Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 22:36
Nou mensen, verwacht niet teveel van het Arthas avontuur. Eerste pot geprobeerd om er iets leuks van te maken met warlock om na vijf frustrerende potjes te schakelen naar zoo en in één keer te winnen. Zelfde met warrior: Kel'thuzad +0/7 taunt en TLK valt niet meer aan zodat je attack-verdubbelende dragon na een paar beurten kan OTK'en. Druid is gewoon Jade al ben je kansloos als je geen ramp trekt.

Het is gewoon een kwestie van conceden tot je de juiste starthand hebt en klaar. Zeer teleurstellende finale van wat toch een leuke adventure leek... -O-

EDIT: priest is vrij eenvoudig want er is geen penalty en voor shaman heb ik gewoon de quest gebruikt.

[ Voor 8% gewijzigd door Tektoon op 25-08-2017 02:39 ]

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:53

Nitai

Live the life you love.

Ik heb er ook weinig plezier aan, hoogtepunt was de reactie toen ik the Lich King speelde :+
Heb tot nu toe Priest, Warrior en Mage gehaald.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChimaeraNL
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 27-08 20:54
Ik log net in bij Hearthstone, en krijg 2000 dust 8)7 ? Iemand enig idee waarom dat is, ik kan niks vinden op de site van Hearthstone... Maargoed, mij hoor je niet klagen erover :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:42
Nou ik heb minder geluk tegen de lich king : ( krijg hem niet verslagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rule
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-08 11:24
ChimaeraNL schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 08:04:
Ik log net in bij Hearthstone, en krijg 2000 dust 8)7 ? Iemand enig idee waarom dat is, ik kan niks vinden op de site van Hearthstone... Maargoed, mij hoor je niet klagen erover :P .
Je hebt waarschijnlijk een mail gehad 2-3 weken geleden dat je 40+ packs hebt geopend en geen legendary hebt gekregen ' pity pack' ofzoiets. ter compensatie die 2000 dust.
Tektoon schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 01:05:
Nou mensen, verwacht niet teveel van het Arthas avontuur. Eerste pot geprobeerd om er iets leuks van te maken met warlock om na vijf frustrerende potjes te schakelen naar zoo en in één keer te winnen. Zelfde met warrior: Kel'thuzad +0/7 taunt en TLK valt niet meer aan zodat je attack-verdubbelende dragon na een paar beurten kan OTK'en. Druid is gewoon Jade al ben je kansloos als je geen ramp trekt.

Het is gewoon een kwestie van conceden tot je de juiste starthand hebt en klaar. Zeer teleurstellende finale van wat toch een leuke adventure leek... -O-

EDIT: priest is vrij eenvoudig want er is geen penalty en voor shaman heb ik gewoon de quest gebruikt.
Is hij niet gewoon bugged dan ofzo? dat ze dat in de loop van de dag fixen?

[ Voor 47% gewijzigd door Rule op 25-08-2017 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rule
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-08 11:24
Oop double.. delete pls

[ Voor 96% gewijzigd door Rule op 25-08-2017 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 08:06:
Nou ik heb minder geluk tegen de lich king : ( krijg hem niet verslagen
Ook niet met Priest? Dat was gewoon een standaard Kazzakus Priest die ik gebruikte, first try down. Warrior was best klote, meer dan 5 tries, uiteindelijk met perfect draw 4x brawl dankzij deadmans hand en grote minions gewonnen. Was tegen fatigue aan, nog een beurt en ik was dood. Mage heb ik met flamewalker, wat secrets en vooral mirror image gewonnen. Nu ben ik een beetje aan het failen met Hunter....pffff wat is dat vervelend zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Nitai schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 09:42:
[...]

Ook niet met Priest? Dat was gewoon een standaard Kazzakus Priest die ik gebruikte, first try down. Warrior was best klote, meer dan 5 tries, uiteindelijk met perfect draw 4x brawl dankzij deadmans hand en grote minions gewonnen. Was tegen fatigue aan, nog een beurt en ik was dood. Mage heb ik met flamewalker, wat secrets en vooral mirror image gewonnen. Nu ben ik een beetje aan het failen met Hunter....pffff wat is dat vervelend zeg.
Zou jij je priest deck willen posten? Ik probeer het nu maar het lukt mij ook met Priest totaal niet haha.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
ChimaeraNL schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 08:04:
https://imgur.com/gallery/upx1a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-09 08:24

Kasai

Legendary

Met mijn Tempo tempo warriror deck geprobeerd, werd hem niet :')

In mijn pauze even met Priest proberen denk ik.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Ik heb nu Druid en Shaman gehaald.. de overige classes ga ik nog wel proberen later.

Ik heb in ieder geval al wel alle classes een game gestart om te kijken wat t deed in de beginbeurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Ik snap er echt niks van. Priest, Paladin, Warrior, Druid geprobeerd. Easy win decks van hearthpwn. Verlies keer, op keer, op keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 10:01:
[...]

Zou jij je priest deck willen posten? Ik probeer het nu maar het lukt mij ook met Priest totaal niet haha.
### ShadowReno
# Class: Priest
# Format: Wild
#
# 1x (1) Northshire Cleric
# 1x (1) Potion of Madness
# 1x (1) Power Word: Shield
# 1x (1) Zombie Chow
# 1x (2) Doomsayer
# 1x (2) Golakka Crawler
# 1x (2) Radiant Elemental
# 1x (2) Shadow Visions
# 1x (2) Shadow Word: Pain
# 1x (3) Brann Bronzebeard
# 1x (3) Deathlord
# 1x (3) Kabal Talonpriest
# 1x (3) Shadow Word: Death
# 1x (3) Stonehill Defender
# 1x (3) Velen's Chosen
# 1x (4) Kazakus
# 1x (4) Piloted Shredder
# 1x (5) Azure Drake
# 1x (5) Elise the Trailblazer
# 1x (5) Holy Nova
# 1x (5) Raza the Chained
# 1x (5) Sludge Belcher
# 1x (6) Entomb
# 1x (6) Lightbomb
# 1x (6) Reno Jackson
# 1x (6) Sylvanas Windrunner
# 1x (8) Primordial Drake
# 1x (8) Shadowreaper Anduin
# 1x (9) Obsidian Statue
# 1x (10) N'Zoth, the Corruptor
#
AAEBAZ/HAh6KAeUEuQbJBtMK1wryDLkN2Q3+DYEOjw+SD5AQwxaFF8cX4KwCg7sCtbsC2LsC8LsC0cEC2MECm8IC5MICyccCz8cC5swCkNMCAAA=
#
# To use this deck, copy it to your clipboard and create a new deck in Hearthstone

