Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19-09 23:53

Nitai

Live the life you love.

An1mA schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 00:36:
Even wat plezier hebben met Control Warrior nu het nog kan, dit doormiddel van Sudden Genesis.
Maar het is een winmore kaart, maar nu speelt iedereen toch greedy decks, dus het kan nog.

[afbeelding]
Ik ben zo blij, gisteren de hele dag CW gespeeld :) Genieten geblazen! Samen met deadman's hand ook geen fatigue en zo veel lol. Moet alleen rotface goed proberen, zag bij Dane dat hij er een leuk deck omheen had gebouwd.
The_Big_Easy schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 08:56:
[...]

Zien er leuk uit die decks, helaas mis ik Krul the Unshackled... Hoe belangrijk is ie voor dit deck? Wat zou een goede vervanger kunnen zijn?
Lijkt een beetje dubbelop icm de DK.

[ Voor 21% gewijzigd door Nitai op 12-08-2017 09:01 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kreeg zojuist uit een random pakje een legendary en ik moet zeggen dat die ervaring nu wel een stuk beter is.

Vroeger was het altijd "meh het zal wss toch wel een dubbele zijn" en dat was ook vaak zo als je al veel had. Nu weet je echter dat het een nieuwe legendary moet zijn en dat is wel super tof.

Helaas was het wel Bolvar, FIreblood :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-08 15:09
Gister uit 60 packs één legendary gekregen. Zoveel pech heb ik nooit eerder gehad. Op dezelfde avond nog eens 70 extra packs geopend, daar 5 legendaries uit gekregen. Zelf Lich King, Arfus & Sindragosa goud gecraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xelfer schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 09:12:
Helaas was het wel Bolvar, FIreblood :(.
Dat was mijn eerste legendary gisteren en hij is best goed...geen Paladin fan?

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:08
Bij deze de decks waar ik tot nu toe bezig mee ben geweest op de ladder (rank 15 > 12):
(vooral Reno Priest deed het goed)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/aut02Dg.pngAfbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/GdbDqHP.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/e8qBvED.pngAfbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/HSGW3Dr.png

[ Voor 6% gewijzigd door PCBaas op 12-08-2017 11:55 ]

5700X | RX 6600 | 4K 150Hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-09 08:24

Kasai

Legendary

Oei ik om er net achter dat Frost lich Jaina, alle elementals lifesteal geeft :')

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 22:36
Simpele mid-pally voor wie het wel gezien heeft met pirate warriors, taunt warriors, control warriors, jade druid en ander vervelend gedoe. Hij stampt lekker door, 9-0 nu.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/M9RxUX1l.png
PCBaas schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 11:53:
Bij deze de decks waar ik tot nu toe bezig mee ben geweest op de ladder (rank 15 > 12):
Heb je die deathrattle dragon al gechecked? Synergy met N'zoth en grote kans op een extra Ysera/Onyxia/Deathwing/big shit. Ik ga 'm nu in je deck proberen (want daarin past DK ook :P )

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-09 10:50
Nitai schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 08:59:
[...]

Ik ben zo blij, gisteren de hele dag CW gespeeld :) Genieten geblazen! Samen met deadman's hand ook geen fatigue en zo veel lol. Moet alleen rotface goed proberen, zag bij Dane dat hij er een leuk deck omheen had gebouwd.

[...]

Lijkt een beetje dubbelop icm de DK.
Rotface heeft wel synergy met al die whirlwind effects, maar soms lijkt wel of Ysera beter is.
Niet afhankelijk van whirlwind en meteen effect.
Maar nu nog iets in mijn CW stoppen dat goed is tegen Kazakus priest, nog geen enkel game van gewonnen. Of gewoon accepteren dat het een slecht matchup is.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nagasy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-11-2024

nagasy

Duck Duck Duck Goose

The_Big_Easy schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 08:56:
[...]

Zien er leuk uit die decks, helaas mis ik Krul the Unshackled... Hoe belangrijk is ie voor dit deck? Wat zou een goede vervanger kunnen zijn?
Moeilijk te zeggen.
Gezien Krul goed samenwerkt met de DK.
Ik vind deze tamelijk essentieel.
Ik zie trouwens ook dat er een fout zit in mijn deck. Er moet 1x Mistress of mixtures uit.

Misschien alexstrasza om je tegenstander op 15 leven te zetten?

edit:
Ik heb trouwens nog een kleine aanpassing gedaan

### RenoLock
# Class: Warlock
# Format: Wild
#
# 1x (1) Mistress of Mixtures
# 1x (1) Mortal Coil
# 1x (1) Power Overwhelming
# 1x (2) Bloodmage Thalnos
# 1x (2) Darkbomb
# 1x (2) Defile
# 1x (2) Youthful Brewmaster
# 1x (3) Brann Bronzebeard
# 1x (3) Darkshire Councilman
# 1x (3) Felguard
# 1x (3) Gluttonous Ooze
# 1x (4) Blastcrystal Potion
# 1x (4) Hellfire
# 1x (4) Kazakus
# 1x (4) Refreshment Vendor
# 1x (4) Shadowflame
# 1x (4) Voidcaller
# 1x (5) Antique Healbot
# 1x (5) Bane of Doom
# 1x (5) Despicable Dreadlord
# 1x (5) Doomguard
# 1x (6) Reno Jackson
# 1x (6) Siphon Soul
# 1x (6) Sylvanas Windrunner
# 1x (7) Abyssal Enforcer
# 1x (8) Twisting Nether
# 1x (9) Krul the Unshackled
# 1x (9) Lord Jaraxxus
# 1x (9) Mal'Ganis
# 1x (10) Bloodreaver Gul'dan
#
AAEBAf0GHheTAZ8DhQT3BO0FiQbOBtsGtgfECMwIuQ2ODsIP9Q+tEJAVwxaFF7SsAti7Atm8At28Av2/At7EAtPFAufLAvfNApfTAgAA
#
# To use this deck, copy it to your clipboard and create a new deck in Hearthstone

Youthful Brewmaster geeft de mogelijkheid om bvb de Ooze of reno jackson terug te roepen na een full heal.

[ Voor 52% gewijzigd door nagasy op 12-08-2017 12:52 ]

Battle.net: NagaByrd#2844

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nerubian Unraveler is echt GG tegen Rogue zeg...de tempo loss om 'em weg te krijgen is al snel genoeg om de doorslag te geven.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 10:30:
[...]

Dat was mijn eerste legendary gisteren en hij is best goed...geen Paladin fan?
Ik vind het met name geen leuke kaart. Paladin heeft al genoeg dikke legendaries en van de kaarten die ik nog mis was deze voor mij het minst interssant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 16-09 04:58
Zarhrezz schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 13:40:
Nerubian Unraveler is echt GG tegen Rogue zeg...de tempo loss om 'em weg te krijgen is al snel genoeg om de doorslag te geven.
Gheh, ik kreeg de rogue DK, maar daar is niks mee te beginnen. Al ligt dat vast aan mij, met hooguit 70 rogue-wins lifetime.
Ow, 124 zelfs... Nou. Ik vind het geen leuke class, zoals je begrijpt. Warlock en Rogue vind ik het minst leuk en precies die DK's krijg ik :(

[ Voor 16% gewijzigd door mosselmossel op 12-08-2017 14:07 ]

Battletag: Iigy#2192

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mosselmossel schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 14:03:
Gheh, ik kreeg de rogue DK, maar daar is niks mee te beginnen. Al ligt dat vast aan mij, met hooguit 70 rogue-wins lifetime.
Ow, 124 zelfs... Nou. Ik vind het geen leuke class, zoals je begrijpt. Warlock en Rogue vind ik het minst leuk en precies die DK's krijg ik :(
Heh, herkenbaar...winnen met Rogue lukt me ook niet echt. Met Warlock hetzelfde, maar die vind ik als class wel leuk...ik verlies alleen altijd.

