Na 36 packs eindelijk prijs!
In totaal nu 43 packs geopend en het blijft de enige -_-
Ik zal maar blij zijn dat ik veel geluk heb in de liefde, want in dit spel zit het zeker al niet!
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Na 36 packs eindelijk prijs!
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Ik heb die ook golden, dus ik kan het wel eens proberenPiet_Piraat7 schreef op woensdag 27 april 2016 @ 15:57:
Mensen klopt het dat een golden evolve kaart er voor zorgt dat alle minions gold worden? Dan heb je wel veel value uit die kaart
Ben benieuwd!DarthDavy schreef op woensdag 27 april 2016 @ 15:59:
[...]
Ik heb die ook golden, dus ik kan het wel eens proberen
Nog geen shaman tegengekomen, alleen maar Mages.Nieuwevolger schreef op woensdag 27 april 2016 @ 16:17:
Heb nu behoorlijk wat games gespeeld, maar ben nu toch wel bang dat shaman te overpowered word. Man die kaarten gaan helemaal nergens over, een 7/7 voor 4 mana...
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
nou shaman is echt niet overpowered. mage is overpoweredNieuwevolger schreef op woensdag 27 april 2016 @ 16:17:
Heb nu behoorlijk wat games gespeeld, maar ben nu toch wel bang dat shaman te overpowered word. Man die kaarten gaan helemaal nergens over, een 7/7 voor 4 mana...
Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244
Jep mage is ook sterk, probleem van de oude tempo mage is dat het soms droog kwam te staan kwa kaarten, nou dat probleem kennen we niet meer. Plus summon a 3 mana minion is ook weer belachelijk OP.CyberAmp schreef op woensdag 27 april 2016 @ 16:21:
[...]
nou shaman is echt niet overpowered. mage is overpowered
Precies, mijn decklist van gisteren werkt wel niet.Nieuwevolger schreef op woensdag 27 april 2016 @ 16:17:

[ Voor 25% gewijzigd door Mauz1978 op 27-04-2016 16:46 ]
Something under the bed is drooling
er zijn er maar enkelen die hem tot de volle nut kunnen spelen merk ik juist... ik vind het prima, zolang ik tempo heb...Wognummer schreef op woensdag 27 april 2016 @ 16:50:
Ik ben die c'thun decks nu al zo zat dat ik concede bij de eerste c'thun kaart op casual waar ik wat decks aan het testen ben
Maar het zijn altijd dezelfde decksMauz1978 schreef op woensdag 27 april 2016 @ 16:53:
[...]
er zijn er maar enkelen die hem tot de volle nut kunnen spelen merk ik juist... ik vind het prima, zolang ik tempo heb...
[ Voor 15% gewijzigd door Wognummer op 27-04-2016 16:58 ]
precies, voorspelbaar dan toch?
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
heb ik ook gehad, dit komt vaker voor. evolve is niet altijd zo geweldig toch als je denkt iddNitai schreef op woensdag 27 april 2016 @ 16:57:
Nu net van rank 13 naar bijna rank 11 met een Dragon Warrior (ook een beetje naar WimmelSan's deck gekeken en Sylvanas en Noth erin gestopt) Werkt lekker!
Alleen maar Evolve Shamans tegengekomen.... de laatste was echt hilarisch. Gooit z'n board vol en doet evolve, krijgt ie een Doomsayer... hahaha hartelijk gelachen.
Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244
Verwijderd
ik ben nog geen paladin tegengekomen!DarthDavy schreef op woensdag 27 april 2016 @ 18:04:
Ragnaros, Lightlord is ook wel beter dan ik had verwacht. Je moet hem eigenlijk de beurt erna van het bord krijgen, want iedere beurt 8 healen betekent zoveel value dat je die nooit meer kan ophalen. Je hebt dus geen tijd om een antwoord te vinden.
Tegen control is hij uiteraard minder, maar tegen aggro en midrange, oh boy. Beter dan Tirion die toch gesilenced wordt en dan wordt je toch kapot geslagen.
Ik heb er nu al een paar keer tegen gespeeld en hij heeft mij iedere keer de game doen verliezen.
Ik gebruik hem ook in mijn control / midrange paladin. Tot dusver mijn best presterende deck. En het is mijn eerste Golden Legendary, dus hij MOET er sowieso in
Golden Lightlordaicaramba schreef op woensdag 27 april 2016 @ 18:11:
[...]
Ik gebruik hem ook in mijn control / midrange paladin. Tot dusver mijn best presterende deck. En het is mijn eerste Golden Legendary, dus hij MOET er sowieso in
Het is ook gewoon een goede kaart, dus geen probleemaicaramba schreef op woensdag 27 april 2016 @ 18:11:
[...]
