• demol88
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-01 13:00
aicaramba schreef op woensdag 27 april 2016 @ 14:06:
[...]

Oef, dat is wel pech hebben, zeg.
Na 36 packs eindelijk prijs!
Afbeeldingslocatie: https://goo.gl/photos/HWiJnd4PXpFVEjz66

In totaal nu 43 packs geopend en het blijft de enige -_-
Ik zal maar blij zijn dat ik veel geluk heb in de liefde, want in dit spel zit het zeker al niet! 8)7

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06-2025
Fijne Legendary om golden te hebben. Nice effects :-)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/78697752/Photos/Hearthstone/Hearthstone%20Screenshot%2004-27-16%2015.41.43.png

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Nu net nog in 19 pakjes 3 Legendary's
2x Malkorok en 1 x Mukla

Nu heb ik 12.5k dust dus ik denk dat dit de laatste pakjes zijn die ik heb gekocht en ga ik nu eens kijken wat voor leuks er mogelijk is.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:42
Mensen klopt het dat een golden evolve kaart er voor zorgt dat alle minions gold worden? Dan heb je wel veel value uit die kaart :)

• DarthDavy
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 27 april 2016 @ 15:57:
Mensen klopt het dat een golden evolve kaart er voor zorgt dat alle minions gold worden? Dan heb je wel veel value uit die kaart :)
Ik heb die ook golden, dus ik kan het wel eens proberen

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/78697752/Photos/Hearthstone/Hearthstone%20Screenshot%2004-27-16%2015.59.00.png

• Piet_Piraat7
DarthDavy schreef op woensdag 27 april 2016 @ 15:59:
[...]

Ik heb die ook golden, dus ik kan het wel eens proberen
Ben benieuwd!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Heb nu behoorlijk wat games gespeeld, maar ben nu toch wel bang dat shaman te overpowered word. Man die kaarten gaan helemaal nergens over, een 7/7 voor 4 mana...

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:08
In de laatste 5 packs van de quest ook nog een legendary. Wéér een dubbele. Xaril, poisoned mind.

Uit een kleine 90 packs 6 legendaries, waarvan 2 dubbele. Qua aantal mag ik niet klagen, maar ik krijg altijd zoveel dubbele legendaries.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Nieuwevolger schreef op woensdag 27 april 2016 @ 16:17:
Heb nu behoorlijk wat games gespeeld, maar ben nu toch wel bang dat shaman te overpowered word. Man die kaarten gaan helemaal nergens over, een 7/7 voor 4 mana...
Nog geen shaman tegengekomen, alleen maar Mages.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

nou shaman is echt niet overpowered. mage is overpowered

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
CyberAmp schreef op woensdag 27 april 2016 @ 16:21:
[...]

nou shaman is echt niet overpowered. mage is overpowered
Jep mage is ook sterk, probleem van de oude tempo mage is dat het soms droog kwam te staan kwa kaarten, nou dat probleem kennen we niet meer. Plus summon a 3 mana minion is ook weer belachelijk OP.

• DarthDavy
Precies, mijn decklist van gisteren werkt wel niet.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/78697752/Photos/Hearthstone/shaman_wotog.jpg

Het deck is veel meer op minions geconcentreerd, dus je moet naar die synergy met je minions gaan zoeken en dat betekent bvb ook Flametongue gaan spelen.

Dus het is ondertussen het volgende geworden:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/78697752/Photos/Hearthstone/shaman_wotog2.jpg

Dit is ook eerder een tempo deck ipv een echt aggro deck, alhoewel het heel hard uit de hoek kan komen.
Still WIP.
Kaarten waar ik van overtuigd ben:
Twilight Hammer. Wat een zalig wapen. Ik ben heel tevreden over de split 1 doomhammer en 1 twilight hammer.
Thing from Below. Ik zou er graag twee spelen. Maar wat moet eruit. Het is in principe een 4 mana cost kaart, dus het is moeilijk te verantwoorden om er een 1 of 2 drop voor in te wisselen.
Ik mis ook Lightning Bolts, maar echt geen plaats voor. Misschien split in 1 Rockbiter, 1 lightning bolt.

• wiljanvdb
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:07
Ik heb geen pakjes gekocht, dus het schiet nog niet echt op met de legendaries. Tot nu toe uit de gratis 8 pakjes 1 epic en een golden rare. Hopelijk leveren de volgende 5 wat meer op.

Speel nu een soort C'Thun Priest. Wel erg leuk. Een 22/22 C'Thun als Brann nog op het bord ligt :D

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:59

Mauz1978

Console War Veteran

Die Savjz kan ook echt geen decks bouwen zeg... hoop van die streamers doen echt maar wat, er zijn er enkelen die echt synergy decks bouwen...

merk ook dat nu mensen thuiskomen en Hearthstone willen spelen, nu voor het eerst wat laggy :)

[ Voor 25% gewijzigd door Mauz1978 op 27-04-2016 16:46 ]

Something under the bed is drooling

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:45
Ik ben die c'thun decks nu al zo zat dat ik concede bij de eerste c'thun kaart op casual waar ik wat decks aan het testen ben

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Wognummer schreef op woensdag 27 april 2016 @ 16:50:
Ik ben die c'thun decks nu al zo zat dat ik concede bij de eerste c'thun kaart op casual waar ik wat decks aan het testen ben
er zijn er maar enkelen die hem tot de volle nut kunnen spelen merk ik juist... ik vind het prima, zolang ik tempo heb...

