• Sahje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-02-2021
Benjamin- schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 10:57:
Je moet dan ook echt een specifiek deck maken hiervoor, misschien dat het in een soort van fatigue deck werkt, die je laatste kaarten nog even omzet tot heavy hitters.

Ik denk trouwens wel dat het goed is om te kijken naar de stats van kaarten, Elise is een 3/5 voor 4 mana, wat zeer redelijk is, en Golden Monkey is 6/6 met taunt voor 4 mana, wat extreem goed is. De kaart zelf is dan wel 2 mana.

Maargoed, het is en blijft RNG, ik zag Sjow gisteren met 2x Hemet, 2x Mimirons en een Thalnos, tegelijkertijd won hij wel doordat hij een Ysera had gekregen door diezelfde combo.
Voorlopig is het enige deck waar ik deze kaart in gebruikt ga zien worden is een fatique warrior deck. Versus control mirrors is het fijn je laatste kaarten om te zetten van Acolytes en Shield Blocks naar (hopelijk) meer high impact kaarten. Daarbij voegt het aan dit deck een 4-drop toe wat het deck erg prettig vind en shufflet het extra kaarten in het deck zodat je minder snel in fatique komt.

Ik zie deze kaart alleen in Fatique Priest of Fatique mage niet shinen, die hebben toch andere win-conditions gebaseerd rondom fatique. Mogelijk dat de kaart in RenoLock ook nog naar voren komt. Die heeft als grote voordeel dat je sneller bij die onderste helft van je kaarten bent en heeft regelmatig een relatief grote hand met situational spells.

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-12 19:38
Sahje schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 01:01:
[...]

De sterretjes zijn weer terug en we eindigen de avond op een 5-winstreak. In opperste frustratie ben ik Silentstorm zijn secret paladin gaan spelen.

[afbeelding]

Dit deck speelt bijzonder lekker weg moet ik zeggen. Net een priest even flink het snot uit de ogen gemept die mijn 2 holy nova's had om mijn board te clearen, een entomb voor Dr. Boom, Shadow Word Death voor Challenger 1 en 2. En daarna Chillmaw als 3de board clear. En toch had ik aan het eind een vol bord. Divine Favor is een kaart die broken als hell kan zijn en je Minibot buffen naar 12 attack voelt lekker.

Maar de hele synergie tussen Egg, Coghammer, Redemption, Keeper of Uldaman, Kings en Seal of Champions loopt erg lekker.
Ziet er niet verkeerd uit, hoewel je genoeg activators hebt voor je egg, vind ik de early game iets te zwak naar mijn mening. Het lijkt er een beetje op dat je alle eieren in een mand doet voor je early game. Als je geen Minibot trekt of Muster for Battle is het deck denk ik te langzaam. Maar voorbij de early game, ziet het er sterker uit dan de traditionele SecretDin.
Ben erg blij om te zien dat SilentStorm een Loatheb en een Belcher in zijn deck heeft gestopt, meestal is het of Loatheb of Belcher. Belcher is denk ik meer voor de Doomhammers van FaceShaman en Loatheb is nu goed tegen al die combodecks en RenoWarlock.

Decklist heb ik opgeslagen, zodat ik die later eens kan proberen. Maar ben nu Miracle Rogue aan het spelen van Dog. Speelt erg goed en leuk, het is naar mijn mening ook een skilldeck net als Patron. Patron speelde moeilijker, maar je moet veel beslissingen maken en het niets domweg alleen kaarten trekken met de Auctioneer zoals de oude Miracle Rogue.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/k7LGijg.png

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

• Sahje
An1mA schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 14:53:
[...]

Ziet er niet verkeerd uit, hoewel je genoeg activators hebt voor je egg, vind ik de early game iets te zwak naar mijn mening. Het lijkt er een beetje op dat je alle eieren in een mand doet voor je early game. Als je geen Minibot trekt of Muster for Battle is het deck denk ik te langzaam. Maar voorbij de early game, ziet het er sterker uit dan de traditionele SecretDin.
Ben erg blij om te zien dat SilentStorm een Loatheb en een Belcher in zijn deck heeft gestopt, meestal is het of Loatheb of Belcher. Belcher is denk ik meer voor de Doomhammers van FaceShaman en Loatheb is nu goed tegen al die combodecks en RenoWarlock.
Ik ben nog niet echt tegen early game problemen aangelopen. Zolang je turn 2 on board komt met een egg/creeper/minibot heb je de volgende turn vaak al wel een buff klaar. Dit deck is wel duidelijk beter tegen mid-range en control. Mocht je meer aggro tegenkomen dan is het -murloc knight en -seal of champions voor Chows of een Chow+Creeper.

Loatheb is erg fijn in dit deck vs. Freeze mage waar dit deck wel een merkbare sterkere matchup heeft. Je bent meer resilient vs. sweepers en kan wat vrijer gezichten boppen.

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-12 13:23
Nieuwevolger schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 10:47:
[...]

Toen ik casual speelde zat de golden monkey al 3x helemaal onderin, denk dat het een waardeloze kaart is.
Ik heb er ook een paar potjes mee geëxperimenteerd in een paladin murloc aggro deck een heb het toen in twee gevallen de Monkey getrokken. Voelde de eerste keer wel lekker als de eerste legendary die je vervolgens trekt gelijk een mistcaller is. :)
Ook heb ik nog wat potjes gespeeld met een Rogue om mbv brewmasters, shadowstep en Brann een aantal maps in het deck te schudden en een hoop carddraw eron om ze ook daadwerkrlijk te trekken. Merkte daarbij wel dat je gewoon teveel tempo verliest door die combos. Heb dus het idee dat het vooral een fundeck is.

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Eindelijk eens een deckje gevonden waar ik wel tevreden mee ben, voorlopig rank 13 en nog steeds langzaam aan het stijgen:

Decklist:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/a7M9LyM.jpg

• ruurd v.
Ik zie in heel veel paladin decks de coghammer staan, alleen die heb ik helaas niet.. Wat is dan een beter alternatief, de truesilver champion of de sword of justice?

• Tomski1986
Moeilijke keuze.. Als je deck meer control based is zou ik de champion kiezen..

• ruurd v.
Tomski1986 schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 18:36:
Moeilijke keuze.. Als je deck meer control based is zou ik de champion kiezen..
Ik speel voornamelijk mid-range en recentelijk een zeer vergelijkbaar reno deck als hierboven.

