KloptKol Nedra schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 08:58:
[...]
Ik normaal gesproken ook, maar ik geef de nieuwe expansion de standard een kans.
maar grote kans dat het WILD wordt ^^
gelukkig zie/hoor je het steeds vaker dat men liever wild speelt dan standard
En het is bovendien een Mage kaart, geen neutral.Nitai schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 08:53:
[...]
@Piet_Piraat7 Coldarra is naar Wild verhuisd.
Je kan m wel krijgen uit de nieuwe bone drake.Xanthian schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 09:04:
[...]
En het is bovendien een Mage kaart, geen neutral.
My bad, vergetenXanthian schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 09:04:
[...]
En het is bovendien een Mage kaart, geen neutral.
De secret is relatief eenvoudig met de murloc. Blijven er 2 coins over waar je 50% kans hebt er al één te hebben. Het grootste probleem is dat je 2 legendaries uit je deck moet trekken, plus minimaal een Bully.Xanthian schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 08:17:
Waarom ver gezocht?
Het is een combo
Je hebt nodig:
- Death Knight
- 3 coins (door middels van Burgle Bully) (2 coins + 1 secret werkt ook)
- Actioneer Beardo
Het moeilijkste is om 3 coins te krijgen. Of twee coins en een secret.
Wat ook nog interessant is om te weten, is hoe de volgorde van de 4 horsemen is en of een horseman in-hand nogmaals opduikt of niet. Hero power -> Brewmaster, next turn Hero power...heb ik dan 2 dezelfde of 2 verschillende?Gezien je niet veel andere kaarten nodig hebt kan je hier prima een control paladin deck omheen bouwen.
Het is in dat geval gewoon een extra win condition.
Is het ook...anti-weapon tech zal meer gespeeld worden, zeker als het gerucht over Warrior DK waar is.Overigens vind ik een 5/3 weapon met lifesteal enorm sterk.
De 'block all hero powers' minion wordt ook best een goeie soft taunt, gok ik zo.
Ik ben niet happy als dat van de warrior DK waar is. Twee wapens tegelijk... ik vind 1 wapen die flink ge-upgrade is al heftig genoeg.
Er zijn 29 dragons in wild. De kans dus vrij klein dat je hem ook werkelijk krijgt.Tomski1986 schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 09:25:
[...]
Je kan m wel krijgen uit de nieuwe bone drake.
Er is overigens ook een betere kaart als je wild wilt spelen, namelijk Garrison Commander.
Een twee mana minions die ervoor zorgt dat je twee keer je HP kan gebruiken per beurd
http://www.hearthpwn.com/cards/22274-garrison-commander
Verder ben ik wel benieuwd naar de mogelijkheid voor een DD Mage (Deathrattle Dragon)
De kaarten zoals Sindragosa, Bone Dragon, Netherspite Historian, Cobalt Scale Bane heb je al een vrij goede curve en daarnaast erg veel value.
Grootste probleem is in leven blijven.
Overigens jammer dat er nauwelijks nieuwe elementals zijn voor Elemental Mage.
WildPiet_Piraat7 schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 09:02:
[...]
Kloptieder zijn ding natuurlijk. Maar Standard is een goede titel voor hoe ik de gameplay ervaar daar. Het ene standaard deck na de ander. In Wild zie je uiteraard ook netdecks, maar ook genoeg decks waarbij ik soms nog verbaasd ben van de combo's. Maakt het verliezen wat minder zuur als je lol hebt.
Ik ben op het moment weer bezig met mijn OTK Malygos Shaman. Dat speelt toch wat leuker dan smorc facen naar 500 ranked wins.
Ik denk dat je met de Pala Death Knight meeste kans maakt door middel van panda's je Horsemen te bouncen tot je ze in 1 beurt allemaal kan spelen.
Atlas#22744
Als dat werkt...vandaar mijn opmerkingen.Kasai schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 10:53:
Ik denk dat je met de Pala Death Knight meeste kans maakt door middel van panda's je Horsemen te bouncen tot je ze in 1 beurt allemaal kan spelen.
Stel dat War de 1e is en Death de 2e. Als Death uit de Hero power komt als War niet op tafel ligt, gaat het met Brewmasters ook niet lukken. Als Death uit de Hero power komt als War in het spel is (dus op tafel of in-hand) dan is het wel mogelijk. Als de Hero power een random horseman summont die nog niet op tafel ligt, dan is Brewmaster ook een scenario.
Vraag me af hoe Justicar zal werken in Wild met de DK's. Denk niet dat er iets gebeurd eerlijk gezegd.Xanthian schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 09:54:
[...]
Er is overigens ook een betere kaart als je wild wilt spelen, namelijk Garrison Commander.
Een twee mana minions die ervoor zorgt dat je twee keer je HP kan gebruiken per beurd
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Justicar upgrade je basic hero power. Als je je basic hero power al niet meer hebt dan gebeurd er niks. Dit is ook zo bij bijvoorbeeld; Shadowform, Jaraxxus en Warrior quest bijv.Nitai schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 11:08:
[...]
Vraag me af hoe Justicar zal werken in Wild met de DK's. Denk niet dat er iets gebeurd eerlijk gezegd.
Ik weet vrijwel zeker dat er niks gebeurd. Met Shadow Form van priest gebeurde er ook niks. Volgens mij werkt het alleen met de basis Hero PowerNitai schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 11:08:
[...]
Vraag me af hoe Justicar zal werken in Wild met de DK's. Denk niet dat er iets gebeurd eerlijk gezegd.
Trouwens, met nog maar een paar dagen voor de release, worden de rest van de kaarten nou vanavond onthuldt? Sowieso de laatste twee Death Knights geloof ik. Maar we hebben ook nog twee Neutral Legendaries en nog een zooitje andere kaarten.
Ik ben inmiddels erg enthousiast over de expansion. Er zijn veel dingen die ik wil uitproberen zoals:
Nieuwe miracle Rogue met Lilian Voss en Death Knight
Aangepaste Deathrattle/jade Rogue met Death Knight
Deathrattle Dragon Mage
Elemental Mage
Frozen Shaman met Moorabi (Denk niet dat dit echt goed is.)
Evolve Shaman
OTK Paladin
Divine Shield Paladin
Steal your deck Priest
N'zoth Control Warrior
Secret Hunter met hun nieuwe legendary
Control Deathrattle hunter
Taunt Deathrattle Druid.
Ik denk echt dat er maar een handje vol van deze deck Tier 3 of hoger gaat worden.
Veel bestaande decks zullen in de Tier list blijven zoals Burn Mage, Pirate Warrior, Miracle Rogue, etc.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=tjhlryUnEaY]
Heel interessante video
.
Heel interessante video
[ Voor 29% gewijzigd door ChimaeraNL op 07-08-2017 11:34 ]
Tijd om mijn arena run maar eens af te maken. Sta nu op 8-0 dus het wordt 100% vd tijd mage als tegenstander. 27 runs op een rij geen mage mogen kiezen overigens
.
Ben ook wel benieuwd wat mensen van het deck vinden:

Zelf valt het me mee hoe ver ik er mee ben gekomen. De lategame is vrij sterk, maar early game heb ik vrij weinig met 3 1-drops en 3 2-drops.
De 3 legendaries (2 Call of the Wild en 1 Savannah Highmane) zijn uiteraard wel super overpowered.
Ben ook wel benieuwd wat mensen van het deck vinden:

Zelf valt het me mee hoe ver ik er mee ben gekomen. De lategame is vrij sterk, maar early game heb ik vrij weinig met 3 1-drops en 3 2-drops.
De 3 legendaries (2 Call of the Wild en 1 Savannah Highmane) zijn uiteraard wel super overpowered.
[ Voor 97% gewijzigd door xelfer op 07-08-2017 12:53 ]
Ja het is sowieso lastig, maar op deze manier kan je het over meerdere beurten verdelen in plaats van dat je afhankelijk bent van een hand vol met spells, een beardo en een emperor taurisan tick. Overigens heeft de paladin natuurlijk ook get away kodo, wordt wel interessant om een deck om death knight Uther te bouwenZarhrezz schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 11:06:
[...]
Als dat werkt...vandaar mijn opmerkingen.
Stel dat War de 1e is en Death de 2e. Als Death uit de Hero power komt als War niet op tafel ligt, gaat het met Brewmasters ook niet lukken. Als Death uit de Hero power komt als War in het spel is (dus op tafel of in-hand) dan is het wel mogelijk. Als de Hero power een random horseman summont die nog niet op tafel ligt, dan is Brewmaster ook een scenario.
Atlas#22744
The litch king lijkt toch wel een kaart te gaan worden. Zie de card history links (still uit de pladin death knight reveal video):

Ik mocht Mage kiezen. Ik heb 1 Meteor, 1 Frostbolt, 2 Flame Geysers, 1 Acane Explosion en 1 Pyroblast kunnen kiezen. Nou, dat wordt wel auto-winxelfer schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 12:34:
Tijd om mijn arena run maar eens af te maken. Sta nu op 8-0 dus het wordt 100% vd tijd mage als tegenstander. 27 runs op een rij geen mage mogen kiezen overigens![]()
.

En seriously Blizz? 2 mana: draw 2 weapons from your deck Warrior card?
Ik zag het ja. En hij kost misschien 5 mana, gezien de kaart die er voor werd gespeeld? Zag ergens voorbij komen als kaart tekst: end of turn, resummon enemy minions that died this turn on your side. Gewoon een funtekst van iemand hoorruurd v. schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 13:09:
The litch king lijkt toch wel een kaart te gaan worden. Zie de card history links (still uit de pladin death knight reveal video)
Sta nu 9-0, laatste 4 games allemaal tegen mage gespeeld. Denk dat mijn voordeel tegen mage vooral is dat ik wel wat instant damage heb met Unlease the Hounds, 2/5 Charge, 2 Call of the Wilds, Kill Command en hero power. Daarnaast zijn mijn minions wel redelijk sticky.Zarhrezz schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 13:19:
[...]
Ik mocht Mage kiezen. Ik heb 1 Meteor, 1 Frostbolt, 2 Flame Geysers, 1 Acane Explosion en 1 Pyroblast kunnen kiezen. Nou, dat wordt wel auto-win
Maar het is wel Blizzard na Flamestrike na Meteor all day every day
Piet_Piraat7 schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 13:41:
[...]
Ik zag het ja. Een hij kost misschien 5 mana, gezien de kaart die er voor werd gespeeld? Zag ergens voorbij komen als kaart tekst: end of turn, resummon enemy minions that died this turn on your side. Gewoon een funtekst van iemand hoorheel toepasselijk maar ook wel heel OP.

Omgedraaide van deze bedoel je?
lijkt me dan wel meer dan 5mana te gaan kosten, ligt aan de stats natuurlijk.
[ Voor 7% gewijzigd door Bartske op 07-08-2017 13:55 ]
Wow, dat is ook niet verkeerd hoor, 2x Call of the Wilds. Echt perfect na een meteor o.i.d.xelfer schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 13:50:
[...]
Sta nu 9-0, laatste 4 games allemaal tegen mage gespeeld. Denk dat mijn voordeel tegen mage vooral is dat ik wel wat instant damage heb met Unlease the Hounds, 2/5 Charge, 2 Call of the Wilds, Kill Command en hero power. Daarnaast zijn mijn minions wel redelijk sticky.
Maar het is wel Blizzard na Flamestrike na Meteor all day every day.
Het werkt net als met Shaman totems: ze zijn random, je krijgt er vier en als je er eentje brewed dan heb je dus kans dat je diezelfde weer krijgt.Zarhrezz schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 11:06:
[...]
Als dat werkt...vandaar mijn opmerkingen.
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Jep. Door al die kaarten kan ik druk blijven zetten, ook na een boardclear.Xanthian schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 14:00:
![]()
[...]
Wow, dat is ook niet verkeerd hoor, 2x Call of the Wilds. Echt perfect na een meteor o.i.d.
Daarnaast is mijn zwakte wel de early game. De kans is gewoon groot dat ik t1 en t2 geen play heb. Gelukkig heeft me dat nog niet de kop gekost. *afkloppen*
Ok, dus niet gegarandeerd de 4 verschillende na 4x Hero power als ze netjes op het bord blijven liggen.Tektoon schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 14:18:
Het werkt net als met Shaman totems: ze zijn random, je krijgt er vier en als je er eentje brewed dan heb je dus kans dat je diezelfde weer krijgt.
Als het net zo random is als totems, kun je dus in theorie 7 horsemen hebben liggen zonder te winnen.
Ik had ook nog een andere theorie gelezen, namelijk dat hij ervoor zou zorgen dat je DK Hero bovenop je deck zal komen te liggen en het dus de volgende kaart wordt die je raapt. Dit zou er dan tevens voor zorgen dat Gnomeferatu (Warlock 2/3: remove the top card of your opponents deck) een nuttige kaart wordt. Vanavond zullen we het allemaal gaan zienPiet_Piraat7 schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 13:41:
[...]
Ik zag het ja. En hij kost misschien 5 mana, gezien de kaart die er voor werd gespeeld? Zag ergens voorbij komen als kaart tekst: end of turn, resummon enemy minions that died this turn on your side. Gewoon een funtekst van iemand hoorheel toepasselijk maar ook wel heel OP.
Is er vanavond een reveal? Hele dag al geen nieuwe kaarten gezienChimaeraNL schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 14:48:
[...]
Vanavond zullen we het allemaal gaan zien.
Yes, alle resterende kaarten worden om 8 uur getoond via livestreamPiet_Piraat7 schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 14:48:
[...]
Is er vanavond een reveal? Hele dag al geen nieuwe kaarten gezien
Jawel, zo werken de totems toch ook? Je krijgt altijd eentje die nog niet op het board ligt. Maar als jij ze gaat brewen dan riskeer je dezelfde op je board te krijgen als je net in je hand hebt gestopt.Zarhrezz schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 14:41:
[...]
Ok, dus niet gegarandeerd de 4 verschillende na 4x Hero power als ze netjes op het bord blijven liggen.
I like this.ChimaeraNL schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 14:48:
[...]
Ik had ook nog een andere theorie gelezen, namelijk dat hij ervoor zou zorgen dat je DK Hero bovenop je deck zal komen te liggen en het dus de volgende kaart wordt die je raapt. Dit zou er dan tevens voor zorgen dat Gnomeferatu een nuttige kaart wordt.