Je ziet, goloka etc zit er nog in, maar ik speel hiermee in Wild en had het deck niet aangepast voor TLK. De aanpassingen die ik zou doen zou wel een dragon potion er in zetten ipv entomb (en die ook met shadow visions trekken) en misschien ook die 4 mana resurrect kaart om een Obsidian Statue opnieuw te summonen. Genoeg boardclears, misschien kun je beter een horror erin plaatsen om die 2/6 te clearen.
En als je Raza hebt en Anduin, niet bang zijn om te switchen. Die damage is insane. Houd wel Reno tot na je de 2/6 hebt gecleared, want daarna wordt z'n hero power elke keer +1 damage naar je face.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Nitai schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 11:10:
[...]

Je ziet, goloka etc zit er nog in, maar ik speel hiermee in Wild en had het deck niet aangepast voor TLK. De aanpassingen die ik zou doen zou wel een dragon potion er in zetten ipv entomb (en die ook met shadow visions trekken) en misschien ook die 4 mana resurrect kaart om een Obsidian Statue opnieuw te summonen. Genoeg boardclears, misschien kun je beter een horror erin plaatsen om die 2/6 te clearen.
En als je Raza hebt en Anduin, niet bang zijn om te switchen. Die damage is insane. Houd wel Reno tot na je de 2/6 hebt gecleared, want daarna wordt z'n hero power elke keer +1 damage naar je face.
Thanks ik ga 'm proberen :) uiteindelijk na veel pogingen de Lich King verslagen met een murloc paladin. Ik was de hele ochtend al bezig :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
hmm tot nu 3x geprobeerd met gewone decks en 3x na een poging gewonnen :)

- Jade Druid
- DK Anduin
- old school dreastead lock

bij lock was het nog even spannend maar toen ik Mal'ganis trok, kon hij niks meer. Laatste turn stond hij op 7 leven en topdeckte die de DK removal kaart (leven voor removal). Hij speelde die op Mal'Ganis en game over.

[ Voor 4% gewijzigd door Mofkees op 25-08-2017 11:37 ]

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Ik ga vooral fout wanneer hij Frostmourne speelt. Immune telkens 5 damage en zoveel 2/6 minions op het board.. ik kan daar weinig tegen. En als hij een hoop minions heeft en anti-magic shell speelt..

[ Voor 18% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 25-08-2017 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 11:37:
Ik ga vooral fout wanneer hij Frostmourne speelt. Immune telkens 5 damage en zoveel 2/6 minions op het board.. ik kan daar weinig tegen. En als hij een hoop minions heeft en anti-magic shell speelt..
Shadow word horror, eventueel met pint-size potion.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:07
vind de rewards wel magertjes als je lichking killed.
Ik had net zoals bij de prologue een legendary verwacht :/

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tektoon
Je krijgt een nieuwe alt hero! Maar dan moet je dus wel ff doorspelen.
Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 11:37:
Bij de meeste classes tot nu toe geldt dat je die Frostmourne mechanic moet misbruiken. Hij valt niet meer aan met de minions die hij op turn 6 speelt dus dan heb je een gratis beurt om het bord vol te bouwen. Met warrior brawl je en laat je die ene 2/6 leven tot hij gaat fatiguen en jij kan hitten met 255 damage. Met Mal'Ghanis cancel je de daaropvolgende heropower.
De aggro/zoo decks doen het goed omdat je dan meteen boardcontrol hebt. Dit werkt met priest precies hetzelfde (maar dan moet je dus wel wat op het bord hebben). Ik heb het met big priest gedaan: barnes > statue > servitude. Ook die moet je dus wel ff trekken voor turn 4.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/cACAjEzl.png
Rule schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 08:26:
[...]
Is hij niet gewoon bugged dan ofzo? dat ze dat in de loop van de dag fixen?
Nee, zo gaat dat met adventures. Frustratie in ruil voor te abusen mechanics.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Met priest was ie wel erg ez, maar je hebt dan ook geen penalty, behalve de silence van emotes :')

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
mwoh... abusen lijkt me niet de bedoeling ?:) nu ook Rogue gehaald me een Jade set na 3 poging.

wel aan 't strugglen met Warrior... Ook mage lijkt me wat wazig met 1hp, pfff

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:02
Mofkees schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 12:48:
mwoh... abusen lijkt me niet de bedoeling ?:) nu ook Rogue gehaald me een Jade set na 3 poging.

wel aan 't strugglen met Warrior... Ook mage lijkt me wat wazig met 1hp, pfff
Mage: Kabal lackey and counterspell op T1 ;)

of Mana bind >:)

[ Voor 3% gewijzigd door louzy82 op 25-08-2017 13:24 ]

Louzy#2475

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lanfear89
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Haha, als je de Lich king kaart speelt vs de Lich king hebben ze een mooie interactie. Iets met "Hello handsome" _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
mwoh... abusen lijkt me niet de bedoeling ?:)
wel aan 't strugglen met Warrior...
bedoel ik. Nog een paar potjes en je gaat die 0/7 truc ook 'abusen'. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Lanfear89 schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 13:33:
Haha, als je de Lich king kaart speelt vs de Lich king hebben ze een mooie interactie. Iets met "Hello handsome" _/-\o_ _/-\o_
Tegen Syndragosa krijg je ook commentaar:

iets in de trend van ''traitor''
misschien is bij elke icecrown boss wel een interactie met de lich king kaart

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kol Nedra schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 15:57:
Tegen Syndragosa krijg je ook commentaar:

iets in de trend van ''traitor''
misschien is bij elke icecrown boss wel een interactie met de lich king kaart
Een prince droppen tegen de Blood queen is ook geniaal; Betrayer! Turn in your fangs!

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Tektoon schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 13:52:
[...]

[...]

bedoel ik. Nog een paar potjes en je gaat die 0/7 truc ook 'abusen'. ;)
Ik heb het met een alarmobot gedaan :D Elke keer een dikke minion, was zo gepiept :D
Lanfear89 schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 13:33:
Dat zei ik, maar ik dacht, ik zal maar niet spoileren wat ie precies zegt :P ;)

Ik moet overigens zeggen dat de art van als je het met een class haalt wel erg mooi is. Zie je eindelijk wat er achter die DK qua art zit.

[ Voor 46% gewijzigd door Nitai op 25-08-2017 18:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mijn ervaring met Pirate Warrior is dat ik zo vaak zo slecht pak dat ik maar moet doen alsof ik Control Warrior speel :D.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/7tdbuxQ.jpg

En dan nog t8 winnen ondanks dat ik de eerste 3 beurten niets kon doen :D.

[ Voor 18% gewijzigd door xelfer op 25-08-2017 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Laatst online: 08-09 08:55
En dan nog zeggen dat de meta diverse is:

Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/FgKmsoj.png

Dit is de ergste meta ooit.
Alle decks die +50% winrate hebben zijn ofwel jade druid ofwel aggro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tomski1986 schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 18:54:
De meeste meta's waren zo hoor. Ik denk dat we relatief verwend waren met de meta in de vorige expansion, waarbij de variatie relatief groot was.

Het zit gewoon in de design van HS. Het spel is in de basis ontworpen als casual kaartspel met een hoog fun gehalte. De game modi die je kan spelen zijn echter gericht op het grinden en winnen van zo veel mogelijk potjes. Hierbij kies je of voor het snelste deck met een degelijke winrate of voor het deck met de hoogste winrate.

Door de powercreep is het misschien nu wat extremer maar een dominant deck en een hele berg aggro is er altijd al geweest.

Zeker aggro....... face hunter, undertaker smorc, smorc shaman, vomit paladin, zoo lock, pirate warrior etc zijn er al jaren en ze zijn al jaren tier 1.

[ Voor 16% gewijzigd door xelfer op 25-08-2017 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Tomski1986 schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 18:54:
Nee dat was de Mech Mage tijd.... had bijna m'n iPad in twee gevouwen zo erg was dat. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 16-09 04:58
Pfff, Warrior Lich King is kut als je die scaled Nightmare niet hebt.

Edit: gelukt met Patron Warrior!

[ Voor 20% gewijzigd door mosselmossel op 25-08-2017 21:20 ]

Battletag: Iigy#2192

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nitai schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 19:10:
[...]

Nee dat was de Mech Mage tijd.... had bijna m'n iPad in twee gevouwen zo erg was dat. :+
GVG bevatte veel design flaws en een erge power creep tov Classic. Was geen goede tijd voor HS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mosselmossel schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 20:30:
Pfff, Warrior Lich King is kut als je die scaled Nightmare niet hebt.

Edit: gelukt met Patron Warrior!
Ik geloof ook niet dat ik het leuk vind...om die portrait te halen is het zo te zien een kwestie van de juiste kaarten hebben en de juist draw grinden. Ik ben heel benieuwd of er decks online gaan komen met Standard only kaarten zonder veel epics en legendaries.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 21:33:
[...]

Ik geloof ook niet dat ik het leuk vind...om die portrait te halen is het zo te zien een kwestie van de juiste kaarten hebben en de juist draw grinden. Ik ben heel benieuwd of er decks online gaan komen met Standard only kaarten zonder veel epics en legendaries.
Ik ga zelf wachten tot er ez pz guides op sites als hearthpwn te vinden staan en dan farm ik de king daar wel mee plat :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xelfer schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 22:07:
Ik ga zelf wachten tot er ez pz guides op sites als hearthpwn te vinden staan en dan farm ik de king daar wel mee plat :).
Het zal me benieuwen of er guides gaan verschijnen die betaalbaar zijn voor casual / semi-casual spelers. Vooralsnog krijg ik er een pay-to-win gevoel bij.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 22:17:
[...]

Het zal me benieuwen of er guides gaan verschijnen die betaalbaar zijn voor casual / semi-casual spelers. Vooralsnog krijg ik er een pay-to-win gevoel bij.
Ja ik heb met mijn vrijwel complete collectie makkelijk praten. Voor mij is het met name iets waar ik niet teveel tijd in wil stoppen.

Ik heb de heroic raids van voorgaande adventures ook nog niet gecleared, puur omdat ik het niet heel erg interessante content vind.

Ik zit nu weer eens door de lijst van TFT kaarten te bladeren en het valt me echt op hoe bizar veel van dezelfde design flaws er deze expansion toch weer gemaakt zijn. Zeker Druid hebben ze echt niet goed over nagedacht. Letterlijk iedere tegenstander vanaf rank 15 is tot nu toe ook Druid geweest :D.

[ Voor 20% gewijzigd door xelfer op 25-08-2017 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 21:33:
[...]

Ik heb The Litch King nu verslagen met Druid, Roque, Paladin, Priest en Warlock zonder ook maar een seconde op internet te zoeken naar de makkelijkste decks. Puur met homebrew decks. Ik vons het totaal niet afhankelijk van de juiste draws (op mage na). Een goed counterdeck in elkaar knutselen en zo langzaam door te tweaken The Litch King goed te grazen nemen.
Ik vind het een leuke uitdaging waar ik al vele uren aan heb gespendeerd.

Sommige zijn met aggro decks te verslaan, verder kom je zonder dure kaarten niet ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik probeer het nu met de Kelthuzad en Public Defender bug, maar heb in de afgelopen 11 tries nog geen Kel'thuzad mogen pakken.