Vicariously I live while the whole world dies
Met mijn Druid C'Thun deck doe ik het best leuk tot dusverre. Die kaarten zorgen soms juist voor tempo winst ipv tempo verlies en buffen daarnaast C'Thun ook nog eens. Daarnaast kun je hem met Wild Growths en Innervates vaak sneller dan beurt 10 op het bord krijgen.Astie schreef op woensdag 27 april 2016 @ 18:29:
Ik kom ook enorm veel C'Thun decks tegen. Pas 1 verloren. De minions met leuke stats maar niets meerdoen dan C'Thun buffen vind ik niet goed genoeg op de minions van Druid na. Ik denk dat een full C`Thun deck niet viable is op de ladder. Een soort Anyfin deck wel. Dus de echte goede monions verwerken en daarom heen een stall/fatique deck bouwen.
Vicariously I live while the whole world dies
[ Voor 12% gewijzigd door ruurd v. op 27-04-2016 19:05 ]
N'Zoth rogue lijkt wel iets te zijn.ruurd v. schreef op woensdag 27 april 2016 @ 19:04:
Denken jullie dat het de moeite waard is om n'zoth te craften? Ik heb namelijk die Hunter en Rogue legendaries die beiden erg goed in een deathrattle deck passen.
Heb 7500 dust, dus kan er op zich wel vanaf..
[ Voor 18% gewijzigd door aicaramba op 27-04-2016 19:29 ]
[ Voor 42% gewijzigd door beuker19 op 27-04-2016 20:10 ]
[ Voor 9% gewijzigd door PCBaas op 27-04-2016 20:48 ]
5700X | RX 6600
nothing stops this train
Nergens last van, vandaag van rank 10 naar bijna 5 geklommen met Rogue. Druids eet ik op. Shamans 50/50PCBaas schreef op woensdag 27 april 2016 @ 20:26:
Na vanochtend ~20 games gespeeld te hebben ben ik eigenlijk al wel klaar met Standard, zoals gedacht zijn er nu twee heel sterke classes die duidelijk beter zijn dan de rest (namelijk Shaman/Druid) en is er bijna geen counterplay mogelijk omdat de counters hiervan niet in Standard aanwezig zijn.
Ik vermaak me nu in ieder geval prima in Wild met Priest en ben ondertussen alweer naar rank 3 gestegen daar, terwijl ik in Standard letterlijk 50/50 ging op rank 4.
EDIT:
"Hidden" Patch Notes < handig om te weten!
Ik kom alleen maar Mage en Druid tegen en vanmiddag nog geen enkele Shaman gezien.PCBaas schreef op woensdag 27 april 2016 @ 20:26:
Na vanochtend ~20 games gespeeld te hebben ben ik eigenlijk al wel klaar met Standard, zoals gedacht zijn er nu twee heel sterke classes die duidelijk beter zijn dan de rest (namelijk Shaman/Druid) en is er bijna geen counterplay mogelijk omdat de counters hiervan niet in Standard aanwezig zijn.
Ik vermaak me nu in ieder geval prima in Wild met Priest en ben ondertussen alweer naar rank 3 gestegen daar, terwijl ik in Standard letterlijk 50/50 ging op rank 4.
EDIT:
"Hidden" Patch Notes < handig om te weten!
Bedankt! Wist ik nog niet, inderdaad erg handig
Standaard: Ik verwacht dat mensen een tijdje midrange decks blijven proberen, waarna een speler rank 1 legend zal halen met een face is the place smorc deck, wat uiteindelijk iedereen weer gaat spelen.beuker19 schreef op woensdag 27 april 2016 @ 21:00:
[...]
Ik kom alleen maar Mage en Druid tegen en vanmiddag nog geen enkele Shaman gezien.
Ben wel benieuwd trouwens wat er de komende weken gaat gebeuren in Wild vs Standaard.
Volgens mij 10 mei maar weet het niet zeker.Sypheron schreef op woensdag 27 april 2016 @ 21:27:
Tot wanneer zijn de nieuwe quests te doen waarmee je packs krijgt?
Ik ga er vanuit, altijd, zolang je maar even ingelogd hebt en je ze gezien hebt. Het zijn gewoon quests die blijven staan. (niet 100% zeker)Sypheron schreef op woensdag 27 april 2016 @ 21:27:
Tot wanneer zijn de nieuwe quests te doen waarmee je packs krijgt?
valt wel mee. rag healt ook minions dus als je tegenstander een meerdere minions heeft moet je die gewoon damage doen. maar ik geef toe, control paladin is een lastige klant.DarthDavy schreef op woensdag 27 april 2016 @ 18:04:
Ragnaros, Lightlord is ook wel beter dan ik had verwacht. Je moet hem eigenlijk de beurt erna van het bord krijgen, want iedere beurt 8 healen betekent zoveel value dat je die nooit meer kan ophalen. Je hebt dus geen tijd om een antwoord te vinden.
