Ik krijg dezelfde foutmelding.... Ik verwacht dat de actie nog niet geldig is ipv verlopen.....Jay47 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 13:44:
[...]
Dock actie is alleen geldig als je een 950 XL hebt.
Ik ga het zo proberen.
Zie mijn bericht in topic over levertijden, zojuist mail gehad dat dock bestellen inderdaad niet altijd goed gaat, maar mail heeft het vooral over het niet geïnstalleerd zijn van de app. Maar bij problemen kun je contact opnemen met Microsoft. Staat een telefoon nummer bij
U hebt onlangs de Microsoft Lumia 950 XL bij ons gekocht.Voxxie schreef op donderdag 26 november 2015 @ 13:46:
[...]
Ik krijg dezelfde foutmelding.... Ik verwacht dat de actie nog niet geldig is ipv verlopen.....
Bij deze smartphone krijgt u via Microsoft een gratis Display Dock, te bestellen via de voorgeïnstalleerde app op uw toestel.
Helaas hebben wij vernomen dat op een aantal toestellen de app niet geïnstalleerd staat. Uiteraard erg vervelend. Dat vinden wij ook.
Staat de app nog niet op uw toestel?
Microsoft probeert de app binnen 24 uur alsnog te installeren. Mocht u nog vragen hebben hierover, neem dan contact op met Microsoft via telefoonnummer XXXXXXXXXX
Wij willen u dan ook, mede namens Microsoft, onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak.
Kaarten - Here is echt verschrikkelijk slecht. Iemand zinnige alternatieven ?
Ik heb nu eerst meer weer eens Waze geinstalleerd als 'blast from the past'
PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton
Here is slecht?kdeboois schreef op donderdag 26 november 2015 @ 14:29:
Here is een van de beste navi app beschikbaar!
Jeetje, zojuist mijn XL opgepakt en dat ding is wel een beest zeg. Wat een formaat komende van mijn iPhone 5s. Mooi scherm, dat wel.
Kleine opmerkingen welke ik tijdens het instellen en installeren van alles meeneem:
* Word warm met opladen, maar niet te warm.
* Lijkt er op dat een hoop apps nog de brakke Windows Phone 8 apps zijn, met dezelfde brakke performance. (bijv. Whatsapp, kan MS natuurlijk weinig aan doen)
* Weinig troep mee geinstalleerd, altijd fijn.
* Lumia Offers doet moeilijk, maar lijkt bekend te zijn
* Maps werkt heerlijk, ben meteen alle relevante kaarten aan het downloaden.
* Skype berichten tussen SMS berichten, hoef ik ook geen twee apps meer voor te openen.
Zullen nog wel meer punten bijkomen, maar ik zit nog aan het werk dus kan niet constant alleen maar met de telefoon lopen spelen.
Kleine opmerkingen welke ik tijdens het instellen en installeren van alles meeneem:
* Word warm met opladen, maar niet te warm.
* Lijkt er op dat een hoop apps nog de brakke Windows Phone 8 apps zijn, met dezelfde brakke performance. (bijv. Whatsapp, kan MS natuurlijk weinig aan doen)
* Weinig troep mee geinstalleerd, altijd fijn.
* Lumia Offers doet moeilijk, maar lijkt bekend te zijn
* Maps werkt heerlijk, ben meteen alle relevante kaarten aan het downloaden.
* Skype berichten tussen SMS berichten, hoef ik ook geen twee apps meer voor te openen.
Zullen nog wel meer punten bijkomen, maar ik zit nog aan het werk dus kan niet constant alleen maar met de telefoon lopen spelen.
Ik zoek op mijn eigen adres en hij vindt helemaal niets. Komt met een volledig onbruikbaar alternatief.Jay47 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 14:32:
[...]
Here is slecht?
Here is een van de beste navi app beschikbaar!
Ik was Google Maps gebruiker.
Gebruik je Here Maps of 'Kaarten' ?kdeboois schreef op donderdag 26 november 2015 @ 14:36:
[...]
Ik zoek op mijn eigen adres en hij vindt helemaal niets. Komt met een volledig onbruikbaar alternatief.
Ik zie in 3 posts twee extreem tegengestelde ervaringen 
Mensen al Continuum geprobeerd?
Here Maps is nog niet op WM10, dus je gebruikt kaarten (Bing)kdeboois schreef op donderdag 26 november 2015 @ 14:36:
[...]
Ik zoek op mijn eigen adres en hij vindt helemaal niets. Komt met een volledig onbruikbaar alternatief.
Google Maps is vergeleken bij Here niks waard, mijn ervaring
Zo bij het bestellen (dock) staat 10-12 weken lever tijd, hoop echt dat ze een grap makenzAo schreef op donderdag 26 november 2015 @ 14:38:
Ik zie in 3 posts twee extreem tegengestelde ervaringen

Grappig. Als je het toestel opnieuw aanzet en je hebt Windows Hello (irisscanner) aanstaan wil W10 alsnog een pincode hebben (ik bedoel niet de simpincode).
Edit:
Waarschijnlijk is het een placebo effect, maar ik heb het idee dat Windows Hello nu beter werkt dan vanmorgen.
Edit:
Waarschijnlijk is het een placebo effect, maar ik heb het idee dat Windows Hello nu beter werkt dan vanmorgen.
Geen probleem. Kaarten / Here werkt perfect bij mij, maar ik heb de kaarten dan ook offline staan. Geen idee of dat helpt.kdeboois schreef op donderdag 26 november 2015 @ 14:29:
[ Voor 15% gewijzigd door Caayn op 26-11-2015 14:43 ]
Kreeg een mailtje dat de witte 950 weer beschikbaar was.Lekker Ventje schreef op donderdag 26 november 2015 @ 13:08:
[...]
Tekort bij de levering is gratis aandacht. Schijnt positieve aandacht te zijn, mensen die het produkt graag willen hebben wachten toch wel.
Meteen besteld en morgen kan ik m ophalen
Er staat en ik schreef 'Kaarten' waar in de info Copyright Here & Microsoft staat.SuikerBrood schreef op donderdag 26 november 2015 @ 14:37:
[...]
Gebruik je Here Maps of 'Kaarten' ?
Het gaat dus over 'Kaarten' maar die gebruikt 'Here' informatie.Jay47 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 14:39:
[...]