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
ruurd v. schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 18:49:
[...]

Ik speel voornamelijk mid-range en recentelijk een zeer vergelijkbaar reno deck als hierboven.
je kunt die jaunt lance wapen proberen, of zelfs een argent protector. mja het goeie van coghammer is dat je juist EN een wapen EN iets van divine shield kan voorzien.

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• Tomski1986
Gedver, ik dacht dat ik facehunter een k*t irritant deck vond, dan is daar freeze mage.. Dat is toch totaal niet leuk om te spelen :/ Mss Bolf Ramshield in mijn deck plaatsen, mss of die er nuttig tegen kan zijn..

[ Voor 23% gewijzigd door Tomski1986 op 12-12-2015 19:47 ]

Tomski1986 schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 19:30:
Gedver, ik dacht dat ik facehunter een k*t irritant deck vond, dan is daar freeze mage.. Dat is toch totaal niet leuk om te spelen :/ Mss Bolf Ramshield in mijn deck plaatsen, mss of die er nuttig tegen kan zijn..
Haha,Freeze Mage is één van de meeste geweldige decks om te spelen. Vergt zoveel skill en zetten vooruit denken. Heerlijk!

• murphylee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

Tomski1986 schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 19:30:
freeze mage.. Dat is toch totaal niet leuk om tegen? te spelen :/ Mss Bolf Ramshield in mijn deck plaatsen
Ik snap hem even niet :P
Maar jij speelt tegen een freeze mage?
En wordt genadeloos afgemaakt? Omdat hij net zijn combo bij elkaar heeft geraapt?

Met welk deck speel je?
Een kaart als Bolf Ramshield is vrijwel nutteloos vs freezemage (doomsayer combo). Maar ook dit hangt natuurlijk af van je eigen deck...
Welke kaart komt te vervallen. Gebruik je owls of andere silence minions.

Persoonlijk zou ik mijn deck niet voor een freezemage aanpassen maar meer voor een facehunter.

I bad beat my meat by busting my nuts!

murphylee schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 21:56:
[...]

Ik snap hem even niet :P
Maar jij speelt tegen een freeze mage?
En wordt genadeloos afgemaakt? Omdat hij net zijn combo bij elkaar heeft geraapt?

Met welk deck speel je?
Een kaart als Bolf Ramshield is vrijwel nutteloos vs freezemage (doomsayer combo). Maar ook dit hangt natuurlijk af van je eigen deck...
Welke kaart komt te vervallen. Gebruik je owls of andere silence minions.

Persoonlijk zou ik mijn deck niet voor een freezemage aanpassen maar meer voor een facehunter.
Als je je deck een beetje anti-aggro hebt ingericht (silence en heal) dan heb je je deck ook anti-freezemage ingericht.
Tegen Freeze Mage moet je alleen goed weten te timen wanneer je kaarten speelt. Is Alexstraza al gespeeld, is Emporer al gespeeld, hoeveel health heb je, hoeveel iceblocks heb je gepopt. Allemaal timingszaken die je leert kennen of door veel tegen of veel met Freeze Mage te spelen.

Ik vond bijvoorbeeld Patron Warrior een heel irritant deck, maar door het deck zelf een potje of 20 te spelen wist ik wel beter hoe ik ertegen moest spelen.
Tweakers Hearthstone Double Elimination Conquest Toernooi
http://challonge.com/tweakers8

Toernooi rules:
Start op woensdag 16 december.
EU server.
Tussen de rondes mag er van decks/classes veranderd worden.
Elke ronde wordt z.s.m. gespeelt.
Maximaal 3 dagen per ronde.
Na 3 dagen niet gespeeld, 3-0 verlies voor de verzaker.
Alle kaarten toegestaan.

Match rules:
Best off 5.
Gelijkspel*? Match overspelen.
3 verschillende classes.
Winnaar switcht class, verliezer mag switchen.
Friendly match omgeving niet verlaten.
Tijdens de match geen decks wijzigen.
Disconnect is een loss van die match. Na reconnect kan de volgende match gespeeld worden.

Finale rules:
Finalist losersbracket moet met de eerst gekozen hero twee maal winnen**. Hij bepaald zelf wanneer deze hero nogmaals wordt ingezet.

Deelnemers:
http://challonge.com/tweakers8/participants

1. Royy |
2. Beuker19 | killerbeuker#2427
3. Magicstar | Magicstar#2916
4. Geldermalsen |
5. Freelance |
6. Bekse | Bekse#2911
7. Murphylee | MurphyLee#2626
8. Mauz1978 |
9. RoricNormannum | RoricNorman#2140
10. Stephans |
11.Darhdavy |
12. Nieuwevolger |
13. Findail | Parcival#2583
14. Jeespar | Jeespar#2890
99. Astie | Astie#2155

Signup:
http://challonge.com/tournaments/signup/ozokz3ODHz

* Gelijkspel betekend dat beide spelers in dezelfde beurt onder de 0 health komen en de match is afgelopen.
** De finalist vanuit de losersbracket moet 4 maal winnen om de finale te winnen. Dit omdat de finalist vanuit de winnaarsbracket een voordeel verdient.

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Alle kaarten toegestaan.
Jammer, ik sla over :)
ruurd v. schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 18:22:
Ik zie in heel veel paladin decks de coghammer staan, alleen die heb ik helaas niet.. Wat is dan een beter alternatief, de truesilver champion of de sword of justice?
astie schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 22:37:
Na 3 dagen niet gespeeld, 3-0 verlies voor de verzaker.
Kan je dit verder uitleggen. Want met een vaste tijd kan je duidelijk aangeven wie niet komt opdagen, maar wat als je samen niet een moment kan vinden, wat dan?

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21-12 19:55

Mauz1978

Console War Veteran

Tomski1986 schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 17:23:
Eindelijk eens een deckje gevonden waar ik wel tevreden mee ben, voorlopig rank 13 en nog steeds langzaam aan het stijgen:

Decklist:

[afbeelding]
Die reno werkt niet met twee musters for battle hè? ;)

Mijn battletag: mauz#2618

[ Voor 3% gewijzigd door Mauz1978 op 13-12-2015 10:14 ]

Something under the bed is drooling

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Mauz1978 schreef op zondag 13 december 2015 @ 09:59:
[...]

Die reno werkt niet met twee musters for battle hè? ;)
Het werkt wel als er nog maar 1 of geen Muster in je deck zit wanneer je Reno speelt.