Tegen control is hij uiteraard minder, maar tegen aggro en midrange, oh boy. Beter dan Tirion die toch gesilenced wordt en dan wordt je toch kapot geslagen.
Ik heb er nu al een paar keer tegen gespeeld en hij heeft mij iedere keer de game doen verliezen.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
[ Voor 6% gewijzigd door GioStyle op 27-04-2016 23:30 ]
[ Voor 11% gewijzigd door Benjamin- op 27-04-2016 23:28 ]
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
Dat wordt dus nu 30 pakjes kopen en openen...Benjamin- schreef op woensdag 27 april 2016 @ 23:27:
Ze willen 3 uitbreidingen per jaar doen, dat kan 2 adventures en een expansion zijn, maar ook 2 expansions en een adventure.
Gezien dat we nu pas de expansion hebben, verwacht ik dit jaar 2 adventures, schat rond augustus en december. Maar kan net zo goed weer een expansion rond december zijn.
Er was gezegd in een interview dat ze vanaf nu 2 grote expansions willen doen per jaar, met 1 adventure in het midden.Benjamin- schreef op woensdag 27 april 2016 @ 23:27:
Ze willen 3 uitbreidingen per jaar doen, dat kan 2 adventures en een expansion zijn, maar ook 2 expansions en een adventure.
Gezien dat we nu pas de expansion hebben, verwacht ik dit jaar 2 adventures, schat rond augustus en december. Maar kan net zo goed weer een expansion rond december zijn.
5700X | RX 6600
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Dit komt aardig in de buurt van Healadin met N'Zoth als leuke endgame.An1mA schreef op donderdag 28 april 2016 @ 02:13:
Vanavond wat tijd gespendeerd met Midrange Shaman, Cthun Druid en Nzoth Paladin.
Vooral Nzoth Paladin is erg leuk om te spelen, mijn list is geïnspireerd op die van Strifecro.
Ik heb bijvoorbeeld een Kodo erin en die procced vaker denk ik dan een TBK in deze meta, vooral omdat je met Aldor en Humilty speelt.
Wat ik zo leuk aan het vind, is dat het echt een "control" deck is, niet ala Control Warrior, maar control genoeg
Ik heb zelden gevoel, van oh shit ik ga dood, want je hebt boardclears of heal. Voor diegene die het deck willen proberen, ik waarschuw je alvast dat de games best "lang" kunnen duren.
[afbeelding]
Tektoon schreef op donderdag 28 april 2016 @ 00:08:
Volgens Kolento is dat een van de top decks van het moment. Samen met control pally, tempo mage en Ka'toen warrior.
Intussen heb ik het op NA voor elkaar; 39 pakjes zonder leg. Pity timer is 40 toch? M'n gold is nu op maar van het weekend speel ik weer een keer arena en zou ik een leg moeten krijgen.
We kunnen elkaar de hand schudden. Ik heb alleen die Twin Emperor Vek'lor uit 63 packs.
Atlas#22744
oef ik had 58 packs en 5 Legendary's, waarvan 1 dubbel. (en 4 epics, waarvan 1 golden call of the wild)
[ Voor 26% gewijzigd door Kol Nedra op 28-04-2016 08:18 ]
nothing stops this train
Leuk deck alleen is niet geschikt voor standaard ivm Beneath the Grounds.Mofkees schreef op woensdag 27 april 2016 @ 23:49:
Ben maar een Deathrattle Reno Rogue aan 't spelen en het begint steeds beter te worden
hier tegenover een N'Zoth Din, en ik speel geen Gang up
[afbeelding]
decklist (+N'zoth nog die niet meer past):
[afbeelding]
?Astie schreef op donderdag 28 april 2016 @ 09:33:
[...]
Leuk deck alleen is niet geschikt voor standaard ivm Beneath the Grounds.
Oh kak, ik had m niet in mijn lijst staan dus ging er vanuit dat hij alleen nog in Wild gespeeld kon worden maar blijkbaar heb ik heel die kaart nog niet QQ
Correct, misschien heeft Astie zijn koffie vandaag overgeslagen
Tel er mij ook maar bij. 63 packs en 1 legendary...Kasai schreef op donderdag 28 april 2016 @ 08:03:
[...]
