Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Chief
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 20-11 11:50
quote:
Kasai schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 15:09:
[...]

DK Anduin wordt pas echt leuk (imo) met Raza the chained, lastige is dat je dan een Highlander deck gaat spelen en je vrije dure kaarten nodig hebt.

Welke legendaries heb je nog meer?
Ik heb net de kracht van deze combo mogen ervaren met mijn dragon priest. Holy crap wat was dat pijnlijk.......

• Piet_Piraat7
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 11:48
N'zoth is bij een rogue niet leuk meer : (. Niks mis met de kaart zelf hoor, maar shadowstep en gang up zorgen bij mij gisteren voor 5x een N'zoth die telkens weer allemaal taunt minions terug haalt. Daar is echt niets tegen te beginnen.

I got caught taking a pee in the local swimming pool. The lifeguard yelled at me so loud, I nearly fell in.

• Chief
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 20-11 11:50
quote:
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 07:33:
N'zoth is bij een rogue niet leuk meer : (. Niks mis met de kaart zelf hoor, maar shadowstep en gang up zorgen bij mij gisteren voor 5x een N'zoth die telkens weer allemaal taunt minions terug haalt. Daar is echt niets tegen te beginnen.
Wees gerust, zo'n scenario kom je niet vaak tegen :)

• Xanthian
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 13:00
Ik denk dat ik klaar ben met craften.
Gisteren nog Velen gecraft voor Razakus Priest en dat bevalt erg goed.
Het geeft je net even iets meer burst wat je kan reden.

Ik mis nog:

- Bolvar
- Professor Putricide
- Prince Kalaseth
- Lillian Voss
- Archbishop Benedictus

En ik heb nog 6000 dust over, dus mocht er nog iets onverwachts goed worden dan kan ik die kaart altijd nog craften. Maar ik wil eigenlijk wel met een flinke lading dust naar de volgende expansion.

Ik ga nog wel packs kopen tot dat ik een legendary krijg en daarna ga ik weer sparen voor de volgende expansion.

• Kasai
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 12:35

Kasai

Legendary

Ik zit te denken de volgende kaarten te craften;

Pyros
Gul'Dangerous
Malfurion
Ultimate infest

Dan heb ik 6 Death Knight kaarten en paar leuke decks om te spelen :)

Atlas#22744

Nou ik weet ook nog niet welke kaarten ik erbij ga craften alleen weet ik wel steeds beter welke ik niet ga craften.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• Xanthian
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 13:00
quote:
Kasai schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 09:01:
Ik zit te denken de volgende kaarten te craften;

Pyros
Gul'Dangerous
Malfurion
Ultimate infest

Dan heb ik 6 Death Knight kaarten en paar leuke decks om te spelen :)
Ultimate Infestation zou ik sowieso craften, meest OP druid kaart in deze expansion.
De rest ligt aan je zelf, net wat je wilt. Pyros is misschien nog het minste van allemaal maar ik vind art van Pyros wel erg mooi.

Ik laatst op Turn 6 al Ultimate Infestation kunnen gebruiken in Jade Druid. 2x Ramp + Innervate.
Daarna krijg je genoeg card draw voor de rest van de game.

• Kasai

Kasai

Legendary

quote:
Xanthian schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 09:59:
[...]

Ultimate Infestation zou ik sowieso craften, meest OP druid kaart in deze expansion.
De rest ligt aan je zelf, net wat je wilt. Pyros is misschien nog het minste van allemaal maar ik vind art van Pyros wel erg mooi.

Ik laatst op Turn 6 al Ultimate Infestation kunnen gebruiken in Jade Druid. 2x Ramp + Innervate.
Ik heb die al 1 x gold :p Maar idd hele zieke kaart.

Elemental Frost lich Jaina is gewoon erg cool, pyros craften is wellicht beetje overdreven. Aan de andere kant heb nog 12k dust + en moet nog op mass disenchant drukken en mijn gouwe nat pagle disenchanten :+

Atlas#22744

Gisteren had ik de laatste crap legendary uit de set uit mijn pakje gehaald (Archbishop Benedictus), wat betekent dat ik vanaf nu enkel nog "goede" legendaries uit mijn pakjes kan halen. *O*

Note: Ik mis nog een groot deel van de DK heroes en Arfus.

PSN: Xelferz

• Piet_Piraat7
quote:
xelfer schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 11:17:
Gisteren had ik de laatste crap legendary uit de set uit mijn pakje gehaald (Archbishop Benedictus), wat betekent dat ik vanaf nu enkel nog "goede" legendaries uit mijn pakjes kan halen. *O*

Note: Ik mis nog een groot deel van de DK heroes en Arfus.
Ik had Arfus en de Lich King card text verkeerd begrepen :') ik dacht dat je een random DK kaart kreeg, als in DK Rexxar. Achteraf beetje dom. Het zou niet logisch zijn om Jaina ineens te vervangen met DK Rexxar.

I got caught taking a pee in the local swimming pool. The lifeguard yelled at me so loud, I nearly fell in.

• Nitai
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 12:12

Nitai

Club 9

quote:
Xanthian schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 09:59:
[...]

Pyros is ook een fijne kaart in Nzoth decks en nu met Jaina helemaal, zijn allemaal elementals namelijk.

Vinnu#2173

• Kasai

Kasai

Legendary

quote:
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 12:06:
[...]

Ik had Arfus en de Lich King card text verkeerd begrepen :') ik dacht dat je een random DK kaart kreeg, als in DK Rexxar. Achteraf beetje dom. Het zou niet logisch zijn om Jaina ineens te vervangen met DK Rexxar.
Kibler dacht het ook bij de reveal stream, niks doms aan :)

Atlas#22744

• ChimaeraNL
  • Registratie: april 2017
  • Laatst online: 08:24

ChimaeraNL

ChimaeraNL#2414

*gejat van Reddit*

Druids vormen op dit moment 42,3% van de decks op rank 1, 32% op legend, en uberhaupt zo'n 30% gemiddeld op ranks Legend-5 :/ .

Dus...of er komt binnenkort een hard counterdeck opzetten, of het is Shaman 2.0. We gaan het meemaken.

<GOT> Zarhrezz#2885

• mosselmossel
  • Registratie: juni 2016
  • Laatst online: 11:45
Jezus. Ik kan best een potje hearthstone spelen. Ben echt niet goed, maar Arena daar snap ik totaal niks van. Ik red het gewoon nooit. Nu ook weer, sinds KFT: 1-3, 2-3, 2-3, 1-3, 0-3.

Battletag: Iigy#2192

• Bartske
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 20-11 15:05

Bartske

Valar Morghulis

quote:
mosselmossel schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 17:08:
Jezus. Ik kan best een potje hearthstone spelen. Ben echt niet goed, maar Arena daar snap ik totaal niks van. Ik red het gewoon nooit. Nu ook weer, sinds KFT: 1-3, 2-3, 2-3, 1-3, 0-3.
Arena is ook wel anders dan constructed, je hebt daar toch andere 'skills' voor nodig dan bijvoorbeeld een jade druid deck in elkaar zetten (gedeeltelijk van internet halen) en dan goed spelen. (niet dat ik er zelf heel goed in ben, haal meestal 3 wins ofzo en 1x 12 wins toen het nog beta was :P).

"A tale is never so good that ale won't make it better."

• Mofkees
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 07:07
quote:
hier 10(Lock met DK)/5(Pal)/9(ziek mage deck!)/8 (mage)

dacht dat arena juist simpeler was geworden... :)

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

quote:
Het is te leren. :) Grinning Goat heeft een goeie/de beste tierlist en hun podcasts zijn leerzaam (maar wel aan de lange kant). Kripp is ook een goeie bron maar die streamt op ongunstige tijden. Als je wilt wil ik wel een keertje meekijken, maar het probleem is dat je dan de draft al hebt gedaan..

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• Wii4all
  • Niet online
Update van mijn kant mage is level 10 geworden. Op 3 na alle classes vrij

Toen veder met hunter en dat ging rap de rest van de classes vrij gespeeld

Met hunter zijn sommige kaarten wel lekker dat je extra beesten kan neerleggen en als je met andere kaarten er +1 +1 op kan zetten dan gaat het hard

Eerste casual online play ook gedaan alleen toen kwam ik in de problemen dat ik geen kaarten meer in mn hand had waardoor de aanvoer achter bleef

Burp

Wow, het was weer echt leuk deze avond...met een Priest deck met wat dragon synergy, Raza, DK, Mediv, Geist en de duurdere spells zitten spelen en er zaten echt mooie games tussen. Win rate zal over de avond net iets boven de 50% gezeten hebben, maar meerdere lange, interessante games gespeeld en dan boeit de win rate me niet heel veel.

1e game was mirror tegen Priest verloren, hij had de betere draws. Aardige game, maar ik liep gewoon constant net wat achter en in mirrors is het dan wel gezien.

Toen van Malfurion Jade tegen einde van m'n deck gewonnen, waarbij ik een best zieke hand (o.a. DK, Mediv, Ambers) gediscard heb om Deathwing te kunnen gooien op z'n laatste Jades waarmee hij het hoopte te redden (8/8 en 9/9 op verder lege tafel, hij lege hand en deck). Full health tegen Malfurion Jade winnen...priceless.

Ook een keertje turn 6 kapot tegen Hunter...geen goede hand waar hij turn 2 Coin voor Misha die turn 3 Windfury kreeg en turn 5 +2/+2...toen kon ik wel removen, maar ja, blijft de 4/3 op board over waar turn 6 weapon + 4/2 charge overheen kwam. Jammer joh.

Ook nog een quest / control Warrior tegengekomen. Uiteindelijk verloren op de Rag hero power toen hij al een eindje in fatigue zat (z'n armor was er al wel door), maar goed, hij wist board count goed laag te houden door o.a. het nieuwe whirlwind wapen achter te houden zodat hij Onyxia board kon clearen, dus het was wel een kwestie van tijd.

De laatste game was echt prachtig; allebei uiteindelijk empty handed aardig in de fatigue beslist; Frost Lich Jaina ging op een -8 fatigue kapot, ik was de volgende beurt zelf door een -5 dood geweest. Prachtige game, van beide kanten hele goeie plays waardoor het echt close was de hele game lang. Tegen Frost Lich is wel interessant spelen, je moet zo uitkijken met waar de 1-damage ping kan vallen. Raza / Shadowreaper is wel echt heel goed, dat heeft uiteindelijk wel de doorslag gegeven; ik kon via Polymorph + Shadow Word: Horror één Water elemental wegspelen en daardoor met 3x hero power een tweede, waarna er nog maar één Water elemental op tafel lag. Die in de 2 beurten erop gesloopt, waarna ik m'n laatste kaart speelde, Onyxia. Hij had nog 1 kaart op dat moment en zonder AoE remova waren 5 van de 1/1's genoeg geweest, anders was Onyxia zelf genoeg geweest.
quote:
Wii4all schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 23:22:
Met hunter zijn sommige kaarten wel lekker dat je extra beesten kan neerleggen en als je met andere kaarten er +1 +1 op kan zetten dan gaat het hard

Eerste casual online play ook gedaan alleen toen kwam ik in de problemen dat ik geen kaarten meer in mn hand had waardoor de aanvoer achter bleef
Hunter is wel een goede class om mee te starten; de kaarten zijn redelijk straight-forward dus geen ingewikkelde combo's waar je rekening mee moet houden. Om het spel te leren is dat prima.

Card-management is één van de belangrijkste dingen om te leren en in deck building ook altijd lastig. Te weinig en je zit met een lege hand, teveel en je hebt wel kaarten, maar niet de mana om ze te spelen en niets gevaarlijks op het board (de meeste draw-kaarten zijn niet echt gevaarlijk op tafel). Gewoon lekker veel spelen, daar leer je het meest van.

Ik zou wel ranked gaan spelen op de Standard ladder, je speelt dan tegen mensen met een gelijke rang. Je start op 22 en totdat je rank 20 bent kun je geen sterren verliezen. Meer ervaren spelers beginnen al op hogere ranks (je krijgt een bonus afhankelijk van het resultaat van de voorgaande maand) dus je komt op rank 22-20 spelers tegen die nog niet veel gewonnen hebben en dat ook vorige maand niet gedaan hebben. Casual games houden hier geen rekening mee, je kunt alles en iedereen tegenkomen. De kans dat je dus veel sterkere decks / spelers tegenkomt is daar gewoon veel groter.

Verder lekker proberen quests te halen, dat levert gold op voor meer packs. Ik zou in het begin re-rollen naar 'Play x cards' type quests, om die te halen hoef je niet te winnen dus ook als je verliest schiet je er iets mee op.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Nitai

Nitai

Club 9

quote:
zullen we handjes schudden? lol, al heb ik wel mijn score iets verbeterd, gemiddeld 3 a 4 wins.
Ik heb altijd moeite met het moment dat ik van minions traden naar face moet omschakelen. Helpt ook niet echt dat ik de meest insane boardclears krijg van m'n tegenstanders.

Vinnu#2173

• Tomski1986
  • Laatst online: 09:07
Zo, dat was het weer voor mij deze expansion. Het snowball effect is nog meer duidelijk.

| Corsair Obsidian 650D - AMD Ryzen 5 1600 - Corsair H60 - Corsair Vengeance 3000Mhz 16GB DDR4 - MSI X370 Gaming Pro Carbon - Gigabyte AORUS RX580 8GB

quote:
Tomski1986 schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 10:23:
Zo, dat was het weer voor mij deze expansion. Het snowball effect is nog meer duidelijk.
Ik kom juist weer exact dezelfde decks tegen als de week voor de expansion. Zit nu ongeveer weer op 45% vd tijd tegen Pirate Warrior.

• jmxd
  • Registratie: september 2005
  • Niet online
looool

Tegenstander was Warlock die me de gehele game zat te emoten en lekker aan het healen was elke turn met z'n nieuwe Hero Power. Helaas had hij niet goed opgelet dat ik een tweede N'Zoth in m'n deck had zitten door Dead Man's Hand :P
Met Priest ook een Gul'Dangerous tegen gehad. Ik had wel wat medelijden met 'em eigenlijk...hij gooit z'n DK voor een mooi vol bord. Shadowreaper cleart de heavy hitters. Hij kon iets van 10 damage doen maar ja, Dragonfire potion en board gaan bouwen. Priest heeft wel erg goede clears tegen Warlock en Jade Druid.

<GOT> Zarhrezz#2885

• ChimaeraNL

ChimaeraNL

ChimaeraNL#2414

Heb gisteren en vandaag enig succes gehad met een eigen brouwsel (zojuist rank 10 behaald). Ik speel nog vooral budgetdecks, en ontving Prince Keleseth uit een pack. Kripp had op dag van de launch een Zoo-deck ermee gemaakt, maar voor mij werkte die niet echt. Dit is waar ik zelf op ben uitgekomen

https://i.imgur.com/0mQjGpA.png

Voor tips en kritiek houd ik mij aanbevolen :D !

ChimaeraNL wijzigde deze reactie 16-08-2017 17:07 (4%)

• mosselmossel
Veel win je er niet mee (winrate onder 50), maar ik heb best lol in greedy Priest- en Warlock-decks frustreren met m'n mill Rogue op Wild.

quote:
mosselmossel schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 17:47:
Veel win je er niet mee (winrate onder 50), maar ik heb best lol in greedy Priest- en Warlock-decks frustreren met m'n mill Rogue op Wild.
Ik ben aan het sparen voor de Rogue DK zodat ik ook weer een nieuwe Mill lijst kan maken.

• mosselmossel
quote:
xelfer schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 18:03:
[...]

Ik ben aan het sparen voor de Rogue DK zodat ik ook weer een nieuwe Mill lijst kan maken.
Valeera the Hollow is echt de nuts in een mill lijst.

• separhim
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 20-11 19:44
Ik weet niet of veel mensen hierin geïnteresseerd zijn maar heartharean heeft een lijst gemaakt voor de nieuwe forced synergy sets.

link

Als ik deze lijst zie dan ben ik toch bang ervoor dat team 5 geen flauw idee heeft wat het met arena doet. Compleet willekeur lijkt in deze lijst te zitten omdat je bijvoorbeeld Hobart ziet bij warrior, note by; het is de enige kaart voor warrior die synergy is, terwijl ze niet bijvoorbeeld bloodsail cultist erin zetten maar wel patches?

Daarnaast hebben twee classes extra kans op hun DK? Kazazus wordt ook als synergy gezien maar Don Han'Cho en Aya Blackpaw niet?

Ik hoop snel dat ze deze forced synergy idioterie snel terug draaien.

Daarnaast hebben ze ook een bug gefixed waarin 12 kaarten niet konden worden gedraft. Dit is gefixed zonder dat ze zeiden dat het gefixed was.

separhim wijzigde deze reactie 16-08-2017 20:23 (8%)

Grote kans dat ze HS enkel en alleen voor standaard ontwerpen en met de rest van de modi maar een beetje aanklooien zonder er echt uitgebreid tijd in te stoppen.

• Nitai

Nitai

Club 9

Wie hebben jullie gekozen als winnaar?

https://eu.battle.net/hea...2017/choose-your-champion

Nitai wijzigde deze reactie 16-08-2017 23:06 (55%)

Vinnu#2173

• ChimaeraNL

ChimaeraNL

ChimaeraNL#2414

• marcovandam
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 20-11 14:37
quote:
USA, het gaat denk ik wel tussen die 2
random.org

Go South Korea! *O* *O* *O*

Antec 300 / Phenom II 955 @ 3.8GHz / CM Hyper 212+ / MSI HD6950 / Asus M4A79XTD EVO / 8GB DDR3

Ik heb ook Oekraine gekozen. Nairea altijd goed wat mij betreft.
quote:
separhim schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 20:18:
Dit is gefixed zonder dat ze zeiden dat het gefixed was.
Was van te voren netjes aangekondigd hoor. :)

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• Kasai

Kasai

Legendary

Ik heb ook Oekraine gekozen.

Ben benieuwd naar de eerste meta snapshots, volgens mij wordt het druid druid druid en dan een shaman :+

Atlas#22744

• mosselmossel
Overigens heb ik sinds KFT een stomme bug waardoor mijn friend list na een tijdje leeg is/verdwijnt. Meer mensen?

quote:
mosselmossel schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 09:07:
Overigens heb ik sinds KFT een stomme bug waardoor mijn friend list na een tijdje leeg is/verdwijnt. Meer mensen?
Jup. Heb er ook last van. En mijn collectie wordt ook regelmatig helemaal geflagged als "new".
quote:
Ik ook. Heb er verder niet over nagedacht.

Mijn choose your champion reeks is overigens 1-1-4-4 packs dus ik hoop dat de trend van goed gokken zich doorzet en ik er 3 op een rij van kan maken :).

• mosselmossel
quote:
xelfer schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 09:14:
[...]

Jup. Heb er ook last van. En mijn collectie wordt ook regelmatig helemaal geflagged als "new".
Heb ik ook ja. Geen idee hoe vaak ik al over al de kaarten heen ben gegaan met mijn muis. Ze blijven als nieuw geflagged.;

• Piet_Piraat7
quote:
mosselmossel schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 09:23:
[...]
Heb ik ook ja. Geen idee hoe vaak ik al over al de kaarten heen ben gegaan met mijn muis. Ze blijven als nieuw geflagged.;
Volgens mij gebeurt dat vaak als je meer dan twee van een kaart hebt. Vervolgens disenchant je automatisch en dan ziet die de nieuwe kaart alsnog als "new". Mijn gok is dat die de oude disenchant, wat niet zou mogen uitmaken.

Na gisteren hard platgeslagen te zijn door een hand-buff Hunter zat ik daar toch weer eens over na te denken, zeker omdat het late-game met Rexxar DK erg krachtig kan worden. Ik zat toen ook wat te denken over AoE removal (i.v.m. Jades enzo) en of Toxic Arrow daar wellicht iets in kan doen. Abomination is dan turn 7+ een potentieel target, maar dat wiped ook je eigen board. Toen kwam ik deze post op Reddit tegen:
https://www.reddit.com/r/...toxic_arrow_and_floating/
Kennelijk is dat een 6 mana nuke-de-andere-kant combo.

Dit lijkt me, gezien de phrasing van Toxic Arrow, niet correct. Hoe denken jullie daarover? Het lijkt wel iets te zijn in de hoek van 'om te zorgen dat Deathrattles altijd afgaan zijn minions niet dood totdat alle effecten van een kaart volledig afgehandeld zijn'. Maar goed, als je dit gebruikt, is dat dan bug abuse of is het een label inconsistency?

<GOT> Zarhrezz#2885

• Piet_Piraat7
@Zarhrezz dat moet een bug zijn toch? Toxic arrow geeft poisonous als minion het overleeft. Bloatbat overleeft 2 damage van toxic arrow niet en zou dus geen poisonous moeten krijgen..

• Lapras
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 11:52

Lapras

Ice beam

@Zarhrezz Dan zou het dus ook voor Fiery bat moeten werken. Dat maakt Toxic Arrow wellicht nog wel een interessante kaart in combinatie met die kaarten.

Overigens inmiddels een paar keer DK Rexxar mogen spelen. Wat een geweldige kaart. Ik ben blij dat ik hem gecraft heb. Er zijn wat geniale beast combinaties te maken.

Ook redelijk wat gespeeld met DK Thrall. Die is prima. Mits je je board niet verliest.
quote:
Lapras schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 13:08:
@Zarhrezz Dan zou het dus ook voor Fiery bat moeten werken. Dat maakt Toxic Arrow wellicht nog wel een interessante kaart in combinatie met die kaarten.
Klopt, maar ja, ik wil geen bug-abuse spelen...

Ik hoop dat het wel intended / accepted interaction is / wordt; in de huidige meta heeft Hunter wel een board clear nodig, anders mist Hunter de tools om na turn 6-7 nog mee te komen.
quote:
Overigens inmiddels een paar keer DK Rexxar mogen spelen. Wat een geweldige kaart. Ik ben blij dat ik hem gecraft heb. Er zijn wat geniale beast combinaties te maken.
Dat klopt, maar het blijft hit-or-miss. Aan de andere kant is het doorgaans beter dan de basic hero power late-game. Als bv. Jaina gaat zitten leechen met elementals, gaat die 2 damage per turn niet uitmaken. Sommige knutsels kunnen het verschil dan wel maken. Rexxar is niet bepaald de sterkste DK, maar wel beter dan de basic hero power.

Ik ga vanavond eens een Hunter deckje met handbuff en Rexxar maken; als je late-game de buffs op de knutsels kan krijgen, kan dat wel heel hard gaan...extra +2/+2's op Knuckles en Dispatch Kodo's, dat soort werk.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Lapras
  • Laatst online: 11:52

Lapras

Ice beam

quote:
Zarhrezz schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 13:39:
[...]

Klopt, maar ja, ik wil geen bug-abuse spelen...

Ik hoop dat het wel intended / accepted interaction is / wordt; in de huidige meta heeft Hunter wel een board clear nodig, anders mist Hunter de tools om na turn 6-7 nog mee te komen.

[...]

Dat klopt, maar het blijft hit-or-miss. Aan de andere kant is het doorgaans beter dan de basic hero power late-game. Als bv. Jaina gaat zitten leechen met elementals, gaat die 2 damage per turn niet uitmaken. Sommige knutsels kunnen het verschil dan wel maken. Rexxar is niet bepaald de sterkste DK, maar wel beter dan de basic hero power.

Ik ga vanavond eens een Hunter deckje met handbuff en Rexxar maken; als je late-game de buffs op de knutsels kan krijgen, kan dat wel heel hard gaan...extra +2/+2's op Knuckles en Dispatch Kodo's, dat soort werk.
Ik heb niet zulke goede ervaringen met handbuff. Die crate op turn 1 is nog wel ok, maar een alley cat is eigenlijk altijd beter. Wat mij betreft beter werkt is het creeren van soft taunts als scavenging hyena, direwolf alpha, animal companion, dat nieuwe 5 mana beest en het neerleggen van sticky minions als kindly grandmother en zelfs bearshark.

Mijn ervaring met DK rexxar is dat dispatch inderdaad top is, zeker in combinatie met poisonous (dispatch kodo + die snail) en vrijwel elke combinatie met charge. Volgens mij hoef je deze beesten niet meer te buffen en kan je beter je beast synergie uitmelken. Houndmaster blijft namelijk een bijzonder sterke kaart die je op turn 4 wilt spelen. Daarnaast heeft hunter nu niet echt een goede 4 mana kaart.

• Rule
  • Registratie: november 2009
  • Nu online
quote:
Oh wow! Wat is dit dan precies? Iemand een korte ELI5 voor mij? Met een goede tip :P ?

• Nitai

Nitai

Club 9

quote:
Rule schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 14:06:
[...]

Oh wow! Wat is dit dan precies? Iemand een korte ELI5 voor mij? Met een goede tip :P ?
Je logt in, kiest een land waarvan je denkt die de finale wint, en je krijgt automatisch free packs als het klopt.
Ukraine is hier favoriet zo te lezen ;) en dat zijn ervaren HS-Tweakers, dus dan maak je wel veel kans. ;)

Vinnu#2173

• Tiestor
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 12:14
Ik ben ook voor Ukraine gegaan.

Je krijgt sowieso altijd 1 pack voor het mee doen. En per wanneer jouw team/speler een ronde verder komt. In dit geval zijn er dus maximaal 2 packs te verdienen. Bij de meeste toernooien, waar ik in ieder geval op gestemd heb, kon je 3 packs verdienen.

"Be brave, don't shave"

• Rule
  • Registratie: november 2009
  • Nu online
quote:
Nitai schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 14:31:
[...]

Je logt in, kiest een land waarvan je denkt die de finale wint, en je krijgt automatisch free packs als het klopt.
Ukraine is hier favoriet zo te lezen ;) en dat zijn ervaren HS-Tweakers, dus dan maak je wel veel kans. ;)
Top! Dan ga ik maar met jullie mee haha!
Ik moet toegeven dat ik Oekraïne op basis van complete willekeur heb gekozen :D.

• Tomski1986
Kan het me toch niet laten om te spelen :p

Overigens wel een heel leuk deck in elkaar gestoken, en ik loop nu wel heel vlotjes Wild door. Met 13-3 op een uurtje van rank 19 naar 15 gegaan:

| Corsair Obsidian 650D - AMD Ryzen 5 1600 - Corsair H60 - Corsair Vengeance 3000Mhz 16GB DDR4 - MSI X370 Gaming Pro Carbon - Gigabyte AORUS RX580 8GB

• ChimaeraNL

ChimaeraNL

ChimaeraNL#2414

Ik heb vandaag al drie potjes verloren door een of andere klote bug. Dan kom ik de game in, maar ontvang ik geen kaarten? Ik zie beide heroes, maar geen mulligan. Word er wel een beetje chagrijnig van :( . Meer mensen hier last van gehad?

• separhim
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 20-11 19:44
quote:
ChimaeraNL schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 19:37:
Ik heb vandaag al drie potjes verloren door een of andere klote bug. Dan kom ik de game in, maar ontvang ik geen kaarten? Ik zie beide heroes, maar geen mulligan. Word er wel een beetje chagrijnig van :( . Meer mensen hier last van gehad?
Ik had hier vandaag een keer last van en voorheen ook wel eens. Als ik Alt F4 doe en hearthstone restart is het weer normaal voor mij. Let op als je op quit klikt in het menu dan verlies je automatisch.

• ChimaeraNL

ChimaeraNL

ChimaeraNL#2414

quote:
separhim schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 19:58:
[...]

Ik had hier vandaag een keer last van en voorheen ook wel eens. Als ik Alt F4 doe en hearthstone restart is het weer normaal voor mij. Let op als je op quit klikt in het menu dan verlies je automatisch.
Dankje, dan ga ik dat de volgende keer eens proberen :) . Ik heb hier voorheen echt nog nooit last van gehad, maar sinds de nieuwe set zijn er ineens overal bugs 8)7 . Friendlist die de halve tijd leeg is, iedere keer nieuwe kaarten in collectie en nu dit ook nog |:( .
quote:
ChimaeraNL schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 20:07:
[...]

Dankje, dan ga ik dat de volgende keer eens proberen :) . Ik heb hier voorheen echt nog nooit last van gehad, maar sinds de nieuwe set zijn er ineens overal bugs 8)7 . Friendlist die de halve tijd leeg is, iedere keer nieuwe kaarten in collectie en nu dit ook nog |:( .
Zouden ze het technische aspect van HS testen denk je? Ik vraag het me ten zeerste af.

• Tomski1986
23/8 nu met m'n midrange hunter. Vlotjes rank 12.

Nieuwe wing is live. Volgende week Arthas!

Er was hier iemand die niet door die laatste battle van wing 1 heenkwam. Met dit deck had ik 'm in een keer vandaag:

• icemotion
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 20-11 17:27
de nieuwe wing is tof :)

de fights doen denken aan de icc raid en Putricide is erg funny en reageerd op een hoop individuele kaarten.

heb wel alleen voor Sindragosa een apart deck gemaakt, Lanathel heb ik met midrange paladin gedaan en Putricide met elemental mage.

• Wognummer
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 12:44
quote:
Tektoon schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 00:35:
Nieuwe wing is live. Volgende week Arthas!

Er was hier iemand die niet door die laatste battle van wing 1 heenkwam. Met dit deck had ik 'm in een keer vandaag:
[afbeelding]
ik heb ze diezelfde dag nog gehaald na 334 pogingen

voor de vrijdag ter vermaak Toast heeft weer een zeer vermakelijke bug gevonden 1 miljoen damage met de hunter hero power

daar het te maken heeft met een cursed blade denk ik dat ie hem gepost heeft

YouTube: [Hearthstone] ONE MILLION DAMAGE HERO POWER EXPLOIT?! | Knights of T...

http://wow.olli.la/screens/lock.jpg

• ChimaeraNL

ChimaeraNL

ChimaeraNL#2414

quote:
icemotion schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 07:41:
de nieuwe wing is tof :)

de fights doen denken aan de icc raid en Putricide is erg funny en reageerd op een hoop individuele kaarten.

heb wel alleen voor Sindragosa een apart deck gemaakt, Lanathel heb ik met midrange paladin gedaan en Putricide met elemental mage.
Nieuwe wing was zeker leuk, met name Putricide was erg tof :D ! Lanathel heb ik voltooid met Zoo, Putricide met Secret Mage en Sindragose met Warrior (weapons + grote charge minions).

• Nitai

Nitai

Club 9

Heb de nieuwe wing met Jade Shaman gedaan, Putricide met Secret Mage en Sindragosa met Pirate Warrior (lol). Allemaal 1st try.... alleen Sindragosa was ff slikken omdat ik nog maar plaats had voor 1 minion vanwege al die pillars.

Leuk! Ga het op m'n F2P nog een keer proberen, al wordt dat lastig met een kleine kaartcollectie.

Vinnu#2173

• louzy82
  • Laatst online: 10:19
Ik ben een F2P speler, met een beperkte hoeveelheid goud en dust. Ik heb tot op heden 24 packs geopend van KFT met vooralsnog enkel de legendary Hadronox en wat niet noemenswaardige epics.

De DK uit de prologue die ik gekregen heb is Uther en om te kijken of ik hier wat van kon maken en ik geen Pally class legendaries heb, heb ik Tirion gecraft.
Tot nu toe is het succes wisselend

Ik zou graag toch ook andere classes willen spelen maar ik heb op het moment slechts nog 2000 dust.

Qua fun trekken DK Rexxar en DK Thrall me het meeste
Om Rexxar te kunnen spelen hoeft ik zowat alleen DK rexxar nog maar te craften

Wat is jullie ervaring met deze 2 DK's?
Welke is het meeste fun?
Welke heeft de meeste kans op succes?

Louzy#2475

• De Rikster
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 11:35
Na Saurfang na 20 tries eindelijk down te hebben met warrior, de laatste ge-oneshot met een priest en toen was net de volgende Wing live. Eerste twee bosses eerste try down met secrets mage (Putricide was al aan het einde van de eerste fase aan het topdecken, laatste fase Antonidas + Molten reflection = win). Sindragosa eerste try tot 4 health gekregen en toen drawde ik met drie kansen al mijn 5(!) Winconditions niet. Argh..

-edit-
Sindragosa ook down, secrets mage met Antonidas.

De Rikster wijzigde deze reactie 18-08-2017 10:27 (6%)

• ChimaeraNL

ChimaeraNL

ChimaeraNL#2414

quote:
louzy82 schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 10:11:
Ik ben een F2P speler, met een beperkte hoeveelheid goud en dust. Ik heb tot op heden 24 packs geopend van KFT met vooralsnog enkel de legendary Hadronox en wat niet noemenswaardige epics.

De DK uit de prologue die ik gekregen heb is Uther en om te kijken of ik hier wat van kon maken en ik geen Pally class legendaries heb, heb ik Tirion gecraft.

Ik zou graag toch ook andere classes willen spelen maar ik heb op het moment slechts nog 2000 dust.

Welke is het meeste fun?
DX Rexxar is erg leuk om te spelen. Het creëren van een Zombeast om te anticiperen op de boardstate is tof om te doen. Alleen, het deck is niet heel erg sterk. Met een evolve Shaman zul je op de ladder heel wat meer succes behalen, en ik vind dat dat deck ook de nodige fun biedt :P .

• louzy82
quote:
ChimaeraNL schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 10:28:
[...]

DX Rexxar is erg leuk om te spelen. Het creëren van een Zombeast om te anticiperen op de boardstate is tof om te doen. Alleen, het deck is niet heel erg sterk. Met een evolve Shaman zul je op de ladder heel wat meer succes behalen, en ik vind dat dat deck ook de nodige fun biedt :P .
Thanks!

Lastig.
ik zal eens in wat meer details naar wat net-decks kijken om te zien of ik alle voor beide classes nog belangrijke kaarten mis.

Louzy#2475

• Piet_Piraat7
@louzy82 Ik heb beiden; Rexxar en Thrall, en bij beiden ligt de fun factor hoog :) zelf vind ik Thrall nog iets leuker.

• 108rogar
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 20-11 22:56
quote:
louzy82 schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 10:11:

Welke is het meeste fun?
Als je weinig dust en kaarten hebt is het handiger om neutral legendaries te craften, daar heb je meer plezier van. Maar ik snap het ook wel als je graag een extra deathknight hebt, uiteindelijk is het jouw dust. :)

Wat ik ook wel eens doe is het deck bouwen zonder de legendary en dan kijken hoe goed het is en of het leuk is om te spelen. Met uitzondering van sommige combo decks moet je met een deck ook kunnen winnen als je je legendary niet trekt omdat die onderop ligt.

• louzy82
Thanks voor de input

Daar ben ik me ook van bewust maar van de neutral legendaries heb ik op het moment niet echt een kaart in gedachten die ik graag wil hebben en die zo veel toevoegen aan de fun factor (hele andere manier van spelen) als de DK kaarten.

Louzy#2475

• Bartske
  • Laatst online: 20-11 15:05

Bartske

Valar Morghulis

quote:
louzy82 schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 11:14:
Thanks voor de input

Daar ben ik me ook van bewust maar van de neutral legendaries heb ik op het moment niet echt een kaart in gedachten die ik graag wil hebben en die zo veel toevoegen aan de fun factor (hele andere manier van spelen) als de DK kaarten.
De eerste lego die ik gecraft heb is de lich king, vind ik een kaart die je in veel decks kan gebruiken en persoonlijk vind ik het ook een leuke kaart.

"A tale is never so good that ale won't make it better."

• louzy82
daar heb ik ook aan zitten denken maar vallen de death knight cards niet beetje tegen?

Louzy#2475

• Nitai

Nitai

Club 9

quote:
Bartske schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 11:35:
[...]

De eerste lego die ik gecraft heb is de lich king, vind ik een kaart die je in veel decks kan gebruiken en persoonlijk vind ik het ook een leuke kaart.
Ik speel hem ook al sinds release, en ik ben nog niet overtuigd. Het is dat het een taunt is waardoor het nog value heeft, maar er zijn maar twee goede kaarten die je krijgt, het wapen en anti magic shell, waarbij de laatste eigenlijk alleen maar nut heeft als je al een board hebt. Als je geen board hebt dan is een minion spelen en die kaart wel heel erg zonde van je mana.

Vinnu#2173

• Adamoland
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 18-11 22:20

Adamoland

Multithreaded Tweaker

Voor wie wil toevoegen, Adamoland#2244 ;)

Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

• louzy82
quote:
Nitai schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 11:41:
[...]

Ik speel hem ook al sinds release, en ik ben nog niet overtuigd. Het is dat het een taunt is waardoor het nog value heeft, maar er zijn maar twee goede kaarten die je krijgt, het wapen en anti magic shell, waarbij de laatste eigenlijk alleen maar nut heeft als je al een board hebt. Als je geen board hebt dan is een minion spelen en die kaart wel heel erg zonde van je mana.
Gezien een deel van de waarde van de kaart de death knight kaarten krijgen is, is de taunt misschien wel een nadeel zodat je hem niet kunt beschermen met een taunt minion

Louzy#2475

• Nitai

Nitai

Club 9

quote:
louzy82 schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 11:43:
[...]

Gezien een deel van de waarde van de kaart de death knight kaarten krijgen is, is de taunt misschien wel een nadeel zodat je hem niet kunt beschermen met een taunt minion
Dat is een goed punt, ook heeft iedereen removal voor The Lich King omdat hij in bijna elke control voor komt.
Dus al heeft je tegenstander geen minions om te traden, men heeft bijna altijd removal achter de hand. Ik run ook The Black Knight in m'n control deck om meer mogelijkheden te hebben om TLK van m'n tegenstander te slachten :+

Vinnu#2173

• louzy82
quote:
Nitai schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 11:47:
[...]

Dat is een goed punt, ook heeft iedereen removal voor The Lich King omdat hij in bijna elke control voor komt.
Dus al heeft je tegenstander geen minions om te traden, men heeft bijna altijd removal achter de hand. Ik run ook The Black Knight in m'n control deck om meer mogelijkheden te hebben om TLK van m'n tegenstander te slachten :+
Nog een reden waarom ik TLK denk ik niet ga craften.
Hij overleeft het vaak maar 1 beurt dus de kans dat je een goede Death knight card krijgt is maar klein.

Louzy#2475

quote:
Als ik even kijk naar de 8-mana drops in Standard, vind ik 'em de beste hoge value hebben. Neutral Ironbark Protector + gegarandeerde kaart is echt niet slecht. Er zijn een aantal class legendaries die bijna altijd meer value geven, maar binnen de neutrals eigenlijk niet...en veel van de class legendaries ook niet.

En tja, dat dit soort kaarten direct afgemaakt worden is logisch; het is zelden zo dat iemand zich kan permitteren beurten lang een 8+ drop te laten liggen. Het is dus een remove or die type drop en wat mij betreft één van de betere; je kunt 'em niet afhouden met Freeze en je kunt 'em niet negeren om face te pushen.
quote:
louzy82 schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 12:04:
Nog een reden waarom ik TLK denk ik niet ga craften.
Hij overleeft het vaak maar 1 beurt dus de kans dat je een goede Death knight card krijgt is maar klein.
Voor mij zou dat dus een reden zijn om 'em wel te craften / spelen; je dwingt je tegenstander removal vast te houden en te spelen als reactie op jou drop. Je dicteert dus zijn plays.

Als je het argument "hij overleeft het vaak maar 1 beurt" als criterium hanteert, zou je ook nooit Ragnaros, Tyrion, Syndragosa, Malygos, etc., etc. in je deck stoppen. Het criterium zou wat mij betreft moeten zijn "als hij het meer dan 1 turn overleeft, win ik waarschijnlijk"...en dan denk ik dat TLK wel voldoet.

<GOT> Zarhrezz#2885

quote:
louzy82 schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 11:14:
Thanks voor de input

Als je gaat kiezen tussen Rexxar en Thrall is er voor mij eigenlijk geen keuze: Thrall is veel beter. Evolve gaat wel naar wild in mei.

Verder vind ik N'zoth ook een aardige keuze, vooral als je weinig kaarten hebt. Ook die gaat naar wild in mei maar deze kaart geeft je budgetdecks uithoudingsvermogen en laat zich goed combineren met goedkope deathrattles. Het komt geregeld voor dat ik classes alleen leuk vind op standard (of juist alleen op wild). Als je ook wild speelt zijn die weg roterende legendaries verder niet zo'n probleem.
quote:
Zarhrezz schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 12:20:
[...]
Als je het argument "hij overleeft het vaak maar 1 beurt" als criterium hanteert, zou je ook nooit Ragnaros, Tyrion, Syndragosa, Malygos, etc., etc. in je deck stoppen.
Dat is alleen waar als je die kaarten ook gelijkwaardig vindt qua effect. Op het moment dat de een (veel) beter is dan de ander kan je gaan zeggen: de een is het wel waard ook al ligt 'ie maar 1 turn op het bord en de ander niet.
Wat mij betreft geeft The Lich King niet wat bijvoorbeeld Rag en Tirion wel geven. Voor één beurt speel ik wel Rag maar geen TLK. Ik denk ook niet dat we TLK zouden spelen als Rag nog in standard had gezeten.

Tektoon wijzigde deze reactie 18-08-2017 12:49 (24%)

• louzy82
quote:
Tektoon schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 12:38:

Als je gaat kiezen tussen Rexxar en Thrall is er voor mij eigenlijk geen keuze: Thrall is veel beter. Evolve gaat wel naar wild in mei.

Verder vind ik N'zoth ook een aardige keuze, vooral als je weinig kaarten hebt. Ook die gaat naar wild in mei maar deze kaart geeft je budgetdecks uithoudingsvermogen en laat zich goed combineren met goedkope deathrattles. Het komt geregeld voor dat ik classes alleen leuk vind op standard (of juist alleen op wild). Als je ook wild speelt zijn die weg roterende legendaries verder niet zo'n probleem.
N zoth heb ik ook!
Speel hem nu in een wild mage deck, en heb hem toevallig gisteren in een hunter deck gestopt.

Louzy#2475

quote:
Dat is alleen waar als je die kaarten ook gelijkwaardig vindt qua effect. Op het moment dat de een (veel) beter is dan de ander kan je gaan zeggen: de een is het wel waard ook al ligt 'ie maar 1 turn op het bord en de ander niet.
Wat mij betreft geeft The Lich King niet wat bijvoorbeeld Rag en Tirion wel geven. Voor één beurt speel ik wel Rag maar geen TLK. Ik denk ook niet dat we TLK zouden spelen als Rag nog in standard had gezeten.
Tja, Rag is ook niet helemaal eerlijk...er is een reden dat hij naar de Hall of Fame is. Lightlord is het al meer een toss-up. Tirion is wat mij betreft ook beter, maar goed, class vs neutral is ook niet 100% eerlijk. TLK heeft board impact en vereist directe counter. Om die redenen vind ik 'em persoonlijk goed genoeg om te spelen.

<GOT> Zarhrezz#2885

quote:
[...]
Ik denk dat het ook voor een groot deel afhankelijk is van:

1. De meta. Ragnaros is sterker in control vs control maar tegen aggro biedt hij weinig bescherming en wordt het effect ook significant zwakker. Soms is het hebben van een simpele 8/8 taunt heel waardevol.
2. Je eigen deck en bestaande synergies.

Ik speel overigens in mijn wild control Paladin deck Ragnaros, Tirion en The Lich King, maar dat komt omdat ik greedy ben. Yolo Rag vond ik minder passen in dat deck, waarbij ik vooral focus op defensieve synergie.

• Mofkees
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 07:07
heb TLK niet en mis hem ook niet. De card pool is groter dan ooit en voor veel decks gaat synergy voor. TLK is een goeie kaart hoor en geeft genoeg value voor zijn mana cost eigenlijk. Echter hij heeft geen synergy met andere kaarten.

Als je een vrije kaart slot hebt in je deck, kan je hem best overwegen, highlander decks of greedy revive Priest. Voor de rest man neemt toch liever een kaart die synergy heeft.

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• icemotion
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 20-11 17:27
quote:
[...]

De death knight kaarten hebben allemaal wel hun nut;

Death coil heeft me al meerdere concedes opgeleverd in Wild.. het is namelijk ontzettend grappig om hun Reno uit hun deck te jatten (want nee, het wordt geen copy, je haalt de kaart letterlijk uit hun deck)

5 damage of 5 heal voor 2 mana? Is best goed

Een consecrate van 3 damage voor 3 mana, pretty good

Obliterate is een harde removal voor maar 2 mana. Goed het kost je ook wat levens, maar als het je de win oplevert omdat je hiermee die taunt weghaalt?

De enige twee die iets minder zijn zijn de 6 mana kaarten, maar zelfs dat is goed te doen

• Predje
  • Registratie: december 2002
  • Nu online
Gadverdamme.. ik had gehoopt dat deze expansion leuk genoeg zou zijn om HS weer eens te booten...
Volg al ff de meta en wat stream... niks anders dan druid.

Er zitten echt zwaar IMBA kaarten tussen... wat is HS toch een slecht spel.
quote:
Predje schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 15:27:
Gadverdamme.. ik had gehoopt dat deze expansion leuk genoeg zou zijn om HS weer eens te booten...
Volg al ff de meta en wat stream... niks anders dan druid.

Er zitten echt zwaar IMBA kaarten tussen... wat is HS toch een slecht spel.
Het grote probleem is dat de mensen die kaarten ontwerpen slecht zijn in het voorspellen van de meta en het ontwikkelen van competitieve decks.

Daarnaast heb je ook een steady power creep in HS, waardoor de swings tussen geluk en pech groter worden.

Ik vraag me bijvoorbeeld weleens af of Dr Boom in de huidige standaard meta een kaart zou zijn die überhaupt gespeeld zou worden.....

• Predje
  • Registratie: december 2002
  • Nu online
quote:
xelfer schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 15:56:
[...]

Het grote probleem is dat de mensen die kaarten ontwerpen slecht zijn in het voorspellen van de meta en het ontwikkelen van competitieve decks.

Daarnaast heb je ook een steady power creep in HS, waardoor de swings tussen geluk en pech groter worden.

Ik vraag me bijvoorbeeld weleens af of Dr Boom in de huidige standaard meta een kaart zou zijn die überhaupt gespeeld zou worden.....
Dr Boom zou totaal nutteloos zijn tegen zowel pirate warrior als jade druid..
quote:
Predje schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 15:59:
[...]

Dr Boom zou totaal nutteloos zijn tegen zowel pirate warrior als jade druid..
Pirate Warrior: Wat is turn 7?!

Jade Druid: 7 mana 7/7?! Je bedoelt 1 mana 12/12?

• Nitai

Nitai

Club 9

quote:
icemotion schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 15:24:
[...]

De death knight kaarten hebben allemaal wel hun nut;

Death coil heeft me al meerdere concedes opgeleverd in Wild.. het is namelijk ontzettend grappig om hun Reno uit hun deck te jatten (want nee, het wordt geen copy, je haalt de kaart letterlijk uit hun deck)

5 damage of 5 heal voor 2 mana? Is best goed

Een consecrate van 3 damage voor 3 mana, pretty good

Obliterate is een harde removal voor maar 2 mana. Goed het kost je ook wat levens, maar als het je de win oplevert omdat je hiermee die taunt weghaalt?

De enige twee die iets minder zijn zijn de 6 mana kaarten, maar zelfs dat is goed te doen
Ik speel het in standard, Death grip bedoel je? Mjah als control heb ik voldoende kaarten, als je twee keer die 6 mana kaarten hebt dan moet je belangrijke kaarten spelen omdat je anders je kaarten burned, en dat is mij al meerdere malen overkomen, zo irritant.
Die board clear heb je late game gewoon heel weinig aan omdat het of grote minions zijn of er zijn verder geen minions. Die 5 damage of heal is op zich chill. Die obliterate op grote minions, ja die is nuttig late game of tegen fatigue aan...not.

Ik zeg niet dat ze op zichzelf niet nuttig zijn, maar in de games die ik heb gespeeld is het gewoon bij gebrek aan beter dat ik het speel.

Nee, ik ben niet overtuigd :)

@Zarhrezz ik vind het ook niet een slechte kaart, anders zou ik het niet spelen, maar het is niet wat ik gehoopt had, het is geen Dr Boom of Rag, of Sylvanas. Ysera is 10x beter.

Nitai wijzigde deze reactie 18-08-2017 17:42 (6%)

Vinnu#2173

• Tomski1986
Rank 10 wild is een rank waar je echt niet in wilt zitten.
De fun is er volledig uit.

quote:
Tomski1986 schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 17:55:
Rank 10 wild is een rank waar je echt niet in wilt zitten.
De fun is er volledig uit.
Op hogere ranks spelen steeds meer mensen om te winnen. Ik denk dat je qua fun gehalte het beste tussen de rank 18 en 15 kan zitten.

Leuke wing dit, paar geniale chats van de bosses gehoord. De bloodqueen met Gul'Dan gedaan, Putrid en Sindragosa met Raza-DK deck. Alle fights tussen de 2-5 pogingen als ik me niet vergis maar geen spoilers bekeken, dus dan wordt je soms klemgezet. Gewoon m'n Standard ladder decks gebruikt.

<GOT> Zarhrezz#2885

Net weer een paar super leuke potjes gespeeld met dit deck en fun gegarandeerd www.hearthstonetopdecks.c...op-200-legend-august-2017/

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

quote:
Nitai schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 17:38:
[...]
@Zarhrezz ik vind het ook niet een slechte kaart, anders zou ik het niet spelen, maar het is niet wat ik gehoopt had, het is geen Dr Boom of Rag, of Sylvanas. Ysera is 10x beter.
Ja, zoiets. Ik geef 'm een 7 à 7,5 op 10. 'ruim voldoende' :)

• Wognummer
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 12:44
quote:
beuker19 schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 20:42:
Net weer een paar super leuke potjes gespeeld met dit deck en fun gegarandeerd www.hearthstonetopdecks.c...op-200-legend-august-2017/
speel bijna hetzelde deck

T7 concedende pirate warriors omdat er 2 LK's liggen :+

http://wow.olli.la/screens/lock.jpg

• Kasai

Kasai

Legendary

De nieuwe wing met mijn tempo tempo warrior gedaan, wat hou ik van dat deck <3
quote:
beuker19 schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 20:42:
Leuk deck, penguin priest is ook leuk :)

Atlas#22744

Na in een streak van 67 pakjes maar 1 legendary gekregen te hebben (pakje #40 zat Deathstalker Rexxar in) is mijn geluk weer een beetje aan het keren.

Afgelopen week in totaal 10 pakjes gehaald (van gold en de adventure missies):

Pakje 1: Professor Putricide
Pakjes 2-3: niets
Pakje 4: Bolvar, Fireblood
Pakje 5: Archbishop Benedictus
Pakjes 6-9: niets
Pakje 10: Scourgelord Garrosh

*O*

• Wii4all
  • Niet online
Speel de laatste paar dagen ranked om alle heroes naar Level 10 te krijgen maar wat je tegenkomt hoe kan dat? Zijn dat gasten die gewoon veel geld erin gestoken hebben ofzo? Ze zijn level 24 (hun rank) dus ze beginnen net. En je krijgt de meest bizarre kaarten tegen zoals c'thun bijvoorbeeld die je niet even zo krijgt

Burp

• Kasai

Kasai

Legendary

quote:
Wii4all schreef op zaterdag 19 augustus 2017 @ 16:53:
Speel de laatste paar dagen ranked om alle heroes naar Level 10 te krijgen maar wat je tegenkomt hoe kan dat? Zijn dat gasten die gewoon veel geld erin gestoken hebben ofzo? Ze zijn level 24 (hun rank) dus ze beginnen net. En je krijgt de meest bizarre kaarten tegen zoals c'thun bijvoorbeeld die je niet even zo krijgt
Elke maand reset je rank en toevallig is C'thun een kaart die je gratis krijgt als je 1 whispers of the old gods pack krijgt.

Atlas#22744

Pagina: 1 ... 160 ... 172 Laatste

Apple iPhone X Google Pixel 2 XL LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*