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

xelfer schreef op zondag 13 december 2015 @ 10:04:
[...]

Het werkt wel als er nog maar 1 of geen Muster in je deck zit wanneer je Reno speelt.
Is dat een bug dan? Volgens zijn tekst mag je niet meer dan 2 kaarten in je hele deck hebben...

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-12 12:47

Nitai

Live the life you love.

xelfer schreef op zondag 13 december 2015 @ 10:04:
[...]

Yea, en 1 kaart dubbel is nog wel te overzien :)
Mauz1978 schreef op zondag 13 december 2015 @ 10:15:
[...]

Is dat een bug dan? Volgens zijn tekst mag je niet meer dan 2 kaarten in je hele deck hebben...
Je deck is niet je hand natuurlijk of als je het al gespeeld heb. Hier was er paar dagen geleden ook een discussie hierover. Toen werd het nut van een cardtracker besproken en hoe je die helaas niet hebt bijv. op de iPad.

[ Voor 48% gewijzigd door Nitai op 13-12-2015 10:17 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Mauz1978 schreef op zondag 13 december 2015 @ 10:15:
[...]

Op het moment dat je hem speelt ;)

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

beuker19 schreef op zondag 13 december 2015 @ 10:17:
[...]

Op het moment dat je hem speelt ;)
Dus als je 12x2 dezelfde kaarten hebt, en al de ene helft van de 12 hebt gespeeld dan werkt reno daarna? (Niet dat dat werkbaar is, maar voor de theorie).

[ Voor 3% gewijzigd door Mauz1978 op 13-12-2015 10:20 ]

Mauz1978 schreef op zondag 13 december 2015 @ 10:19:
[...]

Dus als je 12x2 dezelfde kaarten hebt, en al de ene helft van de 12 hebt gespeeld dan werkt reno daarna? (Niet dat dat werkbaar is, maar voor de theorie).
Ja precies

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Ohhhhh dat opent weer nieuwe mogelijkheden ! Haha (moeten ze wel zeggen 'the rest of your deck' trouwens)

[ Voor 13% gewijzigd door Mauz1978 op 13-12-2015 10:32 ]

• dijstr
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-08-2024
Heb me ook ingeschreven! Wel met tweakers naam, is niet dezelfde als op bnet.. Goed, heb er zin in!

• Brangus Glee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:04
Ik heb mij ook ingeschreven.

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:25
Benjamin- schreef op zondag 13 december 2015 @ 01:35:
[...]

[...]

Kan je dit verder uitleggen. Want met een vaste tijd kan je duidelijk aangeven wie niet komt opdagen, maar wat als je samen niet een moment kan vinden, wat dan?
Om het toernooi vlot te laten verlopen hebben we gekozen voor 3 dagen per ronde. Met drie dagen is er bijna altijd wel een moment om te spelen lijkt me. We kunnen niet beginnen aan "op een later tijdstip" want als er 1 match niet gespeeld kan worden gaat het snowballen. Als je nu al weet dat je deze maand langer dan 3 dagen op Miami bent kan je je beter niet inschrijven :)

PSN Profile

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

** De finalist vanuit de losersbracket moet 4 maal winnen om de finale te winnen. Dit omdat de finalist vanuit de winnaarsbracket een voordeel verdient.[/i]
Ja, nu wel bastards... :9

Was dat tegen jou? dat jij uit de loosersbracket kwam en ik uit de winnaarsbracket en dat we 2 finales moesten spelen omdat ik anders geen voordeel had? :) Zit nog steeds hoog zie ik 8) 8)

Edit:
Found it:
http://challonge.com/tw5

>:) >:) >:)

[ Voor 8% gewijzigd door Astie op 13-12-2015 12:40 ]

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
De golden monkey laat je wel beseffen hoeveel waardeloze legendarys er zijn. Eigenlijk is de kaart totaal waardeloos.
Nieuwevolger schreef op zondag 13 december 2015 @ 12:40:
De golden monkey laat je wel beseffen hoeveel waardeloze legendarys er zijn. Eigenlijk is de kaart totaal waardeloos.
Niet helemaal, het is een 6/6 taunt voor 4 mana :9

• Nieuwevolger
Een dubbele anyfin can happen achter elkaar is echt behoorlijk pijnlijk.... Dat was gewoon 40 attack in 1 beurt bij de laatste.

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-12 19:23
astie schreef op zondag 13 december 2015 @ 12:39:
[...]

Was dat tegen jou? dat jij uit de loosersbracket kwam en ik uit de winnaarsbracket en dat we 2 finales moesten spelen omdat ik anders geen voordeel had? :) Zit nog steeds hoog zie ik 8) 8)

Edit:
Found it:

Oh ja, die lucky win van je in de derde ronde :P

• Bekse
Hahaha, ja die overige twee 8)

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

astie schreef op zondag 13 december 2015 @ 12:39:
[...]

Edit:
Found it:

Ja joh, die onzin. Finale gewonnen, euforisch, dagen later nog een finale spelen, idioterie :p.

Mauz1978 schreef op zondag 13 december 2015 @ 10:19:
[...]

Je hoeft ze niet te spelen, zolang ze maar getrokken zijn.
Mauz1978 schreef op zondag 13 december 2015 @ 10:22:
[...]

Ohhhhh dat opent weer nieuwe mogelijkheden ! Haha (moeten ze wel zeggen 'the rest of your deck' trouwens)
Battlecry: If your deck contains no more than 1 of any card, fully heal your hero.
In dit soort spellen is je deck tijdens het spel, altijd de stapel waarvan je normaliter je kaarten trek.
Je hebt je hand, kaarten die actief zijn (in HS dus die op het veld liggen) en een discard stapel (in HS is er geen mechanic die daar nog iets mee doet) en dan dus je deck, die steeds leger raakt naarmate je meer kaarten trekt.

Er zijn ook kaarten die in je deck kunnen belanden, gebruikt iemand de Brann/Juggernaut combo, dan heb je opeens 2 mijnen in je deck, en dat telt gewoon als dubbele kaart voor Reno.
Dit kan ook zo zijn met kaarten zoals Gang Up of Entomb die kaarten aan je deck toevoegen, heb je er dan opeens meerdere, dan gaat Reno ook niet werken.
Royy90 schreef op zondag 13 december 2015 @ 12:07:
[...]