EDIT
overload giant, kost een minder voor elke overload. Whatever.

[ Voor 38% gewijzigd door Tektoon op 07-08-2017 15:01 ]
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Uhm nee, als het net als shaman hero power werkt, dan krijg je altijd een andere totem dan je al op je board hebt liggen, tenzij je er al 4 hebt, dan kan je niet meer hero poweren.Zarhrezz schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 14:41:
[...]
Ok, dus niet gegarandeerd de 4 verschillende na 4x Hero power als ze netjes op het bord blijven liggen.
Als het net zo random is als totems, kun je dus in theorie 7 horsemen hebben liggen zonder te winnen.
Edit; @Tektoon was me voor.
Brewen + get away kodo wordt inderdaad nog lastig. Maar het moet ook niet te makkelijk zijnTektoon schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 14:56:
[...]
Jawel, zo werken de totems toch ook? Je krijgt altijd eentje die nog niet op het board ligt. Maar als jij ze gaat brewen dan riskeer je dezelfde op je board te krijgen als je net in je hand hebt gestopt.
[ Voor 31% gewijzigd door Kasai op 07-08-2017 14:58 ]
Atlas#22744
Nooit geweten dat je Hero power als Shaman niet meer werkt met 4 totems op het bord...maar goed, ik ben geen Shaman fanKasai schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 14:57:
Uhm nee, als het net als shaman hero power werkt, dan krijg je altijd een andere totem dan je al op je board hebt liggen, tenzij je er al 4 hebt, dan kan je niet meer hero poweren.
Dat valt sinds Un'Goro behoorlijk mee hoor...het is maanden lang veel erger geweest

'Zarhrezz schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 15:24:
[...]
Nooit geweten dat je Hero power als Shaman niet meer werkt met 4 totems op het bord...maar goed, ik ben geen Shaman fan
Ben ook geen enorme fanatieke Shaman speler en heeft bij mij ook best lang geduurd voor ik het doorhad dat je nooit twee keer dezelfde totem op het bord kan hebben liggen.. Hoe vaak ik wel niet hoopte op een tweede spellpower totem voor bij mijn lightning storm...
Had je Justicar moeten spelen, dan kan het wel.ruurd v. schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 15:41:
[...]
'
Ben ook geen enorme fanatieke Shaman speler en heeft bij mij ook best lang geduurd voor ik het doorhad dat je nooit twee keer dezelfde totem op het bord kan hebben liggen.. Hoe vaak ik wel niet hoopte op een tweede spellpower totem voor bij mijn lightning storm...
4x spell power totem ftw
https://www.twitch.tv/playhearthstone
Nog enkele minuten.
Nog enkele minuten.
[ Voor 23% gewijzigd door Tomski1986 op 07-08-2017 19:58 ]
OMFG
4 mana 2/2
Deathrattle: add a random DK to your hand.
Neutral legendary
OOOOOHHHH LOL it's not a hero.
4 mana 2/2
Neutral legendary
[ Voor 16% gewijzigd door Tomski1986 op 07-08-2017 20:10 ]
de art van die kaart is wel echt GEWELDIG haha heel coolTomski1986 schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 20:09:
OMFG
4 mana 2/2
Neutral legendary
Ben benieuwd of 'ie 't gaat halen. Animatie is in ieder geval te gek. Die Gul'dangerous is alles wat ik ooit wilde uit een warlock legendary.

Wat kan dit spel toch prachtig zijn. Met m'n Dinomancer tegen quest Mage (Arcane Giant variant). Ik had 'em op 2 HP en al 2 Ice Blocks weggewerkt. Ik had 2 minions liggen en legde een secret neer. Hij legt een secret neer (quest competed) begint te BM'en en gooit 2 Giants + 2 Crystal Runners neer, speelt quest....meer BM-ing, tikt eerst m'n minions weg en *boom* dood aan de Explosive Trap. Kennelijk weet niet iedereen dat Ice Block je niet redt op je eigen turn

