is een reboot, en dan doet ie het weer. Wifi uit/aan lost het niet op.

Ik heb nog geen full factory reset gedaan sinds de upgrade naar OOS 3.1.3 (MM 6.0.1) maar zit daar nu wel sterk aan te denken .. omdat dit bij meeste mensen de "kwaaltjes" na de upgrade oplost.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pixels66
Ja, ik heb exact hetzelfde met dat WiFi... Bloed irritant.. Gelukkig nog maar een maand, dan stop ik echt met de Oneplus... Leuk goedkoop alternatief geweest maar ik heb geen zin meer in al die kleine bugs..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
duvekot schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 13:24:
Ik heb nog geen full factory reset gedaan sinds de upgrade naar OOS 3.1.3 (MM 6.0.1) maar zit daar nu wel sterk aan te denken .. omdat dit bij meeste mensen de "kwaaltjes" na de upgrade oplost.
Heb je de app cache(via instellingen) en dalvik cache(via recovery) al verwijderd? Dat helpt meestal wel bij dit soort vage problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
Vandaag een Whatsapp update gekregen en nu krijg ik daar ook geen meldingen meer van als de telefoon geblokkeerd is:(

[ Voor 14% gewijzigd door Ernemmer op 17-10-2016 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRRobert

RRRobert

Fokker in ruste

Ik heb de update naar Marshmallow nu een week geleden uitgevoerd en hier loopt alles gelukkig wel soepel. Het enige wat me wel opvalt (en anderen hebben dit ook al genoemd) is dat de accuduur wat korter lijkt te zijn geworden.

M.b.t. de wifi problemen die hier keer op keer genoemd zie worden, heb ik weinig van doen. Wel heb ik soms dat de tethering-functie geen werkende wifi hotspot wil opleveren, maar die enkele keer dat ik dit ervaar, kan ik dit oplossen door simpelweg de telefoon eens te herstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Ernemmer schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 16:30:
Vandaag een Whatsapp update gekregen en nu krijg ik daar ook geen meldingen meer van als de telefoon geblokkeerd is:(
Ik nu ook niet meer, het lijkt erop dat we in hetzelfde schuitje zitten. Zover ik merk, maakt het geen verschil uit of ik op wifi zit of 3g/4g.
Ook een clean install gedaan, maar geen soelaas.

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
Pinin schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 19:35:
[...]

Ik nu ook niet meer, het lijkt erop dat we in hetzelfde schuitje zitten. Zover ik merk, maakt het geen verschil uit of ik op wifi zit of 3g/4g.
Ook een clean install gedaan, maar geen soelaas.
Ik ben weer terug op mijn HTC One M7, ik moet gewoon meldingen op tijd krijgen, zodat ik snel op mail kan reageren.
Als ik tijd heb zal ik eens op zoek gaan naar een echte fix.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Ernemmer schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 20:03:
[...]

Ik ben weer terug op mijn HTC One M7, ik moet gewoon meldingen op tijd krijgen, zodat ik snel op mail kan reageren.
Als ik tijd heb zal ik eens op zoek gaan naar een echte fix.
Ik heb de OPX niet meer, maar had met de OP3 op MM ook problemen met notificaties. Heeft te maken met doze, zelfs bij het vrijwaren van accubesparing kreeg ik notificaties van sommige apps niet door. Misschien heb jij daar ook last van?

Met doze uitgeschakeld gaat het prima bij mij qua notificaties, en krijg ik de telefoon ook zat in deep sleep.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Chris.nl schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 01:07:
Ik heb de OPX niet meer, maar had met de OP3 op MM ook problemen met notificaties. Heeft te maken met doze, zelfs bij het vrijwaren van accubesparing kreeg ik notificaties van sommige apps niet door. Misschien heb jij daar ook last van?

Met doze uitgeschakeld gaat het prima bij mij qua notificaties, en krijg ik de telefoon ook zat in deep sleep.
Ook ik kan dit bevestigen met mijn OnePlus 2. Ze hebben Doze verkeerd of te streng afgesteld, want ook ik krijg na 30 minuten geen WhatsAppjes meer binnen en e-mails. Zodra ik hem unlock wel weer. Terwijl ik beiden heb uitgesloten van Doze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
[...]

Dit lijkt nu wel de oplossing te zijn voor outlook, bij gmail krijg ik nog steeds geen melding.

[ Voor 13% gewijzigd door Ernemmer op 19-10-2016 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

Edit: dubbelpost

[ Voor 97% gewijzigd door Pinin op 19-10-2016 13:52 ]

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin

Pinin

[...]

En hoe schakel ik doze echt uit? want dit heb ik al geprobeerd> (http://www.pcworld.com/ar...-android-marshmallow.html

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Pinin schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 13:52:
[...]

En hoe schakel ik doze echt uit? want dit heb ik al geprobeerd> (http://www.pcworld.com/ar...-android-marshmallow.html
Op deze manieren werkt het voor de OP3, wel wat gedoe maar kan dus met en zonder root. 'k Neem aan dat het met de OPX ook werkt.

In OxygenOS 3.2.7 voor de OP3 kan je doze tegenwoordig uitschakelen in de Opties voor ontwikkelaars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
RRRobert schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 22:25:
Ik heb de update naar Marshmallow nu een week geleden uitgevoerd en hier loopt alles gelukkig wel soepel. Het enige wat me wel opvalt (en anderen hebben dit ook al genoemd) is dat de accuduur wat korter lijkt te zijn geworden.