Om het toernooi vlot te laten verlopen hebben we gekozen voor 3 dagen per ronde. Met drie dagen is er bijna altijd wel een moment om te spelen lijkt me. We kunnen niet beginnen aan "op een later tijdstip" want als er 1 match niet gespeeld kan worden gaat het snowballen. Als je nu al weet dat je deze maand langer dan 3 dagen op Miami bent kan je je beter niet inschrijven :)
Ik werk onregelmatig en kan gerust 4 dagen achter elkaar 's avonds werken, ik werk ook weekenden en feestdagen. Ik zie dan ook zeker de mogelijkheid dat ik er 2 niet kan, en dat de ander bijvoorbeeld ook een dag niet kan. Wat dan?

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Enige wat ik nog weet van de toernooien is dat ik een keer meerdere games op een rij verloor van PCBaas omdat hij iedere x Pyroblast op het juiste moment topdeckte. :N

• Royy90
Benjamin- schreef op zondag 13 december 2015 @ 14:18:
[...]

[...]

Ik werk onregelmatig en kan gerust 4 dagen achter elkaar 's avonds werken, ik werk ook weekenden en feestdagen. Ik zie dan ook zeker de mogelijkheid dat ik er 2 niet kan, en dat de ander bijvoorbeeld ook een dag niet kan. Wat dan?
Zoals ik zei, wanneer je denkt niet te kunnen spelen in de drie dagen die er gegeven worden kan je beter niet meedoen. Anders moet het hele toernooi weer "wachten" tot deze match is gespeeld. Je moet het samen met je tegenstander afspreken wanneer je gaat spelen. Drie dagen bestaan uit 72 uur, een match van een uurtje lijkt me wel te lukken en anders kan je het toernooi beter overslaan deze keer.

PSN Profile

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-12 00:50

Turfschipper

Hup NAC

Cant commit, veel plezier iedereen.
Soms is de HS community best interessant....

Ik join een game, mijn tegenstander concede instant en geeft me daarna een friend request:
Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/118pyt0.png

Deze persoon heeft denk ik een psychische stoornis en/of was onder invloed.

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Als je zo iets naar blizzard stuurt, doen ze er dan iets aan?

Al een tijdje niet meer gehad. In het begin had ik iets over mijn moeder en een kameel ontvangen, haha ;-).

[ Voor 47% gewijzigd door Turfschipper op 13-12-2015 15:27 ]

• Mofkees
  • Laatst online: 24-10-2024
Turfschipper schreef op zondag 13 december 2015 @ 15:26:
mss niet ,mss wel. De vraag is, wat heb jij daaraan ?:)

moet zeggen dat vooral gasten met Russische namen snel tilt'en na een verlies. Vaak krijg ik lappen text in Russisch ook, helaas kan ik die niet begrijpen. :z

[ Voor 25% gewijzigd door Mofkees op 13-12-2015 15:29 ]

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ik durf er wel een pilske op te zetten dat daar ook dieren bij betrokken waren Mofkees, hahaha.
Turfschipper schreef op zondag 13 december 2015 @ 15:26:

Al een tijdje niet meer gehad. In het begin had ik iets over mijn moeder en een kameel ontvangen, haha ;-).
Geen idee, ik ga er geen werk van maken. Denk dat dit soort mensen beter af zijn met psychische hulp :). Wellicht kon hij het niet hebben dat ik Priest speelde ofzo... ik zou het niet weten.

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Daarom accept ik nooit iemand na een potje. Heb zelf ook dat soort verwensingen naar mn hoofd geslingerd gekregen en hoewel je er eigenlijk om moet lachen spookt zoiets toch lang door je hoofd ('wat een idioot' etc). Degenen die je adden voor de leuk zijn te zeldzaam...

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 05:36
http://challonge.com/tweakers8
Ik doe ook wel mee. :)
PCBaas | KoningTimmy#2519
xelfer schreef op zondag 13 december 2015 @ 14:30:
Enige wat ik nog weet van de toernooien is dat ik een keer meerdere games op een rij verloor van PCBaas omdat hij iedere x Pyroblast op het juiste moment topdeckte. :N
:7

[ Voor 5% gewijzigd door PCBaas op 13-12-2015 15:46 ]

5700X | RX 6600

Wil je meedoen? Schrijf je via onderstaande link in:

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-12 12:47

Nitai

Live the life you love.

Ik doet mee! Net ingeschreven, zie sig voor battletag :)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-12 17:38
Ik weet dat er ook wat mensen zijn die best wel een keer mee zouden willen doen maar zichzelf niet zo goed vinden en een beetje terugdeinzen voor al die 'tweaker pro's'.

Er doen wel een aantal mensen met legend cardback mee ja, maar ook een hoop zonder. Je speelt sowieso twee wedstrijdjes en daar kan je een hoop van leren. Ook leuk als je gewoon wat nieuwe contacten aan je friendlist wil toevoegen. Don't be too shy. :)

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• Nieuwevolger
Ik sta ingescheven als felixmek( ook mn battlenet naam), royy maak jij maar alvast je borst nat.
Royy90 schreef op zondag 13 december 2015 @ 14:48:
[...]

Zoals ik zei, wanneer je denkt niet te kunnen spelen in de drie dagen die er gegeven worden kan je beter niet meedoen. Anders moet het hele toernooi weer "wachten" tot deze match is gespeeld. Je moet het samen met je tegenstander afspreken wanneer je gaat spelen. Drie dagen bestaan uit 72 uur, een match van een uurtje lijkt me wel te lukken en anders kan je het toernooi beter overslaan deze keer.
Tenzij je het tournament anders inricht.

Maar best. Veel plezier allemaal.

• Royy90
Nieuwevolger schreef op zondag 13 december 2015 @ 17:09:
Ik sta ingescheven als felixmek( ook mn battlenet naam), royy maak jij maar alvast je borst nat.
Ben ik even blij dat het bracket nog veranderen gaat zodra het toernooi begint :p haha

edit: This bracket is a preview and subject to change until the tournament is started.

[ Voor 12% gewijzigd door Royy90 op 13-12-2015 17:12 ]

PSN Profile

Holy crap... net Lifecoach tegen RDU. RDU ziet zijn win met Zoolock tegen Control Warrior wegglippen, liggen 2 minions op het veld, een Dr. Boom (7/4 geloof ik) en een Fierce Monkey. Hij heeft geen damage om hem te kunnen verslaan, Warrior staat op 5 HP. Toen Knife Juggler > Dark Peddler > Soul Fire > Juggle Face. Echt bizarre RNG.