Heel leuke games gezien.
Laat dat in de meta ook maar zijn.
Al geloof ik niet meer in een leuke Standard meta.
Dit wordt de meta natuurlijk niet.Tomski1986 schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 21:19:
Heel leuke games gezien.
Control Warrior zoals we die zagen kan wel goed werken. Ben zeer verrast door de Warrior DK, die ziet er echt goed uit en het is een goede Control kaart.
Arthas en Arfus zijn ook erg cool. Arthas is wel weer typisch zo'n kaart die je in bijna elk deck kan stoppen. Er zit veel value in die kaart. De Death Knight kaarten die van hun krijgt zijn weer soms wel erg OP.
Of Warlock nu opeens een viable class gaat worden betwijfel ik. DK kaart is vrij goed, maar Demon Lock is nog nooit erg sterk geweest.
Die DK kaarten zijn wel cool, komen zo van een DK uit WoW vandaanXanthian schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 21:28:
[...]
Arthas en Arfus zijn ook erg cool. Arthas is wel weer typisch zo'n kaart die je in bijna elk deck kan stoppen. Er zit veel value in die kaart. De Death Knight kaarten die van hun krijgt zijn weer soms wel erg OP.
Of Warlock nu opeens een viable class gaat worden betwijfel ik. DK kaart is vrij goed, maar Demon Lock is nog nooit erg sterk geweest.
Het leven is mooi op Rank 22Zarhrezz schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 21:16:
Wat kan dit spel toch prachtig zijn. Met m'n Dinomancer tegen quest Mage (Arcane Giant variant). Ik had 'em op 2 HP en al 2 Ice Blocks weggewerkt. Ik had 2 minions liggen en legde een secret neer. Hij legt een secret neer (quest competed) begint te BM'en en gooit 2 Giants + 2 Crystal Runners neer, speelt quest....meer BM-ing, tikt eerst m'n minions weg en *boom* dood aan de Explosive Trap. Kennelijk weet niet iedereen dat Ice Block je niet redt op je eigen turn
M'n tegenstander speelt mana storm en toen waren al m'n spells gratis van Lyra
https://imgur.com/gallery/fmN2b
https://imgur.com/gallery/fmN2b
Ach dat heb je soms op die ranks
Net ook even een paar potjes gespeeld met Miracle Rogue op rank 20 tot 17 en als je daar de plays ziet denk ik ook wel eens van misschien is het eens tijd om te stoppen of misschien wat te gaan slapen
Wel jammer dat je zoveel Jade Druid ziet want ik durf bijna met mijn langzamere decks deck niet eens meer de ladder op aangezien je bijna automatisch verliest mocht je er een tegen komen.
Net ook even een paar potjes gespeeld met Miracle Rogue op rank 20 tot 17 en als je daar de plays ziet denk ik ook wel eens van misschien is het eens tijd om te stoppen of misschien wat te gaan slapen
Wel jammer dat je zoveel Jade Druid ziet want ik durf bijna met mijn langzamere decks deck niet eens meer de ladder op aangezien je bijna automatisch verliest mocht je er een tegen komen.
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Ik heb vorige maand mage gespeeld en zo veel verloren van jade druids dat ik die (nu mijn mage toch al golden is) nu zelf maar eens ben gaan spelen.beuker19 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 02:43:
Ach dat heb je soms op die ranks![]()
Net ook even een paar potjes gespeeld met Miracle Rogue op rank 20 tot 17 en als je daar de plays ziet denk ik ook wel eens van misschien is het eens tijd om te stoppen of misschien wat te gaan slapen![]()
Battletag: Iigy#2192
Ik vind de kaarten van de reveal echt heel tof. Veel dure mana kaarten die de game kunnen omslaan. Hoop alleen echt dat we de kans krijgen die dure kaarten te spelen. Games duren vaak niet langer dan beurt 6 of 7.. maar we zullen zien
in ieder geval enthousiast!
Ik ben ook benieuwd! Ik had mezelf beloofd niet de expansion te preorderen omdat ik de huidige meta(s) niet leuk vind, maar zoveel coole kaarten gezien
Atlas#22744
Als Jade Druid weer een probleem wordt de volgende expansion dan hebben we daar nu een hele mooie tech kaart voor.
Alle kaarten zijn inmiddels gereleased: http://www.hearthpwn.com/...throne-hearthstones-sixth
Hebben jullie al enig idee welke legendaries jullie gaan craften?
Voor mij top 4 zijn:
- The Lich King
- Valeera the Hallowed
- Thrall Deathseer
- Uther of the Ebon blade
Er zijn natuurlijk talloze andere kaarten die ik wil, maar laten we hier maar eens mee beginnen.
Alle kaarten zijn inmiddels gereleased: http://www.hearthpwn.com/...throne-hearthstones-sixth
Hebben jullie al enig idee welke legendaries jullie gaan craften?
Voor mij top 4 zijn:
- The Lich King
- Valeera the Hallowed
- Thrall Deathseer
- Uther of the Ebon blade
Er zijn natuurlijk talloze andere kaarten die ik wil, maar laten we hier maar eens mee beginnen.
Kreeg je die niet nadat je hem verslagen hebt met elke class? Wat erg moeilijk zou worden.
Uther ga ik absoluut ook craften
[ Voor 12% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 08-08-2017 08:40 ]
Nee, dan krijg je Arthas. Een skin.Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 08:40:
[...]
Kreeg je die niet nadat je hem verslagen hebt met elke class? Wat erg moeilijk zou worden.
Uther ga ik absoluut ook craftenPaladin is echt een leuke class.
De prologue (iets anders) geeft je een Death Knight van een class.
Ik weiger dit dus te geloven. Ik gok dat bijna iedereen hem hier in een week heeft.
ik geloof ook niet zo dat het moeilijk wordt
en jammer dat je de Lich King niet krijgt zoals ik dacht, maar ik ga hem niet per se craften. Lijkt mij iets te sloom.
[ Voor 8% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 08-08-2017 08:45 ]
Ik heb er wel weer zin in, de huidige expansion vond ik eigenlijk matig tot slecht, maar de nieuwe mechanic met death knight en lifesteal geef ik Hearthstone weer een nieuwe kans
nothing stops this train
Dat zal op zijn vroegst pas na drie weken zijn, aangezien de wings over een periode van drie weken worden vrijgegeven, waarbij the Lich king uiteraard de laatste wing is.mosselmossel schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 08:42:
[...]
Ik weiger dit dus te geloven. Ik gok dat bijna iedereen hem hier in een week heeft.
Vind het echt heerlijk om de nieuwe card discussies te zien, als je alle couch heroes moet geloven op Hearthpwn is geen enkele kaart speelbaar, en wordt alles wat speelbaar is instantly generfed.
Ik ga met popcorn de release bekijken en genieten van de kaarten die ik krijg. Ik speel toch grotendeels tegen 1 persoon, dus het hele ranked gebeuren (tot rank 20 soms) boeit me echt niet
Ik ga met popcorn de release bekijken en genieten van de kaarten die ik krijg. Ik speel toch grotendeels tegen 1 persoon, dus het hele ranked gebeuren (tot rank 20 soms) boeit me echt niet
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
De warlock DK lijkt wat langzaam, maar wel de eerste die me daadwerkelijk goed lijkt. Hopelijk vind ik die gauw genoeg, want ik ga hem niet craften.
Wat is de Shaman hero power toch intens slecht ontworpen. Net 19 beurten op een rij niet de benodigde spelldamage totem gekregen.... Echt bizar dat een core class ability gewoon 100% RNG is
.
[ Voor 18% gewijzigd door xelfer op 08-08-2017 11:18 ]
Als je een kans van 1 op 4 hebt om de juiste totem te krijgen is 19 beurten wel erg zuur en gelukkig een uitzonderingxelfer schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:17:
Wat is de Shaman hero power toch intens slecht ontworpen. Net 19 beurten op een rij niet de benodigde spelldamage totem gekregen.... Echt bizar dat een core class ability gewoon 100% RNG is.
Of gewoon zorgen dat je totems op het bord blijven liggen dan heb je hem gegarandeerd binnen 4 beurtenxelfer schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:17:
Wat is de Shaman hero power toch intens slecht ontworpen. Net 19 beurten op een rij niet de benodigde spelldamage totem gekregen.... Echt bizar dat een core class ability gewoon 100% RNG is.
Mja ik vind Shaman sowieso de meest brakke class in HS, maar toch wil ik ze graag alle 9 golden hebben.Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:19:
[...]
Als je een kans van 1 op 4 hebt om de juiste totem te krijgen is 19 beurten wel erg zuur en gelukkig een uitzonderingverder vind ik het een van de leukere class abilities eigenlijk
Ben alleen geen fan van alle random onzin die in de kern van de class zit:
- Random hero power;
- Deal X - Y damage;
- Evolve;
- Devolve;
etc.
DK Jaina vind ik interessant (al je elementals lifesteal? Yes please) en het lijkt me helemaal grappig een low-spell Mage deck te bouwen met Doomed Apprentice en Nerubian Unraveler.
Priest is ook wel interessant...paar goeie kaarten en Mass Dispel kan wel eens erg krachtig worden gezien de hoeveelheid erg goede abilities die er al zijn en bijkomen.
Warlock heeft ook wat interessante opties erbij...daar ga ik ook zeker naar kijken.
Wat ik precies ga spelen zal sterk afhangen van de 'free DK' en wat er uit de packs komt...het lijkt me in ieder geval een interessante expansie te worden.
Priest is ook wel interessant...paar goeie kaarten en Mass Dispel kan wel eens erg krachtig worden gezien de hoeveelheid erg goede abilities die er al zijn en bijkomen.
Warlock heeft ook wat interessante opties erbij...daar ga ik ook zeker naar kijken.
Wat ik precies ga spelen zal sterk afhangen van de 'free DK' en wat er uit de packs komt...het lijkt me in ieder geval een interessante expansie te worden.
Jij was toch ook degene die al 27 Arena runs achter elkaar geen mage kon kiezen? En nu weer in geen 19 beurten op rij geen spellpower totem?xelfer schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:17:
Dan zou ik bijna een ticket bij Blizzard inschieten, want de kans dat dat gebeurt (vooral 27 keer geen mage kunnen kiezen) is echt bijzonder klein.
Het kan natuurlijk, maar dan ben jij echt de grootste pechvogel in Hearthstone!
Ik denk dat een korrel zout eerder op de plaats isGrotman schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:41:
[...]
Jij was toch ook degene die al 27 Arena runs achter elkaar geen mage kon kiezen? En nu weer in geen 19 beurten op rij geen spellpower totem?
Dan zou ik bijna een ticket bij Blizzard inschieten, want de kans dat dat gebeurt (vooral 27 keer geen mage kunnen kiezen) is echt bijzonder klein.
Ik heb even een strawpoll aangemaakt omdat ik wel benieuwd ben naar jullie mening over de Death Knights. Je kan zoveel mogelijk opties aanklikken als je wil
. Ik heb zelf gestemd op Valeera en Uther. Ik heb het idee dat dit sterke kaarten zijn waar goede decks omheen gebouwd worden. Twijfelde nog over Gul'dan, maar de kaart is (denk ik) net iets te traag en er zijn te weinig goede demons (wel een Tier 2 deck). But time will tell
.
http://www.strawpoll.me/13656117
Zoals al genoemd, Justicar haalt die randomness weg. Ik speel een control/Malygos shaman die geinspireerd is door een apdrop deck dat ik Noxious zag spelen. Speelt erg leuk, alleen geen idee hoe goed dat tegenwoordig op ranked is.xelfer schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:25:
[...]
Mja ik vind Shaman sowieso de meest brakke class in HS, maar toch wil ik ze graag alle 9 golden hebben.
Ben alleen geen fan van alle random onzin die in de kern van de class zit:
Voor de eerste keer sinds lang zie ik het wel enorm zitten voor Wild.
Hoe meer kaarten er bijkomen, hoe leuker.
Dit ga ik proberen:
1/ Reno Demonlock met DK Hero.
2/ Midrange Deathrattle Hunter met DK Hero
3/ Nzoth Quest Priest
Hoe meer kaarten er bijkomen, hoe leuker.
Dit ga ik proberen:
1/ Reno Demonlock met DK Hero.
2/ Midrange Deathrattle Hunter met DK Hero
3/ Nzoth Quest Priest
Aardig deck maar héél sloom
[ Voor 5% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 08-08-2017 13:07 ]
Valeera vind ik zelf niet zo heel sterk. De Jade synergie zoals bij de reveal genoemd werd is zwak...je gaat je Jade echt niet pas vanaf turn 9 spelen om te kunnen dubbelen. Een beurt Stealth is aardig, maar niet zo sterk als bv. Ice block.ChimaeraNL schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 12:36:
Ik heb even een strawpoll aangemaakt omdat ik wel benieuwd ben naar jullie mening over de Death Knights. Je kan zoveel mogelijk opties aanklikken als je wil. Ik heb zelf gestemd op Valeera en Uther. Ik heb het idee dat dit sterke kaarten zijn waar goede decks omheen gebouwd worden. Twijfelde nog over Gul'dan, maar de kaart is (denk ik) net iets te traag en er zijn te weinig goede demons (wel een Tier 2 deck). But time will tell
.
Uther is alleen vanwege het wapen al auto-include en een 2/2 summon is beter dan een 1/1. Dat er nog een extra win condition aan zit is bonus.
Jaina is een enorme boost op elementals en er komt hele sterke Freeze synergie, haar heb ik dus ook gevote.
Daarnaast Gul'Dan. De Battlecry is redelijk, maar 3 damage lifesteal is gewoon enorm goed.
Enige nadeel wat mij betreft met de komende uitbreiding; freeze. Het neemt interactie op het board wegZarhrezz schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 13:10:
[...]
Jaina is een enorme boost op elementals en er komt hele sterke Freeze synergie, haar heb ik dus ook gevote.
Freeze vind ik irritant als het hele boord gefreezed wordt. Met Frost Bolt heb ik nog nooit een probleem gehad.Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 13:34:
[...]
Enige nadeel wat mij betreft met de komende uitbreiding; freeze. Het neemt interactie op het board weg
Tot nu toe heeft Shaman alleen toegang tot single target freeze en dat is niet zo erg.
In tegen stelling tot Mage krijg je geen 2x blizzard, 2x Frost Wave + nog random crap.
Ja, daar ben ik ook bang voor...ik zeg ook niet dat ik er op zit te wachten, ik verwacht alleen dat het erg sterk wordt. Jaina DK HP is gewoon "2 mana: prevent a minion from attacking". Niet leuk, wel effectief.Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 13:34:
Enige nadeel wat mij betreft met de komende uitbreiding; freeze. Het neemt interactie op het board weg
De Shaman legendary is tegen Freeze mage wel enorm goed; wordt een minion van je Frozen, krijg je een copy in-hand. Kan wel leiden tot overdraw natuurlijk.
Zarhrezz schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 14:11:
[...]
Ja, daar ben ik ook bang voor...ik zeg ook niet dat ik er op zit te wachten, ik verwacht alleen dat het erg sterk wordt. Jaina DK HP is gewoon "2 mana: prevent a minion from attacking". Niet leuk, wel effectief.

Ik kan nog steeds geen Mage kiezen helaasGrotman schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:41:
[...]
Jij was toch ook degene die al 27 Arena runs achter elkaar geen mage kon kiezen? En nu weer in geen 19 beurten op rij geen spellpower totem?
Dit zijn mijn arena runs verdeeld naar class, aantal wins en gemiddeld aantal wins tot dan toe:
Run Class Wins Avg Wins
1 Rogue 7 7,00
2 Hunter 8 7,50
3 Druid 4 6,33
4 Rogue 9 7,00
5 Paladin 8 7,20
6 Paladin 5 6,83
7 Priest 5 6,57
8 Priest 9 6,88
9 Paladin 7 6,89
10 Hunter 6 6,80
11 Paladin 9 7,00
12 Warrior 3 6,67
13 Paladin 8 6,77
14 Priest 7 6,79
15 Paladin 8 6,87
16 Shaman 5 6,75
17 Hunter 8 6,82
18 Priest 11 7,06
19 Paladin 7 7,05
20 Rogue 6 7,00
21 Priest 7 7,00
22 Druid 6 6,95
23 Paladin 8 7,00
24 Paladin 8 7,04
25 Priest 7 7,04 *
26 Paladin 8 7,08 *
27 Hunter 9 7,15 *
28
Dit is mijn per class distribution:
Tot % Total wins Avg wins
Rogue 3 11,11 22 7,33
Warlock 0 0,00
Hunter 4 14,81 31 7,75
Mage 0 0,00
Priest 6 22,22 46 7,67
Druid 2 7,41 10 5,00
Warrior 1 3,70 3 3,00
Paladin 10 37,04 76 7,60
Shaman 1 3,70 5 5,00
En dit een paar descriptive statistics:
Total wins 193
Min 3
Max 11
Median 7
Modus 8
Mooie van mijn excel sheet is dat ik enkel de class en het aantal wins in hoef te vullen en de rest wordt vanzelf ingevuld

[ Voor 3% gewijzigd door xelfer op 08-08-2017 15:40 ]
Deze deckjes ga ik spelen bij de launch. Verder heb ik nog een Gul'dangerous/Krul deck klaarstaan maar ik wacht eerst even af om te zien hoe slecht 'ie nou weer in de meta ligt.
Verder reserveer ik dust voor DK Uther en misschien Jaina.
Voss control rogue (heb geen Cho voor Xarill helaas
) en deathrattle hunter:
Voss control rogue (heb geen Cho voor Xarill helaas

Wat me aan mijn arena trouwens wel opvalt is dat ik heel gemiddeld speel, maar eigenlijk bijna nooit decks heb waarmee ik echt ver kan komen.
Op de hogere wins ga je vaak nat tegen decks die beter zijn dan constructed decks.
Shamans met 3 x Jade Claws en 3 x Jade Lightning etc.
Mages met t1 Pyros, t2 Pyros, t3 een dikke minion met gratis secret etc.
De spreiding qua deckkwaliteit in arena is echt te belachelijk voor woorden en dat is in mijn ogen ook gelijk de grootste flaw aan arena.
Het is ook dat je nu weer 1 x per week een gratis arena run kan doen, maar op die runs na speel ik het ook niet meer.
9 wins leverde de laatste x ook nog echt een gouden common, een normale common, 155 gold en een pakje op. Dat loont ook niet bepaald.
Op de hogere wins ga je vaak nat tegen decks die beter zijn dan constructed decks.
Shamans met 3 x Jade Claws en 3 x Jade Lightning etc.
Mages met t1 Pyros, t2 Pyros, t3 een dikke minion met gratis secret etc.
De spreiding qua deckkwaliteit in arena is echt te belachelijk voor woorden en dat is in mijn ogen ook gelijk de grootste flaw aan arena.
Het is ook dat je nu weer 1 x per week een gratis arena run kan doen, maar op die runs na speel ik het ook niet meer.
9 wins leverde de laatste x ook nog echt een gouden common, een normale common, 155 gold en een pakje op. Dat loont ook niet bepaald.
[ Voor 19% gewijzigd door xelfer op 08-08-2017 15:32 ]
Oh ja, ik ben in de war met die nieuwe minion. De Hero power is inderdaad niet super, hoewel een 3/6 lifesteal + freeze target elemental per Hero power kill wel leuk is. Je tegenstander moet heel erg uitkijken voor de value die dat op kan leveren.
Waarom C'thun?Tektoon schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 15:19:
Deze deckjes ga ik spelen bij de launch. Verder heb ik nog een Gul'dangerous/Krul deck klaarstaan maar ik wacht eerst even af om te zien hoe slecht 'ie nou weer in de meta ligt.Verder reserveer ik dust voor DK Uther en misschien Jaina.
Voss control rogue (heb geen Cho voor Xarill helaas) en deathrattle hunter:
[afbeelding] [afbeelding]
Je mist een aantal c'thun minions
Zo'n grote finisher is het nou ook weer niet.
Vile Spine Slayer is 2x beter dan Blade of C'thun en je mist nogal wat removal mid-game.
Mijn advies zou zijn:
- 1 c'thun
- 1 Shadow Caster
- 1 Blade of C'thun
- 1 Burgle Bully (1 is genoeg)
- 1 Sap
+ 2 Vile Spine Slayers
+ 1 Leeroy Jenkins
+ 2 Cold Blood
Rest ziet er prima uit
Leeroy + 3x cold blood van DK is 18 damage. Daar past ook nog een Eviscerate voor 22 damage in.
Het is een control deck geen combo deck: te gek om te spelen en goed in een trage meta met grote minions. Daar heb je verder geen C'thun minions voor nodig want met een Blade / shadowcaster zit je zo richting de 30 damage.
Verder dus ook geen cold blood/Leeroy combo's: daar heeft het ook de draw niet voor. Het overbrugt de mid game door kaarten te genereren en te discounten met Peddler. Normaal speel ik met burgle maar vanwege Voss en de verwachte, tragere meta is deze iets meer spell-focussed. Snelere meta is meer shredder/belcher en dan is 'ie wild.
EDIT: zoiets lijkt me ook interessant, heb alleen geen Lyra/Makers
Awaken the Dragonmakers!
Verder dus ook geen cold blood/Leeroy combo's: daar heeft het ook de draw niet voor. Het overbrugt de mid game door kaarten te genereren en te discounten met Peddler. Normaal speel ik met burgle maar vanwege Voss en de verwachte, tragere meta is deze iets meer spell-focussed. Snelere meta is meer shredder/belcher en dan is 'ie wild.
Awaken the Dragonmakers!

[ Voor 12% gewijzigd door Tektoon op 08-08-2017 16:20 ]
Laten we - misschien tegen beter weten in - hopen dat dit laatste het geval wordtTektoon schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 16:06:
Het is een control deck geen combo deck: te gek om te spelen en goed in een trage meta met grote minions.
Ziet er leuk uit! In ga voor een kazakus, raza, death knight deck met lyra. Lyra moet je craften btw, super leuke kaart.Tektoon schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 16:06:
Het is een control deck geen combo deck: te gek om te spelen en goed in een trage meta met grote minions. Daar heb je verder geen C'thun minions voor nodig want met een Blade / shadowcaster zit je zo richting de 30 damage.
Awaken the Dragonmakers!
[afbeelding]
Atlas#22744
Arme Rexxar, Control Hunter ziet nog niemand zittenChimaeraNL schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 12:36:
Ik heb even een strawpoll aangemaakt omdat ik wel benieuwd ben naar jullie mening over de Death Knights. Je kan zoveel mogelijk opties aanklikken als je wil. Ik heb zelf gestemd op Valeera en Uther. Ik heb het idee dat dit sterke kaarten zijn waar goede decks omheen gebouwd worden. Twijfelde nog over Gul'dan, maar de kaart is (denk ik) net iets te traag en er zijn te weinig goede demons (wel een Tier 2 deck). But time will tell
.
Net ontving ik 300 coins voor mijn 1000e overwinning, drie extra packs vrijdag