Net met m'n aangepaste Dinomancer naar rank 15 gegaan. Laatste game was tegen een Lich Jaina die eraf ging op de Rexxar knutsels...als die goed uitpakken is het wel GG late-game; 2x een Dispatch Kodo + poisonous (één met taunt, de ander met stealth) en nog een Knuckles met charge. Zeg maar dag tegen je dikke life-steal elementals en 7 face naast het wegbeuken van board gaat hard.

Maar goed, gisteren dus 0.0 nuttigs geknutseld dus het is nogal RNG.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mosselmossel schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 14:03:
[...]

Ik vond Rogue ook niets maar sinds Ungoro vind ik het geweldig.

Door tijd gebrek en het feit dat ik nog even de kat uit boom kijk heb ik alleen nog maar een paar potjes met Rogue gespeeld en rot nu toe hou ik ervan :p

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/YqnnblT.png

M'n leukste deck tot nu toe. Nu tweaken maar!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tektoon
Ik vermaakt me intussen prima met deze priest. Die nieuwe dragon is heerlijk: net als je denkt dat je late game op is gooit 'ie nog maar eens een Onyxia in je hand. Dit deck werkt ook goed met andere big dudes die je in je collectie hebt: y'shaarj, deathwing, lick king, enz. Barnes > servitude en feesten maar
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/fiyYuhrl.png

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:36
Tomski1986 schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 15:14:
[afbeelding]

M'n leukste deck tot nu toe. Nu tweaken maar!
ehmm het is hunter zijn die niet T9? :P

my god ik word echt totaal gestoord van de Jade druids

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomski1986
Wognummer schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 15:17:
[...]

ehmm het is hunter zijn die niet T9? :P

my god ik word echt totaal gestoord van de Jade druids
In Wild doet ie het wel niet slecht hoor..
Net een Jade Druid volledig geowned door de DK hero power.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xelfer schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 08:15:
Voor de fans van netdecken onder ons is hier een thread waarin veel decks van streamers gepost worden:

https://www.reddit.com/r/..._throne_pro_and_streamer/

Happy copy/pasta :).
Ik zie tegenwoordig enkel nog decks uit deze lijsten. Dan weet ik in ieder geval weer precies wat de tegenstander speelt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik las gisteren ergens dan 35+% van de ladder nu Druid is en op de Legend rank nog meer met ook nog eens een winrate van meer dan 56%

Ik zelf heb daardoor eigenlijk helemaal geen zin om te spelen en hoop nu ook echt dat Blizzard een x wat sneller ingrijpt want imo is de hele Jade rommel al veel te lang een probleem en zeker niet leuk om tegen spelen.

Token Druid is ook een probleem maar daar is gewoon meer aan te toen aangezien het meer een all in deck is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
xelfer schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 15:42:
[...]

Ik zie tegenwoordig enkel nog decks uit deze lijsten. Dan weet ik in ieder geval weer precies wat de tegenstander speelt :).
shhtt maar ik kwam zoveel jade druids tegen dat ik ze maar gejoined ben alleen heb ik mn jade druid iets aangepast door de primal dragon eruit te fietsen (win more kaart vind ik het een beetje in dit deck) en er een eater in gestopt (ik wil echt die gezichten wel eens zien als ze vermoord worden door een zooi jade's en een secret eater :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zoals verwacht is Jade Druid goed toch? Het sloopt zo ongeveer alle trage decks.

Ik zie zelf ook heel veel mensen dat 23 win streak warlock deck spelen...

Zelf speel ik overigens een fun evolve deck om Shaman wins te grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
xelfer schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 15:52:
Zoals verwacht is Jade Druid goed toch? Het sloopt zo ongeveer alle trage decks.

Ik zie zelf ook heel veel mensen dat 23 win streak warlock deck spelen...

Zelf speel ik overigens een fun evolve deck om Shaman wins te grinden.
het is ook gewoon een goed deck :) en met de DK vind ik het nog leuker om te spelen ook nog meer win condities :P

wow net 2 keer tegen elkaar tegen een warr die concede als ik mn eerste Jade Idol speel hehe (vast een quest of CW)

[ Voor 11% gewijzigd door Wognummer op 12-08-2017 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net ff naar mijn statistieken gekeken..... 45 procent van de tijd tegen dat Warlock deck.

Maar 8 procent van de tijd tegen Druids ook :o.

Gelijk maar even al mijn standaard decks weggooien en enkel nog wild spelen. Iedere game die ik nu queue is datzelfde warlock deck.

[ Voor 54% gewijzigd door xelfer op 12-08-2017 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
PCBaas schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 11:53:

[afbeelding][afbeelding]

[afbeelding][afbeelding]
Hoe doet Skulking Geist het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net overigens voor het eerst een potje verloren omdat mijn Evolve me een Howlfiend gaf en ik daardoor mijn hele resterende hand kon discarden. ESports.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wognummer
xelfer schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 16:14:
Net overigens voor het eerst een potje verloren omdat mijn Evolve me een Howlfiend gaf en ik daardoor mijn hele resterende hand kon discarden. ESports.
greedy shaman ;) my god de leukste HS momenten komen gewoon door evolve/thrall :D

my god de laatste trolden op YT Toast heeft weer een leuke bug gevonden (nou ja bug geen idee)

heeft 2 Blackguards liggen en een truesilver (wapen) valt aan word gehealed voor 2 zn blackguards slopen de beestjes en zn aanval word gecancelled next turn REPEAT

YouTube: [Hearthstone] 7 NEW INTERACTIONS from Knights of The Frozen Throne (...

linkje naar nog wat andere leuke dingen van Toast

[ Voor 46% gewijzigd door Wognummer op 12-08-2017 16:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:08
Tot nu toe is hij in Wild nog geeneen keer nuttig geweest. :+

5700X | RX 6600 | 4K 150Hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wognummer schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 15:57:
[...]

het is ook gewoon een goed deck :) en met de DK vind ik het nog leuker om te spelen ook nog meer win condities :P

wow net 2 keer tegen elkaar tegen een warr die concede als ik mn eerste Jade Idol speel hehe (vast een quest of CW)
Het is grappig als het tegen je gebeurd maar niet goed voor de game zeker als je bedenkt dat er 2 dagen geleden een nieuwe uitbreiding is uitgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
beuker19 schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 17:02:
[...]