Dat gezegd, ik vond dat Lifecoach hele slechte keuzes maakte, je zag het ook, sowieso een flinke misplay (hij speelde een Fiery War Axe over een Deaths Bite voor WW, maar ipv eerst met de Deaths Bite aan te vallen, deed hij dit pas met de Axe, waardoor hij 1 durability verziekte), maar hij was ook veel te greedy. Als hij een turn eerder gewoon defensief had gespeeld ipv Dr. Boom te spelen, had hij vrijwel onmogelijk kunnen verliezen. Op turn 7 wanneer je 9 hp hebt en je verkiest Dr. Boom over een taunt, armor up en nog iets anders, dan ben je gewoon verkeerd bezig.
Hij had Justicar al in zijn hand, dus gewoon defensief spelen en dan uit Warlocks range armoren.

[ Voor 51% gewijzigd door Benjamin- op 13-12-2015 19:16 ]

• Sahje
Benjamin- schreef op zondag 13 december 2015 @ 19:12:
Holy crap... net Lifecoach tegen RDU. RDU ziet zijn win met Zoolock tegen Control Warrior wegglippen, liggen 2 minions op het veld, een Dr. Boom (7/4 geloof ik) en een Fierce Monkey. Hij heeft geen damage om hem te kunnen verslaan, Warrior staat op 5 HP. Toen Knife Juggler > Dark Peddler > Soul Fire > Juggle Face. Echt bizarre RNG.

Dat gezegd, ik vond dat Lifecoach hele slechte keuzes maakte, je zag het ook, sowieso een flinke misplay (hij speelde een Fiery War Axe over een Deaths Bite voor WW, maar ipv eerst met de Deaths Bite aan te vallen, deed hij dit pas met de Axe, waardoor hij 1 durability verziekte), maar hij was ook veel te greedy. Als hij een turn eerder gewoon defensief had gespeeld ipv Dr. Boom te spelen, had hij vrijwel onmogelijk kunnen verliezen. Op turn 7 wanneer je 9 hp hebt en je verkiest Dr. Boom over een taunt, armor up en nog iets anders, dan ben je gewoon verkeerd bezig.
Hij had Justicar al in zijn hand, dus gewoon defensief spelen en dan uit Warlocks range armoren.
Not like this... Not like this: http://oddshot.tv/shot/multiplay-hs-2015121318956780

• DarthDavy
Royy90 schreef op zondag 13 december 2015 @ 12:07:
[...]

Grappig want deze maand niet maar eind januari moet ik wel naar miami 8)

• DarthDavy
Tektoon schreef op zondag 13 december 2015 @ 16:42:
Ik weet dat er ook wat mensen zijn die best wel een keer mee zouden willen doen maar zichzelf niet zo goed vinden en een beetje terugdeinzen voor al die 'tweaker pro's'.

Er doen wel een aantal mensen met legend cardback mee ja, maar ook een hoop zonder. Je speelt sowieso twee wedstrijdjes en daar kan je een hoop van leren. Ook leuk als je gewoon wat nieuwe contacten aan je friendlist wil toevoegen. Don't be too shy. :)
Lol volgens mij zit thijsnl niet op tweakers :P het zit hier vol met middelmatige spelers (waaronder yours truly ) en een paar daar net boven.

Pros zitten hier echt niet dus don't be shy. :P

DarthDavy schreef op zondag 13 december 2015 @ 19:26:
[...]

Lol volgens mij zit thijsnl niet op tweakers :P het zit hier vol met middelmatige spelers (waaronder yours truly ) en een paar daar net boven.

Pros zitten hier echt niet dus don't be shy. :P
Ik zie het anders. Hier zitten een aantal spelers met veel potentie. Maar vaak is het tijd dat er voor zorgt dat je blijft hangen op je niveau. ;)

• DarthDavy
astie schreef op zondag 13 december 2015 @ 19:28:
[...]

Ik zie het anders. Hier zitten een aantal spelers met veel potentie. Maar vaak is het tijd dat er voor zorgt dat je blijft hangen op je niveau. ;)
Euhm... da's eigenlijk net hetgeen ik ook vind hoor. ;)

En om het nog eens anders te zeggen: laat me maar tegen de tweakers "pro's" spelen. Als ik win, kan ik komen opscheppen >:)

Effe serieus: ik zie eigenlijk in de competitieve hearthstone scene weinig spelers die echt "pro" zijn. Versta me niet verkeerd: echte topspelers zoalsThijsNL vind ik echt beter dan wat ik ooit zo kunnen. En zo zijn er nog wel een paar, maar ik ga me niet laten verleiden tot een lijstje, want dan vergeet je iemand en dan begint er een eindeloze discussie :p

Maar niemand zou bang mogen zijn om aan dit toernooi deel te nemen. En dat zou je nooit mogen zijn: je leert er op zijn minst gewoon iets van.

[...]

Dat sowieso. HS is een spel wat voor een groot deel om de grind draait. Enerzijds heb je de grind nodig om legend te worden en anderzijds helpt het grinden je om te weten wat er in de meta speelt en hoe je daar het beste mee om kan gaan.
[...]

En daarom heet het ook een e-sport.

De ene heeft een hogere potentie dan de ander, maar het veelvuldig doen zorgt ervoor dat je vooruit blijft gaan.

Benjamin- schreef op zondag 13 december 2015 @ 20:13:
[...]

En daarom heet het ook een e-sport.

De ene heeft een hogere potentie dan de ander, maar het veelvuldig doen zorgt ervoor dat je vooruit blijft gaan.
Een vereiste daarvoor is wel dat de skillpiek hoger is dan de potentie van een grote groep spelers. Als 1000+ spelers even goed in een spel kunnen zijn, dan wordt het eSports aspect nogal lastig.

Ik beweer hier overigens niet dat dit in HS het geval is, maar ik vind het wel een belangrijke kanttekening.

Zelf vind ik de belangrijkste maatstaf altijd: "kan een willekeurige speler van de beste speler van de wereld winnen in het gangbare competitieve formaat?" Is het antwoord hierop: "Ja", dan vind ik het spel niet echt geschikt als eSport. Is het antwoord hierop: "Nee, niet in een miljoen jaar", dan is het spel voor mij geschikt als eSport. Dit is in ieder geval hoe ik er persoonlijk naar kijk en waar ik naar op zoek ben als ik games competitief wil spelen.

17 deelnemers inmiddels. _/-\o_ _/-\o_ Prachtig mooi aantal al maar kunnen er altijd meer bij. 8) 8)
17 deelnemers betekend dat de uiteindelijke winnaar +/- 7 games moet spelen!

