De eerste parameter is de tijd waarna de sensor opnieuw een trigger zal versturen als er nog beweging plaatsvind volgens mij. En 8 seconden lijkt mij dan kort genoeg eigenlijk.
De tweede parameter is hoe snel er een off signaal wordt gestuurd als er geen beweging is. 30 seconden is dan vrij lang als ik na 2 min. geen beweging het licht al weer uit wil zetten, ik ga die parameter aanpassen naar 10 sec. denk ik.
Het is idd de bedoeling om snel te wisselen tussen on en off, zodat bij een nieuwe on de timer weer gereset wordt. Ik zal eens wat proberen. Heb alleen het idee dat het niet perse aan de Fibaro parameters licht. De sensor knippert als hij beweging ziet, ik heb er gisteren even op gelet en de sensor knipperde vaak genoeg, maar toch ging het licht na 2 min. uit.
Wanneer kom je naar ons HASS kamp hier
?
De tweede parameter is hoe snel er een off signaal wordt gestuurd als er geen beweging is. 30 seconden is dan vrij lang als ik na 2 min. geen beweging het licht al weer uit wil zetten, ik ga die parameter aanpassen naar 10 sec. denk ik.
Het is idd de bedoeling om snel te wisselen tussen on en off, zodat bij een nieuwe on de timer weer gereset wordt. Ik zal eens wat proberen. Heb alleen het idee dat het niet perse aan de Fibaro parameters licht. De sensor knippert als hij beweging ziet, ik heb er gisteren even op gelet en de sensor knipperde vaak genoeg, maar toch ging het licht na 2 min. uit.
Met de release van 0.26 vandaag is er een pilight component beschikbaar gekomen: https://home-assistant.io/components/pilight/Thedr schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 09:57:
Is een DIY oplossing ook al te gebruiken? Net als bijvoorbeeld de homeduino bij pimatic? Doet eigenlijk precies hetzelfde als de RFXcom als je het mij vraagt en kost slechts enkele euro's.
Wanneer kom je naar ons HASS kamp hier
[ Voor 23% gewijzigd door ThinkPad op 14-08-2016 09:40 ]