Het is grappig als het tegen je gebeurd maar niet goed voor de game zeker als je bedenkt dat er 2 dagen geleden een nieuwe uitbreiding is uitgekomen.
Het is gewoon heel logisch, júíst omdat deze nieuwe uitbreiding er is. Deze uitbreiding vertraagt de meta. En omdat iedereen nu super greedy decks speelt, die vanzelfsprekend heel traag zijn, is jade Druid goed. Over een paar weken wordt dat vast wel weer minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mosselmossel schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 17:06:
[...]

Het is gewoon heel logisch, júíst omdat deze nieuwe uitbreiding er is. Deze uitbreiding vertraagt de meta. En omdat iedereen nu super greedy decks speelt, die vanzelfsprekend heel traag zijn, is jade Druid goed. Over een paar weken wordt dat vast wel weer minder.
De meta zal 100 procent druif worden als het traag blijft of het zal aggro worden als er weer goeie smorcdecks verschijnen.

Ze hebben zo te zien een paar design fouten gemaakt als het om druid gaat.

Beste carddraw in game bij een deck dat oneindig minions kan genereren....

Enige nadeel is dat het vrij traag is. Ik denk dat mensen over een paar weken gaan vragen om smorc.

[ Voor 13% gewijzigd door xelfer op 12-08-2017 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Skulking geist heeft mij wel geholpen tegen jade idol in mijn control frostlich jaina deck.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik concede overigens gewoon instant tegen iedere Druid en Warlock.

Warlock zie ik teveel en druid is zo hersenloos en saai dat ik weiger daar tegen te spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Van de 9 potjes vanochtend, wel 4x gebruikt, daarna was het ook instant concede van de jade druid :)
zelfs als je het niet gebruikt is het een prima body op het bord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moet toch bekennen dat ik op het moment echt aan het genieten ben met mijn huidige Priest deck al moet ik wel zeggen dat ik nog geen aggro tegen ben gekomen.

Zoveel value en greed in 1 deck is gewoon fantastisch :P en Kazakus is echt zo zwaar OP echt niet te geloven en Medivh+Mindcontrol is bijna een instand concede

Dit is de lijst trouwens
http://www.hearthstonetop...azakus-highlander-priest/

[ Voor 16% gewijzigd door beuker19 op 12-08-2017 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Wat vinden de Lich King spelers van hun Lich King? Ik heb 'm geregeld tegen gekregen en zelf ook gespeeld en ik ben nog niet onder de indruk eerlijk gezegd. Vaak genoeg heb je niet eens removal nodig om 'm weg te krijgen: je speelt gewoon een bonemare op een 3-drop en klaar. De kaarten die ik er zelf van krijg zitten vaak niks te doen in m'n hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
beuker19 schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 18:33:
Moet toch bekennen dat ik op het moment echt aan het genieten ben met mijn huidige Priest deck al moet ik wel zeggen dat ik nog geen aggro tegen ben gekomen.

Zoveel value en greed in 1 deck is gewoon fantastisch :P en Kazakus is echt zo zwaar OP echt niet te geloven en Medivh+Mindcontrol is bijna een instand concede

Dit is de lijst trouwens
Precies dat deck heb ik zo ongelooflijk hekel aan. Het is geen aggro of OP, maar gewoon niet leuk om tegen te spelen.

Komt natuurlijk ook dat ik CW speel, maar ik concede nu gewoon instant bijna zowat als ik CW speel en Priest tegen kom. Potjes doen erg lang en win percentage is laag.

Maar wat is jouw ervaring tegen Warrior en andere populaire decks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beuker19 schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 18:33:

Dit is de lijst trouwens
Leuke lijst. Die ga ik denk ik maar eens proberen. Ik mis wel Arfus helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tektoon schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 18:57:
Wat vinden de Lich King spelers van hun Lich King? Ik heb 'm geregeld tegen gekregen en zelf ook gespeeld en ik ben nog niet onder de indruk eerlijk gezegd. Vaak genoeg heb je niet eens removal nodig om 'm weg te krijgen: je speelt gewoon een bonemare op een 3-drop en klaar. De kaarten die ik er zelf van krijg zitten vaak niks te doen in m'n hand.
Tot nu toe niet ontevreden maar ik vind het wel jammer dat er weer veel RNG bij komt kijken want sommige rewards zijn zoveel beter dan de anderen.
An1mA schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 18:58:
[...]

Precies dat deck heb ik zo ongelooflijk hekel aan. Het is geen aggro of OP, maar gewoon niet leuk om tegen te spelen.

Komt natuurlijk ook dat ik CW speel, maar ik concede nu gewoon instant bijna zowat als ik CW speel en Priest tegen kom. Potjes doen erg lang en win percentage is laag.

Maar wat is jouw ervaring tegen Warrior en andere populaire decks?
Jade Druid 2 x was echt heel easy en Mage ook 2x en verder nog 1 Control/Tempo Warrior tegen gekomen en daar had ik bijna medelijden mee want die maakte geen schijn van kans.

Ik houd verder ook niet zo van zulke greedy decks maar met zoveel andere greedy decks en Jade Druis die meestal op t5 al 10 mana hebben speel ik het graag.

Ik zelf vind Jade echt het meest verschrikkelijk wat Hearthstone heeft aangezien het gewoon zo'n beetje in zijn eentje verantwoordelijk is voor de complete meta de afgelopen 8 maand :'(

En hoe bevalt CW jiou dan en wil het een beetje tegen alle Druids wat mij de meest vervelende tegenstander leek ipv Priest?

[ Voor 27% gewijzigd door beuker19 op 12-08-2017 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
beuker19 schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 19:40:
[...]

Tot nu toe niet ontevreden maar ik vind het wel jammer dat er weer veel RNG bij komt kijken want sommige rewards zijn zoveel beter dan de anderen.

[...]

Jade Druid 2 x was echt heel easy en Mage ook 2x en verder nog 1 Control/Tempo Warrior tegen gekomen en daar had ik bijna medelijden mee want die maakte geen schijn van kans.

Ik houd verder ook niet zo van zulke greedy decks maar met zoveel andere greedy decks en Jade Druis die meestal op t5 al 10 mana hebben speel ik het graag.

Ik zelf vind Jade echt het meest verschrikkelijk wat Hearthstone heeft aangezien het gewoon zo'n beetje in zijn eentje verantwoordelijk is voor de complete meta de afgelopen 8 maand :'(

En hoe bevalt CW jiou dan en wil het een beetje tegen alle Druids wat mij de meest vervelende tegenstander leek ipv Priest?
Sta nu 19-10 (66% winrate%) waarvan 4 games tegen Priest en alle 4 verloren, waarvan ik meteen 1 had geconcede. En het is inderdaad sneu voor een CW als hij een Priest tegen komt QQ

Maar tegen Druid sta ik 5-1, niet grote problemen gehad tegen Jade Druid, genoeg AoE voor de kleine Jades en anders Brawl. Daarnaast moet hij ook mijn treats clearen of een huge ass Frothing Beserker.
Had 1 game waar ik 2 17/3 Frothing Besekerkers had, kon er maar 1 clearen, vervolgens had ik als finisher nog Gromm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Misschien een domme vraag aangezien ik net begonnen ben hoe zie ik nou of ik goeie (zeldzame) kaarten heb in mijn geopende packs? Is er ergens een lijst of zie je het aan.de.kaart

Burp

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:59
Wii4all schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 21:53:
Misschien een domme vraag aangezien ik net begonnen ben hoe zie ik nou of ik goeie (zeldzame) kaarten heb in mijn geopende packs? Is er ergens een lijst of zie je het aan.de.kaart
Dit is te zien aan de Gem in het midden van de kaart. Volgorde van zeldzaamheid is:
Common: witte gem
Rare: blauwe gem
Epic: paarse gem
Legendary: oranje gem(en tevens een draak op de kaart)

gemiddeld krijg je 1:5 packs een epic en 1:20 een legendary. Er is echter een pity timer voor legendary's van 1 op 40 packs. Bij een nieuwe expansion(of set waar je nog nooit iets van hebt geopend) krijg je een legendary in de eerste 10 packs.