Wil je meedoen? Schrijf je via onderstaande link in:

[ Voor 11% gewijzigd door Astie op 13-12-2015 21:51 ]

Echt hoe wil je veel potjes verliezen? Een Mech Mage te maken met Mimiron's Head. 8)7

Ik heb nog steeds een golden Mimirons (uit een pakje en heb nooit de normale gehad), en wilde hem toch eens proberen. Met die Gorillabot heb je nog meer Mechs. Maar is echt gewoon totaal niet te doen, ik kan amper 2 minions op het veld houden, laat staan 3.
Nu moet ik ook wel zeggen dat ik wel hele ongelukkige potjes had, maar toch.

Gorillabot werkt trouwens wel leuk hoor, voordeel is echt dat je een mech kan kiezen die je op dat moment wilt. Je kan hem het beste vergelijken met Azure Drake, en die plek neemt die dan ook in, maar het verschil is dat met Azure Drake dat je lategame gewoon een lage mana kaart kan krijgen of bijvoorbeeld een spell, terwijl je met Gorilla een veel duurdere kaart kan kiezen zodat die past bij je mana curve. Dingen zoals Foe Reaper of Sneeds zijn zo fijn om te kiezen late game.

Ik wil nog wel meer proberen met mech decks, wil een Blingtron deck eigenlijk maken, nadeel is dat Blingtron 1 van de 2 legendaries is die ik niet heb uit GvG. Maar ik wil echt al heel erg lang een soort van Freeze Mech deck maken, dus ook Water Elementals, maar ook mogelijk Ice Lances, en dan kijken of ik daar ergens synergy in kan vinden.

• Royy90
Benjamin- schreef op zondag 13 december 2015 @ 21:55:
Echt hoe wil je veel potjes verliezen? Een Mech Mage te maken met Mimiron's Head. 8)7

Ik heb nog steeds een golden Mimirons (uit een pakje en heb nooit de normale gehad), en wilde hem toch eens proberen. Met die Gorillabot heb je nog meer Mechs. Maar is echt gewoon totaal niet te doen, ik kan amper 2 minions op het veld houden, laat staan 3.
Nu moet ik ook wel zeggen dat ik wel hele ongelukkige potjes had, maar toch.

Gorillabot werkt trouwens wel leuk hoor, voordeel is echt dat je een mech kan kiezen die je op dat moment wilt. Je kan hem het beste vergelijken met Azure Drake, en die plek neemt die dan ook in, maar het verschil is dat met Azure Drake dat je lategame gewoon een lage mana kaart kan krijgen of bijvoorbeeld een spell, terwijl je met Gorilla een veel duurdere kaart kan kiezen zodat die past bij je mana curve. Dingen zoals Foe Reaper of Sneeds zijn zo fijn om te kiezen late game.

Ik wil nog wel meer proberen met mech decks, wil een Blingtron deck eigenlijk maken, nadeel is dat Blingtron 1 van de 2 legendaries is die ik niet heb uit GvG. Maar ik wil echt al heel erg lang een soort van Freeze Mech deck maken, dus ook Water Elementals, maar ook mogelijk Ice Lances, en dan kijken of ik daar ergens synergy in kan vinden.
Gek idee hoor,, maar als je het wil spelen voor de fun, probeer eens een rogue met zn stealth spells. Moet mogelijk zijn dan lijkt me :)

PSN Profile

• DarthDavy
Royy90 schreef op zondag 13 december 2015 @ 22:05:
[...]

Gek idee hoor,, maar als je het wil spelen voor de fun, probeer eens een rogue met zn stealth spells. Moet mogelijk zijn dan lijkt me :)
Summoning stone, geef het stealth en ga maar eens zot :p

DarthDavy schreef op zondag 13 december 2015 @ 22:07:
[...]

Summoning stone, geef het stealth en ga maar eens zot :p
Ik heb een Trolden video gezien waar Mal'Ganis stealth had :+
Dat was wel fun

[...]

Ik heb geen liefde voor Rogue, de enige class die ik minder heb gespeeld is Hunter. :P

Verder niet echt een gek idee, een jaar terug speelde ik al een Freeze Mech deck, maar ook toen miste ik al een Blingtron. Maar de combinatie met Ice Lances werkte nog bijzonder goed, want je kan heel veel burst damage doen, maar ook sterkte vijanden uitschakelen met bijvoorbeeld Snow Chugger + Ice Lance. Of zelfs met dingen zoals Cone of Cold. Ik weet in ieder geval dat ik toen 7 activators had voor Ice Lance.

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-12 18:21
[...]

Ik heb een all stealth gimmick deck geprobeerd, maar dat werkte niet erg goed :P

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:44

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Leuk idee t toernooi. Benieuwd hoe kansloos ik ga zijn als erg causal speler.

• DrParanoid
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-01-2022
En weer legend :) elke maand stukje eerder! Nu legend rank grinden :'(

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-12 19:38
DrParanoid schreef op maandag 14 december 2015 @ 08:06:
En weer legend :) elke maand stukje eerder! Nu legend rank grinden :'(
Grats man! Legend ranks grinden of nu meer fun/experimentele decks spelen.
Ik zelf was na 3 dagen rank 5, nu aan het sukkelen op rank 4. Hopelijk word ik deze week legend :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

• Bekse
An1mA schreef op maandag 14 december 2015 @ 08:44:
[...]

Ik zelf was na 3 dagen rank 5, nu aan het sukkelen op rank 4. Hopelijk word ik deze week legend :)
Gratz DrParanoid!
Gisteren uitgekomen op Rank 3. Ik hoop ook op legend deze week :)

• The_Butler
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21-12 22:57
Wat is de meta aan het doen atm rond rank 5? Ik hang een beetje rond 10 maar ben aan het experimenteren met een priest deckje - Deamon Zoo werkte voor geen meter meer. Ben al wel een paar mill rogues tegen gekomen met die golden monkey map.... ik wilde er bijna een in leven houden gewoon om te zien wat er zou gebeuren.

at your service

• DrParanoid
An1mA schreef op maandag 14 december 2015 @ 08:44:
[...]

Bekse schreef op maandag 14 december 2015 @ 08:52:
[...]

Gratz DrParanoid!
Gisteren uitgekomen op Rank 3. Ik hoop ook op legend deze week :)
Tx :) zei idd net ook al ergens anders, denk dat ik mijn complete deck list leeg gooi en met decks ga spelen die ik nog wil spelen.