[...]
We kunnen elkaar de hand schudden. Ik heb alleen die Twin Emperor Vek'lor uit 63 packs.
OT: Vermaak mij wel heel erg in standard, werd eerst beetje moe van alle mages die ik tegen kwam, maar na wat tweaks in mijn c'thun priest deck is het al erg leuk. C'thun Druid en Warrior werkt ook lekker! En Darwin Shaman levert altijd wel leuke resultaten op
[ Voor 6% gewijzigd door nagasy op 28-04-2016 11:08 ]
Battle.net: NagaByrd#2844
Lol mijn vriendin had ook Twin Emperor.nagasy schreef op donderdag 28 april 2016 @ 11:07:
[...]
Tel er mij ook maar bij. 63 packs en 1 legendary...
Toevallig ook Twin Emperor Vek'lor
Dus nu deels genoodzaakt c'thun te spelen.
Atlas#22744
[ Voor 34% gewijzigd door separhim op 28-04-2016 11:21 ]
nothing stops this train
Hallo C3rb3r7s, mij ken je al via hots maar ik wil best nog wat meer tips geven, je kan de keuze maken uit standard of wild format, ik zou als ik jou was voor standard format kiezen omdat je dan minder kaarten nodig hebt om mee te gaan. Aangezien je had aangegeven bij mij dat je F2P wilde blijven, raad ik het je aan om ook te kijken of je goed arena kan spelen omdat je hiermee goed gold kan verdienen indien je goed bent, je kan hiervoor het beste guides lezen of bekende streamers als Ratsmah, Hafu, Merps of ADWCTA, als ik zijn naam goed heb geschreven.hifigamefreak schreef op donderdag 28 april 2016 @ 11:39:
Nieuwe speler hier, ben net begonnen sinds de huidige expension. Vermaak mij ondertussen prima met basic mage en basic palladin. Zit een beetje te twijfelen wat voor mij een leuk deck zou zijn om met de nieuwe cards te gaan spelen, zie hier wel allerlei voorbeelden maar heb geen idee of die voor mij te builden zijn aangezien ik net pas ben begonnen met spelen. Suggesties iemand?
Het is vaak aan te raden om Arena te spelen om zo de kaarten, het spel en de classes je eigen te maken. Of in ieder geval jou een beeld te laten geven wat je leuk vindt, bovendien win je elke keer een pakje om zo je kaarten uit te breiden.hifigamefreak schreef op donderdag 28 april 2016 @ 11:39:
Nieuwe speler hier, ben net begonnen sinds de huidige expension. Vermaak mij ondertussen prima met basic mage en basic palladin. Zit een beetje te twijfelen wat voor mij een leuk deck zou zijn om met de nieuwe cards te gaan spelen, zie hier wel allerlei voorbeelden maar heb geen idee of die voor mij te builden zijn aangezien ik net pas ben begonnen met spelen. Suggesties iemand?
Grappig is het in standard uiteindelijk niet veel duurder. Normale kost 1600 en je krijgt 400 terug, golden kost 3200 en je krijgt 1600 terug. Dus op normal verlies je 1200 dust, op golden 1600.Kol Nedra schreef op donderdag 28 april 2016 @ 11:39:
duur geintje om golden legendary's te craften
Dat zal ik dus never nooit doen, ik ben meer van good value prijs/kwaliteit verhouding!
het is puur cosmetisch dat golden shit, mij maakt het niet uit hoe het eruit ziet.
Craft jij dan legendaries om ze daarna te dusten?Benjamin- schreef op donderdag 28 april 2016 @ 12:28:
[...]
Grappig is het in standard uiteindelijk niet veel duurder. Normale kost 1600 en je krijgt 400 terug, golden kost 3200 en je krijgt 1600 terug. Dus op normal verlies je 1200 dust, op golden 1600.
Er zijn zat mensen die nu hun Naxx/GvG kaarten dusten.separhim schreef op donderdag 28 april 2016 @ 12:33:
[...]
Craft jij dan legendaries om ze daarna te dusten?
Enige golden die ik wel ga craften is de Evolve kaart van de ShamanKol Nedra schreef op donderdag 28 april 2016 @ 11:39:
Dat zal ik dus never nooit doen, ik ben meer van good value prijs/kwaliteit verhouding!
het is puur cosmetisch dat golden shit, mij maakt het niet uit hoe het eruit ziet.
Heb er ook nog aan gedacht om een deel van de Naxx kaarten te dusten aangezien er heel wat zijn die vroeger toch amper gespeeld werden en nu al helemaal niet meer.Benjamin- schreef op donderdag 28 april 2016 @ 12:43:
[...]