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:45
Mauz1978 schreef op woensdag 27 april 2016 @ 16:53:
[...]

er zijn er maar enkelen die hem tot de volle nut kunnen spelen merk ik juist... ik vind het prima, zolang ik tempo heb...
Maar het zijn altijd dezelfde decks

En dan kom je een druid tegen die in het verleden is blijven hangen met z'n fon roar combo lol

[ Voor 15% gewijzigd door Wognummer op 27-04-2016 16:58 ]

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Wognummer schreef op woensdag 27 april 2016 @ 16:55:
[...]

Maar het zijn altijd dezelfde decks
precies, voorspelbaar dan toch? ;) counter die shit! ;)

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-01 11:34

Nitai

Live the life you love.

Nu net van rank 13 naar bijna rank 11 met een Dragon Warrior (ook een beetje naar WimmelSan's deck gekeken en Sylvanas en Noth erin gestopt :)) Werkt lekker!

Alleen maar Evolve Shamans tegengekomen.... de laatste was echt hilarisch. Gooit z'n board vol en doet evolve, krijgt ie een Doomsayer... hahaha hartelijk gelachen.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Nitai schreef op woensdag 27 april 2016 @ 16:57:
Nu net van rank 13 naar bijna rank 11 met een Dragon Warrior (ook een beetje naar WimmelSan's deck gekeken en Sylvanas en Noth erin gestopt :)) Werkt lekker!

Alleen maar Evolve Shamans tegengekomen.... de laatste was echt hilarisch. Gooit z'n board vol en doet evolve, krijgt ie een Doomsayer... hahaha hartelijk gelachen.
heb ik ook gehad, dit komt vaker voor. evolve is niet altijd zo geweldig toch als je denkt idd

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Verwijderd

Uit de 92 packs die ik op launch had 3 legendary's.
Boogeymonster herald volazj en chogall redelijk slechte legendaries =(.

• Tomski1986
  • Laatst online: 08-09-2025
Cthun komt nu al mijn strot uit..

• DarthDavy
Ragnaros, Lightlord is ook wel beter dan ik had verwacht. Je moet hem eigenlijk de beurt erna van het bord krijgen, want iedere beurt 8 healen betekent zoveel value dat je die nooit meer kan ophalen. Je hebt dus geen tijd om een antwoord te vinden.

Tegen control is hij uiteraard minder, maar tegen aggro en midrange, oh boy. Beter dan Tirion die toch gesilenced wordt en dan wordt je toch kapot geslagen.

Ik heb er nu al een paar keer tegen gespeeld en hij heeft mij iedere keer de game doen verliezen.

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

DarthDavy schreef op woensdag 27 april 2016 @ 18:04:
Ragnaros, Lightlord is ook wel beter dan ik had verwacht. Je moet hem eigenlijk de beurt erna van het bord krijgen, want iedere beurt 8 healen betekent zoveel value dat je die nooit meer kan ophalen. Je hebt dus geen tijd om een antwoord te vinden.

Tegen control is hij uiteraard minder, maar tegen aggro en midrange, oh boy. Beter dan Tirion die toch gesilenced wordt en dan wordt je toch kapot geslagen.

Ik heb er nu al een paar keer tegen gespeeld en hij heeft mij iedere keer de game doen verliezen.
ik ben nog geen paladin tegengekomen!

• aicaramba
Mauz1978 schreef op woensdag 27 april 2016 @ 18:10:
[...]

ik ben nog geen paladin tegengekomen!
Ik gebruik hem ook in mijn control / midrange paladin. Tot dusver mijn best presterende deck. En het is mijn eerste Golden Legendary, dus hij MOET er sowieso in :P

Ik kom ook enorm veel C'Thun decks tegen. Pas 1 verloren. De minions met leuke stats maar niets meerdoen dan C'Thun buffen vind ik niet goed genoeg op de minions van Druid na. Ik denk dat een full C`Thun deck niet viable is op de ladder. Een soort Anyfin deck wel. Dus de echte goede monions verwerken en daarom heen een stall/fatique deck bouwen.

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 26-11-2025
aicaramba schreef op woensdag 27 april 2016 @ 18:11:
[...]

Ik gebruik hem ook in mijn control / midrange paladin. Tot dusver mijn best presterende deck. En het is mijn eerste Golden Legendary, dus hij MOET er sowieso in :P
Golden Lightlord _/-\o_

Ik presteer momenteel erg goed met een Dragon Paladin deck (rank 11). Nieuwe Deathwing :9~

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

aicaramba schreef op woensdag 27 april 2016 @ 18:11:
[...]

Het is ook gewoon een goede kaart, dus geen probleem :P
@rest: was wel te verwachten dat iedereen C'thun zou spelen toch? Was toen die Golden Monkey shit uitkwam niet anders. Er is altijd wel wat te zeiken :X

Vicariously I live while the whole world dies

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Astie schreef op woensdag 27 april 2016 @ 18:29:
Ik kom ook enorm veel C'Thun decks tegen. Pas 1 verloren. De minions met leuke stats maar niets meerdoen dan C'Thun buffen vind ik niet goed genoeg op de minions van Druid na. Ik denk dat een full C`Thun deck niet viable is op de ladder. Een soort Anyfin deck wel. Dus de echte goede monions verwerken en daarom heen een stall/fatique deck bouwen.
Met mijn Druid C'Thun deck doe ik het best leuk tot dusverre. Die kaarten zorgen soms juist voor tempo winst ipv tempo verlies en buffen daarnaast C'Thun ook nog eens. Daarnaast kun je hem met Wild Growths en Innervates vaak sneller dan beurt 10 op het bord krijgen.

Vicariously I live while the whole world dies

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-01 08:55

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

2 Legendaries in 34 pakketjes. Dat is lekker.

Jammer dat het twee keer Princess Huhuran is :(

Daarnaast sommige kaarten 8x of 7x uit de pakketjes halen. Nooit echt gold gespaard voor een launch, maar beetje jammer dit.

Nu maar eens kijken wat ik met die nieuwe kaartjes kan, dat is dan wel weer leuk :)

• aicaramba
Ik heb yogg-saron ook gecraft. Nu met een rogue deck proberen. Voorlopig 1-0, maar ik had yogg-saron niet gespeeld.. De hunter concede bij het zien van een 16-16 edwin van cleef.

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-01 12:00
Denken jullie dat het de moeite waard is om n'zoth te craften? Ik heb namelijk die Hunter en Rogue legendaries die beiden erg goed in een deathrattle deck passen.
Heb 7500 dust, dus kan er op zich wel vanaf..

[ Voor 12% gewijzigd door ruurd v. op 27-04-2016 19:05 ]

• DarthDavy
ruurd v. schreef op woensdag 27 april 2016 @ 19:04:
Denken jullie dat het de moeite waard is om n'zoth te craften? Ik heb namelijk die Hunter en Rogue legendaries die beiden erg goed in een deathrattle deck passen.
Heb 7500 dust, dus kan er op zich wel vanaf..
N'Zoth rogue lijkt wel iets te zijn.

• aicaramba
Hahah. Ik had net een super vette game met mijn yogg-saron rogue tegen evolve shaman.

Ik lig achter op het bord en was aan het verliezen, speel yogg-saron, onder andere een blizzard en mijn yogg saron blijft leven. Ik shadow step de yogg-saron.

Hij speelt z'n hele bord vol minions. Ik speel weer yogg-saron. DOOM!! Dus ik overdraw en mill mezelf en ben door mijn deck heen. Ik heb nog 5 health, krijg 1 fatigue damage en mijn tegenstander doet nog 2 damage met een spell. Ik speel daarna edwin, si7 agent en breng hem op 2 health.

Hij speelt z'n minions en concede, omdat hij niet door had dat ik exact dood zou gaan door mijn fatigue. Hahaha.

Ik ben echt dol op die kaart. Net in totaal verloren positie met het pakken van fatigue het hele bord gecleart, call of the wild, gang up de huffer en flame torch om weer uit het fatigue te zijn. Daarna met huffers de tegenstander neer gerusht.

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/rhr2pc.png

[ Voor 18% gewijzigd door aicaramba op 27-04-2016 19:29 ]

Dit is mijn nieuwste deck
Control Warrior nieuwe stijl :p
http://www.hearthpwn.com/...control-warrior-new-style

Edit:

Nu inmiddels 4-0 en van rank 8 naar 6 gegaan.
Het zegt natuurlijk niet zo veel maar ik vind dit echt leuk om te spelen en het leuke is dat weg ook echt weg is.

[ Voor 42% gewijzigd door beuker19 op 27-04-2016 20:10 ]

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:07
Na vanochtend ~20 games gespeeld te hebben ben ik eigenlijk al wel klaar met Standard, zoals gedacht zijn er nu twee heel sterke classes die duidelijk beter zijn dan de rest (namelijk Shaman/Druid) en is er bijna geen counterplay mogelijk omdat de counters hiervan niet in Standard aanwezig zijn.

Ik vermaak me nu in ieder geval prima in Wild met Priest en ben ondertussen alweer naar rank 3 gestegen daar, terwijl ik in Standard letterlijk 50/50 ging op rank 4.

EDIT:
"Hidden" Patch Notes < handig om te weten! 8)

[ Voor 9% gewijzigd door PCBaas op 27-04-2016 20:48 ]

5700X | RX 6600

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-01 11:53
Ik vind wild ook leuker mij zul je daar nu meer zien nu ik de 7 wins quest gedaan heb :)

nothing stops this train

• magicstar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:21
Klaar met packs en quests.
Totaal 49 packs geopend.

Legendaries: 2 (Golden Y'shaarj en Nat )
Epics: 9 (dubbel DOOM!!!)
Rare: 54 (4 golden en wel 6x Forbidden Ritual :()

Niet ontevreden maar mis nog wel redelijk wat handige kaarten. Terug naar sparen en quests doen.

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

PCBaas schreef op woensdag 27 april 2016 @ 20:26:
Na vanochtend ~20 games gespeeld te hebben ben ik eigenlijk al wel klaar met Standard, zoals gedacht zijn er nu twee heel sterke classes die duidelijk beter zijn dan de rest (namelijk Shaman/Druid) en is er bijna geen counterplay mogelijk omdat de counters hiervan niet in Standard aanwezig zijn.

Ik vermaak me nu in ieder geval prima in Wild met Priest en ben ondertussen alweer naar rank 3 gestegen daar, terwijl ik in Standard letterlijk 50/50 ging op rank 4.

EDIT:
Nergens last van, vandaag van rank 10 naar bijna 5 geklommen met Rogue. Druids eet ik op. Shamans 50/50

PCBaas schreef op woensdag 27 april 2016 @ 20:26:

EDIT:
Ik kom alleen maar Mage en Druid tegen en vanmiddag nog geen enkele Shaman gezien.

Ben wel benieuwd trouwens wat er de komende weken gaat gebeuren in Wild vs Standaard.

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:02
Bedankt! Wist ik nog niet, inderdaad erg handig :)

PSN Profile

• demol88
Ik heb toch BGH gehouden in mijn C'thun Druid deck en hij heeft al veel geholpen ^^
beuker19 schreef op woensdag 27 april 2016 @ 21:00:
[...]

Ik kom alleen maar Mage en Druid tegen en vanmiddag nog geen enkele Shaman gezien.

Ben wel benieuwd trouwens wat er de komende weken gaat gebeuren in Wild vs Standaard.
Standaard: Ik verwacht dat mensen een tijdje midrange decks blijven proberen, waarna een speler rank 1 legend zal halen met een face is the place smorc deck, wat uiteindelijk iedereen weer gaat spelen.

Wild zal t2 shielded minibot t3 muster for battle blijven.

• aicaramba
Even een tip voor iedereen. Ik speelde net brann en jeweled scarab en koos voor sword of justice en steward of darkshire. Ik dacht:dan krijgen je silver hand recruits divine shield en +1/+1. Maar ik speelde eerst de sword of justice en toen kregen mijn shr's wel +1/+1, maar geen divine shield. Ik denk dat je eerst steward of darkshire moest spelen. Dat het dan wel werkt.

• Sypheron
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:10
Tot wanneer zijn de nieuwe quests te doen waarmee je packs krijgt?
Sypheron schreef op woensdag 27 april 2016 @ 21:27:
Volgens mij 10 mei maar weet het niet zeker.
Ik weet welaat zeker dat het de laatste dag is dat je een refund krijgt voor de generfde kaarten.

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:02
Sypheron schreef op woensdag 27 april 2016 @ 21:27:
Ik ga er vanuit, altijd, zolang je maar even ingelogd hebt en je ze gezien hebt. Het zijn gewoon quests die blijven staan. (niet 100% zeker)

PSN Profile

• Mili
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-05-2024
DarthDavy schreef op woensdag 27 april 2016 @ 18:04:

valt wel mee. rag healt ook minions dus als je tegenstander een meerdere minions heeft moet je die gewoon damage doen. maar ik geef toe, control paladin is een lastige klant.
ik vind midrange zowieso vrij dood als je het mij vraagt. je verliest van zowel aggro als control.

pack opening tot nu toe
58 packs
63 rare
10 epic
4 golden rare
3 golden commons
3 legendary (Nat. the darkfisher, Y'Shaarj & Herald Volazj)
870 dust so far

straks even me andere 5 packs verdienen.

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Ondertussen 50 packs geopend; 1 legendary, Nat. 2 golden rares, 1 golden epic.. al met al weinig spannends :(
Op dit moment zie ik wel waar ik bang voor was met Yogg, extreme RNG, ik zie mensen lethal missen of zelfs doodgaan door de kaart, maar ook absurde turns waarbij een Doom of Twisting Nether het hele veld weer reset. Het is een keiharde coin flip, en ik ben dus bang door het toffe element (want hij is wel cool) en de liefde van spelers voor RNG, dat deze kaart veel meer gezien gaat worden dan wij willen.

Heb nog vrijwel niet gespeeld, vriendin was er gisteren en vandaag, dus weinig kans gehad, wel mijn pakjes geopend en even een Dragon Paladin gemaakt. Nog maar een paar potjes mee gespeel, maar ging wel goed.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/diD7TfRf15JRPdX1mUWXgDuV/full.png

Idee is dus veel control kaarten om de early game door te komen, en dan keihard terug te komen met removal.

Bij de dragons heb ik gekozen om dragons te nemen die redelijke value bieden zouden ze uit Deathwing komen, dus geen health/attack op basis van kaarten enz.

Verder heb ik synergy met removal en Keeper. Removal kan dus door een vol veld te removen met Equality Conc/Pyro en dan Volcanic Drakes neer te gooien, anderzijds heb ik dus Keeper om een kill op Deathwing te forceren. Dit lijkt misschien klein of onbelangrijk, maar zo kon ik toch in een potje Deathwing doodmaken, om vervolgens 4 dragons op het veld te lanceren die meer value deden bieden. Natuurlijk werkt dan ook Equality/Pyro.

Dit deck is natuurlijk bij verre nog niet af en zou heel goed erg matig blijken te zijn, maar ik kreeg Deathwing uit een pakje, en vond dit toch wel heel erg leuk om te proberen.

En mijn kaarten:
146 pakjes in totaal
11 legendaries, waarvan 2 golden
38 epics, waarvan 1 golden
164 rares, waarvan 14 golden
517 commons, waarvan 9 golden
En heeft daardoor een gemiddelde dustwaarde van 125. Dus zeker niet slecht. :)

Mijn legendaries zijn:
Princess Huhuran
Hallazeal the Ascended
Shifter Zerus x2 (waarvan 1 golden)
Mukla, Tyrant of the Vale x2
Hogger, Doom of Elwynn
Soggoth the Slitherer
Deathwing, Dragonlord
N'Zoth, the Corruptor
Yogg-Saron, Hope's End

Ben dus zeker wel tevreden, de enige Legendary die ik echt wil is Ragnaros the Lightlord, maar die wil ik toch golden craften, dus dat komt wel goed.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

• Phasez
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-01 02:36
Ik heb net mijn 25 packs open gemaakt, kreeg ik drie legendaries:
Anomalus, Cho'gall en Malkorok.
Ik ben wel tevreden. :P

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:37
Komt er binnenkort nou ook nog een solo adventure expansion of is dit het? Ik heb namelijk 3k aan gold gespaard, omdat ik dacht dat er ook nog een solo adventure expansion uit zou komen...