Legend is een hard doel voor me elke maand, top 100 daarna is een bonusje dus kan genoeg leuk spelen zo met nieuwe decks :)

(deck list zat vol, allemaal verschillende decks gebruikt in grind to legend, niets specifiek meer gespeeld dan de ander, hou van variatie)

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-12 15:22
hoeveel games moet je ongeveer spelen voordat je Legend kan raken btw?

nothing stops this train

• PaYnE81
  • Laatst online: 16-12 11:18

PaYnE81

XBL VandalizerNL

Dat is niet echt te zeggen in een aantal games denk ik, ligt er aan of je win/loss streaks hebt bijvoorbeeld, gewoon lekker spelen :)

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12-12 14:24

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

PaYnE81 schreef op maandag 14 december 2015 @ 10:07:
Dat is niet echt te zeggen in een aantal games denk ik, ligt er aan of je win/loss streaks hebt bijvoorbeeld, gewoon lekker spelen :)
Win/loss streaks krijg je niet boven rank 5 geloof ik. En rank 5 - legend schijnt pas de echte grind te zijn :P

• Sahje
Kol Nedra schreef op maandag 14 december 2015 @ 10:06:
hoeveel games moet je ongeveer spelen voordat je Legend kan raken btw?
Dit is volledig afhankelijk van je winrate. Maar ruwe berekeningen zeggen:
60% winrate: 130 games
55% winrate: 260 games
53% winrate: 434 games
52% winrate: 650 games
51% winrate: 1294 games

• DrParanoid
Heb het dit seizoen in +/- 160 games gedaan, vorig seizoen waren dit rond de 220. Boven de rank 5 idd geen winstreaks, en je moet gewoon een beetje geluk hebben met wat je tegenkomt.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-12 15:22
dat zijn een hoop potjes ^^
ik denk dat ik maximaal maar aan 80-100 games per maand kom ^^

nothing stops this train

• Sahje
Kol Nedra schreef op maandag 14 december 2015 @ 10:11:
Dan kan je maar beter een winrate van 65% hebben. In mijn legend run tijdens de zomervakantie (want dan heb je wel de tijd) kostte het met me +/- 260 potjes met een 54% winrate met Patron. De berekeningen kloppen dus wel aardig.

https://tempostorm.com/he...beginning-of-the-loe-meta

De nieuwe Meta Snapshot is ook weer uit. Aggro Shaman nog steeds het top ladderdeck schijnbaar. Is wel een lekker grinddeck in ieder geval. Games duren geen 20 minuten maar max 8.
Kol Nedra schreef op maandag 14 december 2015 @ 10:11:
Same here. In November heb ik 77 games gespeeld en in Oktober 83. Zo blijft de game voor mij nog wel een beetje fun. Op dit moment speel ik ook vnl. andere games.

• Royy90
The_Butler schreef op maandag 14 december 2015 @ 09:14:
Wat is de meta aan het doen atm rond rank 5? Ik hang een beetje rond 10 maar ben aan het experimenteren met een priest deckje - Deamon Zoo werkte voor geen meter meer. Ben al wel een paar mill rogues tegen gekomen met die golden monkey map.... ik wilde er bijna een in leven houden gewoon om te zien wat er zou gebeuren.
Na LoE toch wel verschillend. Fatigue warriors met golden monkey, aggro shaman, druid, verdwaalde hunter, enz enz. Op zich vind ik het best wel mooi dat nu de meta wat breder is geworden, hopelijk blijft het zo.

PSN Profile

• Bekse
Royy90 schreef op maandag 14 december 2015 @ 13:46:
[...]

Na LoE toch wel verschillend. Fatigue warriors met golden monkey, aggro shaman, druid, verdwaalde hunter, enz enz. Op zich vind ik het best wel mooi dat nu de meta wat breder is geworden, hopelijk blijft het zo.
Ben ik het helemaal mee eens. Ik kom midrange druid / midrange paladin / aggro druid / secretdin / warrior / malylock / renolock / zoolock / aggro shaman etc etc tegen. Echt ongelooflijk veel variatie. En dat is op Rank 4 , 3 en 2

• Royy90
En een mooie 12-1 te pakken in arena. Had het in eerste instantie niet verwacht met dit deck maar na de 3-1 heb ik er 9 op rij kunnen winnen :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Z3rtRIxuMhDE8CHlzPMPtOt0/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/yJwmR9bL3Bp4Z5X3u2OSsLqL/thumb.png

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/G9oENl1lg1wa5PvBl53z9hoB/thumb.png

Had een pakje, golden healing wave, golden frothing berserker en zo'n 300 gold.
In het pakje zat nog een Neptulon en een golden cobra shot.

[ Voor 7% gewijzigd door Royy90 op 14-12-2015 14:28 ]

PSN Profile

• Bekse
Royy90 schreef op maandag 14 december 2015 @ 14:27:
En een mooie 12-1 te pakken in arena. Had het in eerste instantie niet verwacht met dit deck maar na de 3-1 heb ik er 9 op rij kunnen winnen :)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Netjes hoor!

• RoricNormannum
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-04 15:01
Royy90 schreef op maandag 14 december 2015 @ 14:27:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

oei wel heel weinig 2 drops maar verder wel een erg sterke deck :)

• Royy90
Klopt, 5 drops waren ook niet om naar huis te schrijven hoor :) Zie wel vaker dat ik met zulke decks betere resultaten heb dan een deck met legendaries en goede curve :P

PSN Profile

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-12 12:54
Heel suf maar sinds ik Legend ben geworden en met deze cardback speel is mijn winrate hoger in Arena.
Ik hou geen statistieken bij maar zit bijna op 6 gemiddeld denk ik. Kan me eigenlijk al geen run meer herinneren onder de vier de laatste tijd.

Nu vraag ik me af of mensen misschien anders spelen tegen mij als Legend speler waardoor ze meer fouten maken? Of is het toeval , of is er iets anders aan de hand? Andere theorie is dat minder goede spelers Arena spelen nu je een random pakje krijgt.

• Tomski1986
Ben ik nu de enige die met al die nieuwe expansions Arena een hele hoop bagger vindt?
Van mij mogen ze er eens een vast aantal legendaries, epics, rares en commons ingooien..
Het is gewoon te veel luck-based.. Doe daar dan ook nog eens slechte matchmaking bij en het is gewoon aartsmoeilijk en frustrerend terwijl de Dr. Booms je in je eerste spel naar je oren vliegen..