Hunter heeft in heel HS maar 2 viable opties gehad:ChimaeraNL schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 18:42:
[...]
Arme Rexxar, Control Hunter ziet nog niemand zitten. Uther aan de leiding, met Frost Lich Jaina als goede tweede
.
Net ontving ik 300 coins voor mijn 1000e overwinning, drie extra packs vrijdag
1. Face is the place
2. Midrange curvestonen
Deathrattle en control hebben ze al een paar keer proberen te pushen, zonder al te veel succes. Die hero power limit ook veel van de design space
Thrall is de beste DK Hero. Dat hij de goedkoopste is heeft er veel, zo goed als alles, mee te maken.
Die DK is gewoon niet zo heel sterk. Ik verwacht niet dat we een control hunter gaan zien die zich kan meten met reno-control-hunter. Dat was echt een strak ladder deck. Jaina, Uther en Valeera passen vrij gemakkelijk bij bestaande of daarop lijkende classic tier1 decks dus dat is een veilige keuze.ChimaeraNL schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 18:42:
[...]
Arme Rexxar, Control Hunter ziet nog niemand zitten
Ik denk dat Malfurious beter kan uitpakken dan zijn populariteit suggereert. Mijn teer beminde Gul'dangerous zal wel weer tekort schieten maar ik blijf demon-warlock echt dope vinden. Samen met burgle-rogue en mid-hunter zit 'ie in mijn vaste collectie. Als je het voor mekaar krijgt om twee doomguards te spelen zonder je DK te discarden dan heb je een mooie Call-of-the-Demons op 10.
EDIT: damn komt een special promotion aan waarbij weer twee zeer strakke cardback zijn te verdienen. Deze wil ik wel:

[ Voor 11% gewijzigd door Tektoon op 08-08-2017 20:57 ]
ik heb een challenge a friend quest die ik vanavond wil halen.
Liefhebbers?
Het zou natuurlijk helemaal mooi zijn als je zelf ook zo'n quest hebt
Liefhebbers?
Het zou natuurlijk helemaal mooi zijn als je zelf ook zo'n quest hebt
Louzy#2475
Rexxar ben ik toch wel benieuwd naar...er kunnen echt hele nare dingen uitkomen maar ook totale waste-of-mana. De eerste pool in Standard is al 39 kaarten groot en daar zit het voornaamste probleem:
De tweede pool is kleiner:
- Bittertide Hydra
- Corpse Widow
- Knuckles
- Nesting Roc
- Princess Huhuran
- Stampeding Kodo
- Starving Buzzard
- Tundra Rhino
- Dispatch Kodo
- Exploding Bloatbat
- Gentle Megasaur
- Arfus
- Bearshark
- Infested Wolf
- Ironbeak Owl
- King Mukla
- Pantry Spider
- Pterrordax Hatchling
- Rat Pack
- Silithid Swarmer
- Stitched Tracker
- Thunder Lizard
- Vicious Fledgeling
- Crackling Razormaw
- Dire Wolf Alpha
- Golakka Crawler
- Kindly Grandmother
- Ravasaur Runt
- Scavenging Hyena
- Alleycat
- Angry Chicken
- Emerald Hive Queen
- Emerald Reaver
- Fiery Bat
- Hungry Crab
- Jeweled Macaw
- Raptor Hatchling
- Timber Wolf
- Weasel Tunneler
De tweede pool is kleiner:
- Bloodworm
- Stranglethorn Tiger
- Oasis Snapjaw
- Stegodon
- Carrion Grub
- Emperor Cobra
- Giant Wasp
- Ironfur Grizzly
- Jungle Panther
- Silverback Patriarch
- Bloodfen Raptor
- Duskboar
- River Crocolisk
- Stubborn Gastropod
- Stonetusk Boar
- Young Dragonhawk
- Snowflipper Penguin
Als jullie nou strings posten, dan is dat straks makkelijk uit te proberen 
Zelf ga ik er ietwat blanco in, ik heb de kaarten bekeken, de Hero's natuurlijk, de stream gezien. Maar ik maak nog geen decks. Ik ga wel leuke kaarten uitproberen in m'n bestaande wild decks, kijken of ik er wat mee kan.
Ik ga eerst proberen te genieten van het openen van packs en de challenges.
Zelf ga ik er ietwat blanco in, ik heb de kaarten bekeken, de Hero's natuurlijk, de stream gezien. Maar ik maak nog geen decks. Ik ga wel leuke kaarten uitproberen in m'n bestaande wild decks, kijken of ik er wat mee kan.
Idem dito. Ik heb nog geen idee wat het allemaal is in combinatie met elkaar.Nitai schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 21:49:
En strings posten straks. Ben ik fan van. Liefst van zo agressief mogelijke smorc-decks natuurlijk
dit?Nitai schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 21:49:
of gewoon dit?
Niet vergeten om eerst je pakjes open te maken en daarna pas de prologue te doen want dan heb je meer kans op DK's.
Ik kom trouwens net een deck tegen van een sjaak op reddit dat er echt next level uitziet. Hiero. Kazakus-N'zoth-Priest met Hemet. Na je earlygame speel je Hemet waardoor 'ie al je dubbele kaarten uit je deck schiet waarna je vol gas geeft met Anduin. Voor het eerst dat ik zoiets zie (een deck met twee stages). Ff in de gaten houden.
Maar is de DK ook gegarandeerd eentje die je nog niet hebt? Want anders is het misschien veiliger om eerst de prologue te doen.
Ja. Als je eerst de prologue doet dan heb je dus al een DK als je aan je pakjes begint en is je pool aan DK's dus ietsje kleiner. Nou is Arfus wel goed maar die prinsjes zou ik toch wel willen vermijden.
Ik ga lekker mijn eigen gimmick decks maken. Maar idd eerst rustig pakjes openen en challenges doen. De ladder grinden kan altijd nog.Nitai schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 21:49:
Ik zat eens een Deathrattle Dragon mage in elkaar te schuiven en toen kwam ik Anomalus tegen.
In combinatie met Frost Lich Jaina, waardoor alle Elemental lifesteal krijgen, is Anomalus gewoon bijna een Reno met een deathrattle.
Alleen is dit wel problematisch met N'zoth. Want zodra je Anomalus terug krijgt met N'zoth en ze kunnen Anomalus killen, dan ben je meteen je boord weer kwijt.
deck:
N'zoth the Corrupter x1
Frost Lich Jaina 1x
Ysera × 1
Anomalus × 1 (Lifesteal OP)
Sindragosa × 1 (Geeft deathrattles en dragon)
Flamestrike x 1
Firelands Portal × 2
Book Wyrm × 1
Bone Drake × 2 (Deathrattle en dragon, perfect)
Elise Trailblazer x 1 (Miste een 5-drop)
Cobalt Scalebane × 2 (Minion heavy deck, dus nodig)
Polymorph × 1
Twilight Drake × 2
Arfus × 1
Gluttonous Ooze × 1 (Weapon meta incoming)
Ice Block × 2
Netherspite Historian × 2
Arcanologist × 2 (Nodig voor draw)
Frostbolt × 2
Primordial Glyph × 2 (Nodig voor spells die je op dat moment nodig hebt)
Pyros × 1 (Element en Deathrattle, yes please.)
Idee van het deck:
Je speelt je minions zoveel mogelijk op curve.
Je hebt draw met Arcanologist en Arcane Intellect.
Pyros en Anomalus zijn de elementals die we nodig hebben voor life steal.
Bovendien OP met N'zoth in een value game
Ice Block moet ons in leven houden tot de late game. Anomalus moet ons bakken met heal geven.
Aanbevelingen zijn welkom.
In combinatie met Frost Lich Jaina, waardoor alle Elemental lifesteal krijgen, is Anomalus gewoon bijna een Reno met een deathrattle.
Alleen is dit wel problematisch met N'zoth. Want zodra je Anomalus terug krijgt met N'zoth en ze kunnen Anomalus killen, dan ben je meteen je boord weer kwijt.
deck:
N'zoth the Corrupter x1
Frost Lich Jaina 1x
Ysera × 1
Anomalus × 1 (Lifesteal OP)
Sindragosa × 1 (Geeft deathrattles en dragon)
Flamestrike x 1
Firelands Portal × 2
Book Wyrm × 1
Bone Drake × 2 (Deathrattle en dragon, perfect)
Elise Trailblazer x 1 (Miste een 5-drop)
Cobalt Scalebane × 2 (Minion heavy deck, dus nodig)
Polymorph × 1
Twilight Drake × 2
Arfus × 1
Gluttonous Ooze × 1 (Weapon meta incoming)
Ice Block × 2
Netherspite Historian × 2
Arcanologist × 2 (Nodig voor draw)
Frostbolt × 2
Primordial Glyph × 2 (Nodig voor spells die je op dat moment nodig hebt)
Pyros × 1 (Element en Deathrattle, yes please.)
Idee van het deck:
Je speelt je minions zoveel mogelijk op curve.
Je hebt draw met Arcanologist en Arcane Intellect.
Pyros en Anomalus zijn de elementals die we nodig hebben voor life steal.
Bovendien OP met N'zoth in een value game
Ice Block moet ons in leven houden tot de late game. Anomalus moet ons bakken met heal geven.
Aanbevelingen zijn welkom.
Maar dan zou je toch juist eerst de pakjes willen openen en pas dan de prologue, of denk ik verkeerd? Als je eerst de prologue doet en je je gegarandeerde DK krijgt, is de pool van DK's iets kleiner (je kan geen dubbele krijgen) bij het openen van pakjes en de kans op nutteloze prince legendaries groter.Tektoon schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 23:06:
Ja. Als je eerst de prologue doet dan heb je dus al een DK als je aan je pakjes begint en is je pool aan DK's dus ietsje kleiner. Nou is Arfus wel goed maar die prinsjes zou ik toch wel willen vermijden.
Is hier trouwens iemand zo vriendelijk om de patch notes hier in te plakken? Mijn werkgever blokkeert de sites waar deze staan
Gestolen van Reddit:Piet_Piraat7 schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 08:35:
[...]
Is hier trouwens iemand zo vriendelijk om de patch notes hier in te plakken? Mijn werkgever blokkeert de sites waar deze staan
Patch Notes:
In this Hearthstone update we’re laying a path of frost for Knights of the Frozen Throne, Hearthstone’s newest expansion! We’re also making Arena rewards more consistent, changing Dreadsteed, and fixing several bugs.
Read on for details!
Knights of the Frozen Throne arrives on August 10!
Witness as Hearthstone’s heroes embrace the Lich King’s power to become Death Knights in Hearthstone’s latest expansion: Knights of the Frozen Throne. Knights of the Frozen Throne introduces 135 all-new cards -- including a crypt-full of undead monstrosities, a new health-draining keyword in Lifesteal, and an all-new card type: Hero cards!
Death Knight Hero cards – Each of Hearthstone’s nine Heroes can wield the chilling power of a Death Knight. Hero cards are an all-new card type, neither spell nor minion, that allow you to transform your existing hero into a new one, complete with a powerful Battlecry, armor, and a potent new hero power!
Adventure
Knights of the Frozen Throne introduces free single-player Missions.
A new section of Missions unlocks each week until all the Missions are unlocked.
The Prologue and The Lower Citadel are available with the launch of Knights of the Frozen Throne.
Earn a free random Death Knight hero card just for facing the Lich King in the Prologue.
Earn a Knights of the Frozen Throne card pack after completing each Mission section, for a total of 3.
Defeat the final Mission with all nine classes to earn a new Paladin hero!
New Paladin Hero: Prince Arthas
Arena
Arena Rewards: Reduced variance of rewards in Arena. In particular, reward bags will no longer contain single, non-Golden Common cards.
Arena Draft Change – The first two sets of cards in a draft are now more likely to include synergy-based cards.
Added the following card backs:
Blood Knight – Acquired from achieving Rank 20 in Ranked Play, August 2017.
Frost Knight – Acquired from achieving Rank 20 in Ranked Play, September 2017.
Call of the Light – Acquired from a special promotion.
Call of the Void – Acquired from a special promotion.
Card Changes
Dreadsteed’s text now reads: Deathrattle: At the end of the turn, summon a Dreadsteed.
Mistress of Pain and Wickerflame Burnbristle now use the Lifesteal keyword.
Fandral Staghelm’s text has been updated to reflect that he will interact with powers as well: Your Choose One cards and powers have both effects combined.
Changing your Hero will no longer 'refresh' your weapon swing.
Auchenai Soulpriest and similar effects will only trigger once when combined with Lifesteal.
Bug Fixes
The deck recipe "replace missing cards" UI no longer closes after every card is selected.
Devices with no Wifi capability will now correctly receive a no wifi error message during Fireside Gatherings.
Adventure bosses now correctly respond to the 'Wow' emote.
Several cards that interact with cards of a specific type now glow when those cards are on the board.
Anub'ar Ambusher no longer shows a Poisonous Keyword on mouse-over.
Je hebt gelijk, je kan beter eerst de packs openen en daarna de proloog als je meer kans wilt hebben op DK's . Overigens denk ik dat die 2-mana prince niet eens zo slecht hoeft te zijnPiet_Piraat7 schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 08:35:
[...]
Maar dan zou je toch juist eerst de pakjes willen openen en pas dan de prologue, of denk ik verkeerd? Als je eerst de prologue doet en je je gegarandeerde DK krijgt, is de pool van DK's iets kleiner (je kan geen dubbele krijgen) bij het openen van pakjes en de kans op nutteloze prince legendaries groter.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.
Als iets niet door de beugel kan, meld het dan hier of door bij de desbetreffende reacties op "rapporteer" te klikken.