[ Voor 6% gewijzigd door GioStyle op 27-04-2016 23:30 ]

Ze willen 3 uitbreidingen per jaar doen, dat kan 2 adventures en een expansion zijn, maar ook 2 expansions en een adventure.

Gezien dat we nu pas de expansion hebben, verwacht ik dit jaar 2 adventures, schat rond augustus en december. Maar kan net zo goed weer een expansion rond december zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door Benjamin- op 27-04-2016 23:28 ]

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:37
Benjamin- schreef op woensdag 27 april 2016 @ 23:27:
Ze willen 3 uitbreidingen per jaar doen, dat kan 2 adventures en een expansion zijn, maar ook 2 expansions en een adventure.

Gezien dat we nu pas de expansion hebben, verwacht ik dit jaar 2 adventures, schat rond augustus en december. Maar kan net zo goed weer een expansion rond december zijn.
Dat wordt dus nu 30 pakjes kopen en openen... :D

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-12-2025
Omdat ik niet al te hoog zit qua dust,60 packs erbij gekocht.
Komt doordat ik sommige kaarten waaronder sommige legendaries perse gold wou.
Voor de collectie hoefde ik het eigenlijk niet te doen, heb zowat bijna alle WTOG kaarten.
Daarnaast ook, omdat ik een paar "goede" TGT legendaries mis die nu misschien wel goed kunnen zijn.
Heb nu daarvoor wat dust standby liggen.
Hieronder de geüpdatet stats van mij pack opening.

Mijn stats van 214 packs

Legendary: 11
Anomalus x2
Deathwing
Princess Huhuran
Fandral Staghelm
Hallazeal
Soggoth x2
Ragnaros
Yogg-Saron
Y'Shaarj

Epic: 48

Golden
Common: 15
Rare: 11
Epic: 1
Legendary:

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:07
Benjamin- schreef op woensdag 27 april 2016 @ 23:27:

Er was gezegd in een interview dat ze vanaf nu 2 grote expansions willen doen per jaar, met 1 adventure in het midden.

http://www.polygon.com/fe...s-radical-new-approach-to

5700X | RX 6600

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Ben maar een Deathrattle Reno Rogue aan 't spelen en het begint steeds beter te worden :)

hier tegenover een N'Zoth Din, en ik speel geen Gang up

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/SyNBJTV.png?1

decklist (+N'zoth nog die niet meer past):

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/L1bG20P.png?1

[ Voor 19% gewijzigd door Mofkees op 28-04-2016 00:25 ]

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-01 12:59
Volgens Kolento is dat een van de top decks van het moment. Samen met control pally, tempo mage en Ka'toen warrior.

Intussen heb ik het op NA voor elkaar; 39 pakjes zonder leg. Pity timer is 40 toch? M'n gold is nu op maar van het weekend speel ik weer een keer arena en zou ik een leg moeten krijgen. :/

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

40 per set ja. Dus Classic heeft zijn eigen timer, TGT en WotOG.

Net zo zielig voor een jongen. Warlock tegen Warlock in brawl, hij speelt Harrison turn 5, terwijl ik vervolgens Blingtron speelde, waarbij ik het betere wapen kreeg. Hij concede direct. :D

• An1mA
Vanavond wat tijd gespendeerd met Midrange Shaman, Cthun Druid en Nzoth Paladin.
Vooral Nzoth Paladin is erg leuk om te spelen, mijn list is geïnspireerd op die van Strifecro.
Ik heb bijvoorbeeld een Kodo erin en die procced vaker denk ik dan een TBK in deze meta, vooral omdat je met Aldor en Humilty speelt.
Wat ik zo leuk aan het vind, is dat het echt een "control" deck is, niet ala Control Warrior, maar control genoeg :p
Ik heb zelden gevoel, van oh shit ik ga dood, want je hebt boardclears of heal. Voor diegene die het deck willen proberen, ik waarschuw je alvast dat de games best "lang" kunnen duren.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/PRMlkNu.png

An1mA schreef op donderdag 28 april 2016 @ 02:13:
Vanavond wat tijd gespendeerd met Midrange Shaman, Cthun Druid en Nzoth Paladin.
Vooral Nzoth Paladin is erg leuk om te spelen, mijn list is geïnspireerd op die van Strifecro.
Ik heb bijvoorbeeld een Kodo erin en die procced vaker denk ik dan een TBK in deze meta, vooral omdat je met Aldor en Humilty speelt.
Wat ik zo leuk aan het vind, is dat het echt een "control" deck is, niet ala Control Warrior, maar control genoeg :p
Ik heb zelden gevoel, van oh shit ik ga dood, want je hebt boardclears of heal. Voor diegene die het deck willen proberen, ik waarschuw je alvast dat de games best "lang" kunnen duren.

[afbeelding]
Dit komt aardig in de buurt van Healadin met N'Zoth als leuke endgame.
Ik mis alleen 3 Legendary's uit dit deck en wacht nog even met craften van kaarten tot de meta wat rustiger is.
Ik zag Killer trouwens met een Dragon Paladin bezig en dat ging ook heel goed.

Verwijderd

61 packs... 1 legendary :(
salty

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-12-2025

Kasai

Legendary

Tektoon schreef op donderdag 28 april 2016 @ 00:08:
Volgens Kolento is dat een van de top decks van het moment. Samen met control pally, tempo mage en Ka'toen warrior.

Intussen heb ik het op NA voor elkaar; 39 pakjes zonder leg. Pity timer is 40 toch? M'n gold is nu op maar van het weekend speel ik weer een keer arena en zou ik een leg moeten krijgen. :/
We kunnen elkaar de hand schudden. Ik heb alleen die Twin Emperor Vek'lor uit 63 packs.

OT: Vermaak mij wel heel erg in standard, werd eerst beetje moe van alle mages die ik tegen kwam, maar na wat tweaks in mijn c'thun priest deck is het al erg leuk. C'thun Druid en Warrior werkt ook lekker! En Darwin Shaman levert altijd wel leuke resultaten op :D

Atlas#22744

• Kol Nedra
oef ik had 58 packs en 5 Legendary's, waarvan 1 dubbel. (en 4 epics, waarvan 1 golden call of the wild)
Ik had ze wel op mijn telefoon geopend en om 5.30 in de ochtend, sommige zeggen dat het invloed heeft.

[ Voor 26% gewijzigd door Kol Nedra op 28-04-2016 08:18 ]

nothing stops this train

• aicaramba
Ik geloof er niets van, dat dat invloed heeft.

Ik heb sinds de release de dustwaarde van mn packs bijgehouden. Ik zat voor wog release op 110 dust per pack. Na de wog unpacking op 107 dust per pack. En dat over 230 packs ofzo.

Best een goed resultaat. Sowieso heb ik sinds TGT meer geluk met packs gehad als er voor. Toen had ik over heel GvG maar 3 legendaries.

Ik moet zeggen dat de release van OG voor mij toch wel beter is verlopen dan verwacht. Op een paar disconnects en lagspikes na heb ik de game prima kunnen spelen. Een stuk beter dan vorige major releases in ieder geval :).
Mofkees schreef op woensdag 27 april 2016 @ 23:49:
Ben maar een Deathrattle Reno Rogue aan 't spelen en het begint steeds beter te worden :)

hier tegenover een N'Zoth Din, en ik speel geen Gang up

[afbeelding]

decklist (+N'zoth nog die niet meer past):

[afbeelding]
Leuk deck alleen is niet geschikt voor standaard ivm Beneath the Grounds.

• RoricNormannum
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-04-2025
ondertussen 2 arena's gedaan en in beide packs een legendary, hoop dat het zo doorgaat :P

wel 2 x N'zoth uit die 2 arena packs maar je hoort me niet klagen.....
Astie schreef op donderdag 28 april 2016 @ 09:33:
[...]

Leuk deck alleen is niet geschikt voor standaard ivm Beneath the Grounds.
?
Beneath the Grounds is toch TGT

• demol88
Brawl gespeeld en eindelijk Ragnaros uit een pack gehaald! Werd tijd verdorie!
beuker19 schreef op donderdag 28 april 2016 @ 09:36:
[...]

?
Oh kak, ik had m niet in mijn lijst staan dus ging er vanuit dat hij alleen nog in Wild gespeeld kon worden maar blijkbaar heb ik heel die kaart nog niet QQ

• An1mA
beuker19 schreef op donderdag 28 april 2016 @ 09:36:
[...]

?
Correct, misschien heeft Astie zijn koffie vandaag overgeslagen :p

• nagasy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-01 15:22

nagasy

Duck Duck Duck Goose

Kasai schreef op donderdag 28 april 2016 @ 08:03:
[...]

[...]

We kunnen elkaar de hand schudden. Ik heb alleen die Twin Emperor Vek'lor uit 63 packs.

OT: Vermaak mij wel heel erg in standard, werd eerst beetje moe van alle mages die ik tegen kwam, maar na wat tweaks in mijn c'thun priest deck is het al erg leuk. C'thun Druid en Warrior werkt ook lekker! En Darwin Shaman levert altijd wel leuke resultaten op :D
Tel er mij ook maar bij. 63 packs en 1 legendary...
Toevallig ook Twin Emperor Vek'lor
Dus nu deels genoodzaakt c'thun te spelen.

[ Voor 6% gewijzigd door nagasy op 28-04-2016 11:08 ]

Battle.net: NagaByrd#2844

• Kasai

Kasai

Legendary

nagasy schreef op donderdag 28 april 2016 @ 11:07:
[...]

Tel er mij ook maar bij. 63 packs en 1 legendary...
Toevallig ook Twin Emperor Vek'lor
Dus nu deels genoodzaakt c'thun te spelen.
Lol mijn vriendin had ook Twin Emperor.

C'thun spel is geen straf hoor, is best leuk :)

Atlas#22744

• separhim
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 20:18
± 100 pakjes, kreeg ik toch een nette 6 legendaries waarvan 1 golden, dus ik kan niet klagen.
Al leek het niet veel na de eerste 50, waarin ik het moest doen met die nieuwe nat pagle.

[ Voor 34% gewijzigd door separhim op 28-04-2016 11:21 ]

• Alwayshappyz
En toen was al mijn dust weg. Paar golden legendaries gemaakt:

Shifter Zerus
Cairne Bloodhoof (voor deathrattle builds)
N'Zoth
Hallazeal (control shaman)
Yogg Saron (voor de LOL factor in tempo mage, als ik toch al verloren sta zeg maar :P)
Fandral

Eerder al een golden (nieuwe) Hogger gekregen en al gouden Twins & C'Thun gemaakt.

Nu nog dust voor eentje. Zit te denken aan Black Knight, Ragnaros Lightlord of de hunter legendary. Lastig.

• Kol Nedra
duur geintje om golden legendary's te craften :D
Dat zal ik dus never nooit doen, ik ben meer van good value prijs/kwaliteit verhouding!

het is puur cosmetisch dat golden shit, mij maakt het niet uit hoe het eruit ziet.

nothing stops this train

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:40

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Nieuwe speler hier, ben net begonnen sinds de huidige expension. Vermaak mij ondertussen prima met basic mage en basic palladin. Zit een beetje te twijfelen wat voor mij een leuk deck zou zijn om met de nieuwe cards te gaan spelen, zie hier wel allerlei voorbeelden maar heb geen idee of die voor mij te builden zijn aangezien ik net pas ben begonnen met spelen :P. Suggesties iemand?

• separhim
hifigamefreak schreef op donderdag 28 april 2016 @ 11:39:
Nieuwe speler hier, ben net begonnen sinds de huidige expension. Vermaak mij ondertussen prima met basic mage en basic palladin. Zit een beetje te twijfelen wat voor mij een leuk deck zou zijn om met de nieuwe cards te gaan spelen, zie hier wel allerlei voorbeelden maar heb geen idee of die voor mij te builden zijn aangezien ik net pas ben begonnen met spelen :P. Suggesties iemand?
Hallo C3rb3r7s, mij ken je al via hots maar ik wil best nog wat meer tips geven, je kan de keuze maken uit standard of wild format, ik zou als ik jou was voor standard format kiezen omdat je dan minder kaarten nodig hebt om mee te gaan. Aangezien je had aangegeven bij mij dat je F2P wilde blijven, raad ik het je aan om ook te kijken of je goed arena kan spelen omdat je hiermee goed gold kan verdienen indien je goed bent, je kan hiervoor het beste guides lezen of bekende streamers als Ratsmah, Hafu, Merps of ADWCTA, als ik zijn naam goed heb geschreven.
Basic Mage is over het algemeen sterker dan basic paladin, mage heeft goede kaarten voor beginners terwijl paladin die toch wat mist in zijn basic kit.

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Het is vaak aan te raden om Arena te spelen om zo de kaarten, het spel en de classes je eigen te maken. Of in ieder geval jou een beeld te laten geven wat je leuk vindt, bovendien win je elke keer een pakje om zo je kaarten uit te breiden.

Kol Nedra schreef op donderdag 28 april 2016 @ 11:39:
Dat zal ik dus never nooit doen, ik ben meer van good value prijs/kwaliteit verhouding!

het is puur cosmetisch dat golden shit, mij maakt het niet uit hoe het eruit ziet.
Grappig is het in standard uiteindelijk niet veel duurder. Normale kost 1600 en je krijgt 400 terug, golden kost 3200 en je krijgt 1600 terug. Dus op normal verlies je 1200 dust, op golden 1600.

• separhim
Benjamin- schreef op donderdag 28 april 2016 @ 12:28:
[...]

Grappig is het in standard uiteindelijk niet veel duurder. Normale kost 1600 en je krijgt 400 terug, golden kost 3200 en je krijgt 1600 terug. Dus op normal verlies je 1200 dust, op golden 1600.
Craft jij dan legendaries om ze daarna te dusten? ;)
separhim schreef op donderdag 28 april 2016 @ 12:33:
[...]

Craft jij dan legendaries om ze daarna te dusten? ;)
Er zijn zat mensen die nu hun Naxx/GvG kaarten dusten.

• arnocl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-06-2024
C'thun deck is wel grappig, maar daadwerkelijk iedereen is er nu eentje aan het spelen. Zal over een paar weken wel rustiger worden.

Had gisteren met mijn aangepast murloc paladin deck toch een vrij goede counter (10-3) tegen al die cthun spelers. Voornamelijk omdat de potjes meestal al zijn afgelopen tegen de tijd dat het beurt 10 is.
De keren dat het zover komt dat c'thun wordt gesummond ben je beschermd tegen face damage door het hele leger dat je al hebt liggen. Beurt erop summon je ze weer terug met anyfin en dan is het meestal over.

Verder een bug gevonden. murloc paladin (summon random murloc on hero power) kan nog steeds old murk eye summonen, terwijl deze niet in standard voorkomt.

• Piet_Piraat7

Enige golden die ik wel ga craften is de Evolve kaart van de Shaman :) met 1 kaart alle minions op het board vervangen met golden minions die meer mana kosten. Puur cosmetisch, maar wel good value

• demol88
Benjamin- schreef op donderdag 28 april 2016 @ 12:43:
[...]

Er zijn zat mensen die nu hun Naxx/GvG kaarten dusten.
Heb er ook nog aan gedacht om een deel van de Naxx kaarten te dusten aangezien er heel wat zijn die vroeger toch amper gespeeld werden en nu al helemaal niet meer.
Maar dan heb je natuurlijk de volledige Naxx collectie meer..
Maar aan de andere kant, kan ik het dust van aantal nutteloze kaarten heel goed gebruiken..

En zo blijven de dilemma's zich opstapelen!
demol88 schreef op donderdag 28 april 2016 @ 12:51:
[...]

Heb er ook nog aan gedacht om een deel van de Naxx kaarten te dusten aangezien er heel wat zijn die vroeger toch amper gespeeld werden en nu al helemaal niet meer.
Maar dan heb je natuurlijk de volledige Naxx collectie meer..
Maar aan de andere kant, kan ik het dust van aantal nutteloze kaarten heel goed gebruiken..

En zo blijven de dilemma's zich opstapelen!
Dit heb ik ook zeker, ik vind het heel lastig om te bepalen. Ga ik Wild spelen? Hoeveel ga ik dat spelen? Gaan er kaarten komen die nu ongebruikte kaarten, heel sterk gaan maken?