Here Maps is nog niet op WM10, dus je gebruikt kaarten (Bing)
Google Maps is vergeleken bij Here niks waard, mijn ervaring
Ik heb mijn xl sinds vanmorgen, eerste indruk: de software is nog niet af. Lol met foto nemen en dan meteen terug kijken= terug knallen naar hoofdscherm. hello is nog in beta. opeens deed hij het niet meer moest ik het toestel resetten. Dat na 2 uur gebruik
Verder voelt hij goed aan niet exclusief maar ook niet goedkoop. Scherm is mooi maar niet mooier dan de concurentie. Gelukkig heb je een setting voor de kleuren saturatie.
Ik ben veel van me contacten kwijt, kennelijk heeft google meer dan een jaar niet ge synct.... hoogst waarschijnlijk is er iets anders mis. Straks kan ik meteen navigatie testen in de praktijk.
Foto's zijn uitstekend ook met weinig licht. Berichten openen vanaf het homescreen met whatsapp of telegram werkt ook niet of ik doe het fout. gratis dock app staat er bij mij ook niet op (iemand anders wel?)
Ik ben veel van me contacten kwijt, kennelijk heeft google meer dan een jaar niet ge synct.... hoogst waarschijnlijk is er iets anders mis. Straks kan ik meteen navigatie testen in de praktijk.
Foto's zijn uitstekend ook met weinig licht. Berichten openen vanaf het homescreen met whatsapp of telegram werkt ook niet of ik doe het fout. gratis dock app staat er bij mij ook niet op (iemand anders wel?)
X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's
Damn, dat heb ik nog niet gehad met mijn 950XL, eigenlijk nog geen enkele reset:) de Windows Hello doet het 99% van de tijd direct en soms even snel als een vingerscanner:D die camera start echt absurd snelD0gtag schreef op donderdag 26 november 2015 @ 14:46:
Ik heb mijn xl sinds vanmorgen, eerste indruk: de software is nog niet af. Lol met foto nemen en dan meteen terug kijken= terug knallen naar hoofdscherm. hello is nog in beta. opeens deed hij het niet meer moest ik het toestel resetten. Dat na 2 uur gebruikVerder voelt hij goed aan niet exclusief maar ook niet goedkoop. Scherm is mooi maar niet mooier dan de concurentie. Gelukkig heb je een setting voor de kleuren saturatie.
Hoe open je berichten in een keer vanaf het lockscherm?Game_overrr schreef op donderdag 26 november 2015 @ 14:47:
[...]
Damn, dat heb ik nog niet gehad met mijn 950XL, eigenlijk nog geen enkele reset:) de Windows Hello doet het 99% van de tijd direct en soms even snel als een vingerscanner:D die camera start echt absurd snel
X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's
Het pulldown menu is gewoon beschikbaar op het lockscherm. Zo open ik de berichten zonder eerst afzonderlijke de app te starten.D0gtag schreef op donderdag 26 november 2015 @ 14:48:
[...]
Hoe open je berichten in een keer vanaf het lockscherm?
Geen idee of het sneller kan.
[ Voor 5% gewijzigd door Caayn op 26-11-2015 14:54 ]
Geen idee, er zit nog geen simkaart in dus ik krijg nog niets binnen:P Nu even GTA San Andreas downloaden.. Nog steeds geen Lumia Offers app gezien trouwens!D0gtag schreef op donderdag 26 november 2015 @ 14:48:
[...]
Hoe open je berichten in een keer vanaf het lockscherm?
Eerste review is al geschreven: productreview: Microsoft Lumia 950 Zwart review door Alpha89
Lumia 800 > 820 > 950 | Surface Pro 3 | Windows 10 Mobile Insider
Ja dat doet hij dus niet hij gaat gewoon naar homescreen, of kan je het alleen maar lezen en vervolgens niet op reageren? (zonder dus de app te openen en naar het gesprek te gaan.)Caayn schreef op donderdag 26 november 2015 @ 14:53:
[...]
Het pulldown menu is gewoon beschikbaar op het lockscherm. Zo open ik de berichten zonder eerst afzonderlijke de app te starten.
Geen idee of het sneller kan.
Nee wacht, telegram doet hij het wel mee maar whatsapp niet...
[ Voor 21% gewijzigd door D0gtag op 26-11-2015 15:01 ]
Ik ben eigeljik heel benieuwd naar jullie ervaringen op het gebied van telefonie. Hoe verlopen de normale en de HD-voice gepsrekken met zowel binnenkomende- als uitgaande gesprekken. Zuiver, last van echo's etc.
Aangezien dit in windowscentral nogal eens een probleem blijkt te zijn.
Ik kreeg als feedback goed dichtbij te klinken. De achtergrond geluiden werden ook erg goed onderdrukt. Ik liep eerst buiten en leek binnen te zijn en in een winkelcentrum met achtergrond muziek was die niet hoorbaar, maar ik wel, goed en duidelijk. Andere kant was een iPhone 6S.Brabso schreef op donderdag 26 november 2015 @ 15:04:
Ik ben eigeljik heel benieuwd naar jullie ervaringen op het gebied van telefonie. Hoe verlopen de normale en de HD-voice gepsrekken met zowel binnenkomende- als uitgaande gesprekken. Zuiver, last van echo's etc.
Werkt lumia offers bij iemand?
Never mind lees het boven al, we zien het wel in december
[ Voor 55% gewijzigd door D0gtag op 26-11-2015 15:11 ]
Gekke is dat ik een 950 (non xl) heb en ook de Lumia offers app heb. Echter krijg ik wel de melding: Momenteel geen aanbiedingen beschikbaar.D0gtag schreef op donderdag 26 november 2015 @ 15:10:
Werkt lumia offers bij iemand?
Net geprobeerd met mail, sms en whatsapp en alledrie openen gelijk de app met het bericht als ik erop klik vanuit het lockscherm. Bij sms kon ik gelijk een reactie typen vanuit het lockscherm zonder de app te openen.D0gtag schreef op donderdag 26 november 2015 @ 14:59:
[...]
Ja dat doet hij dus niet hij gaat gewoon naar homescreen, of kan je het alleen maar lezen en vervolgens niet op reageren? (zonder dus de app te openen en naar het gesprek te gaan.)