M.b.t. de wifi problemen die hier keer op keer genoemd zie worden, heb ik weinig van doen. Wel heb ik soms dat de tethering-functie geen werkende wifi hotspot wil opleveren, maar die enkele keer dat ik dit ervaar, kan ik dit oplossen door simpelweg de telefoon eens te herstarten.
Dit.

De accu gaat verdomd kort mee! Normaliter kon ik einde van de dag halen, nu zit ik halverwege de dag al met een leeg toestel. Knap vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barns
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 16:21
beyazz06 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 19:05:
[...]

Dit.

De accu gaat verdomd kort mee! Normaliter kon ik einde van de dag halen, nu zit ik halverwege de dag al met een leeg toestel. Knap vervelend.
Ik had ook het idee dat de drain wat hoger was op 3.1.3, maar het valt me nog mee vandaag. Vanochtend om 06:30 van de oplader en nu nog 5% met een SOT van 4u28m. Toestel is nu bijna 1 jaar oud. Draai Nova Launcher Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:22
[...]
Dit.

Net na de update had ik hier ook nogal last van. Samen met het vaak vastlopen van de default launcher. Ik heb daarom een andere launcher geïnstalleerd en ik ben nu van beide problemen af. Heb het niet uitgebreid onderzocht, misschien is het toeval, maar je zou het kunnen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
Pinin schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 13:52:
[...]

Ik kon het ook niet vinden, want na 30 minuten krijg ik nu weer geen meldingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
Jannibal23 schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 08:36:
[...]

Net na de update had ik hier ook nogal last van. Samen met het vaak vastlopen van de default launcher. Ik heb daarom een andere launcher geïnstalleerd en ik ben nu van beide problemen af. Heb het niet uitgebreid onderzocht, misschien is het toeval, maar je zou het kunnen proberen.
Ik heb helemaal geen vastlopers, alleen de battery drain.. De normale launcher gebruik ik overigens niet, Nova launcher staat al sinds het begin op het toestel. Werkt beter, biedt meer functionaliteit.

Helaas dus niet een vergelijkbaar situatie..

Overigens wel jammer dit. Ik heb X gekocht nadat deze gereleased werd, begin november vorig jaar. Tot vandaag geen enkele probleem ondervonden. Ik hoop dan ook dat Oneplus snel een fix brengt voor de battery drain.. Als dat gefixed is, ben ik weer helemaal blij!

Dit werkt totaal niet; net via de laptop toestel volgeladen. Kijk ik naar de accu indicatie, om 19.00 issie volgens het grafiek leeg 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17:26
Ik heb afgelopen dinsdag m'n X ook maar eens geupdate naar Marsmallow, tot nu toe nog geen grote issues.
Had in het begin een probleempje met dat de Oneplus Launcher elke keer vast liep, maar resetten van de app voorkeuren heeft dat verholpen.

Ik heb niet echt problemen met een accu die snel leeg loopt. Gisterochtend uit de lader gehaald (+/- 6.00) en nu is ie op 49%, kan volgens de grafiek tot morgenmiddag 14.00 door als ik hem zo blijf gebruiken.
Dat is hetzelfde als voorheen ongeveer, dus ik vind het prima.

Wel vind ik het irritant dat de 'digitale klok' widget niet meer lijkt te werken. Die had ik groot op m'n scherm, maar die widget blijft nu constant op 'Laden...' staan :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Tankiej schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 10:58:
Wel vind ik het irritant dat de 'digitale klok' widget niet meer lijkt te werken. Die had ik groot op m'n scherm, maar die widget blijft nu constant op 'Laden...' staan :S
Widget een keer verwijderen en opnieuw toevoegen helpt meestal wel. Heb je dit al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
rens-br schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 10:59:
[...]

Widget een keer verwijderen en opnieuw toevoegen helpt meestal wel. Heb je dit al geprobeerd?
Ja, al 3 keer :)
Ik heb nu eerst de analoge klok er maar even neer gezet, staat er tenminste weer een klok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Tankiej schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 10:59:
[...]
Ja, al 3 keer :)
Ik heb nu eerst de analoge klok er maar even neer gezet, staat er tenminste weer een klok.
Heb je de app cache van de launcher en van 'klok' al verwijderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
rens-br schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 11:01:
[...]

Heb je de app cache van de launcher en van 'klok' al verwijderd?
Ja, dat heeft niet geholpen.
Vind het ook wel vreemd dat de analoge klok widget wel werkt, maar de digitale klok widget niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Tankiej schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 11:23:
[...]
Vind het ook wel vreemd dat de analoge klok widget wel werkt, maar de digitale klok widget niet..
Dat vind ik inderdaad ook heel erg vreemd. Kan verder ook niet echt een andere oplossing meer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRRobert

RRRobert

Fokker in ruste

[...]

Dit.

Ik zou het stroomverbruik van mijn OP X nou niet direct als een battery-drain willen omschrijven. Bij normaal gebruik (6:30 van de lader, overdag e-mail, Whatsapp, ca. 45 min. streamen en wifi hotspot) heb ik 's middags om 17:00 uur, als ik thuis kom uit het werk, ca. 70% over. Bij 5.1.1 was dat 80-85%. Wel merk ik dat bij een hoge SOT ('s avonds) de accu rapper leegtrek; als ik een uurtje of 2 on and off zit te surfen op de bank, een beetje spelletjes spelen, dan verlies ik naar schatting 20-35 % acculading per uur.

Pagina: 1 ... 29 ... 31 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Accessoires: [OnePlus X] Het grote accesoires topic
- Levertijden & Prijzen: [OnePlus X] Levertijden & Prijzen
- Rooten & Custom roms: [OnePlus X] Rooten & Custom ROM's
- RMA: [OnePlus] RMA & Support