Ben nu maar geswitcht naar net zo lang restarten tot ik Kel'thuzad in mijn beginhand heb.

Na 1 class The Lich King doen voor het pakje vind ik het al zo saai worden dat ik denk dat ik die hero maar laat voor wat het is.

Onafgebroken van t1 tot en met t7 doet TLK gewoon iedere beurt exact hetzelfde.

Jade Druid schijnt overigens een min of meer 100% winrate te hebben tegen de King, dus als je enkel de challenge 1 keer wilt doen voor een pakje :).

[ Voor 47% gewijzigd door xelfer op 26-08-2017 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Ik moet nog 2 puntjes tot rank 15. Iemand enig idee welk deck erg sterk is op dit moment voor dat laatste kleine beetje? Ik wil niet graag weer helemaal terugvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Piet_Piraat7 schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 09:01:
Ik moet nog 2 puntjes tot rank 15. Iemand enig idee welk deck erg sterk is op dit moment voor dat laatste kleine beetje? Ik wil niet graag weer helemaal terugvallen.
Druid en alles wat smorced (bv Pirate Warrior of Murloc Paladin).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeciesXX
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:50
Piet_Piraat7 schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 09:01:
Ik gebruik momenteel Lyra / Kaza priest van Kibler, en het is erg leuk om te spelen, en goede winrate (rank 20-10 heb ik 80%+ gehaald). Je moet het wel leren spelen, wellicht wat potjes bekijken op youtube van Kibler :). Hierbij de link: http://www.hearthpwn.com/...dard-priest-frozen-throne

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mosselmossel
Jeuj

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/3fYu7Kc.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

@mosselmossel Grats man! Ik ben er ook bijna! :) Alleen Warlock nog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nitai schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 09:22:
@mosselmossel Grats man! Ik ben er ook bijna! :) Alleen Warlock nog.
Ik moet nog Paladin en Warlock.

Smorcen werkt met 80% van de decks ezpz. Tis enkel puur hopen dat ie geen T6 Blizzard heeft (wat ie in 80% vd gevallen wel heeft).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Zo die is ook weer binnen :) Enjoyable? nee niet echt...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/VBOqUlXXVjSqFkrxTDMXkbKR/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nitai schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 09:59:
Zo die is ook weer binnen :) Enjoyable? nee niet echt...

[afbeelding]
Ik heb hem ook binnen. Enjoyable? Zeker niet.

Er waren 3 makkelijke manieren om hem te verslaan:

spoiler:
1. Aggro smorcen met murlocs (Warlock, Hunter, Shaman, Rogue, Mage)
2. Glitchen (Priest, Warrior, Paladin)
3. Overpowered deck spelen (Jade Druid)

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Ik had maar 1 manier om te winnen, en dat was dat de tegenstander dom was. Hij had met een minion en hero power for Eye for an Eye en Nobel Sacrifice kunnen testen, maar ipv was hij greedy en dacht even snel lethal te kunnen pakken. Helaas. :P

Tevens had ik hem wel kunnen verslaan (als hij niet dom was) als ik iets meer geluk had met mijn draw, had nog heel wat antwoorden in mijn deck zitten. Maargoed alsnog gewonnen. :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/XUk3AuGHkG8X0f1GxphnsHYt/full.png

[ Voor 8% gewijzigd door Benjamin- op 26-08-2017 14:50 ]

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Ik heb alleen nog priest, druid en rogue gehaald. Voor rogue dat Murloc smorc deck gebruikt :(

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-09 10:46

Satom

Verzamel ervaringen

Hier alleen nog maar Hunter, Rogue en Shaman te gaan. Sommigen zijn wel heen makkelijk door de glitch :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChimaeraNL
Wat is de glitch waar jullie het over hebben? Ik heb nog veel te weinig kaarten in m'n collectie om hier aan te beginnen _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ChimaeraNL schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 18:19:
Wat is de glitch waar jullie het over hebben? Ik heb nog veel te weinig kaarten in m'n collectie om hier aan te beginnen _O-
spoiler:
Er zijn bepaalde kaarten waarbij The Lich King niet aanvalt met Frostmourne, zoals een board met een lege Tirion of een combo van Kel'thuzad met een 0/7 taunt. Hierdoor bugged de fight en doet The Lich King niets meer zolang Frostmourne nog in play is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Krijg je aan het eind van het seizoen nog iets voor je rank trouwens?

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Wii4all schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 19:15:
Krijg je aan het eind van het seizoen nog iets voor je rank trouwens?
https://hearthstone.gamepedia.com/Ranked

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 16:54
Heb op NA de Lich king net ook verslagen met alle 9 heroes.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/kGpufEf_d.jpg?maxwidth=640&shape=thumb&fidelity=high

Binnenkort ook maar eens op EU proberen. Er zijn inmiddels al aardig wat budget decks te vinden op Hearthpwn.
Het is een behoorlijke challenge, maar dusdanig dat je in een aantal gevallen net zo lang moet restarten tot je de god hand mulligant. Niet per se leuk om te spelen dus.. :)

[ Voor 10% gewijzigd door ruurd v. op 26-08-2017 22:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Nog hunter en mage voor Arthas. Wat een bullshit zeg, ze hebben bij Hearthstone toch wel zelf zoiets gehad van, ok dit is niet moeilijk, maar gewoon irritant.

Edit; ennn klaar. Net op tijd voor moto 3 :+

[ Voor 13% gewijzigd door Kasai op 27-08-2017 13:30 ]

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Het is gewoon knap hoe vaak mijn Evolve kaart helemaal onder in het deck ligt, gaat alle logica aan statistieken voorbij

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Mijn grootste probleem met de Lich King challenge is dat ze een kaart als Mindbreaker gewoon keihard niets laten doen. Een kaart die juist in je deck zou moeten terechtkomen (na een paar keer proberen), wordt niet creatief op gereageerd, nee, gewoon negeren. Dat terwijl de Lich King harde removal heeft. Laat 'em alles op alles zetten om 'em te removen in plaats van lazy-programmer-/ignore. Het wapen indestructable maken is ook zoiets. Het straft anticiperen op wat er in een solo encounter gaat komen af, in plaats van het aan te moedigen.