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-01 12:59
Warlock Zoo, Aggro Paladin, Mid Hunter. Dit zijn de decks waarmee ik op een verse account start. Als je Blackrock unlocked krijg je Flamewakers en kan je een eenvoudige waker/tempo mage spelen. Classic kaarten die ik meteen craft zijn 1x Dark Iron Dwarf, 1x Defender of Argus, 1x Knife Juggler. Op mijn budget account speelde ik bij launch Ka'toen druid; werkt ook prima.

Het hangt er alles bijeen ook erg vanaf welke kaarten je uit je pakjes trekt natuurlijk.

EDIT; hier staat een lijst met hippe WoG decks.

[ Voor 6% gewijzigd door Tektoon op 28-04-2016 13:09 ]

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• kaluro2
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

12 packs van quests en nog eens 20 zelfs gekocht... 0 legendaries :(!

Maar ik hoorde dat je na 39 packs een pity-legendary krijgt, ben benieuwd :p

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:25

skoozie

SCSI

Die pitty legendary, is die in totaal of per expansie? Trek namelijk zojuist een legendary uit mijn brawl pakje, archmage antonidas, dus ik ben blij :)

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

skoozie schreef op donderdag 28 april 2016 @ 13:07:
Die pitty legendary, is die in totaal of per expansie? Trek namelijk zojuist een legendary uit mijn brawl pakje, archmage antonidas, dus ik ben blij :)
Dat is per pack expansion type, ze hebben allemaal hun eigen counter.

• Alwayshappyz

Ja, duur was het wel. Veel dust had ik al liggen en er kwam veel bij omdat ik kaarten als Force of Nature meerdere malen goud had liggen. Volle waarde terug krijgen helpt dan enorm. Had ook normale legendaries kunnen craften, maar dan zul je zien dat ik die uit een volgend pakje krijg. Dat is met golden legendaries net wat zeldzamer :P Daarnaast zijn die animaties echt heel mooi _/-\o_

Overigens geen problemen met C'Thun decks. Zowel mijn tempo mage (met Yogg) en Dragon Paladin winnen er simpel van.

Iemand al ervaringen met Ragnaros, the Lightlord?

[ Voor 7% gewijzigd door Alwayshappyz op 28-04-2016 13:11 ]

• aicaramba
Alwayshappyz schreef op donderdag 28 april 2016 @ 13:10:
[...]

Ja, duur was het wel. Veel dust had ik al liggen en er kwam veel bij omdat ik kaarten als Force of Nature meerdere malen goud had liggen. Volle waarde terug krijgen helpt dan enorm. Had ook normale legendaries kunnen craften, maar dan zul je zien dat ik die uit een volgend pakje krijg. Dat is met golden legendaries net wat zeldzamer :P Daarnaast zijn die animaties echt heel mooi _/-\o_

Overigens geen problemen met C'Thun decks. Zowel mijn tempo mage (met Yogg) en Dragon Paladin winnen er simpel van.

Iemand al ervaringen met Ragnaros, the Lightlord?
Ja. Ik heb een golden ragnaros, lightlord.. Ik kan moeilijk vergelijken met andere golden (legendaries), omdat ik vaak mn golden dust, als ik al meer dan genoeg normale heb. Je mag wel eens spectaten als ik hem speel, als je wilt.

Of bedoel je hoe goed de kaart is? Daar heb ik hem nog niet genoeg voor gespeeld. Ik heb een control paladin, waar hij in zit. Dat deck doet het tot nu toe best goed. De heal + body is wel prettig.

[ Voor 9% gewijzigd door aicaramba op 28-04-2016 13:13 ]

• Alwayshappyz
aicaramba schreef op donderdag 28 april 2016 @ 13:12:
[...]

Ja. Ik heb een golden ragnaros, lightlord.. Ik kan moeilijk vergelijken met andere golden (legendaries), omdat ik vaak mn golden dust, als ik al meer dan genoeg normale heb. Je mag wel eens spectaten als ik hem speel, als je wilt.
Ja, ik kan hem golden craften, maar ik weet dus niet of hij de moeite waard is om te craften. Toch een grote uitgave :(

[ Voor 6% gewijzigd door Alwayshappyz op 28-04-2016 13:14 ]

Verwijderd

Weet iemand of toekomstige story expansies de wild kaarten toelaten bij de encounters?

Indien wel -> kaarten houden
Indien niet -> kaarten dusten
Ik had gelezen dat alle adventures wild zijn. Dus ja.

• DarthDavy
Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2016 @ 13:37:
Weet iemand of toekomstige story expansies de wild kaarten toelaten bij de encounters?

Indien wel -> kaarten houden
Indien niet -> kaarten dusten
Mmmmmm, ik ben ook in limbo om gvg/naxx kaarten te houden of te dusten, maar het lijkt me logisch dat ze bruikbaar zullen blijven in de adventure expansions, dus het zou wel eens noodzakelijk kunnen zijn om een Loatheb te hebben om één of andere heroic boss te slopen (ik zeg maar wat). Dus houden die handel.

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Standard play gaat toch ook switchen tussen welke expansion wel en niet toegelaten zijn? Dus dat naxx nu niet bruikbaar is, betekent niet dat hij in de toekomst ook onbruikbaar is.

Nee die blijft onbruikbaar. Het is basic + classic + alle kaarten van het huidige jaar en het jaar daarvoor.

• Kasai

Kasai

Legendary

Standard gaat eigenlijk alleen de laatste zoveel expansions gebruiken.

Lijkt mij alleen nodig al je kaarten van Naxx en GvG te houden voor heroic adventures, normal mode is ez.

Atlas#22744

Pagina: 1 ... 67 ... 181 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.