Elke pack bevat minimaal 1 rare or better :)

[ Voor 18% gewijzigd door Royy90 op 12-08-2017 22:00 ]

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
Je zou denken: leuk zo'n board, maar hoe vaak heb je dat nou?

Veel vaker dan je denkt. Die nieuwe dragon is echt ge-wel-dig. Beetje de Stonehill Defender van de expansion. Goedkoop en geeft je gratis endgame. Zowel de Deathwing als de Onyxia komen uit een dragon, de Primordial als die vijfde(!?) Guardian komen van de Stonehill.

Die J4ckiechan Warlock lijst is echt een eitje om te kloppen.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/O86c6RXl.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Dragon Priest werkt idd wel aardig, ik speel met Obsidian Statue en N'zoth.

Net mijn eerste kaart gecraft deze expansion, The Lich King <3

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
Kasai schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 08:52:
Dragon Priest werkt idd wel aardig, ik speel met Obsidian Statue en N'zoth.

Net mijn eerste kaart gecraft deze expansion, The Lich King <3
Ik ben nog niet kapot van die kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

mosselmossel schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 08:58:
[...]

Ik ben nog niet kapot van die kaart.
Yolo, ik speel in al mijn decks zowel Arfus als zijn papa.

Tempo warrior is wel weer echt leuk, ik zie in veel lists heel weinig die animated berserker, maar die kaart is zo geniaal 8)

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou Arfus wel willen craften maar gevoelsmatig is het zo'n slechte kaart.....

4 mana voor 5 stats te weinig (zou een 4/5 moeten zijn maar is een 2/2) met RNG heavy deathrattle. Het kan heel goed uitpakken maar ook heel slecht.

Daarbij is ie als 2/2 erg kwetsbaar tegen veel removal effecten, met als kers op de taart nog wel Potion of Madness.

Ik denk dat ik Arfus voor nu wel even laat voor wat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Potion of madness is inderdaad wel zuur, ach ja ik opende hem uit een pack :)

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kasai schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 09:50:
Potion of madness is inderdaad wel zuur, ach ja ik opende hem uit een pack :)
Ja als ik hem uit een pack zou halen dan zou ik hem wellicht een keer testen, maar nu ben ik niet overtuigd en ik kan mijn dust maar 1 keer uitgeven :D.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Al 3 classes verslagen inmiddels speel nog met mn basic deck. Heb nu al wel wat pakketen geopend en heb ook het welkomst pakket maar gehaald alleen nu zit je met een overload aan kaarten en moet nu kaarten gaan wisselen om m'n deck te verbeteren.

Speel nog steeds met mn startklasse om die naar 10 te levellen

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TThemen
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 01-06 15:48

TThemen

TThemen#2163

Wat ik zou doen.

1. Elke class vrijspelen(kan tegen een vriend en deze te laten conceden)
2 Elke classe naar lvl 20 brengen zodat je alle basis kaarten heb en weet welke classe je wilt gaan spelen (ik zou mage doen heeft goede basis kaarten zoals fireball frostbolt)
3 Als je wilt disenchante zoek je in je collection op "extra" zodat je geen kaarten weggooi waarvan je later spijt krijg.
4 als je dan een beetje dust heb kun je ewn een budget rank deck maken.

Van je gold kun je het beste packs kopen( je kunt ongeveer 150 gold per dag krijgen als je veel speelt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

TThemen schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 12:19:
Wat ik zou doen.

2 Elke classe naar lvl 20 brengen zodat je alle basis kaarten heb en weet welke classe je wilt gaan spelen (ik zou mage doen heeft goede basis kaarten zoals fireball frostbolt)
3 Als je wilt disenchante zoek je in je collection op "extra" zodat je geen kaarten weggooi waarvan je later spijt krijg.

Van je gold kun je het beste packs kopen( je kunt ongeveer 150 gold per dag krijgen als je veel speelt.
Waarom zou je conceden/valsspelen, zo leer je de classes kennen als beginner. Verder goede tips!

@Wii4all Gewoon met je basic kaarten spelen aangevuld met nieuwe kaarten en zelf je deck in elkaar flansen. Zo leer je je kaarten kennen en direct ook wat wel en niet werkt. En anders kun je altijd F2P decks netdecken. Het pluspunt is dat als je packs koopt van je gold je de meeste kaarten toch niet hebt, dus het is altijd win-win.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tektoon
Aanvullend: het craften van kaarten is meestal af te raden als het geen legendaries zijn want het kost veel dust en is niet erg efficient. Dat gezegd hebbende: stonehill defender en bone drake heb ik recentelijk nog op een verse account aangemaakt en die twee kaarten geven de nieuwe speler echt een zetje in de rug. De kans is bij die kaarten groot dat je er goede/dure/legendary kaarten uit trekt. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-09 15:13
Wat is Shadow Reaper Anduin toch een heerlijke kaart.

Zeker die highlander decks met Raza en Kazakus zijn toch echt sterk.
Als je eenmaal de Death Knight speelt met Raza dan kan je gewoon gratis 4 tot 10 damage per beurt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TThemen schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 12:19:
Wat ik zou doen.

Aanvullend is het op zich ook wel de moeite waard om van iedere set pakjes te openen tot je een legendary krijgt. Bij iedere set krijg je namelijk gegarandeerd een legendary binnen de eerste 10 packs.

Als je dit doet voor 4 sets heb je dus binnen 40 pakjes (waarschijnlijk heb je er minder dan 30 voor nodig) dus al 4 legendaries en is de kans dat je dubbele kaarten krijgt klein.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• icemotion
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-06-2022
Wii4all schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 10:35:
Al 3 classes verslagen inmiddels speel nog met mn basic deck. Heb nu al wel wat pakketen geopend en heb ook het welkomst pakket maar gehaald alleen nu zit je met een overload aan kaarten en moet nu kaarten gaan wisselen om m'n deck te verbeteren.

Speel nog steeds met mn startklasse om die naar 10 te levellen
En speel dan nog wat langer door tot je level 20 bent met in ieder geval 1 class. Zodra je dat gedaan hebt krijg je toegang tot Tavern brawl iedere week.

Hiervan krijg je classic packs en is een prima manier om je collectie uit te breiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gnosis
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 15:16
Ik speel voorlopig Midrange Hunter met Dk Rexxar, want het is de enige DK die ik heb. Voor de rest een Bolvar Fireblood en een gouden Moorabi getrokken.