Misschien krijgen we dan toch nog de dockRickKoets schreef op donderdag 26 november 2015 @ 15:14:
[...]
Gekke is dat ik een 950 (non xl) heb en ook de Lumia offers app heb. Echter krijg ik wel de melding: Momenteel geen aanbiedingen beschikbaar.
[ Voor 22% gewijzigd door Caayn op 26-11-2015 15:18 ]
Helaas ook de mail gehad dat het evenement vol is, ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel plaatsen er waren. Nu maar even zo een 950 bestellen.
It's never easy.....
Gisteren aan de telefoon met CB gehoord dat het 200 plaatsen waren. Waren ong 1000 uitnodigingen verstuurd begreep ik (kan ook 1000 aanmeldingen zijn)Radeon schreef op donderdag 26 november 2015 @ 15:58:
Helaas ook de mail gehad dat het evenement vol is, ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel plaatsen er waren. Nu maar even zo een 950 bestellen.
Weet iemand hoe je die lumia offers app op je telefoon krijgt? Heb hem niet:( (950XL)
downloaden uit storeGame_overrr schreef op donderdag 26 november 2015 @ 16:09:
Weet iemand hoe je die lumia offers app op je telefoon krijgt? Heb hem niet:( (950XL)
Kan er iemand een wat camera samples maken .
Low light, macro shots, etc...
Is het echt de besta camera phone op de markt of... ?
Low light, macro shots, etc...
Is het echt de besta camera phone op de markt of... ?
Ik kan de app niet vinden in de store, daarom vraag ik het;)
CB stuurde bericht dat Ms er aan werkt, niet iedereen heeft het inderdaad. 24 uur geduld hebben.Game_overrr schreef op donderdag 26 november 2015 @ 16:09:
U hebt onlangs de Microsoft Lumia 950 XL bij ons gekocht.Game_overrr schreef op donderdag 26 november 2015 @ 16:13:
[...]
Ik kan de app niet vinden in de store, daarom vraag ik het;)
Bij deze smartphone krijgt u via Microsoft een gratis Display Dock, te bestellen via de voorgeïnstalleerde app op uw toestel.
Helaas hebben wij vernomen dat op een aantal toestellen de app niet geïnstalleerd staat. Uiteraard erg vervelend. Dat vinden wij ook.
Staat de app nog niet op uw toestel?
Microsoft probeert de app binnen 24 uur alsnog te installeren. Mocht u nog vragen hebben hierover, neem dan contact op met Microsoft via telefoonnummer xxxxxxxxxxx
Wij willen u dan ook, mede namens Microsoft, onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak.
GREAT! dank je voor de informatie:)
Net nog geprobeerd via de WA van CB te kijken of er nog wat te regelen was maar helaas, no gofrankyboy707 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 16:03:
[...]
Gisteren aan de telefoon met CB gehoord dat het 200 plaatsen waren. Waren ong 1000 uitnodigingen verstuurd begreep ik (kan ook 1000 aanmeldingen zijn)
Ook konden ze me niet te vertellen wanneer ze in de showroom zouden liggen.
Heb me nu ook voor het T.net event aangemeld, als ik daar niet kom ga'k gewoon de XL bestellen.
Ik heb 2x een 950 XL toestel vandaag ontvangen.
Op het CB toestel staat geen lumia offers app op maar op die van Wehkamp wel.
De lumia offers app werkt op zich wel maar geeft een melding dat display dock niet beschikbaar is.
Toch maar ff MS gebeld: er zijn erg veel toestellen verkocht waardoor niet iedereen tegelijk een dock kan aanvragen. De lumia offers app zal zich de komende dagen steeds updaten waardoor het op enig moment mogelijk zal zijn de dock aan te vragen.
De lumia offers app werkt op zich wel maar geeft een melding dat display dock niet beschikbaar is.
Toch maar ff MS gebeld: er zijn erg veel toestellen verkocht waardoor niet iedereen tegelijk een dock kan aanvragen. De lumia offers app zal zich de komende dagen steeds updaten waardoor het op enig moment mogelijk zal zijn de dock aan te vragen.
Er zit een bug in WM10 als je unlock via iris scanner aan hebt staan, als je scherm omhoog veegt unlocked je tel zonder code en iris scan! Net uitgevonden.
Alleen t eerste kwartier denk ik. Kan je instellenJay47 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 16:26:
Er zit een bug in WM10 als je unlock via iris scanner aan hebt staan, als je scherm omhoog veegt unlocked je tel zonder code en iris scan! Net uitgevonden.
Instellingen -->accounts -->aanmeldingsopties -->Aanmelding vereisen
[ Voor 10% gewijzigd door RickKoets op 26-11-2015 16:29 ]
Is dit niet omdat je heb ingesteld dat je niet elke keer je inlogcode wilt gebruiken? Om de zoveel minuten bijvoorbeeld. Aangezien dit niet bij mij zo is.Jay47 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 16:26:
Oh ik ben echt een noob, maarja zit op werk nog niet echt de kans gehad om alles goed door te nemen.
Ga zo ff de settings doornemen.
Ga zo ff de settings doornemen.
[ Voor 14% gewijzigd door Jay47 op 26-11-2015 16:30 ]
Thanks gelijk gefixedRickKoets schreef op donderdag 26 november 2015 @ 16:27:
[...]
Alleen t eerste kwartier denk ik. Kan je instellen
Instellingen -->accounts -->aanmeldingsopties -->Aanmelding vereisen
Net erachter gekomen dat W10M ten hoogste versie 1.3 ondersteund van Bluetooth AVRCP (media remote). Geen muziek meer doorzoeken vanuit mijn auto dus, erg zonde. Al helemaal omdat het wel in WP8.1.1 zit. Hopelijk voegen ze het snel toe.
Ff een paar dingetjes om ze niet door elkaar te halen;D0gtag schreef op donderdag 26 november 2015 @ 14:59:
[...]
Ja dat doet hij dus niet hij gaat gewoon naar homescreen, of kan je het alleen maar lezen en vervolgens niet op reageren? (zonder dus de app te openen en naar het gesprek te gaan.)
-balkje bovenin als een bericht net binnenkomt is een toast notofication. Als je daar op klikt ga je direct naar de app die erbij hoort en bijv. bij WA direct naar dat gesprek.