Wat mij betreft is een goeie solo encounter er eentje waar je aan begint, die je een paar keer verliest (al dan niet op de twist in de encounter), waarna je je deck aanpast en gaat techen om vervolgens te kunnen winnen. De Lich King encounter doet het wat dat betreft gewoon niet goed; alle creatieve tech counters worden genegeerd dus je wint alleen door glitches of OP smorc. Enorme gemiste kans...al de encounters van de voorgaande weken waren wat mij betreft beter.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06:22
even aan het klooien in wild met Ress priest

Army of the dead uit mn LK gekregen nou ja had een betere kaart kunnen spelen maar mn tegenstander die was lekker aan het BMen omdat ie redelijk alles kon slopen wat ik speelde dus ik had wel zin in een troll actie.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/M9SFKLJLtDRmLRKnkOuhNbQ1/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Intussen heb ik Arthas ook binnen op NA. EU zit halverwege. Moet zeggen dat ik het vele restarten wel vervelend vind, maar ja, het was bij de eerdere adventures niet veel anders. Ofwel veel te makkelijk ofwel frustrerend.

Eigenlijk vond ik alleen de Mage potten echt leuk om te spelen. Met reno-mage is het goed te doen; je hebt geen specifieke starthand nodig en er zijn verschillende mogelijkheden om er doorheen te komen. Zowel met een 'duur' deck als een budget deck.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
ik heb lich king maar 1x verslagen atm met de warrior
over 1 a 2 weken doe ik de rest wel met behulp van net decks.....Als Lich King vals speelt doe ik het ook :+

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:02
Ik ben gisteren een Arena run gestart met Druid (ik speel normaliter nooit Druid).
Ultimate infestation is echt een game winner. Helaas 'maar' 1 mogen draften.

[ Voor 11% gewijzigd door louzy82 op 28-08-2017 08:21 ]

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wel grappig om te zien dat de meta in standaard nog steeds vrijwel volledig bestaat uit decks die OP zijn door veel MSOG kaarten. De sets daarna hebben die decks enkel een klein beetje beter gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Tektoon schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 02:09:
Eigenlijk vond ik alleen de Mage potten echt leuk om te spelen. Met reno-mage is het goed te doen; je hebt geen specifieke starthand nodig en er zijn verschillende mogelijkheden om er doorheen te komen. Zowel met een 'duur' deck als een budget deck.
Om even op m'n eigen opmerking te reageren: inmiddels heb ik op beide accounts Arthas binnen en ik stel m'n mening wat naar boven bij. Bijna alles is uiteraard te rushen met murlocs maar dan moet je veel restarten voor de juiste starthand anders pak je TLK niet in voor turn 7.
Voor elk deck dat wel voorbij turn 7 wil gaan is doomsayer een must-pick: op turn 6 veeg 'ie het board + frostmourne mooi op. Decks die ik leuk vond om te spelen (heb een paar nieuwe geprobeerd / meerdere wins):

Reno mage:
reno + heal kaarten als illuminator, refreshment vendor, apothecary, tournament medic, animated armor en healbot. Finishers kan je laten afhangen van je deck: frost lick met alex of juist antonidas met ronin. Kel'thuzad met ragnaros kan ook, net als medivh. Zolang je een frostbolt of een ice armor speelt in het begin zit je goed. Je trekt vanzelf meer heal en uiteindelijk reno. Ik verlies deze pot verder alleen als ik met een lege hand zit op turn 7/8/9. Dan krijg net die 2/6jes weg en begint hij te burnen en heb je niks om druk mee te zetten.

Evolution shaman:
lekker goedkoop en werkt goed als je de murloc quest niet hebt. Eggs zijn goed hier. Soms kan je op turn 6 al evolven maar ik houd het board schoon en speel een doomsayer (of twee) in zijn frostmourne en doppel/evolve dan meteen daarna.

Reno warlock:
Krul editie met Gul'dangerous maar zoo kan ook. Mal'ghanis is goed in deze battle. Violet illusionist ook. Reno is optioneel hier. Krul > Nether > Gul'dangerous en beuken maar. Met zoo kan je rustig door die 2/6jes heen eten.

Verder zijn de priest/druid decks ook normale ranked decks waarmee je goede kans hebt dus die hoef je ook niet non-stop te restarten. Ik weet niet of ik 'm zo goed vind als LoE maar ik vind 'm wel veel beter dan bijvoorbeeld ONiK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wel bijzonder dat de meta in 'play' mode (casual) gewoon nog meer smorc is dan in ranked :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-09 17:10

skoozie

SCSI

xelfer schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 18:53:
[...]

spoiler:
Er zijn bepaalde kaarten waarbij The Lich King niet aanvalt met Frostmourne, zoals een board met een lege Tirion of een combo van Kel'thuzad met een 0/7 taunt. Hierdoor bugged de fight en doet The Lich King niets meer zolang Frostmourne nog in play is.
er is ook een glitch voor Warlock
spoiler:
Murlocs, en dan een Spawn of N'Zothn Taunt geven. daarna bord vol bouwen en de frostmourne fase alsuiten door een Power Overwhelming+Shadowflame op je Spawn of N'Zoth.
ik gebruikte: http://www.hearthpwn.com/...murloc-no-gentle-megasaur , met een tinyfin vervangen door Shadowflame

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor Warlock vroeg ik me af hoe het einde van Frostmourne interaction met Defile is.

Street Trickster + Tuskarr Fisherman + Defile:
  1. tick voor 3 damage -> Tuskarr Fisherman dies
  2. tick voor 3 damage -> Trapped souls all die
  3. tick voor 3 damage -> Street Trickster dies
  4. tick voor 1 damage
Wat ik me afvraag is of de Frostmourne deathrattle na 2 of na 4 komt. Als die al na 2 komt is het een hele mooie clear mechanic voor Warlock; Frostmourne direct van tafel en nog 4 damage op wat er terugkomt, wat gezien de minion in z'n deck doorgaans wel een clear moet zijn.