Die hero power van Rexxar is best wel leuk en het maakt best een leuk deck om te spelen, ook al hou ik niet van Hunter. Nog iemand die Rexxar speelt?

Verder wacht ik 2 weken voordat ik ga craften om te zien wat de meta wordt.

Je kan je er maar druk om maken...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gnosis schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 17:15:
Ik speel voorlopig Midrange Hunter met Dk Rexxar, want het is de enige DK die ik heb. Voor de rest een Bolvar Fireblood en een gouden Moorabi getrokken.

Die hero power van Rexxar is best wel leuk en het maakt best een leuk deck om te spelen, ook al hou ik niet van Hunter. Nog iemand die Rexxar speelt?
Ik speel wel graag minion-heavy hunter. Rexxar is redelijk hit-or-miss...sommige games komt er echt niets uit, andere game zijn z'n knutsels beslissend. Hunter match-up wordt doorgaans beslist op wie 'em eerst speelt.

Ik speel momenteel met een aardige hoop tech-kaarten in het deck om een gevoel te krijgen bij hoeveel ze echt uitmaken. Snipe is ook weer terug omdat die Beardo afschiet en de 1-turn horsemen geen ruimte heeft voor een test-drop als je er voor kan zorgen dat de tegenstander niet meer dan 2 coins heeft (2 coins + 1 secret OTK). De Geist zit erin tegen Jade maar ook tegen Evolve en horsemen OTK kan die flinke impact hebben (2 coins + secret niet meer mogelijk, dus geen OTK bij minder dan 3 coins). Unraveller zit er ook in om te zien hoeveel last de verschillende decks daarvan hebben (nog geen quest Mage tegengekomen, tegen Rogue is het GG) maar ook hoeveel ik er zelf last van heb (niet veel, in de meeste gevallen).

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Laatst online: 14:24
DK Hunter is echt héél erg leuk om te spelen. Wel erg sloom om te spelen zoals verwacht, maar Zombeast is een stuk beter dan ik dacht. Bijna elke beurt creëer je een minion die je precies nodig hebt. Als je lang genoeg kan overleven is de fun factor heel hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Piet_Piraat7 schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 19:20:
Bijna elke beurt creëer je een minion die je precies nodig hebt.
Nou, dat wisselt nogal eens. De RNG is erg hoog, dus het is lang niet altijd nuttig. Daar komt bij dat het weliswaar elke beurt een minion is, maar wel eentje 2 mana onder curve vanwege de cost van de hero power. Dat maakt de hero power tot turn 10 niet zo heel goed, dan wordt er meer op curve gespeeld. Op 10 mana wordt de ability wel beter omdat er vrijwel geen decks zijn die op 10 mana nog op curve blijven. Als je tegen die tijd nog leeft, is de kans wel groot dat je puur op aantal drops kan winnen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Zarhrezz schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 19:49:
[...]
Nou, dat wisselt nogal eens. De RNG is erg hoog, dus het is lang niet altijd nuttig. Daar komt bij dat het weliswaar elke beurt een minion is, maar wel eentje 2 mana onder curve vanwege de cost van de hero power. Dat maakt de hero power tot turn 10 niet zo heel goed, dan wordt er meer op curve gespeeld. Op 10 mana wordt de ability wel beter omdat er vrijwel geen decks zijn die op 10 mana nog op curve blijven. Als je tegen die tijd nog leeft, is de kans wel groot dat je puur op aantal drops kan winnen.
Op turn 10 is die een stuk beter ja, maar daarom zei ik ook àls je lang genoeg overleefd (beurt 10). Dan is een extra minion elke beurt toch wel erg fijn. Zeker geen super sterk deck, wel een leuke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
Pfff. Priest is echt niet te winnen als je een traag deck hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mosselmossel schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 20:43:
Pfff. Priest is echt niet te winnen als je een traag deck hebt.
Jep, maar ik vraag me wel af hoe Priest het doet tegen de tragere decks. Die Xixo lijst had wel een giga hoge curve namelijk.

Het lijkt me een heel erg steen-papier-schaar als Priest.

[ Voor 8% gewijzigd door xelfer op 13-08-2017 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
Leuke expansion maar ik heb nu meer dan ooit het gevoel dat het clown fiesta RNG gebeuren nog harder is dan tevoren. "Skill" komt er amper aan te pas.

Jade Druid is trouwens enorm pest en daar helpt die Skulking Geist niets aan.

[ Voor 21% gewijzigd door Tomski1986 op 13-08-2017 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tomski1986 schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 22:31:
Leuke expansion maar ik heb nu meer dan ooit het gevoel dat het clown fiesta RNG gebeuren nog harder is dan tevoren. "Skill" komt er amper aan te pas.

Jade Druid is trouwens enorm pest en daar helpt die Skulking Geist niets aan.
De RNG is voor mijn gevoel wat minder dan voorheen. Vooral omdat games niet meer T5 afgelopen zijn.

Dat gezegd hebbende zit er natuurlijk nog wel gigantisch veel RNG in HS. Dat is het design van de game.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Brangus Glee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-09 14:21
Ik zou niet eens hoeven te reageren, maar ik kan het toch niet laten. Deze expansion heeft zeker RNG, maar de matches zijn veel meer skill based door alle keuzes en deck-types die er nu zijn. Ik speel ook Highlander priest en ik heb nu al zoveel coole schaakpotjes gespeeld, tegen de mirror, tegen Jades, tegen Taunt druids, maar ook Exodia. Al deze matches vereisen andere keuzes t.a.v. wanneer speel je bijvoorbeeld de DK, wanneer je ga voor Lyra, hoe ga ik om met eventuele overdraw, etc. Ik heb nu al 6 erg leuke decks gespeeld, waaronder dat rare Barnes DK priest gebeuren en ik ben erg enthousiast over de huidige games die ik speel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• An1mA
Hoop echt dat er wat aggro's deck komen om Jade Druid in check te houden, het is voor mij niet echt leuk meer.
De 6 mana Jade Idol killer komt veels te laat en om er nu 2 te spelen om alleen tegen Jade Druid te techen gaat voor mij weer te ver.

Bewijst maar weer dat Blizzard slecht de kaarten hebben getest, snap echt niet dat ze Jade Druid sterker hebben gemaakt.
Als de 6 mana kaart nu 4 mana was nog speelbaar naar mijn mening.
Daarnaast is Earthen Scales te goed icm met Jade Druid.

Ach ja, hopelijk dadelijk een meta zonder Jade Druid, maar ik ben bang dat dat niet gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
An1mA schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 01:05:
Hoop echt dat er wat aggro's deck komen om Jade Druid in check te houden, het is voor mij niet echt leuk meer.
De 6 mana Jade Idol killer komt veels te laat en om er nu 2 te spelen om alleen tegen Jade Druid te techen gaat voor mij weer te ver.

Bewijst maar weer dat Blizzard slecht de kaarten hebben getest, snap echt niet dat ze Jade Druid sterker hebben gemaakt.
Als de 6 mana kaart nu 4 mana was nog speelbaar naar mijn mening.
Daarnaast is Earthen Scales te goed icm met Jade Druid.

Ach ja, hopelijk dadelijk een meta zonder Jade Druid, maar ik ben bang dat dat niet gaat gebeuren.
Ik denk niet dat er veel Aggro gaat komen. Jade Druid is nu nog sterker tegen aggro vanwegen Spreading Plague en de DK, dat zijn hoop extra taunts. Je bent ook niet meer afhankelijk van Auctioneer door middel van Ultimate Infestation.

Ik hoop juist dat er meer control decks komen met Skulking Geist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
Xanthian schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 08:13:
[...]

Ik denk niet dat er veel Aggro gaat komen. Jade Druid is nu nog sterker tegen aggro vanwegen Spreading Plague en de DK, dat zijn hoop extra taunts. Je bent ook niet meer afhankelijk van Auctioneer door middel van Ultimate Infestation.

Ik hoop juist dat er meer control decks komen met Skulking Geist
ik ben bang dat geist toch te traag is met 6 mana ik speel hem nu in mn CW en ik merk dat ie vaak te laat is en om hem in je openingshand te houden is echt zonde..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Wow, wat is de DK van Priest een badass samen met Raza. De damage die je doet in 1 beurt is bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xanthian schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 08:13:
Ik moet zeggen dat het met Dinomancy Hunter best goed gaat tegen Jade Druid; doorgaans kan ik 'em afmaken voordat er teveel grote jades vallen. De Geist zit erin, maar in de enige game dat ik 'em turn 6 had, was het al een win-more kaart (ik had board met 2 gebuffte minions voor fatal, hij zat net boven de 10 health)...toen ik 'em dropte verdampte er 2 kaarten uit z'n hand maar goed, nog een Kill command in m'n hand ook.

Ook een game gehad dat ik wel 6 Speading Plague taunts tegen kreeg, maar daardoor kon hij dus geen jades droppen. Dat gaf mij de ruimte om een stealth beast te buffen en door 2 Explosives kreeg hij uiteindelijk ruimte op board, maar geen taunt, dus fatal van stealth minion + Kill command.

Agro / midrange met weinig, maar flink gebuffte minions dus. Een zoo zal inderdaad stuklopen op Spreading Plague. De DK moet je simpelweg voor zijn met agro / midrange.

Of Jade Druid gaat overheersen weet ik niet...quest Mage en Uther DK zijn OTK decks die de removal / AoE / stalling hebben om Jade Druid lang genoeg af te houden.
Edit: De Uther DK OTK kan wel eens erg goed werken omdat Jade spell-heavy is op de Jade golems. Om de OTK te voorkomen, mag je als tegenstander niet meer dan 2 spells casten met de Burgler op tafel mits je Geist speelt en je zelf Coin hebt. Als de Paladin Coin heeft en je zelf geen Geist speelt (wat voor Jade Druid het geval is) mag je geen enkele spell spelen met een Burgler op tafel, anders maak je de OTK mogelijk. Dat kan wel eens heel erg moeilijk worden voor een Jade Druid.

Gisteren ook nog wat met Warlock zitten spelen, een brouwseltje met quest, Jaraxxus en de DK. Heel effectief is was het niet, maar toch best lachen als je met het Jaraxxus wapen naar DK gaat om de beurt erna de quest te gooien. Ik kan zomaar zien dat het een deckje wordt dat ik veel ga spelen omdat je er zo lekker veel opties mee hebt.

[ Voor 12% gewijzigd door Zarhrezz op 14-08-2017 12:03 ]

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nou ik heb Jade vanaf het begin al niets gevonden.

Natuurlijk zijn ze soms wel te verslaan maar met de nieuwe tools zijn ze beter tegen Aggro en constanter tegen control aangezien die nieuwe 10 mana spell er voor zorgt dat je nooit zonder kaarten zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Ach ik ga een beetje kijken wat de meta doet de komende tijd en dan zien of ik iets kan met de volgende classes;

Hunter
Mage
Paladin
Rogue en
Warlock.

Gewoon omdat ik die classes nog naar de 500 wins moet spelen.. echt hoog ranken boeit me toch niet, als ik maar n redelijke winrate haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
icemotion schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 12:13:
Ach ik ga een beetje kijken wat de meta doet de komende tijd en dan zien of ik iets kan met de volgende classes;

Hunter
Mage
Paladin
Rogue en
Warlock.

Gewoon omdat ik die classes nog naar de 500 wins moet spelen.. echt hoog ranken boeit me toch niet, als ik maar n redelijke winrate haal.
Hunter <-- Ziet er op dit moment niet zo goed uit.
Mage <-- Elemental Mage of Exodia Mage
Paladin <-- Mid-Range paladin is nog steeds erg sterk
Rogue <-- Tempo\Elemental Rogue
Warlock. <-- Demon Warlock

Mage, Paladin en Rogue zijn het sterkst van deze lijst op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaer
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:17
Helemaal mee eens, speelt erg lekker in een Kaza deck ;-)
Nitai schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 10:14:
Wow, wat is de DK van Priest een badass samen met Raza. De damage die je doet in 1 beurt is bizar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Maar hunter warrior en shaman vrijgespeeld

Nu bezig met overige classes wordt wel iets moeilijker heb ik het idee heb nu ook meer potjes nodig om te winnen

Heb m'n deck al wat aangepast maar is nog niet helemaal je van het

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icemotion
Xanthian schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 12:16:
[...]

Hunter <-- Ziet er op dit moment niet zo goed uit.
Mage <-- Elemental Mage of Exodia Mage
Paladin <-- Mid-Range paladin is nog steeds erg sterk
Rogue <-- Tempo\Elemental Rogue
Warlock. <-- Demon Warlock

Mage, Paladin en Rogue zijn het sterkst van deze lijst op dit moment.
Ik heb inderdaad al wat zitten klooien met Elemental mage, werkt wel geinig inderdaad :)
Mid range paladin had ik ook al wat zitten spelen pre-Knights en ik moet nog eventjes mn deck gaan aanpassen met nieuwe kaarten.

Dus die twee ga ik waarschijnlijk het eerste mee aan de slag. Toevallig ook de twee classes waarmee ik nog de meeste wins moet halen; die hangen nog ergens rond de 250.

Warlock pak ik misschien een Reno deck in Wild voor.. opties genoeg in ieder geval.

Wel jammer idd van Hunter.. die hoeft nog maar 70 wins..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-09 16:34
Gisteren voor de grap eens Hearthstone geïnstalleerd op de telefoon. Ik heb het tot ergens in het Naxxramas periode op de PC gespeeld en nog wel eens lopen kloten met remote admin programma's om HS te kunnen spelen op mijn telefoon :9

Maar ik ben er ooit mee gestopt en sindsdien niet meer aangeraakt. Gisteren zag ik het staan in de Play store en dacht "waarom niet!?". Na een flinke installatie het spel opgestart en alles is zo herkenbaar, maar toch is het net even anders...