-naar beneden vegen laat het notification center zien. Gewoon lijstje met ongelezen notifications. (niet alles geeft een toast tenzij van wel ingesteld). Druk daar op een item en je krijgt hetzelfde als bij een toast.
Het alleen lezen stukje; standaard staat ingesteld dat je notifications met inhoud komen. Dus WA bijvoorbeeld geeft <naam> <bericht>. Dat betekend dat iedereen, ook bij een gelocked toestel, de berichten kan lezen die in het notification center staan. Dit kun je aanpassen naar alleen naam weergeven. Dan krijg je bij WA bijvoorbeeld <naam> has sent you a message.
Het is mogelijk om direct in het notification center te reageren op actionable notifications. Daarvoor moet de ontwikkelaar dat wel implementeren. Blijkbaar heeft Telegram dat wel gedaan en Facebook dus nog niet voor WA.
Addicted to silent computing
Was die dock een specifieke actie dan? Op CB staat juist die dock als extra erbij.penscup62 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 16:25:
Ik heb 2x een 950 XL toestel vandaag ontvangen.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
MS heeft bevestigt dat die actie voor alle in NL gekochte 950XL toestellen geldt. Een webshop (was dat CB?) heeft eerder al gemeld dat de offer app niet op alle toestellen geïnstalleerd lijkt te staan - dat gaat om een fout.
[ Voor 4% gewijzigd door .oisyn op 26-11-2015 16:57 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
De lumia offers app werkt bij mij nu wel op een non-CB toestel:
Er wordt een e-mail gestuurd met een promotie code voor je Display Dock. Volg de instructies in de e-mail om je claim te voltooien.
Er wordt een e-mail gestuurd met een promotie code voor je Display Dock. Volg de instructies in de e-mail om je claim te voltooien.
Ik heb de 950 XL binnen gehad. Toestel staat nu al 2 uur op Voorbereiden. Enig idee hoe dat te doorbreken, ik wil er erg graag mee aan de slag nu?
[ Voor 0% gewijzigd door swhnld op 26-11-2015 17:41 . Reden: Typo ]
Volgens mij eerder in 't topic iemand met hetzelfde probleem, reboot verhielp het dacht ik.swhnld schreef op donderdag 26 november 2015 @ 17:38:
Ik heb de 950 XL binnen gehad. Toestel staat nu al 2 uur op Voorbereiden. Enig idee hoe dat te doorbreken, ik wil er erg graag mee an de slag nu?
Herstart had ik geprobeert, had teruggelezen tot pagina 107 (niet verder want dacht niet dat toen iemand hem al ontvangen had), en je hebt gelijk is op pagina 107 genoemd, koude herstart (oftewel batterij er uit), probeer ik nu, en werkt.
Bedankt!
Bedankt!
[ Voor 96% gewijzigd door swhnld op 26-11-2015 17:52 ]
Check even of je een hardreset kan doen met je telefoonswhnld schreef op donderdag 26 november 2015 @ 17:45:
Herstart had ik geprobeert, had teruggelezen tot pagina 107 (niet verder want dacht niet dat toen iemand hem al ontvangen had), en je hebt gelijk is op pagina 107 genoemd, koude herstart (oftewel batterij er uit), probeer ik nu, en werkt.
Bedankt!
Waarom zou ik nu een harde reset willen doen? De telefoon werkt nu na de batterij er uit en er weer gedaan te heben, ik ben nu alles aan het installeren?
Sorry, ik las je comment verkeerdswhnld schreef op donderdag 26 november 2015 @ 17:58:
Waarom zou ik nu een harde reset willen doen? De telefoon werkt nu na de batterij er uit en er weer gedaan te heben, ik ben nu alles aan het installeren?
Ok, maakt niet uit, beter mee dan om verlegen, bedankt in ieder geval!
Ik heb een alarm ingesteld op mijn L950 . Maar hoe kan je zien dat het alarm aanstaat ? Op mijn oude toestel de L920 stond er een wekkertje op mijn lockscreen boven de tijd . En op de L950 niet .
Ik zoek een smartphone van 5,7 inch. Ik twijfel tussen deze Lumia 950XL en de Huawei Nexus 6p. Specificaties zijn nagenoeg gelijk op het besturingssysteem na natuurlijk.
Mijn voorkeur gaat uit naar de Lumia, maar als ik e.a goed begrepen heb kun je ook in de nabij toekomst geen Android apps draaien op de Lumia. Ik ben klant bij Ziggo en maak nu (via androidtoestel) veel gebruik van hun Horizon GO-app.
Ziggo heeft deze app nog niet uit voor Windows Phone en geeft aan dat dit op korte termijn ook niet zal gebeuren.
Heeft iemand op één of andere manier deze Horizon-GO app toch draaien op Windows Phone en met name deze Lumia? Ik lees het graag, want gaat dit echt niet, dan wordt het de Huawei.
Mijn voorkeur gaat uit naar de Lumia, maar als ik e.a goed begrepen heb kun je ook in de nabij toekomst geen Android apps draaien op de Lumia. Ik ben klant bij Ziggo en maak nu (via androidtoestel) veel gebruik van hun Horizon GO-app.
Ziggo heeft deze app nog niet uit voor Windows Phone en geeft aan dat dit op korte termijn ook niet zal gebeuren.
Heeft iemand op één of andere manier deze Horizon-GO app toch draaien op Windows Phone en met name deze Lumia? Ik lees het graag, want gaat dit echt niet, dan wordt het de Huawei.
Of Sygic.....die is er ook op Android/iOS, maar ook op Windows 10 (de universele versie is nu in beta voor zowel smartphone als pc).kdeboois schreef op donderdag 26 november 2015 @ 14:29:
Ik ben bang dat niemand dit voor elkaar heeft op dit moment. De enige kans die je hebt is hopen dat ziggo of een andere enthousiasteling de app gaat omzetten van iOS naar W10. Dat project is namelijk nog niet stopgezet, die van Android wel.Florida schreef op donderdag 26 november 2015 @ 18:10:
Ik zoek een smartphone van 5,7 inch. Ik twijfel tussen deze Lumia 950XL en de Huawei Nexus 6p. Specificaties zijn nagenoeg gelijk op het besturingssysteem na natuurlijk.