• Royy90
SeamusXanthus schreef op maandag 14 december 2015 @ 17:13:
Heel suf maar sinds ik Legend ben geworden en met deze cardback speel is mijn winrate hoger in Arena.
Ik hou geen statistieken bij maar zit bijna op 6 gemiddeld denk ik. Kan me eigenlijk al geen run meer herinneren onder de vier de laatste tijd.

Nu vraag ik me af of mensen misschien anders spelen tegen mij als Legend speler waardoor ze meer fouten maken? Of is het toeval , of is er iets anders aan de hand? Andere theorie is dat minder goede spelers Arena spelen nu je een random pakje krijgt.
Toen ik zelf nog geen legend had aangetikt lang geleden had ik wel zoiets van, oei iemand met een legend cardback. Maar na zoveel seizoenen kan ik me niet voorstellen dat dit nog het geval is. Daar komt bij dat 6 wins nog niet zo supersoon is(ook niet slecht hoor, zo bedoel ik het niet).. Kwam vandaag na op 10 wins iemand tegen, voegt ie me toe en blijkt die rank 22 te zijn. Het heeft dus ook gewoon te maken met de arena draw en de keuzes van jezelf/tegenstander. Je kan ook echt beter in arena worden door dat gewoon meer arena te gaan spelen. Hierdoor leer je het beter te spelen en daardoor zal je dus ook meer wins halen.
Tomski1986 schreef op maandag 14 december 2015 @ 17:45:
Ben ik nu de enige die met al die nieuwe expansions Arena een hele hoop bagger vindt?
Van mij mogen ze er eens een vast aantal legendaries, epics, rares en commons ingooien..
Het is gewoon te veel luck-based.. Doe daar dan ook nog eens slechte matchmaking bij en het is gewoon aartsmoeilijk en frustrerend terwijl de Dr. Booms je in je eerste spel naar je oren vliegen..
Ik vind arena juist beter geworden. Warrior heeft er bijvoorbeeld paar goede toevoegingen bij, hierdoor is hij denk ik niet meer de zwakste hero in de arena. Match-making is volgens mij prima, je wordt gewoon gematched met een tegenstander met ongeveer evenveel wins/loses. Als het trouwens voor iedereen aartsmoeilijk en frustrerend is dan is het toch weer prima balanced?

PSN Profile

• 108rogar
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12:51
Ik vond arena altijd al bagger. ;) Vast aantal legendaries enzo gaat weinig helpen denk ik, want er zijn ook veel slechte legendaries. Laatste keer dat ik arena deed had ik 11 wins met alleen maar commons en rares.
Ik heb eerlijk gezegd al in geen eeuwigheid arena meer gedaan :o. Zelf vind ik het in arena vooral jammer dat de kansdistributie van je draft zo uiteen kan lopen. Daarnaast vind ik het ook jammer dat je niet zelf kan kiezen wat voor pakje je als reward krijgt.

[ Voor 60% gewijzigd door xelfer op 14-12-2015 18:09 ]

• Tomski1986
Royy90 schreef op maandag 14 december 2015 @ 18:01:
[...]

Toen ik zelf nog geen legend had aangetikt lang geleden had ik wel zoiets van, oei iemand met een legend cardback. Maar na zoveel seizoenen kan ik me niet voorstellen dat dit nog het geval is. Daar komt bij dat 6 wins nog niet zo supersoon is(ook niet slecht hoor, zo bedoel ik het niet).. Kwam vandaag na op 10 wins iemand tegen, voegt ie me toe en blijkt die rank 22 te zijn. Het heeft dus ook gewoon te maken met de arena draw en de keuzes van jezelf/tegenstander. Je kan ook echt beter in arena worden door dat gewoon meer arena te gaan spelen. Hierdoor leer je het beter te spelen en daardoor zal je dus ook meer wins halen.

[...]

Ik vind arena juist beter geworden. Warrior heeft er bijvoorbeeld paar goede toevoegingen bij, hierdoor is hij denk ik niet meer de zwakste hero in de arena. Match-making is volgens mij prima, je wordt gewoon gematched met een tegenstander met ongeveer evenveel wins/loses. Als het trouwens voor iedereen aartsmoeilijk en frustrerend is dan is het toch weer prima balanced?
Idd, evenveel wins / loses maar het had beter geweest op equal skill..

• ruurd v.
xelfer schreef op maandag 14 december 2015 @ 18:05:
Ik heb eerlijk gezegd al in geen eeuwigheid arena meer gedaan :o. Zelf vind ik het in arena vooral jammer dat de kansdistributie van je draft zo uiteen kan lopen. Daarnaast vind ik het ook jammer dat je niet zelf kan kiezen wat voor pakje je als reward krijgt.
Die draft is bij mij inderdaad vaak ook ruk, in het begin heb nog wel eens zo'n arena deck picker gebruikt, maar dat leidde niet toch echt meer wins. Even over die pack keuze bij arena, ik heb denk ik in de laatste 10 run alleen maar TgT packs gekregen. Is dat toeval of is het toch geen random pack meer?

• Royy90
Kreeg vandaag een gvg van arena dus gewoon random.

PSN Profile

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 05:36
Voor degene die hun winrate per kaart (zowel drawn als played) willen bekijken:
http://www.filedropper.com/deckanalyzerinclloe

Het werkt met Hearthstone Deck Tracker logs. Ik heb het hiervandaan: https://www.reddit.com/r/...e_rank_1_legend_with_the/ maar ik heb vandaag zelf in de source code dingen aangepast zodat het niet meer crashed met LoE kaarten. Het enige wat ik overigens heb veranderd is de lijst met kaarten, daar heb ik de LoE kaarten aan toegevoegd en het geheel toen opnieuw compiled.

Dit heb ik erbij gezet:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/tKUchV3.png
Ik ben alleen niet zeker van de code voor Murloc Tinyfin, maar daar komen we vanzelf achter. :P

Hoe het werkt:
- type %appdata% in windows verkenner
- zet de rar file in de folder C:\Users\????\AppData\Roaming\HearthstoneDeckTracker en pak hem daar uit zodat de folder "deck analyzer" er tussen staat
- open deck_analyzer.exe

:7

[ Voor 9% gewijzigd door PCBaas op 14-12-2015 20:45 ]

5700X | RX 6600

Pagina: 1 ... 22 ... 181 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.