Mijn decks zijn zwaar verouderd en ik heb geen idee waar ik moet beginnen eigenlijk. Aardig wat quests afgerond voor wat gold, wat nieuwe dungeon-quests afgerond, maar ik het goud niet om alle vleugels vrij te kopen. Ook vind ik het te duur om ze gewoon los te kopen. Dus dat wordt nog een heel lange lijdensweg om ze vrij te spelen 8)7

In de topicstart staat wel iets over de uitgebrachte uitbreidingen, maar die lijst is volgens mij niet echt compleet.

Ik heb ondertussen aardig wat non-ranked games gespeeld en hoewel ik best wel het een en ander heb gewonnen merk ik dat al die deathrattle decks gewoon onmogelijk zijn voor oude mage en priest decks.

Wat is een handig artikel om te lezen om weer een beetje bij de tijd te zijn met dit spel? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Ossi schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 13:41:

...

Wat is een handig artikel om te lezen om weer een beetje bij de tijd te zijn met dit spel? :)
Welcome back!

www.hearthpwn.com geeft wel aardig wat info en deck ideeen. Bij een nieuw release zit iedereen nog te experimenteren dus het is aan te raden gewoon te spelen en kijken wat wint/bevalt.

Hier op GoT zie je natuurlijk ook de mening en ervaring van veel actieve spelers, met de nodige rage uitlatingen tussendoor :D

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14:53
Mofkees schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 14:01:
[...]

Welcome back!

www.hearthpwn.com geeft wel aardig wat info en deck ideeen. Bij een nieuw release zit iedereen nog te experimenteren dus het is aan te raden gewoon te spelen en kijken wat wint/bevalt.

Hier op GoT zie je natuurlijk ook de mening en ervaring van veel actieve spelers, met de nodige rage uitlatingen tussendoor :D
Ik speel ook met vagen veel/weinig HS en bij een nieuwe uitbreiding wacht ik gewoon 1-2 weekjes en maak dan een populaire hoog geratede deck na. Zeker qua resources is het al moeilijk genoeg om überhaupt 1 deck volledig te krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeBrun
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 21:31
Ik heb jaren geleden wat gespeeld en heb Hearthstone nu sinds enkele maanden weer opgepakt. Had aardig wat goud dus ik kon 35 pakjes openen. DK Anduin, DK Uther, Prince Valanar en Lich king waren het resultaat, dus ik mag niet klagen. Nu krijg ik het niet voor elkaar om boven rank 19 uit te komen.

Wat vinden jullie van onderstaand deck?

[b]"Snowball Priest["/b]Hiervoor speelde ik vooral Elemental buff paladin, of elemental shaman, of Hunter met beasts.

Suggesties? Ik denk dat ik 70% verlies, ongeacht het deck :/

[ Voor 0% gewijzigd door LeBrun op 14-08-2017 14:16 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LeBrun schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 14:11:
Ik heb jaren geleden wat gespeeld en heb Hearthstone nu sinds enkele maanden weer opgepakt. Had aardig wat goud dus ik kon 35 pakjes openen. DK Anduin, DK Uther, Prince Valanar en Lich king waren het resultaat, dus ik mag niet klagen. Nu krijg ik het niet voor elkaar om boven rank 19 uit te komen.

Wat vinden jullie van onderstaand deck?

[b]"Snowball Priest["/b]Hiervoor speelde ik vooral Elemental buff paladin, of elemental shaman, of Hunter met beasts.

Suggesties? Ik denk dat ik 70% verlies, ongeacht het deck :/
Ik weet niet wat wel goed is maar ik kan je zo wel zeggen dat dit deck echt 3x niks is.

Ik zou gewoon even op Hearthpwn kijken naar budgets deck of decks die goed zijn en aanpassen met kaarten die je hebt.

Als ik na jou lijst kijk zie ik kaarten die al 2 jaar niet eens meer in de buurt van speelbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeBrun
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 21:31
beuker19 schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 14:28:
[...]

Ik weet niet wat wel goed is maar ik kan je zo wel zeggen dat dit deck echt 3x niks is.

Ik zou gewoon even op Hearthpwn kijken naar budgets deck of decks die goed zijn en aanpassen met kaarten die je hebt.

Als ik na jou lijst kijk zie ik kaarten die al 2 jaar niet eens meer in de buurt van speelbaar zijn.
Dank voor je tip, ik heb het gemaakt omdat ik hem vrij hoog tussen de budget decks zag staan:
http://www.hearthpwn.com/decks/896431-snowball-priest

Mocht iemand een leuke suggestie hebben voor een deck dan hoor ik het graag. _/-\o_

Edit: liefst eentje met DK uther of anduin, of the lich king. Nu ik die heb is het uiteraard leuk om ze te kunnen spelen

[ Voor 8% gewijzigd door LeBrun op 14-08-2017 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiestor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-09 07:58
Kijk eens op Metastats.net. Daar kun je mooi zien wat er nu veel gespeeld word en hoe het presteert op welke niveaus.

"Be brave, don't shave"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

LeBrun schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 14:36:
[...]

Dank voor je tip, ik heb het gemaakt omdat ik hem vrij hoog tussen de budget decks zag staan:
http://www.hearthpwn.com/decks/896431-snowball-priest

Mocht iemand een leuke suggestie hebben voor een deck dan hoor ik het graag. _/-\o_

Edit: liefst eentje met DK uther of anduin, of the lich king. Nu ik die heb is het uiteraard leuk om ze te kunnen spelen
DK Anduin wordt pas echt leuk (imo) met Raza the chained, lastige is dat je dan een Highlander deck gaat spelen en je vrije dure kaarten nodig hebt.

Welke legendaries heb je nog meer?

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
LeBrun schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 14:36:
[...]

Het lastige is dat wij niet kunnen zien welke kaarten je wel/niet hebt. Je kan met de onderstaande basis starten. In het beste geval doe je daar Tirion, Lightlord, Tarim, Wickerflame en twee corpsetakers bij (dan heb je wel erg veel late game trouwens) maar die zijn duur. Het murloc pakket is ook goed maar daar zitten ook 4 epics bij. The Curator met een Primordial drake en een beast (bijvoorbeeld Kodo) naar keuze is ook goed (maar weer een legendary en een epic). The Curator zonder Primordial Drake kan ook want er zitten al Bone Drakes in.

Kan ook prima zonder Uther/Lich King trouwens, ik speel ze zelf niet. :P
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/6doJuuRl.png
Ik zou Stonehill/Bone Drake/Steed zonder twijfel craften als je ze niet hebt.

[ Voor 17% gewijzigd door Tektoon op 14-08-2017 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nitai schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 10:14:
Die combo is wel echt eindbaas ja. Ik zit er zelf aan te denken om een wild versie van het deck te maken. In wild heb je wel echt een hoop toffe Priest kaarten die niet meer in standaard zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

xelfer schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 15:23:
[...]

Die combo is wel echt eindbaas ja. Ik zit er zelf aan te denken om een wild versie van het deck te maken. In wild heb je wel echt een hoop toffe Priest kaarten die niet meer in standaard zitten.
Zoals confessor paletress <3

Atlas#22744

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nagasy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-11-2024

nagasy

Duck Duck Duck Goose

Kleine update met mijn deck:
### RenoLock
# Class: Warlock
# Format: Wild
#
# 1x (1) Mistress of Mixtures
# 1x (1) Mortal Coil
# 1x (1) Power Overwhelming
# 1x (2) Bloodmage Thalnos
# 1x (2) Darkbomb
# 1x (2) Defile
# 1x (2) Youthful Brewmaster
# 1x (3) Brann Bronzebeard
# 1x (3) Darkshire Councilman
# 1x (3) Felguard
# 1x (3) Gluttonous Ooze
# 1x (4) Blastcrystal Potion
# 1x (4) Hellfire
# 1x (4) Kazakus
# 1x (4) Refreshment Vendor
# 1x (4) Shadowflame
# 1x (4) Voidcaller
# 1x (5) Antique Healbot
# 1x (5) Bane of Doom
# 1x (5) Despicable Dreadlord
# 1x (5) Doomguard
# 1x (6) Reno Jackson
# 1x (6) Siphon Soul
# 1x (6) Sylvanas Windrunner
# 1x (7) Abyssal Enforcer
# 1x (8) Twisting Nether
# 1x (9) Krul the Unshackled
# 1x (9) Lord Jaraxxus
# 1x (9) Mal'Ganis
# 1x (10) Bloodreaver Gul'dan
#
AAEBAf0GHheTAZ8DhQT3BO0FiQbOBtsGtgfECMwIuQ2ODsIP9Q+tEJAVwxaFF7SsAti7Atm8At28Av2/At7EAtPFAufLAvfNApfTAgAA
#
# To use this deck, copy it to your clipboard and create a new deck in Hearthstone
Ik heb niets meer aangepast en speel er nu zo'n kleine 5 dagen mee.
Brewmaster is echt een goede aanpassing geweest.
Reno en dan brewmaster zorgt snel voor een concede 8).
maar ook jaraxus die getrokken wordt door void caller en dan terug in je deck steken zorgt voor gevloek.

Stats zijn momenteel
22-12 (R14 en 3 sterren. Komende van 22 dacht ik).

Meeste problemen heb ik met paladin.

Class Win/Loss Winrate
vs Warlock 2W 0L 100.0%
vs Hunter 5W 1L 83.3%
vs Shaman 2W 1L 66.7%
vs Warrior 2W 1L 66.7%
vs Mage 2W 1L 66.7%
vs Priest 3W 2L 60.0%
vs Druid 2W 2L 50.0%
vs Rogue 2W 2L 50.0%
vs Paladin 2W 3L 40.0%

Wat opvalt in Wild is dat je echt elke class tegenkomt met elk hun eigen deck.
Dus geen last van de huidige aggro in in standard.

Ik heb mijn plezier in het spel zowaar teruggevonden met wild te spelen

Battle.net: NagaByrd#2844

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xanthian
Ik speel EZ Big Priest tegen een Shaman.
Devolved hij mijn Barnes + Obsydian Statue in The Lich King en een randomn 3 drop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tektoon
nagasy schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 16:57:
Dus geen last van de huidige aggro in in standard.
An1mA schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 01:05:
Brangus Glee schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 00:34:
Ik zou niet eens hoeven te reageren, maar ik kan het toch niet laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
Met dit Pala-deck ga ik inmiddels 11-4 van rank 15 tot 13.
Bonemare en Skelemancer is zo'n goeie combo. En zo vaak haal je nog een Wickerflame, Tirion of Tarim uit je Stonehill.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/tPWb8jV.png

[ Voor 35% gewijzigd door mosselmossel op 14-08-2017 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik merk dat de meta weer aan het veranderen is. Het is nu weer 75-80% van de tijd aggro decks. Dit is overigens wel op lage(re) ranks.

[ Voor 17% gewijzigd door xelfer op 14-08-2017 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
xelfer schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 19:12:
Ik merk dat de meta weer aan het veranderen is. Het is nu weer 75-80% van de tijd aggro decks. Dit is overigens wel op lage(re) ranks.
is het niet zo dat de meta op het moment volgt wat de pro's spelen ;) die zijn nu redelijk klaar met testen van leuke decks en nu wat sneller aan het ranken (alhoewel de meesten dat al gedaan hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Echt al die murloc paladins :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wognummer schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 19:17:
[...]

is het niet zo dat de meta op het moment volgt wat de pro's spelen ;) die zijn nu redelijk klaar met testen van leuke decks en nu wat sneller aan het ranken (alhoewel de meesten dat al gedaan hebben)
Dat sowieso. Ik zit ook in de pauper ranks en dan is het ook voor veel spelers een kwestie van "welk deck werkt en kan ik betalen?".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
xelfer schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 19:44:
[...]

Dat sowieso. Ik zit ook in de pauper ranks en dan is het ook voor veel spelers een kwestie van "welk deck werkt en kan ik betalen?".
ik ken je pijn (teveel aan het klooien rank 19 :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mosselmossel
Wognummer schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 19:17:
[...]

Neu, werkt anders. Iedereen is die irritante priests, warlocks en Jades beu en zoekt decks die dat beaten. En dan kom je al gauw uit bij snellere decks, die de damage doen voor alle trucjes van die trage control decks....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou gisteren redelijk makkelijk rank 10 geworden en toen leek het wel of niets meer lukte en heb volgens mij wel 25 potjes gespeeld om 7 wins te krijgen.

Het is wel jammer dat vanmiddag weer heel RNG kaarten werden gespeeld die ik gisteren bijna niet zag op de Lich King na zoals Evolve/Devolve, Stonehill Defender en Primordial Glyph die eigenlijk bijna verantwoordelijk zijn dat Mage/Paladin en Shaman tier 1 zijn en andere classen het heel moeilijk hebben op Druid na dan :P

Ik zou graag zien hoe de meta was geweest zonder de iets te veel van het goede RNG kaarten.
Ik weet dat er nog veel meer zijn zoals Free From Amber, Shadow Essence, Barnes en Portal Kaarten uit Karazan maar zien zijn of veel meer mana of lang niet zo game winning.

En als het dan zoi moest zijn dan Medivh+Wapen dan ook maar weg.

[ Voor 4% gewijzigd door beuker19 op 14-08-2017 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op rank 15 begin van de avond wat Warriors, daarna voornamelijk Warlock, Druid en Mage. Ik had 5 wins met Hunter nodig en daar wel 10-11 games voor nodig gehad denk ik. Om wins te halen wordt het wel meer face-race dan dat ik normaal speel met het deck. Alle decks die je tegen komt hebben een zodanig sterke late-game, dat ga je met Rexxar DK niet redden. Alles na turn 9 verlies je eigenlijk op den duur...of je legt het af tegen life-leech of je verliest het op armor stacking + jades. Het kan tot fatigue duren, maar winnen doe je het niet met Rexxar.

Eind van de avond nog wat met Frost Lich Jaina gespeeld...toch wel erg leuk om een minion-based Mage deck te kunnen spelen dat goed mee komt. Ik mis helaas wat goeie legendaries en epics (Pyros, tomb, 2e Ice Block, etc.), maar toch is er wel goed iets mee te beginnen. Quest + Lich is goed te combineren en je moet goed plannen op de elementals. Eindelijk een Mage deck dat niet puur face burn of OTK is...yay.

<GOT> Zarhrezz#2885

Pagina: 1 ... 159 ... 181 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.