Ik verwacht dat Ziggo wel 'binnenkort' een app gaat uitbrengen omdat ze waarschijnlijk met Windows 10 op PC's, laptops en tablets een zeer groot bereik (gaan) krijgen. En het mooie van universele apps is dat hij dan ook gelijk op de telefoon werkt. Althans, het zou vreemd zijn als Ziggo die 5 minuten extra ontwikkeltijd niet gaat gebruiken voor het telefoondeel in de UI...KraveN schreef op donderdag 26 november 2015 @ 18:23:
[...]
Ik ben bang dat niemand dit voor elkaar heeft op dit moment. De enige kans die je hebt is hopen dat ziggo of een andere enthousiasteling de app gaat omzetten van iOS naar W10. Dat project is namelijk nog niet stopgezet, die van Android wel.
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
De 950 XL blijft bij mij kuren tonen en steeds uitvallen. Batterij indicator loopt ook niet op ondanks steeds aan de stroom te liggen. Cool Blue gebeld en morgen kan ik het toestel omruilen in de winkel.
Zojuist even via miracast verbonden met mijn Xbox One. Ging lekker vlot. Leuk filmpje aan het begin in ieder geval. Touchpad werkt best wel leuk. Nog niet getest met een muis of iets dergelijks.
En hoe gaat het streamen naar je lumia?raymens schreef op donderdag 26 november 2015 @ 18:51:
Zojuist even via miracast verbonden met mijn Xbox One. Ging lekker vlot. Leuk filmpje aan het begin in ieder geval. Touchpad werkt best wel leuk. Nog niet getest met een muis of iets dergelijks.
Ik hoop het ook, maar als hij de keuze nu moet maken is de app er nog niet.Swerfer schreef op donderdag 26 november 2015 @ 18:37:
[...]
Ik verwacht dat Ziggo wel 'binnenkort' een app gaat uitbrengen omdat ze waarschijnlijk met Windows 10 op PC's, laptops en tablets een zeer groot bereik (gaan) krijgen. En het mooie van universele apps is dat hij dan ook gelijk op de telefoon werkt. Althans, het zou vreemd zijn als Ziggo die 5 minuten extra ontwikkeltijd niet gaat gebruiken voor het telefoondeel in de UI...
Persoonlijk hoop ik dat er steeds meer partijen de moeite nemen om de universele w10 apps te bouwen. Banken, energie leveranciers, etc.
Afwachten dus...
Misschien dat MS even moet gaan pushen door bv ontwikkelaars beschikbaar te stellen. Kost wat maar het zou WP wel enorm helpen en is dus ook in het voordeel van MS.KraveN schreef op donderdag 26 november 2015 @ 19:08:
[...]
Ik hoop het ook, maar als hij de keuze nu moet maken is de app er nog niet.
Persoonlijk hoop ik dat er steeds meer partijen de moeite nemen om de universele w10 apps te bouwen. Banken, energie leveranciers, etc.
Afwachten dus...
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Heb mijn actiecode voor het dock ontvangen, zit nu alleen met de MS Store welke mij constant in een eindeloze loop gooit op de betalingspagina. Vaker last van met de MS site, er is een reden dat ik er nooit zaken aanschaf.
Wacht dus als ik een X1 heb, kan ik van mijn telefoon streamen naar mijn TV? Kijk, dat maakt dit nog aantrekkelijk!raymens schreef op donderdag 26 november 2015 @ 18:51:
Internet explorer of Edge proberenGarfrost schreef op donderdag 26 november 2015 @ 19:29:
Heb mijn actiecode voor het dock ontvangen, zit nu alleen met de MS Store welke mij constant in een eindeloze loop gooit op de betalingspagina. Vaker last van met de MS site, er is een reden dat ik er nooit zaken aanschaf.
Ik had hetzelfde probleem in Edge niet meer....
Dat was mijn eerste idee ook, heb het in IE, Edge, Chrome op twee machines geprobeert, en daarna op de telefoon zelf. Helaas heeft dit het probleem niet verholpen.Voxxie schreef op donderdag 26 november 2015 @ 19:43:
[...]
Internet explorer of Edge proberen
Ik had hetzelfde probleem in Edge niet meer....
EDIT: Ben er uiteindelijk doorgekomen door een creditcard in te voeren in plaats van PayPal te gebruiken.
[ Voor 12% gewijzigd door Garfrost op 26-11-2015 19:55 ]
Vanochtend de Lumia 950 mogen ontvangen, eerste indrukken zijn goed... enige wat er qua uiterlijk en afwerking wat tegenvalt zijn de knopjes op de zijkant. Inmiddels ook mijn settings gedaan, was toch even zoeken voor bepaalde instellingen ondanks dat ik al ervaren ben met WP8.1, maar verder geen slechte indruk... alles ziet er goed uit en het werkt zover ervaren allemaal soepel.
MAAR...! Ik heb nu toch wel een flink stukje kritiek ontdekt toen ik bezig was met apps installeren; donders geen Here Drive+! Dat vind ik toch best wel misdadig!
Ook lijkt het erop dat wanneer je een Lumia 950 hebt aangeschaft je ook een beetje naast de pot piest omdat je helemaal niets erbij krijgt... geen lader, geen continuum dock , zelfs oordopjes konden er blijkbaar niet vanaf!
Ik had toch wel wat verwacht en minimaal oordopjes want die hoor je er gewoon bij te krijgen, maar 950XL kopers krijgen een continuum dock en bij een toekomstig toestel krijg je blijkbaar een gratis draadloze oplader... teleurstellend!
MAAR...! Ik heb nu toch wel een flink stukje kritiek ontdekt toen ik bezig was met apps installeren; donders geen Here Drive+! Dat vind ik toch best wel misdadig!
Ook lijkt het erop dat wanneer je een Lumia 950 hebt aangeschaft je ook een beetje naast de pot piest omdat je helemaal niets erbij krijgt... geen lader, geen continuum dock , zelfs oordopjes konden er blijkbaar niet vanaf!
Naar mijn Lumia? Dat gaat jammer genoeg niet.Justin2000 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 18:56:
[...]
En hoe gaat het streamen naar je lumia?
Heb nog niet echt getest hoe vloeiend die via miracast stuurt.
Een lader zal er toch wel bij zitten?MicGlou schreef op donderdag 26 november 2015 @ 20:08:
Vanochtend de Lumia 950 mogen ontvangen, eerste indrukken zijn goed... enige wat er qua uiterlijk en afwerking wat tegenvalt zijn de knopjes op de zijkant. Inmiddels ook mijn settings gedaan, was toch even zoeken voor bepaalde instellingen ondanks dat ik al ervaren ben met WP8.1, maar verder geen slechte indruk... alles ziet er goed uit en het werkt zover ervaren allemaal soepel.
Ook lijkt het erop dat wanneer je een Lumia 950 hebt aangeschaft je ook een beetje naast de pot piest omdat je helemaal niets erbij krijgt... geen lader, geen continuum dock , zelfs oordopjes konden er blijkbaar niet vanaf!Ik had toch wel wat verwacht en minimaal oordopjes want die hoor je er gewoon bij te krijgen, maar 950XL kopers krijgen een continuum dock en bij een toekomstig toestel krijg je blijkbaar een gratis draadloze oplader... teleurstellend!
En oordopjes. Beter van niet, dan gebruik ik mijn veel betere gewoon
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Verwijderd
Waarom zo teleurgesteld, dat dit niet bij de 950 zou zitten, had je kunnen lezen bij de bestelling, en ook dat het wel bij de xl er wel bij zou zitten wist je.MicGlou schreef op donderdag 26 november 2015 @ 20:08:
Ook lijkt het erop dat wanneer je een Lumia 950 hebt aangeschaft je ook een beetje naast de pot piest omdat je helemaal niets erbij krijgt... geen lader, geen continuum dock , zelfs oordopjes konden er blijkbaar niet vanaf!Ik had toch wel wat verwacht en minimaal oordopjes want die hoor je er gewoon bij te krijgen, maar 950XL kopers krijgen een continuum dock en bij een toekomstig toestel krijg je blijkbaar een gratis draadloze oplader... teleurstellend!
Een normale lader als ook een extra losse USB kabel zit er wel bij, toch
Vrijwel alle functionaliteit hebben ze overgeheveld naar de standaard Kaarten/Maps app. Vervolgens hebben ze daar nog wat extra spul aan toegevoegd. Zelf merk ik weinig verschil in gebruik tussen die appsMicGlou schreef op donderdag 26 november 2015 @ 20:08:
[...]
MAAR...! Ik heb nu toch wel een flink stukje kritiek ontdekt toen ik bezig was met apps installeren; donders geen Here Drive+! Dat vind ik toch best wel misdadig![...]
Ik bedoel uiteraard de eerder besproken draadloze lader... en nee, dat had ik niet kunnen lezen want op de website waar ik het toestel heb besteld staat dat er een headset bijgeleverd zou worden.Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2015 @ 20:17:
[...]
Waarom zo teleurgesteld, dat dit niet bij de 950 zou zitten, had je kunnen lezen bij de bestelling, en ook dat het wel bij de xl er wel bij zou zitten wist je.
Een normale lader als ook een extra losse USB kabel zit er wel bij, toch
En waarom 'ik zou weten' waarom een headset wel bij de XL geleverd wordt en niet bij de 950 daarvan ontgaat mij de logica... wat volgens mij ook niet zo is.
Er zit een routebeschrijvings-functie in de kaarten app, maar dat is niet zoals Here Drive echte navigatie met gesproken aanwijzingen etc. neuh... dit is zeker niet hetzelfde. Erg jammer... met het niet krijgen van een extraatje kan ik nog leven, maar geen Here Drive vind ik toch wel een misser zonder een echt alternatief te leveren.Caelorum schreef op donderdag 26 november 2015 @ 20:22:
[...]
Vrijwel alle functionaliteit hebben ze overgeheveld naar de standaard Kaarten/Maps app. Vervolgens hebben ze daar nog wat extra spul aan toegevoegd. Zelf merk ik weinig verschil in gebruik tussen die apps
(oops, dubbelpost... excuus!)
[ Voor 19% gewijzigd door MicGlou op 26-11-2015 20:39 ]
Zo heb hem om half 7 in ontvangst mogen nemen. Heb er nu dus even een uurtje mee kunnen spelen.
Ik heb altijd iOS of Android gehad als besturingssysteem, maar Windows is erg makkelijk en snel in gebruik en had dus snel door hoe het allemaal werkt.
Ik mis wel enige kleur. Je kan dan wel kiezen dat de menus wit of zwart zijn, maar allebei vind ik het net niet. Het witte is mij te vel op zo een groot scherm en het zwart maakt het wat saai, maar zorgt wel voor rust.
De iris scanner werkt voor mij perfect. Toetsel unlock ik toch altijd in mijn gezichtsveld, dus hij pakt hem telkens snel. Glimp is ook een fijne toevoeging, zodat je niet telkens op de aan of uit knop hoeft te rammen.
Wat mij echter op dit moment wel stoort is het scherm. Als je er recht voor zit is hij redelijk goed maar dan heeft die wat rood teveel, maar zodra je de hoek iets veranderd word het wit en grijs behoorlijk groen en dat maakt het scherm uiteindelijk lelijk. Dus dan is het witte thema ook helemaal niet geschikt. Ik weet niet of dat bij meer mensen zo is? Anders kan het ook duiden op een wat minder scherm. Als er toevallig iemand in de buurt van Doetinchem woont is het wellicht een idee om de toestellen naast elkaar te leggen xD Kan ook zijn dat ik te verwend ben geraakt met de M8, maar vind het verschil wel erg groot.
Over het zwart kan ik niet klagen, dat is uitstekend met een Amoled
Het toestel ernaast is een HTC M8:

Fotos zijn gemaakt met een iPad Air.
Ook vind ik het wel jammer dat de icoontjes van Word, Excel, Powerpoint en OneNote niet transparant zijn. Hierdoor oogt het niet allemaal 1 geheel.
Verder werkt Edge wel lekker snel, is het opladen een verademing, is het lekker hoe snel officepakket werkt en hoe makkelijk.
Is er overigens een manier om de batterijpercentage in de taakbalk te krijgen? Zodat het altijd zichtbaar is,
Voor nu ga ik weer verder spelen
Ik heb altijd iOS of Android gehad als besturingssysteem, maar Windows is erg makkelijk en snel in gebruik en had dus snel door hoe het allemaal werkt.
Ik mis wel enige kleur. Je kan dan wel kiezen dat de menus wit of zwart zijn, maar allebei vind ik het net niet. Het witte is mij te vel op zo een groot scherm en het zwart maakt het wat saai, maar zorgt wel voor rust.
De iris scanner werkt voor mij perfect. Toetsel unlock ik toch altijd in mijn gezichtsveld, dus hij pakt hem telkens snel. Glimp is ook een fijne toevoeging, zodat je niet telkens op de aan of uit knop hoeft te rammen.
Wat mij echter op dit moment wel stoort is het scherm. Als je er recht voor zit is hij redelijk goed maar dan heeft die wat rood teveel, maar zodra je de hoek iets veranderd word het wit en grijs behoorlijk groen en dat maakt het scherm uiteindelijk lelijk. Dus dan is het witte thema ook helemaal niet geschikt. Ik weet niet of dat bij meer mensen zo is? Anders kan het ook duiden op een wat minder scherm. Als er toevallig iemand in de buurt van Doetinchem woont is het wellicht een idee om de toestellen naast elkaar te leggen xD Kan ook zijn dat ik te verwend ben geraakt met de M8, maar vind het verschil wel erg groot.
Over het zwart kan ik niet klagen, dat is uitstekend met een Amoled

Ook vind ik het wel jammer dat de icoontjes van Word, Excel, Powerpoint en OneNote niet transparant zijn. Hierdoor oogt het niet allemaal 1 geheel.
Verder werkt Edge wel lekker snel, is het opladen een verademing, is het lekker hoe snel officepakket werkt en hoe makkelijk.
Is er overigens een manier om de batterijpercentage in de taakbalk te krijgen? Zodat het altijd zichtbaar is,
Voor nu ga ik weer verder spelen
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Verwijderd
Dat is geen bug, standaard staat de beveiliging ingesteld dat je pas na 15min een code hoeft te geven. Daarbinnen kun je dus gewoon met een schuifbeweging de telefoon in.Jay47 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 16:26:
Heb je al gekeken bij de kleur instellingen? Dat kan namelijk best een verschil maken (te vinden bij extra en dan scherm/display) heb hem zelf (L930) op "cool" staan vind ik persoonlijk het mooisthupske schreef op donderdag 26 november 2015 @ 20:34:
Over het zwart kan ik niet klagen, dat is uitstekend met een Amoled![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[ Voor 30% gewijzigd door Chrisitan op 26-11-2015 20:45 ]
Net ff een tijdje lopen klooien met de telefoon, wel vind ik veel apps huge als in alles lijkt wel uitvergroot, kan ik dit kleiner maken?
Nog een vraagje, toont mijn outlook mail ook in de live tile alle inkomende mails en hoe zorg ik ervoor dat mijn agenda dit doet?
Nog een vraagje, toont mijn outlook mail ook in de live tile alle inkomende mails en hoe zorg ik ervoor dat mijn agenda dit doet?
[ Voor 32% gewijzigd door TheNightbringer op 26-11-2015 20:48 ]
Verwijderd
apart, net de code gekregen met de lumia app en direct op de L950XL naar de MSstore en daar alles ingevuld om het doosje binnen te krijgen, ging super vlot. Ik heb ook een PayPal gekoppeld.Garfrost schreef op donderdag 26 november 2015 @ 19:47:
[...]
Dat was mijn eerste idee ook, heb het in IE, Edge, Chrome op twee machines geprobeert, en daarna op de telefoon zelf. Helaas heeft dit het probleem niet verholpen.
EDIT: Ben er uiteindelijk doorgekomen door een creditcard in te voeren in plaats van PayPal te gebruiken.
Koel zorgt er idd voor dat het rode weg is, je krijgt dan iets meer blauw waardoor het wit in ieder geval wat meer klopt.Chrisitan schreef op donderdag 26 november 2015 @ 20:43:
[...]
Heb je al gekeken bij de kleur instellingen? Dat kan namelijk best een verschil maken (te vinden bij extra en dan scherm/display) heb hem zelf (L930) op "cool" staan vind ik persoonlijk het mooist
Echter blijft het verhaal van de kijkhoek dan nog wel. Scherm veranderd al snel als je niet meer recht voor zit, dat is wel jammer. Maar hopelijk veranderd dat nog iets als hij wat langer aan heeft gestaan, anders toch eens iemand zoeken met een XL waarmee ik kan vergelijken.
In de instellingen van het scherm kan je dmv een slider de grote aanpassen, misschien dat dit voor jouw helpt.TheNightbringer schreef op donderdag 26 november 2015 @ 20:46:
Net ff een tijdje lopen klooien met de telefoon, wel vind ik veel apps huge als in alles lijkt wel uitvergroot, kan ik dit kleiner maken?
Je kan de kalender pinnen aan het start scherm echter laat deze maar 1 afspraak zien. In de store zijn genoeg 3party apps te vinden die hier een goed alternatief voor te vinden, bijv "simple calendar"
Verwijderd
Bij mijn XL zit ook geen headset bij, alleen usbkabel en oplader. Die dock via een app besteld.MicGlou schreef op donderdag 26 november 2015 @ 20:27:
[...]
Ik bedoel uiteraard de eerder besproken draadloze lader... en nee, dat had ik niet kunnen lezen want op de website waar ik het toestel heb besteld staat dat er een headset bijgeleverd zou worden.
En waarom 'ik zou weten' waarom een headset wel bij de XL geleverd wordt en niet bij de 950 daarvan ontgaat mij de logica... wat volgens mij ook niet zo is.
Hmm, mijn kalander laat helemaal niks zien, vandaar de vraag. Hetzelfde geld voor de outlook mail.Chrisitan schreef op donderdag 26 november 2015 @ 20:54:
[...]
In de instellingen van het scherm kan je dmv een slider de grote aanpassen, misschien dat dit voor jouw helpt.
Je kan de kalender pinnen aan het start scherm echter laat deze maar 1 afspraak zien. In de store zijn genoeg 3party apps te vinden die hier een goed alternatief voor te vinden, bijv "simple calendar"
Dat was n.a.v. een opmerking eerder van iemand die zij dat het wel bij de XL zou zitten.Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2015 @ 20:56:
[...]
Bij mijn XL zit ook geen headset bij, alleen usbkabel en oplader. Die dock via een app besteld.
Vreemd inderdaad, telt die wel? In tegen stelling tot wp8.1 heeft de mail tegel 2 kanten bij binnenkomende mail daarom duurt het misschien langer voordat je iets ziet? Bij agenda misschien de afspraken te ver in de toekomst?TheNightbringer schreef op donderdag 26 november 2015 @ 20:57:
[...]
Hmm, mijn kalander laat helemaal niks zien, vandaar de vraag. Hetzelfde geld voor de outlook mail.
Misschien dat ie nog bezig is met syncen ofzo, ik afspraken voor morgen.Chrisitan schreef op donderdag 26 november 2015 @ 21:02:
[...]
Vreemd inderdaad, telt die wel? In tegen stelling tot wp8.1 heeft de mail tegel 2 kanten bij binnenkomende mail daarom duurt het misschien langer voordat je iets ziet? Bij agenda misschien de afspraken te ver in de toekomst?
Hmm mensen hier met een XL die hier ook last van hebben?
YouTube: Lumia 950 XL Issue - Back Bottom Area Squeaks
Zou erg jammer zijn.
Zou erg jammer zijn.
[ Voor 11% gewijzigd door Sc0tTy op 26-11-2015 21:14 ]
Dock heb ik besteld, verzending tussen 5 en 7 dagen.
Webpagina moest ik een aantal keer refreshen, waarschijnlijk overbelast.
Webpagina moest ik een aantal keer refreshen, waarschijnlijk overbelast.
Dock besteld.
Verwacht het pas over een week of 5 binnen (de levertijd van de dock is 4-6 weken).
Gisteren abbo verlengd via CB, vandaag de 950 XL binnen.
Kom van Android af en sommige dingen zijn wat vervelend (zo kan ik bepaalde contacten blijkbaar niet verbergen...), voor de rest is get gewoon een goed toestel dat best rap werkt.
Verwacht het pas over een week of 5 binnen (de levertijd van de dock is 4-6 weken).
Gisteren abbo verlengd via CB, vandaag de 950 XL binnen.
Kom van Android af en sommige dingen zijn wat vervelend (zo kan ik bepaalde contacten blijkbaar niet verbergen...), voor de rest is get gewoon een goed toestel dat best rap werkt.
Met Xbox app streamen naar je phone is (nog) niet mogelijk???raymens schreef op donderdag 26 november 2015 @ 20:12:
[...]
Naar mijn Lumia? Dat gaat jammer genoeg niet.
Heb nog niet echt getest hoe vloeiend die via miracast stuurt.
Geen games of dashboard zover ik weet. Mogelijk wel de TV als je een digitale tuner heb aangesloten?Justin2000 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 22:05:
[...]
Met Xbox app streamen naar je phone is (nog) niet mogelijk???
Ik in elk geval niet, ook met de 950XL zwartSc0tTy schreef op donderdag 26 november 2015 @ 21:08:
Hmm mensen hier met een XL die hier ook last van hebben?
Zou erg jammer zijn.
Vandaag is mijn eerste Windows telefoon binnen gekomen een Lumia 950XL.
Nu ben ik op zoek naar de taken die ik in outlook heb aangemaakt, in de outlook app voor Android zie ik ze wel en online ook wel.
Nu ben ik op zoek naar de taken die ik in outlook heb aangemaakt, in de outlook app voor Android zie ik ze wel en online ook wel.
Weet iemand hoe het zit met garantie vanuit de Franse store? Dual-sim, mét draadloze lader maakt de 950 daar toch best aantrekkelijk!
Mm, vind de standaard wallpapers aardig onscherp. Je moet dan een deel selecteren van een foto, maar dat schaalt verschrikkelijk. Iemand een idee wat je daar aan kan doen?
4K wallpaper van internet plukken?hupske schreef op donderdag 26 november 2015 @ 23:19:
Mm, vind de standaard wallpapers aardig onscherp. Je moet dan een deel selecteren van een foto, maar dat schaalt verschrikkelijk. Iemand een idee wat je daar aan kan doen?
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ik vrees dat mijn xl dit wel heeftGame_overrr schreef op donderdag 26 november 2015 @ 22:35:
[...]
Ik in elk geval niet, ook met de 950XL zwart
Speedydown.nl !!!
Garantie is in heel Europa gelijk. Je kunt dus gewoon garantie aanvragen bij Microsoft Nederland. Dat is mij althans verteld over de telefoon.Sc0tTy schreef op donderdag 26 november 2015 @ 23:09:
Weet iemand hoe het zit met garantie vanuit de Franse store? Dual-sim, mét draadloze lader maakt de 950 daar toch best aantrekkelijk!
Nee, je moet wallpapers gaan kiezen met 1440 x 2560 als resolutie. Ook in die volgorde, want hij moet hem verticaal hebben.Lekker Ventje schreef op donderdag 26 november 2015 @ 23:21:
[...]
4K wallpaper van internet plukken?

Let op:
Voor de duidelijkheid, dit topic is bedoeld voor ervaringen met (en verwachtingen over) de Lumia 950 en 950 XL.
Levertijden en prijzen mogen in [Lumia 950/950XL] Levertijden en prijzen.
Accessoires voor dit toestel mogen in [Lumia 950/950XL] Accessoires topic besproken worden.
Discussieren over de laatste insider builds mag in Windows 10 Mobile Insider build - OS Discussie en ervaringen en over de reguliere builds van Windows 10 Mobile in Windows 10 Mobile - OS Discussie en ervaringen - Deel 2.
Alle posts die niet over het toestel zelf gaan worden zonder pardon richting prullenbak gedirigeerd.
Voor de duidelijkheid, dit topic is bedoeld voor ervaringen met (en verwachtingen over) de Lumia 950 en 950 XL.
Levertijden en prijzen mogen in [Lumia 950/950XL] Levertijden en prijzen.
Accessoires voor dit toestel mogen in [Lumia 950/950XL] Accessoires topic besproken worden.
Discussieren over de laatste insider builds mag in Windows 10 Mobile Insider build - OS Discussie en ervaringen en over de reguliere builds van Windows 10 Mobile in Windows 10 Mobile - OS Discussie en ervaringen - Deel 2.
Alle posts die niet over het toestel zelf gaan worden zonder pardon richting prullenbak gedirigeerd.