Mocht de deathrattle pas na 4 komen dan is wellicht Treachery op Doomsayer een interessante optie; eventueel een Skellemancer de turn ervoor spelen, grote kans dat hij die laat liggen en dat je dus Frostmourne cleart en een 8/8 over hebt.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-08-2024
Ik heb een renolock deck gebruikt. Krul into malghanis en je neemt geen dmg meer... ging vrij vlot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BobbyDgtl schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 10:07:
Ik heb een renolock deck gebruikt. Krul into malghanis en je neemt geen dmg meer... ging vrij vlot.
Tja...maar daar noem je even 3 legendaries die ik niet heb in één zin :+

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-09 17:10

skoozie

SCSI

Zarhrezz schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 10:36:
[...]

Tja...maar daar noem je even 3 legendaries die ik niet heb in één zin :+
Daarom ben ik voor het murloc deck gegaan met toegevoegde shadowflame voor als ik niet voor T7 gewonnen had

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!
skoozie schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 10:49:
Daarom ben ik voor het murloc deck gegaan met toegevoegde shadowflame voor als ik niet voor T7 gewonnen had
Kan ik zien...best kans dat ik een aantal classes inderdaad met de murloc package ga doen. Maar goed, iets met motivatie. Ik heb gisteren wat zitten prutsen op rank 15 met een secrets / Arcane Golems / Simulacrum deck en dat was wel leuk (ondanks dat ik nauwelijks een game gewonnen heb).

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Gister voor het eerst sinds april weer eens HS gespeeld.. in letterlijk één avond van rank 21 naar 5.

Vooral veel dezelfde decks, lijkt wel of niemand zelfs iets bedenkt :P

Ik doe ook niet ingewikkeld, lekker laf pirate warrior.. turn 4 winnen of conceden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Predje schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 12:49:
Ik doe ook niet ingewikkeld, lekker laf pirate warrior.. turn 4 winnen of conceden.
In de ramp / Jade Druid meta zoals we nu hebben werkt dat inderdaad prima...waarschijnlijk zelfs beter dan in de voorgaande maanden.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Zarhrezz schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 12:53:
[...]

In de ramp / Jade Druid meta zoals we nu hebben werkt dat inderdaad prima...waarschijnlijk zelfs beter dan in de voorgaande maanden.
Maar het is toch jammer!

Dure decks waar je bij na moet denken gaan simpwel niet in een paar uur naar rank5.

Pak ik gewoon een leeghoofd deck dan glij ik door de ranks.

Het speelt ergens ook wel lekker hoor, weinig frustratie. Of ik win heel snel zonder dat mijn tegenstander iets kan doen of ik concede gewoon omdat ie toevallig wel een taunt trekt.

Dat is natuurlijk al altijd aan de hand met aggro, maar je zou willen dat het spelletje wat leuker was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh, ik denk dat iedereen het wel met je eens is hoor...maar ja, het is een tragere meta geworden waar Druid in diverse vormen zwaar dominant is. In veel gevallen krijg je rond turn 6-7 toch wel de eerste Ultimate Infestation op je dak. De beste manier om dit te voorkomen is zorgen dat je turn 6 klaar bent...het is helaas niet anders op het moment. Ik zie (ook) liever een meta met sterke midrange...agro is dan niet interessant en een goed control deck dat goed gespeeld wordt is ook kansrijk.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Predje schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 12:57:
[...]
Pak ik gewoon een leeghoofd deck dan glij ik door de ranks.
Predje schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 12:57:
[...]
maar je zou willen dat het spelletje wat leuker was.
Goh, zou er een verband zijn? 8)7

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• mosselmossel
w00p w00p, ook een golden Warrior. Vijfde golden portrait.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/gBopEJu.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tektoon schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 19:01:
[...]

[...]

Goh, zou er een verband zijn? 8)7
Dat is het probleem met een game waarin design fouten zitten. Druid is te sterk en je kan ze alleen outsmorcen.

Dus iedereen speelt smorc of Druid.

Of je speelt zoals ik op troll ranks met random fun decks en concede gewoon gelijk tegen de Jaids en andere vomitkoningen. Maar dan haal je helaas geen glimmende Epic aan het einde van de maand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smurfinmark
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 16-09 13:40
xelfer schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 21:00:
[...]

Dat is het probleem met een game waarin design fouten zitten. Druid is te sterk en je kan ze alleen outsmorcen.

Dus iedereen speelt smorc of Druid.

Of je speelt zoals ik op troll ranks met random fun decks en concede gewoon gelijk tegen de Jaids en andere vomitkoningen. Maar dan haal je helaas geen glimmende Epic aan het einde van de maand.
Is een beetje overdreven weer hé?

Ik heb vorige maand met handbuff Paladin rank 5 aangetikt, deze keer is het met Big Priest gelukt.
De match-ups tegen Smorc zijn in beide gevallen OK, tegen Druid met Pally ook OK (zeker met Geist), met Priest moet je eigenlijk snel Barnes vinden, dan kun je ze pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

mosselmossel schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 20:59:
w00p w00p, ook een golden Warrior. Vijfde golden portrait.

[afbeelding]
Imo de vetste! Met welk deck heb je de laatste wins gegrind.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Een meta waarin Druid zó dominant is (en voorheen Shaman) zou Blizzard toch veel sneller aan moeten pakken? Ik snap dat oprecht niet. Luister naar je community en pas kaarten aan, schaaf ze wat bij. In plaats daar van moeten we het doen met jaarlijkse rotaties en bij hele hoge uitzondering een nerf (na lang gezeur op forums). Met een game als dit zijn kleine balance patches zo simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChimaeraNL
Kasai schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 08:45:
[...]