Er zijn zat mensen die nu hun Naxx/GvG kaarten dusten.
Dit heb ik ook zeker, ik vind het heel lastig om te bepalen. Ga ik Wild spelen? Hoeveel ga ik dat spelen? Gaan er kaarten komen die nu ongebruikte kaarten, heel sterk gaan maken?demol88 schreef op donderdag 28 april 2016 @ 12:51:
[...]
Heb er ook nog aan gedacht om een deel van de Naxx kaarten te dusten aangezien er heel wat zijn die vroeger toch amper gespeeld werden en nu al helemaal niet meer.
Maar dan heb je natuurlijk de volledige Naxx collectie meer..
Maar aan de andere kant, kan ik het dust van aantal nutteloze kaarten heel goed gebruiken..
En zo blijven de dilemma's zich opstapelen!
Warlock Zoo, Aggro Paladin, Mid Hunter. Dit zijn de decks waarmee ik op een verse account start. Als je Blackrock unlocked krijg je Flamewakers en kan je een eenvoudige waker/tempo mage spelen. Classic kaarten die ik meteen craft zijn 1x Dark Iron Dwarf, 1x Defender of Argus, 1x Knife Juggler. Op mijn budget account speelde ik bij launch Ka'toen druid; werkt ook prima.hifigamefreak schreef op donderdag 28 april 2016 @ 11:39:
[ Voor 6% gewijzigd door Tektoon op 28-04-2016 13:09 ]
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
Dat is per pack expansion type, ze hebben allemaal hun eigen counter.skoozie schreef op donderdag 28 april 2016 @ 13:07:
Die pitty legendary, is die in totaal of per expansie? Trek namelijk zojuist een legendary uit mijn brawl pakje, archmage antonidas, dus ik ben blij
Ja, duur was het wel. Veel dust had ik al liggen en er kwam veel bij omdat ik kaarten als Force of Nature meerdere malen goud had liggen. Volle waarde terug krijgen helpt dan enorm. Had ook normale legendaries kunnen craften, maar dan zul je zien dat ik die uit een volgend pakje krijg. Dat is met golden legendaries net wat zeldzamerKol Nedra schreef op donderdag 28 april 2016 @ 11:39:
[ Voor 7% gewijzigd door Alwayshappyz op 28-04-2016 13:11 ]
Ja. Ik heb een golden ragnaros, lightlord.. Ik kan moeilijk vergelijken met andere golden (legendaries), omdat ik vaak mn golden dust, als ik al meer dan genoeg normale heb. Je mag wel eens spectaten als ik hem speel, als je wilt.Alwayshappyz schreef op donderdag 28 april 2016 @ 13:10:
[...]
Ja, duur was het wel. Veel dust had ik al liggen en er kwam veel bij omdat ik kaarten als Force of Nature meerdere malen goud had liggen. Volle waarde terug krijgen helpt dan enorm. Had ook normale legendaries kunnen craften, maar dan zul je zien dat ik die uit een volgend pakje krijg. Dat is met golden legendaries net wat zeldzamerDaarnaast zijn die animaties echt heel mooi
![]()
Overigens geen problemen met C'Thun decks. Zowel mijn tempo mage (met Yogg) en Dragon Paladin winnen er simpel van.
Iemand al ervaringen met Ragnaros, the Lightlord?
[ Voor 9% gewijzigd door aicaramba op 28-04-2016 13:13 ]
Ja, ik kan hem golden craften, maar ik weet dus niet of hij de moeite waard is om te craften. Toch een grote uitgaveaicaramba schreef op donderdag 28 april 2016 @ 13:12:
[...]
Ja. Ik heb een golden ragnaros, lightlord.. Ik kan moeilijk vergelijken met andere golden (legendaries), omdat ik vaak mn golden dust, als ik al meer dan genoeg normale heb. Je mag wel eens spectaten als ik hem speel, als je wilt.
[ Voor 6% gewijzigd door Alwayshappyz op 28-04-2016 13:14 ]
Verwijderd
Mmmmmm, ik ben ook in limbo om gvg/naxx kaarten te houden of te dusten, maar het lijkt me logisch dat ze bruikbaar zullen blijven in de adventure expansions, dus het zou wel eens noodzakelijk kunnen zijn om een Loatheb te hebben om één of andere heroic boss te slopen (ik zeg maar wat). Dus houden die handel.Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2016 @ 13:37:
Weet iemand of toekomstige story expansies de wild kaarten toelaten bij de encounters?
Indien wel -> kaarten houden
Indien niet -> kaarten dusten
Atlas#22744
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq