Voorlopig is het enige deck waar ik deze kaart in gebruikt ga zien worden is een fatique warrior deck. Versus control mirrors is het fijn je laatste kaarten om te zetten van Acolytes en Shield Blocks naar (hopelijk) meer high impact kaarten. Daarbij voegt het aan dit deck een 4-drop toe wat het deck erg prettig vind en shufflet het extra kaarten in het deck zodat je minder snel in fatique komt.Benjamin- schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 10:57:
Je moet dan ook echt een specifiek deck maken hiervoor, misschien dat het in een soort van fatigue deck werkt, die je laatste kaarten nog even omzet tot heavy hitters.
Ik denk trouwens wel dat het goed is om te kijken naar de stats van kaarten, Elise is een 3/5 voor 4 mana, wat zeer redelijk is, en Golden Monkey is 6/6 met taunt voor 4 mana, wat extreem goed is. De kaart zelf is dan wel 2 mana.
Maargoed, het is en blijft RNG, ik zag Sjow gisteren met 2x Hemet, 2x Mimirons en een Thalnos, tegelijkertijd won hij wel doordat hij een Ysera had gekregen door diezelfde combo.
Ik zie deze kaart alleen in Fatique Priest of Fatique mage niet shinen, die hebben toch andere win-conditions gebaseerd rondom fatique. Mogelijk dat de kaart in RenoLock ook nog naar voren komt. Die heeft als grote voordeel dat je sneller bij die onderste helft van je kaarten bent en heeft regelmatig een relatief grote hand met situational spells.