Imo de vetste! Met welk deck heb je de laatste wins gegrind.
Ik zie een Ship's Cannon en een Mortal Strike, dus ik vrees Pirate Warrior :+ .
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 08:49:
Een meta waarin Druid zó dominant is (en voorheen Shaman) zou Blizzard toch veel sneller aan moeten pakken? Ik snap dat oprecht niet. Luister naar je community en pas kaarten aan, schaaf ze wat bij. In plaats daar van moeten we het doen met jaarlijkse rotaties en bij hele hoge uitzondering een nerf (na lang gezeur op forums). Met een game als dit zijn kleine balance patches zo simpel.
De komende drie weken zijn diverse voorronden voor Hearthstone kampioenschappen, dus de kans is klein dat er nu iets gaat gebeuren. De pro's moeten immers hun decks kunnen samenstellen.

[ Voor 56% gewijzigd door ChimaeraNL op 30-08-2017 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
ChimaeraNL schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 08:59:
De komende drie weken zijn diverse voorronden voor Hearthstone kampioenschappen, dus de kans is klein dat er nu iets gaat gebeuren. De pro's moeten immers hun decks kunnen samenstellen.
Dat snap ik, maar ze schafen überhaupt niet/nauwelijks hun kaarten bij ondanks kritiek uit de community. Het gaat niet om de drie weken nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

ChimaeraNL schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 08:59:
[...]

Ik zie een Ship's Cannon en een Mortal Strike, dus ik vrees Pirate Warrior :+ .
Ik zie nu pas het wild icoontje lol :D

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-09 09:57
Ik ben sindskort ook begonnen met spelen. Dit topic al aardig doorgenomen (niet alle 648 pagina's :+) en er stonden zeker aardig wat handige tips bij.
Ik heb de hero's verslagen op Normal en Expert niveau en ben aan het proberen om alle hero's naar level 10 te krijgen. Toch vond ik het lastig om verder te gaan, op zich is het levelen naar 10 wel leuk en leer je wat kaarten van de hero kennen, maar tegen decks met meer rare, epic en legendary kaarten begin ik niks.
Hebben jullie nog tips om verder te gaan? Kan ik het beste op 1 hero richten en dan kaarten voor dat deck proberen te craften of is het beter om een paar keer de arena in te gaan in de hoop daar meer kaarten te winne, zodat mijn verzameling wat groter wordt?

PSN: Curvaa_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChimaeraNL
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 09:06:
[...]

Dat snap ik, maar ze schafen überhaupt niet/nauwelijks hun kaarten bij ondanks kritiek uit de community. Het gaat niet om de drie weken nu.
Oh ik ben het verder helemaal met je eens hoor. Het is gewoon ronduit klote dat heel de meta zich vormt naar 1 class die duidelijk overpowered is. Ik wilde alleen maar aangeven dat er (waarschijnlijk) niks gaat veranderen de komende drie weken :'( . Het is nog steeds Druid dat de klok slaat.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/LzuwZJR.png

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Curva schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 09:12:
Hebben jullie nog tips om verder te gaan? Kan ik het beste op 1 hero richten en dan kaarten voor dat deck proberen te craften of is het beter om een paar keer de arena in te gaan in de hoop daar meer kaarten te winne, zodat mijn verzameling wat groter wordt?
Er zijn wat budget mage deckjes als je op google zoekt die vooral basic kaarten gebruiken (die jij dus al hebt). Daar leg ik het soms tegen af met mijn berg aan epics en legendaries :) verder veel geduld hebben. Je zult tegen mensen spelen die een veel grotere kaarten collectie hebben dan jij de komende tijd en dat is lang niet altijd leuk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ChimaeraNL
Curva schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 09:12:
Ik ben sindskort ook begonnen met spelen. Dit topic al aardig doorgenomen (niet alle 648 pagina's :+) en er stonden zeker aardig wat handige tips bij.
Ik heb de hero's verslagen op Normal en Expert niveau en ben aan het proberen om alle hero's naar level 10 te krijgen. Toch vond ik het lastig om verder te gaan, op zich is het levelen naar 10 wel leuk en leer je wat kaarten van de hero kennen, maar tegen decks met meer rare, epic en legendary kaarten begin ik niks.
Ik zou deze guide ook even doornemen, erg handig: http://www.hearthstonetop...free-play-f2p-guide-2017/ .

Ik speel nu zelf zo'n vier maanden, en ik kan op dit moment ook nog heel weinig decks bouwen die tier 1 zijn (zou wel kunnen als ik flink ga disenchanten en craften, maar op de lange termijn is dat een beetje zonde). Ik heb me zelf ook gefocused op 1 class: Mage. De basic-kaarten daarvan zijn erg goed en komen ook veel terug in de goede decks. Daarnaast had ik het geluk dat ik sterke Mage kaarten uit pakjes kreeg, zoals Pyroblast, Iceblock, Arcanologist etc.

Zelf heb ik nu Rank 5 bereikt met Hunter. Deze class heeft weinig tot geen epics/legendaries nodig om te kunnen shinen (al is de meta Hunter nu niet erg gunstig gezind, op ranks 20-25 zou het moeten kunnen werken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
Kasai schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 09:08:
[...]

Ik zie nu pas het wild icoontje lol :D
Inderdaad met PW op Wild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Ach, waarom jezelf het moeilijk maken? Ik had het nog old school met CW gehaald, maar m'n laatste hero's heb ik ook gewoon smorc gespeeld (Hunter en Shaman) in Wild :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
Nitai schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 09:30:
[...]

Ach, waarom jezelf het moeilijk maken? Ik had het nog old school met CW gehaald, maar m'n laatste hero's heb ik ook gewoon smorc gespeeld (Hunter en Shaman) in Wild :D
Hier kon je gewoon dik 20 potjes spelen in anderhalf uur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
smurfinmark schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 08:42:
[...]

Is een beetje overdreven weer hé?

Ik heb vorige maand met handbuff Paladin rank 5 aangetikt, deze keer is het met Big Priest gelukt.
De match-ups tegen Smorc zijn in beide gevallen OK, tegen Druid met Pally ook OK (zeker met Geist), met Priest moet je eigenlijk snel Barnes vinden, dan kun je ze pakken.
Nouja....
Quote from Blizzard
Drawing cards is powerful in Hearthstone, and Ancient of Lore easily found its way into nearly every popular Druid deck. We’d like Druid players to feel that other cards can compete with Ancient of Lore, so we’ve reduced the number of cards drawn from 2 to 1.
En toen maakten ze Ultimate Infestation. _O-
77 van de 77 spelers in de HCT hebben Druid in hun lineup. Gelukkig mag je wel 1 class bannen, dus waarschijnlijk zullen we Druid niet veel zien.

Je kan ongetwijfeld winnen met een deck dat niet Druid of smorc is, maar dan ben je volgens de statistics trackers wel in de minderheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Ik heb mezelf beloofd warrior naar 500 wins te tillen, maar pirate warrior spelen vind ik zo saai :(

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
Kasai schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 10:29:
[...]

Ik heb mezelf beloofd warrior naar 500 wins te tillen, maar pirate warrior spelen vind ik zo saai :(
Ik hoefde nog maar iets van 40 wins te farmen ofzo. Dus het duurde niet al te lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb de eerste 400 wins met Warrior als CW gehaald (wat echt 2 jaar duurde) en toen in 1,5e dag de laatste 100 wins gesmorced als een piraat.

In de Druid meta wil ik ook helemaal geen control meer spelen. Dan moet ik een deck gaan bouwen wat puur wint van Druid en daar beleef ik weing plezier aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

xelfer schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 10:41:
Ik heb de eerste 400 wins met Warrior als CW gehaald (wat echt 2 jaar duurde) en toen in 1,5e dag de laatste 100 wins gesmorced als een piraat.

In de Druid meta wil ik ook helemaal geen control meer spelen. Dan moet ik een deck gaan bouwen wat puur wint van Druid en daar beleef ik weing plezier aan.
Highlander Priest vind je niks?

Atlas#22744

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smurfinmark
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 16-09 13:40
xelfer schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 10:14:
[...]

Nouja....

[...]

En toen maakten ze Ultimate Infestation. _O-
77 van de 77 spelers in de HCT hebben Druid in hun lineup. Gelukkig mag je wel 1 class bannen, dus waarschijnlijk zullen we Druid niet veel zien.

Je kan ongetwijfeld winnen met een deck dat niet Druid of smorc is, maar dan ben je volgens de statistics trackers wel in de minderheid.
Ik reageerde op je opmerking dat het of Smorc, of Druid is voor jou om op rank 5 te komen. Dat is dus niet zo. Ik zie ook regelmatig streamers met andere lijsten op de Legen ranks het prima doen.

Dat Druid op dit moment sterk is, is nogal duidelijk. De hele Jade mechanic zou ook niet zo'n probleem zijn, zie bv Shaman lists met de Jade mechanic, ware het niet dat ze Jade Idol gemaakt hebben.
Dat creeërt icm met card-draw, eerst Auctioneer, nu Infestation, een end-game waar vrijwel niet van te winnen valt. Dat maakt het spelen van andere control-decks nogal lastig, je moet dan Geist gaan techen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
smurfinmark schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 11:02:
[...]
Ik reageerde op je opmerking dat het of Smorc, of Druid is voor jou om op rank 5 te komen. Dat is dus niet zo. Ik zie ook regelmatig streamers met andere lijsten op de Legen ranks het prima doen.
Ah ja. Ik probeer zelf helemaal geen rank 5 te halen. Ik speel gewoon mijn quests en wat casual decks. Sta nu wel 19-1 naar rank 11 met Pirate Warrior, maar na 20 potjes ben ik het ook echt helemaal beu.

Ik zou ongetwijfeld ook met een ander deck relatief succes kunnen halen. Maar alle decks zijn in de basis slechter dan Druid of smorc (of smorc Druid :D).

Druid heeft objectief gezien de beste kaarten in HS en met smorc kan je het snelste farmen.
Kasai schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 10:45:
[...]
Highlander Priest vind je niks?
Ik vind dat deck te weinig diepgang bieden. Het is vaak gewoon net zo lang creature removal spelen totdat je iemand neer kan cheesen met een grote minion. Dan speel ik liever Big Priest, ook al is dat misschien een minder sterk deck.
ChimaeraNL schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 09:17:
[...]

Oh ik ben het verder helemaal met je eens hoor. Het is gewoon ronduit klote dat heel de meta zich vormt naar 1 class die duidelijk overpowered is. Ik wilde alleen maar aangeven dat er (waarschijnlijk) niks gaat veranderen de komende drie weken :'( . Het is nog steeds Druid dat de klok slaat.

[afbeelding]
Blijkbaar kan je dus het beste op rank 20 t/m 17 zitten voor een gevarieerde game.

[ Voor 21% gewijzigd door xelfer op 30-08-2017 11:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19-09 13:28
Normaal heb ik na 50 packs nog geen legendary, nu met nieuwe expansion 14 packs geopend en direct 4 legendaries..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Hilarische brawl met de nieuwe kaarten. Je kan Mysterious Jaina spelen: Violet Illusionist > Glacial Mysteries. :Y

EDIT: sjezus... rank 5, het was nog nooit zo'n zware bevalling. 84 games moeten spelen deze maand @ 59% winrate (vanaf de expansion gemeten) ten opzichte van 74% de vorige keer. Ik had de laatste week echt ongelooflijke pech. Tussendoor ook nog even met druid gespeeld maar de winrate daarvan kwam uiteindelijk niet boven de 45% uit. Ook daar véél pech. :(
Nou ja, morgen nog een dagje genieten met Burgle-Reno-N'zoth-C'thun-Voss rogue en dan zit iedereen weer op elkaars lip op rank 17.

[ Voor 68% gewijzigd door Tektoon op 31-08-2017 00:28 ]

Pagina: 1 ... 162 ... 181 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.